The Matrix Online (PC, MMORPG)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.027 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

klopt mensen die hoog waren zijn nu laag en andersom, bugje is al bijna gefixt (als je even het beta forum leest ;))

Ik moet zeggen dat het erg laggy is op dit moment (of licht dat aan mijn pc?) veel downtime ivm patching van de server om het uur bijna (wel snel al die bugs weg), maar als je even kan denken hoe de game is zonder dit tijdelijk ongemak (dat er uiteraard niet meer is als hij uit is) heb ik het gevoel dat ik er zeer veel plezier mee kan beleven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een mirror voor deze filmpjes, heb geen gamespot account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je kan ze gratis streamen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

die streaming movies zien er op zich best wel lekker uit moet ik zeggen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:35:
Ik vind het tot nu toe geniaal!, heerlijk battle systeem (veel dieper en minder saai dan wow) die heerlijke matrix sfeer (de introductie is geniaal met die voiceovers en het bouwen van je char en het kiezen van classes is erg goed gedaan (nogmaals dieper dan wow wat nogal simpel rechttoe rechtaan is)
de omgevingen zijn erg groot en best divers (in 3 uur al meer soorten tegenstanders tegen gekomen dan in 2 weken wow |:()

Ook kan je je character een stuk meer custumizen (bij wow is er echt te weinig keus kwa character uiterlijk)

super game, ik ga hem alvast kopen _O_ (maar eerst ff mn geheugen opgraden, 256 mb ram is niet zo lekker als 512 minimaal is :X)
Waarom zit je MXO zo krampachtig te vergelijken met WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah op dit moment is voor het grote publiek WoW de enige die bekend is, dus die vergelijking lijkt me niet zo gek... maar eerst spelen, dan zeiken ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:37:
het is een slechte tijd voor alle andere mmorpg's door wow
Check hoe hard het wow topic gaat :)
Duurt maar ff, tot iedereen lvl 50 is en er achter komt dat er dan al weinig meer te doen is. Laat staan lvl 60. Ik zie complete volksstammen terugkomen naar Star Wars Galaxies op dit moment. (mensen in de US, die dat punt dus al hebben bereikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Ik heb een beta account, maar ik vind er zelf geen reet aan. Dus als ik iemand gelukkig kan maken met een key dan wil ik dat wel doen.
Graag alleen mensen die echt heel graag willen testen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

edit:
De beta account is al weg

[ Voor 9% gewijzigd door Loev op 12-03-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-10 19:42
ik zou graag willen testen :D
mail me aub op joystickj@ raketnet.nl

iig al heel erg bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door donald_dick op 07-03-2005 13:30 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zou niet weten of het hier mag, maar toch stiekem proberen.
Ik heb dus een creditcard nummer ingevoerd en een creditcard code, maar het systeem zegt steeds dat m'n code invalid is, en m'n beta status ook inactief blijft. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:51:
[...]

Waarom zit je MXO zo krampachtig te vergelijken met WoW?
Omdat dat 2 nieuwe huidige MMORPG's zijn? en omdat ik die beide heb gespeeld? het zijn gewoon dingen die mij bij een een niet aanstaan en bij de ander wel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheEvilCuber schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:28:
[...]

Omdat dat 2 nieuwe huidige MMORPG's zijn? en omdat ik die beide heb gespeeld? het zijn gewoon dingen die mij bij een een niet aanstaan en bij de ander wel.
En EQ2 vergeet je voor het gemak maar even dan :) Maar hoe zijn je ervaringen tot nu toe in MXO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
DarkJedi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:23:
Ik heb een beta account, maar ik vind er zelf geen reet aan. Dus als ik iemand gelukkig kan maken met een key dan wil ik dat wel doen.
Graag alleen mensen die echt heel graag willen testen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
ben je er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Op fileplanet en gamespot staan de aanbiedingen dat je sneak preview kan krijgen van het spel over twee dagen ofzo....ik wil dit ook doen maar op fileplanet zag ik dat je in usa moet wonen dan is hier nog een oplossing voor want wil het eigenlijk niet missen aangezien ik het wel interessant en misschien wel wil kopen als het me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah is het niet mogelijk voor ons dan ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Dit topic wil ik in de de gaten houden :)
ik ben al een tijd opzoek naar weer is wat nieuws, en dit klinkt erg aantrekkelijk!

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Zie overigens dat het spel gold is gegaan: http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=18431

In samenwerking met SEGA zelfs :) SEGA is back ? :+

Afbeeldingslocatie: http://www.sega.com/games/title/matrixonline/gp_promo_matrixonline_gs.jpg
http://www.sega.com/games/game_temp.php?game=matrixonline

[ Voor 54% gewijzigd door Morphine op 11-03-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
DarkJedi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:23:
Mail send :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Is de beta al speelbaar dan? want vanaf morgen kan iedereen 3 dagen de sneak preview spelen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja ik zie nergens staan van die sneak dat je ook nederlands mee kan doen....als nederlander....bij fileplanet moet je usa zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op gamespot moet je ook een account kunnen maken, misschien kan het daar internationaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
ik had al een fileplanet account, heb ingelogd en kon gewoon meedoen hoor..

ik heb nu een key en kga als ik thuis ben de sneak preview downloaden (1.8gb :O ...)

bah kom erachter dat ik een matrix master account nodig heb... om dat aan te maken moet je een geldige credit card hebben........ pffffffffffffff :(

[ Voor 32% gewijzigd door Morphine op 11-03-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ja same here had het nogmaals geprobeerd en loop nu ook tegen dit probleem aan.....fijn is dat, toen ik nog swg speelde had mijn pa nog cc nu niet meer dus zal dit testen niet gaan lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
helaas ik heb hem binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nadat hij Gold is gegaan is de beta flink gepached, (400mb totaal) vanmiddag weer even gespeeld en alle bugs zijn opgelost (bij mensen en doors kreeg je de melding: this item is not available, please come back later oid) en de hud is flink veranderd, en er is geen lag meer (dat was aan het begin van de beta zeer anders)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm maar leuk spel of? Heb trouwens wel oplossing gevonden voor het probleem met de creditcard heb wat nummers gevonden van credit cards maar ja ga ze toch maar niet proberen want ja je zit gewoon valse informatie in te vullen en denk niet dat men daarme blij is. Dus ik wacht wel jullie reacties af en hoop dat het zeer leuk is en dan wacht ik wel op gamecards en koop ik hem als ik overtuigd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Tommilio schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:30:
Hmm maar leuk spel of? Heb trouwens wel oplossing gevonden voor het probleem met de creditcard heb wat nummers gevonden van credit cards maar ja ga ze toch maar niet proberen want ja je zit gewoon valse informatie in te vullen en denk niet dat men daarme blij is. Dus ik wacht wel jullie reacties af en hoop dat het zeer leuk is en dan wacht ik wel op gamecards en koop ik hem als ik overtuigd ben :)
dat had ik ook geprobeerd maar dan zegt ie uiteindelijk nog dat het credit card nummer invalid is :(

[edit]haha goud.. ik kan er wel mee inloggen met het spel :D

[ Voor 6% gewijzigd door Morphine op 13-03-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja kan het wel doen maar ben bang dat je er dan problemen mee krijgt of zou dat wel mee vallen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Tommilio schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:41:
Tja kan het wel doen maar ben bang dat je er dan problemen mee krijgt of zou dat wel mee vallen :S
zal wel meevallen, en deze sneak preview werkt nog maar een paar dagen geloof ik.
enige nadeel was dat ik na de 1.8gb van fileplanet nu weer 1gb aan update files moet downloaden.
gevolg: heb nog niet kunnen spelen :( vanavond maar weer is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
1,8 Gb van Fileplanet met een 30 Kb/s limiet... :Z

Ik zie er wel gek uit.. Maar ben het niet!

Koop hem over een tijdje wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het nu sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik het close combat gedeelte wel gaaf vind. Ben nu een lvl 7 exile (ik ga de Merovingian helpen zolang het nog duurt :) ), maar ik snap nog weinig van hoe ik mijn abilities kan verbeteren. Ik heb al soldiers zien lopen van mijn level, maar ik ben nog awakened (iemand een idee?). Het hele coding gedeelt snap ik ook geen snars van. Ik heb ik-weet-niet-hoeveel discs (en dan ook nog eens 3-dubbel) en Red code symbols waarmee ik nieuwe abilities zou moeten kunnen maken. En dan mis ik nog een aantal routines of subroutines? Heel vaag allemaal. Op zich wel grappig om nu Niobe en Ghost al te zijn tegen gekomen. :) Ik zal eens kijken of ik nog wat screenies kan posten vanavond.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:15:
ik speel het nu sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik het close combat gedeelte wel gaaf vind. Ben nu een lvl 7 exile (ik ga de Merovingian helpen zolang het nog duurt :) ), maar ik snap nog weinig van hoe ik mijn abilities kan verbeteren. Ik heb al soldiers zien lopen van mijn level, maar ik ben nog awakened (iemand een idee?). Het hele coding gedeelt snap ik ook geen snars van. Ik heb ik-weet-niet-hoeveel discs (en dan ook nog eens 3-dubbel) en Red code symbols waarmee ik nieuwe abilities zou moeten kunnen maken. En dan mis ik nog een aantal routines of subroutines? Heel vaag allemaal. Op zich wel grappig om nu Niobe en Ghost al te zijn tegen gekomen. :) Ik zal eens kijken of ik nog wat screenies kan posten vanavond.
Ik heb het gister ook een uurtje gespeeld en vind het ook geweldig :)
Merk ook dat de meeste mensen die rondlopen je graag opweg willen helpen en je van alles willen vertellen om zo snel mogelijk beter te worden.

Waar zijn Ghost en Niobe ?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je lvl 7 bent krijg je een missie 'visit Niobe' dan zet zij een gesprek op met Commander Locke (omdat hij niet in de Matrix kan, hij is Freeborn) en Ghost is daar ook bij. :) Je hebt er verder weinig aan. Niobe is haar leuk dotjes kapsel daar trouwens kwijt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iemand nog van plan MxO aan te schaffen April? Ik zit toch te twijfelen dit misschien naast WoW te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

eerst maar een lekkere open beta of trial voor ik beslissingen ga nemen !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:25:
eerst maar een lekkere open beta of trial voor ik beslissingen ga nemen !
FilePlanet heeft al twee open beta's gehouden. :')

Ja die waren open, iedereen die zich inschreef mocht immers meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er al zooo lang achter te wachten en ik wou dit spel ... tot ik verleden week zondag naar m'n neef ging en zag hoe hij World Of Warcraft aan het spelen was. Trust me it was soooo cool ... Had al vaker gelezen over WoW (ben natuurlijk gamefreakske voor iets) en wist dat deze ook goed was en ik wou deze ook, maar natuurlijk moest dit dan wijken voor The Matrix Online.

Maar nu ik het es zag draaien en zien wat je allemaal kan. Warcraft 3 + The Frozen Throne vond ik één van de beste games aller tijden en dus nu natuurlijk ben ik verkocht voor dit spel.

Maar 2 mmorpg samen spelen kost toch iets wat te veel + kun je niet 100% concentreren op 1 game. Nu heb ik online wat reviews, reacties, previews, ... gelezen en kwam tot volgende besluit.

WoW scoort voor 99% goed bij alles wat ik heb gelezen en iedereen zeer tevreden over. Bij aankoop 1 maan gratis daarna kun je betalen met gamecards (die ik positief vind). Maandelijkse server en verhaal updates.

The Matrix Online scoort ongeveer maar bij 50% goed. Velen vonden de beta suckie en slecht, denken dat het de matrix films gewoon terug open rekt en dus op de b*llen gaat trekken. Bij aankoop ook eerste maand erbij (correct me if i'm wrong). Daarna kun je (officieel) ook betalen met gamecards MAAR elke gamewinkel zegt tot nu toe dat dit niet waar is (heb het althans gelezen op site). En terug ook maandelijkse server + verhaal updates.

Om het nu wat kort te houden.
Ik weet nog steeds niet welkeen te gaan kopen en mss dat er een paar van jullie zowel de beta als WoW hebben gespeeld en me voor één kunnen bekeren ;)
Nee serieus wat zijn jullie reacties en welke zijn de min en plus punten voor beide games. (heb er hier al enkele gelezen maar nu gewoon om een kort overzicht te houden).

Alvast bedankt voor jullie reactie hierop
NaWaN

ps matrix komt nu vrijdag binnen (normaal) en WoW (nieuwe reeks) komt pas eind volgende week binnen, dus zal vlug tot een besluit moeten komen. :? 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel WoW en ik heb ook de beta gespeeld. WoW is een groot avontuur en ik zal het ook niet dumpen voor MxO, dus ik ga het waarschijnlijk een tijdje allebei spelen. Over MxO kan ik weinig zeggen, aangezien ik niet weet hoe de 'end-game' in elkaar zit, daarom wil ik het dus zeker een aantal maanden proberen. Je hebt in ieder geval genoeg opties, het ziet er mooier uit dan WoW over het algemeen en de melee combat is gaaf. Aan de andere kant ben je minder vrij in combat dan in WoW vind ik, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ook nog niet veel geprobeerd heb in MxO. Zoals ik dus al zei, in Beta ben ik maar tot lvl 12 gekomen of zo, dus ik moet nog wat meer spelen om er een goede mening over te kunnen vormen. WoW is sowieso de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een forum, iemand die de Matrix beta had gespeeld, daarna aan WoW was begonnen, en tot de conclusie was gekomen dat MxO toch beter is.
• boring quests. Just as boring as any other MMO quest...actually MxO's missions are cool and suprising.

• boring grinding. yes the world is large and beautiful...but why cant I at buy a cheap donkey or something. It is like the only dealerships in WoW sell ferrari and maserati. No honda civics for us lowly lvl 1's. Hell even the mass transit is a bit expensive...and only works if you prove yourself and run a gauntlet of death to the other connector first. So run run run, I can pretend I am the gingerbread man. EQ and SWG was this way. Grinding is proportional to the size of the world and the distance between quests. I guess in a nutshell what irks me is the lack of speedy transportation in some of these MMO games. hey in MxO you can teleport and other nice tricks!

• My lvl 50 friend wont play with me because i am lvl 1. Oh yes he created a lvl 1 character to hang with me...but that ended pretty soon as his urges to play with his lvl 50 character erased his memories of my existance. Hmmm wait a sec, in MxO lvl 50 characters can play with lvl 1 characters. HEY! this MxO's game is sounding kinda cool!

• Just as clunky and over crowded of an interface as any of the other MMO games.

• physical caracter customization is just lame for a game of this magnitude...you can choose between 20 different face skins for a race and change the color of thier hair and hair style. HOW BORING.

• Concept flaws...since when do zombies have peaceful, functional societies and towns?!? How the hell does eating anything but dead flesh help me....how does drinking water help me. How the hell can i DIE! I can understand perhaps a downtime for having to repiece my body together but DIE! I AM ALREADY DEAD FOR C-SAKE!
Hell they have taverns and healers and the taverns have pretty pictures on the walls and a warm fireplace and i can get a drink and get drunk. WHY THE HELL ARE THE HUMANS AT WAR WITH THESE PEACE LOVING ZOMBIES! Ie: there is no real feeling of being evil on the bad guy side.

• The servers need account pop locks BAD. no need to further elaborate on this issue. 90% of my fustration with the game has it's foundation based on this simple problem. I would still be playing the game today probably if it wasnt for all the problems that are happing to WOW because of this simple solvable issue.

with all the bugs and fustrations and server downtime this game just is not worth the time investment in caracter creation. Thus it goes to the recycle bin WITH and "empty recycle bin" for good riddance.

shall i say something nice about WOW.
hmm.

• wow has some funny character dance animations.
funny to watch two gnomes do the bump and grind.
• no xp loss on death.. but this is offset by the fact that you have to spend time running back to your body or take a monitary hit if you decide to rez immediatly. for me time=money=xp, they are all the same, force me to pay money and you might as well be giving me xp debt....they are all tricks to grind your time away. OOPS sorry i started talking about the bad stuff again.
• you can pick flowers up in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hij heeft wat punten, maar verder een nutteloze en sukkelige post als je het mij vraagt.

WoW heeft zoals iedere MMO zijn problemen, wil niet meteen zeggen dat MxO beter is. Problemen liggen gewoon op een ander gebied.

Grootste probleem in WoW is idd wel de overbevolking van sommige servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij de nieuwe serie WoW's komen er ook nieuwe servers aan dus daar zal het niet meteen meer aan liggen straks...

maar goed; al users met screens vna hun chars ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik blijf het toch grappig vinden dat mensen in deze thread alleen maar WoW afzeiken ipv over MXO praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik kan niet eerder een mening geven dan dat ik gespeeld heb ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 09:29

slazh

Here To Stay

Ik heb deze thread een beetje zitten meelezen, en heb ook een aantal community sites van MxO bezocht. Echter brengen de vele pre-/reviews mij toch weer steeds aan het twijfelen of deze game de moeite waard zal zijn. Ik vind de 'quests' zoals deze op de officiele website staan wel tof klinken, maar als ik dan de previews lees en dat daar geconcludeerd wordt dat het allemaal maar niks is, krijg ik toch zoiets van 'zal ik dit nou wel doen..'

Ik ben wel een enorme fan van The Matrix trilogie, maar toch ben ik nog wat huiverig betreft deze game.
Vooral omdat het mijn eerste MMORPG zal gaan worden, ben ik dus een beetje bang dat ik zometeen die 55 euro (richtprijs bij Bol.com dacht ik) voor niks heb uitgegeven.

Wachten op reviews kan natuurlijk ook, maar dan loop ik denk ik de kans dat tegen de tijd dat ik online ga, iedereen enorm sterkers is dan de beginnende n00b; ik dus.

Ik ben dus benieuwd of jullie deze game gaan aanschaffen, en waarom of waarom niet.

* slazh gaat weer verder met lezen van previews, communitie fora e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa ik justificeer het als volgt:

Ik speel een normale game nooit langer dan een maand. Deze MMORPG kost evenveel als een normale game en je kan hem een maand gratis spelen. Zelfde prijs dus :)

Als je er niets aanvindt stop je dus gewoon.

Ik vind echter niet dat je over MxO echt een goede mening kan vormen totdat je het een tijd gespeeld hebt, van de noep levels krijg je niet echt een goed totaalbeeld. Daarom wil ik het dus minstens nog een maand gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28
Ik ben er erg benieuwt naar, hij staat trouwens bij gcshop voor 36,50, dat kun je opzich nog een keer wagen voor een maand spelen. Het is jammer dat ik de open beta's heb gemist. Ik heb enorm veel plezier in WoW, maar iets als dit lijkt me ook wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag komt ie uit als het goed is. Heb een preorder geplaatst bij dimension plus, dus ik hoop dat ze hem vandaag leveren. Hij zal bij andere winkels nu ook wel verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
DarkShadow schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:27:
Ik ben er erg benieuwt naar, hij staat trouwens bij gcshop voor 36,50, dat kun je opzich nog een keer wagen voor een maand spelen. Het is jammer dat ik de open beta's heb gemist. Ik heb enorm veel plezier in WoW, maar iets als dit lijkt me ook wel leuk...
Dat is idd niet echt duur weet iemand toevallig al of je ook gewoon via de bank het maandelijkse bedrag kan overmaken? Tijdje terug speelde ik SWG en later kon dat ook wat toch wel ideaal was :)

EDIT: Al gevonden alleen van die stomme pre paid kaartjes :(

[ Voor 6% gewijzigd door Tommilio op 15-04-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 09:29

slazh

Here To Stay

DarkShadow schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:27:
Ik heb hem ook bij gcshop besteld, nadat ik zag dat ie daar een stuk goedkoper was.
Nu maar wachten tot ik hem binnen krijgen, want betaald is ie al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik gaan halen (samen met WoW & splinter cell - chaos theory :P )

Nu heb ik al heel de dag WoW gespeeld en dacht ik gaan es TxO proberen.
K installeer het spel en dacht gaan m'n account aanmaken, nu heb ik voor WoW de optie gamecard kunnen kiezen en da is ferm gemakkelijk en gaan hetzelfde doen met the matrix. Maar deze komen hier de eerste maand niet uit.
DUs bezig account aan het aanmaken en dan vraagt hij hoe je gaat betalen. Kselecteer dus game card en dan oppeens vraagt hij er een CC nummer erbij ???????????

Nu m'n vraag gaat dit nog veranderd worden wanneer de gamecards gereleasd worden of ga je altijd nog een CC moet ingeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Het spel kost bij play.com 18 pond oftewel 29 euro, gratis bezorgd. Voor dat bedrag ga ik het wel een maandje proberen, ik ben benieuwd naar hoe het verhaaal van The Matrix verder gaat. Plus ik heb nooit eerder een MMORPG geprobeerd, ik ben benieuwd...WoW vermijd ik maar omdat ik overal om me heen zie dat het TE verslavend is, mensen die het elk wakker uurtje van de dag spelen...

[ Voor 3% gewijzigd door Soepster op 17-04-2005 11:11 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Iemand die een abbonement heeft bij dit spel zou die misschien een key naar mij kunnen sturen?
Komende week of deze week niet heel goed gelezen krijgen de abbo. mensen drie keys per account die ze kunnen geven aan vrienden en familie zodat ze het kunnen uitproberen graag zou ik het uitproberen omdat ik het overweeg aan te schaffen.

Dus wie helpt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah ik dan ook graag :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10 18:12
Tommilio schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:40:
Komende week of deze week niet heel goed gelezen krijgen de abbo. mensen drie keys per account die ze kunnen geven aan vrienden en familie zodat ze het kunnen uitproberen graag zou ik het uitproberen omdat ik het overweeg aan te schaffen.
Volgens de site is het 12 mei. Dan krijgt inderdaad elke subscriber 3 keys plus een link naar de volledige download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nu maar hopen dat iemand er dan eentje aan mij wilt doneren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
ALs iemand mijn MXO wil kopen... Ik heb er niks aan want heb geen CC, heb hem gewonnen met een prijsvraag. Je moet alleen even het accountje activeren door een valid CC in te vullen dan kun je spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nou als een subscriber mij een key zou willen doneren :>
Ik wil hem ook wel graag uitproberen, hij lijkt me wel heel vet, maar ben niet zeker of ik het geld er voor over heb :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik ben toch erg benieuwd geworden naar dit spel. Ik speel nu een jaar SWG en bevalt me uitstekend maar ik zou MxO wel eens willen proberen.

Dus Xrenity je kan me mailen op frieser71@netscape.net :)

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

ik heb lekker een trialtje van een vriend van mij gekregen, en ik vind het echt een super spel, alleen het vechten is wat anders als ik eigelijk had verwacht, maar voor de rest gaat het heel erg lekker:D

nu zit ik alleen met een probleem

plaatje

zoals jullie kunnen zien zie je bij mij geen hele zinnen...:s je ziet alleen de laatste paar letters van de zinnen, nu kan ik dus ook geen quests doen enzo, omdat ik niet weet wat ik moet doen...

heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat ik er tegen kan doen??

en jah, mijn pc is niet de beste die d'r is, amd 1100 met een geforce 4 mx 128 mb en 512mb ram geheugen, maar hij draait en das belangrijk.

h0t_Sh0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik zou m ookwel willen triallen, als iemand nog zo'n gamekey over heeft :)

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:59
OE, ik wil ook wel heeeel graag een trial proberen :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

zoals al eerder genoemd ben ik ook best bereid een guest trial te spelen... graag zelfs !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
Same here! Ik zou dat spel ZEKER eens willen proberen!
(huizing_frank1<a t>hotmail<d o t>com)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 21:51
Als iemand toevallig nog zon trial over heeft ben ik ook wel geïntereseerd :)

srgriffioenATgmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

waar kan je hem dowloaden en iemand nog een guesttrial over????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ik was als eerste die het vroeg maar moet iedereen teleurstellen ik heb er ook nog geen denk ook nite dat het nog gaat gebeuren :P Volgens mij is het binnenkort ook afgelopen weer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 23:39

Martinspire

Awesomeness

was het niet zo trouwens dat je gewoon een gamecard kon kopen (bv bij de dynabyte of free recordshop ofzo??) want om nou speciaal hier een cc voor aan te vragen vink ook beetje muf, kun je echt alleen met cc betalen??

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

och je zal steeds meer met je CC gaan doen, doe ik ook namelijk... de PU wist er overigens 75 punten aan te binden, aan MXO... maar hier ligt het nogal stil voor zover ik het kan zien... is er dan echt niets boeiends ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lijkt me wel een leuk spel, maarja dan toch maar een cc halen dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah als jij ons dan enigszins een klein beetje detail kan geven over de game zelf, tis in ieder geval niet de hype die WoW waargemaakt heeft..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

gvd, heb ik hem gekocht en kun je nog niet eens met de code die je bij je spel het ff spelen, neen je moet een geldige credit card invullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Post dan niet als je niets zinnigs te melden hebt ;)

[ Voor 103% gewijzigd door Crash op 03-06-2005 22:28 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nou, het is meer dat mensen het nu weten, dat als je geen CC hebt, dat je dan nix kunt

edit: ik heb gewoon ff de CC van mn pa gepakt en ff 1 studentenCC besteld bij de postbank

dus dat hou ik wel vol zo (wordt toch pas in juli iets overgeschreven en dan heb ik hem al lang)

maar goed, ik start hem nu dus op maar nu moet ie een patch gaan binnenharken :*)
patchen duurt echt lang
hijs 3 uur ofzo bezig geweest met downloaden enzo
maar goed hij werkt nu en het is wel een aardig spel moet ik zeggen

alleen nog es uitvogelen waar wat europeanen zijn want ik zie wel mensen uit japan en amerikanen enzo maar ik wil ook wel wat mensen dichter bij huis zien :D

btw als je hem op gaat starten gaat ie alle bestandjes doorlopen

genoeg tijd om dan ff wat te drinken te halen ;)

[ Voor 113% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2005 14:21 . Reden: patchen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat het best aardig is

het levelen duurt ff maar als je met een groepje wat missies gaat doen is het best wel geinig eigenlijk

het spel valt af en toe wel wat dood en misschien is het niet zo goed als WoW, maar het is toch wel 1 met wat body

als je matrix 1 (en miss ook nog 2 en 3) leuk vind is het zeker een aanrader, dan moet je alleen nog bedenken of je het geld ervoor over hebt

maar een paar voordelen zijn dus:
-het ziet er erg goed uit
-grote wereld ook (sta er wel n beetje versteld van nog maar voor een MMO is het miss wel redelijk)
-makkelijk te leren
-verslavend
-mooie filmpjes over morpheus enzo
-ziet er afgewerkt uit

mooie/leuke karakters maken (heb ff een lekker wijf gemaakt en nu heb ik echt wel wat geile kleren om er omheen te doen :D )

[ Voor 0% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2005 19:12 . Reden: ow shit, sorry voor dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik heb nu zoveel gehoord. Is het spel het waard? Is het echt een aanvulling op The Matrix of weer zo'n goedkoop aftreksel? Geef me eens argumenten waarom wel, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-10 16:44
idd, ik zie nog helemaal geen leuke screens etc.
of mensen die er nou echt positief over praten.

Vertel eens hoe het questen gaat, en wat voor AI er is,
de interactie met evt personen die niet door gebruikers bestuurt worden etc etc.
Items in het spel, het levelen, het grinden, hoe het spel zich voortbeweegt,
hoe de wereld eruit ziet :P pics!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nou, je start dus bij zo'n telefoon cel en daar kun je dus kijken of dr iemand in de buurt zit die je een missie kan geven (zit maar op weinig plaatsen) of je kunt gewoon ff bellen en een missie vragen

dan krijg je te zien waar je heen moet (door middel van waypoint) en dan kun je daar heen en dan moet je daar iemand:
-vermoorden
-iets jatten
-met iemand praten
-iets anders doen

en dan kan het zijn dat je klaar bent en je wat meer skills hebt of dat je nog ff verder moet
ik ben nu btw level 5 (bijna 6) en ik wordt telkens door al die irritante gangsters aangevallen omdat ik ongeveer hun level heb (en zij dan net iets hoger) maar daar ben je door levelen zo vanaf

erg komisch trouwens dat je achterna gezeten kan worden door agenten als je met een missie bezig bent of als je in verboden terrein bent (om daar toegelaten te worden moet je vaak iemand vermoorden daar maar ik weet het nog niet zeker, het is iig een leuke uitdaging)

laatst trouwens een agent afgeslacht zien worden door zo'n level 50 iemand =)

over de community: ze zijn vaak erg behulpzaam en als je problemen hebt komen ze wel ff helpen (en als jij dan ook meevecht krijg je er nog skills voor ook!!)

ik vind het iig wel de moeite waard maar ik heb wel net gtasa gekocht dus die ga ik eerst ff testen
maar daarna zeker verder met MxO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n zoon had Matrix Online gekocht voor 5 euro VOORDAT hij ontdekte dat je moet betalen om het te spelen... Nu zit er een maand gratis online spelen bij, maar bij het registreren blijkt dat je die maand pas krijgt als je een abonnement neemt! Dus je moet sowieso extra dokken, ook voordat je die gratis maand krijgt! Knudde...

Ik ben overigens bezig met het registratieproces maar m'n postcode wordt niet geaccepteerd: die is steeds invalid. Weet iemand toevallig op wat voor manier je die postcode daar moet invullen? Accepteren ze alleen maar Amerikaanse postcodes of zo...?

Is er ECHT geen manier waarop je dit spel anders kunt spelen? Kan je ook niet gewooon in je uppie door een lege stad lopen om in ieder geval te kijken hoe alles eruit ziet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:03

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hoe het precies in MxO gaat weet ik niet, maar vrij standaard is inderdaad dat je een geldig cc nummer moet invoeren, dit houd echter niet in dat je ook direct moet betalen na die 30 dagen.
De eerste afschrijving zal namelijk pas plaatsvinden na die 30-trial.
Wat je dus kunt doen is om direct na het registreren van je spel met je creditcard (30 trial gaat dan in) direct je account weer op te zeggen. Die 30 dagen blijven dan actief en aan het eind ervan stopt het spel gewoon.

Wel in de handleiding goed nalezen hoe je je account stopzet zodat je niet alsnog na een maand met een afschrijving komt te zitten.

*wat ook kan, na registratie met creditcard in je account-gegevens aangeven dat je met zogenaamde gamecards werkt. Deze card moet je los aanschaffen in bv een winkel waarna je de code ervan invoert in de game om verder te spelen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

MxO Joins the Sony Online Entertainment Service - Effective August 15, 2005

The Matrix Online (MxO) will officially transition to Sony Online Entertainment's (SOE) platform effective August 15, 2005.

Transitioning Your Account is Easy

* Beginning on August 15, you will need to create a new Station account in order to continue your MxO subscription service.
* Current MxO subscribers, beginning on August 15th, when they log in to MxO, will be offered a direct link to the SOE Station account registration site to activate a Station account in order to continue MxO service. In order to continue to play MxO as of this date, you will need to register with SOE by creating a Station account, submitting billing and other subscriber information, and agreeing to SOE's End User License Agreement, Terms of Service, and other rules and policies. You will only need to complete this full process of re-registration once.
Ik zie MXO het einde van het jaar niet eens meer halen op deze manier. En Evilcuber maar beweren dat dit -DE- game werd die hij jaren ging spelen onderwijl WoW afkrakend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

?? ehm je kunt door middel van de knop change my profile to SOE of zoiets meteen doorgaan

ik speel iig gewoon verder
en ik vind het anders helemaal niet zo slecht, ik heb het trouwens zoiezo niet zo op elven, dwergen en al die ongein (niet dat dit ultrarealistisch is maar ik vind de matrix verhalen toch iets meer hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

djmantri schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:34:
?? ehm je kunt door middel van de knop change my profile to SOE of zoiets meteen doorgaan

ik speel iig gewoon verder
en ik vind het anders helemaal niet zo slecht, ik heb het trouwens zoiezo niet zo op elven, dwergen en al die ongein (niet dat dit ultrarealistisch is maar ik vind de matrix verhalen toch iets meer hebben)
Het ging mij er meer om dat het helemaal niet goed gaat met MXO. Eerst terug naar 3 servers en nu opeens weer van Publisher gewisseld. Wilde geen WoW vs MXO beginnen. Op zich jammer dat het zo gaat met MXO maar imho veelste vroeg uitgebracht (tijdsdruk van WB) en veelste buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:27:
[...]

Ik zie MXO het einde van het jaar niet eens meer halen op deze manier. En Evilcuber maar beweren dat dit -DE- game werd die hij jaren ging spelen onderwijl WoW afkrakend :P
En daar blijf ik bij :)
MXO blijft mijn top mmo game, maar omdat ik nog geen CC krijg van de bank (duurt nog een paar maandjes) gaat het spelen nogal moeilijk ;)

Ondertussen speel ik Guild wars (die ownt WOW ook zwaar _O_ :9) en die gameplay is zo lekker dat ik echt niet meer hoef te denken aan wow.

Ik denk dat MXO binnenkort een echte doorstart (naast de bovengemelde) gaat maken, alles opnieuw, de meeste bugs gefixt, nieuwe servers ed.

Jammer dat dit spel niet zo goed verkoopt als gehoopt door SEGA, maar ik had het al verwacht, Sci-fi heeft helaas minder fans dan phantasy :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

die servers samenvoegen is gedaan door SOE, en btw, ik vind het niet zo'n slecht idee hoor, iets drukker nu gelukkig (in je 1tje rondlopen is ook zo muf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheEvilCuber schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Jammer dat dit spel niet zo goed verkoopt als gehoopt door SEGA, maar ik had het al verwacht, Sci-fi heeft helaas minder fans dan phantasy :(
Dat is het niet, slecht uitgewerkte sci-fi heeft gewoon minder fans. MXO is gewoon een te gehaast produkt en dat is er duidelijk aan af te zien ook. Geen enkele bank doet trouwens maanden over een CC (of je moet nog geen 18 zijn) dus dat is gewoon een smoesje omdat je zelf weet dat MXO niet heeft waargemaakt wat er beloofd werd :Z

Ook al lijkt voor de spelers het samenvoegen van servers een goeie oplossing om het drukker te maken, het betekend natuurlijk wel dat er veelste weinig subscribers zijn. En MMO's draaien nu eenmaal op aantallen subscribers. Dus de toekomst ziet er somber uit voor MXO :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik denk dat ie bedoelt dat ie nog geen 18 is ofzo...

en idd er zijn te weinig gamers ja, maar ik denk dat als ik het over een jaar niet meer kan spelen ik het niet eens zo erg zal vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
het spel kost nu maar 10 pond bij play.com, gratis bezorgd

(ongeveer 17 euro)

[ Voor 55% gewijzigd door Soepster op 24-08-2005 22:27 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:30:
[...]

Dat is het niet, slecht uitgewerkte sci-fi heeft gewoon minder fans. MXO is gewoon een te gehaast produkt en dat is er duidelijk aan af te zien ook.
Sci-Fi heeft overal sowiso veel minder fans van Phantasy, dat is duidelijk.
De beta die ik speelde vond ik er echt niet gehaast uit zien.
Geen enkele bank doet trouwens maanden over een CC (of je moet nog geen 18 zijn) dus dat is gewoon een smoesje omdat je zelf weet dat MXO niet heeft waargemaakt wat er beloofd werd :Z
waar heb jij die glazen bol vandaan? ik wil er ook een _/-\o_

Je krijgt pas een CC als je een vast inkomen hebt (een aantal maanden achter elkaar) nu ik stage ga lopen en stufi krijg moet ik even een paar maandjes wachten tot ik er een krijg :z

This space is occupied

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij de rabobank kreeg ik gewoon een CC mee dus dat moet geen probleem zijn...

Deze plek is te koop.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

KeeZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:54:
bij de rabobank kreeg ik gewoon een CC mee dus dat moet geen probleem zijn...
Ik heb geen rabobank en dat wil ik ook niet. Bij de postbank willen ze wel even zeker zijn dat je de dingen je koopt wel terug kan betalen.

This space is occupied

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb anders gewoon een CC van de postbank hoor... (duurde bij mij ook maar 1 a 1,5 week..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

ik heb hem nu ook geinstalleerd staan :)

Ben wel erg benieuwd

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 10:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik heb dit spel ook maar eens gedownload.. Met een 10 day guest pass. Het is leuk en weer eens wat anders dan WoW, Guildwars , SW Galaxies of Silkroad. Dit spel boeit me echt het meeste.. Ach ja. Nu wil ik hem dus gaan halen :P

Ik zie wel hoe het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Is er nog veel veranderd ondertussen?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

geen idee , der is wel een nieuw soort vecht systeem.. Maarja kan niet veel zeggen , speel het net 3 dagen.

Featured Changes

The Matrix Online Story Continues in Episode 4.1!
The 4.1 Storyline missions and cinematic are now available in game.
Note: There is a known issue that the soundtrack for Cinematic 4.1 does not synchronize with the video on the first playthrough. This will be resolved in a later update.
Note: Critical Mission Completion Tokens will not be distributed for 4.1 missions. They will return once the reward system and historical archive missions are ready for release.

Critical Mission Pacing
Beginning with Episode 4.1, Critical Missions will be released over a period of time, rather than becoming available all at once. The first mission for each Organization will become available on the day of the update. Afterwards, new missions will become available every few days until all five missions for each Organization are available.

Winter Holiday Ends
The first-ever Winter Holiday Celebration in The Matrix Online ends with Update 40. We hope you enjoyed the festivities and look forward to next year's Holiday!

Darkness Falling
Due to popular demand, nighttime will be substantially darker beginning with Update 40. (Not as dark as during the Halloween Event.)

Changes and Improvements

Drop rates for Construct bosses have been increased.
New ad posters have been added to the world.
Halloween masks are now tradable.
Bug Fixes

Bug causing some 88 gang NPCs to be stuck in the ground has been fixed.
Devs stopped using bleach on Black Plain Slacks.
Peck's Shirt no longer displays a timer when equipped.
Transition Glasses and Coats now properly show their visual effect when activated.
Completion tokens for Chapter 3.3 critical mission are now named correctly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

is het verhaal nog n beetje boeiend? en zijn er nog wat leuke uitdagingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb spel maar weer eens opgepakt.. Het is weer effe wennen hoe het productie gedeelte werkr (Coder).

Bij mij als ik items Assampler (of zo iets) dan failed ie altijd en ben ik mijn bits kwijt. Dat is balen. Ik wil nl meer recepten leren of zelf tools te maken. Je tools gaan namelijk niet oneindig mee.

Nog een vraagje rest. Speelt verders hier nog mensen dit spel. (Het schijnt dat ik gratis speel lol)

Maakt niet uit :P. Heb een beta key van 10 dagen die ik nu 139+ dagen gebruik. En geen cc afboekingen gehad. Misschien dat het helpt dat ik ook SWG speel via station.com.

Hmzz vreemd allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, zijn er nog mensen die dit spel spelen?
Ik ben er net mee begonnen en het is best gezellig leuk.
Zijn er nog meer tweakers die dit (nog) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ff lekker schopppen...

aangezien ik effe geen wow meer kan zien wil ik graag ff een ander spel proberen...

iemand met een buddy account ?? thx..

Deze plek is te koop.

Pagina: 1 2 3 Laatste