Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwschors schreef op 31 maart 2004 @ 14:24:
Ik wil jullie er toch allemaal op wijzen dat het morgen 1 april is... --> zou dat van 2call niet gewoon een 1 april grap kunnen zijn?? :)
als het niet zo is, dan is het mooi meegenomen voor eenieder die hun 6230 daar gekocht hebben.
Ik hoop het niet voor ze. Want dan kan je levering afdwingen en anders schadevergoeding eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
dit lijkt op HEEEL goe nieuws...

http://www.telecomvergeli..._offset=200&post_limit=20

dit zouden de eerste Nederlandse toestellen betekenen.. ff bij monditel buurten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
net monidtel utrecht zelf ook ff gebeld.. Vrijdag komt ie binnen (de nederlandse!) en hij gat 150 ballen koste icm een HI50 1 jaar.. Beetje veel vind ik maargoed kdenk dat andere zaken hem ook wel vrijdag krijgen dan.. :):):)

IK WIL DE WITTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
(sory ik werd ff gek van al die shops die alleen de zwarte verkopen.. lompe actie van nokia btw...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:42
ik wil de zwarte !!!!! hopelijk krijg ik een zwarte anders gaan we frontje ruilen :P
maar ik denk dat mijn verzekering mij wel een zwarte stuurt want die komt het meest voor. En ja ik ben RodimusPrime op tv.nl

nog een tijdje geduld voor mij maar ik ben al blij dat ik hem binnenkort krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat er iemand trouwens binnenkort nog een MMC kopen ? :) ben wel benieuwd of dat problemen oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de knakker van Monditel Van Woustraat - Amsterdam aan de lijn gehad. Hij had net van het hoofdkantoor gehoord dat ze donderdag de eerste levering binnen zouden krijgen, maar dat deze bestemd was voor mensen die de 6230 bij hun besteld hadden.
Wist verders niets te vertellen of dit de zwarte of witte was en ook Benelux/NL-versies was bij hem niets over bekend.
Morgen dus nog maar een belletje en eventueel bezoekje brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op www.GSMtrack.nl kijkt zie je dit:

Op dit moment worden de aanbiedingen en prijzen aangepast.
Over enkele ogenblikken zal de website weer beschikbaar zijn.

FF afwachten maar? Ik heb ze gemaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:17:
Net de knakker van Monditel Van Woustraat - Amsterdam aan de lijn gehad. Hij had net van het hoofdkantoor gehoord dat ze donderdag de eerste levering binnen zouden krijgen, maar dat deze bestemd was voor mensen die de 6230 bij hun besteld hadden.
Wist verders niets te vertellen of dit de zwarte of witte was en ook Benelux/NL-versies was bij hem niets over bekend.
Morgen dus nog maar een belletje en eventueel bezoekje brengen!
Die knakker is denk ik een vriend van me broer en die foon is denk ik (weet wel zeker) de mijne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die knakker is denk ik een vriend van me broer en die foon is denk ik (weet wel zeker) de mijne :)
Kreeg eerst ene Joyce aan de lijn, maar kreeg de indruk dat zij alleen voor het inpakken was aangenomen :9 dus werd doorverbonden naar "die knakker" :*) maar als je hem morgen bericht krijgt dattie er is, dan horen we het hier graag (ook welke kleur)... dan kan ik 's avonds er nog ff heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:38:
[...]
Kreeg eerst ene Joyce aan de lijn, maar kreeg de indruk dat zij alleen voor het inpakken was aangenomen :9 dus werd doorverbonden naar "die knakker" :*) maar als je hem morgen bericht krijgt dattie er is, dan horen we het hier graag (ook welke kleur)... dan kan ik 's avonds er nog ff heen
Als ik het morgen hoor, dan heb ik em 's avonds pas denk ik, aangezien in in Dordtrecht woon en dat is niet helemaal in de buurt van A'dam :)
Ik heb gezegd tegen hem dat het niet uitmaakte welke kleur als ik em maar snel zou hebben (dat zei ik bijna 2 maanden geleden).
Hopelijk is het morgen eindelijk zover O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als jullie de GSM ga ook niet weg van dit forum maar post ook veel info erover hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olie schreef op 31 maart 2004 @ 01:59:
Nou.., ik heb ´m gevonden...! (de Siemens SX1) O+
Ik werd er een beetje tureluurs van maar de site www.nieuwemobiel.nl hielp me echt heel goed.
Snel vergelijken en snel zien wat er dan anders is door het in blauw te accentueren.
Echt klasse...! :*)

Meteen een goed idee voor een nieuwe site: www.nieuwedigicam.nl (!) :?

