Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de s700 ook kan gebruiken als afstandbediening voor de tv via IR?
gr. Barry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb een Ferrari Enzo Theme gebouwd: S700

http://muller.homelinux.org:8888/ewier//FerrariEnzo.thm

Wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Ik ga 'm nu bestellen @ Orange Shop. Wat ik trouwens wel raar vind is dat de S700 en K700 even duur zijn online bij de Orange Shop :?.

Maar goed, nog even een vraagje:
Als er een software update uitkomt op de sonyericcson website, kan je die zelf installeren toch? Kan dit met een gewone data kabel of BT, of moet je een speciale cradle hebben (zit niet in de doos toch?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos2K
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-03-2022
Wekko schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:25:
Ik ga 'm nu bestellen @ Orange Shop. Wat ik trouwens wel raar vind is dat de S700 en K700 even duur zijn online bij de Orange Shop :?.

Maar goed, nog even een vraagje:
Als er een software update uitkomt op de sonyericcson website, kan je die zelf installeren toch? Kan dit met een gewone data kabel of BT, of moet je een speciale cradle hebben (zit niet in de doos toch?)?
Dat kan op dit moment nog niet, maar zou tegen het einde van januari op de SE website geïmplementeerd worden heb ik ergens gehoord, helaas weet ik de bron niet meer. Wat je nodig hebt zul je allemaal apart moeten aanschaffen, een CSS-25 sync station en een DCU-11 USB kabel. De adapter en die USB kabel moet je in de cradle achter in steken, waardoor je dus een cradle hebt met oplaad en data mogelijkheden, maar je moet de componenten ervan dus apart aanschaffen (behalve de oplader natuurlijk).

De CSS-25 cradle samen met de DCU-11 USB kabel kosten ongeveer 100 euro, maar dan heb je ook wat als je de specs gelezen hebt. Nu zijn er veel goedkopere en net zo goeie alternatieven.

* Gewoon gratis 1e jaar laten upgraden bij een SE service center
* Bluetooth en normale lader gebruiken ipv cradle+kabel voor data-connectivity.

Als je echter gewoon software updates wil, zou ik eerst naar een SE Service Center gaan, en eens lekker doorgooglen op wat er allemaal mogelijk is, er zijn namelijk ook goedkope maar hier helaas illegale alternatieven, waarmee je zelfs experimentele (developer) software op je telefoon kunt flashen, met goedkopere kabels e.d.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Daar heb ik zeker wat aan! Dank je wel en ik zal zeker doorgooglen dan ;). Nu nog ff wachten tot ik mijn tel binnen heb en ik kan aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46
Wekko schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:25:
Zeker raar...hij is daar ERRUG goedkoop!!

179,95 1!! jarig Orange Free 22,50
119,95 1!! jarig Orange Free 32,50
4,95 1!! jarig Orange Free 42,50 !!!!

en Gratis bij alle Orange Free abbo's v.a 22,50 euro

Iemand enig idee of deze S700i versie gesimlocked is of iets dergelijks..?? Of dat er een ander addertje onder het gras zit...

edit: Hier heb je de link --> https://shop.orange.nl/pr...productbundel=2073&s=free

[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 04-01-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Dat kan nooit, ze maken vast een fout dat ze de prijs van de K700 per ongeluk bij de S700 hebben gezet.
Die Orange shop is namelijk nooit zo heel erg goedkoop. En als je surft over het net kom je er ook achter dat hij nergens zo ontzettend goedkoop is.... anders baal ik wel.
Heb hem net gister voor 2 jarig verlengd, en er zelfs ook nog bij betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Het klopt idd niet... De site is bijgewerkt en hij is nu €350 bij een Free 22,50 1 jaar abo. Maar ik heb mijn orderbevestiging al binnen voor precies hetzelfde abo+S700 voor €179,95. Heb ik nou geluk of moet ik alsnog 350 gaan betalen?

EDIT:
Toch gewoon 179,95 :*). Ik heb net gebeld met de klantenservice, en er werd mij verteld dat er vandaag in ieder geval prijsveranderingen doorgevoerd zijn. Maar of het nu gewoon een foutje was (dat ze per ongeluk de K700 prijs hebben opgegeven) of dat de prijs echt veranderd is, ik betaal in ieder geval 179,95 in plaats van 350 :D

[ Voor 44% gewijzigd door Wekko306 op 04-01-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Can you say "Lucky Bastard"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Iedereen die S700 gister of vandaag heeft besteld voor de K700i prijs is very lucky, de Orange shop is meestal inderdaad duurder dan andere reguliere verkooppunten en de prijzen zijn dan ook direct aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Ik heb deze mobiel nu een week en wat me opvalt is dat de screensavers (de GIF plaatjes) niet vloeiend lopen en dat de menu traag reageert. Is dit normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ATL schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:47:
Ik heb deze mobiel nu een week en wat me opvalt is dat de screensavers (de GIF plaatjes) niet vloeiend lopen en dat de menu traag reageert. Is dit normaal.
Ik vond bij mijn T610 het grootste manko dat menu's soms traag reageren, en SMS-en ook. Ben je klaar met een woord typen, duurt het een fractie van een seconde voor het helemaal op je scherm staat. Dat mag mijn volgende phone niet meer hebben! Heeft de S700 dat ook dan?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb zelf ook maar is een theme gemaakt :P. Aangezien ik de telefoon zelf nog niet heb weet ik niet precies of alles klopt, maar ik had toch niks te doen.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/remkovrzt/S700/F22Raptor.jpg
Download

Weet iemand trouwens wat er precies door Orange veranderd is in de software? Dingen als menu iconen en opties als My Friends ed. bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:50:
[...]

Ik vond bij mijn T610 het grootste manko dat menu's soms traag reageren, en SMS-en ook. Ben je klaar met een woord typen, duurt het een fractie van een seconde voor het helemaal op je scherm staat. Dat mag mijn volgende phone niet meer hebben! Heeft de S700 dat ook dan?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Iemand die daar opheldering over geven kan? Wil 'm misschien vanmiddag gaan halen, maar ben een beetje teleurgesteld over de hoeveelheid reacties hier. Kennelijk is 't niet zo'n populaire telefoon als bijvb de D500 van Samsung, of de K700 van SE. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Paradise schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:48:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Iemand die daar opheldering over geven kan? Wil 'm misschien vanmiddag gaan halen, maar ben een beetje teleurgesteld over de hoeveelheid reacties hier. Kennelijk is 't niet zo'n populaire telefoon als bijvb de D500 van Samsung, of de K700 van SE. Hoe komt dat?
Deze telefoon en de k700i heb veel snellere interfaces en menu's dan de T610. Je hebt echt geen last van 'n traag menu. En misschien is 't niet zo'n populaire telefoon als de D500, maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee net als ooit met de Nokia 3310. Als ik jouw was zou ik lekker voor de S700i (of K700i) gaan. (samsung D500 heeft best wel veel problemen qua bluetooth/ synchen met computer/ bestanden uitwisselen)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
Uhm ja soms heeft de S700 ook die vertraging, maar met sms-en is dat niet meer zo. En het is een stuk minder dan met de T610.

Genoeg info BeQuietAndDrive en Paradise?

Het stond er al onder :/

[ Voor 10% gewijzigd door Steph Kai op 07-01-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Allrighty, thanks!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Heeft iemand al het probleem ondervonden dat als je er een mp3 van een uur opzet dat deze er na een minuut of 28 geen geluid meer laat horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste nieuws over S700i

nieuwe firmware: R3K 004

Met de beste groeten,

Corbeau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:23:
Laatste nieuws over S700i

nieuwe firmware: R3K 004

Met de beste groeten,

Corbeau ;)
Heb je hem, of alleen gehoord dat 'ie er is? Enig idee wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zitten de service centers ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat staat hier allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:00
S 700 of toch de Samsung D 500

Hallo,

Ik zit te denken om de S 700 aan te schaffen maar twijfel nog een beetje tussen twee toestellen.
Daarom had ik nog wat vragen aan de 700 bezitters.
Bij de D500 van Samsung zit een geheugen van zo'n 90 MB, daarmee zou ik volgens vermelding 60 minuten video kunnen schieten.
Bij de S 700 kan ik maar 4.5 minuten aan video opnemen, echter is het geheugen uit te breiden naar 128 MB. Kan ik dan ook meer dan 4.5 aan video op dat geheugen kwijt?
Ik heb begrepen dat er bij de samsung geen update van de firmware te krijgen is terwijl er op het 500 forum al melding van bugs gemaakt is. Is er wel een update mogelijk bij de 700?
Ik lees daar wel het een en ander over op dit forum maar kan daar niets van vinden op de site van Sony.
Is voice dailing ook daadwerkelijk mogelijk, bij de specs op diverse sites staan tegenstrijdige berichten.
Ten slot, zijn er meer mensen die een keuze hebben gemaakt tussen bovenstaande toestellen? zo ja waarom dan uiteindelijk gekozen voor de S 700? (buiten het uiterlijk om). En weet iemand een betere aanbieding dan de gratis 700 bij een Hi 30 abo?

Bedankt alvast, Jos.

B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Naar wat ik gevonden heb op internet, zit het volgens mij zo:
Je kunt zoveel ruimte op je memory stick (max 128 mb dus) gebruiken voor filmpjes maar uiteraard ook een behoorlijk deel van het vaste geheugen, dit is dus in ieder geval meer dan de D500. Wel is het zo dat je bij de S700 maar maximaal een filmpje kan opnemen van 1.5 mb, meer dan dat niet (het was een beetje onduidelijk wat ik gevonden heb, maar volgens mij is het maximaal 1.5 mb).
Bij de S700 zijn er inderdaad verschillende versies firmwares, die je kan laten updaten bij een service point (als je telefoon unbranded is in ieder geval), en waarschijnlijk komt er ook een online update service.
Of voice dialling echt mogelijk is weet ik niet zeker, lijkt me wel uiteraard maar ik heb het toestel nog niet binnen dus weet ik het niet 100% zeker.
Ik heb gekeken naar telefoon met 1+ megapixel camera, groot scherm, en veel geheugen. Uiteindelijk gekozen omdat hij het beste bij mijn eisen pastte, en omdat hij erg goedkoop was bij de Orange Shop.

[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 09-01-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gehaald voor € 19,95 bij orange met een Free 32 abbo (2 jaar)

Ik heb FF 1 vraagje als ik naar een MP3 of naar de radio luister, via de speaker, dan trilt het lensbeschermertje mee....is in het begin niet zo erg maar je gaat je er steeds meer aan storen.
Het gebeurt trouwens ook met ringtones. Het trillen gaat weg als je het TFT schermpje naar de grond toe houdt.
Heeft iemand anders hier ook last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
smokesign schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:11:
Ten slot, zijn er meer mensen die een keuze hebben gemaakt tussen bovenstaande toestellen? zo ja waarom dan uiteindelijk gekozen voor de S 700? (buiten het uiterlijk om).
Ik stond voor dezelfde keus en heb uiteindelijk voor de S700 gekozen om de volgende redenen:
- Bekendheid met SE, vertrouwen in hun product (kan best zijn dat Samsun net zo goed / beter is, maar het is altijd fijn een vertrouwd merk te kopen)
- Ik heb liever een telefoon waar niet half Nederland al mee loopt. (gaat bij D500 wel zo worden, denk ik)
- Goede fotocamera volgens de recencies
- SE telefoons worden gesupport in FMA, voor mij een erg belangrijk argument om weer voor een SE te gaan
- Ik was een beetje bang voor de eventuele fragielheid van het schuifmechanisme van de D500

Ik heb absoluut geen spijt van mijn keus, tot op heden. Heb het toestal pas een paar dagen, maar ben er wel zeer over te spreken. Het enige dat je zou kunnen weerhouden is dat ie wel wat groter is dan de meeste toestellen, en zeker groter dan de D500. Persoonlijk heb ik daar helemaal geen problemen mee, maar als dat voor jou wel een grote rol speelt zou ik dat zeker in het achterhoofd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige waar ik niet over te spreken ben is dat je niet kan spoelen tijdens filmpjes, waardoor je dus geen complete films kunt bekijken...verder niets dan lof over dit toestel, maar als ik weer zou moeten kiezen zou ik neit weten of het nogmaals deze word of de d500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
[quote]Wekko schreef op zondag 09 januari 2005 @ 13:24:

Wel is het zo dat je bij de S700 maar maximaal een filmpje kan opnemen van 1.5 mb, meer dan dat niet (het was een beetje onduidelijk wat ik gevonden heb, maar volgens mij is het maximaal 1.5 mb).

Zoiets had ik ook al begrepen, hopelijk is dat iets wat kan veranderen bij een evt. nieuwe firmware.

Bij de S700 zijn er inderdaad verschillende versies firmwares, die je kan laten updaten bij een service point (als je telefoon unbranded is in ieder geval), en waarschijnlijk komt er ook een online update service.

Aha, oké bedankt.

Of voice dialling echt mogelijk is weet ik niet zeker, lijkt me wel uiteraard maar ik heb het toestel nog niet binnen dus weet ik het niet 100% zeker.

Laat ik maar vanuit gaan dat het wel mogelijk is, bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
[quote]Paradise schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:04:
[...]

- Goede fotocamera volgens de recencies
- SE telefoons worden gesupport in FMA, voor mij een erg belangrijk argument om weer voor een SE te gaan
- Ik was een beetje bang voor de eventuele fragielheid van het schuifmechanisme van de D500

Kan me inderdaad ook vinden in je argumenten, bedankt voor de link van dat FMA ziet er goed uit.
Ik zal eerdaags de 700 gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hola mensen,

Heb sinds kort de s700i. Prachtig toestel.
Ik zit nu alleen in een leuk gevecht..

S700i vs. Email-instellingen ft. Planet Internet.

Kom er echt niet uit..

Heeft iemand hier al ervaring mee? Of kan iemand mij eventueel
een link geven hiervoor?

Alvast bedankt,

Doekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Is er overigens al iemand die z'n firmware heeft laten flashen? Ik vind het nogal hinderlijk dat bij het opnemen van de telefoon het 1 seconde duurt voordat de andere kant me horen kan. Ik zag dat de K700 dit ook had, en je dit met een nieuwe firmware op kon lossen. Helaas is de online update service van SE (nog) niet beschikbaar voor de S700, en van SE zelf word ik ook niet veel wijzer:
Helaas kunnen wij van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:
Flashen ze 'm ten alle tijden voor je, of zijn er nog bepaalde voorwaarden? Die service points zitten namelijk alle verre van dicht bij me in de buurt, dus ga liever niet voor jan doedel erheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27
Als je er een nieuwe firmware is dan flashen ze hem gratis dacht ik. Zonder enige voorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hm, die gasten van SE willen echter via de mail niet vertellen wat de laatste is, of dat ik de laatste heb. Ik heb 'm onlangs gekocht, je zóu dan zeggen dat ik de laatste wel ongeveer heb, maar ik zie dat veel fixes van de K700 bij mij er niet inzitten. Lopen die firmware versies wel synchroon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:52:
Hola mensen,

Heb sinds kort de s700i. Prachtig toestel.
Ik zit nu alleen in een leuk gevecht..

S700i vs. Email-instellingen ft. Planet Internet.

Kom er echt niet uit..
Het enigste waar je rekening mee moet houden is dat je gprs instellingen volledig toegang tot internet nodig hebben ivm poort 25/110/143.

Ik zit bij orange en bij mij werkte email pas toen ik dat goed had, Wappen kon ik al maar dan kan je dus alleen poort 80 en wap en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
vergeef me de vraag maar ik hou het forum van T610 bij en T630 omdat ik beide foons heb.
Ik wil heel graag de S700 hebben maar een ding houd mij nog tegen en aangezien ik echt niet alle delen door ga lezen,vraag ik het toch maar ff
Bij de T610 en de T630 kon je alleen maar kiezen tussen 6 sms ringtoontjes en ze kunnen beide alleen midi aan
Is dit bij de S700 ook zo?of kan ik kiezen tussen mp3 miniringtones die ik zelf download en kan hij ook wav aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:27:
[...]

Het enigste waar je rekening mee moet houden is dat je gprs instellingen volledig toegang tot internet nodig hebben ivm poort 25/110/143.

Ik zit bij orange en bij mij werkte email pas toen ik dat goed had, Wappen kon ik al maar dan kan je dus alleen poort 80 en wap en zo.
Ok, fair enough.

Maar ik kan op die site van SE, die instellingen van KPN GPRS op laten sturen via sms.
Voer je je gegevens in, en vervolgens stuurt die site automatisch de juiste instellingen,
how-ever als ik die instellingen gebruik krijg ik na 2 seconden-verbinding mislukt.

Nu heb ik ook een imode abo, wat ik opzich zelden gebruik.. maar heb dus KPN klantenservice
gebeld ( echt weer een draaama) maar they told me dat ik m'n planet email gewoon op
die imode account kan laten zetten.. en in m'n inbox krijg mits ik zelf wel de boel refresh..

Weet iemand hier raad mee ? en zo niet..weet iemand de juiste gprs instellingen voor email
met KPN? (overigens staan m'n planet gegevens goed, volgens planet klantenservice)..

Thanks

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
rooie60 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:24:
Bij de T610 en de T630 kon je alleen maar kiezen tussen 6 sms ringtoontjes en ze kunnen beide alleen midi aan
Is dit bij de S700 ook zo?of kan ik kiezen tussen mp3 miniringtones die ik zelf download en kan hij ook wav aan?
Je kan nog steeds maar uit een beperkt aantal geluiden kiezen voor SMS notificatie, maar als ringtone wanneer je gebeld wordt kan je ook kiezen voor MP3 ringtones. WAV weet ik niet zeker, volgens mij niet, maar dat is makkelijk zat naar MP3 te converteren natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
thnx :)
Ik heb zojuist mijn HI abo verlengt met 2 jr en krijg deze week nog de K700i :)
Dan gaan we toch gewoon die wavjes omzetten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:23:
[...]

Ok, fair enough.

Maar ik kan op die site van SE, die instellingen van KPN GPRS op laten sturen via sms.
Voer je je gegevens in, en vervolgens stuurt die site automatisch de juiste instellingen,
how-ever als ik die instellingen gebruik krijg ik na 2 seconden-verbinding mislukt.

Nu heb ik ook een imode abo, wat ik opzich zelden gebruik.. maar heb dus KPN klantenservice
gebeld ( echt weer een draaama) maar they told me dat ik m'n planet email gewoon op
die imode account kan laten zetten.. en in m'n inbox krijg mits ik zelf wel de boel refresh..

Weet iemand hier raad mee ? en zo niet..weet iemand de juiste gprs instellingen voor email
met KPN? (overigens staan m'n planet gegevens goed, volgens planet klantenservice)..

Thanks
O ja je moet je telefoon uit/aan zetten voordat het werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
rooie60 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:31:
thnx :)
Ik heb zojuist mijn HI abo verlengt met 2 jr en krijg deze week nog de K700i :)
Dan gaan we toch gewoon die wavjes omzetten haha

Mooi, ik heb gisteren een Hi 25 abo voor 2 jaar afgesloten met een gratis S700I :9
Heb vandaag de bevestiging gekregen en als het goed is krijg ik ook nog na de 2e of 3e nota 100 euro terug. Kan daar zo snel op de bevestiging niets over terug vinden dus kan de klantenservice evt. bellen. Iemand anders die ook een Hi 2jr heeft afgesloten en die 100 euro dan al terug heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:01:
[...]

O ja je moet je telefoon uit/aan zetten voordat het werkt :?
Helaas werkt dit ook niet :'(
Thnx voor je effort though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smokesign schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:25:
[...]

Mooi, ik heb gisteren een Hi 25 abo voor 2 jaar afgesloten met een gratis S700I :9
Heb vandaag de bevestiging gekregen en als het goed is krijg ik ook nog na de 2e of 3e nota 100 euro terug. Kan daar zo snel op de bevestiging niets over terug vinden dus kan de klantenservice evt. bellen. Iemand anders die ook een Hi 2jr heeft afgesloten en die 100 euro dan al terug heeft gekregen?
Heb bij KPN gewerkt, en wat ze meestal doen is je rekening voor die maand minus die 100 euro, heb je geld over krijg je dat er wel gewoon netjes bij gestort. Veel mensen zien dat niet terug op de rekening en klagen dan bij klantenservice - IK WIL M'N GELD! (als je uberhaupt al door die dramatische klantenservice van KPN komt!)

Maar misschien doet KPN het nu wel op een goede manier en zet gewoon netjes 100 euro
op je rekening. Lang verhaal kort, je krijgt op 1 of andere manier wel die 100 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik ben vandaag langs de Belcompany Max in Duiven geweest, was wel geinteresseerd in een firmware update, aangezien een aantal bugs die in K700 firmware updates opgelost zijn nog wel in mijn telefoon zitten. Na 1,5 uur reizen en 1 uur wachten kreeg ik m'n S700 weer terug: met dezelfde firmware die er al op stond. Als die jongens van SE me nou gewoon in mijn mail gevraagd hadden welke firmware versie ik had; dan hadden ze me ook zo kunnen vertellen dat er helemaal geen nieuwe is. Valt me nogal tegen van SE. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb 'm vandaag ook binnen gekregen :). Meteen vanalles uitgeprobeerd en spelletjes geinstalleerd, en daarna ff Orange World geinstalleerd. Dat werkte dus niet (terwijl de instellingen al in mijn telefoon stonden en ik had opgegeven dat ik Orange World geactiveerd wou hebben). Toen dus maar even 1200 gebeld, en daar kreeg ik eerst te horen dat het nummer dat ik nu heb van een vrouw is die haar abonnement heeft overgezet naar Prepaid. Maar toen ging die vent maar even in de computer kijken, en blijkt dat het toch wel goed zit waarschijnlijk. Maar hij zei dat hij Orange World nog niet kan activeren omdat de S700 te nieuw is?
En dan nog 1 ding, als ik naar mijn Telefoonboek ga, dan Opties > Speciale Nummers > Service Nummers > Saldo/rek Info. Dan krijg ik te horen dat ik mijn gehele bundel verbruikt heb, en dat mijn laatste rekening dateert van 27 december (toen had ik mijn telefoon nog niet eens besteld) :?. Komt dit omdat mijn nummer nu nog in de computer staat als zijnde van die vrouw ofzo? Ik kan dus wel gewoon bellen maar dit lijkt me toch niet helemaal te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Wekko schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:40:
En dan nog 1 ding, als ik naar mijn Telefoonboek ga, dan Opties > Speciale Nummers > Service Nummers > Saldo/rek Info. Dan krijg ik te horen dat ik mijn gehele bundel verbruikt heb, en dat mijn laatste rekening dateert van 27 december (toen had ik mijn telefoon nog niet eens besteld) :?. Komt dit omdat mijn nummer nu nog in de computer staat als zijnde van die vrouw ofzo? Ik kan dus wel gewoon bellen maar dit lijkt me toch niet helemaal te kloppen.
Dit viel mij ook op, heb toen even de Orange klantenservice gebeld, en daar werd me vertelt dat dit kwam doordat in de eerste maand Saldo en rekening informatie nog niet werkt voor een abonnement. Pas in de 2e maand wordt dit 'rechtgetrokken'. Je moet in de eerste maand dus gewoon even het aantal minuten dat je belt / aantal sms'jes bij houden, zodat je zelf uit kan rekenen hoeveel er nog in je bundel zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ah oke dat zit dan dus goed :). Maar weet jij misschien hoe ik Orange World nu kan activeren (die man die ik aan de lijn kreeg bij de helpdesk zei dat de S700 te nieuw is en dat hij het dus niet kon activeren). Volgens mij heb ik wel alle instellingen goed (er stond al een aantal instellingen in maar ik heb ze ook via de Orange en SE site op laten sturen) maar het werkt nog niet. Daarom denk ik dat Orange World dus nog niet meteen geactiveerd is maar dat ik het nog moet doen.
Ik heb sowieso mijn telefoon al een aantal keren uit gezet, maar het scherm blijft maar staan op 'Bezig met verbinden'.
Ik vind trouwens wel dat SE de battery cover behoorlijk goed vast heeft gezet zeg :/

[ Voor 18% gewijzigd door Wekko306 op 14-01-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:35:

Ik vind trouwens wel dat SE de battery cover behoorlijk goed vast heeft gezet zeg :/
Ik krijg deze het makkelijkste los door met mn nagel onder de cover te steken, bij het memory stick slot, en dan de cover naar beneden te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:35:
Ah oke dat zit dan dus goed :). Maar weet jij misschien hoe ik Orange World nu kan activeren (die man die ik aan de lijn kreeg bij de helpdesk zei dat de S700 te nieuw is en dat hij het dus niet kon activeren). Volgens mij heb ik wel alle instellingen goed (er stond al een aantal instellingen in maar ik heb ze ook via de Orange en SE site op laten sturen) maar het werkt nog niet. Daarom denk ik dat Orange World dus nog niet meteen geactiveerd is maar dat ik het nog moet doen.
Had ik ook met m'n K700i die toen te nieuw was. Heb toen aangemeld dat ik SE T610 had en werkt perfect nu Orange World!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had problemen met de mms instellingen. Ik ben toen naar een Orange shop geweest en die man heeft ook 1.5 uur werk gehad voordat alles werkte. Hij heeft me toen de instellingen gegeven voor de s700. Hier staan ook de email instellingen bij, misschien als je dit volgens het lijste invult, dat orange world ook werkt. Je kunt het beste eerst alle internet profielen enzo wissen, en dan zelf 1 nieuw profiel aanmaken, bij mij werkte alles toen goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zo Orange World werkt nu. Al hoewel, als ik via Menu > Internet Services > Meer > Orange World ga, dan staat er 'Probleem - Het toestel waarvan je gebruik maakt wordt niet ondersteund door Orange World. Je kunt wel gebruik maken van Orange WAP.'

Als ik daar dan op WAP klik, is het dan nog wel gewoon gratis? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Wekko306 op 14-01-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:06:
Als ik daar dan op WAP klik, is het dan nog wel gewoon gratis? :P
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Oke dank je! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
aaah pakje werd aangeboden vandaag,ik was op mijn werk!
Dus morgen kan ik spelen met de S700.is zedge en mobile9 de enige sites waar themas zijn?kan verder niets vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vreemde vraag, maar wast is het verschil tussen de S700 en S700i ? Ben van plan er een aan te schaffen, maar snap dit dus niet. Je komt beide namen tegen, maar hoor niks over verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemands of de S700i via de orange shop simlockvrij is? Is de goedkoopste die in kan vinden. Dus als die simlock vrij is, is dat een mooie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Tot nu toe zijn alle 3 de SE's die ik in de Orange shops heb gekocht Simlock vrij, alleen mijn nieuwe K700 heb ik maar Belcompany gehaald, omdat ik niet zo'n troep firmware van Orange wilde hebben.
Mijn Vodafone T300 was ook simlock vrij, niet slecht voor € 25,- (kreeg een simlock vrij toestel en € 35,- beltegoed, en heb dat ding alleen maar gekocht omdat mijn CMD-Z7 was gejat).
Ik heb een beetje het idee gekregen dat SE's meestal Simlock vrij zijn. Maar dit is natuurlijk zuiver mijn eigen ervaring. Maar bij de Orange shop weten ze precies welke toestellen Simlock vrij zijn en welke niet, en anders check je even het service menu via zo'n mooie code, ik gok dat dit de juiste is (werkt ook op mijn T300 en K700i):

# Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:

> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick).

Dus laat de telefoon demonstreren bij de Orange shop en check even de status van de lock's.

[ Voor 8% gewijzigd door Gover op 14-01-2005 20:08 ]

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:51:
Misschien vreemde vraag, maar wast is het verschil tussen de S700 en S700i ? Ben van plan er een aan te schaffen, maar snap dit dus niet. Je komt beide namen tegen, maar hoor niks over verschillen...
Tis dezelfde, maar soms wordt de i weggelaten. Op mijn verpakking staat de i wel, op de Belcompany site stond ie niet. Het is gewoon dezelfde telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
@ Gover: Hoe kan je daar zien of de telefoon gelocked is dan?

themes staan onder andere hier Ik gebruik nu TheOneRing.thm en die is echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:01:
En weet iemands of de S700i via de orange shop simlockvrij is? Is de goedkoopste die in kan vinden. Dus als die simlock vrij is, is dat een mooie deal!
Die is gegarandeerd simlockvrij omdat het geen Orange branded toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik kreeg overigens een mail van SE dat de firmware die ik nu heb ook echt de laatste is. Daar zitten dus nog wel bugs in, die in de firmware voor de K700 wél gefixt zijn. Dat vind ik echt goed waardeloos; koop je een GSM van SE die bij hun (op de P serie na) als topmodel staat aangeschreven, lopen ze gewoon achter in de firmware. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Welke firmware heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
thnx wekko :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
R3B032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:23:
@ Gover: Hoe kan je daar zien of de telefoon gelocked is dan?

themes staan onder andere hier Ik gebruik nu TheOneRing.thm en die is echt mooi.
code:
1
< * * <

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Dezelfde firmware als iedereen dus.

Wekko, leuke site bedankt.

Weet iemand nog waar je leuke afsluit/screensaver animgifs van 320x240 kan vinden voor onze telefoon? Ik vind die dansende lichten wel stoer maar ben wel toe aan iets nieuws. Of weet iemand een goede tool om zie iets te maken/converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
code:
1
< * * <
Ok ik heb het gedaan en die 4 slotjes staan alle 4 open, ik neem dus aan dat mijn telefoon dan niet gelocked is.

Ik heb ook firmware R3B032, maar ik dacht dat er al nieuwere waren vandaar dat ik het even vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was bij belcompany en heb begrepen dat het abbonement op de s700i niet handig is moest je 90 euro bijbetalen bij een abbonoment van 30 euro per maand (300 mins en wat smsjes)
Weet iemand waar ik het beste een abbonoment kan afsluiten ?
de s700i en 150 belminuten en wat smsjes

en bij de site wordt ik doorgelinkt naar politie.nl hehe

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maandag de S700i halen bij orange. bij de shop zelf is ie goedkoper dan ergens anders op internet of andere winkel.
Neem hem met 22,50 bundel (2jr), die ik naar een half jaar naar 12,50 zet.
Telefoon kost dan 95, maar krijg 25 studentenactie korting dus is ie 70.
Verder eerste jaar 20% korting op abo, ook studentenactie,
Vind ik een goede constructie al zeg ik t zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:58:
Ik was bij belcompany en heb begrepen dat het abbonement op de s700i niet handig is moest je 90 euro bijbetalen bij een abbonoment van 30 euro per maand (300 mins en wat smsjes)
Weet iemand waar ik het beste een abbonoment kan afsluiten ?
de s700i en 150 belminuten en wat smsjes

Ik zou eens kijken op hi.nl, heb daar zelf een hi 25 2 jaar afgesloten, krijg de S700i gratis en ook nog eens 100 Euro retour. Niet gek leek mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb afgelopen dinsdag verlengt met 2 jr HI € 40,vandaag werd gratis de S700 thuis bezorgd
kijk ff op hi.nl,selecteer een toestel en kijk bij welk HI en hoeveel jr hij gratis is
toptoestel trouwens,helas nog maar weinig leuke themas,met cartoons
Allemaal boobs,cars,babes (voor de jongens) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gsmpartner.nl
kan je hem krijgen voor ongeveer 170 euro. Eigenlijk een abo voor 7.95 per maand en dan gratis S700i. Maar die kosten kan je ook in 1x afkopen. Misschien interessant!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 23:55

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Wekko schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:29:
[...]

Ok ik heb het gedaan en die 4 slotjes staan alle 4 open, ik neem dus aan dat mijn telefoon dan niet gelocked is.

Ik heb ook firmware R3B032, maar ik dacht dat er al nieuwere waren vandaar dat ik het even vroeg.
Als de hangslotjes die je ziet OPEN staan dan is de boel inderdaad niet gelockt.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
heb uiteindelijk wat thema's gevonden (cartoons) wat gelijk opvalt is dat de opties moeilijk zichtbaar zijn als je door de menu's heengaat :( is me nooit opgevallen bij de T610/T630
Het is echt amper te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rooie60 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:59:
heb uiteindelijk wat thema's gevonden (cartoons) wat gelijk opvalt is dat de opties moeilijk zichtbaar zijn als je door de menu's heengaat :( is me nooit opgevallen bij de T610/T630
Het is echt amper te lezen?
Ligt gewoon aan de thema's die je op je telefoon hebt staan. Je hebt hele duidelijke en hele onduidelijke. Ligt gewoon aan de kleuren van de letters van de opties. Als deze bv lichtgrijs zijn en je hebt 'n witte achtergrond dan zie je 't bijna niet. Zijn die letters rood dan zie je 't juist weer super. Dus je moet gewoon ff paar goede thema's opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
CLB schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:48:
[...]

Ligt gewoon aan de thema's die je op je telefoon hebt staan. Je hebt hele duidelijke en hele onduidelijke. Ligt gewoon aan de kleuren van de letters van de opties. Als deze bv lichtgrijs zijn en je hebt 'n witte achtergrond dan zie je 't bijna niet. Zijn die letters rood dan zie je 't juist weer super. Dus je moet gewoon ff paar goede thema's opzoeken!
Ja zoiets had ik me ook al bedacht,heb tot nu toe nog geen goede gevonden en ik ben gek op tweety,betty boop,snoop
Hoop dat er snel net zoveel thema's voor deze komen als dat er zijn voor de T610/T630/K700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rooie60 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:03:
[...]

Ja zoiets had ik me ook al bedacht,heb tot nu toe nog geen goede gevonden en ik ben gek op tweety,betty boop,snoop
Hoop dat er snel net zoveel thema's voor deze komen als dat er zijn voor de T610/T630/K700
Op: http://gallery.mobile9.co...sson-s700s710i-themes/VUL HIER EEN CIJFER IN BV DE 1/ staan meer dan 20 pagina's met thema's voor de S700i dus ik denk wel dat daar wat moet tussenzitten voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
deze site heb ik al doorgespit,ken hem al een jaar heb er ook alles voor mijn T630,nokia 6600 afgehaald en met véél suc6.
Alleen denk ik dat de S700 nog wat te nieuw is?omdat er zo weinig nog zijn,uh tenminste die ik leuk vind dan,meerendeel is voor jongens/mannen en ik ga toch echt voor de cartoons die ik eerder al noemde.
Maar ik heb geduld ;)
maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 23:18:
www.gsmpartner.nl
kan je hem krijgen voor ongeveer 170 euro. Eigenlijk een abo voor 7.95 per maand en dan gratis S700i. Maar die kosten kan je ook in 1x afkopen. Misschien interessant!?
wtf...hmm mijn eerste reactie: er zit een addertje onder het gras. Of toch niet.. wat denken jullie. Zo niet.. dan haal ik voortaan al mn gsm's daar.

Btw ik heb een vodafone prepaid en het internet wil niet werken... Alle instellingen gehad van SE en van vodafone. Wat kan ik nog meer proberen.

Btw ik heb mn s700i in hong kong gehaald voor 400 euro... En de verkoper zei dat de 128mb limiet opgeheven kon worden door mn gsm te laten upgraden (ik weet niet of hij softwarematig bedoelde, maar ik denk het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Wekko schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:29:
[...]

ik heb maar 3 dingen listed,
- Network
- network subset
- SP
(alle 3 unlocked)

wat mis ik en mis ik dat echt ?

o ja
R3B032
prgCXC 125935_EU_1_!

ben heel tevreden met de software alleen baal van het camera geluid. en ik merk dat het hij traag is (heb 8 MB aan midi ringtones op mijn stick staan) het duurt een eeuwig heid voordat hij die map open heeft. met films heb ik nog geen ervaring.

met MP3/radio afspelen doe ik lang met de batterij, in het begin was mijn bat extreem kort maar nu doe ik er 4/5 dagen mee voordat ik hem op de oplader moet leggen zelfs met mp3/radio gebruik af en toe bellen.

BT heb ik uitstaan wat wel leuk is de remote control van je pc.

FMA rules allene ik gaat dood met de errors als ik hem opstart.. vbs-scripts doen /staan er niet.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

vso schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:09:
[...]

FMA rules allene ik gaat dood met de errors als ik hem opstart.. vbs-scripts doen /staan er niet.
En als je de tweede x fma opstart werktie dan wel of niet? Bij mij werktie de eerste keer wel omdat ik dan al die errors wegklik. Maar als ik de volgende dag dan weer FMA wil opstarten werkt 't niet en moet ik heel fma opnieuw installeren om 't weer 1 x te gebruiken. Ik vind 't 'n erg fijn programma maar 't werkt nou niet echt supertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zaterdag in het bezit van de SE S700i......kvin 't een toptoestel.....superresolutie, moet nog wel alles ff uitvinden.....ben alleen niet te spreken over de belkwaliteit.....de andere persoon aan de andere kant van de lijn, kan mij niet of nauwelijk hore, terwijl ik hem/haar wel gewoon normaal kan verstaan....volgens de anders is 't net alsof ik met mn hand voor mn mond praat :? .......weet iemand wat er aan de hand is.....?? of is dit een probleempje met mijn toestel en moet ik ff teruggaan naar de winkel???

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zie je dat gaatje onder de rechter softkey? Dat is de microfoon. Als je belt moet je dus niet je wang daar tegenaan houden, want dan hoort de ander je slecht. Verder heb ik er helemaal geen last van dus als dit het probleem niet is moet je er misschien even naar laten kijken.
ik heb maar 3 dingen listed,
- Network
- network subset
- SP
(alle 3 unlocked)
Ik heb
- Netwerk
- Netwerksubset
- SP
- Corporate

[ Voor 24% gewijzigd door Wekko306 op 17-01-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:38
Wekko,

in mijn menu staan zelfs 5 dingen :S
- Netwerk
- Netwerksubset
- Serviceprovider
- Corporate
- ESL

waar ze allemaal voor staan geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:15:
Sinds zaterdag in het bezit van de SE S700i......kvin 't een toptoestel.....superresolutie, moet nog wel alles ff uitvinden.....ben alleen niet te spreken over de belkwaliteit.....de andere persoon aan de andere kant van de lijn, kan mij niet of nauwelijk hore, terwijl ik hem/haar wel gewoon normaal kan verstaan....volgens de anders is 't net alsof ik met mn hand voor mn mond praat :? .......weet iemand wat er aan de hand is.....?? of is dit een probleempje met mijn toestel en moet ik ff teruggaan naar de winkel???
Hou je niet toevallig de telefoon zo dicht tegen je hoofd dat je met je kaak tegen je microfoon aandrukt? Dan hoor je aan de andere kant niet zoveel meer namelijk. ;) De plaatsing van de microfoon is niet voor elke gezichtsbouw even handig gekozen door SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

boemboem schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:47:
Wekko,

in mijn menu staan zelfs 5 dingen :S
- Netwerk
- Netwerksubset
- Serviceprovider
- Corporate
- ESL

waar ze allemaal voor staan geen idee
Ik heb deze vijf dingen ook staan. Alle slotjes zijn open en als ik dan op 1 van die dingen druk kom ik bij MNC2 lengte of MNC3 lengte ofzo. Alle MNC2 dingen staan aangevinkt en als ik dan 'n MNC3 optie wil aanvinken moet ik een MNC code invoeren?! Maar wat is 't nut hiervan!? Kan ik me telefoon dan juist weer wel locken ofzo!?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-01-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Doeki,

voor het verzenden van email met een S700i moet je het volgende instellen:

1) een data account aanmaken
2) een internet profiel aanmaken
3) een email account aanmaken

1) ga naar Verbindingen > Datacomm. > Data-accounts
- Maak een nieuw account en kies als type account 'GWS-data'
- Geef dit account bv de naam 'Planet account'
- telefoonnummer 0676002505 (dit is het planet telnr voor ADSL houders)
- Geef je gebruikersnaam en wachtwoord op die je ook gebruikt bij het inloggen naar planet.
- SLA DE GEGEVENS OP.

2) ga naar Verbindingen > Internetinstell. > Internetprofielen
- Maak een nieuw profiel en geef deze bv de naam 'Planet profiel'
- Druk bij 'Verbinden via' op 'kiezen' en selecteer uit de lijst de bij 1) aangemaakte 'Planet account'
- Sla de gegevens op

3) ga naar Berichten > E-mail > Instellingen
- Maak jouw account aan. Het is voor de hand liggend om dit hetzelfde te noemen als je email adres.
- verbinden via : Kies uit de lijst 'Planet account' - dit heb je bij 1) aangemaakt
- protocol : pop3
- server inkomend: pop.planet.nl
- inkomende poort: 110
- codering: geen codering
- loginnaam : jouw planet loginnaam
- wachtwoord: jou planet wachtwoord
- uitg.server : mail.planet.nl
- uitgaande poort : 25
- e-mailadres: jouw volledige mail adres bv. jouwnaam@planet.nl
- downloaden: Headers en tekst
- afzender: jouw naam
- handtekening: kan leeggelaten worden
- uitg.kopieren: uit
- Controle-interval: uit
KIES VOOR OPSLAAN

ga nu naar: Berichten > E-mail > Nieuw en maak een email berichtje (naar jezelf)
Je kan een email adres intypen of zoeken in jouw adressenboek (contact zoeken)
druk tenslotte op verzenden.
de S700i belt vervolgens naar 0676002505 (ingegeven bij) en komt achtereenvolgens met de meldingen 'SERVER WORDT GEZOCHT' en 'BEZIG MET VERZENDEN VAN EMAIL'.

Bij mij werkt het perfecto, SUCCES !!!!!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik word er een beetje leip van :(
ik probeer een grote afbeelding te verkleinen naar 240x266 dat lukt wel,maar dan is de afbeelding vervormd als ie eenmaal op mijn display staat,als ik hem verander in 240x320 is het ook niet goed!! ik wil dus een wallpaper verkleinen om als achtergrond te dienen op mijn S700
weet iemand een goedformaat (behalve dan 240x266,wat wel werkt voor langwerpige afbeeldingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:39:
[...]

wtf...hmm mijn eerste reactie: er zit een addertje onder het gras. Of toch niet.. wat denken jullie. Zo niet.. dan haal ik voortaan al mn gsm's daar.

Btw ik heb een vodafone prepaid en het internet wil niet werken... Alle instellingen gehad van SE en van vodafone. Wat kan ik nog meer proberen.

Btw ik heb mn s700i in hong kong gehaald voor 400 euro... En de verkoper zei dat de 128mb limiet opgeheven kon worden door mn gsm te laten upgraden (ik weet niet of hij softwarematig bedoelde, maar ik denk het wel)
kheb hier ook mijn k700i gehaald. 170 euro betaald en klaar :) Geen adders onder t gras. Kzit nu ook te denken om die S700 maar te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Sitecom bluetooth. Ik heb al rond gekeken in de forum en iemand had dezelfde probleem als ik. Ik kan alleen nergens lezen dat iemand echt een oplossing heeft gegeven voor dat probleem.

Het probleem is dat ik geen bestanden kan versturen naar mijn S700i. Ik kan met de S700 de PC detecteren en andersom ook en ik kan ook bestand versturen van mijn S700 naar de PC. De S700 kan ook geen 'lokale services vinden. Als ik probeer een bestand te versturen naar mijn S700 via bluetooth dan krijg ik deze bericht:

"De bestandsoverdracht is niet voltooid.

De bestandsoverdracht is mislukt omdat de ontvangende Bluetooth-computer of het ontvangende apparaat niet heeft geantwoord.

Als u het bestand naar een andere computer met Windows XP hebt verzonden, dient die computer de wizard Bestandsoverdracht via Bluetooth uit te voeren. Controleer of het profiel OBEX File Push is geïnstalleerd als u het bestand aan een Bluetooth-apparaat hebt verzonden."

Bluetooth staat aan op de s700 en de PC. Allebei zijn zichtbaar. Ik gebruik WinXP SP2 pro.
Kan iemand deze probleem oplossen? Fma al geprobeerd, maar snap er de ballen van. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Iemand de review over de S700i al gelezen om nieuwemobiel.nl? :( .
Volgens mij toch wel geschreven door iemand die Pro nokia of samsung is...
Eerst en vooral zegt hij dat de S700 de opvolger is van de K700 8)7
Ook vindt hij dat de S700 gemaakt is van een goedkoop uitziend plastiek.Persoonlijk vind ik dat de S700 een uitstraling als geen ander heeft.In tegenstelling tot nokia, die zien er ook niet alleen als goedkoop plastiek uit, ze ZIJN het ook. ;) .Kortom, degene die deze review heeft geschreven is duidelijk goed betaald geweest door nokia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ach zo veel waarde hecht ik er niet aan. Inderdaad vind ik dat hij er zeker niet goedkoop uitziet, maar andere minpuntjes ben ik het wel mee eens (slechts geheugen tot 128 mb op het moment enzo). En dat de prijs/kwaliteit verhouding aan de hoge kant is vind ik eigenlijk niet erg, nou loopt tenminste niet iedereen met de S700 rond. Dat de wekker vastloopt ofzo heb ik gelukkig nog nooit gehad.

Ik hoop trouwens dat er wel gauw een nieuwere firmware uitkomt, want R3G bijvoorbeeld schijnt toch wel een stuk sneller te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Iemand blooover al eens geinstalleerd op ze S700? Ik krijg applicatie fout als ik hem installeer :-(

hier vind je hem trouwens..mag toch wel deze link? is freeware :-)

http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Bij mij doet hij het ook niet, maar is het niet zo dat de S700 geen Bluetooth ondersteund vanuit java, waardoor het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

balen..ja ik ben er ook bang voor dat het niet gaat werken :-( zou het toch wel eens willen proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:12:
Iemand blooover al eens geinstalleerd op ze S700? Ik krijg applicatie fout als ik hem installeer :-(

hier vind je hem trouwens..mag toch wel deze link? is freeware :-)

http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html
Volgens mij moet je dan symbian, of windows mobile op je gsm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop nu al een tijdje rond te zoeken, en wil graag de s700i gaankopen, maar vroeg me 1 ding af: wat is nou eigelijk het verschil tussen s700 & s700i , en is de zwarte versie al ergens vergkrijgbaar?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:39:
ik loop nu al een tijdje rond te zoeken, en wil graag de s700i gaankopen, maar vroeg me 1 ding af: wat is nou eigelijk het verschil tussen s700 & s700i
Paradise in "Het Sony Ericsson S700 topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
[quote]SimonMc schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:39:
Iemand de review over de S700i al gelezen om nieuwemobiel.nl? :( .
Volgens mij toch wel geschreven door iemand die Pro nokia of samsung is...

Heb de S700 sinds dinsdag en ben er heel erg blij mee! Alleen kan ik me ook wel wat vinden in de opmerking over het opladen. Het pictogram is al lang groen maar de tekst blijft "bezig met opladen".
Jammer dat er niet even een melding laden gestopt of zoiets komt. Heb trouwens een mp3 als ringtone gebruikt en dat klinkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
MP3 ringtones klinken zowiezo beter op een SE dan op een nokia(heb zelf de 6600 gehad) en bij mij staat er niets meer als mijn batt. vol is hoor??
Trouwens je kunt niet twisten over merken en gsm's dat is gewoon héél persoonlijk basta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
ff een vraagje: heeft iedereen dat het Afbeeldingen menu heel langzaam is? Bij mij duurt het laden daar een stuk langer dan ergens anders, ook al heb ik er maar een paar eigen plaatjes in staan.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.