Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
ik heb m net besteld via gsmtrack. Hoop ook dat er niet teveel fouten inzitten, en dat het menu verder gewoon hetzelfde is als de NL versie.

Kan later altijd nog een firmware update doen, hoewel de nokia store hier in maastricht weg is..

Verder hoop ik dan ook dat het leveringsprobleem via de NL leveranciers m zit in de vertaalde handleiding, want ik wil natuurlijk geen inferieure foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Hmmm .. Net gsmhuis gesproken wordt minimaal week 17 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-12-2007
Toetsjes zitten toch nooit bij frontjes?
Witte toesten en wit frontje vind ik teveel van het goeie..
Zou dan wel handig zijn als ik mn zwarte toetsjes in mn nieuw gekochte witte frontje kan stoppen.

'k Vind het wel apart, dat die leverancier van 06plaza eerst zegt, week 14 en het dan ineens toch nog maar 3 weken uitstelt...

[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:02
Ik kon hem krijgen bij de BelCompany in Sneek daar hadden ze er nog 1tje maar dan moest ik hem met T-Mobile abbonement nemen en dat wil ik niet.

Sommige BelCompany's hebben ze dus al wel!

BelCompany in Schagen gaat morgen bellen als ze op voorraad zijn met KPN abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwschors
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:46
Ik heb net een mail van Sitel.nl gehad waar ze mij konden vertellen dat hij pas in week 17 geleverd zou worden :'(...
Ook nog maar even met monditel gebeld, die schijnen echt plat gebeld te worden over de 6230. Maar hij wist niet precies hoeveel er binnen zouden komen, en hoeveel er besteld waren. maar hij wist wel dat ze ze zaterdag zouden hebben.
en als ze dan op zijn, wist hij niet hoe snel de volgende levering zou komen, duurt waarschijnlijk nog wel weer even, :'(...

zoals het er nu uit ziet, wordt het dus nog mooi even 2-3 weken wachten voor de meesten van ons... niet echt relaxed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SvdW

Door SvdW - Thursday 01 April 2004 16:04

Dus het lijkt erop dat ze afgetroefd zijn door GSMtrack.nl. De website met die kiekjes is bij mij nog steeds offline btw...
Probeer even als je op de site zit op ctrl+F5 te drukken dan zou die moeten refreshen EN up moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:02
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 16:25:
[...]

Probeer even als je op de site zit op ctrl+F5 te drukken dan zou die moeten refreshen EN up moeten zijn.
Bij mij blijft hij offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij blijftie ook offline :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij issie gewoon up net nog een mailtje naar ze gestuurd, met uitkomst uw mail is verstuurd.
Alleen nog geen reply gehad..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
volgens mij bedoelen sommige gsmtrack.nl en sommige de site van die belg met zn 6230 plaatjes :) verwarring alom.. agh, 't is 1 april.. kijk nergens meer van op..

Iemand al de Senseo Speed aangesloten? :P

[Asus P5W DH Deluxe][Intel Core 2 Duo E6600][Corsair TWIN2X2048-6400C4][MSI Geforce 7900 GTO 512 MB][Samsung Syncmaster 940BF][Coolermaster RealPower 550Watt][2x WD250GB Sata II][Logitech Z-2300][Logitech G5SE & G15][Windows XP Professional SP2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs, geduld of nie(tis is echt om een 'hartaanval' te krijgen)
1 april of niet, dit is weer zon fucking Nokia truck om mensen warm te krijgen en hem dan nog wat uit te stellen. Tis de laatste tijd altijd het zelfde met die k0t mannen

sry moest eraf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m!!! Morgen weten jullie of ie een MMC van 256 aan kan...
Blauwtand werkt prima, alleen wel errug langzaam.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
bluetooth in combinatie met pc(-dongle) neem ik aan?
Of heb je ook een pocket pc? (zo ja, de logische vraag; welk type)
Vraag me af of ie daar ook mee te pairen is, scheen nogal moeilijk (lees: niet) te gaan las ik ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth USB adapter, icm PC idd. Merk Conceptronic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behoorlijk wat mensen hier hebben hem al, maar niemand post foto's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Beste heer/ dame,

Helaas hebben wij vanmorgen het bericht gehad van de leveranciers dat de Nokia 6230 die deze week geleverd zou worden pas in week 17 geleverd wordt.
De levering schuift dus helaas alweer een paar weken op.

U bent dan wel zeker van een Origineel voor de Nederlandse markt bestemde Nokia 6230, met een Nederlandse handleiding, NL menu enz.

Uiteraard houden wij u op de hoogte over de levering. Wederom onze excuses, wij zijn echter afhankelijk van de Nederlandse leveranciers.

Met vriendelijke groet,

Sales Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duidelijk:
Beste heer/ dame,

Helaas hebben wij vanmorgen het bericht gehad van de leveranciers dat de Nokia 6230 die deze week geleverd zou worden pas in week 17 geleverd wordt.
De levering schuift dus helaas alweer een paar weken op.

U bent dan wel zeker van een Origineel voor de Nederlandse markt bestemde Nokia 6230, met een Nederlandse handleiding, NL menu enz.

Uiteraard houden wij u op de hoogte over de levering. Wederom onze excuses, wij zijn echter afhankelijk van de Nederlandse leveranciers.

Met vriendelijke groet,

Sales Team
jammer, maar t is niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 18:30:
duidelijk:

[...]

jammer, maar t is niet anders
dat zeg ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne gaat wel uit Duitsland komen maar er zit een nederlands menu in en is dus ook speciaal bestemd voor de Nederlandse markt want waarom zetten ze van nokia er anders een nederlands menu in, en dat boekie dat is lekker belangrijk. Ik kom er met een andere taal ook wel uit en ik heb gewoon volledige garantie, want die is in heel europa hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 2 en een halve week wachten dus. fijn is dat. mn abbo is allang verlopen.

misschien beter om het toch af te zeggen en het via gsm track te doen.....
(waarom niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Postbode is geweest, maar niemand thuis.. Dus ik moet nog 1 dag wachten en dan is het feest.. Kan iemand bevestigen dat de 6230 van GSMTrack.nl de nederlandse taal heeft (just to be sure)? En het boekje, als is ie grieks lekker boeiend..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 18:40:
nog 2 en een halve week wachten dus. fijn is dat. mn abbo is allang verlopen.

misschien beter om het toch af te zeggen en het via gsm track te doen.....
(waarom niet?)
ja als ik trug kon :) ik zou het wel weten, maar mijn abo is al eeuh 2 a 3 dagen in gegaan, dus voor mij is die optie er niet, en dan kan je achteraf altijd nog bij nokia centre je firm updaten :) dus als je nog kan :) maarja kweet niet zozeer hoeveel risico's er aan vast zitten, kijk dat er NL opzit zegt nog niet alles he. als je adobe photoshop in duitsland koopt, en je bent duitser kan je ook gewoon nl kiezen, dus misschien is dat ook een standaard functie ( waar doel je op mark ? )

nou dat als je wellicht die 6230 in turkije kan kopen je gewoon nl in kan stellen :), maar dat zou dan ook betekenen dat de nl versie al uit zo moeten zijn, en ook weer niet, want waarom zit er dan geen nl boekje bij... tis allemaal btje vaag, maargoed, ik MOET wachten, en ga nu pizza eten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
Boekje boeit niet.
Menu's zou jammer zijn (echter mijn 6310i staat nu ook altijd op Engels, gewoon omdat dat mooier staat).
Maar ik hoop wel dat er Nederlandse T9 op zit..
Anders moet ik de hele dikke van dale gaan toevoegen..

@ el1zer

Er is toch een mogelijkheid om abonnementen binnen zoveel tijd op te zeggen?
Ligt per provider anders, maar 2 dagen is nog nie zo lang

[ Voor 26% gewijzigd door Ballooning op 01-04-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF voor de lui die de 6230 al hebben......

Waar hebben jullie hem besteld???

website namen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gsmtrack.nl Faxen en binnen 2 dagen in huis.
Menu en boekje is allemaal nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.partsupplies.nl met abonnement verlenging van orange moest 104,00 euro bijbetalen. Als je een abo met gsm aankoopt heb je geen verzendkosten.
Goede deal dacht ik. Ze zullen ongetwijfeld misschien elders voordeliger zijn maar ik weet zeker dat ik hem heeeeeel snel ga krijgen. En niet wachten tot week 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb via gsm-track te horen gekregen dat er de komende weken (4 a 5) sowiezo GEEN witte 6230 geleverd gaan worden ...

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6230 vandaag binnen gekregen uit Duitsland. Heel simpel via eBay.
heb er totaal met verzendkosten 403 Euro voor betaald.
Met NL menu en bon zoals het hoort.

Hij bevalt me prima. Ik heb nog geen 256Mb Sim voor de 6230 maar zal hem morgen aan gaan schaffen.

Na zo'n dik uur er mee gespeelt te hebben ben ik vet tevreden! MP3 speler doet het prima, Radio is perfect, Mediaplayer doet het goed...ben dik tevreden!

Als iemand weet welk merk 256Mb Simm er in past dan lees ik dat graag.
Tot nu toe de Dane Elec? Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
Zit er een Nederlands woordenboek voor SMS (T9) in die telefoon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ziet er allemaal niet zo mooi meer uit. Ik twijfel nu een beetje wat ik zal doen: ik heb hem besteld bij 06plaza.nl, maar het contract gaat pas in op het moment van levering. Ik kan het dus nog annuleren en hem bijv. bij gsmtrack.nl bestellen. Maar dan gaan daar ook weer 2 dagen overheen (contract opsturen ed.) en ik heb geen idee hoeveel ze er nog hebben liggen... En dat die telefoons teruggehaald worden zal ook niet zonder rede zijn...

Enniewee: wat zouden jullie doen? De telefoon snel nu bij een winkel bestellen die er een paar op voorraad hebben of toch nog ff 2 weekjes wachten om de al dan niet verbeterde versie van 06plaza.nl te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:15:
Hmm, ziet er allemaal niet zo mooi meer uit. Ik twijfel nu een beetje wat ik zal doen: ik heb hem besteld bij 06plaza.nl, maar het contract gaat pas in op het moment van levering. Ik kan het dus nog annuleren en hem bijv. bij gsmtrack.nl bestellen. Maar dan gaan daar ook weer 2 dagen overheen (contract opsturen ed.) en ik heb geen idee hoeveel ze er nog hebben liggen... En dat die telefoons teruggehaald worden zal ook niet zonder rede zijn...

Enniewee: wat zouden jullie doen? De telefoon snel nu bij een winkel bestellen die er een paar op voorraad hebben of toch nog ff 2 weekjes wachten om de al dan niet verbeterde versie van 06plaza.nl te krijgen...
Ik heb zonet ook de bestelling bij 06plaza.nl geannuleerd. Heb gelijk de besteling bij GSMTrack.nl geplaatst, formulieren op de post gedaan. Nu sturen zij morgen het pakketje op en dan zal ik hem zaterdagmiddag ontvangen. Beter dan nog eens een maand wachten (wedden dat ie daarna nog een keer vertraagd wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ja, maar ik vraag me dus een beetje af waarom op het laatste moment (als er al enkele zendingen geplaatst zijn) de boel weer terug halen. Het kost ze iig toch weer centen lijkt me. Zou dat alleen om een firmware update gaan? Want dat kan je idd gewoon zelf later in een Nokia centre doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 19:30:
Hm, ja, maar ik vraag me dus een beetje af waarom op het laatste moment (als er al enkele zendingen geplaatst zijn) de boel weer terug halen. Het kost ze iig toch weer centen lijkt me. Zou dat alleen om een firmware update gaan? Want dat kan je idd gewoon zelf later in een Nokia centre doen...
Je kunt het als nokia toch simpelweg moreel gezien niet maken om artikelen te verkopen als ze niet 100% functioneren, ook al functioneert het 99,99%.
Is een beetje hetzelfde idee als dat een supermarkt niet kan maken om een bak ijs te verkopen als het 1 dag over datum is, ook al zal de consument er nooit iets van proeven.
Maar op het moment dat het een super lekker soort ijs is, doe ik hem toch graag in mijn winkelwagentje en dan neem ik het maar voor lief dat het theoretisch gezien 1dag over datum is. 8)

Moet je zeker als verkoper tegen de klant zeggen: "Deze telefoon werkt nog niet helemaal goed, maar het is wel een hele leuke hoor. 400 Euro aub. En je kunt trouwens ook de firmware later laten upgraden." :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Ballooning er zit een nederlandse t9 in het duitse model.

Ik vraag mezef af of dat terug halen!!!!! Geen 1 april grap is!!!! Of misschien begrijk ik het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Waarom zou dat terughalen een 1 aprilgrap zijn.. Mijn neef werkt bij KPN en die vertelde me dat het hem ook een keer was gebeurt dat ie een hele scheepslading gsm's moest laten terugsturen omdat er een verkeerde firmware in zat.. Koste een hoop geld een tijd zoals iedereen zal begrijpen. Ik begrijp nokia al1 niet dat ze niet gewoon een ruimere planning aanhouden en hem pas aankondigen als ie echt leverbaar is. Denk vooral dat ze het bij de belcompany erg leuk vinden dat ie al 4 weken inde folder staat en dat ze steeds nee moeten verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HET IS vandaag 1 april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
om hier ff een heerlijke off-topic discussie los te laten barsten.. De 7610 van nokia is nog nicer dan de 6230... En aangezien die voor het 2e kwartaal gepland staat is ie maybe nog wle eerder dan de 6230, nemen we toch allemaal die :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het toestel gebreken zou hebben , waarom wordt deze in Duitsland dan wel verkocht, daar willen ze zeker dat risico wel lopen?
En ik heb eerder in dit topic de verwachtte levertijd gezien van week 17 , volgens mij klopt dit aardig en krijgen ze in Duitsland de toestellen altijd eerder.
Is ietsje groter dan Nederland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nivvle schreef op 01 april 2004 @ 20:22:
om hier ff een heerlijke off-topic discussie los te laten barsten.. De 7610 van nokia is nog nicer dan de 6230... En aangezien die voor het 2e kwartaal gepland staat is ie maybe nog wle eerder dan de 6230, nemen we toch allemaal die :P
De 7610 vind ik net zo lelijk (eigen mening)... De 6230 is JUIST zo populair omdat hij goede specificaties en veel extra's heeft en dat alles is een erg mooi, strak, zakelijk jasje. Ik vind het ook erg belangrijk dat de toetsen fijn en met 1 hand te bedienen zijn, daarom blijf ik toch bij de goede oude toetsindeling (netjes recht onder en naast elkaar).

Plus dat deze telefoon natuurlijk ook weer dikke vertraging op gaat lopen net als altijd zodat ie waarschijnlijk pas in december/januari in NL in de winkels ligt.

Plus dat hij mooi klein is...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben een fiere bezitter van een 6230.Enfin dat dacht ik toch sinds verleden week vrijdag.

Laat mij duidelijk zijn dat ik een toestel heb aangekocht in Belgie.Ja, ook bij de handelaar die hierboven al eerder vermeld werd, met een Nederlands boekje inbegrepen.

Alles leek goed te werken totdat ik zaterdag-middag ontdekte dat ik wel sms kon sturen maar niet ontvangen.Terug kontakt opgenomen bij de handelaar en onmiddelijk nieuw toestel gehad.Maar ook nu is er nog steeds hetzelfde probleem bij het nieuwe toestel.

Ondertussen binnen gedaan bij een erkend verdeler van Nokia en deze gaat er nu een up-grade op doen.
Ben dus weer in blijde verwachting.

Nu is mijn vraag bij degenen die ook een toestel in hun bezit hebben.Is dit nieuw voor jullie of kunnen jullie ook geen berichten ontvangen???????

Kan ook geen IP-adres ingeven in het toestel.Voor de rest is het een fijn toestel als nu ook nog de problemen opgelost zijn , dan ben ik een tevreden nokia klant.

En anders............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan gewoon SMS'en ontvangen. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:36:
[...]

De 7610 vind ik net zo lelijk (eigen mening)... De 6230 is JUIST zo populair omdat hij goede specificaties en veel extra's heeft en dat alles is een erg mooi, strak, zakelijk jasje. Ik vind het ook erg belangrijk dat de toetsen fijn en met 1 hand te bedienen zijn, daarom blijf ik toch bij de goede oude toetsindeling (netjes recht onder en naast elkaar).

Plus dat deze telefoon natuurlijk ook weer dikke vertraging op gaat lopen net als altijd zodat ie waarschijnlijk pas in december/januari in NL in de winkels ligt.

Plus dat hij mooi klein is...
je haalt de woorden uit mijn mond, je moet die dingen echt met een korrel zout nemen die planning, ik weet nog dat ik eeuh voor mijn stage, RUIM voor mijn stage de 6220 op inet zeg, en dat was dus nou september oktober (was nog mooi weer buiten :)) en die moest en zou ik toen hebben, misschien wast nog wel voor de zomervakantie, en toen stond er geplanned, Q3, ja die is dus idd in Q1 uitgekomen, een half jaar later, zou me dus niets verbazen dat die 7610 ofzo echt niet in Q2 uit zal komen, sorry dat ik je dit vast moet meedelen :)

en ik zie dat die 7610 nog niet eens op de NL site staat, nou shake it gast :P dat duurt dus zeker nog wel een half jaar voor die hier is!!

6230 rulet gewoon de pan uit :) mensen die em hebben, ga eens foto's plaatsen :) zodat ik die 2 weken nog vol kan houden :P want het is in princiepe nog best lang, maargoed, als het dan eenmaal zo ver is, dan weet ik iig ook meteen dat mijn stage ( die saai is ) alweer een stuk gevorderd is :P

nog iets dan maar :) ben nu toch bezig, ik denk dat het nog 2 weken duurt... omdat het dus misschien wel zo is dat deze hele lading teruggestuurd is... zou kunnen toch. en die toestellen in duitsland, ( oke dit wordt een lang verhaaltje :) )

in finland worden die dingen ontworpen etc etc, en daar komen ze ook als 1e uit, logisch lijkt me. dan gaan ze de talen bijmaken, zodat ie wat verder verspreidt kan worden, nu kan het dus zo zijn, dat de telefoon die naar duitsland gestuurd is bijvoorbeeld prima is met de duitse gedoe, en geen fouten bevat. maar de nl versie die meegeleverd is, op die telefoon, kan misschien nog wel fouten bevatten, waarom zouden ze em dan nog niet in nl uitgeven ( juist die telefoon die ze naar duitsland sturen ) omdat ze weten dat er fouten in kunnen zitten, en die dus er eerst uit gaan werken. daarom kan het dus zijn dat de telefoon hier wat later uit komt, opzich toch wel redelijke beredenering? en misschien was die partij ook nog wel wat mis met de BT, je weet het niet, want ze zijn niet aangekomen, en misschien is er ook nog wel een meevaller dat ie in week 16 geleverd wordt, wie weet het nou eigenlijk 100% zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen met het ontvangen van sms. Na een upgrade van de software op mijn Tungsten T3 ben ik erin geslaagd om de Nokia 6230 zonder problemen te paren via bluetooth.

Als iemand weet heeft van een firmware upgrade, laat dan eens iets weten. Ik zou toch graag het probleem met de bellergroepen en het volume van de beltonen dat plotseling zeer stil afspeeld opgelost zien.

Exact twee dagen verder en mijn batterij is bijna leeg (nog 1 streepje over). Nu moet ik bekennen dat alle communicatie met mijn pc via infraroodpoort doe en dit verbruikt enorm. Bluetooth stond ook grotendeels af, nu juist eens 5 minuten uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat wij juist "geluk" (of gewoon pech) hebben met de 6230!
De software zal (volgens mij) van alle europese modellen gelijk zijn, misschien dat de een andere talen heeft dan de ander. Geen sms ontvangen of problemen met blue tooth is gewoon software gebonden, als de een het heeft (met diezelfde software versie) heeft de ander dat ook.
Dus de duitse 6230's zullen ook dit probleem hebben.

Welke software versies hebben de mensen die "de gelukkige zijn _/-\o_ ?"

