Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 11:17
ik heb gister mn t630 binnen gehad....

paar vraagjes:

wat is het verschil tussen de size L en XL ( camera modus ? )
hoe stel je in wat er gebeurt als je in standbyscherm naar links drukt bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt je plaatje opgeblazen op je telefoon (xl). andere weet ik ook niet. Ik zou juist graag willen weten hoe ik dat online knopje kan programmeren naar een voicememo knopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 12:22:
wordt je plaatje opgeblazen op je telefoon (xl). andere weet ik ook niet. Ik zou juist graag willen weten hoe ik dat online knopje kan programmeren naar een voicememo knopje
Dat knopje is niet te programmeren, en in de XL modus wordt de foto opgeblazen tot 480x640.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-NiLES schreef op 20 mei 2004 @ 10:31:
ik heb gister mn t630 binnen gehad....

paar vraagjes:

wat is het verschil tussen de size L en XL ( camera modus ? )
hoe stel je in wat er gebeurt als je in standbyscherm naar links drukt bijv?
naar LINKS vanuit standbyscherm is wel in te stellen en dat is dan ook echt het enige programmeerbare knopje.

in menu rechtsboven "mijn tabblad". wat er als nr 1 staat, dat wordt dan diegeen die opgeroepen wordt als je vanuit standby naar links drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JGame
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-08 16:59
ff een vraagje, wil ook graag een SE t630 aanschaffen met een T-Mobile 150 Abo, maar niet met die T-Mobile troep er op.
Nu was ik laatst in de winkel bij T for telecom en daar had ik de keuze tussen een wel en een niet ge-sim-lockte versie (niet ge-sim-locked wat 10 euri duurder).
Nu is mijn vraag: zit in deze versie niet die T-Mobile troep, of zit dat ook gewoon op de versie zonder simlock?
Als iemand dit weet hoor ik het graag.

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn T630 binnen maar het bereik met mijn Nokia 3310 was beter icm met een Telfort abbo

Meer mensen die eerst een nokia hadden en nu een SE en minder bereik hebben?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:51

Tim Schuhmacher

abasios

JGame schreef op 21 mei 2004 @ 14:44:
ff een vraagje, wil ook graag een SE t630 aanschaffen met een T-Mobile 150 Abo, maar niet met die T-Mobile troep er op.
Nu was ik laatst in de winkel bij T for telecom en daar had ik de keuze tussen een wel en een niet ge-sim-lockte versie (niet ge-sim-locked wat 10 euri duurder).
Nu is mijn vraag: zit in deze versie niet die T-Mobile troep, of zit dat ook gewoon op de versie zonder simlock?
Lieve schat, je was in de winkel, vraag het daar dan! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ook een programma om de memo's mee om te zetten naar mp3 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh.... nee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 16:37:
heeft er iemand ook een programma om de memo's mee om te zetten naar mp3 ofzo?
Met MobileAMRconverter kun je memo's omzetten naar WAV. Met AltoMP3Maker kun je vervolgens de WAV-bestanden omzetten naar MP3.

Uiteraard moet je eerst de bestanden van je telefoon downloaden naar je computer via bluetooth of infrarood :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

heb net via Bluetooth een .mid beltoon ontvangen maar het volume is extreem zacht weet iemand hoe je dit kan veranderen zodat ik tenminste mijn foon kan horen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
JGame schreef op 21 mei 2004 @ 14:44:
Ik heb hem ook met een T-mobile abbo, dan wel de silver versie, de zwarte is goedkoper, maar dan heb je wel al die T-mobile troep erop. Ik heb dus helemaal geen last van het T-mobile gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg een brief van Debitel waarbij ik deze telefoon gratis kon krijgen, als ik mijn abbonement verlengde, en dat heb ik bijdeze gedaan.

Nu wil ik graag wat foto's zijn die met de cam zijn gemaakt, en heeft iemand al snachts wat gefotografeerd, want daar ben ik ook erg benieuwd naar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Hier ff een paar foto's gemaakt met de SE T630
Afbeeldingslocatie: http://img61.photobucket.com/albums/v187/cryonic90/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img61.photobucket.com/albums/v187/cryonic90/Kikje.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img61.photobucket.com/albums/v187/cryonic90/Snik_snik_sk.jpg

Oordeel zelf zou ik zeggen!

[ Voor 12% gewijzigd door cryonic90 op 24-05-2004 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Ik vind het er nog best redelijk uitzien voor een telcam.
Ook de nightview optie al een keer uitgeprobeerd of is dat niets?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha lachen, :)

is dat je docent die je daar even hebt gepictured ?

ziet er idd aardig uit voor een telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag de SE630 met een Orange Free abbo. Erg cool telefoontje. Ik krijg 'm alleen met geen mogelijkheid Orange World op via GPRS. Ik heb hier wel wat posts over gezien maar geen briljante oplossing.

Hebben jullie een idee hoe ik de 630 op Orange World kan krijgen? Zo niet dan ga ik morgen de helpdesk maar eens te lijf..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:45:
Ik heb sinds vrijdag de SE630 met een Orange Free abbo. Erg cool telefoontje. Ik krijg 'm alleen met geen mogelijkheid Orange World op via GPRS. Ik heb hier wel wat posts over gezien maar geen briljante oplossing.

Hebben jullie een idee hoe ik de 630 op Orange World kan krijgen? Zo niet dan ga ik morgen de helpdesk maar eens te lijf..... :'(
Het toestel wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Maar als je Orange World aan hebt staan en de instellingen laat toesturen vanaf de Orange website (Mijn Orange) moet je wel gewoon kunnen wappen over GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg continu de melding "GRPS Parameters niet ondersteund" en daarna "Communicatie fout neem contact op met uw service provider". Ik heb al van alles geprobeerd, instellingen ophalen bij Orange, instellingen ophalen bij SE.

Erg vermoeiend.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je Orange World staat wel aan? Als je die foutmeldingen krijgt staat het nl. niet (goed) aan en zal je toch even de klantenservice moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verkoper zei dat ie het gelijk aan zou zetten. Maar ik ga dit morgen ff checken bij de klantservice. Mijn nummer is ook pas sinds vandaag bekend bij Orange klantenservice, dus hier zit misschien ook nog wel vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even wat wallpapers/ringtunes/themes/games/screensavers uitgezocht alvast en even voor jullie beschikbaar gemaakt :

Download

Kan iemand mij nog wat vertellen over die nightview optie, is het bagger of is het wel fun ?!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:46:
[...]

Het toestel wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Maar als je Orange World aan hebt staan en de instellingen laat toesturen vanaf de Orange website (Mijn Orange) moet je wel gewoon kunnen wappen over GPRS.
Sinds enkele dagen wordt Orange World ook ondersteund voor de T630. Eerst kreeg ik altijd een melding dat ik een niet ondersteunde telefoon had maar nu kom ik er gewoon in. Als je de instellingen hebt ontvangen zou je meteen moeten kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 23:22:
Ik heb even wat wallpapers/ringtunes/themes/games/screensavers uitgezocht alvast en even voor jullie beschikbaar gemaakt :

Download

Kan iemand mij nog wat vertellen over die nightview optie, is het bagger of is het wel fun ?!
bagger
in een cafe of om een uur of 21.30h ofzo zie je al gauw niets meer, terwijl een nokia 61... nog heel veel ziet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net met iemand van de Orange helpdesk gesproken. Haar conclusie: " Nee, de T630 wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Weet ook niet wanneer dit wel zo zal zijn."......

Ik ben(was) van plan dit telefoontje samen met mijn iPaq en TomTom 3 te gaan gebruiken om verkeersinformatie op te halen via GPRS. Ik begin mij toch wat zorgen te maken :(

Ik heb nog hoop door de opmerkingen op dit forum. Maar ik blijf toch echt de melding "GPRS Parameters niet ondersteund" krijgen. Ik blijf doorworstelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 22:37:
haha lachen, :)

is dat je docent die je daar even hebt gepictured ?

ziet er idd aardig uit voor een telefoon
Ja is idd een leraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is hevig op zoek naar ringtunes, gifs etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 12:41
Hij gaat lekker mijn 0 toets zit klem !!. In theorie kan het wat stof zijn of een vuiltje zijn die eronder is geslopen maar wat ik me afvraag valt de T630 wel een beetje netjes uit elkaar te halen zodat ik het eventuele vuiltje onder de toesten zelf weg kan halen. (zie overigens niets zitten zo op het eerste gezicht. ) En wat zit er eigenlijk onder dat rubberjte vlak naast de cam. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 18:28:
/me is hevig op zoek naar ringtunes, gifs etc
www.myt630.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
asjemenou, zit met een zachte kwast te vogelen en zit idd een zandkorreltje onder. De 0 doet het nu maar het tering korreltje ligt nu onder de 8... Maar goed gaat helemaal goed komen met die kwast ..

Dus wees voorzichtig op het strand met dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
drikus schreef op 24 mei 2004 @ 19:31:
En wat zit er eigenlijk onder dat rubberjte vlak naast de cam. ?
De externe antenne aansluiting (voor carkit oid)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan22 schreef op 23 mei 2004 @ 15:40:
heb net via Bluetooth een .mid beltoon ontvangen maar het volume is extreem zacht weet iemand hoe je dit kan veranderen zodat ik tenminste mijn foon kan horen??
hier ben ik ook wel benieuwd naar. heb hetzelfde probleem...

dat ik niemand hier daar nog over heb horen klagen...zelfs sommige meegeleverde ringtones zijn al daadwerkelijk zacht qua volume...en hoppa, weer een gemist gesprek :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Zijn er meer mensen die last hebben dat een sms niet aan komt als je op een andere sms antwoord? Dus je krijgt een sms en dan druk je op antwoord, enz. Dan verstuur je de sms en vervolgens krijg ik geen bericht dat het bericht is afgeleverd. De sms wordt dan ook nog niet verstuurd, maar zodra ik het bericht nog een keer verstuur met de optie "opnieuw" komt de sms wel aan, met statusrapport, maar dan ineens krijgt de ontvanger ook gewoon 2x dezelfde sms. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 09:35:
Net met iemand van de Orange helpdesk gesproken. Haar conclusie: " Nee, de T630 wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Weet ook niet wanneer dit wel zo zal zijn."......

Ik ben(was) van plan dit telefoontje samen met mijn iPaq en TomTom 3 te gaan gebruiken om verkeersinformatie op te halen via GPRS. Ik begin mij toch wat zorgen te maken :(

Ik heb nog hoop door de opmerkingen op dit forum. Maar ik blijf toch echt de melding "GPRS Parameters niet ondersteund" krijgen. Ik blijf doorworstelen...
Niet fijn idd. Zit er ook al maanden op te wachten. Blijkbaar willen ze geen geld verdienen bij orange ?. Wat ik begrepen heb is dat ze gewoon de boel dicht gooien als een t630 zich aanmeldt. Voorheen met share was dit niet zo.

Ik zal de helpdesk ook maar weer eens bellen, want de T630 is nu al een tijdje op de markt dacht ikzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 20:49:
[...]

hier ben ik ook wel benieuwd naar. heb hetzelfde probleem...

dat ik niemand hier daar nog over heb horen klagen...zelfs sommige meegeleverde ringtones zijn al daadwerkelijk zacht qua volume...en hoppa, weer een gemist gesprek :|
klopt, en een vriend van me heeft de samsun e700, die kan verreckten hard ringen !!

trouwens ook bagger dat je geen memo's kunt gebruiken als ringtone, terwijl die andere SE t230 het [b]WEL[b/] kan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

drikus schreef op 24 mei 2004 @ 19:41:
asjemenou, zit met een zachte kwast te vogelen en zit idd een zandkorreltje onder. De 0 doet het nu maar het tering korreltje ligt nu onder de 8... Maar goed gaat helemaal goed komen met die kwast ..

Dus wees voorzichtig op het strand met dit ding.
Ik heb hem vaak in m'n broekzak zitten en nadat ik hem 1 maandje had ofzo
zat opeens m'n 0-toets ook vast. Hij typte nog wel een 0, maar knopje ging
amper in. Weer een paar weken mee gelopen met het idee hem uit elkaar te
halen, totdat op een ochtend de 0 het opeens weer volledig deed.
Misschien idd iets van stof of vuiligheid (korreltje).
Toetsenbord lijkt er dus best gevoelig voor.

/edit: nog even over die myt630.net-site: daarvan kan ik alleen
ringtones krijgen waarvoor ik moet betalen en meer van dat soort reclame-onzin.
Iemand een site (z'n eigen?) met betere tones,wallpapers en pictures? Gratis...?

[ Voor 15% gewijzigd door Mujo op 26-05-2004 14:14 ]

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 09:35:

Als je de instellingen pakt van de T610 doet Orange World het! Doet het wel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mujo schreef op 26 mei 2004 @ 14:12:
[...]

Ik heb hem vaak in m'n broekzak zitten en nadat ik hem 1 maandje had ofzo
zat opeens m'n 0-toets ook vast. Hij typte nog wel een 0, maar knopje ging
amper in. Weer een paar weken mee gelopen met het idee hem uit elkaar te
halen, totdat op een ochtend de 0 het opeens weer volledig deed.
Misschien idd iets van stof of vuiligheid (korreltje).
Toetsenbord lijkt er dus best gevoelig voor.

Iemand een site (z'n eigen?) met betere tones,wallpapers en pictures? Gratis...?
Je kan gewoon van downloaden hoor :)
En ik heb wat leuke online gezet; Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 17:33

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Mujo schreef op 26 mei 2004 @ 14:12:
[...]

dan ben jij erg gevoelig voor reclamebanners ;), ff links en rechts kijken onder 'My Ringtones', klik (bijvoorbeeld op 90s of Jazz en dan bij een ringtone klikken op 'download now' (midi), bijvoorbeeld hier: http://www.myt610.net/t630/preview.php?id=9462 (onderin dat grote grijze vlak he)

edit:
tip: sla die imy-bestanden over, dat is niet echt polyfonisch...

[ Voor 7% gewijzigd door Altaphista op 26-05-2004 15:26 ]

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMA rocks trouwens. Zit net achter de computer en ik hoorde de telefoon niet (lag niet echt dichtbij) en zie ik ineens incoming call staan met een plaatje erbij. Toch leuk dat bleutooth :)
En ik kan daarom alleen iedereen Floats Media Agent aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:54:
FMA rocks trouwens. Zit net achter de computer en ik hoorde de telefoon niet (lag niet echt dichtbij) en zie ik ineens incoming call staan met een plaatje erbij. Toch leuk dat bleutooth :)
En ik kan daarom alleen iedereen Floats Media Agent aanraden!
Dat is absoluut waar!! Naast mijn geklooi met Orange World is dit een lichtpuntje. Echt een briljant programma. En binnenkort met Outlook integratie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, je kan zelfs bellen via FMA, of je T610 bedienen.

Gisteren werd ik gebeld, maar mijn toestel lag beneden. FMA geeft aan dat er gebeld word, ik kan zelfs opnemen via FMA en praten via mijn headset met mic die in mijn PC gekoppeld zit.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:47
mischien is het al eerder geweest maar kan het niet vinden ;(

kan je de kleur van het toetsenbord ook veranderen? en dan bedoel ik het ledje, het lijkt wel roze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

heb net de Jabra bt 200 binnen (bluetooth headset) had hem gekocht voor in de auto te gebruiken maar als ik hem aan mijn t630 wil toevoegen - bluetooth mijn apparaten nieuw apparaat- vind hij niks.

mijn pc ziet hij gewoon wel wekr naar volle tevredenheid met FMA.

Heb al gekeken op de site van Jabra en daar wordt de T610 expliciet ondersteunt maar de t630 zal hij ook wel ondersteunen.

Heb de headset al enige keren aan en uit gedaan maar de phone kan hem niet vinden!! |:(

Wat kan er aan de hand zijn heeft iemand deze combi werkende?

edit:

het is gelukt maar deze manier stond niet in de handleiding
maar wel op deze pagina

http://www.jabra.com/fscs/FreeSpeak_PhoneSpecific.html#T610

voor mensen die ook een oplossing zoeken

[ Voor 18% gewijzigd door dread op 26-05-2004 20:32 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
TiSaE schreef op 26 mei 2004 @ 14:46:
[...]
Als je de instellingen pakt van de T610 doet Orange World het! Doet het wel bij mij.
?... Dan vraag ik mij toch echt af wat ik dan fout doe. GPRS is geactiveerd Orange World instelling meerdere malen laten verzenden (de T610 settings) maar zonder resultaat. Blauwe imbus sleutel, heh, linksboven is actief...

Heb je iets aangepast of iets dergelijks? En als het niet al te veel moeite kost kan je misschien je settings hier plaatsen of vergelijken met die van mij. Valt niet veel in te stellen maar goed.

- WAP profiel : Orange world
- Data accounts: Orange world
- APN : internet
- Gebruikersid : <niets>
- password : <niets>
- voorkeurservice: alleen GPRS
- DNS en IP : <niets>

Zit nu op een zonnet gratis inbel accountje in te bellen als tussen oplossing maar gaat nogal traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij doet zelfs mms het op een een of andere manier het niet. Ook al heb ik de instellingen van orange.nl gedownload. Bij het versturen krijg ik een melding van gprs is mislukt en daarna communicatiefout. Dit heeft toch niets met Orange World te maken?

weet iemand hoe ik dit moet oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLiquid405
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 20:34
Ik ben van plan deze telefoon te gaan kopen... Hoor veel enthousiaste dingen over deze phone... Maar de laatste post zijn toch wat aan de negatieve kant...
Wat mijn grote vraag is, is dit toestel nu een echte aanrader of niet zo zeer?!!
Ik ben eigenlijk van plan dit toestel prepaid te gaan kopen... Tenzij iemand een ander idee heeft. Ik wil alleen een abbonoment als het 1 jarig is en rond de €20,- per maand is.
Die actie met T-Mobile 1 jarig 150 abbonoment klonk wel leuk maar T-Mobile heeft alleen maar de Black versie van deze mobiel. Zelf gaat mijn keuze uit naar de Zilver/Witte. Daarnaast is T-Mobile als provider ook niet mijn eerste keus.

Wat ik verder nog over dit toestel wil weten of het geheugen uitbreidbaar is... zo niet... Is het interne geheugen genoeg om redelijk wat dingetjes te kunnen doen? Of heb je het heel snel vol?

En waar ik heel raar van stond te kijken dat het MP3/Headset (bleutooth) van Sony-Ericsson z'n 250 euro kost. En ook nog eens maar een geheugen van 64mb heeft. Dat kun je wel uitbreiden met Sony MemoryStick Duo maar dan ben je nog weer meer als die 250 kwijt. En aangezien er in de buurt van de 250 euro wel mp3spelers met HDD verkrijgbaar zijn zie ik het voordeel er niet van in om deze leuke accesoire voor je phone te kopen. De prijs vind ik dus veel te hoog en snap ook niet waarom dit zo is...
Iemand hier een verklaring voor?

[ Voor 15% gewijzigd door MrLiquid405 op 27-05-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je mp3 wil, als je uitbreidbaar geheugen wil niet nemen, maar
als je gewoon een goede telefoon met goede standy tijd, leuke thema's en gewoon geen nokia wil dan wel nemen ;) en natuurlijk bleutooth :) (een van de goedkopere, goede bleutooth telefoons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 22:23:
bij mij doet zelfs mms het op een een of andere manier het niet. Ook al heb ik de instellingen van orange.nl gedownload. Bij het versturen krijg ik een melding van gprs is mislukt en daarna communicatiefout. Dit heeft toch niets met Orange World te maken?

weet iemand hoe ik dit moet oplossen
Volgens mij hangt dit toch weer samen met het feit dat de T630 nog niet gesupport wordt door Orange. Ik ben gisteren gebeld door Orange. Zij gaven wederom aan dat support voor o.a. de T630 en de Nokia 6230 zeer binnenkort komt.

Ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:08

Tead

nnb

Ik heb gister mijn SE T630 op gehaald bij Telepoint in Amsterdam noord. Gratis toestel MET gratis Beertender (helaas wel de B50, maar blijft een beertender :) )

Ben zeer te spreken over dit toestel. mooie foto's (voor een mobiel)
Nacht functie werkt wel maar is niet zo goed als die van Nokia, de SE heeft toch meer licht nodig.

Had 1 vraag, misschien is het al voorbij gekomen hier maar rechts onder (scherm) staat een sneltoets naar t-zones en omdat deze wit is staat dit niet bij mijn theme. Hoe kan ik deze weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Tead schreef op 28 mei 2004 @ 10:06:

Had 1 vraag, misschien is het al voorbij gekomen hier maar rechts onder (scherm) staat een sneltoets naar t-zones en omdat deze wit is staat dit niet bij mijn theme. Hoe kan ik deze weghalen?
Vraag is pas 100 keer gesteld dus geeft niet :P .

Maar antwoord staat ook in de firstpost. Het gaat dus niet. Zit ingebakken in de firmware van T-Mobile. Op normale wijze is dat niet te verwijderen. Of probeer de andere methodes in de startpost.

[ Voor 24% gewijzigd door jona op 28-05-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de zwarte t-mobile versie, alle t-mobile shit is er wel zo'n beetje uit maar ik heb nog aan de zijkant dat knopje zitten voor t-zones. Dat het knopje er zit maakt me niet zo veel uit. Maar ik vind die t-mobile t zo lelijk. Heeft iemand die er al afgekregen? Ik lees allerlei dingen over suiker etc lukt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 14:08

Tead

nnb

_Jona_ schreef op 28 mei 2004 @ 12:19:
[...]

Vraag is pas 100 keer gesteld dus geeft niet :P .

Maar antwoord staat ook in de firstpost. Het gaat dus niet. Zit ingebakken in de firmware van T-Mobile. Op normale wijze is dat niet te verwijderen. Of probeer de andere methodes in de startpost.
Had dat wel gelezen, maar misschien was die knop progammeerbaar of zo, zo als het ook hoort volgens mij.

maarja, dan maar ff flashen of zo, dit is geen gezicht. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij ff toevoegen op msn om de 13 sec trick uit te leggen ik heb gezocht op google en gevonden maar het lukt niet helemaal mijn mail is me_vinnie(ed)hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
dread schreef op 26 mei 2004 @ 20:15:
heb net de Jabra bt 200 binnen (bluetooth headset) had hem gekocht voor in de auto te gebruiken maar als ik hem aan mijn t630 wil toevoegen - bluetooth mijn apparaten nieuw apparaat- vind hij niks.

mijn pc ziet hij gewoon wel wekr naar volle tevredenheid met FMA.

Heb al gekeken op de site van Jabra en daar wordt de T610 expliciet ondersteunt maar de t630 zal hij ook wel ondersteunen.

Heb de headset al enige keren aan en uit gedaan maar de phone kan hem niet vinden!! |:(

Wat kan er aan de hand zijn heeft iemand deze combi werkende?

edit:

het is gelukt maar deze manier stond niet in de handleiding
maar wel op deze pagina

http://www.jabra.com/fscs/FreeSpeak_PhoneSpecific.html#T610

voor mensen die ook een oplossing zoeken
ik heb ook de t630 en de jabra bt200, maar ik ben er niet over te spreken, als ik een meter bij mijn foon vandaan ben stoort ie al enorm, 1,5 meter is er niet meer mee te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 10:54:
Net mijn T630 binnen maar het bereik met mijn Nokia 3310 was beter icm met een Telfort abbo

Meer mensen die eerst een nokia hadden en nu een SE en minder bereik hebben?
heb ik ook, had eerst een nokia 7210 met kpn hi 50, zelfde kaartje in de nieuwe t630, en 2 streepjes bereik weg terwijl ik hier normaal vol bereik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
harryslinger schreef op 01 juni 2004 @ 23:58:
[...]

ik heb ook de t630 en de jabra bt200, maar ik ben er niet over te spreken, als ik een meter bij mijn foon vandaan ben stoort ie al enorm, 1,5 meter is er niet meer mee te bellen
Ik heb ook een T630 icm een Jabra BT200 en hier is de verbinding gewoon perfect. Ik haal zonder storing zeker meer dan 6 meter. Heb je niet iets dat stoort in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m gisteren gehaald, een zwarte!! bij de belcompagny leuk abo uitgezocht, voordeel is als je m bij belcompagny haalt er geen simlock op zit...

t "gedonder" met zooi onder een toetsje heb ik ook al gehad... (nooit in je jaszak stoppen waar je ook je peuken hebt :) ) na wat blazen en drukken doet tie weer klik...

verder mooi toestel, vanavond even wat truukjes uit dit topique proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:15
drikus schreef op 26 mei 2004 @ 21:35:
[...]

?... Dan vraag ik mij toch echt af wat ik dan fout doe. GPRS is geactiveerd Orange World instelling meerdere malen laten verzenden (de T610 settings) maar zonder resultaat. Blauwe imbus sleutel, heh, linksboven is actief...

Heb je iets aangepast of iets dergelijks? En als het niet al te veel moeite kost kan je misschien je settings hier plaatsen of vergelijken met die van mij. Valt niet veel in te stellen maar goed.

- WAP profiel : Orange world
- Data accounts: Orange world
- APN : internet
- Gebruikersid : <niets>
- password : <niets>
- voorkeurservice: alleen GPRS
- DNS en IP : <niets>

Zit nu op een zonnet gratis inbel accountje in te bellen als tussen oplossing maar gaat nogal traag.
Hij doet het bij mij als volgt:
1 - Vraag de instellingen via de site van Orange.nl op
2 - Vervolgens krijg je een bericht dat er nieuwe instellingen zijn
3 - Eerste keer druk je op "ja"
4 - Tweede keer druk je op "nee" en kies je een andere provider die je denkt toch nooit te gaan gebruiken met je telefoon

Telefoon uit en aan, en hij moet het doen.

Mijn instellingen zijn:

Bij Wap-profiel: Orange world (geactiveerd) daaronder in de lijst staat wel Orange MMS maar niks mee doen.

Het IP adres van dat profiel is: 010.250.255.188

Maar deze instellingen hoef je niet te wijzigen, wanneer je bij je Wap-profielen "Orange World" kiest moet hij goed zijn.

Succes ermee, als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

weet iemand of het mogelijk is de bestaande games die erop staan, zoals vrally2, erafte halen dmv BT?
waar ergens staan ze opgeslagen?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op 02 juni 2004 @ 14:25:
weet iemand of het mogelijk is de bestaande games die erop staan, zoals vrally2, erafte halen dmv BT?
dan moet je die games er opnieuw opzetten ..foon vraagt dan of je ze wil overschrijven -> ja klikken
daarna is de game te verwijderen

ikzelf heb veel last van stof onder mn schermpje ..meer mensen hier last
ik zou henm eigenlijk wel willen openen en schoonmaken, maar vind ik een beetje te tricky

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
_Jona_ schreef op 02 juni 2004 @ 10:28:
[...]

Ik heb ook een T630 icm een Jabra BT200 en hier is de verbinding gewoon perfect. Ik haal zonder storing zeker meer dan 6 meter. Heb je niet iets dat stoort in de buurt?
ik heb het op verschillende plaatsen geprobeerd, zelfde resultaat, met een andere t630 ook hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
TiSaE schreef op 02 juni 2004 @ 14:12:
[...]
Succes ermee, als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Nou werkt nie bij mij.

Ik vraag me af of jij een blauw imbus sleuteltje linksboven in je scherm heb staan. (een teken dat GPRS actief is) En tevens vraag ik me af wat de instellingen zijn bij data acounts en met name voorkeursservice.

Verbindingen -> Datacomm -> Voork.service

en

Verbindingen -> Datacomm -> Data-accounts -> Orange world -> Bewerken -> Voorkeurservice.

en staat er bij ip_adres iets ?

Verbindingen -> Datacomm -> Data-accounts -> Orange world -> Bewerken -> Ip-adres ?

En een keuze waar je een andere provider kan selecteren heb ik nie gezien als je de instellingen laat opsturen. Krijg alleen een keuze nieuw profiel of andere instellingen. Ja ik weet het, het wordt vager en vager. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Voor iedereen die nog een bluetooth dongle wil:

T for Telecom heeft de Sitecom USB dongle uit de startpost in de aanbieding voor € 24,99. Ik weet het hij staat in de pricewatch ook voor 24,99 maar daar komen nog verzendkosten bij.

:)

PS. is niet bedoeld als spam, tis puur omdat ik er vanmiddag zelf een heb gehaald en dacht dat het wel nuttig zou zijn voor de mensen hier.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 19:15:
dan moet je die games er opnieuw opzetten ..foon vraagt dan of je ze wil overschrijven -> ja klikken
daarna is de game te verwijderen
je leest niet goed wat hij vraagt
Licko schreef op 02 juni 2004 @ 14:25:
weet iemand of het mogelijk is de bestaande games die erop staan, zoals vrally2, eraf te halen dmv BT?
je bedoelt dat je je games wilt backuppen? dat gaat helaas niet, hoe komen de mensen toch aan games op pc ipv op de mobieltje, ze hebben een truuk gevonden een browser precies zo te laten reageren zoals een mobiel tijdens wappen doet. zo kunnen ze het alsnog downloaden en op hun pc zetten.

ik heb geen flauw idee of dit illegaal is en of het op GoT gezet mag worden. ik vind het niet illegaal maar got en ik zijn wel vaker oneens over dat soort dingen :+

dus mail me maar als je de complete beschrijving wilt....

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 03:02:

je leest niet goed wat hij vraagt
er af halen lijkt mij toch hetzelfde als verwijderen B)
nou ja, in ieder geval ..we wachten zijn reactie wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

heb last van alle t-mobile bugs :/ geldigheidsduur van de sms iedere keer opnieuw aangeven en de tring voor een beltoon. Weet iemand of deze bugs weggaan als je alle t-mobile shit eraf haalt (hetzij door flashen, hetzij door 13 sec. trick? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

Japie.G

Colour Classic

thaBeerbuster schreef op 03 juni 2004 @ 09:39:
heb last van alle t-mobile bugs :/ geldigheidsduur van de sms iedere keer opnieuw aangeven en de tring voor een beltoon. Weet iemand of deze bugs weggaan als je alle t-mobile shit eraf haalt (hetzij door flashen, hetzij door 13 sec. trick? )
heb hetzelfde probleem :(

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 09:21:
er af halen lijkt mij toch hetzelfde als verwijderen B)
nou ja, in ieder geval ..we wachten zijn reactie wel af
eraf te halen dmv BT stond er, affijn heb zijn mail al binnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

Japie.G

Colour Classic

Even iets over de 13 seconden truc, aangenomen dat er wel over gepraat mag worden, maar niet verteld hoe het in zijn werk gaat.. (correct me if i'm wrong)

Goed, die 13 seconden truc, is dat nou een fabeltje of zijn er mensen met een t630 die er resultaat mee hebben geboekt. Heb het nog nergens concreet gezien, alleen op van die vage buitenlandse website, en dan nog gaat het vaak over een t610.

Ik heb de truc al wel honderduizend keer geprobeerd (bij wijze van spreken natuurlijk ;) ) maar geen enkel resultaat. Het enige resultaat dat ik krijg is een phone die na het uitvoeren van de actie retetraag opstart en al mn tmobile troep weer netjes terug heeft gezet :)

Ben vanmiddag naar een SESP geweest hier in het dorp, daar hebben ze geprobeert mijn tel te flashen, maar zonder succes. De nieuwste software hadden ze nog niet was het antwoord. Dus binnenkort nog maar eens proberen daar.

Maargoed, mijn vraag is dus concreet, wie hier op het forum heeft resultaat geboekt met de 13sec trick??

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ! ;)
Ik heb ook even een poging gedaan voor die 13 sec truck.
Er was wel een hoop zooi uit de telefoon verdwenen, maar dat zal misschien ook wel gebeuren als je hem reset naar fabrieksinstellingen !

Maar ik ben nog steeds in bezit van het vieze witte balkje in m'n hoofdscherm dus.

Gister had ik een "normale" T630 in m'n handen.
En toen ik deze wilde toetsenblokken zag ik dat er in dat menu veeeeeeeel meer opties stonden.
hoofdscherm >> je drukt op C en ziet de opties.
Ik heb daar alleen nog maar "stil AAN en *blokkering aan" staan.
Maar bij die witte stond daar een hele lijst.
Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb ook een T630, maar ik moet zeggen dat de kwaliteit vh scherm nogal brak is. :/ Misschien ben ik te verwend met m'n P900, maar ik vind het gewoon slecht! Punt is: hij kan zwart gewoonweg niet fatsoenlijk weergeven. Met als gevold dat bv. foto's van mensen er niet uit zien, aangezien het haar dan erg lelijk uit ziet. Foto's van lichte objecten zien er daarentegen prima uit, hoewel je wel op de invalshoek moet letten, anders zie je de slechtere kwaliteit ook weer duidelijk (geen mooi kleur verloop maar meer ziets van dinkerblaur-blauw-lichtblauw idee). Wel jammer... of is dit niet normaal? :)

Hmm... Ik heb het contrast van 0 naar 3 gezet, en nu ziet het er al heel erg aardig uit, stukken beter. Vraag me af waarom het standaard op 0 staat als dat zo crappy is.

[ Voor 14% gewijzigd door mbvisiontt op 04-06-2004 01:13 ]

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 13-09 23:22
thaBeerbuster schreef op 03 juni 2004 @ 09:39:
Ik weet niet zeker of de geldigheidsduur een bug in de T630 is. Ik heb ook gehoord dat dit aan bepaalde simkaarten van T-Mobile kan liggen. De tring voor de beltoon is geen bug maar een feature...
De meest vervelende T-Mobile spullen zijn mbv de 13sec truuk niet te verwijderen.
Laatste firmware voor de T630 is R6C005 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik heb er een tijdje al heel veel tijd aan besteed. 13 seconden truk werkt niet, je raakt meer kwijt dan je lief is(spelletjes) en wat je kwijt wil blijft staan(t-mobile software)

over de sms. mail t-mobile plat. Ze zijn bekend met probleem sim en SE phones. Hun oplossing na 3 maanden klagen een nieuwe sim waarbij ik zelfde probleem bleef behouden. Dus zij zouden een nieuwe generatie sim moeten produceren om dat probleem te verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

die tring voor de beltoon is zeker geen feature, want ik kan hem niet uitzetten, en op de 'normale' versie zit het niet :/ maar nare shit dit, je kan er dus niets aan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 13-09 23:22
thaBeerbuster schreef op 04 juni 2004 @ 11:59:
die tring voor de beltoon is zeker geen feature, want ik kan hem niet uitzetten, en op de 'normale' versie zit het niet :/ maar nare shit dit, je kan er dus niets aan doen :/
Een feature moet je dus kunnen uitzetten :?
Lees dit maar : Esato link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Nou, ik ben best blij met m'n T630 (d'r had alleen wel wat meer geheugen in gemogen, maar ach, je kan niet alles hebben).

Iemand een leuke site voor JAVA-applicaties die GEEN spelletjes zijn?

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zoals ik dus eerder in het forum omschreef stof onder me beeldschermpje zitten! :(
Contact opgenomen met t-mobile nu kwam hij met het mooie verhaal dat het onder gebruikersschade valt, en dus niet onder garantie.
Ja hallo zeg.. ik verwacht toch niet dat zo'n peperdure telefoon binnen 3 maanden onder het stof zit en daardoor niet meer bruikbaar is!
Dus toen bood hij aan om de telefoon op te laten halen, maar dit kost 10 werkdagen.. en ze bieden me GEEN leentoestel aan.

Nu is er alleen nog even de optie dat ik naar een officeel service centre ga van SE, kijken wat hun DIRECT voor mij kunnen doen! :)
Ik hou u op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dmace schreef op 04 juni 2004 @ 14:21:
Nou, ik ben best blij met m'n T630 (d'r had alleen wel wat meer geheugen in gemogen, maar ach, je kan niet alles hebben).
idem en de camera had wat beter gemogen, tis teleurstellend te zien dat nokias net zulke lenzen hebben maar toch betere fotos maken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:05:
ik heb zoals ik dus eerder in het forum omschreef stof onder me beeldschermpje zitten! :(
Contact opgenomen met t-mobile nu kwam hij met het mooie verhaal dat het onder gebruikersschade valt, en dus niet onder garantie.
Ja hallo zeg.. ik verwacht toch niet dat zo'n peperdure telefoon binnen 3 maanden onder het stof zit en daardoor niet meer bruikbaar is!
Dus toen bood hij aan om de telefoon op te laten halen, maar dit kost 10 werkdagen.. en ze bieden me GEEN leentoestel aan.

Nu is er alleen nog even de optie dat ik naar een officeel service centre ga van SE, kijken wat hun DIRECT voor mij kunnen doen! :)
Ik hou u op de hoogte ;)
Niet doen! Dan komt het binnen een week weer terug (ervaring). Koop in de winkel of op internet een Torx 6 schroevendraaier, en doe hetzelf. Is echt niet zo moeilijk, en als het weer terug komt kan je het zelf alsnog doen. Wel zorgen dat je geen schade of sporen achterlaat, ivm het eventuele wegvallen van garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:05:
Hier schijnen meer mensen last van te hebben. Ik denk dat het het beste is om dit te voorkomen door je telefoon niet los mee te nemen maar in een tasje of zakje te stoppen. Die van mij zit ook altijd in een zakje en totaal geen last van stof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon nu 4 maanden, maar ik moet even kwijt dat dit de eerste telefoon is waar ik na zo'n tijdsbestek nog steeds verliefd op ben :D

dat wilde ik nou even kwijt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

idd

de t-mobile shit is echt slecht..
en de kwaliteit van de foto's is ook zwaar slecht (daarentegen is het scherm wel goed vergeleken met de t610)
slecht is tevens ook het feit dat je opgenomen memo's niet als ringtone kunt gebruiken (t360 wel :( )
ik had gevraagd of ze mijn t630 kunnen flashen in de T-MOBILE winkel in BREDA, en HET KAN :D:D:D (wel 20 EUR :( )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Laatst online: 25-08 08:03
Ik had een vraagje.
Kon hem met de search niet vinden.
Op de sony ericsson site staat het volgende:

Phone sounds on TV
Play the MP3 files stored in your phone through your TV's loudspeakers. Increased sound quality, increased listening pleasure.

Er zit sowieso maar 2 mb geheugen in de T630 voor zover ik weet en ik heb gehoord dat de T630 ook helemaal geen mp3's afspelen ondersteund?

Weet iemand dan wat ze hiermee bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle respect, maar ik heb een vraagje en heb niet de tijd om alle topic door te lezen. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Een kennis van mij heeft Windows XP en een datakabel. Hij heeft FloAt's Mobile Agent maar krijgt volgens eigen zeggen geen connectie.

Weet iemand waar dit aan kan liggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Laatst online: 19:21
Ik neem aan dat hij onder Options de juiste serial poort settings heeft ingesteld.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ga ik wel van uit ja...

Moet hij ook usb drivers installeren en dergelijke??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 22:02:
Daar ga ik wel van uit ja...

Moet hij ook usb drivers installeren en dergelijke??
Voor zover ik weer werkt Float niet met USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

@ chubby-

The Media Viewer MMV-100 is a Bluetooth™ device, compatible with any Bluetooth™ phone supporting the FTP, BIP and OPP profiles (functionality may vary depending on phone).
KLIK
hiermee kun je plaatjes/geluiden naar je SCART aansluiting sturen...
ook voor andere BT apparaten (ik weet niet of het ook voor andere merken is ....)
Die mp3-functie is waarschijnlijk voor die P900, P800 enz...

@ D-MIXXX

Ik d8 dat float's mobile agent alleen voor bluetooth was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Laatst online: 19:21
Nee, Bluetooth, Infrarood en Serial poort.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een USB datakabel...

En kan Serial Port gebruiken...

Hierbij kan ik kiezen tussen:

Port (2), Baudrate (115200), RTS (enabled), DTR (Disabled)

Zo staan de instellingen origineel. Als iemand mij kan helpen, graag.

Thanks in advanced alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Het is vast al wel ergens gevraagd (en beantwoord), maar is het ook mogelijk je bluetooth-pc als gateway te gebruiken, zodat je gratis kunt surfen, grps'en, wappen, etc?

[ Voor 3% gewijzigd door HarmoniousVibe op 09-06-2004 09:11 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel foto's kan je opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 20:29:
Ik heb een USB datakabel...

En kan Serial Port gebruiken...

Hierbij kan ik kiezen tussen:
Port (2), Baudrate (115200), RTS (enabled), DTR (Disabled)
Zo staan de instellingen origineel. Als iemand mij kan helpen, graag.
Thanks in advanced alvast _/-\o_
Float staat standaard op COM4 (port) Baud 115200, RTS enabled en DTR disabled.

Als je USB-kabel op dezelfde settings staat zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
LB06 schreef op 08 juni 2004 @ 20:43:
Het is vast al wel ergens gevraagd (en beantwoord), maar is het ook mogelijk je bluetooth-pc als gateway te gebruiken, zodat je gratis kunt surfen, grps'en, wappen, etc?
Als het goed is wel, ja. zwz over serial, maar bluetooth moet ook kunnen.
Je telefoon fungeert dan als Modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 22:08:
hoeveel foto's kan je opslaan?
hoeveel euro's passen er in je portemonnee :?

beetje rare vraag. Je hebt 2 Mb, dus als je alle andere troep er uit gooit, kun je 2048 foto's van 1 Kb kwijt, of 1-tje van 2Mb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dmace schreef op 09 juni 2004 @ 16:00:
[...]

Float staat standaard op COM4 (port) Baud 115200, RTS enabled en DTR disabled.

Als je USB-kabel op dezelfde settings staat zou het moeten werken.
Ik heb de USB datakabel in mijn usb poort van mijn laptop. Ik ben alle poorten langsgeweest maar kreeg geen connectie met de t630....

Zou je mij kunnen helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Yetisports even online gezet, nu kan je er naartoe wappen:
http://haargel.nl/wap/

maar zodra je klikt dat je ys.jar wil downloaden komt hij met de foutmelding dat hij hem niet kan downloaden omdat hij m niet ondersteund?

Wie kan me hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:59:
Ik heb Yetisports even online gezet, nu kan je er naartoe wappen:
http://haargel.nl/wap/

maar zodra je klikt dat je ys.jar wil downloaden komt hij met de foutmelding dat hij hem niet kan downloaden omdat hij m niet ondersteund?

Wie kan me hierbij helpen?
Nou, je moet die site effe openen in je internet explorer browser, en dan die ys.jar downloaden naar je pc. Van daaruit stuur je hem zo naar je phone via bluetooth.
bij mij werkt dat spelletje op die manier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet voor mezelf.(ik doe namelijk wel gewoon alles via bluetooth :) )
T is namelijk ook MIJN website ;)
Een kennis heeft echter geen bluetooth of ir of datakabel, dus zal het wel moeten via wap!
Maar toch bedankt voor de reactie.

Iemand anders nog een idee?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.