En nu graag reacties waarom ik toch voor een 6230 zou kiezen... :Y)
GAST! zelfs de sp!its kraakt dat ding nog af. Had je gister ff moeten lezen, eelt op je duim van de vreselijke joystick, battarijen die binnen 2 dagen leeg zijn, en na 2 weken nog niet kunnen wennen aan de ontzettend onhandig geplaatste nummers naast t6 scherm. Betekent dus ook dat je niet met 1 hand gegevens in kunt voeren! Ik zou zeggen doen! Weet je ook wat pas echt een miskoop is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen is er nog weinig bekend over de (eventuele) problemen met de grote (256 MB en groter) MMC kaarten. Zou het een grote gok zijn om er maar alvast een te kopen, hopende dat hij ze ondersteunt?

256 MB MMC kaarten van Dane-Elec kom ik trouwens nergens tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 17:25:
Als je op www.GSMtrack.nl kijkt zie je dit:

Op dit moment worden de aanbiedingen en prijzen aangepast.
Over enkele ogenblikken zal de website weer beschikbaar zijn.

FF afwachten maar? Ik heb ze gemaild...
Nu doet ie het weer.. Ze hebben de prijzen aangepast. Ik heb gisteren de 6230 besteld voor 95 euro icm orange free 40, en nu kost ie ineens 122 euro zie ik! Ben ik net op tijd geweest dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar blijven _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ dat 06plaza.nl de telefoon ook deze week nog binnen krijg, want ik ga steeeeeds verder flippen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Verwijderd schreef op 31 maart 2004 @ 18:59:
En ik maar blijven _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ dat 06plaza.nl de telefoon ook deze week nog binnen krijg, want ik ga steeeeeds verder flippen!!!
ik ook, dat wel dat ik een snelle levering zou krijgen :) maar dat gaat nu ff wat tegen vallen helaas.. tenzij ze em morgen krijgen :D zou ik niet erg vinden, want dan is ie vrijdag wel in huis :) achja, en zo niet, dan volgende week zeker we wachten nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Woohps

[ Voor 99% gewijzigd door orange.x op 31-03-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 31 maart 2004 @ 19:18:
[...]

ik ook, dat wel dat ik een snelle levering zou krijgen :) maar dat gaat nu ff wat tegen vallen helaas.. tenzij ze em morgen krijgen :D zou ik niet erg vinden, want dan is ie vrijdag wel in huis :) achja, en zo niet, dan volgende week zeker we wachten nog wel even :)
volgens mij komt ie begin volgende week wel binnen, zoals we 2 weken geleden al concludeerden, maar wel vaag dak al bijna 2 weken niets van jeroen heb gehoord... najah zal ook wel goed komen, heb contract getekent voor die prijs

we will see

Maar nog ff 1 ding,
op dit forum is er in eens sprake van een nl/benelux versie, wie is daarmee begonnen, want ik kan me niet voorstellen dat er voor 1 (kleine) markt 2 verschilende versies zijn ontwikkeld?! Wie zou daar baat bij hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te zien zijn die foto's wel aardig en die video van ver mss wel iets minder maar de filmpjes van dicht zijn toch wel nog redelijk.
Was ff gaan twijfelen hem nog te kopen moar nu is mijn goesting weer vet teo genomen :)

gsmhuis.nl verw8 hem tegen eind dees week hopelijk hebben ze hem dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Uw pakket is vandaag verstuurd, deze kunt u vanaf morgen verwachten.

Met vriendelijke groet,
GSMTrack.nl
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
dude nu ik die foon weer zie, dan wil ik em echt zeker hebben gek _/-\o_

edit:
als ik die filmpjes zo zie, ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. mede dat je er niet teveel van MAG verwachten. maar als ik kijk naar de filmpjes die ik met mijn fuji f410 maak, dan zijn die ook niet geweldig :) dus ik vind het wel meevallen

[ Voor 37% gewijzigd door orange.x op 31-03-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister besteld morgen wordt m'n nieuwe carkit al ingebouwd + levering van m'n 6230 :)

eindelijk van dat rotding van een 6310i af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Waarom moet je dit nou hier weer zetten? Nu MOET ik hem hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen hoe je die 3gp filmpjes laat afspelen.

Alvast bedankt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Nou gewoon met de Real Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:57
Fuck it, werd vandaag gebeld door gsmtrack: blijkt dat er nog een betaling open staat van Telfort, kunnen ze m'n abbonnement niet verlengen!! Zal volgende week wel worden dan... Crap!!

[ Voor 3% gewijzigd door sig69 op 01-04-2004 00:27 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:13:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je die 3gp filmpjes laat afspelen.

Alvast bedankt. :*)
Download Quick Time player. Die speelt ze af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook ff een kiekje posten terwijl iemand je belt, want ik ben benieuwd hoe de foto-ID er dan uitziet. Thnx mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg onderstaand mailtje van GSMtrack:

1. Nokia 6230 is leverbaar, alleen in de kleur graphite.
2. Over de witte versie is nog niets bekend.
3. Nokia 6230 met 12 maanden verlenging t-mobile 450 kost EUR 15,00
4. NL versies zijn zeker de komende 3 weken nog niet leverbaar, wij hebben de eu
versie met NL taal en engelse handleiding, verder zit er helemaal geen verschil
in, garantie en menu zijn allemaal hetzelfde.
MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 09:12:

4. NL versies zijn zeker de komende 3 weken nog niet leverbaar, wij hebben de eu
MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl
waaarom moeten er dan ook NL versie uitkomen voor Nederland?

als er ook een benelux

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x

MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl
ik denk eigenlijk dat er in het begin alleen graphite beschikbaar zijn. of je moet nog langer wachten, als i kde keuze krijg, graphite of 2 weken en dan een witte :) doe mij die graphite dan maar! 06plaza moet vandaag gewoon even melden dat ze em hebben! anders zie ik em volgende week pas verschijnen, snik!

offtopic:
iemand de 1 april grap al gezien ;) geinig :D

[ Voor 4% gewijzigd door orange.x op 01-04-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl
Bij 2call.nl is ie gratis... bij hetzelfde abonnement, daar haal ik m ook, als het goed is krijg ik m morgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier nieuw maar volg het topic al maanden op de voet, nu wilde ik toch even zelf wat vragen stellen.

Vraag 1: Heeft iemand hem al ontvangen vandaag die hem besteld heeft via 2call.nl of gsmtrack.nl?

Vraag 2: Ikzelf heb altijd mijn mobphones in de "gewone winkels gehaald, maar wil hem waarschijnlijk toch bij 2call.nl of gsmtrack.nl bestellen. Hoe zijn jullie ervaringen met deze 2 inet phoneshops?

Ik hoop niet dat deze 2 vragen al gesteld zijn... anders krijg ik ook een hoop gezeik over me heen... :P

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Vraag 1: Ik hoop dat de postbode vandaag een pakketje komt afleveren. Als het vrouwtje dan thuis is heb ik hem vanavond van GSMTrack.nl

Vraag 2: Mijn laatste telefoons komen allemaal bij internetshops vandaag en tot nu toe nog nooit problemen gehad. Dat waren wel GSM.nl en Telecom.nu. Ik bestel trouwens bijna alles met stekker via internet aangezien het mij te veel geld scheelt in vergelijking met een echte winkel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 10:32:
Vraag 2: Ikzelf heb altijd mijn mobphones in de "gewone winkels gehaald, maar wil hem waarschijnlijk toch bij 2call.nl of gsmtrack.nl bestellen. Hoe zijn jullie ervaringen met deze 2 inet phoneshops?
Grtz
http://www.tweakers.net/shopsurvey/4657 kijk hier even voor beoordelingen

ik heb zelf goeie ervaringen met 2call mijn toestel moet alleen nog opgestuurd worden

heb zelf al 3 toestellen bestelt bij 2call.nl altijd goeie ervaringen en snel antwoord

alleen garantie gaat via nokia service point als je problemen hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door DancePlaza op 01-04-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor snelle reactie, ik denk dat ik het er dan toch ook maar een op waag om hem via inet shop te bestellen. Nu maar hopen dat alles goed gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Macer schreef op 01 april 2004 @ 10:40:
Ik bestel trouwens bijna alles met stekker via internet aangezien het mij te veel geld scheelt in vergelijking met een echte winkel.
Stekker? het is toch een mobiele telefoon ?? :P haha, ik was ff melig :D klein inkoppertje dit ;)

Maaruh mijn reactie op die ervaring met inet shopt, kwa mobiele telefoon. ik heb mijn nokia 6510 voorheen via www.gsmweb.nl besteld, ook erg goedkoop geweest en veel aanbiedingen en soms erg aantrekkelijke, en daar heb ik totaal geen problemen mee gehad, mijn broertje ook niet, en mijn broer heeft er daar al heel wat vandaan gehaald en ook geen problemen!

verder is dit de 2e telefoon die ik via inet bestel en heb eigenlijk nooit bij iets wat via internet binnengekomen is problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ga hem dadelijk bestellen, hopen dat ie met het weekend binnen is.
Loop al weer veel te lang rond met mijn 8210 (Flinstonephone, waar het scherm van uitvalt, batterij na 2 dagen leeg is en geen kleuren display heeft) Ivm waterscade op mijn 6510. Blijkt dat die niet onder water kunnen.... :S

Lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 11:21:
Nou ik ga hem dadelijk bestellen, hopen dat ie met het weekend binnen is.
Loop al weer veel te lang rond met mijn 8210 (Flinstonephone, waar het scherm van uitvalt, batterij na 2 dagen leeg is en geen kleuren display heeft) Ivm waterscade op mijn 6510. Blijkt dat die niet onder water kunnen.... :S

Lolz
hopen mag zeker, alleen zou ik er stilletjes niet van uitgaan. er worden zoveel bestellingen gedaan bij die inet shops voor de 6230 dat ze bij de 1e levering gelijk alle telefoons alweer de deur uit kunnen doen. en je wellicht kans hebt om te moeten wachten op de volgende zending... en dat lijkt mij erg klote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
In de mail :
Wij verwachten de Graphite Nokia 6230 morgen (uiterlijk overmorgen) binnen
te krijgen, via onze DE leverancier, al is het nog in beperkte mate. Deze
heeft volledig de NL functies, hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dhr ******
www.partsupplies.nl
Zo'n mail wacht ik dus op, alleen dan van 06 plaza. ;)
(en dan niet met uit Duitsland geimporteerd als het kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar is ie al te koop in belgië, en dan bedoel ik in de winkel en niet online, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 11:51:
Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar is ie al te koop in belgië, en dan bedoel ik in de winkel en niet online, let me know.
Je zou ook ff kunnen lezen!!! Ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:48
Nasty Nate schreef op 01 april 2004 @ 11:49:
In de mail :

[...]

Toch wel jammer: 06plaza.nl was 1 van de eerste met de Nokia 6230 op z'n website, maar kan helaas dus niet als eerste leveren. Volgende keer toch maar iets langer wachten met bestellen, maar ik hoop dat 06plaza vandaag of morgen nog mailt met de verlossende woorden dat de 6230 op de bus is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mail :

[...]

Heb ik ook net gekregen... En ik heb hem ook besteld bij 06plaza.nl, dus ik hoop ook maar dat zei hem deze week krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, wat is dan het verschil als je hem bij een nederlands bedrijf koopt, met nederlandse menu. Ook al komt hij uiteindelijk uit Duitsland ik zie het verschil niet. volgens mij loopt je garnatie dan via het nederlandse bedrijf. Vind het overigens wel heel erlijk dat ze dat meteen zo vermelden, vraag me af hoe dat bij de andere bedrijven gaat. Volgens mij komen ze uiteindelijk allemaal uit Duitsland.
Anders zouden de grote gevestigde bedrijven ze ook al wel hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit is toch echt wel weer frustrerend, ik wil echt die witte, maar wanneer zouden ze dan een tweede levering binnen kringen met die witte erin....
Ik had nog zo gehoopt hem morgen of overmorgen te hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee schreef op 01 april 2004 @ 11:57:
Dit is toch echt wel weer frustrerend, ik wil echt die witte, maar wanneer zouden ze dan een tweede levering binnen kringen met die witte erin....
Ik had nog zo gehoopt hem morgen of overmorgen te hebben :'(
Ik wil ook die witte man, maar ik ga er niet nog eens een maand extra op wachten...
Op het moment dak op de zwarte uitgekeken ben koop ik wel een nieuw frontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:00:
[...]

Ik wil ook die witte man, maar ik ga er niet nog eens een maand extra op wachten...
Op het moment dak op de zwarte uitgekeken ben koop ik wel een nieuw frontje...
dan moet je nog eens goed kijken naar die foto's van die belg die die met ze digitale camera gemaakt had, daar vind ik die zwarte ook niet bepaald lelijk ofzo, wit lijkt me wel mooier maar zwart is ook niet erg :9 gast, toen ik die foto's zag wilde ik em zo graag in me handen hebben he !!! WAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Als het goed is heb ik em zaterdag (pas) van Monditel A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
Kreeg net telefoon van het thuisfront; HIJ IS GEARRIVEERD!!!!! _/-\o_

Via GSMTrack binnen 24 uur geleverd; kreeg gistermiddag bevestiging van de order en net een uur geleden bezorgt!!!!

DIKKE PRIMA! Vanavond wat te doen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus toch niet vandaag binnengekregen daar? Zag dat ze er al mee adverteren in het dagblad Metro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daan3128
Door daan3128 - Thursday 01 April 2004 12:40

Kreeg net telefoon van het thuisfront; HIJ IS GEARRIVEERD!!!!!

Via GSMTrack binnen 24 uur geleverd; kreeg gistermiddag bevestiging van de order en net een uur geleden bezorgt!!!!

DIKKE PRIMA! Vanavond wat te doen
Aaaargh ik wil hem nu ook wel heel snel hebben!!

PS: Laat even iets weten hoe het met jouw bleu tooth gesteld is, heb die andere hier niet meer over gehoord nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Yep, ik heb em ook binnen!! Gisteren bevestiging gehad van gsmtrack, en zojuist issie bezorgt hier... erg mooi ding! Ik ga er eens even mee spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

post dan ff een pic van hoe groot het foto,tje is bij het bellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daan3128 schreef op 01 april 2004 @ 12:40:
Kreeg net telefoon van het thuisfront; HIJ IS GEARRIVEERD!!!!! _/-\o_

DIKKE PRIMA! Vanavond wat te doen B)
is het niet een 1-april grap van het thuisfront...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:13:
[...]

hahaah dat zou zuur zijn bij aankomst :P GODDAMMIT, waar blijft 06plaza, helemaal de hemel ingeprezen kwa service afhandeling mail, maaruh, waar benne de telefoontjes :) waar het dus echt om draait!! ff mail checken, voor de zoveelste x vandaag :)

dammit geen nieuwe mail, wel vreemd ergens opzich, want in princiepe kan 06plaza die telefoons vandaag gewoon binnen krijgen. of ze hebben een verneukte leverancier, kunnen ze meteen wat aan doen en ff bellen met gsmtrack :d

[ Voor 22% gewijzigd door orange.x op 01-04-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:13:
[...]

lol..iemand die hem al van 2call heb gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog enkele fotootjes genomen met de 6230, enjoy it!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/laenendavid/index.html/afb012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/laenendavid/index.html/afb003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/laenendavid/afb015.jpg

Ze verschijnen blijkbaar niet, weet niet wat ik fout doe

Kijk anders gewoon op http://www.geocities.com/laenendavid

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Laatst online: 19:54

Neoz

Neoz & Hobbes

Helaas kruisjes ... :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-12-2007
2call heeft hem vandaag binnen en op de post gedaan
Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer xxxx ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

...
Nu maar hopen dat hij er morgen is, anders wordt het maandag, want ik begreep dat rembours bestellingen niet op zaterdag worden bezorgd...

Wat ik me trouwens afvraag, is of de witte versie ook witte toetjes heeft? Of zwarte?
Het mooist lijkt mij de telefoon in het wit, maar de toetjes zwart (zoals hij ook in die preview stond).
Helemaal wit is ook zo wit... :D

[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:24:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

heb je ze op die grote genomen? of heb je ze zelf kleiner gemaakt ? ennuh wat voor baan heb jij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:24:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

jammer.. vanaf geocities kan je niet zomaar plaatjes linken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb foto's zelf nog verkleind, kga er nog een paar opzetten

dus check seffes nog maar is http://www.geocities.com/laenendavid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia 6230 is inderdaad op voorraad, echter is afhalen niet mogelijk.
Indien u voor 14.30 uur de bestelling nog hier kan krijgen kan het toestel
vandaag nog opgestuurd worden, dan kunt u het vanaf morgen verwachten.

Met vriendelijke groet,

Wesley
www.GSMtrack.nl
Shit zooi, begin nu echt te twijfelen om 06plaza.nl op te bellen om te vragen of ze hem deze week nog krijgen en zo niet, mijn aanvraag op te zeggen.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.

foto van je zijn dus niet echt te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Goedemiddag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 15872 ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours*
bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

Wij hopen dat u veel plezier van uw nieuwe GSM-telefoon zult hebben en hopen u
in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groeten,
dank je wel Daniel, weer goed werk afgeleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mail :

[...]

Nokia 6230 Uitgesteld naar week 15/16 Volgens de drie grootste distributeurs in NL en DE
Video recorder en player
Geïntegreerde digitale VGA camera
TFT kleurendisplay
Bluetooth en infrarood
Pop-Port interface
Music player MP3 / AAC
Stereo FM radio
MMC card
MMS, SMS
Polyfonische beltonen
JAVA applicaties en games
WAP 1.2.1, XHTML
Voice Dailing en Command
PC suite

GSM 900 / 1800 / 1900
GPRS, EDGE
103 X 44 X 20 mm
97 gram
Spreektijd tot 5 uur
Standby-tijd tot 300 uur

aldus www.partsupplies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:39:
[...]

