Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

ValeK schreef op 15 maart 2004 @ 14:45:
Voor de geinteresseerden;
FW08 (int.) is te vinden op het net,
voor de duidelijkheid het is niet helemaal legaal om deze te gebruiken/downloaden :+
maar het is wel de originele versie die bij de service centers gebruikt wordt..
waar? en hoe bevalt tie? wanneer komt tie officieel uit? geef eens wat meer info dan!

Weet iemand trrouwens hoe ik anoniem bel met de SX1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 107323 schreef op 15 maart 2004 @ 15:50:
[...]

waar? en hoe bevalt tie? wanneer komt tie officieel uit? geef eens wat meer info dan!

Voor de geinteresseerden;
voor de duidelijkheid het is niet helemaal legaal om deze te gebruiken/downloaden :+
maar het is wel de originele versie die bij de service centers gebruikt wordt..
Je zal dus zelf moeten zoeken voor FW8. Wat ik gelezen heb, is dat ie over een week of twee officieel gepresenteerd wordt.
Voor anoniem bellen toets je #31# voor het nummer. Waar de menu optie hiervoor zit kan ik momenteel niet zien, mijn SX1 is brak. Staat vast wel ergens in het boekje

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
[...]

Nou hij bevalt goed..
het menu is een stuk sneller geworden,
de camera is wat sneller met het aanpassen aan de hoeveelheid licht,
een hele verbetering m.i. (hiervoor had ik FW06)
tis wel zo dat je al je gegevens kwijt bent als je deze update gebruikt..

als je nog meer wil weten mail me maar ff.. >:)

[schaam]
ik kan trouwens niet vinden hoe ik mijn GOT profiel instel..
kan iemand ff vertellen waar ik dat moet doen
[/schaam]

[ Voor 12% gewijzigd door ValeK308 op 15-03-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47

Barca

In Search Of Sunrise

Heel leuk hoor allemaal, edoch:
- fw07 is er nog niet eens legaal... kan je fw08 gewoon over fw06 zetten mocht je besluiten het risico te willen nemen iets te installeren dat Siemens niet support?

- als fw08 er daadwerkelijk zou zijn, zouden het reparatiecentrum die wel installeren, volgens mij gaat het dus alleen om de Duitse (en wellicht Internationale) versie <- Oh ik zie nu dat je "(int.) schreef"
Anoniem: 100270 schreef op 15 maart 2004 @ 13:59:
Nu zag ik dus op internet waar je de status van je reparatie kan checken...
Ik wist niet eens dat dat KAN! http://www.repaircenter.ws/repaircenter/ is de URL voor de geinteresseerden. Komt ook in de FAQ als ik mijn lieveling terug heb.
Mijn status: In behandeling
Citaat: De SX1 Internationaal is op 12-03-2004 ontvangen en zal zo spoedig mogelijk worden behandeld.
Mijn reacties: Bullshit! Ze moeten hem de 11e al aangetekend hebben ontvangen. :+
Vet! Je kan je e-mail adres invullen en ze mailen je als hij klaar is en terug wordt gestuurd. :)

Valek: Profiel aanpassen gaat via myreact linksboven naast Henk. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 15-03-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
Barca schreef op 15 maart 2004 @ 18:02:
[...]

Heel leuk hoor allemaal, edoch:
- fw07 is er nog niet eens legaal... kan je fw08 gewoon over fw06 zetten mocht je besluiten het risico te willen nemen iets te installeren dat Siemens niet support?
je kan em er gewoon overheen zetten..
(je kan als het je niet bevalt ook 07 of 06 terugzetten..)
Dankje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100270

Barca schreef op 15 maart 2004 @ 18:02:
[...]

Ik wist niet eens dat dat KAN! http://www.repaircenter.ws/repaircenter/ is de URL voor de geinteresseerden. Komt ook in de FAQ als ik mijn lieveling terug heb.
Mijn status: In behandeling
Citaat: De SX1 Internationaal is op 12-03-2004 ontvangen en zal zo spoedig mogelijk worden behandeld.
Mijn reacties: Bullshit! Ze moeten hem de 11e al aangetekend hebben ontvangen. :+
Vet! Je kan je e-mail adres invullen en ze mailen je als hij klaar is en terug wordt gestuurd. :)

Bij mij precies hetzelfde, moeten hem 9 maart hebben ontvangen maar binnenkomst pas op 10 maart aangegeven, nu wachten op die prijsopgave.
Wat denken jullie, er is een stukje rubber afgesleten aan de bovenkant en heb gevraagd om dit te vervangen onder de garantie omdat ik het wel erg snel vind na 3 maanden maar nu krijg ik dus een prijsopgave. Siemens zou dit toch kostenloos moeten doen??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 100270 schreef op 15 maart 2004 @ 19:33:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, moeten hem 9 maart hebben ontvangen maar binnenkomst pas op 10 maart aangegeven, nu wachten op die prijsopgave.
Wat denken jullie, er is een stukje rubber afgesleten aan de bovenkant en heb gevraagd om dit te vervangen onder de garantie omdat ik het wel erg snel vind na 3 maanden maar nu krijg ik dus een prijsopgave. Siemens zou dit toch kostenloos moeten doen??? :?
Volgens de Siemens site heb je 6 maanden garantie op onderdelen die snel slijten, zoals toetsenbord e.d. Als het puur slijtage is zouden ze het inderdaad moeten vergoeden ja.

Zie overigens ook http://www.siemens.nl/repaircenter/consumenten/garvw_GSM.asp

[ Voor 6% gewijzigd door megter op 15-03-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

megter schreef op 15 maart 2004 @ 19:39:
[...]
Volgens de Siemens site heb je 6 maanden garantie op onderdelen die snel slijten, zoals toetsenbord e.d. Als het puur slijtage is zouden ze het inderdaad moeten vergoeden ja.
Ik heb in mijn brief gevraagd of ze het stof willen weghalen en er duidelijk bij gezet dat ik er van uit ga dat het onder de garantie valt. Zou wel heel vaag zijn als ze nu ineens er mee aankomen dat dat ook geld gaat kosten. Maar anyway, de SX1 is zo nieuw dat slijtage belachelijk is en gewoon vervangen moet worden. Ze hebben in ieder geval bij Siemens door dat het vragen van de aankoopbon wel heel dom is. :+

Edit: FAQ is uitgebreid :) Omdat er teveel tekens in de openingspost staan :+ (komt door de 196 foto's haha) hebben we helaas moeten uitwijken naar een post van rightone_ onder de openingspost :+ :+ Het zal toch niet! We hebben de grootste openingspost ooit gecreëerd!? :? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Barca op 15-03-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Barca schreef op 15 maart 2004 @ 20:33:
[...]

Ik heb in mijn brief gevraagd of ze het stof willen weghalen en er duidelijk bij gezet dat ik er van uit ga dat het onder de garantie valt. Zou wel heel vaag zijn als ze nu ineens er mee aankomen dat dat ook geld gaat kosten. Maar anyway, de SX1 is zo nieuw dat slijtage belachelijk is en gewoon vervangen moet worden. Ze hebben in ieder geval bij Siemens door dat het vragen van de aankoopbon wel heel dom is. :+

Edit: FAQ is uitgebreid :) Omdat er teveel tekens in de openingspost staan :+ (komt door de 196 foto's haha) hebben we helaas moeten uitwijken naar een post van rightone_ onder de openingspost :+ :+ Het zal toch niet! We hebben de grootste openingspost ooit gecreëerd!? :? ;)
Het zou mooi zijn als de post van rightone_ onder de sp komt, dan is het een super sp >:)
Iemand enig idee of dat gefixed kan worden door een mod?

Zoals gezegd is mijn SX1 dood, is het niet verstandiger om deze via het aankooppunt (debitel) op te sturen dan zelf aangetekend (verzekering??)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Barca schreef op 15 maart 2004 @ 20:33:
[...]

ik = 4e post, wil evt. mijn post wel afstaan :)

als de nummers 2 en 3 dat nou ook doen hebben we wat ruimte ;)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

[...]
Menu - Setup - Settings - Call - Send my caller ID - NO

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Vandaag toch maar aan geloofd en m'n SX1 opgestuurd via de BC. Ben benieuwd wanneer ik 'm weer heb, hoop toch wel op maximaal 2 weken.

Weet iemand een goed programma om films te resizen naar fullscreen SX1 formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

megter schreef op 16 maart 2004 @ 18:13:
Vandaag toch maar aan geloofd en m'n SX1 opgestuurd via de BC. Ben benieuwd wanneer ik 'm weer heb, hoop toch wel op maximaal 2 weken.

Weet iemand een goed programma om films te resizen naar fullscreen SX1 formaat?
naar .3gp --> packetvideo recorder (staat op je SX1 cd)

naar .avi (xvid kijken op je mobiel :)) www.lonelycatgames.com en dan smartmovie, werkt ERG goed, de beeldkwaliteit en vooral de geluidskwaliteit is veel beter dan bij 3gp en het loopt supervloeiend.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand dit al geprobeerd?

weg

Ik durf t namelijk niet! Als iemand t heeft gedaan, was dit op int versie of NL versie? En hoe doet tie t?

Dwin

Modbreak:
Firmwares zijn copyrighted materiaal, links naar niet-officiële sites daarvoor zien we liever niet op GoT.

[ Voor 44% gewijzigd door Korakal op 17-03-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 13:12
Op de cebit wordt een sx1 getoond met ingebouwde laser keyboard

http://www.golem.de/0403/30350.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

joey6666 schreef op 17 maart 2004 @ 20:52:
Op de cebit wordt een sx1 getoond met ingebouwde laser keyboard

http://www.golem.de/0403/30350.html
Afbeeldingslocatie: http://scr.golem.de/screenshots/0403/sx1laser/1_SX1_Laser_Tastatur_11_screen.jpg

Zo te zien gaat dat apparaatje al een tijdje mee :/ Ziet er wel strak uit, maar zal het ook echt werken in de praktijk? Ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 107323 schreef op 17 maart 2004 @ 19:58:
Iemand dit al geprobeerd?
<URL>
Ik durf t namelijk niet! Als iemand t heeft gedaan, was dit op int versie of NL versie? En hoe doet tie t?
1. Links naar illegale zooi zijn niet toegestaan
2. Citaat FAQ: "Ja, natuurlijk zullen er wel illegale versies van nieuwere firmware circuleren. Het gebruik hiervan is sterk af te raden."
3. Het betreft hier een vage Tsjechische :? versie. Je kan de site niet eens lezen laat staan dat je weet welke versie firmware het betreft. Zoals in de FAQ te lezen is kan je een firmware versie alleen updaten met een firmware versie van hetzelfde kaliber; Benelux - Benelux / Intl. - Intl. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Barca heb je al bericht van je telefoon?

Ik zit er over te denken mijn mobiel nog een keer op te sturen, ook bij mij komt er steeds meer stof onder mijn scherm.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gykm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van een Siemens SX1.
Voor mensen die hem aan willen schaffen, raadt ik aan om eens een kijkje te nemen op www.gsmstunter.nl , daar hebben ze namelijk een heel erg aantrekkelijke actie!!!

99 Euro voor de telefoon, in combinatie met een HI20 (2jaar) abonnement. Daarbij krijg je dan ook nog eens 100 belminuten!!

Toestel Siemens SX1
Provider KPN
Netwerk KPN
Contract Hi20 2 jaar
Kosten/mnd 20.00
Aansluitkosten 0.00
Verzendkosten 12.50
Opmerkingen
Siemens SX 1 voor € 99,-
Prijs 99.00

http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=226

Ik heb hier ook meteen gebruik van gemaakt.. :)
Het wordt hier goed geregeld, ik had het vrijdags besteld (fax) en kreeg die middag meteen bevestiging. De dinsdag erop stond de postbode voor de deur met z'n leuke pakketje :) :)

Wat ik verder nog wil vragen, heeft hier iemand een bescherm dopje voor z'n lensje? Het is nogal link als je dat ding in je broekzak heb zitten, en dat er dan een krasje op de lens komt (door een sleutel ofzo).. :/

[ Voor 29% gewijzigd door gykm op 18-03-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Klinkt goed, krijg je de Nederlandse versie van GSMstunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 13:54
Nog beter.

Bij www.gsmtrack.nl is de SX1 met een Vodafone 120 slechts 85 euro (weliswaar een 2-jarig abbonnement)

Dus:

SX1: 85 euro
abbo: 23,50
120 min per maand
gratis aansluitkosten
eerste 2 maanden gratis

Dit is volgens mij de beste aanbieding tot nu toe!

Doe er je voordeel mee (en nee, ik werk niet bij GsmTrack :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Is niet beter:

Gsmstunter: 24 * 20 + 99 + 12,50 (verz.kstn.) = 591,50

Gsmtrack: 22 * 23,50 + 85 + 11,50 (verz.kstn.) = 613,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
Ja, maar in verhouding heb je toch meer minuten. 20 min per maand extra voor maar een paar euries.
Poster schreef op 18 maart 2004 @ 10:38:
Is niet beter:

Gsmstunter: 24 * 20 + 99 + 12,50 (verz.kstn.) = 591,50

Gsmtrack: 22 * 23,50 + 85 + 11,50 (verz.kstn.) = 613,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Dat klopt, maar aan de andere kant kun je met KPN ook sms'en uit die 20 eur. Het is maar net wat je voorkeur heeft. Ik ben alleen benieuwd of je de Nederlandse versie van de SX1 krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Poster op 18-03-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
Na contact te hebben gehad met GSMtrack hebben ze mij gegarandeerd dat je de nederlandse versie krijgt, fw 6.0 als ik me niet vergis.
Poster schreef op 18 maart 2004 @ 10:48:
Dat klopt, maar aan de andere kant kun je met KPN ook sms'en uit die 20 eur. Het is maar net wat je voorkeur heeft. Ik ben alleen benieuwd of je de Nederlandse versie van de SX1 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Die van Gsmstunter is ook Nederlands. Ik denk er nog maar even over na :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochie
  • Laatst online: 03-10-2024

Goochie

Als in goochelaar

Bij www.2call.nl is de SX1 bij een 2-jarig Vodafone 120 abbo. slechts € 80,-!!

Of dat met de Nederlandse firmware is, durf ik niet te zeggen...

10 ton staal...verticaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
2Call heeft geen Nederlandse firmware. Bij belnu.nl kost hij eur 89,95 met 2 jarig hi 20 abo, waarbij je ook nog 2 maanden extra bundel krijgt. Heb belnu al gemaild over de firmware, nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Het lijkt wel of er nu pas acties op gang worden gezet door de telecomwinkels om de SX1 aan de man te brengen. Dit terwijl de SX1 al sinds vorig jaar verkrijgbaar is. Ik ben benieuwd of de telefoon nu een groter publiek zal bereiken of dat alleen maar echte kenners er voor zullen gaan. Ter vergelijking een vriend van mij heeft nu een Nokia 6600 omdat deze toevallig gratis was bij een T-Mobile 150 abonnement.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochie
  • Laatst online: 03-10-2024

Goochie

Als in goochelaar

Ik ben zeer benieuwd! Ik heb belnu.nl eens doorgespit en het lijkt mij ook geen verkeerde deal. :9

10 ton staal...verticaal!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Voor de volledigheid. Als je bij Belnu een 2-jarig 120 abo afsluit is hij nog voordeliger als je een truucje uithaalt, moet jou wel aanspreken "als in goochelaar" :) Je kunt als ik het goed begrijp na 6 maanden je Vodafone abo omzetten naar het 60 abo. De eerste 2 maanden zijn gratis. Als je dit doet betaal je in totaal voor SX1 + 6 maanden 120 abo + 18 maanden 60 abo:

Toestel 73,78, verzendkosten 9,95, 4 * 23,50 en 18 * 16,50 is totaal 474,73 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Raafje schreef op 17 maart 2004 @ 22:29:
Barca heb je al bericht van je telefoon?
Nee :( :( :(

Ik zou hier iedere dag wel een zooi :('s kunnen typen, ik mis hem! Maar dan klink ik zo desperate :+

Siemens heeft mijn SX1 nu 6 volle werkdagen in bezit. Kijk eens wat de website van Siemens Repair Centre aan geeft: :)
Status: Eindtest
De SX1 Internationaal is gereed en moet enkel nog een eindtest ondergaan. Na een succesvolle test zal verzending zo spoedig mogelijk plaatsvinden.

Houdt dus in dat de kans groot is dat ik een 2e weekend zonder mijn lieveling zit. :( Maar middels die website weet ik nou in ieder geval waar ik aan toe ben. :)

[ Voor 217% gewijzigd door Barca op 18-03-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poster schreef op 18 maart 2004 @ 15:01:
2Call heeft geen Nederlandse firmware. Bij belnu.nl kost hij eur 89,95 met 2 jarig hi 20 abo, waarbij je ook nog 2 maanden extra bundel krijgt. Heb belnu al gemaild over de firmware, nog geen reactie.
Is wel een NL versie, ik heb m er besteld en bevalt prima!

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Heb je hem bij belnu of 2call besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108890

Barca schreef op 18 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Nee :( :( :(

Ik zou hier iedere dag wel een zooi :('s kunnen typen, ik mis hem! Maar dan klink ik zo desperate :+

Siemens heeft mijn SX1 nu 6 volle werkdagen in bezit. Kijk eens wat de website van Siemens Repair Centre aan geeft: :)
Status: Eindtest
De SX1 Internationaal is gereed en moet enkel nog een eindtest ondergaan. Na een succesvolle test zal verzending zo spoedig mogelijk plaatsvinden.

Houdt dus in dat de kans groot is dat ik een 2e weekend zonder mijn lieveling zit. :( Maar middels die website weet ik nou in ieder geval waar ik aan toe ben. :)
Damn dan heb ik het beter getroffen, de mijna was al klaar op de dag dat ze hem hadden ontvangen.

Status: gereed
De SX 1 Internationaal is gereed (17-03-2004) verzending zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden
Aanmelddatum 15-03-2004
Ontvangstdatum 17-03-2004
Datum gereed gemeld 17-03-2004

Nu maar hopen dat tie ook op tijd wordt verstuurd, kep nou al ontwennings verschijnselen. :r 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poster schreef op 18 maart 2004 @ 21:34:
Heb je hem bij belnu of 2call besteld?
Bij 2call besteld. Daar was tie toen bij een T-mobile 225 voor 2 jaar 37 EURO. Momenteel is tie bij dit abbonnement bij T for Telecom gratis volgens mij. Ik krijg nog een extra 10 euro korting van ze toen ik dit doorbelde, vond ik een goede service.

Daarnaast worden alle email binnen 2 uur beantwoord en heb je de telefoon binnen 2 werkdagen binnen. Betaling onder rembours dus geen risico.

Prima dus,

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 108890 schreef op 18 maart 2004 @ 23:31:
[...]
Damn dan heb ik het beter getroffen, de mijne was al klaar op de dag dat ze hem hadden ontvangen.
Belachelijk dus. Er wordt met 2 maten gemeten blijkbaar. :|
Ik moet er bij zeggen dat ik wel verzocht heb de stof onder het beeldscherm weg te halen dus om die reden kan ik me voorstellen dat het EEN dag langer duurt.

Dus bij jou is de status gereed en toch issie nog niet verzonden en wacht je al 2 dagen op de verzending. Ook leuk :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
wat is die mooi!

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2004/cebit/siemens/limited/cebit-279.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Te gruwelijk!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2004/March/images/siemenssx1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xscale.de/modules/My_eGallery/gallery/CeBIT%202004/Tag%201/Smartphones/Neu_DSC00772.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Hoe gaat dit in zijn werk en zijn hier ergens reeds ervaringen mee? Hoe sluit je hem op de SX1 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 19 maart 2004 @ 18:36:
[...]

Hoe gaat dit in zijn werk en zijn hier ergens reeds ervaringen mee? Hoe sluit je hem op de SX1 aan?
Zoals je ziet zie je zo een ding rondom de sx1. En die kabel is een electriciteit kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
En dan typen voor je leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik vind het maar vaag. Hoe kan dat ding nou registreren wat je doet? Ik kan me niet voorstellen dat hij de snelle vingerbewegingen - die niet eens meer drukbewegingen zijn maar optilbewegingen - goed kan registreren... en zeker niet de spatie bijvoorbeeld... daar zitten de rest van je vingers ook nog eens voor.

Een mooi systeem als het werkt, maar ik vraag me zowiezo af wat je er aan hebt. Een beetje SX1 liefhebber haalt 1000 aanslagen per minuut op de SX1 toetsen. :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 20 maart 2004 @ 12:51:
Ik vind het maar vaag. Hoe kan dat ding nou registreren wat je doet? Ik kan me niet voorstellen dat hij de snelle vingerbewegingen - die niet eens meer drukbewegingen zijn maar optilbewegingen - goed kan registreren... en zeker niet de spatie bijvoorbeeld... daar zitten de rest van je vingers ook nog eens voor.

Een mooi systeem als het werkt, maar ik vraag me zowiezo af wat je er aan hebt. Een beetje SX1 liefhebber haalt 1000 aanslagen per minuut op de SX1 toetsen. :+ :+ :+
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1750.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1751.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1755.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1749.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1748.JPG

Nogmaal de zwarte versie

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1734.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/CeBIT_2004/Sonstiges/KIF_1759.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 21-05 18:28
Alleen jammer dat het verkeerde F1 team achterop staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, CeBIT is aan de gang en nog geen 1 smartphone gezien die even mooi/mooier is dan de sx1 en 1.3 mp camera heeft.

Dan maar een sx1 kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Rightone, ik denk er dus precies hetzelfde over. Gisteren nog maar even bij de BC gekeken en hij is toch wel goed. Ik ga hem morgen maar bestellen bij Belnu.nl i.c.m. Vodafone abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Poster schreef op 21 maart 2004 @ 12:30:
Rightone, ik denk er dus precies hetzelfde over. Gisteren nog maar even bij de BC gekeken en hij is toch wel goed. Ik ga hem morgen maar bestellen bij Belnu.nl i.c.m. Vodafone abo
Pfff, dit jaar was cebit dom (als ik zo naar de gepresenteerde mobieltjes kijkt)
Ik ga denk ik voor de sx1!! 2 mei ben ik jarig, ik hoop dat ik dan minimaal 250 euro krijg >:) en dan ga ik de volgende dag een sx1 kopen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Damn, heb je zo'n mooie stereo headset... precies in het oor passend... ;) raak je zo'n zacht zwart omhulsel van het dopje kwijt. :( Kan je deze ergens los kopen? :?

[ Voor 24% gewijzigd door Barca op 21-03-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 80648 schreef op 21 maart 2004 @ 12:44:
[...]

Pfff, dit jaar was cebit dom (als ik zo naar de gepresenteerde mobieltjes kijkt)
Ik ga denk ik voor de sx1!! 2 mei ben ik jarig, ik hoop dat ik dan minimaal 250 euro krijg >:) en dan ga ik de volgende dag een sx1 kopen :>
En 20 minuten eerder wilde je de S65 hebben, of ga je ze alle2 kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
megter schreef op 21 maart 2004 @ 13:15:
[...]

En 20 minuten eerder wilde je de S65 hebben, of ga je ze alle2 kopen :?
20 minuten eerder? je bedoelt paar dagen geleden! :)
Ja maar ik dacht dat de s65 ook een mp3 functie had enz.
Ik wou alleen voor de s65 om de 1.3 mp camera, maar als ik zo bekijk heb ik dat niet nodig. EN ik vind nog steeds de sx1 mooiste en krachtigste.
Dus daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 80648 schreef op 21 maart 2004 @ 13:48:
[...]

20 minuten eerder? je bedoelt paar dagen geleden! :)
Ja maar ik dacht dat de s65 ook een mp3 functie had enz.
Ik wou alleen voor de s65 om de 1.3 mp camera, maar als ik zo bekijk heb ik dat niet nodig. EN ik vind nog steeds de sx1 mooiste en krachtigste.
Dus daarom
Nee, vandaag had je om 12:25 in het Siemens S65 topic gezegd dat je 'm ging kopen, maar dat is offtopic.

Ontopic dan maar: De twee weken dat ik de SX1 in bezit gehad heb (hij is nu bij het service center), beviel hij inderdaad heel goed. Bedenk wel dat de S klasse inderdaad anders is dan de SX of SL, bijvoorbeeld mp3 functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
megter schreef op 21 maart 2004 @ 14:39:
[...]

Nee, vandaag had je om 12:25 in het Siemens S65 topic gezegd dat je 'm ging kopen, maar dat is offtopic.

Ontopic dan maar: De twee weken dat ik de SX1 in bezit gehad heb (hij is nu bij het service center), beviel hij inderdaad heel goed. Bedenk wel dat de S klasse inderdaad anders is dan de SX of SL, bijvoorbeeld mp3 functie.
Ja ik zei dat ik de sx1 ga kopen en niet de s65 zei ik in het siemens s65 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 80648 schreef op 21 maart 2004 @ 15:30:
[...]

Ja ik zei dat ik de sx1 ga kopen en niet de s65 zei ik in het siemens s65 topic.
Ah zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Laatst online: 05-06 14:11
Ik nog niet dat je hem ergens kan bestellen in Nederland???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Die zwarte is zeker mooi........ maarrrrrrrrrrrr dat materiaal doet mij erg denken aan het zwarte gedeelte van de T610. En we weten allemaal hoe mooi dat er uit komt te zien na 1 keer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
Euh...

Misschien een beetje een raar vraagje, maaruh:

Is er ook een soort TomTom applicatie beschikbaar voor de SX1, waarmee ik dus geholpen kan worden om de weg te vinden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
deuxani schreef op 21 maart 2004 @ 21:05:
Die zwarte is zeker mooi........ maarrrrrrrrrrrr dat materiaal doet mij erg denken aan het zwarte gedeelte van de T610. En we weten allemaal hoe mooi dat er uit komt te zien na 1 keer bellen.
Hmm, ik zag vandaag een t for telecom reclameblad bij ons thuis, tot mijn verbazing zag ik de sx1! Er staat niet hoeveel jaar de abbonoment duurt, maar de sx1 kost met een 35 euro abbonoment van t-mobile 0,-!
:)
Ff vragen of mijn vader NU een abbonoment wilt?! ( hij wilt er wel 1 maar naar de zomer :9 )

EDIT:
NeonRacer schreef op 22 maart 2004 @ 13:21:
Euh...

Is er ook een soort TomTom applicatie beschikbaar voor de SX1, waarmee ik dus geholpen kan worden om de weg te vinden :*)
Als ik jouw was zou ik wachten op dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2004/March/images/siemensgps.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 22-03-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnixo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-04-2023
NeonRacer schreef op 22 maart 2004 @ 13:21:
Euh...

TomTom zou je gewoon op de SX1 moeten kunnen gebruiken. Zelf heb ik SW07 NL op m'n SX1 maar kreeg toch problemen met TmTom i.c.m. de kaart van Rotterdam. De applicatie opent wel en de kaart kon ik ook deels zien, maar het opstartscherm verdwijnt niet en geeft een foutmelding. Misschien heb ik een te oude versie van TomTom, want volgens hun website is het compatibel met de SX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 80648 schreef op 22 maart 2004 @ 16:24:
[...]
Als ik jouw was zou ik wachten op dit:
Uh, tis dat? Behalve dan een plaatje van de SX1 met een navigatiesysteem. :+

Ik herinner me dat er in deel 1 ook een navigatieprogramma werd genoemd die werkt op de SX1... ik ga even op zoek voor je...

Edit:
Door danplo - Friday 04 July 2003 18:45 in Siemens SX1

Afbeeldingslocatie: http://www.club-sx1.de/images/sx1navi.jpg

Zijn post:
So far the t-mobiles navigation service NaviGate was available only for the internal Smartphone MDA. Starting from next week it is to be offered in addition, for series of 60 devices like the SX1.

Contained in the package still another Bluetooth Government inspection department receiver beside the NaviGate software, that is operated either with the exchangeable Akku or the provided KFZ Ladekabel, is.

For navigation simply at the Handy the desired goal is entered. This is then sent together with that, by government inspection department determined, current position, by GPRS at the NaviGate server. There the necessary route is then calculated and sent back to the Handys. Now one can be able to be led by directional markers or language references to the goal. If necessary is adapted the route on new traffic conditions (e.g. back-up) and sent again on the Handy.

The costs amount to 1,99 euro per requested route including all actualizations. In addition still the appropriate GPRS connecting costs comes.

[ Voor 63% gewijzigd door Barca op 22-03-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 11:42
kingnixo schreef op 22 maart 2004 @ 16:40:
[...]

TomTom zou je gewoon op de SX1 moeten kunnen gebruiken. Zelf heb ik SW07 NL op m'n SX1 maar kreeg toch problemen met TmTom i.c.m. de kaart van Rotterdam. De applicatie opent wel en de kaart kon ik ook deels zien, maar het opstartscherm verdwijnt niet en geeft een foutmelding. Misschien heb ik een te oude versie van TomTom, want volgens hun website is het compatibel met de SX1.
tomtom voor SX1?
Heb je een linkje voor me waar ik dat kan zien?

Ik ken alleen wayfinder

En over deze afbeedling, is dit een bluetooth schrijfpen o.i.d. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Barca schreef op 19 maart 2004 @ 11:41:
[...]
Dus bij jou is de status gereed en toch issie nog niet verzonden en wacht je al 2 dagen op de verzending. Ook leuk :( :( :(
Ik quote mezelf even, want mijn status is vandaag geupdate naar dezelfde status:
De SX1 Internationaal is gereed (22-03-2004) verzending zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden.
Zal mij benieuwen wanneer ik hem eindelijk eens terug krijg. :( Ze hebben hem nu 8 volle werkdagen. :( :( Heb jij hem al terug "GooWie"? Aangetekende post wordt immers wel op zaterdag bezorgd. (niet op maandag, weet ik uit mijn 4-jarige TPG verleden ;)) Zal mij benieuwen, pffff ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 22 maart 2004 @ 16:41:
[...]

Uh, tis dat? Behalve dan een plaatje van de SX1 met een navigatiesysteem. :+

Ik herinner me dat er in deel 1 ook een navigatieprogramma werd genoemd die werkt op de SX1... ik ga even op zoek voor je...

Edit:
Door danplo - Friday 04 July 2003 18:45 in Siemens SX1

[afbeelding]

Zijn post:
So far the t-mobiles navigation service NaviGate was available only for the internal Smartphone MDA. Starting from next week it is to be offered in addition, for series of 60 devices like the SX1.

Contained in the package still another Bluetooth Government inspection department receiver beside the NaviGate software, that is operated either with the exchangeable Akku or the provided KFZ Ladekabel, is.

For navigation simply at the Handy the desired goal is entered. This is then sent together with that, by government inspection department determined, current position, by GPRS at the NaviGate server. There the necessary route is then calculated and sent back to the Handys. Now one can be able to be led by directional markers or language references to the goal. If necessary is adapted the route on new traffic conditions (e.g. back-up) and sent again on the Handy.

The costs amount to 1,99 euro per requested route including all actualizations. In addition still the appropriate GPRS connecting costs comes.
toon volledige bericht
Barce ben je dan zo scheef? B) ;) , wat zie je daar onder de sx1, je ziet iets dat ze eronder hebben neergezet en wat staat daar? GPS..
de rest kan je zelf ook denken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 80648 schreef op 22 maart 2004 @ 18:56:
[...]
Barce ben je dan zo scheef? B) ;) , wat zie je daar onder de sx1, je ziet iets dat ze eronder hebben neergezet en wat staat daar? GPS..
de rest kan je zelf ook denken :>
Ja doh 8) Wat ik bedoel is dat je zegt: "wachten op dit". Wachten op wat? Een plaatje met een navigatiesysteem op de SX1 en een of andere device aan de SX1 vast is leuk maar zegt niks... welke software is het en wachten op wat? :? :> :> :>

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 22-03-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 22 maart 2004 @ 19:03:
[...]

Ja doh 8) Wat ik bedoel is dat je zegt: "wachten op dit". Wachten op wat? Een plaatje met een navigatiesysteem op de SX1 en een of andere device aan de SX1 vast is leuk maar zegt niks... welke software is het en wachten op wat? :? :> :> :>
Wachten op dat apparaat ( duh ) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 80648 schreef op 22 maart 2004 @ 19:05:
[...]
Wachten op dat apparaat ( duh ) 8)7
Ok, juist. Vet. Maar wat is dat voor apparaat... waar kan je die krijgen als hij beschikbaar is... door wie wordt ie ontwikkeld... op welke termijn kunnen we die verwachten... wat doet het apparaat precies... is er wellicht al een prijsindicatie......
Get my point? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 22 maart 2004 @ 19:11:
[...]

Ok, juist. Vet. Maar wat is dat voor apparaat... waar kan je die krijgen als hij beschikbaar is... door wie wordt ie ontwikkeld... op welke termijn kunnen we die verwachten... wat doet het apparaat precies... is er wellicht al een prijsindicatie......
Get my point? :) :)
Krijg je later te horen ( of als je russisch kan lezen surf je naar mobile-review :X )
Hmm, tot mijn verbazing zie ik dit op my-siemens.com

klik hier op:
http://www.siemens-mobile...1M%252Fdanda%252F,00.html

scroll naar beneden en wat zie je daar staan?

SX1 Firmware Upgrade
(EXE, 22.65 MB)
Version: Version 07
Compatibility: Win2000 or higher

FW07 is dus uit ( voor de internationale versie?! )

>:)

EDIT: waarschijnlijk is het voor de HongKongse versie?!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 22-03-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

oke, even eea samenvatten en vragen:

* navigatiesystemen zoals wayfinder nog steeds vanaf een 200 eurotjes?? (behalve dan bij onze duitse buren voor mensen die T-Mobile hebben)

* nog steeds geen verder info over die hele mooie ZWARTE SX1
(losse vervangbare covers voor de onze?)

* nog steeds geen goed programma om getypte tekst te "kopie-pasten"?

* enne die pen, hoe zit dat, waar te vinden?? (zal nog wel een prototype zijn??)

dus een hele hoop!

grtz, nicole

oja, ik ga mijn SX1 steeds meer waarderen, geweldig toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe datasuite!
ze zeggen dat die beter is dan de vorige

http://www.siemens-mobile.../ms//cdsetup_1_1_56_1.zip

FAQ word geupdate!

Over die gps ding:
tweakers.net :P

Siemens A-GPS SX1 add-on

De Siemens A-GPS is een zeer inovatieve add-on voor de Siemens SX1.
Met de A-GPS kan je je SX-1 omtoveren in een PNS (Personal Navigation System).
De werking is, zoals aan de naam te merken doormiddel van het GPS signaal de locatie te bepalen. Maar aangezien een GPS ontvanger/zender een relatief hoog verbruik heeft betreffende energie, heeft Siemens een mooie oplossing gevonden om doormiddel van gebruik te maken van de Cell ID numbers van de zendmasten.
Door de combinatie van die 2 kan op een zuinige manier de locatie van de SX1 toch accuraat berekent worden.

Tevens zitten er nog andere leuk opties bij.
Het is bijvoorbeeld mogenlijk om een fotoboek te maken met een plattegrond. Zo kan je een 'show' maken en precies bekijken waar je gelopen hebt, en welke foto je waar genomen hebt. Dit is natuurlijk een erg leuke feature voor op vakantie. (of bij de CeBIT :P)
http://crew.tweakers.net/...it_2004/Foto/DSC02967.JPG
http://crew.tweakers.net/...it_2004/Foto/DSC02969.JPG

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 23-03-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Die moek eh! :+ Is het gebruik er van helemaal gratis? Vraag me ook af hoe ver het bereik is; lijkt me dat die zendmasten erin worden geprogrammeerd dus waarschijnlijk alleen voor Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
meer info, meer info!

Dit is echt een goede add-on!!

Echt werelds. Nu alleen hopen dat het binnen de perken blijft kwa kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 97668 schreef op 22 maart 2004 @ 20:22:
oke, even eea samenvatten en vragen:

* navigatiesystemen zoals wayfinder nog steeds vanaf een 200 eurotjes?? (behalve dan bij onze duitse buren voor mensen die T-Mobile hebben)

* nog steeds geen verder info over die hele mooie ZWARTE SX1
(losse vervangbare covers voor de onze?)

* nog steeds geen goed programma om getypte tekst te "kopie-pasten"?

* enne die pen, hoe zit dat, waar te vinden?? (zal nog wel een prototype zijn??)

dus een hele hoop!

grtz, nicole

oja, ik ga mijn SX1 steeds meer waarderen, geweldig toestel!!
toon volledige bericht
Dat copy-pasten bestaat al, dat zit standaard in je SX1, houdt het pijltje omhoog (naast de C) ingedrukt om de tekst te selecteren en daarna te copy-pasten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op mobile-review staat dit over dat gps ding
Siemens also exhibited the AGPS module for Siemens SX1 smartphone. For the time being such devices suffer from higher power consumption. For example, the module discharges the battery of the SX1 within 3 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Laatst online: 05-06 14:11
Omdat ik vier keer per dag medicijnen moet nemen, zou ik het makkelijk vinden om dat in de agenda van mijn telefoon te zetten.
Ook als ik de dan afspraak op mijn scherm krijg en wil ik dat hij mij op een later tijdstip (bv 15 min) weer waarschuwd.
Dus dat ik de afspraak kan uitstellen net als in Outlook.

Met mijn verdronken 6600 kon dit wel, alleen het uitstellen van afspraken kon niet.
Is dit mogelijk met de SX1?
Misschien met een appart proggie?

Kan iemand dit voor me testen?

En is de MC Laren versie al in Nederland verkrijgbaar?

Edit:

Net even gebeld met Siemens.
De SX1 Mc Laren komt waarschijnlijk niet op de Nederlandse markt.
In Duitsland waarschijnlijk wel (of hij is daar al?)
Die man kon mij ook vertellen dat er andere software in de Mc Laren versie zit.
Ben vergeten te vragen wat de verschillen zijn 8)7 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Kitser op 23-03-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat copy-pasten bestaat al, dat zit standaard in je SX1, houdt het pijltje omhoog (naast de C) ingedrukt om de tekst te selecteren en daarna te copy-pasten.[/quote]

Jee, wéér wat geleerd!

dat werkt alleen in "eigen" getypte tekst, en niet in een ontvangen sms of internetpagina, toch??

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 97668 schreef op 23 maart 2004 @ 16:16:
Dat copy-pasten bestaat al, dat zit standaard in je SX1, houdt het pijltje omhoog (naast de C) ingedrukt om de tekst te selecteren en daarna te copy-pasten.
Jee, wéér wat geleerd!

dat werkt alleen in "eigen" getypte tekst, en niet in een ontvangen sms of internetpagina, toch??

bedankt!
Als ik bv een nummer oid uit een ontvangen sms krijg die ik moet hebben, druk ik op forward sms. Dan krijg je dus een invoerscherm waar dat smsje instaat. Selecteer de tekst, copy text en delete dan je smsje.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Status van mijn repair:
Uw RMA met nummer 54961597 is gereed en verzonden. <- kreeg ik per e-mail.

9 volle werkdagen heeft het geduurd. :(

[ Voor 54% gewijzigd door Barca op 23-03-2004 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108890

Barca schreef op 22 maart 2004 @ 18:45:
[...]

Ik quote mezelf even, want mijn status is vandaag geupdate naar dezelfde status:
De SX1 Internationaal is gereed (22-03-2004) verzending zal zo spoedig mogelijk plaatsvinden.
Zal mij benieuwen wanneer ik hem eindelijk eens terug krijg. :( Ze hebben hem nu 8 volle werkdagen. :( :( Heb jij hem al terug "GooWie"? Aangetekende post wordt immers wel op zaterdag bezorgd. (niet op maandag, weet ik uit mijn 4-jarige TPG verleden ;)) Zal mij benieuwen, pffff ;(
echt te erg, mun SX was op dezelfde dag dat hij binnekwam gemaakt, maar ze deden er 5 dagen!! over om hem op te sturen! :( :( Ik kreeg gisteren pas het mailtje dat tie verstuurd was. En ik heb hem nog steeds niet ontvangen! :( :'(
Nu maar afwachten of tie morgen wel met de post komt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

Barca schreef op 23 maart 2004 @ 18:23:
Status van mijn repair:
Uw RMA met nummer 54961597 is gereed en verzonden. <- kreeg ik per e-mail.

9 volle werkdagen heeft het geduurd. :(
Wat een prutsers zeg. Hopen dat ie nou helemaal gefixed is en misschien al met fw08, maar dat zal nog wel niet. Nog even en je zult herenigd worden met jou schatje. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Omdat ik 'm door de BC heb op laten sturen heb ik geen id hoe ver ze zijn met mijn SX1. Best irri. Ik heb 'm 6 werkdagen gebracht, dus op zich valt het nog mee ;)

[ Voor 10% gewijzigd door megter op 23-03-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 106135 schreef op 23 maart 2004 @ 19:22:
[...]
Wat een prutsers zeg. Hopen dat ie nou helemaal gefixed is en misschien al met fw08, maar dat zal nog wel niet. Nog even en je zult herenigd worden met jou schatje. O-)
Hehe ja :) Een emotioneel moment zal het zijn. :'( Ik moet zeggen, als ik hem morgen niet aangetekend ontvang heb ik het wel een beetje gehad met Siemens. :( Dan zijn het echt stakkers. 2 werkdagen lang is de telefoon in een testfase en vervolgens 2 dagen lang de status gereed voordat de status naar verzonden wordt gezet... en als hij verzonden is blijkt hij dan helemaal niet verzonden te zijn? 8)7 Aangetekende post binnen Nederland komt altijd overnight aan. Maar goed, of dat nou ergens anders beter is is een andere vraag. :|

megter: Je zou de Belcompany het RMA nummer kunnen vragen en kunnen vragen welke postcode ze hebben gebruikt. De BC kan namelijk op de Siemens Repair Centre site inloggen als dealer.

[ Voor 13% gewijzigd door Barca op 23-03-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barca schreef op 23 maart 2004 @ 20:07:
[...]

Hehe ja :) Een emotioneel moment zal het zijn. :'( Ik moet zeggen, als ik hem morgen niet aangetekend ontvang heb ik het wel een beetje gehad met Siemens. :( Dan zijn het echt stakkers. 2 werkdagen lang is de telefoon in een testfase en vervolgens 2 dagen lang de status gereed voordat de status naar verzonden wordt gezet... en als hij verzonden is blijkt hij dan helemaal niet verzonden te zijn? 8)7 Aangetekende post binnen Nederland komt altijd overnight aan. Maar goed, of dat nou ergens anders beter is is een andere vraag. :|

megter: Je zou de Belcompany het RMA nummer kunnen vragen en kunnen vragen welke postcode ze hebben gebruikt. De BC kan namelijk op de Siemens Repair Centre site inloggen als dealer.
Dont blame hen ;)

Misschien hebben ze veel de werk te doen ( je bent niet de enige met een sx1 die naar siemens service centre heeft gestuurd en dolgraag hem binnen een week terug wilt >:) )

Haha ( egoist! ) :P

En nee ik zeg dit niet omdat ik voor siemens ben, dit is gewoon iets dat altijd gebeurt. Mensen zeggen iets over iets terwijl ze niet weten wat er achter de schermen gebeurt.
MAAR het kan ook zijn dat ze dat expres doen ( dat laat verzendne enz )

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 23-03-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654

Heb misschien iets gevonden wat alle SX1 gebruikers wel kunnen waarderen:

http://www.mobiltec24.de/...c8b48d4f2f4cdb65ae5629ab7

Zo'n soort condoomhoesje. Vraag me alleen af of de toetsen dan nog wel lekker werken?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 92654 schreef op 23 maart 2004 @ 20:31:
Heb misschien iets gevonden wat alle SX1 gebruikers wel kunnen waarderen:

http://www.mobiltec24.de/...c8b48d4f2f4cdb65ae5629ab7

Zo'n soort condoomhoesje. Vraag me alleen af of de toetsen dan nog wel lekker werken?

:?
Is niet duur iig :)
Kdenk niet dat die toetsen het nog doen dan, ziet eruit als een hard condoom ;)

[ Voor 11% gewijzigd door megter op 23-03-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik ook al gehad, alleen laat het toch nog vrij snel los!! (althans bij mij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand misschien hoe je (en of je uberhaupt) een ander geluidje voor je wekker (alarm) kan instellen?
In de handleiding kan ik er niets over vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 92654 schreef op 23 maart 2004 @ 20:56:
Weet iemand misschien hoe je (en of je uberhaupt) een ander geluidje voor je wekker (alarm) kan instellen?
In de handleiding kan ik er niets over vinden 8)7
Volgens mij heeft nog niemand daar een antwoord op gevonden, ook op c-s niet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jep,
na lang zoeken gevonden,
de nieuwigheden uit de voorgaande berichten,
allemaal samengevatop de onz vertroude siemens site:
http://www.siemens.com/in...Tnflm&sdc_sid=7901029759&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654 schreef op 23 maart 2004 @ 20:47:
[...]

Die heb ik ook al gehad, alleen laat het toch nog vrij snel los!! (althans bij mij!)
inderdaad,

het is gewoon helemaal niets, werkt een week of wat!
komt dan toch langzaam aan de zijkanten los, ondanks alles wat ze beloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 23 maart 2004 @ 20:32:
[...]

Is niet duur iig :)
Kdenk niet dat die toetsen het nog doen dan, ziet eruit als een hard condoom ;)
nou, dat valt wel mee!

ik had eerst een "beschermstikker" voor op het display,
toen een Krussel hoesje en nu toch gezwicht voor dit "condoom".

mijn idee, werkt geweldig, nog minder troep onder het display, dicht dus beter af, en het is desondanks vrij soepel (beter dan het Krusselhoesje) en een beter zicht op het display.

het enigste nadeel is dat de mmc kaart minder goed (niet) bereikbaar is, je moet het hoesje er echt afpulken!

ik heb ze in engeland via ebay besteld, GBP 2,99 (4euro50) ex verzendkosten (en er zelfs een tweede besteld, perfecte pasvorm!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 97668 schreef op 23 maart 2004 @ 22:00:
[...]

nou, dat valt wel mee!

ik had eerst een "beschermstikker" voor op het display,
toen een Krussel hoesje en nu toch gezwicht voor dit "condoom".

mijn idee, werkt geweldig, nog minder troep onder het display, dicht dus beter af, en het is desondanks vrij soepel (beter dan het Krusselhoesje) en een beter zicht op het display.

het enigste nadeel is dat de mmc kaart minder goed (niet) bereikbaar is, je moet het hoesje er echt afpulken!

ik heb ze in engeland via ebay besteld, GBP 2,99 (4euro50) ex verzendkosten (en er zelfs een tweede besteld, perfecte pasvorm!)
Dat verandert de zaak :P Kzal 's kijken, wel mooi dat het goed dicht, anders krijg je allemaal krasjes op je beeldscherm vanwege de troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 23 maart 2004 @ 22:02:
[...]

Dat verandert de zaak :P Kzal 's kijken, wel mooi dat het goed dicht, anders krijg je allemaal krasjes op je beeldscherm vanwege de troep.
link ebay:http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3395322038&category=57249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109689

Oké ik heb nu alle pagina's bekeken en alle antwoorden uitgeprobeerd, maar mijn probleem blijft nog steeds.

Ik krijg mijn SX1 niet gekoppeld aan mijn PC, laat staan dat ik de update kan maken.

In alles krijg ik Telephone not connected.
Zelfs mrouter herkent hem niet.

Weet iemand nog iets, wat niet al besproken is??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
Euh...

Iemand al ervaring met Belnu.nl, heeft hier iemand al een SX1 bij hun gekocht?

Zo ja, heb je een nederlandse versie gekregen? Met welke firmware?

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Niet online
Ik heb hem van de week besteld bij Belnu, er zou NL software op moeten zitten. Je hoort het wel als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
heb je dat officieel bevestigd gekregen van hun.

Ik moet namelijk snel beslissen, de aktie loopt nog maar een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 109689 schreef op 24 maart 2004 @ 01:55:
Oké ik heb nu alle pagina's bekeken en alle antwoorden uitgeprobeerd, maar mijn probleem blijft nog steeds.
Alle mogelijke oplossingen heb ik in de FAQ gezet, dus je had niet hoeven bladeren :+. Heb je ze echt allemaal gehad? Overigens is er een nieuwe versie van Siemens Data Suite... dat zou ook nog een mogelijke oplossing kunnen zijn. (update: is nu verbeterd in FAQ)
Anoniem: 80648 schreef op 23 maart 2004 @ 20:23:
[...]
Misschien hebben ze veel de werk te doen (je bent niet de enige met een sx1 die naar siemens service centre heeft gestuurd en dolgraag hem binnen een week terug wilt >:) )
Daar gaat het niet om. Ik heb toch (on)geduldig afgewacht? Zojuist contact met het thuisfront gehad en mijn SX1 is NIET AANGEKOMEN. Kijk... als je op je website aan geeft dat het verstuurd is en vervolgens blijkt dat niet zo te zijn, dan zijn het gewoon een stelletje stakkers. Het spijt me maar dat is hoe ik er over denk. Weer een nacht slapen zonder SX1 onder m'n kussen. :( :( :( :( :( :( :'( ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 24-03-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100270

Hehe na 12 werkdagen heb ik hem retour van het service center, versie 07 heb ik erop. ;)
Nu ben ik alleen de instellingen voor internet gprs van t-mobile kwijt en een maandje geleden kon je die nog opgestuurd krijgen via my-siemens.com maar met het verschijnen van de nieuwe site zijn die instellingen verdwenen en op de site van t-mobile zijn ze ook al onvindbaar, iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan ze hier nog vinden:

http://www.my-siemens.com...SX1M%252Fota%252F,00.html

Succes ermee!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.