Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
ik zit eraan te denken om met een labelprinter ( zon 'nieuwerwetse', dus niet die erdoor heen drukt ) een klein dingetje te printen op zwarte label ( als dat bestaat ) met G-NiLES erop ofzo. en dan netjes uitsnijden :) veel mooier dan t-mobile. weet nog wel dat je vroeger via club nokia voor je 6310 zon plastic dingetje kon laten maken met je naam erop.... kan dat bij SE niet via een of andere servicepoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook gewoon een zwarte sticker nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Laatst online: 16-07 11:17
ja dat kan altijd nog... maarja met iets erop is natuurlijk wel wat 'eigener', wat unieker dan gewoon zwarte sticker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

lezen aub

[ Voor 99% gewijzigd door Korakal op 02-04-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Wat ik me afvraag... vroeger had je bij Ericsson van die 'chatboards', zo'n toetsenbordje dat je onder je telefoon kunt klikken.

Nou weet ik niet of die de aansluiting hadden van de laatste Ericsson modellen, en die nu nog steeds bij SE gebruikt wordt, maar zou je zo'n ding aan een T630 kunnen hangen?

Op marktplaats zie je die dingen nog wel eens langskomen voor een prikkie...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:12:
Jona zou jij mij een mailtje kunnen zenden met een adres waar ik mijn T630 kan flashen. Dat lijkt me wel iets. Vind het ook erg irritant alle rommel erop.

..Emailadres..

groetjes Rob
Dit is een warez-request, en dat is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 02-04-2004 00:06 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ginz schreef op 01 april 2004 @ 11:06:
[...]

Dit is een warez-request, en dat is niet toegestaan op GoT.
quote dan ook niet t hele bericht weer :{

ik zag T-Mobile Simpakket + T630 bij media markt voor 299,- misschien dat iemand interesse heeft....

ik wacht zelf tot de witte simlockvrije versie iets betaalbaarder is, hopelijk als de K700 & S700 komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 00:12:
Jona zou jij mij een mailtje kunnen zenden met een adres waar ik mijn T630 kan flashen. Dat lijkt me wel iets. Vind het ook erg irritant alle rommel erop.

*******@hetnet.nl

groetjes Rob
Je kan ook even op de site van SE kijken bij de service centers.
Of in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:22
g00fy schreef op 01 april 2004 @ 11:27:
quote dan ook niet t hele bericht weer :{

ik zag T-Mobile Simpakket + T630 bij media markt voor 299,- misschien dat iemand interesse heeft....

ik wacht zelf tot de witte simlockvrije versie iets betaalbaarder is, hopelijk als de K700 & S700 komen....
Ik heb van de week een losse T630 gekocht voor 280,- (nieuw in de winkel, simlock vrij) dus zo'n sterke aanbieding is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wel eens last van een toets die je niet meer goed kan indrukken? Het open design van het toetsenbord laat volgens mij iets te makkelijk zandkorrels e.d. naar binnen. Krijg het wel steeds weer weg met hard blazen maar soms is het frustrating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 12:27:
Je kan ook even op de site van SE kijken bij de service centers.
Of in de startpost :)
eh? hij wilt van de providershitzooi af en dat is illegaal en daar werkt SE niet aan mee. je kan wel de laatste nieuwste versie legaal erop laten flashen maar de providerzooi blijft gwoon zitten hoor....

wat die poster vroeg is een vraag die niet toegestaan wordt op GoT en in zijn post is nu dan ook een waarschuwing te lezen van moderator Korakel.

of ik moet je verkeerd begrijpen en je bent sarcastisch bezig of je wist dit allemaal niet of hebt zijn post niet goed gelezen.

Hoe dan ook: mijn post is ook voor anderen bedoeld die dit misschien nog niet weten. stel dit soort illegale vragen niet, in ieder geval niet openlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 00:04:
Hebben jullie ook wel eens last van een toets die je niet meer goed kan indrukken? Het open design van het toetsenbord laat volgens mij iets te makkelijk zandkorrels e.d. naar binnen. Krijg het wel steeds weer weg met hard blazen maar soms is het frustrating.
Met de toetsen zelf geen problemen, wel met de joystick die weigert soms naar rechts te gaan!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 02:28:
[...]

eh? hij wilt van de providershitzooi af en dat is illegaal en daar werkt SE niet aan mee. je kan wel de laatste nieuwste versie legaal erop laten flashen maar de providerzooi blijft gwoon zitten hoor....

.
de nieuwste versie is trouwens een downgrade. De nieuwste versie is op dit moment in handen van t-mobile. SE points die moeten dat nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Wat is op dit moment dan de meest recente softwareversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 02 april 2004 @ 10:29:
de nieuwste versie is trouwens een downgrade. De nieuwste versie is op dit moment in handen van t-mobile. SE points die moeten dat nog krijgen.
een downgrade? dus een versie dat lager is dan R4C003 ? (<--- deze heb ik namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
had eerst deze
r4e002 prcxc12-5806_eu_8_n
r4e002 prcxc12-5807_tae_eu8_n

nu
r4d001 prcxc12-5806_eu_8_n
r4d001 prcxc12-5807_tae_eu8_n

dit lijkt me toch een downgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 14:40
pang schreef op 02 april 2004 @ 12:22:
had eerst deze
r4e002 prcxc12-5806_eu_8_n
r4e002 prcxc12-5807_tae_eu8_n

nu
r4d001 prcxc12-5806_eu_8_n
r4d001 prcxc12-5807_tae_eu8_n

dit lijkt me toch een downgrade?
Ben je met deze downgrade ook van de T-Mobile firmware af? (Dus via de officiele weg?) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
nee helaas heeft waarschijnlijk met dit te maken prcxc12-5806_eu_8_n

en met deze

Aanpassing MS en TEA
cda102260/11 r5a

ITP Version: r3aoo9 prgcxc125812_tp

die zijnhetzelfde gebleven bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb me FM-headset binnen gekregen van telecom advies :*) . Ziet er wel een beetje gammeltjes uit en het stoort makkelijk, maarja anders verkoop ik hem toch gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op 01 april 2004 @ 11:27:
Heb ik ook gedaan met de T610.

Toen de T630 uitkwam bleef de prijs gelijk en werd direct de T610 (simlock-vrij) niet meer geleverd.
Omdat ik geen zin had om alles af te zoeken naar nog een beschikbare T610, heb ik dus toch maar een T630 aangeschaft voor dezelfde prijs.

Heb hier overigens geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vandaag een T630 gehaald. € 24 bij verlenging van m'n orange abo. Wat een superding... Geweldig. Gelijk ff via via een bluetooth carkit geritseld. Nu alleen nog een bluetooth dongle voor bij de pc. * pjlgt is happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 14:29:
[...]

Heb ik ook gedaan met de T610.

Toen de T630 uitkwam bleef de prijs gelijk en werd direct de T610 (simlock-vrij) niet meer geleverd.
Omdat ik geen zin had om alles af te zoeken naar nog een beschikbare T610, heb ik dus toch maar een T630 aangeschaft voor dezelfde prijs.

Heb hier overigens geen spijt van.
T610 is nog gewoon leverbaar hoor :?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 13:54:
Hey ik heb me FM-headset binnen gekregen van telecom advies :*) . Ziet er wel een beetje gammeltjes uit en het stoort makkelijk, maarja anders verkoop ik hem toch gewoon weer.
vrijdag kwam hij aan, maar vandaag pas kunnen ophalen bij tpg. Inderdaad niet erg bezonder, maar wel een grote verbetering tov de vorige radio van hun.

Heb er 14,50 voor betaald 7 euro voor radio en 7,50 voor bezorgkosten. Toch netjes opgelost van hun uiteindlijk. Ipv van 3 kon ik er 1 voor die prijs krijgen. Dat na slechts 1 brief.

[ Voor 3% gewijzigd door pang op 03-04-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

ffluppestijn01

Dus ...

heeft er al iemand een goed werkende dual sim adapter?

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal tevreden jongens. Ik wilde de T-mobile zooi eraf halen en heb gebeld naar een Service center deze wilden mijn telefoon niet flashen. Nu heb ik het laten doen bij een ander thanx Jona..maar perfect alles werkt perfect, Heerlijk!!! Je weet niet wat je mee maakt zonder al die rotzooi erop. Was helemaal super blij!!! :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onthoud wel master-X dat je nu ws kan fluiten naar je garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik vraag me af in hoeverre dat zo is. Ik heb de garantievoorwaarden eens nagekeken en daar staat alleen dat de garantie niet van toepassing is op tekortkomingen ten gevolge van ....wijziging of aanpassing van software, ongevallen.... etc.
Met andere woorden. Alleen als het de oorzaak was van de tekortkoming is de garantie hierop niet van toepassing. Voor gebreken die hier niet door veroorzaakt zijn blijft de garantie dus gelden, de garantie vervalt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 03 april 2004 @ 18:42:
[...]

vrijdag kwam hij aan, maar vandaag pas kunnen ophalen bij tpg. Inderdaad niet erg bezonder, maar wel een grote verbetering tov de vorige radio van hun.

Heb er 14,50 voor betaald 7 euro voor radio en 7,50 voor bezorgkosten. Toch netjes opgelost van hun uiteindlijk. Ipv van 3 kon ik er 1 voor die prijs krijgen. Dat na slechts 1 brief.
Lucky bastard ik heb er 27,- euro voor betaalt, klote postbode had weer geen 50 cent terug. :( maar goed 27 euro is nog niet echt duur. je kan nu ook leuk een call aannemen met je stem of weigeren. wel komisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
_Jona_ schreef op 04 april 2004 @ 15:01:
Ik vraag me af in hoeverre dat zo is. Ik heb de garantievoorwaarden eens nagekeken en daar staat alleen dat de garantie niet van toepassing is op tekortkomingen ten gevolge van ....wijziging of aanpassing van software, ongevallen.... etc.
Met andere woorden. Alleen als het de oorzaak was van de tekortkoming is de garantie hierop niet van toepassing. Voor gebreken die hier niet door veroorzaakt zijn blijft de garantie dus gelden, de garantie vervalt dus niet.
De garantie vervalt wel degelijk, officieel dan.

Maar,
MyNameIs had een SonyEricsson T610 T-Mobile versie. Ondertusen hebben we zijn behuizing meerdere keren vervangen, zijn firmware zelf geupgrade.

Daarna hebben zijn T610 opgestuurd omdat hij ook dat 'hissing' probleem nog steeds had. Nou, na 2 weken de T610 terug. Het probleem opgelost, en de nieuwste firmware door SE.

MyNameIs heeft nu een perfect werkende T610 zonder T-Mobile troep, en met de nieuwste firmware versie.

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Ginz op 04-04-2004 15:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey ik ben een beetje bezig met mijn telefoon aan het 'aankleden' haha... weet iemand echt goeie gratis java spellen?? geef me dan een site :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog wel wat.
Maar daar heeft je telefoon iets te weinig geheugen voor !
http://www.realityfactory.ca/pickles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Waar vind je eigenlijk die YETI-SPORTS voor T630. Download hem liefst gratis. Iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet er voor betalen maar het is niet mogelijk in nederland.
Mail me even.. dan kan ik misschien iets voor je betekenen.
Mail adres vind je op me website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg tevreden met mn mooie T630, maar....

Er is één ding wat maar niet wil lukken, en ik heb me al een ongeluk gezocht of en hoe ik dat aan de praat kan krijgen.

Synchronisatie via bluetooth werkt perfect alleen ik kan op geen enkele manier mijn emails uit bijvoorbeeld outlook synchroniseren met de telefoon. Is iemand anders dat wel al gelukt.

Voor de duidelijkheid ik heb het met FMA geprobeerd, het standaard synchroniatie progje van windows (dan zegt ie "the server does not support the requested data") en ook bijvoorbeeld een programaatje als weblicon.

Wie helpt me verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de startpost op de 1e pagina staat er wel wat over outlook en bluetooth, heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 14:31:
in de startpost op de 1e pagina staat er wel wat over outlook en bluetooth, heb je daar al gekeken?
Jep.

Helaas gaat het daar vooral (alleen?) over synchronisatie van contacts en sms-jes.

Wat mij nou zo handig zou lijken is dat je thuis even je nieuwe emails op je telefoon deponeert en dan verder op iedere willekeurig moment ze kan lezen en beantwoorden met je telefoon. Als je dan weer thuis bent en je telefoon blauwtand even met je computer worden ze verzonden. Zonder dus achtelijke bedragen te betalen voor datacommunicatie met je telefoon zelf. 8)

Dat laatste zou wel eens de reden zijn waarom het niet kan, want technisch lijkt het me geen probleem toch? Ik heb de T-mobile versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz... die link (www.realityfactory.ca/pickles) staan alleen computer spellen in exe formaat... ik bedoel voor op mijn T630.. gewoon gratis java spelletjes..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 14:47:
Jep.

Helaas gaat het daar vooral (alleen?) over synchronisatie van contacts en sms-jes
mja ik doe niet aan synchen + email lezen op me T610. dus ik kan je niet echt helpen. miscchein iemand anders..... (HINT)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik zat te twijfelen tussen deze telefoon en de siemens st55 maar daar hoor ik zoveel slechte ervaringen over, dat ik toch maar deze ga nemen. Zitten er aan deze telefoon nog bekende minpunten? slechte batterij enz enz. Heb inmiddels van alles gehad, nokia, siemens, sony c70, dus menutjes enzo maakt me niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
een grote minpunt is door de veelzijdigheid van het toestel heb je nooit genoeg aan die 2 mb geheugen. Fotoos zijn van mindere kwaliteit dan andere gsm's, maar dat ding is tenslotte ook niet om familiekiekjes en porttretten te maken.

En zijn er wat bugs met SE icm t-mobile sim, maar daar schijnen ze aan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pang schreef op 06 april 2004 @ 13:11:
een grote minpunt is door de veelzijdigheid van het toestel heb je nooit genoeg aan die 2 mb geheugen. Fotoos zijn van mindere kwaliteit dan andere gsm's, maar dat ding is tenslotte ook niet om familiekiekjes en porttretten te maken.

En zijn er wat bugs met SE icm t-mobile sim, maar daar schijnen ze aan te werken.
Dan heb ik zeker de non-bugversie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Laatst online: 11:09
deze vrijdag mag ik mijn T630 ophalen :D in de tussentijd zal ik dit forum aandachtig doorpluizen en uitkammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

wheeler schreef op 06 april 2004 @ 16:10:
deze vrijdag mag ik mijn T630 ophalen :D in de tussentijd zal ik dit forum aandachtig doorpluizen en uitkammen ;)
op Goede Vrijdag? zijn de winkels dan wel open??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_zip
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-06 11:41
Als ik dit zo allemaal lees dan is voor mij de keuze gemaakt: Deze moet ik hebben :). Ik heb hem vandaag ff in me handen gehad en ik vind het net ff een tikkie mooier dan de T610.

Alleen ik vind hem best duur nog. 288 euro is de goedkoopste volgens de pricewatch. In combinatie met een abbo is voor mij niet aantrekkelijk omdat ik momenteel al een Orange Free20 abbo heb (die in Januari afloopt), en twee abbo`s gaat mij iets te ver. Of valt er misschien iets met Orange te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07

dread

Sluwe vlaming

[quote]Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 12:05:
Synchronisatie via bluetooth werkt perfect alleen ik kan op geen enkele manier mijn emails uit bijvoorbeeld outlook synchroniseren met de telefoon. Is iemand anders dat wel al gelukt.

Voor de duidelijkheid ik heb het met FMA geprobeerd, het standaard synchroniatie progje van windows (dan zegt ie "the server does not support the requested data") en ook bijvoorbeeld een programaatje als weblicon.

Wie helpt me verder?[/quote
synchronisatie met outlook via fma werkt nog niet, altans nog niet aan de praat gekregen.

Ik gebruik XNTD van SE werkt perfect. Alleen NIET samen. Als je wil synchen moet fma uit staan, dus ook niet aktief in de tray.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

pang schreef op 06 april 2004 @ 13:11:

ik las jou posts een aantal pagina's terug over dat sms probleem :| dat is wel minder, maar heb je dat alleen met de t-mobile versie, of ligt het aan de sim icm met het toestel? Ik kan namelijk gewoon t-mobile krijgen op een 'gewone' witte :) (wilde eigenlijk de zwarte maar die is nog niet leverbaar, ik wil alleen zeker niet die t-mobile versie) Zijn er nog meer mensen met dat sms-probleem of komt het gewoon maar heel af en toe voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Even mijn eerdere vraag kicken door mezelf mooi te quoten...
dreamscape schreef op 01 april 2004 @ 10:46:
Wat ik me afvraag... vroeger had je bij Ericsson van die 'chatboards', zo'n toetsenbordje dat je onder je telefoon kunt klikken.

Nou weet ik niet of die de aansluiting hadden van de laatste Ericsson modellen, en die nu nog steeds bij SE gebruikt wordt, maar zou je zo'n ding aan een T630 kunnen hangen?

Op marktplaats zie je die dingen nog wel eens langskomen voor een prikkie...
Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen? Kon er zo snel niks over vinden, maar volgens mij horen ze met een T68 wel te werken, dus dan zegt mijn boerenverstand dat het met een T610/630 ook zou moeten kunnen...

Na wat verder zoeken zie ik wel dat het schijnt te werken, maar dat in sommige gevallen de T610 / 630 zou crashen met dit apparaat er aan. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En ligt het wellicht aan specifieke typen chatboard?

[ Voor 15% gewijzigd door dreamscape op 07-04-2004 12:15 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Laatst online: 15:21
Silverline schreef op 06 april 2004 @ 20:47:
op Goede Vrijdag? zijn de winkels dan wel open??
Ik hoop van wel, anders moet ik ook tot dinsdag wachten! ik kan m ook vrijdag ophalen _/-\o_ hier in t zuiden hadden ze al vrij met carnaval ;)

[ Voor 10% gewijzigd door cazzer22 op 07-04-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Laatst online: 11:09
Goedkoopste.nu gebeld en ze zijn gewoon open ;) Goede Vrijdag is een hele rare dag, hadden hier gisteren in bedrijf al meningsverschil over of het een nu een nationale feestdag was. Voor de ambtenarij/scholen blijkbaar wel, de rest mag het zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op 07 april 2004 @ 08:49:
synchronisatie met outlook via fma werkt nog niet, altans nog niet aan de praat gekregen.

Ik gebruik XNTD van SE werkt perfect. Alleen NIET samen. Als je wil synchen moet fma uit staan, dus ook niet aktief in de tray.
Of je post is goed nieuws en je kan me verder helpen (hoop, hoop) of je hebt iets gemist in mijn post.

Op zich heb ik namelijk synchronisatie aan de praat, zowel met XNTD als FMA (met de beta) en tevens met nog wat andere programaatjes. maar.....

Ik heb nu synchronisatie van mijn contacts en sms-jes aan de praat maar ik wil ook graag mijn email synchroniseren. En dat is tot op heden niet gelukt.

Dus Dread, als dat jou wel is gelukt laat me even weten hoe je dat gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
heb ook een SE T630 besteld bij gsm.nl, heeft iemand al ervaringen met deze site? alleen BALEN van die levertijden!! :( Moet tot eind april wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee de Phone House dan...ik heb een Z600 besteld, al 2 weken geleden, maar alle Sony Ericson's en Siemens staan op Back Order...volgens de verkoper kan het nog wel tot volgende week duren.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
thaBeerbuster schreef op 07 april 2004 @ 11:56:
[...]

ik las jou posts een aantal pagina's terug over dat sms probleem :| dat is wel minder, maar heb je dat alleen met de t-mobile versie, of ligt het aan de sim icm met het toestel? Ik kan namelijk gewoon t-mobile krijgen op een 'gewone' witte :) (wilde eigenlijk de zwarte maar die is nog niet leverbaar, ik wil alleen zeker niet die t-mobile versie) Zijn er nog meer mensen met dat sms-probleem of komt het gewoon maar heel af en toe voor?
Het is een probleem van SE toestel icm met t-mobile sim. Een vriend van mij heeft de witte unbranded versie, maar hij moet net als ik met de zwarte t-mobile branded toestel steeds weer de smstype en geldigheidsduur instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
heb em vandaag opgehaald, ziet er goed uit, kan alleen nog geen mail ophalen, gprs werkt al wel via kpn netwerk.
moet wel zeggen dat het bereik een stuk slechter is dan mijn nokia 7210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb `m besteld in combinatie met een telfort abbo. Kweet alleen niet zeker of ik nu wel de witte versie heb, khoop `t wel... weet iemand hoe dit zit of krijg je alleen in combinatie met t-mibile een zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

pang schreef op 07 april 2004 @ 18:06:
[...]

Het is een probleem van SE toestel icm met t-mobile sim. Een vriend van mij heeft de witte unbranded versie, maar hij moet net als ik met de zwarte t-mobile branded toestel steeds weer de smstype en geldigheidsduur instellen.
dat is wel balen, maar niet iedereen heeft er last van, dus ik hoop dat het bij mij goed gaat :) Ik was gisteren bij de Stafhorst in Utrecht, daar kan je het toestel ook laten flashen met nieuwste firmware (wel tegen betaling helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 08:22:
kheb `m besteld in combinatie met een telfort abbo. Kweet alleen niet zeker of ik nu wel de witte versie heb, khoop `t wel... weet iemand hoe dit zit of krijg je alleen in combinatie met t-mibile een zwarte?
Jep.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 17:34:
Hallo,
heb ook een SE T630 besteld bij gsm.nl, heeft iemand al ervaringen met deze site? alleen BALEN van die levertijden!! :( Moet tot eind april wachten
Idem dito... ik heb eerst mailtjes ontvangen met een bevestiging dat het toestel binnen was en gereserveerd was voor mij en een dag later een melding dat het allemaal nog wel even gaat duren met de levering. En nu al weer 2 weken niks gehoord :( . Vandaag nog maar even een mailtje gestuurd.

Vantevoren had ik al mijn twijfels bij het bestellen via zo'n site als gsm.nl en het begint erop te lijken dat die twijfels terecht waren.

edit:
Weet iemand of je in zo'n geval van onbekende levertijd de koop kan ontbinden? Nog even en er zijn betere aanbiedingen om de t630 of een mooiere phone te bestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de code om je telefoon zo in te stellen dat hij pas na 30 seconde op de voicemail springt bij een T-Mobile abonnement.

Ik heb de code al een x eerder gezien in een ander topic maar ik kan deze niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee ik heb de zwarte T-Mobile Versie... maar weet iemand waar ik nog andere frontjes kan kopen?? (met name de zilve/witte :P) en ik heb er binnen 1 week alweer een mooie grote kras op gemaakt.. dus nieuw frontje is altijd handig :D en weet iemand misschien een mooi doorzichtig hoesje?? zodat de lens ook niet al te vies wordt? alvast bedankt!!

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59

Pelle

🚴‍♂️

M'n T630 is binnen bij Belcompany. Vandaag of morgen m'n T610 inruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik houd niet zo van hoesjes om je telefoon in te doen, ik gebruik liever zakjes zoals die mooie blauwe die bij de T68 zat. Ben die helaas kwijt geraakt. Heb nu zo'n leuk japans zakje :P .

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jos.aben/zakje.jpg

Ziet er wel kinderachtig uit ;) maar er komen niet zo snel krassen op je telefoon en je hoeft niet zo'n vervelend hoesje te gebruiken.

Zijn zulke zakjes trouwens ook in Nederland te krijgen? Heb ze nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Heb zojuist bericht gekregen van gsm.nl ze hebben het toestel weer binnen en zal in de loop van volgende week verzonden worden YEAH! :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus aan het proberen om winamp met mijn telefoon te besturen.. ik heb PCControl.exe gedownload.. Hij verbindt wel.. maar dan kan ik niet meer verder... ik heb de nieuwste winamp gedownload.. MAAR HET LUKT NIET :D duhs.. kan iemand mij helpen?? alvast bedankt :d (en hoe zet je plaatjes in je post reply)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de laatste tijd last dat de connector van de lader niet echt lekker meer contact maakt, vaak geeft hij om de 5 seconden het "snelladen" teken, dan moet ik effe in de stekkeraansluiting blazen en dan doet ie het wel weer.
meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 14:39:
ik heb de laatste tijd last dat de connector van de lader niet echt lekker meer contact maakt, vaak geeft hij om de 5 seconden het "snelladen" teken, dan moet ik effe in de stekkeraansluiting blazen en dan doet ie het wel weer.
meer mensen hier last van?
Bij mij staat er alleen op mijn werk 'Snelladen', thuis niet. Misschien omdat ik daar via een verdeeldoos laadt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm.. hallo? hoe kan ik winamp op mijn mobiel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:36:
eerst windows installeren? 8)7

Waar heb je het over?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:36:
Geef eens wat meer informatie. Wat lukt er niet? Wat heb je geprobeerd? En probeer eens een ander programma als FMA. Daarmee kan ik mediaplayer bedienen.

Trouwens, plaatjes in je post met [img]link[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je aan een een eigen link? (dus van je eigen plaatjes die je in Mijn Afbeeldingen hebt staan)
maar in ieder geval.,..
ik zag bij de startpost een plaatje van iemand die winamp controllde met zijn mobiel.. op zijn mobiel stond winamp en daaronder een aantal liedjes..
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20934/thumb.jpg
Hoe kom je dus aan zo een 'winamp' programma voor op je mobiel??
alles lukt hoor.. verbinding maken met de comp enzo.. daar niet van maar hoe moet je winamp met FMC gebruiken??

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
FMA opstarten, onder 'options' het script kiezen. Dan een connectie maken. Als het goed is zie je dan op je telefoon 'Fma Remote' verschijnen. Nu kun je via het Bluetooth->accessoires menu je pc bedienen. Staat een optie Winamp tussen.

Om je eigen plaatjes te laten zien moet je ze eerst ergens hosten, meestal op de server van je provider. Die bieden je meestal webruimte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx.. maar waar zit het goeie script voor winamp?? (gewoon winamp.exe?? als ik die doe dan gebeurt er nix namelijk.. :()

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het zelfde effect als in het screenshotje moet je gewoon gebruik maken van pccontrol ! :)
dan moet je even een com port linken aan je bluetooth verbinding, en dan kan je verbinding maken met je telefoon!
Werkt hier prima in ieder geval :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik heb echt alle mogelijke programmas gedownload maar ho emoet je dan met pccontrol winampen?? dat snap ik niet! hij verbind wel.. maar verder doet ie nix... ik heb ook al winamp.exe ingevuld als bestand.. alles klopt.. maa rmijn telefoon niet

LAMAAA hahahaha
IK HEBBEM!! ik heb bij accesoires gekeken :D heeeel erg bedankt iedereen :d

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 13:59

Pelle

🚴‍♂️

Pelle schreef op 09 april 2004 @ 12:16:
M'n T630 is binnen bij Belcompany. Vandaag of morgen m'n T610 inruilen :)
Heb 'm voor me liggen inmiddels, met nieuwe simkaart en al. Twee dingen vallen me echter op: bij bellen of het sturen/ontvangen van een SMSje, stoort die telefoon gigantisch op m'n monitor (19'' iiyama vmp 452).. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt :? Op m'n 17'' NEC die er naast staat, gebeurt er niks :?

En wat ik me ook afvraag is waarom de status-request (na het versturen van een sms) niet werkt; doet KPN daar niet aan, of gaat er hier gewoon iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 19:38:
haha ik heb echt alle mogelijke programmas gedownload maar ho emoet je dan met pccontrol winampen?? dat snap ik niet! hij verbind wel.. maar verder doet ie nix... ik heb ook al winamp.exe ingevuld als bestand.. alles klopt.. maa rmijn telefoon niet

LAMAAA hahahaha
IK HEBBEM!! ik heb bij accesoires gekeken :D heeeel erg bedankt iedereen :d
voortaan effe verder kijken dan je neus lang is :+ staat gewoon in de readme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Pelle schreef op 09 april 2004 @ 22:32:
[...]

Heb 'm voor me liggen inmiddels, met nieuwe simkaart en al. Twee dingen vallen me echter op: bij bellen of het sturen/ontvangen van een SMSje, stoort die telefoon gigantisch op m'n monitor (19'' iiyama vmp 452).. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt :? Op m'n 17'' NEC die er naast staat, gebeurt er niks :?

En wat ik me ook afvraag is waarom de status-request (na het versturen van een sms) niet werkt; doet KPN daar niet aan, of gaat er hier gewoon iets mis?
kpn doet daar niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Hey, ik heb sinds donderdag de telefoon, superding, alleen de batterij is snel leeg ;)

Ik heb wel een vraagje over de email service, Als ik de emailtjes ophaal, blijven ze dan nog wel op de server staan of zijn ze er dan van af? Ik heb namelijk ok outlook waar ze naartoe moeten, die plukt ze ervanaf. Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee dingetjes waarvan ik afvraag of jullie daar ook last van hebben:

- Mijn accu gaat met normaal gebruik maar 3-4 dagen mee

- Als ik mijn telefoon wil opladen geeft ie aan 'snelladen', maar vervolgens doet ie niets. Ik moet heb dan een paar keer erin en eruit doen voordat ie echt gaat laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 14:34:
- Als ik mijn telefoon wil opladen geeft ie aan 'snelladen', maar vervolgens doet ie niets. Ik moet heb dan een paar keer erin en eruit doen voordat ie echt gaat laden
heb je de telefoon 4 uur lang aan de oplader laten hangen, en was er toen nog niets veranderd? De gebruiksaanwijzing zegt ook overigens dat het 30 minuten kan duren voordat het batterijsymbooltje gaat 'opladen', dat is dus niet dat de snellader wordt herkent.

Wat overigens ook vaag is, is dat ik net Bluetooth gekocht heb, en geïnstalleerd en alles, nu zegtie dat een van de bluetooth netwerk KABELS niet is aangesloten, weet windows nou niet dat Bluetooth draadloos is of wat? 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door cazzer22 op 10-04-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Als je bluetooth aanlaat en/of spelletjes speelt, gaat de batterij heel snel leeg. Ik weet alleen niet hoe lang mijn telefoon het uithoud als ik geen bluetooth gebruik en spelletjes doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Een standbytijd van 4 dagen is heel normaal bij normaal gebruik en met Bluetooth aan, laad hem zelf om de drie dagen op. Als je Bluetooth compleet uit zet kan dat best wel schelen. Weet niet hoeveel, ik heb het continu aan met mijn Bluetooth headset maar ik denk dat je minimaal een dag er bij krijgt.

Als het goed is laat de emailclient de mailtjes op de server, het is immers een manier om tussendoor je mailtjes te checken en te lezen. Bovendien is er geen optie hiervoor dus dan neem ik aan dat de mailtjes gewoon worden laten staan. Maar misschien kan iemand anders meer zekerheid geven.

@cazzer22
Ik neem aan dat je bedoelt dat je een Bluetoothadapter hebt gekocht. Dat ie zegt dat er geen kabels zijn aangesloten klopt. Je adapter wordt ook als een netwerkadapter geinstalleerd en als je hem niet als zodanig gebruikt - wat het meeste van de tijd zo is - dan zegt ie dat de netwerkadapter niet is aangesloten , dus dat er geen kabels zijn aangesloten, zoals bij elke netwerkverbinding die niet is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Topicstart editted.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

_/-\o_

Ik ben van plan om de T630 te kopen icm. Orange Free 20 abbo. Nog even een aanbieding zoeken..

Dat T-mobile een hele eigen software heeft weet ik. Maar hoe zit het met Orange?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, die heeft dat voor zover bekend niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Hmm..ik weet echt niet wat ik moet doen.
Even wachten tot ik op meer plekken de T630 icm. Orange free 20 kan kopen. Of 2 maanden wachten op de SE K700 die dan ook weer een stuk duurder is.

Wil in principe een nieuwe foon ik heb nu al veel te lang een Nokia 3330 die maar niet kapot wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ginz misschien had je het als gezien dit is deel 2, maar je hebt er deel 3 van gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang twijfelen heb ik hem ook gekocht de T630, zat eerst te denken aan een E700 vanwege de betere foto's maar ja het nadeel geen bluetooth ben er zeer blij mee met me t630 heb hem nu krap een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 18:57:
[...]

@ginz misschien had je het als gezien dit is deel 2, maar je hebt er deel 3 van gemaakt ;)
Oeps, ik zal even in een TR vragen of het gewijzigd mag worden.
Thnx voor de tip.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Heb hem besteld bij Gsm.nl met een abo van vodafone... ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Ik krijg mijn T630 niet geconnect met pc control. Verbinding via bluetooth werkt wel...

Iemand die me verder kan helpen? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Jack Flushell schreef op 12 april 2004 @ 14:45:
Heb hem besteld bij Gsm.nl met een abo van vodafone... ben benieuwd...
waarom niet t-mobile??

is goedkoper + meer minuten 8)7

en die tmob software....13 second trick :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
hmm 13 seconden trick is niet gelukt bij mij heb nog steeds t-mobile, maar het ergste vind ik nog ik ben mijn golf game kwijt. Iemand die dat voor mij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37
_Jona_ schreef op 10 april 2004 @ 19:52:
Als het goed is laat de emailclient de mailtjes op de server, het is immers een manier om tussendoor je mailtjes te checken en te lezen. Bovendien is er geen optie hiervoor dus dan neem ik aan dat de mailtjes gewoon worden laten staan. Maar misschien kan iemand anders meer zekerheid geven.
Mails blijven op de server staan idd..

* Nachtapotheker gebruikt dat dagelijks ;)

p.s. en bluetooth uit verlengt de levensduur van de batterij wel 1 of 2 dagen idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

nu iets anders:

de lens..
andere telefoons hebben dezelfde lens maar betere kwaliteit foto's...
is er geen JAVA programma die dit verbetert??
dit is echt het enige nadeel van dit ding..

[ Voor 24% gewijzigd door Silverline op 14-04-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
De kwaliteit van de foto's is niet te verbeteren met een of ander Java programmaatje. Het is gewoon een technische beperking van de ingebouwde camera. De K700 krijgt weer betere kwaliteit foto's.
En eigenlijk is het niet zo erg. Voor foto's die je MMS't is de kwaliteit ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Ik heb m ook eindelijk binnen! Mooooiii!!!! Ik heb de simlock-vrije uitvoering, oftewel de witte! Te gek toestel! Ik heb gewoon mijn vodafone abo verlengd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het kort: :D ik wil graag de T-630 (in het wit) + 2 jarig abbo met al die features die de telefoon heeft bij een goede provider (KPN, Vodavone of T-Mobile)

en dan zonder bedragen van 300 euro oid uit te geven voor de telefoon...

edit:
ok ik ben een zeikerd, die zwarte is ook mooi :>
maar echt, die T-mobile stickertjes (hoop ik dat t zijn) gaan er per direct af :P en ik zag ook al verschillende dingen over programma's van t-mobile op de foon? maja dat kan er dus ook al af dus dat mag geen probleem zijn

damn wil m nu echt meteen hebben eigenlijk :D :D :D

[ Voor 158% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Weet iemand wanneer Orange hem gaat verkopen? Overal staat "binnekort". Kan niet wachten.. De reden dat ik Orange neem is dat ik dan gewoon 1 bundel heb van 20 euro en daar alles van betaal.. + wat ik niet gebruik neem ik oneindig vaak mee naar de volgende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:05

amphora

Websites & Fotografie

Hoe kan ik eigenlijk alle bestanden zien die er op staan? Dus niet alleen afbeeldingen, geluiden en thema's. Maar bijvoorbeeld ook de games die ik heb? Moet ik daar een speciale tool voor hebben? Kan het niet vinden nl. Met FMA lukt het ook niet.
Ik heb ook een .mpn file hier, hoe zet ik die bij mijn games erbij?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.