Geachte mevrouw, mijnheer,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Als u dit probleem heeft kunt u het beste een nieuwe versie van Microsoft Internet Explorer downloaden. De nieuwste versie van Explorer vindt u op onze softwarepagina via
http://web.wanadoo.nl/wan...ces_software-30411-1.html.
U kunt dit probleem ook oplossen door een aanpassing te doen in het 'registry' van Windows. Wij wijzen u erop dat zo'n wijziging ernstig consequenties kan hebben voor het functioneren van uw computer. Als u geen ervaring heeft met het wijzigen van uw 'registry' adviseren wij u dan ook de volgende handelingen niet uit te voeren. Om uw 'registry' aan te passen: Ga naar het startmenu en kies voor 'Uitvoeren'. Type in: "regsvr32.exe urlmon.dll" en klik op 'OK'.
!!! In het geval van onvoldoende informatie:
Helaas beschikken wij op dit moment over onvoldoende informatie om uw vraag
te kunnen beantwoorden. Om u beter van dienst te kunnen zijn, raden wij u aan
om ons terug te mailen met de volgende gegevens:
- Wat zijn uw klantnummer en uw gebruikersnaam?
- Welk besturingssysteem (Windows 98, ME, 2000, XP, MAC, etc) gebruikt u?
- Gebruikt u een firewall programma? Zo ja, welke?
- Gebruikt u een Antivirus programma? Zo ja, welke?
- Krijgt u een foutmelding, foutcode en/of foutnummer? Zo ja, welke?
- Welke browser gebruikt u? (bijvoorbeeld Internet Explorer, Netscape, Opera, Mozilla)
- Welke versie van deze browser gebruikt u? (te vinden in het menu `Help¿ onder `About Internet Explorer¿)
- Welk e-mailprogramma gebruikt u (Outlook, Outlook Express, etc) en welke versie?
- Welk type computer heeft u?
- Welke pagina¿s kunt u niet openen?
Met vriendelijke groet,
Wanadoo Helpdesk
TRACKING NUMBER: [...]
-----Original Message-----
From: [...]
Sent: 16 Mar 04 15:21:30
To: help@wanadoo.nl
Cc:
Subject: ftp-homepage
Subject: ftp-homepage
Naam: Joris Talma
E-mailadres: [...]
Gebruikersnaam: [...]
Abonnementtype: Geen
Besturingsysteem: windowsXP
Vraag: Bij het opvragen van een niet-bestaande website wordt ik doorgestuurd naar de wanadoo zoekpagina. Graag verneem ik van u hoe ik dit weer kan herstellen. Wij maken gebruik van een euronet anytime-abonnement