Ik zit er al zooo lang achter te wachten en ik wou dit spel ... tot ik verleden week zondag naar m'n neef ging en zag hoe hij World Of Warcraft aan het spelen was. Trust me it was soooo cool ... Had al vaker gelezen over WoW (ben natuurlijk gamefreakske voor iets) en wist dat deze ook goed was en ik wou deze ook, maar natuurlijk moest dit dan wijken voor The Matrix Online.
Maar nu ik het es zag draaien en zien wat je allemaal kan. Warcraft 3 + The Frozen Throne vond ik één van de beste games aller tijden en dus nu natuurlijk ben ik verkocht voor dit spel.
Maar 2 mmorpg samen spelen kost toch iets wat te veel + kun je niet 100% concentreren op 1 game. Nu heb ik online wat reviews, reacties, previews, ... gelezen en kwam tot volgende besluit.
WoW scoort voor 99% goed bij alles wat ik heb gelezen en iedereen zeer tevreden over. Bij aankoop 1 maan gratis daarna kun je betalen met gamecards (die ik positief vind). Maandelijkse server en verhaal updates.
The Matrix Online scoort ongeveer maar bij 50% goed. Velen vonden de beta suckie en slecht, denken dat het de matrix films gewoon terug open rekt en dus op de b*llen gaat trekken. Bij aankoop ook eerste maand erbij (correct me if i'm wrong). Daarna kun je (officieel) ook betalen met gamecards MAAR elke gamewinkel zegt tot nu toe dat dit niet waar is (heb het althans gelezen op site). En terug ook maandelijkse server + verhaal updates.
Om het nu wat kort te houden.
Ik weet nog steeds niet welkeen te gaan kopen en mss dat er een paar van jullie zowel de beta als WoW hebben gespeeld en me voor één kunnen bekeren
Nee serieus wat zijn jullie reacties en welke zijn de min en plus punten voor beide games. (heb er hier al enkele gelezen maar nu gewoon om een kort overzicht te houden).
Alvast bedankt voor jullie reactie hierop
NaWaN
ps matrix komt nu vrijdag binnen (normaal) en WoW (nieuwe reeks) komt pas eind volgende week binnen, dus zal vlug tot een besluit moeten komen.