Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 18:11:
[...]
Best bang voor buck? dat betekent dus dat ie goed is voor wat ie kost, en dat is ie ook, sommige Medion producten (ALDI) krijgen dat certificaat ook in een test, zelf als er een Bang & Olafsen meedoet. Dus dat certificaat zegt me niet zoveel. Een PRO is ook duurder weet je wel? Nogal dom argument dus.
Bovendien zeg je dat als geld niet uitmaakt je net zo goed een 9800XT kan halen? Ja hallo! de gemiddelde 9800XT kost wel mooi €400 (alleen de Hercules niet), terwijl de PRO al te vinden is voor €230. Dat is wel een groter verschil dan die €45 tussen de 5900XT en 9800PRO he?
En die sprookjes van MHZ snelheden slaan toch ook nergens op, want ookal staan de ATI´s lager geklokt, in spelletjes presteren ze even goed en beter. ( Intel vs. AMD anyone?)
En als je zegt dat die 5900XT op standaard snelheid in tests de 9800 PRO eruit blaast wil ik weleens weten wat voor debiel ze heeft getest, want daar klopt dus geen ene reet van, tenzij hij zwaar is overklokt zoals die van jou. Helemaal niet frustrerend hoor!
Weet je waar je me aan doet denken? Zo´n klein jongetje dat voor z´n verjaardag een kado heeft gehad van z´n tante, wat hij eigenlijk helemaal niet leuk vind, maar toch maar doet alsof en er dan maar mee leert leven.

helemaal mee eens, alstie zwaar is oced blaast ie hem er "mischien" uit, maar de kwaliteit zal de geforce fx ( welke dan ook ) nooit halen.
ik heb er een paar getest "hard er een paar tot mijn beschikking"
5900
5900 XT
5900 ultra
ati 9700 pro
ati 9800 pro
ati 9800 xt
alle ati's waren ( mooier kwa beeld )
de 9700 pro was net iets sneller als de 5900 XT ( stock )
de 9700 pro was sneller als de 5900 XT beiden overklokt
de 9800 pro en de xt waren alle 2 sneller als de 5900 ultra
heb alleen de 5950 nog niet getest was wel jammer
op een xp 3200
mijn eigen kaart is 9700 pro
verschillende spellen getest
farcry
doom3 beta ( zegt niet veel is nog niet af )
halflife 2 beta ( zegt niet veel is nog niet af )
need for speed underground
need for speed underground was bagger met alle geforce kaarten beeld was wazig, lichtinval was verkeerd ( veel te veel en te fel )
alleen in de benchmarks en in medal of honor allied assault waren ( alle ) geforcjes beter ( sneller ) hierbij bedoel ik dat de 5900 ultra sneller was dan de 9800 pro en de 9800 xt in 3dmark 2k3 en in medal of honor
de 5900 bleef op achterstand
benchmark 2001
benchmark 2003
driver was 53xx geforce geloof ik
driver was catyalist 3.10
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 29-03-2004 18:31
]