Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Hattrick blijft een risicosport he ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

Xanathorn

Mmorpg addict

Helaas gelijkgespeeld tegen Amsterdam United met 2-2, ik vond dat ik had moeten winnen maar helaas vond de matchengine van niet. Mijn keeper liet alle ballen door en de zijne hield er een paar tegen, daar hielpen mn titanic aanval en mn flink hoger middenveld schijnbaar ook niet meer.

Volgende week thuis tegen Sjorsie's team, aangezien ik dan PoE teamspirit heb ga ik die eens flink laten boeten voor dit gelijkspel :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:28
Owjee... heb nu al medelijden met hem .. ;)

Overigens... Ieders al weer druk in de ban met de beker???

Denk dat ik dit maal maar niet ga piccen, maar een overwinning moet wel te doen zijn..

Hij heeft alleen al bijna een manad niet meer ingelogd.. zou wel jammer zijn om van een soon to be WO team te gaan verleizen. Maargoed. Normaal moet ik er ook makkelijk van winnen.

1 ding is zeker... dit jaar zit ronde 6 (like vorig jaar) niet in, vrees ik.. aangezien ik toen 3 weken training heb verneukt voor 1 kereltje en dat wil ik niet nog eens

[ Voor 19% gewijzigd door koentjuh op 08-03-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Frankie is een waardeloze coach, dat zie je vooral afgelopen seizoen. Hij heeft omdat hij als een van de eerste die begon een goed team opgebouwd, maar nooit getraint. Heeft vaak altijd general getraint om keer op keer de eredivisie te winnen, maar sinds 2 seizoenen geleden zag hij in dat hij voorbij werd gestreefd door anderen en is hij maar ook begonnen met trainen van spelers.

Ook zijn resultaten met de nationale teams van nederland heeft hij ook niet veel van gebakken vind ikzelf. Ik had echt gehoopt dat hij afgelopen seizoen zou gaan degraderen, helaas......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04 19:32
ik ben blij dat jij denkt dat je iets beters had kunnen halen met NL's elftal dan de Halve finale, omdat je dat resultaat magertjes vind.

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ga binnekort investeren in een nieuwe Coach. Ben aan het twijfelen voor een redelijk/redelijk of een redelijk/goed coach (ervaring/skill). Is het z'n 200k meer, waard of kan ik beter een redelijk/redelijk houden (kom van een zwak/zwak).

Is het belangrijk een aanvallende/verdedigende coach te kiezen dan de gulden middenweg en gewoon geen van beiden te kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

mankit heeft in deze wel gelijk vind ik. gewoon "geluk" dat ie vroeg met het spel is begonnen en daardoor een flinke voorsprong toen opgebouwd. maar als ie nu goed traint dan mag ie van mij best in de eredivisie blijven. Blijkbaar is ie dan toch goed genoeg. En het kan alleen maar goed zijn dat een NL-er daar bondscoach is. Iedereen kroatische trainees kopen en slijmen bij hem :) zo heb je eerder een u20 speler.
Blizard schreef op 08 maart 2004 @ 22:19:
Ga binnekort investeren in een nieuwe Coach. Ben aan het twijfelen voor een redelijk/redelijk of een redelijk/goed coach (ervaring/skill). Is het z'n 200k meer, waard of kan ik beter een redelijk/redelijk houden (kom van een zwak/zwak).

Is het belangrijk een aanvallende/verdedigende coach te kiezen dan de gulden middenweg en gewoon geen van beiden te kiezen ?
ik zou altijd voor een goede coach gaan. trainen is echt veel belangrijker dan een iets hogere leadership. scheelt toch 1 week training per stap.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 08-03-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Anoniem: 17731 schreef op 08 maart 2004 @ 22:21:
mankit heeft in deze wel gelijk vind ik. gewoon "geluk" dat ie vroeg met het spel is begonnen en daardoor een flinke voorsprong toen opgebouwd. maar als ie nu goed traint dan mag ie van mij best in de eredivisie blijven. Blijkbaar is ie dan toch goed genoeg. En het kan alleen maar goed zijn dat een NL-er daar bondscoach is. Iedereen kroatische trainees kopen en slijmen bij hem :) zo heb je eerder een u20 speler.

[...]

ik zou altijd voor een goede coach gaan. trainen is echt veel belangrijker dan een iets hogere leadership. scheelt toch 1 week training per stap.
Nee wanneer je je helemaal gek daytrade ben je een goede coach? (lijkt me ook niet) Daarom moet je niet kijken naar 1 aspect maar naar vele meer.

Tactisch is hij bijvoorbeeld echt wel voor op vele anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

vind het ook onzin dat frankie niks heeft gepresteerd bij ut nederlands elftal hij heeft idd wat minder succesvolle periodes daar gehad maar tog ook voor de verlopig enigste medaille gezorgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Precies...

ZOnder frankie geen medaille voor ons hattrick land.. Dat mag natuurlijk niet vergeten worden...

Overigens zie je overal dat de absolute top een keer een wat mindere periode meemaakt..... Als je zo vaka alles wint, dan heb je al snel het idee dat je alles goed doet en je team sterk genoeg is, en de teams onde rhem willen dolgraag van hem winnen dus extra gemotiveerd om het beter te doen, dus jah dan wordt je vanzelf een keer binnengehaald...

Overigens, mijn eigen team nu..

Ik wordt echt gke van het feit dat mijn twee keepers de laatste tijd hopeloos slecht presteren.
Mijn eerste keeper heeft in zijn top 10 wedstrijden er maar eentje uit dit jaar bij zitten en voor de rest bijna alles uit seizoen 9 of zelfs 8 en nog amar te zwijgen over mijn tweede. die heeft er vanaf november vorige jaa rniks meer van gebakken.. Dit beide omdat ze niet echt lekker in vorm/ in hun spel raken.

NU heb ik het idee dat dit probleem zich voordoet sinds ik 2 keerpersstrainers heb... Zal het probleem hier liggen of is dit gewoon pure pech??

Wie heeft er tips (zonder de training te vernueken, dus algemeen te doen) waardoor ik het lot van vorm en in hun spel komen wat beter kan sturen..
Want ik word er gek van... en helaas geen geld om een uitstekende of formidabele keeper te kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46
Huidige keepers verkopen en gelijkwaardige keepers terugkopen die wél in vorm zijn ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-03-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
haha.. das misschien wel de meest effectieve manier vrees ik... Ze willen maa rniet in vorm komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 16:38
koentjuh schreef op 09 maart 2004 @ 00:34:
haha.. das misschien wel de meest effectieve manier vrees ik... Ze willen maa rniet in vorm komen :(
idd gewoon verkopen! ik heb ook ooit spelers die maar eeuwig in een lage vorm spiraal lijken te blijven zitten.. gewoon verkocht. Der zijn altijd wel n00bs die ze kopen en vergaten op de vorm te letten bij de aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welk coach-level kan ik verkrijgen met goed ervaring en een redelijk leider !? Kijk ik er naast op de website of kan je dit gewoon niet terugvinden ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Blizard schreef op 09 maart 2004 @ 10:29:
Welk coach-level kan ik verkrijgen met goed ervaring en een redelijk leider !? Kijk ik er naast op de website of kan je dit gewoon niet terugvinden ?!
met goed ervaring kan je ook een goed coach krijgen

http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
loona35 schreef op 09 maart 2004 @ 08:23:
[...]

idd gewoon verkopen! ik heb ook ooit spelers die maar eeuwig in een lage vorm spiraal lijken te blijven zitten.. gewoon verkocht. Der zijn altijd wel n00bs die ze kopen en vergaten op de vorm te letten bij de aankoop
dan sparen we alleen ff door tot we na de verkoop een formidabele of uitstekende keeper kunne betalen :) ben ik er meteen een stuk beter van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-05 16:23

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

EXTRA

Na het zien van de wisselvraag van Maestrotim, heb ik besloten om het deze week iets anders te doen met de wisselvraag. De wisselvraag sprak mij zo aan, dat ik het zonde vond dat deze maar door 1 persoon beantwoord zou worden. Daarom roep ik jullie allen op, beste GoT-ers, om tijdens de downtime van Hattrick deze vraag zo origineel mogelijk te beantwoorden. In het verloop van deze week zal ik dan een compilatie maken van de leukste oplossingen.

Let op! Ik zal deze post een aantal keer herhalen op GoT, zodat de vraag niet onder sneeuwt..

Stel: het is een gezellige zaterdagavond en de biertjes komen nogal hard aan en die laatste tequila is de nekslag. Stomdronken kom je thuis en achteraf weet je niet waarom, maar je zet de computer aan je surft naar hattrick (voor zover je de letters op het toetsenbord nog kunt lezen natuurlijk). In je beschonken toestand ga je je totale vermogen waar je al maanden voor aan het sparen bent wegsmijten door op de meest gare spelertjes te bieden. Bovendien spam je het Nederlands forum nog even helemaal vol met heel ranzige verhalen en kan je het ook niet laten om alle GM’s een HT-mailtje te sturen met daarin de woorden: “Lieve GM: gelukkig kerstfeest, happy valentine en ik wil dit jaar een speculaaspop voor sinterklaas, gegroet jullie meest geliefde en braafste manager”
Geheel onschuldig word je de volgende dag met een flinke kater wakker, je logt in op hattrick en ziet tot je schrik een bericht verschijnen van GM-Armandino met daarin het hele verhaal en dat dit gedrag onacceptabel was en dat dit je laatste keer was dat je in kon loggen.
Na het lezen van dit bericht zie je je hele leven al in elkaar storten en je besluit in een alles op alles poging GM-Armandino een HT-mail te sturen.

Nu komt de vraag: Hoe zou die HT-mail er uit zien? (let op:max. 500 tekens :) )

Alle reacties MOETEN per email verstuurd worden naar hoedjevanpapierapestaarthotmaildotcom

Uiterste inleverdatum is donderdag 11 maart 12.00 uur. Ik wil dan donderdagmiddag de compilatie posten.

Succes

Ontvangen tot zo ver van:
Frizza
Starmaker
MetalMeijer

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:32
Ik vind ook dat Frankie het helemaal niet slecht heeft gedaan. Inmiddels is de Nederlandse competitie al in zijn 11e seizoen bezig, heeft 6 keer de nationale titel en 3 keer de beker gewonnen. Ook al was hij er dan als een van de eersten bij (wat absoluut een gigantisch voordeel is), evengoed respect voor die kerel! En die medaille op het WK zou ik ook niet onderschatten.

Ik heb morgen waarschijnlijk een leuke bekerwedstrijd. Leuk omdat ik verwacht dat mijn team een maatje beter is dan het zijne, zonder dat het 5-0 gaat worden. Ik ga niet PIC-cen, want dan twijfel ik erover of ik dat team kan hebben. Ook ga ik geen training (verdedigers) opofferen. Het wordt gewoon 4-5-1, al zet ik op het middenveld en in de spits wel mijn beste spelers. Ik wil dit jaar erg graag die 3e ronde halen en dit is een uitgelezen mogelijkheid!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:20
Ik neem een beetje risico morgen voor de beker. Het team waartegen ik moet spelen is absoluut slechter, maar ik speel ook nog met een mindere speler die ervaring nodig heeft om naar goed ervaring te gaan (voor coach) en met mijn minder goede winger (voor training).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Kom op mensen, er zijn er pas 3 die hebben gereageerd op de extra 8 bits, en dat voor een federatie van ongeveer 80 man!! Is de vraag zo moeilijk dan??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik heb in de beker een tegenstander die ongeveer even goed is. Maar ik doe gewoon PIC en stel wat andere spelers op, maar in de verdedigign en aanval staat gewoon het 1e elftal. Zondag heb ik toch een hele lastige wedstrijd en dan maakt het ook niet uit of ze geblesseerd raken of niet :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 20:14

NiMu83

AFCA

Anoniem: 83760 schreef op 09 maart 2004 @ 12:30:
Kom op mensen, er zijn er pas 3 die hebben gereageerd op de extra 8 bits, en dat voor een federatie van ongeveer 80 man!! Is de vraag zo moeilijk dan??? :X
Ik zie jouwe ook nog niet in het rijtje staan ;)

Trouwens, de uitslag en de nieuwe ronde van de toto laat nog even op zich wachten...mun pc doet het namelijk niet meer :S

[ Voor 18% gewijzigd door NiMu83 op 09-03-2004 12:44 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op 09 maart 2004 @ 12:44:
[...]

Ik zie jouwe ook nog niet in het rijtje staan ;)
Ik heb hem ook zelf gemaakt B)
Trouwens, de uitslag en de nieuwe ronde van de toto laat nog even op zich wachten...mun pc doet het namelijk niet meer :S
Take it easy, heeft niet zo'n haast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:15

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik ga wel wat met um drinken in amsterdam om het bij te praten hij is ook niet vies van een drankje ;)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

-Pjotrski- schreef op 07 maart 2004 @ 02:44:
Yared Govers (27367571)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Vastgestelde waarde: 93 000 €
Eigenaar: De Kozakken

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht

Yes, wat een pull, eindelijk eens geluk!
Wat kan ik voor deze Yared krijgen denken jullie?
Een Yared die geld waard is... lekker hoor, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze morgen voor de deadline nog even flink op hem zullen bieden.

Mijn gok is 1.6 miljoen ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
yared schreef op 09 maart 2004 @ 14:03:
[...]

Een Yared die geld waard is... lekker hoor, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze morgen voor de deadline nog even flink op hem zullen bieden.

Mijn gok is 1.6 miljoen ;)
Heheh ik hoop het. Ik gok op 1.3 miljoen B)
Wel mega veel geluk gehad, zo'n speler en dan ook nog aan het begin van het seizoen. Hij maakt het verlies in de 1e ronde van de beker wel weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

U20 zal hij niet halen, maar toch is het een leuk joch. En gelijk al drie sterren. Het is dat ik mijn selectie al rond heb, omdat ik vorige week 'God' gekocht heb...

Maar erg fijne speler. Ik zeg 1.4 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Zon soort speler had ik vorig seizoen ook, alleen dan in het midden-midden van het seizoen... Train hen nu zelf door, als ik hem in de eerste weken had gehad was die ook zeker weggegaan.. Achja mij hoor je niet zeuren, hij speelt nu al 3,5 ster dus :)

Tesse van Strien (22525833)
18 jaar, goed vorm, gezond
Een gemeen persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 254 000 €
Loon: 1 520 €/week
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik had vorig seizoen zo'n soortgelijke speler midden in t seizoen gekregen (alleen dan iets ouder) dat leverde me net geen 4 ton op. Inmiddels issie uitstekend en doorverkocht voor 7 ton ;)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmm net een excellent 17 jarige def (hongarije) gekocht voor 1.785.000. echter is dit denk ik veel te "duur". wellicht dat ik hem weer verkoop maar misschien jullie mening. Zou zo'n speler kans maken op u20 van hongarije (ooit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-04 15:06
Anoniem: 17731 schreef op 09 maart 2004 @ 17:35:
hmmmm net een excellent 17 jarige def (hongarije) gekocht voor 1.785.000. echter is dit denk ik veel te "duur". wellicht dat ik hem weer verkoop maar misschien jullie mening. Zou zo'n speler kans maken op u20 van hongarije (ooit)?
excellent en 17

Beter kan je ze niet krijgen toch!! Het is het begin van het seizoen dus als je hem gewoon traint en hij loopt niet teveel blessures op komt ie zeker in u20, alleen het duurt nog wel een paar seizoenen.

De prijs weet ik niet, want ik ben niet echt bezig met verd. maar volgens mij valt dat ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Anoniem: 83760 schreef op 09 maart 2004 @ 12:30:
Ik heb mijn reactie dan ook maar verstuurd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:56
Ik heb vorige week deze speler gepulld en ben wel benieuwd wat ie kan opleveren of dat ik hem moet houden totdat ie uitstekend in scoren word.

Thomas Weller
136 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

[ Voor 6% gewijzigd door Rrrr op 09-03-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Rrrr schreef op 09 maart 2004 @ 18:27:
Ik heb vorige week deze speler gepulld en ben wel benieuwd wat ie kan opleveren of dat ik hem moet houden totdat ie uitstekend in scoren word.

Thomas Weller
136 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider

Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Absoluut zelf doortrainen, of je moet in geldnood zitten. Een midfielder begint pas wat op te leveren vanaf uitstekend, of dat met spitsen ook zo is kunnen misschien anderen zeggen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Par_Martinos schreef op 09 maart 2004 @ 18:47:
[...]

Absoluut zelf doortrainen, of je moet in geldnood zitten. Een midfielder begint pas wat op te leveren vanaf uitstekend, of dat met spitsen ook zo is kunnen misschien anderen zeggen.
spits levert goed op vanaf goed scoren + redelijk/matig passing is mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
precies..

Of hij moet al formidabel of uitmuntend zijn dan zit je al zeker met 8 ton in de pocket ongeacht zijn passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 09:04

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

-Pjotrski- schreef op 09 maart 2004 @ 14:12:
[...]

Heheh ik hoop het. Ik gok op 1.3 miljoen B)
Wel mega veel geluk gehad, zo'n speler en dan ook nog aan het begin van het seizoen. Hij maakt het verlies in de 1e ronde van de beker wel weer goed :)
mijn gok is 2 miljoen, daar heb ik net mijn YP met dezelfde stats voor verkocht _/-\o_

die 2 miljoen heb ik natuurlijk wel weer meteen uitgegeven. Voor 2 spelers, een geruchtemakend en gemene. Meteen m'n TS 2 naar beneden, zonde van mijn PIC.

[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 09-03-2004 20:24 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

OPROEP

Wie is: H POOTS EN A POOTS-VAN EIJK?

Ik heb 7,50 ontvangen, waarschijnlijk voor HAM maar er staat verder niks bij.
Mail me even!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koentjuh schreef op 09 maart 2004 @ 19:56:
precies..

Of hij moet al formidabel of uitmuntend zijn dan zit je al zeker met 8 ton in de pocket ongeacht zijn passen
Nou, wel meer denk ik hoor, formidabel spisen gaan er wel uit voor een miljoen, laat staan voor hoeveel uitmuntende spelers er uit vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Yared That's me !!! 8)

Vandaag weer een bekerdag, en ik ga er vanuit dat ik wel weer win. Wederom een PIC. Vandaag zal mijn nieuwste aankoop ook eens mee gaan ballen, een middenvelder met uitstekend pos. redelijk passen en redelijk vleugel. Deze jongen is gekocht voor de vleugel naar het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
neudeboules schreef op 09 maart 2004 @ 20:16:
[...]

mijn gok is 2 miljoen, daar heb ik net mijn YP met dezelfde stats voor verkocht _/-\o_

die 2 miljoen heb ik natuurlijk wel weer meteen uitgegeven. Voor 2 spelers, een geruchtemakend en gemene. Meteen m'n TS 2 naar beneden, zonde van mijn PIC.
Zit nu op 1.051.000 Euro :)
Een vergelijkbare speler met precies dezelfde stats die over een half uur afloopt staat nu al op 1.4 miljoen :9~
Nog 6 uurtjes tot mijn speler weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:19

GaMbiNo

1337

Doe mij ook eens zo'n YP...
* GaMbiNo jaloers is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb maar even 1,2 miljoen op Yared geboden. Het zal wel te weinig zijn hoor, maar meer heb ik na mijn andere aankoop van gisteren niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

Ik zie momenteel 1,75 miljoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei heb nu 20 nationaliteiten :P jaja ik wil op Chelsea lijken (nu nog die prijzen winnen). Iemand ook zo'n bont gezelschap van spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Wat heb ik toch een aardige harde kern... ;)
"Niet grappig!, de heroine hoer of junk of wie dan ook zal ik vinden!" aldus de zeer emotionele manager van VV Achteruit, nadat hij zag dat zijn fiets (nota bene voor zijn huis) gejat was. "Waar moet het heen hier in groningen??Denken ze dat het geld me op mijn rug groeit" De harde kern van VV Achteruit heeft toegezegd de hele stad uit te kampen! "We verdenken de concurrentie hier van, wel zeilig om je zo af te reageren, doe het op het veld"Aldus H. Ooligan. De dader is bij deze gewaarschuwd!!
Nu maar hopen dat ze hem ook terug vinden ;)

Grrr, beetje m'n fiets jatten he!!! Nu moest ik een half uur terug lopen van de uni, omdat mijn huisgenoot nog twee uur college had en ik dus nie bij hem achterop kan...

@ MaestroTim

tuurlijk, uitmuntend gaat voor veel meer weg, 1,5 miljoen zeker wel..... In iedergeval volgend jaar lekker cashen met nu 1 uitmuntende en twee formidaebele spitsen die nu 21 en 20 zijn dus volgend jaar zeker ene keer weg mogen :) (kan'k een nieuwe fiets kopuh ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:19

GaMbiNo

1337

Anoniem: 17731 schreef op 10 maart 2004 @ 13:58:
woei heb nu 20 nationaliteiten :P jaja ik wil op Chelsea lijken (nu nog die prijzen winnen). Iemand ook zo'n bont gezelschap van spelers?
LOL, ik dacht dat ik er veel had.
Volgens hattrick.org statistieken zijn het er "slechts" 9. :)
Valt me nog mee dan...net niet de helft van de jouwe.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 09:54

Royz

Kleurenblind!!

yared schreef op 09 maart 2004 @ 20:55:
OPROEP

Wie is: H POOTS EN A POOTS-VAN EIJK?

Ik heb 7,50 ontvangen, waarschijnlijk voor HAM maar er staat verder niks bij.
Mail me even!
OMG reactie hoeft niet meer je hebt me al gemaild zie ik :X Thx Yared ik ben supporter van je (was ik al) :>. Dat je zo snel mijn team-id hebt gevonden zeg! :D

[ Voor 36% gewijzigd door Royz op 10-03-2004 14:19 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Anoniem: 17731 schreef op 10 maart 2004 @ 13:58:
Ik heb maar 18 spelers dus word moeilijk je in te halen op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54295

Ik heb binnenkort weer wat te besteden (mijn 17j passable scoring, passable winger, solid passing, head gaat eruit vanavond) en nu wilde ik me even oriënteren op wat gangbare prijzen zijn voor een aantal spelers.

Ik had op iets van 250.000 gerekend voor deze speler maar hij staat nu al op 750.00 oid en hij heeft nog te gaan tot 22.40.

Wat kost tegenwoordig:

-Een excellent pm met inadequate of passable passing (en goede stamina natuurlijk) met poor exp. of hoger?
-Een excellent def met poor exp. of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Anoniem: 54295 schreef op 10 maart 2004 @ 15:17:
-Een excellent pm met inadequate of passable passing (en goede stamina natuurlijk) met poor exp. of hoger?
-Een excellent def met poor exp. of hoger?
-250.000 Euro ongeveer
-400.000 Euro ongeveer

Als je goed zoekt zijn ze wel goedkoper te vinden met wat geluk, als het haast heeft kan je natuurlijk meer betalen, maar volgens mij zijn dit wel realistische gemiddelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmm.. denk toch dat ze iets hoger uitvallen... :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ik ben het moet Koentjuh eens... voor dit bedrag krijg je net solids denk ik of je moet wel heel veel geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Mijn uitstekend verdediger van 22 jaar met poor ervaring kostte 387k een paar weken geleden.
Uitstekend middenvelders zijn niks waard, behalve met redelijk passen, dan kunnen ze tot 400k ofzo als ze geen trainbare leeftijd hebben, anders echt maar 250k.

BTW,
Yared is verkocht voor 1 821 000 Euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm... een uitstekende PW met wat bijstats (redelijk-matig-zwak) in passen en verdedigen vind je zeker niet voor minder dan 300-400k in mijn ogen.. Athans, heb ze zelf gekocht en dan ga je toch wel richting de 400-500k, maargoed..

[ Voor 38% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:36
Klopt het dat je vanaf TS-bedaard 3maal moet piccen om op "Paradijs op aarde" te komen, of moet je dan 5 keer piccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Denk toch 5 keer, aangezien je pic elke keer maar 1tje stijgt. (eigenlijk 2, maar hij zakt er weer 1tje daarna..

Lars Mathiasson (195579)
34 jaar, slecht vorm, gezond

Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 21 000 €
Loon: 1 236 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Wat kan ik hier nog voor krijgen.. (zodra die weer een beetje in vorm raakt.. ;) )
Hij speelt normaal gepsroken tussen de 3 en de 4 sterren vanaf matig, redelijke vorm.

* koentjuh moet het middenveld over 2 seizoenen toch maa reens verjongen. 4 v/d 6 zijn 29 jaar of ouder... :(

[ Voor 7% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:20
0-2 vóór, relaxed... Uiteindelijk dus eitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
2 gele kaarten in 9 minuten is wel erg snel he! Nee, niet 1 speler maar 2 spelers uit mn team. Die roep ik ff op het matje morgen

[ Voor 47% gewijzigd door Mavvie op 10-03-2004 17:21 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
1-3 voor.. Wordt ook niet moeilijk denk ik.. Maargoed dat ik op allerlaatste moment toch nog maa rpic heb aagezet..

Is er geen chat dit maaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:01
koentjuh schreef op 10 maart 2004 @ 17:33:
1-3 voor.. Wordt ook niet moeilijk denk ik.. Maargoed dat ik op allerlaatste moment toch nog maa rpic heb aagezet..

Is er geen chat dit maaal?
jup. irc://irc.quakenet.org/ht-got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

2-0 achter, ben benieuwd of me conditie me hieruit gaat redden.

1.8 miljoen voor die YP :D lekker hoor, heb je al besloten wat je ervoor terug gaat kopen?
Ikzelf heb toen voor mijn mazzeltje een formidable keeper gekocht en sinds zijn vorm 1 stapje hoger is ben ik daar ERG blij mee.... verwacht dit seizoen een stuk minder tegendoelpunten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Door deze grap heeft Yared het verkeerde team geregistreerd voor HAM. Had je er niet bij kunnen zetten dat het een grap was? |:(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922

Royz schreef op 10 maart 2004 @ 18:02:
[...]

Door deze grap heeft Yared het verkeerde team geregistreerd voor HAM. Had je er niet bij kunnen zetten dat het een grap was? |:(
lol!

btw... even een vraagje, wanneer je jeugdopleiding op uitstekend staat, is het dan nog nodig om er 20.000 per week in te steken??

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 10-03-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hahahaha.. meesterlijk.. das humor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

koentjuh schreef op 10 maart 2004 @ 18:06:
Hahahaha.. meesterlijk.. das humor :+
Ik zou het ook grappig hebben gevonden, als het ging om HT geld. Dit gaat om echt geld daardoor vind ik het minder leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
yared schreef op 10 maart 2004 @ 17:57:
2-0 achter, ben benieuwd of me conditie me hieruit gaat redden.

1.8 miljoen voor die YP :D lekker hoor, heb je al besloten wat je ervoor terug gaat kopen?
Ikzelf heb toen voor mijn mazzeltje een formidable keeper gekocht en sinds zijn vorm 1 stapje hoger is ben ik daar ERG blij mee.... verwacht dit seizoen een stuk minder tegendoelpunten te krijgen.
Goed coach (vervangt matig), uitstekend keeper (vervangt redelijk), uitstekend verdediger met goeie set pieces (vervangt laag-goed verdediger)en de rest gaat naar de bank voor als ik later nog wat leuks zie (aanvaller of mid) :)

[ Voor 9% gewijzigd door -Pjotrski- op 10-03-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73922 schreef op 10 maart 2004 @ 18:04:
[...]

lol!

btw... even een vraagje, wanneer je jeugdopleiding op uitstekend staat, is het dan nog nodig om er 20.000 per week in te steken??
ja, wel als je die op uitstekend wil laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Grumble Grumble... gisteren de hele tijd zitten twijgelen over welke 3 (van de 5) spelers ik zou gaan opstellen / trainen... de beslissing uitgesteld tot vandaag en vandaag geen tijd gehad om de opstelling door te voeren :|

Dus speelt nu m'n eerste elftal tegen Tha Groove's... dag dag training... :'(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Als je de investering per week verlaagd, gaat je jeugdopleiding meteen 1 nivo omlaag... erg zonde dus!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
1-6 gewonnen, met pic.. Appeltje eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Gratzy!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 09:04

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

fantastisch pic en 1-0 verloren van 6e klas. Mijn formidabele midfielder haalde maarliefst 2,5 ster :(

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Royz schreef op 10 maart 2004 @ 18:02:
[...]

Yared weet hoe ik heet, dus dacht dat dat wel duidelijk was.
Daarbij heb ik nog nooit HAM gebruikt...

Maar als het zo is, dan maak ik het wel met je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
hmm..heerlijk..teamgeest nu tevreden..zal na morgen wle weer ene stapje dalen, zoals gewoonlijk.. maar dan nog :) loopt stukken beter dan vorig jaar bijna hele tijd geirriteerd enzo.

Mijn divisie genoot mag pingels schieten..

Spannend.. Koen volgt

Wel zielig.. Hij maakt uit 5pingels 1 en de tegenstander gewoon 5.. tja..

Dat doet zeer ;)

[ Voor 34% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

HvP en Royz, ik heb het beredruk en doe dit als service ernaast voor meerdere mensen die me soms al weken ervoor een mailtje erover sturen.

Vandaar dat ik dan ook altijd vraag om even je team id te vermelden. ;)

Royz, stuur me een mailtje met je gegevens

HvP stuurt jou wel die 7,50 euro lijkt me, kan ie ook gebruik maken van een goed produkt en voor zo'n 'goede' grap is het gelag wat betaald moet worden niet duur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100871

Simpele 1-6 overwinning, dus had wel handig geweest als ik pic gespeeld had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

OMG, een hele onwaarschijnlijke overwinning behaald (6-5 op penalties, matchID: 17397618).

Mijn club:

FC 0wnz0rz
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Counteraanval
Tactiekvaardigheid: matig

Middenveld: matig
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: matig

Tegenstander:

Rise and Fall
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: redelijk
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed

Ik heb niet eens geMOTSt, ik vermoed dat hij me onderschatte en heeft gePICt. Ronde 3, here I come! :Y).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27593 op 10-03-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Ik heb naar mijn idee onterecht verloren (0 - 1) en daar baal ik wel een beetje van. Maar ja, dat is een matchengine he, doe je weinig aan. Mochten er nog mensen interesse hebben in de stats dan post ik ze (ik speel V die gast die won VI) :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Nocturnal Supremacy is dit seizoen begonnen met een vliegende start: eerste competitiewedstrijd verloren en uitschakeling in de beker. Heerlijk :(

Shit, me tweede spits is in scoren-skill gezakt. Nu heb ik nog maar 1 goede spits en geen geld. Kan net zo goed stoppen (ben niet depressief :X )

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 10-03-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Hmm, volgende week tegen een V'er, zit er zelf ook in, alleen hij bakt er vrij weinig van. Dus maar eens kijken wat we er tegen kunne doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

voor mij een keurige 4-1 :) alleen jammer dat ik uitspeelde ;)
Ik had gepict en 343 gespeeld voor de training, dus het was wel min of meer verwacht, maar toch jammer van de inkomsten :/

kreeg verder deze van een leaguegenoot:
Zend 2004-03-10 18:15:00
Van bvv_B1
Onderwerp ahah

nu al uit de beker??? je vliegt er uit deze ronde zie ik na dat je 3-1 achter staat hahahah succes verder
hem ga ik in de competitie wel terugpakken })

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Om Yared wat werk uit handen te geven, voor de mensen met Rabo internetbankieren (geen creditcard nodig dus!):

Supporter worden met Rabobank internetbankieren

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-03-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106282

Ik heb ff een vraagje over het middenveld.
Ik heb zondag een wedstrijd gespeeld en mijn middenveld haalde toen als rating redelijk en vandaag in de beker haal ik weer een matig middenveld met dezelfde spelers op dezelfde positie |:( . Ik snap er dus soms echt niks van want ik haal soms met een slechtere vorm een betere middenveld rating.
Heeft iemand hier een verklaring voor...
Ik vind het sowiezo raar dat ik nog steeds matig middenveld haal met deze spelers:
- 2 middenvelders met Uitstekende positiespel met beide Uitstekende conditie en matig verdedigen
- 1 middenvelder met Goed positiespel, Goed conditie en redelijk verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Dit noem ik nou een team dat in balans is :)

De Kozakken

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: redelijk

3-2 gewonnen btw, deed er niet toe, friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Vandaag met 3-0 gewonnen in de beker, ik had eigenlijk een wat hogere score verwacht, maar ik ben in ieder geval door :) Volgende ronde de eerste serieuze tegenstander, hij haalde vandaag overal een solid/goed rating.

Wat betreft de GoT Ratings ben ik van plan om dit seizoen alleen divisie VI en lager te doen. Het kost me met de steeds groter wordende federatie steeds meer tijd en daarnaast zal Jernst op de site van HRN ook stats gaan bijhouden van divisie V.

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonar schreef op 10 maart 2004 @ 21:54:
Vandaag met 3-0 gewonnen in de beker, ik had eigenlijk een wat hogere score verwacht, maar ik ben in ieder geval door :) Volgende ronde de eerste serieuze tegenstander, hij haalde vandaag overal een solid/goed rating.

Wat betreft de GoT Ratings ben ik van plan om dit seizoen alleen divisie VI en lager te doen. Het kost me met de steeds groter wordende federatie steeds meer tijd en daarnaast zal Jernst op de site van HRN ook stats gaan bijhouden van divisie V.
Zonar je hebt helemaal gelijk! Het is toch een beetje dubbel werk anders he ;).. En het is wel leuk voor diegene die lager spelen. (goede oplossing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54295

Zo net 2-2 tegen FC Dolf gespeeld :) Ben wat onzorgvuldig in m'n opstelling geweest door een geblesseerde erin te laten staan maar met deze score ben ik niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Anoniem: 54295 schreef op 10 maart 2004 @ 22:19:
Zo net 2-2 tegen FC Dolf gespeeld :) Ben wat onzorgvuldig in m'n opstelling geweest door een geblesseerde erin te laten staan maar met deze score ben ik niet ontevreden.
Tevreden? Met jouw stats had je makkelijk moeten winnen.
Maar dat is ook niet gek ook want ik speel met 5 basisspelers waarvan er 3 uit vorm zijn.
Ik ben diegene die tevreden mag zijn. En dat ben ik dan ook ;).

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik heb een probleem & hopelijk hebben jullie een oplossing? :)

Tis als volgt:

Ik heb vaak veel betere spelers dan de tegenstander.. Ze hebben meer sterren en zijn duurder. Maar toch haalt de tegenstander steeds weer een hogere midfield rating. Momenteel speel ik altijd 3-5-2 op deze manier:

1 wing-defender naar het middenveld
1 wing-midfielder naar het midden

alle midfielders + de ene wing-midfielder op aanvallend (dan halen ze hogere rating)

Wat zijn jullie tips om mijn midfield rating omhoog te halen? Ik kom er niet meer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op 10 maart 2004 @ 22:31:
Ik heb een probleem & hopelijk hebben jullie een oplossing? :)

Tis als volgt:

Ik heb vaak veel betere spelers dan de tegenstander.. Ze hebben meer sterren en zijn duurder. Maar toch haalt de tegenstander steeds weer een hogere midfield rating. Momenteel speel ik altijd 3-5-2 op deze manier:

1 wing-defender naar het middenveld
1 wing-midfielder naar het midden

alle midfielders + de ene wing-midfielder op aanvallend (dan halen ze hogere rating)

Wat zijn jullie tips om mijn midfield rating omhoog te halen? Ik kom er niet meer uit :(
TS is ook één van de middenveld boosters he :) Wanneer jij een POE TS heb zal je middenveld al gauw een paar niveau's hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 34339 schreef op 10 maart 2004 @ 22:33:
[...]

TS is ook één van de middenveld boosters he :) Wanneer jij een POE TS heb zal je middenveld al gauw een paar niveau's hoger zijn.
Da's ook waar.. maar verder geen tips over mijn huidige opstelling? Kan het misschien niet beter? Het mag gerust ten koste gaan van andere ratings!

Heeft je zelfvertrouwen trouwens ook veel invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loona35 schreef op 10 maart 2004 @ 22:36:
[...]

Da's ook waar.. maar verder geen tips over mijn huidige opstelling? Kan het misschien niet beter? Het mag gerust ten koste gaan van andere ratings!

Heeft je zelfvertrouwen trouwens ook veel invloed?
Andere winger ook op "naar het midden" .
Maarja dan worden je aanvallende stats helemaal slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ronald Koeman schreef op 10 maart 2004 @ 21:16:
Om Yared wat werk uit handen te geven, voor de mensen met Rabo internetbankieren (geen creditcard nodig dus!):

Supporter worden met Rabobank internetbankieren
Perfecte link.
Zou je op moeten nemen in de FAQ :P

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 34339 schreef op 10 maart 2004 @ 22:40:
[...]

Andere winger ook op "naar het midden" .
Maarja dan worden je aanvallende stats helemaal slecht :P
Dat valt wel mee want me aanvallers en verdedigers zijn beide bijna altijd 2 stappen boven het niveau van de tegenstander. Probleem is echt dat als de tegenstander zijn midfield 1 stapje hoger heeft ik gewoon kei hard verlies terwijl de rest van de stats hij keihard ge0wned word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 10 maart 2004 @ 22:53:
[...]

Perfecte link.
Zou je op moeten nemen in de FAQ :P
Euh...welke faq? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Heb je mijn mailtje niet gekregen dan?
Ik twijfel ineens of ik het wel gestuurd heb :o
Je krijgt hem zo wel via msn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Heb vandaag met 4-1 gewonnen, maar dat was gewoon een friendly. Ik speel ook nog maar in de 8e divisie en met mijn nieuwe team ben ik nu anderhalve maand bezig. Mijn verdediging doet het bijzonder goed.

Tijdens de nieuwe "seizoenstop" was mijn verdediging goed, afgelopen zondag haalde de verdediging uitstekend en nu met deze friendly stond ie alweer op formidabel. Niet slecht voor een team dat nog maar anderhalve maand bezig is. Heb dan ook veel spelers die goed in vorm zijn, wat toch ontzettend veel helpt.

stats van vandaag waren:

Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: slecht
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: zwak

Nu moet ik ervoor zorgen dat ik mijn middenveld op orde krijg (zal nog wel een seizoen duren denk ik) Mijn spitsen zijn niet in vorm, maar als ze dat wel zijn, zullen zde stats ook wel wat beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
The Dolf schreef op 10 maart 2004 @ 23:17:
[...]

Heb je mijn mailtje niet gekregen dan?
Ik twijfel ineens of ik het wel gestuurd heb :o
Je krijgt hem zo wel via msn.
Nope, geen mail ontvangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 19:59
Gisteren gewonnen met 2-1

Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: zwak
Linker Aanval: matig

Mijn yp van zondag haalde 2 sterren als linker verdediger.
Eindelijk weer een redelijk yp. :)

[ Voor 18% gewijzigd door died_laughing op 11-03-2004 10:28 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.