nieuws: ATi plant Athlon 64-chipset met DirectX 9-ondersteuning
eenDe SB400 zal daarnaast met ene PCI Express-interface
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
eenDe SB400 zal daarnaast met ene PCI Express-interface
[ Voor 143% gewijzigd door 4AMD op 24-03-2004 12:26 ]
Dat zijn foutjes in de quote en die pas ik niet aan omdat daarin een stuk tekst staat dat niet van ons is, maar van de bronsite. Als er fouten inzitten, dan kun je dat dus bij Emerce meldenhedskes schreef op 24 maart 2004 @ 12:26:
nieuws: Emerce magazine maakt herstart
"(...) en in artikelenEmerce biedt een platform via print, online en events voor (...)"
artikelenEmerce ---> artikelen. Emerce (punt en spatie toevoegen)
"Sinds jaar en dag is het mogelijk de op Emerce-artikelen te reageren."
de ---> om
"zij het niet binnen Zinio zelf ."
zelf . ---> zelf. (spatie weghalen)
Die is wel aangepasthedskes schreef op 24 maart 2004 @ 12:26:
nieuws: Kort interview met AMD
"Op ... CeBIT demonstreerde AMD een op Athlon 64 FX die luchtgekoeld op 2,5GHz klokte met een multiplier van 12,5, aldus Johan."
op ---> weghalen
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Ik vind van niet, dus ik laat het lekker staan!Zwerver schreef op 24 maart 2004 @ 17:22:
http://www.tweakers.net/nieuws/31696
De deelnemers hoeven daar niet aanwezig te zijn om de prijzen in ontvangst te nemen. De winnaars krijgen niet alleen een prijs, hunde namen van hun zullen ook drie maanden lang op de website van Java.net te vinden zijn. Meer informatie over de wedstrijd kan gevonden worden op de Games Contest-pagina van Java.net.
de namen van hen staat iets netter.... ik weet even niet of je daar ook de namen van hen kan zeggen *geloof het wel* maar dat staat uiteraard nog beter dan
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Verwijderd
Van hun is anders gewoonweg fout hoor. Na een voorzetsel krijg je namelijk hen.Kheldar schreef op 24 maart 2004 @ 17:35:
[...]
Ik vind van niet, dus ik laat het lekker staan!
Nee, ik vind 'de namen van hen' een beetje oubollig en onnodig ingewikkeld overkomen, dus ik laat het zo staan (de meeste zinnen die ik type kunnen namelijk nog mooier en beter, maar dan ben ik 3 uur bezig met elke post en dat is me toch echt iets te lang).
Maar op de bronsite staat het wél goed.Harm schreef op 24 maart 2004 @ 13:13:
Dat zijn foutjes in de quote en die pas ik niet aan omdat daarin een stuk tekst staat dat niet van ons is, maar van de bronsite. Als er fouten inzitten, dan kun je dat dus bij Emerce melden.
[ Voor 57% gewijzigd door 4AMD op 24-03-2004 19:20 . Reden: Toevoegingen ]
Ik heb wat andere nieuwssites bekeken en ik kom er niet uit wat het nu precies is, dus ik laat het vooralsnog even staan, maar als iemand anders zich geroepen voelt om het aan te passen is dat primaJoost E. Boere schreef op 24 maart 2004 @ 17:52:
nieuws: Sun schrijft wedstrijd uit voor spelprogrammeurs met Java
De prijzen zijn totalen, dat is nu niet duidelijk. Een Zodiac2 kost 400 dollar. "...en Tapwave schenkt twee Zodiac PDA's van 800 dollar" tegenover "two Zodiacs from Tapwave with an approximate retail value of $800.". In het Engels neigt die zin naar totaal, terwijl de Nederlandse naar per stuk neigt. Maar ja, beide zou kunnen. Voor de AMD systemen geldt het vergelijkbaar.
Ik weet niet wat ik hier nu nog aan moet passen, wat er nu staat is volgens mij prima. For the record, dit dus: De winnaars krijgen niet alleen een prijs, hun namen zullen ook drie maanden lang op de website van Java.net te vinden zijn..Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:01:
[...]
Van hun is anders gewoonweg fout hoor. Na een voorzetsel krijg je namelijk hen.
