Toon posts:

Het Grote SurfSnelADSL-topic, deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.958 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
En wat lost dit nu precies op :? ?

Overigens vindt ik de conclusie dat het vorige topic mede door mijn toedoen om zeep is geholpen geheel onjuist, maar ja, ik heb ook geen e-mail van intoxicated ontvangen over het gemotiveerde oordeel dat uit 'het overleg' kwam...

Lijkt me daarom beter als je de openingspost even aanpast, zónder melding van de perikelen uit het vorige topic, en het topic daarvoor, en al helemaal vrijwaard van oordelen daarover, zowel over mijn rol als die van anderen.

Ik begrijp iig zelf uit deze actie dat we blijkbaar weer met een schone lei moeten beginnen, in een nieuw topic :? ? Dat is wat mij betreft best een acceptabele oplossing, maar nu ben ík nog steeds (ten onrechte naar mijn beargumenteerbare mening) in een kwaad daglicht gesteld tov personen die ook dít topic zullen volgen.

Tot slot wil ik de hoop uitspreken dat het dit keer wél goed gaat, alhoewel in het vorige topic de discussie ook weer opnieuw werd opgerakeld terwijl die allang afgesloten was, en het topic waarin die discussie begon ook al op slot zat (om andere redenen ja, maar effectief hetzelfde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja als mensen topics verneuken .. mogen ze best gebanned worden met dat saaie geouwehoer wat niemand interesseert. IMO.. ik wil alleen snelle metingen zien van surfsnel :O

ik heb trouwens nog niks gemerkt van een upgrade ? en het is bijna maart .. of is dat weer uitgesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:01
Ik heb een mailtje gehad waarin staat dat ik in maart een upgrade zal krijgen. Het zal me benieuwen! En of ik idd 1mbit up krijg en niet 8xx ofzo.

Misschien is het ook beter als jullie de 'wie-heeft-het-vorige-topic-om-zeep-geholpen'-discussie via de mail voortzetten en niet hier? Dan hoef ik niet elke keer door zoveel zinloze replies heen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 156% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:45:
@intoxicated: vind je het niet beleefd om even op mijn mail te reageren? Daarnaast, ik vind het erg jammer en, gezien het feit dat een motivering ervan totaal ontbreekt, slaat het ook nergens op deel 2 van dit topic dicht te gooien.
Zorg dat je email werkt; want een antwoord is wel degelijk verzonden.

Dit is de laatste waarschuwing in dit topic. Mensen die nu nog offtopic gaan, waarover dan ook, kunnen een OW tegemoet zien. Het bespreken van de Policy doe je maar via e-mail, of in een forum als LA. Niet hier dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Mijn surfsneladsl verbinding ligt sinds 1,5 uur plat. Meer mensen last?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbinding werkt hier gewoon.

Wie weet word je geupgrade ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de informatie in dat bericht is iig goed nieuws ! ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een beetje vaag om dit hier te vragen maar ik doe het toch:

in dat internlbericht staat een link naar een excel bestand over modems.
Daarin heb je 3 tabbladen: internet acces, bcm , iad

Wat stellen de laatste 2 voor ?

trouwens cisco -> alcatel apparatuur wellicht lagere pings binnekort , want kpn gebruikt ook alcatel. Ik hoop het iig, op de zaak heb ik een ping 10 op planet adsl met een cisco 1721 die ook in de excel lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, snap ik ook niet, ik schrok wel ff toen de CopperJet er tussen stond, maar gelukkig bleek het gecertificeerde hardware :P.

Die Cisco apparatuur valt erg tegen, dus het kan vast alleen maar beter ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd. Al heb ik zoals ik al eens gepost heb, pings van ca. 15ms naar hosts in Nederland, dus al lang niet slecht. Maar beter mag altijd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 16:58

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

1 maart alweer... en bij mij nog niets te merken van de uploadverhoging die in februari plaats zou vinden.

Het zal wsl wel weer wachten worden op die hardware upgrade die aangekondigd staat op de InterNLnet site (wat het hele jaar nog kan gaan duren |:( ) :Z

Inside everyone there's a nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat het http://www.internl.net/ni...ectie=werkzaamheden&id=79, wederom uitstel ja...

Maar ja, ik ga hier maar verder niet op in, is immers aan BBNed te wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sasquatch
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Leuke storing op dit moment! (of eigenlijk tot 5 minuten geleden)

ADSL storing

Er is helaas geen internet verkeer mogelijk voor veel van onze Bbned ADSL klanten. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

(bericht geplaatst op 2004-03-02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een sufsnel maximaal abonnement met een copperjet 810 modem/router.

In de afgelopen 2 maanden sinds de connectie opgeleverd is, is de modem er al 5 keer "uitgeklapt". Hij geeft in de status page nog aan dat hij een connectie heeft, maar er komt absoluut geen dataflow meer doorheen in of uit. Al een paar keer gebeld met interNLnet waarbij als oplossing uitkwam om de modem te resetten door middel van meer dan 10 sec uit het stopcontact te halen en weer in te pluggen. Dan meld hij weer vrolijk aan en werkt alles weer alsof er niks aan de hand is. Snelheden zijn perfect, liggen meestal rond de 700kb/sec en upload is echt constant op 100kb/sec. Opstelling van de connctie is: Copperjet als router, dan een switch, dan 5 computers. Iedere computer heeft zijn eigen ip adres. Ik heb namelijk een subnet van 8 waarvan 5 bruikbaar. Heeft iemand ook zulke problemen gehad? en wat zou hiervoor de oplossing zijn?
Ze dachten dat het misschien aan piekstroom zou kunnen liggen dat de modem door de war raakt, maar heb nu een powerstrip liggen die tegen piekstroom beschermt en andere storingen.

Any ideas?

Menace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij schering en inslag, precies dezelfde situatie qua abbo/netwerk.

Ik reset de modem dan gewoon ja, maar echt vaak heb ik het niet.

Je zou je modem eens wat koeler kunnen proberen te houden, door hem wat vrijer te zetten.

Desnoods test je het eens terwijl hij voor een open raam staat :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik woon in Groningen en ben ook van plan om SurfSnelADSL te nemen. Wat ik graag wil weten is hoe betrouwbaar de verbinding is in Groningen (of is dat overal gelijk :?). Ik zat aan een 2048/1024 abo te denken.. Wat ik me ook afvraag, als ik meerdere externe IP adressen wil, heb ik dan persé een router nodig? of kan ik gewoon een switch achter de ethernet modem zetten? (in bridge mode uiteraard)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

=edit=

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modem staat helemaal vrij. Aan de temperatuur kan het niet liggen denk ik dus. Ik heb ook gedacht aan magnetische storingen en dergelijke, dus al mijn utp kabels liggen niet in de buurt van speakers of magnetische bronnen, en lopen door het hele huis ook netjes door een goot heen. Ik heb net weer met interNL gebeld, en die geven aan dat mijn modem nog de hele dag door (ik was niet thuis) een dhcp request heeft gestuurd. Het enige wat vreemd is op te merken, is dat ik in de error log dit tegenkom: Error log
This page shows recent configuration errors from your router
--------------------------------------------------------------------------------

Error log (most recent errors first; times are in seconds since last reboot):

When Process Error
21 im im:Error, could not disable intrusion logging.
21 im im:Error, could not enable blocking logging.
20 im im:Error, could not enable session logging.

En dat vonden ze vreemd bij de helpdesk. Ze dachten misschien probeert iemand op de router te komen van buitenaf? Maar dus enige wat het verhelpt is gewoon stroom eraf halen en weer opnieuw derin pleuren. Maw ze hebben geen idee waar het aan kan liggen. Ik ook niet.

misschien toch wat met die errors te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter verduidelijking..

Ik heb de firewall en security en intrusion detection aan staan op de copperjet.
Firewall goed ingesteld zodat alleen bepaalde download progies gebruikt kunnen worden. En wat betreft die intrusion detection staan de settings op de standards. daar heb ik dus niks aan veranderd
Misschien effe bellen met copperjet ga ik zo eff proberen.

Alvast bedankt voor iemand die enig idee heeft!

Menace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor...

Mijn vermoeden dat ze op de InterNLnet helpdesk achterlijk zijn word maar weer bevestigd ! |:(

Die errors mbt intrusion logging etc, zijn allang bekend !
Iedereen heeft ze met die modem. Het is herhaaldelijk aan InterNLnet en aan de fabrikant doorgegeven. En nu komen met een belachelijke theorie dat iemand probeert in te dringen :D |:(.

Nee, verstand van zaken hebben ze op die helpdesk totaal niet, dat is wel duidelijk.

Maar ok, nee, aan die errors ligt het niet.

Ik zou het meer zoeken bij de DNS Relaying settings en diverse DHCP opties.
zoals ik al zei, je probleem is helemaal niet gek hoor, ik heb het ook wel eens. Maar als jij hier echt dag in dag uit last van ondervindt, dan moet je misschien maar eens proberen bij die fabrikant aan te kloppen.

En vertel ze aub dat ze die firmware eens vernieuwen !

Iemand in dit topic had ook continu problemen met vastlopers van dat modem, en hij heeft hem ingeruild. Niks meer over gehoord, dus wie weet lost dat het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:58
Het was mij idd ook al opgevallen. Beetje onzinnig om het verkeer via Londen te sturen :P
Hopelijk doen ze snel wat aan deze kromme routing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tips cybarite. Ik heb nu de nieuwste firmware erop staan (geupgrade van 5.14 naar 5.15) en ik zal kijken of het probleem door blijft gaan en anders misschien idd inruilen voor een andere.

mzl en surfze!

Menace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Menace !

Ik zag in de Excel sheet waarop de gecertificeerde modems staan ook al een verwijzing naar firmware 5.15 voor de Copperjet 810 !

Waar zou ik die kunnen krijgen ?

Bij voorbaat dank ! :)

Edit:
Zoals we al gewend zijn ontbreekt het weer aan informatievoorziening van de kant van InterNLnet.

Die firmware blijkt dus gewoon verkrijgbaar te zijn de op de site van Allied Data |:(...

Als ze nou zelf eens aangaven op hun site dat er een nieuwe firmware is, zoals gewoonte bij iedere andere BBNed DSL provider, dan zouden ze heel wat kunnen besparen op hun (vriendelijke maar onprofessionele) helpdesk ! |:(

OK, de links:

De nieuwe firmware voor de CopperJet 810 rev 4 (v. 5.15)
De Windows USB driver voor oa de CopperJet 810 rev 4
De bijbehorende (vernieuwde) manual

De overzichtspagina

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2004 19:00 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook pas te horen gekregen nadat ik allied data aan de lijn had! (die nieuwe firmware) Het enige wat bij mij nog niet werkt is de quickstart feature. Staat geen lijst in. Volgens Allied data moest die wel erin staan? Heb de volledige zip file van de ftp server gedownload dus die zou er ergens tussen moeten staan? Iig heeft de firmware upgrade geen invloed gehad op de huidige settings. Dus i-net deed het gewoon meteen weer en alle firewallsettings waren ook nog hetzelfde. Wel raar dat ze dan zo reageren op de error messages bij interNLnet. In principe zijn ze wel erg behulpzaam en weten meestal wel waar ze het over hebben. Maar misschien willen ze het je niet moeilijk maken door te zeggen dat ze er gewoon nog geen oplossing voor hebben gevonden.? Goed iig we zien wel hoe het nu verder loopt!

ps: ook met de nieuwe firmware heb ik diezelfde error messages precies en altijd weer tussen de 20 en 21 seconden na reboot.
handige site: http://speedyron.op.het.net/FW515Frame.htm

Menace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, het is heus geen UPC, maar het probleem met InterNLnet is dat ze met vaste draaiboeken werken (heb ik de indruk). Dan weten ze wel wat (al dan niet ingewikkelde) technische details op te lepelen, maar ze hebben gebrek aan analysevermogen. Dat kan men enkel verkrijgen door een goed inzicht in de techniek ipv wat feitenkennis over routers etc.

Ik verwacht heus niet dat ze bij wijze van spreken alle RFC's uit hun hoofd kennen, maar als ze serieus suggeren dat iemand probeert in te breken als er een paar foutjes in het log verschijnen die al tijden bekend zijn (en ze dat nog niet eens zeker denken te weten !!), dan is er toch echt wat mis.

Gelukkig zul je daar in praktijk weinig hinder van ondervinden, die helpdesk heb ik maar 2 keer gebeld: 1 keer omdat er onduidelijk was of ik de volledige inhoud van het installatiepakket had ontvangen, en 1 keer nadat ik vergelijkbare problemen als jou had.

Beide keren heb ik weinig aan ze gehad. Ze zijn er schijnbaar goed van doordrongen dat de consumentenbond alleen test op klantvriendelijkheid en de tijd voor je ze iemand te spreken krijgen ;)...
Maar misschien willen ze het je niet moeilijk maken door te zeggen dat ze er gewoon nog geen oplossing voor hebben gevonden.?
Als dat zo was zou dat een goed teken zijn, ze zijn er dan blijkbaar van overtuigd dat je probleem niet zo ernstig is :+.

Mail anders ff de config settings, je kunt je profile saven in de CopperJet monitor tool.
Weet je trouwens zeker dat je alles correct hebt geupdate ?
Ik zou ook je settings even door een standaardiets laten overshrijven, is vast ook wel ergens op die FTP server te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
Ehm even heel wat anders, ik merk dat ik steeds lagere syncrates krijg, in een aantal weken toch weer 300kbit, dan zal je wel denken van wat boeit die 300kbit! Maar toch vreemd dat als ik niets gewijzigd heb hier mijn sync in ene omlaag gaat? Zouden ze al met apparatuur aan het klussen zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

week 8 en 9 zijn ze bezig met bbned upgrades van adsl.. en daarnaast worden ook nog de centrales geupgrade met een onbekende planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK ik wil iedereen aanraden *niet* te upgraden :( ! (Laatste firmware Copperjet 810)

Ik heb de hele middag lopen klooien omdat deze brakke firmware overgezonden profielen op een of andere manier corrumpeert ! :( :( :(

Ook de webserver wordt na een tijdje om onverklaarbare redenen onbereikbaar.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar na uren rotzooien kwam ik op het idee om die oude firmware toch maar weer eens te uploaden, die werkte immers goed en aan de hardware is er niets veranderd.

Hupsakee, direct die webinterface, profielen uploaden, enz. ! |:(

Die firmware is gewoon zo brak als een gemiddeld afwateringskanaal in de Rotterdamse haven :r !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 16:45:
week 8 en 9 zijn ze bezig met bbned upgrades van adsl.. en daarnaast worden ook nog de centrales geupgrade met een onbekende planning.
Hmm... we zitten al in week 10 8)7 Bij mij is nog niets veranderd :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Vandaag al de hele dag de mailserver eruit liggen. Hebben meer mensen dat?
Krijg de foutmelding dat user/pass fout zijn.
Ook webmail en inloggen op de site wil niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heb nu sinds oktober een abbo lopen bij internl en heb tot dus ver gelukkig nog geen grote probleemen gehad. Op die ene keer na (30min ff niks) begin februari loopt alles perfect hier :)

Ondanks dit valt er alsnog wel wat te klagen... Zo vind ik het een beetje belachelijk dat er zondags gewoon niks te bereiken is mocht je een error hebben. En die upgrade moet nu wel heel snel komen want ondertussen betaal ik via mijn "goedkoop abbo-tje voor studenten" toch wel ff wat meer dan een standaard huiskamer verbinding van kpn :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
Ik heb een mailtje gehad dat er 10 maart werkzaamheden in de centrale zijn waarop ik aangesloten zit, ze gaan de apparatuur al vervangen. Hopen dat mijn 1mbit upload er dan ook gelijk bij in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Siliakus schreef op 07 maart 2004 @ 12:22:
Ik heb een mailtje gehad dat er 10 maart werkzaamheden in de centrale zijn waarop ik aangesloten zit, ze gaan de apparatuur al vervangen. Hopen dat mijn 1mbit upload er dan ook gelijk bij in zit!
Er is zeker nergens een heel uitrolschema te vinden.. zodat je kan zien wanneer je eigen centrale aan de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
nee volgens mij niet, ben ik destijds ook naar op zoek geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-10 08:43

IvoB

Prutst er rustig op los

PeaNutsss schreef op 07 maart 2004 @ 14:50:
[...]

Er is zeker nergens een heel uitrolschema te vinden.. zodat je kan zien wanneer je eigen centrale aan de beurt is.
@ yor service: http://www.bbeyond.nl/nieuw/alcatel.asp

De nieuwe DSLAMS gaan zorgen voor een lagere Ping (zoals KPNadsl) en een hogere upload dan de Cisco's kunnen halen.

BTW: Wil niet iedereen melden waneer ie aan de beurt is, anders krijgen we weer gelazer met off-topic posts ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Zijn er meer mensen met een storing? Sinds gisteravond 12 uur heb ik geen PPPoA, wel sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
IvoB schreef op 08 maart 2004 @ 08:25:
Zijn er meer mensen met een storing? Sinds gisteravond 12 uur heb ik geen PPPoA, wel sync.
Geen problemen hier met mijn tweaked alcatel modem over PPPoA (DHZ pakket met copperjet 820 moet nog komen...)

[ Voor 18% gewijzigd door topper op 08-03-2004 10:45 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

topper schreef op 08 maart 2004 @ 10:44:
[...]

Geen problemen hier met mijn tweaked alcatel modem over PPPoA (DHZ pakket met copperjet 820 moet nog komen...)
Boel werkt inmiddels weer... Toch raar allemaal. Had ik met cistron icm Transp. Bridging namelijk nooit last van. Eens in de 2 maanden vliegt de verbinding er gewoon uit zonder dat het modem vastloopt of de sync verliest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:58
Klopt er was weer een of andere storing :(... Gisteren moest ik mijn Vigor rebooten na een firmware upgrade en kon daarna niet meer inloggen. Ik weet niet wanneer de verbinding weer terug kwam, maar ik kan nu vanaf mijn werk de router weer pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwste firmware 5.15sr staat er al een week op. Doet het prima. Maar nee hoor vandaag weer internet eruit :( :(

InterNL weer gebeld.

Komt er nu uit: Probeer bij elke afzonderlijke pc op het interne netwerk de dns settings vast te leggen.

Wil het best proberen maar denkt iemand dat het zin heeft??

Wel op te merken: Ik was niet thuis, huisgenoten bellen op i-net ligt eruit, ikke kijken op pc van vriendin, ik sta nog aangemeld op msn (gebruik trillian), ik messages sturen vanuit pc vriendin, kom thuis, idd geen i-net, kom op mijn eigen pc, messages wel ontvangen vanuit pc vriendin, maar kan niet op het i-net surfen, modem heeft wan ip adres, 5 minuten later kan ik modem niet meer bereiken en trillian ligt eruit. Rarara hoe kan dit? (zie eerdere posts voor completere uitleg)

Begint nu wel zwaar te irriteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedenk net nog eens wat.

Ik had hiervoor een Planet abbo via kpn.

En ik woonde op een ander adres. Zeker 1.5 jaar zonder problemen i-net gehad.

Toen ben ik verhuist inclusief abbo van planet.

Sindsdien problemen met connectie. Lag er toen ook al om de haverklap uit. Dacht altijd dat het aan de combinatie van mijn linksys router was met dat pptp protocol van kpn.

Misschien is de hele lijn niet goed opgeleverd? misschien is de koperkwaliteit niet goed? (kan me niet voorstellen want als de connectie het doet dan doet hij het ook goed 800Kb/sec down 100Kb/sec up)?

Iemand nog meer ideeen?

Ze hadden het al over een ander modem opsturen, dan zit ik weer lekker een paar weken zonder i-net.

Ik heb het vermoeden dat het niet aan de modem ligt.

hellup! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 11:22:
Nieuwste firmware 5.15sr staat er al een week op. Doet het prima. Maar nee hoor vandaag weer internet eruit :( :(

InterNL weer gebeld.

Komt er nu uit: Probeer bij elke afzonderlijke pc op het interne netwerk de dns settings vast te leggen.

Wil het best proberen maar denkt iemand dat het zin heeft??

Wel op te merken: Ik was niet thuis, huisgenoten bellen op i-net ligt eruit, ikke kijken op pc van vriendin, ik sta nog aangemeld op msn (gebruik trillian), ik messages sturen vanuit pc vriendin, kom thuis, idd geen i-net, kom op mijn eigen pc, messages wel ontvangen vanuit pc vriendin, maar kan niet op het i-net surfen, modem heeft wan ip adres, 5 minuten later kan ik modem niet meer bereiken en trillian ligt eruit. Rarara hoe kan dit? (zie eerdere posts voor completere uitleg)

Begint nu wel zwaar te irriteren :(
Lees mijn post nog maar eens terug over die firmware. Precies dezelfde problemen.

Dat met die DNS kun je natuurlijk proberen, maar ik neem aan dat je zelf al zo doortastend bent dat je een ping uitvoert naar een (intern) ip-adres alvorens je bijvoorbeeld een website gaat pingen...

Ik zou als ik jou was die nieuwe firmware gauw ditchen. En niet proberen profielen te uploaden want dan mol je heel je modem en kun je hem zelfs niet meer hardwarematig aanspreken !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor Cybarite: Heb jij je intrusion detection en firewall aanstaan? Denk je dat het eventueel daar aan kan liggen dat er op een gegeven moment mede door alle leuke download progys die er zijn tegenwoordig (en aangezien ik met 5 man in huis woon) dat de modem op een gegeven moment teveel connecties aangaat en dichtklapt? Dus misschien door de intrusion detetcion of dat de firewall het dan maar allemaal dichtgooid? Want ik dacht dat tegenwoordig kazaa ++ blijven zoeken naar open poorts en als ze die niet vinden tcp 80 gebruiken en dat is ja hoor je raad het al natuurlijk je internet "surfen" poort. en die word dan misschien dichtgegooid omdat er teveel connecties op komen? zit daar een limiet aan?

Ik heb iig nu even geen firwall aan nog intrusion detection. Eff kijken of hij er nu ook uitklapt.

En om nog even terug te komen op intern pingen; Ik kan op het moment dat de modem eruit klapt gewoon nog op de webinterface komen en kan gewoon het modem pingen.en meestal 5 of 10 minuten later niet meer.

wil niet de komende 1 of 2 jaar elke week dat klereding moeten resetten!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor Cybarite: Heb jij je intrusion detection en firewall aanstaan?
Nee, is ook niet nodig.
Denk je dat het eventueel daar aan kan liggen dat er op een gegeven moment mede door alle leuke download progys die er zijn tegenwoordig (en aangezien ik met 5 man in huis woon) dat de modem op een gegeven moment teveel connecties aangaat en dichtklapt? Dus misschien door de intrusion detetcion of dat de firewall het dan maar allemaal dichtgooid?
Zou heel goed kunnen...
Dus misschien door de intrusion detetcion of dat de firewall het dan maar allemaal dichtgooid? Want ik dacht dat tegenwoordig kazaa ++ blijven zoeken naar open poorts en als ze die niet vinden tcp 80 gebruiken en dat is ja hoor je raad het al natuurlijk je internet "surfen" poort. en die word dan misschien dichtgegooid omdat er teveel connecties op komen? zit daar een limiet aan?
Juist poort 80 inkomend en uitgaand zal hij niet zonder meer blocken.
Ik denk dat je het eerder moet zoeken in de stortvloed aan UDP packets die p2p progs opwekken. Zou net zo goed een DoS aanval kunnen zijn namelijk.
En om nog even terug te komen op intern pingen; Ik kan op het moment dat de modem eruit klapt gewoon nog op de webinterface komen en kan gewoon het modem pingen.en meestal 5 of 10 minuten later niet meer.

wil niet de komende 1 of 2 jaar elke week dat klereding moeten resetten!!!
Ik vermoed dat het idd je firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
als het goed is is vannacht dus duur apparatuur omgeruild. Merk echter geen verschil, niet door syncrates en niet door lagere ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Hmm.. niet echt hoopgevend. Vind sowieso dat ze via de Surfsneladsl site wel wat meer informatie mogen geven. Laatste nieuws dateert van 12 dec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
Net contact met de helpdesk gehad, ze zijn apparatuur aan het vervangen voor de isdn lijnen! dus mensen met analoog hebben er weinig aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in hengelo en zit er sterk aan te denken om SurfsnelAdsl te nemen, het 2-8 Mb/1024 abbo. Nu is mijn vraag, zijn er al ervaringen hiermee uit deze buurt en worden deze snelheden redelijk gehaald?

Anders kan ik beter wachten misschien tot Demon weer een aanbieding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siliakus schreef op 10 maart 2004 @ 16:57:
Net contact met de helpdesk gehad, ze zijn apparatuur aan het vervangen voor de isdn lijnen! dus mensen met analoog hebben er weinig aan :/
Ja, en wie heeft er geen Analoge lijn met ADSL ?

Een hele kleine minderheid... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies.

Gewoon Allied Data mailen.

Met mijn oude heb ik helemaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwste firmware al een tijdje erop zitten en nadat de modem er nog 1 keer was uitgeklapt heb ik tot nu toe helemaal geen problemen ondervonden. uptime nu van 134:02:35s! :) Heb ook gewoon alles aanstaan wat betreft firewall en intrusion detection. Heb tegen huisgenoten gezegd om lekker alle download progy's aan te zetten en lekker veel gebruik van te maken om te kijken of het internet eruit klapt. Tot nu toe niet dus! :)

Dit wou ik eff melden!

Menace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geloof ik best, maar je zal vast geen profiel hebben geupload of wel ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybarite :"Dat geloof ik best, maar je zal vast geen profiel hebben geupload of wel ? "

Dat klopt. Ik heb bij het upgraden van de firmware geen nieuw profiel erop gezet voor zover ik het weet. Staat in de readme file ook dat die niet veranderd word als je versie 5.14 had.

Maar hoe kan een nieuw profiel zoveel MEER problemen opleveren dan de oudere versie? Dit soort dingen moeten toch verbeterd worden?? |:(

Nou we zien wel hoelang hij het nu uithoudt. En als hij nog steeds eruit klapt ga ik toch proberen dan om het nieuwe profiel erop los te laten. En als het inderdaad zo brak is dan gebruikt ik gewoon weer de originele cd met de oude firmware om de modem weer te installeren en dan weer gewoon firmware upgraden.

Of had jij erg veel problemen met de nieuwe firmware inclusief nieuw profiel? En hoe heb jij dat toen opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hoe kan een nieuw profiel zoveel MEER problemen opleveren dan de oudere versie? Dit soort dingen moeten toch verbeterd worden??
Nou, het ligt aan het uploaden met de Copperjet tool (en ja: ik gebruikte de juiste versie, heb het zelfs met de vorige ook nog geprobeerd, dus het ligt aan de modem), daarmee krijg je een corrupt bestandssysteem oid.

Hij geeft ineens willekeurige MAC-adressen aan in de Copperjet monitor tool en allemaal rare willekeurige tekens bij de description.
Of had jij erg veel problemen met de nieuwe firmware inclusief nieuw profiel? En hoe heb jij dat toen opgelost?
Lees mijn vorige posts maar terug :).
Ik hbe wel het nieuwe profiel. Maar het lijkt me dat je dat wel sowieso moet doen.
Het nieuwe profiel ? Is er een nieuwe uitgebracht door InterNLnet dan ?

Ik had het over een custom profiel, met wat betere settings etc..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij de nieuwe firmware 5.15sr1 heb je een quickstart feature. Daar kun je het surfsnel profiel uitkiezen. Denk dat dat dan ook "Het" Profiel is.

Heb nu ook "het nieuwe" profiel erop staan (net op gezet). Alles werkt prima.

Enige op aan te merken is dat ik nu wel bij mijn eigen pc's op het netwerk de dns settings moet vastleggen. De pc's op het netwerk krijgen die niet meer vanzelf toegekent? Enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En btw custom settings? Maw Beter?? :9~ Welke settings zijn dan getweaked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 21:36:
[...]

Idd. Dûh. Ik bedoelde natuurlijk dat ik het nieuwe standaardprofiel dat erbij zat heb geupload naar de modem en toen... ^
Ik doelde mijn reply dan ook meer naar cybarite die zich afvroeg of er een nieuwe profiel was van interNLnet. Bij de quickstart feature is er dus een Surfsnel profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha,

Wat onduidelijkheid dan.
Een profiel is bij de Copperjet feitelijk gezien gewoon een tekstbestandje met settings.

Ook vóór die quickstart feature had ik een apart profiel.

InterNLnet bracht standaardversies van die profielen uit, op de installatie-CD.

Er bestaat dus niet zoiets als "het profiel", aangezien die "SurfSnel" versie gewoon een generiek profiel is met wat basale aanpassingen om het te laten functioneren met SurfSnelADSL.

In dat tekstbestandje staat ook die quick-start functie vastgelegd, en dat verklaart dus een hoop...

Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat je niet zozeer gebonden bent aan een speciaal profiel, eigenlijk is dat SurfSnel profiel gewoon een vooringestelde versie van een profiel geschikt voor technisch dezelfde aansluitingen.

"Maar wat is dan het nut van die quickstart ?" zal je je nu vast afvragen.
Nu staan er gewoon al vooraf in het modem wat standaardprofielen voor een aantal abbonementen, en het zal dus makkelijker worden om het geheel te configureren volgens de fabrikant.

Enfin, met het uploaden van mijn profiel doel ik dus niet op dat Quickstart ding, maar gewoon op de (noodzakelijke !) configuratie in zijn totaal.

Dat tweaken is idd heel leuk :P, maar je zult begrijpen dat één foute setting (laat staan een onjuist opgemaakt profiel) al desastreuze gevolgen kan hebben...

In mijn geval lag het zeker niet aan een setting, want de modem was dus hardwarematig ook niet meer bereikbaar (dmv de CopperJet tool die gebruik maakt van low-level Ethernet frames).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg opeens hele lage snelheden. Kom nu niet boven de 130kb/sec. En ik heb het ook over een .bin file van ftp.inter.nl.net afhalen. Upload is wel redelijk normaal tussen de 70 en de 90 kb/sec. 2-8Mbit connectie is geen 130kb/sec dacht ik.. :( :(
:(
Ik weet dat het niet betrouwbaar is via speedtest, maar toch even ter vergelijking ik krijg meestal nooit boven de 1000 conn/minuut (meestal gemiddeld 600) en ping test nooit lager dan 16ms. Down en Upload snelheden heb ik wel regelmatig boven de 700 en de 90 kb/sec. Wat krijgen jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Merk idd ook dat het ineens een stuk trager gaat. Normaal downloaden vanaf news.surfnet.nl met ruim 700 kb/s... nu haal ik net 200 kb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ook hier problemen met 'lage' snelheden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
ik heb ook problemen hier :(
www.speedtest.nl geeft

Download
131.2 KByte/sec

Upload
69.7 KByte/sec

dit met een 2048 - 8192 kbps abbo..... :(

de mailserver doet het ook al een paar dagen niet naar behoren.. :(

Heb net maar ff een klacht gemaild naar servicedesk

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

topper schreef op 16 maart 2004 @ 19:29:
ik heb ook problemen hier :(
www.speedtest.nl geeft
[..]
Ik geloof dat we afgesproken hadden geen resultaten van Speedtest meer te gebruiken hier. Gebruik liever resultaten van de Cistron test of van een FTP transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:54

DrDrax

Bacdafucup

vanaf ftp.surfnet.nl

down 600/820k .. is dus niet stabiel. :?
up is geen probleem.
Lijkt een beetje op het probleem van een jaar geleden.

8m/ 1m account.

Cistron:
Your current bandwidth reading is:
7.27 Mbps (ATM line rate)
which means you can download at 808.99 KB/sec. from our servers

[ Voor 31% gewijzigd door DrDrax op 16-03-2004 19:40 ]

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg nu een 1.3 Mbps line rate bij de cistron test!? :( :( :(

Dit is niet normaal toch? ik heb dit in de 1.5 maand dat ik het abbo 2-8Mbit/1Mbit heb nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
Nibbles schreef op 16 maart 2004 @ 19:37:
[...]

Ik geloof dat we afgesproken hadden geen resultaten van Speedtest meer te gebruiken hier. Gebruik liever resultaten van de Cistron test of van een FTP transfer.
sorry hoor....

via ftp.surfnet.nl 143 KB/s :(

en via cistron:

downloaded 1561569 bytes in 9.547 seconds
That is 160 kilobytes/second
which is approximately 1504.8 kilobits/second ATM linerate speed :(

[ Voor 21% gewijzigd door topper op 16-03-2004 19:51 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

topper schreef op 16 maart 2004 @ 19:49:
[...]

sorry hoor....

via ftp.surfnet.nl 143 KB/s :((
Veel sneller dan 210 down, en 20 up haal ik nu ook nieh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaNutsss

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

"Your current bandwidth reading is:

1.83 Mbps (ATM line rate)

which means you can download at 203.31 KB/sec. from our servers."

Het is om te huilen :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog niet veel veranderd. Waar zit iedereen zo'n beetje? Ik zit in utrecht.

Nergens ook berichten van eventuele werkzaamheden of dergelijke dingen die invloed zouden kunnen hebben op d/l speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL :D

Deze snelheden die jullie nu hebben heb ik al van begin af aan. :o

Ik zou massaal bellen of mailen als je wil dat ze er wat aan doen!

Upload blijft idd wel redelijk :?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[..]

Upload blijft idd wel redelijk :?...
Als iedere gebruiker op dit moment nog ongeveer 200KB/s aan bandbreedte kan gebruiken zit die 50KB/s upload die de meesten hebben daar nog wel onder. Ik neem aan dat de routers wel full-duplex zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja voor 2-8Mbit is 130kb/sec echt te laag. Maar tis echt sinds vanmiddag pas. Gisteravond nog lekker met 700kb/sec 3 films binnengehaald. en upload is redelijk hetzelfde gebleven. Als het morgen nog zo blijft toch maar weer es effe bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt nu al weer wat beter. .bin file van ftp.inter.nl.net gaat nu met 250kb/sec. Maar ik wil mn 700kb/sec weer terug >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo daar,

zelf werk ik ook op de helpdesk van een niet nader te noemen provider (niet internlnet iig) en ik weet dat bbned de laatste tijd erg aan het kloten is met hun netwerk, migraties profielproblemen upgrades etc. Dus ik weet bijna wel zeker dat alle problemen qua snelheden aan hen liggen. Zelf heb ik nu sinds oktober een 2-8 verbinding via surfsnel en heb tot op 2 weken geleden perfecte snelheden gehaald. Hierbij bedoel ik smiddags minimaal 500 k en laat savonds soms boven de 800 k van nieuwsgroepen etc. mijn upload is altijd rond de 105k geweest. Dus ik was er erg tevreden mee. Maar nu sinds 2 weken haal ik net zoals jullie snelheden waar ik toch minder blij mee ben.

smiddags allemaal onder de 2mbit en soms er dicht tegen aan. savonds iets hoger , iets onder de 300, en snachts haal ik de 700 weer. Ik ben nu na veel leeswerk op dit topic ook maar is gaan testen op de ftp servers: van internlnet (gemiddeld 330) en surfnet (gemiddeld 420). Ik weet dat dit allemaal binnen de marge ligt savonds. Maar smiddags is het echt te brak.

Ik vraag me af wat er nu met de gebundelde email gebeurd is (het allereerste begin van het topic). Hebben ze een plan om dit op te gaan lossen, of is het opgelost geweest en zijn de problemen nu weer gekomen?? Of zullen we gewoon allemaal moeten wachten op de werkzaamheden en upgrades van bbned deze maand?

p.s. (hou je speedtest.nl resultaten ajb voor je, want dat systeem is te gaar en niet accuraat genoeg om er iets vanaf te leiden)
p.s. (let tevens op je netstat -a verbindingen. als dit er veel zijn ligt het echt aan jezelf, bij mij zijn de actieve verbindingen minimaal en mn verbinding is slecht....)
p.s. (zoals waarschijnlijk al genoemd is in het topic. haal al je andere pcs van het netwerk en test direct op ISRA met 1pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gast weet je waarom die de 16e traag was ... omdat er toen 2 DVD games zijn uitgekomen en 1 CD ISO GAME

namelijk Far Cry DVD, Unreal 2004 en Unreal 2004 DVD ... alle drie een dikke 14 gigabytes bij elkaar ... en dan moet jij eens gaan denken wat al die studenten gaan doen ...

go figure....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2004 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
zou dat echt zown hap uit de capaciteit zijn? ik zou denken dat ze op zulke dingen wel voorbereid zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:40
Ik heb nu al een half jaar een 2-8mbit verbinding, en ik heb eigenlijk nergens last van. Ik haal de hele dag door de maximale snelheden.

Om ongeveer 12.00 18-03-2004:
downloaded 6929932 bytes in 8.844 seconds
That is 765 kilobytes/second
which is approximately 7208.9 kilobits/second ATM linerate speed.

[ Voor 43% gewijzigd door jpiscaer op 18-03-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@wouter10:

Lijkt mij heel vergezocht, en zoals Siliakus al zegt: dat moet hun netwerk gewoon aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 03:30:
gast weet je waarom die de 16e traag was ... omdat er toen 2 DVD games zijn uitgekomen en 1 CD ISO GAME

namelijk Far Cry DVD, Unreal 2004 en Unreal 2004 DVD ... alle drie een dikke 14 gigabytes bij elkaar ... en dan moet jij eens gaan denken wat al die studenten gaan doen ...

go figure....
Die kan je in iedergeval niet downloaden met de newsserver van surfnet, is echt de slechtste newsserver die er is, alle groepen worden zogenaamd doorgegeven, maar de retentie is misschien 10 minuten in de bekende binarie groepen..... :( ik heb er maar een payserver bijgenomen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier nu ook sinds een week bar gesteld. Snelheden van onder de 2 mbit zijn normaal geworden.

Om op een vraag die hier boven staat terug te komen, hoe staat het idd met de gebundelde e-mails van een paar maanden geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:41
Mmmbah

Die quickstart van de Copperjet 810 versio 15 werkt echt voor geen meter. Heb dan totaal geen DHCP meer.
Heb nu terugmoeten flashen naar firmware 14 en de boel handmatig moeten instellen en dan werkt de boel eindelijk.

Upload lijkt met 96 KB/s goed, download met 300KB/s niet, maar dat lees ik hier vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om op een vraag die hier boven staat terug te komen, hoe staat het idd met de gebundelde e-mails van een paar maanden geleden?
Daar herinner ik me niks over hoor :{..

Overigens lijkt mij het effectiever als we allemaal persoonlijk een mailtje sturen >:)...
Mmmbah

Die quickstart van de Copperjet 810 versio 15 werkt echt voor geen meter. Heb dan totaal geen DHCP meer.
Heb nu terugmoeten flashen naar firmware 14 en de boel handmatig moeten instellen en dan werkt de boel eindelijk.
Tjah, maar ik heb dan ook herhaaldelijk gewaarschuwd :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij doet de firmware het prima. Ligt er al meer dan een week niet uit :) Snelheden s'middags zijn idd echt belabberd. S'avonds zijn snelheden ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 22:46:
[...]

Overigens lijkt mij het effectiever als we allemaal persoonlijk een mailtje sturen >:)...
Maar natuurlijk. :)

Kreeg al vrij snel reactie.
Geachte heer,

Dat de snelheden hun normale niveau halen is ons inmiddels bekend. De komende weken zullen wij hier een afdoende oplossing voor hebben.
Zodat de snelheid weer het normale niveau zal hebben hebben.
Graag nog even uw geduld hiervoor.
De vraag is, wat is nu "normaal"? :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze halen hun normale niveau dus *niet*. Ik vermoed een typfoutje.

Verder is dit het standaard antwoord, zo houden ze ons al maanden aan het lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:30
hoe zijn de pings via het SurfSnelADSL netwerk? (gameservers enzo :?)
Ik ben aan het kijken naar alternatieven wegens de aanmeldingsstop van Demon..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
-ScuL- schreef op 19 maart 2004 @ 15:58:
hoe zijn de pings via het SurfSnelADSL netwerk? (gameservers enzo :?)
Ik ben aan het kijken naar alternatieven wegens de aanmeldingsstop van Demon..
Pings van rond de 25 zijn geen uitzondering, en dat is dus niet echt in overeenstemming met de zogenaamde kwaliteit van de lijn :|
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste