Wow, wat een schot van Joop Janssen! Een streep van 35 meter in de kruising liet de keeper geen schijn van kans en zo wordt het 0 - 1.
Voor mij dus
Voor mij dus
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
klopt, ik filter het op dit moment ook met regexps uit de html-source, maar dit wordt mijn eerste verzoek aan HT. Dat CHPP forum is lekker overzichtelijk, net als de rest van de HT foragrooviee17 schreef op 03 maart 2004 @ 16:47:
@j_du_pee Cool man! Ik geloof alleen niet dat het mogelijk is om een lijst met de leden van een federatie te downloaden. Was laatst ook even aan het kijken om dat te doen, maar het was niet in XML beschikbaar voor zover ik kon zien.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 03-03-2004 17:27 ]
Verwijderd
Ik kan geen enkele wedstrijd meer vindenkoentjuh schreef op 03 maart 2004 @ 17:25:
Hmm..anders ben ik mijn wedstrijd opeens kwijt..lekker is dat
[ Voor 37% gewijzigd door koentjuh op 03-03-2004 17:36 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 03-03-2004 17:37 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Spivvi op 03-03-2004 17:47 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Wacht op antwoord
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door koentjuh op 03-03-2004 17:58 ]
Wacht op antwoord
Das bij mij ook al weer een seizoentje of 1.5 geleden..j_du_pee schreef op 03 maart 2004 @ 18:00:
oei, ik bedenk me net dat ik mijn penalty nemers al een tijdje niet meer heb ingevuld
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 18:16 ]
[ Voor 51% gewijzigd door neudeboules op 03-03-2004 18:46 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Haal die eerste dan even weg...gewoon je msg Editten
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 18:52 ]
[ Voor 32% gewijzigd door koentjuh op 03-03-2004 19:01 ]
[ Voor 72% gewijzigd door neudeboules op 03-03-2004 19:03 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Verwijderd
Collega!Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:17:
Simpele 5-0 overwinning met PIC![]()
...owja en ik studeer dus economie aan de erasmus universiteit (Rotterdam voor de noeps)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:21 ]
Verwijderd
Al een jaar of 9Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:17:
Simpele 5-0 overwinning met PIC![]()
...owja en ik studeer dus economie aan de erasmus universiteit (Rotterdam voor de noeps)
[ Voor 37% gewijzigd door Sandyman538 op 03-03-2004 19:31 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 03-03-2004 19:33 ]
Verwijderd
Pas 6e jaars dus dat valt best mee
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 19:41 ]
Verwijderd
'k Moet nu trainen en daarna zaalvoetballen...Brainpower schreef op 03 maart 2004 @ 19:38:
Hier ook 5-1 winst met PIC
Middenveld viel tegen...Haalde nu maar matig met 343 + vleugel op aanvallend.
Ach ja, iig volgende ronde
@ Jackinthebox
Kep je toegevoegd op msn... Jij alleen neit aanwezig?
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
Daag me maar uit.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 20:18:
Iemand een oefenwedstrijdje doen dan maar volgende week woensdag?
Gezocht!
Router
Dan zal ik eens gaan kijken of ik het accepteer.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Wacht op antwoord
Verwijderd
zou voor zekerheid overbieden, wat is nou 10k??j_du_pee schreef op 03 maart 2004 @ 20:28:
F*ck! ik kom er net achter dat een vriend van me op mijn speler heeft geboden17 jaar matig PM, redelijk passen, dus 10K is een goede prijs, maar toch
wat moet ik doen, zelf overbieden of laten gaan(deadline over 10 minuten
)
Wacht op antwoord
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Duidelijk dat het even tijd wordt om naar boven te lopen om een paar klappen te gevenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:47:
[...]
Je doet je teamnaam eer aan
Paardjes btw met 6-1 PIC gewonnen.....
Verwijderd
na 7 weken, 49 dagen dusVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 20:28:
Ik zie net dat het gedegradeerde team uit IV al 19 dagen niet meer heeft ingelogd. Dat begint te lijken op..... Na hoeveel dagen niet inloggen, ben je de klos??
dan weer wel erg kan waarderenVerwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 19:38:
7-0 gewonnen![]()
trouwens, dit wel eens gezien:
FOPPIE's Fred Raphanel brak door de verdediging van de thuisploeg heen in de 60e minuut, en hoefde alleen de bal nog maar in het lege doel te tikken maar de linker verdediger van de thuisploeg kon de bal nog net wegtikken.
FOPPIE's Luis García brak door de verdediging van de thuisploeg heen in de 65e minuut, en hoefde alleen de bal nog maar in het lege doel te tikken maar de linker verdediger van de thuisploeg kon de bal nog net wegtikken.
FOPPIE's Voldemar Kulikov brak door de verdediging van de thuisploeg heen in de 65e minuut, en hoefde alleen de bal nog maar in het lege doel te tikken maar de linker verdediger van de thuisploeg kon de bal nog net wegtikken.
En zijn linker verdediging was matig
Verwijderd
Ja inderdaad, maar zet dat dan in je rust of eindstand bericht.Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 23:09:
[...]
dan weer wel erg kan waarderen![]()
verder allen die een ronde door zijn gekomen
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Loona35 op 04-03-2004 08:27 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 09:37 ]
We zijn precies gelijk alleen zijn rechteraanval was beter dan mijn linkerverdediging en mijn rechter en centrale aanval waren beter dan zijn centrale en linker verdediging. Waar moet ik dan op letten?Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 09:37:
@ royz: sorry, maar vind je dat je onterecht verloren hebt? Ik vind hem toch een iets beter team hebben. En wanneer je de ratings uitrekent is het 54 tegen 51, niet iets om je nou helemaal aan vast te klampen, maar het zegt heus wel iets.
Andersom toch ook?Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 09:44:
Ik doel er op dat zijn aanval meer sterker is dan jouw verdediging sterker is.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hij schrijft in z'n bericht 5-2. Dan neem ik aan dat hij de laatste is, toch??Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 10:16:
Royz/MaestroTim: Ik denk dat Tim in de war was en dacht dat jij Criminal Delinquents bent, anders kan ik 't ook niet verklaren.
Hmmm ik speel zondag tegen een erg goede tegenstander. Ik denk dat ik dan het beste 3-5-2 met wings to middle en centrale aanval kan spelen?Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 10:16:
Weer top die 8 bits of hattrick! en ik zie dat ik de eer heb 'm ook te mogen beantwoorden
Royz/MaestroTim: Ik denk dat Tim in de war was en dacht dat jij Criminal Delinquents bent, anders kan ik 't ook niet verklaren.
Ik ben het met je eens dat je onterecht verloren hebt, maar waarom speelde je Vleugelaanval? Dat vermindert je centrale verdediging en je hebt er in dit geval niks aan.
Lol misverstandVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 10:22:
[...]
Hij schrijft in z'n bericht 5-2. Dan neem ik aan dat hij de laatste is, toch??
Verwijderd
Stad ja!In het Noord-Hollandse Beverwijk zitten de GoT talenten van de toekomst. Naast Thije en Frizza, is ook Maestrotim bewoner van dat dorp.
Verwijderd
Verwijderd
dat was idd aangegeven maar dat zijn er inmiddels 5 gewordenkoentjuh schreef op 04 maart 2004 @ 10:55:
weer een top stukje... Leuk om te lezen dat er ook nog wat bijelkaar in de buurt wonen...
Hoe lang ligt hattrick eruit? 3 uur toch?
Verwijderd
Sterker nog, we hebben gisteren nog met z'n allen potje gevoetbald buitenkoentjuh schreef op 04 maart 2004 @ 10:55:
weer een top stukje... Leuk om te lezen dat er ook nog wat bijelkaar in de buurt wonen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 10:59 ]
Verwijderd
Ik zou het niet doen, naar mijn mening is dat zonde van je ene vleugel die nog wel actief is....Royz schreef op 04 maart 2004 @ 11:10:
Even om op mijn vraag terug te komen... Helpt wings toward middle goed met een 3-5-2 opstelling en centrumaanval? Bij Mybestteam en Hattrick Organizer maakt het namelijk niks uit of ze offensive of towards middle staan...
Ik moet tegen iemand die ook standaard matig middenveld haalt, zonder mots kan ik weinig meerwaarde bieden aan mijn middenveld, behalve dat ik thuisspeel...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:10:
[...]
Ik zou het niet doen, naar mijn mening is dat zonde van je ene vleugel die nog wel actief is....
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Vakantie vakantie ? wat is dathoedjevanpapier schreef op 04 maart 2004 @ 11:04:
De antwoorden gaan met opzet per mail, omdat ik er dan een leuk stukje van kan maken. Als iedereen het hier gaat plaatsen, krijg je toch veel kopieen. Terwijl het de bedoeling is dat er unieke stukjes in komen.
offtopic:
Noord Nederland heeft zeker vakantie? Er zijn er zo veel online...
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
Waarom zou je er blind van uitgaan? Het is toch heel makkelijk om zondagmiddag nog even te kijken of hij is ingelogt, ben je in ieder geva zeker van je zaakThe_Marsmellow schreef op 04 maart 2004 @ 11:37:
[...]
Vakantie vakantie ? wat is dat
Gister 4-2 gewonnen... joepie
FF algemene vraag.. bij mij in de poule zit een team helmond united dit team in net gedegradeerd uit de V. Aangezien het mijn volgende tegenstander in de competitie is heb ik ff jullie hulp nodig. Gister speelde het team namelijk met een 1-3-2 opstelling oid. in de beker. Terwijl zijn laatste login de 27ste was (toen kon er al een beker opstelling gemaakt worden). Mijn vraag is is het verstandig om a.s. zondag blind te gaan piccen of moet ik tot op het laatste moment wachten of hij nog inlogt?
Ik denk dat ik na al die biertjes en tequilla's niet meer kan zien of hij nog online is geweest dan... Tjah er komt weer een zwaar weekend aan nog even snel mijn geld uitgeven voordat ik het dan opmaak.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:42:
[...]
Waarom zou je er blind van uitgaan? Het is toch heel makkelijk om zondagmiddag nog even te kijken of hij is ingelogt, ben je in ieder geva zeker van je zaak
@ KdB: voor dit soort wereldrampen mag je hem best wel een liefkozend HT-mailtje sturen hoor
hahah,... volgens mij wel... Ik zit ook in Noord NL maar geen vakantie, maargoed op de RUG heb je eigenlijk het hele jaar door vakantie... dus mij hoor je niet klagenhoedjevanpapier schreef op 04 maart 2004 @ 11:04:
offtopic:
Noord Nederland heeft zeker vakantie? Er zijn er zo veel online...
Verwijderd
Ook Noord-Holland dus, ook geen vakantie, wel hele ochtend vrij. Standaard elke week + gehele dinsdag, woensdag en vrijdagkoentjuh schreef op 04 maart 2004 @ 13:23:
[...]
hahah,... volgens mij wel... Ik zit ook in Noord NL maar geen vakantie, maargoed op de RUG heb je eigenlijk het hele jaar door vakantie... dus mij hoor je niet klagen
Verwijderd
Hier op de UT Twente in Enschede heb je ook zo ongeveer het hele jaar vakantieVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 13:47:
[...]
maarja, die mafkees heeft wél vakantie (en ik dus eigenlijk het hele jaar door, net als koentje)
Wat is de uiterste inleverdatum?hoedjevanpapier schreef op 04 maart 2004 @ 10:57:Alle reacties MOETEN per email verstuurd worden naar hoedjevanpapierapestaarthotmaildotcom
Succes
Gezocht!
Router
Lijkt wel school joh. Daar moet ik ook alles in het weekend maken.hoedjevanpapier schreef op 04 maart 2004 @ 14:19:
Uiterste inleverdatum is dinsdag 9 maart 12.00 uur.
Gezocht!
Router
Je heb nu de maandag ook nogThe Dolf schreef op 04 maart 2004 @ 14:33:
[...]
Lijkt wel school joh. Daar moet ik ook alles in het weekend maken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq