Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen je abonnement aan te laten sluiten zodra de telefoon binnen is. Zo heb ik dat in ieder geval geregeld met Telfort!Spanjard schreef op 25 maart 2004 @ 15:18:
stel ik sluit mijn abbo af zonder mobiel te hebben... zou phonehouse mischien later zeggen van.. tja het mobieltje is niet leverbaaar zoek een ander uit? .... of zouden ze mijn contract verbreken of .... hoe zit dat... kunnen ze mij naaien?
ik wacht ook.. waarom houd nokia zich nooit aan de release data..
ja maar mischien is dat een probleem want de actie van t-mobile is tot er met 4-maart dus..... als ik dat zo doe zoals jij zegt dan valt mijn contract niet onder de zelfde voorwaarden of zie ik dat fout... want het mobieltje kost nu namelijk niks.... in maart.. maar in april wel.. dan vragen ze volgens mij 166euro voor een 150 abbo... en nu niks...
dus wat moet ik dan
dus wat moet ik dan
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:46:
[...]
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen je abonnement aan te laten sluiten zodra de telefoon binnen is. Zo heb ik dat in ieder geval geregeld met Telfort!
Domoticz + Fotografie + Gaming
Dear Mr. Kuypers,
sorry, this phone is not available in Germany.
We dont have an exact day of delivery.
Marco Schäffer
Shopkoordinator
Krebber communication AG
Lohenstr. 6
82166 Gräfelfing
van de nokia shop in duitsland
ook nog niet dus
sorry, this phone is not available in Germany.
We dont have an exact day of delivery.
Marco Schäffer
Shopkoordinator
Krebber communication AG
Lohenstr. 6
82166 Gräfelfing
van de nokia shop in duitsland

op sitel.nl stelde ik de volgende vraag:
Dus ik verwacht hem 5 april.
en het antwoord was:Ik wil mijn abonnement verlengen met een Nokia 6230.
Nu heb ik hierbij 4 vragen:
1. ...
2. Wanneer is het toestel leverbaar?
...
Dit was vandaag...1: ...
2: over 10 dagen
...
Dus ik verwacht hem 5 april.
gsmtrack heeft hem volgens eigen zeggen maandag al, en meer dan genoeg (telecomvergelijker!)
Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!
Verwijderd
ze durven zelfs te garanderen dat als je voor dinsdag besteld je hem vrijdag in huis hebt!!ffluppestijn01 schreef op 25 maart 2004 @ 17:24:
gsmtrack heeft hem volgens eigen zeggen maandag al, en meer dan genoeg (telecomvergelijker!)
Dan moet je wel zkr zijn lijkt mij anders riskeer je hele hoop boze en ontrevreden klanten!!
Verwijderd
Ik ben je niet vergeten, ik krijg ze morgen binnen, dus vanaf morgenavond ben je welkom te Tremelo, weekend kan ook doch steeds na afspraak en niet na 21u.
Geef mer gerust een belletje. Betaling is cash, geen bancontact.
Kleur is donker grijs.
Serge Vandermaesen
www.sergevandermaesen.be
0476/260426
-----Original Message-----
From: ^*^ cokeske ^*^ [mailto:van_gansbeke_pj@hotmail.com]
Sent: donderdag 25 maart 2004 17:40
To: serge.vandermaesen@pandora.be
Subject: nokia 6230
hallo,
ik heb reeds een tijdje geleden de nokia 6230 bij u gereserveerd, maar dit is al een maand of 2 geleden en ik wou nog ff controleren of mijn reservering geregistreerd staat
mijn gegevens zijn:
Van Gansbeke Pieter-Jan
Dorpsstraat 7
9570 Lierde
het kleur van de gsm maakt me niet echt zoveel uit, ik wil hem gwoon zo snel mogelijk in mijn handen hebben
is er trouwens al een specifieke dag dat jullie hem zullen hebben?
met vriendelijke groeten,
Pieter-Jan
-----
Zal ik hem het eerst hebben, iemand uit België
Geef mer gerust een belletje. Betaling is cash, geen bancontact.
Kleur is donker grijs.
Serge Vandermaesen
www.sergevandermaesen.be
0476/260426
-----Original Message-----
From: ^*^ cokeske ^*^ [mailto:van_gansbeke_pj@hotmail.com]
Sent: donderdag 25 maart 2004 17:40
To: serge.vandermaesen@pandora.be
Subject: nokia 6230
hallo,
ik heb reeds een tijdje geleden de nokia 6230 bij u gereserveerd, maar dit is al een maand of 2 geleden en ik wou nog ff controleren of mijn reservering geregistreerd staat
mijn gegevens zijn:
Van Gansbeke Pieter-Jan
Dorpsstraat 7
9570 Lierde
het kleur van de gsm maakt me niet echt zoveel uit, ik wil hem gwoon zo snel mogelijk in mijn handen hebben
is er trouwens al een specifieke dag dat jullie hem zullen hebben?
met vriendelijke groeten,
Pieter-Jan
-----
Zal ik hem het eerst hebben, iemand uit België
Als ik jou was zou ik de adresgegevens van jezelf weghalen voordat je een hele horde tweakers aan je deur hebt staan die de foon even vast willen houden...
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
dan laat ik ze toch gwoon allemaal 2 € betalen, dan heb ik hem gratis als er 210 man langskomt
drankjes zijn 2.5 €
drankjes zijn 2.5 €
heb dit toestel nu bij 8 webwinkels besteld, ik ga in week 15 een maand naar het buitenland, moet hem gewoon daarvoor hebben

ze noemen er alleen geen datum bij, dus kan bijv ook volgend jaar zijnVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:31:
[...]
ze durven zelfs te garanderen dat als je voor dinsdag besteld je hem vrijdag in huis hebt!!
Dan moet je wel zkr zijn lijkt mij anders riskeer je hele hoop boze en ontrevreden klanten!!
LOL als je terugkomt heb je 8 telefoons dus, ik mag er wel eentje van je toch?airliner schreef op 25 maart 2004 @ 18:12:
heb dit toestel nu bij 8 webwinkels besteld, ik ga in week 15 een maand naar het buitenland, moet hem gewoon daarvoor hebben
Pics voor onder het wachten:
clique
clique
Verwijderd
In België is hij al beschikbaar, vandaag binnengekomen bij de distributeurs en morgen beschikbaar in de winkel. Ik ga er mij morgenvroeg één aanschaffen, want dit ding is gewoon super.
