Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met extra geheugen? ik heb gelezen dat alleen de DUO kaarten erin kunnen, hoe duur zijn deze gemiddeld van 512mb of 1gb ?? waar kan je ze halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 20:32
Tot nu toe gaat het maar tot 128 mb, misschien komt er over een tijdje een 256 mb stick uit maar dat is volgens mij maar een gerucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Wekko schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:53:
ff een vraagje: heeft iedereen dat het Afbeeldingen menu heel langzaam is? Bij mij duurt het laden daar een stuk langer dan ergens anders, ook al heb ik er maar een paar eigen plaatjes in staan.
Je was me voor,wilde ik ook al vragen,maar denk dat de traagheid komt omdat de plaatjes nogal groot zijn???voordat ze eenmaal helemaal geladen zijn??? is erg traag ja klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:56
Ik heb sinds het begin van deze week de S700i. maar nu heb ik een paar vraagjes.

1. Als ik spellen op de telefoon zet komen ze in de map overige. Maar dan kan ik er helemaal niets meer mee. Alleen verzenden en verplaatsen en zo maar niet openen. Beetje vaag. Weet iemand hoe dit kan

2. Al de software die ik gebruik om bestanden over te zetten kunnen mijn telefoon niet vinden. Ik heb die Fma of zo geprobeerd en die loopt vast als ik hem laat zoeken naar mijn telefoon. En dat programma wat op de cd staat die je erbij krijgt kan hem gewoon niet vinden. Alleen het programma wat ik bij mijn bluetoothdongle kreeg doet het. Maar dat is niet echt een uitgebreid programma. Weet iemadn hier een oplossing voor?

3. Weet verder iemand een site waar ik goeie thema's kan vinden want alles wat ik tot nu toe heb kunnen vinden was allemaal rommel.

4. Ik heb via een site voor de K700i spellen gevonden maar die doen helemaal niets. I dat normaal of doe ik dan iets verkeerd?

Nou dat was het. Voor de rest echt een relaxte telefoon. Alleen deze dingen zitten me een beetje dwars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Die spellen moet wel .jar bestanden zijn. Misschien zijn de bestanden die jij naar je telefoon zend nog .zip bestanden?!?!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
Met die spellen is al gelukt. Ze waren wel al .jar bestanden maar ze kwamen niet in de goeie map. Ik zoek alleen nog goeie thema's. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
wel onwennig nog is,dat ik goed moet opletten hoe ik de foon openmaak,en hem dus ook weer die richting terug moet duwen! anders forceer ik de boel en dat wil ik niet,dus steeds nadenken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Bij mijn S700i lopen de screensavers langzaam (geen vloeiende bewegingen). Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATL schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 23:15:
Bij mijn S700i lopen de screensavers langzaam (geen vloeiende bewegingen). Is dit normaal?
ja dat is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
Weet iemand trouwens ook hoe het kan dat als ik een spel naar mijn telefoon stuur, hij aangeeft dat het geheugen vol is terwijl dat helemaal niet is :S. Ik heb zelfs nog 23 MB vrij. Zit er een limiet aan het aantal spellen of zo? Ik heb er 78 op staan wat in totaal 7,7 MB is of zo. Iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:48

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Hij zet hem automatisch op je memorystick. Misschien moet je eens checken of die niet vol is. Zou goed kunnen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:29:
[...]

kheb hier ook mijn k700i gehaald. 170 euro betaald en klaar :) Geen adders onder t gras. Kzit nu ook te denken om die S700 maar te halen
Maar ik snap het dus echt niet. Als die mensen van www.gsmpartner.nl de s700i voor 170 euro verkopen, maken ze toch geen winst? Kbedoel: de inkoopprijs is toch wel zeker meer dan 170 euro. En dan geven ze hem gratis bij een abbo van 170.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:09:
[...]

Maar ik snap het dus echt niet. Als die mensen van www.gsmpartner.nl de s700i voor 170 euro verkopen, maken ze toch geen winst? Kbedoel: de inkoopprijs is toch wel zeker meer dan 170 euro. En dan geven ze hem gratis bij een abbo van 170.???
Denk dat ze daar zelf weinig mee te maken hebben. Ze krijgen een vergoeding van KPN die waarschijnlijk erg hoog is.

Waar zit de adder? Anders ga ik direct een abbo afsluiten. Dit is echt grandioos.
Zijn de toestellen wel simlockvrij?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb mijn HI 40 verlengt met 2 jr en kreeg binnen 5 dagen de S700 gratis in huis :)
Volgens mij is hij al gratis bij HI30 of HI25 moet je ff kijken op HI.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij gsmpartners de s700i bestelt
binnen 5dagen weet ik meer zal we even posten of er nog een adder onder zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik hoop wel dat er gauw een nieuwe firmware uitkomt. R3K is er nu al en die is sneller in het menu, iets betere camera, er is geen sluitergeluid als hij op Stil staat, en je kan meerdere letters zoeken in het telefoonboek.
Hebben de Service Points hier in Nederland nou echt nog geen nieuwere dan R3B? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:41:
Ik hoop wel dat er gauw een nieuwe firmware uitkomt. R3K is er nu al en die is sneller in het menu, iets betere camera, er is geen sluitergeluid als hij op Stil staat, en je kan meerdere letters zoeken in het telefoonboek.
Hebben de Service Points hier in Nederland nou echt nog geen nieuwere dan R3B? |:(
Is die R3K update alleen in het buitenland beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Hij is nog niet eens officieel beschikbaar volgens mij. Maar er zijn in het buitenland wel nieuwere firmwares zoals R3H, R3G en R3F.
I just got mine upgraded from sony ericsson upgrade center yesterday. I asked about the different firmwares (F, G and H) and he said F and H are experimental ones, and that only R3G is the official release. And that's what i have now =P

I feel it's a bit faster on the menus, and loads java games faster and plays smoother too!
R3K zou trouwens ook zorgen voor een constantere ontvangst.

[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 23-01-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wekko schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:41:
Dan hoop ik dat de SESP's in Nederland ze snel krijgen, want hier zit ik wel behoorlijk op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik hoop het ook in ieder geval. Ze zijn al uit dus hopelijk hier ook gauw. Vooral constantere ontvangst zou mooi zijn want bij mij is hij vaak binnen 5 seconden van vol naar niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Laatst online: 09-10-2024
Wat ik een beetje jammer vind is, dat als je in het telefoonboek zit, links en rechts niks doen. Het zou wel relaxed zijn als je daarmee een letter vooruit of achteruit zou kunnen springen, dan heb je het toetsenbord bijna niet meer nodig... Zou ik dat ergens bij SE kunnen voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Ja Sunra... niet dus. Links en rechts zijn om uit meerdere nummers te kiezen als je onder 1 contactpersoon meerdere nummers hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ik heb wat k700i spul gevonden in de newsgroepen .. en op p2p netwerken .. ringtones, files en games .. er zijn ook nog wap-browsers waarmee je op windows-doos software kan downloaden.

games zijn het enige die je via een IR/BT/Kabel verbinding moet versturen naar je phone de rest kan je op je duo kaart proppen zodat je via file/bestands beheer het op je phone memory kan zetten. games moet je versturen naar je phone zodat ze "geinstalleerd" kunnen worden .. trouwens voor games verzenden hoef je geen software te installeren. Let op dat het wel .jar bestanden zijn.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit de S700i, en niet de K700i thread, maar toch.

Vooral themes, wallpapers en games zijn erg veel te vinden. Ook op "normale"sites. Kijk vooral eens rond voor themes, zitten echt super mooie bij, en bijna allemaal gewoon gratis!
Kijk eens op www.zedge.no , moet je wel registeren, maar hebben heel veel gratis themes!! Wat mij alleen wel opvalt, is dat themes erg groot zijn. Vaak twee of meer keer zo groot als een java game.
Verder nog dingen bekend over de nieuwe firmware? Hoor dat ie in steeds meer landen beschikbaar komt, hoop ook snel hier.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik vind dat er weinig themas zijn,althans van cartoons! het is allemaal voor mannen/jongens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja okay, het zijn wel allemaal mannen dingen. Maar check deze bijvoorbeeld eens!!
Zoek wat verder op die site, staat volgens mij ook genoeg leuke "vrouwen" dingen bij :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Laatst online: 09-10-2024
Steph Kai schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:31:
Ja Sunra... niet dus. Links en rechts zijn om uit meerdere nummers te kiezen als je onder 1 contactpersoon meerdere nummers hebt staan
Ow. Jammer, ik maak altijd meerdere contactpersonen aan voor mensen met meer telefoonnummers (alle 3 of 4 die ik ken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:39:
Wat mij alleen wel opvalt, is dat themes erg groot zijn. Vaak twee of meer keer zo groot als een java game.
Tja, ligt er maar net aan hoe groot de afbeeldingen zijn die in het thema zitten he.
Verder nog dingen bekend over de nieuwe firmware? Hoor dat ie in steeds meer landen beschikbaar komt, hoop ook snel hier.
Ik weet nog niks nieuws. Maar aangezien ze inderdaad al in andere landen te krijgen zijn hoop ik dat het niet lang meer duurt voor ze hier ook komen (of online Updaten voor de S700).

Hier nog ff een quoteje over de nieuwe firmware:
OK I flashed mine with R3K on SETool. Can't see any major menu changes. It's a hell of a lot faster (but I did have a O2 R3B so that may explain that).
The screen colouring is a hell of a lot better, I noticed it straight away so not sure what's happened there.
Cam noise is gone on silent (I think that's in F though?)
Battery life much improved and I'm messing with the unit even more now.
Navigating the pictures folder is much faster although adding an EMS picture takes a while to load up the list as before.
Less rattle from the shutter (don't laugh!) I think they've toned down the 'bass' of the tones perhaps as before I couldn't use them at all.
Memory status now reading correctly for MS in the folders view.
Still no full screen video - instead of 'unlimited' in video camera settings it now says 'normal' which indicates unlimited is never coming.
Night mode much improved in camera
Camera start up - wippet fast now
Can't remove Darts game which is annoying
Setting default number in address book doesn't show until you exit and go back in - that's annoying
Not one reboot since I flashed it so that's been fixed by the look of it.

[ Voor 50% gewijzigd door Wekko306 op 24-01-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:28:
Ja okay, het zijn wel allemaal mannen dingen. Maar check deze bijvoorbeeld eens!!
Zoek wat verder op die site, staat volgens mij ook genoeg leuke "vrouwen" dingen bij :P
Ja die heb ik al bekeken en idd,staan leuke bij en die heb ik allemaal op mijn S700 staan ;)
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die upgrade klinkt veelbelovend. Vooral betere nachtmodus en stille camera lijken me erg relaxed! En dan die scherm kleuren, erg vreemd! Hoe zouden ze dat gedaan hebben?
Kan je die update in een service center gratis laten uitvoeren? Of kost dat geld? Ben erg benieuwd!

Misschien nog een leuke site --> www.mobile9.com
Check dan vooral t forum! Hebber erg veel, vooral ook themes. Waarschijnlijk vind je daar nog veel meer, kan er ook verzoekjes doen!!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:45:
Die upgrade klinkt veelbelovend. Vooral betere nachtmodus en stille camera lijken me erg relaxed! En dan die scherm kleuren, erg vreemd! Hoe zouden ze dat gedaan hebben?
Kan je die update in een service center gratis laten uitvoeren? Of kost dat geld? Ben erg benieuwd!
Dit zou volgens mij het eerste jaar gratis moeten zijn. Helaas is deze update nog niet beschikbaar in Nederland voor zover ik weet (geeneen volgens mij ;(). Maar ik krijg hem er op hoe dan ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:25:
ik heb bij gsmpartners de s700i bestelt
binnen 5dagen weet ik meer zal we even posten of er nog een adder onder zit
Ik ook. Toch maar besteld net.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosWo
  • Laatst online: 28-08 14:00
Shiver23 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:51:
[...]

Denk dat ze daar zelf weinig mee te maken hebben. Ze krijgen een vergoeding van KPN die waarschijnlijk erg hoog is.

Waar zit de adder? Anders ga ik direct een abbo afsluiten. Dit is echt grandioos.
Zijn de toestellen wel simlockvrij?

Volgens mij zou je kunnen uitrekenen hoeveel uur je denkt te gaan bellen in de maand en dan de veschillende tarieven zoals zij die beschrijven hanteren. Ik kwam over de 27 euro per maand uit dus was een Hi25 voor mij voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou daar eerder gewoon een telefoon bestellen, en dan de simkaart wegleggen. heb je voor 170 euro een nieuwe telefoon. In de algemene voorwaarden staat gaan minimum aantal uren van gebruik. En 170 euro voor zo'n telefoon is erg goedkoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:44:
Ik zou daar eerder gewoon een telefoon bestellen, en dan de simkaart wegleggen. heb je voor 170 euro een nieuwe telefoon. In de algemene voorwaarden staat gaan minimum aantal uren van gebruik. En 170 euro voor zo'n telefoon is erg goedkoop :P
Inderdaad. Bij verlenging van mijn abonnement doe ik een cashback. Laat dat nu net hetzelfde bedrag zijn als ik moet betalen.
Nu heb ik dus een S700 gratis met 1 jarig abonnement ipv 2 jarig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook relax als je nog een langlopend abonnement hebt, of prepaid wil bellen, maar wel een goede (dure) telefoon wil.
Mocht er in de toekomst nog echt een vette phone uitkomen, terwijl ik nog aan mn huidige abo zit, doe ik t ook zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik lees vaak dat er niet meer dan 128mb geheugen in kan. Nu zie ik wel MS DUO (geen pro) kaartjes te koop van 256 en 512mb?
Zouden deze kunnen werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:05:
Ik lees vaak dat er niet meer dan 128mb geheugen in kan. Nu zie ik wel MS DUO (geen pro) kaartjes te koop van 256 en 512mb?
Zouden deze kunnen werken??
waar zie je die dan? Vaak zetten ze dat pro er per ongeluk niet bij, of zijn het die langere kaartjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:47:
[...]

waar zie je die dan? Vaak zetten ze dat pro er per ongeluk niet bij, of zijn het die langere kaartjes,
Inderdaad. Zijn allemaal PRO kaartjes.

ARGH wat frustrerend zeg. Zit de firmware update dr aan te komen dat ze de S700 met PRO duo kan werken? Of is dit gerucht inmidels alweer naar het land der fabelen verdwenen.

