Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit ha dik bij een directielid ook en die heeft nu een nieuwe laptop en uiteraart een nieuwe installatie van Windows en de datasuite, en it works ineens weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

ErectionJackson schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:03:
Ben benieuwd inderdaad naar of die oplossing altijd werkt Ruud. Ik heb zelf ook wel wat verbeterpuntjes bij de huidige software aangemerkt, maar aan de andere kant werkt het wel goed genoeg.

Iemand anders trouwens ook problemen met de bijgeleverde cradle? Ik heb deze cradle nu iets meer dan twee maand en nu al krijg ik geen dataverbinding meer als ik de telefoon erin zet door een slechte aansluiting. Op allerlei manieren geprobeerd het kabeltje te verbinden, maar hij doet het gewoon niet meer via de cradle. Als ik 'm in de telefoon zelf stop is er niks aan de hand en werkt het perfect.
Unlock je wel je toestel eerst, anders kan je niet synchen. Had ik ook nadat ik de cradle een tijdje niet had gebruikt, dat het niet meer werkte omdat ik vergat te unlocken. Maar het komt ook regelmatig voor dat ik alle drivers opnieuw te installeren.
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2005 @ 10:25:
[...]

Heb je geprobeerd zoals ik enige items terug beschrijf:
a) Reboot met optie alle .ini bestanden te verwijderen (CTRL + SHIFT + I tijdens reboot).
b) Bluetooth uit en weer aan zetten.
Rebooten...?

Heb je dan een reboot optie.....Ik ken alleen de third party reboot tool?

[ Voor 18% gewijzigd door John2B op 21-12-2005 14:04 ]

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John2B schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:01:

Rebooten...?

Heb je dan een reboot optie.....Ik ken alleen de third party reboot tool?
Reboot optie is er standaard niet, maar de optie ini files te verwijderen kan ook tijdens het opstarten nadat je de batterij verwijderd hebt.

Ik gebruik overigens zelf het programma Taskspy (soort van Task Manager), hier zit ondere andere reboot functionaliteit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een 9300 aangeschaft, maar ik wil graag mijn gmail lezen en versturen met het email programma. Ik heb al wat instellingen gebruikt van de gmail site, maar het verzenden gaat niet goed. Geeft een error aan dat de verbinding verbroken is. en bij het ontvangen vraagt is ook steeds om goedkeuring.

Iemand al een gmail account werkend op deze apparaten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:24:
ik heb net een 9300 aangeschaft, maar ik wil graag mijn gmail lezen en versturen met het email programma. Ik heb al wat instellingen gebruikt van de gmail site, maar het verzenden gaat niet goed. Geeft een error aan dat de verbinding verbroken is. en bij het ontvangen vraagt is ook steeds om goedkeuring.

Ik heb exact hetzelfde probleem bij het gebruik van de SMTP server van Gmail bij verzenden. Hij geeft een error, maar de mails komen wel aan. De mails verzonden worden in je Gmail account in de Sent Items bewaard.

Het vragen om goedkeuring van een certificate is iets van de laatste (hooguit 3) weken. Is op zich verder geen probleem, alleen beetje irritant om dit iedere keer te bevestigen.

Ruud.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 17:24:
Geeft een error aan dat de verbinding verbroken is. en bij het ontvangen vraagt is ook steeds om goedkeuring.

Betreffende het vragen naar goedkeuring bij ontvangen van email. Dit heeft te maken met het ontbreken van het betreffende certificaat op je Nokia. Je kunt dit als volgt oplossen:

In Internet Explorer de certificaten voor "Equifax" te exporten.
Deze dan Importeren op de Nokia in:
Desk -> Tools -> Control panel -> Security -> Cetificate Manager -> User | Other -> Add

Na het toevoegn in ditzelfde menu, selecter Equifax Certificate -> View details -> Trust settings -> Secure networking -> Yes

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 08:01:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem bij het gebruik van de SMTP server van Gmail bij verzenden. Hij geeft een error, maar de mails komen wel aan. De mails verzonden worden in je Gmail account in de Sent Items bewaard.

Het vragen om goedkeuring van een certificate is iets van de laatste (hooguit 3) weken. Is op zich verder geen probleem, alleen beetje irritant om dit iedere keer te bevestigen.

Ruud.
Mag ik vragen welke instellingen jij dan gebruikt, want mijn mails komen niet aan (verstuurde dus). Ik kan alleen maar mail ontvangen...bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2005 @ 21:48:

Mag ik vragen welke instellingen jij dan gebruikt, want mijn mails komen niet aan (verstuurde dus). Ik kan alleen maar mail ontvangen...bedankt alvast.
smtp.gmail.com
Use SMTP authentication = Yes. Gebruikersnaam/wachtwoord voor smtp server ook instellen (gewoon Gmail gebruikersnaam). In laatste tabblad Outgoing secure connection: SSL/TLS

Emails naar jezelf komen niet aan, op de een of andere manier herkent Gmail dat die van jezelf is en daarom verschijnt deze niet in de Inbox. Emails naar anderen bij mij wel.

