Thanks, ben overigens zeer tevreden over fw 07, weer een stukje sneller als 06.Anoniem: 92654 schreef op 24 maart 2004 @ 13:35:
Je kan ze hier nog vinden:
http://www.my-siemens.com...SX1M%252Fota%252F,00.html
Succes ermee!
En jahoor, vandaag kreeg ook ik een belletje dat mijn telefoon gereed was en op me lag te wachten bij de BC (en dat na 6 werkdagen
). Dus ik helemaal blij, maar daar aangekomen bleek dat er ineens allemaal stof onder m'n display zat
Stelletje prutsers bij Siemens.
Halen ze trouwens altijd je telefoon open om alleen de SW te updaten?
"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"
Hmmm dat stof onder je display is 'verrot' .megter schreef op 24 maart 2004 @ 15:55:
En jahoor, vandaag kreeg ook ik een belletje dat mijn telefoon gereed was en op me lag te wachten bij de BC (en dat na 6 werkdagen). Dus ik helemaal blij, maar daar aangekomen bleek dat er ineens allemaal stof onder m'n display zat
![]()
Kunnen we niet 1 email schrijven ( maar dan een hele nette email ) en dan emailen naar siemens? Misschien doen ze er wat aan?!
(Mijn vaders c55 heeft ook altijd stof onder zijn display, maar je kan hem wel daar weghalen)
Mijn stem heb je!Anoniem: 80648 schreef op 24 maart 2004 @ 16:18:
[...]
Hmmm dat stof onder je display is 'verrot' .
Kunnen we niet 1 email schrijven ( maar dan een hele nette email ) en dan emailen naar siemens? Misschien doen ze er wat aan?!
(Mijn vaders c55 heeft ook altijd stof onder zijn display, maar je kan hem wel daar weghalen)
Stuur je 'm naar het reparatie centrum voor een SW update, krijg je stof onder je scherm terug. Waar zijn ze mee bezig

Yeah, nu FW08 nog
Voor elk versie natuurlijk ( kan je ook zien als je op het link drukt en dan download... )Anoniem: 107323 schreef op 24 maart 2004 @ 17:13:
Is dat ook voor de NL versie?
EDIT: dit staat op club-siemens over fw-07
A new firmware for the SX1 is now available for free download from My-Siemens.com. Improvements in this version are: improved light condition for the camera, longer standby, improved USB connection, improved stability with manual network selection and also several bug-fixes. Make sure you read the instructions carefully before performing the upgrade.
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 24-03-2004 17:48 ]
Anoniem: 100270
Lees ik dat nu goed???
Update and enjoy the choice of menue languages and T9 dictionaries.
Betekent dit dat als je je internationale firmware update doet je dan ook de nederlandse T9 hebt? Heb ik em voor niks opgestuurd verdomme!!
Betekent dit dat als je je internationale firmware update doet je dan ook de nederlandse T9 hebt? Heb ik em voor niks opgestuurd verdomme!!
Wie heeft het al uitgeprobeerd!?Anoniem: 100270 schreef op 24 maart 2004 @ 17:48:
Lees ik dat nu goed???
Vandaag blijkt de postbode toch het pakje te hebben langsgebracht, maar volgens de TPG was er niemand thuis. Wel dus, maar goed dat terzijde. (Ik weet precies hoe dat gaat bij de TPG..
Wat dat stof betreft... het zal mij benieuwen morgen! Ik had immers in mijn brief gezegd dat ik ook het stof verwijderd wilde zien, wat valt onder de garantie.
Ik wil gerust een leuke brief schrijven waar jullie achter staan.
Edit1: God zeg ik zie dat er weer een hoop aan de openingspost gesleuteld moet worden. Working on it!
Edit2: Uit onze FAQ:
Zowel de Internationale als Nederlandse fw06 hebben een bug waardoor je in de MP3 Player de telefoon niet meer kunt locken, indien je in de opties "Automatic key lock" uit hebt staan. Dit is derhalve op te lossen door "Automatic key lock" aan te zetten.
Hoe is dit in fw07?
[ Voor 39% gewijzigd door Barca op 24-03-2004 18:20 ]
Bestaat er ook iets als een zelfontspanner programma voor de camera van de SX1? Dit kan immers helaas niet met de "gewone" software".
Anoniem: 109689
[quote]Barca schreef op 24 maart 2004 @ 13:12:
[...]
Alle mogelijke oplossingen heb ik in de FAQ gezet, dus je had niet hoeven bladeren
. Heb je ze echt allemaal gehad? Overigens is er een nieuwe versie van Siemens Data Suite... dat zou ook nog een mogelijke oplossing kunnen zijn. (update: is nu verbeterd in FAQ)
Ik heb echt alles geprobeerd, ook die update, maar steeds GEEM contact
[...]
Alle mogelijke oplossingen heb ik in de FAQ gezet, dus je had niet hoeven bladeren
Ik heb echt alles geprobeerd, ook die update, maar steeds GEEM contact
Anoniem: 106135
Update programma voor fw07 herkend mijn foontje niet. (''Telefoon niet gevonden(9)'')
Kweet (95%) zeker dat ik alles goed doe (ook de goede versie). Need sum helpies please. DaNkE BiTtE

En die andere 5%Anoniem: 106135 schreef op 24 maart 2004 @ 21:59:
Update programma voor fw07 herkend mijn foontje niet. (''Telefoon niet gevonden(9)'')Kweet (95%) zeker dat ik alles goed doe (ook de goede versie). Need sum helpies please. DaNkE BiTtE
Zit je usb kabel goed vast? op de goede manier telefoon opgestart?
[ Voor 5% gewijzigd door megter op 24-03-2004 22:02 ]
Ik ben het wel eens tegengekomen, dat het bestaat weet ik, maar hoe het heet? dunnoBarca schreef op 24 maart 2004 @ 20:49:
Bestaat er ook iets als een zelfontspanner programma voor de camera van de SX1? Dit kan immers helaas niet met de "gewone" software".
...
Anoniem: 105604
Weet iemand waar ik free symbian software kan krijgen??????
of heeft iemand leuke software, zou je dat dan naar mij willen mailen??????
thanks
thanks
Zet je e-mail in je profiel, dan mail ik wel wat.Anoniem: 105604 schreef op 25 maart 2004 @ 14:11:
Weet iemand waar ik free symbian software kan krijgen??????
thanks
Anoniem: 106634
kan iemand mij uitleggen hoe ik die SX1_BENE-RETAIL-uk-fr-nl_07_0001_update precies moet instaleren want het lukt mij maar niet !!!!
krijg steeds de fout dat de telefoon niet gevonden is (9)
en ik heb ook al alles geprobeerd wat in het faq staat
al vast bedankt
en ik heb ook al alles geprobeerd wat in het faq staat
al vast bedankt
Als je alles hebt geprobeerd wat in de FAQ staat zullen wij je ook niet zo snel kunnen helpen.Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 14:35:
kan iemand mij uitleggen hoe ik die SX1_BENE-RETAIL-uk-fr-nl_07_0001_update precies moet instaleren want het lukt mij maar niet !!!!
en ik heb ook al alles geprobeerd wat in het faq staat![]()
al vast bedankt
Weet je zeker dat je alle kabels goed aangesloten hebt, goede versie gedownload, telefoon op juiste manier opgestart?
Vind de Datasuite je telefoon wel?
ja ik heb alles al geprobeerd wat in het faq staat!!megter schreef op 25 maart 2004 @ 14:37:
[...]
Als je alles hebt geprobeerd wat in de FAQ staat zullen wij je ook niet zo snel kunnen helpen.
Weet je zeker dat je alle kabels goed aangesloten hebt, goede versie gedownload, telefoon op juiste manier opgestart?
Vind de Datasuite je telefoon wel?
en kabel is ook aangesloten!!!
moet je voor dat je wachtwoord inmoet voeren de joysticj indrukken ??of na het wachtwoord ?
Als de kabel aangesloten is moet je de joystick toets en aan/uit knop ingedrukt houden, dus voor het invoeren van je wachtwoord.Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 14:39:
[...]
ja ik heb alles al geprobeerd wat in het faq staat!!![]()
moet je voor dat je wachtwoord inmoet voeren de joysticj indrukken ??of na het wachtwoord ?
bedankt ik zal dat is proberenmegter schreef op 25 maart 2004 @ 14:42:
[...]
Als de kabel aangesloten is moet je de joystick toets en aan/uit knop ingedrukt houden, dus voor het invoeren van je wachtwoord.
Heb je niet ergens een USB device zonder stuurprogramma's staan? die moet je dan namelijk installeren met de drivers die het updateprogramma aanmaakt.Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 14:39:
[...]
ja ik heb alles al geprobeerd wat in het faq staat!!![]()
...
het is gelukt hij heeft hem gevonden maar dan heb ik nog 1 vraagje
hij staat nu uit en er knippert even wachten aub is dat goed
meestal moet die tog aan staan om software erop te zetten !!!
Wat was de oplossing?Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 15:06:
het is gelukt hij heeft hem gevonden maar dan heb ik nog 1 vraagje
Als de software erop wordt gezet staat de telefoon als het goed is aan ja. Staat er nu nog steeds "even wachten aub"? Anders moet je het nog maar een keertje proberen
dat kan niet want dan staat dermegter schreef op 25 maart 2004 @ 15:13:
[...]
Wat was de oplossing?
Als de software erop wordt gezet staat de telefoon als het goed is aan ja. Staat er nu nog steeds "even wachten aub"? Anders moet je het nog maar een keertje proberen
u wilt de update voortijdig afbreken
dit is helaas niet mogelijk
een moment aub
Hij is toch nog niet begonnen met het verwijderen van de huidige software? Dan kan je in principe gewoon de kabel eruit halen. Dat "even wachten" hoort echt niet zo lang te duren hoor.Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 15:17:
[...]
dat kan niet want dan staat der
u wilt de update voortijdig afbreken
dit is helaas niet mogelijk
een moment aub
ksnap er geen bal van
ik doe die 2 knoppen krijg ik sx1 software update ....
dan doe ik die usb kabel erin start de software
krijg ik stap 1/4 en dan valt die uit
ik heb wel die knoppen vast maakt dat wat uit ??
kan iemand een volledige handleining van begin tot eind maken aub
alvast bedankt
alvast bedankt
Je moet eerst de kabel erin stoppen, dan de 2 knoppen ingedrukt houden, en dan pas de software opstarten.Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 15:25:
ksnap er geen bal van![]()
alvast bedankt
Software te updaten bedoel je? Volgens mij is daboytommy_ het gelukt, gezien z'n vorige posts.TukkerTweaker schreef op 25 maart 2004 @ 15:36:
Is het iemand al gelukt nu?
Tsjonge jonge jonge zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Volg gewoon de procedure zoals die duidelijk vermeld staat op de Siemens site. Als je dat had gedaan had je de vraag wanneer je wat in moet drukken niet gesteld. Maar goed... is het inmiddels gelukt?
@ Barca:
Al je telefoon teruggehad? Moest je nog dokken?
Al je telefoon teruggehad? Moest je nog dokken?
offtopic:
Nog eens actie rond de CeBIT
Nog eens actie rond de CeBIT
[ Voor 6% gewijzigd door megter op 25-03-2004 15:59 ]
Anoniem: 96117
Ik heb net een update uitgevoerd. Alles ging goed.
De update ging van fw06 naar fw07. Internationale versie overigens. Dus T9 NL heb ik niet.
Wel waren een paar instellingen gewijzigd. Zoals de tijd notatie en de rechter/linker snelkoppelingen. Maar contacts&agenda staan er nog wel op.
De update ging van fw06 naar fw07. Internationale versie overigens. Dus T9 NL heb ik niet.
Wel waren een paar instellingen gewijzigd. Zoals de tijd notatie en de rechter/linker snelkoppelingen. Maar contacts&agenda staan er nog wel op.
Anoniem: 99729
updaten is mij ook zonder problemen gelukt.
camera is inderdaad NOG beter geworden.
maar het belangrijkste verschil zit 'm bij mij vooral in de snelheid:
opstarten en (onderdelen van-)het menu openen gaat nu veel sneller.
inderdaad een paar instellingen gewijzigd, zoals auto lock en de geluiden van de toetsen.
wat me vooral opviel: tijdens een deel van het updaten brand de blauwe verlichting onder het scherm wel, maar van de toetsen aan de zijkant niet (wel strooilicht van het display)
weird...
('k heb de internationale versie)
camera is inderdaad NOG beter geworden.
maar het belangrijkste verschil zit 'm bij mij vooral in de snelheid:
opstarten en (onderdelen van-)het menu openen gaat nu veel sneller.
inderdaad een paar instellingen gewijzigd, zoals auto lock en de geluiden van de toetsen.
wat me vooral opviel: tijdens een deel van het updaten brand de blauwe verlichting onder het scherm wel, maar van de toetsen aan de zijkant niet (wel strooilicht van het display)
weird...
