The Matrix Online (PC, MMORPG)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.027 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]
## Broadcast depth##
## Incoming Transmission...
## PAX // HvCFT IF-THEN
## RELAY Initialized - Beta Testing

Congratulations ****** *************

You have been selected to participate in The Matrix Online Beta! A link to the MxO installation files will be sent to you once registration is complete. Make sure you are at the computer you will be using before starting the registration process. This link is functional for a limited time, so download the files immediately. (21 MB Installer download initially—broadband recommended.)

Large Update On August 27:

There’s a large update being posted towards the end of the week of August 28—either Friday or Saturday. Go ahead and download the installer file, but you may want to wait until we announce the patch is ready to update your client. We’ll make a post in the Beta: Announcements section of the message boards when the patch becomes available.

1. Once you’ve setup your account, go to *****************************
2. Click Login in the upper right corner
3. Enter your username and password (same as your Matrix Online Beta account) and click Submit
4. Select Beta Boards at the bottom of the page
5. Go to the Beta: Announcements section

If you update your client before this patch is available, you will be able to participate in testing. However, you will have a second long download when the new patch is added (approx. 500 mb).

Registration Tips:

Please follow these registration tips, as any incorrect information may prevent you from participating in The Matrix Online Beta.
· Enter your real Name.
· Use your correct Email address.
· Enter your actual Date of Birth.
· Provide us with VALID credit card information. (Your card will NOT be charged.)
· Make sure your Billing Address matches the information your credit card company has on file.
· Make sure you keep your Username and Password in a secure location.

NDA Information:

This is a CLOSED phase of the MxO Beta. Posting any information outside of the official Beta Test area is grounds for removal from the test pool. The only place you may post any information regarding the MxO beta is on the official MxO Beta Boards. Posting to any other message board system is strictly forbidden.

Registration link:

Click or copy the following link into your web browser to complete the remaining NDA and registration process.

Web Email users: You will need to “Copy & Paste” the link to the registration page into a browser such as Internet Explorer in order to guarantee successful registration for your MxO beta account. If you use a web email system (such as many of the free email account providers), do not click on the link in this invitation email. Rather, “Copy & Paste” the link into your internet browser in order to begin the registration process.

(Click the Create New Account link to start the registration process).

Use the following Beta Authorization Code to confirm your receipt of this email which authorizes you as an official MxO Beta Tester. Note: This is a single-use key. Make sure you download the game client to the machine you plan on using for beta testing.

Beta Authorization Code:************************************************

Thank you,

The Matrix Online Team

TM and © Warner Bros. Entertainment. All Rights Reserved. Developed by Monolith Productions, Inc. MONOLITH and the Monolith logo are trademarks of and © Monolith Productions, Inc. THE MATRIX ONLINE, characters, names and all related indicia are trademarks of and © Warner Bros. Entertainment Inc. 2004

heb zelf geen cc,maar laat nou net even iemand kennen die dat wel heeft :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:03:
um je moet een insiders account hebben hiervoor,wat geld kost,niet die free base accounts }:O
Joh, meen je dat nou :D

Zover was ik al hoor en toch kreeg ik die error. Maar hoor van verschillende op irc dat het een waar drama is qua client stability, UI en aantallen mobs. Dus kijk wel of ik volgende week dinsdag een key te pakken kan krijgen maar echt veel verwacht ik er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg

beta testing hours:

Sunday 3:00 PM - 9:00 PM
Monday No Testing Hours
Tuesday No Testing Hours
Wednesday 3:00 PM - 9:00 PM
Thursday 3:00 PM - 9:00 PM
Friday 3:00 PM - 9:00 PM
Saturday 3:00 PM - 9:00 PM

dus we kunnen niet 24 uur spelen,omg dat if echt niet normaal sinds die tijden allemaal snachts zijn :(

edit: heb ik eindelijk mn oiders zo ver gekregen dat ik een hlaf uur extra mocht opblijven,12 uur nou,nog veel te vroeg imho,maar dna kon ik een uur spelen,nou ounderhand is het al 3.30 daar in amerika en de server waren effe oomhoog,maar toen mn laden bina klaar was gingen ze weer offline,denk niet dat ik ooit een kans krijg het nog te spelen.

/me gaat t account verkopen als het zo door gaat

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 15:33:
omg

beta testing hours:

Sunday 3:00 PM - 9:00 PM
Monday No Testing Hours
Tuesday No Testing Hours
Wednesday 3:00 PM - 9:00 PM
Thursday 3:00 PM - 9:00 PM
Friday 3:00 PM - 9:00 PM
Saturday 3:00 PM - 9:00 PM

dus we kunnen niet 24 uur spelen,omg dat if echt niet normaal sinds die tijden allemaal snachts zijn :(

edit: heb ik eindelijk mn oiders zo ver gekregen dat ik een hlaf uur extra mocht opblijven,12 uur nou,nog veel te vroeg imho,maar dna kon ik een uur spelen,nou ounderhand is het al 3.30 daar in amerika en de server waren effe oomhoog,maar toen mn laden bina klaar was gingen ze weer offline,denk niet dat ik ooit een kans krijg het nog te spelen.

/me gaat t account verkopen als het zo door gaat
Voeg mij eens toe @ msn of mail me eens (theangel@gmail.com) ik moet jouw iets vragen ;)
Btw hoe zijn je 1e bevindingen van MXO?
Is het wat? Of valt het tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Veel success met de verkoop dan, die accounts zijn geen reet waard :)

http://search.ebay.com/ma...numZ1QQcoentrypageZsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh ik wil je wel toevoegen maar aan mij heb je nisk want ik het het nog niet gespeelt,je kunt aleen namelijk van 11 tot 5 snachts hier spelen (3 to 9 pm gmt-07) Tja ik vind het ook dom dat je niet 24 uur per dag kunt spen :( t account sare ik met zon andere gast en die heeft het wel al gespeeld.hij gaf t een 4/10 o.0

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Congratulations!

You have successfully registered for The Matrix Online Beta. You account is now active. Please read over this email for information important to participating in the beta test

Nou, vanavond maar eens even een kijkje nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah schop dan ook maar eens wat foto's online... ben benieuwd !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nou, geweldige eerste indruk zeg. Ten eerste dat rare gedoe met die servers die niet 24/7 up zijn en dan zijn ze eindelijk up, gaan ze down voor onbepaalde tijd met een onbekende reden :|

Ben dus niet verder gekomen dan het char creation menu en voordat ik daar was crashte de client ook nog eens 2 keer. Belooft veel goeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Uiteindelijk toch nog even kunnen spelen. Wat een gigantisch drama is dit spel zeg.

Ten eerste moet je een geldige CC invoeren om te kunnen spelen. Voor een freaking beta? In het mailtje hebben ze dan opeens over een 'pre-order' account wat je geopend zou hebben. Dit lijkt er dus erg op dat ze zodra de game live gaat gewoon je CC chargen wanneer je dit vergeet te annuleren (zelfde wat ze bij trails doen maar daar is het te begrijpen, dit is BETA!).

Het loopt totaal niet vloeiend, constant haperen (niet eens lag maar gewoon inladen van de HD zo te zien). De tutorial is bugged dus die skip je en dan kom je random ergens in de stad terecht. Grafisch is het allemaal redelijk, komt erg Max Payne (deel 1) achtig over afgezien van het gehaper, gestotter en het vele laden. De animatie van andere chars is zeer matig, je ziet erg veel mensen gewoon voorbij schaatsen. Ook mobs (voor zover die er zijn) schieten alle kanten op zonder enige vorm van animatie.

Geen idee wat je moet doen, nergens mobs te bekennen. In general chat is de algemene tendens ook 'wtf is going on here'. Uiteindelijk een mob kunnen vinden, combat systeem ziet er wel cool uit maar aangezien de mob oranje voor me was ging ik dood. Ik resurrect en dit kwaliteits stukje software wat zichzelf een client durft te noemen reset gewoon even heel mijn pc (na dagje of 20 uptime met veel WoW gegame dus instabiel is mijn pc zeker niet).

Ik heb screenshots genomen maar die zijn nergens te bekennen in de game dir, waarschijnlijk worden die alleen in clipboard gekopierd omdat het spel nog onder NDA zit. Ik zou idd ook niet teveel naar buiten willen lekker van dit drama als ik de developer was.

En dit gedrocht moet in januari live gaan? Het is te hopen dat ze op basis van fanbase alleen dan genoeg subscribers trekken om het een jaar draaiende te houden en te verbeteren want dat is nog wel hard nodig. Beetje hetzelfde idee als met SWG, dat begint nu eindelijk ook ergens op te lijken. Maar ja, de SW fanbase is denk ik een tikje groter dan die voor MXO.

Ik probeer het morgen nog wel een keer aangezien ik het niet op basis van 1 ervaring de grond in wil boren maar ik verwacht er zeer weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:56
Ten eerste moet je een geldige CC invoeren om te kunnen spelen. Voor een freaking beta? In het mailtje hebben ze dan opeens over een 'pre-order' account wat je geopend zou hebben. Dit lijkt er dus erg op dat ze zodra de game live gaat gewoon je CC chargen wanneer je dit vergeet te annuleren (zelfde wat ze bij trails doen maar daar is het te begrijpen, dit is BETA!).
Als je ff had opgelet, dan wist je dat je de beta mocht spelen als je het spel pre-orderde bij 2 bepaalde winkels. ;) Het is dus niet zo dat ze ZOMAAR de game ineens toesturen, want je hebt er gewoon om gevraagd, dus logisch dat je hem binnen krijgt. Wat ik alleen wel wazig vindt is dat je je CC moet invoeren want als het goed is heb je allang betaald voor de game die je krijgt als hij af is.

Afijn, ik was zoiezo al niet meer bezig met deze game, en naarmate ik meer en meer lees lijkt mij het erop dat ik deze game maar volledig verwijder uit me geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

sn0x0r schreef op 28 oktober 2004 @ 08:56:
[...]

Als je ff had opgelet, dan wist je dat je de beta mocht spelen als je het spel pre-orderde bij 2 bepaalde winkels. ;) Het is dus niet zo dat ze ZOMAAR de game ineens toesturen, want je hebt er gewoon om gevraagd, dus logisch dat je hem binnen krijgt. Wat ik alleen wel wazig vindt is dat je je CC moet invoeren want als het goed is heb je allang betaald voor de game die je krijgt als hij af is.

Afijn, ik was zoiezo al niet meer bezig met deze game, en naarmate ik meer en meer lees lijkt mij het erop dat ik deze game maar volledig verwijder uit me geheugen.
Maar ik heb helemaal niksnie gepre-ordered of om gevraagd via die 2 winkels, En toch moet ik CC invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hoe kom je aan de key dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

gameplanet toch ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

sn0x0r schreef op 28 oktober 2004 @ 09:30:
Hoe kom je aan de key dan?
Fileplanet geeft 4 weken lang elke dinsdag 5000 keys weg. Eerste 2 keer lukte het niet en eergisteren wel.

Nou nog een EQ2 te pakken zien te krijgen en dan heb ik al de nieuwe gezien en kan ik veilig WoW blijven spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Hmz, dan zullen het wel pre-order keys zijn, oftewel, bij MXO nemen ze niet de moeite om een bepaalde range keys te zien als gratis weggeef keys, maar ze behandelen ze dus allemaal als dezelfde. Ach, zoals ik al zei, mijn interesse druppelt met elke seconde verder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

sn0x0r schreef op 28 oktober 2004 @ 09:45:
Hmz, dan zullen het wel pre-order keys zijn, oftewel, bij MXO nemen ze niet de moeite om een bepaalde range keys te zien als gratis weggeef keys, maar ze behandelen ze dus allemaal als dezelfde. Ach, zoals ik al zei, mijn interesse druppelt met elke seconde verder weg.
Je zal er idd weinig aan missen denk ik. Vanavond nog een keertje proberen maar clients die m'n complete PC laten hangen ben ik niet zo'n fan van. Maar wil het nog wel een soort van 2e kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grmbl. :(
You need to enter a valid credit card number in order to participate in The Matrix Online beta event.
Voor wie zich wel geroepen voelt zijn creditkaart nummer weg te geven: op fileplanet geven ze (ook aan niet-betaalde leden) beta keys weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 20:15
Je kan je inschrijven voor een stresstest: http://www.fileplanet.com/betacenter/mxo_stage1/signup/

Ben geen cc tot nu toe tegengekomen, key al ontvangen via de mail, nu nog 1.7GB downen, kijken of het WoW niveau al gehaald wordt :9

[ Voor 14% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 04-02-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

je moet je account ook weer registreren nadat je die key hebt ontvangen. pas dan moet je je CC info invoeren.
zonder dit kan je niet meedoen aan de beta.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Ik begin er niet eens aan. Ik hoorde dat de game super slecht was (Oke, dat was toen nog een ECHTE beta) maar het niveau van WoW zal het NOOIT kunnen halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik denk persoonlijk dat ik veel meer plezier aan MO ga beleven dan aan WOW, puur al omdat ik van SF hou en niet van de middeleeuwse sfeer.
Dat natuurlijk "the matrix trilogy" de beste films ooit zijn ;) (niet tegeningaan je wint het toch niet :P)
over een uurtje zal ik ff wat screens posten (als het gaat draaien met 256 mb DDR :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Collaborator op 05-02-2005 01:30 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:43

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:42:
Grmbl. :(

[...]

Voor wie zich wel geroepen voelt zijn creditkaart nummer weg te geven: op fileplanet geven ze (ook aan niet-betaalde leden) beta keys weg.
Hahahaha.... Juist... Dacht het niet he? :P

Oh nee, dat bedoel je natuurlijk anders :P Gut.... :/ :+

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 05-02-2005 09:09 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:38:
Je kan je inschrijven voor een stresstest: http://www.fileplanet.com/betacenter/mxo_stage1/signup/

Ben geen cc tot nu toe tegengekomen, key al ontvangen via de mail, nu nog 1.7GB downen, kijken of het WoW niveau al gehaald wordt :9
Als je geen creditcard nummer hebt of wil invoeren, zou ik maar niet beginnen met downloaden. Pure verspilling, want zonder cc kom je er niet in. :/

@tranztaz, wat dacht je dan dat ik bedoelde? Dat ik jullie cc nummers wilde hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ah de beta begint maandag pas (zondagnacht dus :P) maar het inlogscherm belooft voor mij al wat :P je moet "hacking" style inloggen zoals in de film :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 20:15
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:21:
[...]

Als je geen creditcard nummer hebt of wil invoeren, zou ik maar niet beginnen met downloaden. Pure verspilling, want zonder cc kom je er niet in. :/

@tranztaz, wat dacht je dan dat ik bedoelde? Dat ik jullie cc nummers wilde hebben? :+
Iets te vroeg gejuicht, heb helaas geen cc. Nou dan wachten we maar op de reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 01:29:
ik denk persoonlijk dat ik veel meer plezier aan MO ga beleven dan aan WOW, puur al omdat ik van SF hou en niet van de middeleeuwse sfeer.
Dat natuurlijk "the matrix trilogy" de beste films ooit zijn ;) (niet tegeningaan je wint het toch niet :P)
over een uurtje zal ik ff wat screens posten (als het gaat draaien met 256 mb DDR :P)
Sinds wanneer is WoW middeleeuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:01:
[...]

Sinds wanneer is WoW middeleeuws?
ridders, kastelen tovenaars en paarden klinken nogal als middeleeuws ofniet ;)
de bewakers van de humans hebben ook ridderarmours aan :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:06:
[...]

Speel het eens, ik heb iig nooit een middeleeuws gevoel gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:34:
[...]

Speel het eens, ik heb iig nooit een middeleeuws gevoel gehad ;)
:z ben er net mee gestopt op lvl 12 O-)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:53:
[...]

:z ben er net mee gestopt op lvl 12 O-)
Wel een beetje vroeg he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:39

FunkyTrip

Funky vidi vici!

TheEvilCuber schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:06:
[...]

Ja en vervolgens worden die bewakers neergeknald door een Dwerg met een shotgun :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje stom van hun om dit te doen via een CC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
Spelen er zo weinig mensen de beta?

Ikzelf vind er heel erg weinig aan. Een omslachtig battle-systeem, de graphics zijn ook niet alles... en het spel zelf is erg saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind het tot nu toe geniaal!, heerlijk battle systeem (veel dieper en minder saai dan wow) die heerlijke matrix sfeer (de introductie is geniaal met die voiceovers en het bouwen van je char en het kiezen van classes is erg goed gedaan (nogmaals dieper dan wow wat nogal simpel rechttoe rechtaan is)
de omgevingen zijn erg groot en best divers (in 3 uur al meer soorten tegenstanders tegen gekomen dan in 2 weken wow |:()

Ook kan je je character een stuk meer custumizen (bij wow is er echt te weinig keus kwa character uiterlijk)

super game, ik ga hem alvast kopen _O_ (maar eerst ff mn geheugen opgraden, 256 mb ram is niet zo lekker als 512 minimaal is :X)

[ Voor 10% gewijzigd door Collaborator op 08-02-2005 22:40 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een slechte tijd voor alle andere mmorpg's door wow
Check hoe hard het wow topic gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 26-10 19:42
TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:35:
Ik vind het tot nu toe geniaal!, heerlijk battle systeem (veel dieper en minder saai dan wow) die heerlijke matrix sfeer (de introductie is geniaal met die voiceovers en het bouwen van je char en het kiezen van classes is erg goed gedaan (nogmaals dieper dan wow wat nogal simpel rechttoe rechtaan is)
de omgevingen zijn erg groot en best divers (in 3 uur al meer soorten tegenstanders tegen gekomen dan in 2 weken wow |:()

super game, ik ga hem alvast kopen _O_ (maar eerst ff mn geheugen opgraden, 256 mb ram is niet zo lekker als 512 minimaal is :X)
hoeveel kostte de beta je? of wordt er geen geld vanaf geschreven?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

donald_dick schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:37:
[...]

hoeveel kostte de beta je? of wordt er geen geld vanaf geschreven?
kost niks uiteraard, wel moet je rekening houden dat de beta nu zo om de paar uur down is voor updates, telkens als er een bug word gevonden is deze binnen een uurtje gefixt :P (wel irri dat je dan ff niet kan spelen maja goede support toch zulke snelle oplossingen.
Ben allang blij dat ik mee kan spelen en een beetje helpen bugs te vinden, want daar is zon (closed) beta voor

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Waar blijven de screens nou? Ik ben wel heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

sn0x0r schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:45:
Waar blijven de screens nou? Ik ben wel heel benieuwd.
screens mogen niet ivm. Non disclosure agreement (NDA) en je wilt de screens nieteens zien op mijn systeem (ALLES op zn laagst.)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 08-02-2005 22:49 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
heeft iemand toevallig een key over en gebruikt hem niet? zou je deze kunne mailen naar mij?
joystickj@ raketnet . nl

dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

http://thematrixonline.wa...ay.jsp?id=020805_training
gloednieuwe leuke combat filmpjes :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
Er zitten nog wel een paar bug(je)s in.

Zo logde ik uit vanmiddag.. en logde net in.. en zag tot mijn verbazing dat ik van lvl 2 in 1x naar lvl 11 was gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

klopt mensen die hoog waren zijn nu laag en andersom, bugje is al bijna gefixt (als je even het beta forum leest ;))

Ik moet zeggen dat het erg laggy is op dit moment (of licht dat aan mijn pc?) veel downtime ivm patching van de server om het uur bijna (wel snel al die bugs weg), maar als je even kan denken hoe de game is zonder dit tijdelijk ongemak (dat er uiteraard niet meer is als hij uit is) heb ik het gevoel dat ik er zeer veel plezier mee kan beleven.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een mirror voor deze filmpjes, heb geen gamespot account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je kan ze gratis streamen ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

die streaming movies zien er op zich best wel lekker uit moet ik zeggen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheEvilCuber schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:35:

Ook kan je je character een stuk meer custumizen (bij wow is er echt te weinig keus kwa character uiterlijk)

Waarom zit je MXO zo krampachtig te vergelijken met WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah op dit moment is voor het grote publiek WoW de enige die bekend is, dus die vergelijking lijkt me niet zo gek... maar eerst spelen, dan zeiken ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:37:
het is een slechte tijd voor alle andere mmorpg's door wow
Check hoe hard het wow topic gaat :)
Duurt maar ff, tot iedereen lvl 50 is en er achter komt dat er dan al weinig meer te doen is. Laat staan lvl 60. Ik zie complete volksstammen terugkomen naar Star Wars Galaxies op dit moment. (mensen in de US, die dat punt dus al hebben bereikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Ik heb een beta account, maar ik vind er zelf geen reet aan. Dus als ik iemand gelukkig kan maken met een key dan wil ik dat wel doen.
Graag alleen mensen die echt heel graag willen testen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

edit:
De beta account is al weg

[ Voor 9% gewijzigd door Loev op 12-03-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
ik zou graag willen testen :D
mail me aub op joystickj@ raketnet.nl

iig al heel erg bedankt

[ Voor 17% gewijzigd door donald_dick op 07-03-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Zou niet weten of het hier mag, maar toch stiekem proberen.
Ik heb dus een creditcard nummer ingevoerd en een creditcard code, maar het systeem zegt steeds dat m'n code invalid is, en m'n beta status ook inactief blijft. Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 08:51:
[...]

Waarom zit je MXO zo krampachtig te vergelijken met WoW?
Omdat dat 2 nieuwe huidige MMORPG's zijn? en omdat ik die beide heb gespeeld? het zijn gewoon dingen die mij bij een een niet aanstaan en bij de ander wel.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheEvilCuber schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:28:
[...]

Omdat dat 2 nieuwe huidige MMORPG's zijn? en omdat ik die beide heb gespeeld? het zijn gewoon dingen die mij bij een een niet aanstaan en bij de ander wel.
En EQ2 vergeet je voor het gemak maar even dan :) Maar hoe zijn je ervaringen tot nu toe in MXO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
DarkJedi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:23:
Ik heb een beta account, maar ik vind er zelf geen reet aan. Dus als ik iemand gelukkig kan maken met een key dan wil ik dat wel doen.
Graag alleen mensen die echt heel graag willen testen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
ben je er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Op fileplanet en gamespot staan de aanbiedingen dat je sneak preview kan krijgen van het spel over twee dagen ofzo....ik wil dit ook doen maar op fileplanet zag ik dat je in usa moet wonen dan is hier nog een oplossing voor want wil het eigenlijk niet missen aangezien ik het wel interessant en misschien wel wil kopen als het me bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah is het niet mogelijk voor ons dan ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Dit topic wil ik in de de gaten houden :)
ik ben al een tijd opzoek naar weer is wat nieuws, en dit klinkt erg aantrekkelijk!

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Zie overigens dat het spel gold is gegaan: http://www.gametrailers.com/viewnews.php?id=18431

In samenwerking met SEGA zelfs :) SEGA is back ? :+

Afbeeldingslocatie: http://www.sega.com/games/title/matrixonline/gp_promo_matrixonline_gs.jpg
http://www.sega.com/games/game_temp.php?game=matrixonline

[ Voor 54% gewijzigd door Morphine op 11-03-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 10:49
DarkJedi schreef op maandag 07 maart 2005 @ 13:23:
Mail send :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Is de beta al speelbaar dan? want vanaf morgen kan iedereen 3 dagen de sneak preview spelen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja ik zie nergens staan van die sneak dat je ook nederlands mee kan doen....als nederlander....bij fileplanet moet je usa zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op gamespot moet je ook een account kunnen maken, misschien kan het daar internationaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
ik had al een fileplanet account, heb ingelogd en kon gewoon meedoen hoor..

ik heb nu een key en kga als ik thuis ben de sneak preview downloaden (1.8gb :O ...)

bah kom erachter dat ik een matrix master account nodig heb... om dat aan te maken moet je een geldige credit card hebben........ pffffffffffffff :(

[ Voor 32% gewijzigd door Morphine op 11-03-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ja same here had het nogmaals geprobeerd en loop nu ook tegen dit probleem aan.....fijn is dat, toen ik nog swg speelde had mijn pa nog cc nu niet meer dus zal dit testen niet gaan lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
helaas ik heb hem binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nadat hij Gold is gegaan is de beta flink gepached, (400mb totaal) vanmiddag weer even gespeeld en alle bugs zijn opgelost (bij mensen en doors kreeg je de melding: this item is not available, please come back later oid) en de hud is flink veranderd, en er is geen lag meer (dat was aan het begin van de beta zeer anders)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm maar leuk spel of? Heb trouwens wel oplossing gevonden voor het probleem met de creditcard heb wat nummers gevonden van credit cards maar ja ga ze toch maar niet proberen want ja je zit gewoon valse informatie in te vullen en denk niet dat men daarme blij is. Dus ik wacht wel jullie reacties af en hoop dat het zeer leuk is en dan wacht ik wel op gamecards en koop ik hem als ik overtuigd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Tommilio schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:30:
Hmm maar leuk spel of? Heb trouwens wel oplossing gevonden voor het probleem met de creditcard heb wat nummers gevonden van credit cards maar ja ga ze toch maar niet proberen want ja je zit gewoon valse informatie in te vullen en denk niet dat men daarme blij is. Dus ik wacht wel jullie reacties af en hoop dat het zeer leuk is en dan wacht ik wel op gamecards en koop ik hem als ik overtuigd ben :)
dat had ik ook geprobeerd maar dan zegt ie uiteindelijk nog dat het credit card nummer invalid is :(

[edit]haha goud.. ik kan er wel mee inloggen met het spel :D

[ Voor 6% gewijzigd door Morphine op 13-03-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja kan het wel doen maar ben bang dat je er dan problemen mee krijgt of zou dat wel mee vallen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Tommilio schreef op zondag 13 maart 2005 @ 23:41:
Tja kan het wel doen maar ben bang dat je er dan problemen mee krijgt of zou dat wel mee vallen :S
zal wel meevallen, en deze sneak preview werkt nog maar een paar dagen geloof ik.
enige nadeel was dat ik na de 1.8gb van fileplanet nu weer 1gb aan update files moet downloaden.
gevolg: heb nog niet kunnen spelen :( vanavond maar weer is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
1,8 Gb van Fileplanet met een 30 Kb/s limiet... :Z

Ik zie er wel gek uit.. Maar ben het niet!

Koop hem over een tijdje wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel het nu sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik het close combat gedeelte wel gaaf vind. Ben nu een lvl 7 exile (ik ga de Merovingian helpen zolang het nog duurt :) ), maar ik snap nog weinig van hoe ik mijn abilities kan verbeteren. Ik heb al soldiers zien lopen van mijn level, maar ik ben nog awakened (iemand een idee?). Het hele coding gedeelt snap ik ook geen snars van. Ik heb ik-weet-niet-hoeveel discs (en dan ook nog eens 3-dubbel) en Red code symbols waarmee ik nieuwe abilities zou moeten kunnen maken. En dan mis ik nog een aantal routines of subroutines? Heel vaag allemaal. Op zich wel grappig om nu Niobe en Ghost al te zijn tegen gekomen. :) Ik zal eens kijken of ik nog wat screenies kan posten vanavond.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:15:
ik speel het nu sinds zaterdag en ik moet zeggen dat ik het close combat gedeelte wel gaaf vind. Ben nu een lvl 7 exile (ik ga de Merovingian helpen zolang het nog duurt :) ), maar ik snap nog weinig van hoe ik mijn abilities kan verbeteren. Ik heb al soldiers zien lopen van mijn level, maar ik ben nog awakened (iemand een idee?). Het hele coding gedeelt snap ik ook geen snars van. Ik heb ik-weet-niet-hoeveel discs (en dan ook nog eens 3-dubbel) en Red code symbols waarmee ik nieuwe abilities zou moeten kunnen maken. En dan mis ik nog een aantal routines of subroutines? Heel vaag allemaal. Op zich wel grappig om nu Niobe en Ghost al te zijn tegen gekomen. :) Ik zal eens kijken of ik nog wat screenies kan posten vanavond.
Ik heb het gister ook een uurtje gespeeld en vind het ook geweldig :)
Merk ook dat de meeste mensen die rondlopen je graag opweg willen helpen en je van alles willen vertellen om zo snel mogelijk beter te worden.

Waar zijn Ghost en Niobe ?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je lvl 7 bent krijg je een missie 'visit Niobe' dan zet zij een gesprek op met Commander Locke (omdat hij niet in de Matrix kan, hij is Freeborn) en Ghost is daar ook bij. :) Je hebt er verder weinig aan. Niobe is haar leuk dotjes kapsel daar trouwens kwijt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iemand nog van plan MxO aan te schaffen April? Ik zit toch te twijfelen dit misschien naast WoW te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

eerst maar een lekkere open beta of trial voor ik beslissingen ga nemen !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 17:25:
eerst maar een lekkere open beta of trial voor ik beslissingen ga nemen !
FilePlanet heeft al twee open beta's gehouden. :')

Ja die waren open, iedereen die zich inschreef mocht immers meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er al zooo lang achter te wachten en ik wou dit spel ... tot ik verleden week zondag naar m'n neef ging en zag hoe hij World Of Warcraft aan het spelen was. Trust me it was soooo cool ... Had al vaker gelezen over WoW (ben natuurlijk gamefreakske voor iets) en wist dat deze ook goed was en ik wou deze ook, maar natuurlijk moest dit dan wijken voor The Matrix Online.

Maar nu ik het es zag draaien en zien wat je allemaal kan. Warcraft 3 + The Frozen Throne vond ik één van de beste games aller tijden en dus nu natuurlijk ben ik verkocht voor dit spel.

Maar 2 mmorpg samen spelen kost toch iets wat te veel + kun je niet 100% concentreren op 1 game. Nu heb ik online wat reviews, reacties, previews, ... gelezen en kwam tot volgende besluit.

WoW scoort voor 99% goed bij alles wat ik heb gelezen en iedereen zeer tevreden over. Bij aankoop 1 maan gratis daarna kun je betalen met gamecards (die ik positief vind). Maandelijkse server en verhaal updates.

The Matrix Online scoort ongeveer maar bij 50% goed. Velen vonden de beta suckie en slecht, denken dat het de matrix films gewoon terug open rekt en dus op de b*llen gaat trekken. Bij aankoop ook eerste maand erbij (correct me if i'm wrong). Daarna kun je (officieel) ook betalen met gamecards MAAR elke gamewinkel zegt tot nu toe dat dit niet waar is (heb het althans gelezen op site). En terug ook maandelijkse server + verhaal updates.

Om het nu wat kort te houden.
Ik weet nog steeds niet welkeen te gaan kopen en mss dat er een paar van jullie zowel de beta als WoW hebben gespeeld en me voor één kunnen bekeren ;)
Nee serieus wat zijn jullie reacties en welke zijn de min en plus punten voor beide games. (heb er hier al enkele gelezen maar nu gewoon om een kort overzicht te houden).

Alvast bedankt voor jullie reactie hierop
NaWaN

ps matrix komt nu vrijdag binnen (normaal) en WoW (nieuwe reeks) komt pas eind volgende week binnen, dus zal vlug tot een besluit moeten komen. :? 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel WoW en ik heb ook de beta gespeeld. WoW is een groot avontuur en ik zal het ook niet dumpen voor MxO, dus ik ga het waarschijnlijk een tijdje allebei spelen. Over MxO kan ik weinig zeggen, aangezien ik niet weet hoe de 'end-game' in elkaar zit, daarom wil ik het dus zeker een aantal maanden proberen. Je hebt in ieder geval genoeg opties, het ziet er mooier uit dan WoW over het algemeen en de melee combat is gaaf. Aan de andere kant ben je minder vrij in combat dan in WoW vind ik, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ook nog niet veel geprobeerd heb in MxO. Zoals ik dus al zei, in Beta ben ik maar tot lvl 12 gekomen of zo, dus ik moet nog wat meer spelen om er een goede mening over te kunnen vormen. WoW is sowieso de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een forum, iemand die de Matrix beta had gespeeld, daarna aan WoW was begonnen, en tot de conclusie was gekomen dat MxO toch beter is.
• boring quests. Just as boring as any other MMO quest...actually MxO's missions are cool and suprising.

• boring grinding. yes the world is large and beautiful...but why cant I at buy a cheap donkey or something. It is like the only dealerships in WoW sell ferrari and maserati. No honda civics for us lowly lvl 1's. Hell even the mass transit is a bit expensive...and only works if you prove yourself and run a gauntlet of death to the other connector first. So run run run, I can pretend I am the gingerbread man. EQ and SWG was this way. Grinding is proportional to the size of the world and the distance between quests. I guess in a nutshell what irks me is the lack of speedy transportation in some of these MMO games. hey in MxO you can teleport and other nice tricks!

• My lvl 50 friend wont play with me because i am lvl 1. Oh yes he created a lvl 1 character to hang with me...but that ended pretty soon as his urges to play with his lvl 50 character erased his memories of my existance. Hmmm wait a sec, in MxO lvl 50 characters can play with lvl 1 characters. HEY! this MxO's game is sounding kinda cool!

• Just as clunky and over crowded of an interface as any of the other MMO games.

• physical caracter customization is just lame for a game of this magnitude...you can choose between 20 different face skins for a race and change the color of thier hair and hair style. HOW BORING.

• Concept flaws...since when do zombies have peaceful, functional societies and towns?!? How the hell does eating anything but dead flesh help me....how does drinking water help me. How the hell can i DIE! I can understand perhaps a downtime for having to repiece my body together but DIE! I AM ALREADY DEAD FOR C-SAKE!
Hell they have taverns and healers and the taverns have pretty pictures on the walls and a warm fireplace and i can get a drink and get drunk. WHY THE HELL ARE THE HUMANS AT WAR WITH THESE PEACE LOVING ZOMBIES! Ie: there is no real feeling of being evil on the bad guy side.

• The servers need account pop locks BAD. no need to further elaborate on this issue. 90% of my fustration with the game has it's foundation based on this simple problem. I would still be playing the game today probably if it wasnt for all the problems that are happing to WOW because of this simple solvable issue.

with all the bugs and fustrations and server downtime this game just is not worth the time investment in caracter creation. Thus it goes to the recycle bin WITH and "empty recycle bin" for good riddance.

shall i say something nice about WOW.
hmm.

• wow has some funny character dance animations.
funny to watch two gnomes do the bump and grind.
• no xp loss on death.. but this is offset by the fact that you have to spend time running back to your body or take a monitary hit if you decide to rez immediatly. for me time=money=xp, they are all the same, force me to pay money and you might as well be giving me xp debt....they are all tricks to grind your time away. OOPS sorry i started talking about the bad stuff again.
• you can pick flowers up in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hij heeft wat punten, maar verder een nutteloze en sukkelige post als je het mij vraagt.

WoW heeft zoals iedere MMO zijn problemen, wil niet meteen zeggen dat MxO beter is. Problemen liggen gewoon op een ander gebied.

Grootste probleem in WoW is idd wel de overbevolking van sommige servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij de nieuwe serie WoW's komen er ook nieuwe servers aan dus daar zal het niet meteen meer aan liggen straks...

maar goed; al users met screens vna hun chars ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik blijf het toch grappig vinden dat mensen in deze thread alleen maar WoW afzeiken ipv over MXO praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik kan niet eerder een mening geven dan dat ik gespeeld heb ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 09:29

slazh

Here To Stay

Ik heb deze thread een beetje zitten meelezen, en heb ook een aantal community sites van MxO bezocht. Echter brengen de vele pre-/reviews mij toch weer steeds aan het twijfelen of deze game de moeite waard zal zijn. Ik vind de 'quests' zoals deze op de officiele website staan wel tof klinken, maar als ik dan de previews lees en dat daar geconcludeerd wordt dat het allemaal maar niks is, krijg ik toch zoiets van 'zal ik dit nou wel doen..'

Ik ben wel een enorme fan van The Matrix trilogie, maar toch ben ik nog wat huiverig betreft deze game.
Vooral omdat het mijn eerste MMORPG zal gaan worden, ben ik dus een beetje bang dat ik zometeen die 55 euro (richtprijs bij Bol.com dacht ik) voor niks heb uitgegeven.

Wachten op reviews kan natuurlijk ook, maar dan loop ik denk ik de kans dat tegen de tijd dat ik online ga, iedereen enorm sterkers is dan de beginnende n00b; ik dus.

Ik ben dus benieuwd of jullie deze game gaan aanschaffen, en waarom of waarom niet.

* slazh gaat weer verder met lezen van previews, communitie fora e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwa ik justificeer het als volgt:

Ik speel een normale game nooit langer dan een maand. Deze MMORPG kost evenveel als een normale game en je kan hem een maand gratis spelen. Zelfde prijs dus :)

Als je er niets aanvindt stop je dus gewoon.

Ik vind echter niet dat je over MxO echt een goede mening kan vormen totdat je het een tijd gespeeld hebt, van de noep levels krijg je niet echt een goed totaalbeeld. Daarom wil ik het dus minstens nog een maand gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28
Ik ben er erg benieuwt naar, hij staat trouwens bij gcshop voor 36,50, dat kun je opzich nog een keer wagen voor een maand spelen. Het is jammer dat ik de open beta's heb gemist. Ik heb enorm veel plezier in WoW, maar iets als dit lijkt me ook wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag komt ie uit als het goed is. Heb een preorder geplaatst bij dimension plus, dus ik hoop dat ze hem vandaag leveren. Hij zal bij andere winkels nu ook wel verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
DarkShadow schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:27:
Ik ben er erg benieuwt naar, hij staat trouwens bij gcshop voor 36,50, dat kun je opzich nog een keer wagen voor een maand spelen. Het is jammer dat ik de open beta's heb gemist. Ik heb enorm veel plezier in WoW, maar iets als dit lijkt me ook wel leuk...
Dat is idd niet echt duur weet iemand toevallig al of je ook gewoon via de bank het maandelijkse bedrag kan overmaken? Tijdje terug speelde ik SWG en later kon dat ook wat toch wel ideaal was :)

EDIT: Al gevonden alleen van die stomme pre paid kaartjes :(

[ Voor 6% gewijzigd door Tommilio op 15-04-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Laatst online: 09:29

slazh

Here To Stay

DarkShadow schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:27:
Ik heb hem ook bij gcshop besteld, nadat ik zag dat ie daar een stuk goedkoper was.
Nu maar wachten tot ik hem binnen krijgen, want betaald is ie al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik gaan halen (samen met WoW & splinter cell - chaos theory :P )

Nu heb ik al heel de dag WoW gespeeld en dacht ik gaan es TxO proberen.
K installeer het spel en dacht gaan m'n account aanmaken, nu heb ik voor WoW de optie gamecard kunnen kiezen en da is ferm gemakkelijk en gaan hetzelfde doen met the matrix. Maar deze komen hier de eerste maand niet uit.
DUs bezig account aan het aanmaken en dan vraagt hij hoe je gaat betalen. Kselecteer dus game card en dan oppeens vraagt hij er een CC nummer erbij ???????????

Nu m'n vraag gaat dit nog veranderd worden wanneer de gamecards gereleasd worden of ga je altijd nog een CC moet ingeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Het spel kost bij play.com 18 pond oftewel 29 euro, gratis bezorgd. Voor dat bedrag ga ik het wel een maandje proberen, ik ben benieuwd naar hoe het verhaaal van The Matrix verder gaat. Plus ik heb nooit eerder een MMORPG geprobeerd, ik ben benieuwd...WoW vermijd ik maar omdat ik overal om me heen zie dat het TE verslavend is, mensen die het elk wakker uurtje van de dag spelen...

[ Voor 3% gewijzigd door Soepster op 17-04-2005 11:11 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Iemand die een abbonement heeft bij dit spel zou die misschien een key naar mij kunnen sturen?
Komende week of deze week niet heel goed gelezen krijgen de abbo. mensen drie keys per account die ze kunnen geven aan vrienden en familie zodat ze het kunnen uitproberen graag zou ik het uitproberen omdat ik het overweeg aan te schaffen.

Dus wie helpt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah ik dan ook graag :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10 18:12
Tommilio schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:40:
Komende week of deze week niet heel goed gelezen krijgen de abbo. mensen drie keys per account die ze kunnen geven aan vrienden en familie zodat ze het kunnen uitproberen graag zou ik het uitproberen omdat ik het overweeg aan te schaffen.
Volgens de site is het 12 mei. Dan krijgt inderdaad elke subscriber 3 keys plus een link naar de volledige download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nu maar hopen dat iemand er dan eentje aan mij wilt doneren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
ALs iemand mijn MXO wil kopen... Ik heb er niks aan want heb geen CC, heb hem gewonnen met een prijsvraag. Je moet alleen even het accountje activeren door een valid CC in te vullen dan kun je spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nou als een subscriber mij een key zou willen doneren :>
Ik wil hem ook wel graag uitproberen, hij lijkt me wel heel vet, maar ben niet zeker of ik het geld er voor over heb :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1 2 3 Laatste