Kun je er ook gesprekken mee opnemen? Want dat vind ik toch wel een belangrijke functie.. Heeft mijn huidige gsm ook. (6510)
Verwijderd
ik heb hem morgen waarschijnlijk ook, zaligVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:41:
In België is hij al beschikbaar, vandaag binnengekomen bij de distributeurs en morgen beschikbaar in de winkel. Ik ga er mij morgenvroeg één aanschaffen, want dit ding is gewoon super.
En hopsa gelijk maar naar GSMtrack gegaan en daar een contract aangevraagd. Als ik hem daar binnen een week heb dan is dat nu het belangrijkste. Ik moet die telefoon hebben, het wordt bijna een obsessie...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
http://www.gsmtrack.nl/index.htm

De losse prijs is daar overigens € 400.Ter info :
Vanaf as maandag is Nokia 6230 leverbaar.
Import EU toestel met NL Taal en garantie.
Alleen in kleur graphite.
Voor dinsdag besteld is gegarandeerd voor vrijdag in huis.
Grotere aantallen besteld dus op = op zal waarschijnlijk hier niet van toepassing zijn.
edit:
Oeps... Dat was al gepost.
Oeps... Dat was al gepost.

ffluppestijn01 schreef op 25 maart 2004 @ 17:24:
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 21:00 ]
Waarschijnlijk belgische toestellen dan.. Aangezien ie daar al uit is en er de Nederlandse taal opzit.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
ik ben heel benieuwd of gsmtrack dit waar kan gaan maken gezien dit mailtje van nokia! Maar hij komt er nu echt aan, en de berichten nemen nu eindelijk vorm aan!
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
De Nokia 6230 is vorige week uitgeleverd aan onze ditribiteurs.
Het is nu afwachten hoe snel dat zij leveren aan onze dealers. U dient
rekening te houden met een 3 tal weken.
Indien u verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline
De Nokia 6230 is vorige week uitgeleverd aan onze ditribiteurs.
Het is nu afwachten hoe snel dat zij leveren aan onze dealers. U dient
rekening te houden met een 3 tal weken.
contacteren.
Dutch Team
Club Nokia Careline
Ben vanavond in Groningen geweest:Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:45:
[...]
Het heeft weinig zin om vanavond te kijken want in heel groningen is ie niet te verkrijgen, dat kan ik je garanderen! De eerste levering is wel onderweg, maar ik vrees dat nokia heel hard bezig is met verspreiden van dit model zodat het toestel na de beurs in Duitsland (tijdelijk) volop leverbaar is. The Phonehouse is in Groningen meestal een van de eerste met nieuwe Nokia toestellen, dus als je slim bent vraag je daar even of je een kunt achter houden, doen ze niet moeilijk over meestal. Ik geef je de grootste kans van slagen bij www.06plaza.nl volgens de laatste berichten word het toestel namelijk eind week 14 begin week 15 dat ze daar binnen komen en direct doorgestuurd worden. Ga dus uit van 6 april dat de eerste telefoons er zijn!
KPN Primafoon: kennen we niet

Vodafone: Kennen we, is idd haast compleet gelijk met de 6600

Belcompany: verwacht wordt eind volgende week.
Al met al wachten....

Maar Lang wachten is niet lollig......

op gsmtrack.nl is die te bestellen...
volgens hun direct leverbaar!!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Relaaaxxdddd... Dan is het nu waarschijnlijk eindelijk zo ver. Hopen dat 06plaza.nl er ook snel bij zit en dat ik dus volgende week eindelijk weer een 06 heb!!!
Dan zal ik dit mailtje wat ik net kreeg maar over het hoofd zien:
Dan zal ik dit mailtje wat ik net kreeg maar over het hoofd zien:
Hallo Matthias,
Wederom kunnen wij alleen mededelen dat de leveranciers weer een andere verwachte leverdatum hebben gegeven voor de Nokia 6230. Men verwacht de Nokia 6230 nu pas weer over 3 weken.
Met vriendelijke groet,
G.Jansen
www.partsupplies.nl
He hoe zit dat eigenlijks, Ik heb bij de winkels gehoord dat de voornaamste redenen dat het toestel laat verkrijgbaar is is omdat er nog fouten in de software zitten.
Kun je deze dan niet zelf flashen???
Moet dit altijd via nokia??
En zou de agenda functie die in het toestel zit een beetje goed zijn? Kun je die ook goed syncen met bijv outlook???
Greetzz
Kun je deze dan niet zelf flashen???
Moet dit altijd via nokia??
En zou de agenda functie die in het toestel zit een beetje goed zijn? Kun je die ook goed syncen met bijv outlook???
Greetzz
Kijk eens een paar posts boven je.Dirk-Jan schreef op 25 maart 2004 @ 21:47:
op gsmtrack.nl is die te bestellen...
Met dank aan airlinerairliner schreef op 25 maart 2004 @ 05:09:
[...]
ik wil die vid wel online zetten, je mag em uppen via ftp: ftp.airliner.nl p/l: surg@airliner.nl/n6230
geen misbruik aub, vanmiddag zet ik de account stop
url is wordt dan http://media.airliner.nl/bestandsnaam.ext
...hier een video(zonder geluid wel eens waar, stomme cybershot) van de 6230... om jullie lust nog ff te stillen:
http://media.airliner.nl/Nokia6230.MPG
Verwijderd
Op een Frans forum is er een review gemaakt van de n6230 met heel veel leuke plaatjes en vergelijkingen met andere telefoons. Erg interessant voor mensen die nog aan het twijfelen zijn of benieuwd zijn naar de prestaties van het speeltje.
Planet nokia
nettelecom.org
Na het vluchtig doorlezen/doorkijken van de review kwam ik deze franse zin tegen iin het kritiek gedeelte op de telefoon:
présence de bugs lors de manipulations sur la carte MMC de 128 MO et de l’écoute de MP3 limitation à 64 MO.
Met andere woorden, de nokia 6230 vertoonde bugs bij het gebruik van een 128MB MMC kaartje en het luisteren van MP3s is gelimiteerd tot 64MB.
Laten we hopen dat de n6230s die nu op de markt komen van deze niet onbelangrijke problemen verlost zijn.
Planet nokia
nettelecom.org
Na het vluchtig doorlezen/doorkijken van de review kwam ik deze franse zin tegen iin het kritiek gedeelte op de telefoon:
présence de bugs lors de manipulations sur la carte MMC de 128 MO et de l’écoute de MP3 limitation à 64 MO.
Met andere woorden, de nokia 6230 vertoonde bugs bij het gebruik van een 128MB MMC kaartje en het luisteren van MP3s is gelimiteerd tot 64MB.
Laten we hopen dat de n6230s die nu op de markt komen van deze niet onbelangrijke problemen verlost zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 01:43 ]
voor de juiste prijs, zekerRoflmao schreef op 25 maart 2004 @ 19:27:
[...]
LOL als je terugkomt heb je 8 telefoons dus, ik mag er wel eentje van je toch?
nee, maar ik heb ze ook een mailtje gestuurd dat als ze het toestel niet voor 3 april kunnen verzenden, ze de bestelling mogen annuleren, dus dat komt wel goed (hoop ik
ik zag net een advertentie van smart telecom in de metro 26-03-04 pagina 8 dat ze de 6230 als primeur hebben.
Op www.metropoint.com kan je de metro downloaden
Op www.metropoint.com kan je de metro downloaden
Iemand bericht van 06plaza? die gasten hebben mij eergisteren de SIM kaart alvast opgestuurd vanwege nummer porteren. maar nu heb ik gister brief gehad, met GEEN sim kaart dus
hij zat er niet in, wel een brief erbij, van hierbij sturen wij u alvast ( ja vast wel ja ) de sim kaart, maaruh niets te bekennen dus !! ik heb ze gemaild net vanochtend, eens horen wat ze te zegguh hebben !!
had meteen ff moeten vragen naar de levertijd! naja anders xtje
had meteen ff moeten vragen naar de levertijd! naja anders xtje
weet iemand watie gaat kosten met een Hi 20 2 jaar?
He mensen,
Wie kan mij overtuigen dat ik geen nokia 6600 moet nemen maar de 6230???
En wie kan mij wat meer vertellen over de agenda functies van de 6230?? Deze is voor mij belangrijk....
Alvast bedankt!
En wie kan mij wat meer vertellen over de agenda functies van de 6230?? Deze is voor mij belangrijk....
Alvast bedankt!
kan gesynchroniseerd worden, zo blij?daan3128 schreef op 26 maart 2004 @ 09:06:
He mensen,
Alvast bedankt!
ik snap jullie niet !! hardleerse m&^*^&*^.. als niemand dat ding nog heeft, hoe kan iemand dan weten of dat werkt
maargoed, ik kan je wel overtuigen
wat heb je met een 6230, een super geavanceerd zakelijk oogend ubergeil toestel, het mobieltje van de upperplank !!
Verwijderd
vandaag bericht gekregen dat hij in de winkel ligt te wachten op mij, ik moet nog wachten tot deze avond voor ik er achter kan omdat mijn pa met de auto weg is
uiterlijk is 6230 mooier, maar als je intern gaat kijken is de 6600 beter. met symbian kan je toch een stuk meer dan de platform van 6230 was toch uiq 4 ofzo.daan3128 schreef op 26 maart 2004 @ 09:06:
He mensen,
Alvast bedankt!
moet jezelf uitmaken wat je belangrijker vindt. Ik zelf ga kiezen agenda fucties pda veruit de beste en dan een lekker klein ding van een gsm in mijn broekzak
De 6230 heeft voor mij al het voordeel dat ie in de carkit past van mijn huidge auto's. En de 6600 niet. Verder is het uiterlijk inderdaad mooier en meestal gebruik je een hoop van die gadgets toch niet of alleen in het begin..
en wie weet of het mogelijk is om afbeeldingen direct via BT te verzeden
(want mn broertje heeft een ngage, kan ik um lekker stalken, net als eerst al met mn 3650)
(want mn broertje heeft een ngage, kan ik um lekker stalken, net als eerst al met mn 3650)
kijk, dit is alweer zon nutteloze post!!super-muffin schreef op 26 maart 2004 @ 09:40:
en wie weet of het mogelijk is om afbeeldingen direct via BT te verzeden
LEZEN JULLIE WEL WAT ANDERE MENSEN POSTEN??
antwoord op je vraag: als jou 3650 het kan, kan deze het ook! lijkt me duidelijk toch, kwestie van logisch nadenken, waarom zou die 3650 het wel kunnen en deze niet? waarom technieken eruit halen terwijl ze mogelijk zijn
ik zoek me lens, ja wat zoek je dan. ik zoek me lens! ja wat dan. IK ZOEK ME LENS!
Verwijderd
Zijn er ook al mensen die de telefoon al hebben???
En bij welke winkel ligt hij voor jou dan cokeske???
Dat kan je natuurlijk niet meteen zeggen, de 3650 is gebaseerd op series60 software (symbian) en de 6230 op series40 (de 2e versie, dat wel). Je kan niet zeggen dat de connectiviteit hetzelfde is. Ik kon bijvoorbeeld met irda wel direct plaatjes sturen via windows naar m'n 7650 (series60) maar niet naar m'n 6610 (series40, 1e versie).el1zer schreef op 26 maart 2004 @ 11:15:
[...]
antwoord op je vraag: als jou 3650 het kan, kan deze het ook! lijkt me duidelijk toch, kwestie van logisch nadenken, waarom zou die 3650 het wel kunnen en deze niet? waarom technieken eruit halen terwijl ze mogelijk zijn
Dat je via bluetooth wel de verbinding kan maken met de nokia pc software ligt wel voor de hand natuurlijk en zal ook ongetwijfeld kunnen. En anders zal er vast andere software (mobile media manger ofzo) zijn die het wel kan. Zeker is het niet maar het is wel voor de hand liggend.
* orange.x pakt zijn kettingzaag en zaagt er op losVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:17:
Zijn er ook al mensen die de telefoon al hebben???
denk dat als iemand dat dign in handen heeft hij zeker wel zorgt dat ie binnen 15 min die foto online heeft !!! argh
misschien als je even terugleest naar die cokeske, dan kan je dat zo trugvinden!
offtopic:
AARS!!!
AARS!!!
Modbreak:
Doe even normaal alsjeblieft...
