Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Volgende week thuis tegen Sjorsie's team, aangezien ik dan PoE teamspirit heb ga ik die eens flink laten boeten voor dit gelijkspel
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Overigens... Ieders al weer druk in de ban met de beker???
Denk dat ik dit maal maar niet ga piccen, maar een overwinning moet wel te doen zijn..
Hij heeft alleen al bijna een manad niet meer ingelogd.. zou wel jammer zijn om van een soon to be WO team te gaan verleizen. Maargoed. Normaal moet ik er ook makkelijk van winnen.
1 ding is zeker... dit jaar zit ronde 6 (like vorig jaar) niet in, vrees ik.. aangezien ik toen 3 weken training heb verneukt voor 1 kereltje en dat wil ik niet nog eens
[ Voor 19% gewijzigd door koentjuh op 08-03-2004 17:58 ]
Ook zijn resultaten met de nationale teams van nederland heeft hij ook niet veel van gebakken vind ikzelf. Ik had echt gehoopt dat hij afgelopen seizoen zou gaan degraderen, helaas......
lol
Is het belangrijk een aanvallende/verdedigende coach te kiezen dan de gulden middenweg en gewoon geen van beiden te kiezen ?
Anoniem: 17731
ik zou altijd voor een goede coach gaan. trainen is echt veel belangrijker dan een iets hogere leadership. scheelt toch 1 week training per stap.Blizard schreef op 08 maart 2004 @ 22:19:
Ga binnekort investeren in een nieuwe Coach. Ben aan het twijfelen voor een redelijk/redelijk of een redelijk/goed coach (ervaring/skill). Is het z'n 200k meer, waard of kan ik beter een redelijk/redelijk houden (kom van een zwak/zwak).
Is het belangrijk een aanvallende/verdedigende coach te kiezen dan de gulden middenweg en gewoon geen van beiden te kiezen ?
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 08-03-2004 22:22 ]
Anoniem: 34339
Nee wanneer je je helemaal gek daytrade ben je een goede coach? (lijkt me ook niet) Daarom moet je niet kijken naar 1 aspect maar naar vele meer.Anoniem: 17731 schreef op 08 maart 2004 @ 22:21:
mankit heeft in deze wel gelijk vind ik. gewoon "geluk" dat ie vroeg met het spel is begonnen en daardoor een flinke voorsprong toen opgebouwd. maar als ie nu goed traint dan mag ie van mij best in de eredivisie blijven. Blijkbaar is ie dan toch goed genoeg. En het kan alleen maar goed zijn dat een NL-er daar bondscoach is. Iedereen kroatische trainees kopen en slijmen bij hemzo heb je eerder een u20 speler.
[...]
ik zou altijd voor een goede coach gaan. trainen is echt veel belangrijker dan een iets hogere leadership. scheelt toch 1 week training per stap.
Tactisch is hij bijvoorbeeld echt wel voor op vele anderen!
Anoniem: 78118
ZOnder frankie geen medaille voor ons hattrick land.. Dat mag natuurlijk niet vergeten worden...
Overigens zie je overal dat de absolute top een keer een wat mindere periode meemaakt..... Als je zo vaka alles wint, dan heb je al snel het idee dat je alles goed doet en je team sterk genoeg is, en de teams onde rhem willen dolgraag van hem winnen dus extra gemotiveerd om het beter te doen, dus jah dan wordt je vanzelf een keer binnengehaald...
Overigens, mijn eigen team nu..
Ik wordt echt gke van het feit dat mijn twee keepers de laatste tijd hopeloos slecht presteren.
Mijn eerste keeper heeft in zijn top 10 wedstrijden er maar eentje uit dit jaar bij zitten en voor de rest bijna alles uit seizoen 9 of zelfs 8 en nog amar te zwijgen over mijn tweede. die heeft er vanaf november vorige jaa rniks meer van gebakken.. Dit beide omdat ze niet echt lekker in vorm/ in hun spel raken.
NU heb ik het idee dat dit probleem zich voordoet sinds ik 2 keerpersstrainers heb... Zal het probleem hier liggen of is dit gewoon pure pech??
Wie heeft er tips (zonder de training te vernueken, dus algemeen te doen) waardoor ik het lot van vorm en in hun spel komen wat beter kan sturen..
Want ik word er gek van... en helaas geen geld om een uitstekende of formidabele keeper te kopen
[ Voor 10% gewijzigd door Ronald Koeman op 09-03-2004 00:18 ]
idd gewoon verkopen! ik heb ook ooit spelers die maar eeuwig in een lage vorm spiraal lijken te blijven zitten.. gewoon verkocht. Der zijn altijd wel n00bs die ze kopen en vergaten op de vorm te letten bij de aankoopkoentjuh schreef op 09 maart 2004 @ 00:34:
haha.. das misschien wel de meest effectieve manier vrees ik... Ze willen maa rniet in vorm komen
Anoniem: 78118
met goed ervaring kan je ook een goed coach krijgenBlizard schreef op 09 maart 2004 @ 10:29:
Welk coach-level kan ik verkrijgen met goed ervaring en een redelijk leider !? Kijk ik er naast op de website of kan je dit gewoon niet terugvinden ?!
http://www.freewebs.com/hoogboys/info/coaches.html
dan sparen we alleen ff door tot we na de verkoop een formidabele of uitstekende keeper kunne betalenloona35 schreef op 09 maart 2004 @ 08:23:
[...]
idd gewoon verkopen! ik heb ook ooit spelers die maar eeuwig in een lage vorm spiraal lijken te blijven zitten.. gewoon verkocht. Der zijn altijd wel n00bs die ze kopen en vergaten op de vorm te letten bij de aankoop

Na het zien van de wisselvraag van Maestrotim, heb ik besloten om het deze week iets anders te doen met de wisselvraag. De wisselvraag sprak mij zo aan, dat ik het zonde vond dat deze maar door 1 persoon beantwoord zou worden. Daarom roep ik jullie allen op, beste GoT-ers, om tijdens de downtime van Hattrick deze vraag zo origineel mogelijk te beantwoorden. In het verloop van deze week zal ik dan een compilatie maken van de leukste oplossingen.
Let op! Ik zal deze post een aantal keer herhalen op GoT, zodat de vraag niet onder sneeuwt..
Stel: het is een gezellige zaterdagavond en de biertjes komen nogal hard aan en die laatste tequila is de nekslag. Stomdronken kom je thuis en achteraf weet je niet waarom, maar je zet de computer aan je surft naar hattrick (voor zover je de letters op het toetsenbord nog kunt lezen natuurlijk). In je beschonken toestand ga je je totale vermogen waar je al maanden voor aan het sparen bent wegsmijten door op de meest gare spelertjes te bieden. Bovendien spam je het Nederlands forum nog even helemaal vol met heel ranzige verhalen en kan je het ook niet laten om alle GM’s een HT-mailtje te sturen met daarin de woorden: “Lieve GM: gelukkig kerstfeest, happy valentine en ik wil dit jaar een speculaaspop voor sinterklaas, gegroet jullie meest geliefde en braafste manager”
Geheel onschuldig word je de volgende dag met een flinke kater wakker, je logt in op hattrick en ziet tot je schrik een bericht verschijnen van GM-Armandino met daarin het hele verhaal en dat dit gedrag onacceptabel was en dat dit je laatste keer was dat je in kon loggen.
Na het lezen van dit bericht zie je je hele leven al in elkaar storten en je besluit in een alles op alles poging GM-Armandino een HT-mail te sturen.
Nu komt de vraag: Hoe zou die HT-mail er uit zien? (let op:max. 500 tekens
Alle reacties MOETEN per email verstuurd worden naar hoedjevanpapierapestaarthotmaildotcom
Uiterste inleverdatum is donderdag 11 maart 12.00 uur. Ik wil dan donderdagmiddag de compilatie posten.
Succes
Ontvangen tot zo ver van:
Frizza
Starmaker
MetalMeijer
Ik heb morgen waarschijnlijk een leuke bekerwedstrijd. Leuk omdat ik verwacht dat mijn team een maatje beter is dan het zijne, zonder dat het 5-0 gaat worden. Ik ga niet PIC-cen, want dan twijfel ik erover of ik dat team kan hebben. Ook ga ik geen training (verdedigers) opofferen. Het wordt gewoon 4-5-1, al zet ik op het middenveld en in de spits wel mijn beste spelers. Ik wil dit jaar erg graag die 3e ronde halen en dit is een uitgelezen mogelijkheid!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Anoniem: 83760

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik zie jouwe ook nog niet in het rijtje staanAnoniem: 83760 schreef op 09 maart 2004 @ 12:30:
Kom op mensen, er zijn er pas 3 die hebben gereageerd op de extra 8 bits, en dat voor een federatie van ongeveer 80 man!! Is de vraag zo moeilijk dan???
Trouwens, de uitslag en de nieuwe ronde van de toto laat nog even op zich wachten...mun pc doet het namelijk niet meer
[ Voor 18% gewijzigd door NiMu83 op 09-03-2004 12:44 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik heb hem ook zelf gemaakt
Take it easy, heeft niet zo'n haastTrouwens, de uitslag en de nieuwe ronde van de toto laat nog even op zich wachten...mun pc doet het namelijk niet meer
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Een Yared die geld waard is... lekker hoor, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze morgen voor de deadline nog even flink op hem zullen bieden.-Pjotrski- schreef op 07 maart 2004 @ 02:44:
Yared Govers (27367571)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Vastgestelde waarde: 93 000 €
Eigenaar: De Kozakken
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Yes, wat een pull, eindelijk eens geluk!
Wat kan ik voor deze Yared krijgen denken jullie?
Mijn gok is 1.6 miljoen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Heheh ik hoop het. Ik gok op 1.3 miljoenyared schreef op 09 maart 2004 @ 14:03:
[...]
Een Yared die geld waard is... lekker hoor, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze morgen voor de deadline nog even flink op hem zullen bieden.
Mijn gok is 1.6 miljoen
Wel mega veel geluk gehad, zo'n speler en dan ook nog aan het begin van het seizoen. Hij maakt het verlies in de 1e ronde van de beker wel weer goed
Maar erg fijne speler. Ik zeg 1.4 miljoen
Tesse van Strien (22525833)
18 jaar, goed vorm, gezond
Een gemeen persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 254 000 €
Loon: 1 520 €/week
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
excellent en 17Anoniem: 17731 schreef op 09 maart 2004 @ 17:35:
hmmmm net een excellent 17 jarige def (hongarije) gekocht voor 1.785.000. echter is dit denk ik veel te "duur". wellicht dat ik hem weer verkoop maar misschien jullie mening. Zou zo'n speler kans maken op u20 van hongarije (ooit)?
Beter kan je ze niet krijgen toch!! Het is het begin van het seizoen dus als je hem gewoon traint en hij loopt niet teveel blessures op komt ie zeker in u20, alleen het duurt nog wel een paar seizoenen.
De prijs weet ik niet, want ik ben niet echt bezig met verd. maar volgens mij valt dat ook wel mee.
Anoniem: 10565
Ik heb mijn reactie dan ook maar verstuurd...Anoniem: 83760 schreef op 09 maart 2004 @ 12:30:
Kom op mensen, er zijn er pas 3 die hebben gereageerd op de extra 8 bits, en dat voor een federatie van ongeveer 80 man!! Is de vraag zo moeilijk dan???
Thomas Weller
136 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
[ Voor 6% gewijzigd door Rrrr op 09-03-2004 18:28 ]
Absoluut zelf doortrainen, of je moet in geldnood zitten. Een midfielder begint pas wat op te leveren vanaf uitstekend, of dat met spitsen ook zo is kunnen misschien anderen zeggen.Rrrr schreef op 09 maart 2004 @ 18:27:
Ik heb vorige week deze speler gepulld en ben wel benieuwd wat ie kan opleveren of dat ik hem moet houden totdat ie uitstekend in scoren word.
Thomas Weller
136 000 €, 18 jaar, goed in vorm
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
spits levert goed op vanaf goed scoren + redelijk/matig passing is mijn ideePar_Martinos schreef op 09 maart 2004 @ 18:47:
[...]
Absoluut zelf doortrainen, of je moet in geldnood zitten. Een midfielder begint pas wat op te leveren vanaf uitstekend, of dat met spitsen ook zo is kunnen misschien anderen zeggen.
Of hij moet al formidabel of uitmuntend zijn dan zit je al zeker met 8 ton in de pocket ongeacht zijn passen
mijn gok is 2 miljoen, daar heb ik net mijn YP met dezelfde stats voor verkocht-Pjotrski- schreef op 09 maart 2004 @ 14:12:
[...]
Heheh ik hoop het. Ik gok op 1.3 miljoen![]()
Wel mega veel geluk gehad, zo'n speler en dan ook nog aan het begin van het seizoen. Hij maakt het verlies in de 1e ronde van de beker wel weer goed
die 2 miljoen heb ik natuurlijk wel weer meteen uitgegeven. Voor 2 spelers, een geruchtemakend en gemene. Meteen m'n TS 2 naar beneden, zonde van mijn PIC.
[ Voor 18% gewijzigd door neudeboules op 09-03-2004 20:24 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Wie is: H POOTS EN A POOTS-VAN EIJK?
Ik heb 7,50 ontvangen, waarschijnlijk voor HAM maar er staat verder niks bij.
Mail me even!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Nou, wel meer denk ik hoor, formidabel spisen gaan er wel uit voor een miljoen, laat staan voor hoeveel uitmuntende spelers er uit vliegen.koentjuh schreef op 09 maart 2004 @ 19:56:
precies..
Of hij moet al formidabel of uitmuntend zijn dan zit je al zeker met 8 ton in de pocket ongeacht zijn passen
Vandaag weer een bekerdag, en ik ga er vanuit dat ik wel weer win. Wederom een PIC. Vandaag zal mijn nieuwste aankoop ook eens mee gaan ballen, een middenvelder met uitstekend pos. redelijk passen en redelijk vleugel. Deze jongen is gekocht voor de vleugel naar het midden.
Zit nu op 1.051.000 Euroneudeboules schreef op 09 maart 2004 @ 20:16:
[...]
mijn gok is 2 miljoen, daar heb ik net mijn YP met dezelfde stats voor verkocht
die 2 miljoen heb ik natuurlijk wel weer meteen uitgegeven. Voor 2 spelers, een geruchtemakend en gemene. Meteen m'n TS 2 naar beneden, zonde van mijn PIC.
Een vergelijkbare speler met precies dezelfde stats die over een half uur afloopt staat nu al op 1.4 miljoen
Nog 6 uurtjes tot mijn speler weg is.
* GaMbiNo jaloers is.
Nu maar hopen dat ze hem ook terug vinden"Niet grappig!, de heroine hoer of junk of wie dan ook zal ik vinden!" aldus de zeer emotionele manager van VV Achteruit, nadat hij zag dat zijn fiets (nota bene voor zijn huis) gejat was. "Waar moet het heen hier in groningen??Denken ze dat het geld me op mijn rug groeit" De harde kern van VV Achteruit heeft toegezegd de hele stad uit te kampen! "We verdenken de concurrentie hier van, wel zeilig om je zo af te reageren, doe het op het veld"Aldus H. Ooligan. De dader is bij deze gewaarschuwd!!
Grrr, beetje m'n fiets jatten he!!! Nu moest ik een half uur terug lopen van de uni, omdat mijn huisgenoot nog twee uur college had en ik dus nie bij hem achterop kan...
@ MaestroTim
tuurlijk, uitmuntend gaat voor veel meer weg, 1,5 miljoen zeker wel..... In iedergeval volgend jaar lekker cashen met nu 1 uitmuntende en twee formidaebele spitsen die nu 21 en 20 zijn dus volgend jaar zeker ene keer weg mogen
[ Voor 3% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 14:01 ]
LOL, ik dacht dat ik er veel had.Anoniem: 17731 schreef op 10 maart 2004 @ 13:58:
woei heb nu 20 nationaliteitenjaja ik wil op Chelsea lijken (nu nog die prijzen winnen). Iemand ook zo'n bont gezelschap van spelers?
Volgens hattrick.org statistieken zijn het er "slechts" 9.
Valt me nog mee dan...net niet de helft van de jouwe..
OMG reactie hoeft niet meer je hebt me al gemaild zie ikyared schreef op 09 maart 2004 @ 20:55:
OPROEP
Wie is: H POOTS EN A POOTS-VAN EIJK?
Ik heb 7,50 ontvangen, waarschijnlijk voor HAM maar er staat verder niks bij.
Mail me even!

[ Voor 36% gewijzigd door Royz op 10-03-2004 14:19 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb maar 18 spelers dus word moeilijk je in te halen op deze manierAnoniem: 17731 schreef op 10 maart 2004 @ 13:58:
woei heb nu 20 nationaliteitenjaja ik wil op Chelsea lijken (nu nog die prijzen winnen). Iemand ook zo'n bont gezelschap van spelers?
Anoniem: 54295
Ik had op iets van 250.000 gerekend voor deze speler maar hij staat nu al op 750.00 oid en hij heeft nog te gaan tot 22.40.
Wat kost tegenwoordig:
-Een excellent pm met inadequate of passable passing (en goede stamina natuurlijk) met poor exp. of hoger?
-Een excellent def met poor exp. of hoger?
-250.000 Euro ongeveerAnoniem: 54295 schreef op 10 maart 2004 @ 15:17:
-Een excellent pm met inadequate of passable passing (en goede stamina natuurlijk) met poor exp. of hoger?
-Een excellent def met poor exp. of hoger?
-400.000 Euro ongeveer
Als je goed zoekt zijn ze wel goedkoper te vinden met wat geluk, als het haast heeft kan je natuurlijk meer betalen, maar volgens mij zijn dit wel realistische gemiddelden.
Uitstekend middenvelders zijn niks waard, behalve met redelijk passen, dan kunnen ze tot 400k ofzo als ze geen trainbare leeftijd hebben, anders echt maar 250k.
BTW,
Yared is verkocht voor 1 821 000 Euro
[ Voor 38% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 16:50 ]
Lars Mathiasson (195579)
34 jaar, slecht vorm, gezond
Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 21 000 €
Loon: 1 236 €/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: VV Achteruit
Waarschuwingen: 0
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Wat kan ik hier nog voor krijgen.. (zodra die weer een beetje in vorm raakt..
Hij speelt normaal gepsroken tussen de 3 en de 4 sterren vanaf matig, redelijke vorm.
* koentjuh moet het middenveld over 2 seizoenen toch maa reens verjongen. 4 v/d 6 zijn 29 jaar of ouder...
[ Voor 7% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 16:43 ]
Is er geen chat dit maaal?
jup. irc://irc.quakenet.org/ht-gotkoentjuh schreef op 10 maart 2004 @ 17:33:
1-3 voor.. Wordt ook niet moeilijk denk ik.. Maargoed dat ik op allerlaatste moment toch nog maa rpic heb aagezet..
Is er geen chat dit maaal?
1.8 miljoen voor die YP
Ikzelf heb toen voor mijn mazzeltje een formidable keeper gekocht en sinds zijn vorm 1 stapje hoger is ben ik daar ERG blij mee.... verwacht dit seizoen een stuk minder tegendoelpunten te krijgen.
Door deze grap heeft Yared het verkeerde team geregistreerd voor HAM. Had je er niet bij kunnen zetten dat het een grap was?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 73922
lol!Royz schreef op 10 maart 2004 @ 18:02:
[...]
Door deze grap heeft Yared het verkeerde team geregistreerd voor HAM. Had je er niet bij kunnen zetten dat het een grap was?
btw... even een vraagje, wanneer je jeugdopleiding op uitstekend staat, is het dan nog nodig om er 20.000 per week in te steken??
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 73922 op 10-03-2004 18:08 ]
Ik zou het ook grappig hebben gevonden, als het ging om HT geld. Dit gaat om echt geld daardoor vind ik het minder leuk...
Goed coach (vervangt matig), uitstekend keeper (vervangt redelijk), uitstekend verdediger met goeie set pieces (vervangt laag-goed verdediger)en de rest gaat naar de bank voor als ik later nog wat leuks zie (aanvaller of mid)yared schreef op 10 maart 2004 @ 17:57:
2-0 achter, ben benieuwd of me conditie me hieruit gaat redden.
1.8 miljoen voor die YPlekker hoor, heb je al besloten wat je ervoor terug gaat kopen?
Ikzelf heb toen voor mijn mazzeltje een formidable keeper gekocht en sinds zijn vorm 1 stapje hoger is ben ik daar ERG blij mee.... verwacht dit seizoen een stuk minder tegendoelpunten te krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door -Pjotrski- op 10-03-2004 18:13 ]
ja, wel als je die op uitstekend wil laten.Anoniem: 73922 schreef op 10 maart 2004 @ 18:04:
[...]
lol!
btw... even een vraagje, wanneer je jeugdopleiding op uitstekend staat, is het dan nog nodig om er 20.000 per week in te steken??
Dus speelt nu m'n eerste elftal tegen Tha Groove's... dag dag training...
Less = more
Als je de investering per week verlaagd, gaat je jeugdopleiding meteen 1 nivo omlaag... erg zonde dus!btw... even een vraagje, wanneer je jeugdopleiding op uitstekend staat, is het dan nog nodig om er 20.000 per week in te steken??
Less = more
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Yared weet hoe ik heet, dus dacht dat dat wel duidelijk was.Royz schreef op 10 maart 2004 @ 18:02:
[...]
Daarbij heb ik nog nooit HAM gebruikt...
Maar als het zo is, dan maak ik het wel met je goed.
Mijn divisie genoot mag pingels schieten..
Spannend.. Koen volgt
Wel zielig.. Hij maakt uit 5pingels 1 en de tegenstander gewoon 5.. tja..
Dat doet zeer
[ Voor 34% gewijzigd door koentjuh op 10-03-2004 19:25 ]
Vandaar dat ik dan ook altijd vraag om even je team id te vermelden.
Royz, stuur me een mailtje met je gegevens
HvP stuurt jou wel die 7,50 euro lijkt me, kan ie ook gebruik maken van een goed produkt en voor zo'n 'goede' grap is het gelag wat betaald moet worden niet duur.
Anoniem: 27593
Mijn club:
FC 0wnz0rz
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: Normaal
Tactiek: Counteraanval
Tactiekvaardigheid: matig
Middenveld: matig
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: matig
Tegenstander:
Rise and Fall
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)
Middenveld: formidabel
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging: redelijk
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed
Ik heb niet eens geMOTSt, ik vermoed dat hij me onderschatte en heeft gePICt. Ronde 3, here I come!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27593 op 10-03-2004 19:49 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 44169
Shit, me tweede spits is in scoren-skill gezakt. Nu heb ik nog maar 1 goede spits en geen geld. Kan net zo goed stoppen (ben niet depressief

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 10-03-2004 20:09 ]
Ik had gepict en 343 gespeeld voor de training, dus het was wel min of meer verwacht, maar toch jammer van de inkomsten

kreeg verder deze van een leaguegenoot:
hem ga ik in de competitie wel terugpakkenZend 2004-03-10 18:15:00
Van bvv_B1
Onderwerp ahah
nu al uit de beker??? je vliegt er uit deze ronde zie ik na dat je 3-1 achter staat hahahah succes verder
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Supporter worden met Rabobank internetbankieren
[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 10-03-2004 21:17 ]
Anoniem: 106282
Ik heb zondag een wedstrijd gespeeld en mijn middenveld haalde toen als rating redelijk en vandaag in de beker haal ik weer een matig middenveld met dezelfde spelers op dezelfde positie

Heeft iemand hier een verklaring voor...
Ik vind het sowiezo raar dat ik nog steeds matig middenveld haal met deze spelers:
- 2 middenvelders met Uitstekende positiespel met beide Uitstekende conditie en matig verdedigen
- 1 middenvelder met Goed positiespel, Goed conditie en redelijk verdedigen.
De Kozakken
Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Centrale Aanval: redelijk
Linker Aanval: redelijk
3-2 gewonnen btw, deed er niet toe, friendly
Wat betreft de GoT Ratings ben ik van plan om dit seizoen alleen divisie VI en lager te doen. Het kost me met de steeds groter wordende federatie steeds meer tijd en daarnaast zal Jernst op de site van HRN ook stats gaan bijhouden van divisie V.
Don't waste your time or time will waste you
Zonar je hebt helemaal gelijk! Het is toch een beetje dubbel werk anders heZonar schreef op 10 maart 2004 @ 21:54:
Vandaag met 3-0 gewonnen in de beker, ik had eigenlijk een wat hogere score verwacht, maar ik ben in ieder geval doorVolgende ronde de eerste serieuze tegenstander, hij haalde vandaag overal een solid/goed rating.
Wat betreft de GoT Ratings ben ik van plan om dit seizoen alleen divisie VI en lager te doen. Het kost me met de steeds groter wordende federatie steeds meer tijd en daarnaast zal Jernst op de site van HRN ook stats gaan bijhouden van divisie V.
Anoniem: 54295
Tevreden? Met jouw stats had je makkelijk moeten winnen.Anoniem: 54295 schreef op 10 maart 2004 @ 22:19:
Zo net 2-2 tegen FC Dolf gespeeldBen wat onzorgvuldig in m'n opstelling geweest door een geblesseerde erin te laten staan maar met deze score ben ik niet ontevreden.
Maar dat is ook niet gek ook want ik speel met 5 basisspelers waarvan er 3 uit vorm zijn.
Ik ben diegene die tevreden mag zijn. En dat ben ik dan ook
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Tis als volgt:
Ik heb vaak veel betere spelers dan de tegenstander.. Ze hebben meer sterren en zijn duurder. Maar toch haalt de tegenstander steeds weer een hogere midfield rating. Momenteel speel ik altijd 3-5-2 op deze manier:
1 wing-defender naar het middenveld
1 wing-midfielder naar het midden
alle midfielders + de ene wing-midfielder op aanvallend (dan halen ze hogere rating)
Wat zijn jullie tips om mijn midfield rating omhoog te halen? Ik kom er niet meer uit
TS is ook één van de middenveld boosters heloona35 schreef op 10 maart 2004 @ 22:31:
Ik heb een probleem & hopelijk hebben jullie een oplossing?
Tis als volgt:
Ik heb vaak veel betere spelers dan de tegenstander.. Ze hebben meer sterren en zijn duurder. Maar toch haalt de tegenstander steeds weer een hogere midfield rating. Momenteel speel ik altijd 3-5-2 op deze manier:
1 wing-defender naar het middenveld
1 wing-midfielder naar het midden
alle midfielders + de ene wing-midfielder op aanvallend (dan halen ze hogere rating)
Wat zijn jullie tips om mijn midfield rating omhoog te halen? Ik kom er niet meer uit
Da's ook waar.. maar verder geen tips over mijn huidige opstelling? Kan het misschien niet beter? Het mag gerust ten koste gaan van andere ratings!Anoniem: 34339 schreef op 10 maart 2004 @ 22:33:
[...]
TS is ook één van de middenveld boosters heWanneer jij een POE TS heb zal je middenveld al gauw een paar niveau's hoger zijn.
Heeft je zelfvertrouwen trouwens ook veel invloed?
Andere winger ook op "naar het midden" .loona35 schreef op 10 maart 2004 @ 22:36:
[...]
Da's ook waar.. maar verder geen tips over mijn huidige opstelling? Kan het misschien niet beter? Het mag gerust ten koste gaan van andere ratings!
Heeft je zelfvertrouwen trouwens ook veel invloed?
Maarja dan worden je aanvallende stats helemaal slecht
Perfecte link.Ronald Koeman schreef op 10 maart 2004 @ 21:16:
Om Yared wat werk uit handen te geven, voor de mensen met Rabo internetbankieren (geen creditcard nodig dus!):
Supporter worden met Rabobank internetbankieren
Zou je op moeten nemen in de FAQ
Gezocht!
Router
Dat valt wel mee want me aanvallers en verdedigers zijn beide bijna altijd 2 stappen boven het niveau van de tegenstander. Probleem is echt dat als de tegenstander zijn midfield 1 stapje hoger heeft ik gewoon kei hard verlies terwijl de rest van de stats hij keihard ge0wned wordAnoniem: 34339 schreef op 10 maart 2004 @ 22:40:
[...]
Andere winger ook op "naar het midden" .
Maarja dan worden je aanvallende stats helemaal slecht
Heb je mijn mailtje niet gekregen dan?
Ik twijfel ineens of ik het wel gestuurd heb
Je krijgt hem zo wel via msn.
Gezocht!
Router
Anoniem: 38022
Tijdens de nieuwe "seizoenstop" was mijn verdediging goed, afgelopen zondag haalde de verdediging uitstekend en nu met deze friendly stond ie alweer op formidabel. Niet slecht voor een team dat nog maar anderhalve maand bezig is. Heb dan ook veel spelers die goed in vorm zijn, wat toch ontzettend veel helpt.
stats van vandaag waren:
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: formidabel
Centrale Verdediging: formidabel
Linker Verdediging: matig
Rechter Aanval: slecht
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: zwak
Nu moet ik ervoor zorgen dat ik mijn middenveld op orde krijg (zal nog wel een seizoen duren denk ik) Mijn spitsen zijn niet in vorm, maar als ze dat wel zijn, zullen zde stats ook wel wat beter worden.
Nope, geen mail ontvangen....The Dolf schreef op 10 maart 2004 @ 23:17:
[...]
Heb je mijn mailtje niet gekregen dan?
Ik twijfel ineens of ik het wel gestuurd heb![]()
Je krijgt hem zo wel via msn.
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: zwak
Linker Aanval: matig
Mijn yp van zondag haalde 2 sterren als linker verdediger.
Eindelijk weer een redelijk yp.
[ Voor 18% gewijzigd door died_laughing op 11-03-2004 10:28 ]
Dit topic is gesloten.