Ik ben er ook achter dat [elite] frigates een BlackBird niet fijn vinden

Zat gister samen met een paar anderen een gate te verdedigen tegen Player Pirates en we werden wat lastig gevallen door een groepje irritante frigates en elite frigates.
Na wat kat en muis spelen [waarbij we 1 frig neer hadden gehaald] waren ze mijn ge-target jam beu en besloten ze met zijn allen mij aan te vallen. de 2 friendly ravens hadden ngal een lange locking time dus tegen de tijd dat alle frigs hun cruise missiles hadden logelaten konden zij pas ingrijpen [met drones en cruise missiles].
Gelukig kon ik er 2 jammen en werd er 1tje neergehaald door drones, maar veel structure had ik niet meer over [38.9% struct, 0.0% armor].
Al met al hebben ze 3 of 4 keer geprobeerd mij neer te halen, maar ik kon ze steeds net op tijd jammen, gelukkig hebben elite frigs niet zoveel sensor strength en een brakke sensor range [17,5KM]
Ik was net weg voor repairs toen er 9 C4/RUS binnen kwamen vallen met bships, jammer dat we daar toen niks tegen konden doen
ben ook ff bezig geweest met een anti-Frig Scorp, maar het blijft lastig om een goede setup tegen die dingen te vinden, ik ben zover uitgkomen op de volgende setup:
1 X 100MWD
4 X Sensor Booster I
1 X 20KM Warp Jammer
1 X X5 webbify
1 X Xlarge SB
Locking time op NPC frigs ligt op 2.2 sec: voldoende, maar eigenlijk te langzaam tegen echte hit & runners.
Ik ben nog aan het kijken wat voor wapens ik ga fitten.
- Large wapens zijn erg sterk [zeker de blasters kunnen enorm veel damage doen] maar de tracking is te traag tegen frigs.
- Medium guns hebben ook moeite met frigs als ze 1KM/Sec+ gaan.
- Small guns doen niet genoeg damage, ik wil echt in 2-4 schoten een frig neerhebben, anders vluchten ze...
Iemand tips/ervatingen met het killen van frigs in bs's?
Tis op zich wel cool dat frigs nu eindelijk nut hebben in fights, alleen is het wel een beetje irritant dat je eigenlijk niks tegen die elite frigs kan doen [behalve misschien een andere elite frig].