Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[rml][ SonyEricsson] Post hier je thema![/rml]Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 18:21:
heb de telefoon gehaald gister, en nu even FMA geinstalleerd...het is een wereld van verschil met het standaardprogramma, dat werkte niet eens. Dank...Nog sites met mooie thema's
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmwareof spellentjes??
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Gewoon kijken op de site van SonyEricsson zelfFlatwhite schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:22:
Is er al een update voor FULL-screen video beschikbaar; zo nee enig idee wanneer dat er wel komt en waar je het eventueel kan zien dat er een firmware update beschikbaar is...??
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Rarararam, wie help mij???
alvast bedankt
\
ronald
Koop een Card-lezer is het makkelijkste en gaat het snelste!! Ze zijn er al voor 15 euriVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:09:
Wie kan me helpen, heb net fma geïnstalleerd en werkt goed, alleen kan ik niet op mijn geheugenstick kijken. Als ik refresh doe terwijl ik op files sta, geeft hij een foutmelding?
alvast bedankt
\
ronald
http://silverapp1.mycom.n...=MEC&productGroupCode=REA
[ Voor 13% gewijzigd door Flatwhite op 10-12-2004 22:23 ]
en voor 8 euro bij de mediamarkt, euri bestaat niet , euro is enkel en meervoud.Flatwhite schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:22:
[...]
Koop een Card-lezer is het makkelijkste en gaat het snelste!! Ze zijn er al voor 15 euri
http://silverapp1.mycom.n...=MEC&productGroupCode=REA
Verwijderd
Verwijderd
Oke dan weet ik dat bedankt voor de reactieit0 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:38:
Nee ,je kan maar uit 7 aanwezige tonen kiezen. laten we hopen dat een nieuwe firmware veel nieuws bied!
Verwijderd
Via de makers zoals gameloft kan je ze dan wel vinden..
xxxxx Is wel voor de K700i maar de spellen die hier en daar te vinden zijn (hint: ga naar het forum) werken ook op de S700iVerwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:31:
Ik heb het toestel nu sinds afgelopen dinsdag, bijna een week dus, maar waar ik me nu al een beetje aan irriteer is dat ik nergens, maar dan ook echt nergens leuke/goede games voor dit toestel kan vinden. En op de vodafone site kan ik niet komen(geen idee hoe ik daar kom ook, kan alleen op de SE site komen en geen idee hoe ik via wat op vodafone live kan komen...iemand enig idee waar spellen te halen zijn?
[ Voor 2% gewijzigd door Xandrios op 14-12-2004 21:16 ]
Verwijderd
Dat vraag ikme nou ook af want hij brandt alleen rood als hij oplaadt heeft hij ook nog een andere functie ?Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:56:
Wie weet waarvoor de LED dient naast de lock schuif?
Als batterij bijna op is!?!?Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 19:19:
[...]
Dat vraag ikme nou ook af want hij brandt alleen rood als hij oplaadt heeft hij ook nog een andere functie ?
Verwijderd
kun je eigenlijk ook per groep een ringtone instellen , heb alleen kunnen vinden per contactpersoon en wat kan je uberhaupt doen met zon bellergroep? heeft niet zoveel opties naar mijn mening of ik heb het nog niet kunnen vinden.
Verwijderd
Maximaal 2 dagen, maar ik laad m meestal elke n8 op!Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:40:
Hoe lang doen jullie gemiddeld met je batt
Is relaxed die bellergroepen! Ik heb nu groep: voetbal, school, familie, scouting en overig. En dan hoor je per groep een andere beltoon. Owh nu hoor ik *blablabla* dat is dus iemand van school enzovoorts. Ik vind 't wel chillVerwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:31:
vaag he ,brand alleen als tie laad, was wel mooi geweest als hij nog een andere functie heeft.
kun je eigenlijk ook per groep een ringtone instellen , heb alleen kunnen vinden per contactpersoon en wat kan je uberhaupt doen met zon bellergroep? heeft niet zoveel opties naar mijn mening of ik heb het nog niet kunnen vinden.
Verwijderd

Verwijderd
ja maar hoe stel je dat in?CLB schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:16:
[...]
Is relaxed die bellergroepen! Ik heb nu groep: voetbal, school, familie, scouting en overig. En dan hoor je per groep een andere beltoon. Owh nu hoor ik *blablabla* dat is dus iemand van school enzovoorts. Ik vind 't wel chill
kan het nergens vinden een ringtone aan een belgroep hangen.
[ Voor 47% gewijzigd door KeeZ op 14-12-2004 00:34 ]
Deze plek is te koop.
Wat is actief, Ik zit op 3 a 4 dagen,maar gebruik hem dus niet actief.KeeZ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:34:
dus nog steeds maar 2 dagen rondlopen en actief gebruiken en die is weer leeg ??
Deze plek is te koop.
Wil jij nu wel eens even heel snel ophouden met dit ge-hint naar illegale zooi? Je bent er nu vaker voor gewaarschuwd. De volgende keer kost het je nog een OW, wat dan op een ban uitkomt.CLB schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:37:
[...]
xxxxx Is wel voor de K700i maar de spellen die hier en daar te vinden zijn (hint: ga naar het forum) werken ook op de S700i
[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 14-12-2004 21:16 ]
Ja mens, eerst gaf ik de directe links. Okee dat was niet goed. Nu geef ik een keer een site van de k700i die gewoon legaal is en die door meerdere mensen wordt gegeven in dit forum en dan ga je mij aanspreken.Xandrios schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:53:
[...]
Wil jij nu wel eens even heel snel ophouden met dit ge-hint naar illegale zooi? Je bent er nu vaker voor gewaarschuwd. De volgende keer kost het je nog een OW, wat dan op een ban uitkomt.
En als er inderdaad illegale dingen op die site staan (Dat zie ik ook pas net), dan is hij bij deze nietmeer welkom in dit topic. Het posten van die URL levert vanaf nu dus ook direct een Waarschuwing op.
Yepz is goedXandrios schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:15:
Je hint nogsteeds naar illegale dingen. Dat is net zo erg. En dat kun je best zelf bedenken. (Athans, dat hoop ik voor je).
En als er inderdaad illegale dingen op die site staan (Dat zie ik ook pas net), dan is hij bij deze nietmeer welkom in dit topic. Het posten van die URL levert vanaf nu dus ook direct een Waarschuwing op.
Verwijderd
Heb net hetzelfde. Iemand een oplossing buiten een cardreader te kope?Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 22:09:
Wie kan me helpen, heb net fma geïnstalleerd en werkt goed, alleen kan ik niet op mijn geheugenstick kijken. Als ik refresh doe terwijl ik op files sta, geeft hij een foutmelding?
alvast bedankt
\
ronald
1. Ik heb nu T310, die is redelijk sloom met menu's enz. Hoe is dat met de S700?
2. Memory Stick Pro (klopt dat?) die kan tot max 128 mb toch? of nu al meer door een eventuele firmware update.
3. Ligt hij lekker in de hand, is de kwaliteit van de MP3 ringtones goed?
3. hoe goed is de FM-radio (ik las ergens goed oppgerold) zit er een antenne aan dan?
voor zover mijn vraagjes
Misschien komen er nog meer
1. Veeeeeeeeeeeeeeel sneller. Klik klik en je bent er alCarnagy schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:52:
Paar vraagjes.
1. Ik heb nu T310, die is redelijk sloom met menu's enz. Hoe is dat met de S700?
2. Memory Stick Pro (klopt dat?) die kan tot max 128 mb toch? of nu al meer door een eventuele firmware update.
3. hoe goed is de FM-radio (ik las ergens goed oppgerold) zit er een antenne aan dan?
voor zover mijn vraagjes
2. Ja klopt
3.Ik vind 'm persoonlijk wat te groot. Je kan 'm niet met 1 hand openschuiven en tsjaa dat vind ik niks. Als ik jouw was zou ik even naar 'n dummy kijken bij Mediamarkt of Belcompany ofzo. De kwaliteit van de MP3 ringtones is suuuuuuper
4.De radio is ook gewoon heel goed te noemen. Je kan verschillende zenders opslaan en het geluid klinkt lekker door de oordopjes (en door de speaker ook) De antenne is de plug van je headset. Als je headset niet in de mobiel zit kun je dus geen radio luisteren. Maar deze is zo klein dat je hier geen last van hebt
De s700 kan maximum 128 MB aan, maar dan bedoel je Memory Stick Duo, en degene die meer ondersteund, bv 1 gig, is Memory Stick Pro DuoCarnagy schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:52:
Paar vraagjes.
voor zover mijn vraagjes
Voicedial zit erin, hoe werkt dat voice command? kan iemand me daar wat over vertellen?
op de website staat:
Geluid
Polyfonisch geluid van 40 tonen
Geen MP3 Ringtones???
[ Voor 14% gewijzigd door Carnagy op 16-12-2004 13:02 ]
Je hebt niet echt deze topic door gelezen zie ik al....lees en gij zult vinden!Carnagy schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:49:
ja, zag het net in de startpost staan inderdaad. wel jammer dat het maar 128MB is, een eventuele firmware update kan ik idd ook niet vinden ofzo die dat mogelijk maaktIemand anders daar info over.
Voicedial zit erin, hoe werkt dat voice command? kan iemand me daar wat over vertellen?
op de website staat:
Geluid
Geen MP3 Ringtones???
praat niet zo profetischFlatwhite schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:35:
[...]
Je hebt niet echt deze topic door gelezen zie ik al....lees en gij zult vinden!

edit. kan btw ook nergens de woorden voice control /command vinden in dit topic. alleen in de startpost. daar wordt ik dus niet echt wijzer van. 'k heb topic search dus gebruikt...
[ Voor 43% gewijzigd door Carnagy op 16-12-2004 17:00 ]
Verwijderd
De voicecommand werkt als als je geen MP3 als beltoon hebt gebruikt en dan kan je bvb een woord inspreken om de telefoon te beantwoorden of bezet zeggen om niet te beantwoorden.Carnagy schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:49:
ja, zag het net in de startpost staan inderdaad. wel jammer dat het maar 128MB is, een eventuele firmware update kan ik idd ook niet vinden ofzo die dat mogelijk maaktIemand anders daar info over.
op de website staat:
Geluid
Geen MP3 Ringtones???
Verwijderd
hoe krijg ik dat klepje open om de simkaart erin te doen???????
nu een andere vraag, is het mogelijk om een navigatie programma erop te krijgen? of is dat echt onmogelijk met dit toestel? dat zou jammer zijn dan had hij echt kompleet geweest
Dat van dat klepje weet ik niet, maar volgens mij kan er geen navigatie programma aangezien dit toestel geen gebruik maakt van zogenaamde Symbian e.d. software. Het is een soort van "vaste" software waar je geen aanpassingen aan kan doen....alleen Sonyericsson kan dat d.m.v een firmware-upgradeVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:08:
een rare vraag mischien, maar toch doe ik het ,
hoe krijg ik dat klepje open om de simkaart erin te doen???????
nu een andere vraag, is het mogelijk om een navigatie programma erop te krijgen? of is dat echt onmogelijk met dit toestel? dat zou jammer zijn dan had hij echt kompleet geweest
Verwijderd
iemand bekend hiermee welke dit was?
edit: En wat zit er precies in het pakket. die koptelefoon om radio te luisteren bijv. zit die erbij? op de website kan ik het niet vinden...
[ Voor 21% gewijzigd door Carnagy op 18-12-2004 13:13 ]
Dit hoor ik heel vaak, zal je KPN ( 0800-0507 ) even moeten bellen en het probleem voorleggen. Meestal kunnen ze dan gelijk dat sms tijdelijk 'bevriezen' zodat jij geen ( onnodige ) sms meer binnen krijgt totdat het probleem verholpen is bij KPN, het is namelijk een veelgehoorde technische storing.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:04:
ik heb een probleem: Ik heb een hi 25 abbonement en sinds gister is het zo dat als ik een smsje krijg van iemand ik gedurende ongeveer 15 uur!!! dat smsje elk kwartier nog eens een keer ontvang, in tot taal dus ongeveer 60 keer ( dit is niet overdreven), het is zwaar irritant. Is iemand bekend met dit probleem
Ik hoop niet dat ze zeggen: Het is een storing, er wordt aan gewerkt want dan heb je er nog niks aan.
[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 18-12-2004 13:30 ]
Verwijderd
Laat de afzender de volgende sms naar de sms centrale van kpn sturen:
*STATUS <Nummervanontvanger># --> Let op spatie tussen status en nummer , en status in hoofdletters.
Vervolgens stuurt kpn een sms terug met een identificatienummer. De afzender maakt een nieuw sms bericht.
*DELETE <nummerontvangen> <Identificatienummer># weer met spaties en delete in hoofdletter. Beide smsjes naar de sms centrale sturen. De sms zal worden verwijdert en als het goed is is het probleem verholpen.
hoeveel verschillen de k700 en s700i nu ? dit omdat ik lees opmerk dat ze veel dezelfde eigenschappen hebben mbt thema's en software.. dus waar zit het verschil in ?
wat zijn goeie alternatieven voor wap -browsers voor windows/linux ? ik heb niet zo zin om duur data te gaan surfen c.q ik merk dat het tevens traag surfen is.
ik irriteer me ook mateloos aan mijn Vodafoon wap-links en locked data op dat ding ik houd van opruimen (nee geen Hulp om hoe ik dat verwijder maar meer omdat ik dit toch kwijt !!! wil !! deze melding heb geen zin in een OW ga wel weer op zoek op mijn favo zoekapperaat)
edit:
vraagje op verschillende sites kom ik officeele SE software tegen om toch ringtones naar me mobie te sturen zodat ze geaccepteerd worden ... ik neem aan dat dit wel legaal is om te posten Immers het is SE software heb hele leuke ringtones (oude phone, eigen melodien) misschien dat meer mensen dit zouden willen
[ Voor 19% gewijzigd door vso op 19-12-2004 01:10 ]
Tja vanalles
jep die zit erbij, voor de rest een lader en dan heb je het gehad o ja en een 32MB sony duo stick en een adapter voor de duo stick zodat je hem in elke reader kan doenCarnagy schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:07:
En wat zit er precies in het pakket. die koptelefoon om radio te luisteren bijv. zit die erbij? op de website kan ik het niet vinden...
en of course ene SE meuk CD voor je phone
advies koop een data kabel c.q Bluetooth adapter is wel handig
Tja vanalles
Verwijderd
zonde idd, misschien ooit met een firmware update. Ik zal SonyEricsson eens mailen, kijken wat die te zeggen hebben...
Maar.... Er gaan geruchten dat er een 256MB MemoryStick Duo (zonder 'Pro') komt, die dus in alle SonyEricsson toestellen werkt-----Original Message-----
From: Ginz [mailto:*****@*****.nl]
Sent: Wednesday 28 July 2004 14:27
To: {SonyEricsson persoon 1}
Subject:
Geachte {SonyEricsson persoon 1},
Graag zou ik van u willen weten of de SonyEricsson S700 wel, of niet over Memorystick Duo Pro ondersteuning beschikt.
Het feit is namelijk dat mij tijdens de CeBIt in Hannover door {SonyEricsson persoon 2} verteld is dat de S700 ondersteuning bied voor de Duo Pro kaartjes van Sony tot 1 GB. Maar toen ik een tijdje geleden de whitepaper van de SonyEricsson S700 doornam, sprak het mij tot mijn verbazing dat ik daar zag staan dat de S700 maar ondersteuning bied voor kaartjes tot 128 MB. Kan u mijn uitsluitsel geven?
Tevens zag ik op de Developers Site van SonyEricsson een zwart gekleurde SonyEricsson S700. Kan u mij tevens vertellen of de zwarte versie ook in Nederland uit gaat komen?
Met vriendelijk groet,
Guido H.
-----Original Message-----
From: {SonyEricsson persoon 1}
Sent: woensdag 28 juli 2004 14:51
To: {SonyEricsson persoon 2}
Subject: FW: S700i
{SonyEricsson persoon 2},
Kan jij Guido een antwoord geven?
Dank, {SonyEricsson persoon 1}
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: {SonyEricsson persoon 2} [mailto:*****@sonyericsson.com]
Verzonden: woensdag 28 juli 2004 16:43
Aan: Ginz
Onderwerp: FW: S700i
Hi Guido,
Het klopt dat ik dat tijdens Cebit gezegd heb, dat was ook volgens de info die op dat moment beschikbaar was.
Inmiddels is er gekozen om niet voor de MS Duo Pro versie te gaan maar om voor de gewone MS Duo te gaan. Dit omdat 128 MB als ruim voldoende gezien wordt voor het nemen van 1.3 megapixel foto's. Het nemen van foto's en bellen is het voornaamste verwachte gebruik van de S700i. Voor een ander toestel, de P910, die voornamlijk op zakelijk gebruik en het versturen van veel email gericht is is er wel gekozen voor de duo Pro versie.
Verder komt de Sony Ericsson Update Service voor K700i ook beschikbaar, dit kan echter nog wel enkele weken duren.
groeten,
{SonyEricsson persoon 2}
From: Ginz [mailto:****@*****.nl]
Sent: woensdag 28 juli 2004 18:09
Subject: RE: S700i en MemoryStick Duo Pro ondersteuning
Hoi {SonyEricsson persoon 2},
Bedankt voor je reactie.
Hoeveel handtekeningen heb ik nodig om jullie er van te overtuigen dat er heel veel potentiële SonyEricsson S700 kopers MemoryStick Duo Pro ondersteuning willen in hun nieuwe SonyEricsson? Gewoonweg omdat 128MB te weinig is om genoeg foto's, MP3's en andere bestanden op te zetten. (Denk maar aan het verhaaltje van Bill Gates over "640K should be enough for everyone")
Ikzelf bijvoorbeeld ga op de valreep nog een Sony DSC-F717 Digitale Camera kopen, die MemoryStick Duo Pro ondersteund. Als ik dan een 512MB MemoryStick Duo Pro kaartje koop, kan ik die wel gebruiken in mijn F717 maar niet in mijn toekomstige SonyEricsson S700. En dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de uitwisselbaarheid van de MemoryStick (Duo) (Pro), en daarmee dus ook de verkoop.
Groeten,
Guido
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: {SonyEricsson persoon 2} [mailto:******@sonyericsson.com]
Verzonden: donderdag 29 juli 2004 12:42
Aan: Ginz
Onderwerp: RE: S700i en MemoryStick Duo Pro ondersteuning
Hoi Guido,
Het zou mooi zijn al alles uitwisselbaar zou zijn, maar helaas is er voor Pro een hardware aanpassing nodig.
Verder kan je op 128 mb best een hoop foto's zetten en is het natuurlijk de bedoeling dat je de foto's kopieert naar pc en/of direct uitprint.
Groet,
{SonyEricsson persoon 2}
From: Ginz [mailto: ****@****.nl]
Sent: donderdag 29 juli 2004 15:23
Hoi {SonyEricsson persoon 2},
Bij deze wil toestemming vragen om deze onderstaande emails gecensureerd op een Nederlands internet forum* te plaatsen, om dit verhaal te kunnen delen met mede SonyEricsson S700 geïnteresseerde.
Groet,
Guido
* Internet & Telefonie
From: {SonyEricsson persoon 2} [mailto: ******@sonyericsson.com]
Sent: donderdag 29 juli 2004 15:23
To: Ginz
OK als je mijn naam en mailadres eruit laat.
-
Geachte heer xxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
De S700i ondersteunt de memory stick duo tot 128 MB. Helaas zal het met een
update niet mogelijk zijn om een grotere memory stick in de S700i te gebruiken.
U kunt ten alle tijden via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze
ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend
nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
xxxxxx
Bedoelt hij hiermee dat als je MS pro duo zou willen gebruiken voor je S700i, dat je dan een hardware aanpassing moet doen aan je S700i?
Dit is toch niet waar?Aangezien er al iemand zijn P900 heeft geupgraded naar een p910 en die kan nu ook MS pro duo ondersteunen?Dus dát bewijst toch dat het louter softwarematisch is?
Dat zou kunnen verklaren waarom ze geen firmware uitbrengen voor de S700i waardoor je MS pro duo zou kunnen ondersteunen, omdat ze zelf nog denken dat het hardwarematisch is.
Verder ben ik met SimonMc het eens, het lijkt een een software matige manier van adresseren wat het probleem is.
Carnagy heeft met de helpdesk oid gesproken en niet met de gasten die (hopelijk nu) firmwares bouwen voor de s700.
echter in http://myforum.lasyk.net/archive/index.php/t-9468 lees ik dat de amerikaanse versie dus wel pro ondersteunt dus tot 1 gig.
ook nog even deze quote van mobile burn
The S710a also supports the 1800 and 1900Mhz bands, and adds EDGE data support at the expense of losing the S700i's FM Radio.
Dus de hardware van de A en de I verschilt dus wel degelijk
Mobilburn bevestigt dus niet dat het A model pro ondersteunt.
[ Voor 5% gewijzigd door it0 op 20-12-2004 11:12 ]
[ Voor 52% gewijzigd door CLB op 20-12-2004 12:08 ]
Defecte accu misschien? Hoop 't wel, want verder vind ik 't een geweldig toestel.
als je dat deelt door 24 kom je uit op 9 dagen, maarja, je doet er natuurlijk veel mee dus 1/3 is dagen lijkt me (ruwe schatting)
Zit erover te denken om over paar maanden de s700 als opvolger te nemen, maar ik weet het nog niet zeker omdat ie op het grote scherm, ms ondersteuning, en de iets betere camera na eigenlijk hetzelfde is als mijn huidige toestel, hangt ervan vanaf wat se in de tussentijd nog uitbrengt, maar als er een zwarte komt is de kans dat ik em neem wel wat groter
Ja, klopt.SimonMc schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:49:
"Het zou mooi zijn al alles uitwisselbaar zou zijn, maar helaas is er voor Pro een hardware aanpassing nodig."
Bedoelt hij hiermee dat als je MS pro duo zou willen gebruiken voor je S700i, dat je dan een hardware aanpassing moet doen aan je S700i?
Dit is toch niet waar?Aangezien er al iemand zijn P900 heeft geupgraded naar een p910 en die kan nu ook MS pro duo ondersteunen?Dus dát bewijst toch dat het louter softwarematisch is?
Dat zou kunnen verklaren waarom ze geen firmware uitbrengen voor de S700i waardoor je MS pro duo zou kunnen ondersteunen, omdat ze zelf nog denken dat het hardwarematisch is.
Dat heb ik hem daarna ook nog een keer gestuurd, zelfs met bewijs. Maar daar heb ik tot nu toe nog nooit antwoord van mogen krijgen. Jammer, maarja...
-
Kan je net zo goed 2x 128MB kopen, want je moet `m er steeds uithalen om de andere bank te kunnen selecteren. Dus niet echt zinvol lijkt mij.CLB schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:05:
En dat kaartje van 256 MB die twee databanken heeft van 128 MB elk (die je kan omschakelen van de ene naar de ander) kan die er niet in of wordt deze herkend als 256 MB stick!? (stond vandeweek in het Dixons krantje) http://www.dixons.nl/Store/images/products/7049394F.gif en meer info over de memorystick zelf: 'De eerste Memory Stick met geheugenselectiefunctie (MSA-128S2) is compatibel met alle producten voor de Memory Stick van 128 MB en biedt een opslagruimte van 256 MB. De Memory Stick bestaat uit twee geheugenunits van 128 MB, zodat u bijvoorbeeld zakelijke presentaties op de ene en uw favoriete digitale foto's op de andere unit kunt opslaan.' !!!?
-
Het kan toch wel zinvol zijn? Als je er 2 los koopt van 128 ipv 1x 256 is dat toch duurder hoor volgens, en dat je 'm steeds eruit moet halen, da's toch niet waarGinz schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:20:
[...]
Kan je net zo goed 2x 128MB kopen, want je moet `m er steeds uithalen om de andere bank te kunnen selecteren. Dus niet echt zinvol lijkt mij.
Owh ja weet ik veel. K zie ook maar iets op internet en k dacht misschien kan dit jullie wel helpenGinz schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:20:
[...]
Kan je net zo goed 2x 128MB kopen, want je moet `m er steeds uithalen om de andere bank te kunnen selecteren. Dus niet echt zinvol lijkt mij.
Je moet 'm er niet de hele tijd uithalen volgens mij, het is volgens mij gewoon een memory stick duo met 2 partities, gescheiden van elkaar. Onlogisch en het zou me echt tegenvallen van Sony Ericsson, sowieso al het gedoe met MSD en MSD Pro, waarom niet net als Nokia met de 6230 en de Communicator 9500 dat je er 2 gb MMC kaartje er in kan stoppen zonder gedoe?CLB schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:31:
[...]
Owh ja weet ik veel. K zie ook maar iets op internet en k dacht misschien kan dit jullie wel helpen
Maar wat is je eigen ervaring? Of gebruik je dit toestel zelf niet?Carnagy schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:26:
website van se geeft aan dat standby tijd 300 uur is.
als je dat deelt door 24 kom je uit op 9 dagen, maarja, je doet er natuurlijk veel mee dus 1/3 is dagen lijkt me (ruwe schatting)
Hopelijk zijn er nog meer enthusiaste gebruikers die me hun ervaringen laten weten.:-)
Dan mag jij eerst gaan zoeken naar de lijst waarop staat welke je wel en welke je niet kan gebruiken. niet elke MMC kaart past zomaar in de 6230 en 9500.Le0032 schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:37:
[...]
Je moet 'm er niet de hele tijd uithalen volgens mij, het is volgens mij gewoon een memory stick met 2 partities, gescheiden van elkaar. Onlogisch en het zou me echt tegenvallen van Sony Ericsson, sowieso al het gedoe met MSD en MSD Pro, waarom niet net als Nokia met de 6230 en de Communicator 9500 dat je er 2 gb MMC kaartje er in kan stoppen zonder gedoe?
had jij toch moeten weten
-
Verwijderd
Ik kan dat nergens vinden he en dat was netzo handig en leuk bij mijn vorige nokia.
Altijd op tijd gewaarschuwd elk jaar opnieuw
Verwijderd
Ja dat kan, bij agenda. De kalender.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 02:33:
Weet er iemand of je er verjaardagen kan inzetten in de Sony S700i
Ik kan dat nergens vinden he en dat was netzo handig en leuk bij mijn vorige nokia.
Altijd op tijd gewaarschuwd elk jaar opnieuw
Verwijderd
Kijk bij instellingen(hoogdmenu linksonder) ->internetinstellingen->interprofielen, verwijder provider instellingen die je niet nkdig hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:13:
Hoi, ik probeer mms in te stellen via de website van SE krijg ik een instellings-sms. Wanneer ik dit wil doen zegt m'n telefoon dat er teveel data-nogwat zijn en ik er 1 moet verwijderen..hoe moet dit?
Anders kijk bij datacommunicatie->data accounts en verwijder daar overbodige dingen.
Ik zelf heb dus verschillende profielen voor mms, wap en internet dus let op wat je weg gooit.
Wel, moest nu de mogelijkheid bestaan dat je je firmware kunt upgraden voor de s700a, dan zou je wel eens kunnen proberen van er een s700i aan te hangen, en dan maar hopen dat je s700i ook pro ondersteund.Of werkt het niet op die manier?Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:16:
http://www.esato.com/phones/index.php/phone=146,cp=121
s700a ondersteund wel 1gb
[ Voor 35% gewijzigd door SimonMc op 21-12-2004 13:47 ]
Verwijderd
Sorry maar ik kan daar enkel nieuwe afspraak inzetten met bijhorende tijdsduur en plaats en onderwerp. Ik vind nergens een functie voor verjaardagen. Ok je kan een verjaardag noteren als een afspraak maar dat is niet echt handig aangezien je dit elk jaar opnieuw moet doen enz.
Mensen die een nokia hadden weten welke handige optie ik bedoelde
Ja ik begrijp wel wat je bedoeld!!! Je kon voor verjaardag en nog 4 of 5 andere opties kiezen. Dit had ik ook nog in m'n SonyEricsson T610. Nu heb ik een K700i en deze functie is er helaas vanaf gehaald. Omdat de K700i en S700i ongeveer gelijk zijn uitgebracht is deze functie ook niet meer te vinden op de S700i denk k.Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:39:
[...]
[...]
Sorry maar ik kan daar enkel nieuwe afspraak inzetten met bijhorende tijdsduur en plaats en onderwerp. Ik vind nergens een functie voor verjaardagen. Ok je kan een verjaardag noteren als een afspraak maar dat is niet echt handig aangezien je dit elk jaar opnieuw moet doen enz.
Mensen die een nokia hadden weten welke handige optie ik bedoelde
Verwijderd
Kreeg vandaag nog een mailtje van de hi klantenservice:Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:41:
Heb net met kpn gebeld, de smsjes zijn om beurten blijven hangen in de centrale waardoor deze elke keer opnieuw werden verzonden.De sms is idd bevroren en ze hebben me verteld hoe de afzender, dus niet ikzelf maar de afzender, het bericht vervolgens weer kan verwijderen. Voor degene die in de toekomst dit probleem krijgen:
Laat de afzender de volgende sms naar de sms centrale van kpn sturen:
*STATUS <Nummervanontvanger># --> Let op spatie tussen status en nummer , en status in hoofdletters.
Vervolgens stuurt kpn een sms terug met een identificatienummer. De afzender maakt een nieuw sms bericht.
*DELETE <nummerontvangen> <Identificatienummer># weer met spaties en delete in hoofdletter. Beide smsjes naar de sms centrale sturen. De sms zal worden verwijdert en als het goed is is het probleem verholpen.
Het probleem is onderwijl allang opgelost maar toch opmerkelijk om te zien dat de verschillende afdelingen van HI een erg verschillend advies geven...maar goed mijn probleem is (voorlopig) al verholpenSamenvatting discussie
Reactie (Klantenservice18) 12/22/2004 09:47 AM
Beste *****,
Bedankt voor je e-mail.
Wat er gebeurd is het volgende, een willekeurige kennis van jou stuurt een sms naar onze sms- centrale met als geadreseerde het nummer van jou. Dus onze sms-centrale levert het bericht af op het spraaknummer (toestel) van jou. Het toestel geeft vervolgens geen terugkoppeling naar de sms-centrale dat het bericht ontvangen is. Dus zal onze sms-centrale weer proberen het bericht af te leveren, omdat deze de indruk heeft gehad dat het toestel dus niet aan stond (retry schema), want anders had hij wel een terugkoppeling gehad (een ACK noemen we dit). Het probleem zit dus in het toestel, dus je zult even langs een verkooppunt kunnen gaan om dit probleem te verhelpen.
Is je vraag hiermee niet beantwoord? Kijk voor meer vragen en antwoorden op de Hot issues pagina van de Hi site. Je kunt ook bellen met 0800 - 0507 (abonnementen) of Klantenservice PrePay 0900 - 200 5 200.
We vertrouwen erop dat we je hiermee voldoende hebben geholpen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Hi
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 18:39 ]
Gewoon en foutje lijkt mij...Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:16:
http://www.esato.com/phones/index.php/phone=146,cp=121
s700a ondersteund wel 1gb
-
Verwijderd
s700a Dat is geen s700i, ik denk niet dat dit een foutje is
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 23:40 ]
Nee, ik weet dat de a-versie niet de i-versie is. Maar ik geloog niet dat de a-versie wel ondersteuning heeft voor MemoryStick Duo Pro (tot 1 GB dus)Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:38:
wat doe je met al die telefoons?
s700a Dat is geen s700i, ik denk niet dat dit een foutje is
Wat ik met al die telefoens doe? niks, ja, sparen.
Trouwens, foto is alweer outdated. Ik heb er weer een aantal nieuwe bij:
• Ericsson R380s (de w-versie had ik al)
• Ericsson R520m (copper)
• Ericsson R520m (silver)
• Ericsson T39m (classic blue)
• Ericsson T39m (white rose)
• Ericsson T39m (icecap blue)
• SonyEricsson T68i (mineral grey)
• SonyEricsson P800 (had ik al, maar staat niet op de foto)
• SonyEricsson CAR-100 (is geen telefoon, maar die bluetooth auto)
• SonyEricsson HBH-65 (vorige kwijt geraakt)
-
Verwijderd
Nu doet me bt het nogal al slecht, als ik me bt aanzet vindt hij wel wat, ik moet een sleutel invoeren dus die doe ik op me tel als op de pc 0 en hij connect. ik krijg vervolgens de naam van mijn computer in het netwerk te zien, maar als ik op ok druk staat er 'geen services beschikbaar' dus kan ik ook niet bladeren. ik heb 'detect off' al uitgeklikt zodat me tel wel contact kan maken.
Als ik een programma als sound-editor wil gebruiken kan het ook niet, dan kan die mijn bluetooth telefoon niet vinden. Ook mijn tel kan niks vinden als ik bt zoek.
*Hulp*
Thnx
Verwijderd
Ik heb ook nog een vraagje over bluetooth, ik heb een trust adapter gekocht en FMA geinstalleerd. FMA kan echter geen verbinding maken met mn telefoon. Het enige wat ik aan de instellingen van dat programma heb veranderd is dat ie moet verbinden via bluetooth.
De programma's die bij de adapter zitten vinden de telefoon wel. Weet iemand wat ik fout doe? Of wat ik anders moet instellen ofzo? Mzzl.
Daarmee moet jij ook uit de voeten kunnen komen....
[ Voor 22% gewijzigd door Ginz op 26-12-2004 20:18 ]
-
vertel fma dat ie moet verbinden via de seriele poortVerwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 20:09:
hoi,
Ik heb ook nog een vraagje over bluetooth, ik heb een trust adapter gekocht en FMA geinstalleerd. FMA kan echter geen verbinding maken met mn telefoon. Het enige wat ik aan de instellingen van dat programma heb veranderd is dat ie moet verbinden via bluetooth.
De programma's die bij de adapter zitten vinden de telefoon wel. Weet iemand wat ik fout doe? Of wat ik anders moet instellen ofzo? Mzzl.
Verwijderd
Bedankt voor de tip maar als ik dit instel werkt het ook niet, er staat automatisch ingesteld:it0 schreef op zondag 26 december 2004 @ 20:21:
[...]
vertel fma dat ie moet verbinden via de seriele poort
Port: com12,
Baudrate: 115200
RTS: Enabled
DTR: Disabled.
Als ik nu probeer te verbinden met de telefoon krijg ik de melding:
floAt's Mobile Agent, connection Failed.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Verwijderd
Het besturen van de muis via dat standaard script werkt wel, maar als ik dat doe dan bladert de telefoon gwoon door het menu van dat script. En als ik dan bijvoorbeeld klik laadt ie dus onbedoeld een ander programma wat in de lijst van dat script staat.
Is het ook mogelijk dat je een of ander muis menu-tje in je telefoon krijgt zodat je niet steeds andere programma's opent als je de muis bestuurd met je gsm?
Verwijderd
Verwijderd
ik zie het niet zozeer zitten om heel de topic te gaan lezen om te weten wat er reeds verteld werd over de S700. Ik doornam slechts enkele pagina's ... anywayz ...
Als het mogelijk zou zijn Duo Pro kaarten te lezen door enkel de software van de S710 in de S700 te laden, wil ik het gerust eens proberen ... ik laat jullie wel weten wat er van gelukt is of niet.
Wat het intern geheugen betreft, ik heb hier een nieuwe S700 bij me, en als ik het geheugen controleerde, (zonder aanwezigheid van de duo kaart), had hij nog meer als 36 MB geheugen vrij ...
Wat fullscreen movies betreft, vindt ik dit het grootste gebrek aan dit toestel. Of toch een belangrijk gegeven dat ontbreekt. Het is verschikkelijk jammer dat dit toestel, met zo'n display dat niet kan. Mja, dan komen we ook weer bij de discussie of ze niet beter een Symbian OS op de S700 hadden geladen. Maar ja ... de fabrikant voldoet bijna nooit aan alle eisen van de klant he ;-)
Ik vraag me wel af of er op basis van een java applicatie niet kan gezorgd worden voor het weergeven van movies op groter formaat ... Ik weet niet hoe het zit met de hardware mogelijkheden op dat vlak, en de capaciteiten van java daarmee ... maar dat is mss iets dat een java developer ons zou kunnen vertellen?
Wat betreft die video is het dus echt jammer, want de Z1010 geeft zijn video's dus iets groter weer dan de S700 (ook geen fullscreen, maarja), maar dan heeft die ook weer niet zoveel kleuren als de S700. Het is weer eens een moeilijke situatie.
Kortom, het fullscreen aspect en de geheugen capaciteit zijn de opvallendste 2 spijtige zaken aan de S700. Voor de rest is het een prachtig toestel.
Iemand reactie's?
grtz
Verwijderd
wat ik nog vooral het meeste mis, is de mogelijkheid om te spoelen tijdens filmpjes. Als jij overigens de firmware een keer zou willen veranderen zou ik dat erg op prijs stellen, misschien kun je me even toevoegen op stefkuijpers op hotmail punt c o m, dan kunnen we er desnoods even over verderpraten voor we hier regels breken

Ik hoor het wel van je, Stef (s700i bezitter
filebrowser voor K/S700i met up/down faciliteiten a la FTP client tot aan 15KB/s (down) 21KB/s (up) met bluetooth com port op hoogste baud rate.
en, oja, R3F is out @ SE Service Centres met o.a. fix voor de 2sec vertraging bij oproep van iemand met fotootje, zoeken op multiple chars in telefoonboek, keylock eraf bij openklappen automatisch, enz enz enz.....
edit: Ik was vergeten te zeggen dat die filetransfer client hierboven vele male sneller en stabieler is dan de standaard SE software, en NIET, ik herhaal NIET NIET NIET gebruik maakt van dat verdammtes Mobile Phone Monitor
edit2: ik vergat te zeggen dat bij de nieuwe firmware het menu sneller is
[ Voor 32% gewijzigd door Chaos2K op 31-12-2004 01:04 ]
Zoals ik het begrijp nergens anders dan via dat vage bedrijf waarmee je dus vanallas kan flashen/unlocken. Maar ook daar zag ik niks recenters als die B versie. Dus SE heeft nu nog alleen maar een service station release gedaan en nog geen consumer release denk ik. Ik kan ook nergens een changelog vinden..Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:52:
waar kan je deze firmware downloaden.
Verwijderd
groetjes Moniek.
Je kan 1333 ( Vodafone Naar Wens ), optie 3, bellen en als toestel de T610 of de Z600 nemen. Ik heb mijn P800 en SX1 ingesteld als de T610 en het werkt allemaal als een tierelier dus het zou misschien ook voor de S700 werken? Anders zou ik Vodafone Klantenservice even bellen die kunnen jou misschien wel verder helpen.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:43:
Ik heb sinds kort de SE s700i met Vodafone. Ik krijg hierzo niet de juiste instellingen voor MMS. Zowel via de site van vodafone als de site van SE zelf krijg ik het niet voor elkaar. Kan iemand mij helpen?
groetjes Moniek.
[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 02-01-2005 18:56 ]
Verwijderd
Ik heb de s700i met orange, voor de juiste mms instellingen heeft zo'n verkoper van de orange shop 1,5 uur vanalles geprobeerd voordat alles uiteindelijk werkte. Het kwam er op neer dat hij alle vooraf ingestelde internetprofielen en mms instellingen eerst moest verwijderen, en daarna alles opnieuw instellen. Misschien dat dat bij vodafone ook zo is...Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:43:
Ik heb sinds kort de SE s700i met Vodafone. Ik krijg hierzo niet de juiste instellingen voor MMS. Zowel via de site van vodafone als de site van SE zelf krijg ik het niet voor elkaar. Kan iemand mij helpen?
groetjes Moniek.
Dit topic is gesloten.
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.