Weet iemand of je de s700 ook kan gebruiken als afstandbediening voor de tv via IR?
gr. Barry
gr. Barry
Verwijderd
Verwijderd
Dat kan op dit moment nog niet, maar zou tegen het einde van januari op de SE website geïmplementeerd worden heb ik ergens gehoord, helaas weet ik de bron niet meer. Wat je nodig hebt zul je allemaal apart moeten aanschaffen, een CSS-25 sync station en een DCU-11 USB kabel. De adapter en die USB kabel moet je in de cradle achter in steken, waardoor je dus een cradle hebt met oplaad en data mogelijkheden, maar je moet de componenten ervan dus apart aanschaffen (behalve de oplader natuurlijk).Wekko schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:25:
Ik ga 'm nu bestellen @ Orange Shop. Wat ik trouwens wel raar vind is dat de S700 en K700 even duur zijn online bij de Orange Shop.
Maar goed, nog even een vraagje:
Als er een software update uitkomt op de sonyericcson website, kan je die zelf installeren toch? Kan dit met een gewone data kabel of BT, of moet je een speciale cradle hebben (zit niet in de doos toch?)?
Zeker raar...hij is daar ERRUG goedkoop!!Wekko schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:25:
Ik ga 'm nu bestellen @ Orange Shop. Wat ik trouwens wel raar vind is dat de S700 en K700 even duur zijn online bij de Orange Shop.
[ Voor 9% gewijzigd door Flatwhite op 04-01-2005 14:52 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Wekko306 op 04-01-2005 19:10 ]
Ik vond bij mijn T610 het grootste manko dat menu's soms traag reageren, en SMS-en ook. Ben je klaar met een woord typen, duurt het een fractie van een seconde voor het helemaal op je scherm staat. Dat mag mijn volgende phone niet meer hebben! Heeft de S700 dat ook dan?ATL schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 22:47:
Ik heb deze mobiel nu een week en wat me opvalt is dat de screensavers (de GIF plaatjes) niet vloeiend lopen en dat de menu traag reageert. Is dit normaal.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Iemand die daar opheldering over geven kan? Wil 'm misschien vanmiddag gaan halen, maar ben een beetje teleurgesteld over de hoeveelheid reacties hier. Kennelijk is 't niet zo'n populaire telefoon als bijvb de D500 van Samsung, of de K700 van SE. Hoe komt dat?BeQuietAndDrive schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:50:
[...]
Ik vond bij mijn T610 het grootste manko dat menu's soms traag reageren, en SMS-en ook. Ben je klaar met een woord typen, duurt het een fractie van een seconde voor het helemaal op je scherm staat. Dat mag mijn volgende phone niet meer hebben! Heeft de S700 dat ook dan?
Deze telefoon en de k700i heb veel snellere interfaces en menu's dan de T610. Je hebt echt geen last van 'n traag menu. En misschien is 't niet zo'n populaire telefoon als de D500, maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee net als ooit met de Nokia 3310. Als ik jouw was zou ik lekker voor de S700i (of K700i) gaan. (samsung D500 heeft best wel veel problemen qua bluetooth/ synchen met computer/ bestanden uitwisselen)Paradise schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:48:
[...]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Iemand die daar opheldering over geven kan? Wil 'm misschien vanmiddag gaan halen, maar ben een beetje teleurgesteld over de hoeveelheid reacties hier. Kennelijk is 't niet zo'n populaire telefoon als bijvb de D500 van Samsung, of de K700 van SE. Hoe komt dat?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 10% gewijzigd door Steph Kai op 07-01-2005 16:39 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Heb je hem, of alleen gehoord dat 'ie er is? Enig idee wat er veranderd is?Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:23:
Laatste nieuws over S700i
nieuwe firmware: R3K 004
Met de beste groeten,
Corbeau
[ Voor 4% gewijzigd door Wekko306 op 09-01-2005 13:25 ]
Verwijderd
Ik stond voor dezelfde keus en heb uiteindelijk voor de S700 gekozen om de volgende redenen:smokesign schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:11:
Ten slot, zijn er meer mensen die een keuze hebben gemaakt tussen bovenstaande toestellen? zo ja waarom dan uiteindelijk gekozen voor de S 700? (buiten het uiterlijk om).
Verwijderd
Verwijderd
Flashen ze 'm ten alle tijden voor je, of zijn er nog bepaalde voorwaarden? Die service points zitten namelijk alle verre van dicht bij me in de buurt, dus ga liever niet voor jan doedel erheen.Helaas kunnen wij van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:
Het enigste waar je rekening mee moet houden is dat je gprs instellingen volledig toegang tot internet nodig hebben ivm poort 25/110/143.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:52:
Hola mensen,
Heb sinds kort de s700i. Prachtig toestel.
Ik zit nu alleen in een leuk gevecht..
S700i vs. Email-instellingen ft. Planet Internet.
Kom er echt niet uit..
Verwijderd
Ok, fair enough.it0 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:27:
[...]
Het enigste waar je rekening mee moet houden is dat je gprs instellingen volledig toegang tot internet nodig hebben ivm poort 25/110/143.
Ik zit bij orange en bij mij werkte email pas toen ik dat goed had, Wappen kon ik al maar dan kan je dus alleen poort 80 en wap en zo.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 09:48 ]
Je kan nog steeds maar uit een beperkt aantal geluiden kiezen voor SMS notificatie, maar als ringtone wanneer je gebeld wordt kan je ook kiezen voor MP3 ringtones. WAV weet ik niet zeker, volgens mij niet, maar dat is makkelijk zat naar MP3 te converteren natuurlijk.rooie60 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:24:
Bij de T610 en de T630 kon je alleen maar kiezen tussen 6 sms ringtoontjes en ze kunnen beide alleen midi aan
Is dit bij de S700 ook zo?of kan ik kiezen tussen mp3 miniringtones die ik zelf download en kan hij ook wav aan?
O ja je moet je telefoon uit/aan zetten voordat het werktVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:23:
[...]
Ok, fair enough.
Maar ik kan op die site van SE, die instellingen van KPN GPRS op laten sturen via sms.
Voer je je gegevens in, en vervolgens stuurt die site automatisch de juiste instellingen,
how-ever als ik die instellingen gebruik krijg ik na 2 seconden-verbinding mislukt.
Nu heb ik ook een imode abo, wat ik opzich zelden gebruik.. maar heb dus KPN klantenservice
gebeld ( echt weer een draaama) maar they told me dat ik m'n planet email gewoon op
die imode account kan laten zetten.. en in m'n inbox krijg mits ik zelf wel de boel refresh..
Weet iemand hier raad mee ? en zo niet..weet iemand de juiste gprs instellingen voor email
met KPN? (overigens staan m'n planet gegevens goed, volgens planet klantenservice)..
Thanks
rooie60 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:31:
thnx![]()
Ik heb zojuist mijn HI abo verlengt met 2 jr en krijg deze week nog de K700i![]()
Dan gaan we toch gewoon die wavjes omzetten haha
Verwijderd
Helaas werkt dit ook nietit0 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:01:
[...]
O ja je moet je telefoon uit/aan zetten voordat het werkt
Verwijderd
Heb bij KPN gewerkt, en wat ze meestal doen is je rekening voor die maand minus die 100 euro, heb je geld over krijg je dat er wel gewoon netjes bij gestort. Veel mensen zien dat niet terug op de rekening en klagen dan bij klantenservice - IK WIL M'N GELD! (als je uberhaupt al door die dramatische klantenservice van KPN komt!)smokesign schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:25:
[...]
Mooi, ik heb gisteren een Hi 25 abo voor 2 jaar afgesloten met een gratis S700I![]()
Heb vandaag de bevestiging gekregen en als het goed is krijg ik ook nog na de 2e of 3e nota 100 euro terug. Kan daar zo snel op de bevestiging niets over terug vinden dus kan de klantenservice evt. bellen. Iemand anders die ook een Hi 2jr heeft afgesloten en die 100 euro dan al terug heeft gekregen?
Dit viel mij ook op, heb toen even de Orange klantenservice gebeld, en daar werd me vertelt dat dit kwam doordat in de eerste maand Saldo en rekening informatie nog niet werkt voor een abonnement. Pas in de 2e maand wordt dit 'rechtgetrokken'. Je moet in de eerste maand dus gewoon even het aantal minuten dat je belt / aantal sms'jes bij houden, zodat je zelf uit kan rekenen hoeveel er nog in je bundel zit.Wekko schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:40:
En dan nog 1 ding, als ik naar mijn Telefoonboek ga, dan Opties > Speciale Nummers > Service Nummers > Saldo/rek Info. Dan krijg ik te horen dat ik mijn gehele bundel verbruikt heb, en dat mijn laatste rekening dateert van 27 december (toen had ik mijn telefoon nog niet eens besteld). Komt dit omdat mijn nummer nu nog in de computer staat als zijnde van die vrouw ofzo? Ik kan dus wel gewoon bellen maar dit lijkt me toch niet helemaal te kloppen.
[ Voor 18% gewijzigd door Wekko306 op 14-01-2005 11:37 ]
Verwijderd
Ik krijg deze het makkelijkste los door met mn nagel onder de cover te steken, bij het memory stick slot, en dan de cover naar beneden te schuiven.Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:35:
Ik vind trouwens wel dat SE de battery cover behoorlijk goed vast heeft gezet zeg
Had ik ook met m'n K700i die toen te nieuw was. Heb toen aangemeld dat ik SE T610 had en werkt perfect nu Orange World!Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:35:
Ah oke dat zit dan dus goed. Maar weet jij misschien hoe ik Orange World nu kan activeren (die man die ik aan de lijn kreeg bij de helpdesk zei dat de S700 te nieuw is en dat hij het dus niet kon activeren). Volgens mij heb ik wel alle instellingen goed (er stond al een aantal instellingen in maar ik heb ze ook via de Orange en SE site op laten sturen) maar het werkt nog niet. Daarom denk ik dat Orange World dus nog niet meteen geactiveerd is maar dat ik het nog moet doen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 13:57 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Wekko306 op 14-01-2005 15:07 ]
JaWekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:06:
Als ik daar dan op WAP klik, is het dan nog wel gewoon gratis?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Gover op 14-01-2005 20:08 ]
Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.
Tis dezelfde, maar soms wordt de i weggelaten. Op mijn verpakking staat de i wel, op de Belcompany site stond ie niet. Het is gewoon dezelfde telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:51:
Misschien vreemde vraag, maar wast is het verschil tussen de S700 en S700i ? Ben van plan er een aan te schaffen, maar snap dit dus niet. Je komt beide namen tegen, maar hoor niks over verschillen...
Verwijderd
Die is gegarandeerd simlockvrij omdat het geen Orange branded toestel is.Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:01:
En weet iemands of de S700i via de orange shop simlockvrij is? Is de goedkoopste die in kan vinden. Dus als die simlock vrij is, is dat een mooie deal!
R3B032Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:03:
Welke firmware heb je dan?
Wekko schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:23:
@ Gover: Hoe kan je daar zien of de telefoon gelocked is dan?
themes staan onder andere hier Ik gebruik nu TheOneRing.thm en die is echt mooi.
1
| < * * < |
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ok ik heb het gedaan en die 4 slotjes staan alle 4 open, ik neem dus aan dat mijn telefoon dan niet gelocked is.code:
1 < * * <
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 18:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als de hangslotjes die je ziet OPEN staan dan is de boel inderdaad niet gelockt.Wekko schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:29:
[...]
Ok ik heb het gedaan en die 4 slotjes staan alle 4 open, ik neem dus aan dat mijn telefoon dan niet gelocked is.
Ik heb ook firmware R3B032, maar ik dacht dat er al nieuwere waren vandaar dat ik het even vroeg.
Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.
Ligt gewoon aan de thema's die je op je telefoon hebt staan. Je hebt hele duidelijke en hele onduidelijke. Ligt gewoon aan de kleuren van de letters van de opties. Als deze bv lichtgrijs zijn en je hebt 'n witte achtergrond dan zie je 't bijna niet. Zijn die letters rood dan zie je 't juist weer super. Dus je moet gewoon ff paar goede thema's opzoeken!rooie60 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:59:
heb uiteindelijk wat thema's gevonden (cartoons) wat gelijk opvalt is dat de opties moeilijk zichtbaar zijn als je door de menu's heengaatis me nooit opgevallen bij de T610/T630
Het is echt amper te lezen?
Ja zoiets had ik me ook al bedacht,heb tot nu toe nog geen goede gevonden en ik ben gek op tweety,betty boop,snoopCLB schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:48:
[...]
Ligt gewoon aan de thema's die je op je telefoon hebt staan. Je hebt hele duidelijke en hele onduidelijke. Ligt gewoon aan de kleuren van de letters van de opties. Als deze bv lichtgrijs zijn en je hebt 'n witte achtergrond dan zie je 't bijna niet. Zijn die letters rood dan zie je 't juist weer super. Dus je moet gewoon ff paar goede thema's opzoeken!
Op: http://gallery.mobile9.co...sson-s700s710i-themes/VUL HIER EEN CIJFER IN BV DE 1/ staan meer dan 20 pagina's met thema's voor de S700i dus ik denk wel dat daar wat moet tussenzitten voor jerooie60 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:03:
[...]
Ja zoiets had ik me ook al bedacht,heb tot nu toe nog geen goede gevonden en ik ben gek op tweety,betty boop,snoop
Hoop dat er snel net zoveel thema's voor deze komen als dat er zijn voor de T610/T630/K700
Verwijderd
wtf...hmm mijn eerste reactie: er zit een addertje onder het gras. Of toch niet.. wat denken jullie. Zo niet.. dan haal ik voortaan al mn gsm's daar.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 23:18:
www.gsmpartner.nl
kan je hem krijgen voor ongeveer 170 euro. Eigenlijk een abo voor 7.95 per maand en dan gratis S700i. Maar die kosten kan je ook in 1x afkopen. Misschien interessant!?
ik heb maar 3 dingen listed,Wekko schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:29:
[...]
Ok ik heb het gedaan en die 4 slotjes staan alle 4 open, ik neem dus aan dat mijn telefoon dan niet gelocked is.
Ik heb ook firmware R3B032, maar ik dacht dat er al nieuwere waren vandaar dat ik het even vroeg.
Tja vanalles
En als je de tweede x fma opstart werktie dan wel of niet? Bij mij werktie de eerste keer wel omdat ik dan al die errors wegklik. Maar als ik de volgende dag dan weer FMA wil opstarten werkt 't niet en moet ik heel fma opnieuw installeren om 't weer 1 x te gebruiken. Ik vind 't 'n erg fijn programma maar 't werkt nou niet echt supertjesvso schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:09:
[...]
FMA rules allene ik gaat dood met de errors als ik hem opstart.. vbs-scripts doen /staan er niet.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 16:33 ]
Ik hebik heb maar 3 dingen listed,
- Network
- network subset
- SP
(alle 3 unlocked)
[ Voor 24% gewijzigd door Wekko306 op 17-01-2005 16:52 ]
Hou je niet toevallig de telefoon zo dicht tegen je hoofd dat je met je kaak tegen je microfoon aandrukt? Dan hoor je aan de andere kant niet zoveel meer namelijk.Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:15:
Sinds zaterdag in het bezit van de SE S700i......kvin 't een toptoestel.....superresolutie, moet nog wel alles ff uitvinden.....ben alleen niet te spreken over de belkwaliteit.....de andere persoon aan de andere kant van de lijn, kan mij niet of nauwelijk hore, terwijl ik hem/haar wel gewoon normaal kan verstaan....volgens de anders is 't net alsof ik met mn hand voor mn mond praat.......weet iemand wat er aan de hand is.....?? of is dit een probleempje met mijn toestel en moet ik ff teruggaan naar de winkel???
Ik heb deze vijf dingen ook staan. Alle slotjes zijn open en als ik dan op 1 van die dingen druk kom ik bij MNC2 lengte of MNC3 lengte ofzo. Alle MNC2 dingen staan aangevinkt en als ik dan 'n MNC3 optie wil aanvinken moet ik een MNC code invoeren?! Maar wat is 't nut hiervan!? Kan ik me telefoon dan juist weer wel locken ofzo!?boemboem schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:47:
Wekko,
in mijn menu staan zelfs 5 dingen
- Netwerk
- Netwerksubset
- Serviceprovider
- Corporate
- ESL
waar ze allemaal voor staan geen idee
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-01-2005 20:42 ]
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 22:18 ]
kheb hier ook mijn k700i gehaald. 170 euro betaald en klaarVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:39:
[...]
wtf...hmm mijn eerste reactie: er zit een addertje onder het gras. Of toch niet.. wat denken jullie. Zo niet.. dan haal ik voortaan al mn gsm's daar.
Btw ik heb een vodafone prepaid en het internet wil niet werken... Alle instellingen gehad van SE en van vodafone. Wat kan ik nog meer proberen.
Btw ik heb mn s700i in hong kong gehaald voor 400 euro... En de verkoper zei dat de 128mb limiet opgeheven kon worden door mn gsm te laten upgraden (ik weet niet of hij softwarematig bedoelde, maar ik denk het wel)
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij moet je dan symbian, of windows mobile op je gsm hebben.xon schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:12:
Iemand blooover al eens geinstalleerd op ze S700? Ik krijg applicatie fout als ik hem installeer
hier vind je hem trouwens..mag toch wel deze link? is freeware :-)
http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html
Verwijderd
Paradise in "Het Sony Ericsson S700 topic"Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:39:
ik loop nu al een tijdje rond te zoeken, en wil graag de s700i gaankopen, maar vroeg me 1 ding af: wat is nou eigelijk het verschil tussen s700 & s700i
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq