Bij mij dus niet. Ik kan em 3mm naar voren duwen en dan zit de kant waar het hoekje uit is tegen de rand aan gaat hij niet meer verder. Ik moet dan een mesje onder de hoek doen om em eruit te krijgen.Raafje schreef op 25 april 2004 @ 19:21:
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is, je duwt hem er zo uit. Zet je nagel achter de sim aan de kant waar er geen hoekje af is en duw hem er zo uit. Je hoeft de zijde met hoekje niet omhoog te houden, want deze schuift over een stukje plastic die dat al voor je doet.
en dan je duim op de uiteinde van je simkaart, erop drukken en dan trekken?deuxani schreef op 25 april 2004 @ 21:01:
[...]
Bij mij dus niet. Ik kan em 3mm naar voren duwen en dan zit de kant waar het hoekje uit is tegen de rand aan gaat hij niet meer verder. Ik moet dan een mesje onder de hoek doen om em eruit te krijgen.
Een MMC kaart krijgt E: en is geen verlengde van C: maar derhalve een aparte drive. Toepassingen kunnen dus worden geinstalleerd en draaien vanaf E: / =MMC.porto33 schreef op 25 april 2004 @ 20:49:
hmmmm oke, de D: gebruiken is dus geen optie. Welke driveletter krijgt een MMC kaart? wordt dit een verlengde van de C: drive of krijgt ie een driveletter waar je wel dingen kan installeren en die binnen toepassingen wel wordt herkend?
Eens met Raafje.Raafje schreef op 25 april 2004 @ 19:21:
[...]
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is, je duwt hem er zo uit. Zet je nagel achter de sim aan de kant waar er geen hoekje af is en duw hem er zo uit. Je hoeft de zijde met hoekje niet omhoog te houden, want deze schuift over een stukje plastic die dat al voor je doet.
Heb het ook maar even geprobeerd.
HOW TO
- zet een nagel tussen de speciaal hiervoor aangebrachte opening aan de bovenzijde van de SIM.
- duw de SIM naar beneden, zo ver dat je je SIM niet meer ziet aan de bovenzijde van het "ijzer" dat de SIM vast houdt
- duw met een van je vingers
Of je hebt een wel heel magische SX1, of je hebt lijm gemorst, of je neemt ons in de maling.
Edit: En dit had een edit moeten zijn i.p.v. een nieuwe post.
[ Voor 12% gewijzigd door Barca op 25-04-2004 22:05 ]
Hoi Barca, bedankt voor je antwoord.
Hebben alle MMC kaartjes een schrijfsnelheid van maar 4kb/s? zo nee, welke zijn sneller en hoeveel kb/s?
Ik zat te kijken naar een Apacer 128MB, die heeft 4kb/s schrijfsnelheid. Is dit het maximum van het kaartje of benaderd een (externe) cardreader de kaart sneller dan dit?
ik word iig steeds wijzer door deze thread!
btw: Silitek, we horen je niet meer, hoe gaat t met je SX1 ?
Hebben alle MMC kaartjes een schrijfsnelheid van maar 4kb/s? zo nee, welke zijn sneller en hoeveel kb/s?
Ik zat te kijken naar een Apacer 128MB, die heeft 4kb/s schrijfsnelheid. Is dit het maximum van het kaartje of benaderd een (externe) cardreader de kaart sneller dan dit?
ben er nog..heb wat zitten rommelen met programma's voor de foon. mag het hier niet posten
..maar heb een boel interessante prog's gevonden
Ik heb wel 2keer harde reset moeten doen...had te veel geknutseld en liep de boel in de soep...tja, tweakers he.
Telefoon werkt prima tot nu toe!!
Ik heb wel 2keer harde reset moeten doen...had te veel geknutseld en liep de boel in de soep...tja, tweakers he.
Telefoon werkt prima tot nu toe!!
..porto33 schreef op 25 april 2004 @ 22:52:
Hoi Barca, bedankt voor je antwoord.
Tubes....It's what make music music!
Door Djingiz Chan - Thursday 08 April 2004 19:03porto33 schreef op 25 april 2004 @ 22:52:
Dat schrijven van 4 KB/s is gewoon het limiet van MMC. Dat ligt niet aan Mycom, en ik moet zeggen met een beetje mp3s overschieten duurt het wel redelijk lang.
Door Djingiz Chan - Thursday 08 April 2004 19:17
Ok zo rampzalig langzaam is het dan ook weer niet helemaal. Een mp3 van ongeveer 3,5 mb duurt misschien een minuut of anderhalf.
Anoniem: 106634
ik heb een cardreader dan staat een mp3tjeBarca schreef op 26 april 2004 @ 11:41:
[...]
Door Djingiz Chan - Thursday 08 April 2004 19:03
Dat schrijven van 4 KB/s is gewoon het limiet van MMC. Dat ligt niet aan Mycom, en ik moet zeggen met een beetje mp3s overschieten duurt het wel redelijk lang.
Door Djingiz Chan - Thursday 08 April 2004 19:17
Ok zo rampzalig langzaam is het dan ook weer niet helemaal. Een mp3 van ongeveer 3,5 mb duurt misschien een minuut of anderhalf.
er in 5t/m10 sec erop
is veel makkelijker
je hebt een cardreader al vanaf 10 euro ........
*schaam*Anoniem: 80648 schreef op 25 april 2004 @ 17:25:
[...]
uhum? we hadden de faq geupdate en wat denk je dat er ook tussen zit? juist ja!
whoops.. ik dacht dat ik de faq goed had door gekeken.. eh..
Mea Culpa..
*schaam*
Anoniem: 111718
dan ligt het dus niet aan de snelheid van het kaartje maar aan de telefoon.Anoniem: 106634 schreef op 26 april 2004 @ 11:55:
[...]
ik heb een cardreader dan staat een mp3tje
er in 5t/m10 sec erop
is veel makkelijker
je hebt een cardreader al vanaf 10 euro ........
Ik ben iig hopelijk ook snel eigenaar van de SX1
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 26-04-2004 14:52 ]
Anoniem: 111718 schreef op 26 april 2004 @ 14:49:
[...]
dan ligt het dus niet aan de snelheid van het kaartje maar aan de telefoon.
Ik ben iig hopelijk ook snel eigenaar van de SX1heb hem zojuist besteld bij mobile movement. ik krijg niemand aan de telefoon te pakken dus ga er maar vanuit dat ik hem over een week heb.
morgen 4 uur les (school)
woensdag 6 uur les (school)
donderdag 3 uur les (school)
vrijdag 150 euro geld pinnen ( is mijn maximale voor 1 maand)
zaterdag zenuwachtig
zondag = verjaardag = geld voor sx1
maandag = eerst geld pinnen = naar telefoon winkel = sx1 kopen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 26-04-2004 16:27 ]
waar ga je de telefoon kopen?Anoniem: 80648 schreef op 26 april 2004 @ 16:27:
[...]
oke wat ik deze week ga doen
morgen 4 uur les (school)
woensdag 6 uur les (school)
donderdag 3 uur les (school)
vrijdag 150 euro geld pinnen ( is mijn maximale voor 1 maand)
zaterdag zenuwachtig
*edit* WHAHA de topicstarter heeft de telefoon nog niet damn dan ben je pas een echte fan
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 26-04-2004 17:06 ]
tjaAnoniem: 111718 schreef op 26 april 2004 @ 17:04:
[...]
waar ga je de telefoon kopen?
*edit* WHAHA de topicstarter heeft de telefoon nog niet damn dan ben je pas een echte fan![]()
ik denk bij t for telecom, want daar was die het goedkoopst (500 euro).
Ja ik weet op internet 409 euro maar ik wil via een winkel hier in utrecht
ja 499 is goedkoopst in de winkel idd bij t-for telecom
ik hoop dat ie er snel is ik ben me 7650 een beetje zat aan het worden
Zojuist een orgineel tasje/hoesje besteld voor de SX1...heb naar het tasje de 6600 van NOKIA gekeken past wel..maar niet helemaal top.
Hou helemaal niet van zo'n stuk zwart om m'n foontje...maar ter bescherming is het wel verstandig
firmware 10 zweerft al rond op het net!!!....
Hou helemaal niet van zo'n stuk zwart om m'n foontje...maar ter bescherming is het wel verstandig
firmware 10 zweerft al rond op het net!!!....
aha, dus gewoon zo'n apacer mmc kopen maar wel met een cardreader erbij opdat die veel sneller naar de mmc schrijft?! Dat is te doen! Ik zit de telefoon ietswat vol te pompen met spellekes en die paar mb is veel te snel vol!
Silitek, knutsel maar niet teveel, zodadelijk kun je hem linea recta naar Zoetermeer sturen!
Als je nog leuke sites weet, m'n email is p0rto@msn.com
Ik heb wel wat gevonden maar niet wat ik zoek.

Silitek, knutsel maar niet teveel, zodadelijk kun je hem linea recta naar Zoetermeer sturen!

gewoon een 128mb kaartje kopen bij mycom voor 39 pleuries,,,is ruim voldoende. maar of je nu gelijk z'n reader erbij moet kopen???...gewoon via datakabel doen. Gaat goed, wat maak die 3/10 seconde nou uit
Ene..neeju ga die 10 niet proberen
.....heb um wel overgens
Mij te link.
Mail je wel wat

Ene..neeju ga die 10 niet proberen
Mij te link.
Mail je wel wat
porto33 schreef op 26 april 2004 @ 18:19:
aha, dus gewoon zo'n apacer mmc kopen maar wel met een cardreader erbij opdat die veel sneller naar de mmc schrijft?! Dat is te doen! Ik zit de telefoon ietswat vol te pompen met spellekes en die paar mb is veel te snel vol!![]()
Silitek, knutsel maar niet teveel, zodadelijk kun je hem linea recta naar Zoetermeer sturen!Als je nog leuke sites weet, m'n email is p0rto@msn.com
Ik heb wel wat gevonden maar niet wat ik zoek.
jij heb tenminste een 7650Anoniem: 111718 schreef op 26 april 2004 @ 17:21:
ja 499 is goedkoopst in de winkel idd bij t-for telecom

offtopic:
rightone_ schreef:
Ja geef ons nog meer details dan weten we waar we je kunnen overvallen.
rightone_ schreef:
Ik zou nog ff bij de gsm shop vragen, als jij hem voor 500 bij t for telecom kunt krijgen, moeten zij eronder kunnen gaan....Anoniem: 80648 schreef op 26 april 2004 @ 17:14:
[...]
tja,
try it
je weet niet waar ik woon, waar ik hem ga kopen (welk stad), hoe ik precies eruit zie. Je moet voelen, leven net als mij om mij te kunnen vindenBarca schreef op 26 april 2004 @ 22:10:
offtopic:
rightone_ schreef:
ja hey, proberen dan maar daarMonalisa schreef op 26 april 2004 @ 22:20:
[...]
Ik zou nog ff bij de gsm shop vragen, als jij hem voor 500 bij t for telecom kunt krijgen, moeten zij eronder kunnen gaan....
try it
EDIT: ging net toevallig naar hun site, en raad eens?
http://www.gsm-shop.nl/in...e=03d&dID=203&pID=3&i=03p
489 euro, hmm.... bij t for telecom voor 500 halen of hier voor 489?..
O ja als ik me goed herinner was er een winkel dat als je zelfde telefoon ergens anders goedkoper zag dat je dat geld terug kreeg ofzo...
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 26-04-2004 22:44 ]
Ik heb eens verder zitten pluizen in over de snelheid van het MMC geheugen.
Nu lees ik op de volgende site,
MMC can transfer data at up to 2,5MB/sec while SD can transfer at up to 10MB/sec (these are maximum rates, the real speed depends on the device that uses MMC)
Denk dat de langzame datatransfer naar de SX1 direct op MMC, meer aan de SX1 ligt dan aan het MMC zelf.
edit
deze site
MMC can transfer data at up to 2,5MB/sec while SD can transfer at up to 10MB/sec (these are maximum rates, the real speed depends on the device that uses MMC)
Denk dat de langzame datatransfer naar de SX1 direct op MMC, meer aan de SX1 ligt dan aan het MMC zelf.
edit
deze site
[ Voor 10% gewijzigd door Djingiz Chan op 26-04-2004 22:57 ]
Nja... welke site?Djingiz Chan schreef op 26 april 2004 @ 22:45:
ja dat zei ik toch alDjingiz Chan schreef op 26 april 2004 @ 22:45:
Ik heb eens verder zitten pluizen in over de snelheid van het MMC geheugen.
edit
deze site
Anoniem: 111231
Ehmzz...utrecht...T-for-Telecom of GSM shop....Anoniem: 80648 schreef op 26 april 2004 @ 22:34:
je weet niet waar ik woon, waar ik hem ga kopen (welk stad), hoe ik precies eruit zie. Je moet voelen, leven net als mij om mij te kunnen vinden

Ik vind de datasuite voor de SX-1 eigenlijk nix...wat functionaliteit betreft is die voor de S55/SL55 toch beter. Werkt ook beter (loopt vlotter)...mijns inziens. De aansluitingen van de S55, SL55 en de SX-1 zijn ook hetzelfde, dus in theorie zijn accessoires uitwisselbaar. Wel jammer dat de caller-images als een klein rondje verschijnen..terwijl je daar net een lekker groot displaytje voor hebt...
Nog even wachten op mijn 256 mb mmc-tje...moet deze dagen binnenkomen..dan kan ik ook eens wat andere (grotere) ringtones enzo proberen...en de MP3 speler testen....Heeft iemand enig idee hoe groot (kb/mb) een ringtone max kan zijn, voordat 't "te lang" duurt dat deze geladen is als iemand belt?
Voor de rest behoorlijk tevreden met 't beestje...alleen btje huiverig voor krasjes op display, maar ja.....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 27-04-2004 10:23 ]
Ik gebruik nu een ringtone van 7.5 mb, en hij hoeft volgens mij niet langer te laden dan een midi ringtone. Dus qua grootte maakt het niet zoveel uit. Wat wel veel uitmaakt is de kwaliteit van de ringtone. Ik had als test de WAV file ook op 22khz 8 bit mono gedaan ipv 44khz 16bit stereo (was nog maar 950kb) en dat merk je echt verschrikkelijk op de SX1. Dus gewoon hoogste kwaliteit ringtones instellen, laadtijden maakt niets uit.Anoniem: 111231 schreef op 27 april 2004 @ 10:21:
[...]
proberen...en de MP3 speler testen....Heeft iemand enig idee hoe groot (kb/mb) een ringtone max kan zijn, voordat 't "te lang" duurt dat deze geladen is als iemand belt?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
oké..da's beter nieuws..want had een wavje gemaakt...maar pastte er niet meer op..dus kwaliteit verminderd..toen pastte ie wel...maar klinkt toch niet zo...Mighty schreef op 27 april 2004 @ 12:06:
[...]
Ik gebruik nu een ringtone van 7.5 mb, en hij hoeft volgens mij niet langer te laden dan een midi ringtone. Dus qua grootte maakt het niet zoveel uit. Wat wel veel uitmaakt is de kwaliteit van de ringtone. Ik had als test de WAV file ook op 22khz 8 bit mono gedaan ipv 44khz 16bit stereo (was nog maar 950kb) en dat merk je echt verschrikkelijk op de SX1. Dus gewoon hoogste kwaliteit ringtones instellen, laadtijden maakt niets uit.
Ik kan in de FAQ geen guide vinden, hoe applications te installeren..of waar neer te zetten...ben ik groen of?...

weet iemand hoe het met de garantie zit als je hem op i-net besteld.
ik heb 12 maanden garantie.
als er een defect is gaan hun hem dan repareren of siemens zelf?
http://www.mobile-movement.nl/art.php?id=41
ik heb 12 maanden garantie.
als er een defect is gaan hun hem dan repareren of siemens zelf?
http://www.mobile-movement.nl/art.php?id=41
Ik kom op 20 seconden = zo'n 3 MB a 44khz 16bit stereo. Waarom zou je een langere ringtone nemen?Mighty schreef op 27 april 2004 @ 12:06:
Ik gebruik nu een ringtone van 7.5 mb, en hij hoeft volgens mij niet langer te laden dan een midi ringtone. Dus qua grootte maakt het niet zoveel uit......
EENS! Maar had Siemens daar niet het gratis programma FSCaller voor op hun website staan?Anoniem: 111231 schreef op 27 april 2004 @ 10:21:
[...]
Wel jammer dat de caller-images als een klein rondje verschijnen..terwijl je daar net een lekker groot displaytje voor hebt...
Ik heb het ook andere mensen laten proberen met lange nagels en hun lukte het ook niet. Maar het is uiteindelijk wel gelukt zonder mesje. Ik moet heel hard aan de linkerkant duwen met een object (USB uitgangBarca schreef op 25 april 2004 @ 22:01:
Of je hebt een wel heel magische SX1, of je hebt lijm gemorst, of je neemt ons in de maling.
Hmm, heb je 2 of meer simkaarten ofzo?deuxani schreef op 27 april 2004 @ 19:11:
[...]
Ik heb het ook andere mensen laten proberen met lange nagels en hun lukte het ook niet. Maar het is uiteindelijk wel gelukt zonder mesje. Ik moet heel hard aan de linkerkant duwen met een object (USB uitgang). Beetje jammer, maar ja.....
Hmmm... daarover staat niks in de FAQ, dat klopt. Ik wil het gerust toevoegen maar vraag me toch af of er meer mensen zijn die daar moeite mee hebben. Het is immers allemaal niet zo moeilijk. Een SIS of JAR bestand herkent de telefoon zelf. Je zet ze gewoon op de telefoon of MMC en via bestandsbeheer klik je erop en that's it. (MMC is aan te raden gezien het geringe telefoongeheugen.) Of je installeert via de Data Suite. Waar heb je precies moeite mee?Anoniem: 111231 schreef op 27 april 2004 @ 12:14:
Ik kan in de FAQ geen guide vinden, hoe applications te installeren..of waar neer te zetten...ben ik groen of?...
via de datasuite installeren lukt bij mijn om de een of andere reden niet; hij herkent de telefoon verder wel. Ik kopieer gewoon via windows explorer het .sis bestand naar de C:/nokia/installs directory en installeer hem mbv toepassingenbeheer op de telefoon... werkt vlekkeloos nu!
Hoi!
ik loop hier steeds tegen een irri probleem aan bij het opnemen van .amr geluidsbestanden. Als deze zijn weggeschreven zijn ze ook zichtbaar in de beltonenlijst en dat wil ik nu juist niet. Ook als ik beltonen op mijn gsm zet moet ik ze in de c:/Nokia/Sounds/Digital directory zetten anders worden ze weer niet gezien in de beltonenlijst. Een programma als Smart Answer herkent ook alleen .amr bestanden in deze directory.
Kan ik in beide gevallen niet zelf een directory toewijzen opdat de .amr en .mid/.wav bestanden gescheiden blijven? Het wordt anders een vrij ongeorganiseerde bende als je zo alles door elkaar hebt staan.
ik loop hier steeds tegen een irri probleem aan bij het opnemen van .amr geluidsbestanden. Als deze zijn weggeschreven zijn ze ook zichtbaar in de beltonenlijst en dat wil ik nu juist niet. Ook als ik beltonen op mijn gsm zet moet ik ze in de c:/Nokia/Sounds/Digital directory zetten anders worden ze weer niet gezien in de beltonenlijst. Een programma als Smart Answer herkent ook alleen .amr bestanden in deze directory.
Kan ik in beide gevallen niet zelf een directory toewijzen opdat de .amr en .mid/.wav bestanden gescheiden blijven? Het wordt anders een vrij ongeorganiseerde bende als je zo alles door elkaar hebt staan.
Je kan bij de voicememo instellingen instellen dat het MMC geheugen moet worden gebruikt. Helpt dit?porto33 schreef op 28 april 2004 @ 03:26:
Edit: Hmmmm damn heb het zelf maar even getest... dat werkt ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 28-04-2004 10:44 ]
Heb nergens direct probs mee, maar wist niet hoe aan te vangen...wilde mini GPS proberen, maar wist niet precies hoe ik dit moest installeren enzo..en zocht in FAQ, omdat ik anders alle 34 pagina's (weer eens) moest doorspitten...Barca schreef op 27 april 2004 @ 21:38:
[...]
Hmmm... daarover staat niks in de FAQ, dat klopt. Ik wil het gerust toevoegen maar vraag me toch af of er meer mensen zijn die daar moeite mee hebben. Het is immers allemaal niet zo moeilijk. Een SIS of JAR bestand herkent de telefoon zelf. Je zet ze gewoon op de telefoon of MMC en via bestandsbeheer klik je erop en that's it. (MMC is aan te raden gezien het geringe telefoongeheugen.) Of je installeert via de Data Suite. Waar heb je precies moeite mee?

Ik zal 't eens proberen.....ben op werk..dus eerst progje op IPAQ zetten en dan IR beamen...wish me luck.. ;-)
edit..'t is gelukt, maareh..ik heb 'm nu op 't eigen geheugen gezte...stel dat je 't vanaf je mmc installeert, installeert ie 't programma dan ook op je mmc. Dus dat ie 't dan vanaf je mmc runt?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 28-04-2004 11:35 ]
Anoniem: 112606
wav file als ringtone..
Ik heb er 1 op mijn E schijf staan hoe krijg ik die bij m'n beltonen. Ik heb van alles geprobeerd, waarschijnlijk niet genoeg, maar heeft iemand een tip...
groeten
Gus
Ik heb er 1 op mijn E schijf staan hoe krijg ik die bij m'n beltonen. Ik heb van alles geprobeerd, waarschijnlijk niet genoeg, maar heeft iemand een tip...
groeten
Gus
Anoniem: 28549
E:\Sounds\DigitalAnoniem: 112606 schreef op 28 april 2004 @ 13:55:
wav file als ringtone..
groeten
Gus
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 28549 op 28-04-2004 14:01 ]
ik heb hem binnen en hij is wel kewl
ik v ind hewt alleen jammer dat je die headset in moet pluggen om radio te ontvangen
nog andere manier hiervoor?
ik v ind hewt alleen jammer dat je die headset in moet pluggen om radio te ontvangen
Anoniem: 112606
Thanx Martyworld !!
Ik heb m'n datalink cable niet hier, ik neem aan dat dat hier mee moet, want ik kan het bestand zelf niet verplaatsen.
dank je voor de tip.
gr,
Gus
Ik heb m'n datalink cable niet hier, ik neem aan dat dat hier mee moet, want ik kan het bestand zelf niet verplaatsen.
dank je voor de tip.
gr,
Gus
Nee, de headset is je antenne. Je kan 'm natuurlijk wel het geluid door je speaker laten produceren ipv je headset.Anoniem: 111718 schreef op 28 april 2004 @ 14:21:
ik heb hem binnen en hij is wel kewl![]()
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
ja dat laatste had ik al gezien maarja is wel beetje jammer dat dat niet is geintegreerd kan zeker als een minpunt worden beschouwd.megter schreef op 28 april 2004 @ 14:33:
[...]
Nee, de headset is je antenne. Je kan 'm natuurlijk wel het geluid door je speaker laten produceren ipv je headset.
verder lijkt ie heel erg veel op me 7650*sst*te koop*sst* dus ben er al binnen een half uur compleet aan gewent, mja tis symbian he.
nu de knoppen nog oefenen met typegun
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 28-04-2004 14:43 ]
Je kan veel zeggen over die knoppen, maar ik kan toch echt niet sneller sms'en dan met de 'normale' indeling. Normaal sms'te ik ook met 2 vingers, dus dat maakt niet zoveel uit.Anoniem: 111718 schreef op 28 april 2004 @ 14:41:
[...]
ja dat laatste had ik al gezien maarja is wel beetje jammer dat dat niet is geintegreerd kan zeker als een minpunt worden beschouwd.
verder lijkt ie heel erg veel op me 7650*sst*te koop*sst* dus ben er al binnen een half uur compleet aan gewent, mja tis symbian he.
nu de knoppen nog oefenen met typegunen van de weeek een mmc kaartje halen gelijk maar 256mb bij mycom €59
tja, het was je eigen keus om wel/niet voor de sx1 te gaan.megter schreef op 28 april 2004 @ 15:28:
[...]
Je kan veel zeggen over die knoppen, maar ik kan toch echt niet sneller sms'en dan met de 'normale' indeling. Normaal sms'te ik ook met 2 vingers, dus dat maakt niet zoveel uit.
EDIT:
fw10 report:
1. camera has zoom in/out slider and night shot present in many monokia phones
2. phone runs faster yet (compared to fw7/6)
3. real player icon is fixed
4. new mp3 player software
5. mail has different encoding schemes for other countries
6. maximum volume has been reduced to prevent damage in speakers
7. gprs is faster
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 28-04-2004 15:32 ]
Barca, helaas helaas... dat werkt dus ook niet.. 
ik heb zelf nog geen MMC dus kan het niet uitproberen. Er moet toch een manier zijn?
Heb sowieso al 3 .amr bestanden, dan nog een tiental beltonen in .mid formaat. Komt een gesprek binnen via Smart Answer komt dat ook in dezelfde directory terecht.... op zich wel geinig om een achtergelaten bericht als beltoon te gebruiken maar ja....
ik heb zelf nog geen MMC dus kan het niet uitproberen. Er moet toch een manier zijn?
Heb sowieso al 3 .amr bestanden, dan nog een tiental beltonen in .mid formaat. Komt een gesprek binnen via Smart Answer komt dat ook in dezelfde directory terecht.... op zich wel geinig om een achtergelaten bericht als beltoon te gebruiken maar ja....
Twee of meer telefoons.Anoniem: 80648 schreef op 27 april 2004 @ 19:19:
Hmm, heb je 2 of meer simkaarten ofzo?
Ik hoop trouwens dat die FW10 wel binnenkort te downloaden is en niet dat ze eerst met FW08 en FW09 komen.
het wordt denk ik zo: fx10 is onofficieel, en die dingen die daar allemaal zijn komen in de fw8 of 9....deuxani schreef op 28 april 2004 @ 17:02:
[...]
Twee of meer telefoons.Ik ga bijvoorbeeld mijn SX1 toch echt niet meenemen als ik uitga. Vrienden hebben vaak genoeg al meegemaakt dat hun phone of gestolen wordt of ze laten em vallen als ze vet loesoe zijn. Dat probeer ik dus te voorkomen.
Ik hoop trouwens dat die FW10 wel binnenkort te downloaden is en niet dat ze eerst met FW08 en FW09 komen.
8 en 10 onofficieel heb ik hiero...maar ga ze niet proberen. En Tom Tom city maps werkt niet op m'n symbian 7
....op de 6versie zal die het wel doen, maar dan heb je weer zo'n brakke firmware.
dilema, dilema
dilema, dilema
Anoniem: 80648 schreef op 28 april 2004 @ 17:18:
[...]
het wordt denk ik zo: fx10 is onofficieel, en die dingen die daar allemaal zijn komen in de fw8 of 9....
Anoniem: 97668
nog even....
ben dus nog steeds met ringtones bezig om die zelf te maken....en ik kan het antwoord niet vinden (zo snel) maar....
hoeveel bits ondersteund onze SX1??
als ik 4 bits tones maak herkent ie ze niet, klopt dit??
symbian 7? heb je een 6600?silitek schreef op 28 april 2004 @ 19:20:
8 en 10 onofficieel heb ik hiero...maar ga ze niet proberen. En Tom Tom city maps werkt niet op m'n symbian 7....op de 6versie zal die het wel doen, maar dan heb je weer zo'n brakke firmware.
dilema, dilema![]()
[...]
neejuh..svn 07 bedoel ik 

iemand zijn SX1 al uitgetest met de Logitech MX900 muis met ingebouwde Bluetooth-hub?? Ben hier zeer benieuwd naar daar ik op zoek ben naar een andere muis en toevallig ook een BT adapter...... dit lijkt me wel een leuke deal voor die 75 euro!
http://www.logitech.com/i.../NL,CRID=3,CONTENTID=7110
Heb je 10 Nederlandse versie?? Die wil ik wel proberen denk ik.silitek schreef op 28 april 2004 @ 19:20:
8 en 10 onofficieel heb ik hiero...maar ga ze niet proberen. En Tom Tom city maps werkt niet op m'n symbian 7....op de 6versie zal die het wel doen, maar dan heb je weer zo'n brakke firmware.
kan je de bluetooth headset ook voor de radio gebruiken?
ik heb me 7650 al bijna verkocht op marktplaats dus dan kan ik eindelijk lekker veel mp3`s erop gooien, het geluid van de standaard headset is echt goed en de radio ook.
alleen de filmpjes zijn zelfs op de hoogste kwaliteit toch erg slecht. das jammer
conclusie na 1 dag, toptelefoon met heel veel verbeteringen t.o.v de 7650 , ga morgen gelijk nieuwe FW eropzetten.
p.s Mozzies rulez
echt goed verzonnen
ik heb me 7650 al bijna verkocht op marktplaats dus dan kan ik eindelijk lekker veel mp3`s erop gooien, het geluid van de standaard headset is echt goed en de radio ook.
alleen de filmpjes zijn zelfs op de hoogste kwaliteit toch erg slecht. das jammer
conclusie na 1 dag, toptelefoon met heel veel verbeteringen t.o.v de 7650 , ga morgen gelijk nieuwe FW eropzetten.
p.s Mozzies rulez
ik heb een mx900, en binnenkort sx1!porto33 schreef op 29 april 2004 @ 02:13:
iemand zijn SX1 al uitgetest met de Logitech MX900 muis met ingebouwde Bluetooth-hub?? Ben hier zeer benieuwd naar daar ik op zoek ben naar een andere muis en toevallig ook een BT adapter...... dit lijkt me wel een leuke deal voor die 75 euro!
Anoniem: 110299
eindelijk et geld bij elkaar gepeuzeld voor de sx1...
nou tijd om ergens een bestelling te plaatsen :D:D:D
khad em bij gsmplaza gezien voor weinig money... heeft iemand ervaring met die site? echte bezorgtijd etc... ?
alvast thnx
khad em bij gsmplaza gezien voor weinig money... heeft iemand ervaring met die site? echte bezorgtijd etc... ?
alvast thnx
www.gsmhuis.nl is ie nog €20,- goedkoper dan gsmplazaAnoniem: 110299 schreef op 29 april 2004 @ 16:10:
eindelijk et geld bij elkaar gepeuzeld voor de sx1...
alvast thnx
*laat maar niet goedkoper dan www.gsmhuis.nl*
[ Voor 78% gewijzigd door Mighty op 29-04-2004 17:19 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Hoi RightOne_,
dan denk ik dat de mx900 ook wel met de SX1 wil werken, het gaat er meer om dat ze dezelfde BT standaard hanteren. Hmmmm, ik denk dat ik die muis maar ga halen, zit hier nog met een 4 jaar ouwe logitech Cordless Mouseman Pro.
dan denk ik dat de mx900 ook wel met de SX1 wil werken, het gaat er meer om dat ze dezelfde BT standaard hanteren. Hmmmm, ik denk dat ik die muis maar ga halen, zit hier nog met een 4 jaar ouwe logitech Cordless Mouseman Pro.
echt de mx900 rulez man, echt een lekker muis met bleutooth. Goede keus!porto33 schreef op 29 april 2004 @ 18:06:
Hoi RightOne_,
Anoniem: 68697
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met die GPRS instellingen:SIk heb t-mobile en kweet echt niet hoe ik op dat internet moet komen...ook als ik me telefoon op me pc aansluit krijg ik het bericht dat hij niet word herkend help me bitte
nee je begrijpt het verkeerd, je gaat niet met de muis je sx1 besturen. Maar omdat die al bleutooth heeft kan je bestanden verwisellen met de pc enz..Anoniem: 110299 schreef op 29 april 2004 @ 20:19:
mss btje newbie![]()
maar wat heb je aan een muis met een sx1?
Borzo,
Precies, heel handig! Bekijk de link eens die ik heb gezet een paar berichten terug. Zoals je ziet is het een Bluetooth muis, maar de ontvanger is ook direct een bluetooth adapter/hub voor meerdere bluetooth apparaten dus dat is 2 in 1.
hoeveel BT apparaten kan zo'n hub nou theoretisch/praktisch aan?
Precies, heel handig! Bekijk de link eens die ik heb gezet een paar berichten terug. Zoals je ziet is het een Bluetooth muis, maar de ontvanger is ook direct een bluetooth adapter/hub voor meerdere bluetooth apparaten dus dat is 2 in 1.
hoeveel BT apparaten kan zo'n hub nou theoretisch/praktisch aan?
Ik heb een vraagje over mijn wapinstellingen ik heb een t-mobile abbo maar gebruik telfort instellingen omdat tie dan wel verbind maakt dat wat uit?
En als ik mijn telefoon aansluit op me pc krijg je onderin je taakbalk een icoon op je telefoon een icoon en bij deze computer een icoon maar als ik hem aanklik zegt tie dat tie geen toestel kan vinden weet iemand wat ik daar aan kan doen?
En als ik mijn telefoon aansluit op me pc krijg je onderin je taakbalk een icoon op je telefoon een icoon en bij deze computer een icoon maar als ik hem aanklik zegt tie dat tie geen toestel kan vinden weet iemand wat ik daar aan kan doen?
de 10 is uk-de-it versie....wacht ook nog op de nl. Telkens al ik tom tom citymaps opstart krijg ik syteem failt!... 
deuxani schreef op 29 april 2004 @ 12:05:
[...]
Heb je 10 Nederlandse versie?? Die wil ik wel proberen denk ik.Wat werkt er niet aan TomTom btw? Ik heb SW07 en bij mij werkt hij wel.
jullie zijn echt dom
als je een nieuwere firmware erop zet dan er officeel uit is
vervalt je garantie op de telefoon
en aangezien de tel nog niet 100% loopt
ga ik dat risico ook niet nemen

vervalt je garantie op de telefoon

moet je ff met je joystick bewegen..Anoniem: 68697 schreef op 30 april 2004 @ 00:34:
........
als het goed is ziet die hem dan wel ...
veel suc6
log je in op www.my-siemens.comAnoniem: 68697 schreef op 29 april 2004 @ 19:38:
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met die GPRS instellingen:SIk heb t-mobile en kweet echt niet hoe ik op dat internet moet komen...ook als ik me telefoon op me pc aansluit krijg ik het bericht dat hij niet word herkend help me bitte
en ga dan naar sx1 pagina
dan naar instellingen / gprs
en dan je provider kiezen ....
en dan krijg je die instellingen opgestuurt
duh...da weet ik ook wel. Heb ook gezegd dat ik WEL de versie's 8 + 10 heb maar het niet gaat proberen.
[offtopic] val in herhaling
iemand al tomtom citymaps draaiend gekregen??...bij mij steeds systeem fault

iemand al tomtom citymaps draaiend gekregen??...bij mij steeds systeem fault
Anoniem: 106634 schreef op 30 april 2004 @ 08:53:
jullie zijn echt dom![]()
vervalt je garantie op de telefoon![]()
Ik krijg die fout steeds met minigps......maar kan nergens vinden hoe te de-installen. Ik wil ervan af, maar dat gaat niet via de normale manier (opties, verwijderen). Als ik via de pc in system kijk, zie ik wel een remover.exe....maar daar kan ik vanuit de sx-1 niet aan en vanaf de pc aanklikken werkt niet...silitek schreef op 30 april 2004 @ 10:04:
duh...da weet ik ook wel. Heb ook gezegd dat ik WEL de versie's 8 + 10 heb maar het niet gaat proberen.
iemand al tomtom citymaps draaiend gekregen??...bij mij steeds systeem fault![]()
![]()
[...]
Nu kan ik wel handmatig alle bestanden waarvan ik vermoed of kan zien dat ze bij Minigps horen erafpleuren....maar de foutmarge daarbij lijkt me te groot
Hmzz...heb 't gevonden...(stond gewoon in FAQ..

*jeuj*
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 30-04-2004 12:48 ]
Anoniem: 106135
Je kunt ook naar t-mobile.nl gaan en je dan de instellingen van de nokia 3650 laten toesturen. Werkt perfectosAnoniem: 68697 schreef op 30 april 2004 @ 00:34:
Ik heb een vraagje over mijn wapinstellingen ik heb een t-mobile abbo maar gebruik telfort instellingen omdat tie dan wel verbind maakt dat wat uit?
Bedankt voor me wap instellingen kben naar siemens.com gegaan en alles is goed nu!Alleen hij kan nog steeds geen verbinding maken met mijn computer:Sterwijl die op de telefoon dat icoon aangeeft en op de pc zelf...alleen als ik data wil overzetten zoals mp3 dan zegt tie dat tie geen mobiel kan vinden..??kan iemand mij helpen?
Aah, die kan ik er toch niet opzetten dus. Maar ok, over Tomtom, die system failure hoor je te krijgen, omdat hij niet voor de SX1 is eigenlijk. Je kan die melding gewoon wegdrukken. Lees dit maar eens, staat precies geschreven hoe je er toch mee kan werken:silitek schreef op 30 april 2004 @ 08:22:
de 10 is uk-de-it versie....wacht ook nog op de nl. Telkens al ik tom tom citymaps opstart krijg ik syteem failt!...
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=34416
mijn menu icoontjes aan de rechterkant zijn allemaal veranderd in een map icoontje (als je zelf een nieuwe map aanmaakt) kan het zijn omdat ik ze een andere naam heb gegeven?? ik heb al een reset met behoud van gegevens gedaan maar dit heeft niet geholpen, ik heb hem net een paar dagen.
en ik kan de firmware niet updaten. ik kan wel connecten met mRouter maar er staat dat de telefoon niet wordt herkend?!
en ik kan de firmware niet updaten. ik kan wel connecten met mRouter maar er staat dat de telefoon niet wordt herkend?!
bedankt, maar heb citymaps eraf geknikkerd
...het verhaal werkt enigsinds maar het is niet echt optimaal. Die default pop-up blijft constant
wachten op een patch dan maar
wachten op een patch dan maar
deuxani schreef op 30 april 2004 @ 18:22:
[...]
Aah, die kan ik er toch niet opzetten dus. Maar ok, over Tomtom, die system failure hoor je te krijgen, omdat hij niet voor de SX1 is eigenlijk. Je kan die melding gewoon wegdrukken. Lees dit maar eens, staat precies geschreven hoe je er toch mee kan werken:
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=34416
Anoniem: 107323
Misschien een oude vraag, maar ik kan het nergens vinden...
Weet iemand hier je de standaard ringtones, programma's en spelletjes eraf krijgt? Sommige dingen wil ik niet!
Dwin
Weet iemand hier je de standaard ringtones, programma's en spelletjes eraf krijgt? Sommige dingen wil ik niet!
Dwin
Anoniem: 110299
kzit er serieus over na te denken om bij mijn sx1 (die ik nog moet aanschaffen) een verzekering bij af te sluiten... is dat voordelig en slim? en welke kan ik et beste doen?
er zijn 3 soorten namelijk:
. Silver Service
Premie € 3,- p.mnd. voor toestellen t/m € 675,-
Premie € 4,- p.mnd. voor toestellen t/m € 1350,-
Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking van: - beschadiging als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komend onheil, waarbij na schade het toestel (of de resten daarvan) aan assuradeuren kan worden overlegd.
2. Gold Service
Premie € 5,25 p.mnd. voor toestellen t/m € 675,-
Premie € 6,25 p.mnd. voor toestellen t/m € 1350,-
Idem als bij Silver Service aangevult met:
- diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit auto's).
- verklaarbaar verlies.
- diverse vormen van afdreiging.
3. Platinum Service
Premie € 6,50 p.mnd. voor toestellen t/m € 675,-
Premie € 7,50 p.mnd. voor toestellen t/m € 1350,-
Idem als bij Gold Service aangevult met:
- een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatie schade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland.
- koeriersservice binnen Nederland (met uitzonderimg van Waddeneilanden).
- diefstal uit auto's voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is.
- verlengde garantiedekking.
- kosten voor het eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte gebeurtenis.
- dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur tot een bedrag van max. € 3500,-.
heeft iemand ervaring met die verzekeringen? of heeft iemand ook zo'n verzekering afgesloten?
die laatste doe ik sowieso niet, want die extra opties zijn nix voor mij...
er zijn 3 soorten namelijk:
. Silver Service
Premie € 3,- p.mnd. voor toestellen t/m € 675,-
Premie € 4,- p.mnd. voor toestellen t/m € 1350,-
Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking van: - beschadiging als gevolg van vallen, stoten en overige van buiten komend onheil, waarbij na schade het toestel (of de resten daarvan) aan assuradeuren kan worden overlegd.
2. Gold Service
Premie € 5,25 p.mnd. voor toestellen t/m € 675,-
Premie € 6,25 p.mnd. voor toestellen t/m € 1350,-
Idem als bij Silver Service aangevult met:
- diverse vormen van diefstal (zonder diefstal uit auto's).
- verklaarbaar verlies.
- diverse vormen van afdreiging.
3. Platinum Service
Premie € 6,50 p.mnd. voor toestellen t/m € 675,-
Premie € 7,50 p.mnd. voor toestellen t/m € 1350,-
Idem als bij Gold Service aangevult met:
- een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatie schade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland.
- koeriersservice binnen Nederland (met uitzonderimg van Waddeneilanden).
- diefstal uit auto's voor zover niet zichtbaar en braakschade aanwezig is.
- verlengde garantiedekking.
- kosten voor het eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte gebeurtenis.
- dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur tot een bedrag van max. € 3500,-.
heeft iemand ervaring met die verzekeringen? of heeft iemand ook zo'n verzekering afgesloten?
die laatste doe ik sowieso niet, want die extra opties zijn nix voor mij...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 30-04-2004 20:32 ]
Dat is inderdaad de reden ja, dat had ik zelf ook al ervaren. Jammer dat je niet zelf icoontjes kan toewijzen.Anoniem: 111718 schreef op 30 april 2004 @ 18:46:
mijn menu icoontjes aan de rechterkant zijn allemaal veranderd in een map icoontje (als je zelf een nieuwe map aanmaakt) kan het zijn omdat ik ze een andere naam heb gegeven??
Ik ben trouwens ontzettend van gedachten veranderd! Ik schreef eerst dat ik OggPlay niet zo goed vond. En volgens mij ook dat het mono was.
Voor de duidelijkheid: de reden dat ik OggPlay niet zo goed vond is doordat ik simpelweg een slechte encoder heb gebruikt. Mijn oude 256 MB MMC is kapot en ik heb een nieuwe gekocht. Toch weer eens tijd om OggPlay een kans te geven. Ik heb ze nu ge-encode met Adensoft Audio MP3 Converter en de geluidskwaliteit is super ! nog beter dan de standaard MP3 speler. Bijkomend voordeel is dat het programma er erg goed uitziet en de .ogg bestanden 2/3 van een mp3 bestand zijn op dezelfde kwaliteit. OggPlay is trouwens gewoon stereo.
...
Persoonlijk vind ik... maar dat is en blijft mijn persoonlijke mening... het afsluiten van een verzekering voor je mobieltje zwaar overdreven. Natuurlijk, de SX1 is een duur onmisbaar object in je levenAnoniem: 110299 schreef op 30 april 2004 @ 20:21:
kzit er serieus over na te denken om bij mijn sx1 (die ik nog moet aanschaffen) een verzekering bij af te sluiten... is dat voordelig en slim? en welke kan ik et beste doen?
Ging vandaag naar de stad, eerst naar mediamarkt voor sx1 (=599 euro
)
En dan naar belcompany (=499) en ik zag hem daar werkend, maar het was wel de engelse versie
Bij t for telecom kost die 500 euro en ze zeiden dat het nederlands was
En dan naar GSM-Shop, maar het was daar wel druk dus kon niks vragen kost daar 489
Bij de phone house hadden ze niet
Bij raf kost die 539, het was wel de engelse versie..
Pfff ik zag hoe die ging opstarten enz, ik schrok man echt kk mooi
En dan naar belcompany (=499) en ik zag hem daar werkend, maar het was wel de engelse versie
Bij t for telecom kost die 500 euro en ze zeiden dat het nederlands was
En dan naar GSM-Shop, maar het was daar wel druk dus kon niks vragen kost daar 489
Bij de phone house hadden ze niet
Bij raf kost die 539, het was wel de engelse versie..
Pfff ik zag hoe die ging opstarten enz, ik schrok man echt kk mooi
Anoniem: 106135
Een verzekering is natuurlijk niet voor iedereen nodig. Maar ik zou niet zonder kunnen. Als je je bijvoorbeeld een keer goed lamzuipt kan er van alles met je foontje gebeuren. Als er een scheurtje ofzo in je display zit ben je blij dat ie verzekerd is. Dat scheurtje heb je er zo inzitten. Als ik jou was zou ik voor de goldservice gaan(heb ik volgens mij ook). En wat is die 5/6 euro per maand nou?
En als je een nieuw displaytje erin moet laten zetten ben je al gauw 200/300 euries kwijt.
En als je een nieuw displaytje erin moet laten zetten ben je al gauw 200/300 euries kwijt.
Je kan em ook niet meenemen tijdens uitgaan en er voorzichtig mee zijn natuurlijk. Maar een zorgeloos bestaan met je SX1 is natuurlijk wel heel mooi. Toch ben ik liever voorzichtig dan dat ik nog extra geld bovenop mn abbo en sms bundel moet betalen.
Hallo, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen mo clibs(en hoe moet je bepaalde bestanden zoals avi.mpeg ect omzetten naar mo bestanden)en 3gp bestanden?Alvast bedankt
Hoi SX1'ers!
als ik bv met de File Explorer een .amr bestand aanklik en dus wil beluisteren met 'voice memo' dan lukt dit vrijwel nooit. Hij opent wel voice memo maar laat dan altijd de .bestandenlijst zien onder c:/nokia/sounds/digital en waarin het gewenste bestand niet zit; maw. hij opent hem dus ook niet. Kan ik dit zo veranderen dat hij precies dat bestand opent wat je aanklikt, ongeacht in welke directory of schijf die zich bevindt of kan ik hiervoor een ander afspeelprogramma gebruiken? (welke?)
thanx! Porto
als ik bv met de File Explorer een .amr bestand aanklik en dus wil beluisteren met 'voice memo' dan lukt dit vrijwel nooit. Hij opent wel voice memo maar laat dan altijd de .bestandenlijst zien onder c:/nokia/sounds/digital en waarin het gewenste bestand niet zit; maw. hij opent hem dus ook niet. Kan ik dit zo veranderen dat hij precies dat bestand opent wat je aanklikt, ongeacht in welke directory of schijf die zich bevindt of kan ik hiervoor een ander afspeelprogramma gebruiken? (welke?)
thanx! Porto
2 vraagjes:
1>
Duurt het bij jullie ook zo vreselijk lang voordat een nieuw SMS-je geopend wordt?
Bij de Nokia 6600 kan je aangeven waar de berichten bewaard moeten worden (Telefoon of MMC).
Ik kan me voorstellen dat SMS die op de MMC opgeslagen wordt, iets langer op zich laten wachten.
Maar valt dit wel in te stellen op de SX1?
2>
Mensen met Orange:
Kunnen jullie naar Menu -> Extra -> Fun & Info -> Sport?
Daar wil ik weleens de voetbal uitslagen opvragen.
Alleen zodra ik Sport kies, reboot de SX1.
Hebben jullie dat ook?
1>
Duurt het bij jullie ook zo vreselijk lang voordat een nieuw SMS-je geopend wordt?
Bij de Nokia 6600 kan je aangeven waar de berichten bewaard moeten worden (Telefoon of MMC).
Ik kan me voorstellen dat SMS die op de MMC opgeslagen wordt, iets langer op zich laten wachten.
2>
Mensen met Orange:
Hebben jullie dat ook?
[ Voor 5% gewijzigd door Kitser op 02-05-2004 11:08 ]
1>KiTsEr schreef op 02 mei 2004 @ 11:07:
2 vraagjes:
1>
2>
Mensen met Orange:
Hebben jullie dat ook?
Bij mij duurt het ongeveer één seconde voordat een nieuw smsje wordt geopend. Ik vind het best meevallen.
De smsjes worden bij mij op de telefoon opgeslagen, er is geen mogelijkheid in het menu om de berichten op te slaan in het MMC geheugen.
2>
Ja, dat heb ik ook. Bij mij heet het alleen Infotime ipv Fun & Info. Zal wel door mijn oude simkaart komen.
Ik heb ook weer iets:
Op mijn rechtertoetsenkant (6 t/m #) zit speling, dwz ik kan deze toetsen 1/2 centimeter naar boven of beneden drukken. Valt dit onder de garantie? Ik heb hem nu nog geen 3 maanden.
[ Voor 3% gewijzigd door megter op 02-05-2004 11:38 ]
Ik heb helemaal niks geen internet of WAP of whatever ingesteld... maar ik heb wel Orange en bij mij loopt hij ook vast als ik de door jou genoemde stappen volg.KiTsEr schreef op 02 mei 2004 @ 11:07:
Mensen met Orange:
Hebben jullie dat ook?
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geniale vragen naar voren zie komen en dat ik het antwoord gewoon nergens kan vinden.
Edit: Wat betreft je eerste vraag sluit ik me aan bij megter. Maar dan nog... hoe groot is het telefoongeheugen? 999 berichten?
Megter... ja dat valt uiteraard onder de garantie. Maar hoe kan dat in godsnaam? Bij mij zit er ook een heeeel klein beetje speling tussen maar een halve centimeter!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Barca op 02-05-2004 11:41 ]
Goed plan! Er zijn inderdaad teveel 'geniale' vragen.Barca schreef op 02 mei 2004 @ 11:38:
[...]
Ik heb helemaal niks geen internet of WAP of whatever ingesteld... maar ik heb wel Orange en bij mij loopt hij ook vast als ik de door jou genoemde stappen volg.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geniale vragen naar voren zie komen en dat ik het antwoord gewoon nergens kan vinden.Niet op andere fora en niet in de handleiding. Ik moet zeggen dat ik daar een beetje genoeg van heb. Om die reden lijkt het me wellicht een idee om een lijst te maken van alle vragen die naar voren zijn gekomen waar niemand tot dusver een antwoord op wist, en deze lijst namens ons allen naar Siemens te sturen.
Ok dan maak ik hier wel een lijst.megter schreef op 02 mei 2004 @ 11:39:
Goed plan! Er zijn inderdaad teveel 'geniale' vragen.
- Is er een mogelijkheid de "lege batterij" melding uit te zetten? Het geluid van deze melding maakt gebruikers in nachtrust wakker. Indien dit niet mogelijk is, wordt dit dan in de toekomst middels nieuwe software wel mogelijk?
- Wordt het mogelijk de icoontjes van de mappen te wijzigen en/of een eigengemaakt of gedownload icoon toe te wijzen aan een menu item?
- Waarom is het niet mogelijk SMS/MMS berichten op het MMC geheugen op te slaan? Wordt dit in de toekomst mogelijk? Voor welke berichten geldt de limiet van 999 en wat is de limiet van het totaal aantal berichten in een bepaalde map?
- Is of wordt het mogelijk standaard games, applicaties en ringtones te verwijderen?
[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 02-05-2004 18:23 ]
Vooral dat laatste ben ik best benieuwd naar. Ik ben namelijk best een SMS addict (1 maand tijd 125 verzonden, 90 ontvangen + rapporten), en ik weet zeker dat ik over de 1000 kom voordat ik een andere foon neem.Barca schreef op 02 mei 2004 @ 11:49:
[...]
Ok dan maak ik hier wel een lijst.
- Is er een mogelijkheid de "lege batterij" melding uit te zetten? Het geluid van deze melding maakt gebruikers in nachtrust wakker. Indien dit niet mogelijk is, wordt dit dan in de toekomst middels nieuwe software wel mogelijk?
- Wordt het mogelijk de icoontjes van de mappen te wijzigen en/of een eigengemaakt of gedownload icoon toe te wijzen aan een menu item?
- Waarom is het niet mogelijk SMS/MMS berichten op het MMC geheugen op te slaan? Wordt dit in de toekomst mogelijk? Voor welke berichten geldt de limiet van 999 en wat is de limiet van het totaal aantal berichten in een bepaalde map?
en dat kan ook. Daarvoor is een stukje software uitgebracht....sms/mms berichten opslaan op (e)..
Kan je helaas niet zeggen waar...zoek en gij zult vinden
Kan je helaas niet zeggen waar...zoek en gij zult vinden
megter schreef op 02 mei 2004 @ 12:32:
[...]
Vooral dat laatste ben ik best benieuwd naar. Ik ben namelijk best een SMS addict (1 maand tijd 125 verzonden, 90 ontvangen + rapporten), en ik weet zeker dat ik over de 1000 kom voordat ik een andere foon neem.
als ik de naam van de mappen weer terug verander, verandert die map dan ook weer normaal?
zal vast wel niet.
+ punt = de foto`s op de pc zijn echt goed. mits redelijk belicht.
zal vast wel niet.
+ punt = de foto`s op de pc zijn echt goed. mits redelijk belicht.
Kijk hier hebben we dus wat aan. Thanks.silitek schreef op 02 mei 2004 @ 13:13:
en dat kan ook. Daarvoor is een stukje software uitgebracht....sms/mms berichten opslaan op (e)..
Kan je helaas niet zeggen waar...zoek en gij zult vinden![]()
[...]
Aan je reactie te zien is het geen freeware. Onze vraag moge duidelijk zijn; waar kan je de legale versie kopen?
inderdaad
...weet geen legaal versie hiervan. maar het heet MsvdriveE
Barca schreef op 02 mei 2004 @ 13:57:
[...]
Kijk hier hebben we dus wat aan. Thanks.
Aan je reactie te zien is het geen freeware. Onze vraag moge duidelijk zijn; waar kan je de legale versie kopen?
Dit topic is gesloten.