Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106135

KiTsEr schreef op 03 maart 2004 @ 15:42:
[...]

Das jammer.
Is wel zo leuk om dat eens in de zoveel tijd te veranderen......ziet ie er ineens weer heel anders uit.

Maar misschien kan je dat "Series60Skinsupport" wel ergens vandaan toveren?
Ik heb wel een programmatje dat heet skin-editor. Misschien lukt het daarmee? Alleen snap ik niet helemaal hoe dat shell extension werkt. Want je krijgt de inhoud van je telefoon te zien en snap ik niet hoe je daar iets wat op de computer staat daar heen te kopieren. Ik weet het, dat klinkt stom en misschien ben ik dat ook wel. Waarschijnlijk is het heel makkelijk. Misschien kunnen jullie me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 08:12

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 106135 schreef op 03 maart 2004 @ 16:24:
[...]
Ik heb wel een programmatje dat heet skin-editor. Misschien lukt het daarmee? Alleen snap ik niet helemaal hoe dat shell extension werkt. Want je krijgt de inhoud van je telefoon te zien en snap ik niet hoe je daar iets wat op de computer staat daar heen te kopieren. Ik weet het, dat klinkt stom en misschien ben ik dat ook wel. Waarschijnlijk is het heel makkelijk. Misschien kunnen jullie me helpen.
:? Als je de SX1 aan sluit komt er gewoon een drive bij in Windows die heet "Siemens SX1". Je ziet hem gewoon staan in het overzicht bij "Deze Computer", om maar helemaal terug naar de basics te gaan. ;)
Unable to install. Series60 Skinsupport required.
Wil dus nog niet zeggen dat het niet werkt! Je hebt alleen ook Skinsupport nodig.

Ik heb - denk ik - nog een bug ontdekt in de (Internationale) fw06...
Toen ik de Internationale fw05 had kon ik als ik de MP3 player aan had middels *één* "korte" druk op de # toets mijn telefoon locken. Dit was overal een "lange" druk op deze toets... maar bij de MP3 player moest je hem dus maar een tikkie geven anders lockte ie niet. Nu ik de Internationale fw06 heb, krijg ik mijn telefoon NIET gelocked met de # toets in MP3 player. Lang(er) drukken, kort drukken... het maakt allemaal niet uit ik krijg hem niet gelocked. Kan iemand anders dit bevestigen en kan iemand met de Nederlandse fw06 aangeven of dit wellicht hier ook het geval is? :?

[ Voor 47% gewijzigd door Barca op 03-03-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86453

Ik heb nu de Nokia 6100 en ben echt zeer tevreden, als iemand GOEDKOOP mijn Siemens Sx1 wil overkopen, moet hij maar even een seintje geven, Ik heb hem Zaterdag ook bij me in de Computerhall bij de Bazaar in beverwijk.

Een paar punten waar de 6100 een beter telefoon is dan de Sx1:

1. Geluidskwaliteit is beter, Ookal is dat van de Sx1 ook goed,
2. de telefoon is veel luider in handsfree modes dan de Sx1, de nokia kan je gewoon naast je neerleggen in de auto, bij de Sx1 is dit niet het geval.

Ps, Ik heb het gewoon niet met de Sx1, ik heb het bonnetje en doos etc, daarom dat ik hem zo goedkoop weg doe, 250 euro. Btw, er zit wel een beetje stof onder het scherm zoals eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja Barca, bij Nederlandse fw06 is dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnixo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-04-2023
Anoniem: 106135 schreef op 03 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Met Smartlauncher van Symbianware kan je zelf je skins kiezen, ook voor je menu en dergelijke. Heb het nog niet geprobeerd, maar op hun website kun je een trial downloaden. Dit zijn de features:
Implements all basic functions of the system menu and taskmanager

SmartLauncher is completely integrated into your smartphone and substitutes the original menu and taskmanager applications

Custom background menu picture

Custom application and folder icons

Custom labels, folder title and buttons colors

Possibility to create your own skins and change them with the help of freeware application "Skin Editor"

Support of a tree folder feature

Integrated taskman that has all the information about the level of the battery charge, free memory, free disks space, Current time and the information about the launched applications

Set a shortcut for an application or folder

Auto start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

kingnixo schreef op 03 maart 2004 @ 22:15:
[...]

Met Smartlauncher van Symbianware kan je zelf je skins kiezen, ook voor je menu en dergelijke. Heb het nog niet geprobeerd, maar op hun website kun je een trial downloaden. Dit zijn de features:
Implements all basic functions of the system menu and taskmanager

SmartLauncher is completely integrated into your smartphone and substitutes the original menu and taskmanager applications

Custom background menu picture

Custom application and folder icons

Custom labels, folder title and buttons colors

Possibility to create your own skins and change them with the help of freeware application "Skin Editor"

Support of a tree folder feature

Integrated taskman that has all the information about the level of the battery charge, free memory, free disks space, Current time and the information about the launched applications

Set a shortcut for an application or folder

Auto start
toon volledige bericht
Heej dat programma heb ik ergens op mijn hd staan, ik zal het morgen eens testen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Ik ga dit ook maar eens uitproberen denk ik:

http://www.cibenix.com/AD7650_index.html

Active Desk is the ideal solution to personalise and customise your Nokia 6600/36x0 & SX1 imaging phone. The application allows you to fully customise the display - including choosing wallpapers (“skins”), text colours, and operator logos. Active Desk provides five information rich, full featured, customisable views of the key information stored on your Nokia 6600/36x0 & SX1, including calendar entries, to-dos and messages. The combination of customisation and personalisation makes Active Desk the essential add-on for the Nokia 6600/36x0 & SX1. Active Desk now allows you to download themes from our website, or to send your own theme to us for publication or to a friend.

Staat ook op mijn hd :) dus ff checken

Update

Beide progjes doen wat ze beloven, maar je kunt dus alleen het deelte editen waar normaal je wallpaper staat. Active Desk is kan ook je operator logo aanpassen en zet handige links op je desktop.
Smartlauncher heeft daarentegen weer een mooier menu, die je helemaal kan configgen, gaat alleen wat tijd in zitten om deze net zo logisch te krijgen als je standaard menu.

[ Voor 20% gewijzigd door Rav op 04-03-2004 00:01 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 10:08
Das mooi jongens!
Bedankt!!
Kan iemand wat foto's posten die met de SX1 zijn gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

KiTsEr schreef op 04 maart 2004 @ 08:53:
Das mooi jongens!
Bedankt!!
Kan iemand wat foto's posten die met de SX1 zijn gemaakt?
Zie:
[rml][ Pics] Gezocht die gemaakt zijn met een "Gsm-Camera"[/rml]

Uiterlijk zaterdag zal de FAQ zijn uitgebreid met alles wat er tot deze post aan toe naar voren is gekomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Raafje schreef op 03 maart 2004 @ 23:38:

Beide progjes doen wat ze beloven, maar je kunt dus alleen het deelte editen waar normaal je wallpaper staat. Active Desk is kan ook je operator logo aanpassen en zet handige links op je desktop.
Smartlauncher heeft daarentegen weer een mooier menu, die je helemaal kan configgen, gaat alleen wat tijd in zitten om deze net zo logisch te krijgen als je standaard menu.
Volgens mij kan je hier standaard themes downloaden.

http://www.symbianware.co...php?id=slauncher60&pl=sx1

Kan het zelf niet testen, heb de SX1 (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

KiTsEr schreef op 04 maart 2004 @ 22:36:
[...]

Volgens mij kan je hier standaard themes downloaden.

http://www.symbianware.co...php?id=slauncher60&pl=sx1

Kan het zelf niet testen, heb de SX1 (nog) niet.
Klopt, maar dat is dus alleen voor het menu, niet voor je beginscherm zeg maar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 14:12
ik vroeg me af hoeveel mensen hier FW7 al hebben draaien,
en of het de moeite waard is om em op te sturen..
eerlijk gezegd zie ik dat opsturen niet zo zitten,
maar kzou die NL firmware toch wel graag willen hebben;
Dus wat zijn jullie ervaringen met opsturen en fw7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92654

ValeK schreef op 05 maart 2004 @ 11:18:
Tja ik heb hem vorige week donderdag zelf gebracht bij Siemens en heb hem dus nogsteeds niet terug :( , ik mag volgens mij al blij zijn als ik hem misschien volgende week weer een keer ga zien!!
Maar goed misschien heb ik pech en gaat het normaal gesproken sneller???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Barca schreef op 03 maart 2004 @ 07:39:
[...]

1. Je kan ze inderdaad gewoon downloaden en installeren. Zie de openingspost voor de URL.
ValeK schreef op 05 maart 2004 @ 11:18:
Hè?? :? :? :? :?

Je kan de firmware toch downloaden en installeren?
Waarom zou je hem dan opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Raafje schreef op 05 maart 2004 @ 00:00:
[...]

Klopt, maar dat is dus alleen voor het menu, niet voor je beginscherm zeg maar.
Wat bedoel je met het "beginscherm"?
De "desktop" zeg maar?
Als je daar een andere achtergrond neerzet, heb je toch alles?
Mij gaat het om de achtergrondkleur in het menu, de iconen en mappen en de knoppen om iets te bevestigen(OK, annuleren, namenlijst enzo).
Dat kan toch wel met dat proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
KiTsEr schreef op 05 maart 2004 @ 13:55:
[...]

[...]

Hè?? :? :? :? :?

Je kan de firmware toch downloaden en installeren?
Waarom zou je hem dan opsturen?
Je kan de firmware idd downloaden en installeren,
maar je kan niet de nl firmware over de internationale heenzetten.
aangezien ik de int. versie heb en graag nl t9 zou willen hebben,
zou ik em moeten opsturen/wegbrengen
(bovendien staat de nieuwste firmware 07 nog niet online...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Heeft iemand wel eens een "CONFERENCE" (tegelijk met meer dan 1 persoon praten) gedaan met de SX1? Ik probeerde het zojuist maar kreeg de melding "request rejected"! :? Kan ook aan m'n provider liggen o.i.d. (Orange) :?

Wat betreft de posts hierboven... ik wist niet dat je fw07 geinstalleerd kan krijgen als je hem op stuurt. Naar mijn weten zijn de Nederlandse en Internationale fw07 namelijk nog niet eens beschikbaar. Als dat de reden is dat je hem op stuurt vind ik het onzin want binnenkort verschijnt fw07 online. Als je hem op stuurt omdat je gelijk de Nederlandse versie wil, begrijp ik het uiteraard volkomen.

Edit: FAQ ge-update. :D

[ Voor 82% gewijzigd door Barca op 05-03-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
Barca schreef op 05 maart 2004 @ 17:59:
Heeft iemand wel eens een "CONFERENCE" (tegelijk met meer dan 1 persoon praten) gedaan met de SX1? Ik probeerde het zojuist maar kreeg de melding "request rejected"! :? Kan ook aan m'n provider liggen o.i.d. (Orange) :?
ik weet iig dat ik het bij mijn provider (debitel |:( ) moet instellen
toets * 43 # en vervolgens OK
dit geld zowel voor telfort als vodafone dus misschien ook voor orange
check ff je handleiding
Wat betreft de posts hierboven... ik wist niet dat je fw07 geinstalleerd kan krijgen als je hem op stuurt. Naar mijn weten zijn de Nederlandse en Internationale fw07 namelijk nog niet eens beschikbaar. Als dat de reden is dat je hem op stuurt vind ik het onzin want binnenkort verschijnt fw07 online. Als je hem op stuurt omdat je gelijk de Nederlandse versie wil, begrijp ik het uiteraard volkomen.
ik dacht mooi 2 vliegen in een klap :+
FW07 int is al zo'n 2 weken uit bij de service centres
dus ik nam aan dat dat in nl ook zo is..
maar ik denk dat ik maar ff wacht; hopen dat de nl selfupdate toch over de int kan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnixo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-04-2023
Ik heb (met Telfort) geen problemen ondervonden met Conference call. Heb overigens maar met 2 anderen gebeld, 3 in totaal. Dat geeft geen problemen bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108080

Ik krijg MMS en WAP niet draaiend bij Vodafone. Toen ik hen (enige tijd geleden) belde zei men dat Vodafone de SX1 niet ondersteunde. Ik heb volgens mij de goede instellingen ingevoerd. Of is dit weer een Bug van de SX1? Ik heb nl. al sinds helf december 2003 met dit toestel alleen maar ellende. Hopelijk morgen voor de 2e keer retour van Siemens. Hopelijk firmware 7.0NL?
Weet iemand meer over de Vodafone WAP en MMS instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
Anoniem: 108080 schreef op 06 maart 2004 @ 04:49:
Ik krijg MMS en WAP niet draaiend bij Vodafone. Toen ik hen (enige tijd geleden) belde zei men dat Vodafone de SX1 niet ondersteunde. Ik heb volgens mij de goede instellingen ingevoerd. Of is dit weer een Bug van de SX1? Ik heb nl. al sinds helf december 2003 met dit toestel alleen maar ellende. Hopelijk morgen voor de 2e keer retour van Siemens. Hopelijk firmware 7.0NL?
Weet iemand meer over de Vodafone WAP en MMS instellingen?
Om te mms-en bij Vodafone moet je volgens mij een vodafone live! abonnement afsluiten
(en ik heb begrepen dat dat niet kan met de SX1, maar ik weet niet of dat klopt)
wap kan gewoon via gsm-netwerk(niet via gprs want daar heb je weer live! voor nodig)
als je bijvoorbeeld deze instellingen gebruikt;
http://www.zonnet.nl/wap/
dir werkt bij mij in iedergeval wel op het (debitel)vodafone netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

