Misschien dat we volgende week, iets meer horen... Het schijnt zo te zijn dat er volgende week nieuwe model(len) word(en) aangekondigd. Als dat zo zou zijn, dan zullen we vast wat meer concreets horen over de release omtrent dit model.
Aan de ene kant zou ik dat niet eenS zo erg vinden!! Als daar bijv een K900 tervoorschijn word getoverd die ons allen omver blaast...
Maar ik heb zo mn twijfels, tot nu toe zijn er altijd meer geruchten geweest over toekomstige modellen van SE en altijd wel wat spypics voordat de modellen gepresenteerd werden.... Maar nu... NIX! helemaal Nix, op wat "kleine" geruchtjes na...
Ontopic maar weer:
Dus we moeten met de S700 genoegen nemen met 128MB duo stick?? Volgens de whitepaper... Pff als dat echt zo is, dan zou dat wel een huge let down zijn hoor...
Maar ik ken dat er nog tijd is omdat aan te passen. Of misschien is die whitepaper al van een hele tijd terug. En heeft SE later besloten om het ook voor PRO ms geschikt te maken, want zo is dat (als het goed is) wel gecommuniceerd naar hun eigen mensen... toch?
Iemand hier andere ideeen over??
[
Voor 70% gewijzigd door
Sur_G op 08-07-2004 01:53
]