Bij mij doet dit het wel goed, ik had wat jij hebt wel toen ik met een 3gp bestand had zitten klooien. Ik had een foutje gemaakt en hem niet goed gecomprimeerd, ik had toen enkel de grootte veranderd ipv van ook de resolotie. Het bestand was meer dan 100mb voor 20 min. video.it0 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:36:
Ik heb even zitten spelen met wat The_PyroPath gepost heeft en het werkt zoals op de foto, echter na 15 sec bleef de timer en het beeld hangen, muziek liep wel door
en in zeg maar camera modus weergave zegt ie dat het bestand kapot isDus het gecodeerde bestand is een beetje vaag.
Daarna hetzelfde gedaan maar naar een res van 320x240 gecodeerd. Dan hoor ik 2 seconde muziek en zie ik nooit beeld. En in die andere modus weer gebrioken bestand. Het lijkt mij dat de play software gewoon een beetje gaar is, wellicht brengt de nieuwe firmware uitkomst.
Wat ik trouwens mis is een doorspoelfunctie. Is wel handig als je de laatste vijf minuten van een drie kwartier durend filmpje nog wilt zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 21:18 ]