Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 01:25:
oei die zwarte is moooi , alleen jammer dat er geen symbian opzit :'(
Ja klopt, dat vind ik ook heel jammer... Zo kun je er geen programmaatjes op installeren zodat je fullscreen kan kijken.. :/ . Das opzich wel jammer. Maar voor de rest is de foon wel gewoon über :*)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 18:49 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik had me eigenlijk vooral verdiept in smartphones maar deze telefoon ziet er zo vet uit en het scherm en de camera zijn ook al zo vet _/-\o_

Ik twijfel wel heel erg tussen deze en bijvoorbeeld de MPx220 en eigenlijk ook de P910 maar die is nog groter en heeft geen MP camera. Daarnaast is er nog de MPx(300) maar die komt volgens mij voorlopig niet. Bovendien zullen de P910 en MPx wel erg duur zijn. Daarnaast is er ook nog de Samsung D710 maar daar hoor je ook niks meer van en heeft een externe antenne...

Maar ik wil dus wel voornamelijk ook graag films en afleveringen van series enzo op mijn telefoon kijken.. best moeilijk kiezen met al die vette telefoons die uitkomen.

Anyway, ik had nog een extra grote picture gevonden van de zwarte S700 (die gewoon nog mooier is) als iemand die nog wilt zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pieterstroink/Stuff/s700a%20Black.jpg

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik weet niet of het al bekend was:

De Memorystick Duo Pro zal definitief niet ondersteund worden door de SonyEricsson S700!!

;( |:(

Bron: Officiele email van SonyEricsson manager.

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 26-08-2004 11:05 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Zou iemand mij eens duidelijk kunnen uitleggen wat er zo speciaal is aan die Memorystick Duo Pro ?Ik bedoel maar, wat is oa het grote verschil met Memorystick Duo ?Want ik snap eigenlijk niet goed waarom het zo belangrijk is dat een gsm duo pro moet kunnen ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:02

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Memorystick kan niet groter dan 128Mb. Daarom heb je ook memorystick duo, die zijn bijv. 2 keer 128Mb met een schakelaartje om te switchen tussen de ene 128Mb en de andere 128Mb. Op die manier heb je dus weliswaar "256Mb" maar eigenlijk twee aparte van 128Mb. Memorystick pro kun je gewoon groter dan 128Mb krijgen. Er zijn nog wel een paar andere verschillen, maar imho is dit qua telefoon het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ginz schreef op 28 juli 2004 @ 17:25:
Ik weet niet of het al bekend was:

De Memorystick Duo Pro zal definitief niet ondersteund worden door de SonyEricsson S700!!

;( |:(

Bron: Officiele email van hoog geplaatste SonyEricsson medewerker.
Een hele trieste zaak,
in dit geval is het NOG erger, want ze maakten ons eerst lekker met dat deze WEL pro ms ondersteuning zou hebben( qoute: "up to 1GB of memory can be fitted in the S700" /Quote) Later gewoon er niets meer over zeggen en wel in je white pages vermelden dat de max dus 128MB is... Pfff, aparte zaak hoor...
Bij de P900 is het nooit gezegd dat Pro support er in zat, we hoopten met zn allen van wel.... Maar dat bleek niet zo te zijn, okay so be it...
Maar de manier waarop dit is gegaan bij de S700, vind ik gewoon erg stom :(

*Zo is dat er ook weer uit* :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

PowerFlower schreef op 28 juli 2004 @ 21:44:
Memorystick kan niet groter dan 128Mb. Daarom heb je ook memorystick duo, die zijn bijv. 2 keer 128Mb met een schakelaartje om te switchen tussen de ene 128Mb en de andere 128Mb. Op die manier heb je dus weliswaar "256Mb" maar eigenlijk twee aparte van 128Mb. Memorystick pro kun je gewoon groter dan 128Mb krijgen. Er zijn nog wel een paar andere verschillen, maar imho is dit qua telefoon het belangrijkste.
klopt.

Maar vandaag heb ik te horen gekregen dat je met een digicam heel veel foto's snel achter elkaar kan nemen, burst genoemd. En daar heb je dan ook weer Pro voor nodig.
Pro kan namelijk maximaal 40x sneller bestanden wegschrijven dan normale MemorySticks.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 29-07-2004 01:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De E-mail:
-----Original Message-----
From: Ginz [mailto:*****@*****.nl]
Sent: Wednesday 28 July 2004 14:27
To: {SonyEricsson persoon 1}
Subject:

Geachte {SonyEricsson persoon 1},

Graag zou ik van u willen weten of de SonyEricsson S700 wel, of niet over Memorystick Duo Pro ondersteuning beschikt.
Het feit is namelijk dat mij tijdens de CeBIt in Hannover door {SonyEricsson persoon 2} verteld is dat de S700 ondersteuning bied voor de Duo Pro kaartjes van Sony tot 1 GB. Maar toen ik een tijdje geleden de whitepaper van de SonyEricsson S700 doornam, sprak het mij tot mijn verbazing dat ik daar zag staan dat de S700 maar ondersteuning bied voor kaartjes tot 128 MB. Kan u mijn uitsluitsel geven?

Tevens zag ik op de Developers Site van SonyEricsson een zwart gekleurde SonyEricsson S700. Kan u mij tevens vertellen of de zwarte versie ook in Nederland uit gaat komen?

Met vriendelijk groet,

Guido H.

From: {SonyEricsson persoon 1}
Sent: woensdag 28 juli 2004 14:51
To: {SonyEricsson persoon 2}

Subject: FW: S700i

{SonyEricsson persoon 2},

Kan jij Guido een antwoord geven?

Dank, {SonyEricsson persoon 1}

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: {SonyEricsson persoon 2} [mailto:*****@sonyericsson.com]
Verzonden: woensdag 28 juli 2004 16:43
Aan: Ginz
Onderwerp: FW: S700i

Hi Guido,

Het klopt dat ik dat tijdens Cebit gezegd heb, dat was ook volgens de info die op dat moment beschikbaar was.
Inmiddels is er gekozen om niet voor de MS Duo Pro versie te gaan maar om voor de gewone MS Duo te gaan. Dit omdat 128 MB als ruim voldoende gezien wordt voor het nemen van 1.3 megapixel foto's. Het nemen van foto's en bellen is het voornaamste verwachte gebruik van de S700i. Voor een ander toestel, de P910, die voornamlijk op zakelijk gebruik en het versturen van veel email gericht is is er wel gekozen voor de duo Pro versie.

Verder komt de Sony Ericsson Update Service voor K700i ook beschikbaar, dit kan echter nog wel enkele weken duren.

groeten,

{SonyEricsson persoon 2}

From: Ginz [mailto:****@*****.nl]
Sent: woensdag 28 juli 2004 18:09
Subject: RE: S700i en MemoryStick Duo Pro ondersteuning

Hoi {SonyEricsson persoon 2},

Bedankt voor je reactie.

Hoeveel handtekeningen heb ik nodig om jullie er van te overtuigen dat er heel veel potentiële SonyEricsson S700 kopers MemoryStick Duo Pro ondersteuning willen in hun nieuwe SonyEricsson? Gewoonweg omdat 128MB te weinig is om genoeg foto's, MP3's en andere bestanden op te zetten. (Denk maar aan het verhaaltje van Bill Gates over "640K should be enough for everyone")
Ikzelf bijvoorbeeld ga op de valreep nog een Sony DSC-F717 Digitale Camera kopen, die MemoryStick Duo Pro ondersteund. Als ik dan een 512MB MemoryStick Duo Pro kaartje koop, kan ik die wel gebruiken in mijn F717 maar niet in mijn toekomstige SonyEricsson S700. En dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de uitwisselbaarheid van de MemoryStick (Duo) (Pro), en daarmee dus ook de verkoop.

Groeten,

Guido

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: {SonyEricsson persoon 2} [mailto:******@sonyericsson.com]
Verzonden: donderdag 29 juli 2004 12:42
Aan: Ginz
Onderwerp: RE: S700i en MemoryStick Duo Pro ondersteuning

Hoi Guido,

Het zou mooi zijn al alles uitwisselbaar zou zijn, maar helaas is er voor Pro een hardware aanpassing nodig.
Verder kan je op 128 mb best een hoop foto's zetten en is het natuurlijk de bedoeling dat je de foto's kopieert naar pc en/of direct uitprint.

Groet,

{SonyEricsson persoon 2}

From: Ginz [mailto: ****@****.nl]
Sent: donderdag 29 juli 2004 15:23

Hoi {SonyEricsson persoon 2},

Bij deze wil toestemming vragen om deze onderstaande emails gecensureerd op een Nederlands internet forum* te plaatsen, om dit verhaal te kunnen delen met mede SonyEricsson S700 geïnteresseerde.

Groet,

Guido

* Internet & Telefonie

From: {SonyEricsson persoon 2} [mailto: ******@sonyericsson.com]
Sent: donderdag 29 juli 2004 15:23
To: Ginz

OK als je mijn naam en mailadres eruit laat.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Toch wel relaxed van die persoon, dat je de info mag delen...
Op de handtekeningen aktie is hij niet verder ingegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Sur_G schreef op 30 juli 2004 @ 11:50:
Hij is ook niet verder ingegaan op de zwarte versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers...

Ik heb een probleem met de P900:
......................................................................
Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Verkeerde topic. 8)7

Had een vraag over de P900, maarruh.. mijn aandacht werd gelijk getrokken door dit topic. (logisch)

WAT EEN VETTE FOON HÉ?!?! Heb nu een Nokia 6230, maar die vliegt eruit zodra dit speledingetje in de winkel ligt. Ennuh.. ja, die zwarte is ook UBER-GEIL! Wellicht maar ff vanuit de VS bestellen.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sur_G schreef op 30 juli 2004 @ 11:50:
Ja, dat is wel relaxed ja.

En ik heb dan dus netjes alles gecensureerd, zoals {SonyEricsson persoon2} graag wilde.

Ook jammer dat hij niet op de zwarte verhaal in gegaan is.

Handtekeningen actie ga ik alsnog waarschijnlijk opstarten :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ook niet op de vraag rondom de zwarte S700. Ik vraag het me af, op de SE site stond hij geloof ik als een S710a...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

TerryC schreef op 30 juli 2004 @ 21:03:
Ook niet op de vraag rondom de zwarte S700. Ik vraag het me af, op de SE site stond hij geloof ik als een S710a...
Is al twee keer boven je vermeld ;) (no offense)... Het zou wel lame zijn als ze in Amerika een zwarte krijgen en wij het met een zilveren S700 moeten doen :(

Ik wil trouwens wel een picture zien van de achterkant, ik vraag me vooral af hoe de ring (kan even niet op de naam komen) om de cameralens eruit ziet (die heeft bij de zilveren versie een glanzende metallic look... Dit zou bij de zwarte ook wel kunnen maar hij kan natuurlijk ook een glimmende zwarte ring hebben)

"Ring"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

S700 ondersteunt MS Duo Pro volgens Eldar van Mobile-Review

Zijn post op het forum

Eldar heeft de telefoon gereviewed en de kans dat deze informatie niet klopt is toch wel heel erg klein :D

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Nee toch niet hoor, de kans dat hij verkeerd is, is redelijk groot, ik spreek uit ervaring trouwens.Ik had eens een review van die eldar gelezen ( vertaalde versie natuurlijk)over de motorola v3 razor.Daar werd gezegd dat die over een scherm beschikt dat 262.000 kleuren aankan, en ook de resolutie was heel hoog.Nu keek ik eens op nieuwemobiel.nl en daar stonden bij de specificaties dat die zelfde gsm "slechts" 65.000 kleuren aankonden , en ook de resolutie was een stuk lager.Ik dacht natuurlijk direct dat de persoon die die specificaties had opgegeven op nieuwemobiel.nl, dat die verkeerd was geweest, en er was de mogelijkheid om een mailtje naar de merkbeheerder te sturen, wat ik dus natuurlijk gedaan heb.Ik heb die situatie uitgelegd, en als bron had ik mobile-review opgegeven.Mijn mail was opgesteld in de veronderstelling dat die verantwoordelijke van nieuwemobiel verkeerd was geweest, en zo had ik die mail ook verstuurd.De volgende dag kreeg ik een vriendelijke mail terug van die persoon, en hij/zij bedankte me eerst en vooral, en die legde me uit dat niet hij/zij verkeerd was geweest, maar wél eldar van mobile-review.Die persoon vertelde me ook dat hij/zij zelf actief was op mobile-review.Ook gaf die persoon mij een link naar een duitse website met de juiste specificaties van die gsm.Dus conclusie : iedereen kan wel eens verkeerd zijn, en ik denk dat dat in dit geval ook zo is.O ja, de eigenlijke mail van die persoon heb ik spijtig genoeg niet meer, dus je zult me op m'n woord moeten geloven :)

Toch bedankt van ons een sprankeltje goede hoop te geven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SimonMc op 05-08-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SimonMc schreef op 05 augustus 2004 @ 23:16:
[....]KNIP[......]

Toch bedankt van ons een sprankeltje goede hoop te geven ;)
Je moet natuurlijk wel begrijpen dat Eldar waarschijnlijk gewoon prototypes te leen krijgt.
Als hij duidelijk vermeld dat er een MemoryStick PRO ik kan, dan geloof ik dat ook. Maar misschien is dat wel het geval in zijn prototype, maar niet het geval met de final_version.

Eldat heeft er in ieder geval zijn MemoryStick Duo Pro werkend in gehad, dus afwachten maar :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Ja, inderdaad, dat zal wel kloppen dat hij zo'n testmodel heeft gehad met msduo pro ondersteuning, echt wel spijtig dat ze het zo niet op de markt gaan brengen.
Ik vraag me dan in godsnaam af wie er dan beslist dat dat zo niet op de markt mag komen.
Ik hoop dat je alsnog een handtekeningeninzamelactie (wat een woord) op touw zet en dat die wat uithaald.Mijn handtekening heb je in ieder geval :)
Moest ik Eldar zijn, zou ik dat testmodel houden en als " gestolen ;) " rapporteren :)

[ Voor 16% gewijzigd door SimonMc op 06-08-2004 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey gasten,

Ik heb ff rond lopen koekeloeren op eBay en daar staat de phone natuurlijk al te koop. Ik wou even vragen of iemand van jullie de telefoon al gekocht heb want ik vraag me af of hij wel werkelijk wordt verstuurd. De aanbieders komen voornamelijk uit GB.
Tevens wordt er een link aangeboden over hoe je de telefoon voor maar 20 pond kunt aanschaffen dit is ook een vaag verhaal... iemand ervaring mee????

Greets Wally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog niet gereleased... Of het is een testmodel (lijkt me zo goed als onmogelijk). En die telefoon voor € 20 is via een soort van piramidespel. Je moet dan nog een aantal kopers vinden en dan zou je de telefoon zo goedkoop krijgen. Ook onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh helaas... wachten is het ergste wat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03

xon

Toch best interessant dat Ebay...kijk nou eens naar dit :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...4355&item=5716585825&rd=1

En deze meneer heeft toch nog een goede staat van dienst ook:
http://feedback.ebay.nl/w...33&iid=5716585825&frm=284

Je zou toch dat ding bestellen als je het zo ziet!

[ Voor 33% gewijzigd door xon op 22-08-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op 22 augustus 2004 @ 21:26:
Toch best interessant dat Ebay...kijk nou eens naar dit :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...4355&item=5716585825&rd=1

Je zou toch dat ding bestellen als je het zo ziet!
Erg interessant... Heb hem een email gestuurd voor wat meer info. Weet iemand of het bij SE naderhand mogelijk is om eventueel de Nederlandse taal in het toestel te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

xon schreef op 22 augustus 2004 @ 21:26:
mja alleen feedback is merendeel van dingen die hij heeft gekocht
en spullen die hij heeft verkocht in verleden waren geen telefoon

dus waarom nu opeens 100 telefoons aanbieden op ebay ?
(van ieder type (wat toevallig duurste types zijn ook) heeft hij er 20...)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 22 augustus 2004 @ 22:25:
mja alleen feedback is merendeel van dingen die hij heeft gekocht
en spullen die hij heeft verkocht in verleden waren geen telefoon

dus waarom nu opeens 100 telefoons aanbieden op ebay ?
(van ieder type (wat toevallig duurste types zijn ook) heeft hij er 20...)
Je kan betalen via TripleDeal. Dat is 'n service waarbij zij je geld vast houden en pas aan de verkoper betalen als alles in orde is. Er zou dus weinig mis kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

en toch was er iets niet helemaal ok
inmiddels : 'This person's no longer a registered eBay user.'

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat ding eigenlijk wel gereleased in andere landen want ik zie op se.com dat is ook nog niet in amerika is gereleased en in engeland ook nog niet.

Dit maakt de aanbiedingen op eBay wel nog ongeloofwaardiger. Zouden wel werkende prototypes kunnen zijn maar het lijkt me niet dat je er daar 100 van heb.

--------------------
PS. Waarom is er op de amerikaanse site ook nog een s710a de enige verschillen in de twee pagina's is dat er bij de 710a bij de algemene blabla :

"The S710a takes advantage of EDGE technology, which provides fast access to wireless data, content downloads, messaging and interactive online gaming."

bij staat en bij de s700 staat er bij Organizer nog bij dat ie een phone book heeft. Maar het lijkt me dat de 710 ook een phonebook heeft.

Voor de rest zijn de specificaties exact gelijk.

Greets Wally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel is nog nergens uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een prijs ! Op www.gsm.nl kan je hem alvast reserveren bij mobiele telefoons voor 729 euro. 8)7 Damn duur! :'(

Voorwaarden: 8)7
http://www.gsm.nl/frm/frmMain.php?iMenu_id=490

Verwachte levertijd staat er:
Sony-Ericsson S700i 3e kwartaal

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Djeeeeezzzz...wat een geld zeg...weet je wat voor een moois je daar allemaal voor kan kopen..zucht dit maakt het toch wel een iets lastiger besluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt wel ik had 600 euro ofzo verwacht maar 729!Niet normaal! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachte levertijd staat er:
Sony-Ericsson S700i 3e kwartaal
is het niet nu al het 3e kwartaal.... en waarom is er nog steeds geen exacte datum wordt helemaal gek. 8)7 of in iedergeval een maand... een kwartaal is nog steeds erg ruim :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel komt in Oktober of November op de markt.

Verwijderd

Ik heb in een chinese krant gelezen dat de release van S700i in week 40 in NL wordt verwacht. Helaas stond het bedrag niet bij.

Aangezien mijn K700i in de zee gevallen is, kan ik nu mezelf gaan focussen op dit toestel. Voorlopig moet ik maar met mijn "Retro-GSM" Nokia 8210 doen.

Erg vervelend dat kleine monoscherm als je aan het grote scherm van de K700i gewend bent :*)

Weet iemand of je bij een zelfde provider (T-mobile) onder dezelfde naam (gebruiker) een nieuwe contract kan aanvragen?

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29

thaMini

Tool !!

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 00:28:

Weet iemand of je bij een zelfde provider (T-mobile) onder dezelfde naam (gebruiker) een nieuwe contract kan aanvragen?
Ja dat is mogelijk, tenzij je nog betalingen hebt openstaan fsow.

Be small, act BIG.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

thaMini schreef op 26 augustus 2004 @ 10:46:
[...]

Ja dat is mogelijk, tenzij je nog betalingen hebt openstaan fsow.
En als je huidige abonnement niet is aangesloten in de laatste 3 maanden.

-

• xon

xon

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 00:28:
Aangezien mijn K700i in de zee gevallen is, kan ik nu mezelf gaan focussen
:X zal ik hier nog wat verder vragen of niet :Y)

Verwijderd

xon schreef op 26 augustus 2004 @ 22:27:
[...]

:X zal ik hier nog wat verder vragen of niet :Y)
Lees ff de rest van de zin klein jongetje... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op 26 augustus 2004 @ 11:04:
[...]

En als je huidige abonnement niet is aangesloten in de laatste 3 maanden.
Twee maanden bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus mijn abbonement op 4 juli 2004 verlengd. Mijn verlenging (contract) gaat dus pas op 4 oktober 2004 in. Betekent het dus dat ik pas in december (2 maanden) of in januari (3 maanden) een nieuwe abo kan afsluiten?

Of tellen ze vanaf juli waardoor ik in oktober 1 nieuwe abo kan aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 00:22:
Ik heb dus mijn abbonement op 4 juli 2004 verlengd. Mijn verlenging (contract) gaat dus pas op 4 oktober 2004 in. Betekent het dus dat ik pas in december (2 maanden) of in januari (3 maanden) een nieuwe abo kan afsluiten?

Of tellen ze vanaf juli waardoor ik in oktober 1 nieuwe abo kan aanvragen?
Jij kan nu bij T-Mobile een nieuw abonnement aanvragen. Op basis van jouw betaal verleden is er geen negatief beeld uitgekomen, vandaar dat je kon verlengen. De 2 maanden die gelden niet voor jou, die gelden alleen voor nieuwe abonnees, dus mocht je bijvoorbeeld in september een abonnement nemen van TM dan kan je precies 2 maanden later, dus in november weer een aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dan helderd alles op! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook bekend dat er Wireless Village of msn op zit! zal wel handig zijn want dan kan gratis chatten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er nou trouwens wel of geen radio op.... op SE.com staat het niet en op mobile-reviews hebben ze het er wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 23:33:
Is het ook bekend dat er Wireless Village of msn op zit! zal wel handig zijn want dan kan gratis chatten :o
Ja, zit er in.
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 14:12:
zit er nou trouwens wel of geen radio op.... op SE.com staat het niet en op mobile-reviews hebben ze het er wel over.
Zit er wel in, kijk maar eens naar de screenshots

[ Voor 37% gewijzigd door Ginz op 07-09-2004 14:27 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vet vaag staat namelijk niet bij de specificaties op SE.com..... ik weet dat de k700i wel een radio heeft en daar staat het inderdaad ook niet bij de specificaties.

Tis toch iets waar wat ik er wel bij zou zetten is namelijk voor een hoop mensen een criterium.

Bij nieuwe mobiel staat het inderdaad weer wel erbij... echt super vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... Zo duurt het nog wel even voordat 'ie hier in NL komt:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Zeer waarschijnlijk, maar onder voorbehoud, wordt de S700i eind december, begin januari 2005 in Nederland geintroduceerd, en een prijs, wederom onder voorbehoud ligt tussen de 600 en 700 euro.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radio zit er zeker op! Ik heb mensen die het toestel voor testdoeleinden hebben dat
laten checken. Helaas geen MSD Pro ondersteuning. Al is de kaart die bij het toestel
geleverd worden een MSD Pro van 32 MB of 64 MB, maar helaas kan men niet verder
gaan dan 128 MB.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 22:54:
Radio zit er zeker op! Ik heb mensen die het toestel voor testdoeleinden hebben dat
laten checken. Helaas geen MSD Pro ondersteuning. Al is de kaart die bij het toestel
geleverd worden een MSD Pro van 32 MB of 64 MB, maar helaas kan men niet verder
gaan dan 128 MB.
Weet jij heel zeker dat het een MemoryStick Duo Pro kaartje wat daarbij geleverd word? Dat zou namelijk betekenen dat die 128MB limiet een softwarematige limiet is.

-

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ginz schreef op 09 september 2004 @ 00:21:
[...]

Weet jij heel zeker dat het een MemoryStick Duo Pro kaartje wat daarbij geleverd word? Dat zou namelijk betekenen dat die 128MB limiet een softwarematige limiet is.
Ja, dat zou idd een beetje raar zijn...
Geen Pro-support maar toch een Pro erbij leveren :?

Verwijderd

Voor video van de radio ga naar www.p800.info/index.php?s=84 onderaan zijn er video's waaronder een van de radio met luidspreker

Verwijderd

Ja vind ik ook raar, maar toch is het zo. Sandisk maakt de kaarten nu voor Sony. Ik kan
er ook niks aan doen. Een blokkade voor een bepaalde geheugenkaart is altijd software-
matig geweest.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:59:
Ja vind ik ook raar, maar toch is het zo. Sandisk maakt de kaarten nu voor Sony. Ik kan
er ook niks aan doen. Een blokkade voor een bepaalde geheugenkaart is altijd software-
matig geweest.
Nee, kijk maar eens in mijn lange email met een manager van SonyEricsson

-

Verwijderd

het enigste dat ons nog redden is een bedrijf dat een MSDUO wilt produceren van 256 Mb. toen ik van plan was om de SX1 te kopen was de max voor MMC ook 128Mb en nu vind je 512Mb MMC.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Weet iemand waar ik die Whitepaper van de s700 nog kan vinden/inzien?

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgert op 15-09-2004 18:07 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

€729...

Vrij duur. Ik zou dan lekker voor een K700i gaan, twee keer zo goedkoop, twee keer zo klein scherm, maar wel twee keer zo klein en handzaam. Ongeveer dan hè ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en twee keer zo kleine camera resolutie (of 4* zo klein als je naar aantal pixel kijkt) en je kan je geheugen niet uitbreiden (is maar 40 mb ofzo) niet echt handig als je hem als mp3 speler wilt gebruiken. Dit is ook meteen het enige bezwaar waarom ik de k700 niet zou kopen maar het telt wel heel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als je een 80 euri abo neemt van Orange heb je hem al voor 169,- dat wil ik dus wel.

Maar dan wil ik wel beter weten wattie kan, heeft iemand de whitepaper nog in zijn cache?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat niet meer als verwacht op de site! Heb juist de gebruikshandleiding in het engels gedownload van de arabische SE site

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
De zwarte S700 staat op de amerikaanse website.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_10412high_1500_0_4000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 21:01:
staat niet meer als verwacht op de site! Heb juist de gebruikshandleiding in het engels gedownload van de arabische SE site
Toch reden voor hoop. op gsm.nl staat ie verwacht voor 3e kwartaal en op nieuwemobiel.nl zelfs pas 4e kwartaal.
Maar ik vind dat er nou wel een datum mag staan op se.com. Want als ie er niet meer als verwacht op staat denk ik dat het toch nog maar een kwestie van weken of misschien zelfs dagen is voordat ie op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt Oktober voordat het toestel komt en dat is het vierde kwartaal.

GSMDealer heeft ook al prijzen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Hier alvast de link naar de nederlandse gebruikshandleiding.

http://www.sonyericsson.com/downloads/S700i_UG_R2a_NL.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM factory verkoopt hem voor 499€
http://gsmfactory.be/product_info.php?products_id=575

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En gequote van hun website:
This product will be in stock on Thursday 30 September, 2004.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel een hele lage prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 19 september 2004 @ 20:15:
[...]

En gequote van hun website:

[...]
Ja!! Helaas in Belgie grrrr O-) 8)7 Dus kan niet abonnement nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag door neus en lippen begrepen van iemand die er verstand van heeft, dat
de kans heel groot is dat de zwarte versie ook naar Nederland komt. De kans is vrij groot.
Het toestel komt in een kleine oplage waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
Net even bij expansys.nl gekeken. Staat ook nog een S710A op! Met als verschil met de S700i dat de S710a EDGE support heeft. Een soort verbetering op GPRS ofzo. Neem aan dat jullie dit al wisten maar misschien was het wel het vermelden waard of niet ;) :?

• xon

xon

Here we go again:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...695&rd=1#ebayphotohosting (wel goede feedback voor verkoper)

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 10:18:
het enigste dat ons nog redden is een bedrijf dat een MSDUO wilt produceren van 256 Mb. toen ik van plan was om de SX1 te kopen was de max voor MMC ook 128Mb en nu vind je 512Mb MMC.
Das knap, aangezien ik al gewoon een 256 MB mmc had toen ik de sx1 op de internationale verkoopreleasedatum kocht (15 december ofzo?). en 512 was toen ook al beschikbaar.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Stinger666 schreef op 21 september 2004 @ 20:07:
Net even bij expansys.nl gekeken. Staat ook nog een S710A op! Met als verschil met de S700i dat de S710a EDGE support heeft. Een soort verbetering op GPRS ofzo. Neem aan dat jullie dit al wisten maar misschien was het wel het vermelden waard of niet ;) :?
Maar helaas weer geen radio

-

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33
Hier nog een foto van de zwarte versie..
http://www.mobileburn.com/gallery.jsp?Page=4&Id=872

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
Ach jah, geen radio, ik vind het niet erg.
Ik zit nu sterk te twijfelen om mn 7610 weg te mikken voor een leuk bedrag en lekker een zwarte S700i te scoren. Hij is zo mooi 8)

Alleen die Memory Stick Pro zit me dwars :r

[ Voor 13% gewijzigd door Stinger666 op 22-09-2004 17:07 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Stinger666 schreef op 22 september 2004 @ 17:06:
Ach jah, geen radio, ik vind het niet erg.
Ik zit nu sterk te twijfelen om mn 7610 weg te mikken voor een leuk bedrag en lekker een zwarte S700i te scoren. Hij is zo mooi 8)

Alleen die Memory Stick Pro zit me dwars :r
Tja, maar we zijn er in ieder geval nu wel achter dat het een softwarematige limiet is.
En alles wat softwarematig is, is kraakbaar :P

-

Verwijderd

Als het goed is zit er wel een radio ingebouwd hoor!
Op de foto zie je dat in het beeldscherm een radio icoon. In de specificaties van de K700i staat ook geen radio, maar die zit er echt wel in! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgc/GPD_10412high_35_0_4000.jpg

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 20:59:
Als het goed is zit er wel een radio ingebouwd hoor!
Op de foto zie je dat in het beeldscherm een radio icoon. In de specificaties van de K700i staat ook geen radio, maar die zit er echt wel in! :D

[afbeelding]
Op de SonyEricsson S700i zit wel radio, maar geen EDGE.
Op de SonyEricsson S710a zit wel EDGE, maar geen radio.

-

• SimonMc
Hey ginz, je zegt dat de beperking voor memory stick duo PRO softwarematisch is he?Maar ben je daar wel zeker van?Ik bedoel maar, waarom zou SE dat doen, als ze voor dezelfde moeite gewoon die beperking hadden weggelaten?Ik weet wel dat de redenatie van SE is, dat je genoeg hebt aan 128 mb, maar om dat een reden te noemen om het softwarematisch te gaan blokkeren...Ik weet het niet hoor.En daarbij, zou memory stick duo PRO wel in dezelfde sleuf passen als in memory stick duo?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sur_G in "Het Grote SonyEricsson P910 topic"
P900--> P910

Dus de 128MB MAX restrictie was dus WEL software matig
Lees dat maar eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 23-09-2004 00:08 ]

-

Verwijderd

SimonMc schreef op 23 september 2004 @ 00:02:
.En daarbij, zou memory stick duo PRO wel in dezelfde sleuf passen als in memory stick duo?
:X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 01:51 ]

Verwijderd

Wat issie mooi he! :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/S700black.jpg

Verwijderd

heb juist foto's en info gezien over SE V800. aales wat de S700 niet heeft zit erin maar spijtig genoeg van vodafone!
http://www.gsmarena.com/news-detail70.php

Verwijderd

het goeie nieuws:Op expansys.nl is de SE s700 naar schatting morgen beschikbaar!!!
Het slechte nieuws:Onze prijs voor de handset alleen: €754.95 (634.41 exc.)!!!
Word steeds duurder! :(

http://www.expansys.nl/product.asp?code=S700

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 10:13:
heb juist foto's en info gezien over SE V800. aales wat de S700 niet heeft zit erin maar spijtig genoeg van vodafone!
http://www.gsmarena.com/news-detail70.php
@#@#$@# beste merk wat je kunt hebben! Buiten de beste provider

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

iemand al enig idee wanneer de release is als je hem in samenwerking met abonement wil kopen??? (in mijn geval met kpn HI)

Verwijderd

blogbuster schreef op 23 september 2004 @ 16:56:
[...]

@#@#$@# beste merk wat je kunt hebben! Buiten de beste provider
Jonge vodafone heeft het menu van de k700i ook helemaal verragt. lelijke kleuren en de functie van de knoppen zijn anders. Onder die joystick zit bij hen vodafone live i.p.v. menu...... dat is toch schraal

En vodafone is ook duur geef wel toe dat ze het beste netwerk hebben maar dat is ook niet een groot verschil ten opzichte van KPN

(zit nu bij vf en betaal 20 euro voor 60 min en 25 sms.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 09:38 ]

Verwijderd

damn.....moet ik hebben dat ding. Nou zit ik me af te vragen.....heb dus een 500 contract (of iets in die buurt) bij T-mobile. In Februarie ofzo volgend jaar is me jaar weer afgelopen . Stel ik bel T-mobile dat ik me contract wil verlengen voor 1 jaar.
Dus tot iets van Februarie 2006......doen ze dat en kan ik dan een toestel erbij uitzoeken?
uitzoeken = eventueel met bijbetaling?
Heb de laatste 3-4 jaar steeds een cashdeal laten doen voor de verlenging en heb dus geen idee hoe het zit met verlengen (vroegtijdig in dit geval) zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:11:
[...]

Jonge vodafone heeft het menu van de k700i ook helemaal verragt. lelijke kleuren en de functie van de knoppen zijn anders. Onder die joystick zit bij hen vodafone live i.p.v. menu...... dat is toch schraal

En vodafone is ook gaal duur geef wel toe dat ze het beste netwerk hebben maar dat is ook niet een groot verschil ten opzichte van KPN
gast, zit niet te zeuren.. t-mobile is even duur.. ze hebben beide 150 minuten voor 23,50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

In Hong Kong zijn er al 3 via de legale manier verkocht in een SonyEricsson winkel. Hij moet dus een dezer dagen officieel uitkomen in de eerste landen zoals Zweden, Griekenland, Dubai etc.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kost ie in HK??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

$ 5.080,00 HKD = € 530,00 EUR

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.expansys.nl/product.asp?code=S700

Hebben er 240 in voorraad en is dus neem ik aan ook al aan het verkopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hij schijnt over 3 weken hier ook in Nederland verkrijgbaar te zijn.

-

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Nog meer pics van de S710a \o/

http://www.phonescoop.com...liday_2004/index.php?p=se

Edit:

http://www.howardforums.c...45bbe75b8&threadid=463522

[ Voor 38% gewijzigd door Eggy op 25-09-2004 11:53 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bij de Engels PhoneHouse (CPW) is hij vandaag geleverd.

1 November officiele lanceerdatum.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 22 september 2004 @ 21:14:
[...]

Op de SonyEricsson S700i zit wel radio, maar geen EDGE.
Op de SonyEricsson S710a zit wel EDGE, maar geen radio.
Hebben ze de S710a ook in het zilver? Ik zie hem namelijk overal in het zwart.
Persoonlijk vind ik zilver mooier (zal niet iedereen hier op GoT het mee eens zijn).
Die radio heb ik niet zo nodig maar EDGE is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 11:08:
[...]

Hebben ze de S710a ook in het zilver? Ik zie hem namelijk overal in het zwart.
Persoonlijk vind ik zilver mooier (zal niet iedereen hier op GoT het mee eens zijn).
Die radio heb ik niet zo nodig maar EDGE is wel handig.
En met welke provider wil jij op dit moment EDGE gaan gebruiken?
De enige provider die het wil gaan ondersteunen is Telfort, alle andere slaan EDGE over.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind ik ook wel redelijk logisch. de volgende stap na gprs lijkt mij umts waarom zou je dan bezig houden met een tussenstap zoals EDGE....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Omdat je voor EDGE geen nieuw netwerk nodig heb, terwijl dat wel nodig is bij UMTS.
Daarbij moet je ook onthouden dat er voor UMTS een licenties nodig heb, terwijl dat niet nodig is bij EDGE. En aangezien het enige nadeel is dat EDGE iets minder snel is dan UMTS, valt dat erg mee tegen de nadelen de UMTS nu al bij zich draagt. UMTS zal pas na gemiddeld 6 jaar iets opleveren voor de provider, dus automatische hogere kosten per MB dan via EDGE

-

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.