Het Grote Gamecube Topic deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Yohann!s schreef op 19 maart 2004 @ 12:07:
heb je de games 2e hands gekocht ? (of nieuw :? )
Tweede hands spellen, zonder boekje dus. Iemand nog tips om aan boekjes te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blijft lollig die crash mode in Burnout 2. Was op 1 bepaalde junction aan het proberen $50M+ te scoren. Lukte steeds net niet, 47, 48, 49M etc maar geen 50! *grr* GolbeZeromus had inmiddels waarschijnlijk al een controller of 2 verstierd, maar ik besloot nog nog 1 laatste ritje te doen voor er de brui aan te geven. Keek er met een half oog naar en deed totaal mn best niet. Het resultaat was er naar, ik raakte welgeteld één lullig autootje van achteren (wilde hem eigenlijk ontwijken) en zonder ook maar 1 enkele andere wagen te raken schoven we samen tergend langzaam van de weg. Helemaal niks, dacht ik dus al. Afijn ik kijk wat er zich verder afspeelt en wat zie ik tot mijn grote verbazing, er ontstaat en kettingbotsing en een chaos waar Lorenz trots op zou zijn :D Uiteindelijke schade: $61M.

De moraal van dit verhaal: Geeeeef nooooit op!

Zing mee!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die game moet ik ook nog een keer halen. :) Kan nog wel een goede racer in mijn collectie gebruiken en bovendien ondersteund burnout 2 ook breedbeeld en die heb ik net. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 19 maart 2004 @ 08:46:
Omdat het een Gamecube spel is en geen laffe port, het spel is dus geoptimaliseerd voor de GC controller.
Ports kunnen net zo goed geoptimaliseerd zijn voor een controller. Maar voor de rest hebben de meeste game controllers toch dezelfde knoppen alleen in een andere lay out dus is het alleen wennen. Ik vind alle 3 console controllers lekker zitten in mijn hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Oude RE4 pics in betere kwaliteit : :9~ :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/re4cube_031904_x5_1079724824.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/re4cube_031904_x4_1079724824.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/re4cube_031904_x3_1079724824.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/re4cube_031904_x2_1079724823.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/re4cube_031904_x1_1079724823.jpg

Let op dat ze allemaal (behalve de 2de) ingame zijn :9~

Btw, de RE4 website is geupdate :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar de 2de is toch ook een soort van "ingame" aangezien de cutscene's allemaal door de engine gerenderd worden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 16:49:
[...]
Ben op het moment flink verslaafd aan Final Fantasy Tactics Advance, tis geloof ik ook zo'n soort vechtsysteem. Goudstof heeft er een review op cube-europe van staan, dies er redelijk wild van geloof ik :)
Ja, ik vond em super, maar verwacht geen FFX, er zijn nauwelijks side quests en het draait allemaal om toernooien, dus battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

D³ schreef op 19 maart 2004 @ 19:58:
Blijft lollig die crash mode in Burnout 2. Was op 1 bepaalde junction aan het proberen $50M+ te scoren. Lukte steeds net niet, 47, 48, 49M etc maar geen 50! *grr* GolbeZeromus had inmiddels waarschijnlijk al een controller of 2 verstierd, maar ik besloot nog nog 1 laatste ritje te doen voor er de brui aan te geven. Keek er met een half oog naar en deed totaal mn best niet. Het resultaat was er naar, ik raakte welgeteld één lullig autootje van achteren (wilde hem eigenlijk ontwijken) en zonder ook maar 1 enkele andere wagen te raken schoven we samen tergend langzaam van de weg. Helemaal niks, dacht ik dus al. Afijn ik kijk wat er zich verder afspeelt en wat zie ik tot mijn grote verbazing, er ontstaat en kettingbotsing en een chaos waar Lorenz trots op zou zijn :D Uiteindelijke schade: $61M.

De moraal van dit verhaal: Geeeeef nooooit op!

Zing mee!
lol :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

* Twee Dee heeft maar gewoon Viewtiful Joe besteld!

Ik ben het Hollandse "wachten op lagere prijzen" een beetje zat en heb (om mezelf eens te belonen met het ophalen van mijn Bachelor-diploma) nu net deze game besteld!

Viewtiful!!!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 19 maart 2004 @ 23:20:
[...]

Ja, ik vond em super, maar verwacht geen FFX, er zijn nauwelijks side quests en het draait allemaal om toernooien, dus battles.
Klinkt als FFTactics :)
ff langs de bartsmit binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41
Thelema schreef op 19 maart 2004 @ 12:47:
[... Gargoyle's Quest...]
Die heb ik ook (en uitgespeeld ;)), het vreemde daaraan was dat het begin van het spel het moeilijkste is.
Haha wat cool dat jij dat ook vond! Ik vond het namelijk een enorm cool spel toendertijd (nog op de Gameboy Kleurloos) maar had het een tijdje weggelegd omdat ik die allereerste baas maar niet verslagen kreeg (sowieso was die eerste grote platform-dungeon frustrerend moeilijk) maar toen dat uiteindelijk lukte ben ik ongeveer door dat spel heen gelopen zonder grote tegenstand. Wel vond en vind ik het een grote klassieker (en heb er veel plezier aan beleefd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Twee Dee schreef op 19 maart 2004 @ 23:47:
* Twee Dee heeft maar gewoon Viewtiful Joe besteld!

Ik ben het Hollandse "wachten op lagere prijzen" een beetje zat en heb (om mezelf eens te belonen met het ophalen van mijn Bachelor-diploma) nu net deze game besteld!

Viewtiful!!!
Daar zal je iig geen spijt van krijgen.
Ik heb hem gehaald voor 60 euro, maar ik vond hem het geld echt waard.

Als je hem hebt uitgespeeld op Adult en dan met Silvia opnieuw gaat spelen, dan in het begin in de bios, dat is best wel lesbisch.
Als ze daar met haar vriendin zit te zoenen. :>

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 20-03-2004 13:12 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend (22) heeft sinds kort een gamecub en ik speel regelmatig met hem Mario Kart Double Dash. Nou is dit nog het enige spel wat hij heeft en we zijn opzoek naar een nieuw leuk spel.

We willen alleen niet zomaar 30 euro of meer uitgeven, zonder dat we weten dat het spel ook echt leuk is met z'n 2-en.

Wat is dus een leuk spel voor maximaal 50 euro (liever rond de 30) wat we met z'n 2-en kunnen doen en wat qua moeilijkheid en leukheid overeen komt met Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:49:
Een vriend (22) heeft sinds kort een gamecub en ik speel regelmatig met hem Mario Kart Double Dash. Nou is dit nog het enige spel wat hij heeft en we zijn opzoek naar een nieuw leuk spel.

We willen alleen niet zomaar 30 euro of meer uitgeven, zonder dat we weten dat het spel ook echt leuk is met z'n 2-en.

Wat is dus een leuk spel voor maximaal 50 euro (liever rond de 30) wat we met z'n 2-en kunnen doen en wat qua moeilijkheid en leukheid overeen komt met Mario Kart.
wat dacht je van super smash bro melee of Timesplitters 2, beide zeer geschikt voor multiplayer. Zijn rond de 35E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstof schreef op 20 maart 2004 @ 15:57:
[...]

wat dacht je van super smash bro melee of Timesplitters 2, beide zeer geschikt voor multiplayer. Zijn rond de 35E
super smash bro melee heeft volgens gamershell review geen multiplayer support :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Willybubba

Nut up or shut up.

Super Smash Brothers Melee is JUIST een MP game.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:00:
[...]
super smash bro melee heeft volgens gamershell review geen multiplayer support :? :?
Ligt eraan wat je verstaat onder multiplayer.

1. Online of 2. Met meerde personen.

In het eerste geval heb je keuze uit 3 spellen:
- Mario Kart
- 1080
- Kirby

In het tweede geval heb je keuze uit een shitload spellen waaronder Super Smash Brothers en Timesplitters. Super Smash Brothers is erg tof met vier personen tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:00:
[...]
Onzin, check IGN.com voor een betrouwbare review. Die zeggen zelfs dat de multiplayer het hart van het spel is. En vele gamers hier zullen dat ook beamen. Have fun :)

Ps. Ik denk dat gamershell bedoelt dat de game geen online support heeft

[ Voor 10% gewijzigd door Slurpie Blauw op 20-03-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, gamespot is wat dat betreft een stuk betrouwbaarder. het gaat dus om met z'n 2-en op 1 gamecub (niet online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:09:
sorry, gamespot is wat dat betreft een stuk betrouwbaarder. het gaat dus om met z'n 2-en op 1 gamecub (niet online).
Dan is super smash melee zeker geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Hmm, dubbel :(

[ Voor 93% gewijzigd door Ecco op 20-03-2004 16:53 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Op veler aanraden maar eens Gladius gehaald bij de frs vor 25 euri.
Mijn eerste indruk: Hij is zwaar, zwaar vet, dit zal me nog wel een behoorlijk tijdje bezig houden :)

Veel unieke elementen, sfeer etc. die het spel toch beter maken dan ik had verwacht.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 16:09:
Erm.. SSB:M is juist een multiplayer game! En ik zou IGN meer vertrouwen dan gamespot imo :) Je kan SSB:M met maximaal 4 spelers spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
en schiet iedereen al een beetje op met MGS:TTS?

