Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:59

Vos

AFCA

Ik wacht af, heb wel interesse.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 13:08

n00bs

Het is weer Zomer!

Das beter, ik zal zo snel mogelijk navraag doen in mijn omgeving... ik zelf wil natuurlijk van de nieuwe versie alle 3 de kleuren :)

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 20:01
goed, hier staat dus de IA, Daar dus ook verder praten, IA mag hier niet op GoT.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Er staat dat je niet weet in welke kleuren ze verkrijgbaar zijn, maar op de site staat toch duidelijk: "The new Glowring X2 (above) is now available in Green, Ice Blue and Pink"

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
_/-\o_

dit wordt een succes ik voel het... je gaat veel animo hebben...

"If it works, don't fix it"

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik wil wel graag weten of dit nou om de vernieuwde Glowrings gaat de X2 dus???

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
die zal er ook wel bij komen te staan zeker?

"If it works, don't fix it"

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

GieltjE

Niks te zien...

ik zal zeker van de party zijn!

Hell / 0

Verwijderd

Ok, ik ga over 3 uurtjes weg, wintersport. Ik heb me aangemeld bij de IA maar die activeringsmail duurt dus nog wel tot morgen.... Ik wil echt heel graag 2 van die X2 ice blue glow rings en misschien nog wel meer, maar nu moet die IA dus wel nog minimaal een week duren totdat ik terugben.... Het gaat hier hoop ik dus wel op de X2 ringen en niet de normale versies?? Nou dit zal men laatste bericht zijn, tot over een week. iedereen fijne vakantie!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 21:43 ]

Verwijderd

Als je zo'n ding koopt, is die dan al 'aan', of moet je hem nog aan doen?

Verwijderd

Leuke gadget, ik denk dat ik ook maar mee doe. :).

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 17:23
Unfortunately, we are unable to send glowrings to the US or Canada.

Although tritium is used in many products (e.g. the luminous dials on your watch) both the U.S.A. and Canada restrict its import if it used for 'frivolous' applications. Well, it is only a keychain / keyring!

Due to these restraints we are no longer able to mail glowrings to anyone in the United States or Canada.

To say we are disappointed is a gross understatement. However, I am sure you fully understand that we have to comply with all International trading requirements.

Please accept our apologies for any inconvenience
Nederland mag dus blijkbaar :+

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yub :) enne anders plakken ze toch op de doos iets van glowsticks :)

Anyway topicstarter gaat het nou om de nieuwe X2 glowrings?

Verwijderd

om welke gaat het nou?? de x2 of de oudere versie, en hoe betaal ik...

Verwijderd

Hey mooie actie, kun je alleen ff prijs ook erbij vermelden :)

Verwijderd

/me voelt de straling al

leuk spul, maar zonde van m'n geld

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
IA? waar en hoeveel op de link die op pagina 4 staat staat bij prijs 0.00euro. dan wil ik er wel een paar 100(leuk om men kamer mee te verlichten en snel kanker te krijgen :) )
Maar zou iemand hier eens CONCREET willen posten hoeveel dit zal kosten per persoon? en waar de inkoopactie nu juist doorgaat enzo. + hoe bestellen,betalen....
Alles gewoon

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 19:55

SED

Hoe dan ook, radioactieve stoffen zijn niet voor vermaak. Ooit komt deze rommel bij de vuilnisbak en ik vraag me af of dan iemand nog aan deze troep denkt.

Het is zonder meer leuk spul, maar ik voel me te betrokken bij het milieu om dit soort troep naar nederland te halen.

Als het nu enige nuttige waarde had lag dat anders.

Copyright and left by SED...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:11:
om welke gaat het nou?? de x2 of de oudere versie, en hoe betaal ik...
Dat zou ik ook graag willen weten.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 19:46

w0w

Hoe dan ook, radioactieve stoffen zijn niet voor vermaak. Ooit komt deze rommel bij de vuilnisbak en ik vraag me af of dan iemand nog aan deze troep denkt.

Het is zonder meer leuk spul, maar ik voel me te betrokken bij het milieu om dit soort troep naar nederland te halen.

Als het nu enige nuttige waarde had lag dat anders.
Ik begrijp wat je bedoelt... Maar maakt het uit of die zooi in NL ligt of ergens in Verwegistan? Die dingen worden toch wel gemaakt, ze zijn cool en hebben toch een hoog pasts-gehalt. Kortom; er is zat radioactief zooi, en deze dingen zijn zo klein en toch weinig schadelijk dat het niet veel uitmaakt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door w0w op 28-02-2004 01:37 ]

Verwijderd

Mooi voor achtergrond verlichting (of als ondersteuning) voor gameboys, laptops horloges etc..

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 08:55

rally

Deyterra Consultancy

@ IA starter:

Het is inderdaad een beetje verwarrend om welk model het gaat.

Het plaatje is nl. van het "oudere" model, maar bij de eerste post staat het plaatje van het nieuwe model (de zogenaamde "X2").
Zou je hier iets meer duidelijkheid kunnen geven.

Ook een prijs van € 0.00 maakt me een beetje nerveus... hang ik straks voor €250,-- een sleutelhanger aan mijn sleutels ;)

http://www.deyterra.com

Verwijderd

en ik geloof dat de ia starter liever willen dat we op dat andere forum willen verder babbelen maar dan moet ik me meteen aanmelden en rekeningnummer geven enzo...

• w0w

w0w

Weet iemand toevallig hoe stevig dat buisje ook is? Het lijkt me namelijk niet zo prettig als dat ding kapot gaat in mijn broekzak en al dat radioactief spul komt op mijn je-weet-wel :?

Verwijderd

yojordi schreef op 28 februari 2004 @ 11:18:
Weet iemand toevallig hoe stevig dat buisje ook is? Het lijkt me namelijk niet zo prettig als dat ding kapot gaat in mijn broekzak en al dat radioactief spul komt op mijn je-weet-wel :?
Stel je voor wat de gevolgen zullen zijn >:)
Op de site staat dat dat ding dichtgelaserd is en geseald, dus zal wel goed zitten.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

yojordi schreef op 28 februari 2004 @ 11:18:
Zal wel meevallen allemaal, anders zouden die dingen echt niet verkocht worden... en de hoeveelheid straling wordt echt overschat door mensen en wat de impact zou zijn... lekker tv blijven kijken mensen en buiten in de zon lopen in een warm land :) dat is pas straling

• w0w

w0w

Zal wel meevallen allemaal, anders zouden die dingen echt niet verkocht worden... en de hoeveelheid straling wordt echt overschat door mensen en wat de impact zou zijn... lekker tv blijven kijken mensen en buiten in de zon lopen in een warm land dat is pas straling
Ik weet nou eigenlijk nog steeds niet of er Alpha of Beta straling uitkomt, Alpha kan via de huid niets aanrichten, maar Beta wel! Je hebt dan best kans op een 'mooi' gezwel op je organen daar, en dat heb ik toch liever niet :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Afgezien van of het nu wel of niet mag in NL (beton is tenslotte ook verantwoordelijk voor 800 doden per jaar (kanker) door radiactieve rotzooi): deze moet je dus zeker thuislaten als je naar de VS/Canada gaat :)

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 19:55

SED

n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 11:22:
[...]

Zal wel meevallen allemaal, anders zouden die dingen echt niet verkocht worden... en de hoeveelheid straling wordt echt overschat door mensen en wat de impact zou zijn... lekker tv blijven kijken mensen en buiten in de zon lopen in een warm land :) dat is pas straling
Natuurlijke straling door de zon is iets geheel anders dan dit soort radioactieve straling.
Los daarvan telt straling op, dus dit komt bovenop de omgevingsstraling die jij toch al krijgt. En eens bereik je een kritisch niveau met serieuze gevolgen.
Om dat nu met dit soort gadgets sneller te bereiken is niet mijn wens.
Em misschien vindt je vriendin een gloeiende snikkel wel leuk ;)

... we leven in een vrij land....

Copyright and left by SED...

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lol

Tja ik snap het ook wel, maar zoals al eerder gezegd betreft het Alpha straling... dit dringt absoluut niet door de glazen wand heen :)
Dus no probs...

Verwijderd

n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 17:39:
lol

Tja ik snap het ook wel, maar zoals al eerder gezegd betreft het Alpha straling... dit dringt absoluut niet door de glazen wand heen :)
Dus no probs...
Leer lezen. Alpha-stralen zijn Helium atomen en dat kan niet aangezien het radioactieve spul H3 is. Het zijn dus Beta-stralen (elektronen die weggeschoten worden uit de atoomkern).

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 18:15:
[...]

Leer lezen. Alpha-stralen zijn Helium atomen en dat kan niet aangezien het radioactieve spul H3 is. Het zijn dus Beta-stralen (elektronen die weggeschoten worden uit de atoomkern).
Ook goed ;) lekker boeiend maak je niet druk zeg :)
VWO6 is voor mij alweer TE lang geleden ;)

Agh tja Beta straling is wel te blocken met wat Lood... :)

Verwijderd

Topicstarter
tja, of zoiets nou echt schadelijk is lijkt me niet. het is nl een kleine hoeveelheid van een licht radioactieve stof.

Yo, inkoopactie. ga ik daaraan meedoen. :)

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:08

NetAmp

"for indoor use only"

Ha mede gadget-freaks. Ik heb een blauwe Glowring VX2 van I Want One Of Those. Je moet niet teveel verwachten van de lichtopbrengst, want die lijkt op het plaatje meer dan hij werkelijk is. Maar verder is 't een cool ding 8)

soort van off-topic: als je veel (ook blauw) licht wilt uit een klein lampje, heb ik een aanrader - ook van IWOOT. Namelijk de "Micro LED Torch" _/-\o_

Leuke speeltjes op die site; zo jammer dat de prijzen in GBP zijn en niet US Dollars |:(

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoeveel is de lichtopbrengst dan in het donker? of in een disco... nog een beetje te doen?

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 18:18:
[...]

Ook goed ;) lekker boeiend maak je niet druk zeg :)
VWO6 is voor mij alweer TE lang geleden ;)

Agh tja Beta straling is wel te blocken met wat Lood... :)
Blocken? Absorberen bedoel je, en net als een cleanex doekje zit daar ook een grens aan aan absorberen :P.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

:D argh kom op geen lessen vandaag ;) 't is weekend :)

Maar zoals ik dus gelezen heb is die goed gesealed en dubbelwandig

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Trouwens topicstarter dit is de originele site waar ze vandaan komen http://www.h3products.com/

Verwijderd

Yup, alleen kunnen we denk beter bij die andere bestellen want laatste alinea meldt ons :
Important Note - Due to International Regulatory differences regarding the use of GTLS (H3 lights), this product can only be sent to residents of the UK.
Die V2 ziet er IMO een stuk beter uit dan die versie op de IA site

Afbeeldingslocatie: http://www.h3products.com/images/pages/right.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 21:33 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Die foto's van glowrings.com zijn niet erg goed, maar ik weet ook nog steeds niet om welke versie het gaat, en als je er toch zeker 100 af meer afneemt zal het prijsverschil tussen versie 2 en 1 verwaarloosbaar worden

Verwijderd

yojordi schreef op 28 februari 2004 @ 11:35:
[...]

Ik weet nou eigenlijk nog steeds niet of er Alpha of Beta straling uitkomt, Alpha kan via de huid niets aanrichten, maar Beta wel! Je hebt dan best kans op een 'mooi' gezwel op je organen daar, en dat heb ik toch liever niet :)
Nee man dat zie je verkeerd, dat is juist stoer! Net als roken ;)

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 02:44

Mathizsias

Drizzt

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 21:46:
eff gegoogled. hij is dus verboden in de nl en be omdat je als consument geen radioactief spul mag hebben (uitgezonderd rookmelders ed). of het nu gevaarlijk is of niet...

je kunt hem ook in het groen of blauw krijgen.
lol, deze reactie gaat in mijn 'coolste-reactie-ever' map, eerst zeggen ; Mag niet! Blabla en naderhand zeggen dat ze er ook in andere kleuren zijn, heerlijk hypocriet Nederland :p

Verwijderd

n00bs schreef op 28 februari 2004 @ 21:44:
Die foto's van glowrings.com zijn niet erg goed, maar ik weet ook nog steeds niet om welke versie het gaat, en als je er toch zeker 100 af meer afneemt zal het prijsverschil tussen versie 2 en 1 verwaarloosbaar worden
Nee die foto's kloppen idd niet, net zoals die foto van Iwantoneofthose, die achergloed is eventjes snel met PS aangemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://images.iwoot.com/large/GLOSET_lg.jpg

Maar die foto's van IT-er zijn wel fatsoenlijk, je kunt goed zien dat die krengen geen hele kamer verlichten zoals die plaatjes op de verkoopsites doen voorkomen :)
Maar het blijven toch wel leuke dingen :7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:35 ]

Verwijderd

als je kinderen misvormd zijn, weet je wel waar t aan heeft gelegen.

aan een gadget

• voil
  • Nu online
Whats up met die inkoop actie? Gaat die al van start, of..?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ok dit staat nu op de inkoopactie site:
Er zijn twee soorten glowrings:

de 'gewone'. Dit is dicht gesealed plastic in de form van een soort druppel. Deze zijn er

de Glowring X2. Dit zit in een buisje met nette dopjes erop.

Ik wil eigenlijk alleen de gewone gaan leveren, die zijn er in meer kleuren en zien er naar mijn idee ook steviger uit (ivm lekken enzo).

Ik hoop dat dit even genoeg informatie is voor nu, zodra ik iets weten over prijzen e.d. word dat uiteraard meteen gemeld
Helaas heeft de regelaar van deze inkoopactie dus geen goed onderzoek gedaan, want beiden versies zijn te krijgen in dezelfde kleiren en daarnaast is versie 2 dubbelwandig en steviger en geeft een iets betere gloed dan versie 1.

Voor mij houdt het dus op, ik ga zelf wel versie 2 bestellen :)

Hmz ik lees net ook dit
you to see your GlowRing X2 from as far as 30 feet away in complete darkness!
WOW in compleet donker kan je ze TOT 10m meter afstand zien :? das dus helemaal niet helder in compleet donker :) never mind, ik hoef ze helemaal niet meer

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 29-02-2004 12:20 ]

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 21:10
Hmz ik lees net ook dit
[...]

WOW in compleet donker kan je ze TOT 10m meter afstand zien :? das dus helemaal niet helder in compleet donker :) never mind, ik hoef ze helemaal niet meer
nee je moet ook niet verwachten dat je een maglite lichtsterkte krijgt door zo'n klein buisje....zonder batterijen....sjees...

10 meter is wel degelijk waar, als ik mijn sleutels in de woonkamer tussen een paar boeken leg en mijn ogen genoeg aan het donker gewend zijn dan kan ik mijn sleutels meteen vinden....de gloed is wel degelijk zichtbaar

In kroegen/discotheken (en al helemaal in de bioscoop) waar het tamelijk donker is is het ook goed zichtbaar....maar dan zichtbaar in de zin van --> aandacht trekken, in de auto ook, erg leuk om de reactie van mensen te zien zo van:

"wat the hell is DAT nou weer??".....zoals bij Finding Nemo die visjes op dat licht van die grote vis afzwemmen, zo trek ik schonen meiskes aan... 8) ;)

what is your major malfunction???

• Rubman
  • Laatst online: 12:11

Rubman

Retarded or just overjoyed!

als er een iknoopactie is ben ik van de partij

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• voil
  • Nu online
maar er komt dus geen inkoopactie voor de 2e versie van de glowring?

Verwijderd

Als je Nice Guy kunt overtuigen om die andere te gaan inkopen, dan wel...
Ik heb liever ook die V2, aangezien die teneerste dubbelwandig is en tentweede meer licht geeft en omdat ik die een stuk mooier vindt :)

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 20:01
ik ben nog aan het kijken welke het word. Rustig nou maar ;)

• Rubman

Rubman

ik heb idd ook liever de vx2 vind ik toch een stuk mooier dan die andere

• MaKK0
  • Laatst online: 06-12-2024
Misschien is het handig als iedereen even verhuist naar: Inkoopactie.net

• Rubman

Rubman

maar hier worden weer waarschijnlijk alleen de 1e versie ingekocht, terwijl ik uit dit topic toch opmaak dat meerdere mensen de vx2 versie willen (dus diegene met dopje e.d.)

• It-er
Hier nog een paar pics van de "normale" versie (kleur = rose)

ik zal vanavond nog een paar night-shots maken

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek11/forum/glowring5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek11/forum/glowring6.jpg

Owja, dit gebeurde trouwens met de vorige glowring, die dus duidelijk niet zo goed inmekaar gefabriceerd was, die top-ring zat gewoon los....en die traser was niet goed geseald waardoor het gas wegvloog

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek11/forum/glowring7.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door It-er op 29-02-2004 16:33 ]

• w0w

w0w

It-er's 3de plaatje
Slik :| Nou begin ik toch wel hard te twijfelen aan deze dingen, ik moet er niet aan denken dat dit in mijn broekzak zou gebeuren :'(
offtopic:
Mss moet je je pics ff resizen anders worden de modjes boos enzo
Vreemd was echter dat het glazen buisje aan de bovenkant niet goed gesealed was waardoor hij eigenlijk al kapot was toen ik hem kreeg.

Na wat heen en weer ge-email kreeg ik (op basis van een paar close-up foto's die ik meestuurde) een hele nieuwe toegestuurd...gratuit...
Dit las ik in een eerdere post van je. Wat ik me nu afvraag, die nieuwe die je hebt gekregen, is die wel goed gesealed of net zo brak als die eerste :?

[ Voor 48% gewijzigd door w0w op 29-02-2004 17:53 ]

Verwijderd

Hoeveel gevaar kan dat spul eigenlijk? Is het echt verwaardeloosbaar, of toch wel iets om rekening mee te houden?

• It-er
Dit las ik in een eerdere post van je. Wat ik me nu afvraag, die nieuwe die je hebt gekregen, is die wel goed gesealed of net zo brak als die eerste :?
Bij de glowring die ik nu heb zit die metalen kop er echt muurvast op, heb nog niet KEIhard eraan getrokken maar wel ff een "monkey-test" gedaan of het ding dit keer wel bleef zitten....

die vorige kon je in het begin al ronddraaien.... :X

• It-er
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:40:
Hoeveel gevaar kan dat spul eigenlijk? Is het echt verwaardeloosbaar, of toch wel iets om rekening mee te houden?
Laat ik het zo stellen; toen dat ding op de grond viel en het witte buisje ernaast lag, heb ik het opgepakt er ernaar gekeken. Het gas was allang vervlogen en ik ben nog steeds in staat dit verhaal na te vertellen :)

Verwijderd

dat waren de mensen ook bij tsjernobyl

maar zie ze nu eens

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

:X :X ^^

Leuke hebbeding is het, wil denk ik ook wel zoiets 8)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Het blijft toch een aantrekkelijke gadget. Begrijp ik goed dat de eerste foto het type 2 laat zien en de laatste zeg maar de eerste versie?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Als je IT-er's post bedoelt heb je het precies verkeerd om...

Het plasic "druppeltje" is type 1;
Het buisje met metalen dopjes in type 2.

[ Voor 43% gewijzigd door DeeD2k2 op 29-02-2004 18:31 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

ah, okay, thxs voor de verduidelijking.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:56

Erw

http://www.napalm.net/index.html

Geen gegloei hiermee, maar wel gloeiend ;-)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
offtopic:
Wie heeft er als eerste een adresje voor Uranium-235 of Plutonium? Dan heb ik nog wel een "receptje" om je huis om te bouwen tot atoombom :P

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10 17:11

McRed

Tromgeroffel....

offtopic: AbdulKhan@Iran.gov :P

Ontopic: Ik hoop echt dat je straks bij die IA ook de vx2 kan bestellen, die wil ik wel een paar :*)

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

• It-er
Update:

De nightshots van de Glowring V1

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek11/forum/glowring8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noek11/forum/glowring9.jpg

Laatste foto is wederom met 4 sec openstaand diafragma

Je moet de lichtsterkte min of meer vergelijken met een controle-ledje op bijvoorbeeld je stereo, net-adapter, oplader en meer van dat soort apparatuur. In daglicht valt het niet of nauwelijks op, maar s'nachts zie je wel meteen of je laptop/pc aan staat of niet....(volgen jullie 'm nog? ik niet meer :P )

[ Voor 41% gewijzigd door It-er op 29-02-2004 20:41 ]

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat ik nu wil weten of zoals die op de laatste foto staat jij hem ook zo waarneemt van diezelfde afstand? of minder of juist helderder?

Verwijderd

Valt me toch enigzins tegen eerlijk gezegd. :{.

• It-er
n00bs schreef op 29 februari 2004 @ 20:41:
Wat ik nu wil weten of zoals die op de laatste foto staat jij hem ook zo waarneemt van diezelfde afstand? of minder of juist helderder?
Het is heel lastig dit te fotograferen, ik kan de camera wel focussen m.b.v. AF hulpledje, maar de lichtopbrengst is erg laag

zoals de laatste foto laat zien zie je het dus absoluut NIET. Ik schrok ook wel toen ik zag wat de lichtopbrengst daadwerkelijk was toen ik het pakketje openmaakte. Ik verwachte een gloed van licht, maar dat viel vies tegen. Alleen in redelijk donkere ruimtes valt het op....je kunt er dus echt je sleutelgat/voordeur niet mee vinden....laat staan iemand mee seinen ofzo

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kunnen ze er niet gewoon wat meer tritiumspul indoen dat ie wat meer licht geeft :P

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Verwijderd

Zou dat ding bestand zijn tegen hoge/lage temperaturen? In de winter hangt dat ding natuurlijk ook 's ochtends aan m'n fiets :X

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:30
Ik vind het echt een stoere gadget.

Maar wanneer komt de IA organisator met meer info? Want volgens mij zijn er meer mensen die de versie 2 willen hebben, niet?

IA organisator, laat ff wat weten!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vraag mij af of er daadwerkelijk nog zoveel interesse is, na het zien van de "nighshot foto's" van IT'er

• addictive
n00bs schreef op 01 maart 2004 @ 13:49:
Ik vraag mij af of er daadwerkelijk nog zoveel interesse is, na het zien van de "nighshot foto's" van IT'er
Ik wil wel zo'n versie 2 hebben :)

Misschien een nieuw thread openen, om te kijken hoeveel mensen interesse hebben. In het starter topic alle informatie op een rij.
Ik zou dit wel willen doen, maar ik zit nu op school, dus dat gaat nogal lastig ivm plaatjes ed.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 11:13

Twarp

just grin...

RocketKoen schreef op 27 februari 2004 @ 20:33:
[...]

de a-straling uit dit ding kan alleen kwaad als je de inhoud van het buisje inademt :P
doe je dat, dan kun je rekenen op kanker op elke plek waar dat ding is geweest (longen, keel)
Beetje overtrokken, je krijgt niet zomaar kanker hoor, het is niet gezond, dat klopt, maar voor kanker heb je meer info en meer factoren nodig om dat te bepalen.

Beetje beter je reactie onderbouwen de volgende keer.

Meh ...

• addictive
Wat een gezeur, van roken krijg je ook kanker!

En als het in de UK mag, dan zal het echt niet zo gevaarlijk zijn.
Want blowen mag daar niet, omdat het zo schadelijk zou zijn, hier mag het wel...

offtopic:
Of slaat deze vergelijking nergens op... }:O

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:51

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

zit nog steeds op mijn glowring x2 te wachten die ik besteld had bij glowrings.com rond de 20ste vorige maand :(

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• w0w

w0w

Zou dat ding bestand zijn tegen hoge/lage temperaturen? In de winter hangt dat ding natuurlijk ook 's ochtends aan m'n fiets
H2 gaat pas bij ongeveer -240C over in een vloeibare vorm (en nog 6 graden lager over in vaste vorm. H3 zal er denk ik niet ver vandaan zitten. Fosfor wordt pas vloeibaar als het meer dan 120C is. De elementen die in het buisje zitten zullen dus wel tegen de extreme kou en extreme warmte kunnen. Ik zou me eerder zorgen maken over het buisje zelf :)
En nog even over H3, en die kanker die je daarvan krijgt; H3 is een gas, je zult dus zowiezo veel moeite willen doen wil je het inademen, als het in je broekzak kapot gaat, weet je vrij zeker dat er heeeel weinig tot niks in je mond/neus belandt. Doet het dat toch, kun je later wel rekenen op een gezwel, want het zal in je longen gaan zitten, en met een beetje pech daar ook blijven.
Als het buisje is gebroken, vervliegt de tritium dus, en blijft de fosfor over. Fosfor is wel giftig en erg reactief, maar je kunt het wel gewoon aanraken.

Verwijderd

Het maakt mij op zich niet veel uit hoeveel licht dat ding geeft, het gaat er mij om dat het zonder stroom ongeveer 10 jaar licht geeft. Ik was met 1 of 2 jaar ook al tevreden geweest ;).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 17:42:
Het maakt mij op zich niet veel uit hoeveel licht dat ding geeft, het gaat er mij om dat het zonder stroom ongeveer 10 jaar licht geeft. Ik was met 1 of 2 jaar ook al tevreden geweest ;).
precies, daarom wil ik er ook eentje :)

Verwijderd

komt er nog een inkoop actie en door wie???

Iik heb ff op school nagevraagd over de radioactiviteit van dit dingetje en mn leraar zei dat eind maart een mobiel practicum bij ons op school komt van de universiteit Utrecht.. dan kan ik het ff allemaal nameten. Mn school wilde er zelf ook wel wat kopen ;-) (ff afzetten die leraren :-p )..

Verwijderd

Er is al een IA, nou ja, nu nog een AC: http://inkoopactie.net/ia/qnzg1rh2

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:12:
komt er nog een inkoop actie en door wie???

Iik heb ff op school nagevraagd over de radioactiviteit van dit dingetje en mn leraar zei dat eind maart een mobiel practicum bij ons op school komt van de universiteit Utrecht.. dan kan ik het ff allemaal nameten. Mn school wilde er zelf ook wel wat kopen ;-) (ff afzetten die leraren :-p )..
Pagina 3... of check gewoon de inkoopactiesite...

En ze geven dus nagenoeg GEEN licht in het donker... dus tja...

Verwijderd

n00bs schreef op 02 maart 2004 @ 19:14:
[...]

En ze geven dus nagenoeg GEEN licht in het donker... dus tja...
Hoe bedoel je? Daar zijn die dingen toch voor :?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Check picture en bericht van IT'er op vorige blz. Hij meldt. dat je in het donker er niet eens het sleutelgat mee kan vinden... dus tja zegt genoeg

Verwijderd

n00bs schreef op 02 maart 2004 @ 19:21:
Check picture en bericht van IT'er op vorige blz. Hij meldt. dat je in het donker er niet eens het sleutelgat mee kan vinden... dus tja zegt genoeg
Tsja, maar ze geven wel licht in het donker B) ;)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28

FlyEragon

Alien Monkeys

Kan je net zo goed gewoon batt+ low volt. led in me kaar tweaken; heb je tenminste wat aan; eeuwig zal het niet branden maar je hebt er misschien dan wel wat aan.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 19:27:
[...]

Tsja, maar ze geven wel licht in het donker B) ;)
Ze geven ook licht als het niet donker is,alleen dan zie je het niet :P

(sorry,kon het niet laten :P )

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• MentalMatthew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11 17:15
De prijzen zijn inmiddels bekend zie ik :)

7,24 per stuk!

Verwijderd

MentalMatthew schreef op 04 maart 2004 @ 19:18:
De prijzen zijn inmiddels bekend zie ik :)

7,24 per stuk!
Daar komen nog verzendkosten bij neem ik aan?

edit:

laat maar, 7,24 van engeland naar ia starter, dus daar komen nog verzendkosten binnen nederland bij (niet dat duur is ofzo :P )

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 20:30 ]

Verwijderd

hoe betaal ik bij die inkoopactie??

• w0w

w0w

hoe betaal ik bij die inkoopactie??
Met geld :P

Ik denk dat je zulke vragen beter op het IA forum kunt stellen, of gewoon de faq van die site kunt lezen ;)

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik heb zelf nu de glowring x2 groene versie, meot zeggen dat ie toch in het donker aardig wat licht produceert. ik kon iedergeval me weg vinden in een donkere gang :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Okay, ook maar even 3 besteld.... ben nl. 's avonds altijd mijn autosleutels kwijt, nu weet ik waar ik naar moet zoeken, naar een groen, blauw en roze lampje :P

Verwijderd

Mmm ik heb ze nu ook besteld...

de, helaas dat ik die andere versie niet zag.... orginele versie... 8)7

Maar nu ik die X2 zag.... wil ik graag SNEL mn order cancelen, kan iemand vinden op IWantOneOfThose.com hoe dat kan? Want die X2 is eigenlijk veel cooler :9

Verwijderd

Nu blijkt dat ze ze niet eens kunnen opsturen...:

Hi Mr X

Thanks for your email.

The reason why you have not received your order, is that we are not allowed to ship the Glow Rings outside the United Kingdom, as it contains substances that we are not allowed to ship overseas. Your order was stopped at customs and has returned to us.

I have refunded your credit card in full today.

Sorry about this.

Please let me know if there is anything further we can help you with.

Kind regards,

Eric Anderson
Despatch Coordinator

Email: despatch@iwantoneofthose.com
Phone: 0870 241 1066
Fax: 020 8655 7592

I Want One Of Those
stuff you don't need... but you really, really want
http://www.iwantoneofthose.com

Future Publishing E-Business of the Year 2002
Highly Commended, Small to Medium Sized Business, National Business Awards 2003

Edit: Waar kan ik ze nou wel bestellen dan???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 16:39 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 19:51
Twarp schreef op 01 maart 2004 @ 13:52:
[...]

Beetje overtrokken, je krijgt niet zomaar kanker hoor, het is niet gezond, dat klopt, maar voor kanker heb je meer info en meer factoren nodig om dat te bepalen.

Beetje beter je reactie onderbouwen de volgende keer.
uhm... alpha straling is 20x zo schadelijk als gamma straling. als je het inneemt tenminste.

vergelijk het met een dagje hiroshima in 1948

TheS4ndm4n#1919

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:38:
Nu blijkt dat ze ze niet eens kunnen opsturen...:

Hi Mr X

Thanks for your email.

The reason why you have not received your order, is that we are not allowed to ship the Glow Rings outside the United Kingdom, as it contains substances that we are not allowed to ship overseas. Your order was stopped at customs and has returned to us.

I have refunded your credit card in full today.

Sorry about this.

Please let me know if there is anything further we can help you with.

Kind regards,

Eric Anderson
Despatch Coordinator

Email: despatch@iwantoneofthose.com
Phone: 0870 241 1066
Fax: 020 8655 7592

I Want One Of Those
stuff you don't need... but you really, really want
http://www.iwantoneofthose.com

Future Publishing E-Business of the Year 2002
Highly Commended, Small to Medium Sized Business, National Business Awards 2003

Edit: Waar kan ik ze nou wel bestellen dan???
www.glowrings.com daar heb ik de mijne besteld en die stuurde m gewoon op naar me :) ook vanuit engeland.

Pagina: 1 2 3 Laatste