Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2023
hoi allemaal!

iemand ervaring met de 128mb mmc van Kingston? heb ze zien liggen voor 37,50 euro incl.btw... werken ze goed met de SX1?

Porto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111847

Ik heb een vraagje over die NGage games, hoe werken die dan. Ik heb wel het een en ander gevonden maar als ik het sis bestandje op mijn SX1 zet doet ie het, maar als ik het proggie op mijn SX1 start dan doet het niet kan geen slz bestandjes openen ofzo, want zodra ik op openen druk dan word de toepassing afgesloten. Heeft iemand een link waar ik de goede kan downloaden (het was namelijk de versie voor Nokia 6600, maar voor andere dingen maakt dit niets uit)

Ik wil graag de Apacer 256 mb MMC halen, ik heb deze gezien voor €69,- bij Mycom, maar heeft iemand ervaring met deze kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:20

Barca

In Search Of Sunrise

Wat wil je nou eigenlijk? Met of zonder abbo? Dat maakt nogal verschil.

offtopic:
In de bloedhete Tenerifiaanse zon luisteren naar Sunshine FM Canary Islands (105.1) gebruik makende van mijn zo geliefde SX1 = super
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
Barca schreef op 18 april 2004 @ 20:20:
[...]

Wat wil je nou eigenlijk? Met of zonder abbo? Dat maakt nogal verschil.

offtopic:
In de bloedhete Tenerifiaanse zon luisteren naar Sunshine FM Canary Islands (105.1) gebruik makende van mijn zo geliefde SX1 = super
:P
los _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
jaja, nog een vraagje, ben erg enthousiast geworden en wacht nog steeds met smart totdat dat PTT mannetje voor m'n deur staat met t goede nieuws (en pakketje uiteraard) :)

iemand ervaring of iets meer gelezen over deze coole BT gadget voor in de auto?
Daar ik niets aan/in/op/onder/boven m'n oor wil laten hangen doch BT wel cool vind zou ik dit zeker overwegen voor in de auto!

http://www.mobiltec24.de/...303d9ebca212fbc077410711f

btw: ik vind ze wel concurrerende prijzen hebben maar moet nog ff de verzendkosten naar Nederland bekijken...... B)

Edit:

heeft iemand dit hoesje en kan me vertellen of de voorkant open is of dat er een plastic laag overheen zit? is op de foto niet te zien. Ben je ook tevreden over het hoesje, blijft t goed zitten en voorkomt t iig krassen op t display?

http://www.mobiltec24.de/...03e8a40a5e5121cbf9b1c1553

[ Voor 24% gewijzigd door porto33 op 18-04-2004 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Edit:

heeft iemand dit hoesje en kan me vertellen of de voorkant open is of dat er een plastic laag overheen zit? is op de foto niet te zien. Ben je ook tevreden over het hoesje, blijft t goed zitten en voorkomt t iig krassen op t display?

ik heb er een in gebruik gehad en was wel tevreden over het hoesje. er zit idd een kunstof laag aan de voorkant zodat het display beschermt blijft.
let wel dat deze hoesjes meestal zonder clip geleverd worden maar er is dan ook een enorme keus uit allerlei verschillende types!

voordeel is dat telefoon er makkelijk uitgaat en je snel bij de mmc kaart kunt komen, het nadeel is dat hij niet helemaal superstrak aansluit waardoor je van die vervelende luchtbellen over je display krijgt en ik, als shag-roker, er allerlei shagdeeltjes onder heb zitten.
daarom ben ik overgegaan op het '"condoom" waar al eerder in dit forum overgeschreven is. nadeel van het "condoom" de ttelefoon gaat er ontzettend moeilijk uit!

Wow, wat een verhaal over een hoesje,
maar ik hoop dat je er wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
hoi, bedankt voor de reactie.

Bij het gebruiken van de gsm zou ik hem toch uit het hoesje halen, het is meer bedoeld voor als je hem in je zak heb zitten of simpelweg niet gebruikt, als ie standby is dus. Het voordeel is dus dat ie er makkelijk en snel eruit moet kunnen en dat kan hij zeg je; voor mij is het 'condoom' dus veel minder geschikt. Ook zit ik veel in de auto, zowel in m'n eigen auto als in de truck ga ik een houder installeren dus dan moet hij toch ook uit het hoesje. Ik denk dus dat ik dit hoesje ga nemen, vind t persoonlijk ook de mooiste die ze hebben! :)

idd een heel verhaal over een hoesje maar liever teveel info geven dan te weinig! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offtopic:
rightone_ kan niet wachten tot 3 mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104840

Heeft iemsnd van jullie versie 10 vodafone op z'n sx1 gezet. Zo ja, wat is het verschil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 104840 schreef op 19 april 2004 @ 11:17:
Heeft iemsnd van jullie versie 10 vodafone op z'n sx1 gezet. Zo ja, wat is het verschil???
Paar posten terug had ik het al gezegd, je ziet in het begin (als je je sx1 opstart) een vodafone logo. De sx1 heeft nightshot en je ziet ook hoeveel keer je heb gezoomed. Verder is ongeveer alles zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106634

Anoniem: 111847 schreef op 18 april 2004 @ 19:18:
Ik heb een vraagje over die NGage games, hoe werken die dan. Ik heb wel het een en ander gevonden maar als ik het sis bestandje op mijn SX1 zet doet ie het, maar als ik het proggie op mijn SX1 start dan doet het niet kan geen slz bestandjes openen ofzo, want zodra ik op openen druk dan word de toepassing afgesloten. Heeft iemand een link waar ik de goede kan downloaden (het was namelijk de versie voor Nokia 6600, maar voor andere dingen maakt dit niets uit)

Ik wil graag de Apacer 256 mb MMC halen, ik heb deze gezien voor €69,- bij Mycom, maar heeft iemand ervaring met deze kaart?
ik heb nu een kaartje van 256mb van extrememory van www.gistron.nl voor 70
euro en die doet het tot nu toe goed :D (maand in bezit) geen vastlopers!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 15 april 2004 @ 18:01:
Wie is er al opgevallen dat als je tijd gebruikt als screensaver deze achterloopt ten opzichte van de klok in het standby scherm? Bij mij scheelt dit net geen minuut.

Ik merkte net trouwens een beetje gekraak wat uit mijn speaker kwam |:(
Maar hopen dat ik 'm niet voor de 3e(!!) keer kwijt ben strax :'(
dan zal ik je maar alvast op voorbereiden !!!
er kwam ook gekraak uit mijn speaker !! en paar dagen later was die helemaal kapot!!!
ik ben hem nu al 3 weken kwijt :(
maar ik hoop op de terug komst !!! :D ik mis hem
moet het zolang nog ff doen met mijn 3310 :D }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 106634 schreef op 19 april 2004 @ 17:45:
[...]

dan zal ik je maar alvast op voorbereiden !!!
er kwam ook gekraak uit mijn speaker !! en paar dagen later was die helemaal kapot!!!
ik ben hem nu al 3 weken kwijt :(
maar ik hoop op de terug komst !!! :D ik mis hem
moet het zolang nog ff doen met mijn 3310 :D }:O
Wanneer is het redelijk om een nieuwe te claimen? Als m'n speaker dus echt binnenkort kapot gaat heb ik gehad met deze telefoon. 3 keer naar een reperatiecentrum in 2 maanden tijd is niet normaal.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

megter schreef op 19 april 2004 @ 21:12:
[...]

Wanneer is het redelijk om een nieuwe te claimen? Als m'n speaker dus echt binnenkort kapot gaat heb ik gehad met deze telefoon. 3 keer naar een reperatiecentrum in 2 maanden tijd is niet normaal.
Ik heb de mijne 1x naar het Service Center moeten sturen, ik heb dat via de BC gedaan waar ik hem ook heb gekocht. Ik kreeg een formulier als bewijs van reparatie, er werd mij verteld dat ik deze goed moest bewaren, omdat als ik er 3 zou hebben ik een nieuw toestel zou krijgen. Misschien gaat dit in jouw situatie ook op?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111231

Hmzzz.....als ik al die geluiden hoor.....weet ik niet meer of ik nog blij moet zijn met het feit dat Siemens me een SX-1 aanbiedt voor mijn defecte SL-55.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

*nooit naar reparatiecentrum gestuurd heeft*

Sorry..beetje FOK-praat.....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

Ik ben heel stom, kan me lader namelijk niet meer vinden. Leef al ruim halve week zonder mn moppie :'( . Ga morgen een nieuwe lader kopen, denk ik. Kan ik haar eindelijk weer aanzetten en in haar stralend blauwe oogje kijken.
offtopic:
Houd je het nog vol onder de warme zon, Barca? 8) gr Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 106135 schreef op 20 april 2004 @ 00:07:
Ik ben heel stom, kan me lader namelijk niet meer vinden. Leef al ruim halve week zonder mn moppie :'( . Ga morgen een nieuwe lader kopen, denk ik. Kan ik haar eindelijk weer aanzetten en in haar stralend blauwe oogje kijken.
offtopic:
Houd je het nog vol onder de warme zon, Barca? 8) gr Tom
Een originele Siemens lader kost zo'n 22 euro.....vrijwel overal te krijgen, zeker bij een telecom winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100270

Heb een mooi programmaatje gevonden: De Ogg Vorbis player. Hiermee kun je 2 keer zoveel muziek op je sx1 kwijt omdat deze player ogg vorbis files afspeelt en die zijn de helft kleiner dan mp3tjes. Gebruik Adensoft Audio mp3 converter om je mp3tjes om te zetten naar dit formaat, je kunt het instellen op 64 kbps voor dezelfde kwaliteit. De player is te vinden op http://symbianoggplay.sourceforge.net/

En de converter via www.download.com

Het enige nadeel is dat het converteren ongeveer 3-4 minuten in beslag neemt per liedje maar das afhankelijk van je cpu speed (mijne 1,5Ghz)
Verder is het fijn dat je files meteen gerangschikt staan op artiest/titel/album en dat je erdoor kan browsen terwijl er een plaatje speelt.
Wordt mij 256 kaartje gratis een 512 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 100270 schreef op 20 april 2004 @ 14:44:
Heb een mooi programmaatje gevonden: De Ogg Vorbis player. Hiermee kun je 2 keer zoveel muziek op je sx1 kwijt omdat deze player ogg vorbis files afspeelt en die zijn de helft kleiner dan mp3tjes. Gebruik Adensoft Audio mp3 converter om je mp3tjes om te zetten naar dit formaat, je kunt het instellen op 64 kbps voor dezelfde kwaliteit. De player is te vinden op http://symbianoggplay.sourceforge.net/

En de converter via www.download.com

Het enige nadeel is dat het converteren ongeveer 3-4 minuten in beslag neemt per liedje maar das afhankelijk van je cpu speed (mijne 1,5Ghz)
Verder is het fijn dat je files meteen gerangschikt staan op artiest/titel/album en dat je erdoor kan browsen terwijl er een plaatje speelt.
Wordt mij 256 kaartje gratis een 512 _/-\o_
uhum: Anoniem: 80648 in "Siemens SX1 - Deel 2"

8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100270

Excuus 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111997

Zal wel een stomme vraag zijn maar ik stel hem toch...

heb een nieuwe SX1 en wil mijn gegevens van mijn oude SIM naar de nieuwe SIM zetten; kan dat?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 111997 schreef op 20 april 2004 @ 15:56:
Zal wel een stomme vraag zijn maar ik stel hem toch...

heb een nieuwe SX1 en wil mijn gegevens van mijn oude SIM naar de nieuwe SIM zetten; kan dat?? :o
Je kunt je telefoonnummers van je oude sim-kaart naar het telefoongeheugen kopieeren, en daarna eventueel weer terug naar je sim kopieeren.
Geen enkel probleem dus!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
mooi, heb net gehoord dat rinkel.nl m'n toestel vandaan heeft verstuurd.
* porto33 wacht nog steeds met smart op wat komen gaat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Bulldog schreef op 20 april 2004 @ 16:03:
[...]

Je kunt je telefoonnummers van je oude sim-kaart naar het telefoongeheugen kopieeren, en daarna eventueel weer terug naar je sim kopieeren.
Geen enkel probleem dus!.
Als je een nieuwe sim in de telefoon doet vraagt de SX1 of je alle nummers naar het geheugen wilt kopieren. Dus van sim -> telefoon gaat automatisch, van telefoon naar sim gaat wat lastiger dat moet je nummer voor nummer doen. Hoe dit te doen staat in de faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks Kenny, your the man!!! Dat programmatje zocht ik( adensoft audio mp3 converter). De andere(Cdex en I-tunes) werken ook maar deze is veel simpeler en volgens mij ook beter. Hiermee kun je ook mp3 omzetten naar beltonen en cd naar mp3. Ik ben gelukkig en helemaal nu ik mn lader weer terug heb. De mazelen mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Maar CDEx is toch echt sneller, want bij mij duurt het 30 seconde per MP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 20 april 2004 @ 19:48:
Maar CDEx is toch echt sneller, want bij mij duurt het 30 seconde per MP3.
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Maar bij mij doen maar de helft van de functies het van Cdex. Waaronder de belangrijkste (cd naar mp3). Dit omdat het waarschijnlijk een trial ofzo is. Van cd-bestandjes naar mp3 lukt trouwens bij adensoft niet (best logisch eigenlijk). Daar zoek ik nog een oplossing voor. Maar ja, alles op zn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Anoniem: 111231 schreef op 19 april 2004 @ 22:30:
Hmzzz.....als ik al die geluiden hoor.....weet ik niet meer of ik nog blij moet zijn met het feit dat Siemens me een SX-1 aanbiedt voor mijn defecte SL-55.
:X
Ik heb nog nergens last van gehad....

(ff afkloppen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monalisa schreef op 20 april 2004 @ 22:56:
[...]

Ik heb nog nergens last van gehad....

(ff afkloppen...)
*knock* *knock*.... 0-)

Heb gisteren afhaalbericht gehad van TPG...dus over precies 47 minuten en 23 seconden mag ik 'm afhalen......hopen dat 't geen "afvalbericht" blijkt.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

Heb je de telefoon al?..wat voor versie software zit er op?
De mijne is gisteren verstuurd ;) . Kan hem vandaag verwachten dus.
porto33 schreef op 20 april 2004 @ 16:35:
mooi, heb net gehoord dat rinkel.nl m'n toestel vandaan heeft verstuurd.
* porto33 wacht nog steeds met smart op wat komen gaat! _/-\o_

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silitek schreef op 21 april 2004 @ 10:57:
Heb je de telefoon al?..wat voor versie software zit er op?
De mijne is gisteren verstuurd ;) . Kan hem vandaag verwachten dus.

[...]
ja heb 'm al.......(of reageerde je niet op mij)...ik had voor de verzenidng nog ff snel gevraagd of ze er de laatste benelux FW op wilden zetten...wat schijnbaar ook gebeurt is...aangezien ik 'm in NL kon zetten.....dacht er alleen net aan dat ik al mijn contacten in mijn sl55 had zitten.....maar gelukkig ook nog in mijn ipaq...alleen zend ie alles over als visitekaart bericht...dus moet ik alles los opslaan......150 contacten |:(

en het is helemaal compleet...met datakabel.. :-)

't is ff enorm wennen, maar ik ben er nu al blij mee....kan iemand me btw ff zeggen waar ik de FAQ over dit toestel kan vinden... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 21 april 2004 @ 11:53:
[...]

ja heb 'm al.......(of reageerde je niet op mij)...ik had voor de verzenidng nog ff snel gevraagd of ze er de laatste benelux FW op wilden zetten...wat schijnbaar ook gebeurt is...aangezien ik 'm in NL kon zetten.....dacht er alleen net aan dat ik al mijn contacten in mijn sl55 had zitten.....maar gelukkig ook nog in mijn ipaq...alleen zend ie alles over als visitekaart bericht...dus moet ik alles los opslaan......150 contacten |:(

't is ff enorm wennen, maar ik ben er nu al blij mee....kan iemand me btw ff zeggen waar ik de FAQ over dit toestel kan vinden... :X
hey gefeliciteerd man
FAQ: Anoniem: 80648 in "Siemens SX1 - Deel 2"

pff ik moet nog 1 week wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Wat goed van je om te vragen NL versie erop te zetten. Heb ik niet gedaan ben benieuwd hoe die komt...juist, heb nog niks :( ...but, there alway's tomorow
Anoniem: 111231 schreef op 21 april 2004 @ 11:53:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
New SX1 red version : Mille Miglia

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/pp_icm4/templatedata/Deutsch/file/binary/icm200404056_01_72dpi_1174212.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/pp_icm4/templatedata/Deutsch/file/binary/icm200404056_02_72dpi_1174215.jpg

http://www.siemens-mobile...N_img%253A1174228,00.html

siemens is erg blij met zijn sx1 ( moeten ze ook _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 21 april 2004 @ 15:29:
[...]

hey gefeliciteerd man
FAQ: Anoniem: 80648 in "Siemens SX1 - Deel 2"

pff ik moet nog 1 week wachten :)
FW 07 met Frans, Engels en Nederlands

alle contacten zitten erin..strax met datakabel ff groeperen...en ff wat met wavjes kloten....heb btw geprobeerd om via Nero Wav editor wavjes aan te passen, maar hij wil ze niet eens openen...geeft soort van foutmeldingen... |:(

Spank joe for the fak.....is ie printable?... ;-) >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 21-04-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Silitek,

er staat versie 06 van de BeNeLux software op dus je kan hem direct gaan upgraden naar 07. ;)

wordt geleverd incl datakabel en datasuite. Werkte eerst niet onder XP maar na een paar keer resetten en herinstalleren deed ie t ineens..... vaag.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

welke de:
SX_BENE-RETAIL-uk-fr-nl

of
SX1_TMOAT-uk-de-nl
porto33 schreef op 22 april 2004 @ 02:19:
Hoi Silitek,

er staat versie 06 van de BeNeLux software op dus je kan hem direct gaan upgraden naar 07. ;)

wordt geleverd incl datakabel en datasuite. Werkte eerst niet onder XP maar na een paar keer resetten en herinstalleren deed ie t ineens..... vaag.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Laatst online: 28-02 14:12
Djingiz Chan schreef op 17 april 2004 @ 11:38:
...
@ Barca is het misschien handig een lijst te maken van programma's en spellen die echt niet werken op de SX1?
ik ben dan wel geen Barca :+ , maar..

link

misschien iets om over te nemen in de openingspost,
en eventueel aan te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

silitek schreef op 22 april 2004 @ 08:06:
welke de:
SX_BENE-RETAIL-uk-fr-nl

of
SX1_TMOAT-uk-de-nl
Bovenste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Thanx ;)

{offtopic} als ik hem nu ook nog had. Wacht op dat trutbusje van TGPpost. Hij zou toch echt vandaag op de klep moeten vallen, eergisteren verstuurd volgens rinkel.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111471

Ik heb nu een abbo via Debitel/KPN. Ik wil graag MMS'sen. Ik kan nu overstappen op Debitel/Vodafone want alleen via hun kan ik MMS'sen. Maar ze ondersteunen geen Siemens SX1. Ik weet dat je misschien ook de instellingen kan gebruiken van de Nokia 6600 of 7650. Maar is dit al iemand gelukt via Debitel/Vodafone, aangezien er toch kosten zijn bij een overstap naar een ander netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Silitek,

sorry, inderdaad, de uk-fr-nl versie!

wel al 1 crash gehad, toen ik in het omrekenmenu (van km naar miles) zat te prutsen. :*)

ik hoop dat ie vandaag toch wel wordt bezorgd joh, mooi apparaat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Yoh..valt net binnen. Wat een gaaf toestel. Hangt nu aan de lader daarna fw07 erop. Nu al een vastloper. mmm, das minder
porto33 schreef op 22 april 2004 @ 15:56:
Hoi Silitek,

sorry, inderdaad, de uk-fr-nl versie!

wel al 1 crash gehad, toen ik in het omrekenmenu (van km naar miles) zat te prutsen. :*)

ik hoop dat ie vandaag toch wel wordt bezorgd joh, mooi apparaat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

(na topic 1 en 2 hebben doorgespit : )
hoe kunnen de sx1 gebruikers nog steeds zo positief zijn over de sx1 terwijl hij zoveel bugs en zoveel vastlopers heeft :S
kun je dan niet beter voor een andere telefoon gaan?
(no offence though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 110299 schreef op 22 april 2004 @ 17:24:
(na topic 1 en 2 hebben doorgespit : )
hoe kunnen de sx1 gebruikers nog steeds zo positief zijn over de sx1 terwijl hij zoveel bugs en zoveel vastlopers heeft :S
kun je dan niet beter voor een andere telefoon gaan?
(no offence though)
Omdat de stabiliteit sinds FW07 verbeterd is, maar dat had je zelf ook al gelezen natuurlijk.
Verder is het zo dat vrijwel iedere smartphone (van windows of symbian) vastlopers heeft, net zoals jouw computer dat heeft. Maar dat had je ook al gelezen, dus ik denk dat er niet meer zoveel uit te leggen valt.

Of je beter voor een andere telefoon kan gaan? Voor de stabiliteit en mogelijkheden niet, misschien voor het uiterlijk. Maar dat is subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ik heb er niet zoveel problemen mee. Ik heb nu 1 vastloper gehad en ondertussen de hele telefoon zitten doorspitten en rare fratsen zitten uithalen etc. dus dat ie zoveel problemen heeft...... nou, moet ik nog meemaken. Ik ga er ook nog fw07 opzetten, ben benieuwd of dat goed gaat! :*)

de gsm heeft een OS, net als een computer, tis eigenlijk ook een computer en OS'en kunnen vastlopen. Een Palm loopt ook nog weleens vast, een normale telefoon zal niet snel vastlopen maar die heeft dan niet de 1.000.000 functies en zeker niet looks van de SX1! _/-\o_

Silitek, veel plezier met je nieuwe hebbedingetje!

[ Voor 29% gewijzigd door porto33 op 22-04-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het vragen of aanbieden van warez is niet toegestaan!!

[ Voor 85% gewijzigd door Korakal op 23-04-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hier http://www.memorycard.biz/ een mcc van 256 mb besteld voor 71...en hoefde niet eens verzendkosten te betalen.....weet iemand verder nog een goede site (of meerdere) met goede wallpapers en ringtones..om te downloaden?
(of lees ik enorm over een "previous relevant post" heen. :$ )

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 25-04-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

[ Voor 88% gewijzigd door Korakal op 23-04-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

[ Voor 90% gewijzigd door Korakal op 23-04-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79503

Hmm, ik had net een hele vreemde bug met mijn SX1. Ik ontving een smsje en mijn telefoon bleef maar doorgaan met trillen (hij staat op stil), alsof ik gebeld werd. Het openen van het smsje hielp niet, ik moest de telefoon echt uitzetten om het trillen uit te zetten.
De nieuwste firmware staat erop (07), zou ik dit moeten melden aan siemens, want zoals ik uit dit topic begreep, bestaan er al nieuwere versies, maar nog niet voor de Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112219

Hallo,

Ik heb me gisteren de SX1 aangeschaft. Ik vind het een schitterend toestel. Nu zit ik toch nog met een klein vraagje. zelfs na het doornemen van dit forum:

De gsm moet vrij vaak opgeladen worden in tegenstelling tot niet-symbian systemen. Ik maak er de gewoonte van om de gsm elke dag bij mijn thuiskomst 3-4 uur in te pluggen. Kan dit op termijn de batterijduur ernstig aantasten? (Ik weet wel dat een batterij zowiezo afneemt maar als ik dit dagelijks doe versnelt dit proces dan aanzienlijk?)

Zijn er hier trouwe aanhangers van de SX1 van bij de markintrede (december dacht ik niet?) Is de batterijduur nog steeds gelijk?

Voor de rest lijkt de jog dial me nogal gevoelig. ik heb hem vandaag (voor het eerst) heel wat gebruikt (instellingen enzo + wat tetrissen) en tot nu toe loopt die inderdaad vloeiend. Blijft dit zo of is het toch oppassen geblazen? (hoe spelen jullie trouwens tetris? Met de numtoetsen of de jog?

Ben best blij met de aankoop! Prachtding is dit! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79503

De batterij die in een SX1 zit, is een Lithium Ion batterij, deze soort heeft als groot voordeel dat het voor de levensduur van de batterij niet uitmaakt wanneer je de batterij oplaadt (je hoeft dus niet, zoals bij een NiCd of een NiMH te wachten tot hij "leeg" is). Wat ik heb gedaan toen ik hem de eerste keer had opgeladen, was hem één keer helemaal ontladen en vervolgens weer helemaal opladen, dit schijnt nog iets beter te zijn voor de levensduur, maar daarna kan je opladen op ieder gewenst moment.
Ik heb dit toestel vanaf februari en ik heb nog steeds niet gemerkt dat de batterijduur achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

[ Voor 89% gewijzigd door Korakal op 23-04-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 193% gewijzigd door Korakal op 23-04-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 08-07 12:51

Korakal

Up up up!

En we gaan even dicht, want ik heb nog meer zooi in dit topic gevonden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

En weer open.

Mensen, respecteer nou alsjeblieft de policy over warez! Het is NIET toegestaan om te vragen naar of het aanbieden van copyrighted materiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey mensen, ik ben echt klaar met et uitspitten van deze thread omdat ik nou onderhand alles al weet wat er in deel 1 en 2 aan bod is gekomen...
nu heb ik iemand gevonden die zn sx1 weg wilt doen (maar hij is 1 week oud) maar volgens hem zit et beschermlaagje nog op de telefoon maar firmware06 zit er wel op :S is et slim om een 2e handse te kopen? of zal ik maar gewoon 100 euro erbij leggen en een nieuwe kopen?
wat stellen jullie voor? moet ik dit wel of niet doen ? en zo ja, waar moet ik op letten als ik em in mijn hand heb, is er iets specifieks te zien als er een fout ofzo in zit of wat dan ook? (kneem aan dat jullie (sx1 owners) dat wel weten aangezien jullie er eentje hebben)
alvast bedankt voor et antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 110299 schreef op 23 april 2004 @ 12:47:
hey mensen, ik ben echt klaar met et uitspitten van deze thread omdat ik nou onderhand alles al weet wat er in deel 1 en 2 aan bod is gekomen...
nu heb ik iemand gevonden die zn sx1 weg wilt doen (maar hij is 1 week oud) maar volgens hem zit et beschermlaagje nog op de telefoon maar firmware06 zit er wel op :S is et slim om een 2e handse te kopen? of zal ik maar gewoon 100 euro erbij leggen en een nieuwe kopen?
wat stellen jullie voor? moet ik dit wel of niet doen ? en zo ja, waar moet ik op letten als ik em in mijn hand heb, is er iets specifieks te zien als er een fout ofzo in zit of wat dan ook? (kneem aan dat jullie (sx1 owners) dat wel weten aangezien jullie er eentje hebben)
alvast bedankt voor et antwoorden.
Ik heb 'm ook 2e hands gekocht. Als het 100 euro scheelt loont het wel om even te kijken. Als er een bonnetje bij zit (let op imei nummer!!) en er geen enkele beschadiging is of stof onder het scherm zit zou ik 'm kopen.
Je zegt dat FW06 erop zit, is dat de NL versie? Hou daar ook rekening mee, anders moet je 'm alsnog naar het service center sturen om te kunnen upgraden, tenzij je genoegen neemt met de engelse T9.
Fouten in dit soort toestellen zitten niet van buiten, maar van binnen. Controleer of alle belangrijke functies het doen; headset, mp3 speler, radio, speaker.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 19:00

Pogostokje

* twiet *

Weet iemand hoe je de taal van een reeds geinstalleerde Data Suite kan wijzigen?

Ik zit nu opeens met een Duitse versie zonder dat ik mij echt kan herinneren dat ik iets gewijzigd heb ... :(

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke jongens luister goed naar Korakal, ik wil niet dat die weer dicht gaat!

nogmaals:
Mensen, respecteer nou alsjeblieft de policy over warez! Het is NIET toegestaan om te vragen naar of het aanbieden van copyrighted materiaal!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 23-04-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik kwam een woordenboek in dit topic tegen... bestaat er ook al een encyclopedie ? (of hoe jehet ook spelt)

Heb nu bijbaantje in tuincentrum... wat een rotvragen stellen sommige mensen! :P Dus leek me iets van een planten iets wel makkelijk... Maar het zal me wel niet meezitten :)

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rense2002 schreef op 23 april 2004 @ 17:15:
Ik kwam een woordenboek in dit topic tegen... bestaat er ook al een encyclopedie ? (of hoe jehet ook spelt)

Heb nu bijbaantje in tuincentrum... wat een rotvragen stellen sommige mensen! :P Dus leek me iets van een planten iets wel makkelijk... Maar het zal me wel niet meezitten :)
probeer google.nl => encyclopedie for symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
* porto33 is toch wel nieuwgierig naar welke programma's volgens de moderator gezocht werd dat ze werden verwijderd in deze thread!? maar mij zul je niet naar gerichte warez zien vragen.... Google is my best friend als ik zonodig illegaal spul wil hebben..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Dat..MEp de Puingiun..scheen blijkbaar een ware te zijn...ik dacht dat het gewoon een leuke gratis symbian app was......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
nou ja, 'leuk'..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ik dacht dat de SX1 in een soort van blauwe metaalachtige kleur werd geleverd maar ik heb toch echt een zilvergrijze behuizing hoor. Zijn de blauwe (of andere kleur) frontjes ook los te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Mighty schreef op 23 april 2004 @ 20:40:
Dat..MEp de Puingiun..scheen blijkbaar een ware te zijn...ik dacht dat het gewoon een leuke gratis symbian app was......
Als je in de policy had gekeken had je geweten wat er bedoeld werd:

FAQ Internet & Telefonie
De policy ten aanzien van java-programma's voor mobiele telefoons is als volgt: Bij het posten van een java file dient er een bewijs te zijn dat de file freeware is. (een link naar de site van de maker waar duidelijk te lezen is dat ze freeware zijn). Overtredingen van deze regel worden streng aangepakt en belast met Officiële Waarschuwingen.

Je snapt natuurlijk dat dit ook voor symbian-apps etc geldt. Hosten van een losse file op een private webstorage is voor ons niet te controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Terug van een mooie vakantie en bij het zien van wat zich hier heeft afgespeeld in mijn afwezigheid pink ik een traantje weg. ;( ;( ;(

Ik zal vandaag de FAQ uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

porto33 schreef op 24 april 2004 @ 03:13:
ik dacht dat de SX1 in een soort van blauwe metaalachtige kleur werd geleverd maar ik heb toch echt een zilvergrijze behuizing hoor. Zijn de blauwe (of andere kleur) frontjes ook los te verkrijgen?
Voor de SX1 zijn geen losse frontjes te krijgen en volgens mij zal dat ook nooit komen tenzij ze een andere versie van de SX1 bouwen..want het zit erg solide vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mighty schreef op 24 april 2004 @ 11:08:
[...]

Voor de SX1 zijn geen losse frontjes te krijgen en volgens mij zal dat ook nooit komen tenzij ze een andere versie van de SX1 bouwen..want het zit erg solide vast.
er zijn wel losse frontjes verkrijgbaar, maar om je sx1 open te maken moet je een prof in dat gebied zijn en echt je sx1 haten/lef hebben ;)

EDIT: misschien is dit handig
512MB
=====
Dugi MMC (Working)
Extrememory MMC (Working)

256MB
=====
Extrememory MMC (Working)
Apacer MMC (Working)
I-Pro MMC (Working)
NCP MMC (Working)
TwinMOS MMC (Working)
KingMax MMC (Not working for most cases)

128MB
=====
Sandisk MMC (Working)
LexarMedia MMC (Working)
Kingston MMC (Working)
PNY MMC (Working)
ByteStor MMC (Working)
PQI MMC (Working)

64MB
=====
Infineon MMC (Working)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 24-04-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had toennet naar zo'n winkel gebeld (phonehouse.nl) en ze zeiden et volgende :
ja de nederlandse software is standaard inbegrepen, en als je et via internet update wordt ie kei onstabiel, dus je kunt et beter laten...
:S vaag man

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 24-04-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 110299 schreef op 24 april 2004 @ 14:18:
ik had toennet naar zo'n winkel gebeld (phonehouse.nl) en ze zeiden et volgende :
ja de nederlandse software is standaard inbegrepen, en als je et via internet update wordt ie kei onstabiel, dus je kunt et beter laten...
:S vaag man
muahahahahahahhahaha dat is dus onwaar! Maar weet je hoeveel die bij the phone house kost? ik had vorig week gebeld en ze hadden het nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:33
Ik ben u ruim 1 week in bezit van deze telefoon en ben er ook heel erg blij mee.
Alleen vindt ik dat de stand-by tijd erg kort is.
Siemens geeft max. 200 uur op. Die van mij houd het nog niet eens 4 dagen (96 uur) vol. En dan gebruik ik het toestel niet, alleen soms toetsblokkering aan of uit zetten.
Is dit normaal of is mijn accu gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Dit is volgens mij redelijk normaal....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik moet em om de dag opladen. :( Maarrrrrrr, ik moet zeggen, laatst vond was ik ook weer redelijk tevreden. Mn phone was om 9 uur savonds opgeladen, heb toen nog een aantal gesprekken gevoerd en de volgende had ik 4,5 uur lang MP3's geluisterd, mensen wat videoclips en games laten zien, 1 uur gebeld, 3 smsjes gestuurd en nog wat gerotzooid in het menu. Aan het eind van de dag (11 uur savonds) stond de accu pas op het laatste streepje. Dat vond ik dus zeer acceptabel. Het is me gewoon opgevallen dat de dooddoener van de accu het scherm is. Dus foto's maken, films kijken, games spelen, etc. kost je gewoon het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
faq geupdate! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik moet hem bij normaal gebruik iedere 3 dagen opladen. Ik bel niet zo veel en gebruik vooral de radio functie (in de bus naar 't werk). Op vakantie natuurlijk wat meer omdat ik hem ook 's nachts aan had, hem gebruikte als wekker... de hele dag mp3's en radio zat te luisteren en spelletjes speelde. ;) :) Maar anyway, ik laad hem dus om de 3 dagen op ongeveer.

Zoals rightone_ meldde is de FAQ weer ge-update. Mocht er nog iets zijn wat wel is gediscussieërd maar nog niet in de FAQ is opgenomen horen we dat graag.

Wij benadrukken de policy te respecteren en melden ongewenste posts bij de moderators. Bij deze danken wij Korakal voor zijn begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
waarom maakt iedereen er een 'probleem' van zijn telefoon 's nachts (of als je 's nachts juist wakker bent, overdag) gewoon ff aan zijn lader te koppelen? Als je opstaat, en dat is meestal toch wel minstens 4 uur later, dan is ie weer vol..... wat is hier dus t probleem?? Er is overal electriciteit en in de wagen kun je ook opladen.

Ik neem hier maar ff aan dat niemand in z'n slaap met z'n SX1 speelt, anders ben je wel ZEER verslaafd! :*)

[ Voor 6% gewijzigd door porto33 op 24-04-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wens op mijn SX1 excell files te bekijken. Dit kan met de Shareware "Mobile Database Viewer" van Cellica. ( http://www.sx1-software.com/produkt.php?pid=19776 )

Ik krijg hem echter wel geinstalleerd maar ik vind het programma nergens terug op mijn SX1? Heeft iemand dit programma al uitgeprobeerd? Werkt dit naar behoren? Wat doe ik verkeerd?

Dus aan de hand van de siemens data suite het progje installeren. en dan even kijken op mijn mobieltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ik open gewoon in de windows verkenner de Siemens telefoon als ie op de USB is gekoppeld, ga dan naar de Nokia -> Installs directory en zet daar het .sis programma neer. Daarna start ik op de gsm 'toepassingenbeheer' en scroll naar de gekopieerde .sis file en installeer deze VANAF DE GSM ZELF (op t bestand staan en linkerknop indrukken). Het icoontje om de toepassing te starten komt dan onderaan het menu te staan die je ziet als je vanuit het standbyscherm op de knop onder de joystick drukt.

good luck!

ps. heb t geprobeerd met die viewer van je en ook dat werkt normaal.

[ Voor 8% gewijzigd door porto33 op 25-04-2004 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt porto. Dit werkt alleszins perfect maarreuh nu het progje geinstalleerd is klik ik erop om het te openen. Dit lukt tot zover. Maar dan moet ik kunnen een .pdb file openen aan de hand van dit progje. Dit lukt me niet. Ik klik op: "opties -> open" hierna gebeurd er niets. Volgens de maker van het product moet je dan je file kunnen kiezen in een soort verkennerstructuur. Dit opent niet bij me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ok, misschien ben ik gek, maar uuhhhh..... ik krijg mn simkaart toch echt niet uit mn phone (op een normale manier). Er is niet een plek aanwezig ofzo waar ik op zou moeten drukken. Ik heb em er gister uitgekregen door een mesje onder mn simkaart te schuiven en met mn nagel de achterkant aan te duwen, maar dit lijkt me niet de "standaard" methode. En heel logisch natuurlijk staat in de handleiding enkel hoe je het kaartje erin krijgt. :S Dus hoe krijg ik em er normaal snel uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 12:23
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een 256 mb Transcend mmc kaart, hierop installeer ik alle programma's en spelletjes, vervolgens verplaats ik deze netjes in verschillende mapjes onder het menu, maaarrrrrr, als de telefoon uit is geweest dan ziet ie de spellen en programma's van het mmc kaartje niet meer.
Ik moet dan eerst weer 1 programma installeren en pas daarna verschijnen alle eerdere programma's en spellen ineens onder in het menu. Deze moet ik vervolgens weer allemaal in de mapjes verplaatsen.
Dit werkt een beetje fustrerend, ik durf 'm haast niet meer uit te zetten.

Dit moet toch ook anders kunnen??
Zijn er hier meer met dit "probleem"??

[ Voor 8% gewijzigd door NeonRacer op 25-04-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 25 april 2004 @ 12:42:
Ok, misschien ben ik gek, maar uuhhhh..... ik krijg mn simkaart toch echt niet uit mn phone (op een normale manier). Er is niet een plek aanwezig ofzo waar ik op zou moeten drukken. Ik heb em er gister uitgekregen door een mesje onder mn simkaart te schuiven en met mn nagel de achterkant aan te duwen, maar dit lijkt me niet de "standaard" methode. En heel logisch natuurlijk staat in de handleiding enkel hoe je het kaartje erin krijgt. :S Dus hoe krijg ik em er normaal snel uit??
muahahah, bij mijn sl55 deed ik ook zo maar zonder een mes te gebruiken, gewoon met mijn nagels. Ik weet niet hoe het bij de sx1 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

welke MMC gebruiken julie en is er al een 512 mb MMC verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

porto33 schreef op 24 april 2004 @ 22:19:
Ik neem hier maar ff aan dat niemand in z'n slaap met z'n SX1 speelt, anders ben je wel ZEER verslaafd! :*)
En als je dan zo verslaafd bent, hang hem dan in de lader en ga er mee zitten spelen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

automatische resizer voor je wallpaper nodig?...
Dan heb ik hier iets leuks

http://mobiler.gotthecrowd.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111718 schreef op 25 april 2004 @ 14:21:
welke MMC gebruiken julie en is er al een 512 mb MMC verkrijgbaar?
:) er is zelfs 1 gb vekrijgbaar

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 25-04-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 25 april 2004 @ 15:06:
[...]

:) er is zelfs 1 gb vekrijgbaar
:) :) Whaha so damn ik vind overal maar tot 256 mb.

waar kan je die dan kopen en hoe duur is ie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111718 schreef op 25 april 2004 @ 15:15:
[...]

:) :) Whaha so damn ik vind overal maar tot 256 mb.

waar kan je die dan kopen en hoe duur is ie??
en nee is geen reclame, ik laat zien dat ze wel bestaan

512 mb: http://www.mobiltec24.de/...08d66325073bdf8199228c48b

1 gb: http://www.mobiltec24.de/...08d66325073bdf8199228c48b

http://www.mobiltec24.de/...08d66325073bdf8199228c48b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok thx ga ff kijken of er wat bij zit

*edit* :( 490 euro voor 1 gig 8)7 , nee dan maar 4 van 256mb = ong 200 euro

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 111718 op 25-04-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Laatst online: 28-02 14:12
Barca schreef op 24 april 2004 @ 17:29:
Zoals rightone_ meldde is de FAQ weer ge-update. Mocht er nog iets zijn wat wel is gediscussieërd maar nog niet in de FAQ is opgenomen horen we dat graag.
ValeK schreef op 22 april 2004 @ 10:37:
[...]

ik ben dan wel geen Barca :+ , maar..

link

misschien iets om over te nemen in de openingspost,
en eventueel aan te vullen
kvind dit zelf wel handige info.. kweet niet wat jullie ervan vinden..
maar wat mij betreft mag t in de faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
score2,

ik heb t ook geprobeerd maar t lukt inderdaad niet om een bestand te openen; hij reageert alleen op 'afsluiten'. ;)

misschien moet je eerst met de PC applicatie die erbij zit een .pdb bestand aanmaken, die op je phone laden en dan laadt de toepassing automatisch dit .pdb bestand. Ik weet niet zeker hoor, maar tis te proberen!?

ander onderwerp:

weet iemand waarvoor de 'D:' schijf wordt gebruikt? Ik heb daar nog de volle 6MB vrij en ik kan daar niets installeren of laten opslaan. Ik kan er wel dingen naar kopieeren met Fexplorer met het zou mooi zijn als ik daar ook bv. spellekes en toepassingen kan neerzetten en daar ook met een icoontje naartoe kan linken. Anders zie ik er eigenlijk alleen maar een backup ruimte in voor .sis bestanden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ValeK schreef op 25 april 2004 @ 17:06:
[...]

[...]

kvind dit zelf wel handige info.. kweet niet wat jullie ervan vinden..
maar wat mij betreft mag t in de faq
uhum? we hadden de faq geupdate en wat denk je dat er ook tussen zit? juist ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Anoniem: 80648 schreef op 25 april 2004 @ 13:15:
muahahah, bij mijn sl55 deed ik ook zo maar zonder een mes te gebruiken, gewoon met mijn nagels. Ik weet niet hoe het bij de sx1 is...
Dat is toch niet goed man. Een simkaart hoor je er toch zo uit kunnen te halen? Iemand met een SX1, hoe haal jij je simkaart uit je phone?
porto33 schreef op 25 april 2004 @ 17:10:
weet iemand waarvoor de 'D:' schijf wordt gebruikt? Ik heb daar nog de volle 6MB vrij en ik kan daar niets installeren of laten opslaan. Ik kan er wel dingen naar kopieeren met Fexplorer met het zou mooi zijn als ik daar ook bv. spellekes en toepassingen kan neerzetten en daar ook met een icoontje naartoe kan linken. Anders zie ik er eigenlijk alleen maar een backup ruimte in voor .sis bestanden. :/
Volgens mij is de D drive je ram geheugen. Het is dus NIET de bedoeling dat je daar dingen opslaat, hoe verleidelijk het ook lijkt. Ik weet alleen niet wat het kwaad kan (misschien gebruikt hij dat geheugen bij het openen van applicaties, bij het opstarten, etc.) maar het wordt wel overal afgeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

deuxani schreef op 25 april 2004 @ 18:50:
[...]

Dat is toch niet goed man. Een simkaart hoor je er toch zo uit kunnen te halen? Iemand met een SX1, hoe haal jij je simkaart uit je phone?

[...]

Volgens mij is de D drive je ram geheugen. Het is dus NIET de bedoeling dat je daar dingen opslaat, hoe verleidelijk het ook lijkt. Ik weet alleen niet wat het kwaad kan (misschien gebruikt hij dat geheugen bij het openen van applicaties, bij het opstarten, etc.) maar het wordt wel overal afgeraden.
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is, je duwt hem er zo uit. Zet je nagel achter de sim aan de kant waar er geen hoekje af is en duw hem er zo uit. Je hoeft de zijde met hoekje niet omhoog te houden, want deze schuift over een stukje plastic die dat al voor je doet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silitek schreef op 25 april 2004 @ 14:41:
automatische resizer voor je wallpaper nodig?...
Dan heb ik hier iets leuks

http://mobiler.gotthecrowd.de/
Nice :*)

nu nog leuke wavjes en mmfjes...midi's klinken meestal als een slechte huis-tuin-keukenkeyboardspeler op een low budget bruiloft... :X

edit:...minder nice dan ik dacht...hij verkleind ze te ver.... :X

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 26-04-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
hmmmm oke, de D: gebruiken is dus geen optie. Welke driveletter krijgt een MMC kaart? wordt dit een verlengde van de C: drive of krijgt ie een driveletter waar je wel dingen kan installeren en die binnen toepassingen wel wordt herkend?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.