kingnixo schreef op 05 maart 2004 @ 22:50:
[...]
Ik heb (met Telfort) geen problemen ondervonden met Conference call. Heb overigens maar met 2 anderen gebeld, 3 in totaal. Dat geeft geen problemen bij mij...
Ik heb Orange maar gebeld want ik kon niks op het internet of in het boekje vinden. Orange blijkt "conference call" niet te ondersteunen. :(
Anoniem: 108080 schreef op 06 maart 2004 @ 04:49:
Ik heb nl. al sinds helf december 2003 met dit toestel alleen maar ellende.
Vertel ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Barca op 06-03-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat MMS data ook via GSM verstuurd kon worden. Anyway, ik zal je zonnet link checken zodra ik mijn toestel van Siemens terug heb. Dank. Als anderen nadere info hebben is die alsnog welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

KiTsEr schreef op 05 maart 2004 @ 13:58:
[...]

Wat bedoel je met het "beginscherm"?
De "desktop" zeg maar?
Als je daar een andere achtergrond neerzet, heb je toch alles?
Mij gaat het om de achtergrondkleur in het menu, de iconen en mappen en de knoppen om iets te bevestigen(OK, annuleren, namenlijst enzo).
Dat kan toch wel met dat proggie?
Het gaat dus ALLEEN over de achtergrond, daarboven wordt niks veranderd, alleen het operator logo eventueel. Dus de klok enzo blijft hetzelfde, de knoppen (OK/annuleren) blijven ook standaard, en dat is dus erg jammer.
In het menu is wel de achtergrond helemaal anders en de knoppen zijn daar dus wel aan te passen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Barca schreef op 03 maart 2004 @ 18:20:
Ik heb - denk ik - nog een bug ontdekt in de (Internationale) fw06...
Toen ik de Internationale fw05 had kon ik als ik de MP3 player aan had middels *één* "korte" druk op de # toets mijn telefoon locken. Dit was overal een "lange" druk op deze toets... maar bij de MP3 player moest je hem dus maar een tikkie geven anders lockte ie niet. Nu ik de Internationale fw06 heb, krijg ik mijn telefoon NIET gelocked met de # toets in MP3 player. Lang(er) drukken, kort drukken... het maakt allemaal niet uit ik krijg hem niet gelocked. Kan iemand anders dit bevestigen en kan iemand met de Nederlandse fw06 aangeven of dit wellicht hier ook het geval is? :?
Ik krijg 'm wel gelockt hoor met FW06 (Internationale versie), zowel toetsenblokkade als telefoonblokkade. Bij mij volstaat nog steeds 1 keer kort op het # drukken.

[ Voor 10% gewijzigd door megter op 07-03-2004 12:38 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107916

Hoi,
Als ik de engelse firmware wil instaleren vind het prograame mijn sx1 niet, terwijl siemens datesuit de sx1 wel vind. Hij zegt dat hij hardware vind maar kan hem niet instaleren als ik mij telefoon in de Download stand opstart wat moet ik doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Volg je precies de instructies op de update website? :? Dus je telefoon uitzetten, opstarten in updatemodus etc.? En ziet Windows de telefoon wel? (m.a.w. vraagt hij om een driver? :?)

[ Voor 24% gewijzigd door Barca op 07-03-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi ik heb mijn teledoon geupdate naar fw 06 volgens de juiste instruktie mar nou kan ik hem niet meer opstarten kent iemand dit probleem ???? wat moet ik doen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is firmware 07 nou eigenlijk al uit? ;(
Ik weet dat je Nederlandse firmware niet over internationale kunt zetten, maar andersom lukt dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103464

Beste mede SX gebruikers,

Het doet me een genoegen om vandaag te melden dat ik mijn SX1 terug heb van de Siemens service center! Ik had hem weggebracht voor update naar de BeNeLux firmware. Sinds dat ik hem weer aan heb gedaan vond ik hem wel eigenaardig goed werken. Zeer stabiel en heel vlot door de menu's! Ik kijk net voor de gein welke firmware ze erop hebbeen geknald en zag tot mijn verbazing dat het de fw07 benelux is!!

Ik ben weer helemaal blij! Zo zie je maar hoe belangrijk goed geschreven drivers en/of software wel zijn! Overigens moet ik zeggen dat de backup functie van je phone naar memory card perfect werkt. Gewoon al mijn contacten wallpapers en foto's bij contacten netjes op zijn plaats!

Veel succes met jullie SX1 !

;) ;) ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103464 op 09-03-2004 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Heeft iemand al een screenprotector voor de SX1?
Voor de 6600 staat ie op deze site:
http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_489.html

Wel ideaal, want op zo'n groot scherm komen snel krassen denk ik.

Ik heb al een mail naar de mensen van deze site gestuurd of ze ook zoiets voor de SX1 hebben.
Ik laat het weten als ik antwoord heb gekregen.
Maar misschien heeft 1 van jullie al zoiets ergens anders vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

megter schreef op 07 maart 2004 @ 12:37:
[...]
Ik krijg 'm wel gelockt hoor met FW06 (Internationale versie), zowel toetsenblokkade als telefoonblokkade. Bij mij volstaat nog steeds 1 keer kort op het # drukken.
Bedankt voor je reactie... het is me nu duidelijk... als je in de opties de "Automatic key lock" On hebt staan heb je geen last van de bug.

