Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:36:
[...]
De 7610 vind ik net zo lelijk (eigen mening)... De 6230 is JUIST zo populair omdat hij goede specificaties en veel extra's heeft en dat alles is een erg mooi, strak, zakelijk jasje. Ik vind het ook erg belangrijk dat de toetsen fijn en met 1 hand te bedienen zijn, daarom blijf ik toch bij de goede oude toetsindeling (netjes recht onder en naast elkaar).
Plus dat deze telefoon natuurlijk ook weer dikke vertraging op gaat lopen net als altijd zodat ie waarschijnlijk pas in december/januari in NL in de winkels ligt.
Plus dat hij mooi klein is...
je haalt de woorden uit mijn mond, je moet die dingen echt met een korrel zout nemen die planning, ik weet nog dat ik eeuh voor mijn stage, RUIM voor mijn stage de 6220 op inet zeg, en dat was dus nou september oktober (was nog mooi weer buiten

) en die moest en zou ik toen hebben, misschien wast nog wel voor de zomervakantie, en toen stond er geplanned, Q3, ja die is dus idd in Q1 uitgekomen, een half jaar later, zou me dus niets verbazen dat die 7610 ofzo echt niet in Q2 uit zal komen, sorry dat ik je dit vast moet meedelen
en ik zie dat die 7610 nog niet eens op de NL site staat, nou shake it gast

dat duurt dus zeker nog wel een half jaar voor die hier is!!
6230 rulet gewoon de pan uit

mensen die em hebben, ga eens foto's plaatsen

zodat ik die 2 weken nog vol kan houden

want het is in princiepe nog best lang, maargoed, als het dan eenmaal zo ver is, dan weet ik iig ook meteen dat mijn stage ( die saai is ) alweer een stuk gevorderd is
nog iets dan maar

ben nu toch bezig, ik denk dat het nog 2 weken duurt... omdat het dus misschien wel zo is dat deze hele lading teruggestuurd is... zou kunnen toch. en die toestellen in duitsland, ( oke dit wordt een lang verhaaltje

)
in finland worden die dingen ontworpen etc etc, en daar komen ze ook als 1e uit, logisch lijkt me. dan gaan ze de talen bijmaken, zodat ie wat verder verspreidt kan worden, nu kan het dus zo zijn, dat de telefoon die naar duitsland gestuurd is bijvoorbeeld prima is met de duitse gedoe, en geen fouten bevat. maar de nl versie die meegeleverd is, op die telefoon, kan misschien nog wel fouten bevatten, waarom zouden ze em dan nog niet in nl uitgeven ( juist die telefoon die ze naar duitsland sturen ) omdat ze weten dat er fouten in kunnen zitten, en die dus er eerst uit gaan werken. daarom kan het dus zijn dat de telefoon hier wat later uit komt, opzich toch wel redelijke beredenering? en misschien was die partij ook nog wel wat mis met de BT, je weet het niet, want ze zijn niet aangekomen, en misschien is er ook nog wel een meevaller dat ie in week 16 geleverd wordt, wie weet het nou eigenlijk 100% zeker!