[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 26-03-2004 11:40 ]
hier bel ze ff mensen van smart telecom in rotterdan claimen de primuer te hebben en inderdaad mensen lees ff op zijn minst deze pagina dooor.
0104840440
0104840440
Verwijderd
sorry dat ik dit nog eventjes moet vragen, ik heb gans het eerste deel en het tweede deel al gelezen, ik volg al vanaf het begin, maar is er standaard bij de gsm een datakabel bijgeleverd zodat ik de foto's op mijn pc kan zetten?el1zer schreef op 26 maart 2004 @ 11:21:
[...]
/me pakt zijn kettingzaag en zaagt er op los
denk dat als iemand dat dign in handen heeft hij zeker wel zorgt dat ie binnen 15 min die foto online heeft !!! argh
misschien als je even terugleest naar die cokeske, dan kan je dat zo trugvinden!offtopic:
AARS!!!
anders rij ik straks ook even naar de pc-winkel achter een bluetooth adaptertje
dan krijgt ge vanavond mss foto's, als ge braaf zijt
Negatieve dingen
bron: http://www.planete-nokia.com/tests/test6230.php
(met google getranslate dit let nie op die fouten)- quality of manufacture: any plastic.
- slowness, lack of ergonomics and possibility of the customer mall.
- slowness of the menu, have regard to other series 40 of Nokia.
- not of mirror for the photographs in self-portraits.
- too small size photocall.
- not of zoom before the catch of the photograph or video.
- presence of bugs during handling on chart MMC of 128 MO and l?écoute of MP3 limitation to 64 MO
bron: http://www.planete-nokia.com/tests/test6230.php
kennelijk ben je niet zo thuis in de gsm gebeuren. Standaard zit er een batterij en lader erbij. Je mag van geluk spreken als jeeen headset erbij vind en echt in bezondere gevallen(lees duur) zoals bij de SE pXXX serie zit er een station bij.Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:29:
[...]
sorry dat ik dit nog eventjes moet vragen, ik heb gans het eerste deel en het tweede deel al gelezen, ik volg al vanaf het begin, maar is er standaard bij de gsm een datakabel bijgeleverd zodat ik de foto's op mijn pc kan zetten?
Tevens zoals je heb gelezen heeft niemand de 6230 nog dus kan niemand beamen wat er in het pakket zit
ik ben altijd braafVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 11:29:
[...]
sorry dat ik dit nog eventjes moet vragen, ik heb gans het eerste deel en het tweede deel al gelezen, ik volg al vanaf het begin, maar is er standaard bij de gsm een datakabel bijgeleverd zodat ik de foto's op mijn pc kan zetten?
maar ook op jou vraag, of er een datakabel bij zit
MAAR als jij em vanavond ophaalt, bel die winkel en vraag of die er bij zit, aangezien hun de telefoon wel hebben !! kan je dan nog altijd eerder zon kabel halen of gewoon ook bij die winkel, lijkt me niet een slager waar je die telefoon gaat kopen
Heeft die winkel ook een website, via google kwam ik er niet achter.pang schreef op 26 maart 2004 @ 11:23:
hier bel ze ff mensen van smart telecom in rotterdan claimen de primeur te hebben en inderdaad mensen lees ff op zijn minst deze pagina dooor.
010-4840440
Smart Telecom
Nieuwe Binnenweg 87/A
3014GE Rotterdam
010-4840110
[ Voor 12% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2004 11:46 ]
39
slecht geslapen?el1zer schreef op 26 maart 2004 @ 11:15:
[...]
kijk, dit is alweer zon nutteloze post!!
LEZEN JULLIE WEL WAT ANDERE MENSEN POSTEN??
antwoord op je vraag: als jou 3650 het kan, kan deze het ook! lijkt me duidelijk toch, kwestie van logisch nadenken, waarom zou die 3650 het wel kunnen en deze niet? waarom technieken eruit halen terwijl ze mogelijk zijnDENK
ik zoek me lens, ja wat zoek je dan. ik zoek me lens! ja wat dan. IK ZOEK ME LENS!
met de andere S40 foons (7210, 7250(i) enz) was het niet mogelijk om plaatjes door te sturen via Ir, dus ik vraag me gewoon af..
en de 3650 is gewoon een ander serie (S60) dus zo gek vind ik mijn vraag niet..
misschien doelde hij ook op iets anders. niemand heeft hem nog, dus zulke vragen kunnen we nog niet beantwoorden
en ik begrijp hem wel hoor. Heb ook op andere thread vroegen mensen steeds hetzlfde terwijl het nota bene in de startpost stond met koeien letters. Maar ach zinloze vragen reageer ik niet op en lees het overheen. Om steeds mij druk erover temaken ach niet in mij aard
en ik begrijp hem wel hoor. Heb ook op andere thread vroegen mensen steeds hetzlfde terwijl het nota bene in de startpost stond met koeien letters. Maar ach zinloze vragen reageer ik niet op en lees het overheen. Om steeds mij druk erover temaken ach niet in mij aard
[ Voor 56% gewijzigd door pang op 26-03-2004 12:45 ]
Verwijderd
super muffin op pagina 123 van de handleidng staat het antwoord
quote: Verzenden om het geselecteerde bestand te verzenden via MMS, draadloze Bluetoothtechnologie of infrarood.
en dat gaat dan dus over de dingen die in de galerij staan.
dus ja het is mogelijk... maar of het morgelijk is naar elke nokia telefoon zul je zelf moeten uitvinden.
quote: Verzenden om het geselecteerde bestand te verzenden via MMS, draadloze Bluetoothtechnologie of infrarood.
en dat gaat dan dus over de dingen die in de galerij staan.
dus ja het is mogelijk... maar of het morgelijk is naar elke nokia telefoon zul je zelf moeten uitvinden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 13:00 ]
Worden we allemaal een beetje zenuwachtig?? De sfeer van de antwoorden is vandaag echt om te huilen...
ik denk niet dat hij wat anders bedoelde, want hij argumenteerde metpang schreef op 26 maart 2004 @ 12:43:
misschien doelde hij ook op iets anders. niemand heeft hem nog, dus zulke vragen kunnen we nog niet beantwoorden
antwoord op je vraag: als jou 3650 het kan, kan deze het ook! lijkt me duidelijk toch, kwestie van logisch nadenken, waarom zou die 3650 het wel kunnen en deze niet? waarom technieken eruit halen terwijl ze mogelijk zijnDENK

Kelly, dank je wel
krijg trouwens steeds meer zin in dit toestel
[quote]super-muffin schreef op 26 maart 2004 @ 13:03:
[...]
