-----Original Message-----
From: Ginz [mailto:*****@*****.nl]
Sent: Wednesday 28 July 2004 14:27
To: {SonyEricsson persoon 1}
Subject:
Geachte {SonyEricsson persoon 1},
Graag zou ik van u willen weten of de SonyEricsson S700 wel, of niet over Memorystick Duo Pro ondersteuning beschikt.
Het feit is namelijk dat mij tijdens de CeBIt in Hannover door {SonyEricsson persoon 2} verteld is dat de S700 ondersteuning bied voor de Duo Pro kaartjes van Sony tot 1 GB. Maar toen ik een tijdje geleden de whitepaper van de SonyEricsson S700 doornam, sprak het mij tot mijn verbazing dat ik daar zag staan dat de S700 maar ondersteuning bied voor kaartjes tot 128 MB. Kan u mijn uitsluitsel geven?
Tevens zag ik op de Developers Site van SonyEricsson een zwart gekleurde SonyEricsson S700. Kan u mij tevens vertellen of de zwarte versie ook in Nederland uit gaat komen?
Met vriendelijk groet,
Guido H.
From: {SonyEricsson persoon 1}
Sent: woensdag 28 juli 2004 14:51
To: {SonyEricsson persoon 2}
Subject: FW: S700i
{SonyEricsson persoon 2},
Kan jij Guido een antwoord geven?
Dank, {SonyEricsson persoon 1}
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: {SonyEricsson persoon 2} [mailto:*****@sonyericsson.com]
Verzonden: woensdag 28 juli 2004 16:43
Aan: Ginz
Onderwerp: FW: S700i
Hi Guido,
Het klopt dat ik dat tijdens Cebit gezegd heb, dat was ook volgens de info die op dat moment beschikbaar was.
Inmiddels is er gekozen om niet voor de MS Duo Pro versie te gaan maar om voor de gewone MS Duo te gaan. Dit omdat 128 MB als ruim voldoende gezien wordt voor het nemen van 1.3 megapixel foto's. Het nemen van foto's en bellen is het voornaamste verwachte gebruik van de S700i. Voor een ander toestel, de P910, die voornamlijk op zakelijk gebruik en het versturen van veel email gericht is is er wel gekozen voor de duo Pro versie.
Verder komt de Sony Ericsson Update Service voor K700i ook beschikbaar, dit kan echter nog wel enkele weken duren.
groeten,
{SonyEricsson persoon 2}
From: Ginz [mailto:****@*****.nl]
Sent: woensdag 28 juli 2004 18:09
Subject: RE: S700i en MemoryStick Duo Pro ondersteuning
Hoi {SonyEricsson persoon 2},
Bedankt voor je reactie.
Hoeveel handtekeningen heb ik nodig om jullie er van te overtuigen dat er heel veel potentiële SonyEricsson S700 kopers MemoryStick Duo Pro ondersteuning willen in hun nieuwe SonyEricsson? Gewoonweg omdat 128MB te weinig is om genoeg foto's, MP3's en andere bestanden op te zetten. (Denk maar aan het verhaaltje van Bill Gates over "640K should be enough for everyone")
Ikzelf bijvoorbeeld ga op de valreep nog een Sony DSC-F717 Digitale Camera kopen, die MemoryStick Duo Pro ondersteund. Als ik dan een 512MB MemoryStick Duo Pro kaartje koop, kan ik die wel gebruiken in mijn F717 maar niet in mijn toekomstige SonyEricsson S700. En dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de uitwisselbaarheid van de MemoryStick (Duo) (Pro), en daarmee dus ook de verkoop.
Groeten,
Guido
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: {SonyEricsson persoon 2} [mailto:******@sonyericsson.com]
Verzonden: donderdag 29 juli 2004 12:42
Aan: Ginz
Onderwerp: RE: S700i en MemoryStick Duo Pro ondersteuning
Hoi Guido,
Het zou mooi zijn al alles uitwisselbaar zou zijn, maar helaas is er voor Pro een hardware aanpassing nodig.
Verder kan je op 128 mb best een hoop foto's zetten en is het natuurlijk de bedoeling dat je de foto's kopieert naar pc en/of direct uitprint.
Groet,
{SonyEricsson persoon 2}
From: Ginz [mailto: ****@****.nl]
Sent: donderdag 29 juli 2004 15:23
Hoi {SonyEricsson persoon 2},
Bij deze wil toestemming vragen om deze onderstaande emails gecensureerd op een Nederlands internet forum* te plaatsen, om dit verhaal te kunnen delen met mede SonyEricsson S700 geïnteresseerde.
Groet,
Guido
*
Internet & Telefonie
From: {SonyEricsson persoon 2} [mailto: ******@sonyericsson.com]
Sent: donderdag 29 juli 2004 15:23
To: Ginz
OK als je mijn naam en mailadres eruit laat.