Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.100 views sinds 30-01-2008

• forzamijenvites
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 04-03-2005
Uhm ik weet de naam niet echt... De zaak zit in de straat van Norrod zelfde kant, valt niet echt op maar ze hebben veel. Die meneer die achter de kassa staat heet Ali ofzo ;)

Vraagje, ik heb een foto verstuurd naar me mms album maar er staat er geen 1 in. Heb me al aangemeld bij my fodafone. Heb met vodafone live, en mms instelling al geprobeerd. Heb ook voldoende beltegoed en afbeelding was minder dan 30kb :Y)

• 98248
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
V525 schreef op 17 maart 2004 @ 11:27:
Het werkt al. Het is een kwestie van de nieuwste software installeren en dan werkt het _/-\o_ . Stukken goedkoper dan gelijk een ANDERE te gaan kopen!!! 8)7 8)7
V525, dat je perongeluk dubbel post kunnen we begrijpen. Maar 2x posten omdat je die emoticons toch leuker vind hoeft echt niet.

• sunoke
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
forzamijenvites schreef op 17 maart 2004 @ 12:00:
Vraagje, ik heb een foto verstuurd naar me mms album maar er staat er geen 1 in. Heb me al aangemeld bij my fodafone. Heb met vodafone live, en mms instelling al geprobeerd. Heb ook voldoende beltegoed en afbeelding was minder dan 30kb :Y)
Same here, had een mms naar mijn zusje gestuurd, ze heeft het wel ontvangen (een sms met website +nummer), maar ik zie niets in mijn album staan :'(

• V525
  • Laatst online: 17-09 14:22
Holleboomer schreef op 17 maart 2004 @ 12:04:
[...]

V525, dat je perongeluk dubbel post kunnen we begrijpen. Maar 2x posten omdat je die emoticons toch leuker vind hoeft echt niet.
dat snap ik. Maar het ging ook perongelijk en dan hoef jij niet weer is een onzinnige post neer te zetten |:( |:( want ik snap zelf ook wel dat het dubbelop is.

• Maffioso
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-05-2019

Maffioso

Capo di tuti capi

Weet iemand hoe ik tijdens het schrijven van een smsje snel kan switchen tussen primaire en secundaire invoermethode?

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

• Japser24
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-05-2008
Maffioso schreef op 17 maart 2004 @ 12:54:
Weet iemand hoe ik tijdens het schrijven van een smsje snel kan switchen tussen primaire en secundaire invoermethode?
met de menutoets denk ik

• forzamijenvites
met het hekje :+

• rik
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 09:41
Die drie vierkantjes onder/achter elkaar in het dislay, dat heeft met GPRS temaken las ik in de handleiding. Maar weet iemand hoe ik dit precies moet zien? Soms zijn ze gevuld, soms niet, en soms gedeeltelijk...

• 98248
  • Niet online
Ik ben mijn mobiel voor 4 weken kwijt :(

Hij moet gerepareerd worden, de knopjes aande zijkant deden t niet goed.. nu maar hopen dat ik een V600 krijg :P

• Japser24
Holleboomer schreef op 17 maart 2004 @ 13:26:
Ik ben mijn mobiel voor 4 weken kwijt :(

Hij moet gerepareerd worden, de knopjes aande zijkant deden t niet goed.. nu maar hopen dat ik een V600 krijg :P
hoezo? krijg je een leentoestel ofzo? of bedoel je dat ze hem omruilen voor een v600?

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoals ik eerder postte heb ik m'n eerste V525 omgeruild voor een nieuwe ivm problemen. Het viel me al op dat het display iets anders leek, maar ik dacht dat ik me dat misschien inbeeldde. Nu heeft een collega van me ook een V525, en die heeft net als mijn vorige exemplaar een display waarop het wit een stukje witter is dan bij mij. Die van mij heeft te weinig blauw. Weet iemand of er op wat voor manier dan ook calibratie van het display mogelijk is? Een ramp is een tikkie kleurafwijking niet, maar het kan beter.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• V525
Exirion schreef op 17 maart 2004 @ 13:44:
Zoals ik eerder postte heb ik m'n eerste V525 omgeruild voor een nieuwe ivm problemen. Het viel me al op dat het display iets anders leek, maar ik dacht dat ik me dat misschien inbeeldde. Nu heeft een collega van me ook een V525, en die heeft net als mijn vorige exemplaar een display waarop het wit een stukje witter is dan bij mij. Die van mij heeft te weinig blauw. Weet iemand of er op wat voor manier dan ook calibratie van het display mogelijk is? Een ramp is een tikkie kleurafwijking niet, maar het kan beter.
Dan ga je naar menu, instellingen, meer instelingen en dan helderheid hoe hoger je deze zet hoe feller de kleuren worden.

• Maffioso
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-05-2019

Maffioso

Capo di tuti capi

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

V525 schreef op 17 maart 2004 @ 13:48:
Dan ga je naar menu, instellingen, meer instelingen en dan helderheid hoe hoger je deze zet hoe feller de kleuren worden.
Dat bedoel ik niet. De helderheid staat bij beide phones op maximaal, maar het gaat puur om de rood/groen/blauw calibratie.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• forzamijenvites
Weet iemand ook een oplossing om met het scherm ingeklapt fotos te nemen? :O

• Erik WWW
  • Laatst online: 04-04-2004

Erik WWW

ff nog denken

forzamijenvites schreef op 17 maart 2004 @ 14:19:
Weet iemand ook een oplossing om met het scherm ingeklapt fotos te nemen? :O
Volgens mij kan dit niet

V525 is fun

• Erik WWW

Erik WWW

ff nog denken

Weet iemand hoe de operator naam weg kan?

zo staat hij ook op de afbeelding voor in het topic.

ps. iemand nog tips om de beltonen te wissen?

zoiets als bij de plaatjes??
:?

V525 is fun

• Erik WWW

Erik WWW

ff nog denken

owhja SMS Rapport??

is onmogelijk met de v525 met vodafone life!
iemand daar nog tips over?

zijn er misschien ook nog update's die via BT op de tel. kunnen worden gezet.

:) hope so!

V525 is fun

• 98248
  • Niet online
Japser24 schreef op 17 maart 2004 @ 13:30:
[...]

hoezo? krijg je een leentoestel ofzo? of bedoel je dat ze hem omruilen voor een v600?
Nee, de knopjes aan de buitenkant deden het niet goed als het klepje dicht was. Hij is nu opgestuurd naar motorola, maar ik hoop zoooo dat ze een vergissing maken en me een v600 opsturen :D

• Dude86
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 28-11 23:08
Khep net een rondje amsterdam gemaakt, maar overal en dan zeg ik OVERALhebben ze de V525 niet meer. Phonehouse, Vodafone, Dixons allemaal zijn ze uitverkocht en ze weten (of willen) niet zeggen wanneer ze weer binnenkomen. :(
Ik vind deze actie slecht aangepakt, vodafone had toch van te voren kunnen bedenken dat er zoveel mensen op af zouden afkomen.

• Erik WWW

Erik WWW

ff nog denken

dimitio schreef op 17 maart 2004 @ 14:51:
Khep net een rondje amsterdam gemaakt, maar overal en dan zeg ik OVERALhebben ze de V525 niet meer. Phonehouse, Vodafone, Dixons allemaal zijn ze uitverkocht en ze weten (of willen) niet zeggen wanneer ze weer binnenkomen. :(
Ik vind deze actie slecht aangepakt, vodafone had toch van te voren kunnen bedenken dat er zoveel mensen op af zouden afkomen.
Maar nu is de actie ook al bijna afgelopen heh?

ik heb de derde dag geprobeert er in te bemachtigen is me toevallig met mazzel gelukt.

idd. heeft dixons er wel weinig gehad ik heb bijna alle dixons winkels in overijssel gebeld overal uitverkocht!!

V525 is fun

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

V525 schreef op 16 maart 2004 @ 22:49:
[...]

De stappen kan ik volgen en lukt ook maar die 3 icoontjes is er maar 1 namelijk alleen obex file transfer
Dan heb je het bij het pairen fout gedaan... nadat je op beide bt apparaten (cpu/tel) dezelfde pincode ingevoerd hebt kun je alle opties van de v525 zien... dit zijn er 3...uiteraard moet je voor alle opties een vinkje zetten.... dan lukken bovengenoemde stappen wel..

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Over aantallen kan ik niks zeggen, geen idee, maar ik denk dat deze actie alle verwachtingen overtroffen heeft. Daar kan Vodafone weinig aan doen.

• robert-630
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
sunoke schreef op 17 maart 2004 @ 12:38:
[...]

Same here, had een mms naar mijn zusje gestuurd, ze heeft het wel ontvangen (een sms met website +nummer), maar ik zie niets in mijn album staan :'(
irritant zeg, wist al dat mmsen naar dat album niet werkte. maar vind het wel vervelend dat er vanaf dit weekend geen copy van elke verstuurde mms meer wordt opgeslagen in het album. vorige week (in het weekend) gebeurde dat blijkbaar nog wel, want van een zo'n mmsje was er wel 'n copy in het album.
Normaal kan je zo nog een beetje bijhouden hoeveel mms je hebt verstuurd (met het oog op de gratis mms-weeekenden + teruggave onkosten btg ;) )

• Alpha-sphere
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2020
Exirion schreef op 17 maart 2004 @ 15:33:
[...]

Over aantallen kan ik niks zeggen, geen idee, maar ik denk dat deze actie alle verwachtingen overtroffen heeft. Daar kan Vodafone weinig aan doen.
Ik vind het maar een smoesje. Wat verwacht je? Een telefoon met de nieuwste snufjes, Lekker goedkoop en nog eens 65 eurie beltegoed. Als je dan niet eens verwacht dat er onwijs veel mensen het aan gaan schaffen dan heb je toch echt niet goed onderzoek gedaan. Hell, je hoeft niet eens onderzoek te doen om te weten dat dit een succes is.

[Voor 28% gewijzigd door Alpha-sphere op 17-03-2004 16:08]

Assume there are no rules and it's one big free for all

• H3iN914
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 24-09-2006
forzamijenvites schreef op 17 maart 2004 @ 11:04:
Heb gister een gehaald voor 5 euro :+ in groningen. Hij steekt een heel klein beetje uit, maar mooier als orginele. Datakabel hadden ze voor usb alleen was 20 eurie. Probeer ergens anders vandaag of ze ook goedkopere hebben }:O
Je hebt het toch over een antenne? Dan vind ik het wel 'hoerig' want ik hem heb in hetzelfde zaakje gekohct, en heb er €7 euro voor gedokt :(

• robert-630
  • Niet online
vodafone pakt wel meer slecht aan te denken valt aan:
-organisatie mms weekenden (slechte voorlichting over de onkosten)
- organisatie €50+€10-actie (barcode....sticker heet dat ineens bij vodafone!)
- MMS-album (mensen geld uit hun zak kloppen voor niks)
- instellen vodafone Live! (k had hun hele website afgezocht, maar kon nergens vinden hoe ik live! nou moest activeerde, stond op den duur volgensmij wel ergens maar het was nou niet echt makkelijk te vinden!

maar zover bij mij bekend is de service van Vodafone wel weer oke :)

• robert-630
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op 17 maart 2004 @ 16:07:
[...]

Ik vind het maar een smoesje. Wat verwacht je? Een telefoon met de nieuwste snufjes, Lekker goedkoop en nog eens 65 eurie beltegoed. Als je dan niet eens verwacht dat er onwijs veel mensen het aan gaan schaffen dan heb je toch echt niet goed onderzoek gedaan. Hell, je hoeft niet eens onderzoek te doen om te weten dat dit een succes is.
Ik had de telefoon ook zo met € 10,- beltegoed meegenomen en er ook zo nog meer voor betaald zo €160,- (koste me nokia 3410 namelijk ook) Toen ik de pop-up zag op vodafone kon ik het eerst ook niet geloven, maar vervolgens snel de specs van de telefoon opgezocht en snel alle VCP's afgebeld. Ik kende het toestel al wel en vondt het altijd al mooi, maar het was alleen beschikbaar in eerste instantie met een abbo, dus had ik me er nooit echt voor geintresseerd (wilde liever een SET610 kopen van ca. €350,- 8)7 ) De actie voor deze telefoon die een 1/2 jaar geleden meer dan €200,- waard was, is eigenlijk ook te gek voor woorden... maar ik geniet er wel van.... ... .. :z

de telfoon is na 31 maart (als ie er nog is) trouwens weer iets van €159/€169 waard! :P

[Voor 2% gewijzigd door robert-630 op 17-03-2004 16:27. Reden: geld=gek !!!!!]

• mic_forever
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21-11-2011
HEy, is er al een datakabel geschikt, voor uploaden van liedjes etc. ?

amd rulezz

• silitek
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-10 06:56

silitek

Tubes Only

wat ik al zei..vermoeiend :r
mic_forever schreef op 17 maart 2004 @ 17:31:

Tubes....It's what make music music!

• 98248
  • Niet online
Zeurzeur

• robert-630
  • Niet online
Waar dient de Faq voor & google?

• k5052
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 14:00
nou dit is toch echt wel een laag niveau hoor ,

vanaf dit moment boycot ik deze thread het niveau is |:(
duss cya :Y)

ff ontopic , ja , je kunt met ELKE datakabel VOOR V66/V60/VXXX alles overzetten , plaatjes + audio etc.

[Voor 6% gewijzigd door k5052 op 17-03-2004 18:07]

• robert-630
  • Niet online
:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

Vinden jullie dat dit ook niet ff uit de F.A.Q moet? , aangezien sommige mensen het nu zullen gaan proberen, en veel geld kwijt zijn aan een service de al enige tijd niet correct werkt!

edit:
misschien is dit antwoord beter: :Y) Je zou volgens Vodafone gratis mmsjes naar 2667 kunnen sturen om deze in je persoonlijke album te zetten. Helaas werkt deze service al enige tijd niet & worden er ook kosten ervoor door Vodafone in rekening gebracht

[Voor 30% gewijzigd door robert-630 op 17-03-2004 17:44]

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Alpha-sphere schreef op 17 maart 2004 @ 16:07:
[...]

Pff als ze er nog meer hadden..lopen er nog meer mensen met dezelfde phone...heeft iets communisme achtigs....

[Voor 68% gewijzigd door -Yourney-IA op 17-03-2004 18:02]

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• mic_forever
ok stoer, ga maar een andere topic verzieken.
Mijn vraag anders gesteld dan,
Is de datakabel die op stuntprijzen.net staat, géschikt voor uploaden van tones etc?

amd rulezz

• H3iN914
mic_forever schreef op 17 maart 2004 @ 18:02:
Is de datakabel die op stuntprijzen.net staat, géschikt voor uploaden van tones etc?
Ga eerst maar eens het topic lezen, ipv met je posts het topic te verzieken.

• silitek

silitek

Tubes Only

Jongen, Wat staat er helemaal bovenaan de topic???...nou, DEELIV. Ga nou eens eerst deel I, II en III lezen :( .. ik wed dat al je vragen tijdens het lezen beantwoord word[.

Dus..jouw zien we alleen nog terug in een post met een zinnige vraag

quote]mic_forever schreef op 17 maart 2004 @ 18:02:
Is de datakabel die op stuntprijzen.net staat, géschikt voor uploaden van tones etc?[/quote]

• Tha_Nelis
  • Laatst online: 27-03-2004

Tha_Nelis

V525 Rulez

Wie kan mij helpen?!?!?
Ik heb een datakabel gekocht maar MPT kan mijn gsm nie vinden :'(

Ik heb de tutorial uit de startpost gevolgd, maar stuit op het volgende probleem:

Plaatje:
http://members.lycos.nl/masterbadboy17/Geen%20verbinding.JPG

In de display staat een mobieltje met een rood kruisje...lijkt me nie veel goeds :?

Maar kan iemand mij helpen of tips geven?

Btw, mijn pc vind wel de Motorola USB Modem en staat zonder problemen onder apparaatbeheer...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen _/-\o_

Grtz

AMD-Athlon XP 2400+ || ATI Radeon 9600 256DDR || 512MB DDR || 80GB Seagate || A-open 16x DVD || MSI DVD-RW 8MB || Full Modded System :)

• silitek

silitek

Tubes Only

Maak eens een Nieuw profile tijdens MTP opstart.....volgens mij heb je in de wizard je verbinding niet goed geconfigureerd

quote]Tha_Nelis schreef op 17 maart 2004 @ 18:16:
Wie kan mij helpen?!?!?

Ik heb de tutorial uit de startpost gevolgd, maar stuit op het volgende probleem:

Plaatje:

In de display staat een mobieltje met een rood kruisje...lijkt me nie veel goeds :?

Btw, mijn pc vind wel de Motorola USB Modem en staat zonder problemen onder apparaatbeheer...

Grtz[/quote]

• forzamijenvites
H3iN, jah 5 euro hehe voor die antenne :9

• MaStar
  • Laatst online: 13:56
sunoke schreef op 17 maart 2004 @ 09:44:
[...]

Woon je in de US? Nee
Woon je in Canada? Nee
Wat blijft erover...

paypal
check, kijk bij checking accounts
money order

[...]

Dat is wel wat anders dan waar je om vroeg.

And remember: google is your friend.
laat dan maar, dat snap ik allemaal niet... :P

helaas, wilde graag zo'n cover en antenne...

• Nanax
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 28-11 13:02

Nanax

Ik ben sjaak niet

@ MicForever: Of je gaat eens de regels lezen of je komt gewoon nooit meer op GOT. Ik en Holleboomer Hebben niet voor niets een Faq gemaakt/samengesteld . staat n.b. een link bij naar de site. je hoeft alleen maar op toevoegen aan winkelwagen te kliken. Hoe makkelijk moeten we het je maken?

edit:
je hebt zoals ik kan zien genoeg ervaring met got dus gedraag je er dan ook naar...

[Voor 15% gewijzigd door Nanax op 17-03-2004 19:10]

• mic_forever
silitek schreef op 17 maart 2004 @ 18:15:
Jongen, Wat staat er helemaal bovenaan de topic???...nou, DEELIV. Ga nou eens eerst deel I, II en III lezen :( .. ik wed dat al je vragen tijdens het lezen beantwoord word[.

Dus..jouw zien we alleen nog terug in een post met een zinnige vraag

quote]mic_forever schreef op 17 maart 2004 @ 18:02:
[/quote]
denk je echt dat iemand 2000posts gaat doorlezen :S waarvan 2/3 niet boeiend is?
Bedankt mr. Nanax :)
ik zal me levenbeteren _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door mic_forever op 17-03-2004 19:15]

amd rulezz

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ik moet zeggen dat ik me net zo als een paar anderen even liet gaan.
al vind ik dat begrijpelijk, het lijkt me een goed idee als we verder niet meer op zulke vragen reageren, behalven met: Lees de startpost. ( 1 persoon en geen 10)
anders hebben we een weer een halve pagina vol met commentaar (zoals nu dus ;) )

robert-630 schreef op 17 maart 2004 @ 17:41:
:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

Vinden jullie dat dit ook niet ff uit de F.A.Q moet? , aangezien sommige mensen het nu zullen gaan proberen, en veel geld kwijt zijn aan een service de al enige tijd niet correct werkt!

edit:
misschien is dit antwoord beter: :Y) Je zou volgens Vodafone gratis mmsjes naar 2667 kunnen sturen om deze in je persoonlijke album te zetten. Helaas werkt deze service al enige tijd niet & worden er ook kosten ervoor door Vodafone in rekening gebracht
Op zich heb je wel gelijk maar de inhoud van de startpost klopt wel. Volgens mij krijg je je geld terug, alleen moet je er nog even achteraan (mailen met vodafone). Dit wordt vast wel opgelost.

[Voor 60% gewijzigd door Nanax op 17-03-2004 19:23]

• mic_forever
Ok, komt goed ;-)
k bestel de kabel zometeen
nu zal ik stoppen met vervuilen.

amd rulezz

• BonBon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Tha_Nelis schreef op 17 maart 2004 @ 18:16:
Wie kan mij helpen?!?!?

Plaatje:

Grtz
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Bij mij was de truc om de usb kabel in je pc en foon te prikken, MPT starten en dan als je dat kruisje krijgt even je foon uit/aanzetten. Da's alles. Daarna vind ie hem wel.

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
mic_forever schreef op 17 maart 2004 @ 19:14:
[...]

denk je echt dat iemand 2000posts gaat doorlezen :S waarvan 2/3 niet boeiend is?
Bedankt mr. Nanax :)
ik zal me levenbeteren _/-\o_
Goh je snapt nog wel dat 2/3 daarvan niet boeiend is.........weet je waar die 2/3 uit bestaat en waarom dat niet boeiend is???? Omdat 2/3 uit vragen bestaat van mensen die topic 1t/m4 niet lezen, dus geen gezeik, als je wat wil weten kan je ook gaan zoeken met ctrl F.......

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

Thnx Thnx Thnx O-)

Hij doet het eindelijk na 2 uur :7

Grtz

AMD-Athlon XP 2400+ || ATI Radeon 9600 256DDR || 512MB DDR || 80GB Seagate || A-open 16x DVD || MSI DVD-RW 8MB || Full Modded System :)

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Zeg mastar wat vat je nou niet?

• thaschobbejak
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06-06-2004

thaschobbejak

hello moto

hier werd gepost dat je voorgeinstaleerde ringtones kon verwijderen met de datakabel, gaat dat netzoals voorgeinstalleerde afbeeldingen verwijderen met bluetooth of heb je daar een speciaal programma voor nodig?

heb een v525 :D

• silitek

silitek

Tubes Only

Dit is allemaal te doen met P2kman. Zowel pics als mid/ringtones...wel uitkijken wat je weggooid. Je bootbestand van je foon staat er ook tussen
thaschobbejak schreef op 17 maart 2004 @ 19:58:
hier werd gepost dat je voorgeinstaleerde ringtones kon verwijderen met de datakabel, gaat dat netzoals voorgeinstalleerde afbeeldingen verwijderen met bluetooth of heb je daar een speciaal programma voor nodig?

• poesje
  • Laatst online: 07-12-2020
heb m'n kabel vandaag gekregen.....

heb alleen een aantal problemen, mijn MPT kan bij "multimedia studio" geen bestanden/folders op m'n mobiel vinden :? (hij ziet wel dat er een mobiel is bij het opstarten)
ook wanneer ik dan ff wacht verliest ie connectie met mijn mobiel :?

andere programma's kunnen mijn mobiel vreemd genoeg ook niet vinden :?
(zoals mss, had gelezen dat deze om nieuwe drivers zou vragen... maar dat doet ie niet)

het installeren ging volgens mij heel goed, aangezien hij zelf al z'n drivers vond toen ik de kabel erin deed (draai win2k SP4, en had MPT al geinstalleerd voor inpluggen van m'n kabel)

weet iemand hoe deze problemen op te lossen zijn (oja, volg dit topic al vanaf #1 en ben dit volgens mij nog niet tegengekomen)

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

@ Poesje

Ik heb dit probleem ook er al bij gehad hierna heb ik MPT opnieuw geinstalleert en een nieuwe connectie gemaakt en hij deed t weer :*)
Als je dan nog problemen heb met conecten ff je gsm reboote :9

• MarcoC
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
Mag ik even opmerken dat ik dingen als "ga die en die threads eerst maar even doorlezen" echt achterlijk vind? Je gaat toch niet serieus jezelf door 3000 posts heenworstelen, terwijl je het ook even kan vragen?

Wel ben ik het ermee eens dat mensen de startposts eens moeten lezen, maar dingen als "lees de topics maar even door" vind ik nogal asociaal eerlijk gezegd.

Just my two cents.

• silitek

silitek

Tubes Only

nee...mensen die vanaf topic I alles bij houden en dan in deel IV telkens weer post lezen wat al lang beproken is...das sociaal.

Die topic's zijn er niet voorniks...beetje lees moeite doen kan geen kwaad ;)

l
MarcoC schreef op 17 maart 2004 @ 21:24:
Mag ik even opmerken dat ik dingen als "ga die en die threads eerst maar even doorlezen" echt achterlijk vind? Je gaat toch niet serieus jezelf door 3000 posts heenworstelen, terwijl je het ook even kan vragen?

Wel ben ik het ermee eens dat mensen de startposts eens moeten lezen, maar dingen als "lees de topics maar even door" vind ik nogal asociaal eerlijk gezegd.

Just my two cents.

• V525
silitek schreef op 17 maart 2004 @ 21:36:
nee...mensen die vanaf topic I alles bij houden en dan in deel IV telkens weer post lezen wat al lang beproken is...das sociaal.

Die topic's zijn er niet voorniks...beetje lees moeite doen kan geen kwaad ;)

l
[...]
Als het nou iets is dat in de startpost staat oke, maar anders kan het nog wel een keer beantwoord worden anders ben je zo een uur of twee bezig met lezen! Er was iemand die een bepaald programmatje had waarmee je een stukje van een mp3 kon mee opnemen. Welk programma was het en waar is het te downloaden???

[Voor 17% gewijzigd door V525 op 17-03-2004 21:53]

• m-king
  • Laatst online: 14-06-2011

m-king

samsung e900 owner

weet iemand waar ik ''townsman en pacman'' kan downloaden voor de v525??
pacman moet wel een mooie zijn want heb er nu een die maar 2 levels heeft en die er niet echt mooi uit ziet

hoor het graag

e900 owner

• robert-630
  • Niet online
Mensen hoeven echt niet perse alle delen door te lezen naar mijn mening, maar lees ajb op z'n allerminst de startpost, e.v.t tutorials en het laaste topic over de V525 door..! Voordat je vragen gaat stellen. Heel veel vragen worden zelfs in deel 4 over de V525 wel 50 keer gesteld!! En dat is zeer overbodige ruimteverspilling!

Tijd om weer on-topic te gaan! :9

• robert-630
  • Niet online
m-king schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:
pacman moet wel een mooie zijn want heb er nu een die maar 2 levels heeft en die er niet echt mooi uit ziet

hoor het graag
K heb die pacman op me pc staan en alle mobile-games heb ik van de site's in de startpost afgehaald, die ene spaanse (niet-motclub) maar die andere die had het volgensmij...

----------------
iemand al een site gevonden waar je rayman bowling fullscreen vandaan kunt downloaden?

[Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 17-03-2004 21:57]

• poesje
  • Laatst online: 07-12-2020
Tha_Nelis schreef op 17 maart 2004 @ 21:20:
@ Poesje

Ik heb dit probleem ook er al bij gehad hierna heb ik MPT opnieuw geinstalleert en een nieuwe connectie gemaakt en hij deed t weer :*)
Als je dan nog problemen heb met conecten ff je gsm reboote :9
heeft nie geholpen :( (kan nog steeds niet bij de plaatjes en ringtones van m'n mobiel :? )

• 98248
  • Niet online
m-king schreef op 17 maart 2004 @ 21:50:

hoor het graag
M-king, ik weet niet of jij de games illegaal wil downloaden, maar vragen naar sites met illegale games is hier niet toegestaan.
V525 schreef op 17 maart 2004 @ 21:44:
[...]

Als het nou iets is dat in de startpost staat oke, maar anders kan het nog wel een keer beantwoord worden anders ben je zo een uur of twee bezig met lezen! Er was iemand die een bepaald programmatje had waarmee je een stukje van een mp3 kon mee opnemen. Welk programma was het en waar is het te downloaden???
Er staat een tutorial in de startpost hoe je mp3-ringtones moet kijken. Dus kijk ff in de startpost :Y)

[Voor 40% gewijzigd door 98248 op 17-03-2004 22:25]

• m-king
  • Laatst online: 14-06-2011

m-king

samsung e900 owner

Holleboomer schreef op 17 maart 2004 @ 22:24:
[...]

M-king, ik weet niet of jij de games illegaal wil downloaden, maar vragen naar sites met illegale games is hier niet toegestaan.

[...]

Er staat een tutorial in de startpost hoe je mp3-ringtones moet kijken. Dus kijk ff in de startpost :Y)
illegaal??? :'( :?
hoe kom ik erachter dat ze illegaal zijn dan?

[Voor 7% gewijzigd door m-king op 17-03-2004 22:26]

e900 owner

• Zenga13
  • Laatst online: 02-01-2016
MarcoC schreef op 17 maart 2004 @ 21:24:

Just my two cents.
Hoe denk je dat je aan die 3000 posts komt? Door mensen die 100x dezelfde vraag stellen. Als ze daar nu eens mee ophielden was deze thread een stuk korter en hoefde je niet al die posts door te worstelen om een antwoord te krijgen. Snappie??? |:(

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

Ik kan nu wel ringtones en plaatjes verzenden met mijn datakabel maar het lukt me nog niet om java applicaties te verzenden... :'(

Ik kan de volgende hardware niet instaleren:

-Motorola Connection interface
-Motorola Data Interface
-Motorola Communication Interface

Ik heb WinXP SP1 geinstalleert, heb ook al Windows update gedaan?
Ik doe alles volgens de tutorial:

XP herkent nu nieuwe hardware die op dezelfde manier moeten worden geinstalleerd als de USB Modem drivers.
Kies voor handmatige selectie van de map waarin de USBMOT2000.INF van de P2K driver staat.

Maar dan zegt Windows dit bestand geen goede informatie bevat ook niet als ik de map laat doorzoeken...WAT NU??? :?

Weet iemand welke drivers ik moet hebben en of waar ik ze kan downloaden?

Plz Help Me! :'(

Grtz

• visboer32
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 28-11 20:31
Ik heb ff voor 4,50 m'n miniantenne binnengekregen. Ff wat getweakt zodat ie past en klaar :) (kwaliteit foto's kan beter, maar zijn genomen met een andere v525)

http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/Motorola.jpg
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/Motorola%20(1).jpg
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/Motorola%20(2).jpg
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/Motorola%20(3).jpg
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/Motorola%20(4).jpg

De antenne geeft een prima ontvangst, meestal hetzelfde als de orginelen, soms één streepje minder. Dit is dus een V3690 antenne.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• MaStar
Nanax schreef op 17 maart 2004 @ 19:48:
Als iemand een keer bij daydeal bestelt (holleboomer ofsow), , zeg het me dan, dan kan diegene het voor mij erbij bestellen en stort ik het geld (dat ik dan gekocht heb) gewoon op diegene z'n bankrekening...:)

ik snap gewoon die betalingsmogelijkheden allemaal niet, paypal, en die andere...gewoon hoe je moet betalen laat maar zeggen...

[Voor 4% gewijzigd door MaStar op 17-03-2004 22:49]

• V525
Zenga13 schreef op 17 maart 2004 @ 22:30:
[...]

Hoe denk je dat je aan die 3000 posts komt? Door mensen die 100x dezelfde vraag stellen. Als ze daar nu eens mee ophielden was deze thread een stuk korter en hoefde je niet al die posts door te worstelen om een antwoord te krijgen. Snappie??? |:(
Of zoals mensen zo als jou steeds gaan zeggen lees effe de vorige topics door waardoor ze weer een bericht plaatsen dat ze geen zin hebben om al die paginas te gaan lezen wat begrijpelijk is! |:( 8)7 Als het in de starttopic staat oke

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

Hmz ik zie net onder apparaatbeheer dat er nog meer motorola hardware is die niet kan worden geinstalleert :'(

Screenie:

http://members.lycos.nl/masterbadboy17/Apparaatbeheer.JPG

Khoop dat jullie mij kunnen helpen waar de driver staan...
ff voor de duidelijkheid...uit de map /inf van MPT wil het niet en heb SP1 wel geinstalleert :?

DUZ WIE KAN MIJ HELPEN???

edit:
Kheb dit niet nog niet kunnen vinden in de vorige topics....
Btw, hoe kan ik meer topics per pagina weergeven?

Grtz

[Voor 16% gewijzigd door Tha_Nelis op 17-03-2004 22:56]

• Zenga13
  • Laatst online: 02-01-2016
V525 schreef op 17 maart 2004 @ 22:44:
[...]

Of zoals mensen zo als jou steeds gaan zeggen lees effe de vorige topics door waardoor ze weer een bericht plaatsen dat ze geen zin hebben om al die paginas te gaan lezen wat begrijpelijk is! |:( 8)7 Als het in de starttopic staat oke
Als je domme vragen stelt (die al 100x gesteld zijn) en de antwoorden bevallen je niet, dan zoek je toch ff verder en als je te lui bent om te lezen heb je niets op het Got-forum te zoeken... :Z

edit:
nu weer ontopic graag,tís al genoeg vervuild zo :P

[Voor 6% gewijzigd door Zenga13 op 17-03-2004 22:56]

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

Ik heb het nu voor elkaar dat ik de drivers heb geistalleert...en ik kreeg de melding dat alle hardware was geinstalleert en kon worden gerbruikt.

Maar kijk ik onder apparaat beheer staat er nog steeds een Samengesteld USB apparaat die niet kan worden gestart.

Ik kna nu nog geen gebruik maken van MSS want deze kan geen USB device vinden...Kwil toch wel graag games uploaden :9

Maarjah moet t wel lukken 8)7

Kan iemand mij helpen??

• jan rademaar
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23-11 11:02
als je het scherm krijgt dat je telefoon niet ondersteund word gewoon op de link wap klikken.

ziet er iets anders uit daarna maar werkt het zelfde

mischien is het elders goedkoper dan 30 euro maar dan moet ik mischien verder ervoor reizen.

op howards.com hebben de meeste problemen met hun geflexte telefoon.
®Otto schreef op 17 maart 2004 @ 06:29:
[...]

Kun je mij dan misschien de instellingen geven voor Orange World? Heb zelf natuurlijk al wat instellingen geprobeert en als ik nu verbinding maak met Orange world, zegt ie dat het toestel niet wordt ondersteunt, maar dat ik wel gebruik kan maken van Wap.

Dat bijna iedereen problemen krijgt met fl..... lijkt mij sterk overdreven, maar goed.

En je bent ook niet goed geïnformeerd dat het enige adres in Tilburg zit, bovendien heb je ook teveel betaald.

• phizzie
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 24-09 10:56

phizzie

always look on the bright side

V525 schreef op 17 maart 2004 @ 11:27:
Het werkt al. Het is een kwestie van de nieuwste software installeren en dan werkt het _/-\o_ . Stukken goedkoper dan gelijk een ANDERE te gaan kopen!!! 8)7 8)7
Ik heb hier al het een en ander uit de doeken gedaan over problemen met Bluetooth. Ik heb er naar gezocht en het probleem is de licentie die de producent moet kopen van Widcomm. Af en toe heb je onbekende makers van de bluetoothdongles, die kopen eenmalig een licentie. Jongens van Sitecom produceren in verschillende batches en maken ook steeds nieuwe software. Hier kopen ze ook een nieuwe licentie voor alle gebruikte chips voor.

Voor meer info, klik [rml]hier[/rml] van deze serie over de V525. Daar staat alles keurig uitgelegd.

Succes allemaal met de V525, nog steeds een toptoestel.

http://m.artens.nl - mobiele startpagina

• hans1527
  • Laatst online: 26-03-2004
Holleboomer schreef op 17 maart 2004 @ 22:24:
[...]

ik weet niet of jij de games illegaal wil downloaden, maar vragen naar sites met illegale games is hier niet toegestaan.

[...]

Hij weer,,,,,PPPPfffffffff :Z

Tot over 1 week :w

[Voor 8% gewijzigd door BalusC op 18-03-2004 09:21]

• Paul NGC
  • Laatst online: 17-11-2015

Paul NGC

SSBM KING

Jij moet al helemaal ophouden!

Weet iemand of je ook bewegende plaatjes ( gif ) gewoon als wallpaper kan gebruiken? Heb het geprobeert met die wolken maar lukt niet, maar kan dit wel als je een V525@V600 hebt?

• sunoke
  • Niet online
Paul NGC schreef op 18 maart 2004 @ 09:02:
Jij moet al helemaal ophouden!

Weet iemand of je ook bewegende plaatjes ( gif ) gewoon als wallpaper kan gebruiken? Heb het geprobeert met die wolken maar lukt niet, maar kan dit wel als je een V525@V600 hebt?
Dat kan alleen als het plaatje een keyframe heeft, het keyframe krijg je dan te zien, de hele animatie niet.

• V525
Zenga13 schreef op 17 maart 2004 @ 22:52:
[...]

Als je domme vragen stelt (die al 100x gesteld zijn) en de antwoorden bevallen je niet, dan zoek je toch ff verder en als je te lui bent om te lezen heb je niets op het Got-forum te zoeken... :Z

edit:
nu weer ontopic graag,tís al genoeg vervuild zo :P
Dus jij gaat effe 4 keer 30 paginas doorlezen als je een vraag hebt.
Loop nou niet zo te zeiken om alles. :r Dat programmatje wat in de startpost staat ( Audacity ) werkt goed, maar bij sommige mp3s speelt ie het versnelt af heb alles al geprobeert om het naar een normale snelheid te krijgen het lukt alleen niet. Iemand hier ervaring mee???

• DocB
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15-11 08:43
hmmz, ik heb net mn telefoon een beetje leeg zitten halen (flexed naar V600), en nou heb ik 6198 kb vrij. Het leuke is dat ik totaal maar 6129 kb heb, en er nu dus 4194234kb gebruikt is :P
Meer mensen die dit opgemerkt hebben?

Verder kan je dus met behulp van p2kman alle bestanden op je telefoon zien. Is het iemand al gelukt om bepaalde dingen aan te passen? Je zou hiermee toch icons enzo moeten kunnen veranderen, maar ik heb ze nog niet gevonden...

• Mad_Demon
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:29

Mad_Demon

de dokter

Ik heb net de datakabel binnengekregen van stuntprijzen, maar ik krijg het hele zooitje niet aan de praat. Het apparaat word niet door windows herkend (krijg een ballonnetje met "een van de op deze computer aangesloten usb-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat")

Heb de XP patch geinstalleerd, telefoon aan en uit gezet, andere usb poorten geprikt. Heb de mot2000 en p2k drivers geprobeerd maar volgens windows zijn het geen drivers voor die voor het apparaat gebruikt kunnen worden :?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• thefox154
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 21:10
silitek schreef op 17 maart 2004 @ 09:03:
Er zijn tal van voordelen met de V600...maar we gaan ze niet opsommen. Diegene weet wel wat z'n V525@V600 allemaal kan :9

blahblah

[...]
kijk dat heb ik al allang gedaan, spaanse sites, engelse (schijnen ze ook die leuke voda actie te hebben) en hier een post of 1500 ofzo.
Maar jah je krijgt overal een klein beetje info. En aangezien jij al aangeef dat je deze vragen vaker ziet, jah dat klopt heb ze hier in het forum ook al verscheidene malen zien staan. Als er nou gewoon normaal op gereageerd wordt dan kom je ze daarna niet meer tegen... blijkbaar is er toch wel intresse naar deze informatie.

En het klinkt wel lekker egoistisch dat je dat niet even met de andere op dit forum deelt als je zo precies weet wat alle voor en nadelen zijn.. ik zou zeggen kom maar op met die info :Y)

• Japser24
V525 schreef op 18 maart 2004 @ 09:59:
[...]

Dus jij gaat effe 4 keer 30 paginas doorlezen als je een vraag hebt.
Loop nou niet zo te zeiken om alles. :r Dat programmatje wat in de startpost staat ( Audacity ) werkt goed, maar bij sommige mp3s speelt ie het versnelt af heb alles al geprobeert om het naar een normale snelheid te krijgen het lukt alleen niet. Iemand hier ervaring mee???
ja dat had ik eerst ook doordat ik de kbps wilde veranderen maar dat heb ik opgelost door bij opties de het aantal kbps intestellen dan blijft de snelheid wel normaal

• MaStar
Nanax schreef op 17 maart 2004 @ 19:48:
Als iemand een keer bij daydeal bestelt (holleboomer ofsow), , zeg het me dan, dan kan diegene het voor mij erbij bestellen en stort ik het geld (dat ik dan gekocht heb) gewoon op diegene z'n bankrekening...:)

ik snap gewoon die betalingsmogelijkheden allemaal niet, paypal, en die andere...gewoon hoe je moet betalen laat maar zeggen....

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

@ Mad_demon

Ik heb ook mijn kabel besteld bij stuntprijzen.net en had m gister binnengekregen...
Binnen 24 uur _/-\o_

Maar tot hoever heb jij alles draaien, ik kan wel ringtones en drivers instaleren van de Motorola USB modem...

Maar ik kan nog geen java verzenden, als ik MSS start vind hij nieuwe software o.a. Motorola connection interface...Deze drivers worden correct geinstalleert m.b.v. PK2 & MOT2000 bestanden.
Hierna kreeg ik de melding dat de nieuwe hardware correct was geinstalleert en kan worden gebruikt.
Maar MSS kon nog steeds geen USB Device vinden, tevens staat bij modem opties nu dat de Motorola USB Modem niet aanwezig is :?

Als ik nu ga kijken bij hardware staat er opeens een samengesteld USB apparaat wat niet kan worden gestart.

WIE HEEFT HIER ERVARING MEE OF WEET DE (MOGELIJKE) OPLOSSING??? ;)

Ik hoop dat iemand mij eindelijk een keer kan helpen, want ik weet er geen raad meer mee... :'(

Grtz
Mad_Demon schreef op 18 maart 2004 @ 10:43:
Ik heb net de datakabel binnengekregen van stuntprijzen, maar ik krijg het hele zooitje niet aan de praat. Het apparaat word niet door windows herkend (krijg een ballonnetje met "een van de op deze computer aangesloten usb-apparaten werkt niet goed. Het is onbekend welk apparaat")

Heb de XP patch geinstalleerd, telefoon aan en uit gezet, andere usb poorten geprikt. Heb de mot2000 en p2k drivers geprobeerd maar volgens windows zijn het geen drivers voor die voor het apparaat gebruikt kunnen worden :?

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Tha_Nelis schreef op 18 maart 2004 @ 11:38:
@ Mad_demon

Ik heb ook mijn kabel besteld bij stuntprijzen.net en had m gister binnengekregen...
Binnen 24 uur _/-\o_

Maar tot hoever heb jij alles draaien, ik kan wel ringtones en drivers instaleren van de Motorola USB modem...

Maar ik kan nog geen java verzenden, als ik MSS start vind hij nieuwe software o.a. Motorola connection interface...Deze drivers worden correct geinstalleert m.b.v. PK2 & MOT2000 bestanden.
Hierna kreeg ik de melding dat de nieuwe hardware correct was geinstalleert en kan worden gebruikt.
Maar MSS kon nog steeds geen USB Device vinden, tevens staat bij modem opties nu dat de Motorola USB Modem niet aanwezig is :?

Als ik nu ga kijken bij hardware staat er opeens een samengesteld USB apparaat wat niet kan worden gestart.

WIE HEEFT HIER ERVARING MEE OF WEET DE (MOGELIJKE) OPLOSSING??? ;)

Ik hoop dat iemand mij eindelijk een keer kan helpen, want ik weet er geen raad meer mee... :'(

Grtz

[...]
Helemaal niet, mijn computer herkend niet het apparaat niet, mobile phone tools kan niets vinden. Heb de V2.3 van p2k drivers, maar volgens windows (XP+SP1) kunnen die niet worden gebruikt :?

Op mijn andere pc (ook met XP+SP1) word hij ook helemaal niet herkend.

[Voor 4% gewijzigd door Mad_Demon op 18-03-2004 11:51]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

@ Mad_Demon

Maar heb je bij je apparaatbehheer bij modem wel een Motorola USM Modem staan?
Als dit wel het geval is moet je bij MPT ff je gsm reconnecten of reboote en dan werkt t misschien O-)

edit:
Ik heb hiervoor wel Windows XP SP1 geinstalleert ;)

Gtrz

[Voor 14% gewijzigd door Tha_Nelis op 18-03-2004 11:52]

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Nee, bij apparaat beheer verschijnt geen modem alleen een Onbekend Apparaat onder de USB-Controllers ;(

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

Hmz, Nu weet ik het ook nie meer.... :?
Blijf probere zo is het mij ook gelukt, kheb zo'n beetje in 8 verschillende USB poorten gehad :P
Veel Succes ;)

Grtz
Mad_Demon schreef op 18 maart 2004 @ 11:52:
Nee, bij apparaat beheer verschijnt geen modem alleen een Onbekend Apparaat onder de USB-Controllers ;(

• discusws
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14:05
Mad_Demon schreef op 18 maart 2004 @ 11:52:
Ik had exact hetzelfde. Maar de XP Update die al verschillende keren is genoemd was voor mij de oplossing. Ik dacht ook dat ik bij liep met alle XP updates maar deze had ik blijkbaar niet.

Telefoon loskoppelen. MPT starten (Die ziet ie wel als het goed is) loskoppelen. Dan USB update draaien herstarten XP PK2 starten en dan pas telefoon aankoppelen.

Natuur fotograaf

• freekellomoto
  • Laatst online: 25-10-2004
heeft er hier iemand goede/slechte ervaring met stuntprijzen.net?

• BonBon
freekellomoto schreef op 18 maart 2004 @ 13:35:
heeft er hier iemand goede/slechte ervaring met stuntprijzen.net?
mijn ervaring is zeer goed. het bleek dat mijn bestelling niet meer op voorraad was, toen hebben ze een duurdere kabel opgestuurd zonder te hoeven bijbetalen. goeie service, want ze hadden ook kunnen zeggen "sorry meneer, uw kabel is niet meer op voorraad, ga maar naar een andere winkel".

• BonBon
voor mensen met Windows2000 +SP4 en een USB datakabel :

1. installeer MPT tools 2.16.
2. unzip de P2Kdrivers in een aparte folder
3. update de driver in device manager voor de USB motorola modem (neem de driver uit je P2K folder "USBMOT2000.inf")
4. MPT opstarten, klaar.

Bij mij werkte dit meteen. Als er geen verbinding is tussen pc en foon: even je foon uit/aanzetten (met je kabel aangesloten!).

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

discusws schreef op 18 maart 2004 @ 13:32:
[...]

Ik had exact hetzelfde. Maar de XP Update die al verschillende keren is genoemd was voor mij de oplossing. Ik dacht ook dat ik bij liep met alle XP updates maar deze had ik blijkbaar niet.

Telefoon loskoppelen. MPT starten (Die ziet ie wel als het goed is) loskoppelen. Dan USB update draaien herstarten XP PK2 starten en dan pas telefoon aankoppelen.
Wohoo! _/-\o_
Die mag in de FAQ :D

• discusws
Mad_Demon schreef op 18 maart 2004 @ 13:49:
[...]
Wohoo! _/-\o_
Die mag in de FAQ :D
Ik had deze procedure al eens eerder gemeld >:) Maar ja er staan ook zoveel berichten hiero :Y)

Natuur fotograaf

• Tha_Nelis

Tha_Nelis

V525 Rulez

Voor zo ver werkt MPT ook bij mij maar zijn er ook mensen die MSS aan de praat hebben??

Als ik deze opstart installeert hij ook andere hardware van mijn motorola en krijg de melding dat de hardware is geinstalleert en kan worden gebruikt...

Maar nadat windows deze hardware installeert is er geen motorola USB modem meer aanwezig :?

En staat er bij USB apparaten wel een samengesteld USB apparaat maar die kan niet worden gestart :'(

WAT NU?? ik wil toch ook graag java kunnen versturen met datakabel....

HELP PLZ :'(

[Voor 3% gewijzigd door Tha_Nelis op 18-03-2004 15:10]

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:27

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dudes is er iets als http://bemused.sourceforge.net/ voor de v525 ??!
Zou zooo strak zijn :D 8-) :9~ O+ :>

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• S.O.C.O.O.L
  • Niet online
MaStar schreef op 18 maart 2004 @ 11:30:
[...]

ik snap gewoon die betalingsmogelijkheden allemaal niet, paypal, en die andere...gewoon hoe je moet betalen laat maar zeggen....
Ja misschien is dat een goed idee, kunnen we een inkoopactie organiseren ofzo bij daydeal (Of mochten we over inkoopacties ook niet meer praten hier?)

• hmd01
  • Laatst online: 25-11 20:48
nero355 schreef op 18 maart 2004 @ 15:13:
Dudes is er iets als http://bemused.sourceforge.net/ voor de v525 ??!
Zou zooo strak zijn :D 8-) :9~ O+ :>
ja heh met je 5 mb geheugen....

• H3iN914
hmd01 schreef op 18 maart 2004 @ 15:28:
[...]

ja heh met je 5 mb geheugen....
Hoezo niet? Het gaat toch alleen om het programaatje, en zo groot zal dat toch niet zijn, of heb ik dat nou mis?

• discusws
Tha_Nelis schreef op 18 maart 2004 @ 15:09:
Voor zo ver werkt MPT ook bij mij maar zijn er ook mensen die MSS aan de praat hebben??

Als ik deze opstart installeert hij ook andere hardware van mijn motorola en krijg de melding dat de hardware is geinstalleert en kan worden gebruikt...

Maar nadat windows deze hardware installeert is er geen motorola USB modem meer aanwezig :?

En staat er bij USB apparaten wel een samengesteld USB apparaat maar die kan niet worden gestart :'(

WAT NU?? ik wil toch ook graag java kunnen versturen met datakabel....

HELP PLZ :'(
Zie een paar berichten terug. Zelfde verhaal! ;)

Natuur fotograaf

• AP3X
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Voor mijn T610 gebruikte ik http://fma.xinium.com/index2.htm
Wellicht dat deze ook voor de V525 werkt maar ik kan het nu niet testen.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee