Hell / 0
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 21:43 ]
Nederland mag dus blijkbaarUnfortunately, we are unable to send glowrings to the US or Canada.
Although tritium is used in many products (e.g. the luminous dials on your watch) both the U.S.A. and Canada restrict its import if it used for 'frivolous' applications. Well, it is only a keychain / keyring!
Due to these restraints we are no longer able to mail glowrings to anyone in the United States or Canada.
To say we are disappointed is a gross understatement. However, I am sure you fully understand that we have to comply with all International trading requirements.
Please accept our apologies for any inconvenience
Anyway topicstarter gaat het nou om de nieuwe X2 glowrings?
Maar zou iemand hier eens CONCREET willen posten hoeveel dit zal kosten per persoon? en waar de inkoopactie nu juist doorgaat enzo. + hoe bestellen,betalen....
Alles gewoon
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Het is zonder meer leuk spul, maar ik voel me te betrokken bij het milieu om dit soort troep naar nederland te halen.
Als het nu enige nuttige waarde had lag dat anders.
Copyright and left by SED...
Verwijderd
Dat zou ik ook graag willen weten.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:11:
om welke gaat het nou?? de x2 of de oudere versie, en hoe betaal ik...
Ik begrijp wat je bedoelt... Maar maakt het uit of die zooi in NL ligt of ergens in Verwegistan? Die dingen worden toch wel gemaakt, ze zijn cool en hebben toch een hoog pasts-gehalt. Kortom; er is zat radioactief zooi, en deze dingen zijn zo klein en toch weinig schadelijk dat het niet veel uitmaakt.Hoe dan ook, radioactieve stoffen zijn niet voor vermaak. Ooit komt deze rommel bij de vuilnisbak en ik vraag me af of dan iemand nog aan deze troep denkt.
Het is zonder meer leuk spul, maar ik voel me te betrokken bij het milieu om dit soort troep naar nederland te halen.
Als het nu enige nuttige waarde had lag dat anders.
[ Voor 3% gewijzigd door w0w op 28-02-2004 01:37 ]
Verwijderd
Het is inderdaad een beetje verwarrend om welk model het gaat.
Het plaatje is nl. van het "oudere" model, maar bij de eerste post staat het plaatje van het nieuwe model (de zogenaamde "X2").
Zou je hier iets meer duidelijkheid kunnen geven.
Ook een prijs van € 0.00 maakt me een beetje nerveus... hang ik straks voor €250,-- een sleutelhanger aan mijn sleutels
http://www.deyterra.com
Verwijderd
Verwijderd
Stel je voor wat de gevolgen zullen zijnyojordi schreef op 28 februari 2004 @ 11:18:
Weet iemand toevallig hoe stevig dat buisje ook is? Het lijkt me namelijk niet zo prettig als dat ding kapot gaat in mijn broekzak en al dat radioactief spul komt op mijn je-weet-wel
Op de site staat dat dat ding dichtgelaserd is en geseald, dus zal wel goed zitten.
Zal wel meevallen allemaal, anders zouden die dingen echt niet verkocht worden... en de hoeveelheid straling wordt echt overschat door mensen en wat de impact zou zijn... lekker tv blijven kijken mensen en buiten in de zon lopen in een warm landyojordi schreef op 28 februari 2004 @ 11:18:
Weet iemand toevallig hoe stevig dat buisje ook is? Het lijkt me namelijk niet zo prettig als dat ding kapot gaat in mijn broekzak en al dat radioactief spul komt op mijn je-weet-wel
Ik weet nou eigenlijk nog steeds niet of er Alpha of Beta straling uitkomt, Alpha kan via de huid niets aanrichten, maar Beta wel! Je hebt dan best kans op een 'mooi' gezwel op je organen daar, en dat heb ik toch liever nietZal wel meevallen allemaal, anders zouden die dingen echt niet verkocht worden... en de hoeveelheid straling wordt echt overschat door mensen en wat de impact zou zijn... lekker tv blijven kijken mensen en buiten in de zon lopen in een warm land dat is pas straling
Natuurlijke straling door de zon is iets geheel anders dan dit soort radioactieve straling.n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 11:22:
[...]
Zal wel meevallen allemaal, anders zouden die dingen echt niet verkocht worden... en de hoeveelheid straling wordt echt overschat door mensen en wat de impact zou zijn... lekker tv blijven kijken mensen en buiten in de zon lopen in een warm landdat is pas straling
Los daarvan telt straling op, dus dit komt bovenop de omgevingsstraling die jij toch al krijgt. En eens bereik je een kritisch niveau met serieuze gevolgen.
Om dat nu met dit soort gadgets sneller te bereiken is niet mijn wens.
Em misschien vindt je vriendin een gloeiende snikkel wel leuk
... we leven in een vrij land....
Copyright and left by SED...
Tja ik snap het ook wel, maar zoals al eerder gezegd betreft het Alpha straling... dit dringt absoluut niet door de glazen wand heen
Dus no probs...
Verwijderd
Leer lezen. Alpha-stralen zijn Helium atomen en dat kan niet aangezien het radioactieve spul H3 is. Het zijn dus Beta-stralen (elektronen die weggeschoten worden uit de atoomkern).n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 17:39:
lol
Tja ik snap het ook wel, maar zoals al eerder gezegd betreft het Alpha straling... dit dringt absoluut niet door de glazen wand heen
Dus no probs...
Ook goedVerwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 18:15:
[...]
Leer lezen. Alpha-stralen zijn Helium atomen en dat kan niet aangezien het radioactieve spul H3 is. Het zijn dus Beta-stralen (elektronen die weggeschoten worden uit de atoomkern).
VWO6 is voor mij alweer TE lang geleden
Agh tja Beta straling is wel te blocken met wat Lood...
Yo, inkoopactie. ga ik daaraan meedoen.
soort van off-topic: als je veel (ook blauw) licht wilt uit een klein lampje, heb ik een aanrader - ook van IWOOT. Namelijk de "Micro LED Torch"
Leuke speeltjes op die site; zo jammer dat de prijzen in GBP zijn en niet US Dollars
Blocken? Absorberen bedoel je, en net als een cleanex doekje zit daar ook een grens aan aan absorberenn00bs schreef op 28 februari 2004 @ 18:18:
[...]
Ook goedlekker boeiend maak je niet druk zeg
VWO6 is voor mij alweer TE lang geleden
Agh tja Beta straling is wel te blocken met wat Lood...
Maar zoals ik dus gelezen heb is die goed gesealed en dubbelwandig
Verwijderd
Die V2 ziet er IMO een stuk beter uit dan die versie op de IA siteImportant Note - Due to International Regulatory differences regarding the use of GTLS (H3 lights), this product can only be sent to residents of the UK.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 21:33 ]
Verwijderd
Nee man dat zie je verkeerd, dat is juist stoer! Net als rokenyojordi schreef op 28 februari 2004 @ 11:35:
[...]
Ik weet nou eigenlijk nog steeds niet of er Alpha of Beta straling uitkomt, Alpha kan via de huid niets aanrichten, maar Beta wel! Je hebt dan best kans op een 'mooi' gezwel op je organen daar, en dat heb ik toch liever niet
lol, deze reactie gaat in mijn 'coolste-reactie-ever' map, eerst zeggen ; Mag niet! Blabla en naderhand zeggen dat ze er ook in andere kleuren zijn, heerlijk hypocriet NederlandVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 21:46:
eff gegoogled. hij is dus verboden in de nl en be omdat je als consument geen radioactief spul mag hebben (uitgezonderd rookmelders ed). of het nu gevaarlijk is of niet...
je kunt hem ook in het groen of blauw krijgen.
Verwijderd
Nee die foto's kloppen idd niet, net zoals die foto van Iwantoneofthose, die achergloed is eventjes snel met PS aangemaakt :n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 21:44:
Die foto's van glowrings.com zijn niet erg goed, maar ik weet ook nog steeds niet om welke versie het gaat, en als je er toch zeker 100 af meer afneemt zal het prijsverschil tussen versie 2 en 1 verwaarloosbaar worden

Maar die foto's van IT-er zijn wel fatsoenlijk, je kunt goed zien dat die krengen geen hele kamer verlichten zoals die plaatjes op de verkoopsites doen voorkomen
Maar het blijven toch wel leuke dingen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:35 ]
Helaas heeft de regelaar van deze inkoopactie dus geen goed onderzoek gedaan, want beiden versies zijn te krijgen in dezelfde kleiren en daarnaast is versie 2 dubbelwandig en steviger en geeft een iets betere gloed dan versie 1.Er zijn twee soorten glowrings:
de 'gewone'. Dit is dicht gesealed plastic in de form van een soort druppel. Deze zijn er
de Glowring X2. Dit zit in een buisje met nette dopjes erop.
Ik wil eigenlijk alleen de gewone gaan leveren, die zijn er in meer kleuren en zien er naar mijn idee ook steviger uit (ivm lekken enzo).
Ik hoop dat dit even genoeg informatie is voor nu, zodra ik iets weten over prijzen e.d. word dat uiteraard meteen gemeld
Voor mij houdt het dus op, ik ga zelf wel versie 2 bestellen
Hmz ik lees net ook dit
WOW in compleet donker kan je ze TOT 10m meter afstand zienyou to see your GlowRing X2 from as far as 30 feet away in complete darkness!
[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 29-02-2004 12:20 ]
nee je moet ook niet verwachten dat je een maglite lichtsterkte krijgt door zo'n klein buisje....zonder batterijen....sjees...Hmz ik lees net ook dit
[...]
WOW in compleet donker kan je ze TOT 10m meter afstand ziendas dus helemaal niet helder in compleet donker
never mind, ik hoef ze helemaal niet meer
10 meter is wel degelijk waar, als ik mijn sleutels in de woonkamer tussen een paar boeken leg en mijn ogen genoeg aan het donker gewend zijn dan kan ik mijn sleutels meteen vinden....de gloed is wel degelijk zichtbaar
In kroegen/discotheken (en al helemaal in de bioscoop) waar het tamelijk donker is is het ook goed zichtbaar....maar dan zichtbaar in de zin van --> aandacht trekken, in de auto ook, erg leuk om de reactie van mensen te zien zo van:
"wat the hell is DAT nou weer??".....zoals bij Finding Nemo die visjes op dat licht van die grote vis afzwemmen, zo trek ik schonen meiskes aan...
what is your major malfunction???
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Ik heb liever ook die V2, aangezien die teneerste dubbelwandig is en tentweede meer licht geeft en omdat ik die een stuk mooier vindt
ik zal vanavond nog een paar night-shots maken

Owja, dit gebeurde trouwens met de vorige glowring, die dus duidelijk niet zo goed inmekaar gefabriceerd was, die top-ring zat gewoon los....en die traser was niet goed geseald waardoor het gas wegvloog
[ Voor 38% gewijzigd door It-er op 29-02-2004 16:33 ]
SlikIt-er's 3de plaatje
Mss moet je je pics ff resizen anders worden de modjes boos enzo
Dit las ik in een eerdere post van je. Wat ik me nu afvraag, die nieuwe die je hebt gekregen, is die wel goed gesealed of net zo brak als die eersteVreemd was echter dat het glazen buisje aan de bovenkant niet goed gesealed was waardoor hij eigenlijk al kapot was toen ik hem kreeg.
Na wat heen en weer ge-email kreeg ik (op basis van een paar close-up foto's die ik meestuurde) een hele nieuwe toegestuurd...gratuit...
[ Voor 48% gewijzigd door w0w op 29-02-2004 17:53 ]
Verwijderd
Bij de glowring die ik nu heb zit die metalen kop er echt muurvast op, heb nog niet KEIhard eraan getrokken maar wel ff een "monkey-test" gedaan of het ding dit keer wel bleef zitten....Dit las ik in een eerdere post van je. Wat ik me nu afvraag, die nieuwe die je hebt gekregen, is die wel goed gesealed of net zo brak als die eerste
die vorige kon je in het begin al ronddraaien....
Laat ik het zo stellen; toen dat ding op de grond viel en het witte buisje ernaast lag, heb ik het opgepakt er ernaar gekeken. Het gas was allang vervlogen en ik ben nog steeds in staat dit verhaal na te vertellenVerwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:40:
Hoeveel gevaar kan dat spul eigenlijk? Is het echt verwaardeloosbaar, of toch wel iets om rekening mee te houden?
Leuke hebbeding is het, wil denk ik ook wel zoiets
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Het plasic "druppeltje" is type 1;
Het buisje met metalen dopjes in type 2.
[ Voor 43% gewijzigd door DeeD2k2 op 29-02-2004 18:31 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Erw schreef op 29 februari 2004 @ 18:45:
http://www.napalm.net/index.html
Geen gegloei hiermee, maar wel gloeiend ;-)
Wie heeft er als eerste een adresje voor Uranium-235 of Plutonium? Dan heb ik nog wel een "receptje" om je huis om te bouwen tot atoombom
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Ontopic: Ik hoop echt dat je straks bij die IA ook de vx2 kan bestellen, die wil ik wel een paar
Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet
De nightshots van de Glowring V1

Laatste foto is wederom met 4 sec openstaand diafragma
Je moet de lichtsterkte min of meer vergelijken met een controle-ledje op bijvoorbeeld je stereo, net-adapter, oplader en meer van dat soort apparatuur. In daglicht valt het niet of nauwelijks op, maar s'nachts zie je wel meteen of je laptop/pc aan staat of niet....(volgen jullie 'm nog? ik niet meer
[ Voor 41% gewijzigd door It-er op 29-02-2004 20:41 ]
Het is heel lastig dit te fotograferen, ik kan de camera wel focussen m.b.v. AF hulpledje, maar de lichtopbrengst is erg laagn00bs schreef op 29 februari 2004 @ 20:41:
Wat ik nu wil weten of zoals die op de laatste foto staat jij hem ook zo waarneemt van diezelfde afstand? of minder of juist helderder?
zoals de laatste foto laat zien zie je het dus absoluut NIET. Ik schrok ook wel toen ik zag wat de lichtopbrengst daadwerkelijk was toen ik het pakketje openmaakte. Ik verwachte een gloed van licht, maar dat viel vies tegen. Alleen in redelijk donkere ruimtes valt het op....je kunt er dus echt je sleutelgat/voordeur niet mee vinden....laat staan iemand mee seinen ofzo
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Verwijderd
Maar wanneer komt de IA organisator met meer info? Want volgens mij zijn er meer mensen die de versie 2 willen hebben, niet?
IA organisator, laat ff wat weten!
Ik wil wel zo'n versie 2 hebbenn00bs schreef op 01 maart 2004 @ 13:49:
Ik vraag mij af of er daadwerkelijk nog zoveel interesse is, na het zien van de "nighshot foto's" van IT'er
Misschien een nieuw thread openen, om te kijken hoeveel mensen interesse hebben. In het starter topic alle informatie op een rij.
Ik zou dit wel willen doen, maar ik zit nu op school, dus dat gaat nogal lastig ivm plaatjes ed.
Beetje overtrokken, je krijgt niet zomaar kanker hoor, het is niet gezond, dat klopt, maar voor kanker heb je meer info en meer factoren nodig om dat te bepalen.RocketKoen schreef op 27 februari 2004 @ 20:33:
[...]
de a-straling uit dit ding kan alleen kwaad als je de inhoud van het buisje inademt
doe je dat, dan kun je rekenen op kanker op elke plek waar dat ding is geweest (longen, keel)
Beetje beter je reactie onderbouwen de volgende keer.
Meh ...
En als het in de UK mag, dan zal het echt niet zo gevaarlijk zijn.
Want blowen mag daar niet, omdat het zo schadelijk zou zijn, hier mag het wel...
Of slaat deze vergelijking nergens op...
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
H2 gaat pas bij ongeveer -240C over in een vloeibare vorm (en nog 6 graden lager over in vaste vorm. H3 zal er denk ik niet ver vandaan zitten. Fosfor wordt pas vloeibaar als het meer dan 120C is. De elementen die in het buisje zitten zullen dus wel tegen de extreme kou en extreme warmte kunnen. Ik zou me eerder zorgen maken over het buisje zelfZou dat ding bestand zijn tegen hoge/lage temperaturen? In de winter hangt dat ding natuurlijk ook 's ochtends aan m'n fiets
En nog even over H3, en die kanker die je daarvan krijgt; H3 is een gas, je zult dus zowiezo veel moeite willen doen wil je het inademen, als het in je broekzak kapot gaat, weet je vrij zeker dat er heeeel weinig tot niks in je mond/neus belandt. Doet het dat toch, kun je later wel rekenen op een gezwel, want het zal in je longen gaan zitten, en met een beetje pech daar ook blijven.
Als het buisje is gebroken, vervliegt de tritium dus, en blijft de fosfor over. Fosfor is wel giftig en erg reactief, maar je kunt het wel gewoon aanraken.
Verwijderd
Verwijderd
precies, daarom wil ik er ook eentjeVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:42:
Het maakt mij op zich niet veel uit hoeveel licht dat ding geeft, het gaat er mij om dat het zonder stroom ongeveer 10 jaar licht geeft. Ik was met 1 of 2 jaar ook al tevreden geweest.
Verwijderd
Iik heb ff op school nagevraagd over de radioactiviteit van dit dingetje en mn leraar zei dat eind maart een mobiel practicum bij ons op school komt van de universiteit Utrecht.. dan kan ik het ff allemaal nameten. Mn school wilde er zelf ook wel wat kopen ;-) (ff afzetten die leraren :-p )..
Pagina 3... of check gewoon de inkoopactiesite...Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:12:
komt er nog een inkoop actie en door wie???
Iik heb ff op school nagevraagd over de radioactiviteit van dit dingetje en mn leraar zei dat eind maart een mobiel practicum bij ons op school komt van de universiteit Utrecht.. dan kan ik het ff allemaal nameten. Mn school wilde er zelf ook wel wat kopen ;-) (ff afzetten die leraren :-p )..
En ze geven dus nagenoeg GEEN licht in het donker... dus tja...
Verwijderd
Hoe bedoel je? Daar zijn die dingen toch voorn00bs schreef op 02 maart 2004 @ 19:14:
[...]
En ze geven dus nagenoeg GEEN licht in het donker... dus tja...
Verwijderd
Tsja, maar ze geven wel licht in het donkern00bs schreef op 02 maart 2004 @ 19:21:
Check picture en bericht van IT'er op vorige blz. Hij meldt. dat je in het donker er niet eens het sleutelgat mee kan vinden... dus tja zegt genoeg
Ze geven ook licht als het niet donker is,alleen dan zie je het niet
(sorry,kon het niet laten
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
7,24 per stuk!
Verwijderd
Daar komen nog verzendkosten bij neem ik aan?MentalMatthew schreef op 04 maart 2004 @ 19:18:
De prijzen zijn inmiddels bekend zie ik
7,24 per stuk!
edit:
laat maar, 7,24 van engeland naar ia starter, dus daar komen nog verzendkosten binnen nederland bij (niet dat duur is ofzo
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 20:30 ]
Met geldhoe betaal ik bij die inkoopactie??
Ik denk dat je zulke vragen beter op het IA forum kunt stellen, of gewoon de faq van die site kunt lezen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
de, helaas dat ik die andere versie niet zag.... orginele versie...
Maar nu ik die X2 zag.... wil ik graag SNEL mn order cancelen, kan iemand vinden op IWantOneOfThose.com hoe dat kan? Want die X2 is eigenlijk veel cooler
Verwijderd
Hi Mr X
Thanks for your email.
The reason why you have not received your order, is that we are not allowed to ship the Glow Rings outside the United Kingdom, as it contains substances that we are not allowed to ship overseas. Your order was stopped at customs and has returned to us.
I have refunded your credit card in full today.
Sorry about this.
Please let me know if there is anything further we can help you with.
Kind regards,
Eric Anderson
Despatch Coordinator
Email: despatch@iwantoneofthose.com
Phone: 0870 241 1066
Fax: 020 8655 7592
I Want One Of Those
stuff you don't need... but you really, really want
http://www.iwantoneofthose.com
Future Publishing E-Business of the Year 2002
Highly Commended, Small to Medium Sized Business, National Business Awards 2003
Edit: Waar kan ik ze nou wel bestellen dan???
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:39 ]
uhm... alpha straling is 20x zo schadelijk als gamma straling. als je het inneemt tenminste.Twarp schreef op 01 maart 2004 @ 13:52:
[...]
Beetje overtrokken, je krijgt niet zomaar kanker hoor, het is niet gezond, dat klopt, maar voor kanker heb je meer info en meer factoren nodig om dat te bepalen.
Beetje beter je reactie onderbouwen de volgende keer.
vergelijk het met een dagje hiroshima in 1948
www.glowrings.com daar heb ik de mijne besteld en die stuurde m gewoon op naar meVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:38:
Nu blijkt dat ze ze niet eens kunnen opsturen...:
Hi Mr X
Thanks for your email.
The reason why you have not received your order, is that we are not allowed to ship the Glow Rings outside the United Kingdom, as it contains substances that we are not allowed to ship overseas. Your order was stopped at customs and has returned to us.
I have refunded your credit card in full today.
Sorry about this.
Please let me know if there is anything further we can help you with.
Kind regards,
Eric Anderson
Despatch Coordinator
Email: despatch@iwantoneofthose.com
Phone: 0870 241 1066
Fax: 020 8655 7592
I Want One Of Those
stuff you don't need... but you really, really want
http://www.iwantoneofthose.com
Future Publishing E-Business of the Year 2002
Highly Commended, Small to Medium Sized Business, National Business Awards 2003
Edit: Waar kan ik ze nou wel bestellen dan???
Ik denk dat je hier bedoelt dat het schadelijker kan zijn, gamma straling gaat door meer weefsel heen en kan dus dieper schade aanrichten (ook op stralingsgevoeligere plaatsen) . Alfa straling daarintegen zou niet eens door een dode epitheel laag (oa de huid) heen komen dus op de huid is het minder gevaarlijk, ingenomen kan alfa straling wel schade aanrichten (levend epitheel) maar is de schade in een cel vaak zo groot dat de cel zichzelf ten gronde richt, dit hoeft niet het geval te zijn voor gamma straling en daarom wordt gamma straling als gevaarlijker geklassificeerd.RocketKoen schreef op 22 maart 2004 @ 16:43:
[...]
uhm... alpha straling is 20x zo schadelijk als gamma straling. als je het inneemt tenminste.
vergelijk het met een dagje hiroshima in 1948
En het was in 1945 en niet in 1948 wanneer de bom op Hiroshima gedropt werd.
Meh ...
en een directe hit van een nuke is eigenlijk best schadelijker
en alpha straling is gevaarlijk als je het inneemt omdat de radioactieve stof in je lymphen(spelling) stelsel komt en dat kapot maakt
Ga er maar van uit dat het dan niet alleen je lymfe stelsel kapot maakt, der rest net zo hard.RocketKoen schreef op 17 april 2004 @ 11:26:
zat straling nog in '48 hoor
en een directe hit van een nuke is eigenlijk best schadelijker
en alpha straling is gevaarlijk als je het inneemt omdat de radioactieve stof in je lymphen(spelling) stelsel komt en dat kapot maakt
Als je het in je hebt, ben je nl. bij alpha-straling het meest de lul, en bij gamma het minst. Heb je het buiten je (ik een buisje oid) dan is het net andersom.
PS ik krijg ze dinsdag, ik w8 vol spanning af...

^^ foto met 15 sec. sluitertijd
Heb ze dus binnen
Verwijderd
Weet er iemand als er nog een inkoopactie zal komen
Verwijderd
Ik denk dat er overschot is die mss achteraf zal verkocht worden. Anders moet je eens horen bij de leverancier van die IA ehVerwijderd schreef op 18 april 2004 @ 23:13:
Ik was net te laat voor ze te bestellen op inkoopacties![]()
Weet er iemand als er nog een inkoopactie zal komen