Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
wout-hugo schreef op 12 april 2004 @ 18:56:
[...]

In de handleiding wordt duidelijk de reden waarom dit piepje te horen is omschreven. Dus waarom zouden ze dit piepje dan alleen aan de SX1 bezitter laten horen, juist niet, ze laten het piepje aan beiden horen, om de 5 seconden overigens, want als het om de minuut zou zijn, zou het nog niet echt zinvol zijn.
Wat is de reden dan

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 12-04-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:50

Barca

In Search Of Sunrise

Mighty schreef op 12 april 2004 @ 18:15:
[...]
Welke ringtone was dat dan? :)
Nou als je dat echt wilt weten :+ het was deze, maar momenteel heb ik deze. :) :) :)
<- spelfout eruit gehaald :+
Op bladzijde 58 van de Nederlandse manual staat:

U kunt gesprekken opnemen, zodat u bijvoorbeeld geen telefoonnummers of adressen hoeft te onthouden (u en uw gesprekspartner horen elke vijf seconden een toon).

Let op
Op het gebruik van deze voorziening kan het strafrecht of andere wettelijke regelingen van toepassing zijn. Maak uw gesprekspartner voor het gesprek altijd erop attent dat u een opname gaat maken en behandel opnames als vertrouwelijk materiaal. U mag deze voorziening alleen gebruiken als uw gesprekspartner het daarmee eens is.

Weinig discussie mogelijk lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Paar dagen/weken geleden postte duexani over de schrijf snelheid van mmc kaarten, dat op mycom stond van 4 kb/s. Ik ging op internet zoeken of dat echt zo was en ik vond dit:

High Speed Serial Interface with Random Access
Read Speed: sustained: 13.7 Mbits/s (multi-block read) / burst (one block): 20 Mbit/s
Write Speed: sustained: 3.2 Mbits/s (multi-block write to pre-erased sectors) burst (one block): 20 Mbit/s
Up to 10 stacked card (at 20 MHz, V cc =2.7 to 3.6V)
Access time: 256 µs (max) (at 20 MHz, V cc =2.7 to 3.6V, random byte access (Typical case without BCC error correction))

Hmm 3.2 Mbits/s, wat betekend dat 8)7

offtopic:
f*cking de en het :D

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 12-04-2004 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het is gewoon een typefout van MyCom, want ik heb mn MMC bij MyCom gekocht en het gaat volgens mij met iets van 2MB/s, als het niet sneller is. Btw. een cardreader is wel een aanrader hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 12 april 2004 @ 21:12:
Het is gewoon een typefout van MyCom, want ik heb mn MMC bij MyCom gekocht en het gaat volgens mij met iets van 2MB/s, als het niet sneller is. Btw. een cardreader is wel een aanrader hehe.
Dat heb ik al ( had hem vorig jaar gekocht toen ik besloten had dat ik de sx1 zou kopen en na wachten en wachten kwam die niet uit ging ik een ander toestel kopen )

EDIT: een klein vraag, ik wil dus de sx1 los kopen, maar ik wil hem niet via internet bestellen, wil hem gewoon in de winkel kopen. Weten jullie welk winkel dan het goedkoopst is (prijzen van tfortelecom, belcompany, mediamarkt enz?)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 12-04-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Moet je ze even bellen. T for Telecom en Belcompany geven je binnen de minuut antwoord. Media Markt zal wel een ander verhaal zijn. ;)

Trouwens nog een aanrader, SlovoEd dictionaries (bij SX1 staat nog niets, maar die voor de 3650 en 7650 werken perfect):

http://www.penreader.com

Heb je altijd de Van Dale op zak en tevens de vertalingenwoordenboeken van:

English - English
Croatian - English
Czech - English
Dutch - English
Estonian - English
French - English
German - English
Greek - English
Hungarian - English
Italian - English
Polish - English
Portuguese - English
Russian - English
Serbian - English
Slovenian - English
Spanish - English
Swedish - English
Ukrainian - English

of voor degenen die geen engels kunnen:

Dutch - Dutch
English - Dutch
French - Dutch
German - Dutch
Greek - Dutch
Italian - Dutch
Portuguese - Dutch
Spanish - Dutch
Swedish - Dutch

Geloof me, dit programma werkt echt goed en de verschillende talen downloaden is gratis! Elke keer als je een taal installeert, dan maakt hij geen nieuw programma aan, maar voegt hij de taal toe als woordenboekoptie in SlovoEd. Echt heel handig dit, helemaal voor op vakantie natuurlijk. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door deuxani op 13-04-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Anoniem: 80648 schreef op 12 april 2004 @ 21:27:
[...]

Dat heb ik al ( had hem vorig jaar gekocht toen ik besloten had dat ik de sx1 zou kopen en na wachten en wachten kwam die niet uit ging ik een ander toestel kopen )

EDIT: een klein vraag, ik wil dus de sx1 los kopen, maar ik wil hem niet via internet bestellen, wil hem gewoon in de winkel kopen. Weten jullie welk winkel dan het goedkoopst is (prijzen van tfortelecom, belcompany, mediamarkt enz?)
bij de Belcompany denk ik : 523 zeiden ze

maar waarom percee via een winkel en niet via internet? (Scheelt je tog weer 100 euro )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 13 april 2004 @ 00:08:
Moet je ze even bellen. T for Telecom en Belcompany geven je binnen de minuut antwoord. Media Markt zal wel een ander verhaal zijn. ;)

Trouwens nog een aanrader, SlovoEd dictionaries (bij SX1 staat nog niets, maar die voor de 3650 en 7650 werken perfect):

http://www.penreader.com

Heb je altijd de Van Dale op zak en tevens de vertalingenwoordenboeken van:

English - English
Croatian - English
Czech - English
Dutch - English
Estonian - English
French - English
German - English
Greek - English
Hungarian - English
Italian - English
Polish - English
Portuguese - English
Russian - English
Serbian - English
Slovenian - English
Spanish - English
Swedish - English
Ukrainian - English

of voor degenen die geen engels kunnen:

Dutch - Dutch
English - Dutch
French - Dutch
German - Dutch
Greek - Dutch
Italian - Dutch
Portuguese - Dutch
Spanish - Dutch
Swedish - Dutch

Geloof me, dit programma werkt echt goed en de verschillende talen downloaden is gratis! Elke keer als je een taal installeert, dan maakt hij geen nieuw programma aan, maar voegt hij de taal toe als woordenboekoptie in SlovoEd. Echt heel handig dit, helemaal voor op vakantie natuurlijk. ;)
toon volledige bericht
Bedankt voor de tip :>
Maar als ik me goed herinner (was een tijd terug) was die volgens mij vij mediamarkt 440 euro :X , weet niet zeker.
Ik ga denk ik morgen ff naar Hoog Chatarijne ;)
Anoniem: 110299 schreef op 13 april 2004 @ 00:12:
[...]

bij de Belcompany denk ik : 523 zeiden ze

maar waarom percee via een winkel en niet via internet? (Scheelt je tog weer 100 euro )
Omdat:
• Als ik via internet moet bestellen, moet ik lang wachten, en als je via de winkel koopt kan je hem gelijk thuis testen.
• Met garanties enz het makkelijker vind

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 13-04-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111231

Barca schreef op 11 april 2004 @ 20:34:
[...]

Ik was in mijn opmerking zo kortaf omdat ik weet dat jij beter weet. De SX1 is een smartphone, de SX1 heeft een Symbian besturingssysteem en de SX1 heeft radio. Dat weet je en dus begrijp ik niet waarom je je vraag stelde. We willen je allemaal helpen de juiste keuze te maken :) maar dit is geen keuze... de SX1 is momenteel de meest geavanceerde smartphone op de markt en de sl55 is geeneens een smartphone.
:$ ....klopt..dankje...en klopt.

Heb Siemens net gebeld met de vraag of de leveringsomvang is zoals vermeld op I-net...ze bellen me terug...ben nu maar aan het zoeken naar de goedkoopste mmc,
tot nu toe deze:
http://www.empc.nl/productinfo.php?type=product&ID=2752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Bij de MyCom is diezelfde Apacer 128MB 39 euro en betaal je geen leveringskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 13 april 2004 @ 10:23:
Bij de MyCom is diezelfde Apacer 128MB 39 euro en betaal je geen leveringskosten.
Hmzz...da's vreemd ik had de 256 gelinkt...dacht ik... :x ...die kost dus 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehmzzz...sorry als dit een té "lekig" vraagje is:
Ik lees steeds post over verschillende fw's...internationaal en benelux.....als ik 't goed begrijp heeft de T9 taalversie alleen betrekking op 't sms'n. betekent dit dat als ik de telefoon krijg met de Int Fw, dat ik dan de menutaal ed wel gewoon in NL kan instellen? Of is 't aan te bevelen om (voordat ze 'm naar me opsturen) te vragen of ze 'm willen updaten/-graden naar de Benelux Fw.. :?

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 13-04-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 111231 schreef op 13 april 2004 @ 10:29:
Ehmzzz...sorry als dit een té "lekig" vraagje is:
Ik lees steeds post over verschillende fw's...internationaal en benelux.....als ik 't goed begrijp heeft de T9 taalversie alleen betrekking op 't sms'n. betekent dit dat als ik de telefoon krijg met de Int Fw, dat ik dan de menutaal ed wel gewoon in NL kan instellen? Of is 't aan te bevelen om (voordat ze 'm naar me opsturen) te vragen of ze 'm willen updaten/-graden naar de Benelux Fw.. :?
Als je de Int. versie hebt, is alles in het engels, maar voor de meeste mensen is alleen het T9 verhaal een probleem, omdat de menu's toch wel te begrijpen zijn.
Het is zeker aan te bevelen om de BeNeLux versie erop te laten zetten, ook voor toekomstige updates.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 13 april 2004 @ 11:12:
[...]

Als je de Int. versie hebt, is alles in het engels, maar voor de meeste mensen is alleen het T9 verhaal een probleem, omdat de menu's toch wel te begrijpen zijn.
Het is zeker aan te bevelen om de BeNeLux versie erop te laten zetten, ook voor toekomstige updates.
en dat BeNeLux aspect heeft dus op alles betrekking...menutaal, t9 the works..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 111231 schreef op 13 april 2004 @ 11:35:
[...]

en dat BeNeLux aspect heeft dus op alles betrekking...menutaal, t9 the works..?
Als je de BeNeLux versie hebt is vrijwel alles in het Nederlands, dus ook t9 en vrijwel alle menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 13 april 2004 @ 11:43:
[...]

Als je de BeNeLux versie hebt is vrijwel alles in het Nederlands, dus ook t9 en vrijwel alle menu's.
dankje....dan zal ik 't meteen vragen..áls ze me terugbellen met info omternt de leveringsomvang.

ff iets anders wat ik hier veel tegenkom.....hoezit dat met die stofophoping?..heeft iedereen daar zo'n last van? Volgens mij heeft iedereen die hier post 'm al eens teruggestuurd naar SRC; alleen vanwege updates?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zag dit op een site:
How to get more free space on your MMC card

Your files in MMC are stored in multiple (disk) blocks.
So if you format using 16K block, the space used will be 16K
eventhough your file is just 1K.

If you buy MMC, it is usually preformatted with 16K block. Therefore
alot of space is wasted as most installed program files are usually
less than 2K.

You will need a card reader to do this:-

1. Connect card reader and copy all your files in the MMC to
computer disk.
(Make sure you set the show all/hidden/os files to "on")
2. Do a format of the MMC using command line "format" and use
the /A=size option.
Alternative, you can use the Disk Management in Adminstrative Tools
to format.
Make sure you select FAT. For 256MB MMC, smallest block you can use
is 4K, 128MB is 2K, 64Mb is 1K and 32MB is 512B.

(Note: You cannot use the phone "format MMC" to do this as the
format just clear the allocation table and does not change the block
size)

3. Copy back all files to MMC.

Now you will find that you will have more space.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzz...dat ziet er wel handig uit...gelukkig zit er een cradreader in mijn pc met een mmc slot....dus gewoon formatteren via pc...moet lukken....ook al ben ik een relatieve n00b :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111118

Ik heb firmware 6, en ik wou installeren de software: sfcaller_sx1.sis
lijkt me legaal :-)

wat ik ook probeer: firmware updaten naar 7 (ik las ergens eerder in dit forum dat je niet over een internationale versie heen kan updaten, maar ik heb de benulux versie... kan je daar wel overheen installeren?)
toestel niet gevonden(9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Maar volgens mij maakte die manier van formatteren het geheugen ook langzamer had ik begrepen, dus je moet maar checken wat het best voor je werkt.

Over dat stof. Ik heb er tot nu toe nog helemaal geen last van, maar ik ben ook erg voorzichtig. ;) Ik zet em altijd op stofvrije plekken neer, keer de zakken van mn spijkerbroeken binnenstebuiten en maak ze stofvrij, etc. Dus het ligt er denk ik voornamelijk aan hoe je er mee omgaat. Toch moet ik zeggen dat de telefoon wel veel open ruimtes heeft. Valt me een beetje tegen.

[ Voor 57% gewijzigd door deuxani op 13-04-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111118 schreef op 13 april 2004 @ 13:01:

wat ik ook probeer: firmware updaten naar 7 (ik las ergens eerder in dit forum dat je niet over een internationale versie heen kan updaten, maar ik heb de benulux versie... kan je daar wel overheen installeren?)
toestel niet gevonden(9)
Ik heb het 3 keer gelezen en toch snap ik niet wat je bedoeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 13 april 2004 @ 13:03:
Maar volgens mij maakte die manier van formatteren het geheugen ook langzamer had ik begrepen, dus je moet maar checken wat het best voor je werkt.

Over dat stof. Ik heb er tot nu toe nog helemaal geen last van, maar ik ben ook erg voorzichtig. ;) Ik zet em altijd op stofvrije plekken neer, keer de zakken van mn spijkerbroeken binnenstebuiten en maak ze stofvrij, etc. Dus het ligt er denk ik voornamelijk aan hoe je er mee omgaat. Toch moet ik zeggen dat de telefoon wel veel open ruimtes heeft. Valt me een beetje tegen.
Hmzzz....da's idd wel poep...maar (en mischien kan Rightone dit bevestigen) de SL55 vangt in de speakerruimte van de bezhuizing ook aardig wat stof...dat je er nagenoeg niet uitkrijgt...nu is stof achter je schermpje wel een stuk hinderlijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 13 april 2004 @ 13:11:
[...]

Hmzzz....da's idd wel poep...maar (en mischien kan Rightone dit bevestigen) de SL55 vangt in de speakerruimte van de bezhuizing ook aardig wat stof...dat je er nagenoeg niet uitkrijgt...nu is stof achter je schermpje wel een stuk hinderlijker...
Yep, daar heb je gelijk in. Maar bij mij is er echt heel erg weinig stof, dus ik kan alles eruit krijgen. Gelukkig krijg je bij de sl55 geen stof achter je schermpje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 13 april 2004 @ 13:14:
[...]