Shit zooi, begin nu echt te twijfelen om 06plaza.nl op te bellen om te vragen of ze hem deze week nog krijgen en zo niet, mijn aanvraag op te zeggen.... :Z
ok, nu begin ik t ook niet meer zo relaxed te vinden, belde net naar 06plaza, kreeg een antwoordapparaat: Helaas kunnen wij van 06 plaza u momenteel niet te woord staan, laat een boodschap achter, dan bellen wij u zeker terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
kan iemand mij een overzicht geven van sites die de 6230 (gaan) verkopen. Dan kan ik ff gaan bellen/mailen want ik word nu toch echt ongeduldig door al dat wachten op een (witte) 6230..
Dit zijn de sites die hem volgens Telecomvergelijker verkopen:

- 2call.nl
- gsmdealer.nl
- belzaak.nl
- monditel.com
- gsmhuis.nl
- futuregsm.nl
- mobieltje.nu

Graag ff aanvullen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
06plaza.nl
gsmtrack.nl

Had hem eerst bij 06plaza besteld, maar gister zeiden ze dat het nog een week duurde, dus heb het niet meer ondertekend en doorgefaxt naar ze.
Heb gister dus om 14:12 alles doorgemaild naar 2call.nl (moest voor 15:00) en krijg nu een mail dat ze hem verstuurd hebben, volop snel dus! Zit gewoon nog bij de eerste levering!

[ Voor 88% gewijzigd door Ballooning op 01-04-2004 14:05 ]

[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:45
sitel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 13:56:
[...]

ok, nu begin ik t ook niet meer zo relaxed te vinden, belde net naar 06plaza, kreeg een antwoordapparaat: Helaas kunnen wij van 06 plaza u momenteel niet te woord staan, laat een boodschap achter, dan bellen wij u zeker terug...
Ja, in het begin kreeg ik de hele tijd binnen een uur antwoord op mijn mailtjes, nu heb ik gister al een mailtje gestuurd, nog geen response... Heb zonet nog een mailtje gestuurd met hoge prioriteit, kijken of ik nu snel response krijg...
Misschien dat Jeroentje ziek is... :9

Dit heb ik net gestuurd:
Hebben jullie de 6230 al binnen? Zo niet, krijgen jullie hem deze week nog? Want als ik hem nu bij gsmtrack.nl zou bestellen kan ik hem nog voor het weekend in huis hebben.
Please reageer snel, ik kan echt niet veel langer meer wachten...
Ik heb ook geen andere 06 op het moment he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
okay ik ben ongeduldig, maar jij desperado geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballooning schreef op 01 april 2004 @ 14:03:
06plaza.nl
gsmtrack.nl

Had hem eerst bij 06plaza besteld, maar gister zeiden ze dat het nog een week duurde, dus heb het niet meer ondertekend en doorgefaxt naar ze.
Heb gister dus om 14:12 alles doorgemaild naar 2call.nl (moest voor 15:00) en krijg nu een mail dat ze hem verstuurd hebben, volop snel dus! Zit gewoon nog bij de eerste levering!
Meen je dat nou? Hebben ze je dat gisteren nog verteld? Waarom zeggen ze dat de rest dan niet?
Misschien is jeroentje bang om klanten kwijt te raken...

Als ik hem voor 14.30 nog bestelde bij gsmtrack.nl zouden ze hem vandaag nog opsturen... Twijfel twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
waar blijven trouwens die kl#te belcompany, phonehouse enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
nivvle schreef op 01 april 2004 @ 14:11:
waar blijven trouwens die kl#te belcompany, phonehouse enz...
die zijn denk ik over het algemeen nog wat later omdat die hem weer moeten verschepen naar hun filialen. niet dat dat weken hoeft te duren, en misschien dat sommige winkels de telefoon nog eerst gaan testen en kijken hoeveel fouten erin zitten ofzo. dan kan je denk ik nog wel ff wachten :)

maar over dat opzeggen... kan ik wel doen, maar ik heb mijn t mobile abo al bijna een week nu.. dus ik kan al niet meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 01 april 2004 @ 14:19:
[...]

die zijn denk ik over het algemeen nog wat later omdat die hem weer moeten verschepen naar hun filialen. niet dat dat weken hoeft te duren, en misschien dat sommige winkels de telefoon nog eerst gaan testen en kijken hoeveel fouten erin zitten ofzo. dan kan je denk ik nog wel ff wachten :)

maar over dat opzeggen... kan ik wel doen, maar ik heb mijn t mobile abo al bijna een week nu.. dus ik kan al niet meer terug
Ik nog niet, mijne werdt pas geactiveerd op het moment dat ik de mobiel had... Zou ik nu dus de telefoon bij gsmtrack.nl kunnen bestellen? En 06plaza.nl kunnen mailen zonder dat ik gezeik krijg? Ik moet natuurlijk niet 2 abbonementen tegelijk hebben lopen... Ik moet hem namelijk voor 14.30 bestellen, dan sturen ze hem vandaag nog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
was in backorder en leveranciers konden hem nog geen van alle leveren zei 06plaza.. moest meer geduld hebben, want zou week 14/ week 15 komen...

Koos toen dus voor 2call.nl want die claimde heb vandaag leverbaar te hebben..
Optijd trouwens, want ik zag net dat ie daar nu 24 euro duurder is (met mn abbo)dan dat is gister was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg ook net telefoon van mijn telefoonboer die vertelde dat de al uitgeleverde 6230's teruggeroepen waren om een nog onbekende reden. Nog een maand wachten dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Partsupplies update:

Nokia 6230 Volgens NL leverancier uitgesteld naar week 17 via DE leverancier morgen OP Voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

Die ene Belg had toch ook al z'n telefoon terug laten sturen omdat er wat problemen mee waren. Misschien wil Nokia dit weer eerst oplossen voordat ze ze massaal de markt op laten komen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
Hoe moeilijk moet het zijn, om een telefoon goed te testen voordat ie uitkomt???
Ik oktober 2003 was dat ding er al. Hadden ze hem in die tussentijd toch wel (zo goed als) bugvrij kunnen maken? Snap niet dat dat zo lang duurt allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnydewit
  • Laatst online: 12-09 14:05
'Nokia 6230 being recalled.........':

http://www.expansys.ca/fo...asp?code=108417&thread=13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

1 april....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch die BT functie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
ik vind dit psies hetzelfde als dat ze zeggen van ja dit en dat fouten en dr komt een 6230i, ergens moet er iemand zijn die er mee begonnen is of gedacht heeft van nou het zou misschien kunnen.. mensen nemen het veel te snel aan, eerst zien dan geloven vind ik wel een goede :)

als iemand het al zou weten zou het toch wel op de nokia site staan. dat was met de 6230i niet het geval.

nu dan dit weer, ik heb geen flauw id of ie nou truggeroepen is of dat ie nog niet verscheept is of what ever.. en anders gewoon ff Nokia bellen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net besteld bij GSMTrack.nl... Dan houd ik die bugs maar voor lief en laat ik dr over een paar maanden wel nieuwe firmware in zetten...

Ook zojuist bestelling bij 06plaza.nl geannuleerd (per telefoon), hij vertelde me namelijk ook dat de levering weer uitgesteld is naar week 17/18. En aangezien dat nu al zo vaak gezegd is, zal het mij niet verbazen dat hij dan weeer uitgesteld gaat worden...

Bij GSMTrack.nl is hij nog goedkoper ook nog (krijg 20 euro terug bij een T-Mobile 150min 2jaar, bij 06plaza.nl was hij dan 0 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 15:01:
Ik heb hem net besteld bij GSMTrack.nl... Dan houd ik die bugs maar voor lief en laat ik dr over een paar maanden wel nieuwe firmware in zetten...

Ook zojuist bestelling bij 06plaza.nl geannuleerd (per telefoon), hij vertelde me namelijk ook dat de levering weer uitgesteld is naar week 17/18. En aangezien dat nu al zo vaak gezegd is, zal het mij niet verbazen dat hij dan weeer uitgesteld gaat worden...

Bij GSMTrack.nl is hij nog goedkoper ook nog (krijg 20 euro terug bij een T-Mobile 150min 2jaar, bij 06plaza.nl was hij dan 0 euro...
wtf, wat is dit allemaal voor shit man, ik had dus gewoon dat abo al niet in moeten laten gaan... argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:48
el1zer schreef op 01 april 2004 @ 15:02:
[...]

wtf, wat is dit allemaal voor shit man, ik had dus gewoon dat abo al niet in moeten laten gaan... argh!
Op het verkeerde paard gegokt, netzoals ik. Volgende keer wordt het mooi weer 2call.nl, ik had ook eigenlijk beter moeten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal dan toch wel iets zijn met de bluetooth... Zolang ik er maar goed mee kan connecten met mijn eigen pc als ik een bluetooth dongle heb gekocht... En eventueel met wat andere telefoontjes van vrienden... En dan later nieuwe firmware er in doen en dan zal het verschil niets moeten zijn...

Jammerlijk genoeg kunnnen ze hem vandaag nog niet opsturen, moet eerst de formulieren per post sturen (kon niet per email)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site is weer terug online http://www.geocities.com/laenendavid

Staan een 8-tal foto's op, genomen met de 6230

Enjoy it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 15:23:
site is weer terug online http://www.geocities.com/laenendavid

Staan een 8-tal foto's op, genomen met de 6230

Enjoy it!
niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Klote, ik kan de boel bij 06 plaza niet meer stopzetten, maar dit is wel spijtig.
Al kunnen ze er bij 06 plaza weinig aan doen, nu dus nog weer minstens 2 weken wachten, t'is niet anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
Dat is zeker balen!!!
Lijkt me erg als je hem straks overal in de winkels ziet liggen zonder dat je hem zelf hebt, terwijl jij hem als een van de eerste besteld hebt!

MyCom heeft trouwens MMC cards (APACER) van 128 mb voor €39 en 256mb voor €69.
Niet duur lijkt me, maar ik hoop dat je ze in je 6230 kunt proberen in de winkel.
Is ook zonde als je 256mb koopt en die blijkt achteraf niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Ballooning schreef op 01 april 2004 @ 15:38:
Dat is zeker balen!!!
Lijkt me erg als je hem straks overal in de winkels ziet liggen zonder dat je hem zelf hebt, terwijl jij hem als een van de eerste besteld hebt!

MyCom heeft trouwens MMC cards (APACER) van 128 mb voor €39 en 256mb voor €69.
Niet duur lijkt me, maar ik hoop dat je ze in je 6230 kunt proberen in de winkel.
Is ook zonde als je 256mb koopt en die blijkt achteraf niet te werken.
denk dat als je dat vriendelijk vraagt je dat best kan testen hoor :d maak je iig wel de blits zeg je ja ik zoek geheugen, waarvoor meneer, voor mijn telefoon :P

MAIL
-----Oorspronkelijk bericht-----
Ik heb al om mij heen gehoord ( op het forum van GoT ) dat ze geleverd worden/zijn. Maar de meeste zijn in de kleur Graphite. Nu weet ik niet of jullie bij de eerste levering ook witte krijgen of alleen zwarte. Misschien dat er doordat er witte besteld zijn de levering langer duurt? Wat ik anders wil is dat als jullie ze binnenkrijgen en er geen witte bij zitten, mij ook gewoon een zwarte op kunnen sturen. Dat frontje is niet van levensbelang, dan koop ik over een tijd wel dat frontje maar begin volgende week zit ik ook zonder telefoon :) want ik heb mijn oude verkocht en dan geef ik die dus op de maandag.

Ik hoop echt dat jullie em vandaag binnenkrijgen dat zou perfect zijn, maar jullie kunnen er ook niets aan doen dat ze nog niet geleverd zijn en zullen denk ik ook wel graag de telefoontjes binnen willen krijgen!

Ik hoor wel weer van jullie

Met hele vriendelijke :P groeten,

Mark van Wolfswinkel
en de antwoord is
Beste heer van Wolfswinkel,

Helaas hebben wij venmorgen te horen gekregen dat de levering is uitgesteld tot week 17.

Dit geldt uiteraard voor alle shops, als andere partijen deze dan ook wel hebben dan kunnen dit absoluut geen originele Nederlandse versie zijn.

Helaas moeten wij dan ook nog even geduld hebben.

Met vriendelijke groet,

Sales Team
nu hij dit zegt... hij heeft opzich wel gelijk denk ik want degene die heb hebben hebben geen nederlandse taal erop toch? dus die hebben dan zoals hij zegt niet de originele nederlandse versie. ik zie het niet meteen negatief. want het zou goed kunnen dat ze met de nieuwe taalversie er fouten uitgehaald hebben? of zie ik dat niet goed :)

[ Voor 57% gewijzigd door orange.x op 01-04-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
Wel Nederlandse taal maar geen Nederlands boekje begreep ik..

Boekje? wat moet je met een boekje?? :P

Wel een overdreven slijmerig mailtje zeg, je zou haast denken dat je voorrang wilt bij het uitleveren van de eerste levering 6230's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballooning schreef op 01 april 2004 @ 15:59:
Wel Nederlandse taal maar geen Nederlands boekje begreep ik..

Boekje? wat moet je met een boekje?? :P

Wel een overdreven slijmerig mailtje zeg, je zou haast denken dat je voorrang wilt bij het uitleveren van de eerste levering 6230's ;)
Hahahaha, ik kon er gelukkig nog wel onder uit. En het nederlandse boekje heb ik al op pdf en al 10x doorgelezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net mailtje van 06plaza:

Beste heer,
Helaas hebben wij venmorgen te horen gekregen dat de levering is uitgesteld tot week 17.
Helaas moeten wij dan ook nog even geduld hebben.
Met vriendelijke groet,
Sales Team, 06plaza

Dus het lijkt erop dat ze afgetroefd zijn door GSMtrack.nl. De website met die kiekjes is bij mij nog steeds offline btw...

Wil wel graag de witte versie (deze heeft idd witte toetsen, anders is dit ook op te lossen met een frontje), dus ik wacht gewoon nog even, geduld is een schone zaak (NOT)...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.