Is er ook iets te vinden of het de snelheid ten goede komt? Daarover staan nogal wat posts dat hij te traag is.
groeten
Piet
groeten
Piet
Verwijderd
Verwijderd
Heb je daar ergens een foto van?Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:22:
Vandaag de zwarte cover gekocht voor de 9500, maakt hem wel erg chique!
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 21:52 ]
Verwijderd
Veel beter dan de standaard look!Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:47:
Zohee vet! Ik wist helemaal niet dat je ook XpressOn covers voor de 9500 had!
Gelijk even op de Nokia site gekeken!
[afbeelding] [afbeelding]
Het ziet er errug chique uit idd! En die witte is weer erg stylish!
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Verwijderd
Waar heb je die gekocht? Echt veel beter dan dat glimmende verhaal zeg!Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:22:
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Korakal op 16-02-2005 14:53 ]
www.weefab.com
Verwijderd
waar vind je agile? op hun site staat hij nog niet.Soul__assasin schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:13:
ff een update hoe het nu zit met die leuke agile messenger... ik vind hem leuk en vanaf vandaag kan ik hem ook thuis gebruiken
[afbeelding]
mag ik voor een keer te lui zijn om te resizen???
Verwijderd
Hij stond er wel (hidden link) maar blijkbaar hebben ze gemerkt dat dat geheim was uitgelekt want ze hebben hem inmiddels weggehaald. Als ik nou je mailadres wist...Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:09:
waar vind je agile? op hun site staat hij nog niet.
Verwijderd
Nou, de mijne is kesj78@gmail.com dus als je hem naar me zou willen mailen ben ik je eeuwig dankbaarVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:13:
[...]
Hij stond er wel (hidden link) maar blijkbaar hebben ze gemerkt dat dat geheim was uitgelekt want ze hebben hem inmiddels weggehaald. Als ik nou je mailadres wist...
Verwijderd
Verwijderd
Mag ik weten waar je deze cover gekocht hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:22:
Verwijderd
stuur maar naar john-hendriks@planet.nlVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 10:13:
[...]
Hij stond er wel (hidden link) maar blijkbaar hebben ze gemerkt dat dat geheim was uitgelekt want ze hebben hem inmiddels weggehaald. Als ik nou je mailadres wist...
Verwijderd
Hij is te bestellen bij Koopjessite.nl en bij Gami in ArnhemVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 12:34:
[...]
Mag ik weten waar je deze cover gekocht hebt?
Thanks!
Verwijderd
rein van der meij
Verwijderd
Verwijderd
kan niet thuis. Even naar een Nokia SP (bv Gami in Arnhem, Bombeek in Eindhoven). 20 minuutjes en het is gepieptVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:53:
Vraag: kan ik net zoals bij mijn p910i van se de firmware/software updaten?
Zodat je niet meer het toestel moet opsturen om dit te laten doen?
Verwijderd
don't worry, be happy...
Verwijderd
Verwijderd
Nee, ik mis het zelf niet, maar je bent niet de enige die erover klaagt.Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:30:
Heb je bij deze 9500 geen T9 als je sms'jes wil sturen met het toetsenbord gesloten ???
Erg onhandig !
don't worry, be happy...
Vind hem op zich wel verschillend buiten het formaat geen camera en geen WiFi.Raimon schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:14:
Ik heb m hier al liggen. Kleine broertje van de 9500 he....
Verder weinig verschil, behalve formaat dan...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Heb nu ook de 9300 gekocht en heb er geen spijt van. Met de 9500 heb ik in die 5 weken dat ik hem had zegge en schrijven 1 foto gemaakt, dus dat mis ik niet. De 9300 is daarentegen veel handzamer met fijnere toetsen (een beter drukgevoel). Het navigatietoetsje went snel. Kortom (voor mij) het ideale toestel. De 9500 dus snel verkocht. en het omlazeren: bij de 9300 kun je het toestel dus opengeklapt op tafel leggen, dat lukt bij de 9500 maar een keernils7 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:17:
[...]
Vind hem op zich wel verschillend buiten het formaat geen camera en geen WiFi.
Maar ook dat hij gewoon omlazerd op het bureau en de navigatie toets is anders!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2005 19:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
WTF moet je met shitty onhandig T9 als je een QWERTY toetsenbord hebt????Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:30:
Heb je bij deze 9500 geen T9 als je sms'jes wil sturen met het toetsenbord gesloten ???
Erg onhandig !
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 12:04:
[...]