Yep, daar heb je gelijk in. Maar bij mij is er echt heel erg weinig stof, dus ik kan alles eruit krijgen. Gelukkig krijg je bij de sl55 geen stof achter je schermpje....
ach ja..ik merk 't wel....ik "krijg" 'm...dus...mocht 't niet bevallen dan zie ik wel.....ik houd mijn gsm's idd ook altijd op relatief stofvrije plekken.....en ja mijn broekzak...die ga ik natuurlijk niet altijd uitzuigen of zo...maar je kunt idd btje opletten...

we shall see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 13 april 2004 @ 13:20:
[...]

ach ja..ik merk 't wel....ik "krijg" 'm...dus...mocht 't niet bevallen dan zie ik wel.....ik houd mijn gsm's idd ook altijd op relatief stofvrije plekken.....en ja mijn broekzak...die ga ik natuurlijk niet altijd uitzuigen of zo...maar je kunt idd btje opletten...

we shall see....
Of je koopt een hoesje ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 13 april 2004 @ 13:41:
[...]

Of je koopt een hoesje ofzo :)
idd...maar dat vind ik zo'n ondingen...is eerder in dit topic ook al eens iets over gepost....met als vergelijking dat je je auto of fiets ook niet in een hoes frot....

dichtkitten is ook een optie.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 13 april 2004 @ 13:47:
[...]

idd...maar dat vind ik zo'n ondingen...is eerder in dit topic ook al eens iets over gepost....met als vergelijking dat je je auto of fiets ook niet in een hoes frot....

dichtkitten is ook een optie.. ;-)
vind het wel een domme vergelijking |:( . Maar ik snap wat je bedoeld. Is niet zo lekker en maakt je toestel lelijker en groter enz... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648 schreef op 13 april 2004 @ 14:12:
[...]

vind het wel een domme vergelijking |:( . Maar ik snap wat je bedoeld. Is niet zo lekker en maakt je toestel lelijker en groter enz... ;)
tuurlijk is de vglk een betje scheef...maar zoals je zelf al zegt..wordt ie zo lelijk en lomp..maar je wil toch dat ie beschermd blijft.....ik denk dat ik alleen zo'n doorzichtige "hardcase" koop...voor als ik ga mtb-en en zo'n screenfolietje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan 't nu dat ik mezelf quote.......misschien doordat ik om de 5 minuten refresh om te kijken hier?.. :?

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 13-04-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 13 april 2004 @ 14:28:
[...]

tuurlijk is de vglk een betje scheef...maar zoals je zelf al zegt..wordt ie zo lelijk en lomp..maar je wil toch dat ie beschermd blijft.....ik denk dat ik alleen zo'n doorzichtige "hardcase" koop...voor als ik ga mtb-en en zo'n screenfolietje...
Ik ga denk ik alleen een screenfolietje kopen _/-\o_ ...
Maar ja ik moet eerst mijn sx1 hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 111118 schreef op 13 april 2004 @ 13:01:

toestel niet gevonden(9)
Het verhaal is simpel. Als je over de Benelux firmware beschikt, kan je deze alleen updaten met nieuwere Benelux firmware. Als je over de Internationale firmware beschikt, kan je deze alleen updaten met nieuwere Internationale firmware.
sfcaller_sx1.sis is een of ander programma en heeft niks met je firmware te maken. Wel zou het zo kunnen zijn dat het programma wellicht beter/sneller werkt op een nieuwere firmware versie.

Wat dat stof betreft... ja ik heb er ook wat over gezegd in dit topic. Maar het valt allemaal - wat mijn telefoon betreft - heel erg mee. Hier en daar een vrijwel niet te zien stofdeeltje. Ik heb naar ik meen nog niemand op dit forum gezien die zijn telefoon naar het reparatiecentrum heeft gestuurd enkel en alleen om het stof te laten verwijderen.
[...]
vind het wel een domme vergelijking |:(
Aan de ene kant is het een domme vergelijking, maar aan de andere kant ook weer niet. Een telefoon blijft een gebruiksvoorwerp. Zeker de SX1 waar je veel meer mee doet dan alleen bellen. Uitgaande van die optiek zou je kunnen stellen dat sommige gebruikers wellicht wat te ver gaan bij het beschermen van hun telefoon, maar dat blijft een persoonlijke kwestie. En laten we nou eerlijk zijn, we gaan toch allemaal de SX2 kopen als het zo ver is! :+

[ Voor 21% gewijzigd door Barca op 13-04-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 13 april 2004 @ 18:50:
[...]

Het verhaal is simpel. Als je over de Benelux firmware beschikt, kan je deze alleen updaten met nieuwere Benelux firmware. Als je over de Internationale firmware beschikt, kan je deze alleen updaten met nieuwere Internationale firmware.
sfcaller_sx1.sis is een of ander programma en heeft niks met je firmware te maken. Wel zou het zo kunnen zijn dat het programma wellicht beter/sneller werkt op een nieuwere firmware versie.

Wat dat stof betreft... ja ik heb er ook wat over gezegd in dit topic. Maar het valt allemaal - wat mijn telefoon betreft - heel erg mee. Hier en daar een vrijwel niet te zien stofdeeltje. Ik heb naar ik meen nog niemand op dit forum gezien die zijn telefoon naar het reparatiecentrum heeft gestuurd enkel en alleen om het stof te laten verwijderen.

[...]

Aan de ene kant is het een domme vergelijking, maar aan de andere kant ook weer niet. Een telefoon blijft een gebruiksvoorwerp. Zeker de SX1 waar je veel meer mee doet dan alleen bellen. Uitgaande van die optiek zou je kunnen stellen dat sommige gebruikers wellicht wat te ver gaan bij het beschermen van hun telefoon, maar dat blijft een persoonlijke kwestie. En laten we nou eerlijk zijn, we gaan toch allemaal de SX2 kopen als het zo ver is! :+
toon volledige bericht
Ik ben al aan het sparen voor een sx2 _/-\o_ lol

(haha en heb nog niet de sx1 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Ornathon schreef op 12 april 2004 @ 09:50:
Hmm, verbeterde camera spreekt me wel aan bij 10. Alleen..waarom nou dat Vodafone gedoe :S Hopen dat het nog wordt gedumpt bij de officiele release. Eigenlijk...wie weet ga ik dat wel handig vinden aangezien ik bij Voda zit. Alleen logo dumpen dan bij opstarten :P Maar dan nog, dan zou ik het als optie willen zien die speciale functies.

Ok, buiten de nieuwe update om..heeft iemand een mediaplayer gezien waarmee je normaal kan doorspoelen? (bv..in zelfingestelde stappen van bv 1min)
Met smartmovie kan je erg snel doorspoelen, handig voor grote bestanden

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

He luitjes, weet iemand toevallig een ander proggie als CDEX om muziek van een Cd om te zetten naar mp3. Ik snap namelijk niet precies hoe deze werkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 106135 schreef op 13 april 2004 @ 22:04:
He luitjes, weet iemand toevallig een ander proggie als CDEX om muziek van een Cd om te zetten naar mp3. Ik snap namelijk niet precies hoe deze werkt. :P
iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Anoniem: 80648 schreef op 12 april 2004 @ 21:27:
[...]

Ik raad je aan om even naast de dixons (net buiten hoog catharijne) te kijken. Weet ff niet hoe die winkel heet, maar hij is wel cheap. (ze hebben ook een i-net winkel.) Toen ik mijn SX1 daar kocht was hij 50 euro goedkoper dan alle andere winkels. Ik zal nog ff zoeken naar de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

CDEX blijft het makkelijkste. Snap je het echt niet??? Het enige wat je moet doen is:
CONVERT / Extract cd track(s) to a Compressed audio file

Hij maakt dan van de door jou geselecteerde bestanden mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
[...]

dr zijn mooie doorzichtige hoesjes, zie je vrijwel nix van. Alleen als je continu je MMC kaartje eruit wil halen is het lastig, want dat plastic plakt echt als een idioot.

Te koop bij een duitse winkel (met erg snelle levering) www.mobiltec.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Monalisa schreef op 13 april 2004 @ 22:41:
[...]

Ik raad je aan om even naast de dixons (net buiten hoog catharijne) te kijken. Weet ff niet hoe die winkel heet, maar hij is wel cheap. (ze hebben ook een i-net winkel.) Toen ik mijn SX1 daar kocht was hij 50 euro goedkoper dan alle andere winkels. Ik zal nog ff zoeken naar de naam
die kleine winkel die net is geopend (ongeveer naast die fotowinkel?)
Ik moet hun website vinden :)

EDIT: is het http://www.gsm-shop.nl?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 13-04-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 13 april 2004 @ 22:43:
CDEX blijft het makkelijkste. Snap je het echt niet??? Het enige wat je moet doen is:
CONVERT / Extract cd track(s) to a Compressed audio file

Hij maakt dan van de door jou geselecteerde bestanden mp3's.
Ik heb versie 1.51, bij deze kan ik het icoontje met 'Extract cd track(s) to a Compressed audio file' niet aanklikken. Zal wel een of andere demo versie zijn. Ik zal ff kijken voor een andere versie. In ieder geval bedankt Barca _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 20:44
(jarig!)
Weet iemand screenfolie te koop voor de SX1 in Nederland? :?
Ik vind het te omslachtig om het te bestellen via zo'n duitse site... :(

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 106135 schreef op 13 april 2004 @ 23:44:
[...]
Ik heb versie 1.51, bij deze kan ik het icoontje met 'Extract cd track(s) to a Compressed audio file' niet aanklikken. Zal wel een of andere demo versie zijn. Ik zal ff kijken voor een andere versie. In ieder geval bedankt Barca _/-\o_
Hmmm let's see... ik heb 1.50. Het programma is gratis dus een demo versie kan het niet zijn. ;) Het is dat ik nu moet werken anders had ik gewoon ff de nieuwste versie geinstalleerd en je op weg geholpen. :+ Ik hoop dat je er uit komt. Zo niet hoor je het vanavond. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 14-04-2004 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 13 april 2004 @ 18:50:
[...]

[...]

toon volledige bericht
Ik zal eens vragen of ze de benelux fw erop zetten voordat ze 'm opsturen....

Hmzzz.....het is dat ik de SX-1 "gratis" aangeboden krijg, uit mezelf had ik 'm waarschijnlijk niet gekozen....dus sparen voor de SX-2 gaat hier niet gebeuren. ;)
Is er wel al iets over de SX-2 bekend?..beeldmateriaal, techspecs?

en nogmaals bedankt voor de reacties e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 12:23
Zijn er hier nog meer mensen die soms problemen hebben met hun MMC kaartje??

Ik heb een Transcend 256 md MMC kaartje.

Soms lijkt het erop dat de telefoon en het kaartje hun connectie verliezen, dan kan ik de geinstalleerde bestanden niet meer openen, als ik vervolgens alles eruit haal (mmc, batterij en sim) en weer opnieuw erin doe, dan kan ik de kaart weer benaderen. Maar om de geinstalleerde toepassingen te kunnen zien moet ik eerst weer een progje installeren, dan pas worden de ander ook zichtbaar. Ik moet ze dan wel helaas weer allemaal in de daarvoor bestemde eigen gemaakte mappen plaatsen.

Vaag... |:(

Nog meer mensen met zulke problemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmzz......Siemens belde net...ze leveren 'm wel met headset, maar zonder datacable...en dat kreng kost gewoon €50,-......ik heb datasuite nog steeds van mijn sl55....als ik nu een BT dongle koop..ben ik toch veel goedkoper uit...of is datasuite typespecifiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
De datasuite kan je gewoon downloaden :+
duss dan kan je idd gewoon een Bluetooth dongle kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ValeK schreef op 14 april 2004 @ 12:58:
De datasuite kan je gewoon downloaden :+
duss dan kan je idd gewoon een Bluetooth dongle kopen
hmzzz....kan 't echter nergens vinden op de site van Sjiemuns.....maar 't is iig wel erg goed dat ik kan donglen....scheelt weer wat oirootjes...btje dongle kost maar 25 oiro..tegen die 50 van de datacable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111231 schreef op 14 april 2004 @ 13:02:
[...]

hmzzz....kan 't echter nergens vinden op de site van Sjiemuns.....maar 't is iig wel erg goed dat ik kan donglen....scheelt weer wat oirootjes...btje dongle kost maar 25 oiro..tegen die 50 van de datacable...
edit 1:
heb deze link gevonden...
http://www.my-siemens.com...ensdatasuitev1.0.0.40.zip

als Datasuite gewoon een algemeen progje is voor alles gsm's dan heb ik 'm waarschijnlijk al...of hij moet in de laatste 4 maanden ge-update zijn..

edit 2:

|:(

Ik zie nu bij de openingspost (toen ik naar FAQ zocht) de 1.1 nogwat versie staan...stom stom stom.....skoezie.. 8)7

edit 3:

:X ...kan de faq niet vinden.... :/

pfffff....hoe n00b kun je je voelen.... |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 111231 op 14-04-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111231 schreef op 14 april 2004 @ 11:58:
Hmzz......Siemens belde net...ze leveren 'm wel met headset, maar zonder datacable...en dat kreng kost gewoon €50,-......ik heb datasuite nog steeds van mijn sl55....als ik nu een BT dongle koop..ben ik toch veel goedkoper uit...of is datasuite typespecifiek?
Als je van firmware wilt veranderen steeds, kan je beter een datakabel kopen
(of kan dat ook via bleutooth, nee toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105803

Hey all,

Heb net een reactie gekregen op een vraag aan de Siemens klantenservice. Moet je lezen... Is dit NIEUWS of niet!!!

Geachte heer,

Wij hebben dit probleem voorgelegd bij de de afdeling ontwikkeling van
Siemens in Duitsland.
Hopelijk zal dit binnenkort opgelost zijn tevens kunnen wij u meedelen
dat
binnen zeer korte termijn versie 8 / 9 te downloaden zal zijn via onze
internet site.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Siemens Klantenservice

:) :) :) 8) 8) 8) COOOOOOLLLL

Ben alleen benieuwd wanneer die versie echt uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Kan alleen over USB heb ik begrepen. Ik zou zeker nog een datakabel halen Make Yourself, want je wil echt wel meegaan met de nieuwste firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 105803 schreef op 14 april 2004 @ 15:14:
Hey all,

Heb net een reactie gekregen op een vraag aan de Siemens klantenservice. Moet je lezen... Is dit NIEUWS of niet!!!

Geachte heer,

Wij hebben dit probleem voorgelegd bij de de afdeling ontwikkeling van
Siemens in Duitsland.
Hopelijk zal dit binnenkort opgelost zijn tevens kunnen wij u meedelen
dat
binnen zeer korte termijn versie 8 / 9 te downloaden zal zijn via onze
internet site.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groeten,

Siemens Klantenservice

:) :) :) 8) 8) 8) COOOOOOLLLL

Ben alleen benieuwd wanneer die versie echt uit komt.
toon volledige bericht
uhum, wat was je vraag dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105803

Hey righttone,

Die vraag had ik al eens eerder gesteld op dit forum. Helaas alleen geen antwoord gekregen. Dus heb ik hem ook maar gesteld aan de Siemens klantenservice.

------------------------------------
Hey all,

Ik heb echt iets vreemds na de firmware upgrade. Volgens mij is dit ook een bug.
Tegenwoordig worden die phones steeds uitgebreider en het wordt dan ook steeds meer noodzakelijk je telefoon goed te beveiligen.
Ik gebruik daarom dan ook de build in blokkering met code. Te vinden bij: Beveiliging - toestel en sim - toestelcode. Bij deze code kan je ook de periode van automatisch locken instellen. Echter op de een of andere vage reden onthoudt hij die automatische blokade niet altijd. Soms is ie ineens opgeheven en locked het toestel niet meer.

Niet echt veilig voor een beveiliging.

Hopelijk komen ze zeer binnenkort gelijk uit met firmware 9. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 105803 schreef op 14 april 2004 @ 15:45:
Hey righttone,

Die vraag had ik al eens eerder gesteld op dit forum. Helaas alleen geen antwoord gekregen. Dus heb ik hem ook maar gesteld aan de Siemens klantenservice.

Hey all,

Ik heb echt iets vreemds na de firmware upgrade. Volgens mij is dit ook een bug.
Tegenwoordig worden die phones steeds uitgebreider en het wordt dan ook steeds meer noodzakelijk je telefoon goed te beveiligen.
Ik gebruik daarom dan ook de build in blokkering met code. Te vinden bij: Beveiliging - toestel en sim - toestelcode. Bij deze code kan je ook de periode van automatisch locken instellen. Echter op de een of andere vage reden onthoudt hij die automatische blokade niet altijd. Soms is ie ineens opgeheven en locked het toestel niet meer.

Niet echt veilig voor een beveiliging.

Hopelijk komen ze zeer binnenkort gelijk uit met firmware 9. ;)
toon volledige bericht
Met nightshot hopelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12-2023
mannen! _/-\o_

wie heeft ervaring met de carkit van siemens icm de SX1?
de Car Kit Comfort HKC-530 welteverstaan.

is de kwaliteit een beetje goed en voor mij t belangrijkst (doch voor de massa zinloos): blijft de verlichting branden of moet ik hiervoor toch nog bv. Torch gebruiken?

hoe is de handsfree functie van de SX1? als dit een beetje respectabel is is een carkit mogelijk niet eens nodig, enkel een houdertje. ;)

met dank!

btw: weet niet of t hier mag maar op www.rinkel.nl kun je deze phone gratis krijgen icm een t-mobile 150 abo van 22,50 euro p/m (2 jaar contract)! Geloof me, heb LANG en GRONDIG moeten zoeken naar een abo van onder de 25 euro p/m en het toestel minstens GRATIS erbij krijgen... sommigen wagen voor het 150 abonnement nog bijna !!200!! euro van je te vragen icm een 2 jarig contract!! 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door porto33 op 14-04-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de kwaliteit van de handsfree heel goed. Maar ik weet niet of ie hard genoeg gaat om tijdens het rijden fatsoenlijke gesprekken te voeren. Ik denk dat dat wel moet lukken, tenminste als je geen Ferrari Enzo of iets dergelijks rijdt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Die OGGplayer is echt een aanrader voor mensen met 128MB!! Je kan bijna 3 keer zoveel muziekbestanden kwijt op je kaart en de geluidskwaliteit is nog beter ook (met name meer bass).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 14 april 2004 @ 21:23:
Die OGGplayer is echt een aanrader voor mensen met 128MB!! Je kan bijna 3 keer zoveel muziekbestanden kwijt op je kaart en de geluidskwaliteit is nog beter ook (met name meer bass).
Loopt die vaak vast of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

porto33 schreef op 14 april 2004 @ 17:17:
btw: weet niet of t hier mag maar op www.rinkel.nl kun je deze phone gratis krijgen icm een t-mobile 150 abo van 22,50 euro p/m (2 jaar contract)! Geloof me, heb LANG en GRONDIG moeten zoeken naar een abo van onder de 25 euro p/m en het toestel minstens GRATIS erbij krijgen... sommigen wagen voor het 150 abonnement nog bijna !!200!! euro van je te vragen icm een 2 jarig contract!! 8)7
Mooie aanbieding, maar dit lijken de oude prijzen van T-Mobile. Per 5 april hebben ze de bonussen flink verlaagd en kan het toestel gewoon niet meer gratis worden gegeven bij 2 jaar T-Mobile 150... Hij is niet voor niets bij de andere sites nog zo duur. Maar ik zou gewoon bestellen, mocht het niet kloppen dan kan je er misschien nog een leuk prijsje van maken aangezien je niet beter wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Neeee, het is veel beter dan die standaard MP3 speler. Als je daar een liedje aan hebt staan en je tikt de joystick iets te vaak omlaag naar de volgende liedjes dan loopt hij bij mij geheid vast. Die OGG player werkt echt perfect en ziet er ook nog eens veel beter uit. En ook hier werkt het weer perfect dat als je de player gewoon wegdrukt met de ophang toets (zodat hij op de achtergrond blijft draaien), de telefoon op toetslock zet en gebeld wordt. De player gaat op pauze en na het gesprek gaat hij automatisch weer verder. Kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111471

Heeft iemand dit weleens gehad? Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en hoor een piep. Ik kijk en ik moet mijn pincode invoeren. Dit doe ik en tot mijn verbazing ben ik al mijn instellingen, contacten, geluiden enz., dus alles wat op de ""c-schijf" staat kwijt. Heel vreemd. Gelukkig had ik een backup gemaakt op mijn mmc. Ook was ik de hele log van wat ik allemaal heb geinstalleerd en deinstalleerd kwijt. De "c-schijf" was nu wel weer lekker leeg. ik heb trouwens SVN 07.

Nadat ik alles terug had gezet keek ik, met de manager op de SX1 hoeveel geheugen er in gebruik was op de "c-schijf". Ik had 145Kb aan contacten en 100 nog wat aan geluiden en toch heb ik maar 1300 Kb aan vrij geheugen. Ik heb mijn inbox, uitbox enz. leeggemaakt. Wat kan ik nog meer weggooien? Is wel makkelijk als ik iets meer vrije geheugen heb, dan kan ik grotere bestanden ontvangen via Bluetooth. Deze zet het namelijk rechtstreeks op de "c-schijf"

Btw goed forum trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

deuxani schreef op 14 april 2004 @ 21:37:
[...]

Neeee, het is veel beter dan die standaard MP3 speler. Als je daar een liedje aan hebt staan en je tikt de joystick iets te vaak omlaag naar de volgende liedjes dan loopt hij bij mij geheid vast. Die OGG player werkt echt perfect en ziet er ook nog eens veel beter uit. En ook hier werkt het weer perfect dat als je de player gewoon wegdrukt met de ophang toets (zodat hij op de achtergrond blijft draaien), de telefoon op toetslock zet en gebeld wordt. De player gaat op pauze en na het gesprek gaat hij automatisch weer verder. Kwaliteit.
Ik gebruik OGG player ook, maar de geluidskwaliteit is zeker niet beter dan de gewone speler. Het geluid is slechts mono, maar wel erg goed. Ik heb ook nog niks gemerkt van een betere bass.
Ik wacht nog steeds op een fatsoenlijke media player met equalizer, zodat ik net iets meer bass in kan stellen dan nu het geval is. Ik wil weten of de bijgeleverde dopjes een wat diepere bass kunnen leveren. Anders ben ik genoodzaakt een stekkertje met stereo uitgang en 'normale' oordopjes te kopen.
Anoniem: 111471 schreef op 14 april 2004 @ 22:10:
Heeft iemand dit weleens gehad? Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en hoor een piep. Ik kijk en ik moet mijn pincode invoeren. Dit doe ik en tot mijn verbazing ben ik al mijn instellingen, contacten, geluiden enz., dus alles wat op de ""c-schijf" staat kwijt. Heel vreemd. Gelukkig had ik een backup gemaakt op mijn mmc. Ook was ik de hele log van wat ik allemaal heb geinstalleerd en deinstalleerd kwijt. De "c-schijf" was nu wel weer lekker leeg. ik heb trouwens SVN 07.

Nadat ik alles terug had gezet keek ik, met de manager op de SX1 hoeveel geheugen er in gebruik was op de "c-schijf". Ik had 145Kb aan contacten en 100 nog wat aan geluiden en toch heb ik maar 1300 Kb aan vrij geheugen. Ik heb mijn inbox, uitbox enz. leeggemaakt. Wat kan ik nog meer weggooien? Is wel makkelijk als ik iets meer vrije geheugen heb, dan kan ik grotere bestanden ontvangen via Bluetooth. Deze zet het namelijk rechtstreeks op de "c-schijf"

Btw goed forum trouwens.
Download een 3rd party file manager om alle directories op de c schijf te kunnen benaderen en kijk dan even wat je in c:\system kunt verwijderen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis me nog niet gelukt om CD-bestandjes naar mp3 te zetten. Als ik de oggplayer als muziekspeler gebruik is het probleem misschien opgelost. Bij de oggplayer moeten de mp3 en andere bestanden eerst naar 1 of andere ogg vorbis bestandjes geconverteerd worden voor je ze kunt luisteren.
Weet iemand of je met de oggplayer(converter) gelijk Cd-bestandjes naar ogg vorbis kunt omzetten......Deuxani misschien? Waar haal je eigenlijk de ogg converter vandaan en hoe installeer ik deze? Vorbis-tools 1.0.1. staat wel op de site van Vorbis maar weet niet zeker of ik deze moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 106135 schreef op 14 april 2004 @ 23:10:
Tis me nog niet gelukt om CD-bestandjes naar mp3 te zetten. Als ik de oggplayer als muziekspeler gebruik is het probleem misschien opgelost. Bij de oggplayer moeten de mp3 en andere bestanden eerst naar 1 of andere ogg vorbis bestandjes geconverteerd worden voor je ze kunt luisteren.
Weet iemand of je met de oggplayer(converter) gelijk Cd-bestandjes naar ogg vorbis kunt omzetten......Deuxani misschien? Waar haal je eigenlijk de ogg converter vandaan en hoe installeer ik deze? Vorbis-tools 1.0.1. staat wel op de site van Vorbis maar weet niet zeker of ik deze moet hebben.
Google: convert mp3 to vorbis, volgens mij de eerste site

Als omzetten naar mp3 je nog niet lukt, probeer dan dBpowerAMP. Installeren, Start --> Programma's --> dBpowerAMP Music Converter --> dMC Audio CD Input alles selecteren --> Rip with options --> instellen en tadaaa.

Om lokale bestanden te rippen: selecteren in windows verkenner --> rechtse knop --> convert to --> mp3 (Lame) --> instellen en tadaaa.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107332

Anoniem: 106135 schreef op 14 april 2004 @ 23:10:
Je kunt direct van CD naar Ogg omzetten. Op de site http://www.sectie.be staat alles precies uitgelegd. Op deze site bieden ze ook de mogelijkheid om de benodigde software te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ATB,

de actie loopt tot 12 uur 's middags op 29 april a.s. dus het moet wel geldig zijn. Ik had ook nog een andere tussenpersoon gevonden (gsmcorrect.nl geloof ik) die een vodafone 180 abonnement icm de SX1 met bijbetaling van 36 euro aanbood; de maandelijkse kosten liggen dan wel op 29,50 euro dus tis wel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 14 april 2004 @ 21:37:
[...]

Hmm, ik luister liedjes met heel weinig bass, wat is dan beter de mp3 speler of de oggplayer (ik had toch 1 liedje naar jouw gestuurd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

Heb eigenlijk een bloedhekel aan abbo/verplichtingen, maar
heb um besteld. Ben benieuwd met wat voor versie software die komt.

deze aanbieding is nog niet zo gek :P

btw: weet niet of t hier mag maar op www.rinkel.nl kun je deze phone gratis krijgen icm een t-mobile 150 abo van 22,50 euro p/m (2 jaar contract)! Geloof me, heb LANG en GRONDIG moeten zoeken naar een abo van onder de 25 euro p/m en het toestel minstens GRATIS erbij krijgen... sommigen wagen voor het 150 abonnement nog bijna !!200!! euro van je te vragen icm een 2 jarig contract!! 8)7[/quote]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Ik heb gewoon wat zwaarder en dieper geluid met OGG, want in mijn ogen beter klinkt. Maar je moet het maar uitproberen want bij Raafje klinkt de MP3 speler weer beter. Ik luister ook alleen naar RNB en HipHop en misschien is het met trance/dance/club/etc. of met Turkse muziek ;) wel minder. Maar als het al een fractie minder is, dan vind ik het de ruimtebesparing toch waard. Maar goed, bij mij klinkt het dus zelfs beter dan de MP3 speler, dus je moet ze gewoon beiden even proberen. Btw. ik heb alles omgezet naar 64KBPS OGG, wat gelijk is aan 128KBPS MP3.

Tommy, dit programma CDEx is een gratis programma en werkt perfect bij het omzetten naar OGG. Helemaal van CD naar OGG, want daar is het programma eigenlijk voor bedoelt. Daarnaast kan je ook heel simpel al je MP3's (of een aantal, wat jij wil) selecteren en omzetten naar OGG. Goed, simpel en snel programma dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 14 april 2004 @ 15:15:
Kan alleen over USB heb ik begrepen. Ik zou zeker nog een datakabel halen Make Yourself, want je wil echt wel meegaan met de nieuwste firmwares.
Hmzzz...dat zuigt....nu maar hopen dat die datacable van de sl55 op de sx1 past...de aansluiting lijkt op 't oog hetzelfde....kan ik tenminste ook mijn eigen headset gebruiken in de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Anoniem: 80648 schreef op 13 april 2004 @ 23:06:
[...]

die kleine winkel die net is geopend (ongeveer naast die fotowinkel?)
Ik moet hun website vinden :)

EDIT: is het http://www.gsm-shop.nl?
Ja die is het :)

De prijs was 4 maanden geleden al lager (535euri's) dus ik zou ff in de winkel kijken. De mediamarkt in Utrecht durft hem trouwens nog steeds voor 599 aan te bieden

[ Voor 24% gewijzigd door Monalisa op 15-04-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Silitek,

afwachten maar, volgens hen is de aanbieding geldig t/m 29 april 2004 dus daar onderuit kunnen ze niet neem ik aan. Ik heb altijd al een abonnement gehad dus heb er geen problemen mee, ik bel gemiddeld zo'n 90 minuten per maand met zo'n 10 tot 15 smsjes.... mijn rekening incl 9 euro abokosten lagen meestal gemiddeld rond de 35 tot 40 euro.... nu zou ik dus in ieder geval 22,50 euro + 3 euro (20 sms bundel) betalen... scheelt enorm per jaar! :) En zou waarschijnlijk aardig wat minuten nog overhouden ook. EN een gratis telefoon van zo'n 500 euro, wat wil je nog meer!? 8)7 niet moeilijk doen heet dat! >:)

Ik zag trouwens dat de SX1 in 2 modellen is te verkrijgen, eentje met de cijfertekens OP de toetsen en de ander met de tekens ernaast, dus naast het display.... ben benieuwd welke ze leveren! Mijn contract is in ieder geval al onderweg!

ik denk dat ie met symbian 6.x wordt geleverd, de engelse versie.

[ Voor 6% gewijzigd door porto33 op 15-04-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Monalisa schreef op 15 april 2004 @ 13:19:
[...]