Edit: Heb zojuist met Siemens contact opgenomen. Ook ik ga er nu aan geloven en morgen de SX1 aangetekend opsturen naar...
Siemens Reparatiecentrum
Postbus 504
2700 AM Zoetermeer

... voor zowel de Benelux fw07 en het verwijderen van wat stof. Opsturen moet o.v.v. een reparatienummer dat je telefonisch krijgt. Ik hou jullie op de hoogte. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Barca op 09-03-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi barca en ringtone in jullie openingspost staat een link voor een converter voor 3gp naar avi maar als je de link opent staat er alleen een converter voor amr bestanden is de link niet juist of staat hij ergens anders op die site???? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 107916 schreef op 09 maart 2004 @ 12:54:
hoi barca en ringtone in jullie openingspost staat een link voor een converter voor 3gp naar avi maar als je de link opent staat er alleen een converter voor amr bestanden is de link niet juist of staat hij ergens anders op die site???? Alvast bedankt
Ik citeer:
The AMR format is used by many mobile phones right now, for sound recordings and for MMS (message with sound, picture and text for view in cell phones) and will be used in future GSM systems (3G).
De SX1 maakt bij het opnemen van geluiden AMR bestanden aan. Deze kan je met het genoemde programma converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de site van siemens staat nu ook een McLaren versie van de SX1.

http://www.my-siemens.com/f1

En helemaal in het zwart, moet zeggen dat de sx1 er dan ook behoorlijk gaaf uit ziet!!! Misschien dat die zwarte behuizing ook nog eens los verkocht gaat worden?
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Topicstarter
Anoniem: 107916 schreef op 09 maart 2004 @ 12:54:
en ik citeer:
het is rightone :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 92654 schreef op 09 maart 2004 @ 15:03:
Op de site van siemens staat nu ook een McLaren versie van de SX1.

http://www.my-siemens.com/f1

En helemaal in het zwart, moet zeggen dat de sx1 er dan ook behoorlijk gaaf uit ziet!!! Misschien dat die zwarte behuizing ook nog eens los verkocht gaat worden?
:9
ik zie geen pic van de zwarte sx1 daar :?

edit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/sx1_zwart.JPG

vers

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 09-03-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

SX1 in ZWART???

kijk zelf, geniet en huiver.....

http://php.my-siemens.com/f1/flash/f1_special.html

onder F1 for me, my siemens mobile phone

(ja, ik was dus net te laat.....)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 97668 op 09-03-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmmm, als de sx1 nou 1.3 mp camera had ( misschien heeft dat de zwarte versie? ) dan zou ik hem echt kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
Anoniem: 97668 schreef op 09 maart 2004 @ 15:14:
SX1 in ZWART???

kijk zelf, geniet en huiver.....

http://php.my-siemens.com/f1/flash/f1_special.html

onder F1 for me, my siemens mobile phone

(ja, ik was dus net te laat.....)
Gaaf!!!!!!
Is die ook al in Nederland verkrijgbaar?
En waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103464 schreef op 09 maart 2004 @ 02:28:
Beste mede SX gebruikers,

Het doet me een genoegen om vandaag te melden dat ik mijn SX1 terug heb van de Siemens service center! Ik had hem weggebracht voor update naar de BeNeLux firmware. Sinds dat ik hem weer aan heb gedaan vond ik hem wel eigenaardig goed werken. Zeer stabiel en heel vlot door de menu's! Ik kijk net voor de gein welke firmware ze erop hebbeen geknald en zag tot mijn verbazing dat het de fw07 benelux is!!
Wanneer heb jij hem naar Siemens opgestuurd danwel gebracht?
Die van mij is al sinds 27 feb. weg... en nog niet terug gekregen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:18

Pogostokje

* twiet *

Die benelux fw07 is echt een hele verbetering t.o.v. eerdere versies.
fw5 had niet op de markt mogen komen, fw6 was al een stuk beter maar met de 7 werkt het echt zoals het werken moet allemaal. Ik heb hem nu een paar dagen en slechts 1x ging het mis met bluetooth, hij reageerde niet meer op bluetooth verbindingen en in het menu bluetooth aan/uit zetten ging ook niet meer.

Verder issie behoorlijk _/-\o_

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Anoniem: 80648 schreef op 09 maart 2004 @ 15:08:
[...]

ik zie geen pic van de zwarte sx1 daar :?

edit:

[afbeelding]

vers
Wow die zwarte is echt supermooi, ben jaloers :)
Ik hoop dat er nog een bedrijfje komt die zo'n behuizing los verkoopt, zonder McLaren logo. Want daar kan ik natuurlijk niet naar kijken als BMW Williams fanaat :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.net/pics/sx1_mclaren.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.net/mid/sx1_mclaren.gif

volgende week CeBIT, daar laten ze hem wel zien :D

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 09-03-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
KiTsEr schreef op 09 maart 2004 @ 08:20:
Heeft iemand al een screenprotector voor de SX1?
Voor de 6600 staat ie op deze site:
http://www.supplies4mobility.nl/nl/dept_489.html

Wel ideaal, want op zo'n groot scherm komen snel krassen denk ik.

Ik heb al een mail naar de mensen van deze site gestuurd of ze ook zoiets voor de SX1 hebben.
Ik laat het weten als ik antwoord heb gekregen.
Maar misschien heeft 1 van jullie al zoiets ergens anders vandaan.
Heb het volgende antwoord van SUPPLIES 4 MOBILITY B.V gekregen:
Nee, sorry die hebben we niet, maar bij een volgende bestelling zullen we er rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Raafje schreef op 09 maart 2004 @ 16:20:
[...]
Wow die zwarte is echt supermooi, ben jaloers :)
Ik hoop dat er nog een bedrijfje komt die zo'n behuizing los verkoopt, zonder McLaren logo. Want daar kan ik natuurlijk niet naar kijken als BMW Williams fanaat :)
Nou het spijt me maar ik vind het niks. Heb dan ook niets met formule I, maar goed. Het blauwe licht komt nu mooi naar voren maar blauw licht op zo'n zwarte telefoon. :?
Anoniem: 92654 schreef op 09 maart 2004 @ 15:41:
[...]
W0W, ik zou maar eens bellen!

[ Voor 20% gewijzigd door Barca op 09-03-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 09 maart 2004 @ 18:14:
[...]

[...]

W0W, ik zou maar eens bellen!
Tja heb ik eind vorige week gedaan; "Ik moest maar geduld hebben!" Kon tien werkdagen duren en die waren nog niet voorbij..... dus bel eind deze week dan nog wel weer een keer.... maar vind het wel slecht! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 92654 schreef op 09 maart 2004 @ 18:23:
[...]
Tja heb ik eind vorige week gedaan; "Ik moest maar geduld hebben!" Kon tien werkdagen duren en die waren nog niet voorbij..... dus bel eind deze week dan nog wel weer een keer.... maar vind het wel slecht! :(
Trouwens... hoe krijg je de telefoon eigenlijk terug opgestuurd; aangetekend? :? Lijkt me wel zo veilig. :|

Edit: Morgen gaat mijn SX1 per aangetekende post richting Reparatiecentrum. Ik hou jullie op de hoogte. Mijn god wat zal ik hem missen. :'( :'( :'( :|

[ Voor 17% gewijzigd door Barca op 09-03-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103464

Anoniem: 92654 schreef op 09 maart 2004 @ 15:41:
[...]

