Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:
heeey ik heb net de T630 binnengekregen---> hijs VET MOOOOOI :D maar.. ik kan hem gewoon niet verbinden met SendFile of Float's Mobile Agent... ik krijg (bij FMA) de hele tijd.. Command Return Error.. zown pop-up.. wie weet wat ik hieraaan kan doen??
Wat heb je al geprobeerd om het aan de praat te krijgen? Software en Bluetooth drivers zijn correct geinstalleerd neem ik aan en telefoon is gepaired met je pc?

Probeer anders eerste een seriele link met je pc op te bouwen en dan pas met FMA te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 10:05:
[...]

Ik heb geen flauw idee, maar ik weet wel dat het een verdomd leuk spelletje is. Tijdens mn stage hebben we t met t hele kantoor een middag gespeeld. Ach ja, office productivity...

offtopic:
Ik zou trouwens nog even kijken of ik het linkje kan vinden voor het desktop spel.
Gevonden: http://cssa.csd.uwo.ca/pingu/
Ja volgens mij kan je die ook gewoon vanaf de website spelen van de makers.
Maar ik ben op zoek naar de Java variant.
Zodat ik m op me telefoon kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoepie ik krijg, me sonyericsson hp-20r fm headset voor 26.5 euro van Telecomadvies.nl

_/-\o_ :Y) _/-\o_ 8) :*) :9 :P :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
vandaag besteld, waarschijnlijk zaterdag al binnen (i.s.m orange abbo). Het gaat om de witte versie :D

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eurotic: ik heb hem voor je, kan hem alleen niet hosten
pm anders even je mail-adres naar me (of kan je hier niet pm'en? :X )

@eindhovencuijk: ja dat kan inderdaad ..maar dat is al 2 keer eerder besproken. Zou je ff moeten zoeken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:53:

@eindhovencuijk: ja dat kan inderdaad ..maar dat is al 2 keer eerder besproken. Zou je ff moeten zoeken
Ja maar dat werkt dus niet in de T-mobile versie, omdat in de T-mobile versie deze optie grijs is en daardoor niet beschikbaar, daarom de vraag of het op de T-mobile versie op een andere manier kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De T630 is overigens gekozen tot Mobiele Telefoon van het jaar!

(ik kan er op dit moment alleen niets meer over vinden :?)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt gewoon niet! kan een ervaren iemand met dit probleem mij helpen? ik zou zoo graag fLoAt'S mObIle aGeNt willen gebruiken!! voor de rest gaat alles goed.. (bluetooth enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 07:17
eerst zorgen dat je BT dongle geen fotmeldingen geeft. Dan moet je nu via BT thema's spelletjes etc over en weer kan halen. ALs je dat allemaal heb gehad kan je aan fma beginnen. er zijn 2 manieren:
1) seriele BT gebruiken
2) via zie options van FMA gebruikmaken/invullen van mac adres van je gsm toestel dan is het rechtstreeks via BT.

Persoonlijk loopt hij bij mij vast als ik probeer mijn mijs pointer te besturen, maar voor de rest werkt het prima

Maar dit is alleen mogelijk als je qua hardware het op orde heb. Want net als bij de v525 gaan ze allemaal rennen voordat ze kunnen kruipen. Allemaal foutmeldingen in hardware config en dan hard blerren dat dat *** ding niet werkt hij verstuurd niks duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeey bedankt.. maar hoe kom je je mac adres VAN JE MOBIEL nou weer te weten~??

en dan heb ik NOG een probleem....

ik kan niet meer op internet! mijn gewone verbindingen zijn vervangen door bluetooth dials en netwerk dingen.. aargh..ik moet nu alles via mijn vaders laptop doen.. maar WIE heeft hier een oplossing voor?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Eindhovencuijk:

Het zou op de volgende manier moeten lukken.

verbindingen -> datacomm -> dataaccounts -> dan een willekeurige verbinding kiezen -> bewerken -> wachtwoord? -> ja instellen

en bij de optie wachtwoord kun je deze veranderen

zou moeten werken op deze manier ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
als ik me goed herinner, want ik heb mijn computer verkocht en mijn laptop heeft niet genoeg usb poorten.
Bij detect BT devices zie je dan je t630 staan en als je properties opvraagt zie je de BT adres.

En je kan het internet niet meer op. Met zoveel informatie kunnen we niks mee. IS het cable adsl inbel etc. Gewoon andere voorkeur kiezen. BT software maakt alleen zijn eigen poorten aan en vervangt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

kun je ook internetten via IRda? anders moet ik zo'n irritante BT domgle halen... is vervelend bij een laptop..
Helaas heb ik nogal wat gekloot met mijn irda poort op mn laptop ( om afstandbediening v/e televisie te gebruiken voor winamp 8) 8) . dit lukte niet.. iemand een oplossing om je irda files in orde te krijgen?? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 25 maart 2004 @ 17:15:
De T630 is overigens gekozen tot Mobiele Telefoon van het jaar!

(ik kan er op dit moment alleen niets meer over vinden :?)
Dat was de T610...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:30

Tim Schuhmacher

abasios

en gekozen door wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Silverline schreef op 25 maart 2004 @ 21:54:
kun je ook internetten via IRda? anders moet ik zo'n irritante BT domgle halen... is vervelend bij een laptop..
Helaas heb ik nogal wat gekloot met mijn irda poort op mn laptop ( om afstandbediening v/e televisie te gebruiken voor winamp 8) 8) . dit lukte niet.. iemand een oplossing om je irda files in orde te krijgen?? bvd
wat moet ik daar onder verstaan? met je laptop het internet op? ja dat kan dan gebruik je je t630 als modem en dan belt hij naar isp. en het zal vast ook wel met gprs lukken. Maar handig nee niet echt irda is recht toe recht aan en geen obstakels. BT kan je lekker naast je laptop houden of ergens anders. Koop gewoon een pcmcia met extra usbpoorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

pang schreef op 25 maart 2004 @ 23:45:
[...]

wat moet ik daar onder verstaan? met je laptop het internet op? ja dat kan dan gebruik je je t630 als modem en dan belt hij naar isp. en het zal vast ook wel met gprs lukken. Maar handig nee niet echt irda is recht toe recht aan en geen obstakels. BT kan je lekker naast je laptop houden of ergens anders. Koop gewoon een pcmcia met extra usbpoorten
lol

ik bedoelde dus: mijn laptop heeft (met werkende IRda 8) ) internet en nu vroeg ik me af of je kunt GPRS/WAPPEN/INTERNETTEN via de laptop.. ik denk het niet...Met bt wel misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost staat trouwens dat het t-mobiel logootje onderaan het toestel makkelijk te verwijderen is, omdat het een sticker is.

Ik heb het gedaan ..maar daaronder zit gewoon nog een logo B)
en dat is volgens mij geen sticker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Silverline schreef op 26 maart 2004 @ 11:56:
[...]

lol

ik bedoelde dus: mijn laptop heeft (met werkende IRda 8) ) internet en nu vroeg ik me af of je kunt GPRS/WAPPEN/INTERNETTEN via de laptop.. ik denk het niet...Met bt wel misschien?
ok nee dat gaat niet lukken browser van t630 is te beperkt en paginaa's zijn te groot. met mijn p800 kan ik via BT mbv mijn computer wel www websites op en dan ook mbv van een geinstalleerde browser van opera die de BT internet verbinding wle herkend. Maar het idee al de 2 ir ogen mogen niet verder dan 20 centimeter in 1 rechten lijn zijn. Is niet echt lekker internetten lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik mijn contacten van mijn sim/telefoon via infrarood kan overzetten op mijn computer, zodat ik ze in een bestandje heb staan mocht er eventueel iets mis gaan een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 14:06:
Yoepie ik krijg, me sonyericsson hp-20r fm headset voor 26.5 euro van Telecomadvies.nl

_/-\o_ :Y) _/-\o_ 8) :*) :9 :P :) :9~
wat is je status bij hun? Die van mij moet hpr-20 nog worden besteld en ik heb hem eveneens met een sterk gereduceerd prijsje mogen ontvangen voor 1 ipv 3. Erg netjes opgelost van telcomadvies na wat aandringen(3 emails en 1 telefoontje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou people ik krijg binnenkort dus ook een T630. 8)

Maar die man van de Phonehouse vertelde me dat ik nog wel even moest wachten want die dingen zijn allemaal uitverkocht?? :?

Beetje vreemd want, lijkt me dat je er tog genoeg op voorraad neemt.

Nouja ik moest woensdag maar terugbellen want dan zouden ze nieuwe levering binnenkrijgen en met een beetje geluk zit daar een T630 bij.

Ciao jullie horen nog van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Nou, ik heb 'm ook eindelijk. Wilde 'm niet ergens bestellen en dan op laten sturen ivm gedonder met reparaties en zo. Dus ik ben de afgelopen weken al een paar keer bij Belcompany en Phonehouse geweest en steeds was 'ie er niet.

Vandaag weer bij BC geweest en nog steeds geen T630... Uit verveling bij overbuurman Dixons naar binnen gewandeld en daar lag 'ie gewoon! Even goed nagedacht of ik dat ding wel bij Dixons wilde gaan halen en uiteindelijk toch maar gedaan.

Hadden ze me eerst een ruiltoestel meegegeven, maar daar kwam ik na een half uurtje achter, dus weer terug en netjes omgeruild. Ze hadden er dus minstens 2. Toch raar dat zo'n dozenschuiver als Dixons ze wel gewoon heeft en alle telecomzaken al weken zitten te wachten...
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 13:57:
Weet iemand of ik mijn contacten van mijn sim/telefoon via infrarood kan overzetten op mijn computer, zodat ik ze in een bestandje heb staan mocht er eventueel iets mis gaan een keer?
Met floAt's Mobile Agent kan dat prima. Zie topicstart.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blijkbaar levert Telecomadvies hem tegen inkoop :) Zo had ik hem voor 18 euro :P

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
inkoop van dat ding is geloof ik 27,90 maar misschien heeft hij andere leveranciers waarbij het goedkoper is. Maar jij ging toch voor de tegoedbon?
Ikzelf heb hem wel ontvangen voor aanbiedings prijs, maar ik kon dan maar 1 bestellen ipv 3 en ik moet wachten totdat zij hem binnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm.... het doet het nog steeds niet!! ik heb mijn mac-adres.. ingesteld.. goeie poort..

maar nu heb ik nog steeds geen VERBINDING met FMA!!

er staat:

Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family

:'( aargh ik word gek.. :( kan iemand mij hier alstjeblief mee helpen?? alvast bedankt.. :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 15:51:
Nou people ik krijg binnenkort dus ook een T630. 8)

Maar die man van de Phonehouse vertelde me dat ik nog wel even moest wachten want die dingen zijn allemaal uitverkocht?? :?

Beetje vreemd want, lijkt me dat je er tog genoeg op voorraad neemt.

Nouja ik moest woensdag maar terugbellen want dan zouden ze nieuwe levering binnenkrijgen en met een beetje geluk zit daar een T630 bij.

Ciao jullie horen nog van me :)
Bij partsupplies is hij nog gewoon op voorraad, mits het om de witte gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
daar heb ik de mijne ook besteld :). wordt maandag verstuurd, dinsdag binnen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 18:09:
euhm.... het doet het nog steeds niet!! ik heb mijn mac-adres.. ingesteld.. goeie poort..

maar nu heb ik nog steeds geen VERBINDING met FMA!!

er staat:

Error 10047 in function Connect (socket) Address family not supported by protocol family

:'( aargh ik word gek.. :( kan iemand mij hier alstjeblief mee helpen?? alvast bedankt.. :*)
zoals ik vorige keer al zei herkend je computer de dingle goed? kan je al games en dergelijke verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 26 maart 2004 @ 18:45:
[...]

zoals ik vorige keer al zei herkend je computer de dingle goed? kan je al games en dergelijke verzend?
jah dat lukt echt errug goed zelfs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 18:51:
[...]

jah dat lukt echt errug goed zelfs _/-\o_
Connect eens met de virtuele serial port, en stel die port in, in FMA.

:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
en heb je andere software van SE geinstalleerd dat mogelijk je poorten bezet houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 26 maart 2004 @ 18:58:
[...]
Connect eens met de virtuele serial port, en stel die port in, in FMA.

:).
wat is de virtuele serial port?? en ik heb alle SE software verwijderd (image editor, mms home studio) maar hij is nog steeeehds buiten gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Dat is de BT serial port te vinden bij je BT places daar zie je serial van ke t630 en als hij daar nog niet bij staat ff naar view devices in range daar zie je dan je gepairde t630. dubbelklikken dan krijg je te zien wat voor functies de t630 heeft qua BT en 1 daarvan is de serial port(hij heeft er zelfs 2 als ik me niet vergiste). daarop dubbelklikken en dan gaat jij verbinding maken.

start dan fma. option van fma is dan standaard dat houd in indien de eerde 2 opties werken(BT dus) dan serial gebruiken. En serial verbindig heb je als je de stappen hierboven heb gezet. En voila verbinding

en dan kan je je telefoonboek beheren enzo en met andere scripts winamp

[ Voor 34% gewijzigd door pang op 26-03-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebbik gedaan.. nu staat er dat de parameter onjuist is :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Okay, ik heb maar even een tutorialtje gemaakt, zie deze pagina.

Hoop dat je daarmee verder komt :).

Je ziet btw zoveel icoontjes omdat ook de T610 van mijn broer gepaired is, vandaar ;).

[ Voor 23% gewijzigd door MarcoC op 26-03-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaaa!! haha ik weet niet HOE ik je moet bedanken :D zoveel moeite voor mij.. ik voel me gevleid.. hahaha maar iig: HIJ DOET HET! (echt heel erg handig dat FMA.. gewoon je hpr-20 op en je hoeft je tel niet meer te gebruiken :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he
die toturial heb ik maar ff in me favo's gezet maybe heb ik het later ook nog nodig :P
Zat tog geen Copyright op? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://fma.xinium.com/for...ef1e29040637&showtopic=32

deze link had ik al eerder gepost (en daarvoor weer iemand anders)
is volgens mij hetzelfde als hoe marcoc het aanpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 20:54:
whaaa!! haha ik weet niet HOE ik je moet bedanken :D zoveel moeite voor mij.. ik voel me gevleid.. hahaha maar iig: HIJ DOET HET! (echt heel erg handig dat FMA.. gewoon je hpr-20 op en je hoeft je tel niet meer te gebruiken :D)
Overigens, ik weet niet of je een tweede virtuele serial port hebt staan in My Bluetooth Places, maar anders moet je even je T610 opnieuw pairen zodat je twee Serial Ports daar hebt staan. Dan hou je namelijk een plaatsje (= serial portje) over voor al die leuke Bluetooth programmaatjes zoals PcControl (www.christersson.org) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 26 maart 2004 @ 22:55:
[...]
Overigens, ik weet niet of je een tweede virtuele serial port hebt staan in My Bluetooth Places, maar anders moet je even je T610 opnieuw pairen zodat je twee Serial Ports daar hebt staan. Dan hou je namelijk een plaatsje (= serial portje) over voor al die leuke Bluetooth programmaatjes zoals PcControl (www.christersson.org) ;).
yup ik hebber 2 :D echt bedankt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou een nieuw spelletje op me telefoon gezet.
En die is opgeslagen in het mapje applicatie!
Maar hoe kan ik in godsnaam in die map komen ??

Al gevonden het zit bij games en meer :)
Ik ben nu de trotse bezitter van Yeti sports op me telefoon 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:54:

alleen knuppelt het voor geen meter, op de computer werkt het stukken lekkerder.

topspellen die ik nog steeds speel zijn puzzle bobble, penalty shootout en Alpha Wing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet het niet met je joystickje doen ! :)
Dat zat ik eerst ook te doen maar dat werkt niet zo super.
Gewoon gebruik maken van de 8 en de 2 ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 21:08:
je moet het niet met je joystickje doen ! :)
Dat zat ik eerst ook te doen maar dat werkt niet zo super.
Gewoon gebruik maken van de 8 en de 2 ! :)
dan heb je denk een ander yeti spel dan ik want ik moet gewoon die pinguin laten springen en slaan met "5" volgens de help.

andere toetsen werken trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat waren de toetsen waar ik op zat te rammen om m die pinguin neer te knalle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Jullie doen het helemaal verkeerd!!! >:)
Echte gamers gebruiken niet de minitoetsen op de telefoon maar de Gameboard EGB-10 van SE ;). Heb er net een via Ebay aangeschaft voor maar E 3,50 dus ben benieuwd.

Is het iemand trouwens al gelukt om de T630 te gebruiken met Orange World? Als ik naar de homepage probeer te gaan krijg ik de mededeling dat mijn toestel niet wordt ondersteund. Wap werkt wel maar ik kom gewoon niet op Orange World. Aangeziend de T630 eigenlijk een geupgrade T610 is en die wel wordt ondersteund vind ik dit best wel vreemd. of moet ik gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 17:54:

Hoe kom je aan die Yeti Sports game? Via dat SMS gedoe wat op die site staat kan het volgens mij niet in Nederland, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik hou het toch bij Puzzle Bobble. Heerlijk verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op 28 maart 2004 @ 00:22:
Ik hou het toch bij Puzzle Bobble. Heerlijk verslavend.
ja he :D ik heb net over de 10000 punten, best pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

ha toch beter je best doen: 20940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:21

ffluppestijn01

Dus ...

heeft er al iemand geprobeerd de tekst van t-mobile weg te halen, dus niet het hele plaatje, zodat er een gaatje ontstaat, maar alleen de tekst ... iemand geprobeerd?

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniperz
  • Laatst online: 29-09 15:27
Hi ik heb sinds vrijdag mijn 630 maar nu heb ik um in me broekzak gehad en sommige toetsen kan je nu niet meer in drukken iemand hier al ervaring mee gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Laatst online: 04-10 17:00
_Jona_ schreef op 27 maart 2004 @ 23:17:
Echte gamers gebruiken niet de minitoetsen op de telefoon maar de Gameboard EGB-10 van SE ;). Heb er net een via Ebay aangeschaft voor maar E 3,50 dus ben benieuwd.

Is het iemand trouwens al gelukt om de T630 te gebruiken met Orange World? Als ik naar de homepage probeer te gaan krijg ik de mededeling dat mijn toestel niet wordt ondersteund. Wap werkt wel maar ik kom gewoon niet op Orange World. Aangeziend de T630 eigenlijk een geupgrade T610 is en die wel wordt ondersteund vind ik dit best wel vreemd. of moet ik gewoon geduld hebben?
Ik heb precies hetzelfde probleem met Orange World. Is het dan wel mogelijk om met de T610 op Orange World te komen?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[quote]_Jona_ schreef op 27 maart 2004 @ 23:17:
quote]

€ 3,50 ? Ik zie ze alleen maar vanaf $ 22,- o.i.d.!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
TuLPMaN schreef op 29 maart 2004 @ 00:02:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met Orange World. Is het dan wel mogelijk om met de T610 op Orange World te komen?
De T610 wordt officieel ondersteund door Orange World. Dat staat ook op de My Orange site. Schijnbaar controleren ze welke telefoon je hebt en blokkeren ze de toegang als je telefoon nog niet is 'goedgekeurd'. Volgens mij is dit pas sinds de overgang naar Orange World. Vroeger kon je met een niet goedgekeurde telefoon alles gewoon bezoeken, hoewel wel op 'eigen risico'.
Maar omdat de T610 wel ondersteund wordt en weinig verschild met de T630 vind ik het flauw om die dan wel te blokkeren. Maar misschien ben ik wel gewoon ongeduldig en wordt de T630 binnenkort vrijgegeven......

Je kan wel op de losse subsites komen trouwens. Dus als je die linkjes ergens hebt kun je ze gebruiken. Ik had nog wat bookmarks van mijn oude T68 over-gebluetooth (of is het over-gebluetooth-d ;) )

@THE_BASE
Goed zoeken :P
Op Ebay worden ze wel eens vanaf 1 Euro aangeboden en de vraag is niet zo groot. Ik zag dat er weer een paar waren gepost. Trouwens, houd wel rekening met de verzendkosten. Die zullen waarschijnlijk hoger zijn dan de prijs van de Gameboard ;)
Probeer deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijzen die uiteenlopen van 40 naar 1 euro doen me denken aan oplichterspraktijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
De normale adviesprijs is ook 40 Euro. Alleen op sommige kavels worden ze aangeboden vanaf 1 Euro. En aangezien er weinig vraag is stijgt de prijs dus weinig (als je geluk hebt ben je de enige en krijg je hem dus voor 1 Euro). Dat zijn geen oplichtingspraktijken maar de normale gang van zaken op een onlineveiling.
Als je bang bent voor oplichting moet je naar de feedback kijken van de verkoper en die is in dit geval behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
voor de geintereseerden sms bug van t-mobile. Heb mijn toestel geupgrade bij SE point(eerder een downgrade), maar probleem nog niet verholpen. Gebeld met T-mobile hun conclusie was zij zijn een telecomaanbieder en bekend met dit probleem, maar software fouten moest ik bij SE zijn. SE zegt daarop dat het probleem ligt bij t-mobile sim-kaarten en zij zijn eveneens bekend met dit probleem en volgens hun moest ik weer bij t-mobile zijn. So far niks nieuws, want deze weg had ik eerder gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jona hoe kan je dan iets verkopen voor 1 euro als de advies prijs 40 is? voor hoeveel hebben zij hem ingekocht? doet me denken aan iets dat niet helemaal in orde is maar ok als de verkoper een goede status hebt en vele mensen hiervan profiteren is er niets aan de hand he......... ( ik ben ook niet de braafste hoor )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hartstikke goed! Ik ben eens gaan kijken en er staat wel iets. Als ik een bod doe, ben ik dan verplicht tot aankoop, of is het net als Marktplaats.nl dat je een bod doet, maar als je er niets meer van laat horen, is er niets aan de hand?!

Trouwens, waar staan de verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik denk dat ze restanten wegdoen. Het kavel dat ik gewonnen heb is gewoon van een telecomzaak (Oostenrijkse dat wel) die mobieltjes en accessoires verkoopt. Misschien hebben ze teveel ingekocht. Maar ik neem aan dat alles in orde is en dat ik met een schoon geweten kan gamen ;)

@THE_BASE
Ebay is niet vrijblijvend zoals Marktplaats. Een bod is bindend en je moet het dan ook kopen als je wint. Maar voor die prijs zou ik niet klagen ;) . De verzendkosten staan trouwens onderaan bij verzend- en betaalgegevens. Zo niet, moet je even met de verkoper mailen.

[ Voor 28% gewijzigd door jona op 29-03-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2487

hier staat een hele leuke aanbieding

-Vodafone 120 6 maanden, daarna 18 maanden 60 min
-Een gratis SE T630!!
-1ste 2 maanden geen abokosten
-geen entreekosten

Mijn vraag is nu, bij vodafone kun je na 4 maanden je bundel 1 stapje verlagen, waarom staat op de site dan 6 maanden 120 minuten? en wie regelt na die 6 maanden het stapje naar beneden? GSM.nl? en waarom is deze actie op geen enkele anders site te vinden, het is een superactie, beter dan de cashbacks die overal staan. BvD!!! Als iemand goedkoper abo weet, met t630 en vodafone, dan wou ik dat wel graag weten :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffluppestijn01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:21

ffluppestijn01

Dus ...

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:22:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=2487

hier staat een hele leuke aanbieding

-Vodafone 120 6 maanden, daarna 18 maanden 60 min
-Een gratis SE T630!!
-1ste 2 maanden geen abokosten
-geen entreekosten

Mijn vraag is nu, bij vodafone kun je na 4 maanden je bundel 1 stapje verlagen, waarom staat op de site dan 6 maanden 120 minuten? en wie regelt na die 6 maanden het stapje naar beneden? GSM.nl? en waarom is deze actie op geen enkele anders site te vinden, het is een superactie, beter dan de cashbacks die overal staan. BvD!!! Als iemand goedkoper abo weet, met t630 en vodafone, dan wou ik dat wel graag weten :P
je mag na 4 BETAALDE maanden een stapje terug doen, dus in deze pas na 6 maanden en die overstap moet je zelf regelen, anders doet niemand het voor je!

En voor het simkaartprobleem icm t-mobile, ze wilden me zo een nieuw kaartje opsturen, maar ja, dat lost niets op. En porteren naar een oud ben-simkaartje, dat ik nog had liggen zeg maar, dat was niet mogelijk ... vind het op zich best lastig, mar ja, niks aan te doen dus schijnbaar!

[ Voor 15% gewijzigd door ffluppestijn01 op 29-03-2004 18:46 ]

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Jona_ schreef op 29 maart 2004 @ 16:20:

@THE_BASE
Ebay is niet vrijblijvend zoals Marktplaats. Een bod is bindend en je moet het dan ook kopen als je wint. Maar voor die prijs zou ik niet klagen ;) . De verzendkosten staan trouwens onderaan bij verzend- en betaalgegevens. Zo niet, moet je even met de verkoper mailen.
Ik zag inderdaad ook 1,- voor een Oostenrijks kavel, maar die leveren in Oostenrijk, Europa. Bedoelen ze nou het land Oostenrijk IN Europa, of leveren ze in Oostenrijk ÉN Europa?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Als je op mijn link hebt geklikt is het Oostenrijk EN Europa. Het is namelijk een search op in Nederland beschikbare kavels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maar eens op zoek naar zo'n bluetooth autotje :)

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Zegt julie SE T630 als het opladen is voltooid iets van "opladen voltooid". Al leg ik de lader en een nacht aan, hij blijft zeggen bezig met opladen, terwijl het batterijtje-icoon vol aangeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:01

Yuco

Womanizer!

Kan iemand aangeven hoeveel (maximaal/ongeveer):
1 contact personen je kan opslaan
(en hoeveel aanvullende gegevens kun je per contactpersoon kwijt?)
2 afspraken je kwijt kan in de organiser functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 maart 2004 @ 22:14:
Zegt julie SE T630 als het opladen is voltooid iets van "opladen voltooid". Al leg ik de lader en een nacht aan, hij blijft zeggen bezig met opladen, terwijl het batterijtje-icoon vol aangeeft!
da's toch gewoon druppel laden ?
Ik kijk altijd gewoon of het batterij icoontje nog een treepje mist.
Zodra deze niet meer heen en weer loopt dan issie vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:33:
[...]

da's toch gewoon druppel laden ?
Ik kijk altijd gewoon of het batterij icoontje nog een treepje mist.
Zodra deze niet meer heen en weer loopt dan issie vol :)
Normale toestellen zeggen "Opladen voltooid"...hij heeft ook één keer gezegt "Snelladen", ook nooit meer gezien.

Op deze website staat trouwens dat het toestel Wireless Village ondersteund, maar heb het nog niet kunnen ontdekken!! Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op 28 maart 2004 @ 01:38:
ha toch beter je best doen: 20940
ik heb nu ruim 43000 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 29 maart 2004 @ 22:51:
[...]

Normale toestellen zeggen "Opladen voltooid"...hij heeft ook één keer gezegt "Snelladen", ook nooit meer gezien.

Op deze website staat trouwens dat het toestel Wireless Village ondersteund, maar heb het nog niet kunnen ontdekken!! Weet iemand hier meer van?
bij mij laat ie altijd "snelladen" zien als ik de stekker erin steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:59:
[...]

ik heb nu ruim 43000 :D
Whoa dat meen je niet - hoevaak heb je het hele scherm daarvoor moeten leegmaken? Of is er nog een andere manier of veel punten te krijgen.
Nu kan ik niet achterblijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:27

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
THE_BASE schreef op 29 maart 2004 @ 22:51:
[...]

Dûhûh....

Wireless Village is 'Friends'

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op 29 maart 2004 @ 23:18:
[...]

Whoa dat meen je niet - hoevaak heb je het hele scherm daarvoor moeten leegmaken? Of is er nog een andere manier of veel punten te krijgen.
Nu kan ik niet achterblijven..
je moet gewoon hele grote hoeveelheden bolletjes naar beneden laten vallen in 1 keer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de starttopic staat een link om de FloAt's Mobile Agent te downloaden. Deze link geeft echter een pagina met een error. Kan iemand mij vertellen waar ik de FloAt's Mobile Agent wel kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Die link was een directe link naar de download maar die is schijnbaar verplaatst. De meest actuele versie kun je vinden op de FMA website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Als je met iemand CHAT, wat kost dan één regel chattekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
ik denk gewoon een sms-je...

vraagje.. als je t-mobile versie hebt kan je dan ook niet vanuit beginscherm via MORE + * keylock aanzetten? omdat more is vervangen door t-zones ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Het kan wel. Maar dan niet via de More toets. Als je de C toets indrukt krijg je een mini menu en als je dan op * drukt activeert de keylock ook.

Heb er zelf geen last meer van. Heb mijn toestel 'bevrijd' van T-Mobile ;) .
Levert ook behoorlijk wat ruimte op. Had opeens meer dan 700 KB extra ruimte erbij.

[ Voor 37% gewijzigd door jona op 30-03-2004 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Jona_ schreef op 30 maart 2004 @ 15:33:
Het kan wel. Maar dan niet via de More toets. Als je de C toets indrukt krijg je een mini menu en als je dan op * drukt activeert de keylock ook.

Heb er zelf geen last meer van. Heb mijn toestel 'bevrijd' van T-Mobile ;) .
Levert ook behoorlijk wat ruimte op. Had opeens meer dan 700 KB extra ruimte erbij.
Verklaar je nader... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
zijn zat winkeltjes ( meestal zelfs bij mensen thuis enzo :P ) of gsm zaakjes die je phone terug naar origineel willen flashen voor je... en anders dongle/datacable kopen en zelf doen he.

over die keylock: dan moet je zeker * (sterretje) lang ingedrukt houden? of kan je ook gewoon supersnel toetsenblokkering aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:16
is er een stukje software beschikbaar waar je de kalender/agenda kan bewerken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Laat ik dat maar niet doen :P .
Waarom denk je dat ik in zulke bedekte termen spreek. ;)
Laat ik het anders zeggen: Ik heb een van de twee mogelijkheden in de startpost gebruikt en het is niet de thirteen seconds trick. O-)

@G-Niles
Nee, gewoon C indrukken en daarna *

[ Voor 10% gewijzigd door jona op 30-03-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Jona_ schreef op 30 maart 2004 @ 16:03:
Laat ik dat maar niet doen :P .
Waarom denk je dat ik in zulke bedekte termen spreek. ;)
Laat ik het anders zeggen: Ik heb een van de twee mogelijkheden in de startpost gebruikt en het is niet de thirteen seconds trick. O-)

@G-Niles
Nee, gewoon C indrukken en daarna *
Ah harde reset, jah, dat heb ik ook gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

probleem met bluetooth

heb een sitecom bluetooth adapter in m'n pc

net geinstalleerd met de nieuwste drivers

nu gaat hij zoeken naar een bluetooth apparaat en zou hij de t630 moeten vinden
maar niets :'(

heb op de telefoon de bluetooth aangezet en de zichtbaarheid aangezet en niets verandert????

hij kan hem niet zien de telefoon kan trouwens de computer ook niet vinden!!!

heb het gisteren op mijn laptop geprobeerd en daar werkte het ook to ik de naam van de phone veranderde. nu lukt het dus niet meer!!

wat ik raar vindt is dat op de display het bluetooth symbool staat met daarnaast dit symbool <
heeft dat er iets mee te maken ?

[ Voor 89% gewijzigd door dread op 30-03-2004 20:36 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op 30 maart 2004 @ 17:38:
probleem met bluetooth

heb een sitecom bluetooth adapter in m'n pc

net geinstalleerd met de nieuwste drivers

nu gaat hij zoeken naar een bluetooth apparaat en zou hij de t630 moeten vinden
maar niets :'(

heb op de telefoon de bluetooth aangezet en de zichtbaarheid aangezet en niets verandert????

hij kan hem niet zien de telefoon kan trouwens de computer ook niet vinden!!!

heb het gisteren op mijn laptop geprobeerd en daar werkte het ook to ik de naam van de phone veranderde. nu lukt het dus niet meer!!

wat ik raar vindt is dat op de display het bluetooth symbool staat met daarnaast dit symbool <
heeft dat er iets mee te maken ?
die < is normaal erbij dat betekent dat BT standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Als het < teken naast het Bluetooth symbool staat betekent dit dat je telefoon zichtbaar is voor andere Bluetooth apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Heb hem sinds kort ook. Na tien jaar lang nokia's te hebben gehad, is het wel eens leuk om een ander merk te proberen. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Het mindere ontvangst waar sommigen over klagen heb ik geen last van gehad. En dat terwijl ik met tmobile toch op een van de ranzigste netwerken zit :)

Ben nu op zoek naar een bluetooth headsetje. Hebben mensen hier goede ervaringen mee? Zo ja, welk headsetje?

Ik ga weer even verder spelen met het nieuwe speelgoed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Mijn eerste Bluetooth accessoire was een Bluetooth headset en die dingen zijn echt handig. Weg met de vervelende draden ;)

Heb zelf de Jabra BT200. Deze zit tenminste een beetje verstopt achter het oor en is redelijk betaalbaar. Plus dat de geluidskwaliteit gewoon goed is. Maar er zijn intussen veel meer (betere ?) headsets op de markt.

Nadelen van zo'n headset zijn oa
-Doorschakelen is nogal omslachtig. Als je bv in de bus zit en toch liever via de telefoon wil praten moet je gauw de headset uitschakelen (omslachtig omdat er meestal maar weinig knoppen op zo'n ding zitten en je telefoon nog vinden. Plus dat je het risico loopt dat je intussen al opneemt.
-Soms (heel soms) schakelt de telefoon niet door naar de headset. Vraag mij niet waarom.
-Bereik valt tegen. 10 Meter is puur het theoretische maximum. Op open plekken haal je dat misschien weliswaar met storing maar niet binnenshuis. Daar kun je beter je telefoon in je broekzak houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Fakir schreef op 30 maart 2004 @ 23:32:
Het mindere ontvangst waar sommigen over klagen heb ik geen last van gehad. En dat terwijl ik met tmobile toch op een van de ranzigste netwerken zit :)
Dat slaat natuurlijk nergens op, we hebben 5 (!) netwerken in Nederland. Nederland is een vlak land, daar hebben we al voordeel bij. Je kunt NIET verwachten dat je overal 100% binnenshuisdekking hebt, buitenshuisdekking is goed te garanderen met alle netwerken in Nederland.

Er wordt toch ook niet geklaagd dat Versatel geen ADSL aanbiedt over haar netwerk in Kerkrade ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
verschil is wel dat t-mobile landelijke dekking claimt.
en het is eigenlijk appels met peren vergelijken enfin

Ik zelf ben 1 van de ongelukkige dat ik bij mijn raam moet zitten om te bellen en gebeld te worden, maar mijn kamer/keuken is geloof ik de enige plek tot nu toe waar ik geen bereik heb.

maar ik heb tenslotte t-mobile gekozen, omdat ik een mooie nummer erbij kreeg en het zo een beetje de enige provider is die nog de nummers naar dealers opstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

outlook syncen geeft problemen

fma blijft ' sync outlook' grijs??

en met XTND vind ie de phone niet (werkt die ook met bluetooth eigelijk) en zo ja waar stel je dan de com poort in?

het gaat om outlook 2002 (duzz niet de 2003 versie waavoor je een nieuwe versie van XTND moetdl)

iemand een idee waarom niet?

[ Voor 21% gewijzigd door dread op 31-03-2004 10:15 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pang schreef op 31 maart 2004 @ 09:03:
verschil is wel dat t-mobile landelijke dekking claimt.
en het is eigenlijk appels met peren vergelijken enfin

Ik zelf ben 1 van de ongelukkige dat ik bij mijn raam moet zitten om te bellen en gebeld te worden, maar mijn kamer/keuken is geloof ik de enige plek tot nu toe waar ik geen bereik heb.

maar ik heb tenslotte t-mobile gekozen, omdat ik een mooie nummer erbij kreeg en het zo een beetje de enige provider is die nog de nummers naar dealers opstuurd
Bij KPN Mobile kun je uit 5 nummers kiezen, bij Vodafone uit maximaal 10 nummers, die verschijnen in het systeem. En een provider kiezen omdat je dan een mooi nummer mag uitzoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
hehe er zijn gekkere mensen met gekkere eisen :) en de telefoon was een bijkomstigheid eigenlijk, maar nader inzien toch weer een top toestel

zeg eens eerlijk waard of niet waard 0643xxxxzz

maar het mooiste die ik heb gezien was van een studiegenoot vroeger 06-55555555 van libertel toendertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig een foto van de T-mobile versie van de T630 waarvan het T-mobile logo afgehaald is.?Er wordt gezegd dat er dan een gaatje te voorschijn komt, ik zou dit graag eerst willen zien voordat ik eraan ga klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
_Jona_ schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:

Heb zelf de Jabra BT200. Deze zit tenminste een beetje verstopt achter het oor en is redelijk betaalbaar. Plus dat de geluidskwaliteit gewoon goed is. Maar er zijn intussen veel meer (betere ?) headsets op de markt.
Ik hoor meer goede dingen over die jabra. Ik ga binnenkort maar eens wat headsetjes passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
THE_BASE schreef op 31 maart 2004 @ 08:19:
[...]

Dat slaat natuurlijk nergens op, we hebben 5 (!) netwerken in Nederland. Nederland is een vlak land, daar hebben we al voordeel bij. Je kunt NIET verwachten dat je overal 100% binnenshuisdekking hebt, buitenshuisdekking is goed te garanderen met alle netwerken in Nederland.

Er wordt toch ook niet geklaagd dat Versatel geen ADSL aanbiedt over haar netwerk in Kerkrade ofzo 8)7
Ik heb de afgelopen 10 jaar verschillende providers gehad, waarvan de laatste 4 jaar t mobile. Tenzij de rest hard achteruit gegaan is, ben ik toch echt van meningn dat dit een van de mindere netwerken is. Ik baseer het op reizen door heel het land, daar ik dat dagelijks doe. Uiteraard zijn 900 netwerken beter voor binnenshuis, maar het meest storende is gewoon wegvallen gesprekken, vervorming, dat je de gesprekpartner niet kan horen en jij hen wel (en andersom). Dat vindt ik geen kwalitatief goed netwerk. Maar nogmaals dat is mijn mening, ik zie niet waarom jij je zo stoort aan mijn mening, werk je er soms? :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.