Ben je nog niet toe aan een nieuw abbo dan ?g00fy schreef op 18 maart 2004 @ 20:21:
Flinke prijsverlaging in 2 zaken :
http://www.tweakers.net/pricewatch/75376
de laagste zit nu hier in Enschede, morgen es bellen of ie op voorraad is....
Bedankt voor de tips. Op de standaard manier met twee duimen wilde het dekseltje er niet meer af maar voorzichtig er een schroevendraaiertje tussen zetten heeft wel geholpen.
ik heb een Orange Free 30 abo nu, sim only voor net 4 maanden. En zovel goedkoper is t niet icm. abo zover ik gezien heb.....
Bij GSM-Shop is die gratis plus een bluetooth USB stick en bluetooth headset.
Bij een 2 jarig T-Mobile 150
Bij een 2 jarig T-Mobile 150
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
dan koop ik liever in 1 keer een losse.... 
anders zit ik voor 2 jaar vast aan een abo a teveel geld per maand.

anders zit ik voor 2 jaar vast aan een abo a teveel geld per maand.
Verwijderd
Mja.. wie kan jou garanderen dat hij het 2 jaar foutloos blijft doen?
Ik zie hier en daar echt allemaal telefoontoestellen dood gaan net na 1 jaartje.
En dan ????
Ik zie hier en daar echt allemaal telefoontoestellen dood gaan net na 1 jaartje.
En dan ????
denk dat dat best mee zal vallen. En ben nu flink goedkoper uit als ik het los koop, daar trek ik zwaar aan. En nu kan ik t betalen, en misschien is dat over een jaar weer anders en heb ik toch nog verplicht een jaar een abo.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:34:
Mja.. wie kan jou garanderen dat hij het 2 jaar foutloos blijft doen?
En dan ????
Verwijderd
Gewoon een 1 jarig abo nemen met toestel (T630!!!) En na een jaar weer de nieuwe van Sony! Om het jaar een nieuwe tel... Voor weinig! Voor de T630 42 euri betaald
Verwijderd
Dit hoort hier niet, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[ Voor 214% gewijzigd door intoxicated op 19-03-2004 21:07 ]
Verwijderd
Heej beste mensen, dit is me eerste keer dat ik hier een bericht post...
maar ff to the point: ik wil een nieuwe telefoon maar kan niet kiezen tussen een SE T630 of Z600. Persoonlijk zou ik voor de Z600 gaan maar ik wil ook ff jullie mening horen.
mvg TSK86
maar ff to the point: ik wil een nieuwe telefoon maar kan niet kiezen tussen een SE T630 of Z600. Persoonlijk zou ik voor de Z600 gaan maar ik wil ook ff jullie mening horen.
mvg TSK86
Verwijderd
ik zelf zou voor de T630 kiezen... ze hebben ong dezelfde specs, alleen de Z600 heeft minder talktime en standby time.. hij is ook zwaarder dan de T630... duhs.. als ik jou was zal ik gewoon naar het ontwerp kijken
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 15:05 ]
Ik vind de Z600 eigenlijk té dik, dus ik zou eerder voor de T630 gaan.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 15:01:
Heej beste mensen, dit is me eerste keer dat ik hier een bericht post...
mvg TSK86
Technisch zijn ze practisch 't zelfde.
Ik heb een t630 sinds daarnet!
Bij mij vraagt hij telkens bij het verzenden van een sms naar wat voor soort berciht en geldigheidsduur enzo, en dat terwijl ik toch duidelijk niet de opties 'bij verzenden?' heb aangeklikt! Weet iemand hoe ik dit kan wegkrijgen? En kan ik adnere default linkjes aan de joystick hangen?
bedankt!
Bij mij vraagt hij telkens bij het verzenden van een sms naar wat voor soort berciht en geldigheidsduur enzo, en dat terwijl ik toch duidelijk niet de opties 'bij verzenden?' heb aangeklikt! Weet iemand hoe ik dit kan wegkrijgen? En kan ik adnere default linkjes aan de joystick hangen?
bedankt!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Verwijderd
dat is een bekend bug van t_mobile simkaartje. lees ff op je gemakje de 1e post van dit topic door. je zult vele info vinden. en je joystick kan je niet veranderen maar 1 richting kon je wel veranderen, naar rechts LINKS kon je aangeven wat dan geopend zou moeten worden maar moet ff nadenken hoe je dat instelde.
edit:ff naar menu en dan rechtsboven zie je MIJN TABLAD, en wat dus helemaal bovenaanstaat wordt geopend door het naar links drukken van de joystick vanuit de standbymodus. veel meer kan je niet met joystick doen dacht ik????
edit:ff naar menu en dan rechtsboven zie je MIJN TABLAD, en wat dus helemaal bovenaanstaat wordt geopend door het naar links drukken van de joystick vanuit de standbymodus. veel meer kan je niet met joystick doen dacht ik????
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:00 ]
Okee, dat met de joystick is voor elkaar! Supermooi! INderdaad bovenste van mijn tabblad!Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 17:54:
dat is een bekend bug van t_mobile simkaartje. lees ff op je gemakje de 1e post van dit topic door. je zult vele info vinden. en je joystick kan je niet veranderen maar 1 richting kon je wel veranderen, naar rechts LINKS kon je aangeven wat dan geopend zou moeten worden maar moet ff nadenken hoe je dat instelde.
Maar ik kan verder niets vinden over die SMS bug!
Verwijderd
Ik twijfel om deze telefoon aan te schaffen:
Mijn vragen:
Als ik een polyfone beltoon erop wil zetten van bijv. freemobile.nl staat daar dat de telefoon ze niet ondersteunt, terwijl de T300 dat wel doet en hardwarematig en stuk minder is. Kan iemand me vertellen of die het wel gewoon doet? En bij die games op de eergenoemde site staat voor de T610 en zijn die ook voor de T630?
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de T630 en T610?
Hebben jullie goede ervaring met deze telefoon of niet?
Is er een mogelijkheid om met software een mp3 naar een beltoon om te zetten en dan via bluetooth op de telefoon te zetten?
En ik las in de starterspost iets voor week 21 versie? Wat als je een andere hebt? Zitten er bugs in de andere versies?
Mijn vragen:
Als ik een polyfone beltoon erop wil zetten van bijv. freemobile.nl staat daar dat de telefoon ze niet ondersteunt, terwijl de T300 dat wel doet en hardwarematig en stuk minder is. Kan iemand me vertellen of die het wel gewoon doet? En bij die games op de eergenoemde site staat voor de T610 en zijn die ook voor de T630?
Is er een mogelijkheid om met software een mp3 naar een beltoon om te zetten en dan via bluetooth op de telefoon te zetten?
En ik las in de starterspost iets voor week 21 versie? Wat als je een andere hebt? Zitten er bugs in de andere versies?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 18:31 ]
Ik heb nog een raar probleem, ik hoor telkens nog eventjes 1 seconde van mijn vorige geselecteerde beltoon voordat hij mijn geselecteerde beltoon gaan afspelen!
Raar gedoe
Raar gedoe
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:29:
Ik twijfel om deze telefoon aan te schaffen:
Mijn vragen:
Alles wat op een T610 kan, kan ook op een T630, hardware verschilt niet. In hoeverre het compatable is met een T300 geen idee.
Zie het overzicht in de 1e post van deze topic
In dit topic draait het om de gebruikers ervaringen, ik zou zeggen begin met lezen van dit draadje
http://gathering.tweakers...message/20226366#20226366
http://gathering.tweakers...message/20226889#20226889
Je hebt dus toch de starterspost gelezen![]()
Het is gewoon uitleg waar die code op je accu betekend, verder niets.
...
Verwijderd
31 maart krijg ik de t-mobile versie... nu hoor ik ineens dat er ook bugs in je toestel kunnen zitten!!! aaargh
HOE voer je die 13SEC. TRUC UIT?!!?!? ik MOET HET WETEEEEEEEH
srry.. ik klink nogal hopeloos
excuses voor het ongemak... maar ik bedoel.. moet ik eerst een maand wachten.. (IK KAN DAT NIET!!) en dan hoor ik nog dat de t-mobile versie (jah die krijg ik
)van de T630 eigenlijk geen echte T630 is.. duhs.. wish me luck
en geef me een beetje raad 
en btw... ik hoor mensen op internet nogal klagen over de t-zones button in het stand-by menu.. iemand een idee hoe je dat weg kan krijgen?? want dat knopje is hetzelfde voor als je bv een gesprek wilt eindigen... en als je dan perongeluk op die t-zones knop drukt.. dan betaal je denk ik wel wat ja..
en is er nog een verschil tussen het lettertype en de kleur van de menus?? (origineel SE-menu en T-mobile menu?) of de icoontjes van het menu?? heeft iemand daar een foto van ??
srry.. ik klink nogal hopeloos
en btw... ik hoor mensen op internet nogal klagen over de t-zones button in het stand-by menu.. iemand een idee hoe je dat weg kan krijgen?? want dat knopje is hetzelfde voor als je bv een gesprek wilt eindigen... en als je dan perongeluk op die t-zones knop drukt.. dan betaal je denk ik wel wat ja..
en is er nog een verschil tussen het lettertype en de kleur van de menus?? (origineel SE-menu en T-mobile menu?) of de icoontjes van het menu?? heeft iemand daar een foto van ??
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 20:57 ]
Oh lieve schat, tot 31 maart heb jij nog genoeg tijd om dit hele topic 10x door telezen, dan kom je het vanzelf tegen. Je bent namelijk niet de eerste met deze vraag.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 20:18:
31 maart krijg ik de t-mobile versie... nu hoor ik ineens dat er ook bugs in je toestel kunnen zitten!!! aaarghHOE voer je die 13SEC. TRUC UIT?!!?!? ik MOET HET WETEEEEEEEH
Verwijderd
dat is gezegd een aantal postjes geleden, een aantal users hadden dezelfde klachten als jij en 1 ervan ontdekte dat het door de simkaartje van T-mobile kwam en mailen naar t-mobile levert je een retourmail op dat je maar naar SE moet mailen en naar SE mailen levert je een mail op dat je maar naar T-mobile moet mailen. volg je het nog........?ShereKahn schreef op 19 maart 2004 @ 18:25:
Maar ik kan verder niets vinden over die SMS bug!
Verwijderd
bugs? je hebt het over de zooi die je provider mee levert? de 13 seconden trick wordt volgens mij niet in deze topic behandelt maar in de vorige. je kan de search gebruiken of google. dat moet echt wat bruikbaars opleveren.Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 20:18:
31 maart krijg ik de t-mobile versie... nu hoor ik ineens dat er ook bugs in je toestel kunnen zitten!
hoezo is de T630 van t_mobile geen echte T630? hij is hardwarematig precies hetzelfde als een simlockvrye T630, softwarematig zit er providerzooi in en aan de buitenkant zie je een logo zitten.en dan hoor ik nog dat de t-mobile versie van de T630 eigenlijk geen echte T630 is..
mja moet je mee leren leven... en trouwens is er nog 1 knop om het gesprek te beindigen. namelijk de entertoets dat links onder de 1e knopje zit. en als je direkt op annuleren drukt als je per ongeluk de tzones op gaat betaal je nog niets. dat geldt ook voor sms versturen kan je annuleren maar moet je wel gelijk doen.btw... ik hoor mensen op internet nogal klagen over de t-zones button in het stand-by menu.. iemand een idee hoe je dat weg kan krijgen?? want dat knopje is hetzelfde voor als je bv een gesprek wilt eindigen... en als je dan perongeluk op die t-zones knop drukt.. dan betaal je denk ik wel wat ja..
themes zijn zo te downloaden zodat je steeds een eigen smaak kan inrichten. het enige wat niet weg wil is de t-zones logo onderin rechts in beeld.en is er nog een verschil tussen het lettertype en de kleur van de menus?? (origineel SE-menu en T-mobile menu?) of de icoontjes van het menu?? heeft iemand daar een foto van ??
anyways, ik begrijp dat je razend enthousiast bent en letterlijk op knappen staat voor die toestel, maar probeer het wat te temperen en niet zoveel met caps/ uitroeptekens/ kreten te typen. dat is nogal eh...... irri
Verwijderd
Heren en misschien ook wel dames,
Mag ik jullie er even op attenderen dat zo ongeveer 99% van de vragen over de T-mobile versie allang in dit topic staan.
Dus ons allemaal een plezier en maak dit topic niet onduidelijker door met dezelfde vragen te gaat zitte gooien.
En nog even mijn mening over de keuze tussen de 600 of de 630.
Ik heb zelf een hekel aan dingen die kunnen bewegen en/of openklappen.
Kan allemaal weer kapot.
En die 600 is echt behoorlijk van formaat, om hem nog net niet groot te noemen zeg maar.
Voor de rest al die verschillende opties... nah lekker boeiend.. dat gebruikt toch geen mens
Mag ik jullie er even op attenderen dat zo ongeveer 99% van de vragen over de T-mobile versie allang in dit topic staan.
Dus ons allemaal een plezier en maak dit topic niet onduidelijker door met dezelfde vragen te gaat zitte gooien.
En nog even mijn mening over de keuze tussen de 600 of de 630.
Ik heb zelf een hekel aan dingen die kunnen bewegen en/of openklappen.
Kan allemaal weer kapot.
En die 600 is echt behoorlijk van formaat, om hem nog net niet groot te noemen zeg maar.
Voor de rest al die verschillende opties... nah lekker boeiend.. dat gebruikt toch geen mens
Verwijderd
ok, ik zallut niet meer doen... toch heeeel erg bedankt voor de antwoorden
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2004 22:56 ]
En het probleem dat wanneer ik gebeld wordt er eerst heel even een andere beltoon wordt gespeeld, is dat wel normaal? Ik kan er niets over vinden! Misschien zoek ik verkeerdShereKahn schreef op 19 maart 2004 @ 18:48:
Ik heb nog een raar probleem, ik hoor telkens nog eventjes 1 seconde van mijn vorige geselecteerde beltoon voordat hij mijn geselecteerde beltoon gaan afspelen!
Raar gedoe
Verwijderd
dat had ook met T-mobile simkaartjes te maken dacht ik... ik hoorde ook dat er mensen zijn ie eerst een piep horen en dan pas hun beltoon.ShereKahn schreef op 19 maart 2004 @ 23:30:
[...]
En het probleem dat wanneer ik gebeld wordt er eerst heel even een andere beltoon wordt gespeeld, is dat wel normaal? Ik kan er niets over vinden! Misschien zoek ik verkeerd
ik hoor echt wel heel veel rare dingen over t-mobile hoor, rare toko

Verwijderd
@shere khan je bedoelt een zachte piep voordat je de echte gekozen medolietje hoort? das een beveiliging van T630 voor je oren dat niet uit te zetten is.
en is ook al vaak over gepraat op de vorige bladzijden.....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 00:11 ]
Potverdikkie! Helemaal vergeten in deel 1 te zoeken!Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 00:11:

Verwijderd
niet in vorige topic maar in de afgelopen bladzijden
HINT dit is bladzijde 10. de startpost staat op bladzijde 1. ergens daartussen in .......
HINT dit is bladzijde 10. de startpost staat op bladzijde 1. ergens daartussen in .......
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 09:52:
niet in vorige topic maar in de afgelopen bladzijden![]()
offtopic:
had het uiteindelijk in deel 1 gevonden door ?limit=999 te doen en dan ctrl+f en zoeken naar beltoon
maargoed, whatever!
had het uiteindelijk in deel 1 gevonden door ?limit=999 te doen en dan ctrl+f en zoeken naar beltoon
maargoed, whatever!
On-topic again!
Verwijderd
Er is één ding wat me nog niet helemaal duidelijk is: wat maakt het uit uit welk weeknummer die komt? Het heeft met de accu te maken, maar zijn er dan verschillende gemaakt?
Tjah dat snap ik ook niet. Wat kan ik van die batterij afleiden dan?!Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 18:34:
Er is één ding wat me nog niet helemaal duidelijk is: wat maakt het uit uit welk weeknummer die komt? Het heeft met de accu te maken, maar zijn er dan verschillende gemaakt?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
oeps... wat had ik ook alweer geschreven?Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 13:20:
<span style="color:Blue">Dit hoort hier niet, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) </span>
Ik had em ook besteld via GSMWeb, kreeg een brief dat ik een ander toestel moest kiezen wegens leveringsproblemen. Dus ben ik ff naar the phone house gerend en em daar gekocht. T-Mobile versie, €0,=Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:12:
Ik zit al meer dan een maand op mijn T630 te wachten(via gsmweb)
Ik zit inmiddels te wachten op mijn T-mobile versie. Uiteraard wil ik het zelf zo T-mobile loos maken, er schijnt onder het T-mobile stickertje aan de onderkant een lelijk gaatje te zitten.
Maar is er iemand die daar een plaatje van heeft geschoten? Dan kan ik van te voren bepalen of ik hem niet beter kan laten zitten namelijk.
Maar is er iemand die daar een plaatje van heeft geschoten? Dan kan ik van te voren bepalen of ik hem niet beter kan laten zitten namelijk.
...
Dat T-Mobile logo op de foon boeit mij persoonlijk niet zo veel. Wat ik wel irritant vind is al die meuk die pre-installed is.Haranaka schreef op 21 maart 2004 @ 13:07:
Ik zit inmiddels te wachten op mijn T-mobile versie. Uiteraard wil ik het zelf zo T-mobile loos maken, er schijnt onder het T-mobile stickertje aan de onderkant een lelijk gaatje te zitten.
Nu hoor ik wel over die 13 seconden truc enzo, maar ook weer verhalen dat het allemaal gewoon weer terugkomt. Is er definitief van af te komen?
Verwijderd
Met de 13 trick haal je het eraf en als je dan 'Terug naar fabrieksinstellingen' doet, komt het weer terug. Het gaat er alleen af als je de truuk echt goed doet.
Er mag hier btw niet over gesproken worden
. Dus hier laat ik het bij.
Er mag hier btw niet over gesproken worden
Waarom zou je niet over de 13 second trick mogen praten? Het is namelijk niet illegaal om de software te flashen. Wel om een SIM-lock te verwijderen!Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 14:02:
Met de 13 trick haal je het eraf en als je dan 'Terug naar fabrieksinstellingen' doet, komt het weer terug. Het gaat er alleen af als je de truuk echt goed doet.
Er mag hier btw niet over gesproken worden. Dus hier laat ik het bij.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Volgens mij zit die T-mobile predifined dingen opgeslagen in een apart ROM chipje, die tijdens een masterreset (Terug naar fabrieksinstellingen) in het RAM van de telefoon worden gezet. Met de trick zorg je ervoor dat dus niet gebeurd. Je leegt dus niet de ROM, maar zorgt dat je RAM daarvan vrij blijft.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 14:02:
Er mag hier btw niet over gesproken worden. Dus hier laat ik het bij.
Als je na de trick nog een keer een masterreset doet komt alles weer netjes terug in de fabrieksinstellingen, dus weer met de T-mobile dingen erbij.
Teminste, dat ik wat ik van google hoor.
...
Verwijderd
Joh op dat logotje onderaan het toestel doet goede merkstift wonderen 
Die van mij is nou "fully black" i.p.v. "t-mobile black"
Die van mij is nou "fully black" i.p.v. "t-mobile black"
Verwijderd
is dat niet een beetje zonde dat je em zwart maakt met een stift...kan je em dan niet beter spuiten ofzo?
Verwijderd
weet iemand hoe je het operatorlogo weg kan halen (bij mij Orange). Staat namelijk niet mooi in m'n homemade theme
Dat ligt niet aan het operatorlogo, helaas. De naam Orange is gewoon verkeerd, vloekt en is lelijk op een display. Andere provider zoeken dusVerwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 14:57:
weet iemand hoe je het operatorlogo weg kan halen (bij mij Orange). Staat namelijk niet mooi in m'n homemade theme
Verwijderd
Ik heb nu bijna 2weken een T630 en ik zou graag eens via gprs m'n hotmail uittesten. iemand ervaring hiermee? Laat het me weten....
Ik ben op zoek naar het startupgebeuren van een 'echte' SE T630 die ik over de startup van mijn T-Mobile T630 kan plaatsen?! Wie weet waar ik deze kan vinden?Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:34:
Ik heb nu bijna 2weken een T630 en ik zou graag eens via gprs m'n hotmail uittesten. iemand ervaring hiermee? Laat het me weten....
[ Voor 27% gewijzigd door THE_BASE op 21-03-2004 17:37 ]
Verwijderd
Als jij mij zou kunnen vertellen waar ik die startup kan vinden en hoe ik die overzet naar men pc (kheb bluetooth) dan kan ik jou dat bezorgen...THE_BASE schreef op 21 maart 2004 @ 17:37:
[...]
Ik ben op zoek naar het startupgebeuren van een 'echte' SE T630 die ik over de startup van mijn T-Mobile T630 kan plaatsen?! Wie weet waar ik deze kan vinden?
In principe zou die in Mijn Afbeeldingen moeten staan of op de plaats waar ook Screensavers staan. Het zou top zijn als je het kon verzenden!Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 17:46:
[...]
Als jij mij zou kunnen vertellen waar ik die startup kan vinden en hoe ik die overzet naar men pc (kheb bluetooth) dan kan ik jou dat bezorgen...
Daarnaast een andere vraag: als ik mijn toestel oplaad, zie ik netjes het icoontje steeds voller raken. Ondertussen zegt ie: bezig met opladen. Als het icoontje vol is, is het laden klaar en zou het toestel moeten zeggen: klaar met opladen, maar hij blijft, ook als de batterij vol is, zeggen: bezig met opladen. Meer mensen hier problemen mee?
Ik heb de T-Mobile versie.
Is dit dan een "probleem"??? LiON accu's worden op een speciale manier opgeladen. OP een gegeven moment is de accu bijna vol en gaat deze over op "druppellaadmode" Heel normaal gedrag dus...THE_BASE schreef op 21 maart 2004 @ 18:41[/message]:
[...]
Daarnaast een andere vraag: als ik mijn toestel oplaad, zie ik netjes het icoontje steeds voller raken. Ondertussen zegt ie: bezig met opladen. Als het icoontje vol is, is het laden klaar en zou het toestel moeten zeggen: klaar met opladen, maar hij blijft, ook als de batterij vol is, zeggen: bezig met opladen. Meer mensen hier problemen mee?
Ik heb de T-Mobile versie.
Verwijderd
Orange is wel de enige provider die mij voor weinig geld een goed toestel kan bieden en een goed bereikTHE_BASE schreef op 21 maart 2004 @ 16:01:
[...]
Dat ligt niet aan het operatorlogo, helaas. De naam Orange is gewoon verkeerd, vloekt en is lelijk op een display. Andere provider zoeken dus
je bedoelt goed bereik in jouw omgeving neem ik aan?? voor de rest is ht bereik van orange k.u.t.!
ik heb t anders best bij Orange, reis 1 keer per week van t oosten naar t westen van t land (en terug dus) en gaat altijd prima....
Verwijderd
Ja dat dacht ik ook voordat ik eraan begon maar dat is dus niet zo. Ik heb hiervoor 5 jaar lang Vodafone/Libertel gehad en daarmee had ik in de plaats waar ik woon (Hilversumse meent) weinig tot geen bereik en nu met Orange wel. Ik heb nu (met Orange) zelfs bereik op plekken waar Vodafone geen bereik heeft (bv. op de dijk).thefxr schreef op 21 maart 2004 @ 23:04:
je bedoelt goed bereik in jouw omgeving neem ik aan?? voor de rest is ht bereik van orange k.u.t.!
Ik ben niet pro Orange ofzo.... helemaal niet zelfs. Maar nu ik het heb valt er goed mee te leven.. Maar mijn vraag is nog steeds niet echt beantwoord... Hoe krijg ik dat pl**r*s logo weg..
Heb wel het een en ander gelezen over het flashen en hoe het precies moet met hexedit en dat soort rommel... Maar ben best wel bang dat ik m'n phone blijvende schade aanricht
Ik neem aan dat je gewoon 'ORANGE NL' bedoelt? Dat gaat helaas niet weg.
Het bereik van Orange is prima te doen, van Telfort ook wel. Maar als je vaak en zakelijk gaat bellen, zou ik persoonlijk toch voor één van de drie beste kiezen!
Het bereik van Orange is prima te doen, van Telfort ook wel. Maar als je vaak en zakelijk gaat bellen, zou ik persoonlijk toch voor één van de drie beste kiezen!
Verwijderd
Heb ze alle vijf gehad kpn, libertel/vodafone, ben/t-mobile, telfort/O2, Dutchtone/orange.
En heb nu Vodafone en dat heeft natuurlijk een reden, Daarna ook goed te spreken over Orange daarna Telfort dan KPN en T-mobile het minst
Kpn vind ik gewoon laag omdat ze duur zijn en een kut klantenservice hebben vind ik. Bereik is wel goed maar dat is het enige ook.
En heb nu Vodafone en dat heeft natuurlijk een reden, Daarna ook goed te spreken over Orange daarna Telfort dan KPN en T-mobile het minst
Kpn vind ik gewoon laag omdat ze duur zijn en een kut klantenservice hebben vind ik. Bereik is wel goed maar dat is het enige ook.
offtopic:
Ik denk niet dat dit topic bedoeld is op de discuseren welke provider goed of slecht is.
Ik denk niet dat dit topic bedoeld is op de discuseren welke provider goed of slecht is.
[ontopic]
Ik heb inmiddels mijn simkaart van T-mobile binnen, heb mijn contract ondertekend en de nodige kopietjes bijgevoegd en in de retour envelop gedaan. Als dat binnen is stuurt spitstelecom mij mijn T-mobile T630 op.
Is die aanbieding hier eigenlijk wel bekend? Ik hoor er eigenlijk niemand over...
De T-mobile T630 gratis bij een 1 jarig T-mobile 150 abonement, geen aansluitkosten, gratis thuis bezorgd
link:

Zo'n aanbieding heb ik nog nergens anders gezien, en ik heb aarig wat uurtje lopen zoeken. Actie loopt nog tot 31 maart...
[/ontopic]
...
Verwijderd
Ja genoeg gelult over bereik! Maar Orange NL gaat niet weg
Nou lekker dan weer... Bij de Siemens (van vriendin) kan je het operatorlogo (wat een afbeelding is) gewoon vervangen door een plaatje van 1 pixel, en klaar! En bij de Samsung kan je het gewoon uitvinken in het menu!
Beetje jammer van Sonyericsson... Heb nu een theme waar staat Orange Tournament 2004. Ach ook wel grappig
Beetje jammer van Sonyericsson... Heb nu een theme waar staat Orange Tournament 2004. Ach ook wel grappig
Verwijderd
een unlockadresVerwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 22:43:
oeps... wat had ik ook alweer geschreven?
Verwijderd
Hoelang duurde het voordat je de sim binnen had en hoelang duurt het dan voordat de telefon binnen is? Wat ik me afvraag is: betaal je aan t-mobile of aan spitstelecom omdat bij alle andere telecom aanbieders je hem pas gratis hebt icm een 2 jarig abbo.Haranaka schreef op 22 maart 2004 @ 12:43:
offtopic:
[ontopic]
Ik heb inmiddels mijn simkaart van T-mobile binnen, heb mijn contract ondertekend en de nodige kopietjes bijgevoegd en in de retour envelop gedaan. Als dat binnen is stuurt spitstelecom mij mijn T-mobile T630 op.
Is die aanbieding hier eigenlijk wel bekend? Ik hoor er eigenlijk niemand over...
De T-mobile T630 gratis bij een 1 jarig T-mobile 150 abonement, geen aansluitkosten, gratis thuis bezorgd
link: [afbeelding]
Zo'n aanbieding heb ik nog nergens anders gezien, en ik heb aarig wat uurtje lopen zoeken. Actie loopt nog tot 31 maart...
[/ontopic]
Verwijderd
Yes!
Eindelijk. Tot deze week heb ik T-mobile iedere week lopen lastigvallen of ze nu eindelijk de T630 in hun verlengingspakket hadden. Ik ga een weekje skien
en kom terug en ze hbben hem.
Bij een 1-jarige verleniging van een 150 abbo krijg ik hem nu gratis en voor nop. Dat is niet alleen beter dan wat ik tot nu toe gezien heb, het grote voordeel is dat ik mijn huidige abbo-voorwaarden hou (als het goed is), dat betekent dus 18,50 euri in de maand i.p.v. 22,50 en goedkoper bellen buiten mn bundel.
Ik heb een half jaar moeten wachten maar nu heb ik dan toch de ideale deal te pakken volgens mij.
* Sandervg is
Eindelijk. Tot deze week heb ik T-mobile iedere week lopen lastigvallen of ze nu eindelijk de T630 in hun verlengingspakket hadden. Ik ga een weekje skien
Bij een 1-jarige verleniging van een 150 abbo krijg ik hem nu gratis en voor nop. Dat is niet alleen beter dan wat ik tot nu toe gezien heb, het grote voordeel is dat ik mijn huidige abbo-voorwaarden hou (als het goed is), dat betekent dus 18,50 euri in de maand i.p.v. 22,50 en goedkoper bellen buiten mn bundel.
Ik heb een half jaar moeten wachten maar nu heb ik dan toch de ideale deal te pakken volgens mij.
* Sandervg is
Verwijderd
Dat is inderdaad een mooie actie. Ik zit nu bij Orange (abbo is al afgelopen maar naar prepaid gegaan), nu lekker naar T-Mobile. Was overigens wel tevreden over Orange. Maar ik denk dat ik hem maar bij de Spits haal
.
Dit stond ook al gepost in Deel 1 dus het is bekendHaranaka schreef op 22 maart 2004 @ 12:43:
[ontopic]
link: [afbeelding]
[/ontopic]
Ik heb hem zelf ook hier gehaald en heb hem nu binnen. Het was inderdaad de goedkoopste manier om hem te halen, geen enkele telecomwinkel had hem voor niks met een T-Mobile 150 abonnement. En ze zijn nog snel ook. Had de simkaart binnen twee dagen binnen en de telefoon daarna in een week.
@Kintero
Je betaalt niks aan Spitstelecom. Het enige wat je betaald zijn de 12 maanden abonnementskosten aan T-Mobile.
Een vriend van me heeft de T610.
We hebben geprobeerd om een agenda punt elke dag terug te laten keren.
Maar we krijgen het niet voor elkaar.
Kan dit met de T630 wel?
We hebben geprobeerd om een agenda punt elke dag terug te laten keren.
Maar we krijgen het niet voor elkaar.
Kan dit met de T630 wel?
kan iemand ook een plaatje posten van een t610 met minder bereik en een t630 ernaast met dezelfde kaart?
Weten jullie een betaalbare (maar toch goede) carkit voor de t630?
Misschien iemand met gebruikerservaringen
met betaalbaar bedoel ik onder de 100 pleuroos.
Hoeft geen BT te zijn.
Hoeft geen BT te zijn.
Op de wind van gister kan je niet zeilen
www.mrhandsfree.nlMillZ schreef op 22 maart 2004 @ 21:00:
Weten jullie een betaalbare (maar toch goede) carkit voor de t630?
Hoeft geen BT te zijn.
Verwijderd
Hier nog een link met pics voor de fans van de T-mobile versie...
http://mobil.idnes.cz/mob...30-minirecenze040113.html
Weet iemand toevallig of je em ook in het zwart/black kunt krijgen zonder een t-mobile abbo?
avb, tsk86
Weet iemand toevallig of je em ook in het zwart/black kunt krijgen zonder een t-mobile abbo?
avb, tsk86
dat is al tig keer gevraagd, maar die zijn er niet (iig. niet officieel)Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 21:43:
Hier nog een link met pics voor de fans van de T-mobile versie...![]()
avb, tsk86
Verwijderd
Ik heb net gezien dat er ook een rood lampje in de T630 zit !
En dat hij ook kan trillen en knipperen op de maat !!
download dit ff:
http://www.johnex.se/files/mobiles/imytones/whistle-song.imy
en dan naar je telefoontje sturen met BT
Ring en gei zult een rood lampje zien
download dit ff:
Volgens mij heb je wat gemistVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:15:
Ik heb net gezien dat er ook een rood lampje in de T630 zit !
download dit ff:
Dat lampje zit er al sinds de t610. Het is een beetje een nutteloos lampje op een vreemde plek dat alleen maar meeknippert bij imy's. Wat dat betreft vond ik de ledjes bij de T68 stukken beter. Die gaven ook netwerksignaal aan en bluetooth (vooral dat coole blauwe ledje
[ Voor 6% gewijzigd door jona op 22-03-2004 23:09 ]
Verwijderd
Ik had m waarschijnlijk gemist ja.
Attans in deeltje 2 of in de startpost ben ik er niets over tegen gekomen.
Duss..
En voor dat blauwe lampje Tja je ben toch een tweaker of niet ?
Attans in deeltje 2 of in de startpost ben ik er niets over tegen gekomen.
Duss..
En voor dat blauwe lampje Tja je ben toch een tweaker of niet ?
eerlijk gezegd ik ben blij dat het blauwe led weg is. Ik vervloek mijn p800, t68i en mijn msi dongle bijna(nu ik weet hoe het is zonder die led). dat hele tijd irritante geknipper. in begin wel geinig, maar als je het vaak gebruikt krijg je er maar hoofdpijn van.
[ Voor 10% gewijzigd door pang op 22-03-2004 23:24 ]
Verwijderd
Ik ben op zoek voor een vriendin naar de Sony Ericsson ILO-20, is een keycord voor der T630 want ze verliest altijd alles. Ze wil deze in het roze. Heeft iemand een tip voor mij zodat ik haar kan verrassen met haar verjaardag.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
http://www.expansys.com/product.asp?code=112221 Maar nog niet te koop, wel pre-order
[ Voor 46% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 23-03-2004 00:59 ]
Ik heb sinds vandaag mijn T630 en ben er superblij mee! Alleen werkt m'n SMS niet (verzenden iig). Iemand bekend mee? Alle settings staan goed...
Verwijderd
Daarmee kan je dus je telefoon laten trillen/knipperen op de maat.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 01:00:
huh, ik heb wat gemist wat zijn imy ringtones? en wat is er bijzonder aan?
Het nadeel is weer dat hij minder toonsoorten kent !
Verwijderd
gewoon kwestie van even je provider bellen dan krijg je een config toegezonden deze even accepteren en klaar !Roog1317 schreef op 23 maart 2004 @ 01:18:
Ik heb sinds vandaag mijn T630 en ben er superblij mee! Alleen werkt m'n SMS niet (verzenden iig). Iemand bekend mee? Alle settings staan goed...
Als je de T-mobile versie heb moet je bellen naar 1200 !
Imy ringtones zijn ringtones in het Imelody formaat. Het is een door meerdere fabrikanten (SE, Siemens, Alcatel) gebruikte standaard voor ringtones en het hoorde ook in de EMS standaard. Ze waren geavanceerder dan de oudere gebruikte ringtones omdat je het volume kon varieren, en de telefoon mee kon laten knipperen en trillen.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 01:00:
huh, ik heb wat gemist wat zijn imy ringtones? en wat is er bijzonder aan?
De T610 en T630 ondersteunen het formaat nog steeds zodat je ook monophonische beltonen kunt gebruiken.
Verwijderd
haha ik heb hetzelfde geval :D:D woensdag hebbik hem opgestuurd (die brief met telefoonkeuzes) en morgen kan ik hem bij het postkantoor haleeen!! whoehoeeeVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:57:
Yes!
Eindelijk. Tot deze week heb ik T-mobile iedere week lopen lastigvallen of ze nu eindelijk de T630 in hun verlengingspakket hadden. Ik ga een weekje skienen kom terug en ze hbben hem.
* Sandervg is
ik heb een probleempje met mijn sitecom usb bluetooth dongle. Als ik de pc opnieuw opstart geeft het icoontje rechtsonder aan dat 'bluetooth device not found' is (blauwpaars icoontje). Dit heeft niet met de telefoon te maken, maar dat hij denkt dat de dongle niet aangesloten is. Haal ik de usb dongle eruit en gelijk er weer in, dan vindt hij hem wel (blauwwit icoontje)
Hoe kan ik het voorelkaar krijgen dat bij het opstarten van de pc de dongle gelijk gevonden wordt.
Hoe kan ik het voorelkaar krijgen dat bij het opstarten van de pc de dongle gelijk gevonden wordt.
Verwijderd
Probeer eens een andere USB poort! Het kan zijn dat de poort die je nu gebruikt (te) zwak is! Heb ik ook eens gehad (vraag me niet waarom)
Of installeer de (juiste) software/drivers opnieuw en vergeet niet pas je Dongle te verbinden met de comp als alle software is geinstalled en NIET voor die tijd.
En zorg er natuurlijk wel voor dat je alle software/drivers die nu geinstalled zijn eerst verwijderd worden!!
Of installeer de (juiste) software/drivers opnieuw en vergeet niet pas je Dongle te verbinden met de comp als alle software is geinstalled en NIET voor die tijd.
En zorg er natuurlijk wel voor dat je alle software/drivers die nu geinstalled zijn eerst verwijderd worden!!
hee IKBENIK...
hier
Om betere inzicht te krijgen
hier

Om betere inzicht te krijgen
Verwijderd
Jezus what the fuck moet je daar mee. Ziet er toch niet uit man en lijkt me ook nog zeer onhandig
tis dan ook typisch een vrouwendingetje dit...Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:14:
Jezus what the fuck moet je daar mee. Ziet er toch niet uit man en lijkt me ook nog zeer onhandig
Deze plek is te koop.
Waar is dan de lippenstift houder?
Maar hij is inderdaad gruwelijk lelijk...
...
Verwijderd
He gut, wat flauw die reacties
Je zal zo'n ding niet om je nek hangen als je een man bent, maar voor een vrouw vind ik hem erg leuk. Hij is overigens in het blauw leuker vind ik, maar ja je zal maar gek zijn op roze......

Je zal zo'n ding niet om je nek hangen als je een man bent, maar voor een vrouw vind ik hem erg leuk. Hij is overigens in het blauw leuker vind ik, maar ja je zal maar gek zijn op roze......
Verwijderd
heeey ik heb net de T630 binnengekregen---> hijs VET MOOOOOI
maar.. ik kan hem gewoon niet verbinden met SendFile of Float's Mobile Agent... ik krijg (bij FMA) de hele tijd.. Command Return Error.. zown pop-up.. wie weet wat ik hieraaan kan doen??
(nog steeds het probleem) maar...
ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..
en ook nog steeds niet met FMA.. wie kan mij helpen??
ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:14 ]
Verwijderd
Er staat een vet apparaat bij partsupplies. Een bluetooth carkitje plug en play! Hoe is de ervaring met bluetooth producten en de T630? Anders is het wel de oplossing voor mijn vriendin om handfree te bellen. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Zelfde probleem hier. Met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar. Zo kan ik ook niet in de MAP THEMA'S kijken met die Bleutooth dongle!Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:
heeey ik heb net de T630 binnengekregen---> hijs VET MOOOOOImaar.. ik kan hem gewoon niet verbinden met SendFile of Float's Mobile Agent... ik krijg (bij FMA) de hele tijd.. Command Return Error.. zown pop-up.. wie weet wat ik hieraaan kan doen??
ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..en ook nog steeds niet met FMA.. wie kan mij helpen??
Verwijderd
kijk hier eens naar http://fma.xinium.com/for...ef1e29040637&showtopic=32 ..is al eerder genoemd geloof ikVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:
ik kan hem gewoon niet verbinden met SendFile of Float's Mobile Agent... ik krijg (bij FMA) de hele tijd.. Command Return Error.. zown pop-up.. wie weet wat ik hieraaan kan doen??
Komt omdat de map "thema's" heet, en de BT dongle niet echt overweg kan met een ', wat een verkeerde mapnaam oplevert (iets als thema's).THE_BASE schreef op 24 maart 2004 @ 16:51:
[...]
Zelfde probleem hier. Met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar. Zo kan ik ook niet in de MAP THEMA'S kijken met die Bleutooth dongle!
Oplossing? Telefoon even op Engels zetten
Hier heb ik ook dezelfde probleem. Ik kon niet vanaf SE image editor naar T630 verzenden. Wat ik echter deed, is dat ik wel pics heb editten en opslaan. dan rechtere muisklik -> kopieren naar-> bluetooth-> je mobiel.ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..en ook nog steeds niet met FMA.. wie kan mij helpen??
[ Voor 12% gewijzigd door Zandhaas op 24-03-2004 20:54 ]
Verwijderd
Heeft toevallig iemand hier een oplossing voor?
Dit spelletje kan je d.m.v. een smsje op je telefoon krijgen...
Maar dat gaat alleen op voor het buitenland. dus weet iemand een andere manier om er aan te komen.
Nee dit is geen warez request ik ben best in staat om er een paar eurotjes voor neer te leggen net zoals ze er ook voor vragen !
Maar dat gaat alleen op voor het buitenland. dus weet iemand een andere manier om er aan te komen.
Nee dit is geen warez request ik ben best in staat om er een paar eurotjes voor neer te leggen net zoals ze er ook voor vragen !
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee, maar ik weet wel dat het een verdomd leuk spelletje is. Tijdens mn stage hebben we t met t hele kantoor een middag gespeeld. Ach ja, office productivity...Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:24:
Heeft toevallig iemand hier een oplossing voor?
offtopic:
Ik zou trouwens nog even kijken of ik het linkje kan vinden voor het desktop spel.
Gevonden: http://cssa.csd.uwo.ca/pingu/
Ik zou trouwens nog even kijken of ik het linkje kan vinden voor het desktop spel.
Gevonden: http://cssa.csd.uwo.ca/pingu/
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 10:09 ]
Verwijderd
Weet iemand of het mogelijk is bij de t-mobile versie van de t630 een wachtwoord te zetten op wap (t-zones) verbinding, zodat ie niet per ongeluk verbinding gaat maken? En zo ja, hoe?
Dit topic is gesloten.