Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
argh, ik heb de se s700I besteld bij phone house, toen die gratis was bij een hi 30 abbo. eerst hadden ze het verkeerde contract gestuurd. dus 1 dag extra wachten...nu hebben ze het goede contract van mij en hebben ze um naar kpn gestuurd, heb ook nummerbehoud gevraagd. staat er bij me status: Op dit moment kunnen wij uw bestelling niet leveren.

maar ze moeten toch eerst wachten totdat kpn contract goedkeurt en orange mijn nummer heeft overgezet naar kpn, van preypaid naar abbo...of sturen ze de telefoon al op en krijg ik tijdelijk een ander nummer...

EDIT: argh...de telefoon is niet meer op voorraad en ze weten niet wanneer ze een nieuwe voorraad binnen krijgen :'( ik wil me s700I!!! :'(

[ Voor 12% gewijzigd door McBBvB op 29-10-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel ga je voor een camera of een pda.[/quote]

zo simpel is het niet. ben op zoek naar een "all round" toestel waar je ook mp3 mee kunt afspelen.moet toegeven, het was liefde op het eerste zicht toen ik de
SE S700 voor het eerst heb gezien! maar die de SE bazen zijn zo stom geweest om MSduo PRO toch niet te ondersteunen waardoor deze veel minder aantrekkelijk word en dan durven ze nog €749 voor te vragen(GSM + abbo bestaat niet in Belgie) en ik ben niet op zoek naar een PDA-GSM maar ze bieden meer voor je geld en ze zijn goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 15:13:

zo simpel is het niet. ben op zoek naar een "all round" toestel waar je ook mp3 mee kunt afspelen.moet toegeven, het was liefde op het eerste zicht toen ik de
SE S700 voor het eerst heb gezien! maar die de SE bazen zijn zo stom geweest om MSduo PRO toch niet te ondersteunen waardoor deze veel minder aantrekkelijk word en dan durven ze nog €749 voor te vragen(GSM + abbo bestaat niet in Belgie) en ik ben niet op zoek naar een PDA-GSM maar ze bieden meer voor je geld en ze zijn goedkoper!
Ik ben ook over gestapt van het wachten op een SE S700 naar de i-Mate JAM. Er zijn super veel coole spellen (zoals worms world party en age of empires), je kan er applications op installeren en natuurlijk films erop kijken.

De prijs van de S700 is voor mij geen probleem maar die memory stick slot capacity en niet full screen video support vallen tegen. Toen ik de i-Mate JAM zag wist ik zeker dat ik nog even ging wachten.

Ik vind de S700 wel nog steeds de mooiste gsm ooit, maar dat is natuurlijk slechts mijn mening....

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 30-10-2004 13:22 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:13
Dat de S700 geen full-screen support weet iedereen nu wel, maar ligt dat nou aan de firmware of is het hardware related...als het het eerste is dan kan SE nog altijd haar fout goedmaken :D

-------

Owjah.....hoe groot (MB) is een gemiddelde film van ± 2 uur (niet groot volgens mij nl. GEEN fullscreen) ...wil nl. een inschatting maken wat ik allemaal op die 128MB kaart kan zetten!??

[ Voor 35% gewijzigd door Flatwhite op 31-10-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Flatwhite schreef op 31 oktober 2004 @ 01:24:
Dat de S700 geen full-screen support weet iedereen nu wel, maar ligt dat nou aan de firmware of is het hardware related...als het het eerste is dan kan SE nog altijd haar fout goedmaken :D

-------

Owjah.....hoe groot (MB) is een gemiddelde film van ± 2 uur (niet groot volgens mij nl. GEEN fullscreen) ...wil nl. een inschatting maken wat ik allemaal op die 128MB kaart kan zetten!??
Het ligt aan de specs van 3gp die specificeren dat een film niet groter mag zijn dan 176x144 (QCIF) .
Het was natuurlijk leuk geweest als de s700 het beeld zou stretchen maar ik denk dat een erg negatief effect op de batrterij of de beeldkwaliteit.

De grootte van de film hangt af van resolutie en framerate. maar reken voor het gemak 1 uur=32mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
:'( s700I is bij phonehouse (webwinkel) op, moet wachten totdat er een nieuwe lading komt, maar daar weten ze nog weer niks over. maar als er dan geen voorraad is kan ik dan niet gewoon vragen of ik de telefoon in de winkel kan halen, en dat ze het abbo opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo ik heb mn S700 na 2 weken weer weg gedaan...
Geloof me het is een hele vette telefoon. Ik zou andere aanraden hem aan te schaffen. Alleen is de prijs die er nu voor wordt gevraagd, veel te hoog. En het toestel heeft gewoon een aantal minpunten : Geen Duo Pro & Geen Full screen video---> dat zijn voor mij de 2 grootste minpunten. Maar verders is het scherm fantastichs!! De fotos zijn ook waanzinnig en het design is gewoon uber mooi, om je vingers bij af te likken!

Maar ik heb (met pijn in mijn hart)afscheid genomen van dit schatje en toch besloten om voor ("opvolger"gezien specz) de opvolger te gaan--> V800

[ Voor 8% gewijzigd door Sur_G op 31-10-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Sur_G schreef op 31 oktober 2004 @ 16:52:
Zo ik heb mn S700 na 2 weken weer weg gedaan...
Geloof me het is een hele vette telefoon. Ik zou andere aanraden hem aan te schaffen. Alleen is de prijs die er nu voor wordt gevraagd, veel te hoog. En het toestel heeft gewoon een aantal minpunten : Geen Duo Pro & Geen Full screen video---> dat zijn voor mij de 2 grootste minpunten. Maar verders is het scherm fantastichs!! De fotos zijn ook waanzinnig en het design is gewoon uber mooi, om je vingers bij af te likken!

Maar ik heb (met pijn in mijn hart)afscheid genomen van dit schatje en toch besloten om voor ("opvolger"gezien specz) de opvolger te gaan--> V800
maar dude, je hebt de telefoon toch al, wat boeit het jou dan dat de prijs veels te hoog is (wat idd waar is :) ) en zou best wel is kunnen dat de v800 ook best wel duur gaat zijn aangezien die nog iets beter is. en persoonlijk heb ik niet zo'n zin om nog langer te wachten, eerst komt de vodafone brand uit en daarna pas de gewone versie...

EDIT: hoeveel seconden kan je eigenlijk filmpje maken? en wat is het verschil tussen een vga camera en een CCD camera?

[ Voor 10% gewijzigd door McBBvB op 31-10-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Het aantal seconde van een filmpje hangt af van het aantal geheugen (intern/stick) waar je naar toe schrijft.

Vga camera heb je het over een resolutie 320x240 640x480 en bij CCD heb je het over een type sensor die wordt gebruikt om digitale beelden mee te nemen. Dus met je vraag vergelijk je appel met peren en ik denk dat je dit het beste kan uitvinden met google/wikipedia.

[ Voor 3% gewijzigd door it0 op 31-10-2004 20:04 . Reden: me stupid, king beetje meer wakker dan it0 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op 31 oktober 2004 @ 19:56:
Het aantal seconde van een filmpje hangt af van het aantal geheugen (intern/stick) waar je naar toe schrijft.

Vga camera heb je het over een resolutie 320x240 en bij CCD heb je het over een type sensor die wordt gebruikt om digitale beelden mee te nemen. Dus met je vraag vergelijk je appel met peren en ik denk dat je dit het beste kan uitvinden met google/wikipedia.
Een VGA camera heeft een resolutie van 640*480, 352*288 (of iets kleiner 320*240) heet CIF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
it0 schreef op 31 oktober 2004 @ 19:56:

Vga camera heb je het over een resolutie 320x240 640x480 en bij CCD heb je het over een type sensor die wordt gebruikt om digitale beelden mee te nemen. Dus met je vraag vergelijk je appel met peren en ik denk dat je dit het beste kan uitvinden met google/wikipedia.
bedankt, ik ging even kijken op nieuwemobiel.nl en daar staat bij de s700I dat je tot 100 seconden kan opnemen en bij de SE V800 staat dat die een 1.3 Mpixel VGA camera heeft...beetje vaag... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

Toch nog even voor mijn gemoedsrust een vraagje :-) :

Als jullie een gesprek op de speaker zetten..OF je zet de radio op de speaker..hoe hard is dit dan? Ik weet dat het lastig is omdat te beschrijven maar is het net zo hard als bv een beltoon of zo?

Als ik het doe dan vind ik hem zeker niet hard..als mensen een beetje rumoerig zijn dan hoor ik de ander/of muziek al niet meer.

Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee hoe duur dit ding gaat worden in combinatie met een "normaal" vodafone of KPN abb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 09:10:
Enig idee hoe duur dit ding gaat worden in combinatie met een "normaal" vodafone of KPN abb??
Check de tweakers pricewatch.
Staan genoeg zaken bij die ook abo's leveren.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op 31 oktober 2004 @ 16:52:

Wanneer komt de V800 uit dan?? Ik kan het nergens vinden op internet!
Ik wacht er ook al een HELE tijd op, zou bijna voor de V3 van Motorola gaan, wanhopig toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
heeft iemand hier ervaring met phonehouse op internet? mijn s700I kan nog niet geleverd worden want er zijn problemen met de levering. ik heb gevraagd of ik de telefoon in de winkel mag halen maar heb nog niks terug gemaild gekregen... weet iemand of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort kunnen we de samsung D500, een vergelijkbare telefoon, verwachten. Deze zou voor rond de 500 euro in de winkel moeten komen te liggen. Zou SE misschien meegaan in deze prijs of deze absurd hoge prijs vasthouden. Ik denk dat er wel wat af kan...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

zeer uitgebreide review voor de niet beslissers :-)

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_s700-review-18.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Voor diegenen die op zoek zijn naar een telefoon met megapixel camera, 320x240 scherm en een mp3 speler maar de S700 te duur vinden is er natuurlijk altijd nog de Sharp GX30 of de GX30i. :) (en die heeft ook nog hot-swappable SD-kaartjes)

[ Voor 12% gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 03-11-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de s700i en wil graag jave games erop zetten. Alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet doen. Heb een game gedownload maar dat is gezipt. Wanneer ik deze uitpak krijg ik een map met allerlei bestanden. Geen idee wat ik nu naar de foon moet sturen.

Iemand een idee hoe je z'n jave game op je telefoon krijgt!!?? Mij lukt het niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 17:19:
Ik heb de s700i en wil graag jave games erop zetten. Alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet doen. Heb een game gedownload maar dat is gezipt. Wanneer ik deze uitpak krijg ik een map met allerlei bestanden. Geen idee wat ik nu naar de foon moet sturen.

Iemand een idee hoe je z'n jave game op je telefoon krijgt!!?? Mij lukt het niet!!
Welke bestanden krijg je? .jad of .jar bestanden?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is volgens mij wel een .jar bestand. Ik kan hem unzippen via winzip of winrar en dat staat er boven wel .jar.
Maar het bestand bevat een map met verschillende bestanden. Geen idee wat ik moet sturen.

Heb trouwens een java game van mobile9.com gehaald. Hoe kon je van tevoren zien of deze java game wel werkt op de s700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

dan moet je `m niet uitpakken, maar 'ingepakt' versturen naar je telefoon. Jouw telefoon zorgt dan voor de verdere afhandeling van jouw .jar bestandje.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ik heb het gedownloade bestand al een keer ingepakt verstuurd. Maar dat accepteert de telefoon niet! Dus misschien ligt het aan het spel, is het niet bedoeld voor de s700i of mn computer doet iets verkeerd.

Hoe kan je trouwens zien of een java game geschikt is voor het toestel?? Of moet de s700i elk java game accepteren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #spam

[ Voor 72% gewijzigd door Korakal op 05-11-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Jars via de mem stick werken niet , als ik ze er via wap of bluetooth erop zet gaat het goed.

Anders test de jar eens of hij niet corrupt is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige jars draaien wel en andere weer niet... weet niet waar het aan ligt maar het is wel een beetje kut.
Zijn trouwens weinig echt gratis spellen te krijgen.. Iemand misschien nog een goede site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

als je op sek700 zoekt met google kom je wel een practische site tegen echter is het wel voor de k700 bedoelt maar bij mij werkt 99%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook het toestel gekocht.
Ziet er best gelikt uit en niet heel veel groter dan mijn oude Motorola 550.
Ik heb alleen wat problemen met bestandoverdracht.
Ik heb een BT-stick in de usb zitten, BT op de gsm staat aan.
Op de pc zie ik dat er verbinding is tussen de pc en gsm, alleen als ik naar Mijn Bluetooth-locaties ga, dan geeft hij de volgende melding: FTP-service niet gevonden op doelapparaat.
Hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?

Tweede vraag.
Ik heb van mobile9.com wat games gedownload naar mijn pc, maar hoe krijg ik die nu op mijn gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 12:37:Tweede vraag.
Ik heb van mobile9.com wat games gedownload naar mijn pc, maar hoe krijg ik die nu op mijn gsm?
via een bluetooth adaptor/dongle, en aangezien je die hebt gaat dat wel lukken :) je moet geloof ik het hele jar bestand naar je telefoon sturen, anders moet je maar ff in dit topic kijken, 1 of 2 pages terug staat er ook wat over geloof ik...

[ Voor 29% gewijzigd door McBBvB op 05-11-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Weet iemand wanneer er een firmware update komt en of die uberhaupt wel komt om video's fullscreen af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op 05 november 2004 @ 14:06:
Weet iemand wanneer er een firmware update komt en of die uberhaupt wel komt om video's fullscreen af te spelen?
Nee, ik denk dat alleen een SonyEricsson medewerker dat weet die op de afdeling 'firmware updates voor de SonyEricsson S700' werkt.

Maar kijkende naar het verleden met de P800, lijkt het mij wel. Of de S700 moet dat natuurlijk hardwarematig niet aankunnen, maar dat lijkt mij niet echt het geval.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ginz schreef op 05 november 2004 @ 14:23:
[...]

Nee, ik denk dat alleen een SonyEricsson medewerker dat weet die op de afdeling 'firmware updates voor de SonyEricsson S700' werkt.

Maar kijkende naar het verleden met de P800, lijkt het mij wel. Of de S700 moet dat natuurlijk hardwarematig niet aankunnen, maar dat lijkt mij niet echt het geval.
En misschien dat er iemand die op die afdeling 'firmware updates voor de Sony Ericsson S700' werkt wellicht ook een Tweaker is en dit dus kan vertellen? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 05-11-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBBvB schreef op 05 november 2004 @ 13:28:
[...]

via een bluetooth adaptor/dongle, en aangezien je die hebt gaat dat wel lukken :) je moet geloof ik het hele jar bestand naar je telefoon sturen, anders moet je maar ff in dit topic kijken, 1 of 2 pages terug staat er ook wat over geloof ik...
Nou ik heb alles aan de praat gekregen, op die BT na dan.
Ik heb verbinding, maar telkens als ik de gsm selecteer geeft hij aan dat de FTP-service niet gevonden wordt.
Wat doe ik fout?
Sorry hoor, werk ook voor het eerst met BT, wel handy, je moet alleen even weten hoe het werkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 15:59:
[...]

Nou ik heb alles aan de praat gekregen, op die BT na dan.
Ik heb verbinding, maar telkens als ik de gsm selecteer geeft hij aan dat de FTP-service niet gevonden wordt.
Wat doe ik fout?
Sorry hoor, werk ook voor het eerst met BT, wel handy, je moet alleen even weten hoe het werkt 8)7
Wat ik wel apart vind is dat je vorige telefoon een ftp service draaide?
dus je maakt eerst verbinding met bt en daarboven op tcp/ip en daarboven op ftp
wat allemaal kan , maar aangezien gsm's meestal met obex werken verbaast me dat.

je kan 2 dingen doen, all je bluetooth devices/services wegmikken en opnieuw ontdekken. Ik kan dan in XP met mijn rechtmuisknop via "send to" direct naar een bluetooth device sturen.

De tweede optie is http://fma.sf.net instaleren wat ik pas 10x heb gezegd in dit topic.

In elk geval heeft de s700i geen ftp server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op 05 november 2004 @ 16:43:
[...]

Wat ik wel apart vind is dat je vorige telefoon een ftp service draaide?
dus je maakt eerst verbinding met bt en daarboven op tcp/ip en daarboven op ftp
wat allemaal kan , maar aangezien gsm's meestal met obex werken verbaast me dat.

je kan 2 dingen doen, all je bluetooth devices/services wegmikken en opnieuw ontdekken. Ik kan dan in XP met mijn rechtmuisknop via "send to" direct naar een bluetooth device sturen.

De tweede optie is http://fma.sf.net instaleren wat ik pas 10x heb gezegd in dit topic.

In elk geval heeft de s700i geen ftp server.
Dat is dus juist het vreemde, ik heb nooit met een telefoon geconnect met deze pc, dus ik snap ook niet hoe hij aan die ftp komt.
Dat rechtermuisknop gebeuren, daar heb ik wel de BT staan, alleen is die leeg, vreemd gebeuren allemaal.
Maar ik ga FMA eens proberen en hoop dat het nog eens goed komt hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

FMA werkt nog niet echt 100% met de s700, voornamelijk bestandbeheer.

maar wat ik graag wil weten ik heb nu een java game, maar waar heen moet ik die copyeren?

want met dat sony programma krijg ik niet de games map in beeld ik kan hem bel bv naar overige copy-en maar in die map kan ik er verder nix mee.

nevermind ik weet het al,

[ Voor 5% gewijzigd door mrdjey op 07-11-2004 18:02 ]

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
mrdjey schreef op 07 november 2004 @ 17:03:
FMA werkt nog niet echt 100% met de s700, voornamelijk bestandbeheer.

maar wat ik graag wil weten ik heb nu een java game, maar waar heen moet ik die copyeren?

want met dat sony programma krijg ik niet de games map in beeld ik kan hem bel bv naar overige copy-en maar in die map kan ik er verder nix mee.

nevermind ik weet het al,
leg a.u.b. ff uit hoe je het doet. ik snap dat namelijk ook nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

er zijn dus 2 manieren om bestanden via bluetooth naar de foon te krijgen
1 : windows selecteer bestand met rechter muisknop,selecteer send to bluetooth device , je krijgt nieuw window selecteer je foon en dan next
2 : fma selecteer filesysteem en vervolgens uit het menu upload files, selecteer de bestande die je wilt uppen (met fma kan je dus meedere bestanden tegelijkertijd uppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt alles nu, top telefoon, lekker speelgoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:26

winnie

de poes...

Ik heb deze telefoon ook gekocht bij de phonehouse met HI30 en per ongeluk de fabrieksinstellingen geladen. De instellingen zoals die oorspronkelijk erop stonden ben ik kwijt. Hoe kan ik die terugkrijgen?
Met de oorspronkelijke instellingen bedoel ik dan die instellingen die er bij aankoop inzaten en die wezenlijk anders zijn dan de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen een week weer verkocht, wat een onhandelbaar ding. Lomp en niet gebruikersvriendelijk. Moet wel zeggen dat het scherm schitterend is, maar verders.... niet kapot van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke programma kan je gebruiken om een thama te maken voor een s700i 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
winnie schreef op 08 november 2004 @ 13:11:
Ik heb deze telefoon ook gekocht bij de phonehouse met HI30 en per ongeluk de fabrieksinstellingen geladen. De instellingen zoals die oorspronkelijk erop stonden ben ik kwijt. Hoe kan ik die terugkrijgen?
Met de oorspronkelijke instellingen bedoel ik dan die instellingen die er bij aankoop inzaten en die wezenlijk anders zijn dan de fabrieksinstellingen.
dude, heb jij um ook gekocht op de phonehouse site, dat ie gratis was met een hi 30 abbo? zo ja lucky basterd! ik ook, alleen toen ze mijne wilde gaan opsturen was de voorraad op en nu zijn er problemen met de levering :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de SNELHEID van het menu etc? Ik word nu gek van mijn T68i. Vind het een lekker klein en licht toestelletje maar ik snak nu naar een andere telefoon alleen maar omdat het menu zo traag gaat. Je drukt op een knop en hij denkt 2 seconden voor hij met een lijstje komt enzo. Ook het wegdrukken van een melding oid gaat traag. Hoe zit dat nou met de nieuwste generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:26

winnie

de poes...

McBBvB schreef op 09 november 2004 @ 10:45:
[...]

dude, heb jij um ook gekocht op de phonehouse site, dat ie gratis was met een hi 30 abbo? zo ja lucky basterd! ik ook, alleen toen ze mijne wilde gaan opsturen was de voorraad op en nu zijn er problemen met de levering :'(
Ik heb hem gewoon in de winkel gehaald, verwezen naar de phonehousesite en gezegd dat ik hem ook wilde. Wel moest ik 25 euro betalen, wat nergens op slaat, maar wat ik geen probleem vond. Ik kom hem ook gratis krijgen, maar dan moest ik mijn oude telefoon inruilen

Ondertussen een kleine kick op mijn vraag hierboven: hoe kom ik aan de theme's/thema's die er oorspronkelijk op zaten. Na een reset naar fabrieksinstellingen heb ik alleen nog maar Fer als theme en mis ik wat snelkoppelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 10:53:
Hoe zit het met de SNELHEID van het menu etc? Ik word nu gek van mijn T68i. Vind het een lekker klein en licht toestelletje maar ik snak nu naar een andere telefoon alleen maar omdat het menu zo traag gaat. Je drukt op een knop en hij denkt 2 seconden voor hij met een lijstje komt enzo. Ook het wegdrukken van een melding oid gaat traag. Hoe zit dat nou met de nieuwste generatie?
Ik kan alleen voor m'n eigen spreken, maar bij mij is hij niet traag.
Gewoon lekker telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een toestel met een KPN abbo, is het nu ook mogelijk om i-mode aan de praat te krijgen? En zo ja, waar zit dat in dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

rire ga naar de SE site selecteer toestel + provider , accepteer sms seleclteer settings bij data/internet settings, ga internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op 09 november 2004 @ 23:30:
rire ga naar de SE site selecteer toestel + provider , accepteer sms seleclteer settings bij data/internet settings, ga internetten
Ja, klopt, zover was ik al. I-net werkt prima.
Maar wat ik bedoel is, welke url moet je nu precies invoeren om direkt in het i-mode menu te komen. Daar waar je direkt bvb ringtones en dergelijke kan downloaden.
De i-mode site is daar niet lekker duidelijk in en de helpdesk zelf weet het klaarblijkelijk zelf ook nog niet echt goed gezien de reactie die ik daarvan krijg.
Funny is dat zelfs waar ik de gsm gekocht heb het niet weet.
Reactie: Euhhhh, doe ik nooit, weet ik niet.
Misschien dat één van jullie het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die weet hoe je thema's kan maken voor de s700i
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 02:13:
is er iemand die weet hoe je thema's kan maken voor de s700i
B)
Even naar http://developer.sonyeric...te/global/home/p_home.jsp gaan en Themes Creator downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam net een heel mooi thema tegen op internet die ik jullie niet wilde onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://www.jblythe.force9.co.uk/files/WindozePIC.jpg
download link (rechter-muisknop en opslaan als..)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 23:34:
kwam net een heel mooi thema tegen op internet die ik jullie niet wilde onthouden:
[afbeelding]
download link (rechter-muisknop en opslaan als..)

Het is inderdaad een mooie, heb hem erop staan.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2004 @ 17:34:
mmm, ik heb het gedownloade bestand al een keer ingepakt verstuurd. Maar dat accepteert de telefoon niet! Dus misschien ligt het aan het spel, is het niet bedoeld voor de s700i of mn computer doet iets verkeerd.

Hoe kan je trouwens zien of een java game geschikt is voor het toestel?? Of moet de s700i elk java game accepteren!!
Elke java game werkt op de S700i. Je moet je .zip bestand hernoemen naar .jar bestand en dat naar je telefoon zenden. Hij zet 'm dan automatisch in de map games en alles is dus goed prachtig chill en dongdong

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2004 @ 09:52:
sommige jars draaien wel en andere weer niet... weet niet waar het aan ligt maar het is wel een beetje kut.
Zijn trouwens weinig echt gratis spellen te krijgen.. Iemand misschien nog een goede site?
www.k-700.com is wel voor z'n broertje de K700i dus maar staan meer dan 200 spellen ook staat daar ergens 'n link naar een tsjechische/ russische site (heel makkelijk in t gebruik) met maar liefst meer dan 350 java games. En allemaal gratis

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

winnie schreef op maandag 08 november 2004 @ 13:11:
Kan niet meer! Lekker bezig geweest ben je dus! En hoe doe je dat even per ongeluk op de fabrieksinstellingen wijzigen. Duurt paar minuten. Als normaal persoon zou je je wel moeten afvragen wat je telefoon dan allemaal aan 't doen is toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 11:39:
[...]

Ja, klopt, zover was ik al. I-net werkt prima.
Maar wat ik bedoel is, welke url moet je nu precies invoeren om direkt in het i-mode menu te komen. Daar waar je direkt bvb ringtones en dergelijke kan downloaden.
De i-mode site is daar niet lekker duidelijk in en de helpdesk zelf weet het klaarblijkelijk zelf ook nog niet echt goed gezien de reactie die ik daarvan krijg.
Funny is dat zelfs waar ik de gsm gekocht heb het niet weet.
Reactie: Euhhhh, doe ik nooit, weet ik niet.
Misschien dat één van jullie het weet.
SE S700i is geen door KPN uitgegeven I-mode toestel dus je kan er ook niet mee op I-mode voor zover ik weet. Als jij eruit komt, ben je de eerste die I-mode heeft op 'n niet I-mode telefoon. Je zou misschien idd wel via wap of gprs op de I-mode pagina van hi kunnen komen. Maar waarom zou je voor onwijs veel geld beltonen enzo gaan downloaden als dat ook gratis kan en alles wat je daarvoor nodig hebt is BT-stick of kabeltje van niet eens 20 euro waar je heel heel heel je SE S700i periode mee kan doen en daarna ook nog met je dan nieuwe telefoons kunt gebruiken. Beetje stupid dat je dan voor veel geld paar beltoontjes gaat downloaden. Of je hebt voor 20 euro een BT stick die je altijd kunt gebruiken of je hebt voor 20 euro 5 gedownloade beltoontjes. K zou 't wel weten als ik jouw was

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 22-11-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom blijft de telefoon zo duur zeg? damn de v800 is al goedkoper. Jammer zou m graag kopen maar vindt m nog te prijzig. 500 euro zou genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

CLB schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:05:
[...]

www.k-700.com is wel voor z'n broertje de K700i dus maar staan meer dan 200 spellen ook staat daar ergens 'n link naar een tsjechische/ russische site (heel makkelijk in t gebruik) met maar liefst meer dan 350 java games. En allemaal gratis
Die games zijn dus niet gratis echter je kan ze wel op die site downloaden zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

it0 schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:07:
[...]

Die games zijn dus niet gratis echter je kan ze wel op die site downloaden zonder te betalen.
Downloaden zonder te betalen!?!! dus GRATIS :+ Je download ze op je computer en je zet ze via Bluetooth op je telefoon, geen enkel probleem, geen kosten en dus GRATIS 8)7

EDIT: Ik begrijp niet wat je wilt zeggen it0 B)

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 22-11-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

CLB schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:08:
[...]

Downloaden zonder te betalen!?!! dus GRATIS :+ Je download ze op je computer en je zet ze via Bluetooth op je telefoon, geen enkel probleem, geen kosten en dus GRATIS 8)7

EDIT: Ik begrijp niet wat je wilt zeggen it0 B)
Dat het een warez site is waar je indirekt naar linkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

it0 schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:36:
[...]

Dat het een warez site is waar je indirekt naar linkt.
Hmm okeey ik begin 'm te begrijpen! Oke dan noem ik 't gratis waar 't niet gratis is, maar waar ik wel tientallen spelletjes heb kunnen downloaden en via BT op m'n telefoon heb kunnen zetten zonder er voor te betalen! Is toch niet verkeerd dacht ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 22 november 2004 @ 12:10:
[...]

SE S700i is geen door KPN uitgegeven I-mode toestel dus je kan er ook niet mee op I-mode voor zover ik weet. Als jij eruit komt, ben je de eerste die I-mode heeft op 'n niet I-mode telefoon. Je zou misschien idd wel via wap of gprs op de I-mode pagina van hi kunnen komen. Maar waarom zou je voor onwijs veel geld beltonen enzo gaan downloaden als dat ook gratis kan en alles wat je daarvoor nodig hebt is BT-stick of kabeltje van niet eens 20 euro waar je heel heel heel je SE S700i periode mee kan doen en daarna ook nog met je dan nieuwe telefoons kunt gebruiken. Beetje stupid dat je dan voor veel geld paar beltoontjes gaat downloaden. Of je hebt voor 20 euro een BT stick die je altijd kunt gebruiken of je hebt voor 20 euro 5 gedownloade beltoontjes. K zou 't wel weten als ik jouw was
Tot op zekere hoogte heb je gelijk.
Waarom betalen als je het ook gratis kan downloaden. Maar.....
Al die games enz die je kan downloaden zijn van die kleine schermpjes als je ze op een S700i zet. Je hebt een vergrootglas nodig om te spelen.
Is daar geen oplossing voor om de games toch full screen te spelen op een S700i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

CLB schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:39:
Is toch niet verkeerd dacht ik zo?
Voor software in tegenstelling tot muziek, boeken, film en beeld is het strafbaar als je auteursrechtelijk materiaal waar je normaal voor moet betalen copieert(downloadt) zonder te betalen. Ook al is het voor eigen gebruik.

Dat spellen nog niet gebruiik maken van heel het scherm is een kwestie van tijd, vergeet ook niet dat sprites niet makkelijk scalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:22:
[...]

Tot op zekere hoogte heb je gelijk.
Waarom betalen als je het ook gratis kan downloaden. Maar.....
Al die games enz die je kan downloaden zijn van die kleine schermpjes als je ze op een S700i zet. Je hebt een vergrootglas nodig om te spelen.
Is daar geen oplossing voor om de games toch full screen te spelen op een S700i?
Ik heb geen idee over die full-screen mode maar volgens mij wordt dat aangepast aan je telefoon? Ik heb K700i met 176 x 220 pixels en n vriend van mij heeft een Nokia 6600 met pfff iets minder pixels en bij hem werken de spellen die ik op m'n mobiel heb ook gewoon full-screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

clb: bij een spel heb je de optie om een grotere resolutie uit te kiezen . De optie zit dus in je foon en niet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

it0 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:17:
clb: bij een spel heb je de optie om een grotere resolutie uit te kiezen . De optie zit dus in je foon en niet in het spel.
Ok ok. Maar ik hoef nooit 'n resolutie van n spel aan te passen (zou niet eens weten hoe dat moet) en ze werken allemaal full screen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:17:
Ik heb bij diverse spellen gekeken of ik de resolutie kan verhogen.
Bij geen enkele kan dat. Bij settings iig niet, of er moet een andere manier zijn, maar ik weet die niet bij een S700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb gisteren ff zo'n Bluetooth car gekocht bij de Tfor Telecom en ik kom bijna nooit meer in telefoonzaken omdat ik toch 'n K700i heb dus toen lag daar natuurlijk ook de dummy van de S700i. Wat een groot en log ding zeg :/ Onwijs mooi scherm natuurlijk maar dat draaimechanisme is grote shit zeg. Is veelste groot zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een theme creator voor de mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:37:
Ik heb gisteren ff zo'n Bluetooth car gekocht bij de Tfor Telecom en ik kom bijna nooit meer in telefoonzaken omdat ik toch 'n K700i heb dus toen lag daar natuurlijk ook de dummy van de S700i. Wat een groot en log ding zeg :/ Onwijs mooi scherm natuurlijk maar dat draaimechanisme is grote shit zeg. Is veelste groot zo'n ding.
Helemaal mee eens. Als se de s700 net zo klein als de k700 hadden gemaakt had ik er gelijk een gekocht. Nu wacht ik wel tot dat er een kleinere 1.3 megapixel gsmcamera komt.
zoals de Samsung d500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Helemaal mee eens. Als se de s700 net zo klein als de k700 hadden gemaakt had ik er gelijk een gekocht. Nu wacht ik wel tot dat er een kleinere 1.3 megapixel gsmcamera komt.
zoals de Samsung d500
1,3 megapixel klinkt wel heel wat, maar is waarschijnlijk geinterpoleerd hoor! Meestal heb je meer aan 'n goede VGA kwaliteit (640 x 480) dan een 1,3 omdat dit oorspronkelijk ook een VGA kwaliteit heeft maar gewoon is uitgerekt. Met m'n SonyEricsson K700i kan ik al 1,3 megapixel foto's maken (1280 x 960) maar is gewoon uiteengetrokken en ziet er dus niet uit!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

clb: wil je aub geen onzin verkopen, het is gewoon een 1.3 camera die erg nette foto's maakt niks geinterpoleerd, die van de k700 is inderdaad geinterpoleerd en die kwaliteit valt zelfs wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

it0 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:21:
clb: wil je aub geen onzin verkopen, het is gewoon een 1.3 camera die erg nette foto's maakt niks geinterpoleerd, die van de k700 is inderdaad geinterpoleerd en die kwaliteit valt zelfs wel mee..
Ik zei ook waarschijnlijk zodat andere GoT-ters konden reageren. Dat heb jij gedaan. Dus bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik zag dat de S700 bij BC nu was afgeprijsd. Van 699,- naar 599,- dat is nu wel een nette prijs voor dit mooi dingetje. Ik ben blij dat ik de mijne terug had gebracht... ik had er 750 voor betaald.. dan zou ik nu wel balen met deze verlaging...
Maar jah, de winkels kunnen hem denk ik niet slijten aan mensen vanwege zn te hoge prijs. Dus dan maar prijsverlaging( of zou SE de prijs hebben laten zakken??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is bij MediaMarkt Zwolle (alleen in Zwolle) gratis bij een T-Mobile 150 abonnement van € 23,50 per maand. Natuurlijk voor 2 jaar en alleen bij een nieuw abonnement... Dat is te lezen op TelecomVergelijker. Misschien heeft iemand er iets aan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 10:17:
[...]

Ik heb bij diverse spellen gekeken of ik de resolutie kan verhogen.
Bij geen enkele kan dat. Bij settings iig niet, of er moet een andere manier zijn, maar ik weet die niet bij een S700i.
Als je naar een java app gaat dan heb je 2 opties (links)Starten (rechts)meer.
Als je "meer" selecteert dan is er de optie "scherm", hier kan je resoluties kiezen.

Alleen de nieuwe spellen/apps reageren hier (goed) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:26:
Ik zag dat de S700 bij BC nu was afgeprijsd. Van 699,- naar 599,- dat is nu wel een nette prijs voor dit mooi dingetje. Ik ben blij dat ik de mijne terug had gebracht... ik had er 750 voor betaald.. dan zou ik nu wel balen met deze verlaging...
Maar jah, de winkels kunnen hem denk ik niet slijten aan mensen vanwege zn te hoge prijs. Dus dan maar prijsverlaging( of zou SE de prijs hebben laten zakken??)
Ik denk dat deze prijsverlaging toch wel het werk is van Sony Ericsson. Geef toe, de verkoopprijs van een losse S700 was toch belachelijk hoog. Ze zijn trouwens aan een nieuwe reclamecampagne bezig: http://www.sonyericsson.c...region=europe&langCode=be (mooi gemaakt overigens). Blijkbaar verkoopt de S700 niet naar hun wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 00:33:
Hij is bij MediaMarkt Zwolle (alleen in Zwolle) gratis bij een T-Mobile 150 abonnement van € 23,50 per maand. Natuurlijk voor 2 jaar en alleen bij een nieuw abonnement... Dat is te lezen op TelecomVergelijker. Misschien heeft iemand er iets aan.
waarom alleen Zwolle? Zo vaag, in Rotterdam was ie toch ook gratis? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik was vandaag weer bij BC langs geweest en wat blijkt ze hebben de S700 nu wel heel voordelig met een VF abonnement gratis bij 150min 2 jr en alle andere bundels die daar boven liggen...

[ Voor 3% gewijzigd door Sur_G op 03-12-2004 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je de spellen ook via infrarood erop kunt zetten? Ik heb nl nog geen bluetooth adapter. Ik heb een paar spellen erop proberen te zetten maar die deden het niet. Weet iemand of deze dan ook meteen verwijderd worden? Want ik zie ze nergens meer staan bij bestandsbeheer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:15:
Weet iemand of je de spellen ook via infrarood erop kunt zetten? Ik heb nl nog geen bluetooth adapter. Ik heb een paar spellen erop proberen te zetten maar die deden het niet. Weet iemand of deze dan ook meteen verwijderd worden? Want ik zie ze nergens meer staan bij bestandsbeheer. :?
staan ze in je File Manager ook niet onder Other?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 539,- incl. verzending!

http://www.smartphoneshop.nl/product/3519

Iemand nog ergens goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 20:27:
[...]

Ik denk dat deze prijsverlaging toch wel het werk is van Sony Ericsson. Geef toe, de verkoopprijs van een losse S700 was toch belachelijk hoog. Ze zijn trouwens aan een nieuwe reclamecampagne bezig: http://www.sonyericsson.c...region=europe&langCode=be (mooi gemaakt overigens). Blijkbaar verkoopt de S700 niet naar hun wens.
Vind ik wel grappig dat je in die animatie waar je in dat huis of museum ( weet niet wat het is)
op een bepaald ogenblik een videoclipje ziet van een ijsbeer, en dat videoclipje wordt fullscreen afgespeeld ! Bij mijn weten kon je geen clipjes fulscreen afspelen, dus ik vind dit misleidende reclame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee daar staan ze niet, de enige melding die er kwam na het doorzenden via infrarood was: "ongeldige applicatie".
Daarna zijn de bestanden nergens meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:23:

Nee daar staan ze niet, de enige melding die er kwam na het doorzenden via infrarood was: "ongeldige applicatie".
wat vreemd.. heb nl. die melding ook wel eens gehad, maar toen kwamen ze netjes in Other terecht. misschien dat het er aan ligt dat ik via BT heb overgezonden :?

heb trouwens nog een nieuw thema gemaakt vannacht feat. Elisha Cuthbert! :9~ O+
Afbeeldingslocatie: http://membres.lycos.fr/spnews/Elisha_S700.jpg

download (rechtermuisknop, opslaan als en hernoemen naar *.thm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:23:

Heb ik ook weleens last van bij m'n K700i. Dan geeftie deze melding en dan staan ze nergens meer in je telefoon. Ze nemen dus ook geen ruimte in en er is eigenlijk dus niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff terugkomen op mn eerste vraag, weet iemand of je via ir spellen erop kunt zetten?Ik zag toen de telefoon via infrarood op de pc was aangesloten, geen map in de verkenner van spellen ofzoiets, ik gebruik dat programmaatje wat op de cd staat die je bij de telefoon krijgt. Er staan wel de mappen: afbeeldingen, geluiden, overige, thema's, video's. Maar geen map waar ik spellen in kan zetten. :? Een spel gewoon naar de telefoon sturen gaat ook niet, dan zegt ie ongeldige applicatie. |:(
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

barrytuip, ik zou het niet wetene lijkt me dat dat gewoon moet kunnen, als je foon de app ontvangt geeft hij een melding waar je het wil plaatsen (game of app) probeer anders eens fma.sf.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de prijzen van de S700i inc. abbonement suizen omlaag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 16:27:
ff terugkomen op mn eerste vraag, weet iemand of je via ir spellen erop kunt zetten?Ik zag toen de telefoon via infrarood op de pc was aangesloten, geen map in de verkenner van spellen ofzoiets, ik gebruik dat programmaatje wat op de cd staat die je bij de telefoon krijgt. Er staan wel de mappen: afbeeldingen, geluiden, overige, thema's, video's. Maar geen map waar ik spellen in kan zetten. :? Een spel gewoon naar de telefoon sturen gaat ook niet, dan zegt ie ongeldige applicatie. |:(
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
probeer gewoon meerdere spellen. Ik heb nu zo'n 300 java-games op m'n pc staan en ik denk dat er van die 300 ongeveer 50 'ongeldige applicatie' zijn. Pech dan. Gewoon 'n ander erop zetten. Maar bij Samsung is 't bekend dat je via ir geen spellen op je phone kunt zetten dus misschien kan dit ook wel niet met 'n SonyEricsson!? BT werkt perfect over IR heb ik geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 06 december 2004 @ 15:09:
[...]

probeer gewoon meerdere spellen. Ik heb nu zo'n 300 java-games op m'n pc staan en ik denk dat er van die 300 ongeveer 50 'ongeldige applicatie' zijn. Pech dan. Gewoon 'n ander erop zetten. Maar bij Samsung is 't bekend dat je via ir geen spellen op je phone kunt zetten dus misschien kan dit ook wel niet met 'n SonyEricsson!? BT werkt perfect over IR heb ik geen idee
Dankjwel, ik denk dat ik maar gewoon zo'n bluetooth adapter ga kopen. Kunje me misschien wat leuke spellen zeggen die het zeker weten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Alles van gameloft zeker, zoals XIII of might & magic. Er is een grotere kans dat wel werkt als niet.

Overigens is het mij niet gelukt om bestanden met een mophun extensie aan de praat te krijgen (.mpn) danwel over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Modbreak:een hele partij warez weggehaald; lees Het algemeen beleid #warez

[ Voor 136% gewijzigd door Korakal op 06-12-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

it0 schreef op maandag 06 december 2004 @ 16:00:
Alles van gameloft zeker, zoals XIII of might & magic. Er is een grotere kans dat wel werkt als niet.

Overigens is het mij niet gelukt om bestanden met een mophun extensie aan de praat te krijgen (.mpn) danwel over te zetten.
Het is bekend dat de T610 en T630 de laatste (tot nu toe) telefoons waren die morphun ondersteunden. De K700i en S700i helaas niet. Dus al die oude en leuke morphun games van die telefoons werken niet op onze nieuwere versies. Jammer jammer

EDIT: Nog een stukje van www.k-700.com die dit bevestigd:
'Hi m8, the V-Rally 2 you mentioned only works for the T300/T310/T610/T230 phones.
As that are the only phones of the SE that supports Mophun games.
The K700i doesn't support Mophun so you can't play V-Rally 2 on that mobile.
If someone does knows a java version, then please let me know'

[ Voor 24% gewijzigd door CLB op 06-12-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ik heb een vraagje, hoe kan ik smsjes op mijn telefoon overzetten naar mijn computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

McBBvB schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 09:35:
ik heb een vraagje, hoe kan ik smsjes op mijn telefoon overzetten naar mijn computer?
http://fma.sf.net , als je deze thread leest dan zie je dat ik het pas 36 keer heb gezegd ;) , misschien moet iemand het bij de topic start zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de telefoon gehaald gister, en nu even FMA geinstalleerd...het is een wereld van verschil met het standaardprogramma, dat werkte niet eens. Dank...Nog sites met mooie thema's of spellentjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik met FMA ook makkelijk bestanden heen en weer verzenden?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.