Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nee helaas niet......... wel een suffe "Hidden Mission" maar die wordt uiteindelijk gesloten

Wel een Top Idee
Ikzelf kreeg er ook net 1 :
Als er weer een Golf Baan is ofzo hopelijk kan je dan ook echt Golf spelen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
het zit in VC als onderdeel van sunshine auto's
Verwijderd
dat hoop ik nou dus ook. dat miste ik heel erg in VC. de motor geeft toch veel voordelen.
Een officiële website van rockstar lijkt mij officiëel genoeg of niet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En waar staat PC?Rakkerzero schreef op 27 mei 2004 @ 13:15:
[...]
Een officiële website van rockstar lijkt mij officiëel genoeg of niet.
Uhmmm. Dat zal over een tijdje wel officieel worden !?
* Zeror Rakkerzero moet toch eens beter gaan lezen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zit toch in GTA 3 liberty city??CyberDoX schreef op 26 mei 2004 @ 18:13:
'k heb het hele topic nog niet doorgelezen, dus misschien is dit al eerder gevraagd...sry daarvoor.
Vroeger in GTA1 (DOS) kon je je gestolen auto's inleveren bij de haven waar je dan geld voor kreeg. Hoe mooier de auto, hoe meer geld. Weet iemand of deze optie misschien terug komt? Zou het wel erg vet vinden
had je hele lijst van auto's die je moest stelen en naar de haven brengen en dan kreeg je geld.
ok, niet ELKE gestolen wagen, maar het principe is het zelfde..
Yeah, whatever
Met een motor ben je idd veel flexibeler. Hoop echt dat ie er in zit.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Die zie je namelijk best wel veel op de heuvels van SF.
Ik kan me herinneren dat die er in Driver 1 wel in zaten.
-- Microsoft Certified Professional --
Hetzelfde in vice city.Hertog_Martin schreef op 27 mei 2004 @ 13:24:
[...]
Dat zit toch in GTA 3 liberty city??
had je hele lijst van auto's die je moest stelen en naar de haven brengen en dan kreeg je geld.
ok, niet ELKE gestolen wagen, maar het principe is het zelfde..
Auto's opzoeken (stelen) en naar een auto shop/garage brengen.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 19:07 ]

Wegens zie hieronder :
[ Voor 91% gewijzigd door nero355 op 27-05-2004 21:49 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
SSSSSSSSSHHHHHT!nero355 schreef op 27 mei 2004 @ 20:02:
[...]
Voeg daar een Pontiac GTO/Firebird aan toe en je hebt Smokey & The Bandit![]()
![]()

Er is al een knight rider en een starsky & hutch game ... Breng ze alsjeblieft niet op verkeerde ideeen!
[ Voor 14% gewijzigd door Charly op 27-05-2004 21:42 ]

Verwijderd
Klink net een spycho nou......
+ Max Payne en Enter the Matrix movesbluuuurgh schreef op 28 mei 2004 @ 18:13:
wat me net wel te binnen schiet wat me echt vet lijkt is met die ragdoll physics, als je in VC iemand van z'n motor af rijd vliegt diegene doro de lucht en valt dan in 1x op de grond en ligt gelijk stil meestal, nu krijg je dus ook dat ze doorrollen enzo
Alleen is True Crime kut en zijn GTA en MP wel goede spellen.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 23:57:
[...]
Ooit true Crime Gespeelddat is namelijk presies wat jij hier zegt: GTA + MP+ ETM
Nee hoor, zo kom je helemaal niet overVerwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 22:22:
Als je dan iemand aanrijd met je camara ingestelt in de auto, dat je dan de lichaam echt op je ruit ziet splashen.....he he en als je iemand dan met snelheid aanrijd dat hij dan echt in stukken vliegt waarvan de kop of zo op je auto blijft hangen....
Klink net een spycho nou......

Ghehe
vind het een beetje suf dat ze dmv een spel je min of meer gedwongen wordt een console te kopen
* tijn.online spaart nog even door
Nah, mij krijgen ze niet zo "gek" om een PS2 te kopen. Ik eistijn.online schreef op 29 mei 2004 @ 19:33:
En eindelijk een marketing-truck die bij mij waarschijnlijk gaat werken...
* tijn.online spaart nog even door
Verwijderd
die staan al over het hele web verspreidVerwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 14:06:
Schijnt dat de Game Informer in het juni nummer 9 exclusieve screenshots heeft![]()
www.gtagaming.com
- Dat je eruit moet ontsnappen
- Je mensen moet helpen eruit te ontsnappen,
En ik hoop ook dat ie heel snel op de pc uitkomt
Cons:::BB4E
slechte marketing dan, aangezien ik maar weinig mensen ken die voor 1 spel een dure console kopen terwijl ze een high-end kickass pc-systeem hebben staan.Schuey schreef op 29 mei 2004 @ 16:29:
das niet suf, das nu marketing.
Mensen die een high-end systeem hebben staan hebben vaak ook het geld om een Xbox te kopen voor bv FableMister_X schreef op 31 mei 2004 @ 18:09:
[...]
slechte marketing dan, aangezien ik maar weinig mensen ken die voor 1 spel een dure console kopen terwijl ze een high-end kickass pc-systeem hebben staan.

zo zal dat ook wel zijn voor gta san andreas en een ps2.
tis misschien ook wel om nieuwe fans te creeëren, want er zijn maar zat mensen met een brakke p2 of geen pc, die dus een ps2 hebben staan, omdat de spelletjes daar zo mooi op zijnMister_X schreef op 31 mei 2004 @ 18:09:
[...]
slechte marketing dan, aangezien ik maar weinig mensen ken die voor 1 spel een dure console kopen terwijl ze een high-end kickass pc-systeem hebben staan.
Ik denk ook niet dat jouw kennissenkring iets zegt over hoe de economie werkt. De verkoop van Playstations steeg namelijk behoorlijk na GTA3: Liberty City. Ik heb mijn PS2 ook alleen maar voor GTA en Gran Turismo en zo ken ik heel wat mensen die hem daarom ook hebben gekocht.Mister_X schreef op 31 mei 2004 @ 18:09:
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Ja over een paar jaar pasBlade_V schreef op 31 mei 2004 @ 19:00:
Btw, waarom staat er in de topictitel nou [PS2]? Terwijl ie ook voor pc komt

Officieel is ie nog alleen voor de PS2 hoor
Fable is tevens bevestigd voor de PCBlowFish schreef op 31 mei 2004 @ 18:32:
[...]
Mensen die een high-end systeem hebben staan hebben vaak ook het geld om een Xbox te kopen voor bv Fable![]()
zo zal dat ook wel zijn voor gta san andreas en een ps2.
Dus nog steeds zinloos.
Idd, voor de spellen die niet/later op de PC komen
Verwijderd
Ach... jij wil graag voor ieder GTA spel een jaar langer wachten... jouw keuzeshuogg schreef op 31 mei 2004 @ 19:12:
[...]
Fable is tevens bevestigd voor de PC
Dus nog steeds zinloos.
half jaar en:Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 20:10:
[...]
Ach... jij wil graag voor ieder GTA spel een jaar langer wachten... jouw keuze
-dan zou ik paar honderd euro moeten neertellen voor die paar maanden eerder
-brakke console controls moeten gebruiken
-M'n bureaustoel zit fijner dan de bank
Nee, ik wacht wel op de PC versie van SA hoor
Hey we hebben hier te maken met een race-fanaatSchumi4ever schreef op 31 mei 2004 @ 19:28:
Ik heb afgelopen weekend een ps2 gekocht om F1 Career Challenge, Grand Prix Challenge (was een prikkie), Formula One 2004, Gran Turismo 4, GTA: SA en Gran Turismo 3 (als tijddodertje;)) te kunnen spelen
Geen id, kheb de ps2 pas 2 dagen ofzodimitio schreef op 31 mei 2004 @ 21:25:
[...]
Hey we hebben hier te maken met een race-fanaatWel geinig hoor al die race-games maar blijft het wel leuk als je alleen maar race-games speelt?

En anders heb ik altijd nog de pc waar ik kan... racen
Zouden jullie hier willen posten wat welke knop doet op de PS2 in GTA:VC ??
Wil voor de LOL effe GTA:VC met de GamePad een beetje spelen heb wat nieuwe dingen gedownload en die wil ik testen dus dacht doe dat ook gelijk
Thnx alvast !!!
/EDIT : Idee vergeten :
Als je uit een Heli springt hoog in de lucht graag alleen mogelijk maken boven de zee/rivier/andere diepe slootjes en niet meer boven land is zoo suf dat het kan en je niks hebt ........
[ Voor 26% gewijzigd door nero355 op 31-05-2004 22:49 ]
Mijn broertje speelde heel graag GTA 2 toen 5 jaar was. Hij is nu 9 jaar en verslaafd aan Vice city.Bi0Hazard schreef op 29 mei 2004 @ 15:30:
Als mijn nichtje hier komt van 8 speelt ze altijd graag ViceKill dit, Jat dat
![]()
Ghehe
Fable voor pc. Dat klinkt als een droom die uitkomt
Doe mij die game ook ffSchumi4ever schreef op 31 mei 2004 @ 19:28:
Ik heb afgelopen weekend een ps2 gekocht om F1 Career Challenge, Grand Prix Challenge (was een prikkie), Formula One 2004, Gran Turismo 4, GTA: SA en Gran Turismo 3 (als tijddodertje;)) te kunnen spelen
[ Voor 10% gewijzigd door LifeTecH op 31-05-2004 23:24 . Reden: examen vrees ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Kijk dat is nieuws dat ik wilo horen. Nu nog zien en dan geloof ik het 100%.BtM909 schreef op 01 juni 2004 @ 09:20:
Ik las trouwens in HET PlayStation blad dat je ook kan zwemmen...
Verwijderd
Dat las ik ook ja. Heb echter geen idee hoe ze aan die informatie komenBtM909 schreef op 01 juni 2004 @ 09:20:
Ik las trouwens in HET PlayStation blad dat je ook kan zwemmen...
Is genoemd bij een presentatie vlak voor de opening van de game-beurs E3Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:12:
[...]
Dat las ik ook ja. Heb echter geen idee hoe ze aan die informatie komen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Ik wacht trouwens met smart op de eerste trailer, damn wat gaat dit een spel worden

Ik vind ze het vermelden waard. Heb ze gevonden op www.gta-sa.de.
Veel plezier ermee.
PS. Mijn favoriet is de eerste overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 03-06-2004 13:57 ]
Hoe zit het trouwes want in de SP lees ik dat het iets meer serieus gaat worden... maar de 'kracht' van GTA was toch altijd dat je lol trappen kan overal ? En gaat het de "vrolijke" sfeer van VC na of meer de "vage/oude/bagger/onduidelijke/etc" sfeer van GTA3 na ?
Of zijn dit zaken die nog niemand weet ofzo?
| Hardcore - Terror |
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:08:
Die screens zien er niet echt "ghetto" uit.
Misshien screens van een wijk net naast de ghetto.bluuuurgh schreef op 03 juni 2004 @ 14:09:
ziet er meer VC achtig uit!
Een spel met alleen maar ghetto's zou niet leuk zijn natuurlijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 03-06-2004 14:11 ]
die eerste is gewoon een of andere ansichtkaart met een lelijke tekst label "SA"Rakkerzero schreef op 03 juni 2004 @ 13:56:
Hier enkele wallpapers.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Veel plezier ermee.
ziet er niet uit.
de rest wel grappig
Rakkerzero schreef op 03 juni 2004 @ 13:56:
Hier enkele wallpapers.
Veel plezier ermee.
Sterker nog, het is VC (de tweede iig):bluuuurgh schreef op 03 juni 2004 @ 14:09:
ziet er meer VC achtig uit!

Is een beetje donker, want ik had geen zin om te wachten tot de zon opkomt
Ik betwijfel ten zeerste of dit echte beelden zijnInterXs schreef op 03 juni 2004 @ 14:45:
[...]
die eerste is gewoon een of andere ansichtkaart met een lelijke tekst label "SA"
ziet er niet uit.
de rest wel grappig
[ Voor 3% gewijzigd door tijn.online op 03-06-2004 16:25 . Reden: leer schrijven... ]
Ja, dacht ik dat die ook al herkende. Maar ja ik had het er maar bij gezet ivm de GTA SA tekst.Kheldar schreef op 03 juni 2004 @ 14:50:
[...]
[...]
Sterker nog, het is VC (de tweede iig):
[afbeelding]
Is een beetje donker, want ik had geen zin om te wachten tot de zon opkomt
Dat zijn de nieuwe Ghetto Pimp Boat(c)tijn.online schreef op 03 juni 2004 @ 16:24:
en wat die laatste 2 zijn. Joost mag het weten...
Verwijderd
Verwijderd
Whehe, heeft 'ie de kluis open en knal je hem door zijn kop, en als de driver je heeft gebracht naar waar je heen moet hem ook overhoop knallenVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:58:
Het zou ook leuk zijn als je wat mercenaries heb dat je die kan gebruiken om een zwaar bewaakte bank te overvallen. zoals een explosieven man die je kan gebruiken om de kluisdeur op te blazen en dat jij moet voorkomen dat hij gedood word. Als de kluis open is en je hem heb leeggeroofd en je bent ontsnapt ben je een stuk rijker en beruchter. Als ze dit soort 'minigames' in het spel brengen geeft het gelijk een leukere gameplay.
mjah, net zoals de laatste Malibu-club-missie in Vice City dus. Maar dan onbeperkt... mmm, mschn wel goed idee jaVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:58:
Het zou ook leuk zijn als je wat mercenaries heb dat je die kan gebruiken om een zwaar bewaakte bank te overvallen. zoals een explosieven man die je kan gebruiken om de kluisdeur op te blazen en dat jij moet voorkomen dat hij gedood word. Als de kluis open is en je hem heb leeggeroofd en je bent ontsnapt ben je een stuk rijker en beruchter. Als ze dit soort 'minigames' in het spel brengen geeft het gelijk een leukere gameplay.
Jezus, hier trap je toch niet in zeker???Rakkerzero schreef op 03 juni 2004 @ 13:56:
Hier enkele wallpapers.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Veel plezier ermee.
nummer1: foto
nummer2: vicecity (vlak bij je huis op 't eiland meen ik)
nummer3&4: Iemand heeft met 3dsmax zitten kloten. Dit is duidelijk geen GTA te zien aan het detail op de vlag (veel te veel polygonen), en zoiezo is 't een lelijk wrak...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Mischien wel een leuk idee om een soort gang-o-meter in het spel te verwerken, je doet kleine klusjes zoals breng iemand weg, dood persoon x. Hoe meer je van dit soort klusjes je doet des te meer status je krijgt. Doordat je meer status krijgt kan je nieuwe missies selecteren en meer klusjes doen die steeds moeilijker worden.The Evil Brain schreef op 03 juni 2004 @ 17:56:
[...]
mjah, net zoals de laatste Malibu-club-missie in Vice City dus. Maar dan onbeperkt... mmm, mschn wel goed idee ja

Das toch duidelijk veeeeel meer in de stijl van Vice dan SA?
Echt ik zie geen een element terug van SA maja

Ik wel, het logo!
sorry, kon het gewoon niet laten...
Verwijderd
Zoals GTA2 dusVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:07:
[...]
Mischien wel een leuk idee om een soort gang-o-meter in het spel te verwerken, je doet kleine klusjes zoals breng iemand weg, dood persoon x. Hoe meer je van dit soort klusjes je doet des te meer status je krijgt. Doordat je meer status krijgt kan je nieuwe missies selecteren en meer klusjes doen die steeds moeilijker worden.
tijn.online schreef op 03 juni 2004 @ 19:35:
[...]
Ik wel, het logo!
sorry, kon het gewoon niet laten...

Verwijderd
voor de pc is ie nog niet aangekondigt.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:35:
ik heb gehoord dat de ps2 users al in oktober kunne spele maar wanneer moeten wij pc uers wachte om dit spel te spele?
Verwijderd
de besturing op de ps2 is imo stukken beter dan die van de pc. Vooral het autorijden zuigt op de pc, het is gewoon k*t om met een toetsenbord te sturenVerwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 23:58:
he bah,ik vind gta besturing of de ps2 bagger slecht daarom koop ik ze er nooit op,moet ik nog langer wachte

Heb je wel eens naar mouse-steering gekeken? Dan kan je ook 'half' sturenLifeTecH schreef op 05 juni 2004 @ 00:18:
[...]
de besturing op de ps2 is imo stukken beter dan die van de pc. Vooral het autorijden zuigt op de pc, het is gewoon k*t om met een toetsenbord te sturen
Mouse-steering ook al geprobeert. Maar met dat mikken hebben ze wat op gevonden, druk R1 en je mikt op een poppetje. Voor de rest zuigt het aimen op de ps2 welJER00N schreef op 05 juni 2004 @ 00:25:
[...]
Heb je wel eens naar mouse-steering gekeken? Dan kan je ook 'half' sturenDat valt nog best te doen
Ik moet er trouwens niet aan denken om met een gamepad te richten met een geweer
Maar targeting gaat weer erg goed. R1 voor een target, L2 om naar links een target te kiezen en R2 om naar rechts een target te kiezen.
Kies in VC de eerste de beste grote gangster groep. Pak je Colt, druk op R1 en selecteer met L2 de meest linker van de groep.
Houd O ingedrukt om te blijven schieten, en na elk schot druk je op R2. Schot, R2, schot, R2, schot, R2, schot. Groepje uitgeschakeld met grote efficientie. Doe dat maar eens naar op PC met manual aiming.. is toch echt ietsjes moeilijker. Heb dit gedemonstreerd aan een vriend van me, die wist niet dat het spel zo op de PS2 te spelen was.
Ziet er erg stoer uit... doet Harry Callahan me niet eens na.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
LifeTecH schreef op 05 juni 2004 @ 00:27:
[...]
Mouse-steering ook al geprobeert. Maar met dat mikken hebben ze wat op gevonden, druk R1 en je mikt op een poppetje. Voor de rest zuigt het aimen op de ps2 wel
Hierbij dus .......... iemand ??
x = gasnero355 schreef op 05 juni 2004 @ 16:21:
[...]
Dan vraag ik een pagina terug of iemand de "Button" instellingen op een PS2 wil posten zodat ik het in VC op mijn PC kan uitproberen en reageert er niemand terwijl hier wel PS2 gamers zitten
Hierbij dus .......... iemand ??
vierkantje: rem
driehoek = in/uit stappen
O= schieten
pijltje omlaag = camera veranderen
r1 = autoaim/handrem
linker analoog knuppeltje naar voor/achter = weelies e.d.
OK Thnx!!!Midnightimpact schreef op 05 juni 2004 @ 16:33:
[...]
x = gas
vierkantje: rem
driehoek = in/uit stappen
O= schieten
pijltje omlaag = camera veranderen
r1 = autoaim/handrem
linker analoog knuppeltje naar voor/achter = weelies e.d.
Hebben R2/R3/L1/L2/L3/Rechterstick/ Nog specifieke funxties ??
En pijltje links/rechts is links rechts lopen/sturen neem ik aan net als linker analoog links/rechts ??
pijltje links en rechts hebben geen functie. R3 is om taxi/vigilanti misies te starten.nero355 schreef op 05 juni 2004 @ 16:47:
[...]
OK Thnx!!!
Hebben R2/R3/L1/L2/L3/Rechterstick/ Nog specifieke funxties ??
En pijltje links/rechts is links rechts lopen/sturen neem ik aan net als linker analoog links/rechts ??
Met de rechterstick kan je de hydraulics van je auto besyturen.
L2 en R2 verwisselen van target, erg handig.
Verwijderd
En in de auto is L2 en R2 de view van links of rechts doen, allebei tegelijk is naar achteren kijkenHuggyB schreef op 05 juni 2004 @ 18:02:
Met L3 kan je bukken en in de auto toeteren.
Met de rechterstick kan je de hydraulics van je auto besyturen.
L2 en R2 verwisselen van target, erg handig.
En met L1 verwissel je de radiozender, met R1 handrem in de auto
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 23:53 ]
Wat is er mis met sturen met het toetsenbord? Werkt perfect en is goed te doen imo.LifeTecH schreef op 05 juni 2004 @ 00:18:
[...]
de besturing op de ps2 is imo stukken beter dan die van de pc. Vooral het autorijden zuigt op de pc, het is gewoon k*t om met een toetsenbord te sturen
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Je neemt of een stuur of een analoge joypad... maar keyboard toetsen? Geef mij de PS2 dual shock maar. De Wingman Rumble is ook een leuke voor de PC.
Nu maar hopen dat ze dat spel afmaken......en zal ie dan op tijd zijn. Als je bedrijf verlies maakt en je bent bezig met een spel, dan wil je die natuurlijk nog beter maken dan je van plan was.
Dit topic is gesloten.