Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 08:37:
- Aangezien je er geen geheugen bij kan stoppen via een mmc/sd kaartje
vraag ik me wel eens af of je wel genoeg ruimte heb (2 MB)
voor verschillende foto's, ringtones, games en thema's
Ben nog jong en wil dus mijn T630 aan passen aan mijn stijl.
mp3's gaan er niet op als ik het goed heb, maar dat zijn de grootste ruimte verslinders. Verder ben ik een S55 gewent, die heeft nog geen eens 1mb aan geheugen. De eerste maanden is het veels te weinig. Daarna leer je er mee te leven. Een paar games, een paar ringtunes, een paar screensavers en een paar plaatjes. Dan heb je voor de rest nog ruimte voor wat foto's.
Bovendien, mocht je een lading foto's van iets willen gaan maken, dan kan ik op mijn S55 de foto's lekker naar mezelf e-mailen.
* jules weet niet of dat dat laatste mogelijk is op de T630, anyone?
Daarnaast, zet ook wat stuff (ringtones, plaatjes, screensavers) op het web. Via bijv Orange World kan je dat allemaal voor € 6,- p.m. onbeperkt downloaden.
- Is het een goed keus wou namelijk eerst de nokia 6820 gaan halen.
Kan iemand mij ook gelijk ff zeggen welke beter is.
Ik ben geen meukia liefhebber, keuze is snel gemaakt

- Een zelfde soort vraag als hierboven. De K700 of de T630.
De K700 is dat de opvolger van de T630 of niet.
En is het verstandig om te wachten op die of maakt het niet uit.
Ik zit straks wel 2 jaar en de T630 vast dus.
Ik heb een jaar geleden mijn S55 gekocht icm een 2 jarig abo. 'k Heb nog
nooit zo veel problemen met een foon gehad. Om die reden koop ik
nooit meer een toestel met 2 jarig abo, hooguit icm een 2 jarige verzekering. Bovendien kan je bijvoorbeeld bij Orange beter een duurder abo nemen en die na een half jaar laten verlagen naar een goedkoper abonnement dan wat je eigenlijk wilde. iig een beter alternatief dan een 2 jarig abo...
- Ik heb geen bluetooth op mijn pc en nou hoorde ik dat ik gewoon
bluetooth kan kopen voor mijn pc die ik gewoon in mijn USB kan stoppen.
Weet iemand waar ik die kan kopen en hoe duur det is.
Heeft iemand misschien ook een internet adres met pics en prijzen.
Dat wat je zoekt heet een USB Bluetooth dongle. Dat is tegenwoordig in zowat elke zichzelf respecterende computerzaak te koop. Prijzen variëren van € 20-25 tot € 50 +. Je hebt verschillende klassen. De goedkopere klassen hebben een bereik tot 10m, de duurdere een bereik tot 100m. De eerste zou ik je willen aanraden omdat het BT gebeuren niet helemaal 100% waterdicht is. Er zijn het afgelopen jaar wat veiligheids lekken gevonden...
De kans dat je een module voor je moederboard kan kopen voor € 10,- zoals ik gedaan heb een jaar geleden is wel heel erg klein. Maar wellicht kan je even kijken naar de specs van je moederboard

Nou dit waren ze voor dit moment weet niet of sommige vragen al aanbod
zijn geweest maar het waren wel heel veel pagina's om door te lezen.
Een FAQ met veel voorkomende vragen in de startpost zou idd niet misstaan. Overigens wel een hele mooie startpost, op de missende FAQ na niets meer dan lof!
Met vriendelijke groeten

Groeten doen we hier niet op GoT
TM, Tweakers
TM/GoT
TM-ers doen elkaar permanent de groeten. Zet anders iets in je sig
TM...