Wanneer heb jij hem naar Siemens opgestuurd danwel gebracht?
Kheb hem vorige week donderdag langsgebracht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

KiTsEr schreef op 09 maart 2004 @ 17:33:
[...]

Heb het volgende antwoord van SUPPLIES 4 MOBILITY B.V gekregen:

[...]
http://www.mobiltec24.de/...885a072f7be3818edf2a81dec

?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 106135 schreef op 08 maart 2004 @ 21:48:
Is firmware 07 nou eigenlijk al uit? ;(
Ik weet dat je Nederlandse firmware niet over internationale kunt zetten, maar andersom lukt dat wel?
fw07 is wel uit maar is nog niet via internet te downloaden. Hij is op dit moment alleen bij het reparatiecentrum te verkrijgen. Andersom lukt ook niet dat heb ik vanmiddag aan die gast van Siemens gevraagd toen hij mijn details op nam voor de "reparatie". (zie m'n andere post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Iemand had het over handsfree! ? welke knop moet ik dan indrukken joh ? :P

Enne is er ook een manier om die task planner gelijk een dagelijkse opdracht te geven ipv iedere dag om hetzelfde tijdstip dezelfde opdracht in te voeren?

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Rense2002 schreef op 10 maart 2004 @ 01:44:
Iemand had het over handsfree! ? welke knop moet ik dan indrukken joh ? :P
1. De knop aan de rechterzijkant van de telefoon (niet de camera knop dus maar die andere)
2. Het kan gewoon via de opties die je krijgt als je belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 20:26
mooie site, ze hebben daar alles voor de Sx1, audiokabel toetsenbordjes, frontjes, screencovers
en ze verschepen naar nederland, hier ga ik wat bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-04 08:08
De leverancier kan mij de volgende gegevens van een sx1 leveren:

imeinummer 352079001291242 met de volgende gegevens :

product sx-1
p-date : 2004-2-4-
svn : 06
appl.sw date : 16-12-2--3
appl sw : 12.2-06 date 2003-12-15
modem variant : B109
std-map/sw 1/6

Betreft het hier een nederlandse firmware??

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

NeonRacer schreef op 10 maart 2004 @ 14:22:
De leverancier kan mij de volgende gegevens van een sx1 leveren:

imeinummer 352079001291242 met de volgende gegevens :

product sx-1
p-date : 2004-2-4-
appl.sw date : 16-12-2--3
appl sw : 12.2-06 date 2003-12-15
modem variant : B109
std-map/sw 1/6

Wie kan mij helpen?
toon volledige bericht
Volgens mij is dit geen NL firmware aangezietn de datum van de software nog in 2003 ligt....en toen was er nog geen NL.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104030

Ik heb m'n sx1 al ruim een week bij siemens liggen en heb hem nog steeds niet terug gehad, daar zeiden ze tegen mij dat het zo'n 4 werkdagen zou gaan duren.

Het is nu al ruim 7 werkdagen en m'n telefoon is nog steeds niet terug, ik hoop toch wel dat hij snel komt. Ben benieuwd hoe de nederlandse software is en welke versie.

Wie kan mij vertellen hoe lang het zo ongeveer duurt daar in Zoetermeer? Want ik kan niet lang meer wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104030 schreef op 10 maart 2004 @ 16:25:
Ik heb m'n sx1 al ruim een week bij siemens liggen en heb hem nog steeds niet terug gehad, daar zeiden ze tegen mij dat het zo'n 4 werkdagen zou gaan duren.

Het is nu al ruim 7 werkdagen en m'n telefoon is nog steeds niet terug, ik hoop toch wel dat hij snel komt. Ben benieuwd hoe de nederlandse software is en welke versie.

Wie kan mij vertellen hoe lang het zo ongeveer duurt daar in Zoetermeer? Want ik kan niet lang meer wachten :'(
Die van mij is al bijna 10 werkdagen weg :( , en heb dus vandaag maar weer even gebeld, de man wist mij te vertellen dat dat niet hoort en zou een bericht sturen naar het reparatiecentrum...... maar hoe lang het nog kon duren wist hij mij niet te vertellen! :r :r :r

Het zou op volgorde van binnenkomst worden behandelt 8)7 jaja wel vaag dan dat er mensen zijn die hem eind vorige week hebben opgestuurd en hem nu al terug hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104030

ja, klopt zeker niet misschien zijn ze wel een par dagen kwijt en dan? :?

Maar ik ben dus niet de enigste die langer moet wachten dan afgesproken nou dan moeten ze het wel met ons goed maken :) en een perfecte telefoon retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104030 schreef op 10 maart 2004 @ 16:37:
ja, klopt zeker niet misschien zijn ze wel een par dagen kwijt en dan? :?

Maar ik ben dus niet de enigste die langer moet wachten dan afgesproken nou dan moeten ze het wel met ons goed maken :) en een perfecte telefoon retourneren.
Haha wat dacht je van een McLaren cover??? Denk dat ze het dan al weer aardig goed hebben gemaakt bij mij! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
offtopic:
http://www.siemens-mobile.com

siemens zijn site heeft een andere uiterlijk/kleur :)

wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook de problemen gehad die ik op het forum lees, nl. dat na firmware update (V6.0) de telefoon helemaal niet meer opstart cq. gelocked is en ook niet met een deblokkeringscode meer te unlocken is. Weer naar Siemens terug, gebracht op 13-02, (pas) op 07-03 splinternieuw toestel retour. Hoe krijg ik de gegevens omtrent de firmware versie op mijn display? Dan kan ik checken of ik al V7.0 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 108080 schreef op 10 maart 2004 @ 19:31:
Ik heb ook de problemen gehad die ik op het forum lees, nl. dat na firmware update (V6.0) de telefoon helemaal niet meer opstart cq. gelocked is en ook niet met een deblokkeringscode meer te unlocken is. Weer naar Siemens terug, gebracht op 13-02, (pas) op 07-03 splinternieuw toestel retour. Hoe krijg ik de gegevens omtrent de firmware versie op mijn display? Dan kan ik checken of ik al V7.0 heb.
Citaat van firmware update site...

*#06# in the idle screen and then select INFO.
SVN: xx is the software release number in the phone.
NeonRacer schreef op 10 maart 2004 @ 14:22:
Wie kan mij helpen?
De svn code (zie ook bovenstaand) is de firmware versie. Het is dus fw06. Uit deze gegevens kan je niet afleiden of het internationaal of benelux of wat dan ook is; want er staat niet alleen "06" maar nog veel meer bij. (en dat noemt de leverancier dus niet) Je kan er echter van uit gaan dat dit (zoals iemand bovenstaand ook al zei; zie zijn redenering :)) de internationale versie zal zijn.

Als ik mijn SX1 terug krijg zal ik de FAQ herschrijven; d.w.z. de nu Engelse menu structuur details (b.v. "Menu / Options / ...") zal ik converteren naar Nederlands. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Barca op 10-03-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) Ik ben weer helemaal blij.
Vandaag mijn SX1 weer terug gekregen van Siemens. Nu met de nederlandse FW7.

Heeft weliswaar 2 weken geduurd.... maar denk dat het het wachten wel waard was. Hij is nu echt een stuk sneller vergeleken met FW5.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 92654 schreef op 11 maart 2004 @ 14:33:
:) Ik ben weer helemaal blij.
Vandaag mijn SX1 weer terug gekregen van Siemens. Nu met de nederlandse FW7.
Ontving je hem per gewone of per aangetekende post??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barca schreef op 11 maart 2004 @ 17:55:
[...]

Ontving je hem per gewone of per aangetekende post??? :?
Aangetekend uiteraard! In een net doosje. Ga vanavond mijn sim kaart er maar weer eens instoppen en alles weer instellen.

Ik kan in ieder geval weer lekker meekletsen over de SX1 ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand helpen?

Het is leuk dat siemens een nieuwe website heeft! (Ziet er trouwens goed uit)... helaas kan ik nu alleen niet meer de OTA settings vinden.

Weet iemand waar ik de GPRS en MMS Settings voor de SX1 dan kan vinden??

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108633

Hallo allemaal,
Ik heb de adviesen opgevolgd om mijn SX1 aan de praat te krijgen met mijn pc maar het werkt niet. Ik kan de software wel gewoon installeren, maar in de rechteronderhoek staat de telefoon in het greon met een rode kruis er in. Als ik Datasuit opstart dan ziet het pakket mij telefoon ook niet! Ik heb al gedeinstalleerd en weer opnieuw maar het werkt nog steeds niet. Heb het franse pakket ook al binnen maar werkt nog niet. Is er iemand die mij advies wilt geven wat ik fout doe? Hoorrrrrrrrrrrrrrrrrr graag jullie advies.

Bij voorbaat mijn daaaaaaaaaaank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108633 schreef op 11 maart 2004 @ 21:44:
Hallo allemaal,
Ik heb de adviesen opgevolgd om mijn SX1 aan de praat te krijgen met mijn pc maar het werkt niet. Ik kan de software wel gewoon installeren, maar in de rechteronderhoek staat de telefoon in het greon met een rode kruis er in. Als ik Datasuit opstart dan ziet het pakket mij telefoon ook niet! Ik heb al gedeinstalleerd en weer opnieuw maar het werkt nog steeds niet. Heb het franse pakket ook al binnen maar werkt nog niet. Is er iemand die mij advies wilt geven wat ik fout doe? Hoorrrrrrrrrrrrrrrrrr graag jullie advies.

Bij voorbaat mijn daaaaaaaaaaank
Nou hetzelfde probleem heb ik nu ook!! De vorige keer (ergens in december) deed ie het wel.... nu dus opeens niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 92654 schreef op 11 maart 2004 @ 22:14:
[...]

Nou hetzelfde probleem heb ik nu ook!! De vorige keer (ergens in december) deed ie het wel.... nu dus opeens niet meer....
Zoals ik al eerder heb aangegeven...probeer het nog eens maar dan met een andere simkaart in de telefoon. Het schijnt dat de telefoon dan een andere signaal afgeeft aan de pc en wel herkend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mighty schreef op 11 maart 2004 @ 22:53:
[...]

Zoals ik al eerder heb aangegeven...probeer het nog eens maar dan met een andere simkaart in de telefoon. Het schijnt dat de telefoon dan een andere signaal afgeeft aan de pc en wel herkend wordt.
Soory , dit keer mijn fout! mijn modem en usb stonden beide op com3, tja dat wil dan niet gaan werken! en nu dus wel! Mijn excuses voor de post.
Problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mighty schreef op 11 maart 2004 @ 22:53:
[...]

Al gedaan, heb prive een T-mobile en daar werkt het niet mee, nu een KPN erin gedaan en nog steeds werkt het niet? Moet ik niet een vage driver ofzo hebben. Want als XP mijn telefoon herkent komt de melding dat de driver niet goed is. Vervolgens staat mijn SX1 bij hardware onder Modems en Telefonie. Daar geeft XP aan dat het apparaat wel goed werkt. Maar toch ziet de datasuit mijn SX1 niet. Ben niet echt onhandig met pc’s maar snap er werkelijk niks van………………………hellllluuup :'(

Thanx,
Keith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Ik hoop dat iemand kan helpen met mail instellingen. Ik heb een sx1 via debitel (vodafone netwerk) gekocht. Gprs was bij deze vorm niet mogelijk. Ook vodafone live werkt volgens de site van vodafone niet voor deze telefoon/abonnemenstvorm.

Is er nog een mogelijkheid om email te downloaden (ik heb deze hele thread doorgekeken maar zag er niets over; ook de winkel weet het niet).
Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107323

Eindelijk heb ook ik mijn Siemens SX1! Werkelijk fantastisch, nu al!

Toch heb ik nog een aantal vragen die waarschijnlijk al wel ergens beantwoord zijn, maar ik kan ze niet vinden.

Data Suite werkt bij mij op 1 pc wel, maar daar vind hij de telefoon niet, en op de andere pc werkt de connectie wel, maar geeft tie aan dat als ik datasuite wil openen "grote lettertype" aanstaat en niet ondersteund wordt. Mijn windows staat dus op gewone lettertype.

Vraag 2: Ik heb NL versie fw 06. Is het nou wel mogelijk om deze te upgraden via internet? Of kan dat ook niet. Ik begrijp dat het niet kan als je een internationale versie heb, maar mijn versie is al NL, kan het dan wel?

Voorlopig was dat t wel weer, dankjewel,

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 108633 schreef op 12 maart 2004 @ 08:11:
[...]
Al gedaan, heb prive een T-mobile en daar werkt het niet mee, nu een KPN erin gedaan en nog steeds werkt het niet? Moet ik niet een vage driver ofzo hebben. Want als XP mijn telefoon herkent komt de melding dat de driver niet goed is. Vervolgens staat mijn SX1 bij hardware onder Modems en Telefonie. Daar geeft XP aan dat het apparaat wel goed werkt. Maar toch ziet de datasuit mijn SX1 niet. Ben niet echt onhandig met pc’s maar snap er werkelijk niks van………………………hellllluuup :'(

Thanx,
Keith
Bij mij moest ik eerst een driver (van de cd waar ook DataSuite op staat) installeren. De PC opnieuw opstarten en toen deed de SX1 het aanvankelijk niet, maar toen ik even de simkaarten had geswitched deed hij het daarna wel, ook met de oude. Maar ik weet niet of je deel 1 van deze thread heb bekeken maar daar komt dit probleem ook vaak terug en de mensen die er toen problemen mee hadden zijn er volgens mij allemaal uitgekomen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ben alweer wat verder. FW7 kan je dus niet downloaden, is het wel bekend of dit in de toekomst mogelijk gaat worden of niet?

Verder deed de verbinding via mRouter het plotseling voor een paar minuten, alleen nu niet meer. Das wel minder.

Maar nogmaal, wat ik wil weten is of die FW7 ooit te download valt? Ik heb namelijk geen haast met de update, maar wil m wel hebben,

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik belde net siemens, zeg ik dat ik NL FW6 heb, zegt die vrouw dat 7 nog niet uit is!

Sorry hoor, maar snap t nu niet meer! Liegt ze nou tegen mij?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FW07 is nog niet echt uit, daarmee bedoel ik uit voor iedereen. Alleen de service centre heeft het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Anoniem: 80648 schreef op 12 maart 2004 @ 14:54:
FW07 is nog niet echt uit, daarmee bedoel ik uit voor iedereen. Alleen de service centre heeft het.
FW07 zal over een paar weken wel op het internet beschikbaar zijn voor iedereen. Ze geven ze eerst aan de service centres voor de ergste problemen en om te kijken naar bugz. Verder kost het ook nog wat meer tijd om ze echt installatie-klaar te maken voor de gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97668

Een paar dagen geleden heb ik ergens een programma-tje gezien dat tekst die gelezen wrodt op de sx1 "gekopieerd en gepasted" kan worden, ene soort rechtermuisknop dus.
het was geen webbrowser of tekst-reader zoals bv mobiword...
wel vond ik het ontzettend makkelijk omdat je je vaak "scheel" toetst...

wie weet welk programma dit was???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Haha fw 07 is niet uit en fw 08 is uit !
Seit heute ist bei den Updatepartnern die neue Firmware 08 für das SX1 verfügbar. Welche Änderungen diese mit sich bringt berichte ich euch in Kürze. Interessant ist allerdings die Tatsache, dass diese Firmware wohl auch als O2 Variante vorliegt. Somit dürfte zu erwarten sein, dass das SX1 in Kürze auch bei O2 erhältlich sein wird. Wenn Ihr euch nicht sicher seit, ob euer Updatepartner die Firmware schon hat ruft besser vorher an.

bron: club-sx1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mighty schreef op 12 maart 2004 @ 11:59:
[...]

Bij mij moest ik eerst een driver (van de cd waar ook DataSuite op staat) installeren. De PC opnieuw opstarten en toen deed de SX1 het aanvankelijk niet, maar toen ik even de simkaarten had geswitched deed hij het daarna wel, ook met de oude. Maar ik weet niet of je deel 1 van deze thread heb bekeken maar daar komt dit probleem ook vaak terug en de mensen die er toen problemen mee hadden zijn er volgens mij allemaal uitgekomen. Succes!
@Mighty,
Geprobeerd maar werkt allemaal niet..................snap er echt niks van. Al verscheidene malen de SDS van Frankrijk geinstalleerd en weer de NL maar noppes! Iemand die me iets meer kan vertellen?

Bey _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OurLadyPeace
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
Heej
ik wilde weten of er hier nog mensen zijn die een MMC hebben besteld via internet? En dan heb ik het over een van 256 MB. Ik heb er namelijk 1 besteld bij http://www.123computers.nl/, en mailtje gekregen enzo dat het geregeld is, maar ik heb de MMC nog steeds niet ontvangen...Ik heb hem gelukkig onder rembours besteld want ik begin nu toch echt te twijfelen over het bestaan van dat bedrijf....Iemand daar ervaring mee?
En heeft iemand anders een 256MB MMC besteld via internet en zo ja bij welk bedrijf dan?

Ow ja nog iets, ik heb een abonnement van Vodafone en een tijdje gelede had ik zo'n nummer dat ik kon bellen en dan kreeg ik een smsje met daarin het aantal belminuten enzo dat ik nog over had, maar ik ben dat nummer vergeten...Weet iemand dat hier misschien?

Als iemand me kan helpen, in ieder geval heel erg bedankt _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heej
ik wilde weten of er hier nog mensen zijn die een MMC hebben besteld via internet? En dan heb ik het over een van 256 MB. Ik heb er namelijk 1 besteld bij http://www.123computers.nl/, en mailtje gekregen enzo dat het geregeld is, maar ik heb de MMC nog steeds niet ontvangen...Ik heb hem gelukkig onder rembours besteld want ik begin nu toch echt te twijfelen over het bestaan van dat bedrijf....Iemand daar ervaring mee?
En heeft iemand anders een 256MB MMC besteld via internet en zo ja bij welk bedrijf dan?

Ik ken het bedrijf niet, maar het is wel een scherp prijsje (67 EURO), laat t ff horen als je m binnen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.student.liu.se/~danre705/P0002165.JPG

fw08 is dus uit in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

OurLadyPeace schreef op 13 maart 2004 @ 11:17:
Heej

Ow ja nog iets, ik heb een abonnement van Vodafone en een tijdje gelede had ik zo'n nummer dat ik kon bellen en dan kreeg ik een smsje met daarin het aantal belminuten enzo dat ik nog over had, maar ik ben dat nummer vergeten...Weet iemand dat hier misschien?

Als iemand me kan helpen, in ieder geval heel erg bedankt _/-\o_ :)
Ik heb een 256 MB van TakeMS gekocht op maxactive.nl
Was volgens mij 83 euro incl. verzendkosten, niks op aan te merken dik in orde.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108633 schreef op 12 maart 2004 @ 19:33:
[...]

@Mighty,
Geprobeerd maar werkt allemaal niet..................snap er echt niks van. Al verscheidene malen de SDS van Frankrijk geinstalleerd en weer de NL maar noppes! Iemand die me iets meer kan vertellen?

Bey _/-\o_
Ben er uit...................wat was het nou, iets heel simpels...............de firewall uitzetten!!!
Bedankt allen die hebben gereageerd en succes degenen die hetzelfde probleem ervaren.

Keith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 108633 schreef op 14 maart 2004 @ 00:18:
[...]Ben er uit...................wat was het nou, iets heel simpels...............de firewall uitzetten!!!
Bedankt allen die hebben gereageerd en succes degenen die hetzelfde probleem ervaren.
Mijn god zeg dat niemand daar aan heeft gedacht. Ik zal dat ook maar eens in de FAQ zetten als ik tijd heb. :+ Ik ben jarig vandaag! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

:( Ik ging net achter m'n pc zitten om het volgende aan te schaffen:

http://www.mobiltec24.de/...08f06fb285ab309dea79a07d7

Maar het laatste stukje tekst zegt genoeg. Ik ben benieuwd of er nog een keer een betere komt, ik wil graag andere oordopjes aansluiten op m'n SX1.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
:+ Gefeliciteer Barca!! :+ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108833

Ik wil dus ook de Siemens SX1 gaan kopen, maar is dat slim vanwege de nodige problemen?
Of kan ik toch beter gaan kijken naar bijvoorbeeld een Nokia 6600...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24482

Hey,

ik heb ook een SX1 maar nu heb ik een probleem met bluetooth.

Mijn peugeot607 heeft bluetooth ingebouwd. Maar nu is het volgende het geval:

de sx1 ziet de 607 wel maar de 607 ziet de sx1 niet, dus kunnen ze ook niet met elkaar communiceren. Nu heb ik er een s55 bij gepakt en die wil wel communiceren met de auto.
En dan wil de s55 ook niet communiceren met de sx1, de sx1 ziet em wel, maar de s55 niet. Rara hoe kan dat..

De sx1 is ingesteld op waarneembaar en de firmware versie is 6

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 24482 op 14-03-2004 20:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Damn, ik heb een major problem.
Sluit net een app af, sluit m'n SX1 ineens af en start voor de helft op (Siemens Mobile scherm). Ik de batterij eruit gehaald, en sindsdien start ie helemaal niet meer volledig op! Ik krijg dat blauwe scherm met die pictogrammen en die lijntjes te zien, en daarna gaat ie, meestal met een zware piep, uit.
Dus ik dacht, geen probleem, gewoon even een software-update doen. Maar dat gaat niet omdat m'n batterij te leeg is. En als ik 'm in de oplader doe gaat ie automatisch aan, en sluit hij weer af bij dat blauwe scherm. Nu laadt hij dus niet op.

Iemand enig idee hoe ik mijn SX1 weer back to life kan brengen?

[ Voor 3% gewijzigd door megter op 14-03-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

megter schreef op 14 maart 2004 @ 22:56:
Sluit net een app af, sluit m'n SX1 ineens af en start voor de helft op (Siemens Mobile scherm). Ik de batterij eruit gehaald, en sindsdien start ie helemaal niet meer volledig op! Ik krijg dat blauwe scherm met die pictogrammen en die lijntjes te zien, en daarna gaat ie, meestal met een zware piep, uit.
Dus ik dacht, geen probleem, gewoon even een software-update doen. Maar dat gaat niet omdat m'n batterij te leeg is. En als ik 'm in de oplader doe gaat ie automatisch aan, en sluit hij weer af bij dat blauwe scherm. Nu laadt hij dus niet op.

Misschien een mogelijkheid om van iemand anders de batterij te lenen? Of om een in een telefoon bij de winkel waar je m gekocht heb op te laden?

Over de FW8. is tie al legaal verkrijgbaar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 107323 schreef op 14 maart 2004 @ 23:27:
[...]

Misschien een mogelijkheid om van iemand anders de batterij te lenen? Of om een in een telefoon bij de winkel waar je m gekocht heb op te laden?

Over de FW8. is tie al legaal verkrijgbaar of niet?
Kheb 'm zelf 2e hands gekocht. Nieuw is hij bij debitel gekocht. Is het mogelijk om naar een debitel in een andere plaats te gaan met de bon?

FW8 is trouwens nog niet legaal verkrijgbaar, FW7 niet eens via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108890

megter schreef op 14 maart 2004 @ 22:56:

Kep precies hetzelfde probleem(RAMP :( )! Bij mij viel tie ook opeens uit en sindsdien kan ik mun SX niet meer opstarten! Software update werkt niet bij mij! Ik had kort daarvoor ook last van een lege battery indicator terwijl mijn accu net volledig was opgeladen.

Ik denk dat ik mun SX maar eens ga opsturen naar Zoetermeer. Krijg ik er mooi een Ned versie voor plus FW7.. :) wel klote dat ik dan al mijn gegevens kwijt ben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Anoniem: 108890 schreef op 15 maart 2004 @ 13:10:
[...]

Kep precies hetzelfde probleem(RAMP :( )! Bij mij viel tie ook opeens uit en sindsdien kan ik mun SX niet meer opstarten! Software update werkt niet bij mij! Ik had kort daarvoor ook last van een lege battery indicator terwijl mijn accu net volledig was opgeladen.

Ik denk dat ik mun SX maar eens ga opsturen naar Zoetermeer. Krijg ik er mooi een Ned versie voor plus FW7.. :) wel klote dat ik dan al mijn gegevens kwijt ben. :(
Zou je ook langs kunnen gaan bij het service center? Dat bespaart in ieder geval veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108890

ik heb ze net gebeld en ze gaven me 2 mogelijkheden:

1. je voert in het pincode scherm de hardware reset code in *#7370#
2. je voert de firmware upgrade opnieuw uit.

nou beide helpt niet bij mij, dus ik denk dat ik dan zowieso mijn gegevens kwijt ben.
Dus stuur ik hem AANGETEKEND op naar zoetermeer. (ze hadden me verteld dat ze er al 1 waren kwijtgeraakt) dus wel AANGETEKEND opsturen maar dat is in dit topic al duidelijk gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100270

Nou ik heb hem dus vorige week maandag opgestuurd voor nl firmware.
Heb meteen gevraagd of ze ook het rubber langs de zijkant konden vervangen omdat dit al af begon te slijten en dat ik aannam dat dit onder de garantie zou vallen aangezien ik dat na drie maanden toch wel wat snel vind.
Nu zag ik dus op internet waar je de status van je reparatie kan checken dat er een prijsopgave mijn kant op komt. :(
Die prijsopgave krijg ik dan pas morgen verwacht ik waardoor het minstens nog 2 weken gaat duren voor ik hem terugheb. Lang leve de service van Siemens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
Voor de geinteresseerden;
FW08 (int.) is te vinden op het net,
voor de duidelijkheid het is niet helemaal legaal om deze te gebruiken/downloaden :+
maar het is wel de originele versie die bij de service centers gebruikt wordt..
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.