Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:51

Tim Schuhmacher

abasios

Amphora schreef op 15 april 2004 @ 16:44:
Hoe kan ik eigenlijk alle bestanden zien die er op staan? Dus niet alleen afbeeldingen, geluiden en thema's. Maar bijvoorbeeld ook de games die ik heb? Moet ik daar een speciale tool voor hebben? Kan het niet vinden nl. Met FMA lukt het ook niet.
Ik heb ook een .mpn file hier, hoe zet ik die bij mijn games erbij?
Hoe je alle files kunt zien weet ik niet (denk niet dat het mogelijk is). .mpn file uploaden kan in windows door er met de rechtermuisknop op te klikken en in het context menu te kiezen voor 'kopieren naar' > 'Bluetooth' > <je mobieltje>
Dan komt het filetje wel op de goede locatie om je telefoon terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Vandaag ook 's om mn t630 geweest. Maar is het normaal dat de trilfunctie niet werkt ? Hij is nog niet volledig opgeladen, maar hij was al half opgeladen denk ik en hij zit al 2.5u + in ..

//EDIT: staat gwn op 'aan' in het menu, dus nt bij 'aan bij stil'; maar ook bij stil voel je niks .. :(

[ Voor 24% gewijzigd door Tofu op 15-04-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Ik begrijp dat hij nog aan de oplader hangt, tijdens het opladen trilt hij sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wanneer de K-700 uit komt? die is nog wat mooier en stylischer dan de T630 imo en als die binnen een korte tijd uit zou komen kan ik daar nog wel even op wachten i guess... maar ik wil aan de andere kant eigenlijk toch wel erg graag een nieuwe foon... moeilijk dit :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 10:13:
iemand enig idee wanneer de K-700 uit komt? die is nog wat mooier en stylischer dan de T630 imo en als die binnen een korte tijd uit zou komen kan ik daar nog wel even op wachten i guess... maar ik wil aan de andere kant eigenlijk toch wel erg graag een nieuwe foon... moeilijk dit :( :( :(
ik vraag me af of wachten met dit soort dingen loont... als je wacht op de K-700 en die is uit/betaalbaar, dan is er wel weer een nieuwe. Die is trouwens wel uber1337, die http://www.sonyericsson.com/product/k700/

Mijn T630 moet een dezer dagen arriveren... :7

[ Voor 7% gewijzigd door Altaphista op 16-04-2004 10:30 ]

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

mijn t630 ligt op het postkantoor :P was niet thuis gisteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altaphista schreef op 16 april 2004 @ 10:28:
[...]

ik vraag me af of wachten met dit soort dingen loont... als je wacht op de K-700 en die is uit/betaalbaar, dan is er wel weer een nieuwe. Die is trouwens wel uber1337, die http://www.sonyericsson.com/product/k700/

ja daarom, vind m er ook zeeeer :9~ :9~ :9~ :9~ uit zien maarja zal ook wel veel kosten, helemaal als ie net uit is of?
en als zo'n ding is aangekondigd is, hoe lang duurt het dan meestal voor ze daadwerkelijk uitkomen? bedoel, als t pas eind van t jaar is.... een aantal weken zou ik nog wel kunnen wachten ;)

[edit]
die zwarte t-mobile versie ziet er echt niet uit
kan je die logotjes eraf peuteren ofzo? en iemand hiero zegt dat je gewoon je theme kan aanpassen maar is dat waar, ik bedoel, iedereen hiero praat over 13 sec trick ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 10:48:
[...]

[edit]
die zwarte t-mobile versie ziet er echt niet uit
kan je die logotjes eraf peuteren ofzo? en iemand hiero zegt dat je gewoon je theme kan aanpassen maar is dat waar, ik bedoel, iedereen hiero praat over 13 sec trick ?
Staat ook in de startpost. Het logo is geen sticker, maar je kan wel het hele plastic lipje er uithalen waar het logo op zit. Maar je houd dan wel een klein gaatje over. Het is dus wat je liever hebt. Wat je ook kan doen is er iets over plakken of zo.

Met een andere theme ben je wel van de T-Mobile achtergrond af maar niet van alle aanpassingen die ze in de software gemaakt hebben. Om die te verwijderen kun je de 13 sec truc gebruiken, hoewel de resultaten ook verschillen. Bij sommigen werkt het en bij anderen niet. De andere methode mag hier niet besproken worden maar lees de startpost eerst eens na.

Trouwens, zo lelijk is de T-Mobile versie ook niet hoor. Logo is wel vervelend maar went erg snel. Software aanpassingen zijn vervelender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altaphista schreef op 16 april 2004 @ 10:28:

damned 32 mb..... maarem hij lijkt wel heel erg op de T6x0. mooie telefoon :9~ .... ik ga maar wat info opzoeken daarover....
The K700, which is to be available Q2 2004, weighs 90 g, measures 99 x 46.5 x 19.5 mm and offers a standby time of up to 15 days, or 360 hours. Talk-time is rated at a healthy 7 hours. No pricing information was available at the time of writing.
http://www.infosyncworld.com/news/n/4683.html

kan iemand MIJ ff vertellen wat Q2 is :o (=2e kwartaal)?

ennuh hij lijkt wel erg op de T630 qua specifikaties en uiterlijk, K700 doet denken aan een andere lijn .....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

thaBeerbuster schreef op 16 april 2004 @ 10:30:
mijn t630 ligt op het postkantoor :P was niet thuis gisteren :(
Hoe lang heeft dat geduurd inclusief het opsturen van de brief?
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 12:27:

kan iemand MIJ ff vertellen wat Q2 is :o (=2e kwartaal)?
yep, Quarter 2

[ Voor 41% gewijzigd door Altaphista op 16-04-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
NexY schreef op 15 april 2004 @ 16:28:
Weet iemand wanneer Orange hem gaat verkopen? Overal staat "binnekort". Kan niet wachten.. De reden dat ik Orange neem is dat ik dan gewoon 1 bundel heb van 20 euro en daar alles van betaal.. + wat ik niet gebruik neem ik oneindig vaak mee naar de volgende maanden.
Je kan hem toch zo halen samen met een Orange abo? Heb hem 2 weken geleden gewoon bij Telecom Today gehaald. ff abo verlengt, 24 euro aftikken en 10 min. later stond ik alweer buiten. Supertelefoon. Krijg alleen het mail gebeuren niet aan de praat. Krijg melding dat ie de server niet kan vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zitten nu toch in Q2 of wa? ;)
zal wel binnen een aantal weken uitkomen dan lijkt me? hopelijk niet maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Yo! Ik heb een vette kras op mijn display. Zijn er al webshops gesignaleerd die 'covers' leveren!? Ik weet dat er geen click-on covers zijn, maar ik ben dus op zoek naar behuizingen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz heeft een tijd geleden covers geleverd, er zijn nog wel andere sites die covers leveren maar dat was allemaal T610. je kan die covers trouwens laten plaatsen in SESP. koste iets van 55 euro en dan plaatsen ze het GRATIS (uuuh)voor je erop. zij zeggen namelijk dat als je ZELF erop plaatst je je garantie kwijt bent. volgens mij staat er wel iets over covers in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Klopt, maar geen adressen o.i.d.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met de voice-memo functie van dit apparaat, maak veel gebruik hiervan en is dit makkelijk te doen met deze telefoon en vervolgens ook makkelijk te synchroniseren met de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Voice-memo met de T630 gaat harstikke makkelijk. Gewoon 'geluid opnemen' selecteren in het menu (kan ook tijdens gesprek) en memo wordt daarna in mijn geluiden opgeslagen. Daarna kan je vanaf je pc alle memo's bekijken met Bluetooth en meteen overzetten. Ze worden gewoon als amr-bestand opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 10:44:
je kan die covers trouwens laten plaatsen in SESP. koste iets van 55 euro en dan plaatsen ze het GRATIS (uuuh)voor je erop.
tering wat een afzetterij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 17 april 2004 @ 18:29:
Voice-memo met de T630 gaat harstikke makkelijk. Gewoon 'geluid opnemen' selecteren in het menu (kan ook tijdens gesprek) en memo wordt daarna in mijn geluiden opgeslagen. Daarna kan je vanaf je pc alle memo's bekijken met Bluetooth en meteen overzetten. Ze worden gewoon als amr-bestand opgeslagen.
maar er is geen aparte knop voor ofzo, zodat ik er supersnel bij kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
zit er nou WEL of NIET een ingebouwde handsfree funcite op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif -> Is deel 2 nou ineens in deel 3 veranderd? :?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
G-NiLES schreef op 18 april 2004 @ 15:39:
zit er nou WEL of NIET een ingebouwde handsfree funcite op?
Er zit GEEN ingebouwde handsfree functie op.

Iemand al een online adresje voor de behuizingen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16

Japie.G

Colour Classic

Ik heb de zwarte T-Mobile versie van de foon, lekker dingetje, maar de SMS is erg traag. Als ik met die t9 een sms type blijven de woorden achter op het indrukken van de knopjes. En zo snel sms ik echt niet hoor! Hij is gewoon erg traag. Heeft iedereen dit? Of ligt het aan de T-Mobile software, als dat zo is ga ik de originele er in flashen :) .

Alvast bedankt!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ShereKahn schreef op 19 april 2004 @ 14:36:
Ik heb de zwarte T-Mobile versie van de foon, lekker dingetje, maar de SMS is erg traag. Als ik met die t9 een sms type blijven de woorden achter op het indrukken van de knopjes. En zo snel sms ik echt niet hoor! Hij is gewoon erg traag. Heeft iedereen dit? Of ligt het aan de T-Mobile software, als dat zo is ga ik de originele er in flashen :) .

Alvast bedankt!
Flashen heeft geen zin, SE is gewoon niet zo vlug als Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Sony Ericsson staat er bekend om dat hun software wat langzamer is. Mijn oude T68 was nog erger. Flashen heeft inderdaad geen zin.
Vind het trouwens wel meevallen met die snelheid. Het gaat meestal om maar een of twee letters. Je moet wel erg snel tikken om last te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn T630 nu een 2tal weken en ik vind het dus een prima GSM. genoeg functies en lekker duidelijk scherm. alleen valt mij de standby tijd tegen.
3 dagen is het maximum, met weinig bellen of veel bellen. gelukkig zit daar weinig verschil in.

wat is jullie standby-tijd.

p.s. ik heb een telfort abonnement erbij (misschien dat het netwerk iets uitmaakt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Een stukje naar boven is dit al eens gezegd. Een standby tijd van 3 a 4 dagen is redelijk normaal. 4 Dagen bij normaal gebruik en 3 bij vaker gebruik. Het verschilt ook of je bluetooth aan hebt of niet. Dit kan een dag of zo schelen. Bedenk dat het nieuwe TFT scherm van de T630 gewoon wat meer stroom gebruikt dan die van de T610. Bovendien heb je je toestel pas zei je. Pas na een paar oplaad-cycli benut je pas de volledige capaciteit van de accu.

Netwerk maakt over het algemeen weinig uit hoewel ik gehoord dacht te hebben dat op GSM 900 netwerken je accu net iets langer meegaat dan op GSM 1800, maar dat kan ook een gerucht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

4 tot 5 dagen, bluetooth uit en weinig bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 20 april 2004 @ 10:24:
Een stukje naar boven is dit al eens gezegd. Een standby tijd van 3 a 4 dagen is redelijk normaal. 4 Dagen bij normaal gebruik en 3 bij vaker gebruik. Het verschilt ook of je bluetooth aan hebt of niet. Dit kan een dag of zo schelen. Bedenk dat het nieuwe TFT scherm van de T630 gewoon wat meer stroom gebruikt dan die van de T610. Bovendien heb je je toestel pas zei je. Pas na een paar oplaad-cycli benut je pas de volledige capaciteit van de accu.

Netwerk maakt over het algemeen weinig uit hoewel ik gehoord dacht te hebben dat op GSM 900 netwerken je accu net iets langer meegaat dan op GSM 1800, maar dat kan ook een gerucht zijn.
Netwerk heeft wel degelijk invloed op hoe lang een batterij meegaat, wanneer het bereik slechter is zal er meer gezocht moeten worden. Maar ik denk dat dit wel redelijk gelijk is bij alle providers, maar uitmaken doet het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 18:11:
[...]
Netwerk heeft wel degelijk invloed op hoe lang een batterij meegaat, wanneer het bereik slechter is zal er meer gezocht moeten worden. Maar ik denk dat dit wel redelijk gelijk is bij alle providers, maar uitmaken doet het zeker.
Het ging hier voornamelijk of de netwerk/provider keuze uitmaakt. Dus of een provider beter was dan de andere. Dat het netwerk invloed heeft mag wel duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat 'HBH' voor in het menu verbindingen/accesoires/HBH

p.s. ik heb FMA geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 18:45:

Dat zal waarschijnlijk met een Bluetooth headset te maken hebben.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 18:45:

Het staat voor VoiceTransfer.. het kan zijn dat wanneer je Bleutooth hebt ingeschakeld en je computer ook, de telefoon overgaat, de PC het overneemt, als een soort handsfreefunctie... errug onhandig!

Ik heb trouwens vandaag een nieuwe FM-Radio gekregen, de witte versie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb FMA geinstalleerd en nu wil ik het script toevoegen waarmee ik WINAMP kan bedienen. nu staat er bij de readme van dit script:

!!! First select ENABLE KEYS to enable complete functionality!!!

weet iemand wat hiermee bedoelt wordt?

versie e van dit script werkt bij mij niet, versie d wel, maar geeft ook errors.

iemand een idee waaraan dit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:53:
Ik heb FMA geinstalleerd en nu wil ik het script toevoegen waarmee ik WINAMP kan bedienen. nu staat er bij de readme van dit script:

versie e van dit script werkt bij mij niet, versie d wel, maar geeft ook errors.

heeft niemand ervaring met dit script voor FMA??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpel vraagje:

ik heb lange berichten ingeschakeld bij sms instellingen zodat ik nu ook langere berichten kan typen dan 160 tekens. heel fijn natuurlijk.
maar kun je ergens zien op hoeveel tekens je zit tijdens het sms'en zodat je weet wanneer je aan het 2e bericht begint?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ik heb een vraag. Ben al een tijdje bezig met oriëntatie en nu heb gehoord dat de T610 heel langzaam is met menu en met SMS. Heeft de T630 hier ook last van?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel langzaam is het niet, maar zeker langzamer dan een nokia of siemens.

niet zo langzaam als een t68 by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

Volgens de verkoper van mijn T630 is de 630 wat sneller dan de 610. Ik heb zelf geen 610 gehad maar het zou kunnen... Alhoewel die verkopers natuurlijk overal smoesjes voor hebben...

Wat ik nog steeds wil weten is hoe ik mijn geïnstalleerde games weer van m'n t630 af krijg. (Voor backup)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de T630 nu 2 weken en hij is echt opmerkelijk trager dan mijn oude gsm (S45 van Siemens) en ook trager dan die van mijn broer (6100 van Nokia).
Het is alleen niet echt storend, de gsm is telkens net een fractie van een seconde trager dan jij, maar reageert voor de rest perfect.
verschillen tussen de t610 kan ik niet zeggen, maar sneller dan de t68 iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:11:
Simpel vraagje:

ik heb lange berichten ingeschakeld bij sms instellingen zodat ik nu ook langere berichten kan typen dan 160 tekens. heel fijn natuurlijk.
maar kun je ergens zien op hoeveel tekens je zit tijdens het sms'en zodat je weet wanneer je aan het 2e bericht begint?

thnx
Pas als je nog zo'n twintig tekens over hebt komt er een teller op het scherm. Je krijgt trouwens een melding op je scherm als je overgaat naar sms 2 plus een piepje.

@Amphora
Games backuppen gaat niet, ze zijn ontoegankelijk op je T630. Zodra je ze kopieert worden ze trouwens meteen geinstalleerd op je T630, dus je hebt ze sowieso niet meer in jar fornaat.

[ Voor 16% gewijzigd door jona op 21-04-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:31
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 13:11:
Simpel vraagje:

thnx
Hij zegt als je over de 160 heengaat ff SMS2 of iets in die trand. ik weet niet hoelang dat erop blijft staan, of het alleen maar voor een paar seconden zichtbaar is of langer, maar zo wordt je gewaarschuwd.

op de SE website zelf staat dit over standby tijden:
Prestaties

Netwerken Gesprekstijd (maximaal) Stand-bytijd (maximaal) Gewicht (telefoon + batterij)

Standaardbatterij BST-25
GSM 900 9 uur 300 uur 92.5 gr
GSM 1800 14 uur 315 uur 92.5 gr
GSM 1900 14 uur 315 uur 92.5 gr

overigens, ik kan mn telefoon niet laten communiceren via BT met FMA... hij kan hem niet synchroniseren zegtie. en BT op mn foon en op mn pc zien elkaar wel en zijn gepaired... Iemand een idee wat er dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cazzer22 schreef op 21 april 2004 @ 16:57:
[...]
overigens, ik kan mn telefoon niet laten communiceren via BT met FMA... hij kan hem niet synchroniseren zegtie. en BT op mn foon en op mn pc zien elkaar wel en zijn gepaired... Iemand een idee wat er dan is?
heb je wel via de serial port een verbinding gemaakt tussen je pc en je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand vertellen wat er allemaal in de doos zit bij een T-Mobile gelockte T630? Zit daar ook zo'n poetsdoekje en een koordje bij? In de normale versie horen deze erin te zitten. Kan iemand met een TMobile T630 dit even melden?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 18:34:
heb je wel via de serial port een verbinding gemaakt tussen je pc en je mobiel.
Ja ik las dat daarnet elders, bleek dat ik eerst via my bluetooth locations eerst contact moest maken en dan pas met FMA kon verbinden. gelukkig werkt het! Heb net mn foonboekje geupdated, is best handig _/-\o_

In het doosje zit een NL en UK gebruiksaanwijzing, een telefoon, een batterij, een oplader, CD, 2 'reclame' foldertjes en lucht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cazzer22> Ik neem aan dat er in de doos ook de headset bij zit, maar dus geen poetsdoekje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:30:
cazzer22> Ik neem aan dat er in de doos ook de headset bij zit, maar dus geen poetsdoekje?
Beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan weet Belcompany en Phonehouse niet wat ze verkopen. Beide zeggen dat er in de doos een headset bij zit van TMobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:30:
Headset? zou mijn doosje dan incompleet zijn geweest? :(
ik had die iig niet, en nee het poetsdoekje zat er ook niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:38:
Dan weet Belcompany en Phonehouse niet wat ze verkopen. Beide zeggen dat er in de doos een headset bij zit van TMobile.
Iemand uit mijn klas heeft deze telefoon ook i.c.m. T-Mobile en daar zat geen headset bij. Hij had hem gekocht toen deze net verkrijgbaar was.

Als Belcompany en Phonehouse beiden zeggen dat er wel een headset bijzit, waarom niet even langsgaan en kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ze konden de doos niet openen want die was verzegeld. Het gaat hier wel om de zwarte T630 met TMobile lock. En ze beweerden dat er een headset bij zat. Ik weet wel dat andere TMobile toestellen in de TMobile dozen allemaal wel een headset in de doos meeverpakt zit in een plastic zakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 18:51:
Kan iemand vertellen wat er allemaal in de doos zit bij een T-Mobile gelockte T630? Zit daar ook zo'n poetsdoekje en een koordje bij? In de normale versie horen deze erin te zitten. Kan iemand met een TMobile T630 dit even melden?
deze zaten er bij mij (simlock vrije witte versie) ook niet bij.

inhoud was:
T630
accu
lader
cd met software
handleiding
quickshare folder
service and support folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens deze site horen ze erin te zitten. Misschien is de inhoud van de simlockvrije Nederlandse versie uitgekleed.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 19:52:
[...]

deze zaten er bij mij (simlock vrije witte versie) ook niet bij.

inhoud was:
T630
accu
lader
cd met software
handleiding
quickshare folder
service and support folder
idd, dat koordje en poetsdoekje zit er helemaal niet bij, bij mij ook niet bij de witte simlockvrije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik had wel een clone headset erbij gekregen van t-mobile. In t-mobile doos zat namelijk een SE doos met wat je hierboven leest en headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ik heb ook geen poetsdoekje en handstrap gekregen bij mijn T-mobile versie (doekje had best wel handig geweest, display is gevoelig voor vlekken). Ik heb wel een no-name headset gekregen. Maar of die van T-mobile was of van de verkoper weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
de noname headset was van t-mobile ik had nog een gesealde doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 22:53:

even terugkomend op mijn probleem, heeft iemand ervaring hier met de scripts in FMA voor media control en kent dit probleem????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Mensen kennen dit probleem denk ik al, maar ze zijn een beetje moe om het steeds weer uit te leggen. Dus een mogelijk oplossing is de t610 en de t630 forum doorspitten.

Bij mij werkt FMA prima en ik kan ook mijn winamp meebesturen. IK had ook eerst last van probleem meldingen dat script niet zou werken, maar niet io letten. Als je verbinding heb dan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 22 april 2004 @ 11:16:
Mensen kennen dit probleem denk ik al, maar ze zijn een beetje moe om het steeds weer uit te leggen. Dus een mogelijk oplossing is de t610 en de t630 forum doorspitten.

Bij mij werkt FMA prima en ik kan ook mijn winamp meebesturen. IK had ook eerst last van probleem meldingen dat script niet zou werken, maar niet io letten. Als je verbinding heb dan proberen.
maar jij weet dus ook niet waar de waarschuwing 'FIRST ENABLE KEYS!!!' op slaat??

voor de andere problemen zal ik dan maar eens verder zoeken in het forum, maar ja het T610 forum bestaat uit acht delen en T630 forum uit 3 delen (met elke 10-20 pag's)

ik heb ook nog wel wat anders te doen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
geen idee waar dat op slaat. Het werkte bij mij prima met door try and error.

hehe ik m erk het dat je iets anders te doen heb :) gebruik de search zou ik zeggen succes verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 11:36:

maar jij weet dus ook niet waar de waarschuwing 'FIRST ENABLE KEYS!!!' op slaat??

voor de andere problemen zal ik dan maar eens verder zoeken in het forum, maar ja het T610 forum bestaat uit acht delen en T630 forum uit 3 delen (met elke 10-20 pag's)

ik heb ook nog wel wat anders te doen natuurlijk :+
ik heb goed nieuw voor je :+ de T630 bestaat niet uit 3 maar 2 delen (deel 1 en 2). het is een tikfoutje en deel 3 bestaat (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 14:19:
[...]

ik heb goed nieuw voor je :+ de T630 bestaat niet uit 3 maar 2 delen (deel 1 en 2). het is een tikfoutje en deel 3 bestaat (nog) niet.
ow gelukkig, ik begin meteen met zoeken (was al bang dat er 3 delen waren) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 11:36:

Ik denk dat het je toetsenblokkering op je T630 is die eraf moet ;)

En een trooostje, er zijn maar 2 delen, van de T630 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

ff een vraagje, als ik op het schermpje naar het beeld kijk dat mijn camera geeft, dan krijg ik een aantal lichter gekleurde strepen door het beeld, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Lichter gekleurde strepen door het beeld lijkt me niet normaal. Ik heb ze tenminste niet. Heb je daar continu last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met die t630 met het t-mobile logo, kun je hier wel alles aan veranderen (themes) en is dat logo eraf te halen? (ivm niet op voorraad zijn gewone t630)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Ik heb nu sinds 3 weken een zwarte geSim-lockte T-mobile versie T630.
Gehaald in Haarlem bij ThePhoneHouse. In de grote witte
T-mobile doos zat een kleiner SE doosje met daarin de foon, de accu en de
lader.
Ik weet niet meer waar ik mijn headsetje (verpakt in een klein plastic zakje)
in vond (grote T-mobile doos of kleinere SE doosje).

Ik heb hem in ieder geval wel. Geen poetsdoekje overigens.

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:18:
hoe zit het met die t630 met het t-mobile logo, kun je hier wel alles aan veranderen (themes) en is dat logo eraf te halen? (ivm niet op voorraad zijn gewone t630)
De themes van de T-mobile versie zijn gewoon aan te passen net als elke T630. Bedenk voordat je een T-mobile versie neemt wel dat die dan gesimlockt is. Er zit veel T-mobile 'rotzooi' op de telefoon die niet alleen ruimte innemen maar ook behoorlijk kunnen irriteren, zoals de overal aanwezige linkjes naar T-zones. En de logo's aan de buitenkant zijn niet zomaar te verwijderen.
Ik heb ook de T-mobile versie en ik moet zeggen dat je snel went aan de logo's aan de buitenkant. De software plus lock vond ik wel vervelend dus daar heb ik wel wat aan gedaan (zie topicstart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 23 april 2004 @ 11:58:
[...]

De themes van de T-mobile versie zijn gewoon aan te passen net als elke T630. Bedenk voordat je een T-mobile versie neemt wel dat die dan gesimlockt is. Er zit veel T-mobile 'rotzooi' op de telefoon die niet alleen ruimte innemen maar ook behoorlijk kunnen irriteren, zoals de overal aanwezige linkjes naar T-zones. En de logo's aan de buitenkant zijn niet zomaar te verwijderen.
Ik heb ook de T-mobile versie en ik moet zeggen dat je snel went aan de logo's aan de buitenkant. De software plus lock vond ik wel vervelend dus daar heb ik wel wat aan gedaan (zie topicstart).
thnks voor de info, aangezien de telefoon twee weken levertijd heeft (zonder t-mobile gedoe) en ik de telefoon toch wil verkopen na een jaar wil ik die t-mobile software er natuurlijk niet op hebben. Dus dan maar even geduld :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een beetje een probleem denk ik... kheb nu een paar uurtjes m`n t630 binnen, dus ik de stekker erin, telefoon aan en met de telefoon spelen (zoals bij alle telefoons kan denk ik). maar toen liep hij vast, en nu blijft hij ook heel lang stilhangen bij het sony ericsson opstart logo als ik `m aanzet. Iemand enig idee hoe dit komt (lijkt me niet dat ik al te veel fout heb gedaan...) en hoe ik dit kan oplossen? Kben nu de accu helemaal aan het opladen maar ik betwijfel of dit gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey.... ik heb al een aantal krassen op mijn T-Mobile versie frontje, en ik wil weten waar op internet je Het Witte Frontje kunt krijgen... dus.. en weet iemand misschien ook waar ik een beschermingslaagje kan krijgen om alleen je beeld te beschermen?? (zown plastic dingetje die je erbij krijgt als je hem hebt gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:02:
heey.... ik heb al een aantal krassen op mijn T-Mobile versie frontje, en ik wil weten waar op internet je Het Witte Frontje kunt krijgen... dus.. en weet iemand misschien ook waar ik een beschermingslaagje kan krijgen om alleen je beeld te beschermen?? (zown plastic dingetje die je erbij krijgt als je hem hebt gekocht)
[spam]
Ik hoop ze te kunnen toevoegen aan mijn inkoopactie.
Kijk binnenkort even in mijn inkoopactie of ik ze al toegevoegd heb.
Owja, zie signature voor de link naar IA
[/spam]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://nas01.sugababes.nl/user_pics/186/186029_d601f2d6c4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nas01.sugababes.nl/user_pics/186/186029_fe8127317c.jpg
sorry.. moet ik ff mededelen haha IK HEB BORIS EN JK VANDAAG GEZIEN EN MAUDD

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 20:02:
Ik heb hetzelfde rotprobleem. Kun je ook de covers van de T610 op de T630 zetten, zou wel moeten alleen mis ik dan de toetsen!

Op welke termijn komt de witte cover beschikbaar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal gaat de telefoon toch uit als de batterij opgeladen is of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 12:00:
normaal gaat de telefoon toch uit als de batterij opgeladen is of zie ik dat verkeerd?
Nee, dat zie je verkeerd. De telefoon gaat uit als de batterij helemaal leeg is :7

Het is volgens mij normaal dat hij blijft doorladen. Het toestel van mij zegt nooit 'Opgeladen', blijft zeggen 'Snelladen' of 'Opladen'... errug stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 00:12:
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry.. moet ik ff mededelen haha IK HEB BORIS EN JK VANDAAG GEZIEN EN MAUDD
Nou gefeliciteerd :? Wat voegt dat toe aan dit T630 topic? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 12:07:
[...]

Nou gefeliciteerd :? Wat voegt dat toe aan dit T630 topic? :X
Zou nog iets toevoegen als ie een foto had geschoten met een SE T630, maar ut slaat inderdaad nergens op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

heeft iemand wel eens gehoord van die SONY ERICSSON FLASHER die je onder je telefoon kunt klikken???
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_10029_35_0_4000.jpg
zie sonyericsson.com

als je leds vervangt door IR-leds, heb je dan een nacht-nachtmodus????
VETTE SHIT

[ Voor 3% gewijzigd door Silverline op 26-04-2004 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Silverline schreef op 26 april 2004 @ 01:29:
heeft iemand wel eens gehoord van die SONY ERICSSON FLASHER die je onder je telefoon kunt klikken???
[afbeelding]
zie sonyericsson.com

VETTE SHIT
Yes, check sig.

Maarûh... je moet absoluut niet verwachten dat je daarmee het zelfde resultaat kan krijgen als een echte flitser. Het enige wat dit ding doet, is ervoor zorgen dat er iets meer licht op het te nemen object komt, zodat de foto degelijk ietsie beter is dan zonder.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Ginz schreef op 26 april 2004 @ 01:38:
[...]

Yes, check sig.

Maarûh... je moet absoluut niet verwachten dat je daarmee het zelfde resultaat kan krijgen als een echte flitser. Het enige wat dit ding doet, is ervoor zorgen dat er iets meer licht op het te nemen object komt, zodat de foto degelijk ietsie beter is dan zonder.
ok.
maar IR is wel vet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op 26 april 2004 @ 01:29:
VETTE SHIT
volgens mij niet, want de foto-chip moet dan ook gevoelig zijn voor IR-licht, en dat is hij volgens mij niet in de T630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 10:06:
[...]

volgens mij niet, want de foto-chip moet dan ook gevoelig zijn voor IR-licht, en dat is hij volgens mij niet in de T630.
*zucht

mik je afstandbediening eens op je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op 26 april 2004 @ 11:28:
[...]

*zucht

mik je afstandbediening eens op je telefoon!
Zal niet echt veel uithalen (Nokia 8310) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Nu op NL2 - review t630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

610 toch (of ook?). Camera werd laag beoordeeld.

[edit]
http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news//576

Ik dacht op tv een t610 tezien. Ik zal me wel vergist hebben. Op de ste staat de 630

[ Voor 60% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 26-04-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
ja de T630 twee na beste (van de 5). Te danken aan de vele mogelijkheden. De CIF camera was de slechtste van de 5, maar dat boeit me niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Blijft een vreemde beoordeling. De camera weegt voor 50 procent mee in het eindoordeel.

Dit waren volgens Radar trouwens de vijf best verkochte telefoontjes met camera. De T630 heeft dus blijkbaar de T610 ingehaald qua verkopen.

Als je de uitzending nog wilt zien trouwens. Hier staan streams van de meeste uitzendingen. Alleen de uitzending van vanavond moet nog online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
terwijl de test over kwaliteit van de camera ging en niet over de functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de cam is nou eenmaal brak, ik geloof niet dat ik slechtere cams op telefoons heb gezien.
maar wat boeit mij dat, ik heb toch een echte digitale camera. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

en dit is ook wel belangrijk:
Batterij:
Spreektijd: 14 uur
Stand-by tijd: 315 uren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
pang schreef op 26 april 2004 @ 22:47:
terwijl de test over kwaliteit van de camera ging en niet over de functies.
beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op nu.nl het volgende bericht. Het gaat onder andere over de t610, ik vraag me af of het ook de t630 betreft (aangezien dit een veredelde t610 is).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Een soortgelijk bericht was al eerder geplaatst.
Er was meteen gepubliceerd dat vanaf software-versie R1L er geen problemen meer zouden zijn. Ik kan uit dit bericht niet zo goed halen of het nu altijd kan.

En ik heb over het algemeen mijn bluetooth uitstaan, dus niets aan de hand.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

over die test
nokia 6600 kwam als beste getest

ik overwoog eerst ook om deze te kopen, maar toen hoorde ik dat die standby tijd heel kort was...

[ Voor 9% gewijzigd door Silverline op 27-04-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Silverline schreef op 27 april 2004 @ 12:51:
over die test
nokia 6600 kwam als beste getest

ik overwoog eerst ook om deze te kopen, maar toen hoorde ik dat die standby tijd heel kort was...
en jammer dat ze design niet hebben meegewogen: die 6600 ziet er _niet_ uit... :r
dan had de T630 wel op 1 gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de 6600 met een ECHTE digicam vergelijkt (min. 1MP) dan trekt ook die nokia op nix!

dus ze moeten niet zeiken over fotokwaliteit van GSM-camera's. over een tijdje komen de 1MP camera's en dan heb je er pas echt wat aan.

ook al moet ik toegeven dat je met die camera van de T630 echt helemaal nix kunt (ook op 't scherm niet). das misschien jammer, omdat ik 't scherm subliem vindt (lekker groot en duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 14-09 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb hem net een half uurtje en het is echt een geweldig ding :D Moet alleen nog alles instellen en kijken hoe alles werkt :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Heb hem bij sitel.nl met een abo besteld.

Moet rekening houden met een levertijd van 13 dagen :( en dat weten ze geeneens zeker, maar wel 70 euro goedkoper dan bij belcompany en de rest
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.