Verwijderd.
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zorg dat je email werkt; want een antwoord is wel degelijk verzonden.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:45:
@intoxicated: vind je het niet beleefd om even op mijn mail te reageren? Daarnaast, ik vind het erg jammer en, gezien het feit dat een motivering ervan totaal ontbreekt, slaat het ook nergens op deel 2 van dit topic dicht te gooien.
Metal up your ass
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Inside everyone there's a nut
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het was mij idd ook al opgevallen. Beetje onzinnig om het verkeer via Londen te sturen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 19:00 . Reden: update ]
Verwijderd
Verwijderd
Als dat zo was zou dat een goed teken zijn, ze zijn er dan blijkbaar van overtuigd dat je probleem niet zo ernstig isMaar misschien willen ze het je niet moeilijk maken door te zeggen dat ze er gewoon nog geen oplossing voor hebben gevonden.?
Verwijderd
Verwijderd
Hmm... we zitten al in week 10Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:45:
week 8 en 9 zijn ze bezig met bbned upgrades van adsl.. en daarnaast worden ook nog de centrales geupgrade met een onbekende planning.
Er is zeker nergens een heel uitrolschema te vinden.. zodat je kan zien wanneer je eigen centrale aan de beurt is.Siliakus schreef op 07 maart 2004 @ 12:22:
Ik heb een mailtje gehad dat er 10 maart werkzaamheden in de centrale zijn waarop ik aangesloten zit, ze gaan de apparatuur al vervangen. Hopen dat mijn 1mbit upload er dan ook gelijk bij in zit!
@ yor service: http://www.bbeyond.nl/nieuw/alcatel.aspPeaNutsss schreef op 07 maart 2004 @ 14:50:
[...]
Er is zeker nergens een heel uitrolschema te vinden.. zodat je kan zien wanneer je eigen centrale aan de beurt is.
Geen problemen hier met mijn tweaked alcatel modem over PPPoA (DHZ pakket met copperjet 820 moet nog komen...)IvoB schreef op 08 maart 2004 @ 08:25:
Zijn er meer mensen met een storing? Sinds gisteravond 12 uur heb ik geen PPPoA, wel sync.
[ Voor 18% gewijzigd door topper op 08-03-2004 10:45 ]
Boel werkt inmiddels weer... Toch raar allemaal. Had ik met cistron icm Transp. Bridging namelijk nooit last van. Eens in de 2 maanden vliegt de verbinding er gewoon uit zonder dat het modem vastloopt of de sync verliest..topper schreef op 08 maart 2004 @ 10:44:
[...]
Geen problemen hier met mijn tweaked alcatel modem over PPPoA (DHZ pakket met copperjet 820 moet nog komen...)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lees mijn post nog maar eens terug over die firmware. Precies dezelfde problemen.Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 11:22:
Nieuwste firmware 5.15sr staat er al een week op. Doet het prima. Maar nee hoor vandaag weer internet eruit![]()
![]()
InterNL weer gebeld.
Komt er nu uit: Probeer bij elke afzonderlijke pc op het interne netwerk de dns settings vast te leggen.
Wil het best proberen maar denkt iemand dat het zin heeft??
Wel op te merken: Ik was niet thuis, huisgenoten bellen op i-net ligt eruit, ikke kijken op pc van vriendin, ik sta nog aangemeld op msn (gebruik trillian), ik messages sturen vanuit pc vriendin, kom thuis, idd geen i-net, kom op mijn eigen pc, messages wel ontvangen vanuit pc vriendin, maar kan niet op het i-net surfen, modem heeft wan ip adres, 5 minuten later kan ik modem niet meer bereiken en trillian ligt eruit. Rarara hoe kan dit? (zie eerdere posts voor completere uitleg)
Begint nu wel zwaar te irriteren
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 14:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nee, is ook niet nodig.Ik heb een vraag voor Cybarite: Heb jij je intrusion detection en firewall aanstaan?
Zou heel goed kunnen...Denk je dat het eventueel daar aan kan liggen dat er op een gegeven moment mede door alle leuke download progys die er zijn tegenwoordig (en aangezien ik met 5 man in huis woon) dat de modem op een gegeven moment teveel connecties aangaat en dichtklapt? Dus misschien door de intrusion detetcion of dat de firewall het dan maar allemaal dichtgooid?
Juist poort 80 inkomend en uitgaand zal hij niet zonder meer blocken.Dus misschien door de intrusion detetcion of dat de firewall het dan maar allemaal dichtgooid? Want ik dacht dat tegenwoordig kazaa ++ blijven zoeken naar open poorts en als ze die niet vinden tcp 80 gebruiken en dat is ja hoor je raad het al natuurlijk je internet "surfen" poort. en die word dan misschien dichtgegooid omdat er teveel connecties op komen? zit daar een limiet aan?
Ik vermoed dat het idd je firmware is.En om nog even terug te komen op intern pingen; Ik kan op het moment dat de modem eruit klapt gewoon nog op de webinterface komen en kan gewoon het modem pingen.en meestal 5 of 10 minuten later niet meer.
wil niet de komende 1 of 2 jaar elke week dat klereding moeten resetten!!!
Verwijderd
Verwijderd
Ja, en wie heeft er geen Analoge lijn met ADSL ?Siliakus schreef op 10 maart 2004 @ 16:57:
Net contact met de helpdesk gehad, ze zijn apparatuur aan het vervangen voor de isdn lijnen! dus mensen met analoog hebben er weinig aan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nou, het ligt aan het uploaden met de Copperjet tool (en ja: ik gebruikte de juiste versie, heb het zelfs met de vorige ook nog geprobeerd, dus het ligt aan de modem), daarmee krijg je een corrupt bestandssysteem oid.Maar hoe kan een nieuw profiel zoveel MEER problemen opleveren dan de oudere versie? Dit soort dingen moeten toch verbeterd worden??
Lees mijn vorige posts maar terugOf had jij erg veel problemen met de nieuwe firmware inclusief nieuw profiel? En hoe heb jij dat toen opgelost?
Het nieuwe profiel ? Is er een nieuwe uitgebracht door InterNLnet dan ?Ik hbe wel het nieuwe profiel. Maar het lijkt me dat je dat wel sowieso moet doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 18:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik doelde mijn reply dan ook meer naar cybarite die zich afvroeg of er een nieuwe profiel was van interNLnet. Bij de quickstart feature is er dus een Surfsnel profiel.Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 21:36:
[...]
Idd. Dûh. Ik bedoelde natuurlijk dat ik het nieuwe standaardprofiel dat erbij zat heb geupload naar de modem en toen... ^
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 01:05 ]
Verwijderd
Ik geloof dat we afgesproken hadden geen resultaten van Speedtest meer te gebruiken hier. Gebruik liever resultaten van de Cistron test of van een FTP transfer.
[ Voor 31% gewijzigd door DrDrax op 16-03-2004 19:40 ]
DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department
Verwijderd
sorry hoor....Nibbles schreef op 16 maart 2004 @ 19:37:
[...]
Ik geloof dat we afgesproken hadden geen resultaten van Speedtest meer te gebruiken hier. Gebruik liever resultaten van de Cistron test of van een FTP transfer.
[ Voor 21% gewijzigd door topper op 16-03-2004 19:51 ]
Veel sneller dan 210 down, en 20 up haal ik nu ook nieh!
Verwijderd
Verwijderd
Als iedere gebruiker op dit moment nog ongeveer 200KB/s aan bandbreedte kan gebruiken zit die 50KB/s upload die de meesten hebben daar nog wel onder. Ik neem aan dat de routers wel full-duplex zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 03:33 ]
[ Voor 43% gewijzigd door jpiscaer op 18-03-2004 12:06 ]
Verwijderd
Die kan je in iedergeval niet downloaden met de newsserver van surfnet, is echt de slechtste newsserver die er is, alle groepen worden zogenaamd doorgegeven, maar de retentie is misschien 10 minuten in de bekende binarie groepen.....Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 03:30:
gast weet je waarom die de 16e traag was ... omdat er toen 2 DVD games zijn uitgekomen en 1 CD ISO GAME
namelijk Far Cry DVD, Unreal 2004 en Unreal 2004 DVD ... alle drie een dikke 14 gigabytes bij elkaar ... en dan moet jij eens gaan denken wat al die studenten gaan doen ...
go figure....
Verwijderd
Verwijderd
Daar herinner ik me niks over hoorOm op een vraag die hier boven staat terug te komen, hoe staat het idd met de gebundelde e-mails van een paar maanden geleden?
Tjah, maar ik heb dan ook herhaaldelijk gewaarschuwdMmmbah
Die quickstart van de Copperjet 810 versio 15 werkt echt voor geen meter. Heb dan totaal geen DHCP meer.
Heb nu terugmoeten flashen naar firmware 14 en de boel handmatig moeten instellen en dan werkt de boel eindelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Maar natuurlijk.Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:46:
[...]
Overigens lijkt mij het effectiever als we allemaal persoonlijk een mailtje sturen...
De vraag is, wat is nu "normaal"?Geachte heer,
Dat de snelheden hun normale niveau halen is ons inmiddels bekend. De komende weken zullen wij hier een afdoende oplossing voor hebben.
Zodat de snelheid weer het normale niveau zal hebben hebben.
Graag nog even uw geduld hiervoor.
Verwijderd
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Pings van rond de 25 zijn geen uitzondering, en dat is dus niet echt in overeenstemming met de zogenaamde kwaliteit van de lijn-ScuL- schreef op 19 maart 2004 @ 15:58:
hoe zijn de pings via het SurfSnelADSL netwerk? (gameservers enzo)
Ik ben aan het kijken naar alternatieven wegens de aanmeldingsstop van Demon..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq