Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.289 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

fatbenny schreef op 27 april 2004 @ 18:53:
Heb hem bij sitel.nl met een abo besteld.

Moet rekening houden met een levertijd van 13 dagen :( en dat weten ze geeneens zeker, maar wel 70 euro goedkoper dan bij belcompany en de rest
70 euro goedkoper?

bij belcompany was tie gratis..

en internetwinkels: als ze faiiliet zijn, wordt t lastig qua garantie etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op 27 april 2004 @ 21:33:
[...]

70 euro goedkoper?

bij sitel is hij idd erg goedkoop, ik heb em daar ook al besteld (zo te zien eerder trouwens :7) en denk niet dat die zo snel failliet gaat ;). En bij 1-jarig abbo verlenging is hij niet overal gratis (ik wilde geen t-mobile simlock en troep erop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 17:09:
dus ze moeten niet zeiken over fotokwaliteit van GSM-camera's. over een tijdje komen de 1MP camera's en dan heb je er pas echt wat aan.
Nee. Aantal megapixels zegt geen ene moer over de kwaliteit van een foto. Je krijgt alleen hele grote slechte foto's, ipv nu kleine slechte foto's.

GSM-camera's hebben altijd een kleine CCD/CMOS chip en een kleine lens, waardoor de GSM denk ik niet in de buurt zal komen van een echte digicam (een digicam van €200 bedoel ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 27 april 2004 @ 22:19:
[...]
Nee. Aantal megapixels zegt geen ene moer over de kwaliteit van een foto. Je krijgt alleen hele grote slechte foto's, ipv nu kleine slechte foto's.

GSM-camera's hebben altijd een kleine CCD/CMOS chip en een kleine lens, waardoor de GSM denk ik niet in de buurt zal komen van een echte digicam (een digicam van €200 bedoel ik dan).
dat bedoel ik maar, maar ook het gebrek aan megapixels telt bij een GSMcamera wel degelijk mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:39
Zo, Vandaag eens even een dagje wezen shoppen. Ik ben opzoek gegaan naar de T630. Een erg leuk toestel maar die witte versie vind ik toch niet zo mooi. Graag zou ik dus een zwarte willen hebben. Dit in combinatie met een Hi 20€ abo.
Nu hebben ze nergens de zwarte op voorraad, en ze denken deze ook nooit te krijgen. Wel heeft men die T-Mobile versie, maar T-Mobile heeft hier in de buurt erg slecht bereik. Ik wil dus absoluut geen T-Mobile.

Weet hier misschien iemand waar ik de zwarte T630 kan krijgen ICM een Hi abo?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

[...]
Maar internet winkels gaan niet zo snel failliet, omdat ze bijna geen kosten maken, hebben geen voorraad etc... een belcompany zal veel eerder over de kop gaan omdat ze veel dure winkels hebben met voorraad, veel personeel etc.
En je hebt altijd nog garantie via de fabrikant. Moet je alleen zelf voor de verzendkosten opdraaien....

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
iPodje schreef op 28 april 2004 @ 00:57:
Zo, Vandaag eens even een dagje wezen shoppen. Ik ben opzoek gegaan naar de T630. Een erg leuk toestel maar die witte versie vind ik toch niet zo mooi. Graag zou ik dus een zwarte willen hebben. Dit in combinatie met een Hi 20€ abo.
Nu hebben ze nergens de zwarte op voorraad, en ze denken deze ook nooit te krijgen. Wel heeft men die T-Mobile versie, maar T-Mobile heeft hier in de buurt erg slecht bereik. Ik wil dus absoluut geen T-Mobile.

Weet hier misschien iemand waar ik de zwarte T630 kan krijgen ICM een Hi abo?
SonyEricsson T630 Liquid Black wordt bij Tell Me verwacht vanaf begin juni.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Heeft iemand al MMS of Orange world aan de praat gekregen met Orange? Mij lukt het niet iig. ij gaat het mms'je downloaden maar dan zegt hij dat de instellingen niet goed staan.

Edit//
De MMS instellingen kan ik trouwens niet vinden op de telefoon. Bij MMS>>opties>>MMS-server daar kan ik het adres invoeren maar meer ook niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Vuvuzela op 28-04-2004 23:22 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
MMS heb ik nog niet getest. Maar Orange World wordt op dit moment nog niet officieel ondersteund voor de T630 door Orange. Het zou wel moeten werken zou ik zeggen zeker omdat de T610 wel gewoon wordt ondersteund. Maar je kan wel gewoon wappen over gprs en afzonderlijke sites van Orange World zijn gewoon bereikbaar als je de deeplink hebt. En de rest van het mobiele internet kun je ook gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

MMS doet het, telefonisch geactiveerd kreeg toen geen instellingen opgestuurd maar vanaf de site van SE bij support kan je die verzenden.
Heb ook Gegprst maar nog zonder Orange world want die heb ik nog niet geactiveerd omdat de T630 nog niet volledig ondersteunt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Vroagjes want ik heb mijn T630 binnen...

1) Als ik gebeld wordt begint ie eerst te bliepen alvorens met het beltoontje (down under :)) te beginnen... is hier iets aan te doen?

2) Hoe krijg ik WAP over GPRS op Vodafone gefixed.. ik heb mijn instellingen laten door SMS'sen (voor de T610) maar het werkt helaas niet.. Moet ik het soms eerst nog telefonisch activeren bij Vodafone? De site biedt helaas geen (of heel onduidelijke) soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Jack Flushell schreef op 29 april 2004 @ 11:39:
Vroagjes want ik heb mijn T630 binnen...

1) Als ik gebeld wordt begint ie eerst te bliepen alvorens met het beltoontje (down under :)) te beginnen... is hier iets aan te doen?
Oplopend belsignaal uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
intermusic schreef op 29 april 2004 @ 11:49:
[...]

Oplopend belsignaal uitzetten.
Dat is de optie "Bel wordt Luider" en die staat al uit

Elk melodietje begint eerst met wat bliepjes, daarna ritmisch tikken en dan pas het melodietje :(. Ik wil gewoon gelijk het melodietje, maar zo te zien kan dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Jack Flushell schreef op 29 april 2004 @ 12:04:
[...]

Elk melodietje begint eerst met wat bliepjes, daarna ritmisch tikken en dan pas het melodietje :(. Ik wil gewoon gelijk het melodietje, maar zo te zien kan dat niet...
idd dat viel mij ook al op... ik krijg het ook niet voor elkaar om dit uit te zetten.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg-BG-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04 08:19

Cyborg-BG-

Nu met random icon...

ik heb mijn witte beestje nu ook een week of 2 in bezit en ben erg tevreden. echter mis ik de handsfree functie op het toestel. weet iemand of deze in een nieuwe firmware wel zit of dat er eventueel een java progje voor is?

Kunt u mijn Domeinnaam renamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic

intermusic

Marc Hoekstra

Ik heb geen bluetooth op mijn PC zitten maar wel infrarood op mn laptop.
Is het ook mogelijk om de meeste dingen die via bluetooth gaan ook via infrarood te doen (niet dan winamp gebeuren denk ik), dus bijvoorbeeld nieuwe ringtones erop zetten, telefoonboek nieuwe firmeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic

intermusic

Marc Hoekstra

Altaphista schreef op 29 april 2004 @ 12:10:
[...]

idd dat viel mij ook al op... ik krijg het ook niet voor elkaar om dit uit te zetten.
Zit dat melodietje niet gewoon zo inelkaar, die ie zonder ritme begint?
Je kan toch met deze telefoon verschillende patterns aanmaken voor het verloop van de melodie?

Sorry voor de twee delen achtermekaar :?

[ Voor 6% gewijzigd door intermusic op 29-04-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 10:24

Dries Arnolds

*bling bling*

Jack Flushell schreef op 29 april 2004 @ 12:04:
[...]

Deze vraag wilde ik hier net gaan stellen inderdaad. Vind het ook erg jammer en bovendien vreemd. Waarom zou iedere ringtone met een algemeen geluidje moeten beginnen, daarna een stilte van een halve seconde en daarna pas de eigenlijke gekozen ringtone?

Is er iemand die dit niet heeft? Of iemand die dit eerst wel had en het weg heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Het ritnisch tikken is idd het melodietje zelf, maar de eerste bliepjes zijn dus niet uit te schakelen (evenals de halve sec stilte) :( misschien met firmware upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:31
Dat je niet gelijk je ringtone hoort is normaal voor de T630. Het ringetje vooraf is een soort veiligheids maatregel tegen geluidsoverlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
ChiMan schreef op 29 april 2004 @ 13:47:
Dat je niet gelijk je ringtone hoort is normaal voor de T630. Het ringetje vooraf is een soort veiligheids maatregel tegen geluidsoverlast.
* Jack Flushell zegt: grrrr |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al in een nederlandse gsmshop een black label gevonden ter vervanging van het t-mobile label?

Heb zelf dit kunstwerkje van t-mobile eruit gewipt, maar heb nog geen vervanging gevonden...... in duitsland kost ie 3 E (google zoeken black label T630 ericsson)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Weet iemand al een website met onderdelen IN NEDERLAND ?!

[ Voor 75% gewijzigd door THE_BASE op 30-04-2004 11:20 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Deze is in Duitsland:

http://www.handytreff.biz...ICSSON,T+630,-Ersatzteile

Overigens zijn de verzendkosten naar het buitenland 9,00 euro en de minimale bestelwaarde moet 5,- zijn. Ik heb zelf één sticker á 3,- en een internetbutton á 1,95 besteld, kwam niet op 5,- dus heb er maar een schroefje bij besteld 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door THE_BASE op 30-04-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds deze week ook binnen, SE T630 T-Mobile 150 (dus de simlock versie)
Eigenlijk heb ik niet zoveel last van de t-mobile software, alleen qua geheugen kan het een probleem worden.

Mijn vraag gaat echter over het stickertje, in de startpost wordt gezegd dat je deze zo kunt weghalen, er is dan wel een gaatje zichtbaar. Iemand een foto hiervan? en is het aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
Het schermpje is niet erg hard valt me op nu... heb hem 2 dagen en nu al kleine krasjes :'(.. en ik doe erg echt geen rare dingen mee... Verder voldoet ie goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 11:54:
Ik heb hem sinds deze week ook binnen, SE T630 T-Mobile 150 (dus de simlock versie)
Eigenlijk heb ik niet zoveel last van de t-mobile software, alleen qua geheugen kan het een probleem worden.

Mijn vraag gaat echter over het stickertje, in de startpost wordt gezegd dat je deze zo kunt weghalen, er is dan wel een gaatje zichtbaar. Iemand een foto hiervan? en is het aan te raden?
Hier even kijken voor het gaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jack Flushell schreef op 01 mei 2004 @ 12:29:
Het schermpje is niet erg hard valt me op nu... heb hem 2 dagen en nu al kleine krasjes :'(.. en ik doe erg echt geen rare dingen mee... Verder voldoet ie goed :)
Tjah, ik verga ook van de krasjes. Check mijn eerdere post, daar zijn nieuwe covers te bestellen via Duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ook sinds kort de sonyericson T630, maar nu probeer ik via Float's mobile agent te connecten van me pc naar me telefoon via Bluetooth, alleen nu krijg ik me telefoon niet verbonden met me PC, terwijl het met andere programma's wel lukt.

Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat ik nu verkeerd doe?

Ik heb in het programma aangegeven dat ik via bluetooth wil connecten.

B.v.d.
Jeroen Izaks

print screen:
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/j.izaks/floats.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 16:17:
Hallo,

Ik heb ook sinds kort de sonyericson T630, maar nu probeer ik via Float's mobile agent te connecten van me pc naar me telefoon via Bluetooth, alleen nu krijg ik me telefoon niet verbonden met me PC, terwijl het met andere programma's wel lukt.

B.v.d.
Jeroen Izaks

print screen:
[afbeelding]
Ik had hetzelfde probleem. Nooit meer geprobeerd erna
8)7
PS: Als je een bericht post hoef je geen aanheffing te gebruiken. Ook de groeten of je naam is overbodig. Ut is maar een tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha ja okay, sorry dan

maargoed, dit is best klote, me broer maakt namelijk java spelletjes enzo, en wilde via zoiets me telefoon binnendringen.
Zoals ik het nu begrijp, moet je een of andere code voor je tel invoeren ofzo bij al die 00:00:00:00etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
je moet dan seriele verbinding maken eerst of je moet ff uitvogelen wat je mac adres is van je phone. dat doe je bij my BT palces en dan properties van je t630. dan zou hij het moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoef verder geen port in te vullen ? :S

*edit*
zo niet, dan werkt het nog niet

*edit2*
okay, het werkt

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2023

70 euro goedkoper?

ik wil mijn 1 jarig 225 abo verlengen en een witte T630 zonder simlock

bij Sitel.nl kost dat dus 35 euro en bij belcompany iets van 100 of 110 euro en de garantie ligt bij sony ericsson zelf, alleen moet je de tel dan zelf opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

fatbenny schreef op 02 mei 2004 @ 11:42:
[...]

ik wil mijn 1 jarig 225 abo verlengen en een witte T630 zonder simlock

bij Sitel.nl kost dat dus 35 euro en bij belcompany iets van 100 of 110 euro en de garantie ligt bij sony ericsson zelf, alleen moet je de tel dan zelf opsturen
:r waar betaal je dan die 65-75 euro voor bij belcompany ?????? toch niet alleen service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ... al drie maanden (vanaf 4 februari) op mijn T630 te wachten en krijg steeds hetzelfde smoesje te horen dat ik hij nog niet geleverd is. IK heb hem bij gsmweb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 15:28:
ik zit ... al drie maanden (vanaf 4 februari) op mijn T630 te wachten en krijg steeds hetzelfde smoesje te horen dat ik hij nog niet geleverd is. IK heb hem bij gsmweb besteld.
is dat bij sitel (dat wachten dan)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 17:50:
[...]

is dat bij sitel (dat wachten dan)?
zuchtheid.
gsmweb, zegt ie toch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op 03 mei 2004 @ 01:43:
[...]

zuchtheid.
gsmweb, zegt ie toch !
als je goed leest, kun je ook eruit halen dat hij hem uiteindelijk bij gsmweb heeft besteld na een paar maanden wachten bij sitel, bericht is nl eerste reactie na dat stukje over sitel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 13:32:
[...]

als je goed leest, kun je ook eruit halen dat hij hem uiteindelijk bij gsmweb heeft besteld na een paar maanden wachten bij sitel, bericht is nl eerste reactie na dat stukje over sitel....
Jij hebt een grote fantasie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Hallo,

B.v.d.
Jeroen Izaks

print screen:
[afbeelding]
Ik weet wel dat het nummer wat je in moet voeren het Device Adres is. Dit kun je vinden bij Advanced Configuration => Hardware. Ik weet alleen het portnummer niet waarmee je verbinding moet maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Bij sitel.nl kost de telefoon nu nog maar 7 euro met een 1 jaar verlenging/nieuw tmobile abo van 225 minuten.

En dat is nog altijd 77 euro goedkoper dan bij de belcompany.

edit: net aan de telefoon gehad, ze zijn binnengekomen, woohoo, do of vrijdag in huis en ze hebben netjes de prijs voor mij aangepast, toen ik de bestelling deed kostte de telefoon namelijk 34 euro en nu nog maar 7

[ Voor 40% gewijzigd door fatbenny op 04-05-2004 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion1984
  • Laatst online: 07-07 10:04
Ik heb een probleempje, ik had om te testen heoveel smsjes ik op mijn simkaart konden, een smsje verplaatst naar "sim-archief". Maar nou krijg ik hem niet meer terug naar mijn telefoon., kan dit nog ergens? (via bluetooth ofzow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Even een stomme vraag. Maar ik heb nu een applicatie gedownload (jar bestand). Maar hoe krijg ik die met fma (of heb ik iet anders nodig?) naar m'n telefoon? En hoe run ik die dan op m'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Fakir schreef op 05 mei 2004 @ 01:24:
Even een stomme vraag. Maar ik heb nu een applicatie gedownload (jar bestand). Maar hoe krijg ik die met fma (of heb ik iet anders nodig?) naar m'n telefoon? En hoe run ik die dan op m'n telefoon?
Gewoon je IR aanzetten, telefoon voor je IR-poort van je pc/laptop neerleggen. Deze wordt dan herkend en je kan je .jar 'kopieren naar' (rechtermuis -> copy to/kopieren naar -> ) je gegevensbron. Op je telie moet je dan accepten en de applicatie wordt automatisch opgeslagen (onder 'meer games' bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Fakir schreef op 05 mei 2004 @ 01:24:

Gewoon je IR aanzetten, telefoon voor je IR-poort van je pc/laptop neerleggen. Deze wordt dan herkend en je kan je .jar 'kopieren naar' (rechtermuis -> copy to/kopieren naar -> ) je gegevensbron. Op je telie moet je dan accepten en de applicatie wordt automatisch opgeslagen (onder 'meer games' bij mij)
Uiteraard kan het ook met bluetooth. Gebruik bij FMA de optie 'Upload' , hij komt vanzelf goed terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 21:37
ik heb het nog nergens gezien op de laatste paar pagina's van dit forum dus: de zwarte t630 is ook verkrijgbaar (de niet-T-mobile versie)

ik had er een besteld bij studentmobiel en die konden 'm gister leveren

just for your information..

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de zwarte uitvoering heb ik bij sitel besteld en net binnen gekregen (1,5 week levertijd, vooraf lieten ze weten dat het waarschijnlijk 2 weken zou duren, dus zeer netjes) grote kans dat ze er nu dus weer wat op voorraad hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb er sinds vandaag ook 1. Ik heb hem van iemand overkocht. De talen de beschikbaar zijn in de telefoon zijn frans, duits, italiaans en engels. Is het op een of andere manier mogelijk om ook nederlands er op te zetten. Vooral voor t9 zou ik het handig vinden!
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Altaphista schreef op 05 mei 2004 @ 10:59:
[...]

Ik had dat inmiddels gevonden in fma, maar kon maar niet vinden waar het op m'n telefoon gedumpt was, maar inderdaad onder 'meer games'. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Fakir schreef op 05 mei 2004 @ 23:31:
[...]

Ik had dat inmiddels gevonden in fma, maar kon maar niet vinden waar het op m'n telefoon gedumpt was, maar inderdaad onder 'meer games'. Bedankt
Ja daar had ik mij ook blauw naar gezocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n T630 nu een paar weken en nu begin ik op te merken dat het scherm een vorm van 'lijnvorming' vertoont.

In geval van een gekleurde achter grond met daarop witte letters is de gehele regel enigszins verlicht. het is niet op te lossen met veranderingen in het contrast.

in geval van zwarte lijnen op een lichte achtergrond (niet wit, want dan zie je het niet) ondervind ik hetzelfde probleem.

is dit normaal? of moet ik ff langs een servicepoint. ik merkte het pas goed op, bij verandering van het thema, waarbij de kleuren van de schermen totaal veranderden.

ook is me opgevallen dat het toetsenbord niet in gelijke kleur is verlicht, aan de ene kant een beetje roodachtig en aan de andere kant een beetje lichtgroen (heel vaag verschil hoor). Het is wel gelijk verlicht, dus niet op de ene plaats lichter dan de andere.

Herkennen jullie deze dingen bij jullie T630 ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

De verlichting van het toetsenbord vind ik ook maar raar.
Toen ik de telefoon in de Orange shop kreeg dacht ik": "wow blauwe verlichting" thuis was het wit (donker) en overdag is het lichtroze en afhankelijk van het licht lijkt het soms blauw.

Na een week merkt ik dat de telfoon iets trager werd. Bij het opstarten bleef hij ook een beetje hangen bij de intro. Nadat ik "alles resetten"heb gedaan is hij weer normaal. Alleen ben ik wel een aantal standaard dingen kwijt. Had nog maar 1 thema en minder ringtones/plaatjes/spelletjes. Dat wat ik nodig heb staat er inmiddels al weer op (IR) en heb nu nog 1 MB vrij :)

Ik gebruik het thema "Windows XP Bliss" btw. Vind 'em wel phat lijkt net echt ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Vuvuzela op 06-05-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Oeps dubbelpost |:(

[ Voor 98% gewijzigd door Vuvuzela op 06-05-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb eindelijk mijn T630 telefoon binnen. Nu kan ik afbeeldingen en geluiden toevoegen. Maar themes niet als ik dubbelklik op de map. De theme's map staat als Thema's weergegeven. Hij geeft No such file bij dubbelklik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al eerder gepost, maar vooruit:
Taal van je mobiel effe op engels zetten of FMA gebruiken, dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

B.v.d.
Jeroen Izaks

print screen:
[afbeelding]
Je moet gewoon serial port selecteren, en dan op 1 van je bluetooth communicatie ports zetten. Werkt perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kanan aan mij liggen, maar ik kan gewoon een theme dat ik op mijn pc heb staan via rechteruisknop, kopieren naar bleutooth en dan de t630. Dus misschien moet je het zo eens proberen.

Trouwens net mijn bureaulader binnen, jammer dat hij niet zwart is, maaar supermakkelijk. Hier even wat foto's:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.vellinga6/1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~m.vellinga6/2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
ik heb hem net besteld via t-mobile zelf
verleninging 1 jaar 150 gratis!!!!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een systeemherstel moeten doen, maar nu krijg ik de instellingen voor de T630 niet meer goed. Ik kan nog wel thema's, plaatjes, ringtones e.d. verzenden naar de telefoon, maar ik kan niet meer synchroniseren met XTNDConnectPC. Het programma kan de telefoon niet meer vinden, is er iemand die weet waar dit aan kan liggen. Ik heb al op geekzone gekeken en tevens de software opnieuw geinstalleerd.
plz any1

-edit-
hij is weer werkende, ik moest de seriele verbinding afzonderlijk activeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

grrrr

ik abonnement t-mobile verlengen, deze telefoon erbij

had een nieuwe binnen, die liep vast bij het aangaan, kon niet normaal opladen, met/zonder sim-kaart, liep binnen 2 seconden vast bij aanzetten ..

'nieuwe' telefoon via t-mobile (koerier - best netjes), deze kan wel aan/opladen, maar gaat af en toe uit (moet ik batterij eruit/erin doen wil ik hem weer aanzetten), en ik kan niet bellen/gebelt worden, dan gaat ie op de 'wacht' stand, en als ik dat 'beeindig' dan reset ie =/

en er stond een naam in 'Wendy' (ken helemaal geen wendy's verder ;) dus is leuk 'nieuw' toestel, weer gebeld, komt dinsdag weer een 'nieuwe' telefoon aan, maar t-mobile geeft geen nieuwe mobiel uit doos meer

best vervelend, leek me een leuk toestel, maar dit is een beetje vervelend aan het worden =/

iemand ervaring mee met het resetten / vastlopen van deze telefoon ? .. =(

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaah! dat had ik ook in `t begin, heel irritant. Eerst deed hij het een half uur, en toen liep hij vast en toen had ik de baterij eruit gehaald en weer erin en toen bleef hij hangen bij het se logo in het begin. Batterij opgeladen en volgende dag weer geprobeerd. Aangezet en bleef weer hangen, kheb `m toen maar neergelegd en na een paar minuten weer gekeken en stond hij op het "normale" scherm, daarna nooit meer last van gehad... Kheb de witte versie en kben d`r supertevreden mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm.... bij het ressetten van de telefoon "lijkt" hij vastlopen. Toen ik mijn toestel inleverde voor een firmwareupgrade en het terugkreeg zette ik het aan, het duurde echt minstens 1 minuut voordat hij eindelijk klaar was met laden. ik zag 1 minuut lang de SE welkomslogo, na 1 minuut de buroblad zeg maar maar hij deed verder geen ruk. ik heb niet geklokt hoe lang het duurde.

ik wilde bijna die vent erop aanspreken dat me telefoon was gecrashed/vastgelopen maar nogmaals het lijkt maar zo. daarna heb ik werkenlijk nooit meer gezien dat ie heel langzaam opstarte, wel toen ik onlangs een fabrieksreset deed verschenen dezelfde symptonen. blijkbaar vergt een reset of nieuwe firmwareupgrade veel van de cpu.....

dus het is vrij normaal voor deze toestel en niets om je zorgen over te maken.......

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Ik wil zo even een bluetooth usb dongle halen, maar
doe ik beter aan dat ding van MyCom, die van Sitecom of eentje van MSI?

/update: laat maar. Heb een Sitecom Class 1 gehaald, had nog wat Iris (vvv) bonnen
liggen. Eens kijken of we het geheel aan de praat kunnen krijgen.

[ Voor 49% gewijzigd door Mujo op 11-05-2004 19:13 ]

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou, ik heb nu 3e vervangend toestel, en die doet het gewoon 'normaal', idd af en toe moet je even w8en en lijkt het alsof hij vastloopt, maar dat is het niet

die 2 vorige toestellen die ik had waren gewoon defect, het 1e wilde totaal niets, en het 2e kon ik niet mee bellen

heb nu deze, en ben er eigenlijk best wel blij mee, is fijn klein toestel, mooi scherm, themes zijn cool, en straks bluetooth en gaan met alle kleine veranderingetjes =)

3e toestel leek me trouwens ook een heel nieuw toestel, dus daar was ik ook erg blij mee =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 22:28:
[...]

dat bedoel ik maar, maar ook het gebrek aan megapixels telt bij een GSMcamera wel degelijk mee!
de lens telt 10x zwaarder hoor, die speldenknopjes van lenzen die er nu nog in zitten stellen echt niks voor.
je ziet ook dat de vga camera's nu een wat wijdere lens krijgen, dat wordt al beter.
maar om een telefoon handzaam te houden zul je nooit een camera in unnen bouwen die zich kan meten aan de echte digicams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
YAMAUCHI:

hoelang duurde het nadat je de formulieren gestuurd had ( post of fax? ) voordat je je toestel binnenkreeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Doen die servicepunten ook T-mobile telefoons flashen? Is dan ook meteen de simlock eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
een SE servicepunt flash je telefoon naar de nieuwste firmware versie ivm met bugs, je houdt dan gewoon je t-mobile zooi erop, en je simlock gaat er niet af.

edit: ... kweet niet of er al een nieuwe 'tmobile firmware' bestaat .... moet je ff topic doorspitten... iemand had er wat over gezegd ( ?limit=999 achter de URL en zoeken naar t-mobile en flashen ofzo )

[ Voor 45% gewijzigd door G-NiLES op 12-05-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
G-NiLES schreef op 12 mei 2004 @ 13:05:
t-mobile servicepunt doet nix volgens mij...

een SE servicepunt flash je telefoon naar de nieuwste firmware versie ivm met bugs, je houdt dan gewoon je t-mobile zooi erop, en je simlock gaat er niet af.
Bedoel ook de SE punten. Maar een nieuwe firmware haalt toch wel die troep eraf? Staat althans in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 08:29
Weet er ook iemand of je het geluidje wat hij maakt bij het maken van een foto op een of andere manier eruit kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sloepe schreef op 12 mei 2004 @ 13:11:
Weet er ook iemand of je het geluidje wat hij maakt bij het maken van een foto op een of andere manier eruit kan halen?
Door je telefoon op 'stil' te zetten. Het geluidje uitzetten in een 'niet stil' profiel is volgens mij niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn t630 nu alweer een tijdje(2 maanden ofzo).
Maar ik heb nu het probleem dat er stof onder me schermpje komt(rechts bovenin)
Hebben hier nog meer mensen last van?

Stof onder het schermpje is namelijk de reden waarom ik me vorige mobiel heb weggedaan(ik was het zat om dat ding om de paar weken open te schroeven zodat ik me schermpje weer kon lezen)

Tevens heb ik ondertussen een paar mailtjes gekregen van bezoekers van dit topic.
Om het even duidelijk te maken: JA, ik heb Yetisports voor de T630.
Momenteel alleen nog deel1 maar deel2 zal niet lang meer duren.
Wil je deel1?
Zie me website in me sig.. daar kan je me email adres terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op 12 mei 2004 @ 13:07:
[...]

Bedoel ook de SE punten. Maar een nieuwe firmware haalt toch wel die troep eraf? Staat althans in de startpost.
Ja dat klopt, maar momenteel is t-mobile in handen van de nieuwste firmware.
dus door het te gaan flashen ga jij je telefoon downgraden ! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg idd ook stof onder mn schermpje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatbenny
Gratis ringtones in midiformaat ophalen via deze site: http://www.versevis.com/ringtone.asp

Soms wel een beetje gare kwaliteit :(

[ Voor 27% gewijzigd door fatbenny op 12-05-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
ringtone site???

hmmm je kan die .mids zowiezo gewoon van die site leechen :)
helemaal gene 'download' link voornodig
magoed thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb splinter cell op mn T630 alleen als ik speel dan zie ik alles wit behalve mijn poppetje. Als ik op 5 druk dan krijg ik na 2 seconde bericht dat het een ongeldige actie is. :(
Werkt splinter cell uberhaupt wel op de t630?

Welke spellen spelen jullie? Ik speel niet veel alleen als ik me erg verveel en dan doe ik Casinowheels en Synergix Rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Heeft iemand ervaring met de HCA-20 carkit? Ik krijg te horen dat mijn T630 in combinatie met de HCA-20 een stuk meer last heeft van omgevingslawaai dan mijn Nokia 6210 met CARK-91.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

G-NiLES schreef op 12 mei 2004 @ 12:20:
YAMAUCHI:

hoelang duurde het nadat je de formulieren gestuurd had ( post of fax? ) voordat je je toestel binnenkreeg ?
uhm, ik was opgebeld door t-mobile zelf of ik wilde verlengen, volgens mij had ik het toestel na 4 of 5 werkdagen binnen, het vervangen ging ook wel snel, koerier die dag later nieuw toestel kwam brengen, oude ophalen. 3e toestel duurde wat langer, zat weekend tussen, op zich wel goed geregeld verder.

edit : nee, heb zelf niets hoeven doen, kreeg alles gewoon opgestuurd

[ Voor 7% gewijzigd door yamAUchi op 13-05-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
had je gefaxt of via post??
of was dat helemaal niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ik had al even gezocht, maar kon nog geen antwoord vinden. Ik heb hier thuis nog een datakabel liggen die ik voor mn A2618 had, maar werkt deze kabel ook voor de T630? Want ik had een site gevonden waar deze kabel ook werd aangeboden voor de T6xx serie.
http://www.cellphoneshop.net/dacaforera2a.html <-deze site is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Laatst online: 04-09 19:14
cryonic90 schreef op 13 mei 2004 @ 09:08:
Ik had al even gezocht, maar kon nog geen antwoord vinden. Ik heb hier thuis nog een datakabel liggen die ik voor mn A2618 had, maar werkt deze kabel ook voor de T630? Want ik had een site gevonden waar deze kabel ook werd aangeboden voor de T6xx serie.
http://www.cellphoneshop.net/dacaforera2a.html <-deze site is het
waarom probeer je het ff niet? kijken of hij past.
ikzelf gebruik de ericsson van de t28 en sindsdien had ik nooit meer extra accesoires erbij moeten kopen, omdat ik ging vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
pang schreef op 13 mei 2004 @ 09:51:
[...]

waarom probeer je het ff niet? kijken of hij past.
ikzelf gebruik de ericsson van de t28 en sindsdien had ik nooit meer extra accesoires erbij moeten kopen, omdat ik ging vernieuwen.
Omdat ik hem nog niet heb, dus ik dacht, misschien weet iemand het. En op deze datakabel die ik heb, staat ook dat hij voor de T28 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de opvolger van de T630 de K700 al te koop?

Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/slideshow/i/20225271_abf0899903.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/slideshow/i/20225605_5ee95eff8c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xonio.com/slideshow/i/20225081_67bd35afaf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is een part topic voor dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 17:44:
hier is een part topic voor dus...
Volgens de search op "K700" niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

volgens dit wel

KLIK!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Een goede site voor downloads voor de T630: www.zedge.no
Je moet je hier wel eerst gratis registreren voordat je de downloads kunt gebruiken. Daarna kun je via WAP je downloads ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat de search het niet goed doet. als ik zoek op AVG krijg ik geen hits, als ik zoek op grisoft krijg ik tientallen topicjes met AVG erin......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
ik zag m net voor €229,- excl. btw bij office centre :)
denk dat ik m morgen daar ga halen..

moet je wel toegangspas voor hebben O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Ook eindelijk mijn T630 binnen, een zwarte. Met vodafone abbo.

Wat mij meteen opviel is dat ik niet de optie MyFriends heb :?

Software versie:
RC4003 CXC125781_EU_3_N

Ook staan er al wap/data profielen in voor vodafone, telfort, kpn enz enz.

Maarja, voor de rest prima telefoontje :*)

[ Voor 9% gewijzigd door kevin op 15-05-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast al wel vaker gevraagd zijn maar zoekn in dit topic (en grote T610 topic) is echt niet te doen:

Weet iemand of het mogelijk is om via bluetooth (met een pc met netwerkverbinding) te internetten/wappen/msn-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:24:
Het zal vast al wel vaker gevraagd zijn maar zoekn in dit topic (en grote T610 topic) is echt niet te doen:

Weet iemand of het mogelijk is om via bluetooth (met een pc met netwerkverbinding) te internetten/wappen/msn-en?
Ja is mogelijk :)
via gprs e.d. voorr een manual moet je toch even dit topic doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met mobiele telefoons blijf je ook aan de gang he, heb ik net een T630 komt die K700 weer :/ nu wil ik die! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

idd.

zijn er btw nog leuke gratis ringtones te vinden op HET NET ??
op dc vond ik een hoop, maar geen recente :'(

[ Voor 29% gewijzigd door Silverline op 17-05-2004 00:17 . Reden: BL44T ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:01

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 20:23:
[...]

ik heb het idee dat de search het niet goed doet. als ik zoek op AVG krijg ik geen hits, als ik zoek op grisoft krijg ik tientallen topicjes met AVG erin......
Niet zoeken met hoofdletters ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Mijn vriendin heeft ook een T630, maar haar adreslijst van de telefoon zelf is zomaar opeens leeg. Heb hem gewoon weer vanaf de Sim-kaart gekopieerd, maar hij is weer leeg.

Iemand dit ook gehad? En zou dit te maken met de firmwareversie?

Ze heeft R4E002 prgCXC12-5806_EU_8_N en R4E002 prgCXC12-5807_EU_8_N

Namens de dame, Phar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[knip - Vragen als deze leiden toch alleen maar tot tientalle zinloze replies. Je moet zelf bepalen wat je mooi vindt, dat kan niemand anders voor je doen. ]

[ Voor 76% gewijzigd door intoxicated op 17-05-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Silverline schreef op 17 mei 2004 @ 00:16:
idd.

zijn er btw nog leuke gratis ringtones te vinden op HET NET ??
op dc vond ik een hoop, maar geen recente :'(
Je zou eens kunnen kijken op www.myt630.net
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.