Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07-2024
Stomme hoesjes :P, snap het nut niet van die dingen.. je trek toch ook je fiets, je auto, je motor, je toetsenbord, je muis, je aanstekers, je televsie.. etc.etc geen hoesje aan zodat ie langer mooi blijft? Waarom bij telefoons wel?

Ligt het aan mij of is het een gewoonte geworden voor vele mensen om alleen hun telefoon extre te beschermen :+

Is er trouwens al een normale nederlandse firmware uit, niet die T-Mobile versie |:( ik mis Nederlandse T9 in Firmware v8 int :'(

[ Voor 21% gewijzigd door X-Stuff op 30-03-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het helpt ook tegen het stof onder het scherm waar je veel mensen over hoort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem,

ik krijg mijn berichten niet meer geopend. zodra ik het probeer krijg ik de melding:

Ik krijg dit ook als ik een foto wil verzenden via infrarood of bleutooth.

Heeft iemand dit probleem ook weleens gehad? En wat heb je toen gedaan?

HELP ME!!!

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

mijn eerste post 8) 8)

ik ga zoderekt even een hoesje en een 256mb memory card bestellen via i-net, samen met de Siemens SX1... maar ik ben nog niet zeker of ik dat wil doen!
aangezien echt bijna iedereen problemen heeft met die supermobiel.
hebben jullie misschien ook een idee wat een andere oplossing zou zijn?
hebben jullie ook positieve ervaringen? ik ga mijn SX1 (als/wanneer ik em ook) ook even upgraden naar pw07, vergaat de garantie van die telefoon daarmee?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 30-03-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
Nee, dat hadden we in deel 1 al besproken.
Het werd gemaakt door club-siemens forum members.
En eldar ( van mobile-review ) zei zelf ook dat dat het niet was en hun newsposter een fout had gemaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit nu echt in de shit, telefoon start niet meer op, zodra k m aanzet geeft tie binnen 5 sec een gek geluid en sluit weer af. Opladen ook niet mogelijk!

Lekker is dat!

Zijn hier nog olossingen voor of wordt het opsturen geblazen?

als ik m opstuur, hoe werkt dat en waar moet t heen?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Er was vandaag in de SP!TS een "review" van verschillende smartphones en ze waren nogal negatief over de SX1 had ik gehoord. Heeft iemand dat stukje gelezen toevallig?

EDIT:
Hier staat het artikel:
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=7&id=16918

[ Voor 22% gewijzigd door deuxani op 30-03-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 30 maart 2004 @ 16:22:
Er was vandaag in de SP!TS een "review" van verschillende smartphones en ze waren nogal negatief over de SX1 had ik gehoord. Heeft iemand dat stukje gelezen toevallig?
Mijn vader brengt elke dag een spits of metro mee, ik zal het even naar kijken dan (als ik geluk heb)

EDIT1:SHIT hij had metro bij zich!

EDIT2:
Conclusie: Siemens' eerste smartphone heeft alle functionaliteit die je mag verwachten van een smartphone en voegt daar als extra nog een leuke radiofunctie aan toe. Jammer genoeg laat de SX1 wat betreft de bediening steken vallen. De onhandige positionering van de toetsen en de verchroomde joystick zijn hier debet aan. Daarbij komt dat de capaciteit van de accu voor een stroomvretende telefoon als deze absoluut onder de maat is.
Ze zeuren alleen over het uiterlijk. Mijn mening is, je koopt zelf een telefoon, niemand dwingt je. En als je bijv. de sx1 qua uiterlijk niet mooi vind, dan ga je naar een ander model van een ander merk!
Daarvoor zijn andere merken!

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 30-03-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Precies. Ik hoorde van een vriend dat het erin stond en dat het best een negatief artikel was, maar ik moet zeggen dat het best meevalt. Dat ze na 2 weken nog niet gewend zijn ligt toch echt aan hun zelf. Ik had em al 'door' na even spelen met de dummy in T For Telecom. ;) Alleen jammer van die accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107332

deuxani schreef op 30 maart 2004 @ 16:22:

EDIT:
Hier staat het artikel:
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=7&id=16918
Ik heb het gelezen. Kan nou niet zeggen dat het een sterk artikel was. De negatieve punten van de schrijver waren:
1. ZE waren niet in staat om aan de toetsen te wennen;
2. de joystick is te glad en te scherp;
3. gebruiksduur van de batterij is te kort;
4. te klein intern geheugen;
5. langzame synchronisatie.

1. Over de toetsen zegt hij dat ZE er na twee weken nog niet aan gewend waren. Wat zou hij nu bedoelen? Hadden ze meerdere exemplaren van de SX1 ter beschikking en hebben al deze gebruikers gezegd dat ze niet konden wennen of is de ene sx1 die ze hadden als een hoer over de afdeling gegaan en heeft niet één persoon de SX1 daadwerkelijk 2 weken gebruikt om er aan te wennen. Daarbij hebben ze dan ook daadwerkelijk 10 weken gestoken in het testen van de telefoons? 5 telefoons maal 2 weken lijkt mij 10 weken. Van het tegelijk gebruiken van de 5 GSM's zul je niet wennen aan de toetsindeling.

2. De joystick. Hij heeft het erover dat deze glad is, mee eens, en dat deze zo scherp is dat je eelt moet hebben om deze te kunnen bedienen. Dan heb ik dus geluk want de mijne is niet scherp. :?

3. De schrijver vindt het erg dat de batterij maar 2 dagen mee gaat. Hij zal wel in de rimboe wonen dat hij niet binnen 2 dagen zijn telefoon aan het stroom kan krijgen. Ik ben blij dat niet voor een extra lange gebruiksduur is gekozen door Siemens anders was de telefoon waarschijnlijk nog een 0,5 cm dikker net als de andere telefoons uit de test.

4. Het te kleine interne geheugen vind ik overdreven om te noemen in het artikel. De 6600 heeft ook maar 6 MB geheugen en daar is het dan geen minpunt, komt zeker door de bijgeleverde geheugenkaart. Die had Siemens er ook inderdaad bij kunnen doen, maar nu heb ik niet betaald voor iets wat ik toch te klein vindt en dus niet gebruik.

5. De schrijver heeft gelijk. De Data suite vind ik ook te langzaam. :(

Het is gewoon jammer dat weer zo'n knuppel zijn mening op papier mag zetten en zonder feiten een mooi product mag neerhalen. Waarschijlijk zal het minder intelligente deel van Nederland wel weer denken dat het waar is en dat de SX1 geen fijne/goede telefoon is. Jammer jammer jammer.
Zo dat is eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 107332 schreef op 30 maart 2004 @ 17:09:
[...]

Ik heb het gelezen. Kan nou niet zeggen dat het een sterk artikel was. De negatieve punten van de schrijver waren:

1. Over de toetsen zegt hij dat ZE er na twee weken nog niet aan gewend waren. Wat zou hij nu bedoelen? Hadden ze meerdere exemplaren van de SX1 ter beschikking en hebben al deze gebruikers gezegd dat ze niet konden wennen of is de ene sx1 die ze hadden als een hoer over de afdeling gegaan en heeft niet één persoon de SX1 daadwerkelijk 2 weken gebruikt om er aan te wennen. Daarbij hebben ze dan ook daadwerkelijk 10 weken gestoken in het testen van de telefoons? 5 telefoons maal 2 weken lijkt mij 10 weken. Van het tegelijk gebruiken van de 5 GSM's zul je niet wennen aan de toetsindeling.

2. De joystick. Hij heeft het erover dat deze glad is, mee eens, en dat deze zo scherp is dat je eelt moet hebben om deze te kunnen bedienen. Dan heb ik dus geluk want de mijne is niet scherp. :?

3. De schrijver vindt het erg dat de batterij maar 2 dagen mee gaat. Hij zal wel in de rimboe wonen dat hij niet binnen 2 dagen zijn telefoon aan het stroom kan krijgen. Ik ben blij dat niet voor een extra lange gebruiksduur is gekozen door Siemens anders was de telefoon waarschijnlijk nog een 0,5 cm dikker net als de andere telefoons uit de test.

4. Het te kleine interne geheugen vind ik overdreven om te noemen in het artikel. De 6600 heeft ook maar 6 MB geheugen en daar is het dan geen minpunt, komt zeker door de bijgeleverde geheugenkaart. Die had Siemens er ook inderdaad bij kunnen doen, maar nu heb ik niet betaald voor iets wat ik toch te klein vindt en dus niet gebruik.

5. De schrijver heeft gelijk. De Data suite vind ik ook te langzaam. :(

Het is gewoon jammer dat weer zo'n knuppel zijn mening op papier mag zetten en zonder feiten een mooi product mag neerhalen. Waarschijlijk zal het minder intelligente deel van Nederland wel weer denken dat het waar is en dat de SX1 geen fijne/goede telefoon is. Jammer jammer jammer.
Zo dat is eruit.
als het dezelfde design had maar geen siemens opzat maar NOKIA, dan vonden ze hem zeker goed! |:( :X B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 107323 schreef op 30 maart 2004 @ 15:47:
Zit nu echt in de shit, telefoon start niet meer op, zodra k m aanzet geeft tie binnen 5 sec een gek geluid en sluit weer af. Opladen ook niet mogelijk!

Lekker is dat!

Zijn hier nog olossingen voor of wordt het opsturen geblazen?

als ik m opstuur, hoe werkt dat en waar moet t heen?

Dwin
Heb ik ook gehad, gewoon naar de BC gaan (ook al heb je 'm daar niet gekocht) en laten opsturen, moet je wel je bonnetje van aankoop meenemen. Kost je niets en je bent verzekerd tegen eventuele kwijtraking. Ik had 'm in 8 dagen (incl. weekend) terug, dus dat was vrij netjes. Jammer van het stof wat er ineens onder zat :(

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 20:58
[...]

1. Dat ligt inderdaad aan de gebruiker zelf, persoonlijke voorkeur/handigheid.
2. Dat vind ik ook, te klein voor europeesche vingers.
3. klopt ook, 2 dagen is krap in vergelijking met de huidige standaard, echter gemiddeld voor een smartphone.
4. als je alles op je mmc installeerd is 4MB genoeg.
5. klopt, maar wederom graag een vergelijking met ander series 60 phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
(jarig!)
Barca schreef op 28 maart 2004 @ 19:33:
[...]

Juist, welke software versie zit je?
6 internationaal... als het een bug is die alleen bij 7 voorkwam ofzo heb ik daarover heen gelezen sorry

[ Voor 28% gewijzigd door R3NSE op 30-03-2004 20:42 ]

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er bijna uit of ik em bestel of niet...
maar nog een klein vraagje voor de mensen die hem al ownen: is de mp3 speler vergelijkbaar met bijvoorbeeld goede aparte mp3 spelers zoals iRiver ofzo of iPod?
of kan hij daar echt niet aan tippen? Dit is van groot belang voor mij aangezien ik hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken...

en kan ik deze dongle :Bluetooth-Adapter Class1 (100m) gebruiken om em wireless op mijn pc aan te sluiten? is dit sneller of slomer dan een datakabel gebruiken? (misschien een domme vraag maar ben er niet bekend mee met BT)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 31-03-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 110299 schreef op 31 maart 2004 @ 00:02:
ik ben er bijna uit of ik em bestel of niet...
maar nog een klein vraagje voor de mensen die hem al ownen: is de mp3 speler vergelijkbaar met bijvoorbeeld goede aparte mp3 spelers zoals iRiver ofzo of iPod?
of kan hij daar echt niet aan tippen? Dit is van groot belang voor mij aangezien ik hem ook als mp3 speler wil gaan gebruiken...

en kan ik deze dongle :Bluetooth-Adapter Class1 (100m) gebruiken om em wireless op mijn pc aan te sluiten? is dit sneller of slomer dan een datakabel gebruiken? (misschien een domme vraag maar ben er niet bekend mee met BT)
Ik heb ook een Class 1 BT dongle, BT is veel langzamer dan datakabel ,maar wel superhandig. Lekker mp3'tjes overpompen als je telefoon naast je bed aan de lader ligt. Ondertussen de pc vanuit een andere kamer de liedjes sturen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02 20:44
O... O... de SX2 is al weer in zicht!!!

Hier even een stukje van mobile-review.com:

In the middle of the year we can see Siemens SX2 (code name – K2). It is too early to speak about specifications of this smartphone, but it is known that the company is going to equipped the model with 262K touch screen. Besides, it will have an integrated 1-Megapixel camera and support video records. It is useless to speak about memory size now. Prices can fall down and in this case it will be increased. According to current information the phone will have 64Mb of memory, which can be used to keep data, and 16Mb for OS (Symbian 7).

Lekker is dat...! Maar hoe lang wachten nog...?

Ik heb de SX1 nog niet, zal ik wachten op de SX2?

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:32
olie schreef op 31 maart 2004 @ 03:35:

In the middle of the year we can see Siemens SX2 (code name – K2). It is too early to speak about specifications of this smartphone, but it is known that the company is going to equipped the model with 262K touch screen. Besides, it will have an integrated 1-Megapixel camera and support video records. It is useless to speak about memory size now. Prices can fall down and in this case it will be increased. According to current information the phone will have 64Mb of memory, which can be used to keep data, and 16Mb for OS (Symbian 7).

Als de SX2 net zo vaak en lang wordt uitgesteld als de SX1, dan zou ik lekker voor de SX1 gaan.
Is nog steeds een super toestel.
En je kan elke keer wel blijven wachten.
De komende tijd blijven er toch steeds nieuwere (leukere) telefoontjes uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
olie schreef op 31 maart 2004 @ 03:35:

ik denk eerder dat de sx2 volgend jaar uitkomt..

offtopic:
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst.

Dit staat in het begin post (eigenlijk daarboven).
Ik snap het niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
Anoniem: 80648 schreef op 31 maart 2004 @ 14:46:
[...]

ik denk eerder dat de sx2 volgend jaar uitkomt..
ik kan me ook niet voorstellen dat een foon waar nog geen specs van bekend zijn
over enkele maanden uitkomt..
moet je us kijken hoelang alle smartphones steeds worden uitgesteld
(SX1,Sendo X..)
offtopic:
Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter vermeld in de topiclijst.

Dit staat in het begin post (eigenlijk daarboven).
Ik snap het niet? :?
offtopic:
ja dit zie ik ook de hele tijd staan geen idee wat dat te betekenen heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als de SX2 gepresenteerd is, dan moet je ongeveer nog een half jaar wachten, dus wachten heeft geen zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105803

Hey all,

Ik heb echt iets vreemds na de firmware upgrade. Volgens mij is dit ook een bug.
Tegenwoordig worden die phones steeds uitgebreider en het wordt dan ook steeds meer noodzakelijk je telefoon goed te beveiligen.
Ik gebruik daarom dan ook de build in blokkering met code. Te vinden bij: Beveiliging - toestel en sim - toestelcode. Bij deze code kan je ook de periode van automatisch locken instellen. Echter op de een of andere vage reden onthoudt hij die automatische blokade niet altijd. Soms is ie ineens opgeheven en locked het toestel niet meer.

Niet echt veilig voor een beveiliging.

**Ik heb inmiddels na firmware 7 upgrade gezien op dit forum dat er nog een paar bugs zitten in de SX1. Zijn er toevallig mensen die contact hebben met Siemens hier op dit forum. Wellicht kan diegene een lijstje opstellen zodat dat wordt meegenomen in firmware 8.
Ditzelfde deden we namelijk ook in het SPV forum toen ik nog die orange SPV had.

Maar voor de rest *SX1 rules*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Bluetooth Digitalstift SU-1B....

op ebay staat aangeboden: Bluetooth Digitalstift SU-1B, ergens onderin staat ook geschikt voor de SX!....

wie weet of dit werkt (en hoe....)

link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3396394566&category=31235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98578

Heb net me Siemens Comfort carkit ingebouwd en deze werkt verder goed, wat ik alleen jammer vind is dat wanneer de telefoon in de houder zit de verlichting uitgaat van het display en de toetsen!! dit is zwaar irri vooral in het donker... dan kan je dus niet zien of de telefoon wel aan staat. En ik kan hier niks over vinden bij de instellingen.!!!!

Iemand misschien een oplossing voor dit probleem??
Of hebben andere dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

Anoniem: 98578 schreef op 31 maart 2004 @ 21:29:
Heb net me Siemens Comfort carkit ingebouwd en deze werkt verder goed, wat ik alleen jammer vind is dat wanneer de telefoon in de houder zit de verlichting uitgaat van het display en de toetsen!! dit is zwaar irri vooral in het donker... dan kan je dus niet zien of de telefoon wel aan staat. En ik kan hier niks over vinden bij de instellingen.!!!!

Iemand misschien een oplossing voor dit probleem??
Of hebben andere dit niet?
moet je het proggie Torch hebben.
http://my-symbian.com
Deze gewoon installeren op je foon, openen en dan niet afsluiten maar het uitknopje kort indrukken zodat het programmatje op de achtergrond openblijft. Je verlichting zal dan aanblijven dat je Torch weer afsluit. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Heeft iemand al 'de goedkoopste' winkel gevonden voor de SX1 met abbo, want ik moet zeggen dat in vergelijking met de 6600 hij nog steeds erg prijzig is. (Ik weet het hij is beter, mooier, kan meer, kwam wat later uit, etc. maar toch €250 verschil in de meeste winkels is wel erg veel.)

EDIT: Volgens mij is echt op het moment dat ik dit heb gevraagd de prijs gedaald op GSMTrack.nl. Hij is nog maar €39 met een 1 jarig T-Mobile 450 abbo. Kwaliteit!!!

[ Voor 25% gewijzigd door deuxani op 01-04-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 22:29
Heeft er al iemand enige ervaringn met Total Remote van Psiloc (afstandsbediening via Ir)? Als ik het installeer via de siemens data suite, dan zie ik ook wel de toepassing staan bij toepassingsbeheer, maar ik kan het programma niet openen. Ik kan alleen maar gegevens bekijken en de certificaten. Waar moet ik het dan vinden? Of kan ik het sis-bestandje beter eerst op mijn gsm zetten en vanaf daar installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JA HOOR
Siemens today announced the SX16, a US version of the SX1. It supports the US networks and have all the features of the SX1 plus it use Symbian version 7.0. It also have some new features like push-to-talk, SD-support, 128MB internal memory, two loudspeakers for stereo sound, EDGE and most interesting of all, built-in GPS with with pre-installed maps of the US and a 2MP camera. The SX16 will be available from AT&T at the end of April.
hier staat er meer over: http://www.club-siemens.net/sx16.shtml

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien een beetje newbie vraag (of al eerder gevraagde vraag ... msschien dat ik eroverheen heb gelezen) maaruh kan er speciale software of zodat je hem als navigatie systeem kan gebruiken (zonder die clip-on van 500 euro?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Zucht, 1 april maakt me zo moe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoor veel geklaag over Siemens. Het repareren duurt te lang!

Toch wil ik bij deze ook even laten weten dat ik gisteren mijn telefon heb verstuurd, ( kost wel 7 euro ) en dat tie vandaag volgens hun aan gekomen is, en nu klaar voor verzending. Dus ik neem aan dat ik morgen of zeker na t weekend me telefoon alweer terug heb!

Hulde voor Siemens!

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Anoniem: 107323 schreef op 01 april 2004 @ 17:13:
Ik hoor veel geklaag over Siemens. Het repareren duurt te lang!

Toch wil ik bij deze ook even laten weten dat ik gisteren mijn telefon heb verstuurd, ( kost wel 7 euro ) en dat tie vandaag volgens hun aan gekomen is, en nu klaar voor verzending. Dus ik neem aan dat ik morgen of zeker na t weekend me telefoon alweer terug heb!

Hulde voor Siemens!

Dwin
Ik heb ook niks negatiefs over Siemens' service.

Nadat ik van FW 6 naar 7 wou gaan, bleef te telefoon hangen om vervolgens nooit meer op te starten (zie eerdere posts van mij).
Maandag ben ik de foon weg wezen brengen in Zoetermeer.
En vandaag kwam de postbode alweer met m'n SX1 incl. FW7.
Super!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105604

Beste mensen weet iemand waar ik de sis files neer moet zetten op mijn mmc kaart?
Mijn telefoongeheugen is vol zegt hij maar ik heb een mmc kaart van 256 mb geheugen dus daar wil ik voortaan me sis files neerzetten maar als ik ze daar neerzet dan ziet hij ze niet in me toep beheer weet iemand waar ik het neer moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Kheb nog een bug ontdekt in FW7 (volgens mij ook in 6 en 5).
Als je de radio op de speaker zet, en vervolgens weer op handset, blijft hij het geluid via de speaker produceren. Manier om dit op te lossen is mute aan en dan weer mute uit, of de radio afsluiten en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

megter schreef op 01 april 2004 @ 23:21:
Als je de radio op de speaker zet, en vervolgens weer op handset, blijft hij het geluid via de speaker produceren. Manier om dit op te lossen is mute aan en dan weer mute uit, of de radio afsluiten en opnieuw opstarten.
Ik heb ook nog een bug ontdekt:

Als je je e-mail signature instelt, staat de invoer op T9, maar ipv van 'volgende T9 woord' staat er Cancel. Maar de telefoon reageert niet op cancel, hij doet er gewoon niks mee, je kunt dus t9 niet gebruiken en de kunt cancel niet gebruiken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
megter schreef op 01 april 2004 @ 23:21:
Hoe zet je hem dan op de speaker?
Als ik de headset er niet in heb zitten kan ik hem niet over de speaker zetten.
Hij begint dan met "Geen antenne"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54850

ik heb een vraagje:
Zowel de nokia 6600 als de SE P800 als de SX1 draaien symbian. Ziet dit er dan overal hetzelfde uit?? Ik twijfel namelijk hard: kwa uiterlijk is SX1 het kleinst/fijnst, maar bijvoorbeeld het menu van mn Siemend s55 is oerlelijk, mijn SE t68i was 10 mooier.. Kan iemand daarom ff zeggen welke interface's mooier zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Heeft iemand de instellingen voor Netfront 3.1 icm Orange?
Ik heb de instellingen van de Nokia 3650 naar me laten sturen (Deze werken met de Siemens SX1).
Daarmee kan ik wel internetten met de ingebouwde browser, maar niet met Netfront.
In Netfront kan je ook een aantal dingen invullen en aanpassen.
Ook een proxy.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 54850 schreef op 02 april 2004 @ 13:16:
ik heb een vraagje:
Zowel de nokia 6600 als de SE P800 als de SX1 draaien symbian. Ziet dit er dan overal hetzelfde uit?? Ik twijfel namelijk hard: kwa uiterlijk is SX1 het kleinst/fijnst, maar bijvoorbeeld het menu van mn Siemend s55 is oerlelijk, mijn SE t68i was 10 mooier.. Kan iemand daarom ff zeggen welke interface's mooier zijn??
de siemens s55 gebruikt geen symbian, de se t68i ook niet
De 6600 gebruik de nieuwe versie van symbian, daarmee kan je dus de interface veranderen. De sx1 heeft (vind ik) de mooiste interface van alle 3. De p800/p900 gebruikt een andere versie van Symbian dus die iets wat anders.

Maar de nokia 6600 en sx1 hebben omgeveer dezelfde menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 80648 schreef op 02 april 2004 @ 14:51:
[...]

de siemens s55 gebruikt geen symbian, de se t68i ook niet
De 6600 gebruik de nieuwe versie van symbian, daarmee kan je dus de interface veranderen. De sx1 heeft (vind ik) de mooiste interface van alle 3. De p800/p900 gebruikt een andere versie van Symbian dus die iets wat anders.

Maar de nokia 6600 en sx1 hebben omgeveer dezelfde menu.
Ik vond de p800 echt anti-gebruiksvriendelijk, de enige manier om daar aan te wennen was hem veel gebruiken, er is niks intuitiefs aan.
De 6600 heeft Symbian 7, de sx1 Symbian 6 (aka series 60), ik vind het uiterlijk van de software in Symbian 7 veel mooier dan die op de sx1. Vooral de themes zijn erg mooi, en 'onder de klok en datum etc' is je wallpaper ook zichtbaar. Bij de sx1 is het gewoon een vierkant plaatje (dit is het enige in het standby scherm wat je kunt veranderen, samen met het operator logo).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

KiTsEr schreef op 02 april 2004 @ 09:31:
[...]

Hoe zet je hem dan op de speaker?
Als ik de headset er niet in heb zitten kan ik hem niet over de speaker zetten.
Hij begint dan met "Geen antenne"
Antenne inpluggen, radio aanzetten, instellingen, en dan op headset klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Laatst online: 10:01

Barca

In Search Of Sunrise

Terug van weggeweest. Missed me? ;)
[...]
Ik las het in het vliegtuig. :+ Irritant dat ik mijn gal niet meteen kon spuien op dit forum. ;) :( Ik zal mijn mening ook maar even posten...

1. Zoals in de FAQ staat beschreven, en de FAQ maken "jullie" / "wij", hebben de meeste mensen weinig moeite met de toetsindeling. Zelfs al vind je dit een negatief punt, dan is het nog geen reden om dit zo negatief onder de aandacht te brengen want de toetsindeling maakt de SX1 nou juist uniek! Waarom moet alles altijd precies hetzelfde zijn? De SX1 = innovatie.

2. Ik vind de joystick helemaal niet glad of scherp. Misschien is het wel zo dat de joystick van de 6600 bijvoorbeeld iets lekkerder aanvoelt, dat zou kunnen. Maar goed, gaat dat niet ten koste van het gebruik? Ik weet het niet. Ik heb wat betreft gewone computerjoysticks er minimaal 9 gebroken. 8)

3. Over de gebruiksduur is genoeg gediscussieërd en genoeg in de FAQ te vinden... op dit punt zitten de schrijvers gewoon helemaal fout. Welke software versie ze gebruikten stond er ook niet bij en dat maakt nogal verschil.

4. Inderdaad heeft de SX1 een klein intern geheugen. Als je dit een negatief punt vind sta je in je recht, doch kan ik mij hier persoonlijk nooit mee verzoenen. Wat je ook doet, gebruik gewoon je MMC! Het interne geheugen is in feite *onbeperkt*.

5. De synchronisatie werkt perfect... maar is misschien wel wat te langzaam. Gelukkig is er al een nieuwe DataSuite versie uitgekomen en wellicht zal men in toekomstige software dit proces ook versnellen. Ik heb er weinig last van... die paar seconden maken me niet uit. Als het maar werkt en dat is wel gebleken toen ik mijn contacten binnen een paar seconden allemaal weer terug had kunnen zetten middels 1 druk op de knop. (toen er Benelux fw07 op was gezet en ik alles kwijt was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand ook het probleem met de aansluiting aan de onderkant!! hij zegt vaak wanneer ik hem in me carkit zet Accessoires niet ondersteund! :( dit zelfde geld voor me koptelefoon en de USB kabel.
Zal dit een rotte aansluiting zijn op het toestel? (Het is al vanaf het begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THNX werkt perfect
Anoniem: 106135 schreef op 31 maart 2004 @ 23:33:
[...]

moet je het proggie Torch hebben.
http://my-symbian.com
Deze gewoon installeren op je foon, openen en dan niet afsluiten maar het uitknopje kort indrukken zodat het programmatje op de achtergrond openblijft. Je verlichting zal dan aanblijven dat je Torch weer afsluit. Succes
THNX werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

mollleman schreef op 01 april 2004 @ 12:04:
Heeft er al iemand enige ervaringn met Total Remote van Psiloc (afstandsbediening via Ir)? Als ik het installeer via de siemens data suite, dan zie ik ook wel de toepassing staan bij toepassingsbeheer, maar ik kan het programma niet openen. Ik kan alleen maar gegevens bekijken en de certificaten. Waar moet ik het dan vinden? Of kan ik het sis-bestandje beter eerst op mijn gsm zetten en vanaf daar installeren?
Ik heb het programma uitgeprobeerd. Bij mij kon ik het programma wel openen na installatie via de Data Suite, het stond in het hoofdmenu onderaan. Daar op drukken en dan begint hij met laden. Ik moet zeggen dat het programma tegenviel, het bereik van de infrarood is superkort (< 1m) en de toetsenindeling is niet zo handig. Maar waarschijnlijk kan je wel snelkoppelingen instellen om het te vereenvoudigen. Zoals ik al zei heb ik niet eerst het .sis bestand op de telefoon gezet. Deinstalleren en opnieuw proberen zou ik aanraden.

[ Voor 7% gewijzigd door Mighty op 04-04-2004 14:25 ]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106634

Anoniem: 105604 schreef op 01 april 2004 @ 23:19:
Beste mensen weet iemand waar ik de sis files neer moet zetten op mijn mmc kaart?
Mijn telefoongeheugen is vol zegt hij maar ik heb een mmc kaart van 256 mb geheugen dus daar wil ik voortaan me sis files neerzetten maar als ik ze daar neerzet dan ziet hij ze niet in me toep beheer weet iemand waar ik het neer moet zetten?
maakt niet uit waar je ze neer zet om je mmc!!!
je kan gewoon bij bestandbeheer opzoeken en op klikken en dan instaleert die hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mighty schreef op 04 april 2004 @ 14:24:
[...]
Ik heb het programma uitgeprobeerd. Bij mij kon ik het programma wel openen na installatie via de Data Suite, het stond in het hoofdmenu onderaan. Daar op drukken en dan begint hij met laden. Ik moet zeggen dat het programma tegenviel, het bereik van de infrarood is superkort (< 1m) en de toetsenindeling is niet zo handig. Maar waarschijnlijk kan je wel snelkoppelingen instellen om het te vereenvoudigen.
Ik heb het programma al een tijdje op mijn SX1 en het werkt. Maar zoals Mighty al zegt is het bereik enorm klein. Het is best stoer en leuk maar niet erg functioneel door het kleine bereik. Desalniettemin is het best stoer zo nu een geintje uit te halen als je bij iemand dicht bij de TV/radio zit... daarom heb ik hem er nog steeds op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog steeds benieuwd of het ooit mogelijk zal zijn om je SX op te graden naar Symbian 7.0. Is dit mogelijk of kan de telefoon het helemaal niet aan?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 107323 schreef op 04 april 2004 @ 19:49:
Ik ben nog steeds benieuwd of het ooit mogelijk zal zijn om je SX op te graden naar Symbian 7.0. Is dit mogelijk of kan de telefoon het helemaal niet aan?

Dwin
Ik weet het niet. ik ken niemand die het heefd geprobeerd. Maar je kan wel problemen krijgen met paar dingen door de andere toetsenbord deling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 80648 schreef op 04 april 2004 @ 20:04:
[...]
Ik weet het niet. ik ken niemand die het heefd geprobeerd. Maar je kan wel problemen krijgen met paar dingen door de andere toetsenbord deling....
Zou je dat dan zelf kunnen doen? Het lijkt mij dat dat gewoon een software issue is dat alleen door Siemens kan worden gedaan. :? En de kans dat Siemens het gaat doen lijkt me verwaarloosbaar... ze gooien het immers op een SX2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Mijn ervaring met de reparatie is echt super, vorige week donderdag naar Siemens verstuurd en vandaag bericht dat ie alweer retour komt. Ik heb de Benelux firmware erop laten zetten. Een reparatie tijd van 2 werkdagen vind ik toch wel perfect.

Nu kan ik eindelijk dan met mijn SX1 aan de slag, ik heb hem pas één dag in de handen gehad.

Eerste post in het SX1 topic na 100 x te hebben gelezen :)

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Ik heb deze foon nu een weekje en hij bevalt prima!
Sneller dan de Nokia 6600.
Alleen vind ik het wel jammer dat er themes geinstalleerd kunnen worden.
Nu kwam ik het volgende tegen:
http://www.sx1.eu.tt/

Weet niet of ze er bij Siemens wat van aan gaan trekken, maar het valt te proberen......

[ Voor 46% gewijzigd door Kitser op 05-04-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn grootste irritatie is nog steeds het los zittende achterkantje! heeft iemand hier al een goede oplossing voor?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Anoniem: 107323 schreef op 05 april 2004 @ 19:53:
Mijn grootste irritatie is nog steeds het los zittende achterkantje! heeft iemand hier al een goede oplossing voor?

Dwin
Ik heb een stukje karton aan de binnenkant geplakt, hij zit nu zo vast als een huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Wireless synchronization with PCs and PDAs
Weet iemand hoe dit moet?
Het staat onder "Organiser"
Maar wat heb je hier allemaal voor nodig?

Lijkt mij wel makkelijk om via GPRS agendapunten en contacts te syncen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kitser op 05-04-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep,
het is weer datasuite tijd!

ik had er 1.1.50.0 opstaan, zonder problemen (behalve dat de Mrouter niet altijd mijn al bestaande bluetooth connectie wil herkennen.....)
en dacht: weet je wat, ik gooi er even 1.1.56.1 op.....

FOUT DUS!

na ongeveer 1 minuut gooit ie mijn connectie via Mrouter eruit en als ik wat langer connectie krijg dan herkent Datasuite de SX1 niet.... hoewel de verbinding er staat!

ik weet niet of het aan mij ligt of aan de vernieuwde versie......
sim erin of eruit maakt niet uit.

hij heeft het altijd gedaan!

ik heb natuurlijk de openingspost nagelezen en weer alle pagina's van dit tweede deel...

maar hij heeft het altijd gedaan onder 1.1.50.0

dan toch maar weer deze "oude versie "erop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

KiTsEr schreef op 05 april 2004 @ 21:18:
[...]

Weet iemand hoe dit moet?
Het staat onder "Organiser"
Maar wat heb je hier allemaal voor nodig?

Lijkt mij wel makkelijk om via GPRS agendapunten en contacts te syncen.
Is het niet makkelijker om te syncen via bluetooth, irda of je usb kabel? Lijkt me ook een stuk goedkoper.

http://specs.tweak.to/11052

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 09:16
Kan iemand mij vertellen waar ik gratis software en eventueel spelletjes kan downloaden in .sis formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeonRacer schreef op 06 april 2004 @ 09:33:
Kan iemand mij vertellen waar ik gratis software en eventueel spelletjes kan downloaden in .sis formaat?
yahoo.......groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
yahoo.......groups[/quote]

Tell me more... iets gedetailleerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb eindelijk ook mn SX1!! Ze hadden em net binnen bij T For Telecom, maar er stond toch echt gewoon SW06 op. Updaten ging perfect, nou nog een MMC kopen. T For Telecom vroeg gewoon €74 voor 128MB. :S Volgens mij is €35 de goedkoopste prijs op het internet toch?

Btw. heeft iemand al een Word editor gevonden, naast Quickword (die volgens mij niet kan editten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Djingiz Chan schreef op 05 april 2004 @ 22:44:
[...]

Is het niet makkelijker om te syncen via bluetooth, irda of je usb kabel? Lijkt me ook een stuk goedkoper.
Ja, das wel zo.
Maar wil het gewoon eens proberen.
Ook omdat een vriend van me dat vroeg ivm z'n werk.
Hij is nl veel weg en als de secretaresses dan een afspraak maken, kan hij via GPRS de agenda syncen.

Maar niemand weet hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Hoi, ik had gisteren een abbonnement afgesloten bij belcompany en was blij om bij de trotse gebruikers van de SX1 te horen.
Maar als ik nu een foto wil nemen en ik druk op fotomodus dan slaat het vast en word het programma na een paar minuten beëindigd.
Dit geldt ook voor video. :(

Doe ik iets verkeerd of ligt dit aan het toestel?
Of ligt dit aan de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je al ge-update? naar fw07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Hoe kan ik zien welke firmware ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

olie schreef op 06 april 2004 @ 14:13:
Hoe kan ik zien welke firmware ik heb?
*#06# intoetsen in het hoofdscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108633

12move mail lezen
Hallo allemaal,
Heb mijn e-mail instellingen van 12move naar mijn SX1 laten SMS-en via de "My- Siemens" site. Nu kan ik wel mail versturen naar een willekeurig
elke e-mail adres, alleen niet lezen. Als ik verbinding maak dan vraag
komt het scherm met gebruikersnaam en password. Maar die staat al standaard ingevuld en als ik die wijzig gebeurt er nog steeds niks. Hoop dat er mensen zijn die weten wat ik fout doe en hoe ik het opnieuw het aan de praat kan krijgen?

Thanx Keith _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
er staat "Serienummer 35" en nog een code van 13 cijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Anoniem: 108633 schreef op 06 april 2004 @ 14:36:
12move mail lezen
Hallo allemaal,
Heb mijn e-mail instellingen van 12move naar mijn SX1 laten SMS-en via de "My- Siemens" site. Nu kan ik wel mail versturen naar een willekeurig
komt het scherm met gebruikersnaam en password. Maar die staat al standaard ingevuld en als ik die wijzig gebeurt er nog steeds niks. Hoop dat er mensen zijn die weten wat ik fout doe en hoe ik het opnieuw het aan de praat kan krijgen?

Thanx Keith _/-\o_
Heb geen ervaring met de Siemens SX1, maar met 12move is het wel dat je wel een verbinding moet hebben via 12move/Tiscali (inbellen/adsl), waarschijnlijk moet dat dan ook met de mobiele telefoon.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Na het indrukken van *#06# en INFO krijg ik:

Product SX1
P-date 2004-2-4
SVN 06
Appl. SW Date 16122003
Appl SW 12.2_06Date 2003-12-15
Modem Variant: B 109
STD-Map/SW: 1/6
D-map/Prov.: 1/28
Variant Name: SX1-BENE-RETAIL-uk-fr-nl_06_0001
Rolf Lang T9: uk-fr-nl/uk-fr-nl
Codecs: FR/EFR/HR
Audio-Par.: NfV 16
Acc: None

Wat betekent dit allemaal en wat kan ik het beste doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

olie schreef op 06 april 2004 @ 14:38:
er staat "Serienummer 35" en nog een code van 13 cijfers
Anders lees je het topic even door.... :/
Dat "Serienummer 35" is je imei, en als je in dat scherm zit kan je op OK of Info drukken. Nu mag jij uitzoeken welke de goede is.

edit: Juist, je hebt de goede gevonden. Als je het topic doorgelezen hebt weet je welke softwareversie je hebt en welke update je nodig hebt om de vastlopers te verhelpen.

[ Voor 24% gewijzigd door megter op 06-04-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ruzor schreef op 06 april 2004 @ 14:41:
[...]

Heb geen ervaring met de Simens SX1, maar met 12move is het wel dat je wel een verbinding moet hebben via 12move/Tiscali (inbellen/adsl), waarschijnlijk moet dat dan ook met de mobiele telefoon.
Weet ik niet zo! Je kan 12move op de Siemens site kiezen. Ik denk dat als het via ADSL had gemoeten of een vaste verbinding, 12move niet in het rijtje had gestaan? Ik weet het niet ben geen expert, daarom mijn problemo! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
Hoe kan ik java spellen installeren op me SX1

ze hebben de extentie .jar en . jad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

NeonRacer schreef op 06 april 2004 @ 15:16:
Hoe kan ik java spellen installeren op me SX1

ze hebben de extentie .jar en . jad
Gewoon via de Data Suite..net als met .sis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Ik probeer met de software van Siemens mijn SX1 te updaten van FW6 naar FW7.
Het gekke is dat wanneer ik de SX1 in programmeerstand zet, Windows XP de SX1 niet ziet (terwijl XP hem wel ziet als ik de SX1 normaal opstart).

Hoe kan dat nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

olie schreef op 06 april 2004 @ 18:06:
Ik probeer met de software van Siemens mijn SX1 te updaten van FW6 naar FW7.
Het gekke is dat wanneer ik de SX1 in programmeerstand zet, Windows XP de SX1 niet ziet (terwijl XP hem wel ziet als ik de SX1 normaal opstart).

Hoe kan dat nou weer?
Door Dwin - Friday 26 March 2004 11:34
Weten jullie waarom bij alle siemens software die boodschap komt dat het niet werkt bij windows XP en het vervolgens wel doet?

Door frisoj - Saturday 27 March 2004 20:07
Ik weet niet of het je al gelukt is maar ik heb het ook gehad.
Je hebt zeker ook XP? Als dat zo is dan moet je even naar je control panel gaan (ik werk op de engelse versie dus ik weet niet of het allemaal ook zo bij jou heet). Add Hardware kiezen. Hij gaat nu zoeken naar niet geinstalleerde hardware. Hij zal als het goed is een onbekend apparaat vinden (sx1 dan wel al in de update stand zetten). Verwijs als besturingssoftware naar je gedownloade bestand van siemens en dan zou hij het wel moeten doen.

Dit heb ik niet in de FAQ gezet omdat dit - meende ik - te lezen is in de update procedure.
Heb de procedure d'r maar even bij gezocht en wat ik zeg is correct:
- When Windows detects the phone and asks for a driver for the new HW - select the directory to where you downloaded the SW.
- When windows informs you that the phone was installed successfully,
continue following the instructions in the SW upgrade program.

Dus... follow the procedures and things should be fine.

Edit: En lees a.u.b. de FAQ voordat je wat post olie. :( Anders heb ik zo het gevoel dat ik het voor Jan ... heb geschreven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 06-04-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
:) :) :) Jippie....! Hoi, Hoi, Hoi...! Yeeaaahh.... :) :) :)

Het is gelukt om met USB van FW6 naar FW7 te gaan. :*) :*) :*)

De problemen dat je telefoon wel gezien wordt in Data-suite maar niet gezien wordt tijdens de update heeft te maken dat de SX1 zich als een ander USB apparaat gedraagt. Ga hiervoor als je SX1 in programeerstand staat naar Apparaatbeheer (van Windows) en zie de USB-device met een uitroepteken.
Klik hierop en verwijs de stuurprogramma-bijwerken functie naar de directory waar het SX1 FW7 programma staat. Daar ziet windows een USB-Device staan dat je moet installeren. Eenmaal gedaan, ziet windows een nieuw USB apparaat.
En ga nu... ...start het updateprogramma!!! B)

Veel succes allemaal! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Waarom kan je geen smiley's maken in tekstberichten? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb trouwens al 4 reboots gehad in 1 dag intesief gebruiken met SW07. Loopt hij bij jullie wel volledig stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog probelemen met de USB aansluiting van zijn toestel?? Accessoires niet ondersteund??

Of ben ik de enigste??? :(

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 98578 op 07-04-2004 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tell me more... iets gedetailleerder[/quote]

www.yahoo.com...........dan naar groups..........je eigen aanmelden..........zoeken............trefwoord(sx1, symbian of 3650 etc).........join een group..........en downloaden maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Damnnnnn, Doom is echt te gruwelijk op de SX1!! En ik vind hem het makkelijkst spelen van alle Symbian phones juist doordat de knoppen aan de zijkant zitten. Rechter duim de joystick en linker duim met de 2 toets naar voren lopen. Echt te cool, jammer dat die gruwelijke muziek er niet bij zit en de overige 2 episodes. Maar met die andere 2 episodes zou het spel ook niet gratis meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 07 april 2004 @ 15:38:
Damnnnnn, Doom is echt te gruwelijk op de SX1!! En ik vind hem het makkelijkst spelen van alle Symbian phones juist doordat de knoppen aan de zijkant zitten. Rechter duim de joystick en linker duim met de 2 toets naar voren lopen. Echt te cool, jammer dat die gruwelijke muziek er niet bij zit en de overige 2 episodes. Maar met die andere 2 episodes zou het spel ook niet gratis meer zijn.
Heb je je sx1 al?!

*zucht* rightone_ moet nog 2 weken wachten

EDIT:
Ik heb eindelijk ook mn SX1!! Ze hadden em net binnen bij T For Telecom, maar er stond toch echt gewoon SW06 op. Updaten ging perfect, nou nog een MMC kopen. T For Telecom vroeg gewoon €74 voor 128MB. :S Volgens mij is €35 de goedkoopste prijs op het internet toch?

Btw. heeft iemand al een Word editor gevonden, naast Quickword (die volgens mij niet kan editten)?
O je heb hem dus al 8)7

offtopic:
kom eens een keer even op msn :) , lang niet gesproken

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 07-04-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105604

Hey mense ik heb the themes britney en matrix maar ik heb hem geinstalleerd maar waar moet ik instellen dat het mijn them wordt?????????

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa, ik heb em eindelijk rightone en hij is echt heel gruwelijk afgezien van die instabiele en trage software (ook bij SW07, maar daarom kunnen we em gratis updaten he ;)). Over twee weken zal je wel merken hoe cool hij is. Btw. waarom zijn die dummy's van de SX1 zo lelijk? In het echt is hij echt 293830483 zo mooi. :D (Ik weet dat dat altijd zo is, maar bij de SX1 is dit wel heel extreem.)

offtopic:
Ik kom binnenkort weer online, maar ik zit nu midden in een tentamenweek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 07 april 2004 @ 17:03:
Jaa, ik heb em eindelijk rightone en hij is echt heel gruwelijk afgezien van die instabiele en trage software (ook bij SW07, maar daarom kunnen we em gratis updaten he ;)). Over twee weken zal je wel merken hoe cool hij is. Btw. waarom zijn die dummy's van de SX1 zo lelijk? In het echt is hij echt 293830483 zo mooi. :D (Ik weet dat dat altijd zo is, maar bij de SX1 is dit wel heel extreem.)

offtopic:
Ik kom binnenkort weer online, maar ik zit nu midden in een tentamenweek.
Ik zag bij mediamarkt een dummy in hield het in mijn handen en zelfs de dummy vond ik mooi, lekker in de hand :) ......

*nog 2 weken* >:)

offtopic:
oke,succes dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
probleem:

na de complete instal van data suite (versie 1_1_56_1 ??) komen er 3 iconen op m'n bureaublad. ze werken alle 3 behalve de Siemens Data Suite zelf. Via het icoon Siemens SX1 kan ik wel spullen kopieren enzo maar niet via de datasuite.

krijg de melding: Skin-Path <> does not exist!

na deze melding te hebben weggeklikt staat er in me startbalk een prog. SDS-Launchbar, deze kan ik niet openen.

Hoe krijg ik de Data Suite wel werkend?

En kan de mappen die ik onder de Best. Beh. vind gewoon weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ook weer gezien op ebay.....

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3088914389&category=38336

let op de kleine letttertjes onderin: comming soon for SX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70824

verbouwingsstunt 8

http://www.bakkerdijk.nl/28112003/ad_03_04_05.pdf

kan dat kloppen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hoop het niet, dadelijk ben ik niet meer uniek! Wordt het een soort van Samsung E700, loopt ook 50% van de mensheid mee...BAH!

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wel lekker goedkoop, maar aan de andere kant een 2 jarig abbo. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

NeonRacer schreef op 07 april 2004 @ 18:47:
En kan de mappen die ik onder de Best. Beh. vind gewoon weggooien?
Nee! Nou ja...
/images kan je gerust weggooien... als je dan maar instelt dat hij (een folder op je) MMC gebruikt
/system mag je niet verwijderen
/sivos mag je niet verwijderen (maar correct me if I'm wrong)
/nokia... wat daar onder zit (sounds / video / images / installs / others) alleen verwijderen als je hebt ingesteld dat daar geen video etc. etc. etc. wordt opgeslagen. Doch, volgens mij wordt die map automatisch opnieuw aangemaakt als je hem verwijderd dus ik zou hem lekker laten staan. (maar er wel voor zorgen dat er geen bestanden onder de mappen zitten)

Indien iemand anders hier een andere visie op heeft... gooi het in de groep want dit lijkt me een relevante vraag.
deuxani schreef op 06 april 2004 @ 23:31:
Waarom kan je geen smiley's maken in tekstberichten? Of zie ik iets over het hoofd? Ik heb trouwens al 4 reboots gehad in 1 dag intesief gebruiken met SW07. Loopt hij bij jullie wel volledig stabiel?
Bij mij loopt de SX1 volledig stabiel sinds fw07. :) Heb niks te klagen. Zelfs de N-Gage games werken perfect... ;)

Je ziet wat betreft die smiley's niks over het hoofd... die zijn er namelijk niet. Als je ze veel gebruikt raad ik je aan om al je smileys als sjablonen toe te voegen.
Berichten / Mijn mappen / Sjablonen en vervolgens kan je net zo veel sjablonen maken als je wilt :) En belangrijker; je voegt ze ook nog eens heel makkelijk en snel toe aan een bericht. (Tip: zet de spatie ook achter het sjabloon, gaat het nog sneller. ;))
Anoniem: 105604 schreef op 07 april 2004 @ 16:29:
Hey mense ik heb the themes britney en matrix maar ik heb hem geinstalleerd maar waar moet ik instellen dat het mijn them wordt?????????
Met deze informatie kunnen we helaas niks kwakkie. We hebben geen idee wat een Britney of Matrix theme is. Is het een achtergrond? Een programma? Welke extensie heeft het bestand? Je zegt dat je hem geinstalleerd hebt. Hoe? En is er wellicht niet gewoon een icoontje bij gekomen in het hoofdmenu?
deuxani schreef op 07 april 2004 @ 15:38:
Damnnnnn, Doom is echt te gruwelijk op de SX1
Hey... die kreeg ik niet aan de praat! Morgen nogmaals proberen, op zeker!
Anoniem: 98578 schreef op 07 april 2004 @ 11:07:
heeft iemand nog probelemen met de USB aansluiting van zijn toestel?? Accessoires niet ondersteund?? Of ben ik de enigste??? :(
Verklaar uw nader a.u.b. Wanneer krijg je deze melding? Heb je de stappen die in de FAQ staan gevolgd. Wat is de exacte error melding?
NeonRacer schreef op 07 april 2004 @ 18:47:
na de complete instal van data suite (versie 1_1_56_1 ??) komen er 3 iconen op m'n bureaublad. ze werken alle 3 behalve de Siemens Data Suite zelf. Via het icoon Siemens SX1 kan ik wel spullen kopieren enzo maar niet via de datasuite.
krijg de melding: Skin-Path <> does not exist! na deze melding te hebben weggeklikt staat er in me startbalk een prog. SDS-Launchbar, deze kan ik niet openen. Hoe krijg ik de Data Suite wel werkend?
Probeer eerst eens een deinstallatie en herinstallatie. Mocht dit niet baten, installeer dan de versie die bijgeleverd was op de CD-ROM. Met de connectie is niks mis... het ligt aan je Data Suite... hmmm.
olie schreef op 06 april 2004 @ 19:33:
:) :) :) Jippie....! Hoi, Hoi, Hoi...! Yeeaaahh.... :) :) :)
Weer een tevreden SX1 gebruiker. :o Ik ben nog steeds van mening dat de door jou omschreven oplossing gewoon door Siemens wordt aangegeven op hun update site, dus dat je als je de procedure had gevolgd het probleem niet had gehad. Desalniettemin blijkt toch maar weer dat ik dit lange weekend toch maar eens even de FAQ hiermee zal moeten updaten. :+

[ Voor 85% gewijzigd door Barca op 07-04-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olie
Weet iemand nog waar ik mijn JAR file (nieuw spelletje) laat?
Ik heb het gedownload maar in welke map van de SX1 moet het zetten? :?

Weet iemand hoe ik de standaard-spelletjes die op de SX1 zitten verwijder? :?

Van mij hoeft het display niet altijd verlicht te zijn als ik er mee bezig ben. Is hier een slim truukje voor? :(

Is de GPS add-on al ergens te koop? B)

[ Voor 72% gewijzigd door olie op 08-04-2004 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

12move mail lezen
Hallo allemaal,

Thanx Keith _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Barca schreef op 07 april 2004 @ 23:17:

Je ziet wat betreft die smiley's niks over het hoofd... die zijn er namelijk niet. Als je ze veel gebruikt raad ik je aan om al je smileys als sjablonen toe te voegen.
Berichten / Mijn mappen / Sjablonen en vervolgens kan je net zo veel sjablonen maken als je wilt :) En belangrijker; je voegt ze ook nog eens heel makkelijk en snel toe aan een bericht. (Tip: zet de spatie ook achter het sjabloon, gaat het nog sneller. ;))
Maar dan nog zie je helaas nog steeds geen smiley in je tekstbericht. Weet iemand of dit trouwens het geval is met alle Symbian phones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

deuxani schreef op 08 april 2004 @ 10:47:
[...]
Maar dan nog zie je helaas nog steeds geen smiley in je tekstbericht. Weet iemand of dit trouwens het geval is met alle Symbian phones?
?????? :? :? :?

Je voegt een sjabloon toe:

=:-D

en voegt hem dan toe bij het schrijven van een SMS. Begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa ik denk het. :) Je ziet dan dus alleen maar die tekens en niet "echte" smiley's als dit: :) ;) :*) :P :| etc. Dat is wat er ontbreekt.

Nog een vraagje. Bij MyCom verkopen ze Apacer MMC 128MB voor €39, maar wat ik niet snap is dat er bij leessnelheid staat 2MB/s en bij schrijfsnelheid 4.00KB/s!!!! Is dit een schrijffout of is het echt zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een groot +punt van fw07 tov fw06 is dat er nu bij de mp3speler een stuk sneller kan worden vooruit gespoeld. Heel handig bij mixes van 45 minuten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Is jullie trouwens wel eens opgevallen dat de SX1 die op de doos staat afgebeeld niet dezelfde SX1 is die wij hebben. ;) Die op de doos heeft een andere joystick (een betere, lijkt mij, met een "kuiltje"), vet gedrukte letters in de menu's (wat in mijn ogen minder mooi is), de cijfertoetsen in dezelfde kleur als de telefoon (terwijl in het echt deze grijs/silver zijn). Volgens mij ziet de dummy er ook zo uit, daarom vond ik die dummy zo lelijk in vergelijking met de echte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik dacht toch echt dat ik dezelfde had als op de doos...toch nogmaar ff goed kijken :?

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.