Ja die is het :)

De prijs was 4 maanden geleden al lager (535euri's) dus ik zou ff in de winkel kijken. De mediamarkt in Utrecht durft hem trouwens nog steeds voor 599 aan te bieden
echt waar? is die bij mediamarkt 599? Ik dacht 440 :X .
Dan maar via internet bestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

porto33 schreef op 15 april 2004 @ 14:40:
Silitek,

afwachten maar, volgens hen is de aanbieding geldig t/m 29 april 2004 dus daar onderuit kunnen ze niet neem ik aan. Ik heb altijd al een abonnement gehad dus heb er geen problemen mee, ik bel gemiddeld zo'n 90 minuten per maand met zo'n 10 tot 15 smsjes.... mijn rekening incl 9 euro abokosten lagen meestal gemiddeld rond de 35 tot 40 euro.... nu zou ik dus in ieder geval 22,50 euro + 3 euro (20 sms bundel) betalen... scheelt enorm per jaar! :) En zou waarschijnlijk aardig wat minuten nog overhouden ook. EN een gratis telefoon van zo'n 500 euro, wat wil je nog meer!? 8)7 niet moeilijk doen heet dat! >:)

Ik zag trouwens dat de SX1 in 2 modellen is te verkrijgen, eentje met de cijfertekens OP de toetsen en de ander met de tekens ernaast, dus naast het display.... ben benieuwd welke ze leveren! Mijn contract is in ieder geval al onderweg!

wat een hoop onzin in 1 bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
porto33 schreef op 15 april 2004 @ 14:40:
Silitek,

Hahahaha, zeker veel onzin. Om alles recht te zetten.
Er is maar 1 sx1 model en dat is die ene waar de tekens op de toetsen staan. Die andere die jij bedoel is hoe die eruit zag toen die werd voorgesteld aan de publiek en die gingen ze veranderen en uiteindelijk is het zo geworden.

SX1 komt nu in 1 kleur, maar binnenkort komt ook de mclaren editie, ( de zwarte dus zie faq ).

De SX1 heeft symbian 6 en geen 7 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

* Djingiz Chan zo blij als een kind

Eergister per post weer mijn Siemens verstuurd doordat er 2 lampjes stuk waren na een firmware change. Nu had ik alweer een RMA aangevraagd en ik zou een spoed behandeling krijgen.

Vandaag terug en zo te zien een geheel nieuw toestel gekregen. Het folie van het schermpje zat er op etc.

Nu weer lekker prusten met mijn telefoon.

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Wie is er al opgevallen dat als je tijd gebruikt als screensaver deze achterloopt ten opzichte van de klok in het standby scherm? Bij mij scheelt dit net geen minuut.

Ik merkte net trouwens een beetje gekraak wat uit mijn speaker kwam |:(
Maar hopen dat ik 'm niet voor de 3e(!!) keer kwijt ben strax :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

>:) ;) ...maar goed, Hij erg happy. Ik ook overgens. Toestel is gratis dan 24X22,50 euries is nog niet zo gek. Ben ff wezen kijken en voelen bij DEBITEL vandaag..Erg gaaf toestel beetje groot maar te doen . Ze boden hem aan voor het goedkoopste ORANGE ABB 2jaar+199 euro bij betalen :O ...ben toch blij met t-mobiel actie 2jaar en voor nop. Ben alleen benieuwd met welke software te afdumpen bij me. Wacht dan toch maar op de 9versie voor een update ;)
Anoniem: 107323 schreef op 15 april 2004 @ 15:27:
[...]

wat een hoop onzin in 1 bericht!
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
hahaha, oke, van die 2 modellen is dan onzin, weet ik veel, op de ene site staan de karakters op de toetsen en op de andere ernaast.... hallo zeg, ik heb dat ding nooit gehad en nooit in t echt gezien, ben dus een newbie met deze phone en moet nog veel leren! :) En ik hoop dat er veel te leren valt met deze phone! :P
was alleen al puur verkocht om t uiterlijk, zeer gewaagd en aantrekkelijk! de rest is meegenomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Het is je vergeven. Kan je zeggen dat SIEMENS in mijn visie staat voor betrouwbaarheid, Blue-tooht werkt uitstekend enz. teminste op m'n S55. Heb hier de MOTOROLA v525@v600 voor me liggen. Maar ondanks dat het scherm erg _/-\o_ is....vind ik de rest erg tegenvallen.

[offtopic] is ook geen vergelijking natuurlijk 8)7
porto33 schreef op 15 april 2004 @ 19:20:
hahaha, oke, van die 2 modellen is dan onzin, weet ik veel, op de ene site staan de karakters op de toetsen en op de andere ernaast.... hallo zeg, ik heb dat ding nooit gehad en nooit in t echt gezien, ben dus een newbie met deze phone en moet nog veel leren! :) En ik hoop dat er veel te leren valt met deze phone! :P
was alleen al puur verkocht om t uiterlijk, zeer gewaagd en aantrekkelijk! de rest is meegenomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

Onlangs las ik dit:

"Hi,

If you are using XP with SP1 and hotfixes then u have a problem. SX1
works with XP without SP1 and hotfixes. You can safely ignore the
message that the driver is not digitally signed by M$."

Hoe simpel het ook klinkt, bij mij is dit wel het geval. Op mijn ene pc met legaal XP en ook alle update werkt t voor geen meter, bij een oud geval met een illegale versie van XP zonder SP of updates draait tie als een zonnetje!

Kunnen meer mensen dit bevestigen of is het toeval?

Dwin

PS ik vergeef je ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi!

nog een vraag:

op de siemens site zie ik dat deze gsm geen voice dialing heeft, erg handig voor in de auto! Van andere bronnen hoor ik dat ie t wel heeft.

Aan de bezitters: waar of niet waar? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Sinds vandaag ook een van de trotse bezitters van de SX1... >:)

althans..
net zat ik even wat dingen in te stellen, wat codes te veranderen, etc..en toen ging er iets mis met de beveiligingscode (toestelcode)...
Na het 3x fout ingetypt te hebben staat er nu doodleuk op m'n schermpje: "Toestel is geblokkeerd. Voer toestelcode in a.u.b.". :|

Ik bellen met Siemens, "Ja meneer, u kunt dan uw gegevens faxen en dan sturen wij u de toestelcode op om uw toestel weer te ontgrendelen" Kosten: 34 euro'tjes... :( heb ik weer..
Is er een mogelijkheid de code te analyseren buiten Siemens om, of mag dit niet (Unlocken is tegenwoordig toch ook legaal..)? Misschien heeft iemand een kennis o.i.d. in de buurt van Overijssel die erg handig met dit soort dingetjes is?!

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
porto33 schreef op 16 april 2004 @ 14:18:
Hoi!

nog een vraag:

op de siemens site zie ik dat deze gsm geen voice dialing heeft, erg handig voor in de auto! Van andere bronnen hoor ik dat ie t wel heeft.

Aan de bezitters: waar of niet waar? :/
kheb het even voor je opgezocht.. want ik wilde het nu zelf ook wel ff weten :D

Het is NIET waar dat de SX1 geen voicedailing heeft,
het is daarentegen WEL waar dat de SX1 Voicedailing heeft.

Niet dat ik dit ooit (ga)gebruik(en).. maar goed.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
wow.. ik was ff aan het surfen
kom ik dit tegen..

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10110

*Voor de duidelijkheid deze is niet geschikt voor de SX1*

maareh wat vinden jullie??
Moet Siemens zon ding gaan maken voor de SX1 of wat??
ik zou er gelijk een kopen iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ValeK schreef op 16 april 2004 @ 17:31:
wow.. ik was ff aan het surfen
kom ik dit tegen..

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10110

*Voor de duidelijkheid deze is niet geschikt voor de SX1*

maareh wat vinden jullie??
Moet Siemens zon ding gaan maken voor de SX1 of wat??
ik zou er gelijk een kopen iig..
Voor spelletjes is het wel een leuk ding, maar ik denk niet dat siemens het gaat maken. Straks wordt SE boos omdat ze het naapen ofzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Ik heb mijn Siemens SX1 van iemand over genomen. Hij had een internationale versie, maar heeft het toestel naar Siemens opgestuurd om er de Nederlandse SW-versie op te zetten. Nu heeft hij het toestel met reparatiebon terug gekregen, daarop stond het "oude" serienummer en het nu geldende "vervangend serienummer" (imei nummers wel te verstaan). Nu mag ik er toch vanuit gaan dat Siemens een nieuw toestel heeft terug gestuurd (sticker zat immers weer op het display). Als het goed is (voor mij nog enigzins onduidelijk) heeft de vorige eigenaar niets met de beveiligingscode gedaan, dit zou dus betekenen dat Siemens een toestel toegestuurd heeft, zonder dat de beveiligingscode 12345 was. Ik volg er iig niets meer van :(, misschien iemand die mij advies kan geven? (Ik probeer nog 100% zekerheid te krijgen dat de beveiligingscode in tussen tijd echt niet gewijzigd is door de vorige eigenaar..) Misschien kan ik dan Siemens aansprakelijk stellen?!

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wout-hugo schreef op 16 april 2004 @ 18:24:
Ik heb mijn Siemens SX1 van iemand over genomen. Hij had een internationale versie, maar heeft het toestel naar Siemens opgestuurd om er de Nederlandse SW-versie op te zetten. Nu heeft hij het toestel met reparatiebon terug gekregen, daarop stond het "oude" serienummer en het nu geldende "vervangend serienummer" (imei nummers wel te verstaan). Nu mag ik er toch vanuit gaan dat Siemens een nieuw toestel heeft terug gestuurd (sticker zat immers weer op het display). Als het goed is (voor mij nog enigzins onduidelijk) heeft de vorige eigenaar niets met de beveiligingscode gedaan, dit zou dus betekenen dat Siemens een toestel toegestuurd heeft, zonder dat de beveiligingscode 12345 was. Ik volg er iig niets meer van :(, misschien iemand die mij advies kan geven? (Ik probeer nog 100% zekerheid te krijgen dat de beveiligingscode in tussen tijd echt niet gewijzigd is door de vorige eigenaar..) Misschien kan ik dan Siemens aansprakelijk stellen?!
Ik doe mijn best (3x gelezen)...maar begrijp je bericht niet... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
ik denk dat hij bedoelt dat hij een nieuw toestel van siemens heeft teruggekregen maar NIET met de standaard code van 12345 erin; hij kan er nu dus niets mee. (?!)

toch? :?

[ Voor 11% gewijzigd door porto33 op 16-04-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
porto33 schreef op 16 april 2004 @ 19:53:
ik denk dat hij bedoelt dat hij een nieuw toestel van siemens heeft teruggekregen maar NIET met de standaard code van 12345 erin; hij kan er nu dus niets mee. (?!)

toch? :?
Klopt, sorry voor mijn iet wat onduidelijke post, maar ik kon het zo gauw niet anders omschrijven..
Maar ik denk inderdaad dat dat het geval is, zou dat uberhaupt mogelijk zijn dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
mjah, waarom niet? een of andere grappenmaker bij siemens die misschien de code optie heeft uitgetest en 'vergeten' is terug te zetten naar de standaard waarde. Ik weet niet of Siemens van die zg. servicepunten heeft in Nederland maar anders zou je toch echt weer bij Siemens moeten aankloppen! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
porto33 schreef op 17 april 2004 @ 00:08:
mjah, waarom niet? een of andere grappenmaker bij siemens die misschien de code optie heeft uitgetest en 'vergeten' is terug te zetten naar de standaard waarde. Ik weet niet of Siemens van die zg. servicepunten heeft in Nederland maar anders zou je toch echt weer bij Siemens moeten aankloppen! :'(
Ja idd, vanmiddag ga ik naar een zwarte markt, als ik hem daar niet kan laten deblokkeren, ga ik achterhalen of de kans groot is dat Siemens dat heeft ingesteld..
Ik zat er ook al aan te denken gewoon het toestel op te sturen naar Siemens voor een ander foutje, misschien deblokkeren ze dan wel tegelijkertijd de code :) (gratis uiteraard ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Ik zou toch eerder liever het toestel naar Siemens laten gaan dan door een of andere Harry op de zwartemarkt sleutelen aan je toestel. Straks merkt Siemens dat er door een andere partij is gerommeld aan je toestel en is je garantie weg.

@ Barca is het misschien handig een lijst te maken van programma's en spellen die echt niet werken op de SX1?

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Djingiz Chan schreef op 17 april 2004 @ 11:38:
Ik zou toch eerder liever het toestel naar Siemens laten gaan dan door een of andere Harry op de zwartemarkt sleutelen aan je toestel. Straks merkt Siemens dat er door een andere partij is gerommeld aan je toestel en is je garantie weg.

@ Barca is het misschien handig een lijst te maken van programma's en spellen die echt niet werken op de SX1?
Barca is op vakantie ;) , als we dat nou met zijn allen deden? Ik heb de lijst al van de ngage spelletjes die wel/niet werken.
-- N-Gage Games and current playable status --

SonicN OK
Puyo Pop OK
Puzzle Bobble (Fixed Version)
Pandemonium (Error after level 1)
Tomb Raider OK
Super Monkey Ball (No Sound)
Tony Hawks Pro Skater OK
MLB Slam OK
VirtuaTennis OK
RedFaction OK
MotoGp OK
Rayman 3 OK with save game fix
Splinter Cell (Graphics *colours* not supported)
Fifa 2004 (UNCONFIRMED -- Can work with a trick??)
NCAA OK
toon volledige bericht

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 17-04-2004 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111118

Tony Hawk Pro Skater OK???

ik heb hem erop gezet, maar bij het starten zegt hij: "OUT OF MEMORY"

ik weet niet welk geheugen hij hiermee bedoelt, want er zit 128mb in zijn gleufje, en er runnen geen andere applicaties

help :( ik wil skaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 111118 schreef op 17 april 2004 @ 13:54:
Tony Hawk Pro Skater OK???

ik heb hem erop gezet, maar bij het starten zegt hij: "OUT OF MEMORY"

ik weet niet welk geheugen hij hiermee bedoelt, want er zit 128mb in zijn gleufje, en er runnen geen andere applicaties

help :( ik wil skaten :D
dit zegt barca aantal posten terug:
THPS - Tony Hawk's Pro Skater Werkt wel, maar alleen na een volledige frisse reboot van de telefoon. Het lijkt allemaal goed te werken maar ik heb hem nog niet veel gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 80648 schreef op 17 april 2004 @ 11:41:
[...]
Barca is op vakantie ;) , als we dat nou met zijn allen deden? Ik heb de lijst al van de ngage spelletjes die wel/niet werken.
[...]
Heya. :+ Yeah vanuit het zonnige Tenerife kan ik jullie mededelen dat ze hier geen covers voor de 6600 (die ook om de SX1 past) hebben. :+

Ik zie dat het je goed af gaat alleen rightone_. Keep up the good work! ;)

Edit: JA ik heb ook die melding OUT OF MEMORY... hij werkt alleen na een frisse reboot!

[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 17-04-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 17 april 2004 @ 18:50:
[...]

Heya. :+ Yeah vanuit het zonnige Tenerife kan ik jullie mededelen dat ze hier geen covers voor de 6600 (die ook om de SX1 past) hebben. :+

Ik zie dat het je goed af gaat alleen rightone_. Keep up the good work! ;)

Edit: JA ik heb ook die melding OUT OF MEMORY... hij werkt alleen na een frisse reboot!
lol Nederland is ook warm _/-\o_ .

Ging net ff rondbellen naar the phone house, t for telecom en belcompany.
Phone house had de sx1 niet
Bij t for telecom in utrecht kost die 500 euro _/-\o_
Bij bc namen ze niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Warm?..Nou ja...ik heb vandaag een tweede lader voor me SX1 gekocht....kostte ook 22 euro....en dat voor een draadje en een adapter....maarja...hoef ik niet meer te slepen met me oplader ....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.