Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukt niet :(
Camera lens was al een beetje los daarnet :(

Wat een brol seg, het is men eerste SE maar ook meteen men laatste!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:44:
[...]

Als ik nu trouwens bel om Orange World aan te laten zetten wil de klantenservice bij Orange dat ook niet doen. "Oh u heeft een T630, maar dat supporten wij niet op Orange World..". De termijn dat het wel gaat werken is ook al een maand twee weken. Nogmaals ik ben DIEP teleurgesteld in een bedrijf dat ik op afstand erg professioneel vond overkomen.
Je moet ook niet zeggen dat je een T630 hebt ;) en als je het wel zegt moet je gewoon zeggen dat je dan GPRS wilt activeren (eigenlijk voor normaal dataverkeer maar dan werkt ook meteen Orange World). Mijjn zus had een S300 van Samsung die ook niet werd ondersteund. Gewoon GPRS laten activeren en Orange World werkte ook meteen.
Aan de praat met een nieuw abonnement? (een oude sim deed het gewoon, maw, zouden ze nieuwe aanmeldingen vertragen? Ik kwam van vodafone prepaid...)

Een melding specifiek voor je t630? (niet de standaard :"GPRS parameters not supported, please contact your...bla"?

Wil je zo'n directe link eens posten? (laat ik ze OWorld weer aanzetten, en ga ik weer hacken ).
Het is inderdaad met een oud abonnement. Ben overgestapt van een T68 naar een T630. Ik heb ook een nieuw Orange abonnement met een N-gage en daar werkte het ook meteen in. Ze vroegen trouwens niet eens welke telefoon ik had. Neem aan dat die simkaart ook gewoon werkt in mijn T630.

Ik werd trouwens eerst doorgeleid naar een webpage met de melding: Uw telefoon wordt op dit moment niet ondersteund door Orange World. En dan werd ik naar de standaard wap-site van Orange geleid, de simpele kleurloze versie.

Met een directe link bedoel ik een directe link naar de losse onderdelen van Orange World (je moet dus wel al verbinding hebben en het zijn vaak third-party onderdelen)
BV http://wap.momac.net/pl/wml?cid=2177&scode=film#items voor mijn dagelijkse portie filmnieuws ;)
of http://wap.momac.net/pl/wml?cid=2177&scode=news voor nieuws.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de screensaver aanstaat en je hebt een bericht of gemiste oproep moet je eerst op een knop drukken om dat te kunnen zien, hoe irritant!

Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Overdrijf je nu niet een beetje? Een knop even indrukken, maakt niets eens uit welke. Dat is toch niet irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier met een T630 en Telfortabbo wel eens last van netwerk bezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 17:41:
Mensen hier met een T630 en Telfortabbo wel eens last van netwerk bezet?
Nope, geen last van.
Wel dat hij vaak een vreemde piep geeft voor het bellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Net een T630 binnen, maar mijn toets 1 doet het niet, heb de toetsenbord test al uitgevoerd, alles doet het (2,3,4,5,6,7,8,9 etc etc), maar de 1 niet. Erg lastig als je bijv 117 wilt bellen, is dit een bekend probleem of heeft iemand een oplossing?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij waren mijn toetsjes ook wat stroef aan het begin, maar was al snel over (binnen 1 of 2 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Stroef is het niet, druk ze hard in of zacht, hij doet het niet

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terug ermee dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]_Jona_ schreef op 03 juli 2004 @ 12:21:
[...]
Je moet ook niet zeggen dat je een T630 hebt ;)
[...]

gister weer eens opnieuw geprobeerd:

moi: "ik wil graag orange world aanzetten"
klantenservice: "wat voor telefoon heeft u?"
moi: "een SE-T610" O-)
klantenservice: "prima, u krijgt een smsje met instellingen, en over een kwartier even uw toestel uit en weer aanzetten."
moi: "heel fijn"

En orange world werkt nu dus prima op mijn T630, met dank aan _Jona_ :)
(email[-client] en pocketpc nog proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ginz schreef op 05 juli 2004 @ 17:44:
[...]

Nope, geen last van.
Wel dat hij vaak een vreemde piep geeft voor het bellen.
Heb ik geen last van i.c.m. met mijn Telfort 300 abbo.
Ik heb voorheen ook al een x een abbo met Telfort gehad, en ben nu met de SE T630 weer voor het netwerk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
[quote]Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 16:21:
_Jona_ schreef op 03 juli 2004 @ 12:21:
[...]
Je moet ook niet zeggen dat je een T630 hebt ;)
[...]

gister weer eens opnieuw geprobeerd:

moi: "ik wil graag orange world aanzetten"
klantenservice: "wat voor telefoon heeft u?"
moi: "een SE-T610" O-)
klantenservice: "prima, u krijgt een smsje met instellingen, en over een kwartier even uw toestel uit en weer aanzetten."
moi: "heel fijn"

En orange world werkt nu dus prima op mijn T630, met dank aan _Jona_ :)
(email[-client] en pocketpc nog proberen)
als je ff een stukje terug leest, kon je zien dat je via de site van Orange dat smsje ook had kunnen vragen.

Maarja is opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Het ging ook niet om het sms'je maar om het activeren van Orange World, de toegang tot het GPRS netwerk dus. Daar heb je de hulp van de klantenservice bij nodig. Dat sms'je heb je eigenlijk niet eens nodig. Als je een beetje handig bent voer je de instellingen zelf in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:20
Zijn er hier al wat meer mensen die hun t630je hebben ge-unbrand? Ik ben onderhand zat van die irritante ongein van t-mobile, en ik wil wat meer space vrij hebben op de foon, dat is al zo crappy weinig namelijk...
Ik heb trouwens t-mobile 150 abbo... enn owwjah hij is al simlockvrij.

Op die brand-ongein na is het een top telefoon btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Hierboven stond ook al een soort vraag, maar als je t630 even niet gebruik zie je je klok in het groot (screensaver ? ). Als je dan gebeld bent en dat niet hebt gemerkt en je scherm weer op de klok verschijnt, zie je niet dat je een gemist gesprek hebt, is hier wat aan te doen, of zie ik iets over het hoofd?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Niet online
Wat ik verwachtte bij de aanschaf van mijn T630 is nog werkelijk uitgekomen ook.
tussen je tobo van je gsm, hoopt zich een hoop stofdeeltjes op.
Ik heb gehoord dat je de "frontjes" eraf kan halen... maar dit niet geheel zonder kans op schade. Iemand een andere manier om dit probleem op te lossen.

* ja ik heb vrij stof vrije zakken.. en doe voor dat ik me broek aan doe.. ff me zakken schoon maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Batsies schreef op 12 juli 2004 @ 19:14:
Hierboven stond ook al een soort vraag, maar als je t630 even niet gebruik zie je je klok in het groot (screensaver ? ). Als je dan gebeld bent en dat niet hebt gemerkt en je scherm weer op de klok verschijnt, zie je niet dat je een gemist gesprek hebt, is hier wat aan te doen, of zie ik iets over het hoofd?
Nee daar is niks aan te doen, je moet gewoon een knop indrukken om te zien of je een gemist gesprek of sms hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

matinez schreef op 13 juli 2004 @ 00:54:
Wat ik verwachtte bij de aanschaf van mijn T630 is nog werkelijk uitgekomen ook.
Ik heb gehoord dat je de "frontjes" eraf kan halen... maar dit niet geheel zonder kans op schade. Iemand een andere manier om dit probleem op te lossen.

* ja ik heb vrij stof vrije zakken.. en doe voor dat ik me broek aan doe.. ff me zakken schoon maken..
nee niet echt een oplossing, voordat je het gemist hebt, in de openingspost staat hoe je het frontje er (goed?) af kan halen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
matinez schreef op 13 juli 2004 @ 00:54:

Helpt de stofzuiger er ook niet tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:27
goeie morgen ik ben Ronald en ik ben nieuw hier :>

Ik heb sinds gisteren een t630 en ik ben hier tot nu toe erg tevreden over. Maar nou ben ik gister zo'n beetje de halve dag bezig geweest met de e-mail instellingen en ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het ook via de site van se geprobeert maar het mocht niet baten. Ik kan dus niks ontvangen en versturen ik had nog een e-mail adres bij tiscali maar ik heb vanalles geprobeert. Zijn hier mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen met een andere provider zoja zouden jullie de instelleingen hier neer kunnen zetten dan maak ik wel een nieuw e-mail adres ergens aan. Mijn echte e-mail zit bij @home maar dat is kabel internet dus dat zal wel niet kunnen.

Alvast bedankt en sorry voor dit onduidelijke adres.

Ik had al wel jullie topics doorgelezen 1t/m3 maar kon daar niet zosnel iets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
zxr king schreef op 14 juli 2004 @ 09:40:
goeie morgen ik ben Ronald en ik ben nieuw hier :>

Ik heb sinds gisteren een t630 en ik ben hier tot nu toe erg tevreden over. Maar nou ben ik gister zo'n beetje de halve dag bezig geweest met de e-mail instellingen en ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het ook via de site van se geprobeert maar het mocht niet baten. Ik kan dus niks ontvangen en versturen ik had nog een e-mail adres bij tiscali maar ik heb vanalles geprobeert. Zijn hier mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen met een andere provider zoja zouden jullie de instelleingen hier neer kunnen zetten dan maak ik wel een nieuw e-mail adres ergens aan. Mijn echte e-mail zit bij @home maar dat is kabel internet dus dat zal wel niet kunnen.

Alvast bedankt en sorry voor dit onduidelijke adres.

Ik had al wel jullie topics doorgelezen 1t/m3 maar kon daar niet zosnel iets vinden
Bij welke provider zit je met je mobiel?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Je kunt ook met de hand alles configureren op de se site. Heb je dat al gedaan? Als ik namelijk naar de site ga en naar de providers kijk zie ik: T-Mobile, XS4ALL en configure manually, en dan moet je natuurlijk zorgen dat je alle gegevens weet, en correct invult..

Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik geen GPRS bundel heb, dan wordt het wel een duur geintje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
ik zit bij vodafone

en ik heb het via die site gedaan maar dan doet die het nog niet en ik heb geen gprs

[ Voor 71% gewijzigd door zxr king op 14-07-2004 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar het doorlezen van de handleiding, heb ik nog steeds niet gevonden hoe je wel kunt zien wie er belt, maar je eigen nummer afgeschermd wordt

Onder welk menu vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
als je iemand beld kan je met de rechter knop meer selecteren hierbij staat anoniem deze klik je aan dan beld hij ook anoniem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zxr king schreef op 14 juli 2004 @ 11:03:
als je iemand beld kan je met de rechter knop meer selecteren hierbij staat anoniem deze klik je aan dan beld hij ook anoniem ;)
Ja dat had ik ook al ondekt, maar bij mijn vorige toestel (samsung) kun je in het menu, het zo instellen dat je met één opdracht alle uitgaande gesprekken anoniem kon doen, terwijl inkomende gesprekken wel herkend werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
de vraag van de e-mail is niet meer nodig ik heb al een andere telefoon gekocht 8)7 een samsung e600 :Y) sorry voor het overlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
zxr king schreef op 14 juli 2004 @ 14:45:
de vraag van de e-mail is niet meer nodig ik heb al een andere telefoon gekocht 8)7 een samsung e600 :Y) sorry voor het overlopen
offtopic, mag ik vragen waar je t630 gebleven is?
* Rox_NL wil wel een 2de voor een zacht prijsje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
nee ik verkoop hem niet dat word mijn werk telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ok, jammer, maar te begrijpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelBosma
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 14:39
Ik zoek een zwarte cover voor mijn T630! Want die van mij heeft nogal wat krassen opgelopen!!
Weet iemand waar ik zo'n cover kan krijgen?

Groeten Michel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou deze telefoon ook graag kopen, maar weet
iemand wat de kwaliteit van de camera is, en hoe-
veel foto's je in je telefoon kunt opslaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Ik zit nu op 30 foto's zonder geheugen problemen (standaard grootte, geen gezeik met instellingen). De camera kwaliteit is redelijk (eigenlijk ideaal voor mms, ze vallen meestal in de middelste prijs categorie (Hi GPRS 0 abbo vandaar dat ik om de grootte geef :9).

Ook is de grootte mooi voor msn avatars. Maar om echt foto's mee te maken is het toch iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelBosma
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 14:39
Als je mooie foto's wilt maken moet je een gewone digi cam kopen! De camera's in telefoons zijn daar gewoon nog niet voor gemaakt!
Maar de Kwaliteit van deze camera ligt echt niet laag! Er komen mooie en duidelijk foto's uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je instellen dat je een sms rapport krijgt? Dus of het smsje wat je hebt gestuurd is ontvangen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Staat ook in de handleiding, maar als je gaat naar berichten, sms en dan opties, daar kan je het instellen

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thanx :)

Is het mogelijk om die 2 plaatjes die je niet kunt verwijderen toch te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 19:34:
ok thanx :)

Is het mogelijk om die 2 plaatjes die je niet kunt verwijderen toch te verwijderen?
Djees, je had het niet leuker kunnen formuleren. :P

Ik ken niemand die dat ooit heeft gedaan. Ook niet iemand die daar ooit eerder om vroeg.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lachen: Als ik mijn huidige contract bij Debitel verlengde kreeg ik gratis een T630. aangezien ik al sinds 1995 klant ben bij Debitel was dat geen probleem.

Dus vorige week kreeg ik mijn nieuwe (originele) Black T630 thuis bezorgd en gisteren nog een!

Dus nu heb ik er twee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

De toetsen van mijn SE T630 doen het niet meer. De vier toesten links en rechts van het joystickje doen het nog wel maar de rest is drama: Ze maken zeg maar geen "klik" meer. Ze zijn star en als ik er heel hard op duw werken ze nog. Ik heb hem net een week. Het is eigenlijk plotseling gebeurd. Ik wilde hem zojuist gebruiken en toen waren de toetsen zo.

Iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen???

Groet, Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Had ook last van de toetsen pas geleden (zie paar post terug), maarre als je hem pas een week hebt, terugbrengen en je krijgt een nieuwe lijkt me

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normaal dat de batterij na de eerste keer volledig opladen na 2 dagen en 1 nacht alweer leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Bah, zaterdag is mijn T630 kapot gegaan. Heb het toestel nu ruim 4 maanden in mijn bezit. Het toetsenbordje aan de voorkant werkt niet meer. Ik kan hem alleen nog aan en uit zetten met de knop bovenop.
Dit is nu de derde Sony (Ericsson) telefoon die bij mij redelijk snel kapot gaat. Eerst een CMD-Z5 die steeds vastloopt, vervolgens een T100 waarvan de YES en NO knoppen niet goed meer werken, en nu dan deze T630. Ach ja, gewoon domme pech waarschijnlijk.
Zal hem vandaag maar opsturen naar het service centra van de webwinkel waar ik hem gekocht heb.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 23:43:
is het normaal dat de batterij na de eerste keer volledig opladen na 2 dagen en 1 nacht alweer leeg is?
Jups, is bij mij ook zo. Heb hem nog geen week en al drie keer op moeten laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ik heb een t630 een witte sim lock vrij, en stoor mij ontzettend aan het feit dat als ik een sms wil versturen nog moet aangeven hoe lang de geldigheids duur is enzo. Terwijl ik dit bij de instellingen reeds heb opgegeven.

het schijnt een probleem te zijn ofzo met sim kaarten van t mobile...
heeft iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 19:24:
mensen ik heb een t630 een witte sim lock vrij, en stoor mij ontzettend aan het feit dat als ik een sms wil versturen nog moet aangeven hoe lang de geldigheids duur is enzo. Terwijl ik dit bij de instellingen reeds heb opgegeven.

na de instelling de telefoon al uitgezet.. en vervolgens een smsje proberen te verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja net geprobeerd, maar de instellingen stonden volgens mij al goed. :?
maar dat werkt dus niet....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 19:24:

Heb ook de witte, simlock vrij, met T-mobile abbo, alleen een oude Ben-SIM, geen last van geldigheidsduur..

Zou dus kunnen zijn dat het een probleem is met sim van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daar ben ik ook bang voor... en het lullige van het verhaal is dat ik ook zo'n oude ben sim kaart had... maar deze is vervangen in de hoop dat de t610 er beter door ging werken.. helaas mocht dit niet baten en heb ik nu dus de t630 met weer een soort van mankement :( ik haat dat soort kleine dingetjes !!!! tja wat nu .. het overige aanbod in deze prijsklasse, waar ik uit mocht kiezen is ook drie keer niets .. geen bluetooth enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag naar de help desk van Vadafone gebeld en uitgelegd dat ik de moeglijkheid wil hebben om via een prepaid toestel mijn e-mail op te kunnen halen, maar het antwoord was dat het niet mogelijk was. Ik moest via Vodafone Live het doen.

Via Vodafone Live heb ik daarnaast een gewonen LIVE e-mail adres ook nog een andere externe e-mail adres toegevoegd. In dit geval via Zonnet. Account en passwoord ingevoerd, daarna e-mail probeer op te halen via een extrene e-mail adres kreeg ik dit bericht: ''item not supported, can not be loaded"

Heeft iemand het ook z'n probleem? en klopt het verhaal van de help desk van Vodafone?

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Als de batterij bijna leeg is, gaat er een rood lichtje in het joystickje knipperen. Is er ook een mogelijk om het te laten knipperen als je een gesprek hebt gemist of als er een sms is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
cryonic90 schreef op 23 juli 2004 @ 19:11:
Als de batterij bijna leeg is, gaat er een rood lichtje in het joystickje knipperen. Is er ook een mogelijk om het te laten knipperen als je een gesprek hebt gemist of als er een sms is??
Helaas, dat is niet mogelijk. Zoals je zegt is dat rode lampje alleen om aan te geven dat je accu leeg is. En als je T630 uitstaat en je laadt het op dan brandt het lampje ook.
Trouwens, er is totaal geen menu optie om het in te stellen, hoe had je dan verwacht dat iemand dit voor elkaar had gekregen? ;) Het is toch geen Smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
_Jona_ schreef op 24 juli 2004 @ 11:29:
[...]

Helaas, dat is niet mogelijk. Zoals je zegt is dat rode lampje alleen om aan te geven dat je accu leeg is. En als je T630 uitstaat en je laadt het op dan brandt het lampje ook.
Trouwens, er is totaal geen menu optie om het in te stellen, hoe had je dan verwacht dat iemand dit voor elkaar had gekregen? ;) Het is toch geen Smartphone?
Uhm... Ik heb thuis (nu @ work) een ringtone, waarmee hij wel knippert :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
_Jona_ schreef op 24 juli 2004 @ 11:29:
[...]

Tsja, je weet maar nooit waar die dingen verborgen opties hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ginz schreef op 24 juli 2004 @ 12:08:
[...]
Uhm... Ik heb thuis (nu @ work) een ringtone, waarmee hij wel knippert :P
Ja, jij hebt gewoon een imy'tje waarmee je het ledje laat knipperen. Maar daar heb je niks aan bij een gemist gesprek en je kan ze ook niet toewijzen aan een sms'je. Maar ok, je hebt wel een coole monofone beltoon die het ledje laat knipperen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

2 dagen geleden is m'n display kapot gegaan.. niks speciaals mee gedaan, gewoon van het ene op het andere moment kreeg ik alleen maar vreemde kleuren te zien :/
Ligt nu ter reparatie bij BelCompany, gaat 2 weken duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

wat is de standaard code (wachtwoord) die ingevoerd dient te worden bij het beperken van je gesprekken in het menu

-> GESPREKKEN -> BEHEER -> GESPR. BEPERKEN -> NIEUW WACHTWRD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogelijk zijn om die mooie icoontjes van de K700i op de t630 te zetten? Het is mogelijk om een theme te maken, maar ook icoontjes? De indeling is vrijwel identiek. Zou erg cool zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/CWS31AFW_10735high_35_0_4000.gif