WTF moet je met shitty onhandig T9 als je een QWERTY toetsenbord hebt????
Verwijderd
Ik type met een hand makkelijke zonder T9 dan met. Hoef je ook niet steeds te kijken welk woord er nu eigenlijk wordt gekozen door T9. Overigens, met 2 handen T9 typen zal niet meevallen...Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:41:
Slimme niet iedereen heeft zin om altijd dat ding open te doen als je een sms krijgt !
Je moest gewoon met het toetsenbord aan de buitenkant kunnen terug sms'en met T9 wat elke mobiel al jaren kan.
Probeer jij maar eens een sms'je terug te sturen in de auto bvb. met één hand !
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 21:37 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Le0032 op 11-02-2005 00:35 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als er een W linksboven staat, ziet de 9500 1 of meerdere netwerken. Als dat W-tje in een vierkantje staat, heb je verbinding. Mij is het overigens ook nog niet gelukt, heb zelfs alle beveiliging van de Linksys WLAN AP uitgezet...ook vast IPadres toewijzen heeft niet gewerkt.edit 2: Toestel herken inmiddels de LiveBox, maar weigert ondanks het 'W' teken aan de zijkant van het scherm, webpagina's te openen
Dit bericht tik ik nu vanaf mijn Nokia 9500, toestel doet het eindelijk icm met Wanadoo LiveBox! Ik zal morgen mijn instellingen even posten... Ben zeer content met SW 4.51 die is nl. een stuk sneller dan de vorige versie...Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:32:
[...]
Als er een W linksboven staat, ziet de 9500 1 of meerdere netwerken. Als dat W-tje in een vierkantje staat, heb je verbinding. Mij is het overigens ook nog niet gelukt, heb zelfs alle beveiliging van de Linksys WLAN AP uitgezet...ook vast IPadres toewijzen heeft niet gewerkt.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mijn 9300 net binnen en 50 adressen ingevoerd en een stuk of 20 afspraken. Als de applicaties geladen zijn (is meestal zo) laadt de agenda in een fractie van een seconde. Zoeken op bedrijfsnaam (3 matches) in de contacts db duurt ~1 sec. (zoeken werkt veel prettiger dan op mijn oude Palmos Clie).Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 13:14:
Is hij in zijn geheel sneller, of alleen bepaalde functies?
Ik hoorde dat het opzoeken van namen in een (vol) telefoonboek lang duurde, alsmede het opstarten van de agenda.
Beide functies gebruik ik zeeeer regelmatig, dus mijn prangende vraag: zijn die dingen ook sneller.
Pas op, groeten is taboe op het o zo vriendelijke GOT!groeten
Piet
Verwijderd
Verwijderd
Wat mij betreft is de 9300 de 5e generatie communicator (Nokia noemt het een smartphone) en misschien gaat deze eindelijk eens echt een beetje doorbreken. Features zijn leuk maar looks en pocketability (zelf verzonnen woord) zijn voor dit soort apparaten erg belangrijk. Eindelijk eens een echt keyboard zonder echte nadelen!Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:14:
dat van die snelheid klopt ook wel, ik heb de 9500 en de 9300 tijdelijk tegelijk gehad. De 9500 is met de eerste sw-versie ook aanzienlijk trager dan na de upgrade. Op de 9300 zit al de nieuwe versie. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de 9300 vanwege zijn formaat wat mij meer aanspreekt. De camera mis ik geheel niet en wifi heb ik nauwelijks gebruikt op de 9500
Verwijderd
Mooi! De mijne werkt inmiddels ook (instellingen op router van Allow All naar MAC-filtering gezet en pats, hij deed het.), een beveiligde verbinding herken je aan het slotje (vind het persoonlijk meer op een handtasje lijken) om de W.Le0032 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:36:
[...]
Dit bericht tik ik nu vanaf mijn Nokia 9500, toestel doet het eindelijk icm met Wanadoo LiveBox! Ik zal morgen mijn instellingen even posten... Ben zeer content met SW 4.51 die is nl. een stuk sneller dan de vorige versie...
Super man! Wederom post ik nu WEER vanaf mijn 9500 en ik ben er echt superblij mee!!!! Wifi is echt super en zal de komende weken mijn laptop links laten liggenVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:53:
[...]
Mooi! De mijne werkt inmiddels ook (instellingen op router van Allow All naar MAC-filtering gezet en pats, hij deed het.), een beveiligde verbinding herken je aan het slotje (vind het persoonlijk meer op een handtasje lijken) om de W.
offtopic:
Gaat deze week toch zijn firmware ook maar eens laten flashen...
Verwijderd
Flat fee mag ik aanbevelen. Zonder zorgen 24 uur per dag op internet. Overigens, i-mode werkt ook op de 9300/9500, mocht je daar gebruik van willen maken. En ook dat gaat dan mee in het flat fee aboVerwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 16:21:
[...]
Wat mij betreft is de 9300 de 5e generatie communicator (Nokia noemt het een smartphone) en misschien gaat deze eindelijk eens echt een beetje doorbreken. Features zijn leuk maar looks en pocketability (zelf verzonnen woord) zijn voor dit soort apparaten erg belangrijk. Eindelijk eens een echt keyboard zonder echte nadelen!
Ik ben alleen een beetje bang voor de GPRS kosten. Misschien toch maar eens zo'n KPN flatfee overwegen
Mijn vriendin heeft er ook al eentje besteld.
Erg handig als je allebei een commie hebt!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Plak de foto bij onderhoud contacten en hij verschijnt op het scherm als degene belt. Piece of a cakeVerwijderd schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 12:22:
Ik kom niet helemaal uit het volgende:
Ik heb een aantal contacts voorzien van een foto. Ik wil nu, als ik gebeld wordt, dat het smoelwerk van de beller in beeld komt ipv alleen de naam.
Kan dat überhaupt? Ik kom er niets over tegen in het boekje en begin me af te vragen of het wel kan. Met Google kom ik ook niet heel ver maar dat kan aan m'n searchterms liggen (foto when called, picture when called, caller photo, caller picture)
Verwijderd
Nee, alleen op het binnenste scherm.MrProper schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:03:
komt er ook een foto op het buitenste schermpjen ?
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 17:44 ]
Verwijderd
Dat begrijp ik en geldt voor mij ook, maar het *is* niet andersVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:31:
Ah, heel fijn, maar ik wil hem natuurlijk op het BUITENSTE scherm hebben
Dat ie binnenin komt dat helpt niet want hij ligt sowieso nooit open als ik er niet mee aan het werk ben, en ik telefoneer vrijwel nooit handsfree (buiten de auto).
Foto's toevoegen staat wél in het boekje (en kende ik nog van de 9210, en daarvoor had ik een 9110...)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 20:20 ]
[ Voor 8% gewijzigd door John2B op 17-02-2005 13:25 ]
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
Verwijderd
Ik heb nu een Vodafone abo dat over niet al te lange tijd gaat aflopen. (de drie maanden opzegtermijn staat al in mijn 9300 calendar) Als je het onderstaande overzicht mag geloven zou Telfort het goedkoopst zijn (E1.50/MB). Als ik op Telfort's site kijk kan ik die prijzen echter niet vinden.John2B schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:24:
Ben erg benieuwd wat voor abonnement er i.c.m. de 9300 en/of 9500 wordt gebruikt.
Momenteel zit ik nog met m’n slome 9210i bij Vodafone met een te duur abo (loopt na de vacantie af, en dus een mooi moment om over te schakelen naar de NOKIA9500). Bij Vodafoon gaan namelijk de telefoontje naar het buitenland niet van je belbundel af (maar dat gaat bij de meeste niet) maar ook de data connectie wordt apart in rekening gebracht. Dat schiet dus niet op. Ik weet wel dat het een kwestie is van vergelijken, maar in Vodafoon had ik mij dus ook vergist. Dus even hier inventariseren wat voor abo nu waarschijnlijk het best past bij de NOKIA9300 cq 9500.
Dus welk abo heb je nu en wat is je belgedrag…
Verwijderd
http://www.telfort.nl/pri.../tarieven/mobielinternet/Als je het onderstaande overzicht mag geloven zou Telfort het goedkoopst zijn (E1.50/MB). Als ik op Telfort's site kijk kan ik die prijzen echter niet vinden.
http://www.telecomadvies.nl/mobiel/winkelen/sms-gprs
Verwijderd
ArtikelIn de zomer van 2005 al zal Telfort met Edge landelijke dekking bieden. Telfort kan dan veel goedkoper redelijke snelle datacommunicatie bieden dan de UMTS-aanbieders. Telfort belooft ook een vaste prijs per maand, ongeacht het aantal megabytes (flat-rate), iets dat KPN overigens nu ook met UMTS met succes aanbiedt.
Telfort moet toch met UMTS aan de slag, daar dit veel meer capaciteit biedt voor miljoenen klanten. Edge schiet dan tekort. Een ander nadeel van Edge is dat, net als met UMTS, toestellen er geschikt voor moeten zijn. Er zijn wel steeds meer gsm-toestellen die al voor Edge zijn uitgerust.
Verwijderd
Uhm, wil jij zeggen dat je in het buitenland gebruikt maakt van GPRS / UMTS?Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:41:
[...]
OK, 1.50 per MB in NL dus, maar 15E/mb in bijv Frankrijk, kost 6E/MB bij Vodafone.
A friendship founded on business is better than a business founded on friendship
Verwijderd
Verwijderd
Gedaan bij Gami in Arnhem, kwartiertje wachten met koffie en het was gepiept.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 09:51:
Hoi,
weet iemand waar het mogelijk is om een softwareupdate uit te laten voeren op je Nokia 9500, de Nokiastore in Amsterdam en in Maxis hebben nog geen apperatuur binnen waarmee dat moet gebeuren.
Het enige wat bij hun mogelijk is om je telefoon op te laten sturen maar dan ben je hem ruim 3 weken kwijt.
Groeten,
Peter
Verwijderd
1. Eest wel alle oude drivers verwijderd? Anders alles weer verwijderen en dan opnieuw. Bij mij lukte het ook pas de 2e keer. Let wel op als je gebruikt maakt van Add-watch. Dat moet je uitzetten tijdens de installatie, anders gaat het fout met de USB-driversJohn2B schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 23:25:
Vandaag maar eens de knoop doorgehakt en de Nokia 9500 gekocht, een hele verademing t.o.v. de 9210i, al zijn de aplicaties hier en daar best wel eens langzaam. Surfen is echt top t.o.v. het oude model, dat was niet te doen.
Echter ik stuit al op drie problemen:
1. cable drivers geinstalleerd maar blijft in app.beheer met geel vraag teken
Ook de recente drivers van de Nokia site geen succes, meding op PC blijft phone not connected (dus geinstalled volgens de procedure waarbij de kabel dus NIET is aangesloten en gereboot.
2. Data overzetten via infrarood vanaf de 9210i naar de 9500 krijg ik niet voor mekaar. ondertussen alle menu's binnenste buiten gekeerd. (al doe ik dat liever via de USB kabel, maar ja als dat ook niet lukt.
Ook de geheugen module in de 9500 plaatsen en converteren lukt niet. foutmelding is dat module van het juiste bestandstype is o.i.d.
Ik draai overigens gewoon XP Prof SP2 en alle patches dus up to date...iemand een idee of mensen die het wel werkende hebben.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 11:02 ]
Verwijderd
Ging zonder problemen. Heb overigens later alles overgezet naar een 1Gigkaart van Kingmax en die gebruik ik nu.John2B schreef op zondag 20 februari 2005 @ 11:48:
Ik heb een nieuwe partitie aangemaakt en daar XP op nieuw op geinstallleerd en het nogmaals geprobeerd. Kreeg toch weer foutmeldingen maar nogmaals de driver er overheen geinstalleerd en toen werkte het eindelijk. Nu de rest nog.
john-hendriks
Heb jij je geheugenkaart wel succesvol gemigreerd?
Verwijderd
Verwijderd
Gekocht bij PDAshop.nl (jawel, staan zelfs nu nog op de site als voorradig) voor 116 euro.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:16:
Waar heb jij die 1 gb Kingmax vandaan? En wat heeft ie gekost?
Ik zie hoofdzakelijk vage 1 gb mmc kaartjes namelijk.
PDA-shop heeft ze überhaupt niet.
groeten
Piet
Even verifieren, welk OS versie heb jij draaien. Misschien dat het daaraan ligt, zag in de changelog wat mogelijk te maken heeft met datamigratie.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:30:
[...]
Ging zonder problemen. Heb overigens later alles overgezet naar een 1Gigkaart van Kingmax en die gebruik ik nu.
Verwijderd
Verwijderd
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 23:36 ]
Dat is dan wel een gebrek. Het buitendisplay is er onduidelijk en zowel de kleuren blauw als groen zijn bij mij grijs.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 23:36:
je kunt alleen het binnendisplay instellen, buitendisplay niet. Het buitendisplay van de 9300 is aanzienlijk slechter dan dat van de 9500. Waar precies de oorzaak ligt weet ik ook niet. Anders soort scherm lijkt het wel. In ieder geval is de achtergrondkleur meer geel en bij de 9500 zuiver wit.
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Verwijderd
Het buitendisplay is inderdaad niet het sterkste punt van de 9300. Met de standaardachtergrond kun je de laagste 2 streepjes van de batterij/ontvangst indicators nauwelijsk onderscheiden. Ik heb daarom de achtergrond maar gewoon op wit ingesteld. Dan gaat het redelijk. Al met al niet te vergelijken met de (enige) display van mijn oude T630.davhor schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:00:
Dat is dan wel een gebrek. Het buitendisplay is er onduidelijk en zowel de kleuren blauw als groen zijn bij mij grijs.
Nokia PC suite is nooit echt een goed programma geweest. Het werkt bij mij ook niet lekker met BT. Ik had eerst automatisch synchroniseren als de 9300 in de buurt komt aan staan maar daar kreeg ik snel genoeg van. Iedere keer als ik bij mijn laptop wegliep of juist weer in de buurt kwam kreeg je zo'n tray-popupje en een 'plop' geluidje. Kunnen ze nou werkelijk niet begrijpen dat je dat *niet* wil?Voor de rest heb ik nog wat problemen met Nokia PC Suite. Ik krijg hier geen filebrowser. Zowel in Explorer als in het programma zelf niet. Zie:
Overal op internet rondgezocht, 10 keer opnieuw geinstalleerd, maar alles zonder resultaat. Zijn er meer met dit probleem of heeft iemand een oplossing.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 11:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
De Jabra 250v, BT-headset, kun je ook op tafel leggen of in de tas doen. Dat is een headset met trilfunctie. ideaal en zeer goedsvanzon schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:22:
Weten jullie toevallig of er trouwens een " Bleutooth Trilunit" ofzo is. Dat zie ik dan zo, gewoon een blokje ofzo die gaat trillen als de 9500 een smsje krijgt, er een calender-punjte is of er iemand belt.
Is echt ideaal als je de 9500 in een tas ofzo hebt zitten, of als je hem op stil wilt hebben in bijvoorbeeld een bibliotheek ofzo. Maar dan zo toch geen gesprekken onnodig mist.
Verwijderd
Mijn vriendin heeft deze (gekocht bij Phonehouse) en het werkt inderdaad heel goed. Ook perfect voor in de auto. Het enige dat ik jammer vind is dat hij niet trilt bij een smsje of agenda-afspraak. Dat zou wel handig zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:15:
De Jabra 250v, BT-headset, kun je ook op tafel leggen of in de tas doen. Dat is een headset met trilfunctie. ideaal en zeer goed
Verwijderd
Nee, dat is me nog niet gelukt. Officieel zou het moeten kunnen maar toen ik Nokia erover belde kreeg ik als enige reactie van ons contactpersoon dat Nokia daar zelf custom software voor had laten bouwen. Ook mooi.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 11:39:
Kan je de 9500 via WiFi synchroniseren met een Exchange-server ?
Verwijderd
Er zit geen simlock op de Nokia 9500, hij wordt bij alle verkooppunten simlockvrij geleverd.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:03:
Is de Nokia 9500 Communicator voorzien van een simlock eigenlijk? Ik weet dat bij de gangbare telefoons daar veelal sprake van is, maar eigenlijk nog nooit gehoord van de commie in combinatie met een simlock.
Uiteraard de vraag omdat mijn vriendin een nieuwe telefoon mag uitzoeken, maar niet in is geïnteresseerd..... alleen bij tmobile zit ipv kpn!
groeten
Piet
Verwijderd
Ik heb het voor mekaar gekregen om de 9500 te syncen met outlook, en dat was al een prestatie op zich.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:47:
[...]
Nee, dat is me nog niet gelukt. Officieel zou het moeten kunnen maar toen ik Nokia erover belde kreeg ik als enige reactie van ons contactpersoon dat Nokia daar zelf custom software voor had laten bouwen. Ook mooi.
Hij ondersteunt wel SyncML maar ik weet niet hoe dat allemaa werkt met OMA. Als je erachter komt gaarne melden ;-)
Doe je ding.
Verwijderd
Is gewoon gelul, werkt met MMC's tot 2GB.deepep schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:47:
Hello,
Ik zit hier met een 9500 ..en vroeg mij af of het mogelijk was om een mmc van meer dan 128mb erin te doen zonder problemen. Bij de Nokia winkel zeiden ze namelijk dat ze vastlopen als er meer dan 128 mb in zit...lijkt me een beetje flauw als je lekker loopt te filmen of internetten.
ligt het aan symbian ? of is het gewoon afwachten op een software update?
