Barca schreef op 03 mei 2004 @ 22:04:
[...]
Als je confused bent moet je iets zowiezo niet doen. Ik vraag me ook af waarom je zoiets aan de hand haalt; is hij echt zo goedkoop? En doet dat niet de vraag bij je rijzen waarom hij zo goedkoop is en waarom deze persoon hem niet gewoon in Italië verkoopt?
Je zegt dat je naar het postkantoor zult gaan maar die hebben weinig met deze situatie te maken; je wilt immers het geld via een ander bedrijf versturen en het pakje ontvang je alleen maar.
De enige betrouwbare oplossing zou een Europese "onder rembours" zending.
Geen idee of dit kan en hoe duur dit is, kijk eens op tpg-post.nl o.i.d.
Oh en het Engels van die vent is wel bedroevend slecht zeg. Weet je echt zeker dat je met zo'n koekebakker in zee wilt gaan? Ok ok misschien raad ik het je te veel af nu... maar het enige dat ik wil is jou in ons SX1 midden sluiten en ik heb zo mijn twijfels of je dat op deze manier zonder problemen gaat lukken. Als je de telefoon hebt moet je hem ook nog eens naar het service centrum opsturen of langsbrengen om de vreselijke Italiaanse firmware te vervangen door de Nederlandse. Heb je al gekeken naar tweedehandse SX1's in Nederland!?
Ten eerste heel erg bedankt dat je zo serieus in gaat op mijn verhaal en dat je er moeite voor doet om et te begrijpen en die andere MTCN en UPS onzin info te verzamelen om mij te helpen.. waardeer ik echt
tjah je zult wel gelijk hebben... ik vertrouw et ook niet echt, hij wou geen rembours omdat et anders te duur wordt en te lang gaat duren
maarjah ik ga wel gewoon op i-net een nieuwe sx1 kopen... tenminste geen onzin meer...
maarjah kheb em wel als voordeel van de twijfel et volgende terug gestuurd

zal hij toch niet op ingaan als hij me wil belazeren...
Hi,
let's do it this way :
u send me the phone, I'll check it out, if I aprove it I'll make an internet money transfer, and the money will be in ur account in no time..
(and if I dont aprove them I'll send back the phone).
OR as I suggested before just make it simple, and send it on rembours, and make a note on the box that says I can open the box before I hand over the money...
---------------
edit
ik heb em overgehaald om met fed ex te sturen op zijn rekening...
das dus een voordeel... omdat ik fed ex beter vertrouw dan die UPS of wat dan ook...
maarjah nu zit ik nog steeds met et probleem dat hij daadwerkelijk mijn sx1 in de doos doet, waarop hij antwoord dat fedex eerst met infraroodscanner nagaat wat erin zit (wat ik dus niet geloof... ze kijken volgens mij ECHT niet alle pakketjes na of er daadwerlijk wat er beweerd wordt in zit... zou teveel werk zijn)
maarjah iemand een oplossing hoe ik dit kan oplossen?
tjah en wat de prijs betreft... tis SUPER cheap, hij had er volgens hem 100 gekocht dus kreeg hij een grote korting ofzo...
[
Voor 15% gewijzigd door
Anoniem: 110299 op 04-05-2004 00:55
]