Betreft: nieuwe design

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 680 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:03
Het is al eerder gevraagd in dit topic, maar waarom wordt de Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/form/go.gif button van de frontpage niet gebruikt op de nieuwe layout van het forum ipv Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/newlayout/images/layout/qs-button.gif. Die image is eigenlijk veel te klein naast de selectbox, die GO buttom is net zo groot dus past er veel beter bij, en de layout moet toch op die van de frontpage gaan lijken :P.

Daarnaast is een grotere button ff lekkerder bij het klikken/richten met de muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Civil schreef op 14 maart 2004 @ 22:53:
Het is al eerder gevraagd in dit topic
Het is al eerder gezegd in dit topic:

Pelle in "Betreft: nieuwe design"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is dit iemand al opgevallen?

In list messages: http://crew.tweakers.net/crisp/newlayout/list_messages.html

Als je op dit Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/crisp/newlayout/images/icons/fieldset_ts_closed.gif knopje drukt, komen er boven en onder die user incons lines te staan met daaronder weer wat info (tekst). Die tekst en de post overlappen elkaar in mijn geval.

Debian unstable,
Firefox 0.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
saviour schreef op 15 maart 2004 @ 15:14:

Als je op dit [afbeelding] knopje drukt, komen er boven en onder die user incons lines te staan met daaronder weer wat info (tekst). Die tekst en de post overlappen elkaar in mijn geval.

Debian unstable,
Firefox 0.8.
Onder zowel IE6.0 als Firefox 0.8 (Windows XP) werkt het gewoon naar behoren hier.

Maar ik vind dat pijltje trouwens wel een erg mooie vondst _o_ Hij was me nog niet eerder opgevallen, maar het is wel een erg coole en makkelijke feature, vooral bij mods heb je binnen één druk op de knop meer informatie voor je neus :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 15 maart 2004 @ 15:14:

Als je op dit [afbeelding] knopje drukt, komen er boven en onder die user incons lines te staan met daaronder weer wat info (tekst). Die tekst en de post overlappen elkaar in mijn geval.
Hoogstwaarschijnlijk gebruik je een grotere fontsize dan standaard :)

Hier heb ik met alle browsers nergens last van, tenzij ik de fontsize ga vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ahja, ik denk dat je gelijk hebt Niels.

Ik heb net even aan mijn scrollwieltje gedraaid en daarna werkte het weer naar behoren. Sorry.. en bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29

sjaakaq

It might get loud

A fijn de zoekbox verdwijnt niet meer bij een pulldownmenu (opera 7.23). Mooi!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
kun je niet de hele boel centeren in het midden van je beeld, net als nu is?
want nu staat alles aan de linkerkant, waardoor je (op 1024x768) aan de rechterkant een enorm leeg vlak krijgt, vind ik een beetje irritant.

(misschien is het al eerder gezegd, heb geen zin om het hele topic door te lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09

Zym0tiC

^_^

HyperioN. schreef op 15 maart 2004 @ 18:32:
want nu staat alles aan de linkerkant, waardoor je (op 1024x768) aan de rechterkant een enorm leeg vlak krijgt, vind ik een beetje irritant.

(misschien is het al eerder gezegd, heb geen zin om het hele topic door te lezen)
Als je nu de laatse 10-20 posts had gelezen had je het ook geweten

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

HyperioN. schreef op 15 maart 2004 @ 18:32:

Kiezen voor de alternate stylesheet (non-IE browser required) ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
weten jullie al wat de release datum is, voor ons :?

offtopic:
zou het al verteld zijn, sorry.. weekend niet thuis geweest ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

outerspace schreef op 15 maart 2004 @ 19:22:
offtopic:

offtopic:
zou het al verteld zijn, sorry.. weekend niet thuis geweest ;)
De laatste status: it's done when it's done. Aangezien ik het ook steeds drukker krijg op mijn werk en ik wordt geconfronteerd met toenemende reistijden wat ten koste gaat van mijn vrije tijd kan ik hier geen uitspraken meer over doen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crisp
Wat is er mis met Arial Black???
Niks mis met Arial Black, maar Black ís al een soort Bold-versie van Arial dus het is niet nodig ook nog eens weight: bold mee te geven (wat wel gebeurt in de stylesheet:)
.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
#title h2   
        {
        display: inline;
        font-family: "arial black", arial, tahoma, helvetica, sans-serif;
        font-size: 16px;    
        font-weight: bold;
        letter-spacing: -1px;
        }

Doordat dat nu wel gedaan wordt ziet de tekst 'Gathering of Tweakers.net - Forum Index' er (in ieder geval in IE6, xbrowser niet gecheckt) moddervet uit. De letters staan dan gewoon te dicht op elkaar.

Plaatje geleend van André in deze post:
Afbeeldingslocatie: http://www.nobellaan.nl/got/titel.gif

Op de FP wordt dit ook niet zo gebruikt; daar is het gewoon Arial met gewicht 800, Bold dus.

Kortom: Arial Black prima, maar gebruik daarbovenop niet nogeens Bold.

Dit was wat me onmiddelijk opviel toen ik de preview bekeek. Verder: complimenten! Het gaat een grote vooruitgang worden wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

outerspace schreef op 15 maart 2004 @ 19:22:
offtopic:
Uit Pelle in "Preview nieuwe GoT ontwerp"
Tevens zitten we niet echt te wachten op vragen wanneer het dan nou eigenlijk af zal zijn, want dat is niet echt te voorspellen.
Dus :)
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 20:33:
Kortom: Arial Black prima, maar gebruik daarbovenop niet nogeens Bold.
Zoals gezegd, het heeft bijzonder weinig zin alle designtechnische dingen hier aan de kaak te stellen, daar wordt voor gezorgd. Dit is iets wat ik in dit topic al heb gezegd. Daar kunnen jullie niet lezen :+, maar daar heb ik al aangegeven wat het font moest worden. crisp heeft dat nog niet verwerkt, en dat is heel begrijpelijk, want in dit is niet voor niets een dev-fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelle schreef op 15 maart 2004 @ 22:21:

Zoals gezegd, het heeft bijzonder weinig zin alle designtechnische dingen hier aan de kaak te stellen, daar wordt voor gezorgd. Dit is iets wat ik in dit topic al heb gezegd. Daar kunnen jullie niet lezen :+, maar daar heb ik al aangegeven wat het font moest worden. crisp heeft dat nog niet verwerkt, en dat is heel begrijpelijk, want in dit is niet voor niets een dev-fase.
Kee. In dit topic (X/HTML Feedback) werd voor design op- en aanmerkingen steeds verwezen naar dit topic, vandaar dat ik het hier even postte. Goed om nu te weten dat het al aangepast ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb inderdaad een lijstje design aanpassingen die ik nog moet verwerken; als dat gedaan is zal ik de previews ook bijwerken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Blijft de breedte waar de tekst staat 't zelfde zoals nu? Ivm layout die misschien niet meer klopt bij 't nieuwe design. Ik heb namelijk 't idee dat 't nieuwe design smaller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ik heb het idee dat je gewoon moet afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 22:34

Acheron

updatepack.nl

Wodt het straks ook mogelijk om het forum links te laten uitlijnen, in plaats van gecentreerd? Dan kan ik namelijk m'n tv-beeld er netjes naast zetten, net zoals dat nu kan op de frontpage (Resolutie 1280x1024)

EDIT: mooi dat het forum nu links uitgelijnd wordt _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Acheron op 20-03-2004 15:16 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hp38guser schreef op 20 maart 2004 @ 15:04:
Wodt het straks ook mogelijk om het forum links te laten uitlijnen, in plaats van gecentreerd? Dan kan ik namelijk m'n tv-beeld er netjes naast zetten, net zoals dat nu kan op de frontpage (Resolutie 1280x1024)
Ik (en de rest van het forum) zou het op prijs stellen als je eerst even het topic leest voor je een vraag stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kleine update mbt de voortgang; afgelopen weekend heb ik werkbare versies gemaakt van de meest cruciale acties zodat de crew op dit moment reeds in staat is om op ons Beta forum een en ander te testen :)
Dat wil nog niet zeggen dat we het einde al naderen; een heleboel acties zijn nog niet omgezet naar templates, en ik heb al weer een stapeltje bugs en issues liggen.
Mijn algemene indruk is al wel zeer positief; de layout rendert lekker snel en ziet er erg strak uit :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op 23 maart 2004 @ 07:48:
Kleine update mbt de voortgang; afgelopen weekend heb ik werkbare versies gemaakt van de meest cruciale acties zodat de crew op dit moment reeds in staat is om op ons Beta forum een en ander te testen :)
Dat wil nog niet zeggen dat we het einde al naderen; een heleboel acties zijn nog niet omgezet naar templates, en ik heb al weer een stapeltje bugs en issues liggen.
Mijn algemene indruk is al wel zeer positief; de layout rendert lekker snel en ziet er erg strak uit :)
Draait dat Beta forum op een server die even krachtig is als die van T.net? Of denk je dat eventuele vertragingen eerder aan de clientside dan aan de serverside liggen :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op 23 maart 2004 @ 09:10:
[...]

Draait dat Beta forum op een server die even krachtig is als die van T.net? Of denk je dat eventuele vertragingen eerder aan de clientside dan aan de serverside liggen :?
layout rendering is clientside - ik was gewoon benieuwd hoe snel de pagina's zouden renderen mbt caching ed, mede omdat deze layout heel zwaar op CSS leunt. serverside zal het niets uitmaken, er zit net zoveel logica in deze templates als in de huidige templates; filesize is iets kleiner, maar dan praat je over een procent of 10.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Niet online

Cap

Ff een vraagje: gaat de url ook veranderen in het kader van de eenwording? Met andere woorden krijgen we iets van http://www.tweakers.net/forum of http://www.tweakers.net/got ? Lijkt me wel iets logischer. We hebben immers ook geen pricewatch.tweakers.net maar een www.tweakers.net/pricewatch, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Cap schreef op 27 maart 2004 @ 17:50:
Ff een vraagje: gaat de url ook veranderen in het kader van de eenwording? Met andere woorden krijgen we iets van http://www.tweakers.net/forum of http://www.tweakers.net/got ? Lijkt me wel iets logischer. We hebben immers ook geen pricewatch.tweakers.net maar een www.tweakers.net/pricewatch, etc.
Dit heeft te maken met het feit dat Gathering of Tweakers op een aparte server wordt gehost dan de frontpage.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

pastapappie.NET : je zou dan best een redirect kunnen maken hoor :)
En je kan nooit teveel urls hebben

Alleen blijft het dan wel op http://gathering.tweakers.net uitkomen ja :)

DM!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste