Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008

• MaStar
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 14:36
MaStar schreef:
[...]Als iemand een keer bij daydeal bestelt (holleboomer ofsow), , zeg het me dan, dan kan diegene het voor mij erbij bestellen en stort ik het geld (dat ik dan gekocht heb) gewoon op diegene z'n bankrekening...:)

ik snap gewoon die betalingsmogelijkheden allemaal niet, paypal, en die andere...gewoon hoe je moet betalen laat maar zeggen....
S.O.C.O.O.L schreef op 18 maart 2004 @ 15:22:
[...]

Ja misschien is dat een goed idee, kunnen we een inkoopactie organiseren ofzo bij daydeal (Of mochten we over inkoopacties ook niet meer praten hier?)
Dit lijkt me een uitstekend idee!! Wie kan en wil dit organiseren. Ik zelf zou het wel willen, maar weet niet hoe alles werkt, en doe het daarom liever niet....

Dus wie wilt, meldt het hier graag :)...je kan nooit geld verliezen, want we maken gewoon eerst geld over, en dan bestel je pas....:*)

't zou iig mooi zijn als iemand dit zou willen doen....(kunnen we ook eventuele verzendkosten delen)

• Mad_Demon
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-12 15:34

Mad_Demon

de dokter

Het werkt Chaser, krijg wel een hoop errors. Even spelen :)

Oke, te vroeg gejuigd, ik kan helemaal geen data van mijn telefoon lezen. Alleen de clock kan met de pc gesynced worden :+

[Voor 53% gewijzigd door Mad_Demon op 18-03-2004 16:20]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• visboer32
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02-12 23:04
Hier ff iets duidelijkere foto's, je ziet ook dat de ontvangst net zo goed is

http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/moto1.jpg
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/moto2.jpg
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/moto3.jpg

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• Tha_Nelis
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 27-03-2004

Tha_Nelis

V525 Rulez

Na veel kloten ben ik alleen maar verder achteruit gegaan |:( :?

Als ik nu MPT open herkent hij mijn gsm en heeft verbinding, maar als ik nu Multimedia Center open kan hij mijn telefoon niet uitlezen (denk ik, want zandloper blijft constant lopen en applicatie loopt niet vast)....

Duz wat nu weer....

EN BTW IK LEES IN DE VORIGE TOPICS NIETS OVER MSS :?

Grtz

AMD-Athlon XP 2400+ || ATI Radeon 9600 256DDR || 512MB DDR || 80GB Seagate || A-open 16x DVD || MSI DVD-RW 8MB || Full Modded System :)

• Paul NGC
  • Laatst online: 17-11-2015

Paul NGC

SSBM KING

Dat had ik met mijn GSM ook en me serieele data kabel
Kga nu een usb kabel kopen
komt maandag bij een turkenshop

• AP3X
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Afgelopen vrijdag nacht mijn accu opgeladen.
Heb nu nog 1 streepje dus vannacht gaat ie maar weer aan de lader ;)
Wie nu nog durft te beweren dat de firmware update niet zorgt voor
een langere standby tijd die doe ik wat aan :p

p.s. ben ik nu de nieuwe record houder? :+

• Japser24
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-05-2008
Chaser2600 schreef op 18 maart 2004 @ 16:37:
Afgelopen vrijdag nacht mijn accu opgeladen.
Heb nu nog 1 streepje dus vannacht gaat ie maar weer aan de lader ;)
Wie nu nog durft te beweren dat de firmware update niet zorgt voor
een langere standby tijd die doe ik wat aan :p

p.s. ben ik nu de nieuwe record houder? :+
denk het niet, ik heb nog de gewone firmware en de mijne is vrijdagmiddag opgeladen en heb nog 2 streepjes nu dus..

• k5052
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:30
haha , je bent niet recordhouder hoor , tis me vandaag gelukt om voor de 1ste keer 8 dagen te gebruiken zonder oplader :)

ff ontopic: weet iemand hoe je webprofielen kunt verwijderen die gelockt zijn?
khad wel gelezen over PSt maarja , daarmee kan ik het niet vinden

@visboer , waar heb jij hem gehaald? deze week naar a'dam misschien weet iemand daar een winkel die phone accesoires verkoopt?

[Voor 20% gewijzigd door k5052 op 18-03-2004 16:54]

• visboer32
kenny89 schreef op 18 maart 2004 @ 16:53:
@visboer , waar heb jij hem gehaald? deze week naar a'dam misschien weet iemand daar een winkel die phone accesoires verkoopt?
Gewoon de V3690 antenne besteld bij stuntprijzen.net. Kost 4,50 en wordt ie ook nog aan de deur afgeleverd. :) Je moet wel ietsje tweaken voor die goed past, maar dan heb je ook lekker goedkoop een goede kleine antenne.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• MaStar
---> Maar wat vinden jullie hiervan:

[rml]Idee over inkopen daydeal[/rml]

dus samen inkopen (moet je mijn post maar ff die post lezen = op link klikken)....

[Voor 22% gewijzigd door MaStar op 18-03-2004 17:03]

• Nanax
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:18

Nanax

Ik ben sjaak niet

mag ik er even op wijzen dat die inkoopacties niet mogen op got.

Daar hebben we een goede site voor. www.inkoopactie.net

offtopic:
Nanax heeft er toch nog een weten te krijgen.. :Y) :*)

[Voor 3% gewijzigd door Nanax op 18-03-2004 17:21]

• silver_bullet
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 28-03-2009
zit net eens te kijken op marktplaats.nl
Echt niet normaal wat sommige mensen over hebben voor dat toestelletje.

