Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.287 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:51:
[...]
Ik heb de USB datakabel in mijn usb poort van mijn laptop. Ik ben alle poorten langsgeweest maar kreeg geen connectie met de t630....
Zou je mij kunnen helpen??
Ik heb hier zelf niet veel ervaring mee (geen datakabel nodig als je webspace hebt ;) ) maar voor zover ik weet moet je een driver voor je USB-kabel hebben. Die zet hem dan om zodat je hem als compoort kunt gebruiken.

(mocht ik dit onjuist hebben vertelt, schroom dan niet om me terecht te wijzen ;) )

Als je zelf geen drivers hebt, zul je ff moeten google-en.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 00:35:
Het is niet voor mezelf.(ik doe namelijk wel gewoon alles via bluetooth :) )
T is namelijk ook MIJN website ;)
Een kennis heeft echter geen bluetooth of ir of datakabel, dus zal het wel moeten via wap!
Maar toch bedankt voor de reactie.

Iemand anders nog een idee?
Wat voor foutmelding krijg je dan?

Kan die kennis niet gewoon even bij jouw komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:29:
[...]

Wat voor foutmelding krijg je dan?

Kan die kennis niet gewoon even bij jouw komen? :P
de telfoon roept:
item wordt niet ondersteund en kan niet worden gedownload

en als hier nou een oplossing voor heb gevonden, dan wil ik graag aanbieden om GRATIS veel meer games te gaan hosten voor de mensen die alleen maar kunnen wappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar weer eens gebeld met de Orange helpdesk in mijn niet aflatende ijver om Orange World aan de praat te krijgen op mijn T630. Zij hadden een interne mail van 2 juni dat de telefoon nog niet door de test was voor Orange World..... Het gaat dus nog ff duren.... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Toen ik nog Orange had werkte Orange Share/World gewoon goed. Ook toen het ineens World heette...

[ Voor 10% gewijzigd door TMC op 10-06-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook even met Orange gebeld en kreeg de instellingen direct gestuurd.. En kon dan ook direct op Orange World... :)

Ik ben nog op zoek voor mooie 'Real' Tones voor m'n foon... Weet iemand waar ik deze voor de T630 kan krijgen.. Op de meeste sites is het alleen voor Samsung en Nokia namelijk.. :?

Alvast bedankt.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:16:
Ik heb vandaag ook even met Orange gebeld en kreeg de instellingen direct gestuurd.. En kon dan ook direct op Orange World... :)

Ik ben nog op zoek voor mooie 'Real' Tones voor m'n foon... Weet iemand waar ik deze voor de T630 kan krijgen.. Op de meeste sites is het alleen voor Samsung en Nokia namelijk.. :?

Alvast bedankt.. _/-\o_
De T630 ondersteund geen 'Real' tones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn telefoon reset, ben ik dan mijn telefoonboek, themes en ringtones, en mijn berichten kwijt? Mijn telefoon blijft eventjes hangen in de intro (althans hij loopt niet vloeiend door) en het blijkt dat als je je telefoon reset, dit misschien verholpen kan worden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 16:02:
Vandaag maar weer eens gebeld met de Orange helpdesk in mijn niet aflatende ijver om Orange World aan de praat te krijgen op mijn T630. Zij hadden een interne mail van 2 juni dat de telefoon nog niet door de test was voor Orange World..... Het gaat dus nog ff duren.... :'(
Bij mij werkt Orange World gewoon perfect, al sinds een paar weken. Ik zou het gewoon proberen op je telefoon en niet op Orange wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Hoe voorkom ik dat het ding wil gaan wappen zonder dat ik dat wil? Is het mogelijk het wap gedeelte af te schermen met een extra bevestiging / password oid? Liefst ook die shortcut van pijltje omhoog is t-zones eruit zou fijn zijn.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

GA!S schreef op 10 juni 2004 @ 23:05:
Hoe voorkom ik dat het ding wil gaan wappen zonder dat ik dat wil? Is het mogelijk het wap gedeelte af te schermen met een extra bevestiging / password oid? Liefst ook die shortcut van pijltje omhoog is t-zones eruit zou fijn zijn.
idd

laatst gooide ik m op m'n bed, anderhalf uur later check ik even, was tie al die tijd aan het WAPPEN..
echt slecht, dat stomme roze homo-knopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je gewoon je standaart account verandere in eentje die niet werkt, en je werkende account als 2e zetten mocht je er toch nog gebruik van willen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik hoop dan wel dat jouw WAP profiel niet ingesteld staat via GSM maar via GPRS.... :X

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniperz
  • Laatst online: 13-09 19:44
GPRS betaal je toch alleen voor de data die je op haalt
als ik dus op GPRS stond kost het hem minder dan op GSM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:25

Japie.G

Colour Classic

Sniperz schreef op 11 juni 2004 @ 10:32:
GPRS betaal je toch alleen voor de data die je op haalt
als ik dus op GPRS stond kost het hem minder dan op GSM ?
Juist :)

GSM betaal je: Tijd online
GPRS betaal je: data gedownload

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

(weet niet of deze vraag legaal is hier, randgevalletje schat ik zo)

Nog even een vraagje,

Is deze telefoon nou te flashen via BT? Ben nu echt die tmobile troep spuugzat. En bij het SE servicecenter hier in de buurt hebben ze de nieuwste software nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:37
Silverline schreef op 11 juni 2004 @ 01:04:
[...]

idd

laatst gooide ik m op m'n bed, anderhalf uur later check ik even, was tie al die tijd aan het WAPPEN..
echt slecht, dat stomme roze homo-knopje
Ik heb zoiets zelf ook meegemaakt, mijn vriendin doet altijd mijn spulletjes in haar tas. Telefoon, portemenee, autopapieren, enz... als er een mannen handtas bestond zou ik um kopen. :>
Maar goed, de oetlul die is was had ik mijn telefoon niet vergrendeld en pakte mijn vriendin mijn spulletjes in. Kwam ik 6 uur later achter dat de foon gezellig op de t-zones website stond. Heb echt de tiefes mazzel gehad dat ik een week daarvoor eindelijk het T630 profiel er was en naar me toe heb gezonden zodat ie op GPRS stond want anders had ik wel een hypotheek kunnen afsluiten :'(

Wat opzich dit probleem niet tegen gaat maar wel veel ellende kan besparen is de automatische grendeling van de knopjes; na 2 seconden auto-lock, ergens bij instellingen te vinden. Ik vind het zelf een prettig foon behalve dan die verdomde wap-knop op de zijkant die mij bijna een hart-aanval en een relatiebreuk bezorgde.

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 11-06-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ShereKahn schreef op 11 juni 2004 @ 12:59:
(weet niet of deze vraag legaal is hier, randgevalletje schat ik zo)

Nog even een vraagje,

Is deze telefoon nou te flashen via BT? Ben nu echt die tmobile troep spuugzat. En bij het SE servicecenter hier in de buurt hebben ze de nieuwste software nog niet...
Deze vraag is zeker niet verboden hier, maar je moet niet verder dan dit gaan over het onderwerp unlocken/flashen.

Antwoord:

Nee, het is absoluut niet mogelijk om je firmware te flashen via BT. Bluetooth maakt namelijk deel uit van de te vervangen firmware. En als je iets wil vervangen kan je er op een bepaald onggenblik natuurlijk geen gebruik van maken.
Zal ik de toekomst ook niet komen denk ik. Maarja, je weet maar nooit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ginz schreef op 11 juni 2004 @ 13:22:
[...]

Deze vraag is zeker niet verboden hier, maar je moet niet verder dan dit gaan over het onderwerp unlocken/flashen.

Antwoord:

Nee, het is absoluut niet mogelijk om je firmware te flashen via BT. Bluetooth maakt namelijk deel uit van de te vervangen firmware. En als je iets wil vervangen kan je er op een bepaald onggenblik natuurlijk geen gebruik van maken.
Zal ik de toekomst ook niet komen denk ik. Maarja, je weet maar nooit.
Okee! Bedankt voor het duidelijke antwoord. Voordat zoiets mogelijk is moet er dus een opzichzelf draaiende BT module in de phone aanwezig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Hmzz, Mn zussie heeft bij der abbo verlenging ook een t630black T-Mobile gekregen. Ze heeft hem een paar weekies geprobeert, maar zweert bij der oude toestel (nokia 6510). Kortom ze wil ervanaf. Iemand een suggestie wat ik voor de tmobile versie kan vragen? Mij leek zo'n 175 euro, of is dat te lomp voor woorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ShereKahn schreef op 11 juni 2004 @ 17:28:
Hmzz, Mn zussie heeft bij der abbo verlenging ook een t630black T-Mobile gekregen. Ze heeft hem een paar weekies geprobeert, maar zweert bij der oude toestel (nokia 6510). Kortom ze wil ervanaf. Iemand een suggestie wat ik voor de tmobile versie kan vragen? Mij leek zo'n 175 euro, of is dat te lomp voor woorden?
Ik kan je niet vertellen hoe je dat kan, of waar. Maar ik wil je wel advieseren je toestel eerst te debranden (T-Mobile troep eraf halen) voordat je hem ga verkopen.
Een SIMlock vrij toestel zonder T-Mobile poespas levert namelijk veel meer op dan zo'n T-Mobile ding..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ginz schreef op 11 juni 2004 @ 17:33:
[...]

Ik kan je niet vertellen hoe je dat kan, of waar. Maar ik wil je wel advieseren je toestel eerst te debranden (T-Mobile troep eraf halen) voordat je hem ga verkopen.
Een SIMlock vrij toestel zonder T-Mobile poespas levert namelijk veel meer op dan zo'n T-Mobile ding..
Haha, tja, heb het bij mn eigen al honderduizend keer geprobeert met de 13sec trick, no result, en ben bij officieel SE service point geweest, maar nergens konden ze hem de-branden, dus wist ik maar hoe ik dat voor elkaar kreeg ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Japie.G op 11-06-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ShereKahn schreef op 11 juni 2004 @ 17:36:
[...]

Haha, tja, heb het bij mn eigen al honderduizend keer geprobeert met de 13sec trick, no result, en ben bij officieel SE service point geweest, maar nergens konden ze hem de-branden, dus wist ik maar hoe ik dat voor elkaar kreeg ;)
en naar een t-mobile winkel?

in breda heb je er eentje naast die coffeeshop flyin' high ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast al wel eens hier gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden.

Bij mijn t630 kan ik de personen die ik bel of als ik gebelt wordt niet verstaan zelfs in een stille ruimte moet ik heel veel moeite doen om ze te verstaan. Weet iemand waar dit aan ligt en of ik een instelling verkeerd heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 14:57:
Het zal vast al wel eens hier gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden.

Bij mijn t630 kan ik de personen die ik bel of als ik gebelt wordt niet verstaan zelfs in een stille ruimte moet ik heel veel moeite doen om ze te verstaan. Weet iemand waar dit aan ligt en of ik een instelling verkeerd heb staan?
Gespreksvolume misschien? Tijdens het gesprek kun je dat veranderen met de volumeknoppen aan de zijkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was het inderdaad bedankt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Als het goed is krijg ik van de week ook mijn T630. In de winkel zeiden ze dat je niets meer met een datakabel kon doen en nu vroeg ik mij af of dat echt zo was.

Wat zijn verder nuttige programma's voor je pc en waar kun je mooie ringtones vandaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Rox_NL schreef op 14 juni 2004 @ 23:03:
Als het goed is krijg ik van de week ook mijn T630. In de winkel zeiden ze dat je niets meer met een datakabel kon doen en nu vroeg ik mij af of dat echt zo was.

Wat zijn verder nuttige programma's voor je pc en waar kun je mooie ringtones vandaan halen?
gewoon MIDI's ringtones www.freemidi.com ofzo
float mobile agent
enz
zie vorige posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een T630 icm MSI Bluetooth dongle. Zodra ik bluetooth op mn telefoon aanzet, staat tevens de "voice gateway" aan, dwz binnenkomende gesprekken worden automatisch aangenomen en op mn computerspeakers afgespeeld. Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit moet zetten! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 11:53:
Ik heb een T630 icm MSI Bluetooth dongle. Zodra ik bluetooth op mn telefoon aanzet, staat tevens de "voice gateway" aan, dwz binnenkomende gesprekken worden automatisch aangenomen en op mn computerspeakers afgespeeld. Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit moet zetten! Iemand een idee?
Op je telefoon. Als dat niet wil moet je op 'mijn bluetooth locaties' klikken. Daar kun je autorisaties en beveiligingen geven en verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

of handsfree op je tel. uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Nou, mijn T630 is ook binnen, wat eem telefoon :9. Alleen hoe lang duurde dat laden de eerste keer bij jullie?

Bij mij liep hij ook nog een keer soort van vast, dat was niet cool. Maar verder een toptelefoon, net zo groot als mijn T65 die die moet vervangen. En een camera blijft leuk.

Maar nog even een vraagje, hoe krijg je die schermbeveiliging uit, hij staat op uit, maar toch komt de klok tevoorschijn als schermbeveiliging. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

die komt automatisch dacht ik
eerst komt je screensaver en na verloop van tijd springt ie op de klok idd

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:48

sjaakaq

It might get loud

Ik heb een T610, en die screensaver staat er +/- 2 seconden en dan komt de klok al :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ben nu bezig om em te koppelen aan mijn pc, het is 1x gelukt (FMA+datakabel) maar daarna geeft ie steeds aan dat er de connectie faalt. Dit is telkens bij het binnenhalen van de gesprekkenlijst. Ligt dat aan het nummer of is er meer aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Hoe veranders ik me SMS-bericht geluidje...je kan standaard kiezen maar wil me eigen midi's.

-hoe verleng je de tijdsduur van de screensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:01:
-Hoe veranders ik me SMS-bericht geluidje...je kan standaard kiezen maar wil me eigen midi's.

-hoe verleng je de tijdsduur van de screensaver?
-kan niet
-kan niet

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troubles met fma
'k heb het juiste adress ingegeven, poort op 0, maar het volgende blijft:

00:24:43:562 Establishing new connection via Bluetooth.
00:24:43:562 Accessing device (may take a while)...

of moet ik nog wat geduld hebben?
ik heb wel een Z600, maar het zou toch moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 00:28:
troubles met fma
'k heb het juiste adress ingegeven, poort op 0, maar het volgende blijft:

00:24:43:562 Establishing new connection via Bluetooth.
00:24:43:562 Accessing device (may take a while)...

of moet ik nog wat geduld hebben?
ik heb wel een Z600, maar het zou toch moeten werken?
Je moet het effe wat vaker proberen, misschien werkt het dan wel. Ik heb ook wel eens problemen met connecten, maar als hij één keer een verbinding heeft blijft hij ook vrij goed (die verbinding dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Probeer Fma op deze manier; http://home.planet.nl/~crapt001/FMA .

Werkt echt altijd vlekkeloos.

[ Voor 22% gewijzigd door TMC op 21-06-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een T630 bezitter :) Ik heb deze telefoon ook sinds zaterdag in m'n bezit, de witte versie zonder T-Mobile reut. Hij bevalt me erg goed, erg veel 'nieuwe' dingen tegenover mijn Sony CMD J-70 die na 3 jaar kapot is gegaan! Het witte frontje wordt wel redelijk snel vies en de lens van de camera gaat ook al stof op zitten :( Het kleurenscherm vind ik erg goed, grote inkijkhoek en vrij duidelijk. Verder gewoon het menu en alle opties, een wereld van verschil met m'n oude telefoon!
Ik heb de MSI adapter ook vandaag gekocht, gelijk proberen natuurlijk. Maar nu wil hij niet werken... Op m'n telefoon alles goed ingesteld, en op m'n computer alles wat betreft drivers (die ik kon vinden) geïnstalleerd, maar m'n telefoon wil gewoon de computer niet vinden :? De adapter knippert vrolijk en volgens mij is er niks kapot aan, de telefoon zorgt ook niet voor problemen lijkt me zo, maar waar moet ik dan het probleem bij m'n pc gaan zoeken? B)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Je moet de Bluetooth setup wizard uitvoeren, de computer laten zoeken naar je telefoon, wizardje afmaken, tada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Nou, mijn probleem is ook opgelost, de verbinding is nu wel goed. Het probleem zat em in de ets en rts instellingen, na wat veranderen is het goed gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 22 juni 2004 @ 15:34:
Je moet de Bluetooth setup wizard uitvoeren, de computer laten zoeken naar je telefoon, wizardje afmaken, tada.
Als ik hem laat zoeken naar m'n telefoon dan kan ik een uur wachten en dan vindt 'ie nog niks :( Windows geeft wel een error als ik ''MSI USB Device'' installeer, maar dan kan je gewoon 'toch doorgaan' drukken en dan maakt hij de installatie af. Ik denk dat daar ergens het probleem ligt, dat m'n USB poort(en) dingen niet goed detecteren, of m'n Windows installatie een beetje brak is...

Ik ga zo is ff testen op een andere pc, kijken of hij het daar wel doet :)

edit:
Hij doet het wel op de pc van m'n moeder, dus het ligt gewoon aan mijn USB poorten of aan m'n Windows installatie :) Nu weet ik iig waar het probleem ligt dus kan ik het oplossen. Hummel-X is happy O+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
* Flint heeft gistermiddag voor de eerste keer een T630 in het echt bekeken
Ja, ik weet 't.... tis erg laat... :P

Mooi telefoontje O+ , en in het echt kleiner dan je verwacht. Maar dat kan ook komen omdat ik de P900 gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
euhm, 2 vraagjes.....

Ik ben nu rond aan het kijken voor een nieuw toestel....eigenlijk vind ik er 2 interresant ook al zijn die niet met elkaar te vergelijken:

SE T630
Siemens SX1

SX1 is natuurlijk erg leuk.....maar heb al een pda.....en volgens mij is ie erg groot....pas dat ding wel in een broekzak?!

SE T630 ik lees hier in een post dat de witte variant van deze erg gemakkelijk vies wordt.... Hoe stel ik me dit voor: vies in de zin van dat poesten we er wel weer vanaf? Of verkleurd het witte in vaal witte kleur?

Beide toestellen krijg ik gratis bij een abbo....moelijk..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Een lichte kleur zie je het vuil natuurlijk eerder op, maar het is goed schoon te maken. Je moet alleen het niet een half jaar aan laten koeken (denk ik :9 ) want dan wordt het lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13-09 23:38
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 18:34:
[...]
Als ik hem laat zoeken naar m'n telefoon dan kan ik een uur wachten en dan vindt 'ie nog niks :( Windows geeft wel een error als ik ''MSI USB Device'' installeer, maar dan kan je gewoon 'toch doorgaan' drukken en dan maakt hij de installatie af. Ik denk dat daar ergens het probleem ligt, dat m'n USB poort(en) dingen niet goed detecteren, of m'n Windows installatie een beetje brak is...

Ik ga zo is ff testen op een andere pc, kijken of hij het daar wel doet :)

edit:
Hij doet het wel op de pc van m'n moeder, dus het ligt gewoon aan mijn USB poorten of aan m'n Windows installatie :) Nu weet ik iig waar het probleem ligt dus kan ik het oplossen. Hummel-X is happy O+
Staat wel "Show all devices" geselecteerd als 'ie aan het zoeken is? Ik heb wel eens gehad dat dat zonder reden versprongen was naar "Show only computers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normaal dat als je de telefoon op "stil AAN" zet dat ie ook niet meer trilt? irritant is dat.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13-09 23:38
Bij mij trilt hij dan gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 14:39:
is het normaal dat als je de telefoon op "stil AAN" zet dat ie ook niet meer trilt? irritant is dat.. :/
Heb je hem niet toevallig aan de lader liggen? Dan trilt hij niet! Verder gewoon bij de optie trilalarm (instellingen/geluid&signaal/trilalarm) 'aan' aanvinken.

Dan trilt hij bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
smoken schreef op 22 juni 2004 @ 23:11:

SE T630 ik lees hier in een post dat de witte variant van deze erg gemakkelijk vies wordt.... Hoe stel ik me dit voor: vies in de zin van dat poesten we er wel weer vanaf? Of verkleurd het witte in vaal witte kleur?
Ik heb m'n T630 nu een paar maanden, verkleurd is ie zeker niet, de toetsen zijn van hard plastic, die worden dus ook niet geel ofzo. :Y)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Nou, mijn kpn abbo is ook ingegaan. Dus ik ben nu alles aan het instellen voor kpn. Maar ik zit met een probleempje, om de een of andere reden pakt ie de activatie van gprs niet en dus kan ik niet smsen. De oplossing is al gevonden :9, het zat em in het feit dat ik mijn telefoon even uit en weer aan moest zetten :)

[ Voor 22% gewijzigd door Rox_NL op 24-06-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op 23 juni 2004 @ 10:55:
[...]
Staat wel "Show all devices" geselecteerd als 'ie aan het zoeken is? Ik heb wel eens gehad dat dat zonder reden versprongen was naar "Show only computers".
Beide opties geprobeerd, maar hij blijft zoeken. Binnenkort is Windows opnieuw installeren en dan kijken of het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste T630 fan's,

Ik ga over 3 weken me abbo verlengen en neem daarbij een T630

Nou heb ik even een paar vraagjes.

- Aangezien je er geen geheugen bij kan stoppen via een mmc/sd kaartje
vraag ik me wel eens af of je wel genoeg ruimte heb (2 MB)
voor verschillende foto's, ringtones, games en thema's
Ben nog jong en wil dus mijn T630 aan passen aan mijn stijl.

- Is het een goed keus wou namelijk eerst de nokia 6820 gaan halen.
Kan iemand mij ook gelijk ff zeggen welke beter is.

- Een zelfde soort vraag als hierboven. De K700 of de T630.
De K700 is dat de opvolger van de T630 of niet.
En is het verstandig om te wachten op die of maakt het niet uit.
Ik zit straks wel 2 jaar en de T630 vast dus.

- Ik heb geen bluetooth op mijn pc en nou hoorde ik dat ik gewoon
bluetooth kan kopen voor mijn pc die ik gewoon in mijn USB kan stoppen.
Weet iemand waar ik die kan kopen en hoe duur det is.
Heeft iemand misschien ook een internet adres met pics en prijzen.

Nou dit waren ze voor dit moment weet niet of sommige vragen al aanbod
zijn geweest maar het waren wel heel veel pagina's om door te lezen.

Met vriendelijke groeten (8>

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 08:37:
- Aangezien je er geen geheugen bij kan stoppen via een mmc/sd kaartje
vraag ik me wel eens af of je wel genoeg ruimte heb (2 MB)
voor verschillende foto's, ringtones, games en thema's
Ben nog jong en wil dus mijn T630 aan passen aan mijn stijl.
mp3's gaan er niet op als ik het goed heb, maar dat zijn de grootste ruimte verslinders. Verder ben ik een S55 gewent, die heeft nog geen eens 1mb aan geheugen. De eerste maanden is het veels te weinig. Daarna leer je er mee te leven. Een paar games, een paar ringtunes, een paar screensavers en een paar plaatjes. Dan heb je voor de rest nog ruimte voor wat foto's.
Bovendien, mocht je een lading foto's van iets willen gaan maken, dan kan ik op mijn S55 de foto's lekker naar mezelf e-mailen. * jules weet niet of dat dat laatste mogelijk is op de T630, anyone?
Daarnaast, zet ook wat stuff (ringtones, plaatjes, screensavers) op het web. Via bijv Orange World kan je dat allemaal voor € 6,- p.m. onbeperkt downloaden.
- Is het een goed keus wou namelijk eerst de nokia 6820 gaan halen.
Kan iemand mij ook gelijk ff zeggen welke beter is.
Ik ben geen meukia liefhebber, keuze is snel gemaakt ;)
- Een zelfde soort vraag als hierboven. De K700 of de T630.
De K700 is dat de opvolger van de T630 of niet.
En is het verstandig om te wachten op die of maakt het niet uit.
Ik zit straks wel 2 jaar en de T630 vast dus.
Ik heb een jaar geleden mijn S55 gekocht icm een 2 jarig abo. 'k Heb nog nooit zo veel problemen met een foon gehad. Om die reden koop ik nooit meer een toestel met 2 jarig abo, hooguit icm een 2 jarige verzekering. Bovendien kan je bijvoorbeeld bij Orange beter een duurder abo nemen en die na een half jaar laten verlagen naar een goedkoper abonnement dan wat je eigenlijk wilde. iig een beter alternatief dan een 2 jarig abo...
- Ik heb geen bluetooth op mijn pc en nou hoorde ik dat ik gewoon
bluetooth kan kopen voor mijn pc die ik gewoon in mijn USB kan stoppen.
Weet iemand waar ik die kan kopen en hoe duur det is.
Heeft iemand misschien ook een internet adres met pics en prijzen.
Dat wat je zoekt heet een USB Bluetooth dongle. Dat is tegenwoordig in zowat elke zichzelf respecterende computerzaak te koop. Prijzen variëren van € 20-25 tot € 50 +. Je hebt verschillende klassen. De goedkopere klassen hebben een bereik tot 10m, de duurdere een bereik tot 100m. De eerste zou ik je willen aanraden omdat het BT gebeuren niet helemaal 100% waterdicht is. Er zijn het afgelopen jaar wat veiligheids lekken gevonden...
De kans dat je een module voor je moederboard kan kopen voor € 10,- zoals ik gedaan heb een jaar geleden is wel heel erg klein. Maar wellicht kan je even kijken naar de specs van je moederboard ;)
Een FAQ met veel voorkomende vragen in de startpost zou idd niet misstaan. Overigens wel een hele mooie startpost, op de missende FAQ na niets meer dan lof!
Met vriendelijke groeten (8>
Groeten doen we hier niet op GoTTM, TweakersTM/GoTTM-ers doen elkaar permanent de groeten. Zet anders iets in je sigTM...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Laatst online: 10-07-2022
een had een jaar geleden een SonyEricson T600 gekocht (los toestel) :r de problemen begonnen ongeveer 7 maanden later. de telefoon gaf voortaan alleen "Geen Netwerk" ik dus terug geweest naar de phonehouse en met alle vertrouwen stuurde ze de telefoon naar SonyEricson. +- maand later kreeg ik hem terug, het duurde denk ik 10 dagen voordat die weer de zelfde symptomen kreeg, dus ik weer terug.

dit gebeurde hierna nog 2 keer dus in totaal 4 keer een maand kwijt geweest. na die laatste keer vond ik toch echt dat ze met een andere oplossing moesten komen. Dus de manager van de PhoneHouse helpdesk van SE gebeld maar die vertelde hem dat hij de manager moest hebben van die ging over de belangrijkere zaken. nou twee dagen later belt PhoneHouse op en vertelt mij dat ik voor het volle aankoop bedrag van de T600 een nieuwe telefoon uit mocht zoeken (210 Euro) :Y) .

ik dus honderd euro bijgelegd en de SE T630 black gehaald (los toestel) :*)
plus een bluetooth adapter bij gekregen en natuurlijk inc. flitser.

Dus ik ben weer helemaal blij en tot nu toe geen slecht woord over de t630.

de foto's zijn dan niet super maarja de foon's met wel een goede camera zijn gelijk big ass. Nokia 6600 bijv.

geheugen is niet echt veel maarja dan moet je maar een PDA of (big ass) Nokia <- :r nemen.

design vind ik echt schitterend _/-\o_

een mijn complimenten aan de phonehouse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 08:37:
de aller1ste post van dit topic al gelezen? dat is een soort FAQ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is wel een beetje in de goede richting van de info die ik zoek.

Ik weet alleen nog niet of ik nou de k700 moet nemen of de t630

Volgens mij is de k700 beter maasr ook gelijk iets duurder.
Nou vraag ik me af is dat bedrag wat ik meer betaal het waard of niet?

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
als je voor de kwaliteit van de foto's gaat wel en de K700 heeft 41 mb geheugen, weet trouwens niet of je bij kan zetten...

de T630 heeft niet echt een camera om over naar huis te schrijven en heeft maar 2 mb geheugen en die kan je niet upgraden.

Dus het is maar net wat je belangrijk vind...

[ Voor 11% gewijzigd door promo-1 op 27-06-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan vanaf juli m'n T-Mobile 150 abonnement verlengen. Ik wil het dan met één jaar verlengen en in de T630 heb ik eventueel wel interesse. Van sommige hoor ik alleen dat de levensduur niet zo hoog is en dat hij zijn prijs eigenlijk niet waard is. Hoe staan jullie hier tegenover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dalfsen/telefoon.jpg

Er zit stof onder mn schermpje, maar ik krijg dat bovenste klepje aan de bovenkant met geen mogelijkheid eraf. 1 schroevendraaier, 2 schroevendraaiers, ik beschadig um alleen maar :'(

* ephymerous hoopt op wat tips

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ephymerous schreef op 28 juni 2004 @ 21:18:
[afbeelding]

Er zit stof onder mn schermpje, maar ik krijg dat bovenste klepje aan de bovenkant met geen mogelijkheid eraf. 1 schroevendraaier, 2 schroevendraaiers, ik beschadig um alleen maar :'(

* ephymerous hoopt op wat tips
Een duitse site met allerlei t610/t630 onderdelen en gevalletjes... Zo ook dit 'öffnungswerkzeug" om je antenne afdekklepje mee te demonteren... Alleen ze leveren niet in nederland B)

http://www.gerry-mobilfun...=T630&bestellung=&konfig=

Misschien zit er iets bij, en ken je iemand in dld waarheen je het kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
DaFreakhead schreef op 28 juni 2004 @ 21:23:
[...]

Een duitse site met allerlei t610/t630 onderdelen en gevalletjes... Zo ook dit 'öffnungswerkzeug" om je antenne afdekklepje mee te demonteren... Alleen ze leveren niet in nederland B)

http://www.gerry-mobilfun...=T630&bestellung=&konfig=

Misschien zit er iets bij, en ken je iemand in dld waarheen je het kan sturen?
thx, pa van een kameraad werkt in duitsland, eens ff met hem babbelen :)

Maar is er geen manier om het zonder zo'n ding te doen?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik zie dat er veel mensen zijn, die een stofprobleem hebben (niet alleen met deze telefoon maar in het algemeen).

Daarom even een tip, als je telefoon niet in je zak zit, leg hem dan met het beeldscherm naar beneden, dan komt er ook geen stof in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 11:48

sjaakaq

It might get loud

Krassen :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Even een vraagje tussendoor, klopt het dat de SE T610 WEL een ingebouwde handsfree functie heeft? Daar staat me namelijk iets van bij toen ik dat toestel nog in mijn bezit had. Met de huidige T630 is dat namelijk NIET het geval. Dat vind ik wel raar want die speaker kan het namelijk makkelijk(kijk maar eens naar de memo functie!).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op 28 juni 2004 @ 22:25:
Even een vraagje tussendoor, klopt het dat de SE T610 WEL een ingebouwde handsfree functie heeft? Daar staat me namelijk iets van bij toen ik dat toestel nog in mijn bezit had. Met de huidige T630 is dat namelijk NIET het geval. Dat vind ik wel raar want die speaker kan het namelijk makkelijk(kijk maar eens naar de memo functie!).
lijkt me sterk dat het op de T610 dan wel zit.. dacht dat de telefoons hetzelfde waren. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

handsfree is toch het gebruik maken van een bluetooth handsfree ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik weet niet wat jij allemaal doet met je telefoon als die op tafel ligt, maar zolang je niet gaat airhockeyen oid ermee, dan komen er ook geen krassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:51

Tim Schuhmacher

abasios

Ik snap niet dat mensen die stof achter het schermpje hebben, allerlei fratsen gaan uithalen om het er weg te krijgen. Grote kans dat er doordat je het niet in een stofvrije ruimte doet en weer stof achterblijft. En na een jaar wil je toch een nieuwe telefoon, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tim Schuhmacher schreef op 29 juni 2004 @ 12:11:
Ik snap niet dat mensen die stof achter het schermpje hebben, allerlei fratsen gaan uithalen om het er weg te krijgen. Grote kans dat er doordat je het niet in een stofvrije ruimte doet en weer stof achterblijft. En na een jaar wil je toch een nieuwe telefoon, toch?
Stof achter het scherm is gewoon erg lastig. Zeker als je buiten bent, dan zie je bijna niets meer op je scherm. Ik maak mijn T610 ongeveer 1x per maand schoon van binnen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik wil de T 630 het liefst vandaag nog even halen,.. maar wil graag de zwarte.
Is hij in het zwart leverbaar bij een Orange abbo?

Heeft bij Telfort de T630 besteld i.c.m. Telfort 300 (12 mnd), € 32,50 per maand
telefoon voor 0,00 :)

word dus het witte exemplaar voor mij ..

[ Voor 39% gewijzigd door matinez op 29-06-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
btw vinden jullie ook niet dat de toetsen van de T630 wat stug zijn en dat joystickje doet niet altijd wat je wil (bij spellen in ieder geval).

bij de T600 had ik hier ook al problemen mee (stugge toetsen) maar ja die telefoon was ook echt om van te kotsen, kwam er ook pas later achter waarom die zo klein was, hij was qua functie namelijk zo naakt als een naaktslak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

De enige paar dingen die ik tot nu toe rottig vind - ik heb de T68i gehad - zijn
a) toetsen deblokkeren gaat niet meer met C -> Yes maar met Rechts -> *
b) op Links en Rechts staat geen functie meer. Bovendien hebben ze ook een andere functie
c) Bij het sms'en met multitap (en geloof ik ook T9, direct uitgezet) ... is de 1 geen spatie, punt, komma meer, maar tegenwoordig punt, komma. De spatie bevindt zich onder je hekje.
Dat zorgt ervoor dat ik mijn eerste smsjes louter.op.deze.manier.verstuurde. ...
d) Hoe snel gaat de batterij leeg? Toen ik m kreeg was hij half leeg, ik heb m eigenlijk niet eerst een 'uitputtingsslag' gegeven. Hij was nu vrijdagavond opgeladen, en maandagavond praktisch leeg. Vind ik wel kort, mn T68i hield het soms wel een week uit.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Dark Blue schreef op 30 juni 2004 @ 00:13:
De enige paar dingen die ik tot nu toe rottig vind - ik heb de T68i gehad - zijn
a) toetsen deblokkeren gaat niet meer met C -> Yes maar met Rechts -> *
b) op Links en Rechts staat geen functie meer. Bovendien hebben ze ook een andere functie
c) Bij het sms'en met multitap (en geloof ik ook T9, direct uitgezet) ... is de 1 geen spatie, punt, komma meer, maar tegenwoordig punt, komma. De spatie bevindt zich onder je hekje.
Dat zorgt ervoor dat ik mijn eerste smsjes louter.op.deze.manier.verstuurde. ...
d) Hoe snel gaat de batterij leeg? Toen ik m kreeg was hij half leeg, ik heb m eigenlijk niet eerst een 'uitputtingsslag' gegeven. Hij was nu vrijdagavond opgeladen, en maandagavond praktisch leeg. Vind ik wel kort, mn T68i hield het soms wel een week uit.
ja daar heb je idd gelijk in maar de meeste dingen die je noemt zijn gewoon vernieuwd en je moet daar dus gewoon aan wennen, Nokia en andere merken komen zovaak met totaal andere toets interfaces.

en wat stroomverbruik betreft, de T630 heeft t.o.v. T68i een camera en een 65k TFT kleuren scherm (t68i heeft 256 kleuren lcd schermpje). Een vriend van mij heeft een Nokia 6600 en die verbruikt binnen 2 dagen een hele lading...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van fluctuerend signaal. Hij staat bij mij dan op een streepje, dan springt ie naar drie streepjes, dan bijv naar 1, en dan bijv. naar 2. Hij blijft niet vast staan ook niet als ik de telefoon niet beweeg. En ik heb flink aan bereik moeten inleveren na mijn nokia 3310 met zelfde abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik heb inderdaad het gevoel dat het enige zwakke punt van veel (Sony)Ericssons de antenne is. Ik heb het idee dat ik ook makkelijk meer bereik moet hebben, maar dat hij toch op een streepje of 3 blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
bij mij schommeld het bereik soms ook wat heftig maar eigenlijk nog geen problemen gehad met ontvangst...

paar posts terug staat mijn verhaal over de (dramatische) ervaringen met de T600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nog even wachten:

De gegevens zijn ontvangen en worden op dit moment verwerkt.
PTG status: -
Morgen beter :)

update!

(8 SH)De bestelling is verzonden. Het pakket kan ieder moment worden bezorgd.

[ Voor 32% gewijzigd door matinez op 01-07-2004 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat dit kan zijn? Een vriend van mij heeft (net zo als ik) de T630 alleen ziet hij nooit wie er belt. Ook al stuurt de beller wel z'n nummer (nr. herkenning aan) Nog steeds krijgt hij onbekende beller??? En dat doet-ie dus bij iedereen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand orange world werkend met een t630?
Bij de orange klantenservice zeiden ze gisteren nl. dat ze 'em nog niet ondersteunden (ondanks dat de t630 op de orange site wel in het uitklapmenuutje staat om instellingen te sms'n). Blijkbaar is er een testperiode geweest waarin het wel werkte..? Ook zou emailclient via apn=internet al moeten werken (bij mij niet...).
Ik heb inmiddels alle profile en data account parameter combinaties wel gehad, ook via bluetooth, pc en pocketpc. Maar het blijft steeds "GPRS parameters not supported" :'(
Is dat technisch eigenlijk wel mogelijk, een bepaald type gsm geen toegang geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 16:30:
Iemand een idee wat dit kan zijn? Een vriend van mij heeft (net zo als ik) de T630 alleen ziet hij nooit wie er belt. Ook al stuurt de beller wel z'n nummer (nr. herkenning aan) Nog steeds krijgt hij onbekende beller??? En dat doet-ie dus bij iedereen??
op de mobieltje kan je het aan of uitzetten MAAR ook op het netwerk zelf kan je het aan of uit zetten. je moet wat bellen en keuzes intoetsen en viola..... net zoiets als met voicemail aan of uitzetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 23:15:
Heeft er iemand orange world werkend met een t630?
Bij de orange klantenservice zeiden ze gisteren nl. dat ze 'em nog niet ondersteunden (ondanks dat de t630 op de orange site wel in het uitklapmenuutje staat om instellingen te sms'n). Blijkbaar is er een testperiode geweest waarin het wel werkte..? Ook zou emailclient via apn=internet al moeten werken (bij mij niet...).
Ik heb inmiddels alle profile en data account parameter combinaties wel gehad, ook via bluetooth, pc en pocketpc. Maar het blijft steeds "GPRS parameters not supported" :'(
Is dat technisch eigenlijk wel mogelijk, een bepaald type gsm geen toegang geven?
Orange World op een T630 is vooralsnog(voor mij al meer dan een maand) niet mogelijk. Ik begrijp werkelijk niet hoe dit kan. Een groot bedrijf als Orange krijgt het niet voor elkaar om een telefoon die vrijwel gelijk is aan de T610 op een van hun belanrijkste diensten te supporten. Prutsers zijn het! Gelukkig heb ik een jaar-abbo.... :(

Het toestel is wel erg cool trouwens. Om ook nog wat positiefs te melden.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze komen de T630 elk moment leveren, hoelang hebben jullie die opgeladen de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
heb mijne los gekocht nadat ik aankoops bedrag terug had gekregen van mijn oude foon (210 euor) door een fout die ze tot drie keer toe niet gemaakt kregen (T600).

ik heb de T630 zwart i.c.m. mijn oude vertrouwde Hi PrePay, ik heb de instellingen van I-mode, mms e.d. laten smsen en kon gelijk alles gebruiken (na de foon een keer opnieuw opgestart te hebben)

Btw. batterij zat al half vol en hoefde hem maar een half uurtje te laaien, tegenwoordig maakt dat niet zo veel meer uit met die nieuwe batterijen (Lithium Polymeer, zijn ook nog veel andere )

[ Voor 3% gewijzigd door promo-1 op 01-07-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:34:
[...]
niet voor elkaar om een telefoon die vrijwel gelijk is aan de T610 op een van hun
[...]
Idd & idd.
Ik zat me te bedenken of ze misschien bezig zijn dat 'My Friends' spul te integreren?
Blijft natuurlijk dat de orange verkoper dat tegen me had mogen zeggen 2 weken geleden. Was eigenlijk al verdacht dat ie de settings uit een niet kloppend excelsheetje aan het instellen was... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even orange world geprobeerd op mijn t630 met een geleende wat oudere orange sim kaart. Wat blijkt, gprs werkt meteen! Mijn sim er direct weer in, voila: "GPRS parameters not supported".
Dus ik de klantenservice bellen dat het niet aan de t630 ligt, maar aan mijn simkaart. Krijg ik als reactie dat dat toeval moet zijn geweest, "vanwege testen staat het soms even aan, dan weer uit..." (je wint nog eerder de staatsloterij denk ik 8)7).
Anyway, hij kon t630's "niet troubleshooten", het zou nog wel een week of 2 duren.

Of dat nu de echte reden is of niet, als ze in de orange winkel nou gewoon gezegd hadden dat het tot augustus kan duren.... had heel wat frustratie gescheelt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 17:59:
Net even orange world geprobeerd op mijn t630 met een geleende wat oudere orange sim kaart. Wat blijkt, gprs werkt meteen! Mijn sim er direct weer in, voila: "GPRS parameters not supported".
Dus ik de klantenservice bellen dat het niet aan de t630 ligt, maar aan mijn simkaart. Krijg ik als reactie dat dat toeval moet zijn geweest, "vanwege testen staat het soms even aan, dan weer uit..." (je wint nog eerder de staatsloterij denk ik 8)7).
Anyway, hij kon t630's "niet troubleshooten", het zou nog wel een week of 2 duren.

Of dat nu de echte reden is of niet, als ze in de orange winkel nou gewoon gezegd hadden dat het tot augustus kan duren.... had heel wat frustratie gescheelt :X
kijk anders eens op die site van orange daar staat midden rechts op de pagina "[ik wil mms'en]Als je al Orange klant bent"

als je daar ff inlogt (als je je daarvoor al ingeschreven hebt) kan je waarschijnlijk die instellingen via SMS ontvangen, MMS heeft namelijk de zelfde instelling nodig om te verzenden als WAP en I-Mode om te surfen.

Zo was het bij mijn Hi (KPN) kaart ook... je kunt het iniedergeval proberen, aangezien die jojo's aan de helpdesk je alleen proberen afteschudden ;)

offtopic:
doen ze bij Chello e.d. ook vaak, proberen jou te vertellen dat de fout ergens zit waar je zeker weet dat ie niet zit. Zo probeerde ze mij eerst wijs te maken dat de UTP kabel kapot was (nooit iets mee gedaan) de volgende zei me dat mijn netwerk kaart waarschijnlijk kapot was en de derde heeft het opgelost door mij een nieuwe IP te geven en mij opnieuw te laten aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 10:34:
[...]

Orange World op een T630 is vooralsnog(voor mij al meer dan een maand) niet mogelijk. Ik begrijp werkelijk niet hoe dit kan. Een groot bedrijf als Orange krijgt het niet voor elkaar om een telefoon die vrijwel gelijk is aan de T610 op een van hun belanrijkste diensten te supporten. Prutsers zijn het! Gelukkig heb ik een jaar-abbo.... :(

Bij jouw misschien niet dan, maar hier heb ik Orange world al zeker een maand probleemloos aan de praat. Sterker nog, toen Orange World nog niet werkte op mijn telefoon omdat mijn telefoon niet ondersteund zou worden (kreeg ik elke keer als melding als ik Orange World opstarte) kon ik de afzonderlijke onderdelen via een directe link gewoon bereiken, alleen de homepage kwam ik niet op. Ze keken gewoon welke telefoon ik had en werd er dan uitgegooid met een melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de T630 binnengekregen.
Weet iemand hoe ik die front cover er afhaal? Ziet er niet gemakkelijk uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:03:
Heb net de T630 binnengekregen.
Weet iemand hoe ik die front cover er afhaal? Ziet er niet gemakkelijk uit :(
Volgens mij ben jij vergeten om de startpost te lezen, daar staat het namelijk in.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, dat lukt ook niet...
Met schroevendraaier probeer ik dat bovenste deeltje eraf te krijgen maar gaat echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:26:
Met schroevendraaier probeer ik dat bovenste deeltje eraf te krijgen maar gaat echt niet...
Ik begrijp dat dat heel moeilijk is, maar het moet toch echt via die manier.
Gewoon blijven proberen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de blokkeringscode om terug naar fabrieksinstellingen te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 02 juli 2004 @ 12:32:
[...]

Ik begrijp dat dat heel moeilijk is, maar het moet toch echt via die manier.
Gewoon blijven proberen.
Als ik dat naar boven probeer te duwen met die schroevendraaier foceert dat helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 01 juli 2004 @ 23:38:
[...]

Bij jouw misschien niet dan, maar hier heb ik Orange world al zeker een maand probleemloos aan de praat. Sterker nog, toen Orange World nog niet werkte op mijn telefoon omdat mijn telefoon niet ondersteund zou worden (kreeg ik elke keer als melding als ik Orange World opstarte) kon ik de afzonderlijke onderdelen via een directe link gewoon bereiken, alleen de homepage kwam ik niet op. Ze keken gewoon welke telefoon ik had en werd er dan uitgegooid met een melding.
Dat lees ik inderdaad meer. Maar ik heb toch echt flink wat dingen geprobeerd. En ook bij mij gaf de vekoper aan dat het een prima toestel was voor GPRS en dat Orange World echt een briljante dienst was. En verkocht mij toen een T630....zonder support voor Orange World...... Slecht vooronderzoek van mij natuurlijk, dom dom dom. Maar ik vetrouwde op de kennis van de verkoper, nog dommer. ;)

Als ik nu trouwens bel om Orange World aan te laten zetten wil de klantenservice bij Orange dat ook niet doen. "Oh u heeft een T630, maar dat supporten wij niet op Orange World..". De termijn dat het wel gaat werken is ook al een maand twee weken. Nogmaals ik ben DIEP teleurgesteld in een bedrijf dat ik op afstand erg professioneel vond overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Ginz schreef op 02 juli 2004 @ 12:13:
[...]

Volgens mij ben jij vergeten om de startpost te lezen, daar staat het namelijk in.
volgense mij moet jij de startpost nog eens goed lezen daar staat een T610 afgebeeld. Daarnaast heb ik ergens hier op dit forum een link gezien naar een duitse winkel die speciaal gereedschap verkoopt om dat kapje van het antenne gedeelte te verwijderen (zit waarschijnlijk op meerder punten vast, logisch dat je het forceert)

@ Barcelona4ever

Waarom wil je eigenlijk gelijk al het frontje verwijderen/vervangen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 01 juli 2004 @ 23:38:
[...]
Orange world al zeker een maand probleemloos aan de praat.
[...]
telefoon niet ondersteund zou worden (kreeg ik elke keer als melding
[...]
via een directe link gewoon bereiken, alleen de homepage kwam ik niet op.
Aan de praat met een nieuw abonnement? (een oude sim deed het gewoon, maw, zouden ze nieuwe aanmeldingen vertragen? Ik kwam van vodafone prepaid...)

Een melding specifiek voor je t630? (niet de standaard :"GPRS parameters not supported, please contact your...bla"?

Wil je zo'n directe link eens posten? (laat ik ze OWorld weer aanzetten, en ga ik weer hacken :Y)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
promo-1 schreef op 02 juli 2004 @ 16:05:
[...]

volgense mij moet jij de startpost nog eens goed lezen daar staat een T610 afgebeeld. Daarnaast heb ik ergens hier op dit forum een link gezien naar een duitse winkel die speciaal gereedschap verkoopt om dat kapje van het antenne gedeelte te verwijderen (zit waarschijnlijk op meerder punten vast, logisch dat je het forceert)
Volgens mij moet ik de startpost niet eens goed lezen, ik heb hem namelijk gemaakt. Daarnaast heb ik mijn toestel (T610) ongeveer al 10 opengemaakt, en hem nu zelfs omgebouwd naar een T630. Daarnaast is de T630 eigenlijk het zelfde als de T610, hij ziet er alleen iets anders uit. Voor de rest is het hele bevestigings systeem precies hetzelfde.

Maar ik moet toegeven dat de eerste keer dat ik het achterklapje eraf moest halen ook onwijs moeilijk ging, en echt bang ( :x ) was om iets te breken.
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:35:
Wat is de blokkeringscode om terug naar fabrieksinstellingen te gaan?
Moet standaard gewoon 4x de nul zijn (0000)
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 12:26:
Je moet ook wel tegelijk beide kanten van de camera opliften. Ze zitten daar namelijk met weerhaakjes vast.

-

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.