mooi die symetrie én het contrast tussen de pearl white en de graphite versieairliner schreef op 22 maart 2004 @ 20:50:
beide toegevoegd... beter zo?
Anoniem: 41743
Strakke plaatjes DeZzL!!! Precies die ik zocht...
@ Airliner: Als je die 2 plaatjes van DeZzL nou gelijk onder het bovenste plaatje zet?
@ Airliner: Als je die 2 plaatjes van DeZzL nou gelijk onder het bovenste plaatje zet?
Hmmm wat ik me serieus afvraag, stel je zit MP3 te luisteren, kan je dan bijv. de camera gebruiken? Of een game spelen, java game ofzo?? Of de telefoon uberhaupt wel gebruiken (bijv. om een bericht op te slaan, misschien een telefoonnr. op te slaan...), Want me ex-SL-45 (RIP
) kon dat bijv. niet, als je MP3 zat te luisteren, kon je niets anders doen, alleen de telefoon opnemen als er een gesprek kwam (en natuurlijk kon je van liedjes veranderen he
).
Met radio kan je alles (weet niet of java of games kan), dat weet ik wel, want bij de 6610/7210 kan je dat, maar radio is heel wat anders dan MP3, MP3 is compressed, en heeft wat CPU kracht nodig.
Misschien diegene die op Cebit de telefoon heeft gebruikt het antwoord hierop weet?
Met radio kan je alles (weet niet of java of games kan), dat weet ik wel, want bij de 6610/7210 kan je dat, maar radio is heel wat anders dan MP3, MP3 is compressed, en heeft wat CPU kracht nodig.
Misschien diegene die op Cebit de telefoon heeft gebruikt het antwoord hierop weet?
Dat wou ik nou ook net weten! Ik ben haast bang van niet, maar wie ben ik om dat te zeggen. Zou wel erg klote zijn als het niet zou kunnen (misschien met een latere firmware upgrade dat het wel zou kunnen).Roflmao schreef op 22 maart 2004 @ 21:03:
Hmmm wat ik me serieus afvraag, stel je zit MP3 te luisteren, kan je dan bijv. de camera gebruiken? Of een game spelen, java game ofzo?? Of de telefoon uberhaupt wel gebruiken (bijv. om een bericht op te slaan, misschien een telefoonnr. op te slaan...), Want me ex-SL-45 (RIP) kon dat bijv. niet, als je MP3 zat te luisteren, kon je niets anders doen, alleen de telefoon opnemen als er een gesprek kwam (en natuurlijk kon je van liedjes veranderen he
).
Maar ik ga woensdag naar Cebit en zal het dan zeker uitproberen...
Misschien dat iemand het nu al weet?

Als het niet kan, lijkt het me niet dat je het met een firmware update kan oplossen, bijv. de SL-45 had gewoon een te trage processor om mp3 en iets anders te doen. Laten we hopen van niet, en als je geen camera ofzo meeneemt naar cebit woensdag hoef je niet meer terug naar tweakers te komenAnoniem: 41743 schreef op 22 maart 2004 @ 21:24:
[...]
Dat wou ik nou ook net weten! Ik ben haast bang van niet, maar wie ben ik om dat te zeggen. Zou wel erg klote zijn als het niet zou kunnen (misschien met een latere firmware upgrade dat het wel zou kunnen).
Maar ik ga woensdag naar Cebit en zal het dan zeker uitproberen...![]()
Alles proberen wat er maar kan ajb, ben erg benieuwd hoe dit ding is in real life.
zal ik dat maar morgen voor jullie checken ?? ik ga morgen naar Cebit en het eerste wat ik doe is rennen naar de 6230
de honderd meter in 8 seconden
ff kijken of ik er dan ff mee mag spelen en als dat mag zal ik dat uitgebreid doen ! en dan krijgen jullie van me te horen of die mp3 werkt tijdens het doen van anderen dingen
ff kijken of ik er dan ff mee mag spelen en als dat mag zal ik dat uitgebreid doen ! en dan krijgen jullie van me te horen of die mp3 werkt tijdens het doen van anderen dingen
Ja en kun je dan eens aan die doos achter de balie vragen wanneer dat ***ding nu eens op de markt kom want het lijkt me dat we weer tot half april moeten wachten.
Weet Nokia eigenlijk zelf wel wanneer die uitkomt

[ Voor 14% gewijzigd door jos707 op 22-03-2004 23:28 ]
Ja en ajb niet door de geilheid van de telefoon tweakers vergeten hedcell schreef op 22 maart 2004 @ 23:00:
zal ik dat maar morgen voor jullie checken ?? ik ga morgen naar Cebit en het eerste wat ik doe is rennen naar de 6230de honderd meter in 8 seconden
![]()
volgens nokia is de telefoon al naar hun distribiteurs verscheepd, vanuit finland.... nokia heeft de telefoon dus al "gereleased", ligt aan de distribiteurs/leveranciers wanneer het toestel in de winkel ligt... ik ga er zelf vanuit (en belcompany ook) dat de telefoon na cebit in de winkel ligt, dus eind deze week/begin volgende weekjos707 schreef op 22 maart 2004 @ 23:25:
Ja en kun je dan eens aan die doos achter de balie vragen wanneer dat ***ding nu eens op de markt kom want het lijkt me dat we weer tot half april moeten wachten.
Weet Nokia eigenlijk zelf wel wanneer die uitkomt
[ Voor 12% gewijzigd door airliner op 23-03-2004 05:18 ]
Ik heb hem besteld bij 2call en dus ook meteen geinformeerd naar de levertijden.
Hij wist niets met zekerheid te zeggen, maar ze gingen uit van eind deze week, begin volgende week. Hierbij wisten ze nog niets van de kleur die ze zouden krijgen. Dus ik verwacht hem stiekem volgende week dinsdag, alleen als dan pearl white er nog niet is heb ik een probleempje.
Hoe doen de distribiteurs dat eigenlijk? Er zijn honderden telefoonwinkels in Nederland, krijgen die allemaal 2 telefoons ofzo? Of gaan die eerst naar grote ketens als BC en T4T en dan pas naar de kleintjes (online dealers). Lijkt me toch ook wel interessant.
Hij wist niets met zekerheid te zeggen, maar ze gingen uit van eind deze week, begin volgende week. Hierbij wisten ze nog niets van de kleur die ze zouden krijgen. Dus ik verwacht hem stiekem volgende week dinsdag, alleen als dan pearl white er nog niet is heb ik een probleempje.
Hoe doen de distribiteurs dat eigenlijk? Er zijn honderden telefoonwinkels in Nederland, krijgen die allemaal 2 telefoons ofzo? Of gaan die eerst naar grote ketens als BC en T4T en dan pas naar de kleintjes (online dealers). Lijkt me toch ook wel interessant.
Ik weet niet hoor, maar met mijn 6510 kan ik gewoon de FM radio aanzetten en smsen of weet ik veel wat, die radio is gewoon iets dat je aanzet ( net als infrarood ofzo ) en dan gaat die telefoon wel verder ontvangen of infrarood proberen te zoeken ontvangen. en kan je dus gewoon smsen. in mijn geval iig wel!Anoniem: 41743 schreef op 22 maart 2004 @ 21:24:
[...]
Dat wou ik nou ook net weten! Ik ben haast bang van niet, maar wie ben ik om dat te zeggen. Zou wel erg klote zijn als het niet zou kunnen (misschien met een latere firmware upgrade dat het wel zou kunnen).
Maar ik ga woensdag naar Cebit en zal het dan zeker uitproberen...![]()
maar de vraag is of het wel zal werken met mp3el1zer schreef op 23 maart 2004 @ 09:07:
[...]
Ik weet niet hoor, maar met mijn 6510 kan ik gewoon de FM radio aanzetten en smsen of weet ik veel wat, die radio is gewoon iets dat je aanzet ( net als infrarood ofzo ) en dan gaat die telefoon wel verder ontvangen of infrarood proberen te zoeken ontvangen. en kan je dus gewoon smsen. in mijn geval iig wel!
Van het kastje naar de muur lopen...
Anoniem: 36705
KickAnoniem: 36705 schreef op 22 maart 2004 @ 14:01:
[...]
De nokia 6230 heeft Bluetooth, nu heb ik dat niet op mijn PC zitten...
Ik vond dit als oplossing >>> MSI BT Adapter <<< in een ander deel van het forum, daar er namelijk wat problemen met andere BT adapters vs Nokia software waren... Weet iemand of deze nu ook goed gaat werken met de 6230??? Of is dat gewoon ff afwachten...
waarom zou iemand dat weten? dat ding is nog niet op de markt.
ik zou zeggen, probeer eerst zelf de nieuwe pc suite van nokia. en anders moet je afwachten totdat iemand dat ding + die usb key heeft en ondertussen niet onnodig kicken
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
carkit --> zelfde als 6610/7210 enz
of natuurlijk een bluetooth carkit
check nokia en kijk bij "phone enhancements"
of natuurlijk een bluetooth carkit
check nokia en kijk bij "phone enhancements"
Anoniem: 67475
Ik weet niet of dit een stomme vraag is...maar ik was net wat info aan het zoeken over deze telefoon en toen zag ik op een site staan dat hij ook mp3 ringtones kon afspelen. Nu vraag ik me af of hij een mp3 afspeeld of het geluid omzet naar polyfonische geluiden??!!??
Anoniem: 29584
CARK-126Anoniem: 4861 schreef op 23 maart 2004 @ 11:02:
iemand een idee welke carkit voor deze telefoon nodig is
Misschien was het handig geweest om deel 2 pas te doen zodra de telefoon uit gekomen wasAnoniem: 67475 schreef op 23 maart 2004 @ 11:30:
Ik weet niet of dit een stomme vraag is...maar ik was net wat info aan het zoeken over deze telefoon en toen zag ik op een site staan dat hij ook mp3 ringtones kon afspelen. Nu vraag ik me af of hij een mp3 afspeeld of het geluid omzet naar polyfonische geluiden??!!??
Ik zou zeggen ( ja dit is een stomme vraag ) lees een paar posts terug, daar hebben ze het er uitgebreid over gehad! en naturlijk kan ook nog niemand met zekerheid dingen beweren ( DOH ) dat ding is nog niet uit, voor de zoveelste x. ik ga toch ook niet vragen of er wel een vraagteken is als ik een sms aant tikken, ben ofzo
zucht
Anoniem: 63173
Hij blijkt ook compatible te zijn met de Sony Ericsson carkit HCB-30Anoniem: 4861 schreef op 23 maart 2004 @ 11:02:
iemand een idee welke carkit voor deze telefoon nodig is
http://www.silvercom.co.u...roduct=3253&topCatgeory=2
Misschien is die wat goedkoper, maar in ieder geval schijnt die eenvoudiger te installeren en kleiner te zijn (gehoord van onze mechanicien
Jammer dat er geen schermpje op zit, zo weet je niet we je opbelt (tenzij daar een voice-toestand voor bestaat?)
Anoniem: 33167
OBEX was toch het Bluetooth File Transfer Protocol? Het is dus niet mogelijk om via bluetooth bijvoorbeeld de MMC kaart te benaderen begrijp ik?
The OBEX protocol provides support for object oriented exchanges, and is the basis for higher level profiles, such as synchronization and file transfer.
Het om software die je ervoor kunt ontwikkelen. Het lijkt mij wel dat de telefoon het wel allemaal kan standaard.Anoniem: 33167 schreef op 23 maart 2004 @ 13:14:
[...]
OBEX was toch het Bluetooth File Transfer Protocol? Het is dus niet mogelijk om via bluetooth bijvoorbeeld de MMC kaart te benaderen begrijp ik?
Anoniem: 33167
Na wat probeerwerk blijkt de Nokia 6600 alle "OBEX functies" gewoon te ondersteunen, waaronder FTP, als dit de juiste manier van zeggen is.BRAiN schreef op 23 maart 2004 @ 15:32:
[...]
Het om software die je ervoor kunt ontwikkelen. Het lijkt mij wel dat de telefoon het wel allemaal kan standaard.
Lijkt mij dus dat de 6230 bij nader inzien wel FTP ondersteunt.
mailtje van 06plaza
maarja nog even geduld
mooi jammerBeste heer/ dame,
Helaas hebben wij zojuist het bericht gehad van de leverancier dat de Nokia 6230 die deze week geleverd zou worden pas in week 14 geleverd wordt. De levering schuift dus nog een weekje op.
Wij denken dan ook dat ze het toestel pas na de Cebit uitleveren vanuit Nokia, daarna zal het toestel verspreid worden door de leveranciers en mede het feit dat op de Nokia site wordt vermeld kwartaal 2 gaan we er vanuit dat het eind week 14 wordt. Wij zullen de toestellen hopelijk vrijdag danwel maandag ontvangen en dezelfde dag direct doorsturen.
Wij willen u bij voorbaad danken voor uw geduld, ook wij wachten met spanning af op de levering van het meeste besproken toestel van het afgelopen jaar.
Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden als uw toestel naar u onderweg is. Wij hopen u uiteraard zo snel mogelijk blij te maken met deze alleskunner van Nokia.
Met vriendelijke groet,
Sales Team
Zelfde mailtje ontvangen vanmiddag...el1zer schreef op 23 maart 2004 @ 16:15:
mailtje van 06plaza
[...]
mooi jammermaarja nog even geduld
Nog een week zonder telefoon...
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 41743 op 23-03-2004 16:47 ]
Onderstaand een mailtje van GSMHUIS dat ik zojuist ontving:
Geachte,
......De 6230 zal deze week bij ons geleverd worden.....
Met vriendelijke groeten,
Mark Poppen
Geachte,
Mark Poppen
[ Voor 12% gewijzigd door arene op 23-03-2004 17:25 ]
voor de luitjes die nog naar cebit gaan, en eventueel bij de nokia stand komen, zouden jullie even willen vragen tot welke grote multimedia kaartjes worden ondersteund, thx
arene schreef op 23 maart 2004 @ 16:58:
Onderstaand een mailtje van GSMHUIS dat ik zojuist ontving:
Geachte,
Mark Poppen
39
Ik heb net de T-Mobile helpdesk gebeld, maar daar vertelden zij dat wanneer ik nu bv een Orange simkaartje koop, ik mijn oude T-Mobile nummer niet op deze simkaart kan zetten, maar dat mijn oude simkaart van T-Mobile wordt omgezet door Orange zodat mijn oude simkaart veranderd van een T-Mobile simkaart naar een Orange simkaart.BRAiN schreef op 19 maart 2004 @ 21:22:
[...]
Dit probleem ken ik, wil je toch je nummer behouden doe dan de volgende stappen:
Koop een prepaid pakket van een andere provider.
Laat je oude nummer naar je nieuwe prepaid porteren.
En porteer het vervolgens naar je nieuwe abonnement.
Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat
Dit komt er dus op neer dat wanneer je je simkaart kwijt bent geraakt het onmogelijk is om het 06nummer dat daar op staat nog op een andere simkaart te zetten. En dat het dus 100% onmogelijk is dat ik mijn oude 06nummer nog kan gebruiken.
Ik dacht altijd dat wanneer je je nummer gaat porteren, dat dan het nummer van je oude simkaart afgehaald wordt en op je nieuwe simkaart gezet wordt...
Is het waar wat die gast van T-Mobile zegt of lult ie maar wat? Iemand die ervaring heeft met het porteren van een 06nummer?
Zal ik morgen doen...airliner schreef op 23 maart 2004 @ 17:33:
voor de luitjes die nog naar cebit gaan, en eventueel bij de nokia stand komen, zouden jullie even willen vragen tot welke grote multimedia kaartjes worden ondersteund, thx
(als ik dan nie al weer te veel gedronken heb en het vergeten ben hehehe)
Ik ben van t-mobile naar orange gegaan, met nummerportatie ging het zo:Anoniem: 41743 schreef op 23 maart 2004 @ 17:38:
[...]
Ik dacht altijd dat wanneer je je nummer gaat porteren, dat dan het nummer van je oude simkaart afgehaald wordt en op je nieuwe simkaart gezet wordt...
Is het waar wat die gast van T-Mobile zegt of lult ie maar wat? Iemand die ervaring heeft met het porteren van een 06nummer?
- Abo bij t-mobile netjes zelf opgezegd ruim van te voren
- Nieuw abo bij orange aangevraagd (zo'n free €20 voor 0 euro in de maand geval)
- Nummerportatiekaartje ingevuld
- Op de dag dat m'n abo bij t-mobile was verlopen ging het nummer meteen over naar m'n orange abo
Het nummer werkt nu dus met m'n orange simkaart, die van t-mobile werkt niet meer.
inderdaad.Anoniem: 41743 schreef op 23 maart 2004 @ 17:38:
[...]
als je van abo wisselt met nummerbehoud, zal op de dag dat je abonnement afloopt dit worden overgenomen op de nieuwe simkaart.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Anoniem: 82206
Jij hebt helemaal gelijk. Ik snap niet wat voor onnozel figuur daar bij T-Mobile werkt, maar als je dit al niet weet... Je oude nummer wordt inderdaad op de nieuwe SIM gezet, een T-Mobile SIM kan niet aangepast worden zodat 'ie ineens met Orange werkt. Tsss, echt héél dom die 'klantenservice' medewerker.Anoniem: 41743 schreef op 23 maart 2004 @ 17:38:
Anoniem: 105720
hm
Geachte,
Wij verwachten het toestel deze week bij ons binnen. Zodra deze binnen
is zult u een mail van ons ontvangen.
Mark Poppen
Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
denk toch dat het volgende week zal zijn na cebit (wat nog logisch is)
Geachte,
Wij verwachten het toestel deze week bij ons binnen. Zodra deze binnen
is zult u een mail van ons ontvangen.
Mark Poppen
Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
denk toch dat het volgende week zal zijn na cebit (wat nog logisch is)
Is er iemand die thuis nog een simkaart van orange, telfort of vodafone heeft liggen die niet meer gebruikt wordt en ik mag hebben? 5 euro heb ik er wel voor over...
(ik weet dat er een pricewatch is maar daar kun je geen simkaarten vinden)
Deze kan ik dan gebruiken om mijn oude 06nummer heen te porteren, om dat nummer vervolgens weer over te zetten naar mijn nieuwe abbo van T-Mobile met N6230.
Er hoeft dus geen beltegoed op te zitten, als hij nog maar werkt...
(ik weet dat er een pricewatch is maar daar kun je geen simkaarten vinden)
Deze kan ik dan gebruiken om mijn oude 06nummer heen te porteren, om dat nummer vervolgens weer over te zetten naar mijn nieuwe abbo van T-Mobile met N6230.
Er hoeft dus geen beltegoed op te zitten, als hij nog maar werkt...
Ik begin toch goede hoop te krijgen door alle mails die ik hier lees
Aardig getimed heb ik het, al zeg ik het zelf
Zondag loopt mn abo af, dus kan ik precies vlgnd week een nieuwe halen met 6230 
Heb ik tenminste een splinternieuwe waar je niet half nederland mee ziet lopen, zoals nu met de E700 of zoals ik een jaargeleden had met mn 6610
Iemand al leuke abo+6230-acties tegengekomen?? (HI graag
)
Aardig getimed heb ik het, al zeg ik het zelf
Heb ik tenminste een splinternieuwe waar je niet half nederland mee ziet lopen, zoals nu met de E700 of zoals ik een jaargeleden had met mn 6610
Iemand al leuke abo+6230-acties tegengekomen?? (HI graag
Weet het zo nog niet hoor, maar ik was afgelopen vrijdag bij de BC en de dienstdoende filiaalmanager belde naar zijn leverancier en uiteindelijk wist ie mij te vertellen dat de N6230 medio april uitkomt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
Zit echt te wachten op Nokia en vind het trouwens idioot van de BC dat ze de phone al in hun krantje hebben staan terwijl hij nog niet eens leverbaar is...... tis even afwachten
Btw is de chatfunctie op de 6230 gewoon niet mobiel msn? weet iemand dit, en misschien kan dit worden nagekeken/gevraagd bij CeBit
Zit echt te wachten op Nokia en vind het trouwens idioot van de BC dat ze de phone al in hun krantje hebben staan terwijl hij nog niet eens leverbaar is...... tis even afwachten

Btw is de chatfunctie op de 6230 gewoon niet mobiel msn? weet iemand dit, en misschien kan dit worden nagekeken/gevraagd bij CeBit
[ Voor 15% gewijzigd door Le0032 op 23-03-2004 21:21 ]
Ik neem het 6230 met 150 abbo van T-mobile omdat de piek 15cent/min is buiten zoals binnen de bundel.. sms koop ik er bij.. dus alles op alles moet ik 25euro betalen per maand ...
het enige waar ik niet over uit ben....
1 jaar abbo.. 175euro voor mobiel t-mobile 150... en dan in het 2e jaar simonly nemen als t-mobile bevalt......
of
2jaar abbo gratis mobiel t-mobile 150 .. en daarna simonly.. maar dan loop ik kans
dat mij het mobieltje niet meer bevalt.. of t-mobile mij te vaak te hoge rekeningen gestuurd heeft die ik niet veroorzaakt heb....
het probleem is.. als t-mobile wel bevalt.. heb ik die 175 voor niks betaald... of zie ik dat verkeerd.....
WAT is jullie keuze .. en wat moet ik volgens jullie het beste doen?
Greetz, Spanjard
het enige waar ik niet over uit ben....
1 jaar abbo.. 175euro voor mobiel t-mobile 150... en dan in het 2e jaar simonly nemen als t-mobile bevalt......
of
2jaar abbo gratis mobiel t-mobile 150 .. en daarna simonly.. maar dan loop ik kans
dat mij het mobieltje niet meer bevalt.. of t-mobile mij te vaak te hoge rekeningen gestuurd heeft die ik niet veroorzaakt heb....
het probleem is.. als t-mobile wel bevalt.. heb ik die 175 voor niks betaald... of zie ik dat verkeerd.....
WAT is jullie keuze .. en wat moet ik volgens jullie het beste doen?
Greetz, Spanjard
Domoticz + Fotografie + Gaming
Anoniem: 104550
ja hoor jaLe0032 schreef op 23 maart 2004 @ 21:09:
denk het ook, nee die chatfuctie is de zelfde maar dan in een nieuwer jasje als de chatfunctie van de 3310 (weet je wel de meest populaire baksteen van vorige eeuw waarmee je kon bellen) en alle volgende modellen van nokia. Verwacht daar niet te veel van dus
ben vandaag geweest, toevallig stond er een man voor mij die deze vraag stelde. De vrouw aan de desk zij officieel levert nokia mmc tot 128 mb. Hoger kan eventueel maar dat moet je zelf uitproberen zei de nokia-mevrouwairliner schreef op 23 maart 2004 @ 17:33:
en verder kan je mp3's beluisteren via een bluetooth headset. Radio lukt niet ivm met de antenne die dan ontbreekt. Schermpje vind ik duidelijk en helder. Flinke verbetering ten opzichte van de 4096 stn schermpjes van de andere series40 telefoons. Niet zo goed als de samsung en sharp schermpjes maar wel vergelijkbaar met het schermpje van de Sony Ericsson t630. Videocamera ook ff uitgetest, niet slecht maar verwacht er echter niet teveel van. Toestel is robuust, ff mee geschud
[ Voor 51% gewijzigd door dcell op 23-03-2004 22:45 ]
thx m8, ik hoop dat mijn 256 (3) en 512 mb (1) kaartjes erin kunnendcell schreef op 23 maart 2004 @ 22:35:
[...]
ben vandaag geweest, toevallig stond er een man voor mij die deze vraag stelde. De vrouw aan de desk zij officieel levert nokia mmc tot 128 mb. Hoger kan eventueel maar dat moet je zelf uitproberen zei de nokia-mevrouw
en verder kan je mp3's beluisteren via een bluetooth headset. Radio lukt niet ivm met de antenne die dan ontbreekt. Schermpje vind ik duidelijk en helder. Flinke verbetering ten opzichte van de 4096 stn schermpjes van de andere series40 telefoons. Niet zo goed als de samsung en sharp schermpjes maar wel vergelijkbaar met het schermpje van de Sony Ericsson t630. Videocamera ook ff uitgetest, niet slecht maar verwacht er echter niet teveel van. Toestel is robuust, ff mee geschuden hoorde niks kraken of rammelen. Aan de toetsen moest ik ff wennen omdat ze dichtopelkaar zitten en bovendien is die 5way navykey heel anders de andere series40 telefoons. Je kiest niet meer met de linker softkey maar je moet de navykey indrukken. AL met al heeft de telefoon mij een goede indruk achtergelaten. Ik kan bijna niet wachten !
de nokia-mevrouw had het over een "after-cebit" lancering. Dus waarschijnlijk vanaf volgende week verkrijgbaar !
MP3's beluisteren via de bluetooth headset zal maar voor even zijn want ik ga er wel van uit dat het dan hard gaat met de accu. Ben benieuwd naar de bevindingen van de mensen die hem straks binnen hebben en hem echt in gebruik gaan nemen. Ben in iedergeval al blij dat de meeste mensen er zo tevreden over zijn bij het 'testen'
Anoniem: 102473
Maar als je luistert via BT headset dan heb je toch maar één oortje = mono? Of hebben jullie het over zo'n stereo ding wat wel BT is, maar dus toch weer draden aanzitten?Witlof schreef op 24 maart 2004 @ 07:58:
MP3's beluisteren via de bluetooth headset zal maar voor even zijn want ik ga er wel van uit dat het dan hard gaat met de accu. Ben benieuwd naar de bevindingen van de mensen die hem straks binnen hebben en hem echt in gebruik gaan nemen. Ben in iedergeval al blij dat de meeste mensen er zo tevreden over zijn bij het 'testen'
Weet er hier soms iemand of er verloopjes te koop zijn (en waar te krijgen) om een andere headset op de pop poort van de nokia 6230 te zetten.
bijvoorbeeld de oude headsets zoals die van de 6510/3310.
Ik heb namelijk een gruwelijke hekel gekregen aan de pop poort omdat deze steeds "los popt" in mijn broekzak en ik de telefoon met headset niet meer in de speciale vakjes in mijn jas/broek/tas krijg zonder dat hij los gaat.
Ook op google zoeken is een ramp omdat je met de combinatie |"pop port" converter nokia| constant op de applicatie converter terecht komt.
bijvoorbeeld de oude headsets zoals die van de 6510/3310.
Ik heb namelijk een gruwelijke hekel gekregen aan de pop poort omdat deze steeds "los popt" in mijn broekzak en ik de telefoon met headset niet meer in de speciale vakjes in mijn jas/broek/tas krijg zonder dat hij los gaat.
Ook op google zoeken is een ramp omdat je met de combinatie |"pop port" converter nokia| constant op de applicatie converter terecht komt.
Anoniem: 108462
goed nieuws van nokia... alleen snap ik neit waarom niemand hem hier nog heeft
mailtje van nokia:
Geachte mevrouw Tempelman,
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
Het toestel 6230 is reeds op de markt. Maar nog niet in alle winkels
beschikbaar. Dit is afhankelijk van de plaatselijke daelers.
Mogen wij u doorverwijzen naar een Nokia Service Point in uw buurt.
U kan de adressen vinden op onderstaan web adres.
http://www.nokia.nl/nl/Te...a/ClubNokia/servicep.html
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
dus.... wie heeft hem...?
mailtje van nokia:
Geachte mevrouw Tempelman,
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
Het toestel 6230 is reeds op de markt. Maar nog niet in alle winkels
beschikbaar. Dit is afhankelijk van de plaatselijke daelers.
Mogen wij u doorverwijzen naar een Nokia Service Point in uw buurt.
U kan de adressen vinden op onderstaan web adres.
http://www.nokia.nl/nl/Te...a/ClubNokia/servicep.html
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Dutch Team
Club Nokia Careline
dus.... wie heeft hem...?
Anoniem: 55212
Als ik mijn 6610 straks 1 jaar heb zit ik te denken aan de 6230 als opvolger. Ik vind de telefoon alleen mooi in het zwart, de andere kleuren staan hem niet zo.
Ik heb gebeld met Nokia Store Den Haag. Die hopen hem morgen/overmorgen binnen te hebben. Maar zeer beperkt
Serve The Humanity , Be Server
Ik ben net gebelt door de Phonehouse en het kan nog wel tot midden april gaan duren voordat de telefoon uberhaupt geleverd kan gaan worden...
K*T dus...
K*T dus...
Heb net even gebeld met hoofdkantoor T4T; verwachten hem week 14 (= volgende week). Daarna gebeld met wat verkooppunten in A'dam:
- Nieuwendijk verwacht hem volgende week en kon nr. achterlaten voor callback
- Rokin verwacht hem ergens in april (yeah
) en kon geen nr. achterlaten
- Heiligeweg zat ook te wachten, verwacht hem volgende week en kon nr. achterlaten voor callback
Iemand meer nieuws van andere leveranciers?
- Nieuwendijk verwacht hem volgende week en kon nr. achterlaten voor callback
- Rokin verwacht hem ergens in april (yeah
- Heiligeweg zat ook te wachten, verwacht hem volgende week en kon nr. achterlaten voor callback
Iemand meer nieuws van andere leveranciers?
Ik zie net op een site dat ze de PRIMEUR hebben met de 6230.. Zou hij daar dus al leverbaar zijn ( en zo ja, import?)
http://www.mobileparty.nl/
iemand btw al aanbiedingen met de 6230 gespot/verwacht?
Heb die guesten net geprobeerd te bellen voor verificatie, maar werd na 30x doorgeschakeld naar de faxnivvle schreef op 24 maart 2004 @ 12:07:
Ik zie net op een site dat ze de PRIMEUR hebben met de 6230.. Zou hij daar dus al leverbaar zijn ( en zo ja, import?)
Anoniem: 5490
nivvle schreef op 24 maart 2004 @ 12:07:
Haha, laat ze dat ding maar mooi in hun *** stoppen met zo'n prijsElders € 489
Hier..: € 430
-- Bestel --
Ik heb hem inmiddels besteld bij GSMHuis.nl, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt
Heb ff gebeld met Nokia Store A'dam Muntplein en die dachten dattie over 2 weken geleverd werd, ze wisten niet welke kleuren, maar waren allang blij áls ze'm binnenkregen...Neoz schreef op 24 maart 2004 @ 11:38:
Ik heb gebeld met Nokia Store Den Haag. Die hopen hem morgen/overmorgen binnen te hebben. Maar zeer beperkt
Op howardForums schijnt een kerel 'm al te hebben en heeft een korte review geschreven:
bron: HowardForumsOk you all know what this phone has to offer; a 6220 size phone with 6600 features. And if u dont know the features click HERE for more info.
Handset:
I have an all black handset and looks very classic and professional. The covers do clip off for those who wanted to know if covers were changeable. The headset feels solid abit like everything is glued together to make one odject. The keypad doesn't clutter or click under touch like 7210 used to. The button size are similar to 6220's and are nice and easy for txting.
The screen:
Although smaller than the E700's screen it is really good quality. It appears to have a similar quality to 6600. The pixels are nice and small. Everybit of this phone is great
Camera:
The camera is the same as 6600. Whilst in use, flashing your hand past the back of the phone shows now bluring (to a certain extent) the cam quickly changes to suit it's surroundings. The night mode is like 6600 and seems pretty quick. The zoom is really good. Not quite an E700's 5x zoom but it does zoom in really well. Pictures come out really nice on the phone (haven't been able to transfer pics yet due to my home pc). The Videos on the phone play and record very smoothly but i cant help thinking this is just a 6600 in a smaller shell with series 40 software. The videos look very similar to 6600 and unlike 6600 there is a menu selection to change between MMS video (limited to 100KB) or not so. I've only taken a 32sec video so far and comes out nicely. Plays like 6600 and i'm impressed.
Phonebook:
The phone book stores endless ammounts of contacts due to being based on the memory of the phone. Adding photos to contacts is nice to have (although featured on many cam phones these days) pic shows up nice and clearly under the name of the caller.
Writing SMS messages is quick and easy with the large keypad. The phone can store and send joined messages. I only have 30ish msgs on the phone so far so cant say how many it stores. I think it would be like the 6600 and can store the same ammount of msgs as whats in the memory.
Connectivity
WAP/GPRS:
Pages load very fast. The internet looks like a 6600's internet but compacted onto a small screen. I went onto the o2 wap home page and they have streaming videos. The video looked good although was only a small clip i was impressed with the way this powerful little phone handled it.
Bluetooth:
I have a Bluespoon chameleon BT headset and the quality is great. It enables u to listen to the radio, mp3 player and make calls. The Range of the bluetooth is about 10 meters until it cuts off. Not really into bluetooth so dont really know how to make a comparison.
Profiles:
Profiles are nice and always easy to change (via pressing on/off button). A nice feature is that u can set the colour scheme per profile so each profile can have a different colour scheme.
Media:
The radio is like a 6610's radio and comes in stereo. It works via the headset that u get with the phone, via the loudspeaker and via my BT headset. Quality is good and comes out nice and loud. The MP3 player plays through the same ways as above and comes out sounding really good quality (much better than that of the 6600 programs). On the MP3 player and Radio there is a equalizer enabling you to change the sound output to your desired preference.
Conclusion:
The phone is amazing. It's in short a 6600 in a 6220 size shell. The features are what we all hoped for and Nokia have really exceeded themselves this time around. It was a long wait for this phone and because i got it pre-release date i'm getting alot of negative vibes from ppl. I'm enjoying owning this phone although i think i'm gonna get a 7610 when they come out as well as having this little number. I'm very impressed, you will be too!
Anoniem: 108665
Hmmm, misschien een oplossing voor het headset probleem....
http://www.ppcw.net/index.php?itemid=847
Ziet er niet helemaal top uit... maar dat zal niet lang duren lijkt me!
Dit ziet er al beter uit
http://www.worldofi.de/HWTests/openbt.htm
http://www.ppcw.net/index.php?itemid=847
Ziet er niet helemaal top uit... maar dat zal niet lang duren lijkt me!
Dit ziet er al beter uit
http://www.worldofi.de/HWTests/openbt.htm
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 108665 op 24-03-2004 13:51 ]
Anoniem: 109267
hey maar die gast van howard, gebruikt dus wel BT voor luisteren van de radio!!
Zou hij dan de standaard headset die als antene fungeert wel inpluggen, maar luisteren via BT headset???
Ik word echt gek van de vage release date van nokia, hoe kan zo een groot bedrijf na zoveel jaar nou zo achterlijk leveren, dat geeft toch geen vertrouwen aan de consument. Grote min voor de service, maar ik wil hem wel graag!
Zou hij dan de standaard headset die als antene fungeert wel inpluggen, maar luisteren via BT headset???
Ik word echt gek van de vage release date van nokia, hoe kan zo een groot bedrijf na zoveel jaar nou zo achterlijk leveren, dat geeft toch geen vertrouwen aan de consument. Grote min voor de service, maar ik wil hem wel graag!
Stukje van ander forum:
update over de mp3speler. Vandaag heb ik het getest op cebit. je kan mp3's afspelen en andere dingen doen net zoals radio op de 7210/7250/6610. Bovendien kan je via een bluetooth headset ook je mp3's beluisteren. Radio kan niet via een bluetooth headset. En het schermpje is duidelijk, een flinke verbetering ten op zicht van de oude series40 4096 kleurenscherm. Veel helderder en feller.
dus mp3 luisteren en andere dingen doen kan, maar geen radio via BT!
update over de mp3speler. Vandaag heb ik het getest op cebit. je kan mp3's afspelen en andere dingen doen net zoals radio op de 7210/7250/6610. Bovendien kan je via een bluetooth headset ook je mp3's beluisteren. Radio kan niet via een bluetooth headset. En het schermpje is duidelijk, een flinke verbetering ten op zicht van de oude series40 4096 kleurenscherm. Veel helderder en feller.
M.a.w die gast van HowardForums heeft hem ook nog nietAnoniem: 109267 schreef op 24 maart 2004 @ 14:01:
Stukje van ander forum:

belde net met de BC daar heb ik 'm besteld en die verkoper die vertelde dat ie als eerst uitkomt in een T-Mobile pakket icm een abo .... weet iemand hier iets meer / klopt deze info als het zo is dan wordt ie zeker ook gratis met een T-Mobile 150 2 jr gratis dan neemt de hele massa 'm
wacht echt met smart op dit ding
[ Voor 21% gewijzigd door Le0032 op 24-03-2004 14:37 ]
De reden dat radio niet via BT kan is dat de normale headset de antenne van de radio is. Het is misschien wel mogelijk om met de BT headset te luisteren op het moment dat de normale headset erin zit.Anoniem: 109267 schreef op 24 maart 2004 @ 14:01:
Anoniem: 28603
Dat zou ik wel een nadeel vinden als hij via t-mobile gereleased wordt, dit mede omdat ze dan weer problemen gaan geven met het updaten van de firmware e.d. en dat je een afschuwelijk t-mobile theme erin hebt zitten. Verder als het de prijs drukt, who cares?Le0032 schreef op 24 maart 2004 @ 14:35:
belde net met de BC daar heb ik 'm besteld en die verkoper die vertelde dat ie als eerst uitkomt in een T-Mobile pakket icm een abo .... weet iemand hier iets meer / klopt deze info als het zo is dan wordt ie zeker ook gratis met een T-Mobile 150 2 jr gratis dan neemt de hele massa 'm![]()
Anoniem: 104884
Bericht van gsmhuis.nl
Geachte,
Wij verwachten het toestel eind deze, begin volgende week te verzenden.
Mark Poppen
Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
Nu maar hopen dat ze een beetje zeker zijn van hun zaakjes. Heb geen zin in nog meer uitstel
Geachte,
Wij verwachten het toestel eind deze, begin volgende week te verzenden.
Mark Poppen
Webshopping BV
www.camerahuis.nl
www.gsmhuis.nl
www.mp3huis.nl
www.pdahuis.nl
Nu maar hopen dat ze een beetje zeker zijn van hun zaakjes. Heb geen zin in nog meer uitstel

ik zie em wel op me werk verschijnen heb geen zin meer om elke dag te horen of ie weer verplaatst is of niet, check denk ik ook pas volgende week weer hiero of iemand em al heeft, lijkt me sterk namelijk, dit hele topic ( deel 2 en heel deel 1 eigenlijk ook ) gaat alleen over prijzen en levertijden, en 30x alles herhalen 
schiet ik nix mee op!
schiet ik nix mee op!
Over die site met de 6230 primeur;
Beste Martijn,
Het toestel is nog niet direct leverbaar, wel bieden wij jou de mogelijkheid om dit toestel al vast bij ons te bestellen.
Wij verwachten het toestel in week 15 maar dit kan ook best week 17 worden.
Je kunt al wel het toestellen bestellen via het bestelformulier. Enige voorwaarde is wel dat je 100 euro vooruit betaald.
Je kunt deze 100 euro storten op giro 95.48.925 te name van MobileParty te Baarn. o.v.v. nok6230
Zodra wij dan de Nokia 6230 binnen hebben sturen we jou een e-mail met een bevesteging van je bestelling.
Het toestel zal onder rembours naar je worden toegezonden. (extra kosten; 13 euro)
Met vriendelijke groet,
Guido de Vries
MobileParty
Beste Martijn,
Het toestel is nog niet direct leverbaar, wel bieden wij jou de mogelijkheid om dit toestel al vast bij ons te bestellen.
Je kunt al wel het toestellen bestellen via het bestelformulier. Enige voorwaarde is wel dat je 100 euro vooruit betaald.
Je kunt deze 100 euro storten op giro 95.48.925 te name van MobileParty te Baarn. o.v.v. nok6230
Zodra wij dan de Nokia 6230 binnen hebben sturen we jou een e-mail met een bevesteging van je bestelling.
Het toestel zal onder rembours naar je worden toegezonden. (extra kosten; 13 euro)
Met vriendelijke groet,
Guido de Vries
MobileParty
[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]
dan ben je wel op je achterhoofd gevallen als je daarmee instemt!Ballooning schreef op 24 maart 2004 @ 18:08:
Over die site met de 6230 primeur;
Beste Martijn,
Met vriendelijke groet,
Guido de Vries
MobileParty
Volgens mij zit deze straks ook al op de 1000 posts voordat iemand het toestel echt in z'n handjes heeft (behalve op de cebit dan...).
moet dan wel zijn dat er enorm veel int is voor dees GSMe1f schreef op 24 maart 2004 @ 19:33:
Volgens mij zit deze straks ook al op de 1000 posts voordat iemand het toestel echt in z'n handjes heeft (behalve op de cebit dan...).
Heb me bestelling ook geplaatst bij 06plaza.nl.. Volgens mij is de telefoon hier verreweg het goedkoopst tot nu toe icm T-Mobile 450 1 jaar. De 6230 is hier gratis terwijl hij bij andere webstores rond de 90 euro is.
Nu maar hopen dat ik nog wel bij de eerste levering zit, anders moet ik straks nog langer wachten..
Nu maar hopen dat ik nog wel bij de eerste levering zit, anders moet ik straks nog langer wachten..
[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 24-03-2004 22:46 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 109788
Van het weekend besteld bij 2call (38 euro terug icm Vodafone 120, 2 jaar); Vodafone is akkoord, bestelstatus is <quote>w8 op 6230</quote>
Lijkt wel een hele fijne foon iig. Waar ik overigens erg benieuwd naar ben is hoeveel megjes MMC er nu al in getest is - ik las in de oude thread ergens "128Mb supported door Nokia", maar 256Mb of zelfs 512Mb is leverbaar in MMC-smaak en afaik nog niet getest door de happy few die er al mee mogen spelen
Ik neig overigens naar 256, omdat ik 512 in verhouding nogal aan de prijs vind en 3 uur 192kbit MP3 toch wel genoeg is voor de gemiddelde treinreis
Lijkt wel een hele fijne foon iig. Waar ik overigens erg benieuwd naar ben is hoeveel megjes MMC er nu al in getest is - ik las in de oude thread ergens "128Mb supported door Nokia", maar 256Mb of zelfs 512Mb is leverbaar in MMC-smaak en afaik nog niet getest door de happy few die er al mee mogen spelen
ja dat had ik dus ook al bedacht in de post daarvoor!!mol99 schreef op 24 maart 2004 @ 15:53:
[...]
De reden dat radio niet via BT kan is dat de normale headset de antenne van de radio is. Het is misschien wel mogelijk om met de BT headset te luisteren op het moment dat de normale headset erin zit.
Hier nog twee picz voor de liefhebbers...

Om toch maar ff wat commentaar bij de fotos te vermelden, ik zelf vond de phone wel lekker in de hand liggen alleen waar ik wel mee zat te kloten was de 5-way navigatie pad, links rechts onder boven... dat lukt wel maar ik had echt moeite om de zeg maar "enter/midden/kern/confirm" knop in te drukken. Maar misschien komt het omdat ik niet de meest dunne vingers heb.
Trouwens voor de liefhebbers heb ik een hele mooie video van deze phone, alleen heb ik geen webspace ervoor, dus als iemand hem online wilt zetten voor me dan zou dat relax zijn....

Om toch maar ff wat commentaar bij de fotos te vermelden, ik zelf vond de phone wel lekker in de hand liggen alleen waar ik wel mee zat te kloten was de 5-way navigatie pad, links rechts onder boven... dat lukt wel maar ik had echt moeite om de zeg maar "enter/midden/kern/confirm" knop in te drukken. Maar misschien komt het omdat ik niet de meest dunne vingers heb.
Trouwens voor de liefhebbers heb ik een hele mooie video van deze phone, alleen heb ik geen webspace ervoor, dus als iemand hem online wilt zetten voor me dan zou dat relax zijn....
En nee je bent toch echt dronken hoor....Anoniem: 105720 schreef op 24 maart 2004 @ 23:52:
ziet er nice uit maar ben ik nu zo dronke of droom ik , want die uiteinden aan de bovenkant zijn lijk donker
[ Voor 81% gewijzigd door Sur_G op 25-03-2004 00:26 ]
errug mooi!
[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]
ziet er nice uit maar ben ik nu zo dronke of droom ik , want die uiteinden aan de bovenkant zijn lijk donker
ik wil die vid wel online zetten, je mag em uppen via ftp: ftp.airliner.nl p/l: surg@airliner.nl/n6230Sur_G schreef op 24 maart 2004 @ 23:38:
Hier nog twee picz voor de liefhebbers...
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
En nee je bent toch echt dronken hoor....
geen misbruik aub, vanmiddag zet ik de account stop
url is wordt dan http://media.airliner.nl/bestandsnaam.ext
[ Voor 5% gewijzigd door airliner op 25-03-2004 05:14 ]
http://www.yousendit.com/default.aspxSur_G schreef op 24 maart 2004 @ 23:38:
Knip
Knip
Op deze site kun je het bestand uploaden en dan de link erheen hier plaatsen. Enige nadeel is dat het bestand maar 7 dagen blijft staan en daarna verwijderd wordt.. Misschien dat er nog iemand anders is die dat filmpje wel ergens kan plaatsen.. (Heb zelf helaas geen webspace meer over...)
edit:
Nog niet wakker.. laatste pagina had ik over het hoofd gezien...
Nog niet wakker.. laatste pagina had ik over het hoofd gezien...
[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 25-03-2004 08:50 . Reden: niet wakker... ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Jij had alleen bedacht dat het niet werkt. Ik heb bedacht dat het wel mogelijk is als je de headset met draad erop aansluit en dit in je jaszak laat zitten.Anoniem: 109267 schreef op 24 maart 2004 @ 22:55:
[...]
ja dat had ik dus ook al bedacht in de post daarvoor!!
Anoniem: 109827
Nu wordt het allemaal wel heel vreemd. onderstaand bericht kreeg ik van Nokia Nederland.
Geachte heer Hollebeek,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Helpline.
De Nokia 6230 is sinds 10 Maart beschikbaar op de Nederlandse markt.
Indien u nog verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Nokia Helpline
Geachte heer Hollebeek,
contacteren.
Nokia Helpline
over datum moet je neit meer klagen en zagen, het zal 80% na Cebit zijn dus volgende week is ie wss al te koop
Ik zal het toch nog ff wat duidelijker maken voor je dus zie je hieronder de exacte text die ik voor jou quote had geplaatst!mol99 schreef op 25 maart 2004 @ 11:05:
[...]
Jij had alleen bedacht dat het niet werkt. Ik heb bedacht dat het wel mogelijk is als je de headset met draad erop aansluit en dit in je jaszak laat zitten.
Door eight - Wednesday 24 March 2004 13:53
Maar wat had jij nou ook al weer bedacht???
nog ff post op telecomvergelijker:
Gepost door rfcremers op 24/03/2004 21:31
Yaaaaaouuuu!! Ik heb m binnen!! Echt vet telefoontje, die camera is helemaal waouw! YES!
(echter nog geen plaatjes dus of het waar is?)
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 109267 op 25-03-2004 12:17 ]
Ik zie aan je registratiedatum dat je nog een beetje groen bent. Ik zal hier verder dus niet teveel op in gaan.Anoniem: 109267 schreef op 25 maart 2004 @ 12:07:
[...]
Ik zal het toch nog ff wat duidelijker maken voor je dus zie je hieronder de exacte text die ik voor jou quote had geplaatst!
Door eight - Wednesday 24 March 2004 13:53
Maar wat had jij nou ook al weer bedacht???
Misschien dat de leveranciers 'm al in huis hebben, maar wachten met uitleveren tot na de cebit o.i.d....Anoniem: 109827 schreef op 25 maart 2004 @ 11:29:
Nu wordt het allemaal wel heel vreemd. onderstaand bericht kreeg ik van Nokia Nederland.
![]()
Geachte heer Hollebeek,
contacteren.
Nokia Helpline
Phonebook:
The phone book stores endless ammounts of contacts due to being based on the memory of the phone. Adding photos to contacts is nice to have (although featured on many cam phones these days) pic shows up nice and clearly under the name of the caller.
Bovenstaande zag ik in een korte review staan, maar ik heb het al enkele malen eerder gevraagd maar nog nooit bevestigd gekregen: weet iemand of je (wanneer je gebeld wordt) het kiekje FULLSCREEN te zien krijgt, of onzichtbaar klein in een hoekje (en je dus weer een proggie moet zien te installeren die dat doet, of lukt dat niet onder 40-series software)...
Bovenstaande zag ik in een korte review staan, maar ik heb het al enkele malen eerder gevraagd maar nog nooit bevestigd gekregen: weet iemand of je (wanneer je gebeld wordt) het kiekje FULLSCREEN te zien krijgt, of onzichtbaar klein in een hoekje (en je dus weer een proggie moet zien te installeren die dat doet, of lukt dat niet onder 40-series software)...
volgens mij heeft iemand dat flink wat posts terug gemeld, deze zei als ik het me goed herinner, dat de foto duidelijk boven de naam in het scherm kwam. Maar gezien het scherm nou niet al te groot is moet je hier denk ik niet te veel van voorstellen! Hopelijk kan je dat nog aanpassen in de confiquratie!
kan best dat het al vermeld is maar kun je ook foto's maken zonder dat ie geluid maakt?
mijn bedoelingen zijn niet kwaadaardig btw
Dat kan...cky schreef op 25 maart 2004 @ 14:09:
kan best dat het al vermeld is maar kun je ook foto's maken zonder dat ie geluid maakt?
Anoniem: 28603
uiteraard zijn je beweegredenen niet kwaadaardig, iedereen wil in alle stilte foto's maken in de trein 
Zo heb ik slaapfoto's van mijn ex gemaakt, goed toen was ze nog mijn vriendin
Zo heb ik slaapfoto's van mijn ex gemaakt, goed toen was ze nog mijn vriendin
ja ik kom ook we eens in situatie's waar ik een foto in stilte wil maken..
puur prive natuurlijk
ga niets op het internet zetten ofzo...
maar je wil nog wel eens wat bewijzen tegenover je vrienden op zondag morgen
maarjah, is maar goed dat hij nog niet uit is heb het geld nog niet bij elkaar... abbo is niet erg geschikt voor mij... ben ik binnen de kortste keren blut
puur prive natuurlijk
maar je wil nog wel eens wat bewijzen tegenover je vrienden op zondag morgen
maarjah, is maar goed dat hij nog niet uit is heb het geld nog niet bij elkaar... abbo is niet erg geschikt voor mij... ben ik binnen de kortste keren blut
Volgens mij mag dit inmiddels niet meer. Omdat je niet zonder te vragen een foto van iemand mag maken.cky schreef op 25 maart 2004 @ 14:09:
Raar maar waar...
met een gewoon foto toestel of digitale camera kan dit toch ook gewoon?joostingh schreef op 25 maart 2004 @ 14:49:
[...]
Volgens mij mag dit inmiddels niet meer. Omdat je niet zonder te vragen een foto van iemand mag maken.
Raar maar waar...
dus waarom niet met een gsm?
Is de telefoon nu echt verkrijgbaar???
Het lijkt me echt een super gaaf vet apparaat!!!
Vanavond is het koopavond in Groningen, zal kijken of ik hem kan kopen...
jemig hoe zeker is het nou of dat mobieltje vandaag morgen of maandag komt? want anders sluit ik alvast abbo af.... nummer meenemen kost namelijk 10 dagen.. dus als hij maandag komt is het niet zo een probleem (phonehouse) btw...
stel ik sluit mijn abbo af zonder mobiel te hebben... zou phonehouse mischien later zeggen van.. tja het mobieltje is niet leverbaaar zoek een ander uit
? .... of zouden ze mijn contract verbreken of .... hoe zit dat... kunnen ze mij naaien?
Anoniem: 104550
Het heeft weinig zin om vanavond te kijken want in heel groningen is ie niet te verkrijgen, dat kan ik je garanderen! De eerste levering is wel onderweg, maar ik vrees dat nokia heel hard bezig is met verspreiden van dit model zodat het toestel na de beurs in Duitsland (tijdelijk) volop leverbaar is. The Phonehouse is in Groningen meestal een van de eerste met nieuwe Nokia toestellen, dus als je slim bent vraag je daar even of je een kunt achter houden, doen ze niet moeilijk over meestal. Ik geef je de grootste kans van slagen bij www.06plaza.nl volgens de laatste berichten word het toestel namelijk eind week 14 begin week 15 dat ze daar binnen komen en direct doorgestuurd worden. Ga dus uit van 6 april dat de eerste telefoons er zijn!daan3128 schreef op 25 maart 2004 @ 15:03:
Is de telefoon nu echt verkrijgbaar???
Dit topic is gesloten.