Sommige mensen hebben er gewoon €180 voor over.. }:O

hoe gek ben je dan maar. :X

[Voor 9% gewijzigd door silver_bullet op 18-03-2004 17:24]

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
weet iemand hoe het komt dat mijn totale ruimte telkens meer achteruit gaat
ik heb nu: vrij: 407 kb
gebruikt: 3579 kb
totaal: 3986 kb

en ik weet zeker dat totaal in het begin zo'n 5300 kb was

ik dacht eerst nog dat spelletjes niet bij gebruikt werden geteld, maar dat die het totaal juist omlaag haalden, maar die gaan gewoon van vrij af. Wie kan het mij uitleggen?

en o ja, op onverklaarbare wijze doet mijn bluetooth het sinds gisteren...

• mic_forever
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-11-2011
silver_bullet schreef op 18 maart 2004 @ 17:23:
zit net eens te kijken op marktplaats.nl
Echt niet normaal wat sommige mensen over hebben voor dat toestelletje.

Sommige mensen hebben er gewoon €180 voor over.. }:O

hoe gek ben je dan maar. :X
Valt wel mee hoor.
De telefoon is rond de 400euro los
En met de actie komt hij al nergens meer binnen(gister laatste in rdam)
dus.. zoveel is 180 danniet;)

@rjong, wat deed het dat niet ?

[Voor 4% gewijzigd door mic_forever op 18-03-2004 17:30]

amd rulezz

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@ silver bullet dat had ik er ook niet voor over. ik heb hem met beltegoed voor 140. dat valt zwaar mee

• rjongen
mic_forever schreef op 18 maart 2004 @ 17:30:
[...]

@rjongen, wat deed het dat niet ?
kijk maar vanaf pagina 30. na installatie deed ie het 1 keer goed, en toen deed ie het daarna niet meer en gisteravond in een keer weer wel.
Maar weet iemand nou hoe dat zit met mijn geheugenvermindering?

• S.O.C.O.O.L
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 17:26:
weet iemand hoe het komt dat mijn totale ruimte telkens meer achteruit gaat
ik heb nu: vrij: 407 kb
gebruikt: 3579 kb
totaal: 3986 kb

en ik weet zeker dat totaal in het begin zo'n 5300 kb was

ik dacht eerst nog dat spelletjes niet bij gebruikt werden geteld, maar dat die het totaal juist omlaag haalden, maar die gaan gewoon van vrij af. Wie kan het mij uitleggen?

en o ja, op onverklaarbare wijze doet mijn bluetooth het sinds gisteren...
Spelletjes zijn juist de oorzaak dat je totale geheugen achteruit gaat, verwijder maar eens een spelletje en zet je telefoon ff uit en weer aan.

Inkoopactie organiseren heb ik helaas geen tijd voor...... :'( Misschien dat iemand anders het wil doen???
Misschien kunnen we ook nog wel extra korting krijgen als we veel bestellen........zou wel leuk zijn :P

[Voor 9% gewijzigd door S.O.C.O.O.L op 18-03-2004 17:44]

• rjongen
ja, je hebt gelijk. YES
dus alleen als ik spelletjes verwijder kan ik aan een hoge totale tuimte komen...

Inkoopactie wil ik wel doen hoor...

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 17:45:
ja, je hebt gelijk. YES
dus alleen als ik spelletjes verwijder kan ik aan een hoge totale tuimte komen...

Inkoopactie wil ik wel doen hoor...
Ja en als je de standaardplaatjes verwijdert krijg je meer geheugen.....

Cool als je een inkoopactie wil organiseren, ik zou zeggen neem eens contact op met daydeal of we nog wat extra korting kunnen krijgen en begin dan met een animocheck....... ;)

[Voor 9% gewijzigd door S.O.C.O.O.L op 18-03-2004 17:49]

• Bent
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-11 15:37
huh, kun je eigenlijk wel met die mobiel hardcore muziek en gothic pics ontvangen van je computer??? bestaat er eigenlijk al zoiets voor als een draadje waarmee je je mobiel met je computer kan aansluiten ofzo.
ik moet namelijk op de vaagste momenten hardcore muziek en gothic plaatjes kijken zie je

• rjongen
Overkill1 schreef op 18 maart 2004 @ 17:49:
huh, kun je eigenlijk wel met die mobiel hardcore muziek en gothic pics ontvangen van je computer??? bestaat er eigenlijk al zoiets voor als een draaidje waarmee je je mobiel met je computer kan aansluiten ofzo.
ik moet namelijk om de vaagste momenten hardcore muziek en gothic plaatjes kijken zie je
?WTF? bedoel je heel misschien bluetooth of een data kabeltje
?

• silver_bullet
  • Laatst online: 28-03-2009
mic_forever schreef op 18 maart 2004 @ 17:30:
[...]

Valt wel mee hoor.
De telefoon is rond de 400euro los
En met de actie komt hij al nergens meer binnen(gister laatste in rdam)
dus.. zoveel is 180 danniet;)

@rjong, wat deed het dat niet ?
wie er € 400 voor over mag em gelijk van me kopen 8)
simlock vrij en v525@v600 :)

• Repeat
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020
Weet iemand wat ik fout heb bij m'n email (niet vodafone, maar gewoon m'n demon mail account die ik ook op m'n pc gebruik) :? Hij blijft hangen bij "verbinden met server"

ISP-Instellingen: GPRS
Email provider: eigen profiel
Protocol: pop3
Gebruikers-ID: gebruikersnaam demon
wachtwoord: ********
Uitgaande mailserver: post.demon.nl
verzendpoort: 25
inkomende mailserver: pop3.demon.nl
ontvangstpoort: 110
retouradres: mijnemail
naam: mijnnaam
legen: niet
opslaan op server: ja
notificatie: aan
controle nieuwe berichten: geen
velden verbergen:
autom. handtekening:
beveiliging:
grootte beperking: 65535

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• Dude86
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 05-12 17:33
Was het niet zo dat je een tijdje geleden je op een lijst van Vodafone Citypoint kon worden gezet en dat je dan gebeld werd wanneer je telefoon binnenkwam?
Ik hoor daar nu niks meer over, kan dat niet meer ofzo?

• dolby
  • Niet online
Repeat schreef op 18 maart 2004 @ 18:01:
Weet iemand wat ik fout heb bij m'n email (niet vodafone, maar gewoon m'n demon mail account die ik ook op m'n pc gebruik) :? Hij blijft hangen bij "verbinden met server"

I
Verzenden zal zowiezo niet gaan omdat je alleen mail kunt versturen als je verbonden bent via Demon, dit ivm spam relay.
Volgens mij heeft Vodafone de mail functie van het toestel geblokkeert zodat je gedwongen bent live mail te gebruiken :|
Ik heb nog steeds geen gebruik van vodafone mail adres kunnen maken.

[Voor 30% gewijzigd door dolby op 18-03-2004 18:11]

• rjongen
een vriend van mij heeft hem gister nog weten te bemachtigen, maar nu willen wij samen spelletjes spelen. kan dat? dat je via bluetooth multiplayer spelletjes speelt? en zijn er uberhaupt wel van dat soort multiplayer spelletjes?

http://www.vodafoneshop.d...330&Artikel_Daten_ID=2477 ---> De duitse Vodafone heeft nog wel v525-jes, zij vragen maar 29 euro (!!!), mijn duits is niet zo goed, maar als het is wat ik denk, dan koop ik er een stuk of 5 die ik dan verkoop op marktplaats voor 180 euro (!!!)

even over die inkoopactie bij daydeal: zeg maar wat je wilt, en mail dat naar ragnar _ jongen @hotm....

[Voor 66% gewijzigd door rjongen op 18-03-2004 18:33]

• rjongen
...

[Voor 200% gewijzigd door rjongen op 18-03-2004 18:32]

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 18:12:
een vriend van mij heeft hem gister nog weten te bemachtigen, maar nu willen wij samen spelletjes spelen. kan dat? dat je via bluetooth multiplayer spelletjes speelt? en zijn er uberhaupt wel van dat soort multiplayer spelletjes?

http://www.vodafoneshop.d...330&Artikel_Daten_ID=2477 ---> De duitse Vodafone heeft nog wel v525-jes, zij vragen maar 29 euro (!!!), mijn duits is niet zo goed, maar als het is wat ik denk, dan koop ik er een stuk of 5 die ik dan verkoop op marktplaats voor 180 euro (!!!)

even over die inkoopactie bij daydeal: zeg maar wat je wilt, en mail dat naar ragnar _ jongen @hotm....
Is t nie makkelijker om een inkoopactie bij www.inkoopacties.net te maken? Scheelt heel wat geregel met betalingen en verzendingen......T is maar een tip :*)

• rjongen
S.O.C.O.O.L schreef op 18 maart 2004 @ 18:36:
[...]

Is t nie makkelijker om een inkoopactie bij www.inkoopacties.net te maken? Scheelt heel wat geregel met betalingen en verzendingen......T is maar een tip :*)
zat ik ook al te kijken, maar dan moet iedereen eerst aanmelden daaro...

• BurningDog
  • Niet online
...

Lieferung nur innerhalb Deutschlands.

Gaat denk niet door. Bovendien:
*Gilt bei gleichzeitigem Abschluss eines Vodafone-Kundenvertrags mit 24-monatiger Laufzeit, einmal. Anschlusspreis von 24,95 EUR, monatl.Basispreis (Vodafone-Sun: 4,95 EUR zzgl. 5 EUR monatl. Mindestumsatz, Vodafone-SunSpecial: 14,95 EUR monatl. Mindestumsatz, Vodafone-Fun, -Classic und -Premium: 9,95 EUR - 32,95 EUR), weitere tarif-und nutzungsabhängige Entgelte (z.B. für nationale Standardgespräche:0,09 - 0,79 EUR/Min.). Mindestumsatz wird angerechnet auf nationaleVerbindungen, außer SMS und Sondernummern.

Dus is sowieso met abbo als ik t zo lees, voor 2 jaar
:)

Core 2 Duo E6600 - P5B Deluxe - 2x1GB PC5300

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 18:37:
[...]

zat ik ook al te kijken, maar dan moet iedereen eerst aanmelden daaro...
Ja dat is wel weer irritant, maar een inkoopactie via het GoT forum hier mag niet helemaal

• rjongen
S.O.C.O.O.L schreef op 18 maart 2004 @ 18:46:
[...]

Ja dat is wel weer irritant, maar een inkoopactie via het GoT forum hier mag niet helemaal
dus doen we het via mijn hotmail/ msn

• nero355
  • Laatst online: 19:08

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

intoxicated heeft dit uitgezocht en het blijkt niet te kunnen omdat die Java "Engine" zeg maar die er in zit dat niet ondersteund ;)

Vroeg ik ook in het vorige Topic !!! Ze mogen best wel de belangrijke dingen zoals deze in de FAQ gooien @ Startpost vind ik :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 18:48:
[...]

dus doen we het via mijn hotmail/ msn
Ja ok daar heb ik geen problemen mee, t wordt misschien veel mailen en msnen maar goed, ik zal alvast ff gaan kijken of ik wat ga bestellen....

• BonBon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Even een opmerking over het foto-album :

ik zie dat er toch verschil zit in de kwaliteit vd foto's. bijv de foto met het witte hondje is vrij scherp, terwijl mijn foto's aan de rand wazig worden (legertruck en witte Amerikaanse auto).

- en die foto's van die 525 met andere covers horen er eigenlijk niet in thuis :P .
het gaat erom foto's te plaatsen die MET de 525 zijn gemaakt. ;)

• Flapmo
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 06-12 19:55

Flapmo

and back is gigi!

Hm, kan er nu 1 krijgen voor 100euro. Lijkt me als ik dit zo doorlees zeer de moeite waard. Ik zit eigenlijk nog met 2 vraagjes:

1. Ik las 4 regels tekst bij het binnenschermpje, dit is redelijk weinig in vergelijking met andere nieuwe foontjes (die hebben 6-7)? Al heeft de nokia er dan weer 5.
2. Camera kwaliteit schijnt goed te zijn, ik zag wat foto's hieri nhet topic, iemand die zijn mening hierover kan geven?

En als 3e:
Is het de moeite waard? De afmetingen zijn redelijk groot, maar aan de andere kant, dichtgeklapt is hij net zo groot als een Siemens ST55. Is hij het waard of kan je toch beter iets meer uitgeven als je het geld wel hebt? (wil dus eigenlijk niet al te veel uitgeven aan telefoon, zou het eventueel wel hebben als het ECHT nodig is, normaal gebruik).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• thaschobbejak
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06-06-2004

thaschobbejak

hello moto

Flapmo schreef op 18 maart 2004 @ 19:05:
Hm, kan er nu 1 krijgen voor 100euro. Lijkt me als ik dit zo doorlees zeer de moeite waard. Ik zit eigenlijk nog met 2 vraagjes:

1. Ik las 4 regels tekst bij het binnenschermpje, dit is redelijk weinig in vergelijking met andere nieuwe foontjes (die hebben 6-7)? Al heeft de nokia er dan weer 5.
2. Camera kwaliteit schijnt goed te zijn, ik zag wat foto's hieri nhet topic, iemand die zijn mening hierover kan geven?

En als 3e:
Is het de moeite waard? De afmetingen zijn redelijk groot, maar aan de andere kant, dichtgeklapt is hij net zo groot als een Siemens ST55. Is hij het waard of kan je toch beter iets meer uitgeven als je het geld wel hebt? (wil dus eigenlijk niet al te veel uitgeven aan telefoon, zou het eventueel wel hebben als het ECHT nodig is, normaal gebruik).
1: eventellen :P 1 service lijn, 9 tekstregels en 1 softkey regel als ik dat zo moet doen

2: fotos zijn vaak goed maar waar ik me soms aan irriteer is dat hij 2 fotos maakt, waarschijnlijk eerst een tumbnail voor in mijn afbeeldingen en dan de echte grote foto. het kan dus zijn dat het er op de tumbnail goed uiziet en niet bewogen en dan bekijk je de echte foto en is ie opeens heel anders en of bewogen maar dit is maar 1 op de 10 keer ofzo. wel jammer.

3: hij is helemaal niet zo groot, zelfs uitgeklapt niet voor een openklapbare, bijna evengroot als e700 maar veel kleiner als zon nec ding (duh }) ). verder is hij echt de moeite waard!

nog even: ik zal wel een mini-antenne kopen, ga ik ook doen want die er standaart bij zit ziet er een beetje nep uit en best groot

[Voor 5% gewijzigd door thaschobbejak op 18-03-2004 19:16]

heb een v525 :D

• H3iN914
  • Laatst online: 24-09-2006
Voor zo'n inkoopactie is denk ik wel animo, iig van mijn kant (frontje :)) maar als iemand het zou willen regelen, laat het ons horen! (kan makkleijk via www.inkoopacties.net :))

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Die miniantenne wilde ik eigenlijk meteen al kopen idd. Ik denk dat ik met deze info wel overtuigd ben. Nu vroeg ik me af, net even rond zitten surfen, kan je die miniantenne alleen via die link in startpost kopen, die in de us? of kijk ik niet goed bij die andere links?

• ikkedeman
  • Laatst online: 05-12 17:49
kan iemand mij vertellen hoe je nou precies die fabrieks ringtones en plaatjes kan verwijderen? ik kom er echt nie uit.

• Niekyfreaky
  • Laatst online: 18-03-2004
Ik heb van mijn vriend een mp3tje ge-bt-et gekregen maar die kan ik niet meer door bt-en. Er staat niet meer zoals bij andere geluidjes/plaatjes in het menu "kopiëren". Wel zie je voor het nummer een slotje. Het is dus gelockt.

Weet iemand hoe ik die lock eraf haal?

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 06-08 07:44
Hè hè ben wel ff bezig geweest alles door te lezen van één week *zucht*
Maar ik vraag me nog steeds af hoe ik nieuwe thema's erop kan zetten. Ik ben erachter gekomen via P2K-man, dat de 2 theme betandjes (moto en live) .tcf zijn.
Maar de thema's die ik heb gedownload (zie startpost) zijn .mtf. Ik heb het wel geprobeerd maar het werkt niet.

Dus, is er al iemand achter hoe je thema's op je phone kan zetten?

Blaatschaap

• thaschobbejak

thaschobbejak

hello moto

Flapmo schreef op 18 maart 2004 @ 19:20:
Die miniantenne wilde ik eigenlijk meteen al kopen idd. Ik denk dat ik met deze info wel overtuigd ben. Nu vroeg ik me af, net even rond zitten surfen, kan je die miniantenne alleen via die link in startpost kopen, die in de us? of kijk ik niet goed bij die andere links?
op stuntprijzen.net kan je ze kopen maar die zijn niet voor de v525 dus je zou eerst moeten tweaken enzo

@ I_PANDA_I

als je die themes heb waarin moet je ze dan zetten? of via OBEX Object Push zodat ie ze zelf goedzet?

• ikkedeman
I_PANDA_I schreef op 18 maart 2004 @ 19:27:
Hè hè ben wel ff bezig geweest alles door te lezen van één week *zucht*
Maar ik vraag me nog steeds af hoe ik nieuwe thema's erop kan zetten. Ik ben erachter gekomen via P2K-man, dat de 2 theme betandjes (moto en live) .tcf zijn.
Maar de thema's die ik heb gedownload (zie startpost) zijn .mtf. Ik heb het wel geprobeerd maar het werkt niet.

Dus, is er al iemand achter hoe je thema's op je phone kan zetten?
Ik heb het net gevonden. Bij mij is het zo dat ik ze er net zo als met spelletjes op kan zetten, dus naar OBEX OBJECT PUSH. Versturen en ipv dat hij het gewoon installeerd installeerd hij het theme.

• forzamijenvites
  • Laatst online: 04-03-2005
Als je hem via internet heb besteld met een bestaand nummer komt er dan automatisch die 65 euro bij? :o

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020
dolby schreef op 18 maart 2004 @ 18:10:
[...]

Verzenden zal zowiezo niet gaan omdat je alleen mail kunt versturen als je verbonden bent via Demon, dit ivm spam relay.
Volgens mij heeft Vodafone de mail functie van het toestel geblokkeert zodat je gedwongen bent live mail te gebruiken :|
Ik heb nog steeds geen gebruik van vodafone mail adres kunnen maken.
Dus ik kan helemaal geen andere mail gebruiken dan die vodafone? :( Daar heb je dan ook geen hol aan, wie gebruikt er nou 2 verschillende mailadressen; 1 voor op z'n pc en 1 voor op ze tel. :? Daar heb je toch helemaal niks aan.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• visboer32
Nog even over het wegkrassen van dat buitenste logo, is er echt niemand die krassen heeft gekregen? Ik wil het er ook gaan afhalen, maar ik vind het zo vreemd dat het niet zou krassen met zo'n muntje eroverheen drukken. Wat is dat blauwe middenstuk dan voor soort materiaal? :?

• dolby
  • Niet online
Repeat schreef op 18 maart 2004 @ 19:40:
[...]

Dus ik kan helemaal geen andere mail gebruiken dan die vodafone? :( Daar heb je dan ook geen hol aan, wie gebruikt er nou 2 verschillende mailadressen; 1 voor op z'n pc en 1 voor op ze tel. :? Daar heb je toch helemaal niks aan.
Het is mij nog steeds niet gelukt, misschien iemand anders hier wel?

• H3iN914
  • Laatst online: 24-09-2006
dolby schreef op 18 maart 2004 @ 19:43:
[...]

Het is mij nog steeds niet gelukt, misschien iemand anders hier wel?
Ehm, je kunt je mail laten doorsturen, maar das niet echt een geweldige oplossing..

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

thaschobbejak schreef op 18 maart 2004 @ 19:30:
[...]

op stuntprijzen.net kan je ze kopen maar die zijn niet voor de v525 dus je zou eerst moeten tweaken enzo

@ I_PANDA_I

als je die themes heb waarin moet je ze dan zetten? of via OBEX Object Push zodat ie ze zelf goedzet?
Dus het is makkelijker toch die .us site te nemen, of zijn er hier meer mensen die gewoon via nl site hebben gedaan.

• visboer32
Flapmo schreef op 18 maart 2004 @ 19:45:
[...]

Dus het is makkelijker toch die .us site te nemen, of zijn er hier meer mensen die gewoon via nl site hebben gedaan.
Op page 37 zie je een paar pics van een miniantenne van stuntprijzen.net Standaard past ie niet, dus iets tweaken. Die uit de US passen dan wel, maar die kosten incl verzenden een stuk meer dan die van stuntprijzen.net

Is maar wat je zelf wil :)

• Niekyfreaky
  • Laatst online: 18-03-2004
Iemand al een antwoord op mijn vraag? Inmiddels 11 naar boven.. ;)

[Voor 12% gewijzigd door Niekyfreaky op 18-03-2004 19:49]

• k5052
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:30
@visboer , het materiaal is een soort ijzer / alu misschien :P kun je toch voelen .
en het geeft absoluut geen krassen als je het maar goed doet met een 2 eurocent muntje . ( schuineraf krssen niet plat erop he :P ) btw iedereen hier heeft het al gedaan en geen krassen , als er krassen waren dan zouden we dat wel zeggen hoor. 1 iemadn heeft wel een krasje doordat hij het met een mespuntje heeft gedaan.

[offtopic] weet niemand welke mini antenne's er direct inpassen zonder te dremelen etc. die te koop zijn in amsterdam ? []/offtopic]

• dolby
  • Niet online
H3iN schreef op 18 maart 2004 @ 19:45:
[...]

Ehm, je kunt je mail laten doorsturen, maar das niet echt een geweldige oplossing..
Je bedoelt al je email naar het vodafone adres toe/in je vodafone inbox?
Maar dan moet je het nog via dat live email lezen, of bedoel je wat anders?

• rjongen
H3iN schreef op 18 maart 2004 @ 19:19:
Voor zo'n inkoopactie is denk ik wel animo, iig van mijn kant (frontje :)) maar als iemand het zou willen regelen, laat het ons horen! (kan makkleijk via www.inkoopacties.net :))
hein, ik heb toch al gezegd dat ik die inkoopactie wel wil doen...
En als je per sevia inkoopacties wil doen, dan zal ik me daar nu aanmelden, en dan kan iedereen zelf kiezen, de geregistreerden van inkoopacties.net via daaro, de niet geregistreerden via mijn mail/msn: ragnar _ jongen <at> hotmail . com

• Coenuh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11-07-2008
visboer32 schreef op 18 maart 2004 @ 19:42:
Nog even over het wegkrassen van dat buitenste logo, is er echt niemand die krassen heeft gekregen? Ik wil het er ook gaan afhalen, maar ik vind het zo vreemd dat het niet zou krassen met zo'n muntje eroverheen drukken. Wat is dat blauwe middenstuk dan voor soort materiaal? :?
Ik heb toch echt krassen maar deed het eerst met een schaar da :+ dat dus nooit doen ;) daarna met een scalpel mesje gaat beter maar nog steeds paar kleine krasjes wil toch een ander kleur frontje :)

• visboer32
@ Niekyfreaky

Ik denk niet dat je deze kan doorsturen of verwijderen. Geen idee hoe die lock erop is gekomen, maar de standaardgeluiden hebben dit ook en die zijn ook niet zomaar te verwijderen, moet je eerst een leeg kladblok bestand met dezelfde naam eroverheen schrijven.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

visboer32 schreef op 18 maart 2004 @ 19:47:
[...]

Op page 37 zie je een paar pics van een miniantenne van stuntprijzen.net Standaard past ie niet, dus iets tweaken. Die uit de US passen dan wel, maar die kosten incl verzenden een stuk meer dan die van stuntprijzen.net

Is maar wat je zelf wil :)
Erm jij list per 25? dan is het voor mij page 37/4 dus 9 ofzo :). Thx zal even zoeken.

edit:

ben noobje op telefoongebied, dwz alle aanpassingen, dat 'tweaken', mag ik hier ('legaal') vragen of dat lastig is? Of komen we dan in de verboden zone (officieel mag je niet tweaken oid :?)..

[Voor 22% gewijzigd door Flapmo op 18-03-2004 19:55]

• ikkedeman
visboer32 schreef op 18 maart 2004 @ 19:52:
@ Niekyfreaky

Ik denk niet dat je deze kan doorsturen of verwijderen. Geen idee hoe die lock erop is gekomen, maar de standaardgeluiden hebben dit ook en die zijn ook niet zomaar te verwijderen, moet je eerst een leeg kladblok bestand met dezelfde naam eroverheen schrijven.
Hoe doe je dat!?!?!

• thaschobbejak

thaschobbejak

hello moto

hoeveel smsjes kunnen er nou in de inbox de een zegt 9 de een zegt 20 de ander ....... ik heb er nou 17 dus zal het dan tot de 20 gaan?

• Japser24
  • Laatst online: 26-05-2008
thaschobbejak schreef op 18 maart 2004 @ 19:56:
hoeveel smsjes kunnen er nou in de inbox de een zegt 9 de een zegt 20 de ander ....... ik heb er nou 17 dus zal het dan tot de 20 gaan?
even afwachten he dan weet je het en tot 9 zal dus niet waar zijn B)

• thaschobbejak

thaschobbejak

hello moto

Japser24 schreef op 18 maart 2004 @ 20:01:
[...]

even afwachten he dan weet je het en tot 9 zal dus niet waar zijn B)
hoeveel is het bij jou dan ,, en als ie vol is geeft ie dan een alarm of krijg je dan gewoon niks meer? :|

• visboer32
Flapmo schreef op 18 maart 2004 @ 19:53:
[...]

Erm jij list per 25? dan is het voor mij page 37/4 dus 9 ofzo :). Thx zal even zoeken.

edit:

ben noobje op telefoongebied, dwz alle aanpassingen, dat 'tweaken', mag ik hier ('legaal') vragen of dat lastig is? Of komen we dan in de verboden zone (officieel mag je niet tweaken oid :?)..
Ja daar mag je het wel over hebben zover ik weet.
Hieronder zie je die V3690 antenne. Je moet het onderste stukje eraf halen zodat ie net zo diep naar binnen gaat als de orginele antenne. Dan moet je het verdikte stukje onder de kop zo dremelen dat ie van onder naar boven breder wordt, dus schuin naar beneden slijpen. Dit gaat heel makkelijk door de antenne zelf in de dremel te doen en dan voorzichtig langs een schuursteentje gaan.

http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/mini.jpg

• 98248
  • Niet online
Nog een keer over het logo verwijderen. Het frontje is van alluminium, het logo is gewoon bedrukt. Om geen krasjes te krijgen op je telefoon moet je het met een koperen munt oid er afkrassen. Koper is namelijk minder edel dan aluminium. Je krijgt dus alleen krasjes op je stuiver, wat natuurlijk ook heeeeeeeel k*t is :D

• silitek
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-10 06:56

silitek

Tubes Only

inderdaad..heb zo mijn favoriete 2euro cent munt vergald....ben er drie dagen goed ziek van geweest 8)
Holleboomer schreef op 18 maart 2004 @ 20:21:
Nog een keer over het logo verwijderen. Het frontje is van alluminium, het logo is gewoon bedrukt. Om geen krasjes te krijgen op je telefoon moet je het met een koperen munt oid er afkrassen. Koper is namelijk minder edel dan aluminium. Je krijgt dus alleen krasjes op je stuiver, wat natuurlijk ook heeeeeeeel k*t is :D

Tubes....It's what make music music!

• ikkedeman
Weet er iemand hoe je die fabrieksplaatjes moet verwijderen?
Ik kom er echt niet uit.
please help me.

• silitek

silitek

Tubes Only

visboer32 schreef op 18 maart 2004 @ 20:10:
[...]

kijk dat noemen we nou tweaken......pas het niet?^>..dan passend maken >:)

[afbeelding]

• MaStar
even over die inkoopactie bij daydeal: zeg maar wat je wilt, en mail dat naar ragnar_jongen@hotmail.com
Lijkt me handig om te doen, zo'n inkoopactie...., you've got mail! :)

• Mad_Demon
  • Laatst online: 04-12 15:34

Mad_Demon

de dokter

Holleboomer schreef op 18 maart 2004 @ 20:21:
Ehm, koper is juist edeler dan aluminium. Stop ze beiden in een beker water en alu lost eerder op ;)
Laat er eens een andere theorie op los :+

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• silitek

silitek

Tubes Only

Ik heb gezocht voor je...maar helaas :( ....niks kunnen vinden :r op deze pagina.
Mischien in de starttopic, maar dat is te veel moeite hoor....... :*)
ikkedeman schreef op 18 maart 2004 @ 20:25:
Weet er iemand hoe je die fabrieksplaatjes moet verwijderen?
Ik kom er echt niet uit.
please help me.

[Voor 14% gewijzigd door silitek op 18-03-2004 20:33]

• prjs
  • Laatst online: 23-09-2004
Stop toch met dremelen. op www.telecomtelecom.nl staat de passende mini-antenne!

• ikkedeman
silitek schreef op 18 maart 2004 @ 20:30:
Ik heb gezocht voor je...maar helaas :( ....niks kunnen vinden :r

[...]
toch bedankt.
Iemand die het wel weet, ik houd me aanbevolen.

• rjongen
BESTE MENSEN,

De inkoopactie animo-check is begonnen. Kijk op http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn voor deze actie.
prijzen staan nog niet helemaal vast, heb al een mail gestuurd naar DayDeal of ze ons extra korting willen geven.

De 4 mensen die mij al gemaild hebben, willen die zo vriendelijk zijn ook daar even in te vullen?

• V525
  • Laatst online: 17-09 14:22
prjs schreef op 18 maart 2004 @ 20:31:
Stop toch met dremelen. op www.telecomtelecom.nl staat de passende mini-antenne!
kijk daar hebben we wat aan, maar als ik zo men orginel atenne ernaast houd dan lijken ze toch heel verschillen van vorm wat in de telefoon gaat. iemand die hem al heeft gekocht???

[Voor 6% gewijzigd door V525 op 18-03-2004 20:38]

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 06-08 07:44
Mhm,.. bedankt voor de reacties met betrekking tot thema's . Maar helaas heb ik er niks aan :( .
Ik werk namelijk met een data kabel,....... :/ (sorry dat ik het vergeten was erbij te zetten),.....

Blaatschaap

• m-king
  • Laatst online: 14-06-2011

m-king

samsung e900 owner

weet iemand een site waar ik thps 4 kan downloaden??

heb er wel al een gehad maar die doet het niet

e900 owner

• visboer32
Tis maar wat je wilt, dit kost natuurlijk 5 euro meer en dan zijn er ook nog verzendkosten. Dus als je handig bent, kan je beter ff dremelen, anders niet. :)

• rjongen
V525 schreef op 18 maart 2004 @ 20:37:
[...]

kijk daar hebben we wat aan, maar als ik zo men orginel atenne ernaast houd dan lijken ze toch heel verschillen van vorm wat in de telefoon gaat. iemand die hem al heeft gekocht???
maar waarom voor 9,50 euro daar kopen als het ook via de IA kan voor 7,30 euro?
http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn

• visboer32
Tis maar wat je zelf wil. Je betaalt wel 5 euro meer + verzendkosten, maar dan hoef je niet te dremelen. Dus ben je handig, dan dremel je, anders niet. :)

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@ ikbende man lees nou die startpost. (en jij vind je zelf "de" man? lol)

intoxicated heeft dit uitgezocht en het blijkt niet te kunnen omdat die Java "Engine" zeg maar die er in zit dat niet ondersteund

Vroeg ik ook in het vorige Topic !!! Ze mogen best wel de belangrijke dingen zoals deze in de FAQ gooien @ Startpost vind ik
Helemaal gelijk. zal het ff aan holleboomer doorgeven. he :P

[Voor 76% gewijzigd door Nanax op 18-03-2004 20:44]

• silitek

silitek

Tubes Only

Moet ik nu wel die betaling van 10,63 doen???...of nog wachten?
Mot wel die chrome faceplate hebbUU
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 20:32:
BESTE MENSEN,

De inkoopactie animo-check is begonnen. Kijk op http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn voor deze actie.
prijzen staan nog niet helemaal vast, heb al een mail gestuurd naar DayDeal of ze ons extra korting willen geven.

De 4 mensen die mij al gemaild hebben, willen die zo vriendelijk zijn ook daar even in te vullen?

• MaStar
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 20:32:
BESTE MENSEN,

ik heb mij aangemeld hoor :)...(wil nl. die chrome face template kopen en mini-antenne)

Mensen, hier kan je het dus goedkoop(er) krijgen dus meld je aan: http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn

Nu had ik zelf nog 2 vraagjes:

-Wat houdt het Torx #6 Screwdriver in (= 3 dollar duurder als je zo'n frontje koopt)
-Heeft Holleboomer of iemand anders nog wat fotos van die Chrome Faceplate
for Motorola?

ps. ik hoop dus dat veel mensen zich zullen aanmelden op deze site, omdat de producten dan natuurlijk goedkoper worden:

_/-\o_ http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door MaStar op 18-03-2004 20:50]

• rjongen
silitek schreef op 18 maart 2004 @ 20:47:
Moet ik nu wel die betaling van 10,63 doen???...of nog wachten?
Mot wel die chrome faceplate hebbUU

[...]
nee, eerst wachten, als iedereen zich even snel opgeeft, dan kan de actie snel van start gaan. Maar aangezien er pas 3 aanmeldingen zijn, ga ik nog niks bestellen, dus hoef je nog niks te betalen. En de prijs is trouwens nog niet zeker...

2 MaStar: ben jij op Inkoopacties.net Rastaplace?

[Voor 6% gewijzigd door rjongen op 18-03-2004 20:51]

• ikkedeman
Nanax schreef op 18 maart 2004 @ 20:42:
@ ikbende man lees nou die startpost. (en jij vind je zelf "de" man? lol)

[...]

Helemaal gelijk. zal het ff aan holleboomer doorgeven. he :P
huh
waar staat dat dan?!?!
Ik heb alles doorgelezen, ben ik dan zo schil?
ikkedeMAN: ik moest toch een naam hebben

• silitek

silitek

Tubes Only

Ok.. _/-\o_ _/-\o_
Silitek, wacht (on)geduldig af.....by the way: Top actie, jongen :)
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 20:49:
[...]

nee, eerst wachten, als iedereen zich even snel opgeeft, dan kan de actie snel van start gaan. Maar aangezien er pas 3 aanmeldingen zijn, ga ik nog niks bestellen, dus hoef je nog niks te betalen. En de prijs is trouwens nog niet zeker...

• MaStar
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 20:49:
[...]

2 MaStar: ben jij op Inkoopacties.net Rastaplace?
Nope, ik heb me aangemeld als MaStar :)...

Ik moet zo weg, dus ik vul vanavond (erg laat) of morgen vroeg in de middag :O mijn bestelling in (moet eerst nog ff kijken *twijfel twijfel * wat en welke ik precies neem) :Y)

[Voor 17% gewijzigd door MaStar op 18-03-2004 20:56]

• rjongen
MaStar schreef op 18 maart 2004 @ 20:52:
[...]

Nope, ik heb me aangemeld als MaStar :)...
waarom sta je er dan niet bij? 8)7

[Voor 38% gewijzigd door rjongen op 18-03-2004 20:59]

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Over die torx 6 schroevendraaier:
die heb je nodig om je oude frontje los te kunnen schroeven en je nieuwe vast te zetten. voeg die optie dus ook maar toe, want niet iedereen heeft zo'n ding ;)

• motoboy
  • Laatst online: 12-01-2006
Toppie RAGNAR _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik doe mee hopen dat er veel meedoen.

• MaStar
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 20:55:
[...]

waarom sta je er dan niet bij? 8)7
Zie mijn vorige post (ge-edit) :)

en idd ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen:

---------> http://inkoopactie.net/ia/v3pjmgtn _/-\o_

[Voor 24% gewijzigd door MaStar op 18-03-2004 20:58]

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Das waar luc, hij heet " ikkedeman" niet "ikbendeman" ...mww..wel vreselijk offtopic hoor!..

iemand al id wat de prijzen worden bij huidige animo (faceplates/antennes..)

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• rjongen
-Yourney- schreef op 18 maart 2004 @ 20:57:
Das waar luc, hij heet " ikkedeman" niet "ikbendeman" ...mww..wel vreselijk offtopic hoor!..

iemand al id wat de prijzen worden bij huidige animo (faceplates/antennes..)
Bij huidige animo wordt alles duurder :(:'(:(...
Er zijn met mij erbij nog steeds maar 3 aanmeldingen.

offtopic:
hoe maakt men een link op GoT, waarbij dus niet de url komt, maar een ander textje (in html: <a href="http://....">blablabla</a>)

• motoboy
  • Laatst online: 12-01-2006
rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 21:05:
[...]

Bij huidige animo wordt alles duurder :(:'(:(...
Er zijn met mij erbij nog steeds maar 3 aanmeldingen.

offtopic:
hoe maakt men een link op GoT, waarbij dus niet de url komt, maar een ander textje (in html: <a href="http://....">blablabla</a>)
Kom op mensen, hartstikke leuke actie!!!

• m-king

m-king

samsung e900 owner

m-king schreef op 18 maart 2004 @ 20:38:
weet iemand een site waar ik thps 4 kan downloaden??

heb er wel al een gehad maar die doet het niet
ik hoor het graag
want wil het wel spelen :+

e900 owner

• ikkedeman
motoboy schreef op 18 maart 2004 @ 21:10:
[...]

Kom op mensen, hartstikke leuke actie!!!
Ik wil wel meedoen, maar dan meld ik me samen aan met mijn broertje: die heeft ook zo'n ding. morgen doe ik dat dan.

• rjongen
m-king schreef op 18 maart 2004 @ 21:10:
[...]

ik hoor het graag
want wil het wel spelen :+
hij doet het in ieder geval bij geen een van de in de starpost genoemde links.
maar als je toch graag wilt skaten moet je Sk8trix downloaden.

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik denk dat we jou dat niet gaan vertel dan gaat het topic dicht ;)

• m-king

m-king

samsung e900 owner

rjongen schreef op 18 maart 2004 @ 21:12:
[...]

hij doet het in ieder geval bij geen een van de in de starpost genoemde links.
maar als je toch graag wilt skaten moet je Sk8trix downloaden.
weet je waar die te downloaden is?

e900 owner

• m-king

m-king

samsung e900 owner

Nanax schreef op 18 maart 2004 @ 21:13:
ik denk dat we jou dat niet gaan vertel dan gaat het topic dicht ;)
wat bedoel je hiermee???

e900 owner

• rjongen
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee