Siemens SX1 - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.815 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 19:50

silitek

Tubes Only

en dat kan ook. Daarvoor is een stukje software uitgebracht....sms/mms berichten opslaan op (e)..

Kan je helaas niet zeggen waar...zoek en gij zult vinden :)
megter schreef op 02 mei 2004 @ 12:32:
[...]

Vooral dat laatste ben ik best benieuwd naar. Ik ben namelijk best een SMS addict (1 maand tijd 125 verzonden, 90 ontvangen + rapporten), en ik weet zeker dat ik over de 1000 kom voordat ik een andere foon neem.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

als ik de naam van de mappen weer terug verander, verandert die map dan ook weer normaal?

zal vast wel niet.

+ punt = de foto`s op de pc zijn echt goed. mits redelijk belicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06

Barca

In Search Of Sunrise

silitek schreef op 02 mei 2004 @ 13:13:
en dat kan ook. Daarvoor is een stukje software uitgebracht....sms/mms berichten opslaan op (e)..

Kan je helaas niet zeggen waar...zoek en gij zult vinden :)
[...]
Kijk hier hebben we dus wat aan. Thanks. :)
Aan je reactie te zien is het geen freeware. Onze vraag moge duidelijk zijn; waar kan je de legale versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

inderdaad :P ...weet geen legaal versie hiervan. maar het heet MsvdriveE
Barca schreef op 02 mei 2004 @ 13:57:
[...]

Kijk hier hebben we dus wat aan. Thanks. :)
Aan je reactie te zien is het geen freeware. Onze vraag moge duidelijk zijn; waar kan je de legale versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

megter schreef op 02 mei 2004 @ 11:38:
[...]

1>
Bij mij duurt het ongeveer één seconde voordat een nieuw smsje wordt geopend. Ik vind het best meevallen.
De smsjes worden bij mij op de telefoon opgeslagen, er is geen mogelijkheid in het menu om de berichten op te slaan in het MMC geheugen.

2>
Ja, dat heb ik ook. Bij mij heet het alleen Infotime ipv Fun & Info. Zal wel door mijn oude simkaart komen.

Ik heb ook weer iets:
Op mijn rechtertoetsenkant (6 t/m #) zit speling, dwz ik kan deze toetsen 1/2 centimeter naar boven of beneden drukken. Valt dit onder de garantie? Ik heb hem nu nog geen 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hetzelfde probleem, zijn er nog meer mensen? De rechterknoppen strip heeft een hoop speling. Als er meer mensen zijn kunnen we aanspraak maken op garantie, anders zullen ze zeggen dat het valt onder stoot en val schade, dus je eigen probleem...

Weet iemand nu al hoe ik standaard games, app en ringtones verwijder? zo ja, hoe??? Anders een mooie vraag om naar Siemens te sturen!

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
offtopic:
morgen heb ik hem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 107323 schreef op 02 mei 2004 @ 16:27:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, zijn er nog meer mensen? De rechterknoppen strip heeft een hoop speling. Als er meer mensen zijn kunnen we aanspraak maken op garantie, anders zullen ze zeggen dat het valt onder stoot en val schade, dus je eigen probleem...
Ik heb een beetje speling aan beide kanten, maar niet hinderlijk. Ik probeer graag ook niet hoever de speling precies is want dan maak je het erger..maar de knoppen reageren goed...ook al beweegt het plastic....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
0,0 speling hierzo.
Eindelijk he! Zal je net zien, is ie overal uitverkocht. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan mijn firmware niet updaten, mrouter herkent hem wel en siemens data suite werkt ook, er staat ook schakel de telefoon in terwijl u de navigatie toets ingedrukt houd

moet ik nu mijn telefoon aanzetten, direct mijn joystick indrucken en dan mijn usb kabel aansluiten?!?!? 8)7

uiteindelijk staat er :Toestel niet gevonden! ( 9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 111718 schreef op 02 mei 2004 @ 19:10:
ik kan mijn firmware niet updaten, mrouter herkent hem wel en siemens data suite werkt ook, er staat ook schakel de telefoon in terwijl u de navigatie toets ingedrukt houd

moet ik nu mijn telefoon aanzetten, direct mijn joystick indrucken en dan mijn usb kabel aansluiten?!?!? [afbeelding]

uiteindelijk staat er :Toestel niet gevonden! ( 9 )
FAQ gelezen? Zie kopje:
Ik heb ge-upgrade maar het lukt maar niet / Ik probeer te upgraden maar krijg steeds de melding: "toestel niet gevonden(09)"

Overigens naderen we de 1000 posts. :) Rightone_ zal de openingpost van deel 3 voor zijn rekening nemen, waaronder ik de FAQ zal plaatsen. Een aantal zinnen lopen niet en dat zal ik ook gelijk corrigeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 02-05-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 21:32

tomic

Smexylittlebabe!

Barca schreef op 02 mei 2004 @ 19:36:
[...]
Overigens naderen we de 1000 posts. :) Rightone_ zal de openingpost van deel 3 voor zijn rekening nemen, waaronder ik de FAQ zal plaatsen. Een aantal zinnen lopen niet en dat zal ik ook gelijk corrigeren.
Ik zou door het lezen van de openingspost bijna zo'n telefoontje kopen!
hulde!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 02 mei 2004 @ 18:40:
0,0 speling hierzo.

[...]

Eindelijk he! Zal je net zien, is ie overal uitverkocht. })
Hey maar bij Belcompny en RAF hadden ze de engelse versie :r , t for telecom zei dat ze nederlands hadden...
tomic schreef op 02 mei 2004 @ 19:45:
[...]

Ik zou door het lezen van de openingspost bijna zo'n telefoontje kopen!
hulde!
yeah, we rule 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 02-05-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Inderdaad,
een knap forum, met veel faqs en veel enthousiaste mensen die elkaar helpen!

KLASSE en mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had niks te doen en ik keek naar ons startpost, ziet er echt heel goed uit enz. maar vond hem wel een beetje lelijk uitzien :9.

Dus heb ik dit ff gemaakt (een 'prototype' ;) )

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/test.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654

Anoniem: 80648 schreef op 02 mei 2004 @ 21:05:
Ik had niks te doen en ik keek naar ons startpost, ziet er echt heel goed uit enz. maar vond hem wel een beetje lelijk uitzien :9.

Dus heb ik dit ff gemaakt (een 'prototype' ;) )

[afbeelding]

Wat vinden jullie ervan?
Ziet er weer heel goed uit!!!

Snel dit deel maar vol krijgen dan ;)

Veel plezier morgen met het halen van je SX1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 92654 schreef op 02 mei 2004 @ 21:17:
[...]

Ziet er weer heel goed uit!!!

Snel dit deel maar vol krijgen dan ;)

Veel plezier morgen met het halen van je SX1 :+
Nee niet erg snel vol maken 8)7 , moet final design enz enz maken.......

:9 gelijk in de ochtend naar de stad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 02 mei 2004 @ 21:21:
[...]

:9 gelijk in de ochtend naar de stad :*)
Morgenmiddag dan gelijk jouw foto's en review???? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 92654 schreef op 02 mei 2004 @ 21:30:
[...]

Morgenmiddag dan gelijk jouw foto's en review???? ;)
Misschien? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68697

Mijn allerlaatste "newbe" vraag hoe speel ik die clips af in landscapemode..en met welk proggie en converter is dit mogelijk..het lukt echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 68697 schreef op 02 mei 2004 @ 21:56:
Mijn allerlaatste "newbe" vraag hoe speel ik die clips af in landscapemode..en met welk proggie en converter is dit mogelijk..het lukt echt niet
Gewoon met de Real1 player. Open het programma Video, klik op opties, Go to clips, video selecteren, en dan bijvoorbeeld de 7 gebruiken.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

GAST! rightone was je niet jarig geweest?
GEFELICITEERD NOG HEA :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 110299 schreef op 02 mei 2004 @ 23:07:
GAST! rightone was je niet jarig geweest?
GEFELICITEERD NOG HEA :D:D:D
;) iemand die het weet :) , ja man, lekker veel geld gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooizo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand van jullie eigenlijk of je I-Mode werkend kan krijgen op de SX1?

Ben namelijk van T-Mobile overgestapt naar KPN (toch iets beter bereik).

Heb de klantenservice al gebeld maar die vertelden mij dat ze niet met 100% zekerheid konden zeggen of het zou gaan werken.
Tja en nu kan ik wel een I-Mode abo afsluiten, maar als het niet gaat werken dan schiet dat natuurlijk niet op!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 92654 schreef op 03 mei 2004 @ 00:25:
Weet iemand van jullie eigenlijk of je I-Mode werkend kan krijgen op de SX1?

Ben namelijk van T-Mobile overgestapt naar KPN (toch iets beter bereik).

Heb de klantenservice al gebeld maar die vertelden mij dat ze niet met 100% zekerheid konden zeggen of het zou gaan werken.
Tja en nu kan ik wel een I-Mode abo afsluiten, maar als het niet gaat werken dan schiet dat natuurlijk niet op!

8)7
FAQ
Is I-mode op de SX1 mogelijk?
Nee, dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Heeft iemand al PDFreader geprobeerd?. Erg leuk. Heb nu complete serrie van de Lord of the rings erop....

Zo word leesvoer wel heel interresant :P

Afbeeldingslocatie: http://www.freepgs.com/bruno/upload2/pdfreader.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offtopic:
nog paar uurtjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ey sorry hoor maar als ik clips wilt selecteren lukt het niet de enigste manier op clips te selecteren is via bestandsbeheer...kan iemand helpen kwil graag die landscape mode afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Heb je het over Mobiclip??....je kunt beter smartmovie nemen. Heb je ook landscape en je kunt je eigen avi/mpeg spelen ;)
Anoniem: 68697 schreef op 03 mei 2004 @ 10:32:
Ey sorry hoor maar als ik clips wilt selecteren lukt het niet de enigste manier op clips te selecteren is via bestandsbeheer...kan iemand helpen kwil graag die landscape mode afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

of..je kunt een paar movies neerhalen o.a matrix..bestand is rond de 5mb. volledig movie op je foon >:) ....afspelen in realplayer. En dan met headset op. Is dat ff vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar is dat beeldschermpje wel groot genoeg voor hele films? word je daar niet gek van omdat et zo klein is ? of valt et wel meej :P
en ik d8 dat een complete film rond de 120 mb was :S 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 110299 schreef op 03 mei 2004 @ 11:00:
maar is dat beeldschermpje wel groot genoeg voor hele films? word je daar niet gek van omdat et zo klein is ? of valt et wel meej :P
en ik d8 dat een complete film rond de 120 mb was :S 8)7 :?
ligt aan de kwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

120 mb?!

ik neem aan dat je alleen een ongecomprimeerde film kan afspelen, en die kan (lijkt mij) geen 120 mb of wordt het beeld zo verkleint dat ie wel kan afspelen(welke formaten leest de sx1 trouwens).

ga straks 256mb apacer kaartje halen :59 euri bij mycom dan kan ik gelijk ff kijken of ik filmpies kan afspelen
*offtopic* rightone je profielplaatje werkt niet meer

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 03-05-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111718 schreef op 03 mei 2004 @ 11:23:
120 mb?!

ik neem aan dat je alleen een ongecomprimeerde film kan afspelen, en die kan (lijkt mij) geen 120 mb of wordt het beeld zo verkleint dat ie wel kan afspelen(welke formaten leest de sx1 trouwens).

ga straks 256mb apacer kaartje halen :59 euri bij mycom dan kan ik gelijk ff kijken of ik filmpies kan afspelen

[...]
offtopic:
profiel plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104840

Ik heb gelezen dat mobiclip het beste programma is om full screen movies te bekijken. Is dat echt zo? en waar kan ik de mobiclip converter downloaden of kan iemand mij die sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Nog gefeliciteerd he rightone!! Hoe laat ga je em nou halen man? Wat je ook doet, haal niet de internationale versie he. ;)

Over die filmpjes. Ik kan me niet voorstellen dat een volledige film van 5mb er goed uitziet. Ik gebruik SmartMovie. Hier zit een converter bij die je divx film automatisch omzet naar een avi die perfect is voor je telefoonscherm. 1 minuut komt overeen met 1mb. Dus een film van 1,5 uur is 90mb! En dan heb je echt superscherp beeld in landscape mode en stereo geluid. Dit is in mijn ogen (en de ogen van volgens mij iedereen bij Club Siemens) de beste manier om films te bekijken. Hier kan je em downloaden:

http://www.lonelycatgames.com/mobile/smartmovie

[ Voor 17% gewijzigd door deuxani op 03-05-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 03 mei 2004 @ 11:44:
Nog gefeliciteerd he rightone!! Hoe laat ga je em nou halen man? Wat je ook doet, haal niet de internationale versie he. ;)

Over die filmpjes. Ik kan me niet voorstellen dat een volledige film van 5mb er goed uitziet. Ik gebruik SmartMovie. Hier zit een converter bij die je divx film automatisch omzet naar een avi die perfect is voor je telefoonscherm. 1 minuut komt overeen met 1mb. Dus een film van 1,5 uur is 90mb! En dan heb je echt superscherp beeld in landscape mode en stereo geluid. Dit is in mijn ogen (en de ogen van volgens mij iedereen bij Club Siemens) de beste manier om films te bekijken. Hier kan je em downloaden:

over 10 minuten :)
Ja man ik ga eerst kijken of het nl is en dan pas halen _/-\o_

EDIT: moet je hem echt eerst 12 uur opladen :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 03-05-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

jawel, maar het is 50mb 8)7 ....dvdrip zelfs. Maar, smartmovie is leuker. Maar die vreet wel inderdaad gelijk 90mb van je Mmc kaarttje af...

Afspelen in realplayer is inderdaad klein...Maar tis te doen ;)
deuxani schreef op 03 mei 2004 @ 11:44:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 03 mei 2004 @ 11:51:
[...]

ik heb hem niet 12 uur opgeladen en het staat ook nergens in de boekjes hoor je moet hem wel volladen de eerste keer staat er.

(offtopic 2 rightone) je profielplaatje staat onder je naam bij een bericht, dat kan je instellen om hem te zien, standaard staat het uit. iig zie je een plaatje van een picserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111718 schreef op 03 mei 2004 @ 12:09:
[...]

ik heb hem niet 12 uur opgeladen en het staat ook nergens in de boekjes hoor je moet hem wel volladen de eerste keer staat er.

(offtopic 2 rightone) je profielplaatje staat onder je naam bij een bericht, dat kan je instellen om hem te zien, standaard staat het uit. iig zie je een plaatje van een picserver.
oke nu zie ik het pas B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Anoniem: 80648 schreef op 03 mei 2004 @ 11:51:
over 10 minuten :)
Ja man ik ga eerst kijken of het nl is en dan pas halen _/-\o_

Die van mij was zo goed als leeg toen ik em kreeg, maar hij ging nog redelijk lang mee voordat hij op was. Dus je kan er gewoon meespelen. :*)
silitek schreef op 03 mei 2004 @ 12:03:
jawel, maar het is 50mb 8)7 ....dvdrip zelfs. Maar, smartmovie is leuker. Maar die vreet wel inderdaad gelijk 90mb van je Mmc kaarttje af...

Afspelen in realplayer is inderdaad klein...Maar tis te doen ;)
Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd om een hele film te kijken op mn SX1 (alleen een aflevering van Southpark en Friends), maar trekt die accu een film wel van 1,5 uur of meer? Ik heb echt het gevoel dat het scherm degene is die de accu zwaar drained en dan ook nog eens met bewegend beeld EN geluid erbij, die processor maakt overuren en de accu volgens mij ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey kheb nu die smart movie ziet er allemaal wel leuk uit maaruhhh als ik bestanden er in af speelt zegt tie dat het bestand te groot is voor het scherm...waar kan je dan die instellingen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 03 mei 2004 @ 12:51:
[...]

Die van mij was zo goed als leeg toen ik em kreeg, maar hij ging nog redelijk lang mee voordat hij op was. Dus je kan er gewoon meespelen. :*)

[...]

Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd om een hele film te kijken op mn SX1 (alleen een aflevering van Southpark en Friends), maar trekt die accu een film wel van 1,5 uur of meer? Ik heb echt het gevoel dat het scherm degene is die de accu zwaar drained en dan ook nog eens met bewegend beeld EN geluid erbij, die processor maakt overuren en de accu volgens mij ook. ;)
Tzz, ik had de sx1 gezien. ermee gespeeld. vond hem kk dom.... ik heb 6600 gehaald. hHAHAHAHhahah

offtopic:
ben je gek? ik geil nu op mijn sx1, hij is bloedmooiiii!!!!!! EINDELIJK MIJN TELEFOOONNN!!! _/-\o_
Nederlands met fw7 zit er op :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 03-05-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk programma gebruiken jullie om files te converteren naar smartmovie?Gebruiken jullie smartmovie zelf of een andere?Danke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offtopic:
Barca? was jij vandaag @ utrecht @ hoog chatarijne? ik dacht dat ik je zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silitek schreef op 03 mei 2004 @ 14:27:
als je de goede versie smartmovie neerhaald...zit er een prog bij voor je pc daarmee kun je converten ;)

[...]
maar is de goede versie ook legaal :P aangezien ik er steeds demo doorheen krijg te zien :(of betalen moet:Dkan je die instellingen niet met een ander programma veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic :
mensen, ik weet dat dit echt offtopic is, maar kmoet et ergens kwijt en dit lijkt mij de juiste plaats:
ik heb in italië mijn sx1 gekocht, en nou heb ik iemand gevonden die em voor mij wilt opsturen (tis een wildvreemde maarajh ken niemand daar :( )
en nu wil ik via Western Union een Money Transfer maken zodat et toch een beetje betrouwbaar kan, ik heb het zo met hem afgesproken :
ik maak geld over op zijn rekening via Money transfer, dan krijg ik een MTCN (Money Transfer Control Number) dan kan gaat hij het pakje opsturen, als hij dat gedaan heeft en ik heb het pakje binnen en ik accepteer het, dan geef ik hem de MTCN code, zodat hij het geld kan ophalen... nou weet ik niet tot hoeverre dit betrouwbaar is, want ik heb naar 4 verschillende postkantoren gebeld hier, en 3 ervan zeiden dat et betrouwbaar was(dus hij kan zonder die code niks beginnen) maar 1tje zei: ja met een paspoort kan hij het geld toch overmaken, door te zeggen dat hij de code vergeten of kwijt is :S:S:S:S dus ik ben nuo wanhopig want er w8 mij een mooie sx1 en kan er niet mee bellen of wat dan ook :S wie heeft er ervaring met deze methode van Money Transfer en kan er mee over kwijt ? is et betrouwbaar? klopt et wat die ene postkantoormedewerktser zei?
(ik wist echt niet in welk topic dit moest schrijven, dus deed ik het hier, khoop dat et geen probleem is.... :) ) als et wel zo is stuur mij ff een mail en dan delete ik mijn post ! :) alvast bedankt voor het helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jaosha schreef op 03 mei 2004 @ 15:34:
[...]

Zal je alsjeblieft die legale crack naar mij mail kunnen sturen? bgkraak@wanadoo.nl Alsjeblieft als mede sx1 bezitter:P
Hey!!!! DAT mag NIET!!!, lees aub weer de startpost. We willen niet dat het WEER gesloten wordt!!

offtopic:
rightone_ geilt ff op zijn sx1 _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 03-05-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Weet niet of dat wel een strakke actie is een sx1 kopen in italie. Of zijn ze zo goedkoop daar?... het klinkt redelijk betrouwbaar anhoewel ik de vorm van betalingsverkeer niet ken. je kunt vragen wat de max. tijdbestek is onder deze vorm van post verzending. Stel dat er 2weken voor staat en je ontvang in de derde week nog niks zou ik dat bedrag gewoon storneren.

succes
Anoniem: 110299 schreef op 03 mei 2004 @ 15:13:
offtopic :
mensen, ik weet dat dit echt offtopic is, maar kmoet et ergens kwijt en dit lijkt mij de juiste plaats:
ik heb in italië mijn sx1 gekocht, en nou heb ik iemand gevonden die em voor mij wilt opsturen (tis een wildvreemde maarajh ken niemand daar :( )
en nu wil ik via Western Union een Money Transfer maken zodat et toch een beetje betrouwbaar kan, ik heb het zo met hem afgesproken :
ik maak geld over op zijn rekening via Money transfer, dan krijg ik een MTCN (Money Transfer Control Number) dan kan gaat hij het pakje opsturen, als hij dat gedaan heeft en ik heb het pakje binnen en ik accepteer het, dan geef ik hem de MTCN code, zodat hij het geld kan ophalen... nou weet ik niet tot hoeverre dit betrouwbaar is, want ik heb naar 4 verschillende postkantoren gebeld hier, en 3 ervan zeiden dat et betrouwbaar was(dus hij kan zonder die code niks beginnen) maar 1tje zei: ja met een paspoort kan hij het geld toch overmaken, door te zeggen dat hij de code vergeten of kwijt is :S:S:S:S dus ik ben nuo wanhopig want er w8 mij een mooie sx1 en kan er niet mee bellen of wat dan ook :S wie heeft er ervaring met deze methode van Money Transfer en kan er mee over kwijt ? is et betrouwbaar? klopt et wat die ene postkantoormedewerktser zei?
(ik wist echt niet in welk topic dit moest schrijven, dus deed ik het hier, khoop dat et geen probleem is.... :) ) als et wel zo is stuur mij ff een mail en dan delete ik mijn post ! :) alvast bedankt voor het helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wederom offtopic:
dit is wat hij mij mailde (post gaat dus niet via die Money transfer...):
For payment i prefer only money order( Western
Union)if you dont used before this service please
visit the website www.westernunion.com for more details.
The package i will send u through UPS AIR EXPRESS
because is the fast and the sure way from world
If you agree my condition please give me your
address for make u reservation at UPS.Imediatly i
have your address i will give u my address where you
must send the money.
The product will come to u in maximum 3 days after you
confirm that the payment is done,
If you are agree contact me for close the deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Daar zou ik dus echt nooit aan beginnen he, maar ieder z'n eigen keus.

offtopic:
Wanneer ga je je MMC halen rightone, want ik weet zeker dat jij het niet lang gaat volhouden zonder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 03 mei 2004 @ 15:55:
Daar zou ik dus echt nooit aan beginnen he, maar ieder z'n eigen keus.

offtopic:
Wanneer ga je je MMC halen rightone, want ik weet zeker dat jij het niet lang gaat volhouden zonder. ;)
Ik zoek een 3gp -> avi/mpg converter, heeft iemand er 1?

offtopic:
ik weet niet :? , ligt aan mijn ouders enz...
Ja man je heb gelijk. ik wou ringtone zetten (wav) zegt die geheugen is vol (omdat ik ook andere dingen erop heb gezet :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 03-05-2004 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

oke, gaat dan niet via money transfer maar je moet na betaling, max 3dagen je pakket binnen hebben...da's wel weer positief.

Als je telebankierd kan je zelf uitrekenen wat dan de 4de dag zal zijn+/_....
Dan nog 1dag erbij (voordeel van de twijfel) zoniet meteen storneren.
Anoniem: 110299 schreef op 03 mei 2004 @ 15:45:
wederom offtopic:
dit is wat hij mij mailde (post gaat dus niet via die Money transfer...):

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 80648 schreef op 03 mei 2004 @ 16:03:
[...]

Nokia( :r ) Multimedia Converter 2.0

Oops, volgens mij kan dat er niet mee, misschien mpegable?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 03-05-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2023
Hoi!

weet iemand of deze carkit compatible is met de SX1:

http://www.mobiltec24.de/...bd14fe2ec3710d6aef86102a6

In de startpost staat de HKO-540 (dus met een O ipv een C), maar dit is een upgradekit (lees: de houder) voor de SX1 als je al een carkit hebt. Nu lees ik dat deze HKC-540 voor de C55, M55, S55 is maar is de regeleenheid compatible met de houder voor de SX1? Wie heeft zo'n Comfort carkit voor zijn SX1 en kan me precies vertellen wat je nodig hebt? typenummers etc... ; ik zie namelijk door de meerdere verschillende carkits en upgrades van ze door de bomen t bos niet meer.

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

silitek schreef op 03 mei 2004 @ 15:38:
Weet niet of dat wel een strakke actie is een sx1 kopen in italie. Of zijn ze zo goedkoop daar?... het klinkt redelijk betrouwbaar anhoewel ik de vorm van betalingsverkeer niet ken. je kunt vragen wat de max. tijdbestek is onder deze vorm van post verzending. Stel dat er 2weken voor staat en je ontvang in de derde week nog niks zou ik dat bedrag gewoon storneren.
Stornerning is alleen mogelijk bij bedragen afgehouden door gemachtigden en deze term is Nederlands. Met andere woorden, stornering van welk bedrag dan ook is alleen mogelijk indien een bedrijf een bedrag middels machtiging van je rekening heeft ingehouden. Je hebt dan 30 dagen de tijd een storneringsformulier bij je bank in te vullen en krijgt dan het desbetreffende bedrag terug.

Op de website http://www.westernunion.c...ToPickUpMT.asp?country=US heb ik kunnen lezen hoe iemand een "Western Union Money Transfer Transaction" middels een "Money Transfer Control Number" ontvangt. In jou situation haalt de Italiaan met de code die jij hem geeft het geld op. Hier staat dus niets over de verzending van het pakketje, wat hij ook via een ander bedrijf doet. (UPS) (laat staan dat men het pakketje checkt; er kan wel een kilo rotte appels in zitten or een emmer gebruikte condooms :+) Los hiervan moet je beseffen dat aan deze vorm van het overboeken van geld kosten zijn verbonden. Alhoewel betalingen binnen de EU gratis zijn, is een betaling via WesternUnion uiteraard niet kosteloos. Je kunt beter het bedrag via InternetBankieren overmaken gebruik makende van zijn/haar IBAN. (International Bank Account Number) Probleem blijft dan dat je niet zeker weet of je de telefoon ontvangt.

Volgende vraag is dus hoe je zeker weet dat hij het pakje verstuurd (heeft). Je schrijft:
ik maak geld over op zijn rekening via Money transfer, dan krijg ik een MTCN (Money Transfer Control Number) dan kan gaat hij het pakje opsturen, als hij dat gedaan heeft en ik heb het pakje binnen en ik accepteer het, dan geef ik hem de MTCN code, zodat hij het geld kan ophalen
Dat is op zich acceptabel, maar het kan niet! Hij weet namelijk zonder MTCN code helemaal niet of het geld binnen is! Zonder referentie kan Western Union de beste man/vrouw niks vertellen!! Vanuit jou perspectief gezien; jij kunt nu gewoon zeggen dat je een bedrag hebt overgemaakt en wacht op het ontvangen van de SX1 voordat je hem de MTCN code geeft. (die niet bestaat)

Overigens zie ik nu op http://www.westernunion.com/info/howToSendMoneyTransfer.asp dat het misschien niet eens mogelijk is "van Nederland naar Italië" te selecteren dus ik vraag me zowiezo af of het mogelijk is. Ga dat eerst eens na en ga na wat de kosten zijn voor het overboeken van het geld via Western Union.

[ Voor 23% gewijzigd door Barca op 03-05-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Anoniem: 80648 schreef op 03 mei 2004 @ 16:03:
Check deze eens dan:

http://www.angelfire.com/pro/nokia3650_3/3gp_to_avi.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

silitek schreef op 02 mei 2004 @ 14:11:
inderdaad :P ...weet geen legaal versie hiervan. maar het heet MsvdriveE
Ik heb wat nader onderzoek gedaan, met name op andere "gerenommeerde fora" en dit programma'tje is geen warez of een illegale of gekraakte versie van een ander programma. Het is gewoon een door iemand geschreven programma'tje dat je kunt gebruiken.

Om die reden plak ik hierbij ook het meest relevante stuk tekst dat ik over dit fenomeen vond:

Q:Can I save my Messages to MMC?
A:Although this was an option on all the other s60 phones Siemens disabled it to SX1 (at least on firm. prior to 08) mainly for MMC swaping reasons. But there is a way to enable it. First download and install MsvDriveE.sis (http://users.otenet.gr/~bobotis/s60tools/MsvDriveE.zip) . After running it once the app will change the drive for saving messages from C to E and copy some files from C:\system\mail to E:\system\mail but not all (you have to copy the rest yourself using a 3rd party File Manager). Any Messages saved to an MMC from another s60 phone will be also readable. Be carefull though not to run the app again because you'll end up with an error message and may the messages stored to MMC be lost. Also do not remove the MMC when the phone is on. To undo the app changes just restart the phone without the MMC. BE WARNED THAT I AM NOT RESPONSIBLE FOR ANY DAMAGE CAUSED BY THIS APP.

Kortom; het is nogal risicovol dit programma te gebruiken en het is daarom af te raden. Maar wil je toch per se je berichten op je MMC hebben opgeslagen, is dit dus de oplossing.
In de FAQ van deel 3, die we (zeer) binnenkort zullen openen, zal ik dit en nog wat andere aan de orde gestelde zaken toevoegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 03-05-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb ik al geprobeerd, lukt niet.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 80648 schreef op 03 mei 2004 @ 19:25:
[...]
heb ik al geprobeerd, lukt niet.. :?
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Allemaal gehad?

offtopic:
En nee rightone_ ik was niet in Utrecht vandaag. ;) Sterker nog de laatste keer dat ik daar was is jaaaaaaaren geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 03 mei 2004 @ 19:27:
[...]

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Allemaal gehad?

offtopic:
En nee rightone_ ik was niet in Utrecht vandaag. ;) Sterker nog de laatste keer dat ik daar was is jaaaaaaaren geleden
ff googlen dan

offtopic:
ik zou zweren... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Jaja, binnenkort deeltje 3 alweer!

Concept startpost ziet er goed uit, nog maar 40 posts (nu 39) en dan zitten we op 1000!

Ben benieuwd wanneer er weer een nieuwe firmware officieel gereleased gaat worden, FW07 staat toch al geruime tijd online.

offtopic:
Het wordt wel een off topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Omdat de lay-out van een geniale openingspost zoals die van rightone_ in dit deel nogal moeilijk is te evenaren :+ hebben we besloten vooralsnog op de huidige voet verder te gaan. Alhoewel, lay-out man rightone_ heeft natuurlijk ook wel wat anders aan zijn hoofd de komende maand. (Veel plezier met je SX1 ;), het werd tijd.) We hebben inmiddels, met dank aan Korakal, toestemming bij de 1000 posts deel 3 te openen.

Het off topic geblaat neemt inderdaad wat toe dus laten we het hierbij houden. Zeker deze laatste week waarin ik - zoals ik het eerder noemde - "geniale vragen" naar voren zag komen hoop ik dat we vanaf nu dan ook weer ontopic gaan.

Ik vind inderdaad ook dat het tijd wordt voor fw08. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat Siemens geen data noemt. Ze stellen immers toch altijd uit. :|

Edit:
Dat pokkeformulier van Siemens op http://www.my-siemens.com...l_0_menu%253A2309,00.html kent denk ik een maximaal aantal karakters ofzo. Ik krijg in ieder geval mijn vragenlijst over de SX1 niet door. Weet iemand misschien het directe e-mail adres?

[ Voor 16% gewijzigd door Barca op 03-05-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 03 mei 2004 @ 20:57:
Omdat de lay-out van een geniale openingspost zoals die van rightone_ in dit deel nogal moeilijk is te evenaren :+ hebben we besloten vooralsnog op de huidige voet verder te gaan. Alhoewel, lay-out man rightone_ heeft natuurlijk ook wel wat anders aan zijn hoofd de komende maand. (Veel plezier met je SX1 ;), het werd tijd.) We hebben inmiddels, met dank aan Korakal, toestemming bij de 1000 posts deel 3 te openen.

Het off topic geblaat neemt inderdaad wat toe dus laten we het hierbij houden. Zeker deze laatste week waarin ik - zoals ik het eerder noemde - "geniale vragen" naar voren zag komen hoop ik dat we vanaf nu dan ook weer ontopic gaan.

Ik vind inderdaad ook dat het tijd wordt voor fw08. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat Siemens geen data noemt. Ze stellen immers toch altijd uit. :|
ik heb hier fw07, en hij is 0 keer vastgelopen :) , ben wel blij eigenlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Barca schreef op 03 mei 2004 @ 20:57:
Dat pokkeformulier van Siemens op http://www.my-siemens.com...l_0_menu%253A2309,00.html kent denk ik een maximaal aantal karakters ofzo. Ik krijg in ieder geval mijn vragenlijst over de SX1 niet door. Weet iemand misschien het directe e-mail adres?
Ff de klantenservice een keertje bellen, dan weet je zeker dat je het goede adres hebt.
Ik vind het trouwens nog wel jammer dat het nog steeds even duurt voordat de ledjes geactiveerd worden als je een toets ingedrukt hebt. Op de loszittende toetsen aan de rechterkant heb ik verder niet veel problemen met mijn SX1. M'n SX1 is wel een paar keer vastgelopen met FW07. Ook heb ik het gevoel dat mijn toetsenblokkade af en toe zich vanzelf uitschakelt. Dit heb ik sowieso gehad met andere Siemensen (C35 en S45), waar gewoon het licht aan ging van de telefoon terwijl de toetsenblokkade opstond. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

right,

if u dont like the phone u will send me the phone back and u will get your money back,

u can go at western union and thake your money back,

give me a email when u done the payment so i can delive the phones,

thanks
tjah... en dat mailde hij mij vanmiddag...
ik heb naar 4 postkantoren hier in nijmegen gebeld, en vroeg naar de betrouwbaarheid in dit soort situaties, 3 ervan zeiden :uiterst betrouwbaar want zonder de code kan de man niks maken, echter één dame zei (met ZEEER veel twijfel want ze wist niet waar ze et over had blijkbaar 8)7 8)7 ) dat het mogelijk was voor die man om naar de postkantoor te gaan en daar met legitmatie en de smoes : "ik ben de MTCN code kwijtgeraakt" toch het geld ophalen... ik ben van plan om morgen iig naar 2 van deze postkantoren langs te gaan om et na te checken... en missschien wel met hun chef praten(als dat wat oplost) want weet meestal meer...
im confused :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 110299 schreef op 03 mei 2004 @ 21:49:
[...]
tjah... en dat mailde hij mij vanmiddag...
ik heb naar 4 postkantoren hier in nijmegen gebeld, en vroeg naar de betrouwbaarheid in dit soort situaties, 3 ervan zeiden :uiterst betrouwbaar want zonder de code kan de man niks maken, echter één dame zei (met ZEEER veel twijfel want ze wist niet waar ze et over had blijkbaar 8)7 8)7 ) dat het mogelijk was voor die man om naar de postkantoor te gaan en daar met legitmatie en de smoes : "ik ben de MTCN code kwijtgeraakt" toch het geld ophalen... ik ben van plan om morgen iig naar 2 van deze postkantoren langs te gaan om et na te checken... en missschien wel met hun chef praten(als dat wat oplost) want weet meestal meer...
im confused :S
Als je confused bent moet je iets zowiezo niet doen. Ik vraag me ook af waarom je zoiets aan de hand haalt; is hij echt zo goedkoop? En doet dat niet de vraag bij je rijzen waarom hij zo goedkoop is en waarom deze persoon hem niet gewoon in Italië verkoopt?

Je zegt dat je naar het postkantoor zult gaan maar die hebben weinig met deze situatie te maken; je wilt immers het geld via een ander bedrijf versturen en het pakje ontvang je alleen maar.

De enige betrouwbare oplossing zou een Europese "onder rembours" zending.
Geen idee of dit kan en hoe duur dit is, kijk eens op tpg-post.nl o.i.d.

Oh en het Engels van die vent is wel bedroevend slecht zeg. Weet je echt zeker dat je met zo'n koekebakker in zee wilt gaan? Ok ok misschien raad ik het je te veel af nu... maar het enige dat ik wil is jou in ons SX1 midden sluiten en ik heb zo mijn twijfels of je dat op deze manier zonder problemen gaat lukken. Als je de telefoon hebt moet je hem ook nog eens naar het service centrum opsturen of langsbrengen om de vreselijke Italiaanse firmware te vervangen door de Nederlandse. Heb je al gekeken naar tweedehandse SX1's in Nederland!?

[ Voor 18% gewijzigd door Barca op 03-05-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 03 mei 2004 @ 22:04:
[...]

Als je confused bent moet je iets zowiezo niet doen. Ik vraag me ook af waarom je zoiets aan de hand haalt; is hij echt zo goedkoop? En doet dat niet de vraag bij je rijzen waarom hij zo goedkoop is en waarom deze persoon hem niet gewoon in Italië verkoopt?

Je zegt dat je naar het postkantoor zult gaan maar die hebben weinig met deze situatie te maken; je wilt immers het geld via een ander bedrijf versturen en het pakje ontvang je alleen maar.

Oh en het Engels van die vent is wel bedroevend slecht zeg. Weet je echt zeker dat je met zo'n koekebakker in zee wilt gaan? Ok ok misschien raad ik het je te veel af nu... maar het enige dat ik wil is jou in ons SX1 midden sluiten en ik heb zo mijn twijfels of je dat op deze manier zonder problemen gaat lukken. Als je de telefoon hebt moet je hem ook nog eens naar het service centrum opsturen of langsbrengen om de vreselijke Italiaanse firmware te vervangen door de Nederlandse. Heb je al gekeken naar tweedehands SX1 in Nederland!?
of je kan zelf een keer naar italie gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 03 mei 2004 @ 22:04:
[...]

Oh en het Engels van die vent is wel bedroevend slecht zeg. Weet je echt zeker dat je met zo'n koekebakker in zee wilt gaan? Ok ok misschien raad ik het je te veel af nu... maar het enige dat ik wil is jou in ons SX1 midden sluiten en ik heb zo mijn twijfels of je dat op deze manier zonder problemen gaat lukken. Als je de telefoon hebt moet je hem ook nog eens naar het service centrum opsturen of langsbrengen om de vreselijke Italiaanse firmware te vervangen door de Nederlandse. Heb je al gekeken naar tweedehandse SX1's in Nederland!?
Ten eerste heel erg bedankt dat je zo serieus in gaat op mijn verhaal en dat je er moeite voor doet om et te begrijpen en die andere MTCN en UPS onzin info te verzamelen om mij te helpen.. waardeer ik echt :)

tjah je zult wel gelijk hebben... ik vertrouw et ook niet echt, hij wou geen rembours omdat et anders te duur wordt en te lang gaat duren :?
maarjah ik ga wel gewoon op i-net een nieuwe sx1 kopen... tenminste geen onzin meer...
maarjah kheb em wel als voordeel van de twijfel et volgende terug gestuurd :P
zal hij toch niet op ingaan als hij me wil belazeren...
Hi,

let's do it this way :

u send me the phone, I'll check it out, if I aprove it I'll make an internet money transfer, and the money will be in ur account in no time..
(and if I dont aprove them I'll send back the phone).

OR as I suggested before just make it simple, and send it on rembours, and make a note on the box that says I can open the box before I hand over the money...
---------------
edit

ik heb em overgehaald om met fed ex te sturen op zijn rekening...
das dus een voordeel... omdat ik fed ex beter vertrouw dan die UPS of wat dan ook...
maarjah nu zit ik nog steeds met et probleem dat hij daadwerkelijk mijn sx1 in de doos doet, waarop hij antwoord dat fedex eerst met infraroodscanner nagaat wat erin zit (wat ik dus niet geloof... ze kijken volgens mij ECHT niet alle pakketjes na of er daadwerlijk wat er beweerd wordt in zit... zou teveel werk zijn)
maarjah iemand een oplossing hoe ik dit kan oplossen?
tjah en wat de prijs betreft... tis SUPER cheap, hij had er volgens hem 100 gekocht dus kreeg hij een grote korting ofzo...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 04-05-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
voor zover ik weet mag je het pakket bij aflevering door de postbode gewoon direct openmaken voordat je het accepteert. Zo voorkom je dus dat je een doos met bakstenen hebt gekocht. Ik zou dit gewoon doen, laat die postbodevent maar lekker ff wachten

edit: is er iemand die mijn post over de siemens carkit wil beantwoorden, want ik weet echt ff niet wat ik precies moet aanschaffen en t winkelpersoneel bij the phonehouse weet ook niet echt wat ze precies verkopen! :(

[ Voor 32% gewijzigd door porto33 op 04-05-2004 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-04 16:42
Heeft iemand al automatische synchronisatie op afstand met SyncML voor elkaar gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, als ik zo naar mijn scherm kijkt, ziet die eruit alsof die nat is. Is dat normaal of?

Ik heb hem heel vaak schoongemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAAARghh... die kerel schijnt gewoon een vuile oplichter te zijn }) }) :( :(
GVD!!!! khad net naar fedex gebeld en ze kennen die gast...
hij heeft mij 2 keer via een andere mail gemaild dat hij iemand anders is, namelijk een of andere dame in UK (en zijn engels SUCKED van alle kanten) en nog iemand uit frankrijk !!!!! :(:( wat kan ik hieraan doen? die dame aan de telefoon bij fedex zei dat ze wisten wie et was maar dat ze er nix aan konden doen, omdat er niet genoeg bewijs is om em op te pakken :(:( kan ik geen ip scan bij hem doen en zijn pc tracken en doorgeven aan de internationale politie? :? :? want hij moet boeten ! :( ik was dus bijna 500 euro kwijt geweest (voor 2 keer sx1 )

hij heeft een paar advertentie's op marktplaats, en het staat OF in gebrekkig nederlands (dus vertaald via een of andere cheap vertaalmachientje op i-net OF het is in et engels) kzal strax wel ff uitzoeken welke et precies zijn... vuile bedrieger, kan me hier ZO druk om maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 110299 schreef op 04 mei 2004 @ 13:59:
AAAARghh... die kerel schijnt gewoon een vuile oplichter te zijn }) }) :( :(
GVD!!!! khad net naar fedex gebeld en ze kennen die gast...
hij heeft mij 2 keer via een andere mail gemaild dat hij iemand anders is, namelijk een of andere dame in UK (en zijn engels SUCKED van alle kanten) en nog iemand uit frankrijk !!!!! :(:( wat kan ik hieraan doen? die dame aan de telefoon bij fedex zei dat ze wisten wie et was maar dat ze er nix aan konden doen, omdat er niet genoeg bewijs is om em op te pakken :(:( kan ik geen ip scan bij hem doen en zijn pc tracken en doorgeven aan de internationale politie? :? :? want hij moet boeten ! :( ik was dus bijna 500 euro kwijt geweest (voor 2 keer sx1 )

hij heeft een paar advertentie's op marktplaats, en het staat OF in gebrekkig nederlands (dus vertaald via een of andere cheap vertaalmachientje op i-net OF het is in et engels) kzal strax wel ff uitzoeken welke et precies zijn... vuile bedrieger, kan me hier ZO druk om maken :(
Je heb wel geluk man, je wou hem bijna kopen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah geluk jah :D:D
maar kwou sowieso ff naar fedex bellen, en ook naar westernunion om zijn gegevens te controleren... maarjah bij de eerste telefoon ging hij al door de mand :D
maarjah zal ik zijn gegevens ens even posten? dan kunnen jullie voortaan ff uitkjiken voordat jullie iets bij hem kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 110299 schreef op 04 mei 2004 @ 14:14:
jah geluk jah :D:D
maar kwou sowieso ff naar fedex bellen, en ook naar westernunion om zijn gegevens te controleren... maarjah bij de eerste telefoon ging hij al door de mand :D
maarjah zal ik zijn gegevens ens even posten? dan kunnen jullie voortaan ff uitkjiken voordat jullie iets bij hem kopen ofzo?
Lijkt me niet echt nodig en verstandig. Als mensen per se willen weten wie het betreft denk ik dat ze dat het beste aan jou kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 04 mei 2004 @ 14:25:
[...]

Lijkt me niet echt nodig en verstandig. Als mensen per se willen weten wie het betreft denk ik dat ze dat het beste aan jou kunnen vragen.
oki...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Anoniem: 80648 schreef op 04 mei 2004 @ 11:37:
Hmmm, als ik zo naar mijn scherm kijkt, ziet die eruit alsof die nat is. Is dat normaal of?

Ik heb hem heel vaak schoongemaakt...
Je raakt er wel aan gewend. ;) Ik vond het ook heel vaag, dacht eerst dat het "lijm" was van het plasticje op het scherm, maar ik heb het vaker gezien bij andere Symbian phones (7650, 3650, maar niet bij de 6600 :/). Raar dus.
In dat soort internetdealtjes moet je ook nooit trappen man. Ik zei het nog. B) Maar goed, hier leer je van. €500 voor 2 SX1's is niet realistisch. Als je al zoiets wil kopen (je weet immers dat het illegaal is dan) doe het dan NOOIT over internet, want je weet 100% zeker dat je genaaid wordt. Je mag blij zijn dat je er net op tijd achter bent gekomen. Koop em maar gewoon in de winkel dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 04 mei 2004 @ 14:45:
[...]

Je raakt er wel aan gewend. ;) Ik vond het ook heel vaag, dacht eerst dat het "lijm" was van het plasticje op het scherm, maar ik heb het vaker gezien bij andere Symbian phones (7650, 3650, maar niet bij de 6600 :/). Raar dus.
aahhh, bedankt voor je antwoord man. Ik schrok al! Ik wou bijna terug brengen om om te ruilen :P

EDIT: Als Barca online is op msn starten we Deel 3!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 04-05-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 04 mei 2004 @ 14:45:
[...]

[...]

In dat soort internetdealtjes moet je ook nooit trappen man. Ik zei het nog. B) Maar goed, hier leer je van. €500 voor 2 SX1's is niet realistisch. Als je al zoiets wil kopen (je weet immers dat het illegaal is dan) doe het dan NOOIT over internet, want je weet 100% zeker dat je genaaid wordt. Je mag blij zijn dat je er net op tijd achter bent gekomen. Koop em maar gewoon in de winkel dan he.
tjah ik weetut, maar hij gaf zon overzichtelijke site van hem op enzo en zei dat hij een grote koop had gedaan bij een of andere zaak die failliet was gegaan enzo :s maarjah ik trap er idd niet meer in :D
thnx 4 jullie hulp :d
maarjah ik wou em zo graag op die manier hebben, want van et geld dat overbleef kon ik dan een mooie GPS add-on erbij kopen :D maarjah boeiend, liever iig een ECHTE sx1 en geen emmer+drol in een doos:D

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 04-05-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had al een paar flinke krassen op mijn scherm zitten en heb de gehele bovenste laag eraf gepolijst, ik denk dat die bovenste laag dat effect veroorzaakt , mijn beeld is nu wat stroever dan voorheen maar dat boeit niet want er zaten me een paar krassen op, echt zonde , en dat binnen een week!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke, paar fotos :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Afbeelding(02).jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Afbeelding.jpg

Foto genomen met Flexi Cam Pro

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/FEPRO.JPG

Foto genomen met standaard software

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Standard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eyz welke settings gebruiken jullie bij smartmovie en welke codec?want als ik die standaard settings gebruik dan worden die files iets te groot 22 minuten 48 mb...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Wat vind jij beter Rightone, de normale of flexicam?? Heeft iemand die Eti Camcorder goed aan de praat gekregen, want bij mij doet hij het wanneer hijzelf wilt.
Anoniem: 110299 schreef op 04 mei 2004 @ 16:09:
tjah ik weetut, maar hij gaf zon overzichtelijke site van hem op enzo en zei dat hij een grote koop had gedaan bij een of andere zaak die failliet was gegaan enzo :s maarjah ik trap er idd niet meer in :D
thnx 4 jullie hulp :d
maarjah ik wou em zo graag op die manier hebben, want van et geld dat overbleef kon ik dan een mooie GPS add-on erbij kopen :D maarjah boeiend, liever iig een ECHTE sx1 en geen emmer+drol in een doos:D
Jaa, dit had een perfect verhaal geweest voor Kat in de zak. Dit zijn echte pro's dus. Ik betaal ook nooit vooraf. Bij mij geldt, "eerlijk oversteken". :*)
Anoniem: 68697 schreef op 04 mei 2004 @ 16:19:
Eyz welke settings gebruiken jullie bij smartmovie en welke codec?want als ik die standaard settings gebruik dan worden die files iets te groot 22 minuten 48 mb...hehe
Beeld: 128kbps
Geluid: 64kbps

1 minuut is dan 1mb en loopt dan nog soepel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 04 mei 2004 @ 16:31:
Wat vind jij beter Rightone, de normale of flexicam?? Heeft iemand die Eti Camcorder goed aan de praat gekregen, want bij mij doet hij het wanneer hijzelf wilt.
De normale vind ik beter, ik heb net de eti camcorder gebruikt, en ik vond hem ook niks! De standaard software is goed man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 68697 schreef op 04 mei 2004 @ 16:19:
Je moet de xvid codec gebruiken (zowel op je pc als op je telefoon installeren en in de pc applicatie als codec instellen)
Programma staat na installatie goed ingesteld, video op 96 of 112kbps is prima en draait goed en geluid maakt niet superveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112606

Nog maar 1tje in deel 2:

Toch nog een vraag. Ik heb en kan dus een andere ringtone cq wav file selecteren, maar nog steeds heb ik m'n siemens swing als standaard bel toon. hoe krijg ik dit in het profiel veranderd ?

groeten
Gus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 112606 schreef op 04 mei 2004 @ 16:50:
Nog maar 1tje in deel 2:

Toch nog een vraag. Ik heb en kan dus een andere ringtone cq wav file selecteren, maar nog steeds heb ik m'n siemens swing als standaard bel toon. hoe krijg ik dit in het profiel veranderd ?

groeten
Gus
menu -> Instell. -> Geluid

EDIT:

Check this >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Simpsons.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Simpsons%202.jpg

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 04-05-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik net al mijn contacten mooi in outlook gezet en netjes met de pc aangepast, zie ik dat de SX eerst de achternaam geeft en dan pas de voornaam... is er een manier om dit te veranderen of niet? want ik heb liever eerst de voornaam en erachter de achternaam in mijn contactenlijst....

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 80648 schreef op 04 mei 2004 @ 17:36:
[...]

menu -> Instell. -> Geluid

EDIT:

Check this >:)

[afbeelding]
[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_
Wat leer jij allemaal thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
megter schreef op 04 mei 2004 @ 17:55:
[...]

Wat leer jij allemaal thuis?
hoe bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 112606 schreef op 04 mei 2004 @ 16:50:
Nog maar 1tje in deel 2:
Gus... allereerst is groeten op GoT niet nodig. Ten tweede denk ik - maar zeg het als het niet zo is - dat je de nieuwste firmware niet hebt. In fw06 zat namelijk een bug dat bovenstaand fenomeen veroorzaakte. Ik heb dat laatst uit de FAQ gesloopt omdat ik er van uit ga dat iemand niet op een oude brakke firmware versie gaat werken. Dus werk je op fw06 dan is dat het probleem; upgrade naar fw07.

Rightone_: Hoop kruisjes...
Barca in "Siemens SX1 - Deel 2"
Barca in "Siemens SX1 - Deel 2"

[ Voor 11% gewijzigd door Barca op 04-05-2004 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik zou toch zweren dat Siemens in de nieuwste firmware dit aangepast had of hier een extra optie voor had aangebracht... of was het nou in de volgende firmware... fw08... hmmmmm. Kan het zo snel niet meer vinden. :|

[ Voor 13% gewijzigd door Barca op 04-05-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Een vader en zoon die elkaar op de bek pakken.......

Maar ja, is het nog gelukt Barca met de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
megter schreef op 04 mei 2004 @ 19:17:
[...]

Een vader en zoon die elkaar op de bek pakken.......

muahahah als jij het zo bekijkt :/

EDIT: lol, ik en barca willen dolgraag deel 3 nu openen. Maar mijn host doet het nu niet en die van hem doet raar 8)7 ....

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 04-05-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

megter schreef op 04 mei 2004 @ 19:17:
[...]
Ben achter hun e-mail adres gekomen, ik wacht nu af. De vragen stellen via telefoon is onlogisch omdat ik zeker weet dat hun het ook uit moeten gaan zoeken. Als wij het immers niet weten... ;)

Ok beste mensen, tijd voor deel 3. :)
VEEL SX1 PLEZIER in Siemens SX1 - Deel 3!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 04-05-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 08:09

Korakal

Up up up!

Siemens SX1 - Deel 3

Traaalalala :Y)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.