Zou namelijk wel handig vinden ivm de PSP waar PRO duo kaartjes in kunnen. Anders moet ik weer aparte kaartjes gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Shiver23 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:56:ARGH wat frustrerend zeg. Zit de firmware update dr aan te komen dat ze de S700 met PRO duo kan werken? Of is dit gerucht inmidels alweer naar het land der fabelen verdwenen
Ik heb er al veel over gezocht (firmware updates en wat ze precies veranderen) maar hierover heb ik nog niks gelezen, dus ik zou er voorlopig nog maar niet op rekenen (iets wat ik totaal niet begrijp van SE trouwens) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:45:

Misschien nog een leuke site --> www.mobile9.com
Check dan vooral t forum! Hebber erg veel, vooral ook themes. Waarschijnlijk vind je daar nog veel meer, kan er ook verzoekjes doen!!
óók die site heb ik al helemaal bekeken en het forum ook,deze 2 sites had ik al toen ik nog mijn 6600 had vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
misschien een domme vraag maar zal er ooit iets komen om het de grootte van het videobeeld te vergroten ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat is nog niet echt bekend. Op de site van SE staat ergens een demo van de S700 waar een fullscreen filmpje wordt afgespeeld, maar hoe dat nou zit weet ik nog niet omdat ik nog geen antwoord van SE heb. Er is wel een trucje waardoor je het beeld kan vergroten op je telefoon, maar die link heb ik nu even niet bij de hand. Die post ik zo.

EDIT:
Ah, daar is ie al :)

[ Voor 12% gewijzigd door Wekko306 op 26-01-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ah bedankt :) ik ga mijn S700i bestellen op 1 februari bij gsmpartners, hopelijk geld deze actie niet tot eind januari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:23:
Er is wel een trucje waardoor je het beeld kan vergroten op je telefoon, maar die link heb ik nu even niet bij de hand. Die post ik zo.

EDIT:
Ah, daar is ie al :)
werkt dit bij jouw? Bij mij krijg ik de filmpjes normaal zoals op de eerste afbeelding op die site, en niet over de hele breedte van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd op die manier (ik had het pas net gevonden). Dit zou moeten werken, maar dan alleen in de normale mode, dus niet in de Weergavemodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Ik heb mijn S700i ook besteld bij GSMPartner vandaag.

Voor de mensen die twijfelen om hem daar ook te nemen i.v.m. betrouwbaarheid,
zal wel een post plaatsen over hoe de bestelling verlopen is wanneer mijn S700i ook binnen
is.

Voorzie geen problemen eigenlijk, heb goed gekeken op de website en zie geen adders onder de gras ofzo.

Ik heb gekozen voor een abonnement van 2 jaar van € 7,95 in de maand.
Ben wel van plan om hem na 1 jaar af te kopen. Bellen zal ik denk toch niet doen, gebruik wel mijn Orange prepaid kaart waar nog een tegoed opstaat van € 150 na een abonnement van 1 jaar.

[ Voor 19% gewijzigd door vozzie op 26-01-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat trucje werkt inderdaad alleen bij het "rechte" scherm, full-screen. Niet volledig op 240x320 pixels. Zou wel erg mooi zijn als dat ooit kan, maar vraag me af of de telefoon de processor kracht ervoor heeft. Gaat namelijk nog weleens wat schokkerig.
Weet iemand trouwens of er ergens een externe flits te krijgen is? Die had je ooit wel voor bepaald andere SE toestellen. Zou graag zoiets voor mn S700ii hebben. Omdat de foto's met dit kleine lampje niet echt cool zijn in het donker. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

vayip schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:50:
Ik heb mijn S700i ook besteld bij GSMPartner vandaag.

Voor de mensen die twijfelen om hem daar ook te nemen i.v.m. betrouwbaarheid,
zal wel een post plaatsen over hoe de bestelling verlopen is wanneer mijn S700i ook binnen
is.

Voorzie geen problemen eigenlijk, heb goed gekeken op de website en zie geen adders onder de gras ofzo.

Ik heb gekozen voor een abonnement van 2 jaar van € 7,95 in de maand.
Ben wel van plan om hem na 1 jaar af te kopen. Bellen zal ik denk toch niet doen, gebruik wel mijn Orange prepaid kaart waar nog een tegoed opstaat van € 150 na een abonnement van 1 jaar.
heb je misschien een link voor me waarin staat dat het mogelijk is om de abo na een jaar af te kopen?? heb deze namelijk gisteren ook besteld, zag er bijna vanaf maar dat terzijde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het hele abo voor twee jaar ook in 1 keer betalen. Betaal je volgens mij 170 euro ofzo. Gewoon even zoeken op de site. Dan koop je hem als het ware meteen al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Laatst online: 03-10 21:59
Ik ga ook een S700i bestellen bij GSMPartner.nl. Ik heb vandaag de papieren voor t contract binnengekregen en ze gaan dus morgen op de bus :) Ik heb gekozen voor Plan Mobile Totaal icm een 2 jarig abonnement. Dat wil zeggen dat je de volledige abonnementskosten van die 2 jaar gelijk aan het begin betaald. Je hebt er daarna dus ook geen omkijken meer naar. Ik houd jullie op de hoogte...

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik gebruik dagelijks de BT voor ringtones en thema's.soms na een thema over gezet te hebben op mijn S700 gaat spontaan het BT icoon weg???moet ik het weer opnieuw aanzetten?
Soms blijft het gewoon aanstaan?is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:55:
Ik had problemen met de mms instellingen. Ik ben toen naar een Orange shop geweest en die man heeft ook 1.5 uur werk gehad voordat alles werkte. Hij heeft me toen de instellingen gegeven voor de s700. Hier staan ook de email instellingen bij, misschien als je dit volgens het lijste invult, dat orange world ook werkt. Je kunt het beste eerst alle internet profielen enzo wissen, en dan zelf 1 nieuw profiel aanmaken, bij mij werkte alles toen goed.
Yep ik heb de brief ook vandaag op de bus gedaan. Gewoon Plan Mobile genomen, dus eur 7,95 p/mnd voor 2 jaar. Goh ik ben zeer benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de S700 in de bus valt (liever overhandigen, dat scheelt weer deuken en krassen ;) )

Het lijkt bijna té mooi om waar te zijn, een S700 voor eur 200,- !! _/-\o_

EDIT : oeps, ge-quote op verkeerde bericht, mijn excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 27-01-2005 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk mijn bluetooth verbinding tussen mijn pc en de s700 voor mekaar gekregen. Maar het lukt alleen met de SE software en niet met FMA. FMA werkt wel met IR. Volgende probleem is dat zowel in de FMA als de SE programma ik geen map op de S700 kan vinden voor games. Hoe kan ik nou de spellen in de goeie map op de S700 zetten? Elke keer als ik bepaalde spellen overzet naar de S700, zet hij de spellen neer in de map overige. Ik moet toch de .jar bestanden gezipt op mijn S700 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

SYQ schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:22:
[...]

heb je misschien een link voor me waarin staat dat het mogelijk is om de abo na een jaar af te kopen?? heb deze namelijk gisteren ook besteld, zag er bijna vanaf maar dat terzijde :p
http://www.gsmpartner.nl/pdf/av_cpmcommunity_01122004.pdf

De algemene voorwaarden en dan artikel 4.2
Duur en beeindiging van de overeenkomst.

Je kan tussentijds je abonnement opzeggen, maar dan moet je wel de resterende abonnements kosten in 1 x betalen.

Daarnaast is het ook zo dat als jij voor elke maand aan € 5 belt, en je abonnement duurt nog 1 jaar van de 2. Dan moet je ook 12 x € 5 gebruikskosten betalen.

Maar als je helemaal niet belt met hun, dan hoef je dus niks te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 07:41:
Ik heb nu eindelijk mijn bluetooth verbinding tussen mijn pc en de s700 voor mekaar gekregen. Maar het lukt alleen met de SE software en niet met FMA. FMA werkt wel met IR. Volgende probleem is dat zowel in de FMA als de SE programma ik geen map op de S700 kan vinden voor games. Hoe kan ik nou de spellen in de goeie map op de S700 zetten? Elke keer als ik bepaalde spellen overzet naar de S700, zet hij de spellen neer in de map overige. Ik moet toch de .jar bestanden gezipt op mijn S700 zetten?
Hij zet spellen automatisch in de 'game-folder' je hoeft ze er dus niet naartoe te slepen zoals jij zei. En bij spellen verschilt 't. Sommige spellen download je in een .zip formaat en die moet je eerst uitpakken en dan alleen het .jar bestand naar de telefoon sturen en sommige .zip bestanden moe tje gewoon renamen naar .jar en dan pas sturen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rechtsklik op spel,kopieren,Bleutooth,en dan je S700 selecteren
Hij zet het dan gelijk in de goede map,tenminste zo doe ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

vayip schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:13:
[...]

http://www.gsmpartner.nl/pdf/av_cpmcommunity_01122004.pdf

De algemene voorwaarden en dan artikel 4.2
Duur en beeindiging van de overeenkomst.

Je kan tussentijds je abonnement opzeggen, maar dan moet je wel de resterende abonnements kosten in 1 x betalen.

Daarnaast is het ook zo dat als jij voor elke maand aan € 5 belt, en je abonnement duurt nog 1 jaar van de 2. Dan moet je ook 12 x € 5 gebruikskosten betalen.

Maar als je helemaal niet belt met hun, dan hoef je dus niks te betalen.
beter, denk dat ik dan na jaartje ook contract ga afkopen :)

trouwens scherm vd s700i is best groot, zeker verstandig om een screenprotector voor te gebruiken. is dit mogelijk voor de s700 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
sorry hoor,maar weet iemand misschien een antwoord op mijn vraag over die BT ipv het steeds maar over abo's te hebben,volgens mij is dat een apart forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het intussen ook al mogelijk om te spoelen tijdens filmpjes? Das de enige functie die ik nog mis op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:41:
[...]

trouwens scherm vd s700i is best groot, zeker verstandig om een screenprotector voor te gebruiken. is dit mogelijk voor de s700 ??
Ik heb er 1, maar hij komt uit hongkong, dus ik weet niet of je em hier kan vinden. Maar hij is er wel

BTW ik hoop echt dat het waar is van gsmpartner, dan haal ik voortaan al mn gsms daar. En eventueeel ook nog verkopen voor duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een aantal spelletjes om op mn S700i te zette....met de .jad-bestandjes gaat dat heel gemakkelijk. Echter ik heb ook een aantal .sis-bestandjes, maar deze kan ik niet overzette op mn mobiel....weet iemand een oplossing.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
moet je symbian voor op je gsm hebben zoals bv de nokia 6600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rooie60: Ik heb mn S700i nu ong drie weken en gebruk BT heel vaak, maar blijft gewoon altijd aanstaan. Heb nergens last van. Vind juist dat het perfect werkt, als het vaker gebeurt moet je misschien eens langs een service center gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

SYQ schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:41:
[...]

IK heb geen hoesje of protector en ik ben er ook niet voorzichtig mee, en ik heb geen krassen, dit komt omdat het scherm geen plastic is maar gehard glas oid? maar het is mij niet gelukt om er krassen op te krijgen, niet dat ik het bewust probeer of zo.. Maar ik heb een review gelezen waar ze dit ook bevestigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:05:
@ Rooie60: Ik heb mn S700i nu ong drie weken en gebruk BT heel vaak, maar blijft gewoon altijd aanstaan. Heb nergens last van. Vind juist dat het perfect werkt, als het vaker gebeurt moet je misschien eens langs een service center gaan.
Het werkt ook pérfekt,ik kan hem niet de hele dag aan laten staan ivm lolbroeken op het werk met BT,maar ik bedoel als ik thuis ben en fotos en ringtones overzet,ik heb nu al 2.5 jaar BT in gsm's maar dit heb ik nog nooit meegemaakt,aan is aan en uit is uit toch?maar ik w8 de nieuwe software versie wel ff af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel gewoon je BT aan laten staan hoor, maar dan moet je in je BT opties aangeven dat je niet zichtbaar wil zijn voor andere BT devices.
Ik wil ook snel die nieuwe update. Zitten op zich best grote verbeteringen in! Wanneer, wanneer, wanneer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
De R3K firmware zorgt er ook voor dat je voor een ongelimiteerde tijd filmpjes op kan nemen. De limiet is dan dus hoeveel geheugen je nog vrij hebt.

Rooie60: Dat mijn BT soms vanzelf uitgaat heb ik nog nooit gehad. Het zal dus wel gewoon een bug zijn in deze firmware, even wachten dus tot er officieel in Nederland een nieuwere uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:32:
Je kan wel gewoon je BT aan laten staan hoor, maar dan moet je in je BT opties aangeven dat je niet zichtbaar wil zijn voor andere BT devices.
Ik wil ook snel die nieuwe update. Zitten op zich best grote verbeteringen in! Wanneer, wanneer, wanneer??
Dat is me teveel gedoe Douwe,ik zet hem aan als ik hem nodig heb en dan gaat de BT uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo doe ik t ook altijd, maar toch, dacht vertel t maar even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 06:09
wanneer komt die nieuwe firmware nou eens beschikbaar voor ons nederlanders via de site van SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vraagt iedereen zich volgens mij af. Alleen via de site is vrij lastig om zelf te installeren. Dan heb je een bepaalde datakabel en sync station nodig. (+/- 100 euro)
Je kan dan beter langs een service point gaan, en volgens mij is dat gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zo'n sync station is inderdaad vrij prijzig, zo'n 50 euro. Wat dat betreft is het dus goedkoper om het te laten doen (gratis) bij een service point. Bij mij zit er in de buurt geen service point, dus misschien koop ik wel zo'n DSS-25 en doe ik het gewoon zelf zodra dat officieel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Wekko schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:37:
Zo'n sync station is inderdaad vrij prijzig, zo'n 50 euro. Wat dat betreft is het dus goedkoper om het te laten doen (gratis) bij een service point. Bij mij zit er in de buurt geen service point, dus misschien koop ik wel zo'n DSS-25 en doe ik het gewoon zelf zodra dat officieel kan.
Ja daar zit inderdaad wat in, dat het geld kost. Maar als echte liefhebber zou ik het er wel voor over hebben om te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat en zou ik het liever zelf doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ja precies, en anders zou ik naar Den Haag moeten om het te laten doen. Gewoon zelf zo'n ding kopen is een stuk handiger en als je het een paar keer gedaan heb (paar nieuwe firmwares) niet eens veel duurder (paar keer treinkaartje naar Den Haag is ook niet goedkoop). Maarja, dan moeten ze wel eens beginnen met die firmwares op de SE site te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Wekko306 op 28-01-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

it0 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:41:
[...]

IK heb geen hoesje of protector en ik ben er ook niet voorzichtig mee, en ik heb geen krassen, dit komt omdat het scherm geen plastic is maar gehard glas oid? maar het is mij niet gelukt om er krassen op te krijgen, niet dat ik het bewust probeer of zo.. Maar ik heb een review gelezen waar ze dit ook bevestigde.
beter :9 tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
Ik heb voor iedereen die dit jaar op Qlimax is geweest ff een thema gemaakt. Check: http://www.zedge.no/?side=themes&getlogo=15202

Hij ziet er zo niet relax uit maar op je telefoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk de hotmail instellingen zodat je je email op je telefoon kunt lezen? Ik kan ze niet vinden :o |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 15:39:
Weet iemand eigenlijk de hotmail instellingen zodat je je email op je telefoon kunt lezen? Ik kan ze niet vinden :o |:(
Die zijn er niet want Hotmail is alleen webbased en geen POP3 of IMAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:44

Piggen

Lekker bakkie

Dat kan standaard niet (als ik me niet vergis).

Daar heb je een programma als Hotviewer voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:41:
[...]

Bekijk deze site eens als je toch nog een screenprotector wil hebben:
http://www.overlayplus.co...sp?model=s700&modeln=S700
Heb hem zelf ook op m'n s700i zitten. Je ziet er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zou voor deze phone niet snel een screenprotector halen.
Het ziet er toch altijd wat minder uit en het is nogal een werkje om ze er helemaal perfect op te krijgen.

Als je dit plaatje kijkt is het ook niet echt nodig:
Afbeeldingslocatie: http://www.esato.com/reviews/sonyericsson_s700i/gfx/fingerprint.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

duidelijke foto hierboven :P

vraagje voor de mensen die s700 hebben besteld via gsmpartner. iemand een bericht ofzo ontvangen na het versturen vd contract?? een bevestiging maybe weet ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SYQ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:20:
duidelijke foto hierboven :P

vraagje voor de mensen die s700 hebben besteld via gsmpartner. iemand een bericht ofzo ontvangen na het versturen vd contract?? een bevestiging maybe weet ik het
Hehe. goed te zien toch?

Maar ik heb nog niets ontvangen. Ga morgen maar eens bellen.
Over het algemeen duurt het een week tussen versturen van contract en ontvangen van het toestel.

Ook heb ik gelezen dat ze soms wel eens iets teveel geld afschrijven. Even in de gaten houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep ik heb na het contract retour gezend te hebben een email gehad dat hij zo spoedig mogelijk op gestuurd werd maximaal 2 weken
denk dat hij deze week komt
laat het jullie wel even weten als hij er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Er zijn nogal wat mensen op zoek naar een manier van fullscreen video, en eerlijk gezegd is dit het enige wat me tegenhoud deze telefoon te gaan halen, behalve dan dat hij nogal aan de dikke kant is...

Nu heb ik het volgende op internet gevonden, of liever gezegd ik ben er perongeluk op gestuit toen ik op zoek was naar S700i reviews:

Op deze pagina staat een "how to" om bijna fullscreen beeld te krijgen, en als ik zo vrij mag zijn om een voorbeeld te geven:

ERVOOR
Afbeeldingslocatie: http://www.thuesen.biz/se/videos/s700video_before.jpg

ERNA
Afbeeldingslocatie: http://www.thuesen.biz/se/videos/s700video_after.jpg

aldus de site, kan iemand mij vertellen of dit echt werkt? (soms wil de site pas na 3x laden maar probeer het even aub) Ik heb de telefoon nog niet dus kan t niet uitproberen, wie wil er proefkonijn spelen? Want als t echt zo goed werkt vind ik het mooi genoeg om een filmpje mee te bekijken onderweg :)
alvast _/-\o_ naar het proefkonijn

[ Voor 11% gewijzigd door The PyroPath op 01-02-2005 20:24 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik denk dat douwe99 dat geprobeerd heeft. Dit postte hij namelijk nadat ik die site gepost had:
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:59:
Dat trucje werkt inderdaad alleen bij het "rechte" scherm, full-screen. Niet volledig op 240x320 pixels. Zou wel erg mooi zijn als dat ooit kan, maar vraag me af of de telefoon de processor kracht ervoor heeft. Gaat namelijk nog weleens wat schokkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja idd! Dit vind ik ook geen echte full-screen mode. Ik wil net als bij foto's fullscreen films fullscreen kunnen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt inderdaad bij die rechte fullscreen manier. Het is dus wel twee keer zo groot als normaal. Maar als dat de enige reden is om die phone niet te halen, laat die reden zitten en koop die telefoon! Je krijgt er geen spijt van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb even zitten spelen met wat The_PyroPath gepost heeft en het werkt zoals op de foto, echter na 15 sec bleef de timer en het beeld hangen, muziek liep wel door :?

en in zeg maar camera modus weergave zegt ie dat het bestand kapot is :? Dus het gecodeerde bestand is een beetje vaag.

Daarna hetzelfde gedaan maar naar een res van 320x240 gecodeerd. Dan hoor ik 2 seconde muziek en zie ik nooit beeld. En in die andere modus weer gebrioken bestand. Het lijkt mij dat de play software gewoon een beetje gaar is, wellicht brengt de nieuwe firmware uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

it0 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 00:36:
Ik heb even zitten spelen met wat The_PyroPath gepost heeft en het werkt zoals op de foto, echter na 15 sec bleef de timer en het beeld hangen, muziek liep wel door :?

en in zeg maar camera modus weergave zegt ie dat het bestand kapot is :? Dus het gecodeerde bestand is een beetje vaag.

Daarna hetzelfde gedaan maar naar een res van 320x240 gecodeerd. Dan hoor ik 2 seconde muziek en zie ik nooit beeld. En in die andere modus weer gebrioken bestand. Het lijkt mij dat de play software gewoon een beetje gaar is, wellicht brengt de nieuwe firmware uitkomst.
dat 320x240 niet werkt is bekend, en dat je een error krijgt bij de andere modus ook, misschien bestnad dat blijft hangen op 17 seconden ff opnieuw coderen, want sommigen hebben hier inderdaad problemen mee, dat het bestand blijft hangen en anderen dus wel goed werken. naja nog 1,5 maand wachten dan kan ik ook meedoen...dan kan ik m pas halen, hopen dat hij dan voor mij inmiddels ook gratis is geworden :)

trouwens, werkt de FMA software goed met die scriptjes? die gebruik ik nu namelijk regelmatig op mn T610 en vind dat heerlijk, zou vervelend zijn als dat nu niet meer werkte... ergens werd trouwens nog een loze opmerking gemaakt dat een volgende release wat aan eht videoprobleem zou doen maar niet helemaal op zou lossen, afwachten dus...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_PyroPath schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 01:27:
[...]

dat 320x240 niet werkt is bekend, en dat je een error krijgt bij de andere modus ook, misschien bestnad dat blijft hangen op 17 seconden ff opnieuw coderen, want sommigen hebben hier inderdaad problemen mee, dat het bestand blijft hangen en anderen dus wel goed werken. naja nog 1,5 maand wachten dan kan ik ook meedoen...dan kan ik m pas halen, hopen dat hij dan voor mij inmiddels ook gratis is geworden :)

trouwens, werkt de FMA software goed met die scriptjes? die gebruik ik nu namelijk regelmatig op mn T610 en vind dat heerlijk, zou vervelend zijn als dat nu niet meer werkte... ergens werd trouwens nog een loze opmerking gemaakt dat een volgende release wat aan eht videoprobleem zou doen maar niet helemaal op zou lossen, afwachten dus...
Het kan zijn dat ik wat fout gedaan heb, maar ik heb dat van die site ook bij 2 filmpjes uitgeprobeerd, en die werden allebei niet groter!
Die fma werkt bij mij perfect met diescripties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik heb ff zitten kijken naar de foto's , maar is de connector onderop dezelfde als van de T610 ?
Want dan zou ie gewoon in mijn bestaande carkit passen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij springt het beeld vrij snel op "standby". Screensavers zie je maar een paar seconden voordat het beeldscherm uitgaat. Kun je dit ergens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aaargh! schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:43:
Ik heb ff zitten kijken naar de foto's , maar is de connector onderop dezelfde als van de T610 ?
Want dan zou ie gewoon in mijn bestaande carkit passen.
Daar is bij mijn weten niets aan veranderd, dus zou gewoon moeten passen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of GPS op één of andere manier mogelijk is met de s700i ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Shiver23 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:29:
[...]
Daar is bij mijn weten niets aan veranderd, dus zou gewoon moeten passen inderdaad.
Heel mooi, morgen nog ff heel goed de voorwaarden van gsmpartner doorlezen en als dat bevalt maar zo'n s700i bestellen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aaargh! schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:38:
[...]

Heel mooi, morgen nog ff heel goed de voorwaarden van gsmpartner doorlezen en als dat bevalt maar zo'n s700i bestellen.
Ik heb ze vandaag gebeld. S700 zouden ze vandaag of morgen binnenkrijgen en meteen doorsturen.
Het is heel vaag hoe ze het doen, maar alles lijkt 100% in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dit op een forum elders:

Gepost door Luuk Skywalker op 02/02/2005 15:36 Rating: 0
Ik heb GSM Partner een mailtje gestuurd met de volgende vraag:

Ben ik als contractant verplicht om een minimaal aantal minuten te bellen als ik een 1-jarig Plan Mobile Totaal abonnement afsluit? (moet ik bijvoorbeeld verplicht 5 minuten per maand bellen?)

Reactie:

U bent dit niet verplicht. GSMpartner behoudt zich echter het recht voor om, indien er langer dan 3 maanden geen verbruik is gegenereerd, het nummer te blokkeren.

Daarna ben ik de Algemene Voorwaarden aandachtig gaan doorlezen en wat ik daaruit op kan maken is dat je een boete krijgt zodra je nummer geblokkeerd wordt. Uiteraard kun je iedere maand een paar minuutjes bellen zodat je dit risico niet loopt. Heeft iemand ervaring met een dergelijke blokkering en de daarbij horende financiële consequenties? Als je je abonnement tussentijds opzegt dan moet je de resterende maandbedragen betalen. Staat hier dan ook 1 of andere boete op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:30:
Iemand enig idee of GPS op één of andere manier mogelijk is met de s700i ? :)
Je bedoelt navigatie software a la tomtom .. aangezien het geen symbian 60 telefoon is kan je dat vergeten er is wel j2me software die dat doet echter begrijp ik dat de s700 geen bluetooth api heeft voor j2me dwz dat de software i.i.g. geen draadloze verbinding kan opzetten met een gps muis. Een firmware upgrade zou hier natuurlijk verandering in kunnen brengen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.