Ruud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! hij doet et.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFinch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07 15:41
ThaBuz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:55:
[...]

Ik heb het probleem zelf gelukkig (nog) niet maar ben wel heel benieuwd of jij tot een oplossing bent gekomen met Nokia of jouw verkooppunt?
Het is al weer even geleden, maar het koste mij 75 euro. Valt mee, maar ik had meer verwacht van Nokia omdat het geen val/breek schade was. Maar ja toon dat maar eens aan.

Hij ziet er wel weer netjes uit, dus vooruit dan maar weer

Verwijderd

<helpdesk vraag>
Weet iemand of het mogelijk is om het toetsenbord aan de binnenkant te vervangen met een andere toetsenbord indeling? Dus van een qwerty toetsenbord een qwertz toetsenbord maken? Op ebay worden wel toetsenbordjes aangeboden. Als ik zo'n toetsenbord met andere indeling er op zet veranderd dat dan ook softwarematig. Dus als ik de z indruk bij zo'n nieuw qwertz toetsenbordje wordt die dan herkent als de z of blijft het de y?
</helpdesk>

Nokia helpdesk geeft als antwoord:
Helaas is het niet mogelijk om het teostenbord te veranderen of aan te passen. Ook een qwerty toetsenbord ombouwen naar azerty gaat helaas niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 12:05 ]

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 20:21

Soul__assasin

de Belbelg

ik denk dat ik de eerste ben in dit topic en veel mensen teleur zal stellen maar mijn 9500 communicator heeft een tripje gemaakt uit het raam van de 2de verdieping op het gras en is doorgebounced tot op de kiezels

ik denk dat mijn pronkstuk nu echt dood is

ah wacht nee dat is hij niet alles werkt nog de 9500 commie doet zijn eer als baksteen aan

maar ik was hem gewoon beu dus vloog die letterlijk uit het raam

www.weefab.com

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
En nu? Snap de waarde van je post niet helemaal... :? Als je nou ook even zou onderbouwen waarom je het toestel zat was dan hebben andere mensen er ook nog wat aan... Nu lijkt het een beetje op een "ik ben een bikkel die een toestel van een paar honderd € uit het raam heeft gepleurd" post :|

Ik ben nog steeds zeer tevreden over het toestel. Heb sinds kort een Parrot 3100 carkit en die werkt prima. 10x beter dan een Bluetooth headset die je 9 van de 10 keer vergeet mee te nemen.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik ben ook nog steeds zeer tevreden met mijn toestel. Wat me echt opvalt is de bluetooth functie die zo verschrikkelijk goed is, in tegenstelling tot bepaalde samsungs die sommige accessoires gewoonweg niet herkent...

[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 23-02-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

Vraagje. Waar halen jullie die frimware updates vandaan? Misschien ben ik blind, maar deze nergens vinden. Iemand een linkje. Liefste 5.22. :) Alvast bedankt.

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bultoog schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:06:
Vraagje. Waar halen jullie die frimware updates vandaan? Misschien ben ik blind, maar deze nergens vinden. Iemand een linkje. Liefste 5.22. :) Alvast bedankt.
Dit kun je (zover ik weet) niet zelf doen, maar kun je bij een Nokia Service Point gratis laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Software upgrade is helaas nog niet mogelijk om dat zelf uit te voeren. Daarvoor moet je naar een officeel nokia service point toe.

Wanneer je toestel onder de garantie valt, is dit gratis.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

Aha, verklaard een hoop waarom ik dit niet kan vinden. Tnx voor het antwoord. :)

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, vraagje. Ik wil m'n 9500 verkopen (nieuw, nauwelijks gebruikt behalve testen) en nu vraagt iemand naar de datum waarop die gebouwd is. Waarschijnlijk om te checken hoeveel garantie die nog heeft etc. Ik heb geen idee hoe ik dat kan zien.

Ik heb de volgende codes gebruikt om meer info te krijgen:

*#0000# - Firmware = V 04.51(00)

*#92702689# - Enter the service menu (Warranty / Lifetimer)

Call timer: 10
Call counter: 2
Standby timer: 146

Zo ben ik dus nog niet veel wijzer. Ik heb hem een tijdje terug gekocht van m'n werkgever en gebruikte hem niet. Dus daarom maar in de verkoop. Iemand enog idee hoe ik erachter kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan op de Nokia support site inloggen met je dealercode en dan kun je het IMEI nummer inrammen en dan zie je hoe lang een toestel nog fabrieksgarantie heeft.
Of je daar wat aan hebt...

Oh, trouwens, dit lijkt voor consumenten ook te werken:
http://www.nokiausa.com/s...ification/1,1965,,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik sta op het punt om een 9300i/9500 aan te kopen maar twijfel nog tussen deze twee modellen.
Voor zover ik zie is het enige verschil tussen deze twee de camera in de 9500.
Aangezien dit voor mij geen vereiste is + het feit dat de 93OOi een stuk kleiner en lichter is gaat mijn voorkeur naar een 9300i uit.
Heeft er iemand ervaring met deze twee modellen?

+ wie heeft er ervaring met TomTom Mobile 5 Benelux op deze toestellen?
Werkt dit vlot?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

@@ Arriba

heb zelf een nokia 9500 en dit werkt icm TomTom super. Heb je geen beeld nodig dan kan je de Com gewoon dicht klappen en hoor je het enkel via de luidspreker. Ideaal al zeg ik het zelf.

Verschillen tussen de 2 zijn er wel degelijk. De 9300 heeft een minder scherm aan de binnenzijde, of dit ook voor de 9300i geld weet ik alleen niet. Verder vind ik het verschil in toetsenbord enorm. de 9500 heeft echt toetsen, 9300(i) heeft een in blokjes gesneden stuk plastic wat voor toetsen moet doorgaan. Ik zelf vond dat niet werken, andere misschien wel, maar wat ik wel zeggen is dat dat een aanzienlijk verschil is.

Oh, en houd er rekening mee dat ze allen geen trilfunctie hebben.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er zelf ook aan te denken om de 9500 aan te schaffen, maar zit nog met de volgende vraag:

Welke carkit kan ik het beste nemen?

Er moet een passende houder bijzitten (duh :+ )
De telefoon moet opgeladen kunnen worden
Ik wil TomTom op de gsm draaien

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
CK-7W carkit met CR-6 houder of als je wat meer te besteden hebt de 616/610 carkit met CR-6 houder. Beide van Nokia zelf trouwens. Op de site van Nokia staan de verschillen e.d. goed uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 13:08:
Hallo,

Ik sta op het punt om een 9300i/9500 aan te kopen maar twijfel nog tussen deze twee modellen.
Voor zover ik zie is het enige verschil tussen deze twee de camera in de 9500.
Aangezien dit voor mij geen vereiste is + het feit dat de 93OOi een stuk kleiner en lichter is gaat mijn voorkeur naar een 9300i uit.
Heeft er iemand ervaring met deze twee modellen?

+ wie heeft er ervaring met TomTom Mobile 5 Benelux op deze toestellen?
Werkt dit vlot?

Bedankt.
Ik heb de 9500, maar voor de camera hoef je die niet te kopen want die is echt waardeloos. Ga voor de 9300i lekker klein en net zo goed.

TomTom heb ik er ook op draaien, geen probleem werkt prima i.c.m. een bleutooth GPS ontvanger TOPPIE.

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van julie ook het probleem dat bluetooth vastloopt icm Tom Tom Mobile 5.2
Ik krijg dan de melding Geen GPS Apparaat bij tomtom, bluetooth gaat dan nog wel uit maar niet meer opnieuw aan.
Vervolgens helpt alleen de telefoon opnieuw opstarten om bluetooth weer opnieuw aan te krijgen...

Ik gebruik een Xaiox GPS receiver. Moet ik misschien een TomTom receiver aanschaffen?

• John2B

John2B

I Love RAID5..!!

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:29:
Heeft iemand van julie ook het probleem dat bluetooth vastloopt icm Tom Tom Mobile 5.2
Ik krijg dan de melding Geen GPS Apparaat bij tomtom, bluetooth gaat dan nog wel uit maar niet meer opnieuw aan.
Vervolgens helpt alleen de telefoon opnieuw opstarten om bluetooth weer opnieuw aan te krijgen...

Ik gebruik een Xaiox GPS receiver. Moet ik misschien een TomTom receiver aanschaffen?
Welke bluetooth apparaat heb je gekozen in de tomtom, ik gebruik de tomtom GPS reciever maar heb zelf een ander merk GPS unit. Ik start altijd eerst Bluetooth en dan pas tomtom, maar maakt in feite niet uit. Ook daarna opstarten en of stoppen BT werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Wat zou een tweedehands 9500 op moeten leveren? Ik wil er een kopen van een gast die er 200 voor wil hebben. Ik kan voor dat geld ook een Sony Ericson P190 SE krijgen.
Twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
BrBuggyB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:28:
Wat zou een tweedehands 9500 op moeten leveren? Ik wil er een kopen van een gast die er 200 voor wil hebben. Ik kan voor dat geld ook een Sony Ericson P190 SE krijgen.
Twijfel...
Mail mij even; le0032@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Welke gps receivers gebruiken jullie? Ik heb de Nokia 9500 net binnen en wil graag beginnen met de navigatie. Ik weet niet goed welke receiver geschikt is voor de n9500.. Welke kunnen jullie me aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit bij een klant ook gehad,ik heb de geheugenkaart in het toestel geplaatst,daarna het toestel uitgezet. ik heb daarna de accu eruit gehaald en 5 minuten eruit gelaten. dit genereerd een koude herstart. bij opnieuw opstarten moet je dan weer tijd en datum invoeren,en dan werkt de geheugenkaart wel gewoon. ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste