Het Sony Ericsson S700 topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:36:
Ik heb even zitten spelen met wat The_PyroPath gepost heeft en het werkt zoals op de foto, echter na 15 sec bleef de timer en het beeld hangen, muziek liep wel door :?

en in zeg maar camera modus weergave zegt ie dat het bestand kapot is :? Dus het gecodeerde bestand is een beetje vaag.

Daarna hetzelfde gedaan maar naar een res van 320x240 gecodeerd. Dan hoor ik 2 seconde muziek en zie ik nooit beeld. En in die andere modus weer gebrioken bestand. Het lijkt mij dat de play software gewoon een beetje gaar is, wellicht brengt de nieuwe firmware uitkomst.
Bij mij doet dit het wel goed, ik had wat jij hebt wel toen ik met een 3gp bestand had zitten klooien. Ik had een foutje gemaakt en hem niet goed gecomprimeerd, ik had toen enkel de grootte veranderd ipv van ook de resolotie. Het bestand was meer dan 100mb voor 20 min. video.

Wat ik trouwens mis is een doorspoelfunctie. Is wel handig als je de laatste vijf minuten van een drie kwartier durend filmpje nog wilt zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:51
Shiver23 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:21:
[...]

Ik heb ze vandaag gebeld. S700 zouden ze vandaag of morgen binnenkrijgen en meteen doorsturen.
Het is heel vaag hoe ze het doen, maar alles lijkt 100% in orde.
Hoezo vaag...hadden ze niet op voorraad ofzo.. Met welke abbonement heb jenem genomen..? Ik snap het namelijk nog niet helemaal. Heb de "search topic functie" :P gebruikt en dit waren de feiten die daar uitkwamen:

1. Je bestelt een 2-jarig Plan Mobile abbo van 7,95 per maand en krijgt een gratis S700i? (excl. 9,95 euro administratiekosten)
2. Verder KAN je dit abbo na een jaar opzeggen en DAN moet je het resterende abbo-bedrag in 1 keer betalen (= 95,40 euro)?
3. GSMpartner KAN je abbo afsluiten als je 3 maanden achtereenvolgens NIET belt, wat kan leiden tot boetes. (soort van lief klein addertje)

Voor zover klinkt dit HEEEL erg aantrekkelijk en overweeg ik ook om dit te gaan doen! Heeft iemand 'm al ontvangen of iets dergelijks?

Please correct me if I'm wrong about something..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Shiver23 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:21:
[...]

Ik heb ze vandaag gebeld. S700 zouden ze vandaag of morgen binnenkrijgen en meteen doorsturen.
Het is heel vaag hoe ze het doen, maar alles lijkt 100% in orde.
Ha interessant nieuws, aangezien ik gisteren de bevestiging heb gekregen mbt contract en S700i.

Een vraagje aan jou : hoe doet gsmpartner het met de verzendkosten (9,95) ... rembours / incasso / overschrijven ? Alvast dank voor het antwoord. Ik kan bijna niet wachten op de nieuwe gadget :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Flatwhite schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:31:
[...]

Hoezo vaag...hadden ze niet op voorraad ofzo.. Met welke abbonement heb jenem genomen..? Ik snap het namelijk nog niet helemaal. Heb de "search topic functie" :P gebruikt en dit waren de feiten die daar uitkwamen:

1. Je bestelt een 2-jarig Plan Mobile abbo van 7,95 per maand en krijgt een gratis S700i? (excl. 9,95 euro administratiekosten)
2. Verder KAN je dit abbo na een jaar opzeggen en DAN moet je het resterende abbo-bedrag in 1 keer betalen (= 95,40 euro)?
3. GSMpartner KAN je abbo afsluiten als je 3 maanden achtereenvolgens NIET belt, wat kan leiden tot boetes. (soort van lief klein addertje)

Voor zover klinkt dit HEEEL erg aantrekkelijk en overweeg ik ook om dit te gaan doen! Heeft iemand 'm al ontvangen of iets dergelijks?

Please correct me if I'm wrong about something..!
Je kan ook in 1x €179.- betalen (ex 9.95) ipv 7.95 per maand.

En dat addertje heb ik geen idee van wat ze er mee doen, maar wat mij waarschijnlijk lijkt, is dat als je nummer is afgesloten omdat je het 3 maanden niet gebruikt hebt, dat je een boete moet betalen om het nummer weer aan te laten sluiten. Maar dit is puur gissen.
dafmay schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:36:
[...]

Ha interessant nieuws, aangezien ik gisteren de bevestiging heb gekregen mbt contract en S700i.

Een vraagje aan jou : hoe doet gsmpartner het met de verzendkosten (9,95) ... rembours / incasso / overschrijven ? Alvast dank voor het antwoord. Ik kan bijna niet wachten op de nieuwe gadget :*)
Ik denk dat je dan bij dezelfde "groep" zit als je ook de bevestiging gehad hebt.
Ik neem aan dat ze de 9.95 gewoon bij het abbonnement opdoen. Je hebt ze al gemachtigd, dus dat lijkt mij logisch.

Maar voordat dit een GSMpartner topic wordt.
Ik las op een forum dat iemand 256mb MS Duo van Sandisk had. Ik kan dit zelfs of de site van Sandisk niet vinden. Dit lijkt me dus helaas een fabeltje.
Iemand die hier meer van weet?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:38:
(...)
U bent dit niet verplicht. GSMpartner behoudt zich echter het recht voor om, indien er langer dan 3 maanden geen verbruik is gegenereerd, het nummer te blokkeren.

Daarna ben ik de Algemene Voorwaarden aandachtig gaan doorlezen en wat ik daaruit op kan maken is dat je een boete krijgt zodra je nummer geblokkeerd wordt. Uiteraard kun je iedere maand een paar minuutjes bellen zodat je dit risico niet loopt.
Da's voor mij niet zo'n probleem, ik wil 't abbo ook echt gaan gebruiken, ik bel ontzettend weinig (vandaar dat ik 't ook wel een goeie deal vind :D )

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Kan er in deze telefoon ook Memory Stick Duo (pro) of alleen normale Memory Stick Duo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nope. Gaat niet lukken. Ondersteuning tot 128MB dus maximaal.

Graag verder in: Het Grote SonyEricsson S700 topic - Deel 2

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.