Weet iemand al of de nokia service points de juiste/laatst software versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

heeft iemand al de 2call 6230 binnengehad?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, kan iemand s.v.p. een kiekje plaatsen van het toestel terwijl de fotoID van iemand verschijnt (dus als je gebeld wordt) want ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat via gsmhuis de boel ook pas in week 17 komt.
Naja, zo'n ramp is het ook niet, het is maar een GSM'metje, maar mijn Siemens S55 moet ik toch echt voor begin mei terugsturen (het bekende losse toetsen probleem), anders is de garantie verlopen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballooning schreef op 01 april 2004 @ 19:14:
Zit er een Nederlands woordenboek voor SMS (T9) in die telefoon???
Vast wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die dit toestel al hebben .... Het is inmiddels al een paar x voorbij gekomen, maar niemand heeft nog antwoord gegeven. Komt de foto van de beller nou 'groot' in beeld of verschijnt er een klein foto'tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 23:09:
Mensen die dit toestel al hebben .... Het is inmiddels al een paar x voorbij gekomen, maar niemand heeft nog antwoord gegeven. Komt de foto van de beller nou 'groot' in beeld of verschijnt er een klein foto'tje?
Ben ook erg benieuwd hiernaar... Het valt me trouwens wel op dat iedereen zodra ze de telefoon hebben, zich gelijk (haast) niet meer laten zien in dit topic. Pleazze beantwoord onze kleine vraagjes dan ff...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelling bij 2call is vandaag van status veranderd: er staat nu Afgehandeld en de bevestigingsmail is van 11:27 donderdagochtend :7
Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer xxxx ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden.
Pics en commentaar houden jullie uiteraard tegoed :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zo vrij geweest de foto's van silver79 even te mirroren:
(roep ff als je 't niet goed vindt!)

http://zooi.aogoclan.com/6230/default.asp

Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit overigens :7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:42:
Ook ik ben een fiere bezitter van een 6230.Enfin dat dacht ik toch sinds verleden week vrijdag.

Laat mij duidelijk zijn dat ik een toestel heb aangekocht in Belgie.Ja, ook bij de handelaar die hierboven al eerder vermeld werd, met een Nederlands boekje inbegrepen.

Alles leek goed te werken totdat ik zaterdag-middag ontdekte dat ik wel sms kon sturen maar niet ontvangen.Terug kontakt opgenomen bij de handelaar en onmiddelijk nieuw toestel gehad.Maar ook nu is er nog steeds hetzelfde probleem bij het nieuwe toestel.

Ondertussen binnen gedaan bij een erkend verdeler van Nokia en deze gaat er nu een up-grade op doen.
Ben dus weer in blijde verwachting.

Nu is mijn vraag bij degenen die ook een toestel in hun bezit hebben.Is dit nieuw voor jullie of kunnen jullie ook geen berichten ontvangen???????

Kan ook geen IP-adres ingeven in het toestel.Voor de rest is het een fijn toestel als nu ook nog de problemen opgelost zijn , dan ben ik een tevreden nokia klant.

En anders............
idem hier, gsm is naar nokia opgestuurd voor firmware upgrade, khoop dat het dan opgelost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballooning
Heb GSMTrack.nl het volgende gevraagd;
Geachte heer/mevrouw,

Bij uw concurrent 06plaza.nl vertellen ze dat hun de Nokia 6230 niet kunnen leveren omdat er nog geen Nederlandse versie beschikbaar is.
Dit zou op zn vroegst pas week 17 zijn.
Alle 6230’s die nu al verkocht worden zijn import modellen. Klopt dat?
En zo ja, wat houd het in, import modellen?
Ik las ergens dat er geen Nederlandse handleiding bij zit, maar ook dat de telefoon niet voorzien zou zijn van Nederlandse menu’s en Nederlandse T9.

Ik hoop dat u duidelijkheid kunt verschaffen.

Met vriendelijke groet,
Martijn
En het antwoord,
De modellen die wij leveren zijn eigen import, zogenaamde eurospec modellen. Deze toestellen hebben een NL menu, een NL t9 woordenboek alleen zit er een engelse handleiding bij. Voor de rest zit er dus helemaal geen verschil in.
Het eerder kunnen leveren feit komt dus puur omdat nederland al sinds jaar en dag achteraan op de nokia lijst van de te leveren landen staat. In italie, engeland, zwitserland, en inmiddels ook spaje bellen ze al enkele weken met dit toestel. Waarom ? Heel simpel, omdat de markt daar stukken groter is dan bij ons . . .

MvrGr
Dennis
GSMTrack.nl
Dé site van Nederland . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Dé site van Nederland . . . .
Die puntje doen het hem :{

Wel een vreemde en erg grote bug, geen sms kunnen ontvangen,

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrashOne schreef op 02 april 2004 @ 01:06:
[...]

Die puntje doen het hem :{

Wel een vreemde en erg grote bug, geen sms kunnen ontvangen,
hier geen problemen mee , met niks eigenlijk aan het toestel

3 dagen doet de batterij het , wel veel mee spelen smsen bellen enzo

ben nog steeds zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beller-ID (foto) ........ Groot of klein? Reageer hier is op please!!!!
Het is al zo vaak gevraagd .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 08:50:
ja ik ben ook wel benieuwd dat is tot nu toe nog de enige vraag die denk ik onbeantwoord is en vaak voorbij gekomen!

en @ geen-idee-meer-wie, maar het klopt wel ja, zodra ze de telefoon hebben boeit het ze niet emer en gaan weer door met hun leven Inclusief 6230, de vuile.... :) ik zou toch echt iedereen zo stikjaloers maken met me nieuwe speeltje ;) dus kom nou met plaatjes en dat soort gedoe, maak eens plaatje van de lucht ofzo, of leuke meiden op terras !! haha :)

en dat bellen met dat plaatje, ongetwijfeld weet iemand met die telefoon hoe dat zit!! ennuh, voor iedereen een goede leer voor de volgende x denk ik, gewoon een import nemen dus! argh, NL is vaak zo achter met die dingen.. neem films, muziek, telefoontjes dus... btje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 08:50:
ik ben vanvond vrij en ik hoop dat ik hem dan ook binnen hebt

ik zal dan ff testen dan voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook besteld bij 2call, nu maar hopen dat het errrruuuug snel zal gaan.
6230 gooi je mb's los en maak me gek!!! 8)7

Btw, iemand de phone al ontvangen die via 2call besteld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
ik vind het zo jammer he, je hoort nu alleen nog 2call en gsm track... 06plaza is eigenlijk gewoon van de baan geveegd, echt ik denk dat als ze die telefoons deze week hadden gehad ze echt helemaal top waren. de communicatie was gewoon perfect en de contracten alles goed geregeld, ook door waarschijnlijk 1 gozer. alleen dan die telefoons niet, waar het opzich eigenlijk echt om gaat... tis zuur maar je doet er niets aan!

trouwens, over dat plaatje... ik denk dat het er wel opzit, en groot ook.. mijn collega heeft de eeuh SonyEricsson T610 geloof ik, een iets ouder model dus, en daarbij is het ook gewoon een full screen plaatje wat ie zelf genomen heeft met ze telefoon. :) dus denk dat het er wel gewoon op zit heur

[ Voor 27% gewijzigd door orange.x op 02-04-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet helemaal waar www.partsupplies.nl laat ook van zich horen. Die krijgen hem vandaag als UPS meewerkt. En dan heb ik hem ook vandaag, zoja dan maak ik gelijk een paar fotootjes van het schermpje want die heb ik hier nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 09:19:
Niet helemaal waar www.partsupplies.nl laat ook van zich horen. Die krijgen hem vandaag als UPS meewerkt. En dan heb ik hem ook vandaag, zoja dan maak ik gelijk een paar fotootjes van het schermpje want die heb ik hier nog niet gezien.
toppie, ben je thuis dan ? relax

ik zit wel elke x te kijken als hier een dhl voorbij komt ( zo heet dat volgens mij :) ) en straks komt er eeuh nog een bezorgdienst... heheh best wel freaky van mezelf want ik weet dat ie er niet aankomt, maarja je wil zo graag he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neee ik hoef niet thuis te blijven , ik ga hem halen !! dus ik wordt alleen maar freeky van mijn telefoon.
wordt net gebeld denk YES!!!!!!!! helaas mijn zus met een of ander ongein 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gister zat te kijken om een nokia 6600, kwam ik opeens dit topic tegen. En meteen verkocht van de Nokia 6230. Na dat ik heb gebeld met de belcompany, die hem nog niet kon leveren... kwam ik op gsmtrack.nl. Hier heb ik mee gemaild en kreeg dit trg..

Dit stuurde ik :
Hallo,
ik ben er inmiddels na wat berekeningen al achter. T-Mobile 225 met T-Mobile 120 sms bundel.
Nu hoor ik op verschillende de forums dat de nokia 6230 weer terug is geroepen door de fabrikant Nokia. Hoe kan het dan dat u hem wel kunt leveren?
Nummerbehoud ben ik inmiddels ook achter, dit stond netjes op uw website.
Nu zou ik alleen nog willen weten waarom niemand de nokia kan leveren en u wel, misschien bestel ik hem vandaag dan nog wel.

Vriendelijke groet,

Binne-Louw Katsma
Teruggeroepen ?
Onzin, de import toestellen van Nokia uit engeland, italie, en zwitserland zijn al meer dan 3 weken te leveren, vandaar dat ik ze dus ook al bijna een week heb.
Gewoon de normale toestellen, met NL taal en een engelse handleiding.

Met vriendelijke groet,

Dennis
www.GSMtrack.nl
Denk wel dat ik hem bestel :) Lees nooit de handleidingen van dingen :+, dus engels maakt me niks uit.

Al mensen bij gsmtrack.nl besteld? ervaring?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Iemand al enig idee voor de 256mb kaartjes???

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Macer schreef op 02 april 2004 @ 10:17:
Iemand al enig idee voor de 256mb kaartjes???
of 512 :) want ik denk dat als je naar zon grote winkel gaat, mycom ofzo, en je vraagt of je dat zou mogen testen... als je daarna ook koopt naturlijk ;) maar als 512 mogelijk is, ( wel even prijs/mb berekenen ) dan is dat natuurlijk wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Niet online
Heeft iemand al geprobeerd via de infrarood poort mp3's en dergelijke over te zetten? Ben benieuwd hoe snel dit gaat namelijk.. Heb zelf ook een infrarood poort op de pc maar die staat op mijn kamer en kan ik dus pas maandag uitproberen..

Als het een beetje snel gaat hoef ik geen BT dongle te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga er maar niet van uit dat daar gang inzit.. IR is vrij langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:21

beerns

it is I, Leclerc

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 09:59:
lap text

[...]

[...]

lapje text.

Al mensen bij gsmtrack.nl besteld? ervaring?
Kijk, daar ben ik eigenlijk ook wel geinteresseerd in. Klopt het nou wat die knakker zegt (van gsmtrack) en zijn die toestellen gewoon okay, of zitten er toch bugs in en is het verstandiger om nog ff geduld te hebben?

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

trouwens.. kan je het geheugen ook gebruiken om Documenten op te slaan oid?

soort usb stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
DancePlaza schreef op 02 april 2004 @ 10:26:
trouwens.. kan je het geheugen ook gebruiken om Documenten op te slaan oid?

soort usb stick?
tuurlijk :) dat lijkt me ook wel logisch toch, tis een kaartje met geheugen, alsof je op een digitale camera geen word documenten kan zetten ofzo :) kan toch ook gewoon, accepteert nokia programma het niet, rename naar .mp3 et voila :)

[ Voor 3% gewijzigd door orange.x op 02-04-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
denkt sowieso dat het overladen van mp3's via infrarood en bluetooth een geduldige zaak wordt.. Heb hier gelukkig een card reader voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat er al mensen bij gsmtrack.nl hadden besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
StanTheMan schreef op 02 april 2004 @ 10:31:
denkt sowieso dat het overladen van mp3's via infrarood en bluetooth een geduldige zaak wordt.. Heb hier gelukkig een card reader voor.
ja ik zou geen id hebben hoe ik het op me kartje ging krijgen als ik geen printer had die een hele reeks aan kaartjes kwijt kan :) ideaal lijkt me :D tenzij het persee via een of ander programma moet, maar dat lijkt me niet. zit denk ik gewoon een indeling kwa mapjes op zon kaartje en als je je daar dan aan houdt komt et lijkt me allemaal prima in orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
@binne, ik krijg vandaag mijn telefoon van GSMTrack.nl.. Ligt te weachten op het postkantoor..

In ieder geval zijn ze 1 van de weinige shops die hem al hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, dan hoor ik graag jouw ervaring, dan ga ik m vanavond ook bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alvast bij dynabite een bluetooth dongle besteld met honderd meter bereik, kan gewoon beneden vanaf de bank contact maken met mijn computer...
Dus rustig filmpie kijken ofzo en ondertussen mp3'tjes uploaden op mijn telefoon... althans als gsmweb hem binnen krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 11:00:
Ik heb alvast bij dynabite een bluetooth dongle besteld met honderd meter bereik, kan gewoon beneden vanaf de bank contact maken met mijn computer...
Dus rustig filmpie kijken ofzo en ondertussen mp3'tjes uploaden op mijn telefoon... althans als gsmweb hem binnen krijgt...
kan de telefoon BT ding ook 100m dan?, geloof dat er tijd trug ook wat over stond dat dat niet het geval was, ik geloof iets van 10m ofzo... maarja je hebt vast niet mer dan 4 verdiepingen in je huis :) dus 10m is ook wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 11:00:
ik kan ook 2 sitecom 100 meter sticks ophalen vanavond bij iemand 35 euro voor beide :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 02 april 2004 @ 11:02:
[...]

ik kan ook 2 sitecom 100 meter sticks ophalen vanavond bij iemand 35 euro voor beide :D
Heb je dr nog 1tje voor mij dan die ik kan overkopen? Moet dr ook nog 1 hebben...
Krijg morgenmiddag btw ook mn telefoon binnen van gsmtrack.nl als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 02 april 2004 @ 11:02:
[...]

kan de telefoon BT ding ook 100m dan?, geloof dat er tijd trug ook wat over stond dat dat niet het geval was, ik geloof iets van 10m ofzo... maarja je hebt vast niet mer dan 4 verdiepingen in je huis :) dus 10m is ook wel te doen
Zolang de dongle een bereik van 100 meter heeft kan je telefoon een bereik hebben van 2 meter ofzo!
Het nadeel van dongle's die een bereik van 10 meter hebben is dat die signalen dan minder goed door de muur heen gaan, minder sterk dus!

ps 35 euries voor 2 is een goeie prijs!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor heel veel over gsmtrack, maar heeft iemand hem al binnen die hem via 2call heeft besteld?
Heb hem nl daar besteld gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth gaat met ongeveer 80-100Kbyte/seconde, dus een grote MMC en een cardreader lijkt me een goed idee; vooral omdat die MMC als 't "goed" is onder de batterij zit :/

Ik ga zelf denk ik voor een 256 meg MMC omdat ik een 512 qua prijs/prestatie niet prettig geprijsd vind. Mocht er iemand een dealer weten die de 512 kaartjes voor rond de 100-120E verkoopt, houd ik me aanbevolen.

Overigens (omdat ik de foon nog niet heb): hebben er al meer mensen getest met 256Mbyte+ MMCs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de 6600 bluetooth verbinding?
De dongle die ik heb kan 1mb per sec aan.... maar hoe snel is de nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 2call zijn de door de voorraad heen, net mee gebeld. Ze krijgen ze misschien woensdag weer binnen. Je kan ze een mailtje sturen met de vraag of ze jou mailen zodra hij binnen is. Dit is handiger dan nu al je abo in laten gaan, want dan krijg je misschien van die "el1zer-problematiek-frustratie" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 11:38:
Bij 2call zijn de door de voorraad heen, net mee gebeld. Ze krijgen ze misschien woensdag weer binnen. Je kan ze een mailtje sturen met de vraag of ze jou mailen zodra hij binnen is. Dit is handiger dan nu al je abo in laten gaan, want dan krijg je misschien van die "el1zer-problematiek-frustratie" ;)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze topic gaat de soms in een keer zo hard, als je een halve dag niet kijkt moet je gelijk allemaal herhaalde vragen lezen.

Ik wacht wel tot hij in de fysieke winkel te krijgen is, weet ik zeker of hij 'goed' (lees: bugvrij) is. Geduld is een schone zaak, bovendien wil ik misschien tegen die tijd wel een ander toestel. Ik begin een beetje te twijfelen aan dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld stinkt ;) Op een gegeven moment moeten bepaalde behoeftes gewoon bevredigd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 20:58:
Na een upgrade van de software op mijn Tungsten T3 ben ik erin geslaagd om de Nokia 6230 zonder problemen te paren via bluetooth.
Welke upgrade is dat?

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Nou ik blijf lekker wachten totdat mn 6230je geleverd wordt :) Als het goed is vandaag... 2call.nl

laat wel weten als ik m echt binnenheb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weppe schreef op 02 april 2004 @ 10:22:
Heeft iemand al geprobeerd via de infrarood poort mp3's en dergelijke over te zetten? Ben benieuwd hoe snel dit gaat namelijk.. Heb zelf ook een infrarood poort op de pc maar die staat op mijn kamer en kan ik dus pas maandag uitproberen..

Als het een beetje snel gaat hoef ik geen BT dongle te kopen!
Ik heb 1 mp3 nummer overgezet via de infraroodpoort en zeker geen aanrader. Maximumsnelheid die telefoon gebruikt is 126.8bps (of iets daaromtrent). Nog afgezien van het feit dat de batterij wel zeer snel leegtrekt bij constant gebruik van de infraroodpoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

el1zer schreef op 01 april 2004 @ 20:47:
[...]

knip...blaat...
en ik zie dat die 7610 nog niet eens op de NL site staat, nou shake it gast :P dat duurt dus zeker nog wel een half jaar voor die hier is!!
....knip....blaa....
www.nokia.nl

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon op de website van Palm de laatste Phonelinkdrivers afgehaald en dan geen problemen meer om de bluetoothconnectie tot stand te brengen. Slaag er moeiteloos in om de fotootjes van de telefoon door te sturen naar mijn Palm.
Je moet wel geduldig zijn, tijdens het verzenden "bevriest" de telefoon en je hebt geen statusvoortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
nou dat is dan ook sinds vandaag erop gezet zeg ! margoed, dan nog ;) de 6230 staat er ook al een hele tijd op en die wordt pas deze week geleverd!

daarbij het feit dat dat ding er gewoon neit uitziet, gelukkig verschillen de smaken :)

[ Voor 15% gewijzigd door orange.x op 02-04-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mijne net besteld bij gsmtrack :D
Maandag even de papieren faxen en dan geduldig afwachten tot ze hem bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 02 april 2004 @ 08:56:
[...]

ja ik ben ook wel benieuwd dat is tot nu toe nog de enige vraag die denk ik onbeantwoord is en vaak voorbij gekomen!

en dat bellen met dat plaatje, ongetwijfeld weet iemand met die telefoon hoe dat zit!! ennuh, voor iedereen een goede leer voor de volgende x denk ik, gewoon een import nemen dus! argh, NL is vaak zo achter met die dingen.. neem films, muziek, telefoontjes dus... btje jammer!
Geen idee hoe het bellen met een plaatje met voorgaande modellen ging, maar met de 6230 verschijnt het plaatje bij mij rechtsvanonder in het scherm en neemt (denk ik) ong. 1/4 van het scherm in beslag. Ik moest heel snel kijken, want op mijn werk momenteel en mijn batterij is natuurlijk juist plat en de lader thuis vergeten...sigh
De batterij heeft het dus 2.5 dag uitgehouden, maar wel zeer veel gespeeld. Vermoed bij normaal gebruik toch een dag of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heeft de 6230 ook intern geheugen, of alleen het geheugen van de MMC??
Want als er geen intern geheugen is zal hij alle adressen ook opslaan op de MMC en kan je dus niet zo makkelijk wisselen tussen MMC kaartjes voor MP3 enzo..

Heb net een 256mb kaartje gehaald bij Mycom met een cardreader. Ging voor de 128mb maar die hadden ze niet, dus maar de gok genomen voor 256mb. Mocht ie niet werken ruil ik hem volgende week wel weer om voor 128mb en blue tooth dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-04 23:19

e1f

8 mb intern geheugen...

(startpost...)

[ Voor 29% gewijzigd door e1f op 02-04-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
excuus.... Had eerst even moeten kijken..

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.