Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.282 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij onderstaand bedrijf kunnen ze de T-Mobile software eruit halen en originele software van SonyEricsson plaatsen [...]

Modbreak:
Heel fijn, maar ik dacht dat er toch duidelijk in de topicstart staat dat het not-done is om dat hier te noemen.

[ Voor 57% gewijzigd door Korakal op 14-03-2004 17:30 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
is alleen de t-mobile versie van de T630 volgestopt met provider software??
ik wil namelijk dit toestel halen icm een vodafone abo maar heb geen zin in al die provider onzin erop.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou als je een sticker van je provider op de cover ziet van je T630 dan zit er providershit in ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op 14 maart 2004 @ 15:59:
Bij onderstaand bedrijf kunnen ze de T-Mobile software eruit halen en originele software van SonyEricsson plaatsen [...]

<span style="color:blue">Modbreak:
Heel fijn, maar ik dacht dat er toch duidelijk in de topicstart dat het not-done is om dat hier te noemen.</span>
Het aanpassen van de software is volgens ons kabinet niet in strijd met de auteurswet. Ik had het niet over het verwijderen van een SIM-lock. Maar goed, point understanded.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuLPMaN schreef op 13 maart 2004 @ 11:05:
Ik heb Orange World aangevraagd en ingesteld op mijn t630. Maar als ik het online knopje indruk, krijg ik de mededeling: Het toestel waarvan je gebruik maakt wordt niet ondersteund door Orange World. Je kunt wel gebruik maken van Orange WAP.

Hoort dit zo? Kan de speciale Orange World pagina alleen gelezen worden op smartphones ofzo?

Ohja, en hoe kan ik via mijn pc verbinding mbv bluetooth internetten (wappen dus) op mijn telefoon?
Hey TuLPMaN ik heb hetzelfde probleem had ook meteen Orange World ingeschakeld (via helpdesk) en alle instellingen via de site naar m'n tel geSMSd gekregen en geinstalled. Maar niks!

Als je op de site van Orange kijkt zie je ook de T630 niet in het lijstje staan en deze wordt dan dus ook (nog) niet ondersteund door Orange. Hopelijk komt hier snel verandering in, wil namelijk kunnen MMS-en _/-\o_

Iemand anders misschien zelfde probleem of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister nog wat fotootjes gemaakt in Timeout

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/martijn_pels/images/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/martijn_pels/images/5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Niet slecht, ben benieuwd of ik ook die kwaliteit haal. Welke resolutie is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er mis met de t-mobile versie? die krijg ik namelijk.. noem wat voor- en nadelen.. alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 14 maart 2004 @ 20:52:
[...]

Niet slecht, ben benieuwd of ik ook die kwaliteit haal. Welke resolutie is dit?
was 640x480, maar ik heb ze verkleint, 640x480 ziet er namelijk niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

missch een rare vraag, maar hoe krijg ik de simkaart eruit. Deze zit namelijk goed ingepakt en ik wil eigenlijk niks breken met mijn poging.
Toen ik hem kocht heeft de verkoper um erin gedaan namelijk, en ik heb niet gezien hoe :)

verder lijkt het of er wat stof onder mn scherm zit, wat ik er dus van buiten niet af krijg. Niet storend ofzo ..maar toch
Iemand anders dat ook?

Enne, waarschijnlijk kent iedereen hem al, maar hier http://j99.pieklo.pl/ staan een heleboel leuke spellen voor je t630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaren met de t.mobile versie?? ik wil ecvht graag weten wat de voor- en nadelen zijn... alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
voordeel iets goedkoper en hij is zwart, nadeel t-mobile firmware zit erin, dus altijd dat logo in beeld en een simlock erop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:27:
[...]

Hey TuLPMaN ik heb hetzelfde probleem had ook meteen Orange World ingeschakeld (via helpdesk) en alle instellingen via de site naar m'n tel geSMSd gekregen en geinstalled. Maar niks!

Als je op de site van Orange kijkt zie je ook de T630 niet in het lijstje staan en deze wordt dan dus ook (nog) niet ondersteund door Orange. Hopelijk komt hier snel verandering in, wil namelijk kunnen MMS-en _/-\o_

Iemand anders misschien zelfde probleem of tips?
MMS'en kan ook zonder Orange World hoor....

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 21:52:
missch een rare vraag, maar hoe krijg ik de simkaart eruit. Deze zit namelijk goed ingepakt en ik wil eigenlijk niks breken met mijn poging.
Toen ik hem kocht heeft de verkoper um erin gedaan namelijk, en ik heb niet gezien hoe :)

verder lijkt het of er wat stof onder mn scherm zit, wat ik er dus van buiten niet af krijg. Niet storend ofzo ..maar toch
Iemand anders dat ook?

Enne, waarschijnlijk kent iedereen hem al, maar hier http://j99.pieklo.pl/ staan een heleboel leuke spellen voor je t630
Ten 1e bedankt voor de link ;)
Ten 2e voor de simkaart moet je netjes met je nagel vanaf de simkaart het zilver kleurige klepje omhoog schuiven !
Hij heeft maar een klein stukje beweging nodig.
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 22:30:
iemand ervaren met de t.mobile versie?? ik wil ecvht graag weten wat de voor- en nadelen zijn... alvast bedankt
Ik heb de T-mobile variant ook.
Ik heb de welbekende 13second trick gedaan, en nu is er inderdaad meer geheugen vrij op het toestel :)
In het hoofdscherm blijft bij je rechterknopje het t-zones logo staan.
Tevens staat in het hoofdmenu ook een t-zones knopje.
Voor de rest staat er aan de rechterkant van de telefoon een T op het knopje.
En onderaan het numeriek pad staat ook t-mobile zoals je al op dat plaatje ziet.
En als laatste is hij helemaal klaar voor t-zones gebruik.
Dus als jij wat geld over heb om even te gaan mms'en gaat hij met alle plezier wappen met o.a. de volgende knopjes:
-rechter zijkant toestel
-knopje boven de C
-pijltje omhoog

Dus ik zou je wel aanraden de toetsenblok te gebruiken anders heb je binne no-time een flinke rekening ;)
Of je zet er gewoon een fake als 1e verbinding in.. dan is het ook goed :)
Meer vragen? ik hoor t wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 21:52:
bijna alle spellen gebruiken te veel geheugen :?
weet je zeker dat dat spellen zijn die T630 compatibel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik zie wel T610 logootjes, en dat heeft zelfde hardware als T630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 02:24:
nou ik zie wel T610 logootjes, en dat heeft zelfde hardware als T630
die logootjes geven aan dat er een screenshot bij zit ;)
maar goed veel games werken dus wel, maar de meesten zijn toch niet geschikt voor de T610/630.

de beste die ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn:

Alpha Wing: (veruit de beste)
Afbeeldingslocatie: http://j99.pieklo.pl/gry/alphawing.gif
Download

Penalty Shootout:
Afbeeldingslocatie: http://j99.pieklo.pl/gry/penalty_shootout_t610.gif
Download

Pro Tennis
Afbeeldingslocatie: http://j99.pieklo.pl/gry/PROTEN_02.gif
Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*dubbel

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 05:56 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 23:03:
voor de simkaart moet je netjes met je nagel vanaf de simkaart het zilver kleurige klepje omhoog schuiven !
Ja ..gelukt. Dank je ;)

En ja het klopt dat veel spellen niet werken of het niet echt gewldig doen. Het is gewoon een beetje zoeken want er staan echt een hoop leuke tussen, succes!

@maddog: je hebt de leukste al te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die games die download je in *.jar welk programma moet je gebruiken om ze compatible te maken voor je telefoon dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 23:03:

Ik heb de T-mobile variant ook.
Ik heb de welbekende 13second trick gedaan, en nu is er inderdaad meer geheugen vrij op het toestel :)
In het hoofdscherm blijft bij je rechterknopje het t-zones logo staan.
Tevens staat in het hoofdmenu ook een t-zones knopje.
Voor de rest staat er aan de rechterkant van de telefoon een T op het knopje.
En onderaan het numeriek pad staat ook t-mobile zoals je al op dat plaatje ziet.
En als laatste is hij helemaal klaar voor t-zones gebruik.
Dus als jij wat geld over heb om even te gaan mms'en gaat hij met alle plezier wappen met o.a. de volgende knopjes:
-rechter zijkant toestel
-knopje boven de C
-pijltje omhoog

Dus ik zou je wel aanraden de toetsenblok te gebruiken anders heb je binne no-time een flinke rekening ;)
Of je zet er gewoon een fake als 1e verbinding in.. dan is het ook goed :)
Meer vragen? ik hoor t wel :)
Ik heb gewoon Fabrieksinstellingen gebruikt en ben ook van een hoop zooi af (had het wel ff voor de zekerheid op mijn PC opgeslagen ;) )

Snap het voordeel van die 13 second trick niet! Kun je me uitleggen hoe die precies werkt of mag dat hier niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die 13 sec trick zou je dus ook alle t-mobile zooi kwijt zijn uit je telefoon.
Alle icoontjes e.d. weg!
Dus dan een "echte" T630 overhouden :)
Uitleggen wat het doet mag wel.. uitleggen hoe het doet mag niet ;)

En de 13 sec trick heeft ook te maken met fabrieksinstellingen dus misschien dat t op dit vlak hetzelfde resultaat geeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 09:41:
Die games die download je in *.jar welk programma moet je gebruiken om ze compatible te maken voor je telefoon dan ?
uhh ..dat zijn ze al

Trouwens is het zo dat wanneer je je t-mobiel rotzooi loost je garantie dan vervalt ..of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuLPMaN schreef op 14 maart 2004 @ 22:59:
[...]

MMS'en kan ook zonder Orange World hoor....
ehmm zou je mij ook kunnen vertellen welke instellingen je waar hebt ingevoerd omdat voor elkaar te krijgen? Toen ik laatst een MMS bericht ontving kreeg ik een sms met daarin de tekst "u heeft zojuist een MMS bericht ontvangen u kunt de bekijken en dan een 1 of ander internetadres"??

Misschien is het super simpel maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van MMS vandaar.....

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 11:27:
Trouwens is het zo dat wanneer je je t-mobile rotzooi loost je garantie dan vervalt ..of niet?
als je het illegaal laat flashen wel ja. ik lees steeds meer mensen die zich storen aan de shit die een provider mee levert. probeer gwoon een providervrij toestel te bemachtigen via een abbo. ik heb een abbo van vodafone en toch heb ik een T610 zonder lock en shit gekregen ( bij debitel ). vraag er desnoods speciaal naar. ga naar diverse winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had m eerst in t wit in me handen en vroeg die lieve mevrouw direct of ze toevallig ook zwarte frontjes of modellen had die vinnik namelijk stuk strakker.

Toen kreeg ze te horen van d'r collega dat er toevallig net zwarte t-mobile toestellen waren binnen gekomen.
Dat scheelde volgens mij 73euro op het toestel ex btw!!

En aangezien ik de zwarte toch wel wat strakker er uit vind zien. :)
Klaar keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:10:
Ja ik had m eerst in t wit in me handen en vroeg die lieve mevrouw direct of ze toevallig ook zwarte frontjes of modellen had die vinnik namelijk stuk strakker.

Toen kreeg ze te horen van d'r collega dat er toevallig net zwarte t-mobile toestellen waren binnen gekomen.
Dat scheelde volgens mij 73euro op het toestel ex btw!!

En aangezien ik de zwarte toch wel wat strakker er uit vind zien. :)
Klaar keuze gemaakt.
Zit je nu dan niet met zo'n lelijk t-mobile logo op je foon?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja logo onderaan het keypad.
Jammergenoeg ook nog een logotje in het scherm.. dus de meeste thema's komen er niet zo uit zoals ze gemaakt zijn :(
Hier op nog geen 10 min rijden is een officieel service centre dus ik zal eens gaan informeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:40:
ja logo onderaan het keypad.
Jammergenoeg ook nog een logotje in het scherm.. dus de meeste thema's komen er niet zo uit zoals ze gemaakt zijn :(
Hier op nog geen 10 min rijden is een officieel service centre dus ik zal eens gaan informeren :)
Laat even weten of zo'n servicecenter wat voor je kan doen. Daarmee bedoel ik je software flashen. Ik heb inmiddes contact met iemand in Emmeloord die het doet en die beweert dat je garantie gewoon behouden blijft omdat het toestel netjes uit een SonyEricsson fabriek komt, ongeacht de software of een SIM-lock!

Laat je het even weten? Anders via deze weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ben ik dan de engie die de zwarte maar lelijk vind en de witte echt prachtig vind :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op 15 maart 2004 @ 23:23:
Ben ik dan de engie die de zwarte maar lelijk vind en de witte echt prachtig vind :?
neenee, ik vind de witte ook een stuk mooier en stijlvoller :)
blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar in mijn geval ben ik wel blij dat de simlockvrije de witte is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je trouwens ook het ledje onder het stuurknuppeltje kunnen vervangen door een blauwe? of kom je daar niet bij?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al zou dat kunnen wat heb je eraan? hij brandt alleen maar als ie opgeladen wordt en dan nog als ie uitstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 00:55:
al zou dat kunnen wat heb je eraan? hij brandt alleen maar als ie opgeladen wordt en dan nog als ie uitstaat?
ach, je bent tweaker of je bent t niet (8> :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keurig gelukt!! Nou mooi ik denk dat ik alle opties van het toestel wel doorheb >:) Nu de Bluetooth dongel aansluiten en nog meer ontdekken 8) Wat een fantastisch toestel..! Ps ik vind die witte ook mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 09:25:
keurig gelukt!! Nou mooi ik denk dat ik alle opties van het toestel wel doorheb >:) Nu de Bluetooth dongel aansluiten en nog meer ontdekken 8) Wat een fantastisch toestel..! Ps ik vind die witte ook mooier...
Hier weer een fan van het zwarte toestel :9 (alleen jammer dat er T-Mobile opstaat, maar ben nog in overweging om het om te ruilen voor een normale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb vandaag gprs laten activeren via 1200. De persoon van de helpdesk heeft gprs geactiveerd. Nadat ik via de vodafone site de instellingen had laten sms'en werkt internet. Hij had gezegd dat mms dan ook moest werken, maar als ik een mms probeer te versturen krijg ik de melding: unable to send (of zo iets), mms not provisioned.
Ik heb de mms instellingen via de sonyericsson site met zo'n configurator laten sms'en. Instellingen moeten dus goed zijn.
Of duurt het een tijdje voordat mms daadwerkelijk geactiveerd is, itt gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ik ben gisteren bij een Orange Shop geweest en daar vertelden ze me dat de T630 nu uitvoerig getest wordt icm. Orange World. Wel dat de settings van de T610 waarschijnlijk werken. Ook zal Orange de phone binnenkort zelf leveren in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 10:43:
Met die 13 sec trick zou je dus ook alle t-mobile zooi kwijt zijn uit je telefoon.
Alle icoontjes e.d. weg!
Dus dan een "echte" T630 overhouden :)
Uitleggen wat het doet mag wel.. uitleggen hoe het doet mag niet ;)

En de 13 sec trick heeft ook te maken met fabrieksinstellingen dus misschien dat t op dit vlak hetzelfde resultaat geeft !
hoezo mag je niet uitleggen hoe je het doet? het is geen warez en geen overflashen? na die 13 sec ben je de shit kwijt maar bij de volgende reset heb je alle shit weer terug? dus echt weg zijn ze niet? affijn alleen over die 13 sec truuk mag wel gepraat worden lijkt mij.

als ik het mis heb hoor ik het wel.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 19:30
g00fy schreef op 16 maart 2004 @ 15:07:
ik ben gisteren bij een Orange Shop geweest en daar vertelden ze me dat de T630 nu uitvoerig getest wordt icm. Orange World. Wel dat de settings van de T610 waarschijnlijk werken. Ook zal Orange de phone binnenkort zelf leveren in de shop.
Dus als ik de t610 instellingen door laat sturen naar min t630 via orange.nl, zou Orange World wel goed moeten werken denk je?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er eindelijk aan toe om een nwe telefoon te kopen.. maar voorlopig niet want ik zit heel erg te twijfelen tussen de Motorola V300 en de Sony Ericsson T630.. Ik heb echt overal gekeken naar de specs en zow... maa rik kan er ECHT NIET uitkomen!! wie kan mij advies geven??

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt deze 13 sec truuk als illegaal gezien dan (ivm garantie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 15:54:
ik ben er eindelijk aan toe om een nwe telefoon te kopen.. maar voorlopig niet want ik zit heel erg te twijfelen tussen de Motorola V300 en de Sony Ericsson T630.. Ik heb echt overal gekeken naar de specs en zow... maa rik kan er ECHT NIET uitkomen!! wie kan mij advies geven??
T630, lijkt me duidelijk, vooral door de aanwezigheid van infrarood en Bluetooth. Bij de V300 moet een datakabel uitkomst bieden. Da's hét grote voordeel van de T630/T610/Z600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt!! tsja is idd een goeie rede :D

hier een site voor goeie en leuke software voor de T610/T630

http://www.tsixten.co.uk/software/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
TuLPMaN schreef op 16 maart 2004 @ 15:33:
[...]

Dus als ik de t610 instellingen door laat sturen naar min t630 via orange.nl, zou Orange World wel goed moeten werken denk je?
volgens die verkoper bij de orange shop heb je daar en erg grote kans op ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:55:
echt bedankt! maar weet je zeker dat je het niet via datkabel kan doen?? ik hebber €49,95 voor betaald! :( :(

goedkoopste bluetooth adaptor die ik kan vinden is die van dixons: €39,95.. weet iemand betere? _/-\o_
Ik heb bij Mediamarkt (Rotterdam) een Trust Bluetoothadapter gehaald voor maar €29,95. Het was BT180 en die is Class 1, dus ook voor 100m.

Ik krijg hem alleen nog niet aan de praat. Hij kan schijnbaar geen services vinden op mijn pc en op mijn telefoon. Ik kan dus wel pairen maar niks overzetten. Iemand nog ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Eindelijk!! Mijn Radio Headset is binnuh!

Hij is superkoel, maar niet zo izi als de Nokia 8310 (qua bediening enzo)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:42:

Iemand een idee of de ghost dual sim houder op deze site ook hier in nederland te krijgen is. lijkt mij wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die headset is dat die van 7,- euro ? ? ?
Natuurlijk werken de T610 instellingen op de T630 want T610=T630, alleen de T610 is mooier :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:42:

Even zitten kijken op die site en ik zie twee programma's om geluidsbestanden mee te converten. Betekent dat je hiermee dus ook evt je eigen ringtones in elkaar kunt klussen? M.a.w. heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz.. over 10 dagen krijg ik de t-mobile versie.. jammer dat er nogal negatief over wordt gepraat... kan iemand mij helpen met het vinden van een 13 sec. truc bedrijf??

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:30:
hmz.. over 10 dagen krijg ik de t-mobile versie.. jammer dat er nogal negatief over wordt gepraat... kan iemand mij helpen met het vinden van een 13 sec. truc bedrijf??
Zoek met Google.nl en ge zult vinden :)

T-Mobile geeft de toestellen uit met die logo's en een lock.
Dit doen ze omdat je ten 1e makkelijker gebruik kan maken van het toestel.
Ten 2e heeft T-mobile de opdracht gegeven aan Sonyericsson om die toestellen zo te maken zodat ze voor een interessantere prijs over de toonbank kunnen gaan.

Na een discussie van een minuutje of 10 met het service nummer 1200 ben ik achter het volgende gekomen:
Als ik mijn T-mobile T630 laat flashen bij een Service centre dan ben ik mijn garantie kwijt.
Als ik mijn T630 laat flashen door t-mobile binnen 1 jaar dan zijn er kosten aan verbonden.
Als ik mijn T630 na 1 jaar laat flashen dan unlocken ze hem gratis.
Aangezien er maar een jaar garantie op zo'n toestel zit kan je hem dan ook gewoon direct naar het service centre brengen!
Dus als ik die t-mobile zooi van me telefoon ga verwijderen dan verwijder ik ook direct de garantie !!

Duidelijk ? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:30:
[...]

Zoek met Google.nl en ge zult vinden :)

T-Mobile geeft de toestellen uit met die logo's en een lock.
Dit doen ze omdat je ten 1e makkelijker gebruik kan maken van het toestel.
Ten 2e heeft T-mobile de opdracht gegeven aan Sonyericsson om die toestellen zo te maken zodat ze voor een interessantere prijs over de toonbank kunnen gaan.

Na een discussie van een minuutje of 10 met het service nummer 1200 ben ik achter het volgende gekomen:
1: Als ik mijn T-mobile T630 laat flashen bij een Service centre dan ben ik mijn garantie kwijt.
2: Als ik mijn T630 laat flashen door t-mobile binnen 1 jaar dan zijn er kosten aan verbonden.
3: Als ik mijn T630 na 1 jaar laat flashen dan unlocken ze hem gratis.
Aangezien er maar een jaar garantie op zo'n toestel zit kan je hem dan ook gewoon direct naar het service centre brengen!
Dus als ik die t-mobile zooi van me telefoon ga verwijderen dan verwijder ik ook direct de garantie !!

Duidelijk ? O-)
1: Je garantie vervalt niet, ze zullen bij een SESP je T630 ook niet zo flashen dat je T-Mobile troep kwijt bent. Ze kunnen hoogsten een nieuwere 'T-Mobile versie' op je toestel zetten.
2: T-Mobile zelf flasht hem ook niet, kan jou hoogstens de unlock code doorgeven
3: Zie boven

Het is officieel dus helemaal niet mogelijk om van je T-Mobile troep af te komen. De T-Mobile SIM-lock die op je T630 zit, ja, die kan er op verschillende manieren af (waarvan we over sommige het hier niet mogen hebben)

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 16-03-2004 19:37 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al laat jij je SE T630 bij een service point flashen in nederland dan vervalt de garantie!
Het service point die ze flashed voor T-mobile zit in duitsland kreeg ik te horen duss.
Omdat het dan onder de categorie valt "bla bla van derden".
Ik heb dit punt namelijk ook besproken met die meneer van t-mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:47
Hoelang doen jullie met de accu van de t630?
Ik gebruik de telefoon 8 keer per dag (alleen telefoneren, geen bt of ir.), en laat hem 24 uur per dag aanstaan?
Dan doe ik 4 dagen met een volle accu....jullie?

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
MillZ schreef op 16 maart 2004 @ 20:52:
Hoelang doen jullie met de accu van de t630?
Ik gebruik de telefoon 8 keer per dag (alleen telefoneren, geen bt of ir.), en laat hem 24 uur per dag aanstaan?
Dan doe ik 4 dagen met een volle accu....jullie?
Tjah, ook zoiets, maar de radio vergt wat meer energie van het toestel, en Bleutooth™ uiteraard, maar 3-4 dagen redt ie wel. Ik probeer hem overigens pas op te laden als ie echt leeg is. Des te langer doe je uiteindelijk met de batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:07:
Ook al laat jij je SE T630 bij een service point flashen in nederland dan vervalt de garantie!
Het service point die ze flashed voor T-mobile zit in duitsland kreeg ik te horen duss.
vanwege de sms probleem die ik heb had ik ze gebeld en hun advies is dealer of SE point om nieuwere software op te zetten. Zou een beetje vreemd zijn dat ik dan mijn garantie kwijt ben met hun adviezen.

En garantie wordt gegeven door fabriek dat zij deugelijk producten afleveren. Dus daar heeft t-mobile niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met gebruik van Bluetooth mag je blij wezen als je de 2 dagen gaat halen :)
Heeft iemand trouwens een leuke oplossing om de naam van je provider te vervangen voor een plaatje ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 16 maart 2004 @ 21:56:
[...]

Tjah, ook zoiets, maar de radio vergt wat meer energie van het toestel, en Bleutooth™ uiteraard, maar 3-4 dagen redt ie wel. Ik probeer hem overigens pas op te laden als ie echt leeg is. Des te langer doe je uiteindelijk met de batterij!
lithium batterijen zoals die in de T630 gebruikt worden hebben geen last meer van geheugen, dus dat volledig ontladen heeft geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Nu online

Tim Schuhmacher

abasios

Alleen de eerste 2 of 3 keer raden ze het wel aan (tenminste de BelCompany)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 20:07:
Dan kan ik het je nog leuker vertellen:

De SonyEricsson T610 van MyNameIs hebben we samen meerdere malen de behuizing van vervangen, we hebben meerdere malen de SW zelf upgedate.
Toen ging het toestel kapot, netjes opgestuurd, en jawel. Toestel gerepareerd onder garantie

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele erge noob vraag, maar ik heb zo'n beetje alle topics nou wel bekeken en k kan t echt niet vinden: welke extensie moeten ringtones voor de t630 hebben? Net zoals bij samsung .mmf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.mid midi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
ik heb hem ook besteld _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThanX! Maar zit er dan ook nog een maximum grootte aan verbonden zoals dat bij andere telefoons het geval is? Of is hier de enige limiterende factor het geheugen van de phone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Laatst online: 21-07 13:18
Ik krijg die 13 seconden truck maar niet goed op mijn T630, heeft iemand het al werkend gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Hmm, ik kan nergens iets op internet vinden hoe je via de pc via bluetooth op je T630 kan internetten, heeft iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 9 dagen en ik krijg mijn T630... maar ik weet er nog steeds niet echt veel over.. met welk programma kan je je foto's naar de comp sturen?? ik heb eindelijk zown bluetooth-kit gekocht whehe.. IK KAN NIET WACHTEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al meer dan een maand op mijn T630 te wachten :( (via gsmweb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke.. ben ik niet de enige die er met smart op wacht :9 :P hoe lang zeiden ze dat het zou gaan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:28

Chiron

Moderator Discord
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 12:59:
[...]

ThanX! Maar zit er dan ook nog een maximum grootte aan verbonden zoals dat bij andere telefoons het geval is? Of is hier de enige limiterende factor het geheugen van de phone zelf?
geheugen van de phone zelf denk ik.. heb al meerdere midi files van over de 100k op mijn telefoon gehad

alleen je hebt er weinig aan als ringtone omdat je meestal toch binnen 10 seconden opneemt, en daar zit je dan met je midi file van 10 minuten :P ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:22:
oke.. ben ik niet de enige die er met smart op wacht :9 :P hoe lang zeiden ze dat het zou gaan duren?
Beste klant,

Helaas duurt het wat langer dan we hadden voorzien. Ik kan u alleen vragen nog enig geduld op te brengen. Excuses hiervoor. Zodra we het toestel binnen krijgen versturen we hem naar u. U krijgt dezelfde dag nog een mail met barcode van de zending erbij.

Na het zoveelste mailtje wat ik gestuurd heb, ze hebben de T630 al van hun site afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:48:
[...]

Beste klant,

Helaas duurt het wat langer dan we hadden voorzien. Ik kan u alleen vragen nog enig geduld op te brengen. Excuses hiervoor. Zodra we het toestel binnen krijgen versturen we hem naar u. U krijgt dezelfde dag nog een mail met barcode van de zending erbij.

Na het zoveelste mailtje wat ik gestuurd heb, ze hebben de T630 al van hun site afgehaald
hey beste tweaker... als ik jou was zou ik die lui echt niet vertrouwen.. kan hij wel goedkoop zijn, maar het lijkt mij beter als je hem ergens anders bestelt; Belcompany ofzo... Heb je al betaald?? IIG.. heel veel succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar weet iemand (een trotse T630 eigenaar) hoe je foto's op de copmuter kunt zetten?? (welk programma..) met bluetooth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:55:
maar weet iemand (een trotse T630 eigenaar) hoe je foto's op de copmuter kunt zetten?? (welk programma..) met bluetooth..
je hoeft niet het hele topic door te spitten, maar lees dan tenminste de startpost 8)7

dat kan dus met FloAt's Mobile Agent

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:54:
[...]

hey beste tweaker... als ik jou was zou ik die lui echt niet vertrouwen.. kan hij wel goedkoop zijn, maar het lijkt mij beter als je hem ergens anders bestelt; Belcompany ofzo... Heb je al betaald?? IIG.. heel veel succes!!
Ik heb het abbonement al, alleen de telefoon nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok... da's bale kale... wachten dan maar.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:05:
ok... da's bale kale... wachten dan maar.. :S
heb wel het gevoel dat het er bonafide er aan toe gaat daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonafide?? hahaha SUCCES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:01:
[...]

Ik heb het abbonement al, alleen de telefoon nog niet.
Hey Tukker ik had m'n toestel ook besteld bij GSMweb en ik heb er ook ongeveer een maand opgewacht! Ik heb ongerveer 3x gebeld en 6x gemaild! Bij de laatste mail een beetje boos geworden omdat ze elke keer vertelde dat hij er volgende week moest zijn ( niet dus }) ) En toen stuurde ik mijn laatste mailtje op woensdag en toen kreeg ikeen mailtje terug dat deze woensdag a.s. verstuurd zal worden. En de volgende dag had ik hem in 1x . Heb nooit een verzend mail of iets dergelijks gehad...? Als ik jou was zal ik gewoon nog ff een paar x mailen en bellen en er lekker vaart achter zetten... Ps mijn toestel komt uit week 7 Dus het was wel echt een nieuwe zending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee good ending dus :D nogmaaaals... zuukzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 15:48:
[...]

Beste klant,

Als het goed is hebben veel Mediamarkten (bijvoorbeeld Zwolle) de T630 gewoon ruimschoots op voorraad, gewoon ff bellen of ie op voorraad is gelijk ophalen! Hij kan dan bijvoorbeeld wel 20.- euro goedkoper zijn elders, majah als je 3 maanden moet wachten heb je er ook nix aan :P

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ik heb m gewoon voor weinig bij 2call besteld. Formulieren gefaxt, uurtje later bevestigingsmail, anderhalve dag later in huis. Prima dus, want de verzendkosten zaten ook nog eens bij het toestel inbegrepen.

Wat zijn er trouwens geweldige ringtones te vinden met p2p proggies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Iemand anders er ook last van? Mijn toetsen 'kraken', volgens mij de 8 of de 0 ofzo.. als je erover gaat maakt ie een raar geluid :| hoor het alleen als het helemaal stil is.. eht viel mij op m'n werk eigenlijk op. daar is het vrij stil en als ik dan loop hoor ik het..
niet zo boeiend maar wel raar.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 19:16:
offtopic:
Ik heb m gewoon voor weinig bij 2call besteld. Formulieren gefaxt, uurtje later bevestigingsmail, anderhalve dag later in huis. Prima dus, want de verzendkosten zaten ook nog eens bij het toestel inbegrepen.

wat zijn p2p proggies??? en btw.. er word gezegd dat er ook een programma is waarmee je mp3'tjes tot mid'jes kan converteren zodat je ze als beltoon kan gebruiken!!! wie is hiermee bekend?? plzz zeg het!! :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:11:
[...]

wat zijn p2p proggies???
KaZaA etc....
En btw.. er word gezegd dat er ook een programma is waarmee je mp3'tjes tot mid'jes kan converteren zodat je ze als beltoon kan gebruiken!!! wie is hiermee bekend?? plzz zeg het!! :*) :*) :*) :*)
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik denk niet dat het bestaat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Peer 2 Peer, Kazaa , lite , Winmx , enzzzzzzzz. ;)

Telaat :z

[ Voor 12% gewijzigd door -Skyhawk- op 17-03-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 22:15:
[...]

KaZaA etc....

[...]

Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik denk niet dat het bestaat.
Inderdaad. Ik heb het gebruikt.

Prul. Rotzooi. Rommel. Werkt echt niet gewoon. Het klink voor geen meter naar wat het zou moeten zijn!! Zoek er dus niet meer naar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op 17 maart 2004 @ 22:42:
[...]

Inderdaad. Ik heb het gebruikt.

Prul. Rotzooi. Rommel. Werkt echt niet gewoon. Het klink voor geen meter naar wat het zou moeten zijn!! Zoek er dus niet meer naar :(
ik had er ook wel eens van gehoord, maar ik wist gewoon al dat het niet zou werken, hoe ontleed zo'n proggie in godsnaam de drums en alle instumensten uit een mp3tje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 19:16:

je kan natuurlijk ook gewoon midi sites zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
Naj_Geetsrev schreef op 17 maart 2004 @ 13:08:
Ik krijg die 13 seconden truck maar niet goed op mijn T630, heeft iemand het al werkend gehad?
Naj_Geetsrev schreef op 17 maart 2004 @ 13:19:
Hmm, ik kan nergens iets op internet vinden hoe je via de pc via bluetooth op je T630 kan internetten, heeft iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de witte versie kan krijgen? Overal waar ik informeer krijg ik de mededeling dat deze nog niet beschikbaar is en dat alleen de gesimlockte zwarte versie geleverd kan worden.

bedankt,
Lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:26:
Weet iemand waar ik de witte versie kan krijgen? Overal waar ik informeer krijg ik de mededeling dat deze nog niet beschikbaar is en dat alleen de gesimlockte zwarte versie geleverd kan worden.

bedankt,
Lars
dat slaat echt nergens op, kijk even op de pricewatch, daar staan alleen de winkels met simlockvrije T630's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 14:26:
Weet iemand waar ik de witte versie kan krijgen?
Ik heb m bij 2call besteld afgelopen week en binnen anderhalve dag thuis. Kunt ze wel even mailen of ze m op voorraad hebben, ze reageren over het algemeen echt binnen 2 uurtjes ofzo. (ook dit is mijn ervaring)

Misschien ten overvloede: een mp3-naar-midi of een wav-naar-midi converter heb ik allebei geprobeerd maar bespaar je de moeite. Echt helemaal compleet k*t. Ik herkende niet eens meer welke song ik had geconverteerd. 8)7

Beperk je dus maar tot bovenstaande sources.

[suggestie]misschien om dit hele ringtone verhaal toe te voegen aan de (overigens zeer goede) startpost?[/suggestie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Nu online

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb hem gewoon bij de PhoneHouse gereserveerd en na een maand was die er. Wel de enige die ze hadden. Dus als je geduld heb komt ie vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Ik heb vandaag eindelijk mijn t630 binnen gekregen. Natuurlijk meteen opgeladen. Krijg ik nu alleen na het opladen het klepje niet meer van de accu af! Ik kan dus mijn simkaart er niet in steken. Heb ik eindelijk die telefoon kan ik hem niet gebruiken! :'(

Hebben anderen ook wel een moeilijkheden gehad om de batterijcover te verwijderen? Ik sta nu al bijna een uur te trekken. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Schroevendraaier doet wonderen >:)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet er niet aan trekken
1 duim links van het spiegeltje en 1 rechts en dan naar beneden duwen en drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Flinke prijsverlaging in 2 zaken :

http://www.tweakers.net/pricewatch/75376

de laagste zit nu hier in Enschede, morgen es bellen of ie op voorraad is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:11:
[...]

wat zijn p2p proggies??? en btw.. er word gezegd dat er ook een programma is waarmee je mp3'tjes tot mid'jes kan converteren zodat je ze als beltoon kan gebruiken!!! wie is hiermee bekend?? plzz zeg het!! :*) :*) :*) :*)
ff zoeken en je had nu al een mp3 op je telefoon kunnen hebben ;)
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&q=convert+mp3+midi
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.