Dan hebben ze het aangepasthedskes schreef op 24 maart 2004 @ 18:50:
nieuws: Emerce magazine maakt herstart
"(...) en in artikelenEmerce biedt een platform via print, online en events voor (...)"
artikelenEmerce ---> artikelen. Emerce (punt en spatie toevoegen)
"Sinds jaar en dag is het mogelijk de op Emerce-artikelen te reageren."
de ---> weghalen
"zij het niet binnen Zinio zelf ."
zelf . ---> zelf. (spatie weghalen)
[...]
Maar op de bronsite staat het wél goed.
All done.hedskes schreef op 24 maart 2004 @ 18:50:
nieuws: Interne Sony BW-F101 Blu Laser Optical Drive leverbaar
"De drive en de media bieden een luchtdichte structuur om vervuiling van de drive mechanisme en de disc te voorkomen."
de drive mechanisme ---> het drive mechanisme
nieuws: Creative introduceert Desktop Wireless 8000
"Het in zwart en zilver uitgevoerde bedieningsplankje is voorzien van ... verwijderbare handpalmsteun"
... ---> een toevoegen
meuktracker: Daemon Tools 3.46
"De mensen achter Daemon Tools hebben versie 3.46 van het gelijknamig programma uitgebracht."
gelijknamig ---> gelijknamige
meuktracker: Microsoft Office XP Service Pack 3 NL
"De tweede download is door zijn omvang van iets meer dan 60MB een stuk zwaarder, maar daarvoor is er wel geen cd nodig."
er wel ---> weghalen (of "maar daarvoor is de Office XP-cd dan ook niet nodig")
[ Voor 98% gewijzigd door Harm op 24-03-2004 19:37 . Reden: BTW ]
Jamaar dat staat (en stond) er toch ook nietVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 18:01:
[...]
Van hun is anders gewoonweg fout hoor. Na een voorzetsel krijg je namelijk hen.
En in dat zelfde artikel:hedskes schreef op 24 maart 2004 @ 21:36:
nieuws: EC: Media Player moet binnen 90 dagen uit Windows
"Microsoft gaat in beroep bij de European Court of First Instance, het op een na hoogste orgaan in de Europese Unie.Het bedrijf hoopt op deze manier uitstel te krijgen."
een ---> één
Unie.Het ---> Unie. Het (spatie toevoegen)
The devil is in the details.
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
spellen is meervoud --> kunnenMet XNA kan er namelijk voor zowel de pc, de Xbox als voor de Windows Mobile-apparatuur spellen worden ontwikkeld op basis van dezelfde tools.
er kan wegOp de website van XNA zijn er een aantal video's te bewonderen
Het loopt een stuk beter als er geplaatst wordt tussen bij en de:Met de introductie van XNA hoopt Microsoft te stimuleren dat bij de lancering van de Xbox Next er voldoende spellen voor de gameconsole aanwezig zullen zijn.
Met de introductie van XNA hoopt Microsoft te stimuleren dat er bij de lancering van de Xbox Next voldoende spellen voor de gameconsole aanwezig zullen zijn.
Klopt inderdaad, aangepastSurehand schreef op 25 maart 2004 @ 14:22:
nieuws: Microsoft kondigt spelontwikkelingsplatform XNA aan
[...]
spellen is meervoud --> kunnen
Laatste twee zijn geen spelfouten en worden derhalve niet aangepast[...]
er kan weg
[...]
Het loopt een stuk beter als er geplaatst wordt tussen bij en de:
[...]
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Verwijderd
Zijn wél spelfouten. Onjuiste plaatsing is evengoed fout.Laatste twee zijn geen spelfouten en worden derhalve niet aangepast
Ik denk dat Jurroon bedoelt dat de gebruikte volgorde niet fout is. Jouw suggestie mag mschien (voor jou, zelfs hier valt over te twisten) iet sbeter in het gehoor liggen, wat er nu staat is niet noodzakelijk fout en mieren over stijl doen we niet aanVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 20:07:
XNA = één technologie = enkelvoud.
[...]
Zijn wél spelfouten. Onjuiste plaatsing is evengoed fout.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Kater? Eerst water, de rest komt later
Moet zijn: grootte. Maar eigenlijk bij twijfel gewoon een ander woord gebruikenAls we verder kijken naar de buitenkant zien we ook de voeten van deze grote jongen. Voetjes onder een kast zijn van cruciaal belang voor de stabiliteit en dat hebben ze bij Chieftec goed begrepen. De voetjes kunnen ingeklapt of uitgepapt hun werk doen en zijn van een dergelijke grote dat ze goed uitkomen bij de grote maten van deze kast.
Hij loopt -> hij ondersteunt, toch? [sub]mijn d/t's zijn niet zo goedDe kast ondersteund alle ATX-formaten en heeft een voeding aanboord die beschikt over zes Molex-aansluitingen en twee floppydrive-aansluitingen.
[ Voor 23% gewijzigd door cryforhelp op 26-03-2004 00:33 ]
Kleine zonnepaneleninstallateur
Ik zag 'm ook, maar maak van die uitgepapt die me nu opvalt, ook maar uitgeklapt.cryforhelp schreef op 26 maart 2004 @ 00:28:
[...]
Moet zijn: grootte. Maar eigenlijk bij twijfel gewoon een ander woord gebruikenin dit geval dus formaat
tevens schrappenDe ruimte die de kast binnenin biedt is erg prettig. Het zorgt ervoor dat je in staat gesteld wordt een goede airflow te creeëren en maakt de kast zelfs geschikt is voor het behuizen van kleine servers. Chieftec kan tevens ook voedingen leveren die hiervoor geschikt zijn.
hetgeen moet aan elkaarBij de 5,25-inch bays is ook nog een systeem toegepast wat het doorgeven van de vibraties moet tegengaan, het geen de kast weer wat stiller maakt. Tevens zijn de mogelijkheden tot het plaatsen van fans ook groot zoals we gewend zijn van deze fabrikant.
[ Voor 36% gewijzigd door cryforhelp op 26-03-2004 00:38 ]
Kleine zonnepaneleninstallateur
In deeze zin staan drie fauten
[ Voor 35% gewijzigd door IceStorm op 26-03-2004 11:20 ]
processorgigantDat zegt X-Bit Laboratories onlangs van de processorgigiant te hebben vernomen.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Typo en dubbel:Dit formaat maakt de kast ook tevens geschikt voor kleine servers en zorgt er voor dat het binnenin de kast prettig werken is.
Beter ->De Chieftec biedt de mogelijkheid om het deurtje aan de voorkant te vergendelen en om een zijpaneel te vergrendelen.
Verscheidene:De Chieftec biedt de mogelijkheid om het deurtje aan de voorkant en een zijpaneel te vergrendelen.
komma:De grills zijn te krijgen in verscheiden kleuren en modellen en kunnen binnen enkele minuten je kast een compleet nieuw gezicht geven.
reviews: Chieftec BX-03 kast reviewAls de voordeur opengedaan wordt [...] vinden we de vier 5,25-inch uitbreidingssloten en de twee 3,5-inch uitbreidingssloten.
los:De 5,25-inch bays hebben ook een bijzonder bevestigings mechanisme meegekregen, en weer komt het het inbouwgemak ten goede.
De kast ondersteund alle ATX-formaten en heeft een voeding [b]aanboord[/b die beschikt over zes Molex-aansluitingen en twee floppydrive-aansluitingen.
[ Voor 47% gewijzigd door PcDealer op 26-03-2004 14:52 ]
Verwijderd
Het gaat niet over stijl, de plaatsing is onjuist.fee-tje schreef op 25 maart 2004 @ 20:15:
[...]
Ik denk dat Jurroon bedoelt dat de gebruikte volgorde niet fout is. Jouw suggestie mag mschien (voor jou, zelfs hier valt over te twisten) iet sbeter in het gehoor liggen, wat er nu staat is niet noodzakelijk fout en mieren over stijl doen we niet aan.
Laatste zin van de een-na-laatste alinea. Moet dit niet aanstaat zijn?De powerknop valt verder nog op door een klein blauw LED'je dat aangeeft of 't beeldscherm aanstaan.
het geen moet hier aan elkaar geschreven worden; hetgeen.het geen nog weer versterkt wordt door de voetjes aan de onderzijde
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Flimsy...De monitors worden getest op hun bruikbaarheid om flims af te spelen
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
^^Twee Dee schreef op 26 maart 2004 @ 11:59:
Voorlopig geen 64-bit extensies voor Pentium 4E in retail
quote:
Dat zegt X-Bit Laboratories onlangs van de processorgigiant te hebben vernomen.
processorgigant
[ Voor 17% gewijzigd door Twee Dee op 27-03-2004 13:02 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Snel gefixt
[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 27-03-2004 13:04 ]
[ Voor 27% gewijzigd door 4AMD op 27-03-2004 13:15 ]
[ Voor 24% gewijzigd door feej op 27-03-2004 13:20 ]
Everything is awesome!
O+
Dat is de 4de regel van onder, dat vergemakkelijkt het zoeken ietwatEen van de voordelen van het ontwerp is bijvorbeeld de mogelijkheid van het aan- en uitzetten van de banen...
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
*ook goedmaken gaat*Morax schreef op 27 maart 2004 @ 13:17:
In PCI Express eens nader uitgelegd staat een klein foutje:
[...]
Dat is de 4de regel van onder, dat vergemakkelijkt het zoeken ietwatAls iemand dan even een o toevoegt
Verder een![]()
![]()
artikel
Everything is awesome!
O+
Op de roadmap van de Marathon staat daarnaast ondersteuning voor H.264 video en een interface voor 1" harde schijven geplanned.
Ja zeg zo blijf ik bezig
Everything is awesome!
O+
Goed bezig...!fee-tje schreef op 27 maart 2004 @ 13:26:
[...]
Kom op zeg, nu is het niet leuk meer.
Gemaakt, en wie nu nog een typo maakt in zijn nieuws0l krijgt een schop van mij..
[ Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 27-03-2004 13:39 ]
Kom op zeg, nu is het niet leuk meer
[ Voor 24% gewijzigd door feej op 27-03-2004 13:31 ]
Everything is awesome!
O+
Komt 'ie:fee-tje schreef op 27 maart 2004 @ 13:26:
en wie nu nog een typo maakt in zijn nieuws0l krijgt een schop van mij..
hedskes schreef op 27 maart 2004 @ 13:37:
[...]
Komt 'ie:![]()
reviews: Chieftec BX-03 kast review
"Bij deze will en wij graag Arena Electronics GmbH bedanken voor het beschikbaar stellen van de Chieftec BX-03."
will en ---> willen
[ Voor 21% gewijzigd door feej op 27-03-2004 13:40 ]
Everything is awesome!
O+
* feej maakt een kampvuurtje en pakt de marshmallows.hedskes schreef op 27 maart 2004 @ 14:30:
nieuws: HP begint patentzaak tegen Gateway
"een doel waarvoor begin voor jaar al een licentiedivisie werd opgezet"
voor ---> vorig
nieuws: 'nVidia claimt NV40 met 16 pipelines en simulatie van 32'
"De nVidia NV40 en de ATi R420 zitten eraan te komen en dat betekent dat het weer tijd is om zoveel hoe mogelijk geruchten te verspreiden waarin je als fabrikant natuurlijk jouw oplossing als de beste probeert af te schilderen."
hoe ---> weghalen
nieuws: Epic demonstreert Unreal Engine 3.0 op GDC
"Bij het maken van een nieuwe map is er een ondergrond nodig waar de speler overheen lopen en gebouwen op gezet kunnen worden."
waar de speler overheen lopen ---> waar de spelers overheen lopen of waar de speler overheen loopt
Everything is awesome!
O+
Verwijderd
Persoonlijke frustratie en ontzettend fout: wie wilt.Als je dus gebruik wilt maken van de DVI-aansluiting, en wie wilt dat niet
Voor- en achterwaarts.3º voorwaart en 26º achterwaart
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 18:04 ]
Kumbayaaaaaaa my Lord, Kumbayaaaaaaaa.Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 18:01:
reviews: Iiyama ProLite E511S 20,1" LCD review
[...]
Persoonlijke frustratie en ontzettend fout: wie wilt.
reviews: Iiyama ProLite E511S 20,1" LCD review
[...]
Voor- en achterwaarts.
Everything is awesome!
O+
gigabyteAllereerst werpen we een blik [...] hoe nVidia heeft gedacht PCI Express te introduceren.
[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 28-03-2004 10:07 ]
Wat hierboven stond heb ik aangepast, maar ik snap niet precies wat je hiermee bedoeld. Dat die woorden ook met twee hoofdletters zouden moeten? Dat moet namelijk niet, de precieze reden weet ik zo 1-2-3 niet, maar het hoort in ieder geval niet zo
Het woord ferriet is met twee r'en.... namelijk door middel van een ring van feriet waar de kabels doorheen geleid kunnen worden.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
gebeurtDit gebeurd met behulp van
Volgens mij moet dit in wezen zijnvolgens het bedrijf in weze al geschikt is voor een 16x AGP-bandbreedte
twee productielijnen is meer dan één --> moetenNormaal gesproken moet er voor de twee verschillende architecturen - in dit geval AGP en PCI Express - twee productielijnen en -ontwerpen worden toegepast
De komma achter bridgechip kan verplaatst worden: achter aanATi geeft ook aan dat door afwezigheid van een bridgechip, er minder kans is op defecten en fouten.
Er worden een hoop dingen van verwacht, dus hebben we het over meervoud --> wordenEr wordt natuurlijk naast minder stroomverbruik, een kleiner formaat en als het even kan goede prestaties van verwacht.
Everything is awesome!
O+
Ah, die had ik al gefixt jasewer schreef op 29 maart 2004 @ 13:18:
Bijna op het eind van artikel nieuws: De eerste indrukken van de Nokia Communicator 9500
>>Eind dit jaar zal de 9500 Communcator te koop zijn voor ongeveer 800 euro.<<
Communcator -> Communicator
Ik kan het nergens vinden en ik weet het zelf neit zeker, dus ik laat het even staan tot een ander wat meer hier over weet.Surehand schreef op 29 maart 2004 @ 14:28:
Volgens mij moet dit in wezen zijn
Volgnes mij is er het onderwerp, en dan is het enkelvoud.Er worden een hoop dingen van verwacht, dus hebben we het over meervoud --> worden
Everything is awesome!
O+
Gewoon DDR is enkelvoud --> oplevertaangezien volgens het VR-Zone artikel gewoon DDR nog te veel voordelen opleveren qua prestaties, prijs, en latency ten opzichte van DDR2
De tweede heeft kan wegAan het rijtje alternatieve invoerproducten heeft het in 2000 opgerichte bedrijf Ergodex heeft een nieuwe toegevoegd
[ Voor 32% gewijzigd door Surehand op 29-03-2004 15:15 ]
Everything is awesome!
O+
....
monchroom beekdscherm, een 206MHz procoessor
.....
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Al gefikst.AtleX schreef op 29 maart 2004 @ 15:54:
Op de pagina http://www.tweakers.net/nieuws/31757 staan een aantal zeer storende tikfoutjes in 1 regel:
[...]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
mooi zo
(Mijn icq is stuk, sorry.)
[ Voor 8% gewijzigd door feej op 29-03-2004 16:01 ]
Everything is awesome!
O+
te vervangen door iets alseen accu die goed is voor zes uur computeren
een accu die goed is voor zes uur simputeren
[ Voor 96% gewijzigd door Pimmeh op 29-03-2004 16:45 ]
Ik neem aan dat jullie hogescholen bedoelen. Of heeft de hoogte van het gebouw invloed op de werking van 802.1x?SecureW2 wordt op veel hoge scholen en universiteiten gebruikt
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
[ Voor 84% gewijzigd door 4AMD op 29-03-2004 21:23 . Reden: Toevoegingen ]
[ Voor 20% gewijzigd door Harm op 29-03-2004 22:30 . Reden: BTW ]
marktsegmentIn elk marksegment van pc-gerelateerde hardware
naam als moet wegOok de ontwikkelingen van een redelijk bekende firma als naam als Aiwa zijn aardig om te volgen
ontwikkeldis het interessant om te zien hoe het bedrijf zich op het gebied van digitale audio ontwikkelt heeft.
Op de pagina nieuws: AMD voegt 2800+ toe aan Athlon 64-familiequote: abraxasin dat lijstje moet "Athlon 2800+" denk ik "Athlon 64 2800+" zijn ?
[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 30-03-2004 12:13 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 13:37 ]
Everything is awesome!
O+
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
[ Voor 32% gewijzigd door 4AMD op 31-03-2004 00:19 . Reden: Toevoegingen ]
FedoraFedoria Project is begonnen met
In deeze zin staan drie fauten
Zo gelaten, het missende lidwoord is niet storendhedskes schreef op 30 maart 2004 @ 20:43:
meuktracker: K-Lite Codec Pack 2.25
"Op de homepage van ... K-Lite Codec Pack is versie 2.25 te downloaden."
... ---> het toevoegen
Het gaat om de codec van QuickTime, of dit er nu heel veel zijn of niet, de bedoeling is wel duidelijk. Is dus zo geblevenhttp://www.tweakers.net/meuktracker/5805
"QuickTime Alternative bestaat uit de codec van Apple's QuickTime, maar dan zonder de daadwerkelijke player waarmee onder andere QT-films kan worden afgespeeld."
codec ---> codecs
aangepastkan ---> kunnen
Staat goed zo, gaat om media van RealNetworks"Bestandsgrootte: 7,11MB"
7,11MB ---> 7,10MB
meuktracker: Real Alternative 1.22
"Real-media"
Real-media ---> RealMedia
Wat betreft de bestandsgroottes, daar mag een van de meukers naar kijken. Iedereen bedankt voor het melden trouwens"Bestandsgrootte: 5,53MB"
5,53MB ---> 5,52MB
[ Voor 97% gewijzigd door Jurroon op 31-03-2004 13:11 ]
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Hersteld. Tnx.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Zin loopt voor geen meter, het zal waarschijnlijk iets moeten zijn als echter lieten nieuwe releases hiervan vaak op zich wachtenOok voor Suse werd dit product geleverd, echter liet de release hiervan zich vaak op zich wachten
Signatures zijn voor boomers.
Die zin is nogal raarHet is overigens zo dat houders van copyright op media binnen het Franse wetboek minder rechten hebben dan in bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse verzameling wetten.
[ Voor 78% gewijzigd door Azrael op 31-03-2004 19:59 ]
Dat moet natuurlijk 'Phonographique' zijn...Syndicat National de l'Edition Phonographice
Ipsa scientia potestas -Francis Bacon
Het zijn weldegelijk rechtszaken.Azrael schreef op 31 maart 2004 @ 19:55:
nieuws: Frankrijk bereidt zich voor op piraterijrechtszaken
rechtszaken => rechtzaken
[ Voor 107% gewijzigd door Harm op 31-03-2004 22:50 . Reden: BTW ]
* NkLs ziet in dat Nederlanders een slechte invloed hebben op de taalkennis van anderen...enne Steve is een Belg
Ipsa scientia potestas -Francis Bacon
Hm, het wordt beide gebruikt (rechtszaak is zelfs de te prefereren spelling blijkbaarHarm schreef op 31 maart 2004 @ 22:45:
* Harm gaat kijken.
edit:
[...]
Het zijn weldegelijk rechtszaken.
Ja Fries is ook best wel te begrijpenDie zin die je quote is inderdaad wat vaag, maar ik kan hem zo 1-2-3 niet verbeteren omdat hij IMHO ook best wel te begrijpen is.
Om even een collega te helpen: het is rechtszaak en het meervoud is rechtszaken. Sla De Vandale er maar op na:Azrael schreef op 31 maart 2004 @ 19:55:
nieuws: Frankrijk bereidt zich voor op piraterijrechtszaken
rechtszaken => rechtzaken
Een release kan niet vaak op zich laten wachten.Ook voor Suse werd dit product geleverd, echter liet de release hiervan vaak op zich wachten
Signatures zijn voor boomers.
Dat was al gezegdRobin Vreuls schreef op 01 april 2004 @ 02:31:
[...]
Om even een collega te helpen: het is rechtszaak en het meervoud is rechtszaken. Sla De Vandale er maar op na:
[ Voor 46% gewijzigd door Azrael op 01-04-2004 13:25 ]
Maar de link verwijst naar een andere site met een 'A', namelijk Ars Technica.[...]Ace's Hardware heeft een uitgebreide review van de nieuwe desktop omgeving. [...]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Een collectie is enkelvoud, dus de uitgebreid collectie screenshots is daar te vinden.Een uitgebreide collectie sceenshots van de nieuwe Gnome zijn hier te vinden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq