Silent Steel.dyko schreef:
Ik heb een aantal jaar geleden (~ 7) een demo gespeeld van een spel/ interactieve film wat zich afspeeld in een onderzeeer.
Je bent dan kapitein van een onderzeeer en je ziet eigelijk een soort van film afspelen. De bedoeling was dan dat bij elke vraag of gebeurtenis je een keuze kon maken uit 2 a 4 mogelijken / antwoorden zodat je zelf kon kiezen hoe die verder ging. Demo was niet zo lang maar lokte wel interresse uit.
iemand weet welke ik bedoel?
Zoals ik al zei: van Styx zijn meer dan 1000 clones gemaakt. Succes met zoeken! Ze komen allemaal op hetzelfde neer btw.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 93468
@ thandor
Nee, dat is hem helaas niet het waren echte beelden en niet animatie
@ DroogKloot
Juist!!!!! dat is hem nou, zeer heftig. Die moeten we dan toch maar is vinden op het net. Thnks
Nee, dat is hem helaas niet het waren echte beelden en niet animatie
@ DroogKloot
Juist!!!!! dat is hem nou, zeer heftig. Die moeten we dan toch maar is vinden op het net. Thnks

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 93468 op 29-04-2005 15:55 ]
Er zijn 1000'en versies van, klopt. Maar het is toch leuker om die versie te spelen die je vroeger ook altijd speelddeBor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:44:
[...]
Zoals ik al zei: van Styx zijn meer dan 1000 clones gemaakt. Succes met zoeken! Ze komen allemaal op hetzelfde neer btw.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dat kan ik mij voorstellen, maar nu je weet hoe het origineel (of een van de originelen) heet kun je makkelijk zelf gaan zoeken lijkt me. Straks krijgen we hier 500 plaatjes van versies die het allemaal niet zijnThandor schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:58:
[...]
Er zijn 1000'en versies van, klopt. Maar het is toch leuker om die versie te spelen die je vroeger ook altijd speeldde
Dat KLINKT als Mars Taxi ...Anoniem: 64476 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:19:
Heerlijk topic dit!
Ik zoek ook een oude (win 98 oid) PC game:
Het was een beetje een Adventure Stragety.
Je was een soort van space monster, en je had een ruimteschip tot je beschikking.
Daarmee moest je naar andere planeten, je kan passagiers meenemen en je eigen entree prijs vragen. Ook moest je spullen inkopen en verkopen. (aardvarkens enzo)
Het geld wat je verdiende daarmee kon je je schip upgraden etc.
btw: sommige oude games zijn echt cool, ben best benieuwd hoe ze die zooi destijds maakten...?
Probeer es ?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
zoals gezegd, er zijn vele varianten.. maar in de tijd van de oude pc-XT (of AT) waren Qix en Volvied de bekendsten denk ikSysRq schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:02:
Hmm, het lijkt erop, maar hij is het niet. Iemand anders suggesties?
Qix

Volvied

maar de up-to-date versie van de game, AirXonix, is stukken beter vind ik
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Volvied is inderdaad een van de bekendere versies op de PC. Is dat hem?
Airxonix is ook wel leuk alleen jammer dat het weer in semie 3d moet.
Airxonix is ook wel leuk alleen jammer dat het weer in semie 3d moet.
[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 29-04-2005 21:49 ]
Anoniem: 64476
Nee dat is hem niet, sorry, hij ziet er wel geinig uit trouwens haha.
Nee het was echt met ruimteschepen en gekke mannetjes, en dan lande je op zon planeet en dan moest je bij zon gast inkopen doen, en dat kon je later weer op een andere planeet goed verkopen.
hmm
Ik zoek een spel dat niet zo heel oud is nog.
het is een advenger game. je start op een eiland met een of andere griet. hr haren zijn niet al te lang.
je hebt ook een foto toestel waarmee je (monsters/dieren/enzo ) kunt vastleggen.
al gouw moet je een of andere hoevercrasft ofzo repareren. om de spelwereld aan de randen zitten een soort van laser hekken. je kan er dus niet uitvaren d8t ik.
het is een advenger game. je start op een eiland met een of andere griet. hr haren zijn niet al te lang.
je hebt ook een foto toestel waarmee je (monsters/dieren/enzo ) kunt vastleggen.
al gouw moet je een of andere hoevercrasft ofzo repareren. om de spelwereld aan de randen zitten een soort van laser hekken. je kan er dus niet uitvaren d8t ik.
Beyond Good and Evil?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
jup jup. ik kon er echt niet opkomenAcid_Burn schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:26:
Beyond Good and Evil?
Ken het hele spel niet maar even dit in google gegooid
"adventure island take pictures monsters hovercraft game"
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
TRIEST die vind het ook nogAcid_Burn schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:38:
Ken het hele spel niet maar even dit in google gegooid

Ai ... kun je wat meer info over de gameplay geven ? Wat voor soort animatie , welk platform, hoe speel je (muis klikken , of bewegen met tobo) ? etc. etc.Anoniem: 64476 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:59:
[...]
Nee dat is hem niet, sorry, hij ziet er wel geinig uit trouwens haha.
Nee het was echt met ruimteschepen en gekke mannetjes, en dan lande je op zon planeet en dan moest je bij zon gast inkopen doen, en dat kon je later weer op een andere planeet goed verkopen.
hmm
Dan kan ik alsnog even op zoek, ik ken namelijk heel wat spellen zelf, en soms schiet er eens 1 te binnen.
Pff moet ik even goed nadenken.Khaine666 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 08:56:
[...]
Ai ... kun je wat meer info over de gameplay geven ? Wat voor soort animatie , welk platform, hoe speel je (muis klikken , of bewegen met tobo) ? etc. etc.
Dan kan ik alsnog even op zoek, ik ken namelijk heel wat spellen zelf, en soms schiet er eens 1 te binnen.
De animatie was een beetje cartoon achtig iig getekend, dus geen 3d (doom achtige) animatie.
Bewegen was met klikken van de muis, volgens mij was je haast alleen maar met de muis bezig.
Platform .. tja lastig, ik denk dat het valt onder galactic adventure of anders iets met strategy.
Omdat je een eigen ruimteschip had en daarmee passagiers vervoerde naar andere planeten en zo geld verdiende. Ook ging je inkopen en verkopen van spullen zodat je geld verdiende en daar je spaceship mee kon upgraden.
Het gehele spel had wel een humoristisch uiterlijk, dus het kwam allemaal wel grappig over, gekke buitenaardse characters enzo
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 64476 op 30-04-2005 11:13 ]
Ah, idd, volgens mij was het cutthroats, thnx, zal ff kijken of er ook ergens een demo of full version te downloaden isDamien schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:50:
Was dat niet cutthroats?
[afbeelding]
Je had ook eerst nog Pirates en daarna Pirates Gold en daarna bovengenoemde
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De beschrijving doet me aan Starflight denken (http://www.geocities.com/...Maze/4979/starflight.html) al heb ik dat nooit zelf gespeeld.Anoniem: 64476 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:06:
[...]
Pff moet ik even goed nadenken.
De animatie was een beetje cartoon achtig iig getekend, dus geen 3d (doom achtige) animatie.
Bewegen was met klikken van de muis, volgens mij was je haast alleen maar met de muis bezig.
Platform .. tja lastig, ik denk dat het valt onder galactic adventure of anders iets met strategy.
Omdat je een eigen ruimteschip had en daarmee passagiers vervoerde naar andere planeten en zo geld verdiende. Ook ging je inkopen en verkopen van spullen zodat je geld verdiende en daar je spaceship mee kon upgraden.
Het gehele spel had wel een humoristisch uiterlijk, dus het kwam allemaal wel grappig over, gekke buitenaardse characters enzo
ik zoek iets, het komt uit het win 95 tijdperk volgensmij het heete .... deluxe, je moest met een ruimteschip allemaal dingen vervoeren, je hoefde volgesmij niet te vliegen maar gewoon inkopen en verkopen en je schip upgraden.
het was een demotje op een demo cd waar ik het van ken maar kan die cd niet vinden
het was een demotje op een demo cd waar ik het van ken maar kan die cd niet vinden
Ik ben ook op zoek naar de naam van een spel.
Het was in het 486 tijdperk, een Mechwarrior-achtig spel, maar dan beter.
De naam van de fabrikant ben ik ook vergeten, maar het was een spin-off bedrijf van Sierra. (Destijds bekend van de Hero/Kings/Police/Space-Quests serie).
Je kon 2 of 3 andere mechs commanderen, als je de computer-mechs vernielde dan kreeg je meer "Scrap" e/o wapens.
Om dit spel te kunnen spelen zal ik waarschijnlijk een DOS-machine moeten optuigen, maar eerst het spel vinden.
De naam van de fabrikant ben ik ook vergeten, maar het was een spin-off bedrijf van Sierra. (Destijds bekend van de Hero/Kings/Police/Space-Quests serie).
Je kon 2 of 3 andere mechs commanderen, als je de computer-mechs vernielde dan kreeg je meer "Scrap" e/o wapens.
Om dit spel te kunnen spelen zal ik waarschijnlijk een DOS-machine moeten optuigen, maar eerst het spel vinden.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Anoniem: 106551
"Missionforce : Cyberstorm" misschien. Alhoewel dat was van sierra zelf, niet van een spinoff bedrijf.GoT schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:31:
Ik ben ook op zoek naar de naam van een spel.
infolinkje
Screenshots kon ik zo snel niet vinden.
tweede optie : het zou ook "Terra nova" kunnen zijn.\
Screenshots
Anoniem: 142964
Beter laat dan nooit, weet niet of je het al wist, maar je zoekt Punchy ! Kwamen ook poppetjes in voor die pijltjes schoten, moest je springen of bukken.. Hier een nieuwere versie :Anoniem: 63813 schreef op zaterdag 21 februari 2004 @ 16:34:
als je met aldo dit bedoeld: http://piotrek-zarzycki.webpark.pl/aldo.gif
dan is het het niet :0 het spel wat ik bedoel is maar 1 lange lijn zeg maar van links naar recht (die verder naar rechts door scrolt) met punten ala "/\" en kuilen.
ongeveer: ____/\/\/\/\ ..._/\_________ (puntjes horen er dan niet bij)
..............................|_|
Als je liep dan kon je geloof je hoed verliezen ofzo als je in zo'n kuil viel

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 142964 op 01-05-2005 00:59 ]
Ik ben op zoek naar een spel in het DOS-tijdperk +-rond de 486.
Je begon bij een hotel en je opdracht was om verloren documenten te vinden. Het waren er vier. Je moest dan naar de balie en zeggen dat je de telefoons moest repareren, anders was het snel afgelopen. Er naast was een parkeerplaats en cafe.
Je keek er van de zijkant op en je ging van veld naar veld.
Je kon luisteren praten met personen en handelingen doen.
Heeft iemand enig idee?
Je begon bij een hotel en je opdracht was om verloren documenten te vinden. Het waren er vier. Je moest dan naar de balie en zeggen dat je de telefoons moest repareren, anders was het snel afgelopen. Er naast was een parkeerplaats en cafe.
Je keek er van de zijkant op en je ging van veld naar veld.
Je kon luisteren praten met personen en handelingen doen.
Heeft iemand enig idee?
Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed
Anoniem: 19388
heej allemaal
ik zoek al een tijd een spel dat stamt uit het 486 tijdperk
het spel ging over 3 jongeren (volgens mij 2 jongens en een meisje)
die in een tijdmachine terrecht zijn gekomen. Hierdoor zijn ze van
elkaar gescheiden. De bedoeling is (Volgens mij) dat ze
weer bij elkaar komen.
De eerste persoon speelt zich af in het heden
De tweede persoon speelt zich in het verleden (ik kan mij herinneren dat er een blikseminslag is in de vlieger)
De derde persoon is in de toekomst (ik weet hiervan dat zij in een boom terrecht gekomen is.)
Door dingen te doen in het verleden veranderen andere dingen in de toekomst zo moet je elkaar helpen. Hopelijk weet iemand over welk spel ik het heb. De initialen van het spel waren volgens mij DD
weer bij elkaar komen.
De tweede persoon speelt zich in het verleden (ik kan mij herinneren dat er een blikseminslag is in de vlieger)
De derde persoon is in de toekomst (ik weet hiervan dat zij in een boom terrecht gekomen is.)
Door dingen te doen in het verleden veranderen andere dingen in de toekomst zo moet je elkaar helpen. Hopelijk weet iemand over welk spel ik het heb. De initialen van het spel waren volgens mij DD
EasyAnoniem: 19388 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:45:
heej allemaal
weer bij elkaar komen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja, volgens mij weet ik welk spel je bedoelt, want ik heb t ook gespeeld. Weet alleen niet meer hoe t heetAnoniem: 64476 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:06:
[...]

In het begin moest je van je "geld" een ruimteschip kopen. Dan had je ook wat benzine en kon je van planeet naar planeet gaan. Bij de ene planeet kon je bepaalde stoffen goedkoop kopen, bij de andere kon je die dan voor meer geld verkopen. Ook kon je passagiers meenemen, die moesten dan een soort ticket kopen. Als je benzine op was moest je natuurlijk dat ook kopen.
Verder kon je verbonden sluiten met handelaars geloof ik (weet niet zeker meer) en opslagruimte huren enzo. Maar je had ook tegenslagen. Zo kon je schip gekaapt worden, dan ben je al je goederen kwijt, of je opslag vloog in de fik. Wel grappig ja, maar hoe t nou heet
Anoniem: 119103
Ik zoek een game uit het het "eerste" Prince of Persia (386-486??) tijdperk (geel/zwart):
Je was een soldaat die vijandige stellingen uit moest schakelen. De omgeving trok automatisch aan jou voorbij en je moest met een vizier (bestuurbaar via de pijltjes-toetsen) andere soldaten (evt in ramen van gebouwen), jeeps, helikopters en boten opblazen. Je kon gebruik maken van kogels (hoeveel je er nog had stond aan de rechterkant van het scherm) en granaten (rechts boven in de hoek). Je health werd in 0-100 weergegeven boven de granaatvoorraad. Er waren verschillende settings, zo had je een tropenlevel, een stadslevel en een boslevel. Op zich was het een mooi spel voor die tijd (ik denk nu zo'n ~13 jaar geleden), klasgenootjes kwamen kijken e.d....
Je was een soldaat die vijandige stellingen uit moest schakelen. De omgeving trok automatisch aan jou voorbij en je moest met een vizier (bestuurbaar via de pijltjes-toetsen) andere soldaten (evt in ramen van gebouwen), jeeps, helikopters en boten opblazen. Je kon gebruik maken van kogels (hoeveel je er nog had stond aan de rechterkant van het scherm) en granaten (rechts boven in de hoek). Je health werd in 0-100 weergegeven boven de granaatvoorraad. Er waren verschillende settings, zo had je een tropenlevel, een stadslevel en een boslevel. Op zich was het een mooi spel voor die tijd (ik denk nu zo'n ~13 jaar geleden), klasgenootjes kwamen kijken e.d....
Operation Wolf?Anoniem: 119103 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:17:
Ik zoek een game uit het het "eerste" Prince of Persia (386-486??) tijdperk (geel/zwart):
Je was een soldaat die vijandige stellingen uit moest schakelen. De omgeving trok automatisch aan jou voorbij en je moest met een vizier (bestuurbaar via de pijltjes-toetsen) andere soldaten (evt in ramen van gebouwen), jeeps, helikopters en boten opblazen. Je kon gebruik maken van kogels (hoeveel je er nog had stond aan de rechterkant van het scherm) en granaten (rechts boven in de hoek). Je health werd in 0-100 weergegeven boven de granaatvoorraad. Er waren verschillende settings, zo had je een tropenlevel, een stadslevel en een boslevel. Op zich was het een mooi spel voor die tijd (ik denk nu zo'n ~10 jaar geleden), klasgenootjes kwamen kijken e.d....
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ja moet wel
Anoniem: 119103
Djiezus, ik krijg helemaal kippenvel nu ik het weer zie...klopt als een bus, alleen had ik het niet helemaal meer goed in mn hoofd zitten hoe de kogels en de granaten nu t.o.v. elkaar stonden... Damn, dit heb ik echt veel gespeeld!
jep dat was het! ... deluxeMithras86 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:58:
[...]
Ja, volgens mij weet ik welk spel je bedoelt, want ik heb t ook gespeeld. Weet alleen niet meer hoe t heet![]()
In het begin moest je van je "geld" een ruimteschip kopen. Dan had je ook wat benzine en kon je van planeet naar planeet gaan. Bij de ene planeet kon je bepaalde stoffen goedkoop kopen, bij de andere kon je die dan voor meer geld verkopen. Ook kon je passagiers meenemen, die moesten dan een soort ticket kopen. Als je benzine op was moest je natuurlijk dat ook kopen.
Verder kon je verbonden sluiten met handelaars geloof ik (weet niet zeker meer) en opslagruimte huren enzo. Maar je had ook tegenslagen. Zo kon je schip gekaapt worden, dan ben je al je goederen kwijt, of je opslag vloog in de fik. Wel grappig ja, maar hoe t nou heet

Anoniem: 64476 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:06:
[...]
Gazillionaire? (homepage)Mithras86 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:58:
[...]
Ja, volgens mij weet ik welk spel je bedoelt, want ik heb t ook gespeeld. Weet alleen niet meer hoe t heet![]()

Localhost is where the heart is
Damn, volgens mij heb ik die ook grijs gespeeld
[edit]Kan het zijn dat dit spel (de non deluxe) in het Nederlands is verschenen? Ik heb het het idee dat ik hem gewoon in NL heb gespeeld. Damn, ik dacht altijd dat ik de enige was die dit een leuk spel vond
[ Voor 26% gewijzigd door IceStorm op 04-05-2005 21:18 ]
SilentStorm schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:41:
[...]
[...]
Gazillionaire? (homepage)
[afbeelding]
haha dacht ik ook!IceStorm schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:14:
[...]
Damn, volgens mij heb ik die ook grijs gespeeldEven bekijken.
[edit]Kan het zijn dat dit spel (de non deluxe) in het Nederlands is verschenen? Ik heb het het idee dat ik hem gewoon in NL heb gespeeld. Damn, ik dacht altijd dat ik de enige was die dit een leuk spel vond
[ Voor 42% gewijzigd door GoldenSample op 04-05-2005 21:34 ]
Heb het zelf vroeger ook behoorlijk vaak gespeeld; ook wel multiplayer met bv mijn broertje; was erg leuk
Localhost is where the heart is
Jaaaa Bedankt!!!
Finally! heheh, echt maf maar cool spel was dat! ik ga direct de demo ff spelen.
offtopic:
Wat ook een erg leuk spel is , is jack orlando, schiet me ineens te boven
Wat ook een erg leuk spel is , is jack orlando, schiet me ineens te boven
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 64476 op 04-05-2005 23:15 ]
thuis in het milieu ik heb die flop pas nog gezien
elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url
Hahah ja die moesten we altijd op school spelen.virus.elektro schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:30:
thuis in het milieu ik heb die flop pas nog gezien
Samen met T.I.M - The incredible Machine.
Wat een fijn topic, nostalgie straalt
Ik speel al vanaf mn 6e games
(ben nu 17)
Spellen zoals T.I.M., Indiana Jones, Space Quest 5 kan ik me nog goed herrinneren.
Ik zoek alleen een spel dat wel wat leek op Indiana Jones, maar dan met een stam uit de oudheid, zoiets kan ik me heel vaag herinneren.
Ik speel al vanaf mn 6e games
Spellen zoals T.I.M., Indiana Jones, Space Quest 5 kan ik me nog goed herrinneren.
Ik zoek alleen een spel dat wel wat leek op Indiana Jones, maar dan met een stam uit de oudheid, zoiets kan ik me heel vaag herinneren.
I see red pixels.
oke, ik heb ook een zoekertje...
ik heb een lange tijd geleden in de krant gelezen over een spel voor de PSX. Het is een soort van hindernissenparkours gebaseerd op de muziek die je speelt. Je steekt dus eerste de spel-cd in je PSX, je laad het spel in, en vervolgens steek je een muziek-cdtje in. De PSX maakt dan een soort van hindernissen gebaseerd op de muziek. Het zou zo zijn zoals de clipjes van Gigi d'agostino (the riddle en bla bla bla). De graphics zouden dus heel simpel zijn.
ik heb een lange tijd geleden in de krant gelezen over een spel voor de PSX. Het is een soort van hindernissenparkours gebaseerd op de muziek die je speelt. Je steekt dus eerste de spel-cd in je PSX, je laad het spel in, en vervolgens steek je een muziek-cdtje in. De PSX maakt dan een soort van hindernissen gebaseerd op de muziek. Het zou zo zijn zoals de clipjes van Gigi d'agostino (the riddle en bla bla bla). De graphics zouden dus heel simpel zijn.
Vib-Ribbon?Mayco schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:46:
oke, ik heb ook een zoekertje...
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Het eerste wat bij me opkwam is Aztec Challenge voor de C64.wwwhizz schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:38:
Nee, het was een spel voor de PC (ik geloof dat ik het op een 386 speelde (mét turbo knopKILLorBE schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:56:
[...]
Het eerste wat bij me opkwam is Aztec Challenge voor de C64.
I see red pixels.
weet mss iemand of er een pc clone van gemaakt is?
[ Voor 12% gewijzigd door Mayco op 06-05-2005 15:42 ]
Volgens heb je de woorden 'de naam van' niet gelezen. Dit is topic is voor mensen die de naam van een spel zijn vergeten 
Als Khaine666 gelijk heeft, dan is deze edit te voorbarig geweest
Als Khaine666 gelijk heeft, dan is deze edit te voorbarig geweest
[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2005 18:24 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
*Knip*
Of doel je op de naam van het spel alstie onder windows draait ?
Of doel je op de naam van het spel alstie onder windows draait ?
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2005 18:24 ]
Ah, ik zoek een spel voor de Snes, super nintendo:
wat ik me kan herinneren was het een spel waarbij je een eenwielfietsje bestuurt dat over gekleurde banen (een soort lange dropveters?) reed, je moest stunts uithalen, en er waren verschillende spelmodi, racen, stunten, time track etc.
Dus: een eenwieler, gekleure banen, stunt...grr hoe heet dat spel nu ookweer?
edit: wow toch nog gevonden, was wat voorbarig:) toevallig ertegenaan gelopen: UNIRACERS
wat ik me kan herinneren was het een spel waarbij je een eenwielfietsje bestuurt dat over gekleurde banen (een soort lange dropveters?) reed, je moest stunts uithalen, en er waren verschillende spelmodi, racen, stunten, time track etc.
Dus: een eenwieler, gekleure banen, stunt...grr hoe heet dat spel nu ookweer?
edit: wow toch nog gevonden, was wat voorbarig:) toevallig ertegenaan gelopen: UNIRACERS
[ Voor 12% gewijzigd door dano_nl op 06-05-2005 18:47 ]
Meh
Unirally of Uniracers. Afhankelijk van de regio waarin het spel is uitgekomen. (US of EU)
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik weet die van mij weer! Inca, en Inca 2
I see red pixels.
Anoniem: 69767
Ik zoek de naam van een spel
Dat ik speelde op een C=64. Ik weet er helaas nog maar heel weinig van..:(
Wat ik nog weet: Het was een text-adventure. Ik weet niet of het UK of NL was. En het enige dat ik zo snel nog weet was dat er iets met een defect schakelpaneel was in een van de kamers...Hopelijk herkend iemand dit !!
Wat ik nog weet: Het was een text-adventure. Ik weet niet of het UK of NL was. En het enige dat ik zo snel nog weet was dat er iets met een defect schakelpaneel was in een van de kamers...Hopelijk herkend iemand dit !!
Heel misschien Maniac Mansion ? maar dat was meer een gewone adventure en niet direct text-basedAnoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:23:
EDIT: helaas dan weet ik het niet
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 07-05-2005 13:04 ]
Anoniem: 132775
Na het uitgebreidt volgen van deze topic had ik ook nog een brandende vraag:
aangezien mijn liefde voor echte rock muziek ben ik op zoek naar het (midi?) achtergrond muziekje van het menu uit Grand Prix 2. Deze werd gespeeld voor electrische gitaren met daarbij een mooie drum als base... Kent iemand de artiest of weet iemand waar ik deze kan verkrijgen?
aangezien mijn liefde voor echte rock muziek ben ik op zoek naar het (midi?) achtergrond muziekje van het menu uit Grand Prix 2. Deze werd gespeeld voor electrische gitaren met daarbij een mooie drum als base... Kent iemand de artiest of weet iemand waar ik deze kan verkrijgen?
Zork maybe?Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:23:
My software never has bugs, it just develops random features...
Wie, wat, waar over die artiesten weet ik niet. Ik heb Grand Prix 2 eig'k vrijwel nooit gespeeld.Anoniem: 132775 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:51:
Wat je wel zou kunnen doen is het geluid opnemen. DOSBox heeft de mogelijkheid om de ingame geluiden op te nemen.
Het is wel verstandig om de readme's e.d. te lezen. Daar staat nl. wel ergens vermeld hoe je het geluid moet opnemen en hoe je het aantal CPU Cycles kunt verhogen om het spel vloeiender te laten lopen. (Mits de CPU snel genoeg is)
Ehm, is dat toevallig dezelfde tune als van GP1 dat je weet? (kan het me niet meer herrineren. Jarenlang GP1 gespeeld, maar heel weinig GP2)Anoniem: 132775 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 13:51:
If so, dat is dezelfde tune als die jarenlang door de BBC gebruikt werd bij hun Formule 1 uitzendingen: Fleetwood Mac - The Chain.
Anoniem: 132775
Nej, het is niet dat nummer van fleetwood mac... Er zat behoorlijk wat meer pit in (als het zo mag zeggen
)... en het laten draaien met behulp van bovenstaande tool is niet gelukt
.
Anoniem: 27270
Ongeveer 10 jaar geleden speelde ik dit spel altijd in de arcades op vakantie (italie ed.) Het spel lijkt erg veel op CT Special forces: http://gameboy.ign.com/articles/463/463169p1.html
Alleen vond ik de arcade versie veel beter, geen idee welk naam het spel heeft. Je kon het met zen twee spelen, het eerste level begon in de jungle. Platform stijl, net als CT special forces... Wie weet welk spel dit is...
Alleen vond ik de arcade versie veel beter, geen idee welk naam het spel heeft. Je kon het met zen twee spelen, het eerste level begon in de jungle. Platform stijl, net als CT special forces... Wie weet welk spel dit is...
Staat toch in het artikel waar je naar linkt? Je bedoelt: Operation WolfAnoniem: 27270 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:51:
Ongeveer 10 jaar geleden speelde ik dit spel altijd in de arcades op vakantie (italie ed.) Het spel lijkt erg veel op CT Special forces: http://gameboy.ign.com/articles/463/463169p1.html
Ik denk dat hij eerder Contra bedoeld. Operation Wolf heeft namelijk geen platformelementen.Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:24:
[...]
Staat toch in het artikel waar je naar linkt? Je bedoelt: Operation Wolf
Contra is overigens ook bekend onder de namen Probotector en Gryzor.
Je hebt gelijk, ik was te snel. Dan zal het idd Contra zijn.MetroidPrime schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:31:
[...]
Ik denk dat hij eerder Contra bedoeld. Operation Wolf heeft namelijk geen platformelementen.
Contra is overigens ook bekend onder de namen Probotector en Gryzor.
Anoniem: 132563
Ik zoek het originele (koreaans?) spel van deze screens
http://www.mythonline.com.sg/index.php?module=screenshots
http://www.mythonline.com.sg/index.php?module=screenshots
Uit de credits van GP2 maak ik een beetje op dat het puur voor het spel gecomponeerd en uitgevoerd is. Misschien kun je eens zoeken op de volgende namen:Anoniem: 132775 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:42:
Nej, het is niet dat nummer van fleetwood mac... Er zat behoorlijk wat meer pit in (als het zo mag zeggen)... en het laten draaien met behulp van bovenstaande tool is niet gelukt
.
(zie ook http://www.mobygames.com/game/dos/grand-prix-2/credits )Sound - John Broomhall, Andy Parton
Guitars - Laurie Sinnett, Keith Thompson
Anoniem: 143854
hallo allemaal
Dit is mijn eerste Reply op dit forum en dus mijn eerste vraag: Ik ben opzoek naar de naam van het spelletje dat je tegen de computer (of tegen een vriend) elkaar moet beschieten met een tank. Ik heb hier een screenshot van dit spelletje, alleen dit is een hele simpele versie. Ik heb nou Atomic cannon op mijn pc staan maar dat is een Demo. Wie kan me helpen aan de naam van dit spel?
Screenshot
Greetz
Dit is mijn eerste Reply op dit forum en dus mijn eerste vraag: Ik ben opzoek naar de naam van het spelletje dat je tegen de computer (of tegen een vriend) elkaar moet beschieten met een tank. Ik heb hier een screenshot van dit spelletje, alleen dit is een hele simpele versie. Ik heb nou Atomic cannon op mijn pc staan maar dat is een Demo. Wie kan me helpen aan de naam van dit spel?
Screenshot
Greetz
Eitje !Anoniem: 143854 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:27:
hallo allemaal
Screenshot
Greetz
Scorched Earth
Was de eerste versie die ik kende althans. Oud spelletje !
Anoniem: 143854
Bedankt, dat soort spelletje bedoel ik, alleen een adere versie die iets uitgebreider is?
maar toch bedankt
maar toch bedankt
Dit doet me denken aan "the beyond" (maar vergissen is natuurlijk menselijkAnoniem: 69767 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:23:
Ik zoek een van de eerste spellen voor de playstation 1. Je speelde met 2 teams tegen elkaar. In het midden van het speelveld hing een ring in de lucht. Aan de kant van elk team stond een soort goal.
Nu de bal was een soort plasmabal, die je eerst bij je goal moest opladen, en daarna in een baan rond die ring moet gooien. Afhankelijk vanop welke afstand je dat lukt krijgt je team punten. Het is natuurlijk aan het andere team de bal af te pakken, hem zelf op te laden bij de andere 'goal' en dan zelf in de ring te gooien.
Ik geloof dat dit spel 'Riot' noemde, maar nergens vind ik screenshots of dergelijke op die naam. Hoop dat iemand dit spel ook gespeeld heeft, die weet zeker welk ik bedoel. Als iemand weet waar ik dit spel kan vastkrijgen, weet me zeker iets te zeggen. Ben zelfs bereid speciaal voor dit spel een playstation erbij te kopen!
Heerlijk die nostalgie...
Edit: net gekocht! http://cgi.ebay.fr/ws/eBa...geName=ADME:B:EOTB:BENL:6
Plaatje
Nu de bal was een soort plasmabal, die je eerst bij je goal moest opladen, en daarna in een baan rond die ring moet gooien. Afhankelijk vanop welke afstand je dat lukt krijgt je team punten. Het is natuurlijk aan het andere team de bal af te pakken, hem zelf op te laden bij de andere 'goal' en dan zelf in de ring te gooien.
Ik geloof dat dit spel 'Riot' noemde, maar nergens vind ik screenshots of dergelijke op die naam. Hoop dat iemand dit spel ook gespeeld heeft, die weet zeker welk ik bedoel. Als iemand weet waar ik dit spel kan vastkrijgen, weet me zeker iets te zeggen. Ben zelfs bereid speciaal voor dit spel een playstation erbij te kopen!
Heerlijk die nostalgie...
Edit: net gekocht! http://cgi.ebay.fr/ws/eBa...geName=ADME:B:EOTB:BENL:6
Plaatje
[ Voor 12% gewijzigd door Little Bear op 11-05-2005 13:02 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Ander spel, ook een van de eersten van playstation 1...
Soort puzzelspel. Je staat op een langwerpige balk als gewoon manneke. Op het ene eind van de balk liggen en berg kubussen, die zich naar de andere kant kantelen. Jij kan dan grondvlakken explosief laden en die dingen ontsteken als de juiste blok erop komt.
Er was ook een verschil in kleuren. Er waren geloof ik groene, zwarte en grijze blokken, elk met een verschillende functie. Ik kan me nog iets herinneren dat de naam me deed denken aan dat gameboy spel kuru kuru kururin. Er is ook ooit een pc versie van geprogrammeerd door amateurs, maar die was echt slecht.
Damn, need to get myself a PS with retro games again.
Edit: Titel gevonden: Kurushi!!!
Plaatjes:

Soort puzzelspel. Je staat op een langwerpige balk als gewoon manneke. Op het ene eind van de balk liggen en berg kubussen, die zich naar de andere kant kantelen. Jij kan dan grondvlakken explosief laden en die dingen ontsteken als de juiste blok erop komt.
Er was ook een verschil in kleuren. Er waren geloof ik groene, zwarte en grijze blokken, elk met een verschillende functie. Ik kan me nog iets herinneren dat de naam me deed denken aan dat gameboy spel kuru kuru kururin. Er is ook ooit een pc versie van geprogrammeerd door amateurs, maar die was echt slecht.
Damn, need to get myself a PS with retro games again.
Edit: Titel gevonden: Kurushi!!!
Plaatjes:

[ Voor 16% gewijzigd door Little Bear op 11-05-2005 13:11 ]
Life is simple, make choices, don't look back...
Hi there. Handige topic. Laat ik er eens gebruik van maken...
Een paar jaar geleden speelde ik een simpel spelletje op mijn oude Windows 95 pctje. De bedoeling was dat je met riddertjes allemaal landjes moest inpikken. Het speelveld was opgedeelt in hexagons, 6 hoekige vakjes dus. Wanneer elk 6 hoekje van jouw is, heb je alles veroverd en heb je gewonen.
Aan het begin van het spel hebben alle 6 hoekige vakjes een random kleur gekregen. Dat waren een stuk of 5,6 kleuren. De speler speelde altijd met de groene kleur. Op elk 6 hoek vakje stond of een andere riddertje van één van de computer gestuurde tegen parijen, of er stond een palmboom, een hutje, of niks. Om nou een 6 hoekje te veroveren, moest je 1 van je eigen riddertjes aan klikken en slepen naar vakje van een tegenpartij, een andere kleur vakje dus. Als er op dat vakje precies zo'n zelfde ridder stond, kon je dat vakje niet innemen. Hier komt het leuke, als je één van je eigen riddertje oppakt en neerzet op een andere riddertje dat van jouw is, dan werden ze "samen gesmolten" tot een sterkere ridder, ze krijgen dan bijvoorbeeld een lans in de armen om aan te geven dat deze unit zeg maar, sterker is. Als je nu dit nieuwe riddertje oppakt en sleept naar een vak van de vijand waarom een gewone ridder staat, dan heb je het vakje ingenomen en krijgt het jouw kleur. Zo moet je strategisch te werk gaan en alle landjes (6 hoeken) te veroveren.
Het spel is turned based, dus wanneer je al je moves hebt gedaan, is het de beurt aan de andere 5 of 5 computer gestuurde ridder legers. De kans dat je daarbij landjes verliest bestaat, maar je kan heel makkelijk winnen. Als je de juiste beslissingen maakt, krijg je om de zoveel beurten, of elke beurt versterkingen. Dit zijn gratis riddertje die zelf op één van ke eigen vakjes mag zetten totdat je alle versterkingen op het speelveld zijn geplaats.
Nog 2 belangrijke dingen:
Er staat mij iets van bij dat dit spel iets als "Clay Castle" heet. Ik heb op google gezocht maar kon niks vinden. Maar ik weet toch bijna zeker dat dit spelletje Clay Castle heette. Iets met Clay ofzo...
Verder heb ik in Paint ff een schets getekend van hoe het speelveld er ongeveer uitzag. Ik heb alleen niet de riddertjes getekend, lol.
Hier issie:

Zo ziet het speelveld er onngeveer uit in het begin van een ronde, dus random gekleurde vakjes met random riddertjes en palmbomen en hutjes etc.
Ik hoop dat iemand weet hoe dit spel nou precies heet en waar ik het kan krijgen.
Een paar jaar geleden speelde ik een simpel spelletje op mijn oude Windows 95 pctje. De bedoeling was dat je met riddertjes allemaal landjes moest inpikken. Het speelveld was opgedeelt in hexagons, 6 hoekige vakjes dus. Wanneer elk 6 hoekje van jouw is, heb je alles veroverd en heb je gewonen.
Aan het begin van het spel hebben alle 6 hoekige vakjes een random kleur gekregen. Dat waren een stuk of 5,6 kleuren. De speler speelde altijd met de groene kleur. Op elk 6 hoek vakje stond of een andere riddertje van één van de computer gestuurde tegen parijen, of er stond een palmboom, een hutje, of niks. Om nou een 6 hoekje te veroveren, moest je 1 van je eigen riddertjes aan klikken en slepen naar vakje van een tegenpartij, een andere kleur vakje dus. Als er op dat vakje precies zo'n zelfde ridder stond, kon je dat vakje niet innemen. Hier komt het leuke, als je één van je eigen riddertje oppakt en neerzet op een andere riddertje dat van jouw is, dan werden ze "samen gesmolten" tot een sterkere ridder, ze krijgen dan bijvoorbeeld een lans in de armen om aan te geven dat deze unit zeg maar, sterker is. Als je nu dit nieuwe riddertje oppakt en sleept naar een vak van de vijand waarom een gewone ridder staat, dan heb je het vakje ingenomen en krijgt het jouw kleur. Zo moet je strategisch te werk gaan en alle landjes (6 hoeken) te veroveren.
Het spel is turned based, dus wanneer je al je moves hebt gedaan, is het de beurt aan de andere 5 of 5 computer gestuurde ridder legers. De kans dat je daarbij landjes verliest bestaat, maar je kan heel makkelijk winnen. Als je de juiste beslissingen maakt, krijg je om de zoveel beurten, of elke beurt versterkingen. Dit zijn gratis riddertje die zelf op één van ke eigen vakjes mag zetten totdat je alle versterkingen op het speelveld zijn geplaats.
Nog 2 belangrijke dingen:
Er staat mij iets van bij dat dit spel iets als "Clay Castle" heet. Ik heb op google gezocht maar kon niks vinden. Maar ik weet toch bijna zeker dat dit spelletje Clay Castle heette. Iets met Clay ofzo...
Verder heb ik in Paint ff een schets getekend van hoe het speelveld er ongeveer uitzag. Ik heb alleen niet de riddertjes getekend, lol.

Zo ziet het speelveld er onngeveer uit in het begin van een ronde, dus random gekleurde vakjes met random riddertjes en palmbomen en hutjes etc.
Ik hoop dat iemand weet hoe dit spel nou precies heet en waar ik het kan krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door The Mighty Atom op 13-05-2005 21:30 ]
Fan d'Alizée, Games, Muziek, Half-Life Level Design
Oké dan, een spel, voor de PC, 3D actie. Ik weet niet meer of het first of third person was. Voertuigen (Jeeps). In ieder geval met capture the flag gameplay. Ik herriner me een level (CTF) dat je in de jeep stapte, vervolgens alle teamgenoten (bots, we hadden toen nog geen breedband internet) ook op die jeep klimmen en dan eerst om een flink stuk rots heen rijden naar de vlag van de tegenstander.
Mobile Forces ? Volgens mij stamt dat spel uit 2002 o.i.d._cje_ schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:31:
Oké dan, een spel, voor de PC, 3D actie. Ik weet niet meer of het first of third person was. Voertuigen (Jeeps). In ieder geval met capture the flag gameplay. Ik herriner me een level (CTF) dat je in de jeep stapte, vervolgens alle teamgenoten (bots, we hadden toen nog geen breedband internet) ook op die jeep klimmen en dan eerst om een flink stuk rots heen rijden naar de vlag van de tegenstander.
[ Voor 8% gewijzigd door Thandor op 17-05-2005 13:36 ]
Bingo. Dankjehartelijk!
Zelf ook nog wat screenshotjes gevonden.
Zelf ook nog wat screenshotjes gevonden.
[ Voor 71% gewijzigd door lord.farquaad op 17-05-2005 13:45 ]
Ik ben op zoek naar een game waarbij je volgens mij 3rd of 1st person een soort arcade adventure moet doen. Ik herinner me nog pyramides in de woestijn die je kon beklimmen (ik dacht dat je aankwam op een motor oid) waar vlakbij een oude mijn was waar je iets moest doen. Je kan in de pyramides en er ook overheen dacht ik. Het is echt duidelijk een arcade adventure.
Wie weet het?
Wie weet het?
Iets meer info? Welk jaar ongeveer? Op welk systeem?Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:05:
Ik ben op zoek naar een game waarbij je volgens mij 3rd of 1st person een soort arcade adventure moet doen. Ik herinner me nog pyramides in de woestijn die je kon beklimmen (ik dacht dat je aankwam op een motor oid) waar vlakbij een oude mijn was waar je iets moest doen. Je kan in de pyramides en er ook overheen dacht ik. Het is echt duidelijk een arcade adventure.
Wie weet het?
Ik zoek een de naam van een rallyspel die verkrijgbaar was op N64.
Het ging hem op een spel waar je onderaan de ladder moest beginnen en je jezelf moest opwerken naar betere teams door het winnen van races en het verkrijgen van sponsors.
Het ging hem op een spel waar je onderaan de ladder moest beginnen en je jezelf moest opwerken naar betere teams door het winnen van races en het verkrijgen van sponsors.
Het was een PC spel, gewoon onder windows. Het is al wel wat jaartjes terug. Sorry, maar meer weet ik echt niet meer. Dat is het punt, anders had ik het wellicht zelf kunnen vindenVectrex Dude schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:21:
[...]
Iets meer info? Welk jaar ongeveer? Op welk systeem?
Misschien een Indiana Jones gameBor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:05:
Wie weet het?
Iemand?-ETz-Memphis Z schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:11:
Ik zoek een de naam van een rallyspel die verkrijgbaar was op N64.
Rally ? 98 99
Anoniem: 143747
Ik zoek de naam van een oud pc-spel. Het doel van het spel was het ontwerpen en verkopen van auto's. Tijdsindicatie: ergens rond 1995. Verder weet ik er eigenlijk niet meer zo veel van. Ik weet alleen nog dat ik het erg leuk vond. Ook vond ik het heel erg moeilijk, maar dat kan komen doordat ik toen nog vrij jong was.
Wie heeft een idee?
Wie heeft een idee?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143747 op 26-05-2005 15:22 ]
* SysRq heeft er weer één:
• pc-platform
• begin 1990-1995
• rally spel
• 'lekkere' besturing. Je had echt het gevoel dat de wagen over- en onderstuur had
• Ik meen me iets van screamer in de titel te herinneren
• volgens mij wel vga
• ik had volgens mij alleen de shareware versie
• pc-platform
• begin 1990-1995
• rally spel
• 'lekkere' besturing. Je had echt het gevoel dat de wagen over- en onderstuur had
• Ik meen me iets van screamer in de titel te herinneren
• volgens mij wel vga
• ik had volgens mij alleen de shareware versie
-
Screamer klopt. Het kan ook in SVGA
Anoniem: 117217
Moest je ook racen? Street rod?Anoniem: 143747 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:20:
Ik zoek de naam van een oud pc-spel. Het doel van het spel was het ontwerpen en verkopen van auto's. Tijdsindicatie: ergens rond 1995. Verder weet ik er eigenlijk niet meer zo veel van. Ik weet alleen nog dat ik het erg leuk vond. Ook vond ik het heel erg moeilijk, maar dat kan komen doordat ik toen nog vrij jong was.
Wie heeft een idee?
Mja, ik heb uiteraard ook al op Google gezocht, maar ik kon er zo snel niets over vinden. Wel over het spel screamer 4x4, maar die wil ik dus niet.Anoniem: 12316 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:34:
Screamer 1 en 2 hebben bestaan, dus dat zou het best wel eens kunnen zijn.
-
Anoniem: 143747
Nee, Street rod was ook gaaf maar dit was een heel ander spel. Het was een soort management spel. Jij moest de autos ontwerpen en de marketing verzorgen. Het doel was zo veel mogelijk auto's te verkopen en winst maken.
Street rod was veel ouder naar mijn idee.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 143747 op 26-05-2005 16:12 ]
Misschien Car Tycoon ? Of iets van Car Factory Tycoon ofzo ?Anoniem: 143747 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:08:
[...]
Nee, Street rod was ook gaaf maar dit was een heel ander spel. Het was een soort management spel. Jij moest de autos ontwerpen en de marketing verzorgen. Het doel was zo veel mogelijk auto's te verkopen en winst maken.
Street rod was veel ouder naar mijn idee.
Ik meen me ook zoiets te kunnen herinneren als spelletje. Redelijk uniek, en het zag er als een tycoon uit.
Ik zoek een vrij oud spelletje (jaar of 8 oud gok ik) waar bij je een doolhof van boven af zag met ergens je eigen bal. Deze kon je besturen door de pijltjes. Maar als je je eigen bal bewoog bewogen er nog meer ballen mee en je moest zorgen dat je eigen bal bij de uitgang kwam zonder geraakt te worden door de andere ballen of andere opstakels.
Weet iemand dit?
Weet iemand dit?
Nee dat is het niet. Supaplex (wat ook erg leuk is) is een beetje pacman like.
Het spel wat ik zoek waar echt stalen kogels die je door een doolhof moest krijgen, en alle vijf te gelijk bewogen.
Wat ik ook nog weet is dat als ze tegen mekaar kwamen dat je ze zag ontploffen.
Het spel wat ik zoek waar echt stalen kogels die je door een doolhof moest krijgen, en alle vijf te gelijk bewogen.
Wat ik ook nog weet is dat als ze tegen mekaar kwamen dat je ze zag ontploffen.
Moest je ook krantenartikelen lezen om aan je onderdelen te komen? Echt een hele zooi newspapers....Anoniem: 143747 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:20:
Wie heeft een idee?
If so, dan ben ik wel benieuwd naar wat screenshots. Ik vond het wel grappig, zag het eens bij een vriend.
Wicked dat mensen dat spel nog steeds gaaf vinden. Ik heb 2 jaar terug ook Gazilionare samen met een vriend van me geschreven voor de Ti83+. Zat mensen die die game van ons grijs gespeeld hebben. Echt kicken en eigenlijk zitten er nog steeds niet alle features in die ik er in wil hebben.SilentStorm schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:41:
[...]
[...]
Gazillionaire? (homepage)
[afbeelding]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dat zou op zich kunnen. De game is wel een beetje in die stijl maar ik herken de screenshots op de site van lucasarts helaas niet.Aap schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:54:
[...]
Misschien een Indiana Jones gameIndiana Jones and the Infernal Machine klik
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoek eerst het topic door om te kijken of het door jou gezochte spel al langsgekomen is
Zoek eerst het topic door om te kijken of het door jou gezochte spel al langsgekomen is