ik ben bang dat de game een beetje kort is ... ben nu voor mijn gevoel niet ver van het einde verwijdert (schat 2-3 uurtjes spelen)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Iedereen? Dan zou ie eerst hier moeten uitkomen denk ik ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 15:49:

er zijn ZAT leuke multiplayer games:

games waar ik zelf + 2 soms 4 maten plezier van hebben zijn:
- super monkey ball 1 & 2 beide 4player max.
- potje mdel of honor, is ook leuk :) 4player max.
- need for speed, altijd gaaf (zeker als je aan elkaar gewaagt ben :D ) 2player max.
- smugglers run, leuk spel voor tussen door :) (15euro?) 4player max.
- Turok, ook grappig voor tussendoor, 4player max
- Soul calibur 2, mooi/goed vechtspel, 2player max
- en vast nop een heleboel andere :)

ik vergeet er nu een berg, maar kheb gelukkig paar vrienden die ook allemaal een gamecube hebben :) (samen mischien wel 30games ofzo) en ze wonen allemaal ongeveer 5minuten :D wij gamen dus ook regelmatig met elkaar :) ... altijd leuk

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Phusebox schreef op 20 maart 2004 @ 17:16:

ik ben bang dat de game een beetje kort is ... ben nu voor mijn gevoel niet ver van het einde verwijdert (schat 2-3 uurtjes spelen)
Ik ben nog in het begin :X
Ik kan pas a.s. vrijdag verder spelen, aangezien ik volgende week tentame week heb :/
D³ schreef op 20 maart 2004 @ 19:01:
Resident Evil 4 footage! Beetje wazig van TV opgenomen, maar de moeite waard.
Wow, dope wazige filmpje :9~ :P

[ Voor 26% gewijzigd door Elroy op 20-03-2004 19:53 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

//edit: MGS is een vrij kort spel.

//edit2: Filmpje is net verwijderd, zal hem ff uploaden

//edit3: RE4 filmpje hier te verkrijgen: Alstublieft Link niet verspreiden svp

Voorproefje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.frontiernet.net/~head2182/re4.gif

[ Voor 61% gewijzigd door Dyxtra op 20-03-2004 19:30 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 20 maart 2004 @ 19:01:

//edit: MGS is een vrij kort spel.

//edit2: Filmpje is net verwijderd, zal hem ff uploaden

//edit3: RE4 filmpje hier te verkrijgen: Alstublieft Link niet verspreiden svp

Voorproefje :P

[afbeelding]
Damn bedankt zeg!!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

O my god what een vet spel word dat. :9~ :9~

Door deuren heen schieten en dan van die gasten uit het raam schieten en ze met trap en al omdonderen en dat ze dan vervolgens zijn molotov cocktail naar binnen gooien! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Yep zeg er lekker action packed uit de gameplay :*) Als ze dat irritante gegoochel met items en beperkte ammo nou ook overboord gooien :Y)

Venijn zit hem kwa 2004 in de staart, MP2 en RE4, woei! Als Nintendo nou ook nog een echte Mario en een mooi vervolg op ZTWW kan uitpoepen zou dat helemaal mooi zijn :9

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op 20 maart 2004 @ 20:08:
Yep zeg er lekker action packed uit de gameplay :*) Als ze dat irritante gegoochel met items en beperkte ammo nou ook overboord gooien :Y)

Venijn zit hem kwa 2004 in de staart, MP2 en RE4, woei! Als Nintendo nou ook nog een echte Mario en een mooi vervolg op ZTWW kan uitpoepen zou dat helemaal mooi zijn :9
Trouwens het volgende issue van EGM heeft een artikel over MP2. Misschien dat we dan wat nieuwe info krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, ik wacht dan wel totdat MGS ergens voor de helft ligt, of ik wacht ff op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wachten? Ik heb MGS:TTS net bij dvdsoon besteld voor 35 euro :)

Wat me trouwens aan het res filmpje opvalt is dat het haar er wel erg goed uit ziet en hoe het beweegd ziet er erg vet uit!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Erg smakelijk filmpje D3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elroy schreef op 28 februari 2004 @ 02:47:
[...]

De openingspost is idd niet veel soeps.
Dit is weer voor de zoveelste copy paste topic.
Maarja, zoals ze zeggen: beter goed gejat dan slecht gemaakt :/
We moeten maar voorstaan bij de 900ste post aankondigen dat iemand moet beginnen met een nieuwe te maken, want dit schiet niet op...
Ik denk: ik quote het nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 21:50:
[...]
Ik denk: ik quote het nog maar even.
De oude openingspost heeft voor mij een tijd geleden idd de doorslag geven om voor een Gamecube te kiezen. Hopelijk kan deze post mooi geupdate worden voor deel 43, zodat nog meer mensen over de streep worden getrokken... het join-the-club idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Ecco schreef op 20 maart 2004 @ 16:52:
Op veler aanraden maar eens Gladius gehaald bij de frs vor 25 euri.
Mijn eerste indruk: Hij is zwaar, zwaar vet, dit zal me nog wel een behoorlijk tijdje bezig houden :)

Veel unieke elementen, sfeer etc. die het spel toch beter maken dan ik had verwacht.
Ik ben blij dat iemand anders em ook goed vindt en het is weer eens wat anders dan de gebruikelijke japanse RPG stijl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Phusebox schreef op 20 maart 2004 @ 17:16:

Ik ben er al doorheen. Het spel is ook niet zo lang eigenlijk. Was het origineel ook niet. Ik heb er iets meer dan 10 uur over gedaan. Op Hard dan nog wel. Mijn codenaam is Jackal. Wel jammer dat de Codec gesprekken kwalitatief een stuk minder zijn dan op de PSX. Ik bedoel, Dr. Naomi Hunter... Verschrikkelijk. Die leest gewoon haar tekst op. En dan zo monotoon. Dat had echt veel beter gekund. Verder vind ik al die Matrix stijl achtige cutscenes wel tof.

Maar ik ga het spel nog een keer overnieuw doen, want volgens mij is mijn andere GC controller ook kapot, dus ik heb heel het spel zonder Rumble gespeeld. En dat is toch wel belangrijk bij MGS vind ik. En deze heb ik niet zelf kapot gegooid. ;(

Gisteren moest ik tevens een kadootje kopen voor een maat van mij. Kom ik thuis met FF:CC en RE Code Veronica X. En niks voor mijn maat. Naja, dan maar geld gegeven.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 21 maart 2004 @ 12:26:
[...]

Ik ben er al doorheen. Het spel is ook niet zo lang eigenlijk. Was het origineel ook niet. Ik heb er iets meer dan 10 uur over gedaan. Op Hard dan nog wel. Mijn codenaam is Jackal. Wel jammer dat de Codec gesprekken kwalitatief een stuk minder zijn dan op de PSX. Ik bedoel, Dr. Naomi Hunter... Verschrikkelijk. Die leest gewoon haar tekst op. En dan zo monotoon. Dat had echt veel beter gekund. Verder vind ik al die Matrix stijl achtige cutscenes wel tof.

Maar ik ga het spel nog een keer overnieuw doen, want volgens mij is mijn andere GC controller ook kapot, dus ik heb heel het spel zonder Rumble gespeeld. En dat is toch wel belangrijk bij MGS vind ik. En deze heb ik niet zelf kapot gegooid. ;(

Gisteren moest ik tevens een kadootje kopen voor een maat van mij. Kom ik thuis met FF:CC en RE Code Veronica X. En niks voor mijn maat. Naja, dan maar geld gegeven.
ja ok jij bent een ervaren metal gear speler blijkbaar

voor mij is het nog helemaal nieuw dus ik zal er waarschijnlijk iets langer overdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Phusebox schreef op 21 maart 2004 @ 12:55:
[...]

ja ok jij bent een ervaren metal gear speler blijkbaar

voor mij is het nog helemaal nieuw dus ik zal er waarschijnlijk iets langer overdoen
Ja het origineel heb ik al meermalen uitgespeeld. Eerste keer dat ik op de PSX was, had ik er 14 uur over gedaan volgens mij. Weet niet meer welke setting trouwens.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 21 maart 2004 @ 16:59:
[...]

Ja het origineel heb ik al meermalen uitgespeeld. Eerste keer dat ik op de PSX was, had ik er 14 uur over gedaan volgens mij. Weet niet meer welke setting trouwens.
ok dit was mijn eerste keer dat ik heb gespeeld, heb er 12 uur en een paar minuten over gedaan, maar daarvan heeft hij wel 3-4 uur op pauze gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

ik heb deeltje 2 van MGS op de PS2 gespeeld en ik had er al een week over gedaan om alleen t level op de boot te spelen ... ijsblokjes schieten / ijsblokjes laten smelten enz ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker om te horen. Daar ga ik dus geen 60 euro aan uit geven. Of is het mogelijk om het met z'n 2n te spelen? Nee toch..?

Zo niet, erg jammer want spellen die zo snel uit gespeeld zijn (hoe mooi dan ook) gaan er bij mij niet echt in :S... (voor die prijs dan hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 21 maart 2004 @ 18:00:
ik heb deeltje 2 van MGS op de PS2 gespeeld en ik had er al een week over gedaan om alleen t level op de boot te spelen ... ijsblokjes schieten / ijsblokjes laten smelten enz ...
ijsblokjes laten smelten? op de boot in MGS2?
ik heb alleen het eerste level gespeeld op de xbox maar ik heb niks met ijsblokjes gezien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

uhm als je op de boot (dus het eerste level) zit (met Snake) ...

dan kan je in de ontspanningsruimte gaan (ff de precieze naam vergeten) en daar staat een 'icebucket'. Die kan je omschieten (net als de drankflessen) en dan kan je de ijsblokjes zien smelten, een voor een kapot schieten.
En in de opslagruimte op de meloenen enz schieten.
Net als het hele spel een btje kutten met die guards: laten schrikken en dan wachten tot ze hun gun willen pakken en dan weer laten schrikken door op hun kruis te richten :) >:)

Wat een heerlijke details ... kan niet wachten op het pakketje van ds

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van het weekend Ikaruga US binnengekregen ^_^ blijf me steeds verbazen echt zo gaaf zijn die graphics :9~ maar kom steeds maar tot level 3 gisteren wel 3 uur zitten spelen, nog 2 uur en ik heb het eerste unlocked :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Weet iemand waar je nog F1 Career Challenge kan kopen?
Wil hem heeeeeel graag hebben, maar kan hem nergens vinden waar hij nog in voorraad is. US, JAPANS of PAL versie, maakt niks uit want ik heb een freeloader.

Gaat dus om dit spel:
http://cube.ign.com/objects/499/499525.html?ui=gamefinder

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/f1career_021803_gcn_01.jpg

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HekkeySE schreef op 22 maart 2004 @ 11:45:
Weet iemand waar je nog F1 Career Challenge kan kopen?
Wil hem heeeeeel graag hebben, maar kan hem nergens vinden waar hij nog in voorraad is. US, JAPANS of PAL versie, maakt niks uit want ik heb een freeloader.

Gaat dus om dit spel:
http://cube.ign.com/objects/499/499525.html?ui=gamefinder

Screenshot:
[afbeelding]
ehm ik zou zeggen uit de buurt blijven van deze game... het is echt zware bagger

helaas dat ze de career mogelijkheden niet op de pc geimplementeerd hebben, maar goed de console versie is dus echt crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Phusebox schreef op 22 maart 2004 @ 11:52:
[...]

ehm ik zou zeggen uit de buurt blijven van deze game... het is echt zware bagger

helaas dat ze de career mogelijkheden niet op de pc geimplementeerd hebben, maar goed de console versie is dus echt crap
Is dat zo?? Jammer :'(

Zoek al tijden een vervanger voor GP manager 1 en 2 (ja van heeeel wat jaartjes geleden) op de PC of GC.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09:14
Sinds kort speel ik weer smash bros melee :D Maar nu zie ik dat bij random stage select de map linksonderin nog uit vraagtekens bestaat :(. Welke map is dit en hoe unlock ik deze? Op gamefaqs.com kon ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Aaargh, ik had al zo weinig tijd, nu ook nog een nieuwe vriendin.

Die gamecube kan werkeloos toekijken vrees ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 19:50
nevermind :P

[ Voor 86% gewijzigd door r00tie op 22-03-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
HIValicious schreef op 22 maart 2004 @ 10:29:
uhm als je op de boot (dus het eerste level) zit (met Snake) ...

dan kan je in de ontspanningsruimte gaan (ff de precieze naam vergeten) en daar staat een 'icebucket'. Die kan je omschieten (net als de drankflessen) en dan kan je de ijsblokjes zien smelten, een voor een kapot schieten.
En in de opslagruimte op de meloenen enz schieten.
Net als het hele spel een btje kutten met die guards: laten schrikken en dan wachten tot ze hun gun willen pakken en dan weer laten schrikken door op hun kruis te richten :) >:)

Wat een heerlijke details ... kan niet wachten op het pakketje van ds
Volgens mij heb je het over de Crew Lounge, er zijn er hier twee van, een op Deck B en een op Deck A. Ik ben net opnieuw begonnen met de Tanker chapter om alle dogtags te proberen te krijgen. Ik kijk echt uit naar de Twin Snakes, hopelijk komt Snake Eater ook naar de GameCube.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 16:34
Het is id jammer dat MGS zo kort is. Maar ik vind het eigenlijk wel lekker. Dan kost het me iig niet zoveel tijd.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik FF:CC ervoor inruil. Is FF:CC nu wel of niet uit te spelen in SP?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In single player wel zonder gba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

MetroidPrime schreef op 22 maart 2004 @ 13:27:
[...]

Volgens mij heb je het over de Crew Lounge, er zijn er hier twee van, een op Deck B en een op Deck A. Ik ben net opnieuw begonnen met de Tanker chapter om alle dogtags te proberen te krijgen. Ik kijk echt uit naar de Twin Snakes, hopelijk komt Snake Eater ook naar de GameCube.
Ik heb t over degene die je t eerste tegen komt ...

Ik hoop dat de hele MSG serie een remake krijgt op de NGC

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
HIValicious schreef op 22 maart 2004 @ 15:01:
[...]
Me too!! MGS is echt super leuk.
Het enige minpunt is dat ik nu een geld gebrek heb.
Dus geen TTS voor mij, voorlopig dan. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
HIValicious schreef op 22 maart 2004 @ 15:01:
[...]

Ik heb t over degene die je t eerste tegen komt ...

Als er een remake van MGS2 komt, dan het liefst eentje die het verhaal vanuit het standpunt van Boris verteld. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat een order
bij dvdsoon van "packaging" naar "shipped" status gaat ?.

Heb Harvest Moon besteld en nog steeds niet verstuurd ...

|:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met een beetje geluk nog dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

* Twee Dee is lekker bezig! :)

Vandaag Gladius opgepikt voor €25, Viewtiful Joe is onderweg en Burnout 2 is nog steeds in bestelling bij FRS (ben benieuwd of die ooit nog komt)...

Nu geen tijd, harddisk moet eerst vervangen worden (lang leve RMA :*) )

[ Voor 4% gewijzigd door Twee Dee op 22-03-2004 19:03 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Aikon schreef op 22 maart 2004 @ 18:36:
Met een beetje geluk nog dit jaar :)
kan jij even kijken hoe t met mijn beyond good and evil zit ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk er om de zoveel tijd naar, maar staat nog altijd op 'on order'. :(
Reageren ook niet op de mail.

Hoe zit dat eigenlijk met de rest hier die BG&E bij DVDSoon hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Aikon schreef op 22 maart 2004 @ 19:13:
Hoe zit dat eigenlijk met de rest hier die BG&E bij DVDSoon hebben besteld?
Ook hier nog altijd 'on order' :Z

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben heel benieuwd naar Gladius. Maar ik heb ook nog FF:CC en MGS:TTS (bijna). Ik heb al weinig tijd dus ik vind het zonde om een game te kopen waar ik niet aan verslingerd kan raken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Mijn Gamecube heeft last van haperende knoppen...
Komt dit vaker voor het zijn de reset en open knop :S
Best wel irritant dattie niet goed meer dicht wil/blijven.

Moet ik weer naar MediaMarkt gaan en omruilen tegen andere ?
Heb nog garantie.

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:47

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Fed-Ex schreef op 22 maart 2004 @ 23:17:
[...]
Niet als je er geen pindakaas tussen smeert. Dat vind je cube nml. niet leuk ;)

Ik heb er (gelukkig?) nog geen last van. En ik heb hem dan al sinds mei 2002.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Pindakaas kwakken valt wel wat mee... maar soms valt er wel een halfafgebakken ei op... zou dat hinderen ? :P

nee geintje, ga er geheel normaal mee om. Ben er trots op en koste me genoeg dus ben er wel voorzichtig mee

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
die knoppen... maf verhaal. ik heb er ook nog geen last van.
mijn cube en controllers zijn net als mijn australian pakken :P ze zien er nog steeds zo uit als toen ik ze kocht... en spelen/zitten ook nog steeds hetzelfde

ik trek ook de controllers aan en speel met de pakken... snappez vous?

* Fubaruba is laatst naar nightmare in rotterdam geweest en zit nog in de sferen

[ Voor 11% gewijzigd door Fubaruba op 22-03-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog geen problemen gehad met knoppen die blijven hangen.
Probeer anders een _heel_ klein beetje vet ertussen te doen, dit werkte prima bij mn vorige computerkast, en dat zag er praktisch hetzelfde uit als die cube knoppen.

Weet iemand toevallig waar ik burnout2 nog ergens kan halen ? (als iemand hem heeft gezien ergens, tell meh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow voor de liefhebbers:

Metroid Prime 2 zal te zien zijn op de E3, met een 1 level demo
tevens zal Zelda : TWW 2 geshowcased worden

voor beide spellen is er een verwachte release rond de kerst in de VS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

D³ schreef op 22 maart 2004 @ 19:59:
[...]
Ook hier nog altijd 'on order' :Z
Mmm, nou jongens, mijn exemplaar van dvdsoon is allang binnen. Echt waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

M4rt: ik heb BO2 nog gezien bij de E Plaza in Alkmaar, misschien dat ze em elders ook nog wel hebben. Hij was er wel de volle 60 euro. Ik heb hem zelf net vandaag gehad van Play.com, daar was ie rond de 40 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Ik ben een beetje een online bestel-noob wat games aangaat, maar op play.com staat vaak bij GC games' region: "PAL: Will play on UK GameCube only", maar dit werkt dan toch ook zonder freeloader op een Nederlandse cube lijkt me?

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenB op 23-03-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jep :)

UK Cube == NL Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Deddiekoel schreef op 22 maart 2004 @ 20:56:
Ik ben heel benieuwd naar Gladius. Maar ik heb ook nog FF:CC en MGS:TTS (bijna). Ik heb al weinig tijd dus ik vind het zonde om een game te kopen waar ik niet aan verslingerd kan raken....
Wat je ook doet, koop _geen_ Gladius. Het spel is gewoon te verslavend. Ik doe al dagen niets anders meer. En ik ben nog maar aan het begin van het spel! _/-\o_

edit:
W00t, ik heb een level 5 wookie in m'n team!

[ Voor 7% gewijzigd door Ecco op 23-03-2004 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor soort spel is gladius ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 11:31:
Wat voor soort spel is gladius ?
Je hebt je eigen gladiator school. Je kunt je gladiators equippen met armour, wapens etc. En je kunt nieuwe gladiators kopen, of huren voor slechts een gevecht. In het begin heb je 2 lui van level 1 waarmee je vecht. Als je ze inzet in gevechten krijgen ze experience en kunnen ze levels up gaan; dan kun je nieuwe skills uitkiezen enzo. Zo krijg je echt heel erg unieke vechters met een eigen karakter en eigen sterke (en zwakke) punten. De vechters die niet meedoen in een gevecht krijgen ook xp maar niet zoveel als degenen die wel meedoen.
Je volgt ook echt een (niet eens slecht) verhaal in het spel, en je doel is zo'n beetje rond te trekken over de wereld en toernamenten winnen. Als je de ene leage wint mag je weer meedoen aan een andere etc. Soms hebben ze zelf hele leipe toelatingseisen, zoals je populariteit bij de plaatselijke bevolking.
De gevechten zelf zijn volledig turn-based, dus daar moet je van houden. Je hebt wel een beetje interactie; namelijk de swing-meter. Als iemand mept krijg je een meter en als je op het juiste moment een knop indrukt kun je een critical hit slaan. Bij andere aanvallen moet je weer zo snel mogelijk knoppen op een bepaalde volgorde indrukken, of 2 knoppen zo snel mogelijk afwisselend indrukken. Ik vind het zelf heel leuk, maar je kunt het ook uitzetten als je er niet van houdt; dan krijg je gewoon rpg-stijl random dice.
Omdat alle spelers zo verschillen zijn de gevechten behoorlijk strategisch; als je de juiste lui op de juiste plekken neerzet kun je hele grote voordelen creeren. Zo heb ik net met een level 5 meid een level 7 Yeti verslagen door op een hoge plek te gaan staan, dan doe je meer schade en ontvang je minder. De yeti waren dusdanig onder de indruk van dat gevecht dat ze me mijn eigen Chewbacca hebben gegeven voor gevechten :P
Wat ik zelf het leukste vind aan het spel is het steeds beter maken van je vechters; dat is echt zwaar verslavend :D Ik heb er inmiddels 14 uur op zitten ben nog helemaal aan het begin van het spel; het aantal leages en tournaments waaraan je mee kunt doen is echt enorm.
Wat mij betreft is Gladius echt een van de meest ondergewaardeerde spellen van het jaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Dit klinkt als Final Fantasy Tactis (en z'n kleine broertje op de GBA, waar ik inmiddels 50 uur in heb zitten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Ecco schreef op 23 maart 2004 @ 12:00:[...]
Wat mij betreft is Gladius echt een van de meest ondergewaardeerde spellen van het jaar _/-\o_
Daar sluit ik me volledig bij aan :)

Wat ik ook goed vind van het spel zijn de verschillende rollen die de hoofdchars hebben in de 2 story modes. En dat merk je pas als je er 1 hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Op het moment staan er twee CDs in de sterrencatalogus met muziek uit Irodion 3D en Irodion II (GBA). Respectievelijk nog 11 en 49 beschikbaar, de eerste is gesigneerd. Geen idee of dat de moeite waard is, maar misschien dat er hier fans zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel sterren ?

edit 1800 bleh heb er nog maar 300 zoveel :(

Heb eindelijk weer wat games voor mijn cube erbij, vanavond en morgen maar eens uit proebern:

PNO3 (voor 20e wel leuk lijkt me )
FF:CC met link kabel

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 15-09 18:13
burnout2 is weer te bestellen bij de frs voor €15. Dus gelijk maar ff gedaan. Heeft iemand hem eigenlijk al ontvangen van de frs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Kentut schreef op 23 maart 2004 @ 16:42:
burnout2 is weer te bestellen bij de frs voor �15. Dus gelijk maar ff gedaan. Heeft iemand hem eigenlijk al ontvangen van de frs?
Nee, ik nog niet. Staat nog steeds in bestelling ;(

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Kentut schreef op 23 maart 2004 @ 16:42:
burnout2 is weer te bestellen bij de frs voor €15
Inmiddels weer niet \o/
Maar vaag hoe ze er daaro mee bezig zijn, burnout 2 :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
Is er al iemand met de volgende startpost bezig? Anders zou ik na het volgen van zo'n 7 deeltjes (en ik dus zo onderhand wel weet wat ons boeit :)) wel'es een poging willen wagen om from scratch een mooie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
Fed-Ex schreef op 22 maart 2004 @ 23:17:
Best wel irritant dattie niet goed meer dicht wil/blijven.

Moet ik weer naar MediaMarkt gaan en omruilen tegen andere ?
Heb nog garantie.
hmm, daar heb ik ook last van. vooral met de open knop. Die blijft ingedrukt zitten als je m te hard indrukt. ik moet nog een keer naar de winkel. maar zo gaat het ook nog altijd. Meestal als ik een paar keer op de zijkant klop dan schiet 't knopje weer op zn plek

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij doet die frs site het niet (dat bestellen dan). Klik burnout 2 wel aan om in het "tasje" te doen maar tasje blijft leeg. Het is geen cookie probleem. denk dat ie is uitverkocht. Als je zoekt op burnout 2 zie je dit icoon Afbeeldingslocatie: http://www.freerecordshop.nl/shop/images/button_order_klein_niet.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 15-09 18:13
Disciplus-Simplex schreef op 23 maart 2004 @ 16:49:
[...]

Nee, ik nog niet. Staat nog steeds in bestelling ;(
damn, meen je dat? Ik heb al betaald ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik had een klein programmatje geschreven die ieder kwartier controleert of de sterrencatalogus geupdate is. Ik had het programmatje hier op het GOT forum getest en inderdaad, als de pagina gewijzigd werd kreeg ik netjes een alert. Ik probeer hem op de Nintendo pagina uit en ik krijg iedere keer de melding dat de pagina voor 55% gewijzigd is, maar op de pagina is geen wijziging te zien behalve de banner boven in beeld. Ik pas dan het programmatje aan zodat hij pas vanaf 55% een waarschuwing geeft. Ik merkte vandaag ineens dat de sterrencatalogus geupdate is, maar dat ik geen melding heb gekregen. Vanwege de manier dat de pagina dynamisch wordt samengesteld is het ontzettend moeilijk om te detecteren of deze geupdate is of niet. :/

Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen: de sterrencatalogus is geupdate(niet dat er iets bijstaat wat de moeite waard is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb wel het idee dat de sterrencatalogus vaker wordt geupdate. Op zich wil ik James Bond EoN wel hebben. Nightfire vond ik erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 23 maart 2004 @ 09:59:
Mmm, nou jongens, mijn exemplaar van dvdsoon is allang binnen. Echt waar.
Ja vreemd, ds had BG&E ook al binnen. Ik stuur je zo ff een e-mail met een gerelateerd vraagje trouwens.
MetroidPrime schreef op 23 maart 2004 @ 18:02:
Ik had een klein programmatje geschreven die ieder kwartier controleert of de sterrencatalogus geupdate is.
Ik had zelf het idee om http://shop.game.net te checken op de 'Deal of the Day' aankondigingen, aangezien die altijd vrij rap uitverkocht zijn. Is er alleen nog niet van gekomen, misschien dat jij iets in elkaar kan zetten?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al 2 weken BG&E binnen van dvdsoon, raar dat jij hem niet hebt? Stuur ze een mail met daarin dat je teleurgesteld bent in hun service en dat je normaal altijd zo goed wordt geholpen. Helpt vast wel. En MGS:TT hebben ze gister opgestuurd kan ik denk ik wel Donderdag of Vrijdag op de deurmat verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan ik mijn cubusje op een tv kaart aansluiten op mijn pc?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

HIValicious schreef op 23 maart 2004 @ 20:57:
kan ik mijn cubusje op een tv kaart aansluiten op mijn pc?
moet kunnen maar is niet echt ideaal...zo'n ding wat van je pc naar cube switched op je monitor is beter :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Sodekneiter Burnout 2 is vetttttttt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Willybubba schreef op 23 maart 2004 @ 21:27:
Sodekneiter Burnout 2 is vetttttttt!!
Hahaha.... Tell us something we dont know!!

Anyway, is iemand ook zo teleurgesteld dat BO3 als goed is niet op de Cube zal komen...ik ben er gewoon echt kapot van...van dit soort praktijken houd ik echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal er ook van als een stekker, krijg er zelf een burn-out van! Heb special pas geleden een stuurtje gekocht voor BO2 maar natuurlijk met het oog op BO3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
D³ schreef op 23 maart 2004 @ 19:26:
[...]
Ja vreemd, ds had BG&E ook al binnen. Ik stuur je zo ff een e-mail met een gerelateerd vraagje trouwens.

[...]
Ik had zelf het idee om http://shop.game.net te checken op de 'Deal of the Day' aankondigingen, aangezien die altijd vrij rap uitverkocht zijn. Is er alleen nog niet van gekomen, misschien dat jij iets in elkaar kan zetten?
Ik heb mijn programma getest met http://shop.game.net en hij lijkt goed met die site overweg te kunnen. Het enige probleem is dat het programmatje geschreven is in Jave en je dus een Java runtime environment nodig hebt om het te kunnen draaien.

Als er interesse is, zal ik het programma morgen online zetten met een korte handleiding, maar hier alvast een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~jsbeerni/WebUpdateChecker/WebUpdateChecker.JPG

Zodra ik tijd heb zal ik een versie maken die met de sterrencatalogus overweg kan, ik weet al een manier waarop ik kan compenseren voor de manier waarop Nintendo de sterrencatalogus-pagina opbouwt.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.