The Matrix Online (PC, MMORPG)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.027 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik ben toch erg benieuwd geworden naar dit spel. Ik speel nu een jaar SWG en bevalt me uitstekend maar ik zou MxO wel eens willen proberen.

Dus Xrenity je kan me mailen op frieser71@netscape.net :)

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

ik heb lekker een trialtje van een vriend van mij gekregen, en ik vind het echt een super spel, alleen het vechten is wat anders als ik eigelijk had verwacht, maar voor de rest gaat het heel erg lekker:D

nu zit ik alleen met een probleem

plaatje

zoals jullie kunnen zien zie je bij mij geen hele zinnen...:s je ziet alleen de laatste paar letters van de zinnen, nu kan ik dus ook geen quests doen enzo, omdat ik niet weet wat ik moet doen...

heeft iemand hier ook last van of weet iemand wat ik er tegen kan doen??

en jah, mijn pc is niet de beste die d'r is, amd 1100 met een geforce 4 mx 128 mb en 512mb ram geheugen, maar hij draait en das belangrijk.

h0t_Sh0t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik zou m ookwel willen triallen, als iemand nog zo'n gamekey over heeft :)

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:59
OE, ik wil ook wel heeeel graag een trial proberen :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zoals al eerder genoemd ben ik ook best bereid een guest trial te spelen... graag zelfs !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
Same here! Ik zou dat spel ZEKER eens willen proberen!
(huizing_frank1<a t>hotmail<d o t>com)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-10 21:51
Als iemand toevallig nog zon trial over heeft ben ik ook wel geïntereseerd :)

srgriffioenATgmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

waar kan je hem dowloaden en iemand nog een guesttrial over????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik was als eerste die het vroeg maar moet iedereen teleurstellen ik heb er ook nog geen denk ook nite dat het nog gaat gebeuren :P Volgens mij is het binnenkort ook afgelopen weer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 23:39

Martinspire

Awesomeness

was het niet zo trouwens dat je gewoon een gamecard kon kopen (bv bij de dynabyte of free recordshop ofzo??) want om nou speciaal hier een cc voor aan te vragen vink ook beetje muf, kun je echt alleen met cc betalen??

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

och je zal steeds meer met je CC gaan doen, doe ik ook namelijk... de PU wist er overigens 75 punten aan te binden, aan MXO... maar hier ligt het nogal stil voor zover ik het kan zien... is er dan echt niets boeiends ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lijkt me wel een leuk spel, maarja dan toch maar een cc halen dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah als jij ons dan enigszins een klein beetje detail kan geven over de game zelf, tis in ieder geval niet de hype die WoW waargemaakt heeft..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

gvd, heb ik hem gekocht en kun je nog niet eens met de code die je bij je spel het ff spelen, neen je moet een geldige credit card invullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:40

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Post dan niet als je niets zinnigs te melden hebt ;)

[ Voor 103% gewijzigd door Crash op 03-06-2005 22:28 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nou, het is meer dat mensen het nu weten, dat als je geen CC hebt, dat je dan nix kunt

edit: ik heb gewoon ff de CC van mn pa gepakt en ff 1 studentenCC besteld bij de postbank

dus dat hou ik wel vol zo (wordt toch pas in juli iets overgeschreven en dan heb ik hem al lang)

maar goed, ik start hem nu dus op maar nu moet ie een patch gaan binnenharken :*)
patchen duurt echt lang
hijs 3 uur ofzo bezig geweest met downloaden enzo
maar goed hij werkt nu en het is wel een aardig spel moet ik zeggen

alleen nog es uitvogelen waar wat europeanen zijn want ik zie wel mensen uit japan en amerikanen enzo maar ik wil ook wel wat mensen dichter bij huis zien :D

btw als je hem op gaat starten gaat ie alle bestandjes doorlopen

genoeg tijd om dan ff wat te drinken te halen ;)

[ Voor 113% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2005 14:21 . Reden: patchen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb het spel nu een tijdje gespeeld en ik moet zeggen dat het best aardig is

het levelen duurt ff maar als je met een groepje wat missies gaat doen is het best wel geinig eigenlijk

het spel valt af en toe wel wat dood en misschien is het niet zo goed als WoW, maar het is toch wel 1 met wat body

als je matrix 1 (en miss ook nog 2 en 3) leuk vind is het zeker een aanrader, dan moet je alleen nog bedenken of je het geld ervoor over hebt

maar een paar voordelen zijn dus:
-het ziet er erg goed uit
-grote wereld ook (sta er wel n beetje versteld van nog maar voor een MMO is het miss wel redelijk)
-makkelijk te leren
-verslavend
-mooie filmpjes over morpheus enzo
-ziet er afgewerkt uit

mooie/leuke karakters maken (heb ff een lekker wijf gemaakt en nu heb ik echt wel wat geile kleren om er omheen te doen :D )

[ Voor 0% gewijzigd door Martinspire op 05-06-2005 19:12 . Reden: ow shit, sorry voor dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Ik heb nu zoveel gehoord. Is het spel het waard? Is het echt een aanvulling op The Matrix of weer zo'n goedkoop aftreksel? Geef me eens argumenten waarom wel, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-10 16:44
idd, ik zie nog helemaal geen leuke screens etc.
of mensen die er nou echt positief over praten.

Vertel eens hoe het questen gaat, en wat voor AI er is,
de interactie met evt personen die niet door gebruikers bestuurt worden etc etc.
Items in het spel, het levelen, het grinden, hoe het spel zich voortbeweegt,
hoe de wereld eruit ziet :P pics!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nou, je start dus bij zo'n telefoon cel en daar kun je dus kijken of dr iemand in de buurt zit die je een missie kan geven (zit maar op weinig plaatsen) of je kunt gewoon ff bellen en een missie vragen

dan krijg je te zien waar je heen moet (door middel van waypoint) en dan kun je daar heen en dan moet je daar iemand:
-vermoorden
-iets jatten
-met iemand praten
-iets anders doen

en dan kan het zijn dat je klaar bent en je wat meer skills hebt of dat je nog ff verder moet
ik ben nu btw level 5 (bijna 6) en ik wordt telkens door al die irritante gangsters aangevallen omdat ik ongeveer hun level heb (en zij dan net iets hoger) maar daar ben je door levelen zo vanaf

erg komisch trouwens dat je achterna gezeten kan worden door agenten als je met een missie bezig bent of als je in verboden terrein bent (om daar toegelaten te worden moet je vaak iemand vermoorden daar maar ik weet het nog niet zeker, het is iig een leuke uitdaging)

laatst trouwens een agent afgeslacht zien worden door zo'n level 50 iemand =)

over de community: ze zijn vaak erg behulpzaam en als je problemen hebt komen ze wel ff helpen (en als jij dan ook meevecht krijg je er nog skills voor ook!!)

ik vind het iig wel de moeite waard maar ik heb wel net gtasa gekocht dus die ga ik eerst ff testen
maar daarna zeker verder met MxO!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n zoon had Matrix Online gekocht voor 5 euro VOORDAT hij ontdekte dat je moet betalen om het te spelen... Nu zit er een maand gratis online spelen bij, maar bij het registreren blijkt dat je die maand pas krijgt als je een abonnement neemt! Dus je moet sowieso extra dokken, ook voordat je die gratis maand krijgt! Knudde...

Ik ben overigens bezig met het registratieproces maar m'n postcode wordt niet geaccepteerd: die is steeds invalid. Weet iemand toevallig op wat voor manier je die postcode daar moet invullen? Accepteren ze alleen maar Amerikaanse postcodes of zo...?

Is er ECHT geen manier waarop je dit spel anders kunt spelen? Kan je ook niet gewooon in je uppie door een lege stad lopen om in ieder geval te kijken hoe alles eruit ziet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:27

Poekie McPurrr

Mreoww~

Hoe het precies in MxO gaat weet ik niet, maar vrij standaard is inderdaad dat je een geldig cc nummer moet invoeren, dit houd echter niet in dat je ook direct moet betalen na die 30 dagen.
De eerste afschrijving zal namelijk pas plaatsvinden na die 30-trial.
Wat je dus kunt doen is om direct na het registreren van je spel met je creditcard (30 trial gaat dan in) direct je account weer op te zeggen. Die 30 dagen blijven dan actief en aan het eind ervan stopt het spel gewoon.

Wel in de handleiding goed nalezen hoe je je account stopzet zodat je niet alsnog na een maand met een afschrijving komt te zitten.

*wat ook kan, na registratie met creditcard in je account-gegevens aangeven dat je met zogenaamde gamecards werkt. Deze card moet je los aanschaffen in bv een winkel waarna je de code ervan invoert in de game om verder te spelen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

MxO Joins the Sony Online Entertainment Service - Effective August 15, 2005

The Matrix Online (MxO) will officially transition to Sony Online Entertainment's (SOE) platform effective August 15, 2005.

Transitioning Your Account is Easy

* Beginning on August 15, you will need to create a new Station account in order to continue your MxO subscription service.
* Current MxO subscribers, beginning on August 15th, when they log in to MxO, will be offered a direct link to the SOE Station account registration site to activate a Station account in order to continue MxO service. In order to continue to play MxO as of this date, you will need to register with SOE by creating a Station account, submitting billing and other subscriber information, and agreeing to SOE's End User License Agreement, Terms of Service, and other rules and policies. You will only need to complete this full process of re-registration once.
Ik zie MXO het einde van het jaar niet eens meer halen op deze manier. En Evilcuber maar beweren dat dit -DE- game werd die hij jaren ging spelen onderwijl WoW afkrakend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

?? ehm je kunt door middel van de knop change my profile to SOE of zoiets meteen doorgaan

ik speel iig gewoon verder
en ik vind het anders helemaal niet zo slecht, ik heb het trouwens zoiezo niet zo op elven, dwergen en al die ongein (niet dat dit ultrarealistisch is maar ik vind de matrix verhalen toch iets meer hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

djmantri schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:34:
?? ehm je kunt door middel van de knop change my profile to SOE of zoiets meteen doorgaan

ik speel iig gewoon verder
en ik vind het anders helemaal niet zo slecht, ik heb het trouwens zoiezo niet zo op elven, dwergen en al die ongein (niet dat dit ultrarealistisch is maar ik vind de matrix verhalen toch iets meer hebben)
Het ging mij er meer om dat het helemaal niet goed gaat met MXO. Eerst terug naar 3 servers en nu opeens weer van Publisher gewisseld. Wilde geen WoW vs MXO beginnen. Op zich jammer dat het zo gaat met MXO maar imho veelste vroeg uitgebracht (tijdsdruk van WB) en veelste buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:27:
[...]

Ik zie MXO het einde van het jaar niet eens meer halen op deze manier. En Evilcuber maar beweren dat dit -DE- game werd die hij jaren ging spelen onderwijl WoW afkrakend :P
En daar blijf ik bij :)
MXO blijft mijn top mmo game, maar omdat ik nog geen CC krijg van de bank (duurt nog een paar maandjes) gaat het spelen nogal moeilijk ;)

Ondertussen speel ik Guild wars (die ownt WOW ook zwaar _O_ :9) en die gameplay is zo lekker dat ik echt niet meer hoef te denken aan wow.

Ik denk dat MXO binnenkort een echte doorstart (naast de bovengemelde) gaat maken, alles opnieuw, de meeste bugs gefixt, nieuwe servers ed.

Jammer dat dit spel niet zo goed verkoopt als gehoopt door SEGA, maar ik had het al verwacht, Sci-fi heeft helaas minder fans dan phantasy :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

die servers samenvoegen is gedaan door SOE, en btw, ik vind het niet zo'n slecht idee hoor, iets drukker nu gelukkig (in je 1tje rondlopen is ook zo muf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

TheEvilCuber schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:23:
[...]
Jammer dat dit spel niet zo goed verkoopt als gehoopt door SEGA, maar ik had het al verwacht, Sci-fi heeft helaas minder fans dan phantasy :(
Dat is het niet, slecht uitgewerkte sci-fi heeft gewoon minder fans. MXO is gewoon een te gehaast produkt en dat is er duidelijk aan af te zien ook. Geen enkele bank doet trouwens maanden over een CC (of je moet nog geen 18 zijn) dus dat is gewoon een smoesje omdat je zelf weet dat MXO niet heeft waargemaakt wat er beloofd werd :Z

Ook al lijkt voor de spelers het samenvoegen van servers een goeie oplossing om het drukker te maken, het betekend natuurlijk wel dat er veelste weinig subscribers zijn. En MMO's draaien nu eenmaal op aantallen subscribers. Dus de toekomst ziet er somber uit voor MXO :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik denk dat ie bedoelt dat ie nog geen 18 is ofzo...

en idd er zijn te weinig gamers ja, maar ik denk dat als ik het over een jaar niet meer kan spelen ik het niet eens zo erg zal vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
het spel kost nu maar 10 pond bij play.com, gratis bezorgd

(ongeveer 17 euro)

[ Voor 55% gewijzigd door Soepster op 24-08-2005 22:27 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:30:
[...]

Dat is het niet, slecht uitgewerkte sci-fi heeft gewoon minder fans. MXO is gewoon een te gehaast produkt en dat is er duidelijk aan af te zien ook.
Sci-Fi heeft overal sowiso veel minder fans van Phantasy, dat is duidelijk.
De beta die ik speelde vond ik er echt niet gehaast uit zien.
Geen enkele bank doet trouwens maanden over een CC (of je moet nog geen 18 zijn) dus dat is gewoon een smoesje omdat je zelf weet dat MXO niet heeft waargemaakt wat er beloofd werd :Z
waar heb jij die glazen bol vandaan? ik wil er ook een _/-\o_

Je krijgt pas een CC als je een vast inkomen hebt (een aantal maanden achter elkaar) nu ik stage ga lopen en stufi krijg moet ik even een paar maandjes wachten tot ik er een krijg :z

This space is occupied

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

bij de rabobank kreeg ik gewoon een CC mee dus dat moet geen probleem zijn...

Deze plek is te koop.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

KeeZ schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:54:
bij de rabobank kreeg ik gewoon een CC mee dus dat moet geen probleem zijn...
Ik heb geen rabobank en dat wil ik ook niet. Bij de postbank willen ze wel even zeker zijn dat je de dingen je koopt wel terug kan betalen.

This space is occupied

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb anders gewoon een CC van de postbank hoor... (duurde bij mij ook maar 1 a 1,5 week..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

ik heb hem nu ook geinstalleerd staan :)

Ben wel erg benieuwd

www.tradealliance.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 10:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou ik heb dit spel ook maar eens gedownload.. Met een 10 day guest pass. Het is leuk en weer eens wat anders dan WoW, Guildwars , SW Galaxies of Silkroad. Dit spel boeit me echt het meeste.. Ach ja. Nu wil ik hem dus gaan halen :P

Ik zie wel hoe het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Is er nog veel veranderd ondertussen?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

geen idee , der is wel een nieuw soort vecht systeem.. Maarja kan niet veel zeggen , speel het net 3 dagen.

Featured Changes

The Matrix Online Story Continues in Episode 4.1!
The 4.1 Storyline missions and cinematic are now available in game.
Note: There is a known issue that the soundtrack for Cinematic 4.1 does not synchronize with the video on the first playthrough. This will be resolved in a later update.
Note: Critical Mission Completion Tokens will not be distributed for 4.1 missions. They will return once the reward system and historical archive missions are ready for release.

Critical Mission Pacing
Beginning with Episode 4.1, Critical Missions will be released over a period of time, rather than becoming available all at once. The first mission for each Organization will become available on the day of the update. Afterwards, new missions will become available every few days until all five missions for each Organization are available.

Winter Holiday Ends
The first-ever Winter Holiday Celebration in The Matrix Online ends with Update 40. We hope you enjoyed the festivities and look forward to next year's Holiday!

Darkness Falling
Due to popular demand, nighttime will be substantially darker beginning with Update 40. (Not as dark as during the Halloween Event.)

Changes and Improvements

Drop rates for Construct bosses have been increased.
New ad posters have been added to the world.
Halloween masks are now tradable.
Bug Fixes

Bug causing some 88 gang NPCs to be stuck in the ground has been fixed.
Devs stopped using bleach on Black Plain Slacks.
Peck's Shirt no longer displays a timer when equipped.
Transition Glasses and Coats now properly show their visual effect when activated.
Completion tokens for Chapter 3.3 critical mission are now named correctly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

is het verhaal nog n beetje boeiend? en zijn er nog wat leuke uitdagingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb spel maar weer eens opgepakt.. Het is weer effe wennen hoe het productie gedeelte werkr (Coder).

Bij mij als ik items Assampler (of zo iets) dan failed ie altijd en ben ik mijn bits kwijt. Dat is balen. Ik wil nl meer recepten leren of zelf tools te maken. Je tools gaan namelijk niet oneindig mee.

Nog een vraagje rest. Speelt verders hier nog mensen dit spel. (Het schijnt dat ik gratis speel lol)

Maakt niet uit :P. Heb een beta key van 10 dagen die ik nu 139+ dagen gebruik. En geen cc afboekingen gehad. Misschien dat het helpt dat ik ook SWG speel via station.com.

Hmzz vreemd allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, zijn er nog mensen die dit spel spelen?
Ik ben er net mee begonnen en het is best gezellig leuk.
Zijn er nog meer tweakers die dit (nog) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

ff lekker schopppen...

aangezien ik effe geen wow meer kan zien wil ik graag ff een ander spel proberen...

iemand met een buddy account ?? thx..

Deze plek is te koop.

Pagina: 1 2 3 Laatste