Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
EB cardetailing tot aan uw huis
nou het DFI bordje gaat er weer uit, hij wil niet benchen, verder wel stabiel.Ediejo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:06:
Jij blijft ook met je case bezig, wel goed gedaan verder. Zie je op de hcc
Maar hij wil gewoon niet benchen icm mijn x850xt pe.
Dus dan houd het op en gaat de NF4 er weer in.
Zou zonde zijn van het bordje...

Wat gebeurd als je ga benchen dan?
Crashed tie terug naar de desktop, of krijg je een BSOD?
is gewoon een freeze en dan is het gebeurt, heb de bijgeleverde drivers + drivers van ati geprobeerd en zels dan wil hij niet goed benchen.Sir_G-nius schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:56:
Is het geen driver probleem met je chipset?
Zou zonde zijn van het bordje...![]()
Wat gebeurd als je ga benchen dan?
Crashed tie terug naar de desktop, of krijg je een BSOD?
Ach hang gewoon het DFI NF 4 bord er weer in en dan doe ik het cf mobo weer terug naar dfi.
Jammer maar ja, beter dan een onstabiel systeem toch?
Ik had wel wat langer willen kwijlen maar we mochten helaas niet te lang achter de stand komen om het van dichtbij te bekijken
Irl is hij nog mooier dan op de foto's
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Dus kom gezellig langs morgen en speel ff een spelletje mee.
Ik was alleen vandaag op de hccmydogisgone schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:37:
Hij staat nu vooraan en kunnen jullie hem zelfs aanraken als je dat wilt en uiteraard even op gamen![]()
Dus kom gezellig langs morgen en speel ff een spelletje mee.
Ik blijf erbij dat het de mooiste mod op got is, ik verwacht wel wat foto's van morgen uiteraard
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
EB cardetailing tot aan uw huis
haha als het aan mij ligt wel, de verlichting daar is veels te sterk.Ediejo schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 00:36:
[...]
En dat is een veel betere plaats voor je pc. Eerst stond ie op een rot plek om het zo maar te zeggen. Dit is veel beter, morgen nog ff wat lampjes kapot gooien boven je case dan is het helemaal goed.
Jammer genoeg kunnen ze niet uit, behalve als ik het forceer.
Morgen ook maar even op zoek naar een barebone.
Precies.... hal en/of standnr. please?The Widow Maker schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:02:
Waar staat ie nu precies dan?
Ik heb Ediejo's case wel gezien, maar de Illumini dus nog niet...
I love watercooling
standnr: hcc games gg (10B029)
Nee ff serieus, Lache gast man niet te beroerd voor een praatje enzo en hij had een DFI vlag voor me

Nouja was wel leuk om z'n case te zien op de HCC, fleurde eht gedeelte waarin hij stond nog wat op (stond naast de 65+ koffiekan club ofzo, stelletje zeikerds

:

Jammer dat ik die last zulke ongeloofelijk trillende handen had
[ Voor 47% gewijzigd door sapphire op 29-11-2005 14:17 ]
KonikaMinolta met Anti-shake systeem is inderdaad wat voor je, had ik toch langs moeten gaansapphire schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:07:Jammer dat ik die last zulke ongeloofelijk trillende handen had
Wilde wel maar kwam er allemaal niet van.
Blijft een mooie case, misschien eens mooiere waterblokjes gebruiken

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 29-11-2005 14:21 ]
wat had jij in gedachte als andere waterblokken danVandread schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:20:
[...]
KonikaMinolta met Anti-shake systeem is inderdaad wat voor je, had ik toch langs moeten gaan
Wilde wel maar kwam er allemaal niet van.
Blijft een mooie case, misschien eens mooiere waterblokjes gebruiken

BTW, ik zat net nog eens te kijken, heb je ook gekeken hoe het staat als je het geborstelde alu aan de zijkant van je bay's en achter je mobo zwart zou spuiten? Zomaar een gedachte. De rest is immers ook zwart, en dan kun je er bijv. nog met blauw plexi letters op plakken van club3d/dfi of zandstralen ofzo
ik heb geen idee, ben best benieuwd hoe dat er uit zou zien, ff fotoshoppen denk ik_ferry_ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:13:
IDD, vooral door die hele diepe blauwe kleur, jammer dat dat op foto's altijd anders uitvalt.
BTW, ik zat net nog eens te kijken, heb je ook gekeken hoe het staat als je het geborstelde alu aan de zijkant van je bay's en achter je mobo zwart zou spuiten? Zomaar een gedachte. De rest is immers ook zwart, en dan kun je er bijv. nog met blauw plexi letters op plakken van club3d/dfi of zandstralen ofzo![]()
ja ik zie het net, zal morgen even beantwoorden.Bashrat schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:13:
Ik heb een paar vragen over je PSone LCD (hoe jij het aangesloten hebt). Ik heb je vanmiddag een mail gestuurd.
Ga nu slapen
Werkt dit gewoon lekker ? Heb het namelijk nooit eerder gezien.
Dat zou het waterkoelen van m'n chipset namelijk stukken gemakkelijker maken
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
(heb het zelfde mobo als mydogisgone en een X800 ipv zijn X800XT )
Anoniem: 161147
maakt niet uit, volg mijn specs maar en dan 3dmark score'sexperience_ik schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:41:
Yo anders zie ik dat je je videokaart in je 2de pci-e slot heb zitten.
Werkt dit gewoon lekker ? Heb het namelijk nooit eerder gezien.
Dat zou het waterkoelen van m'n chipset namelijk stukken gemakkelijker maken
ennu ik heb een x850xt pe nu
Waarschijnlijk een 7800gt of een 6800gs
een x1800xl is ook geen optie want die zijn me weer te duur
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
misschien is het handig om eens je warranty te voiden, in de vorm van de stikkers van je hdd en psu af te halen
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
ik beantwoord deze vanavond!Bashrat schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:38:
@mydogisgone: ik wacht nog steeds met smart op je mailtje
nou de hdd's hebben nog stikkers maar de PSU is al voided...diontjuh schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:52:
ik heb je case in het echt gezien op de hcc![]()
misschien is het handig om eens je warranty te voiden, in de vorm van de stikkers van je hdd en psu af te halen
[ Voor 29% gewijzigd door mydogisgone op 18-04-2006 14:13 ]

edit:
oeps, zai nu pas dat topic al jaar oud is

volgende keer iets minder vlot door alle linkjes heenfietsen

[ Voor 48% gewijzigd door flippy op 25-09-2006 23:04 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Ach de stickers zitten er nog op.the_virus schreef op maandag 25 september 2006 @ 23:02:
lijkt me niet handig om die hdd te voiden, zijn maxtor's![]()
![]()
![]()
![]()
edit:
oeps, zai nu pas dat topic al jaar oud is![]()
volgende keer iets minder vlot door alle linkjes heenfietsen
Iig ze zijn nog voorzien van garantie.
Maar de volgende keer wel ff kijken voordat je gaat kicken he!!
Anoniem: 235721
Ik ben hier ook bezig met een ehein 1046 pomp en plan hem ook om in te schakelen met de voeding.
Nu ik vind hier enorm weinig literatuur over.
Ik zou graag een beetje detail weten hoe je het juist gedaan hebt...
Alvast bedankt
Casemod: Cubeleon