NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Als ik bij een K700i 99 pleuri terug krijg maar er 169 meer moet neertellen voor een S700, dan vraag ik me af waar die extra 600 gulden (want zoveel is het verschil tussen die twee) waarde nou inzit.
- Serieuze foto's maak ik wel met een echte camera, speelfoto's gaan met een K700 net zo goed.
- Muziek luisteren doe ik wel met mijn mp3 speler, meer ruimte en gaat langer mee.
- Op beide zit geen OS met enige waarde (Symbian).
- Groot scherm met meer kleuren, waar heb je dat dan voor nodig op een telefoon?
- Swivel is irri, slide gaat nog wel.
Het is een erg mooi apparaat, maar mijn Probe ruil ik toch ook niet in voor een 911?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Klopt, Telfort heeft ook een UMTS licentie. Maar die staat in de verkoop voor €100 miljoen.nils7 schreef op 26 september 2004 @ 18:43:
Telfort heeft wel een UMTS licentie geloof ik en de snelheden in het begin verschillen tussen UMTS en EDGE nauwelijks.
De 7700 was bedoeld als het EDGE device van Telfort welke samen met een bekende hitradio zender verkocht zou gaan worden en via streaming etc. de radio zender te volgen was.
Ik hoop dat dit door gezet wordt met de 7710, het was een gewaagde en leuke optie.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ben benieuwd of 3 dan ook hier komt (hoop het wel, erg goedkoop en een strak bedrijf gewoon).Ginz schreef op 26 september 2004 @ 20:15:
[...]
Klopt, Telfort heeft ook een UMTS licentie. Maar die staat in de verkoop voor €100 miljoen.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Je bedoel 3G, Hutchison?nils7 schreef op 27 september 2004 @ 14:26:
[...]
Ben benieuwd of 3 dan ook hier komt (hoop het wel, erg goedkoop en een strak bedrijf gewoon).
-
Ik denk dat men die niet snel zal kopen. 100 Miljoen, ik zou hem wel graag willen maar kom niet 20 euro te kort.nils7 schreef op 27 september 2004 @ 14:26:
[...]
Ben benieuwd of 3 dan ook hier komt (hoop het wel, erg goedkoop en een strak bedrijf gewoon).
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Q: Does it have full screen video playback?
A: No it doesnt.
A2: No, but the P800 didn't have full screen video when it first came out and they implemented that in a later firmware update. Perhaps they will do it in future to be seen to be giving the people what they want!
Q: Does it have mp3 ringtones
A: Yes, it has.
Q: Has it got mp3 msg tones or are we stuck with the same old few as usual?
A: Unforunately we are still stuck with the rubbish ones that are preset.
Q: I've read in some forum that the s700 has a keypad lock switch
does that mean no more auto keypad lock?
A: No it has both the switch lock and the auto lock. The switch is probally because of the swifel design.
Q: What is the picture quality like?
A: http://www.pbase.com/cameras/sony_ericsson/s700
Verwijderd
Ik heb nog geen pics van het toestel zelf en als ik ze had kon ik ze ook niet uploaden... Maar het is echt een enorm tof apparaat!
Waar heb je `m vandaan?Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 22:54:
Ik heb 'm! Echt heel cool... Super mooi scherm en de camera is voor een telefoon helemaal super. Verder qua opties redelijk gelijk aan de K700i. Het toestel is vrij fors als je 'm open draait, maar ik bel er eigenlijk alleen gesloten mee en dan is 'ie juist lekker klein. De standbytijd valt me erg mee, ik heb in de nacht van zondag op maandag opgeladen en de accu is nu nog voor 3/4 vol!
Ik heb nog geen pics van het toestel zelf en als ik ze had kon ik ze ook niet uploaden... Maar het is echt een enorm tof apparaat!
Kom eens online op MSN/ICQ
-
Verwijderd
Ik heb 'm via iemand uit Zweden. Het is een developer toestel... Morgenavond ben ik weer op MSN te vinden.Ginz schreef op 28 september 2004 @ 23:23:
Waar heb je `m vandaan?
offtopic:
Kom eens online op MSN/ICQ
$ 600 ? NinjaTurtle?Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 23:34:
[...]
Ik heb 'm via iemand uit Zweden. Het is een developer toestel... Morgenavond ben ik weer op MSN te vinden.
-
telefoon i.c.m. verlenging van mijn abonnement die over 2 maanden afloopt,
en zie dat de prijs zo ongeveer rond de € 680 / 700 ligt los.
Hmm, misschien maar een paar maanden wachten tot hij wat in prijs daalt.
Dit is gewoon ! F 1.600,- ! ouderwetse guldens. Ligt het aan mij of is dat gewoon belachelijk duur. Vraag me af wie er in hemelsnaam dit toestel gekocht zou hebben als we nog met ouderwetse guldens zouden betalen.
Jap, 3: Three, drei, tre etc.
Heb er in Oostenrijk mee gewerkt en het is erg goedkoop en een goede service.
Heb toen plannen gehoord om naar de Benelux te komen echter
missen ze dus die licentie die nu voor een spotprijs bij telfort dus wel
te koop staat.
Valt mee ik heb 516 euro betaalt voor me telefoon met een 2-jarige abo (Voor de liefhebber het was een P800 net toen hij 2 dagen uit was).vayip schreef op 29 september 2004 @ 16:04:
Ik zit een beetje rond te kieken op internet voor deze
telefoon i.c.m. verlenging van mijn abonnement die over 2 maanden afloopt,
en zie dat de prijs zo ongeveer rond de € 680 / 700 ligt los.
Hmm, misschien maar een paar maanden wachten tot hij wat in prijs daalt.
Dit is gewoon ! F 1.600,- ! ouderwetse guldens. Ligt het aan mij of is dat gewoon belachelijk duur. Vraag me af wie er in hemelsnaam dit toestel gekocht zou hebben als we nog met ouderwetse guldens zouden betalen.
[ Voor 48% gewijzigd door nils7 op 29-09-2004 16:26 ]
Verwijderd
Als je nummer nog steeds actief is wel. Het gaat erom dat je nummer niet gedeactiveerd is. Aangezien je nog steeds belt, kan je nummerbehoud aanvragen.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:37:
weet iemand of je ook nummerbehoud kan doen als je je huidige abo al heb afgezegd (ik zit nu in de drie maanden opzegtermijn)
Houd er wel rekening mee dat je bij KPN en Vodafone dan nog is 3 maanden langer aan je abonnement vast zit. Dus dan heb je op dat moment 2 abonnementen. Alleen Orange geeft je nummer binnen 10 dagen vrij na het aflopen van je abonnement bij nummerbehoud. Hoe het met die andere 2 zit, weet ik niet.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een keer 569 euro betaald voor de Nokia 6100 toen hij net uit was! Los welliswaar en 562 euro voor m'n P900 met 1-jarige abo verlenging... Maar het blijft veel geld!nils7 schreef op 29 september 2004 @ 16:24:
[...]
Valt mee ik heb 516 euro betaalt voor me telefoon met een 2-jarige abo (Voor de liefhebber het was een P800 net toen hij 2 dagen uit was).

De S700 wordt ook al steeds goedkoper. 169 WAS de laagste prijs, nu 149!
Weet iemand lagere prijzen voor de S700?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Inderdaad. Je moet nog 3 maanden bovenop je jaarcontract. Dus dat kan financieel flinke klote zijn in sommige gevallen.Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 17:26:
dus als je al in je opzegtermijn zit (stel je moet nog 1 maand) en je vraagt dan nummerbehoud aan dan moet je weer 3 maanden betalen?
Kan je misschien ook de website erbij noemen. Handig voor mij en andere mensen die hem zo goedkoop mogelijk willen aanschaffen.Tijgert schreef op 29 september 2004 @ 20:22:
hehe, de P910 is nu gratis (ik wil 2 jarig 60e of 80e abo bij Orange).
Hmm, efvies zo lopen kijken en ik weet niet hoe het helemaal met jouw bel gedrag zit. Ik ga nu efies uit van www.belstore.nlTijgert schreef op 29 september 2004 @ 20:22:
hehe, de P910 is nu gratis (ik wil 2 jarig 60e of 80e abo bij Orange).
Orange Free 20 - 2 jaar - toestel € 280 - totaal = € 760
Orange Free 60 - 2 jaar - toestel € 180 - totaal = € 1620
Orange Free 80 - 2 jaar - toestel € 180 - totaal = € 2100
Zoals ik al zei, ik weet niet hoe het met jouw bel gedrag zit. Maar ik zou wel weten welke abonnement zou nemen.
Het loont soms om bij te betalen voor je toestel en een goedkoper abonnement te nemen dan een duur abbonement en weinig bij hoeven te betalen.
[ Voor 11% gewijzigd door vozzie op 29-09-2004 21:02 ]
Silic schreef op 29 september 2004 @ 17:26:
dus als je al in je opzegtermijn zit (stel je moet nog 1 maand) en je vraagt dan nummerbehoud aan dan moet je weer 3 maanden betalen?
Inderdaad. Je moet nog 3 maanden bovenop je jaarcontract. Dus dat kan financieel flinke klote zijn in sommige gevallen.
Staat ook nergens vermeld dus ze kunnen het niet maken.
Hier
http://www.gsmtrack.nl/in...toestel&id=89&doelgroep=1
Staat hij voor 149. Met 60e's heb je hem daar ook nog voor.
Gezien een P910 bij BCC dan gratis is en die normaal veel meer kost dan de S700 verwacht ik hem bij BCC eerdaags ook gratis (nu zeggen ze op het hoofdkantoor 189, maar dat geloof ik niet en anders niet voor lang)
[ Voor 30% gewijzigd door Tijgert op 29-09-2004 21:56 ]
Verwijderd
heb trouwens nog even rond geneuzeld:
http://www.ikwilgratisbel...yericsson/s700i/s700i.htm
http://www.gsmdealer.nl/i...icsson&type=S700&bestel=2
Bovenste levert hem begin oktober dat is over twee dagen..
Onderste heeft hem nog niet op voorraad....
Tja, het is allemaal heel complex.......Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 23:01:
[...]
3 is zelfde als Orange... Nou ja 3G Hutchison is nieuwe naam van orange HK..
Maar ik weet nu in ieder geval wat je bedoel.
Like I said
Hutchison 3G
[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 29-09-2004 23:55 ]
-
Verwijderd
KPN Hi 100€ 100,00€ 328,00€ 102,00
(gsmtrack.nl)
Wel jezus duur abo
Iemand trouwens al ervaring met dat swifel... gaat dat echt zo moeilijk als overal gezegd wordt?
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 11:39 ]
Verwijderd
Enige grote verschillen zijn de camara en de expendable memory. Maar verder...?? Om nou rond de € 711,- (kaal) te betalen... mij niet gezien... Ik wacht nog wel even tot het een flink stuk gedaald is.
Dit klopt zeker weten. De OPTA had bepaald dat bij nummerbehoud, je nummer binnen 10 dagen overgezet moest worden naar je nieuwe provider, na het eindigen van je contract.:
Silic schreef op 29 september 2004 @ 17:26
Tijgert schreef op 29 september 2004 @ 21:54
![]()
![]()
Bevestig dit nog eens, klinkt mij absoluut onbekend in de oren en ik heb net opgezegd.
Staat ook nergens vermeld dus ze kunnen het niet maken.
KPN stapte naar de rechter want die was het niet eens met die 10 dagen. Ze kwamen met een hoop gelul en de rechter trapte daar in en die bepaalde dat een provider je nummer 3 maanden mag vasthouden bovenop je jaarcontract als je nummerbehoud hebt aangevraagd.
Vodafone (nog z'n commerciele hoer) ging natuurlijk meteen mee in die beslissing.
Voor zover ik weet is Orange de enige die je nummer ook echt binnen 10 dagen overzet naar je nieuwe provider wanneer je jaarcontract is afgelopen.
Hoe het met Telfort en T-mobile zit weet ik niet.
Dat betekent dus dat als je nu bij KPN zit en je gaat naar Orange toe en je hebt nummerbehoud aangevraagd. Dat je de 1ste 3 maanden 2 abonnementen hebt.
Want je nummer moet actief zijn wanneer je nummerbehoud aanvraagt.
[ Voor 9% gewijzigd door vozzie op 30-09-2004 11:52 ]
Swifel is niet moeilijk, maar ook niet helemaal lekker.Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:41:
123 euro waar???
KPN Hi 100€ 100,00€ 328,00€ 102,00
(gsmtrack.nl)
Wel jezus duur abo
Iemand trouwens al ervaring met dat swifel... gaat dat echt zo moeilijk als overal gezegd wordt?
De samsung die je nu op tv ziet, die duw je lichtjes omhoog en dan gaat hij voor de rest automatisch omhoog. Met swifel moet je 2 handen gebruiken om hem open te draaien.
Maar ik las ook ergens dat je hem alleen open hoeft te draaien als je echt de toetsenbord nodig hebt en dat komt niet vaak voor.
Dat 3 maanden NOG langer vasthouden is volgens de Vodafone Klantenservice totale Bull.
Check het nog maar eens want dat klopt dus niet... zei de meneer
Ik had december vorig jaar een Vodafone abo. Toen veranderde Vodafone zijn Algemene Voorwaarden en kon ik mijn abo dus opzeggen.Tijgert schreef op 30 september 2004 @ 13:09:
123 euri op http://www.gsmdealer.nl/i...icsson&type=S700&bestel=2 (Orange 60e 2 jaar)
Dat 3 maanden NOG langer vasthouden is volgens de Vodafone Klantenservice totale Bull.
Check het nog maar eens want dat klopt dus niet... zei de meneer
Dat deed ik en stapte over naar Orange en vroeg nummerbehoud aan.
Toen ik naar Vodafone belde en vroeg wanneer mijn abo afgesloten zou worden, zeiden ze in April omdat ik nummerbehoud had aangevraagd en daarom mijn abo nog een flink aantal maanden door zou moeten lopen.
Dus dat is zeker weten totaal geen bull.
Mijn abo loopt af op 9 januari (ikke dan jarig) en ik heb RUIM 3 maanden vantevoren aangegeven geen prijs te stellen op verlenging EN van de dienst 'nummerportabiliteit' gebruik wens te maken.
In de voorwaarden staat niks vermeld over 3 maanden extra dokken na het einde van je abo i.v.m. nummer behoud. Dus als ze dat wel doen dan mogen ze me suen, ik boek het geld gewoon terug.
(eigenlijk boek ik eerst het geld terug, dan mogen ze me suen
Toevoeging:
Het slaat toch nergens op, als ik op tijd opzeg en aangeef mijn nummer mee te willen nemen dan kunnen ze al voorbereiden (als dat al zou moeten, ze halen gewoon een schakelaar om) dat hoeft geen half jaar te duren dan.
En waar bel ik dan mee in die 3 extra maanden? Met Vodafone of met mijn nieuwe provider? Als het Vodafone is dan zit ik er dus tot 6 maanden na mijn opzegging aan vast, non-sense. Met mijn andere provider bellen betekent dat ik 60e in de maand dok aan Vodafone voor niks, want ik bel niet met Vodafone.
Nee, dat klopt echt niet, staat nergens, kunnen het niet hardmaken EN de helpdesk zegt van niet.
Verwijderd
"Als je bij kpn opgeeft op welke datum je nummer wil overlaten zetten naar kpn dan regelt kpn het met vodafone en hoef je niet meer dan de standaard 3 maanden opzeg termijn te betalen. Je moet dus wel duidelijk aan kpn doorgeven wanneer je je nummer over wil laten zetten"
En ze gebruikte inderdaad ook nog heel vaak het woord nummerportabiliteit (wat een woord)..
Maar het begint een beetje off-topic te worden dus deze discussie mag van mij wel weer stoppen. Ga er gewoon vanuit dat ik niet extra dan die standaard drie maanden opzeg termijn hoef te betalen en als ze dan nog wel geld van me rekening halen dan boek ik het gewoon terug
In ieder geval hartelijk dank voor jullie uitleg enzo...
Dan gaan we nu weer even verder met het kwijlen over deze nieuwe foon

En het meeste nare is dat ie gewoon Z O V E E L geld kost...ik heb een beetje gekeken naar andere "jongens" in dit segment maar de prijzen dalen toch niet zo snel. Ik verwacht dat er straks als de levering beetje op gang komt en er ook wat andere import kanalen komen de prijs wel zal dalen tot 650 of zo.
Wat denken jullie?
De prijs daalt vanzelf, maar kijk eens wat een losse P800 nu nog kost, dat oude barrel.
Verwacht van de S700 voorlopig maar niks hoor.
Maar is het geen idee om T-mobile te bellen en te vragen of er nog iets kan worden gedaan.
Ik denk dan aan zoets als:
Je hebt nu (bijvoorbeeld) 20e SIM only, neem dan een 60e abo + foon(korting) en betaal 40e in de maand er bij.
Sony-Ericsson S-700i voor maar € 199,00 !
T-Mobile Relax 150 voor 24 maanden
Gratis aansluitkosten !
Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een T-Mobile Relax 150 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement € 23,50 per maand.
U krijgt van T-Mobile iedere maand opnieuw 150 gratis belminuten.
De SE S-700i is NL toestel met NL taal en boekje !
-----------------------------------------------------------------
www.gsmtrack.nl
Meisje van de klantenservice heeft echt een half uur haar best gedaan en vertelde dat haar collega's het ook gek vonden maar dat klantenbeheer het ECHT niet wilde. En die stonden er boven zei ze
Balen doe ik zeker weten!
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 10:36 ]
Verwijderd
Sony-Ericsson S-700i voor maar € 199,00 !
KPN Hi 30 voor 24 maanden
Gratis aansluitkosten !
Uitleg
Deze aanbieding bestaat uit het volgende:
U sluit een KPN Hi 30 abonnement af voor 24 maanden.
U betaalt voor het abonnement € 30,00 per maand.
U krijgt van KPN iedere maand opnieuw 225 min of 450 sms gratis.
SE S-700i is NL toestel met NL taal en boekje !
Extra
U betaalt € 9,50 verzendkosten.
Als je daar de laagste hebt, zal 'jouw' gewenste abo vast ook de goedkoopste zijn.
Dus.. 123e voor Orange Free 60e is het laagste tot nu toe.
Verwijderd
orange 60 2jr is ie gratis
Komt waarschijnlijk deze week binnen
Prijzen zijn al bekend in de winkels van BC (ik werk er jah )
Edit:
Bedoel je BCC?
Lijkt me wel het meest logisch, een P910 is daar ook voor nop dan.
[ Voor 43% gewijzigd door Tijgert op 01-10-2004 23:29 ]
Godskolere zeg, waarom zo'n duur abonnement.Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 22:34:
750 euries kost ie nieuw
orange 60 2jr is ie gratis
Komt waarschijnlijk deze week binnen
Prijzen zijn al bekend in de winkels van BC (ik werk er jah )
Dit is wel een toestel waar ik een uitzondering voor wil maken en een 2 jarig abbonement wil nemen. Maar € 60 per maand is mij toch teveel.
Weet je toevallig ook hoeveel je moet bijbetalen bij een 2 jaar Free 20 en 2 jaar Free 30 abonnement.
Dat is niet alleen 1 stapje, maar kan net zo goed 3 stappen zijn.
Dus.... neem een abo van 60etjes, en na en half jaar ga je naar 20etjes... so what? Je beltegoed blijft geldig.
Verwijderd
Nee hoor, Orange zegt dat je na een half jaar één stap omlaag mag. Alleen mensen die al langer een abonnementen hebben (volgens mij van voor 1 mei 2004) kunnen onbeperkt omlaag.Tijgert schreef op 02 oktober 2004 @ 11:58:
Orange zegt zelf dat je na een half jaar terug kunt in abonnement.
Dat is niet alleen 1 stapje, maar kan net zo goed 3 stappen zijn.
Dus.... neem een abo van 60etjes, en na en half jaar ga je naar 20etjes... so what? Je beltegoed blijft geldig.
Verwijderd
Anyway, hoe vaak weten mensen in de winkel nou waar ze over praten.
Bij de BC zeiden ze vandaag niks te weten over de S700 wanneer die gratis was terwijl op pagina 26 van de Telegrapengrol vandaag een paginagrote advertentie stond.
(schijnen volgende week binnen te komen)
Verwijderd
Nou, dan is die meneer niet helemaal op de hoogte van de regels want je mag maar 1 stap omlaag. Inderdaad omdat men eerst van enorm hoog naar enorm laag ging en dat kostte Orange natuurlijk handen vol geld. Bel gerust naar de klantenservice op 0800 0550 om dit te verifiëren.Tijgert schreef op 02 oktober 2004 @ 19:43:
Ik kwam anders net van de orange shop en die meneer vertelt me heel leuk dat je net zo veel stappen omlaag kunt als je wilt maar dat ze dit niet zeggen om te voorkomen dat mensen voor veel e'tjes een abo met gratis dure telefoon nemen en dan na een half jaar lekker een goedkoop abo nemen.
40etjes gebruik ik wel.
Maar effe back on track: waar elders issie voor nop te krijgen behalve dan bij BelCompany? (of extra geld terug, nog leuker)
Verwijderd

Maar wat zouden jullie kiezen eigenlijk: de s700 of de p910?Ok de camera kwaliteit is minder maar de rest is wel ++++.ik zit nu te twijfelen!
Ik wilde het liefste een MS smartphone waardoor ik eigenlijk op de MPx220 zat te wachten. Deze ga ik echter dus niet kopen (valt tegen qua scherm en camera) en nu twijfel ik ook heel erg tussen deze 2 telefoons.Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 23:51:
Aah!!!zo f*cking duur! Ik denk dat ik nog tijdje moet wachten![]()
![]()
Maar wat zouden jullie kiezen eigenlijk: de s700 of de p910?Ok de camera kwaliteit is minder maar de rest is wel ++++.ik zit nu te twijfelen!
Ik vraag me vooral af hoevaak ik de smartphone functies van de P910i zal gebruiken. Het lijkt me vooral leuk om video's erop te kijken bijvoorbeeld in de auto. Daarnaast zijn de standaard pda functies ook heel handig en heeft het toestel een heel groot touchscreen. Ik vind het design echter niet zo heel erg geweldig, hij is bovendien wat groot wat ik opzich niet zo'n heel erg groot probleem vind, hij heeft geen radio en geen MP camera.
De S700 heeft daarentegen een prachtig design (mooiste phone ooit imo), een MP camera en heeft wel een radio functie (klonk echt super op mijn vader z'n K700i
De prijs van de telefoon speelt overigens geen rol.
Heel misschien zou een c500 ook wel een alternatief zijn. De c500 (Qtek 8010) zelf vind ik lelijk maar deze Qtek 8020 is wel mooi een heeft ook een joystick. Verder is hij precies gelijk aan de c500. De c500 (Qtek 8020 dus ook) heeft echter ook geen MP camera en je kan geen 2 toetsen tegelijk indrukken wat problemen kan leveren bij gamen.
Voor windows mobile is Worms World Party ook beschikbaar. Als je deze nou op je S700 zou kunnen spelen zou ik helemaal blij zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 03-10-2004 00:30 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
Gamen op mijn c500 gaat anders prima hoor. Je doet het gewoon met je keypad. Dat gaat ook veel handiger vind ik.Eggy schreef op 03 oktober 2004 @ 00:26:
[...]
Heel misschien zou een c500 ook wel een alternatief zijn. De c500 (Qtek 8010) zelf vind ik lelijk maar deze Qtek 8020 is wel mooi een heeft ook een joystick. Verder is hij precies gelijk aan de c500. De c500 (Qtek 8020 dus ook) heeft echter ook geen MP camera en je kan geen 2 toetsen tegelijk indrukken wat problemen kan leveren bij gamen.
BTW plaatjes bedriegen, de c500 is echt een prachtig toestel, mooi strak vormgegeven. Enne het meeste relaxe is dat je op Windows smartphones programmaatjes kan installeren waardoor je fullscreen films kan kijken. Voor Symbian heb ik zo een nog niet kunnen vinden.
Tja, toch vond ik hem in real life ook niet mooi. Als het toestel nou gewoon recht was geweest (dus niet smaller aan de onderkant van het toestel) had ik hem ook al een stuk mooier gevonden. Daarnaast vind ik de keyboard layout ook niet echt geweldig.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 15:19:
[...]
Gamen op mijn c500 gaat anders prima hoor. Je doet het gewoon met je keypad. Dat gaat ook veel handiger vind ik.
BTW plaatjes bedriegen, de c500 is echt een prachtig toestel, mooi strak vormgegeven. Enne het meeste relaxe is dat je op Windows smartphones programmaatjes kan installeren waardoor je fullscreen films kan kijken. Voor Symbian heb ik zo een nog niet kunnen vinden.
MPx220 zou nog cool kunnen zijn mochten ze op het laatste moment de lens van de camera veranderen bijvoorbeeld
Op elke Symbian S60 phone kan je fullscreen videos kijken hoor.Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 15:19:
Enne het meeste relaxe is dat je op Windows smartphones programmaatjes kan installeren waardoor je fullscreen films kan kijken. Voor Symbian heb ik zo een nog niet kunnen vinden.
Neem ze gewoon allebei!!Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 23:51:
Aah!!!zo f*cking duur! Ik denk dat ik nog tijdje moet wachten![]()
![]()
Deed mijn ogen dicht en droomde dat ik een SE S700i had.
Alleen zoals mijn vriend, Marco B. zong, "Dromen zijn bedrog".
En aan de prijs van dat ding te zien, denk ik het ook wel.
Welke mafkees geeft ruim 1200 gulden uit aan zoiets doms als een telefoon?
Neem een leuk abo en krijg hem zo goed als voor nop.
Oude abo nog niet voorbij? Dan wacht je maar even... simpel.
Ik weet niet in welk wereld jij leeft. Maar deze telefoon komt nietTijgert schreef op 04 oktober 2004 @ 11:58:
Wat maakt iedereen zich nodeloos druk over een telefoon die zo duur zou zijn.
voor NOP.
Je moet een 2 jaar abonnement nemen van € 40 zeg maar en dan
moet je nog € 200 bijbetalen.
Misschien dat jij de loterij hebt gewonnen van het weekend en het je zomaar kan veroorloven. Maar heel veel andere kunnen dat niet.
Damn wat is het leven toch simpel eigenlijk he! pfffffTijgert schreef op 04 oktober 2004 @ 11:58:
Wat maakt iedereen zich nodeloos druk over een telefoon die zo duur zou zijn.

Bij BelCompany issie toch echt gratis hoor. Moet je wel een 2 jaar abo nemen van 60 euri in de maand, maar dat moet geen probleem zijn.
Er zitten hier namelijk zat mensen die hem gewoon willen KOPEN voor een hele sloot geld.
Je kan voor dat zelfde geld gewoon bellen EN die telefoon hebben.
Simpel
(geld natuurlijk niet voor een ieder)
Verwijderd
even een inspectieronde gedaan in Delft, resultaat:
- Belcompany verwacht hem stiekem deze week maar wou het niet officieel bevestigen.
- Phonehouse verwacht hem pas in december (die kneuzen weten dus echt niet waar ze het over hebben)
- T for telecom verwacht hem zeer binnenkort (2 weken)
- Primafoon kon nog geen enkele indicatie geven.
Verwijderd
Werk jij soms bij BC?? en zo ja heb jij wel gedetailleerde info over release datumTijgert schreef op 04 oktober 2004 @ 15:14:
Je kan voor dat zelfde geld gewoon bellen EN die telefoon hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 15:43 ]
Zaterdag stond in een pagina grote advertentie in de Telegraaf dat hij gratis was bij BC bij een 60e abo van Orange.
Dus...
Van de 5 BC's die ik vandaag gebeld heb zeiden 4 dat ze hem deze week verwachtten. 1 zei in december, maar dat was een beetje een doos, je kent het soort wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Tijgert op 04-10-2004 21:56 ]
Verwijderd
Nee ik werk bij BC,Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 15:17:
[...]
Werk jij soms bij BC?? en zo ja heb jij wel gedetailleerde info over release datum
Ik verwachte hem 1 oktober net als de p910i (deze kwam zaterdag)
Ik verwacht hem deze week, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
BelCompany is nu de goedkoopste met abo.
Als iemand hoort dat een BC, welke dan ook, hem binnen heeft -> post het meteen hier!
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Ginz op 05-10-2004 21:56 ]
-
Verwijderd
(http://www.marktplaats.nl...arktplaats.nl/plaats.php3)
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 09:38 ]
Verwijderd
( http://www.expansys.nl/product.asp?code=S700 hier dus )
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 09:57 ]
Ten tweede is het een e-mail adres van Orange waar je naar toe moet mailen.
Lijkt me dus een test model voor Orange waar ze nu mee klaar zijn.
Wellicht om hun eigen firmware versies op te testen?
Ik denk op de 1 of andere manier toch dat wanneer Orange een toestel krijgt om te testen, ze deze na afloop niet via marktplaats gaan verkopen.Tijgert schreef op 05 oktober 2004 @ 10:23:
Ten eerste staat er duidelijk dat het een developer toestel is uit Zweden en dus geen normale retail.
Ten tweede is het een e-mail adres van Orange waar je naar toe moet mailen.
Lijkt me dus een test model voor Orange waar ze nu mee klaar zijn.
Wellicht om hun eigen firmware versies op te testen?
Maar misschien is dat mijn fantasie die op holt slaat.
Zal waarschijnlijk wel gestolen zijn, of van een vrachtwagen gevallen ofzo.
Zou jij een gestolen telefoon aanbieden vanaf een vast Orange adres? (wat vermoedelijk zijn werkgever is).
Lijkt me eerder dat die persoon de telefoon intern heeft weten te bemachtigen en er nu mee mag doen wat hij wilt -> ten gelde maken.
[ Voor 38% gewijzigd door Tijgert op 05-10-2004 11:37 ]
Verwijderd
Vrienden van mij die hadden ook @orange.nl adressen en die werkten dus echt NIET bij Orange..
Tevens lijkt het me sterk dat iemand als werk e-mail s700i at orange.nl heeft...

Anyway, ik krijg er een gratis, dan ga ik er niet nog een kopen voor weinig. (niet zijn prijs wetende)
Hoezo krijg je er 1 gratis.Tijgert schreef op 05 oktober 2004 @ 13:29:
naja, het was toch geen slecht idee, toch? Juist als je bij Orange werkt kan je lukraak een adres aanmaken voor jezelf.
Anyway, ik krijg er een gratis, dan ga ik er niet nog een kopen voor weinig. (niet zijn prijs wetende)
Voor welke BC filliaal heb jij moeten bukken.
Zou ik graag willen weten !
Mijn T610 was gisteren onder de kraan gekomen, maar gelukkig doet hij het nog. Anders zou ik maar een S700 moeten kopen
PSN: Shiver23
Ik zei nog zo dat in de Telegraaf van afgelopen zaterdag de S700i al gratis te krijgen is bij BelCompany, als je maar een leuk abo afsluit.
Ik neem een 2 jarig 60e abo van Orange = GRATIS S700i
Sim-pel
24x€60= €1440,-Tijgert schreef op 05 oktober 2004 @ 15:12:
Leest niemand anders mijn posts ofzo?
Ik zei nog zo dat in de Telegraaf van afgelopen zaterdag de S700i al gratis te krijgen is bij BelCompany, als je maar een leuk abo afsluit.
Sim-pel
Dat is zeker niet gratis. Je krijgt er natuurlijk belbundels voor terug, maar €60,- maak je niet zo maar even op.
Hoe hoger de prijs van je abonnement, hoe hoger de prijs van je toestel.
Voor niets gaat de zon op.
PSN: Shiver23
Verwijderd
aansluiting + 24*maandkosten + kostentoestel + extra verbruik buiten bundel = totale kosten... daar gaat het uiteindelijk om
Tigertje,Tijgert schreef op 05 oktober 2004 @ 15:12:
Leest niemand anders mijn posts ofzo?
Sim-pel
is het niet goedkoper om een goedkoper abonnement te nemen en wat bij te betalen voor je toestel. Dat bespaart zo enorm veel geld.
Al moet je € 150 bijbetalen bij een orange Free 30 abo.
Dat is totaal dan 24*30+150= € 870.
Ik weet je belgedrag niet, maar dit bespaart je wel € 600 over 2 jaar gezien vergeleken met een Free 60 abonnement.
[ Voor 4% gewijzigd door vozzie op 05-10-2004 15:53 ]
Anders neem je Free €60, ga je na een paar maanden naar Free €40... bespaar je ook nog es, en besides bij Orange blijft alles onbeperkt geldig, dus handig voor op vakantievayip schreef op 05 oktober 2004 @ 15:52:
[...]
Tigertje,
is het niet goedkoper om een goedkoper abonnement te nemen en wat bij te betalen voor je toestel. Dat bespaart zo enorm veel geld.
Al moet je € 150 bijbetalen bij een orange Free 30 abo.
Dat is totaal dan 24*30+150= € 870.
Ik weet je belgedrag niet, maar dit bespaart je wel € 600 over 2 jaar gezien vergeleken met een Free 60 abonnement.
Wie krijgt er nou geen 40 euri in de maand op? Zit regelmatig over de 60e heen.
Trouwens: aansluiten is gratis + 2 maanden gratis belbundel erbij, tel uit je winst.
6 x 60 = 360
18 x 40 = 720
------- +
1080 euro
Bij orange 20 zou je dus voor 24x20=480 euro kunnen bellen en hier voor 1080 euro... De totale prijs van de S700 icm Orange 20 is dan wel goedkoper maar je kan zo wel veel meer bellen!
Ik zal even snel berekenen hoeveel minuten je dan kan bellen als je gem. net zoveel naar een vast nummer/orange nummer belt als naar een mobiele telefoon. Hierbij reken ik het starttarief natuurlijk niet mee.
Het kan best dat er fouten instaan omdat ik het meeste uit m'n hoofd heb gedaan en af en toe die standaard windows calculator gebruikt heb die ik behoorlijk irritant vind.
------------------------------------------------------------------------------------
Eerst 6 maanden Orange 60 nemen dan overstappen naar Orange 40:
360 / ( (0,09+0,18) /2 ) = 2666 minuten (gem)
720 / ( (0,10+0,20) /2 ) = 4800 minuten (gem)
Dan zou je dus gem. 7466 minuten hebben over een periode van 2 jaar.
------------------------------------------------------------------------------------
Orange 20 gedurende 2 jaar:
24 x 20 euro = 480
480 / ( (0,14+0,18) /2 ) = 3000 minuten (gem)
Dan zou je dus gem. 3000 minuten hebben over een periode van 2 jaar.
Dat scheelt wel super veel zeker als het gebruik van GPRS enzo van je bundel af gaat. Dit is dan zeker wel de moeite waard. Ik weet alleen zelf ook niet zoveel af van dat overstappen maar daar moet ik even wat meer over opzoeken dan.
Ik heb gemaild met die man van die adv. van marktplaats. Hij doet hem weg omdat het een developer model is en hij geen goed ontvangst heeft. Ik ben wel mee bekend dat SE minder goed ontvangst heeft dan een Nokia (eigen ervaring met diverse toestellen) maar wat vinden jullie. Ik mag komen kijken en afhalen dus het is geen oplichter ofzo...
Je moet het anders zo zien. Als je het voor een laag bedragje op de kop kan tikken. Dan heb je er een Mp3 speler, een radio en een 1.3 MP camera erbij.Stinger666 schreef op 06 oktober 2004 @ 08:56:
Hij stond vanochtend in de Spits/Metro in een adv. Incl T-Mobile 225 Relax abbo voor 2 jaar voor €200,-. Nog veel geld.
Ik heb gemaild met die man van die adv. van marktplaats. Hij doet hem weg omdat het een developer model is en hij geen goed ontvangst heeft. Ik ben wel mee bekend dat SE minder goed ontvangst heeft dan een Nokia (eigen ervaring met diverse toestellen) maar wat vinden jullie. Ik mag komen kijken en afhalen dus het is geen oplichter ofzo...
Metro Advertentie, pg 16
Ik zou hem zelf nu (nog) niet kopen, even afwachten deze winkel doet dat namelijk altijd, als er een nieuw toestel uitkomt vragen ze een hele hoge prijs ervoor
Anyway, voor de mensen die graag een MP3 als sms-tone willen hebben, in het K700 topic stond dat je een MP3'tje kan converteren met de Nokia media converter 2.0 naar een . amr bestand.
Dan werkt het wel ook al is de kwaliteit minder (11khz tegenover 44khz)
Ter informatie (mocht de S700 het ook niet kunnen)
Dit topic is gesloten.
Let op de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware! Overtredingen worden bestraft met een Officiele Waarschuwing.