('k heb de internationale versie)
En jawel ik heb hem eindelijk weer in mijn schoot.
- fw07 is qua snelheid een enorme verbetering. Om eerlijk te zijn, vind ik dat het nu functioneert zoals het zou moeten. Er is vrijwel geen vertraging meer, het gaat gewoon allemaal heel soepel en snel.
- Het lijkt erop alsof ze wat stof hebben verwijderd, maar iets verder naar onderen is er weer een heel klein beetje stof bijgekomen. Het is eigenlijk niet noemenswaardig; ik zie 2 hele kleine stofdeeltjes linksonder en that's it. Dus daar ben ik tevreden over.
- De bug in fw06 dat je een MMC ringtone niet hoorde, is gefixt.
- De bug in de MP3 speler waardoor je je scherm niet kan locken middels de # toets indien je Automatic Key Lock op off hebt staan (zie ook FAQ), bestaat helaas nog.
- Er zijn een aantal zaken bijgekomen in de menu's... zoals "Ringtones" onder "Muziek" en "FsCaller" en "PowerLock" (what the hell it is I dunno yet) in het hoofdmenu.
Voor een ieder die nog twijfelde door trage menu's en stabiliteit, heeft Siemens de drempel weggevaagd.
Edit 1:
Ik zet net de Automatische tydsynchronisatie aan... wordt m'n toestel weer Engels.
Edit 2:
Ha! Spelfout ontdekt.
[ Voor 33% gewijzigd door Barca op 25-03-2004 19:05 ]
Anoniem: 97668
Oke,
dus gewoon updaten, het is de moeite waard??
zag hem nu ook op de officiele site staan:
Benefits of Software version 7 compared to version 6:
- Improved low light condition for the camera
- Improved stand-by time whithout MMC
- O2 Homezone improved
- Improved USB connection
- Improved stability with manual network selection
http://www.my-siemens.com.../hq/SX1_Upgrade/main.html
ik ga het vanavond proberen!
dus gewoon updaten, het is de moeite waard??
zag hem nu ook op de officiele site staan:
Benefits of Software version 7 compared to version 6:
- Improved low light condition for the camera
- Improved stand-by time whithout MMC
- O2 Homezone improved
- Improved USB connection
- Improved stability with manual network selection
http://www.my-siemens.com.../hq/SX1_Upgrade/main.html
ik ga het vanavond proberen!
heyy weet iemand waar ik free software kan krijgen voor mijn sx1 of zouden jullie mij wat willen toe sturen?????
Thanks (kwakkie15@hotmail.com
Thanks (kwakkie15@hotmail.com
Anoniem: 92654
Tja ik wil eigenlijk ook wel weten waar en nog leuke progjes te vinden zijn en ik denk dat iedereen dat hier wel weten, dus waarom niet gewoon een aantal links hier plaatsen??
Ik had deze ook op mijn 6600.Barca schreef op 25 maart 2004 @ 18:29:
- Er zijn een aantal zaken bijgekomen in de menu's... zoals "Ringtones" onder "Muziek" en "FsCaller" en "PowerLock" (what the hell it is I dunno yet) in het hoofdmenu.
FsCaller is een proggie waarmee je foto's bij de contacten kan zetten.
Die foto's komen dan (Full Screen) op je scherm als je gebeld wordt door dat contactpersoon.
PowerLock is een proggie die je telefoon automatisch na een tijdje op toetsenblokkering kan zetten.
Zitten deze proggies standaard in de nieuwe firmware of komt het doordat ie van jouw bij Siemens is geweest (en dat zij dat geinstalleerd hebben)?
Zijn de proggies trials? Of full versions?
[ Voor 13% gewijzigd door Kitser op 25-03-2004 19:49 ]
Zelfde probleem hier.Anoniem: 106634 schreef op 25 maart 2004 @ 15:25:
ksnap er geen bal van![]()
alvast bedankt
Ik heb echter svn : 05, dus ik weet niet of die upgradeble is naar 7
[ Voor 8% gewijzigd door TukkerTweaker op 25-03-2004 20:16 ]
Als jij het weet mag je het zeggen. Ik denk niet dat Siemens extra software voor je gaat installeren dus het zal wel bij fw07 zitten. Proggies zijn full versions.KiTsEr schreef op 25 maart 2004 @ 19:47:
[...]
Zitten deze proggies standaard in de nieuwe firmware of komt het doordat ie van jouw bij Siemens is geweest (en dat zij dat geinstalleerd hebben)?
Ik begrijp niet dat je met dat proggie foto's kan zien als iemand je belt want dat KON al middels de thumbnail!
Tukkertweaker: JA het is mogelijk van fw05 naar fw07 te gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Barca op 25-03-2004 20:41 ]
oke,
net zonder problemen geupdated!
even alles doorgelopen en écht veel is er niet veranderd, lijkt mij....
de video is wel verbeterd en de camera hoeft niet meer zo lang te denken.
voor de rest is het toestel wél een héél stuk sneller geworden!
nu nog afwachten wat de accu gaat doen.....
die proggies zitten er bij mij niet op, Powerlock is idd een orgineel (siemens)programmatje.
Anoniem: 92654
Nou de standbytijd is niet veel verandert! Heb FW7 al een aantal weken erop staan en hij moet toch echt om de dag aan de lader, soms zelfs elke dag
Anoniem: 99729
mm, vreemd. ik kan die dingen toch echt niet vinden....Barca schreef op 25 maart 2004 @ 18:29:
[...]
Zeker vreemd. Ah well.Anoniem: 99729 schreef op 25 maart 2004 @ 21:01:
mm, vreemd. ik kan die dingen toch echt niet vinden....
Hij is weer helemaal de oude...

En OH my gohd wat werkt de herstelfunctie superieur. Ik was al mijn berichten en contacts kwijt maar binnen een paar seconden had ik alles weer.
Edit: Tukkertweaker...
Alle posts die tot nu toe in het forum naar voren zijn gekomen duidden erop dat het geen probleem is om een firmware versie over te slaan, of om b.v. te downgraden. Natuurlijk zou het zo kunnen zijn dat dit niet mogelijk is. In dat geval rest je het vinden van fw06... zodat je die kan installeren en daarna fw07 kan downloaden en installeren. Misschien dat iemand hem nog wel voor je heeft.
[ Voor 47% gewijzigd door Barca op 26-03-2004 22:10 ]
Bij mij echter niet, de software geeft een fout.Barca schreef op 25 maart 2004 @ 20:14:
[...]
Tukkertweaker: JA het is mogelijk van fw05 naar fw07 te gaan.
FS caller en Powerlock heb ik laatst van een Siemens site (geen idee welke, alleen zeker niet de nl) gehaald, freeware dus geen trials.KiTsEr schreef op 25 maart 2004 @ 19:47:
[...]
Ik had deze ook op mijn 6600.
FsCaller is een proggie waarmee je foto's bij de contacten kan zetten.
Die foto's komen dan (Full Screen) op je scherm als je gebeld wordt door dat contactpersoon.
PowerLock is een proggie die je telefoon automatisch na een tijdje op toetsenblokkering kan zetten.
Misschien zitten ze nu standaard in fw 07?
hmmm beetje laat.......
[ Voor 3% gewijzigd door Monalisa op 25-03-2004 21:49 ]
Nee, bij mij staan ze er ook niet op na een probleemloze overgang naar FW07.Anoniem: 99729 schreef op 25 maart 2004 @ 21:01:
[...]
mm, vreemd. ik kan die dingen toch echt niet vinden....
Helaas, staat er bij "writing language" geen Nederlands bij, zou toch makkelijk
te fixen moeten zijn een aparte T9 taal. Telefoon mag best in het Engels,
maar die sms'jes steeds maar voluit blijven typen......
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ohhh krijg nou wat. Ik had jullie bijna vals ingelicht.Monalisa schreef op 25 maart 2004 @ 21:42:
[...]
FS caller en Powerlock heb ik laatst van een Siemens site (geen idee welke, alleen zeker niet de nl) gehaald, freeware dus geen trials.
Misschien zitten ze nu standaard in fw 07?

Alhoewel... - dat "Ringtones" logo onder "Muziek" is er wel bijgekomen... dat weet ik zeker. Heb die nu overigens verwijderd.
Mighty... er zit niets anders op dan je telefoon ook op te sturen. Neem wel zorgvuldig afscheid, je zal hem 9 werkdagen moeten missen. Daarom is het trouwens ook het verstandigste hem op een maandag te versturen. (dan mis je hem maar 1 weekend)
Edit: Het opstarten is ook iets sneller geworden... let maar op bij "code aanvaard"; dat is sneller.
[ Voor 27% gewijzigd door Barca op 26-03-2004 07:30 ]
Anoniem: 107916
Hoi
Ik heb een vraagje weet er iemand een programmatje om nos teletekst te bekijken ik heb zelf nowire ge probeerd maar ik kreeg teletekst pagina's niet geload weet iemand hoe dit komt of kent iemand een ander programmatje alvast bedank
Gr's mark_mark
Ik heb een vraagje weet er iemand een programmatje om nos teletekst te bekijken ik heb zelf nowire ge probeerd maar ik kreeg teletekst pagina's niet geload weet iemand hoe dit komt of kent iemand een ander programmatje alvast bedank
Gr's mark_mark
hey weet er iemand hoe het komt dat je maar 1minuut kan filmen en niet langer ???
en heeft iemand misschien een ander proggrammatje waarmee je wel langer kan filmen??????
zou je dat eff willen sturen???
thanks(kwakkie15@hotmail.com)
en heeft iemand misschien een ander proggrammatje waarmee je wel langer kan filmen??????
Met geluid kan je standaard maar 1 minuut filmen, zonder geluid onbeperkt (totdat je mmc kaartje vol is dus).Anoniem: 105604 schreef op 25 maart 2004 @ 23:29:
hey weet er iemand hoe het komt dat je maar 1minuut kan filmen en niet langer ???
Kmail je wel even een site.
Ach..vooralsnog kan ik goed uit de voeten zonder T9. Ik heb zowat al mijn eigen T9 taaltje gemaakt door veelgebruikte woorden toe te voegen. Ik kan nog best een paar maanden wachten totdat de gewenste functionaliteit is toegevoegd. Mocht het hoge woord van Siemens komen dat dit NOOIT mogelijk zal zijn, dan zal ik hem wel een keertje voor een vakantie op sturen ofzo...Misschien is er wel een Symbian programma om andere talen aan je telefoon toe te voegen. Ach ja..en al me vrienden begrijpen gelukkig ook EngelsBarca schreef op 25 maart 2004 @ 22:22:
[...]
Mighty... er zit niets anders op dan je telefoon ook op te sturen. Neem wel zorgvuldig afscheid, je zal hem 9 werkdagen moeten missen. Daarom is het trouwens ook het verstandigste hem op een maandag te versturen. (dan mis je hem maar 1 weekend)
het is gelukt nu hij is echt stukken snellerBarca schreef op 25 maart 2004 @ 15:44:
Tsjonge jonge jonge zo moeilijk kan het toch niet zijn?![]()
Volg gewoon de procedure zoals die duidelijk vermeld staat op de Siemens site. Als je dat had gedaan had je de vraag wanneer je wat in moet drukken niet gesteld. Maar goed... is het inmiddels gelukt?
camera loopt niet meer vast...
t9 ondersteuning nederlands:D
nu loopt sonic ook niet meer vast
[quote]megter schreef op 25 maart 2004 @ 23:35:
[...]
Met geluid kan je standaard maar 1 minuut filmen, zonder geluid onbeperkt (totdat je mmc kaartje vol is dus).
quote]
je moet opties doen bij video ga dan naar tablad advanced settings (laatste) en moet je daan file size op maximum zetten dan kun je net zo lang opnemen als je wilt (ook met geluid)
[...]
Met geluid kan je standaard maar 1 minuut filmen, zonder geluid onbeperkt (totdat je mmc kaartje vol is dus).
quote]
je moet opties doen bij video ga dan naar tablad advanced settings (laatste) en moet je daan file size op maximum zetten dan kun je net zo lang opnemen als je wilt (ook met geluid)
Anoniem: 107323
Hij staat momenteel op 72% procent van de update, dus het ziet er goed uit.
Weten jullie waarom bij alle siemens software die boodschap komt dat het niet werkt bij windows XP en het vervolgens wel doet?
Wat ik me ook nog afvroeg, momenteel zit er Symbian 6.0 op de telefoon, maar 7 is uit en 8 komt. Zal daar ook ooit een update voor komen? En wat zouden de voordelen hiervan zijn? of nadelen?
Verder nog voor de mensen die met de data suite zitten te kloten. Ik heb 2 pc, op eentje werkt het perfect, en op de andere krijg ik het niet voor elkaar. Heb alles geprobeerd en de telefoon mag mijn pc gewoon niet. Leer er mee leven of koop een nieuwe pc!
Dwin
Weten jullie waarom bij alle siemens software die boodschap komt dat het niet werkt bij windows XP en het vervolgens wel doet?
Wat ik me ook nog afvroeg, momenteel zit er Symbian 6.0 op de telefoon, maar 7 is uit en 8 komt. Zal daar ook ooit een update voor komen? En wat zouden de voordelen hiervan zijn? of nadelen?
Verder nog voor de mensen die met de data suite zitten te kloten. Ik heb 2 pc, op eentje werkt het perfect, en op de andere krijg ik het niet voor elkaar. Heb alles geprobeerd en de telefoon mag mijn pc gewoon niet. Leer er mee leven of koop een nieuwe pc!
Dwin
ps: FScaller is een programma van http://www.symbianware.com/
Dwin
en autolock is o.a. hier verkrijgbaar: http://www.symbianwiki.com/HomePage
Veel software, ook freeware is te verkrijgen op: http://my-symbian.com/main/index.php
ik weet niet of het mag deze link, maar ze zijn allemaal officieel! NIets illegaal, dus t zal wel...
Dwin
Dwin
en autolock is o.a. hier verkrijgbaar: http://www.symbianwiki.com/HomePage
Veel software, ook freeware is te verkrijgen op: http://my-symbian.com/main/index.php
ik weet niet of het mag deze link, maar ze zijn allemaal officieel! NIets illegaal, dus t zal wel...
Dwin
Anoniem: 28549
Ik heb gister de SX1 gratis gekregen bij een contractverlenging. Moet zeggen hijs errug relaxed. Ik heb alleen twee storende dingen.
1. Midden in mijn scherm een dooie pixel. Zwaar irritant. gebeld met winkel dat ik hem kan omruilen.
2. Voortdurend vastlopers na aantal keer gebruik van de camera. Wanneer ik na een keer of 5 de camera gebruikt heb, deze nogmaals wil gebruiken. Loopt ie vast. Ik moet dan de toepassing sluiten voordat de phone weer bruikbaar is. De camera echter zal het niet meer doen voordat ik de batterij uit mn phone heb gehaald
Ik vind het vaag, want ik heb de benelux versie met fw 6. Wat ik hier zo lees zijn er nauwelijks problemen met deze versie. Of heeft de benelux versie echt problemen? Maar zoals mijn telefoon momenteel functioneert is ie bijna onbruikbaar
Meer mensen met deze ervaringen? En zal een update van versie 6 naar 7 mijn probs met de camera oplossen?
Jammer voor zo'n vette telefoon van een dag oud.
Hoop dat er wat te fixen valt
1. Midden in mijn scherm een dooie pixel. Zwaar irritant. gebeld met winkel dat ik hem kan omruilen.
2. Voortdurend vastlopers na aantal keer gebruik van de camera. Wanneer ik na een keer of 5 de camera gebruikt heb, deze nogmaals wil gebruiken. Loopt ie vast. Ik moet dan de toepassing sluiten voordat de phone weer bruikbaar is. De camera echter zal het niet meer doen voordat ik de batterij uit mn phone heb gehaald
Ik vind het vaag, want ik heb de benelux versie met fw 6. Wat ik hier zo lees zijn er nauwelijks problemen met deze versie. Of heeft de benelux versie echt problemen? Maar zoals mijn telefoon momenteel functioneert is ie bijna onbruikbaar
Meer mensen met deze ervaringen? En zal een update van versie 6 naar 7 mijn probs met de camera oplossen?
Jammer voor zo'n vette telefoon van een dag oud.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 28549 op 26-03-2004 14:24 . Reden: stukkie vergeten ]
Download fw07 dan maar even, ik denk dat die je problemen wel kan oplossen. (Afgezien van die dooie pixel natuurlijk.)
Anoniem: 96117
Ik heb sinds gisteren versie 7 internationaal erop staan.
Nu start mijn telefoon steeds opnieuw op zodra ik een gesprek beeindig.
Meer mensen hier last van?
Nu start mijn telefoon steeds opnieuw op zodra ik een gesprek beeindig.
Meer mensen hier last van?
Anoniem: 109984
Hallo,
Heb Handy Safe (demoversie) geinstalleerd en dat is gelukt. Nu wil ik met een synchronise de gegevens naar mijn SX1 overbrengen, maar ik krijg steeds de melding dat er geen telefoon aangesloten is. Een synchronise via Datasuite van bvb Outlook lukt wel. Iemnda hier ervaring mee ?
PS. Ondertussen heb ik een upgrade naar de FW07 gedaan en alles loopt nu veel sneller.
Heb Handy Safe (demoversie) geinstalleerd en dat is gelukt. Nu wil ik met een synchronise de gegevens naar mijn SX1 overbrengen, maar ik krijg steeds de melding dat er geen telefoon aangesloten is. Een synchronise via Datasuite van bvb Outlook lukt wel. Iemnda hier ervaring mee ?
PS. Ondertussen heb ik een upgrade naar de FW07 gedaan en alles loopt nu veel sneller.
Ik lees net op Club Siemens dat er veel mensen zijn die GEEN usb kabel bij hun SX1 hebben gehad. Is er iemand die recentelijk een SX1 heeft gekocht en zat daar wel of geen usb kabel bij?
Ik kan niks vinden waar ze dat zeiden, en als dat wel waar isdeuxani schreef op 26 maart 2004 @ 18:43:
Ik lees net op Club Siemens dat er veel mensen zijn die GEEN usb kabel bij hun SX1 hebben gehad. Is er iemand die recentelijk een SX1 heeft gekocht en zat daar wel of geen usb kabel bij?

EDIT: al gevonden:
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=34188
I bought mine in Thailand and the Thailand package does not come with cable. Stupid. And I have no time to go to the Siemens Service Ctr to buy one.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 26-03-2004 19:09 ]
Anoniem: 28549
Hoe kan ik nieuwe ringtones (midi) via USB op mijn telefoon zetten? Waar moet ik ze plaatsen?
Het lukt wel om midi's op de phone te zetten, ik kan ze afspelen, maar hoe moet ik ze instellen als ringtone? Of is dat niet mogelijk?

E:\Sounds\Digital
Het lukt wel om midi's op de phone te zetten, ik kan ze afspelen, maar hoe moet ik ze instellen als ringtone? Of is dat niet mogelijk?
E:\Sounds\Digital

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 28549 op 26-03-2004 20:05 ]
Kom op heh we hebben de FAQ niet voor niks geschreven. 
rcknierim: De telefoon start opnieuw op als je ophangt... raar. Nee daar heb ik zeker geen last van.
mark_mark: Wat dat teletekst betreft heb ik hetzelfde gehad ergens in december toen ik allerlei leuke proggies op mijn SX1 probeerde. Ook ik heb teletekst op de SX1 nog niet werkend gekregen.
Mighty: Je zegt: "Ik kan nog best een paar maanden wachten totdat de gewenste functionaliteit is toegevoegd."
Welke functionaliteit wens je dan?
Je moet het zelf weten natuurlijk, maar op fw05 blijven zitten vind ik een beetje dom. Het is niet zo dat er maar "een heel klein beetje veranderd" bij upgraden. De verbeteringen zijn enorm, en zoals ik al eerder zei vind ik dat de SX1 nu pas functioneert zoals het hoort. (veel beter kan niet)
Verdo**e er zit een aardige bug in de fw07 MP3 player. Nog niemand opgevallen? Als je Automatic Key Lock aan zet... gaat ie na 2 seconden al automatisch op lock. Als je dus lekker tussen je mp3's wilt switchen kan dat niet. En Automatic Key Lock uit zetten is ook al geen optie door de bug dat je hem dan niet meer kan locken middels de # toets.
rcknierim: De telefoon start opnieuw op als je ophangt... raar. Nee daar heb ik zeker geen last van.
mark_mark: Wat dat teletekst betreft heb ik hetzelfde gehad ergens in december toen ik allerlei leuke proggies op mijn SX1 probeerde. Ook ik heb teletekst op de SX1 nog niet werkend gekregen.
Mighty: Je zegt: "Ik kan nog best een paar maanden wachten totdat de gewenste functionaliteit is toegevoegd."
Welke functionaliteit wens je dan?
Verdo**e er zit een aardige bug in de fw07 MP3 player. Nog niemand opgevallen? Als je Automatic Key Lock aan zet... gaat ie na 2 seconden al automatisch op lock. Als je dus lekker tussen je mp3's wilt switchen kan dat niet. En Automatic Key Lock uit zetten is ook al geen optie door de bug dat je hem dan niet meer kan locken middels de # toets.
[ Voor 140% gewijzigd door Barca op 26-03-2004 21:16 ]
He mensen, ik dacht dat het me al gelukt was om de fw07 erop te zetten. Maar dus toch niet
. Hij blijft maar aangeven 'toestel niet gevonden(09)'. Ik heb nu echt alles gedaan, zelfs de batterij van te voren opgeladen.(staat op de site van siemens dat de batterij volledig opgeladen moet zijn)
Volgens mij doe ik iets fout met de siemens_SX1swup. Dat is dat bestandje dat bij de download hoort. Ik weet dat je deze in je telefoon moet zetten en heb ik ook gedaan, maar moet deze op een vaste plaats staan in je telefoon ofzo.
Hulp wordt zeer op prijs gesteld. Vast bedankt............Tom
Volgens mij doe ik iets fout met de siemens_SX1swup. Dat is dat bestandje dat bij de download hoort. Ik weet dat je deze in je telefoon moet zetten en heb ik ook gedaan, maar moet deze op een vaste plaats staan in je telefoon ofzo.

Heu? Je download gewoon dat bestand van 22,X MB, zet hem op je harde schijf... en volgt de procedure zoals op de site en door dat programma aangegeven! Je hoeft niks in je telefoon te zetten! Werkt de connectie met Data Suite wel?Anoniem: 106135 schreef op 26 maart 2004 @ 21:11:
Edit:
Dat SYS bestand waar je het over hebt.. geen idee wat het is maar het is in ieder geval niet noodzakelijk voor de update.
offtopic:
Gaarne bedankjes en naam achterwege laten... dat doet men niet op GoT
Gaarne bedankjes en naam achterwege laten... dat doet men niet op GoT
[ Voor 23% gewijzigd door Barca op 26-03-2004 21:30 ]
Sorry dubbelpost. Maar dat bestandje(siemens_SX1swup) is geen .sis maar een .sys Of maakt dat niet uit
Ik heb met siemens gebeld en die zeiden dat ik eerst dat bestandje in mn Sx1 moest zetten. Ik heb gewoon connectie met data-suite dus daar ligt het niet aan. Ik heb het al zeker 10 keer geprobeerd op alle mogelijke manieren maar het werkt gewoon niet.
Ik heb iets heel vaags; elke keer als ik mn datasuite start en sx1 aansluit op Pc staat er op sx1:'toep. afgesl. LoaderThread'. En eventjes geleden was mijn datasuite in een keer in het Engels, terwijl deze normaal in het nl is. Even later was ie gewoon weer Nederlands. Ik snap er niks meer van.
Ik heb iets heel vaags; elke keer als ik mn datasuite start en sx1 aansluit op Pc staat er op sx1:'toep. afgesl. LoaderThread'. En eventjes geleden was mijn datasuite in een keer in het Engels, terwijl deze normaal in het nl is. Even later was ie gewoon weer Nederlands. Ik snap er niks meer van.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 106135 op 26-03-2004 23:43 ]
heLLUP
kan iemand mij helpenn
ik was mp3tje door handfree speaker aan het luisteren en ineens viel geluid uit
en nu doet die speaker het helemaal niet meer ook niet met bellen etc
met headset erin doet die het wel
kan iemand mij helpenn
ik was mp3tje door handfree speaker aan het luisteren en ineens viel geluid uit
en nu doet die speaker het helemaal niet meer ook niet met bellen etc
met headset erin doet die het wel
@Barca: ik bedoelde hiermee de mogelijkheid om een andere T9 taal los te installeren. Ik heb nu dus de internationale versie en ik ben benieuwd of jeBarca schreef op 26 maart 2004 @ 20:25:
Welke functionaliteit wens je dan?Je moet het zelf weten natuurlijk, maar op fw05 blijven zitten vind ik een beetje dom. Het is niet zo dat er maar "een heel klein beetje veranderd" bij upgraden. De verbeteringen zijn enorm, en zoals ik al eerder zei vind ik dat de SX1 nu pas functioneert zoals het hoort. (veel beter kan niet)
daar in de toekomst andere T9 talen aan toe kunt voegen. Dat je de T9 taal
als het ware als een losse module installeert. Uiteraard upgrade ik wel gewoon
de firmware, en uiteraard zit ik op FW07 zoals je had kunnen lezen.
Ik heb de SX1 sinds gisteren.
Er stond FW 6 op.
Ik dacht die zal ik eens updaten.
Dat had ik beter niet kunnen doen.
Alles ging goed.
De wizard gaf aan dat ik mijn telefoon weer kon gebruiken.
Toen ik hem aan wou zetten, kreeg ik eerst het Siemens mobile scherm en daarna dat oog.
Dat zag er allemaal normaal uit.
Maar daarna kwam werd het scherm helemaal grijs en alle ledjes bleven aanstaan.
Ik dacht dat het misschien hoorde na een fw update.
Maar na een half uur was er nog niks.
Toen heb ik opnieuw fw 7 erop gezet en weer ging het volgens de wizard goed.
Maar zodra ik hem weer aan zette, was het weer precies hetzelfde liedje.
Heb de SIM kaart er ook al uitgehaald (MMC heb ik nog niet)
Maar dat haalde ook niks uit.
Hopelijk hebben jullie een oplossing.
De helpdesk van Siemens is nu niet te bereiken.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hem een paar weken kwijt ga raken.
edit:
Misschien is het een idee om er eerst een oudere firmare op te zetten?
Ik heb die niet.
Als iemand die heeft, wil je die dan naar me mailen?
markkoster bij planeet dot nl
edit 2:
FW 7 is 22 mb zie ik.
Beetje groot om te mailen
Misschien kan iemand hem op een ftp zetten?
Er stond FW 6 op.
Ik dacht die zal ik eens updaten.
Dat had ik beter niet kunnen doen.
Alles ging goed.
De wizard gaf aan dat ik mijn telefoon weer kon gebruiken.
Toen ik hem aan wou zetten, kreeg ik eerst het Siemens mobile scherm en daarna dat oog.
Dat zag er allemaal normaal uit.
Maar daarna kwam werd het scherm helemaal grijs en alle ledjes bleven aanstaan.
Ik dacht dat het misschien hoorde na een fw update.
Maar na een half uur was er nog niks.
Toen heb ik opnieuw fw 7 erop gezet en weer ging het volgens de wizard goed.
Maar zodra ik hem weer aan zette, was het weer precies hetzelfde liedje.
Heb de SIM kaart er ook al uitgehaald (MMC heb ik nog niet)
Maar dat haalde ook niks uit.
Hopelijk hebben jullie een oplossing.
De helpdesk van Siemens is nu niet te bereiken.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik hem een paar weken kwijt ga raken.
edit:
Misschien is het een idee om er eerst een oudere firmare op te zetten?
Ik heb die niet.
Als iemand die heeft, wil je die dan naar me mailen?
markkoster bij planeet dot nl
edit 2:
FW 7 is 22 mb zie ik.
Beetje groot om te mailen

Misschien kan iemand hem op een ftp zetten?
[ Voor 16% gewijzigd door Kitser op 27-03-2004 14:07 ]
Ga lekker terug naar de winkel... ze horen een telefoon af te leveren met fw07 erop. En de winkels zijn nu open. We helpen je graag maar op dit moment lijkt terug gaan me het verstandigste.KiTsEr schreef op 27 maart 2004 @ 13:58:
Ik heb de SX1 sinds gisteren.
Edit: Sorry ik heb geen lagere fw versie.
[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 27-03-2004 14:43 ]
En waar ik hem heb gekocht zijn ze natuulijk weer niet open (http://www.sekker.nl/)Barca schreef op 27 maart 2004 @ 14:08:
[...]
Ga lekker terug naar de winkel... ze horen een telefoon af te leveren met fw07 erop. En de winkels zijn nu open. We helpen je graag maar op dit moment lijkt terug gaan me het verstandigste.
Ik had de laatste, dus dat wordt toch weer wachten denk ik.
Zouden ze niet gaan zeiken over de firmware update, die ik gedaan heb?
En dat ie het daarom niet meer doet?
Heb jij fw 6 of lage nog op je pc?
Zou je die dan ff eregens kunnen uploaden?
Dan kan ik dat nog even proberen.
Wil er zo graag mee spelen.......
[ Voor 13% gewijzigd door Kitser op 27-03-2004 14:16 ]
Sorry
dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door Barca op 27-03-2004 14:43 ]
Heb hem inmiddels van Mighty gekregen.
Maar je kan dus niet downgraden.
Dat wordt maandag maar ff bellen dan........
Dat wordt maandag maar ff bellen dan........
BalenKiTsEr schreef op 27 maart 2004 @ 14:45:
Heb hem inmiddels van Mighty gekregen.
Dat wordt maandag maar ff bellen dan........![]()
![]()
Kent iemand deze foutmelding: 'Toep. Afgesl. LoaderThread'. Ik krijg deze namelijk elke keer op mn SX1 als ik datasuite open en mn Sx1 aansluit. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik FW07 niet geinstalleerd krijg.
Ik ga de SX1 ook kopen, maar ik vraag nog steeds af of er niet een telefoon is met meer bugs dan deze phone. (Zelfs mn T610 heeft niet zoveel fouten.)
Anoniem: 107332
Ik weet niet of het je al gelukt is maar ik heb het ook gehad.Anoniem: 106135 schreef op 26 maart 2004 @ 21:11:
He mensen, ik dacht dat het me al gelukt was om de fw07 erop te zetten. Maar dus toch niet. Hij blijft maar aangeven 'toestel niet gevonden(09)'. Ik heb nu echt alles gedaan, zelfs de batterij van te voren opgeladen.(staat op de site van siemens dat de batterij volledig opgeladen moet zijn)
Je hebt zeker ook XP? Als dat zo is dan moet je oven naar je control panel gaan (ik werk op de engelse versie dus ik weet niet of het allemaal ook zo bij jou heet). Add Hardware kiezen. Hij gaat nu zoeken naar niet geinstalleerde hardware. Hij zal als het goed is een onbekend apparaat vinden (sx1 dan wel al in de update stand zetten). Verwijs als besturingssoftware naar je gedownloade bestand van siemens en dan zou hij het wel moeten doen.
Succes
Anoniem: 107332
Je moet de SX1 zeker niet vergelijken met een T610. Dat is hetzelfde als een rekenmachine vergelijken met een PC. Bij de T610 is what you see is what you get. De SX1 kun je softwarematig blijven aanpassen aan je wensen hierdoor kan er wel eens iets fout gaan.deuxani schreef op 27 maart 2004 @ 18:10:
Ik ga de SX1 ook kopen, maar ik vraag nog steeds af of er niet een telefoon is met meer bugs dan deze phone. (Zelfs mn T610 heeft niet zoveel fouten.)
Ik moet zeggen dat ik vrijwel geen bugs ervaar maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik niet het uiterste vraag van de SX1. Ik heb het even bij gehouden maar mijn PC loopt vaker vast dan de SX1.
ik hoor heel veel positiefe reacties over fw 07, dus het gaat in ieder geval de goede richting op.deuxani schreef op 27 maart 2004 @ 18:10:
Plus ik hoor ook ( en staat ook in de faq ) dat andere smartphones ook niet 100% bug vrij zijn.
Met de fw07 heb ik mijn eerste spontane reboot meegemaakt. Gebeurde nadat ik de USB kabel erin stak. Verder niet meer gehad.
Hij is echt..supersnel geworden. Merk het met password bij opstarten heel goed.
De USB connectie is naar mijn gevoel ook veel stabieler geworden. Steek kabeltje erin/eruit..dat snel 10x ofzo..en nog steeds ziet ie alles netjes
(beetje sx1 pesten moet kunne he
)
Hij is echt..supersnel geworden. Merk het met password bij opstarten heel goed.
De USB connectie is naar mijn gevoel ook veel stabieler geworden. Steek kabeltje erin/eruit..dat snel 10x ofzo..en nog steeds ziet ie alles netjes
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Mooi is dat
Het "Autom. tijd aanp." werkt echt voor geen METER. Ik heb afgelopen week nog de FAQ er helemaal voor aangepast, blijkt nu dat het dus gewoon totaal niet werkt. (het uurtje is er niet bijgekomen) En ja, het staat op "Aan".
Zo komen er toch nog wat bugs naar voren. Een kleine opsomming van de bugs die ik zelf ben tegengekomen:
- Lock problemen in de MP3 player
- Automatische tijd update (synchroniseren met netwerk) werkt niet
- ("bug") spelfout bij de radio: "Handmatig afstellem"
Er worden door anderen hier nog meer zaken aangedragen maar daar heb ik totaal geen last van.
Overigens verbaasde ik me er gisteren over dat de lichtgevoeligheid van de video hetzelfde is gebleven. Het is nu echt ongelofelijk als je naar het verschil kijkt tussen camera en video. (probeer het eens!)
Voor de rest...
Zo komen er toch nog wat bugs naar voren. Een kleine opsomming van de bugs die ik zelf ben tegengekomen:
- Lock problemen in de MP3 player
- Automatische tijd update (synchroniseren met netwerk) werkt niet
- ("bug") spelfout bij de radio: "Handmatig afstellem"
Er worden door anderen hier nog meer zaken aangedragen maar daar heb ik totaal geen last van.
Overigens verbaasde ik me er gisteren over dat de lichtgevoeligheid van de video hetzelfde is gebleven. Het is nu echt ongelofelijk als je naar het verschil kijkt tussen camera en video. (probeer het eens!)
Voor de rest...
[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 28-03-2004 13:26 ]
Ik heb autolock uitstaan bij me mp3 player maar kan hem wel locken hoor ?
Niet lang in houden maar gewoon even aantikken die # en hij is gelockt bij mij
Greetings from Earth
Je hebt gelijk Rightone, de meeste smartphones hebben daar last van. Des te uitgebreider de phone, des te meer fouten er kunnen insluipen. Toch heb ik niet zoveel problemen gelezen bij de P800/P900 en bijvoorbeeld de 6600. Hopen dan maar dat ik een bugvrije phone krijg.
Gelukkig levert Siemens dus die service van selfupdates, dat vind ik wel kwaliteit.
Juist, welke software versie zit je?Rense2002 schreef op 28 maart 2004 @ 17:46:
Ik heb autolock uitstaan bij me mp3 player maar kan hem wel locken hoor ?
Sinds ik werk met FW07 krijg ik veel foutmeldingen met installeren van software / games...
Hebben hier meer mensen last van?
Dwin
Hebben hier meer mensen last van?
Dwin
Da's niet zo gek aangezien dat een netwerkfunctie is. Dat ondersteunen ze niet in Nederland. Het is meer voor als je op reis bent trouwens, niet voor zomer/wintertijd al zou je het daar ook wel voor kunnen gebruiken denk ik.Barca schreef op 28 maart 2004 @ 13:26:
Mooi is datHet "Autom. tijd aanp." werkt echt voor geen METER. Ik heb afgelopen week nog de FAQ er helemaal voor aangepast, blijkt nu dat het dus gewoon totaal niet werkt. (het uurtje is er niet bijgekomen) En ja, het staat op "Aan".
Werkt bij jou de #-toets dan echt niet? Gewoon even ingedrukt houden en ... hop! Werkt hier prima met sw7 zonder autolock.- Lock problemen in de MP3 player
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
offtopic:
Siemens Roadmap 2004
• Penelope = S65 beginning Q3 2004
• X-cite = M65 end Q2 2004
• Hera = C65 end Q2 2004
• Iris = SL65 Q3
• Neo =
• Puma =
• Jaguar =
Siemens Roadmap 2004
• Penelope = S65 beginning Q3 2004
• X-cite = M65 end Q2 2004
• Hera = C65 end Q2 2004
• Iris = SL65 Q3
• Neo =
• Puma =
• Jaguar =
Hehehe, dat had ik ook gelezen. Ben benieuwd welke de SX2 is. Waarschijnlijk Neo (THE ONE).
Eldar van Mobile Review zat te twijfelen om plaatjes van de SX2 op zn site te zetten, maar heeft daar vanaf gezien helaas. Het is in ieder geval een swifel design à la de SE S700, Samsung P730 en de Moto V80.
Ja en dat had ik ook gelezen, maar ik hoop dat die niet al te lelijk word, want ik vind bijna alle telefoons die een swifel design hebben lelijk....deuxani schreef op 29 maart 2004 @ 16:26:
Hehehe, dat had ik ook gelezen. Ben benieuwd welke de SX2 is. Waarschijnlijk Neo (THE ONE).Eldar van Mobile Review zat te twijfelen om plaatjes van de SX2 op zn site te zetten, maar heeft daar vanaf gezien helaas. Het is in ieder geval een swifel design à la de SE S700, Samsung P730 en de Moto V80.
Maar siemens staat voor design vind ik
EDIT: dit is wel mooi / leuk...
http://planet.nana.co.il/omer748/coverstock.jpg
http://planet.nana.co.il/omer748/coverfront.jpg
http://planet.nana.co.il/omer748/coverback.jpg
http://planet.nana.co.il/omer748/nightcover.jpg
http://planet.nana.co.il/omer748/sexwithcover.jpg
http://planet.nana.co.il/omer748/sx1withcover.jpg
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 29-03-2004 21:25 ]
EDIT: dit is wel mooi / leuk...
ha, ha, zo ziet mijn cover er ook uit!