Ik heb al geprobeerd een k700i theme op mijn t630 te zetten, maar dat werkt niet. Kon niets vinden op Inet of op Got hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Pelle schreef op 24 juli 2004 @ 19:09:
2 dagen geleden is m'n display kapot gegaan.. niks speciaals mee gedaan, gewoon van het ene op het andere moment kreeg ik alleen maar vreemde kleuren te zien :/
Ligt nu ter reparatie bij BelCompany, gaat 2 weken duren :/
Een vriend van mij heeft dat ook met zijn T610. Van het ene op het andere moment opeens een gele streep door zijn scherm en allemaal vreemde kleuren. Kan lang duren zo'n reparatie. Heb contact gehad met SE hierover en volgens hen moet het toestel naar het enige reparatiecentrum in Nederland waar ze displays kunnen vervangen, Dynafix in Nuth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Weet iemand hoe je je imode imail adres in het programma van se krijgt (dus op de telefoon), want KPN is wat traag en ondersteund geen imode op de T630 (je kunt wel in het imode menu enzo komen,maar bij mail bekijken geeft ie een fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

_Jona_ schreef op 25 juli 2004 @ 09:59:
[...]
Een vriend van mij heeft dat ook met zijn T610. Van het ene op het andere moment opeens een gele streep door zijn scherm en allemaal vreemde kleuren. Kan lang duren zo'n reparatie. Heb contact gehad met SE hierover en volgens hen moet het toestel naar het enige reparatiecentrum in Nederland waar ze displays kunnen vervangen, Dynafix in Nuth.
Ruk :/
Wat ook nog klote is, is dat ze je hele foon leeg sweepen. Ik heb dus geen kans gehad om m'n contacts nog naar m'n simkaart te copy'en enzo. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 19:27:
vraagje:

wat is de standaard code (wachtwoord) die ingevoerd dient te worden bij het beperken van je gesprekken in het menu

-> GESPREKKEN -> BEHEER -> GESPR. BEPERKEN -> NIEUW WACHTWRD
weet niemand dit? is dit een wachtwoord van telfort of van SE zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2004 @ 23:43:
heb je dan je bluetooth aan gehad? want dan gaat je accu heel snel leeg!
groetjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 12:19:
[...]

weet niemand dit? is dit een wachtwoord van telfort of van SE zelf?
Waarschijnlijk is dit de PIN2 code, die alleen bij Telfort op te vragen is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 20:11
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:12:
[...]

heb je dan je bluetooth aan gehad? want dan gaat je accu heel snel leeg!
groetjes :?
zelfde verhaal hier, maar ik had bluetooth fulltime aan, liep lekker te spelen met de bijgeleverde flits, heb de hele site van SE leeg-gewapped en alle spelletjes geprobeerd :)
Ik heb trouwens sowieso het idee dat de batterij het na een paar keer opladen beter doet, dat was met m'n T610 ook al zo, en nu weer...

[ Voor 2% gewijzigd door MrAngry op 27-07-2004 12:36 . Reden: spelling suckte, was laat ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Laatst online: 23:57

Matjan

:D

Bij alle SE accu's moet de accu eerst wennen aan het gebruik (nieuwe lithium-polymeer accu's)

Na 10-20 keer opladen krijgt de accu haar echte volle sterkte.....

Voor de zekerheid kan je de accu de eerste maand alleen opladen als de accu HELEMAAL leeg is...
Zo wordt de accu het sterkst...

Na een paar weken zul je merken dat de accu veel en veel langer meegaat....

Beter is ook dat je de accu laat wennen aan bluetooth.... Dan kan je bluetooth altijd aan laten staan en weet je ongeveer wanneer je bluetooth uit moet doen als je overdag een keer ziet dat je accu het niet lang meer volhoudt.....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Matjan schreef op 27 juli 2004 @ 11:27:

Beter is ook dat je de accu laat wennen aan bluetooth.... Dan kan je bluetooth altijd aan laten staan en weet je ongeveer wanneer je bluetooth uit moet doen als je overdag een keer ziet dat je accu het niet lang meer volhoudt.....
Hoe bedoel je dat wennen precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

JdeBruijn schreef op 27 juli 2004 @ 12:37:
[...]

Hoe bedoel je dat wennen precies?
De accu wordt sterker en past zich aan aan je gebruik....
Doe je nooit je bluetooth aan in het begin is dat "normaal" voor je SE...

Doe je dan bluetooth aan, ga je ineens veel meer power gebruiken...
Zo gaat de accu sneller leeg...

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Matjan schreef op 27 juli 2004 @ 15:16:
[...]

De accu wordt sterker en past zich aan aan je gebruik....
Doe je nooit je bluetooth aan in het begin is dat "normaal" voor je SE...

Doe je dan bluetooth aan, ga je ineens veel meer power gebruiken...
Zo gaat de accu sneller leeg...
Verhaal klinkt wel mooi, maar het komt een beetje op me over alsof een accu nu een organisch ding is dat kan groeien ofzo :)
Hoe verklaar je wat je zegt op moleculair niveau? In de accu dus.. Ik neem aan dat je wel ergens een bron hebt van je kennis, die wil ik nu ook wel zien, je hebt m'n nieuwsgierigheid geprikkeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lantalume
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2022
Ik heb een vraagje.

Welke Bluetooth adapter (voor de PC) kun je het beste kopen voor de SE T630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Laat maar.....

[ Voor 94% gewijzigd door Ginz op 28-07-2004 09:17 . Reden: Ginz moet niet zo impulsief zijn. ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lantalume
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2022
Mijn vraag zal vast wel heel veel gesteld zijn, ik weet dat dat heel irritant kan zijn. Als je zegt op welke pagina ik wat kan vinden dan zal ik je niet meer lastig vallen. 39 pagina's doorspitten is teveel van het goede en met de zoekfunctie vind ik ook niet wat ik wil weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ze werken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
39 pagina's doorspitten is niet zo moeilijk hoor :Z . Gewoon ?limit=999 achter het adres plakken en dan met ctrl-F alles doorzoeken. Zo gebeurd en het bespaard veel dubbele vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:49
Ook mijn T630 is kaduuk. Het rechter keuze knopje ( - ) is dood in de zin van dat het knopje niet meer terug veert (snappy click feeling). Na mijn vakantie moet ik um ook laten repareren. Het sony-ericsson center in amsterdam moest um laten opsturen, dus ook ik ben um waarschijnlijk 2 weken kwijt na mijn vakantie :(

Had toch wat meer kwaliteit verwacht maar goed, het kan ook vette pech zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op 28 juli 2004 @ 14:03:
Ook mijn T630 is kaduuk. Het rechter keuze knopje ( - ) is dood in de zin van dat het knopje niet meer terug veert (snappy click feeling). Na mijn vakantie moet ik um ook laten repareren. Het sony-ericsson center in amsterdam moest um laten opsturen, dus ook ik ben um waarschijnlijk 2 weken kwijt na mijn vakantie :(

Had toch wat meer kwaliteit verwacht maar goed, het kan ook vette pech zijn geweest.
Heb precies hetzelfde gehad (Zie een paar posts terug) Bij bij waren de twaalf onderste knoppen kaduuk. Ik kon echter ermee teruggaan naar The Phone House omdat het toestel een week oude was. Ik kreeg zonder problemen een nieuwe mee!

Alexander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik heb sinds enige tijd dat mijn t630 heel irritant kraakt tijdens het bellen. Als ik dan een beetje heen en weer beweeg met het toestel wil het voor even stoppen. Hebben meer mensen dit? Waar zou dit aan kunnen liggen?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 20:16:
Zou het mogelijk zijn om die mooie icoontjes van de K700i op de t630 te zetten? Het is mogelijk om een theme te maken, maar ook icoontjes? De indeling is vrijwel identiek. Zou erg cool zijn.

[afbeelding]

Ik heb al geprobeerd een k700i theme op mijn t630 te zetten, maar dat werkt niet. Kon niets vinden op Inet of op Got hierover.
Misschien kun je dit thema op je mobiel zetten:

http://www.mobile9.com/4i...d22ef2692f7602420&page=21

Beetje wannabe-achtig maar toch wel leuk voor de echte liefhebbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

JdeBruijn schreef op 27 juli 2004 @ 17:16:
[...]

Verhaal klinkt wel mooi, maar het komt een beetje op me over alsof een accu nu een organisch ding is dat kan groeien ofzo :)
Hoe verklaar je wat je zegt op moleculair niveau? In de accu dus.. Ik neem aan dat je wel ergens een bron hebt van je kennis, die wil ik nu ook wel zien, je hebt m'n nieuwsgierigheid geprikkeld :)
Als je de accu gebruikt, en je laadt de accu op, dan "onthoudt" de accu waar die gebleven is qua energieniveau....
Maar de accu weet dat niet precies....
De fout die mensen maken is, dat ze de accu meteen opladen als ze zien dat de accu halfvol is...
Da e accu kan het dan niet meer precies en is dan sneller leeg...
Wat de precieze moleculaire verklaring hiervoor is, moet ik je schuldig blijven......

Je kan het weer ongedaan maken door de accu helemaal leeg te trekken
(flits een uur aan laten staan ofzo)

Ik zal het ff uitzoeken voor je

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou wat raars met me Ti630.
Krijg een smsje van 818, simkaart aanpassing mislukt.
Ook bliijft dat envelopje maar knipperen dat ik een nieuw smsje hebt, of dat hij vol zit. Mijn inbox is nog lang niet vol! Zit op 95 % dus daar zal het niet aanliggen.
Heeft iemand dit ook als is meegemaakt. Ik heb zelfs helemaal niks aangevraagd, om mijn simkaart te laten aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bliijft dat envelopje maar knipperen dat ik een nieuw smsje hebt, of dat hij vol zit. Mijn inbox is nog lang niet vol! Zit op 95 % dus daar zal het niet aanliggen.
Heeft iemand dit ook als is meegemaakt. Ik heb zelfs helemaal niks aangevraagd, om mijn simkaart te laten aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan

Matjan

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 12:40:
Misschien is er een wap-push bericht naar je gestuurd...
Die moet je dan downloaden... (spelletje misschien?)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Vreemd probleempje: ik probeer mijn pop3 account in te stellen in de mail client in de T630, maar in mijn login naam zit een @ symbool (login naam is mijn email adres).

Probleem is dat in de mode waarin je die invoert, enkel letters en cijfers mogelijk zijn! Valt die mss in te voeren via pc en zo die confoguratie met bluetooth naar de t630 laden?

Zo'n dom probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen!

Enige tijd geleden had ik een t610 bij de orange winkel gehaald bij een abo verlenging. Nadat deze is gejat heb ik er een via www.telecomadvies gekocht.

Nu ondervind ik problemen bij het instellen van gprs en mms bij mijn Orange abonnement. Alle denkbare mogelijkheden hebben ik en meerdere servicemedewerkers al geprobeerd om het werkend te krijgen. De services heb ik in het verleden met een andere Sony Ericsson t610 al succesvol kunnen gebruiken.

Na alle netwerk en telefooninstellingen te hebben geprobeerd lijkt het erop dat het de software in het toestel is. Hierop blijft de melding: 'GPRS-parameters niet ondersteund' en 'Communicatiefout. Probeer opnieuw of neem contact op met uw WAP-serviceprovider'. Valt dit onder de garantie?

Naar mijn idee is het toestel van Belgische komaf, dit zou misschien invloed kunnen hebben. Ik vraag mij af of jullie hier eerder van hebben gehoord. Is het anders een idee om een Sony Ericsson service punt te bezoeken?

Owja, voor de mac gebruikers: Salling clicker ROCKS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Joske Pauwels schreef op 01 augustus 2004 @ 20:39:
Vreemd probleempje: ik probeer mijn pop3 account in te stellen in de mail client in de T630, maar in mijn login naam zit een @ symbool (login naam is mijn email adres).

Probleem is dat in de mode waarin je die invoert, enkel letters en cijfers mogelijk zijn! Valt die mss in te voeren via pc en zo die confoguratie met bluetooth naar de t630 laden?

Zo'n dom probleem...
typ je login in een smsje en probeer te knippen/plakken (hoe, zie startpost)
8) kijk maar of ut lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:23

Zo'n dom probleem...
Als je nou eens gewoon op de 0 drukt krijg je allemaal symbolen.

[ Voor 67% gewijzigd door Centauriprime op 03-08-2004 16:05 ]

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-07 12:41
Net via de operator vernomen dat orange world nu (sinds gisteren) ook gebruikt kan worden met de T630. Wacht nog even op activatie, dus kan het nog niet echt bevestigen, maar de T630 staat nu wel in het overzicht op de orange site in ieder geval.

Oh en over de toetsjes die niet werken, kheb zelf al meerdere keren gehad dat een korreltje zand onder de toetsen kwam. Zeker met dit weer veel strandgangers waarschijnlijk en nee het zand blijft niet alleen tussen de plakkerige billen zitten. :)
Beetje vroeten en zacht klein kwastje wil wel eens helpen.

Update: nog even bevestiging ... werkt als een tierelier... Eindelijk wachte al sinds maart.... |:(

[ Voor 12% gewijzigd door drikus op 03-08-2004 20:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Als je je telefoon met FMA verbind krijg je dat menutje waar je een script kan kiezen in het beeldscherm van de telefoon. Maar als ik nu eerst iets anders op mijn telefoon wil doen, ff naar het telefoonboek ofzo, kom ik niet meer in dat menu. Heeft iemand al ontdekt hoe dat wel kan, of moet ik de telefoon gewoon opnieuw laten connecten met FMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Dandelion schreef op 04 augustus 2004 @ 12:34:
Als je je telefoon met FMA verbind krijg je dat menutje waar je een script kan kiezen in het beeldscherm van de telefoon. Maar als ik nu eerst iets anders op mijn telefoon wil doen, ff naar het telefoonboek ofzo, kom ik niet meer in dat menu. Heeft iemand al ontdekt hoe dat wel kan, of moet ik de telefoon gewoon opnieuw laten connecten met FMA?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee over welk menu-tje je het hebt. Ik kies het script in FMA en als ik dan connect dan staat er gewoon FMA remote als script in m'n phone aan. Daar kom je bij door --> menu --> verbindingen --> BT --> Accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

JdeBruijn schreef op 04 augustus 2004 @ 14:40:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee over welk menu-tje je het hebt. Ik kies het script in FMA en als ik dan connect dan staat er gewoon FMA remote als script in m'n phone aan. Daar kom je bij door --> menu --> verbindingen --> BT --> Accesoires
Ja ik heb em nu zelf ook niet meer, ik heb vanmiddag 0.1.2.7 alpha van FMA geïnstalleerd en die geeft em dat menutje niet.
Mijn vorige versie gaf me gelijk een menu waarin ik uit allerlei scripts kon kiezen waaron winamp en power dvd.
Nou ja dan hier maar eens mee aant puzzelen hoe ik die script aanzet, daar meen ik al iets over gelezen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bluetooth adapterke gekocht van hama een class2. wanneer ik deze installeer vind winxp dit direct. Ik stel mijn seriele poort in en ik kan verbinden.
met float mobile agent kan ik mijn t630 volledig bekijken. Wanneer ik een foto of een liedje wil versturen gaat dit soms, bij het meerendeel van de upload van ringtonez loopt de verbind vast, dit ook bij thema's en foto's. na een paar keer proberen kan ik terug iets verstruren naar de gsm en dan weer niet. Heeft iemand dit ook of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen. Is om zot te worden dat het niet werkt .het bluetooth adapterke is via usb. en wanneer ik iets verstuur via mijn gsm naar pc gaat dit altijd. is van zot van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz.. lompe actie van totally spy.. ik heb per ongeluk de voorkant van mijn t630 op een plasje met cola gelegd.. het toetsenbord plakt nu heel erg en de joystick is vies :( ik heb t-mobile gebeld (ja die versie heb ik) maar zij zeggen dat het niet binnen de garantie vervalt. ik heb hem dus zelf uit elkaar geprobeerd te halen maar ik ga al bij stap 2 de mist in (2 : Het moeilijkste deel: verwijder met behulp van 1 of 2 schroevendraaiers voorzichtig, maar met genoeg kracht het zwarte achterkantje) dat kan ik niet!! nu ben ik bang dat me telefoon beschadigd wordt, want ik denk dat ik het verkeerd doe... kan iemand me helpen??

en ps: áls het me gelukt is.. weet iemand dan ook waar ik een geheel nieuw silver frontje (origineel van se) kan kopen/ruilen??

tlspy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Check sig :P Of stuur me even een mailtje.

Betreffende het achterklepje: gewoon veel kracht zetten, wees niet bang dat hij kapot gaat...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jamaar ik beschadig wel iets.. en waar en hoe moet ik afzetten met de schroevendraaier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 13:21:
jamaar ik beschadig wel iets.. en waar en hoe moet ik afzetten met de schroevendraaier?
Kijk schuin onder het kapje, daar zie je 2 haakjes die het achterklepje op zijn plaats houd. Die moet je beide iets omhoog klikken, en daarne met je duimen aan de zijkant het achterklepje omhoog duwen.

Als het nou helemaal niet lukt, dan kan je vanavond (na 21:30) wel even contact met me opnemen via MSN/ICQ, dan zal ik proberen verder te helpen als het op deze manier echt niet lukt.

En als je de achterkant sloop, dan maakt dat niet zo heel veel uit. Bij een nieuwe behuizing zit ook een nieuwe achterkant :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je! ik heb het!! whahaha wat een wonder dat mijn telefoon het nog deed; hij zat echt HELEMAAL onder de cola! hij is nu helemaal schoon en hij doet het toppie!! echt bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verleden week een T630 aangeschaft. :) Leuk toestel. :P

Nu, ik heb heel wat fora (forums?) doorgezocht en wat gegoogeld maar kon niets vinden. |:( Ik ben namelijk op zoek naar echte telefoongeluiden. Ik heb wat problemen met die polyfonische beltonen en heb het altijd te laat door als ik opgebeld wordt. 8)7 Nu heb je wel die Old phone (die best wel leuk is) maar ik zou het tof vinden om er ook beltonen van nieuwe, moderne telefoons te kunnen opzetten. Herinner jullie die typische beltoon van uit '24' of zoiets.

Kan er mij iemand hiermee helpen of een manier om dat zelf te doen met de muziek dj functie...

Wie kan er mij ook wat uitleg geven over BT dongles, hoe dat in zijn werk gaat. Het is essentieel om thema's en dergelijke bestanden te wisselen tussen beide.
Als je een dongle aansluit op je pc en je connecteert met je telefoon, wordt die dan aanzien als een externe drive waar ik dan de betreffende bestanden er kan naartoe slepen of gaat dat anders in zijn werk en moet ik progjes instaleren??

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 08:52:

Ik ben namelijk op zoek naar echte telefoongeluiden. Ik heb wat problemen met die polyfonische beltonen en heb het altijd te laat door als ik opgebeld wordt. 8)7 Nu heb je wel die Old phone (die best wel leuk is) maar ik zou het tof vinden om er ook beltonen van nieuwe, moderne telefoons te kunnen opzetten.
Niet polyfone beltone voor deze telefoon hebben de extensie .imy , misschien help het om daarop te zoeken?
OVerigens is de ringtone Digirain behoorlijk luid hoor!
Wie kan er mij ook wat uitleg geven over BT dongles, hoe dat in zijn werk gaat. Het is essentieel om thema's en dergelijke bestanden te wisselen tussen beide.
Als je een dongle aansluit op je pc en je connecteert met je telefoon, wordt die dan aanzien als een externe drive waar ik dan de betreffende bestanden er kan naartoe slepen of gaat dat anders in zijn werk en moet ik progjes instaleren??
Je hebt sowieso een cd-tje erbij gekregen, daar staat een programma op om je kalender en telefoonboek te synchroniseren.
Daar naast is floAt's Mobile Agent erg handig, maar mag ik je daarvoor adviseren even de startpost van dit topic te lezen, daar staat namelijk een heleboel info over dit soort dingen in.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.