ik denk niet dat hij wat anders bedoelde, want hij argumenteerde met
[...]
ik doelde wel degelijk op het feit dat iedereen maar post zonder dus even de moeite te nemen om de startpost te lezen. ik denk dat de meeste mensen dat hier wel begrijpen, heb zelfs een mod aan me broek gehad vanwege mijn antwoorden! niet volledig onterecht maar ik vind dat de mensen die zo rakeloos van zich af lullen zelf erop gewezen moeten worden om regels te lezen, en anders moet het puntje STARTPOST toegevoegd worden aan de lijst met eeuh puntjes waar mensen op moeten letten.
zeker in dit soort topics over telefoons, ( dus geen topic met problemen tot nu toe nog ) wordt alleen info gevraagd en gegeven, de meeste info wordt gegeven in de startpost dus daar is zon btje alles te vinden, vind je het daar niet, dan moet je even kijken of het misschien al ergens tussen staat, Ctrl + F kan wonderen doen. verder kan je ook nog woorden laten highlighten dus dat moet geen probleem zijn.
zoals in deze startpost staat zelfs een verwijzing naar de complete handleiding van de telefoon in het nederlands waar dus alles te vinden zou moeten zijn! dus mensen die vooralsnog zomaar in het rond wegposten die hebben geen moeite genomen om even iets te lezen.
En dat is waar ik op doelde
dank u, pang is schijnbaar ook iemand die vanaf ergens het begin al in dit topic ( ook deel 1 ) aanwezig is en kan mijn frustraties gelukkig begrijpen
[...]
ik denk niet dat hij wat anders bedoelde, want hij argumenteerde met
[...]
ik doelde wel degelijk op het feit dat iedereen maar post zonder dus even de moeite te nemen om de startpost te lezen. ik denk dat de meeste mensen dat hier wel begrijpen, heb zelfs een mod aan me broek gehad vanwege mijn antwoorden! niet volledig onterecht maar ik vind dat de mensen die zo rakeloos van zich af lullen zelf erop gewezen moeten worden om regels te lezen, en anders moet het puntje STARTPOST toegevoegd worden aan de lijst met eeuh puntjes waar mensen op moeten letten.
zeker in dit soort topics over telefoons, ( dus geen topic met problemen tot nu toe nog ) wordt alleen info gevraagd en gegeven, de meeste info wordt gegeven in de startpost dus daar is zon btje alles te vinden, vind je het daar niet, dan moet je even kijken of het misschien al ergens tussen staat, Ctrl + F kan wonderen doen. verder kan je ook nog woorden laten highlighten dus dat moet geen probleem zijn.
zoals in deze startpost staat zelfs een verwijzing naar de complete handleiding van de telefoon in het nederlands waar dus alles te vinden zou moeten zijn! dus mensen die vooralsnog zomaar in het rond wegposten die hebben geen moeite genomen om even iets te lezen.
En dat is waar ik op doelde
dit had je dus zelf ook uit kunnen vinden, door die handleiding te downloaden en te gaan zoeken, nogmaals ter verduidelijking dat de meeste gewoon maar posten zonder te kijken. en ook omdat ie nog niet uit is zal niemand de meeste vragen kunnen beantwoorden, en heb je dan nog een vraag die EN niet in de startpost staat EN niet in de handleiding, vraag het dan. maar niet dus als de telefoon nog in het bezit is van niemand.Kelly, dank je wel als ik thuis ben zal ik de handleiding ook wel ff downloaden
krijg trouwens steeds meer zin in dit toestel
[ Voor 17% gewijzigd door orange.x op 26-03-2004 13:31 ]
Smart Telecom
Nieuwe Binnenweg 87/A
3014GE Rotterdam
010-4840110
Hebben 3 op voorraad alleen zijn volgens hun al verkocht (gereserveerd)
Verdorrie, zitten echt maar 5 straatjes van me werk vandaan, was wel handig geweest anders.
Nieuwe Binnenweg 87/A
3014GE Rotterdam
010-4840110
Hebben 3 op voorraad alleen zijn volgens hun al verkocht (gereserveerd)

Verdorrie, zitten echt maar 5 straatjes van me werk vandaan, was wel handig geweest anders.
[ Voor 4% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2004 13:23 ]
39
3 maar? raar verhaal hansHomedisc schreef op 26 maart 2004 @ 13:23:
Smart Telecom
Nieuwe Binnenweg 87/A
3014GE Rotterdam
010-4840110
Hebben 3 op voorraad alleen zijn volgens hun al verkocht (gereserveerd)![]()
ik had 06plaza nog gemaild en daar kwam het volgende uit:
Daar hopen we wel op inderdaad.
Met vriendelijke groet,
Sales Team
-----Oorspronkelijk bericht-----
Nu nog snel de telefoon en dan ben ik helemaal blijIk heb vernomen dat deze in Belgie al verkrijgbaar is en ook in Rotterdam een winkel is die ze binnen heeft. Maargoed dat is ook Rotterdam, de grootste haven zelf! Dan moeten er nog vrachtwagentjes gaan rijden, dus zouden ze misschien nog vandaag binnen kunnen komen? Of iig volgende week, toch?
Met vriendelijk groet,
Mark
[ Voor 7% gewijzigd door orange.x op 26-03-2004 13:28 ]
Verwijderd
Ik mag de mijne om 18h vanavond gaan afhalen. Wel even vermelden dat ik in België woon, en via een man die een webshop heeft besteld heb, want in de Belgische winkels was hij ook nog niet aanwezig vandaag
ja inderdaad maar 3 stuks. Nee ik vroeg niet verder aangezien de persoon die ik aan de lijn had niet normaal een gesprek kon voeren, mij zie je daar ook niet naar terug gaan. Ik wacht desnoods wel een weekje langer.el1zer schreef op 26 maart 2004 @ 13:27:
[...]
3 maar? raar verhaal hansmaar waarom 3 dan ? die volg ik niet helemaal, heb je dat niet gevraagd? ik bedoel het is een erg gewild toestel volgens mij..
ik had 06plaza nog gemaild en daar kwam het volgende uit:
[...]
Dat klinkt goed van 06plaza
[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2004 13:31 ]
39
hehe, niet een normaal gesprekHomedisc schreef op 26 maart 2004 @ 13:30:
[...]
ja inderdaad maar 3 stuks. Nee ik vroeg niet verder aangezien de persoon die ik aan de lijn had niet normaal een gesprek kon voeren, mij zie je daar ook niet naar terug gaan. Ik wacht desnoods wel een weekje langer.
Dat klinkt goed van 06plaza
of het hakkie takkie gammelagamma was kan ik niet bevestigen, maar het was in elk geval niet goed te begrijpenel1zer schreef op 26 maart 2004 @ 13:33:
[...]
hehe, niet een normaal gesprekals in hakkie takkie gammelagamma? dat soort dingen zijn IMO niet te vertrouwen, net zoals die gozer die een telefoon uit belgie kon laten opsturen onder rembours ofzo. ook niets meer van gehoord, maar zeker positieve berichten! maar ik ga er dus nu wel van uit dat ik em volgende week op de deurmat ( nouja, liever gewoon deur open doen
of naar me werk laten sturen
) kan verwachten!
Maar dat terzijde.
39
pfff... net een hele discussie geweest over mensen die zomaar vragen stellen zonder te lezen. El1zer die zich er behoorlijk over opwint (en een mod op z'n dak krijgt... terecht hoorVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 14:42:
www.gsmtrack.nl claimt m direct t kunnen leveren!
Iemand daar al besteld?
Als je even wat posts terug kijkt zie je dat die vraag al eerder gesteld is...
Ze leveren vanaf a.s. maandag begreep ik uit de antwoorden die toen gegeven zijn...
Maar waarschijnlijk is dat niet de enige winkel die vanaf a.s. maandag levert. 06plaza heeft 'm dan waarschijnlijk ook, en ik denk nog een hoop andere winkels dus ook dan.
[ Voor 48% gewijzigd door e1f op 26-03-2004 15:04 ]
Ik heb gebelt met de phonehouse en deze geven aan dat het midden tot eind april kan worden. Daarna gevraagd bij Belcompany en die kunnen niet zeggen wanneer...
Dus maar Nokia gemailt en daar staat dit in:
Dus maar Nokia gemailt en daar staat dit in:
De verscheping van Nokia 6230 is verleden week gestart in Finland.
In de loop van de volgende weken zal het toestel overal beschikbaar zijn.
contacteren.
Dutch Team
Club Nokia Careline
0900/202.60.55
Verwijderd
Na paar uur hem in mijn bezit te hebben (belgie van bij serge....) is en blijft het een toptoestel , echt een super toestel
voelt zeer goed aan , de toetsen hebben een aanvoeling van rubber en zijn zeer handig , zelfs de navjog is makkelijk te gebruiken , meer info later bij uitgebreider testing
moet wel zeggen , de achterkant steekt wa tegen , door de verdikking thv de camera , spijtig
BTW : bij serge kwamen 20 toestellen binnen , deze zijn op dit moment allen de deur uit of liggen opzij en volgende levering is nog niet in zicht
voelt zeer goed aan , de toetsen hebben een aanvoeling van rubber en zijn zeer handig , zelfs de navjog is makkelijk te gebruiken , meer info later bij uitgebreider testing
moet wel zeggen , de achterkant steekt wa tegen , door de verdikking thv de camera , spijtig
BTW : bij serge kwamen 20 toestellen binnen , deze zijn op dit moment allen de deur uit of liggen opzij en volgende levering is nog niet in zicht
a3ke tof dat je hem al hebt 
Als je nog er mee gaat spelen zou je dan een filmpje met de 6230 willen maken?
Ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit en of beeld/geluid gelijk loopt
Had namelijk ergens gelezen dat dit niet zo was!
Als je nog er mee gaat spelen zou je dan een filmpje met de 6230 willen maken?
Ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit en of beeld/geluid gelijk loopt
Had namelijk ergens gelezen dat dit niet zo was!
Verwijderd
Nou ik kreeg dit mailtje van nokia.
De Nokia 6230 is zowel in Nederland als in België reeds 'gereleased'.
Spijtig genoeg beschikt Club Nokia niet over exacte infrormatie aangaande
prijzen en beschikbaarheid van de Nokia producten bij de plaatselijke
verdeelpunten.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Dutch Team
Club Nokia Careline
0900/202.60.55
En ben vandaag bij belcompany geweest en die zeiden mij dat ze hem eigenlijk vandaag zouden krijgen dit had nokia aan hun doorgegeven.Maar de zending die ze vandaag toen ik binnenkwam net hadden ontvangen daar zat hij niet.Dus hij verwacht volgende week.Dus ik heb goede hoop.
De Nokia 6230 is zowel in Nederland als in België reeds 'gereleased'.
Spijtig genoeg beschikt Club Nokia niet over exacte infrormatie aangaande
prijzen en beschikbaarheid van de Nokia producten bij de plaatselijke
verdeelpunten.
Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.
Dutch Team
Club Nokia Careline
0900/202.60.55
En ben vandaag bij belcompany geweest en die zeiden mij dat ze hem eigenlijk vandaag zouden krijgen dit had nokia aan hun doorgegeven.Maar de zending die ze vandaag toen ik binnenkwam net hadden ontvangen daar zat hij niet.Dus hij verwacht volgende week.Dus ik heb goede hoop.
Ik ben vanmiddag langs verschillende telecomzaken in verschillende plaatsen geweest (hele dag shoppen in verschillende steden), oa T for Telecom, Phonehouse, Tell me en Belcompany. Sommige zeiden volgende week, anderen zeiden pas eind april-begin mei, anderen wisten het weer helemaal niet. Ik schat dat Belcompany hem al eerste heeft maar bind me dr niet op vast..
Ik kan trouwens melden dat er GEEN datakabel bijzit, heb foto's gezien van de complete verpakking an de 6230. Ik geloof trouwens dat Nokia noooi datakabels leverd bij zijn telefoons, maargoed dat kan ik fout hebben
Ik kan trouwens melden dat er GEEN datakabel bijzit, heb foto's gezien van de complete verpakking an de 6230. Ik geloof trouwens dat Nokia noooi datakabels leverd bij zijn telefoons, maargoed dat kan ik fout hebben
Hoezo ik wil em graag hebbennivvle schreef op 26 maart 2004 @ 20:11:
Ik ben vanmiddag langs verschillende telecomzaken in verschillende plaatsen geweest (hele dag shoppen in verschillende steden), oa T for Telecom, Phonehouse, Tell me en Belcompany.
Verwijderd
Een paar vraagjes waar ik op de CeBIT niet achter kon komen:Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:19:
Na paar uur hem in mijn bezit te hebben (belgie van bij serge....) is en blijft het een toptoestel , echt een super toestel
--> Zit er standaard een goede headset bij? Of moet je als je hem veel als mp3speler wilt gebruiken weer een nieuwe headset kopen...
--> Kun je een MP3tje afspelen en ondertussen een spelletje spelen, notities in agenda maken, smsje sturen en dat soort dingen, zonder dat het geluid uit gaat?
--> Welke kleur heb je hem? Wit of zwart? Was hij gelijk in beide kleuren verkrijgbaar bij de winkel waar je hem gekocht hebt?
--> Ben erg benieuwd naar je review... Als je wilt, graag nog een paar fotos en filmpjes maken met en van de camera...
Verwijderd
Ik heb de mijne ook juist gekocht, ook van bij Serge in België
Ziet er echt heel goed uit
Hoop dat jullie hem ook vlug in jullie bezit zullen hebben
Was het duur?Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 20:16:
Ik heb de mijne ook juist gekocht, ook van bij Serge in België
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
was just het zelfde aant denken:)
btw geef es url van site
Als belg ist mss dan voordeliger om hier te kopen ipv in nederland:)
btw geef es url van site
Als belg ist mss dan voordeliger om hier te kopen ipv in nederland:)
Verwijderd
Als jullie me zeggen hoe je hier een foto opgezet krijgt in een bericht op dit forum, post ik de eerste foto die ik genomen heb of een video'tje als jullie willen. Maar ik weet alleen niet hoe die foto dus hierop te krijgen?
De foto's moet je ergens laten hosten, bijvoorbeeld op je igen webspace. Dan kun je de foto's laten zien d.m.v. deze code:Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 22:34:
Als jullie me zeggen hoe je hier een foto opgezet krijgt in een bericht op dit forum, post ik de eerste foto die ik genomen heb of een video'tje als jullie willen. Maar ik weet alleen niet hoe die foto dus hierop te krijgen?
code:
1
| [img]http://www.naamvadesite/naamvanhetplaatje.jpg[/img] |
Als het je eventueel niet lukt wil ik het ook wel hosten voor je en plaatsen, uiteraard komt de eer aan jou tegemoet
[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2004 22:36 ]
39
De nokia Multimedia player zit in Nokia PC suite; http://www.nokia.com/nokia/0,,54690,00.html

De link voor het plaatje: http://www.archanox.demon.nl/nokia6230/Afb002.jpg
De link voor het filmpje: http://www.archanox.demon.nl/nokia6230/Video001.3gp
Alles in deze post is dankzij; silver79

De link voor het plaatje: http://www.archanox.demon.nl/nokia6230/Afb002.jpg
De link voor het filmpje: http://www.archanox.demon.nl/nokia6230/Video001.3gp
Alles in deze post is dankzij; silver79
[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 26-03-2004 22:52 ]
39
ik ga maandag ook langs de BC, kijken of ze um hebben
Hoe speel ik dat filmpje af?
edit: sorry niet goed gelezen
edit: sorry niet goed gelezen
[ Voor 40% gewijzigd door weppe op 27-03-2004 01:02 ]
Dat filmpje is echt slecht zeg, zo klein en dan zulke brakke kwaliteit..
Gelukkig zal ik die video opneem functie helemaal niet gaan gebruiken.
Gelukkig zal ik die video opneem functie helemaal niet gaan gebruiken.
Verwijderd
kvind de videokwaliteit ook niet zo goed, de foto's zijn wel schitterend eenmaal ze op pc staan
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 02:01 ]
Verwijderd
ik heb hem ook sinds gisteren van bij Serge in België
zalig toestel maar...
-als je een bericht verwijdert, dan blijft dit bericht gewoon staan, pas nadat je je gsm hebt uitgezet en weer aangezet is het bericht verdwenen
-bij de Berichtenteller, ik had net een bericht ontvangen, kwam dit niet bij ontvangen berichten...
ik kan nog geen foto's tonen omdat ik nog geen bluetooth-adaptertje heb
hoofdtelefoontje is standaard bijgeleverd met een 32 mb mmc kaartje
het is mogelijk om radio te beluisteren via de speakers van de telefoon, maar hiervoor moet het hoofdtelefoontje aangesloten zijn
zalig toestel maar...
-als je een bericht verwijdert, dan blijft dit bericht gewoon staan, pas nadat je je gsm hebt uitgezet en weer aangezet is het bericht verdwenen
-bij de Berichtenteller, ik had net een bericht ontvangen, kwam dit niet bij ontvangen berichten...
het is mogelijk om radio te beluisteren via de speakers van de telefoon, maar hiervoor moet het hoofdtelefoontje aangesloten zijn
Hey guys ff een paar vraagjes mbt de "belgische" versie van de 6230:
1. Wat i nu precie shet verschil met een nederlandse versie?
2. Hoe zit het met de garantie, is er een verschil?
Ik kreeg nl net een mail van gsmdealer en vroeg me af of het verstandig was deze via belgie of via gsmdealer te bestellen of gewoon ff een week te wachten totdat hij hie rook inh de shops ligt:
Geachte,
U heeft onlangs op onze website de Nokia 6230 gereserveerd. Dit toestel komt binnenkort uit als Benelux toestel en wij willen via deze weg informeren of u nog interesse heeft in dit toestel. Wij kunnen dan namelijk de bestelling hierbij definitief maken en invoeren in ons ordersysteem. Indien ude reservering wilt annuleren horen wij dit uiteraard ook graag!
In afwachting van uw reactie verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
dhr. P. Herps
GSM Dealer
Email: abonnement@gsmdealer.nl
Tel: 0871-901870 (11:00 - 21:00)
Fax: 076-5429605
1. Wat i nu precie shet verschil met een nederlandse versie?
2. Hoe zit het met de garantie, is er een verschil?
Ik kreeg nl net een mail van gsmdealer en vroeg me af of het verstandig was deze via belgie of via gsmdealer te bestellen of gewoon ff een week te wachten totdat hij hie rook inh de shops ligt:
Geachte,
U heeft onlangs op onze website de Nokia 6230 gereserveerd. Dit toestel komt binnenkort uit als Benelux toestel en wij willen via deze weg informeren of u nog interesse heeft in dit toestel. Wij kunnen dan namelijk de bestelling hierbij definitief maken en invoeren in ons ordersysteem. Indien ude reservering wilt annuleren horen wij dit uiteraard ook graag!
In afwachting van uw reactie verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
dhr. P. Herps
GSM Dealer
Email: abonnement@gsmdealer.nl
Tel: 0871-901870 (11:00 - 21:00)
Fax: 076-5429605
Verwijderd
--> Kun je een MP3tje afspelen en ondertussen een spelletje spelen, notities in agenda maken, smsje sturen en dat soort dingen, zonder dat het geluid uit gaat?Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 10:55:
zalig toestel maar...
--> Welke kleur heb je hem? Wit of zwart? Was hij gelijk in beide kleuren verkrijgbaar bij de winkel waar je hem gekocht hebt?
Verwijderd
ja, ge kunt mp3 afspelen en ondertussen ook berichten sturen, games spelen etc.
ik heb hem in het zwart, in denk dat hij alleen in dit kleur verkrijgbaar was
nu met lief naar volleybal, dus tzal voor vanavond of morgen zijn
ik heb hem in het zwart, in denk dat hij alleen in dit kleur verkrijgbaar was
nu met lief naar volleybal, dus tzal voor vanavond of morgen zijn
Wow filmpje kwaliteit valt tegen 
Kun je ook nog kiezen als je filmpje maakt welke kwaliteit je neem? (Hoog/Gemiddeld/Laag) net als met foto's maken?
Kun je ook nog kiezen als je filmpje maakt welke kwaliteit je neem? (Hoog/Gemiddeld/Laag) net als met foto's maken?
Dit zijn bugs, en die worden later opgelost dmv nieuwere firmware.Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 10:55:
zalig toestel maar...
Verwijderd
het filmtje is idd wel niet wat ik gedacht had, maar het is denk ik ook wel van ver gefilmd en kan je kiezen tuss standaard, hool of laag??
Verwijderd
Kwaliteit van het filmpje is idem bagger... Maar het is ook maar 91kb, dat kAn toch ook nooit goed zijn? Het moet haast wel de laagste kwaliteit zijn die je in kan stellen... Zo niet, dan hadden ze de film optie er beter niet op kunnen doen. Maar de 6600 maakt toch ook betere filmpjes??? En de lens van de camera in deze telefoon is niets slechter dan de N6600, want de fotos zijn niets slechter. Waarom zouden de filmpjes dan opeens 10x baggerder zijn als op de N6600...Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 12:41:
het filmtje is idd wel niet wat ik gedacht had, maar het is denk ik ook wel van ver gefilmd en kan je kiezen tuss standaard, hool of laag??
Het moet wel de laagste kwaliteit zijn die je kunt instellen...

Kwaliteit van de movies op de 6600 zijn al op de telefoon zelf redelijk goed, op de telefoon zelf dus! Dus niet op de pc, dat moet zelfs nog beter zijn.Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 12:49:
[...]
Kwaliteit van het filmpje is idem bagger... Maar het is ook maar 91kb, dat kAn toch ook nooit goed zijn? Het moet haast wel de laagste kwaliteit zijn die je in kan stellen... Zo niet, dan hadden ze de film optie er beter niet op kunnen doen. Maar de 6600 maakt toch ook betere filmpjes??? En de lens van de camera in deze telefoon is niets slechter dan de N6600, want de fotos zijn niets slechter. Waarom zouden de filmpjes dan opeens 10x baggerder zijn als op de N6600...
Het moet wel de laagste kwaliteit zijn die je kunt instellen...
Verwijderd
filmpje kwam dus van mij, en je kan alleen voor foto's kwaliteit instellen op hoog/matig/laag en voor de video kan je nergens iets instellen, je moet het beeld nemen zoals het is. Wat wel opvalt is als je te hevig met de camera ronddraaid tijdens het filmen dat het beeld troebel is, als je niet te snel beweegt tijdens het filmen heb je dit probleem niet echt. Ik heb nog nooit een filmpje van een 6600 gezien, dus ik zou niet weten of het slechter is...
hoe zit het dan met die Firmware??
Moet het toestel, als alle bugs eruit zijn en een nieuwe firmware uit is, weer terug naar nokia om het te laten updaten???
Dan zou je haast kunnen zeggen koop het over 2 maand als de meeste fouten eruit zijn...... toch???
Moet het toestel, als alle bugs eruit zijn en een nieuwe firmware uit is, weer terug naar nokia om het te laten updaten???
Dan zou je haast kunnen zeggen koop het over 2 maand als de meeste fouten eruit zijn...... toch???
Dat zou inderdaad verstandig zijn als je daar geen zin in hebt. Ikzelf zit vanaf morgen zonder abo & phonedaan3128 schreef op 27 maart 2004 @ 16:03:
Ja en over 3 maanden wordt de 6230i aangekondigddaan3128 schreef op 27 maart 2004 @ 16:03:
Ik ben verbaasd over de reacties hier, mensen die niet kunnen geloven dat het filmpje brak is en betichten van kwaliteits instellingen... jammer genoeg er is er dus maar één instelling. 2 volledige topics gewijd aan gekwijl om een toestel wat zich nog niet eens heeft bewezen. Echt goede objectieve reviews zijn er nog niet eens... en maar roepen dat het een top toestel is
Mobile-review.com heeft tot nu toe alleen nog een preview staan en mobileburn.com helemaal niks. Beide sites zijn zeer objectief in het beoordelen van telefoons.. lees beoordelen zonder oogkleppen.
[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 27-03-2004 16:27 ]
Verwijderd
mss wel een feit dat over 3maand al de 6230i wordt aangekondigd maar zo kan je met iedere top gsm het uistellen tot de betere versie uit is...
en toch op veel neutrale gsm site's zeggen ze toch dat deze één van de beter op dit moment zal zijn dusja, kwijlen mag dan toch wel iets zeker?
en toch op veel neutrale gsm site's zeggen ze toch dat deze één van de beter op dit moment zal zijn dusja, kwijlen mag dan toch wel iets zeker?
Dit topic is gesloten.