Verwijderd
Ik werk met Kingmax 1Gig, zonder een enkel probleemdeepep schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:47:
Hello,
Ik zit hier met een 9500 ..en vroeg mij af of het mogelijk was om een mmc van meer dan 128mb erin te doen zonder problemen. Bij de Nokia winkel zeiden ze namelijk dat ze vastlopen als er meer dan 128 mb in zit...lijkt me een beetje flauw als je lekker loopt te filmen of internetten.
ligt het aan symbian ? of is het gewoon afwachten op een software update?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja blue carcit werkt perfectVerwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 20:39:
Ik lees op verschillende plaatsen dingen over vertraging van programma's.
Hoe ernstig is dit? Alleen bij het opstarten? Dat maakt me namelijk niets uit.
Continu (dus zoeken contacten dat lang duurt, vet gevulde agenda met een jaartje tig afspraken per dag -> reageert ie dan nog een beetje?
Tevens vraag ik me af of er al mensen zijn die ervaring hebben met deze telefoon en een blue carkit (nokia)?
groeten
Piet
Verwijderd
Verwijderd
Sync-instellingen goed nakijken of 2-zijdig syncen wel aan staat en niet 1-zijdigVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:53:
wie kan mij helpen,
syncroniseren van mijn agenda bestanden naar microsoft office outlook 2003 lukt mij niet
koos
Verwijderd
Verwijderd
Misschien kun je iets meer info geven dan dit. Wat heb je al geprobeerd, wat voor foutmeldingen krijg je (op het toestel of op je scherm), welke connectiemethode gebruik je, etc. Dan kan men wat gerichter zoeken.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:53:
wie kan mij helpen,
syncroniseren van mijn agenda bestanden naar microsoft office outlook 2003 lukt mij niet
koos
Verwijderd
Ikzelf gebruik een server op internet. www.mobical.net. Daar kan je je agenda, je adresboek en, afhankelijk van het type telefoon nog een aantal andere zaken synchroniseren. Je kunt de instellingen naar je telefoon laten SMS-en. Bij mijn 9500 en bij mijn P800 en P900 werkt het probleemloos. Zelfs synchroniseren tussen verschillende telefoons kan.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:24:
In de 'Synchronization' opties op de Communicator kun je ook kiezen tussen Connection Types: Internet, Data Cable, Bluetooth. Heeft iemand het type Internet aan de praat gekregen?
Of moet je daar aparte software op de PC voor hebben?
Ruud.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 16:10 ]
Verwijderd
Goeie tip, lijkt prima te werken...Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:10:
Ikzelf gebruik een server op internet. www.mobical.net.
Verwijderd
helaas, dat lukt niet. Je kunt wel een ander logo downloaden (of bestellen), maar dan krijg je tevens zo'n lelijk wit vlakje op je scherm. Je kunt niet, zoals wel bij alle 40-serie toestellen, het logo onderdrukken zodat je een "schoon" beeldscherm krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 04:45:
weet iemand trouwens hoe je Provider Logo kan veranderen?
volgens mij zou je tussen een hoop kunnen kiezen mits deze op telefoon geheuzen is geplaatst..
Verwijderd
Verwijderd
Waarom stuur je hem op om voor een sw-update als je er goed tevreden over bent en er geen rare dingen gebeuren? De update die nu voor handen is voegt zeer weinig toe. Je kunt beter wachten op eenvolgende update die er ongetwijfeld snel zal zijn: de meest recente is van productiedatum 23 december.ThaBuz schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:21:
Ik heb sinds gisteren de 9500 ook. Even mee gespeeld want ik laat het toestel vandaag eerst opsturen voor de software update. Ik heb in het verleden de 9210 en 9210i gehad en ik merkte bij mijn QTek 2020 toch dat wanneer je eenmaal gewent bent aan een communicator je niets meer anders wil (en nu vindt ik die QTek 2020 dan ook echt een verschrikking).
In de korte tijd dat ik wat dingen heb geprobeerd eigenlijk niets verkeerds gevonden. Werken met PCSuite ging in één keer goed, internet via WLAN ook zonder problemen en geen lock-ups. Alleen is het toestel soms wat traag maar niet hinderlijk. Al met al een toptoestel zover ik heb kunnen bekijken!
BTW ik heb niet de PCSuite gebruikt van de cd maar van de website van Nokia aangezien daar een nieuwe versie staat. Misschien bij jullie al bekend maar ik had het in dit topic nog niet voorbij zien komen. Link: http://www.nokia.com/nokia/0,,54691,00.html
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq