Nee! Nou ja...
/images kan je gerust weggooien... als je dan maar instelt dat hij (een folder op je) MMC gebruikt
/system mag je niet verwijderen
/sivos mag je niet verwijderen (maar correct me if I'm wrong)
/nokia... wat daar onder zit (sounds / video / images / installs / others) alleen verwijderen als je hebt ingesteld dat daar geen video etc. etc. etc. wordt opgeslagen. Doch, volgens mij wordt die map automatisch opnieuw aangemaakt als je hem verwijderd dus ik zou hem lekker laten staan. (maar er wel voor zorgen dat er geen bestanden onder de mappen zitten)
Indien iemand anders hier een andere visie op heeft... gooi het in de groep want dit lijkt me een relevante vraag.
deuxani schreef op 06 april 2004 @ 23:31:
Waarom kan je geen smiley's maken in tekstberichten? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb trouwens al 4 reboots gehad in 1 dag intesief gebruiken met SW07. Loopt hij bij jullie wel volledig stabiel?
Bij mij loopt de SX1 volledig stabiel sinds fw07.

Heb niks te klagen. Zelfs de N-Gage games werken perfect...
Je ziet wat betreft die smiley's niks over het hoofd... die zijn er namelijk niet. Als je ze veel gebruikt raad ik je aan om al je smileys als sjablonen toe te voegen.
Berichten / Mijn mappen / Sjablonen en vervolgens kan je net zo veel sjablonen maken als je wilt

En belangrijker; je voegt ze ook nog eens heel makkelijk en snel toe aan een bericht. (Tip: zet de spatie ook achter het sjabloon, gaat het nog sneller.

)
Met deze informatie kunnen we helaas niks kwakkie. We hebben geen idee wat een Britney of Matrix theme is. Is het een achtergrond? Een programma? Welke extensie heeft het bestand? Je zegt dat je hem geinstalleerd hebt. Hoe? En is er wellicht niet gewoon een icoontje bij gekomen in het hoofdmenu?
Hey... die kreeg ik niet aan de praat! Morgen nogmaals proberen, op zeker!
Verklaar uw nader a.u.b. Wanneer krijg je deze melding? Heb je de stappen die in de FAQ staan gevolgd. Wat is de exacte error melding?
NeonRacer schreef op 07 april 2004 @ 18:47:
na de complete instal van data suite (versie 1_1_56_1 ??) komen er 3 iconen op m'n bureaublad. ze werken alle 3 behalve de Siemens Data Suite zelf. Via het icoon Siemens SX1 kan ik wel spullen kopieren enzo maar niet via de datasuite.
krijg de melding: Skin-Path <> does not exist! na deze melding te hebben weggeklikt staat er in me startbalk een prog. SDS-Launchbar, deze kan ik niet openen. Hoe krijg ik de Data Suite wel werkend?
Probeer eerst eens een deinstallatie en herinstallatie. Mocht dit niet baten, installeer dan de versie die bijgeleverd was op de CD-ROM. Met de connectie is niks mis... het ligt aan je Data Suite... hmmm.
Weer een tevreden SX1 gebruiker.

Ik ben nog steeds van mening dat de door jou omschreven oplossing gewoon door Siemens wordt aangegeven op hun update site, dus dat je als je de procedure had gevolgd het probleem niet had gehad. Desalniettemin blijkt toch maar weer dat ik dit lange weekend toch maar eens even de FAQ hiermee zal moeten updaten.
[
Voor 85% gewijzigd door
Barca op 07-04-2004 23:37
]